"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Genoeg...
Making an ass of myself since the 70's
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Oh, apart. Zou bij mij dus ook zo kunnen zijn? En die van mij is nog wel zo tof... Vanavond ff checken.Roeligan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:30:
ok dan... ff weer ontopic. Ik heb een spray gemaakt, leuk enzo... nu werkt ie wel zodat ik hem zie, anderen zien hem echter niet. What's the solution?
You are not a beautiful and unique snowflake.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
CS:S bloedt een beetje dood merk ik....
Nou is die van jou ook wel lekkerHu9o schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:14:
Nou die van mij zien ze wel, er staan er namelijk altijd een paar omheen te staren
Daar mag je van mij wel eens een hi-res van mailen als je wilt
en evt wat je er nog meer van hebt.. tenminste als ik het goed begrepen heb, heb je er meer van
[edit]
Is er trouwens een prog dat een "hotpixel" in het midden van je scherm kan plaatsen?
Speel regelmatig met de 550 en het is nogal irri dat je geen crosshair hebt zonder scope.
vroegah deed ik nog wel eens eenstickertje op mijn crt... maar om dat nu op een tft te doen
[ Voor 77% gewijzigd door Roeligan op 22-06-2005 14:00 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Staat de A in AK niet voor Automatic? Als in Automatic Kalashnikov?shaggy8675 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:39:
[...]
M4, M16, Stoner, ar-15 etc: Ja ( .223-.308 en 9mm )
AK47 en AK 74: Ja ( niet automatisch helaas )
Steyr wel gehanteerd, niet mee geschoten vanwege toenmalig zeer zeldzaam kostbaar. ( caliber .223 )
Rest..tjaaa...
Maar ik neem aan dat hij bedoelt hem niet in full-auto firing-mode geschoten te hebben, maar alleen semi-auto.
Mijn favo wapen waar ik mee heb geschoten blijft de sig552 en de aug. de aug ziet er niet uit (laten we eerlijk zijn
Qua pistool is dat hetzelfde voor de glock 17/19 oerlelijk maar zeer accuraat, een vriend van me heeft trouwens een HK usp (standaard ct pistool) en dat schiet ook heerlijk.
RatPack #814
Ik heb een automaat geschoten, wel met steuntje. De AK-47 maakt een verschrikkelijk kabaal en heeft enorm veel terugslag, als ik mocht kiezen had ik in real life liever een M16. Ook nog een M60 geprobeerdNergunsman schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:12:
Nee voor 'Avtomat Kalashnikova'
Maar ik neem aan dat hij bedoelt hem niet in full-auto firing-mode geschoten te hebben, maar alleen semi-auto.
Hier nog een filmpje van de m60. Helaas bleef hij om de kogel hangen en moest ik em opnieuw laden.
http://img236.echo.cx/img236/8393/vietnam43ps.gif
[ Voor 19% gewijzigd door KaMiKaZe op 22-06-2005 17:08 ]
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik moet wel zeggen dat de Glocks erg goed en betrouwbaar zijn ( voor Tupperware dan
Niet dat de terugslag onhandelbaar word, helemaal niet, maar hij springt gewoon te veel, ook met lichte calibers als 9mm, kan je nagaan met wat zwaardere patronen als 357sig, .45GAP, en .40S&W.
Ik heb zelf vaak geschoten met een verzwaarde glock ( in de laynard opening lood gewicht geplaatst ) enorme verbetering. Geeft je net wat mee evenwicht dan standaard.
Zie voorbeeld:
http://members.home.nl/rvandesanden/Shaggy%20Glock%20CCW.JPG
Maar ze worden wel erg goed weergegeven in CSS. evenals idd de HK-USP. netjes gedaan. ( aleen de MP-5 lijkt nergen op hehe, maar je, je kan niet alles hebben
[ Voor 13% gewijzigd door Shaggy op 22-06-2005 17:32 ]
Snap niet dat ze die stemmen niet hebben aangepast voor ook de normale 'poppetjes'.
Het zijn gewone bots, niets speciaals. En de voices zijn audiofiles die je via de voice chat hoord.spokje schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:17:
Laatst speelde ik op een server en die hadden bots aanstaan die zwaar relaxt communiceerden. Erg gave stemmen. Is dit standaard, of was dit een custom script?
Snap niet dat ze die stemmen niet hebben aangepast voor ook de normale 'poppetjes'.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
2 door de hoge ping die een paar van onze clan sinds kort hebben, ik zelf heb speedlinq en ik kan je vertellen dat zuigt !!!!. ik lig er geregeld uit tijdens een war, gemidelde ping is ongeveer 180!!( terwijl ik 8 down 1 up heb). 3 elke keer na een format uren moeten wachten tot het geheel geinstaleerd is en alle update's zijn gedownload, als ze het nou eens zou zouden maken dat je kunt updaten van een cd met file's die je kan maken en dan evenueel 1 of 2 nieuwe die je dan nog niet had. 4 de vele cheaters die het de laatste tijd op onze "" servers de laatste tijd verpesten, aimbot, wallhack, godmode, speedhack, en hoe de hele zooi ook heet alles hebben ze aan . 5 ALS ZE NU EENS MET WAT NIEUWE GOEIE !!! MAPS ZOUDEN KOMEN. al die nieuwe mappen zijn toch helemaal nix tegenover de echte maps zoals dust1/2, inferno ( de ouwe was veel beter ) en aztec. WTF moet ik met tides of port of compound.
1 word aan gewerkt dus binnekort kan de hele clan weer gamen
2 speedlinq zuigt maar ik heb nog een jaar contract, zal maar eens bellen dat ze dat gvd @#$%@# fixen
3 plz valve doe hier wat aan !!! ik format redelijk vaak.
4 word aan gewerkt door valve, dus hopelijk binnekort geen last meer van
5 tjah als er nix goeds nieuws komt dan maar weer de oude
ik voel me lekkaah !!!
Roeligan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:20:
De versies in NL zijn identiek, alleen wordt het "auto" mechanisme onklaar gemaakt. Dit is trouwens zo aangepast, het mag alleen niet.
Mijn favo wapen waar ik mee heb geschoten blijft de sig552 en de aug. de aug ziet er niet uit (laten we eerlijk zijn) maar accuraat dat ie is!
Qua pistool is dat hetzelfde voor de glock 17/19 oerlelijk maar zeer accuraat, een vriend van me heeft trouwens een HK usp (standaard ct pistool) en dat schiet ook heerlijk.
AUG is inderdaad heerlijk om te schieten, en de sig552 ook
ik speel namelijk alleen maar dust/dust2 die twee vind ik het leukst om te spelen. Ze zijn niet te klein en ook niet te groot.
Verwijderd
de dust is geen war-map.Mr.C4 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 01:26:
zijn er eigenlijk clans die alleen maar op bepaalde mappen spelen? Of moet je op alle mappen kunnen spelen?
ik speel namelijk alleen maar dust/dust2 die twee vind ik het leukst om te spelen. Ze zijn niet te klein en ook niet te groot.
Dust 2 best wel
Waar je mee zit is dat wars 2 rondes hebben
Iedere clan kiest een map. Dat kan je zelf altijd Dust 2 kiezen
Maar de andere hebben hun eigen map
Die zul je dus ook moeten kunnen spelen.
(dit is de best of benelux maplist in ieder geval)
de_prodigy en de_aztec zijn nu niet echt balanced dus waarschijnlijk worden die vervangen in de toekomst. door bijvoorbeeld de_inferno en nog een map.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Ik heb namleijk 4 jaar geleden voor het laatst cs gespeeld maar in m'n geheugen zijn de nieuwe en oude aan elkaar gelijk?
Verwijderd
Verschil is klein (kratjes en dingen waar je op kan staan enzv.)Hu9o schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:53:
Wat is het verschil met de oude aztec en prodigy?
Ik heb namleijk 4 jaar geleden voor het laatst cs gespeeld maar in m'n geheugen zijn de nieuwe en oude aan elkaar gelijk?
Verwijderd
1 Koop Allemaal een echte pc geen oud beestje van 5 a 6 jaar terug.LyP0 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:46:
jah ik merk ook dat cs: source het doodbloeden is. Dit komt bij mijn en mijn vrieden door de volgende punten, 1 ik ben de enige die cs nog op 1024x768 kan spelen, de rest kan dat niet omdat ze echt hele lage fps hebben,en op lager is het bijna niet te spelen met die k*t croshair, het is wel leuk de graphics maar voor somige toch te veel gevraagd.
2 door de hoge ping die een paar van onze clan sinds kort hebben, ik zelf heb speedlinq en ik kan je vertellen dat zuigt !!!!. ik lig er geregeld uit tijdens een war, gemidelde ping is ongeveer 180!!( terwijl ik 8 down 1 up heb). 3 elke keer na een format uren moeten wachten tot het geheel geinstaleerd is en alle update's zijn gedownload, als ze het nou eens zou zouden maken dat je kunt updaten van een cd met file's die je kan maken en dan evenueel 1 of 2 nieuwe die je dan nog niet had. 4 de vele cheaters die het de laatste tijd op onze "" servers de laatste tijd verpesten, aimbot, wallhack, godmode, speedhack, en hoe de hele zooi ook heet alles hebben ze aan . 5 ALS ZE NU EENS MET WAT NIEUWE GOEIE !!! MAPS ZOUDEN KOMEN. al die nieuwe mappen zijn toch helemaal nix tegenover de echte maps zoals dust1/2, inferno ( de ouwe was veel beter ) en aztec. WTF moet ik met tides of port of compound.
2 speedlinq zuigt maar ik heb nog een jaar contract, zal maar eens bellen dat ze dat gvd @#$%@# fixen
2 Neem een goede provider
3 Leer een pc te onderhouden. Ik heb 3 jaar lang op dezelfde install gewerkt. Steam staat op een andere partitie dan mijn OS net als alle andere applicaties. Dus een herinstall van steam van 3 minuten is genoeg om steam weer aan de praat te krijgen gezien updaten niet nodig is, die files staan nog op de schijf.
4 Je geeft zelf al aan dat het jullie servers zijn. Dan kick je ze.
5 De nieuwe maps zijn goed en realistisch. Nee ze zijn niet zo makkelijk als een dust of dust 2, waar je de keuze hebt uit twee mogelijke routes om je doel te bereiken. Counterstrike is geen mik en klik spel, is het ook nooit geweest. Je hebt tactisch inzicht nodig. Heb je dat niet dan leer je het maar.
Verwijderd
Mijn ping is op nederlandse servers tussen de 20 en 40....
Verwijderd
Ik haal zelfs geen 800 x 600 meer. En dan nog begint het te schokken als er 2 man voor me looptVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:44:
Ik draai 1280 x 1024 met minimaal 40fps (als ik een smoke voor me heb).
Mijn ping is op nederlandse servers tussen de 20 en 40....
Athlon 1400, 256MB en radeon 8500
Verwijderd
Inter p4 2.8 draaiende op 3.36Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:54:
[...]
Ik haal zelfs geen 800 x 600 meer. En dan nog begint het te schokken als er 2 man voor me loopt
Athlon 1400, 256MB en radeon 8500
Ati radeon X800 pro (agp)
Van Steam kun je een backup maken....ik zou zeggen probeer [url]steam://backup[/url] eens...handig als je zo nodig moet formatteren.
Verwijderd
Hier ook, komt puur vanwege de zwaar wisselende hitboxes. Ene server raak je alles, de andere server niets. Wijzig de ratios en de hele boel schokt als de neteLyP0 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:46:
jah ik merk ook dat cs: source het doodbloeden is. Dit komt bij mijn en mijn vrieden door de volgende punten, 1 ik ben de enige die cs nog op 1024x768 kan spelen, de rest kan dat niet omdat ze echt hele lage fps hebben,en op lager is het bijna niet te spelen met die k*t croshair, het is wel leuk de graphics maar voor somige toch te veel gevraagd.
Als je het toch zo klote spel vind, waarom speel je het dan??
Gamen is imo toch altijd nog iets wat je voor je lol doet.
En ik heb totaal geen problemen met CSS. (nee ook niet met steam)
Ik vind het echt een uber spel.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[klaagmodus]
Gister had ik er 1 van dp. clan die me een kk nazi noemde omdat ik op een kist zat terwijl hij de hoek omstormde, ik had weinig geld en had alleen elite's ragde hem neer, noemt ie me een kk nazicamper. Volgende ronde heb ik een 550 (autosniper) knal ik iemand neer, die noemt me een kk auton44b, volgende ronde loopt ie er zelf met 1
Verder leuk spel, zal het voorlopig blijven spelen.
RatPack #814
Verwijderd
Dit is de nieuwe link http://www.banana.nu/?section=viewlist.books.pages.main.139
Tja, misschien ben je gewoon niet goed genoeg. Ik mik gewoon op de vijanden en ga niet er net een stukje voor mikken of wat dan ook. En meestal sta ik wel bovenaan in het lijstje. En nee ik heb verder geen tweaks of wat dan ook toegepast. Dus gewoon oefenen. Die hitboxes zijn wel goed.Roeligan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:12:
Ik heb toch echt een probleem met die hitboxes. In ET schiet ik best goed, in CS:S raak ik bijna niets! ik blijf het maar spelen in de hoop dat ik de hitboxes een keer "doorkrijg". Het blijft een leuk spel, soms dus alleen frustrerend.
Met die autosniper vraag je er ook om. Dat is gewoon een n00b wapen.[klaagmodus]
Gister had ik er 1 van dp. clan die me een kk nazi noemde omdat ik op een kist zat terwijl hij de hoek omstormde, ik had weinig geld en had alleen elite's ragde hem neer, noemt ie me een kk nazicamper. Volgende ronde heb ik een 550 (autosniper) knal ik iemand neer, die noemt me een kk auton44b, volgende ronde loopt ie er zelf met 1
Verder leuk spel, zal het voorlopig blijven spelen.
Wat is ET??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik heb het trouwens helemaal gehad met deze game, kan me er niet meer mee vermaken. Ik heb het echt geprobeert en was er ook best goed in maar teveel minpunten en dingen waar ik me aan kapot erger, jammer.
Idd, er zitten nog maar weinig bugs in moet ik zeggen.
En precies wat Roeligan zegt, de hitboxen zijn wel veel fijner/beter te herkennen.
Het princippe van het spel is bijna gelijk, alleen is CSS de moderne uitvoering, dat maakt het denk ik zo interesant voor ET spelers om ook dit erbij te doen.
Het enige waar ik me wel aan erger zijn al die mensen die altijd maar op anderen zitten te zeiken, "kut-camper" zelfs als mensen de bombspot verdedigen. Of het eeuwige "n00b-gun" ge-whine, als mensen weer eens worden gekilled door een gun != ak/m4. "n00b-AWP", "n00b-autosniper", "n00b-autoshotty". Zou wel fijn zijn als die mensen eens gewoon gaan spelen ipv eeuwig door blijven zeiken...
Op een niet nader te definieren server had ik gemailed voor een adminpositie. Best chille server. Dus ik mailen dat ik 2 jaar admin-ervaring had en al 4 jaar speelde. Kreeg ik een mailtje, ik mocht admin worden. Maar moest wel 10 euro per maand betalen. LOL !! Admin worden en daarvoor moeten betalen.. Waar gaat dit heen?
Verwijderd
NEC Versa P550
Intel Pentium M 750 processor (1.86 Ghz, 2 MB cache, 533 Mhz FSB)
1024 MB (2*512 MB) intern geheugen
ATI Mobility Radeon X300 grafische kaart, 64 Mb dedicated memory (Hyper Memory)
Ik ben van de gewone cs al gewend om in 800*600 te spelen en als er wat eye-candy verloren moet gaan om altijd >40 fps te hebben vind ik dat ook niet erg. Aan de processor en geheugen zal het niet liggen dnek ik, maar de x300 doet het systeem denk ik de nek om
Kijk de alomwetende man die mensen n00b noemt weet niet eens wat het 3e meest gespeelde online spel is... waarom is een 550 noob als ik vragen mag? De 550 is in de 1e level wat de autoshotgun in de ander is > effectief. In office heb je meer aan de autoshotgun (close range) in dust/aztec heb je meer aan de 550 (long range... duh). Je wil zo snel mogelijk de vijand uitschakelen klaar.Vanitas schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:59:
[...]
Met die autosniper vraag je er ook om. Dat is gewoon een n00b wapen.
Wat is ET??
De die-hard CS spelers roepen zo hard dat ze CS spelen omdat het zo realistisch is. In real-life hebben ze ook AWP's en 550's, en erger nog in real life wordt er veeeeeeeel meer gecamped!
RatPack #814
Vanaf het moment dat hij Xfire of Ventrilo opzet en hij speelt dan begint hij vooruit te springen...
Als zijn controls staan goed ingesteld iemand een idee? kan het probleem nergens vinden
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Jaja, das allemaal leuk en aardig. Autoshotgun is ook niks mis mee. Maar met de autosnipers wel. Het is gewoon mikken en klikken. En aangezien het ook nog een sniper is dan kan je er wel heel makkelijk iemand mee raken. En dan doet hij ook nog eens veel schade. Dat maakt het allemaal gewoon te makkelijk en daarom vind ik het een n00b-wapen.Roeligan schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:18:
[...]
Kijk de alomwetende man die mensen n00b noemt weet niet eens wat het 3e meest gespeelde online spel is... waarom is een 550 noob als ik vragen mag? De 550 is in de 1e level wat de autoshotgun in de ander is > effectief. In office heb je meer aan de autoshotgun (close range) in dust/aztec heb je meer aan de 550 (long range... duh). Je wil zo snel mogelijk de vijand uitschakelen klaar.
De die-hard CS spelers roepen zo hard dat ze CS spelen omdat het zo realistisch is. In real-life hebben ze ook AWP's en 550's, en erger nog in real life wordt er veeeeeeeel meer gecamped!
RatPack #814
Een groot deel van de goed CSS spelen bestaat uit tactisch lopen en opstellen. Wanneer je het lang speelt wordt je zelden nog geraakt door een awp. Bovendien hebben beide teams dezelfde wapens en de mogelijkheid om een bepaalde strategie te gebruiken. Als daar een autosniper in past op een bepaald punt is dat prima.Vanitas schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:35:
[...]
Jaja, das allemaal leuk en aardig. Autoshotgun is ook niks mis mee. Maar met de autosnipers wel. Het is gewoon mikken en klikken. En aangezien het ook nog een sniper is dan kan je er wel heel makkelijk iemand mee raken. En dan doet hij ook nog eens veel schade. Dat maakt het allemaal gewoon te makkelijk en daarom vind ik het een n00b-wapen.
Verwijderd
nu zit ik met een probleem dat ik niet de console kan krijgen (al enabled bij kaybord advanced en die dingen)
maar als ik op de top ervoor duw doet ie niks
iemand die me kan helpen??
Verwijderd
moet ik die nu ook alleen lezen maken of zal dit sowiezo altijd blijven staan?
en wat is de command om je fps te laten zien ? (dit weet ik dat ik die zelf kon vinden, maarja nu we toch bezig zijn)
Verwijderd
Dan hebben je vrienden gewoon een enorme pauper pc's. Mijn andere pc draait alles @ high op 1024 met een 9600xt zonder problemen en dat is toch echt geen uber kaart en de prijs is ook niet hoog. Ja als je in een server met 32+ man gaat kan je verwachten dat je framedrops krijgt, dat heb ik zelfs met mijn x800xt-pe nog. Lagg heb ik totaal geen last van, zelfs als ik met 10kbs upload heb ik geen lag terwijl mijn inet echt niet snel is (1024/320 oid).LyP0 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:46:
Alleen lezen is niet nodigVerwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:44:
dank u dat zocht ik maar
moet ik die nu ook alleen lezen maken of zal dit sowiezo altijd blijven staan?
en wat is de command om je fps te laten zien ? (dit weet ik dat ik die zelf kon vinden, maarja nu we toch bezig zijn)
Fps laten zien is cl_showfps 1 in de console geloof ik.
En vergeet niet je flashbangs mee te nemen, erg effectief. Geef mij maar office met een autoshotgun en wat flashes, heerlijk, alhoewel ik zelf ook loop te schelden als ik er 1 vol in mijn gezicht krijgRoeligan schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:18:
[...]
Kijk de alomwetende man die mensen n00b noemt weet niet eens wat het 3e meest gespeelde online spel is... waarom is een 550 noob als ik vragen mag? De 550 is in de 1e level wat de autoshotgun in de ander is > effectief. In office heb je meer aan de autoshotgun (close range) in dust/aztec heb je meer aan de 550 (long range... duh). Je wil zo snel mogelijk de vijand uitschakelen klaar.
So long and thanks for all the fish | Specs
Verwijderd
Misschien kunnen we is een keer gezamelijk op een server spelen ofzo?
mmhh flashes in m'n gezicht..... Waar kennen we dat van...eduart schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:12:
[...]
En vergeet niet je flashbangs mee te nemen, erg effectief. Geef mij maar office met een autoshotgun en wat flashes, heerlijk, alhoewel ik zelf ook loop te schelden als ik er 1 vol in mijn gezicht krijg
En ik speel meestal op de servers van xs4all. nr.3 en 4 later op de avond, kijk maar via X-Fire, kan je zien of ik aanwezig ben.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:20:
Welke servers spelen jullie nu eigenlijk op?
[ Voor 19% gewijzigd door Shaggy op 25-06-2005 15:32 ]
Ik zit meestal op 1 van de 4 XS4All servers.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:20:
Dat zijn wel goede servers, en volgens mij zitten daar nog wel vaker mede GoT'ters.
Nick: [DuB]Daedalus
[ Voor 48% gewijzigd door Vanitas op 25-06-2005 15:34 ]
Speel het meeste op xs4all, nick gewoon BrakkieVerwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:20:
Verwijderd
Zou iemand even willen kijken wat (in FPS) het verschil is tussen cs:s in 1024*768*32bit 4*AA 8*AF in Directx 9 en 800*600*32bit 0*AA 0*AF en eventueel in Directx 7 of 8?
Ik lees namelijk dat een x300 bij eerstgenoemde settings 25 fps haalt (benchmark uit de "Chip" van April), maar nu wil ik weten wat er zou gebeuren als ik die 800*600 settings zou gebruiken. Ik krijg namelijk een laptop met een x300 chip, maar nu wil ik weten of het wel zin heeft om HL2 dan te kopen. (het gaat dan voornamelijk over Cs:s en niet zo erg over HL2 zelf)
Verwijderd
hl2 zal moeilijk gaan... CSS daar integen is veel minder zwaar dan HL2. Ik denk dat het wel tedoen is op een laptop met een x300. Ik kan het ook draaien op een gf4-mx400 naar wat gekloot ook dan wel alles op low maar het draait en dat was de bedoeling als me 3e game bak (komen heel wat mensen over de vloer die lannen al te leuk vinden)Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:14:
Even een vraagje:
Zou iemand even willen kijken wat (in FPS) het verschil is tussen cs:s in 1024*768*32bit 4*AA 8*AF in Directx 9 en 800*600*32bit 0*AA 0*AF en eventueel in Directx 7 of 8?
Ik lees namelijk dat een x300 bij eerstgenoemde settings 25 fps haalt (benchmark uit de "Chip" van April), maar nu wil ik weten wat er zou gebeuren als ik die 800*600 settings zou gebruiken. Ik krijg namelijk een laptop met een x300 chip, maar nu wil ik weten of het wel zin heeft om HL2 dan te kopen. (het gaat dan voornamelijk over Cs:s en niet zo erg over HL2 zelf)
RatPack #814
Verwijderd
Setup:
Asus A8N-SLI Deluxe
AMD 3000+ / AMD 3500+'
2x 512MB Kingston ValueRam CL3 / Crossair 2x 512MB CL2
Club3D 6600GT 128MB / XFX 6800GT 256MB
Maxtor DiamondMax 10 200GB 8MB SATA
WesternDigital Caviar 200GB PATA
3COM 10/100 Netwerkkaart
Terratec Sixpack geluidskaart
Ik heb dus ook test of het aan me videokaart lag. Maar dat was niet het geval (getest: 6600GT/6800GT en X800). Verder me CPU vervangen en het probleem is er nog steeds.
Config helemaal std. Dus cl_smooth 1, maar op 0 heb ik nog steeds het probleem. Weet iemand het misschien?
GFX settings staan allemaal op std, dus op het geadviseerde settings van CS:S
in 6600GT : 1024x768, High, High, AF 0, AA 0, V-SYNC OFF
in 6800GT : 1024x768, High, High, AF 4, AA 8 (uit mijn hoofd...). V-SYNC OFF
Laaste drivers zowel nForce4 als nVidia 71.89 (ook prob ook bij 71.84)
Natuurlijk staat V-Sync uit in Windows!
Ik heb ook al de HDD gedefragmenteerd. Tevens heb ik HDD helemaal geleegt en WinXP opnieuw geinstalleerd.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 13:06 ]
Met een R9800PRO. mijn huisgenoot met een 9600pro heeft dit ook. Zijn er anderen met dit probleem
Daarom niet, helaas.Roeligan schreef op maandag 27 juni 2005 @ 08:10:
Nog steeds lijkt het erop dat niemand mijn spray ziet. Iemand een idee?
So long and thanks for all the fish | Specs
Verwijderd
Heb ik reeds gedaanVanitas schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:45:
Ik denk dat er iets niet goed is met je textures, je kan CSS een keer opnieuw installeren zodat de data er opnieuw op komt te staan.
ik zeg dat ze dan skill moeten leren herkenne. Ik heb wel meer dan eens een server leeggespeeldVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:20:
Vind iedereen het ook altijd leuk om te worden uitgemaakt voor cheater terwijl je helemaal niet cheat ? ik vind dit best lol en antwoord meestal: thnx voor het compliment dat ik zo goed bendan zijn ze meestal stil of gaan weg.
Verwijderd
Via google.com kwam ik dit te weten:
http://forum.counter-strike.nl/archive/index.php/t-2445.html
Op de 1 of andere manier kan ik neit op het cs forum komen.
Is iemand zo vriendelijk om op de bovenstaande link te kijken of het antwoord er bij staat.
Of iemand die weet wat hoe ik het verhelp?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 16:48 ]
Verwijderd
Bij cs 1.6 is het volgens mij dynamic_crosshair 1, maar ik weet niet zeker of het ook bij cs:s zo is.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:45:
Ik heb een probleem me crosshair wordt niet meer kleiner als ik buk.
Via google.com kwam ik dit te weten:
http://forum.counter-strike.nl/archive/index.php/t-2445.html
Op de 1 of andere manier kan ik neit op het cs forum komen.
Is iemand zo vriendelijk om op de bovenstaande link te kijken of het antwoord er bij staat.
Of iemand die weet wat hoe ik het verhelp?
Edit: wat hieronder staat komt ook bekent voor
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 16:55 ]
Verwijderd
ik kan mijn gewoon niet meer inloggen op mijn steam account
elke keer ik een server open moet ik mijn pass ingeven (degene voor steam natuurlijk) dit omdat mijn internet nogal vaak tijdens een spel uitvalt
dan deze middag (30min geleden) wil ik opnieuw spelen en vraagt hij me terug om dat password, ik geef het in en dan komt er het window met login failed, als ik dan cancel duw krijg ik invalid steam userid
iemand die weet hoe dit op te lossen (reeds steam gemaild)
Next week we're we're planning on releasing the remade version of cs_assault to Counter-Strike: Source owners. If you don't currently own CS: Source, you can purchase it through Steam via any of the Half-Life 2 packages. Along with the release of cs_assault, we'll be including a rebuilt version of the existing Terrorist model. Over the next few months we'll be expanding the model selections for both teams.
http://www.steampowered.c...1.2005/img/cs_assault.jpg
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Hé eduardo... Shaggy zag ze gister wel op die duitse office server, dus ik had al zo'n vermoeden...
RatPack #814
Verwijderd
Hoop alleen wel dat ik straks nog een beetje lagg vrij kan spelen als we met 2 man tegelijk gaan gamen aangezien ik niet echt snel inet heb (1024/320 oid).
Gewoon geen p2p of andere bandbreedte slurpende progs er naast draaien
Verwijderd
Ik ben ongeveer 2 jaar geleden, net voordat 1.6 uitkwam, gestopt met CS. Ik wil eigenlijk weten of er nog net zoveel wordt geCS'd als toen en of men dan 1.6 of CS:s speelt voornamelijk.
En wat is er nu eigenlijk allemaal verandert dat echt belangrijk is? Ik heb dus 1.5 als laatste gespeelt.
Ik wil dit weten omdat ik wel weer de drang heb om te spelen alleen heb weinig zin om te gaan spelen in een systeem wat niet meer is zoals het was met te ingrijpende veranderingen.
Verwijderd
Verwijderd
Hebben sommige mensen hier ook wel eens dat je wapen gewoon niet raak wil schieten? en dan niet door lagg of hitboxes of whatever maar gewoon dat je schiet en je het gevoel heb dat al je kogels gewoon niet goed uit je gun willen komen. Dat had ik net namelijk, stond ik op een ventje te schieten en dan wou die gewoon niet dood terwijl ik hem normaal allang dood had gehad.
Ik neem aan dat je niet het gehele spel elke keer download toch
En is mijn oude CS1.5 config en binds nog geldig in CS:S?
hij download gewoon de game in 1 xKaap schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:43:
Ik door heel de stad heen. Overal HL2 uitverkocht. Kom ik thuis zie ik dat je via Steam ook CS:S kan kopen met credit card. Heb dus Steam geinstalled, account gemaakt, betaald voor HL2+CS:S en nu istie dat blijkbaar aan het downloaden.
Ik neem aan dat je niet het gehele spel elke keer download toch
En is mijn oude CS1.5 config en binds nog geldig in CS:S?
bind "F6" "buy ak47"
Maar die werkt niet terwijl bind "F5" "buy mp5navy" welk werkt.
En ik heb wel genoeg geld ervoor
[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-07-2005 09:21 ]
Als je CT bent kun je ook geen AK kopen
Weet iemand een goede guide om een server op te zetten (Linux)? Ik heb google al afgestruind, maar daar kom ik alleen tegen hoe ik hem moet installen en runnen, over de verdere configs (ip/poort binding, admin mods, logo's, VAC etc) kan ik niets vinden.
RatPack #814
hier heb ik alles vandaan en verder op www.mani-admin-plugin.com voor de adminmod
meer mods vind je hier http://www.sourcemod.net/forums/
[-] July 06, 2005 (current release)
Changes/Additions
--------------------------------------------------------------------------------
New Source remake of classic Counter-Strike map cs_assault
New "Phoenix Connection" Terrorist model (replaces existing model)
Walk/run cycles now include whole-body motion
Players automatically raise their weapon and aim through the sights when they stop to fire
Weapon-specific reload animations with removable ammo clips added
Shotgun reloads animate each individual shell reload
Shotgun reloads animate each individual shell reload
Added upper-body recoil animations for shotguns and AWP
New grenade throw and knife animations
Added item_nvgs and item_ entities for fy_ maps
Spectator UI now resizes controls to account for long map names
A notification is now displayed to all players when auto-balancing teams
Added message for players who try to defuse the bomb while another player is already doing so
Can no longer stab with the knife while defusing or during freeze time at the start of a round
Player count in dedicated server interface now includes bots
Dedicated servers can now use the "timeleft" command
Bots can use sloped ladders now
Bots open +use doors better
Bots don't think they're stuck when hiding
Bots using knives can break breakables while pursuing enemies now
Bug fixes
--------------------------------------------------------------------------------
Dedicated servers no longer crash when setting "name" via the console
Fixed bug that would occasionally make player weapons disappear
Low-violence death animations no longer float if the player dies while in the air
Fixed view jitter caused by prediction errors when near physics objects
Spectators now hear weapon pickup sounds
Armor is now given with game_player_equip
Extra pistol ammo no longer given at round restart
Weaker flashbangs effects no longer cancel out stronger ones
Fixed bug that casued hostage scenario HUD icon showing 1 hostage left when all were rescued or dead
game_player_equip removes player equipment before adding new items
@Mirelia
thx voor de links
[ Voor 12% gewijzigd door Roeligan op 07-07-2005 13:36 ]
RatPack #814
Meteen server zoeken en spelen maar bij elke server zegt hij dat mijn versie van assault afwijkt van die van de server iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Als ik hem eruitknikker download hij hem dan automatisch opnieuw of verneuk ik dan mijn versie van cs:source?
Iemand dit probleem ook? of ben ik de enige?
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
Ik vind de nieuwe assault een beetje tegenvallen. Ik vond de verbeteringen in bijvoorbeeld inferno veel beter. De schaal in assault op ct spawn lijkt niet helemaal te kloppen
Ct spawn had groter gemogen van mij.
Maar nu weer verder spelen
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
Verwijderd
geweest. Ik speel CS sinds 1.5 en heb nu dus Source. Maar ik had op Regroup Lan
dat ik een probleem had in offline mode. Er gingen toen geruchten dat het aan een update
lag die ik gemist had. Ik heb de hele LAN-party geen Source kunnen spelen.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen, zodat dit me niet weer gebeurt.
Ik start Steam gewoon op...en op het moment dat ik vraag om offline mode te doen.
Dan doet die niets meer. Geeft die de melding dat die vanwege een netwerkprobleem
niet met steam kan verbinden. Op zich klinkt dat logisch, maar hoe kan ik hem nu in offline mode
op een LAN spelen?
grtz RD-C
ps. IK heb sindsdien Regroup HL2 en Source opnieuw geinstallt
Verwijderd
Nou probeer ik een ander T model te installeren maar het lukt niet echt. CT model is echter wel gelukt. Maar als ik hetzelfde doe met het T model (ook overwriten dus) blijft het oude (of nieuwe) T model ingame. Ik heb geen ander "player" of "material" folder. En de map die ik dus overwrite heet "terror" wat in mijn opzicht goed is. Wat doe ik fout?
Je bent niet de enige! Ik heb er ook last van volgens mij.Hacku schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:14:
Ofwel ligt het aan mij, ofwel heb ik echt een frame drop sinds de laatste update
Die nieuwe cs_assault lagged al helemaal erg. 1024*768 no aa/af en dan nog framedrops <30
Deze skins gebruik ik, en heb er nog geen permban voor gehad
Verwijderd
Jah hij loopt hier ook niet meer zo superHacku schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:14:
Ofwel ligt het aan mij, ofwel heb ik echt een frame drop sinds de laatste update
Je krijgt ook geen ban als je gewone custom skins gebruikt, maar wel als je speciale gekleurde models gebruikt waar nog andere aimcrap enzo bij zit. En dan nog, VAC2 kan bans uitdelen, weken nadat je de cheat al lang hebt gedeinstalleerd.Sickdude schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 18:27:
http://cs-source.nl/index...=News&file=article&sid=32
Deze skins gebruik ik, en heb er nog geen permban voor gehad
RatPack #814
Dit topic is gesloten.