[PC] Counter-Strike: Source - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.210 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 22:19
Ik zag trouwens dat de prijs van Half-Life 2 op amazon.co.uk al gezakt is naar ongeveer 13 pond. Duurt dus niet lang meer voordat het voor permanently gebande cheaters easy wordt om een nieuwe copy te kopen...

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 20:51
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:46:
Rofl

In wars is het verplicht dat spec uit staat indien je dood bent (zwart scherm). Aangezien je idd via teamspeak/ventrillo de tegenstander kan verraden.

In publics is dat natuurlijk onzin om te doen. Tuurlijk kan je als clan daar met teamspeak gaan zitten. Maar dan moet je echt bij jezelf te raden gaan wat je er in gods naam mee opschiet :|
Fade 2 black is inmiddels alleen nog te gebruiken voor LAN's. De bug dat je alsnog mee kon kijken met het andere team (die er schijnbaar was, nooit iets van geweten), is een tijdje terug verholpen. Voor ESL en CB is het niet meer nodig deze optie te gebruiken voor zover ik weet.

Ook had je in 1.6 dat wanneer je afgeknalt werd de camera draaide naar de gast die je schoot, dus ook al had je geen flauw idee waar hij zat dat werd toch meteen duidelijk...makkelijk want dat kon je meteen via Ventrilo doorgeven. Bij CSS ga je dood en draait je camera maar wat rond, tenzij hij dan in je beeld kom stampen zul je niet weten waar hij zat.
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:26:
[...]

Wij hebben een keer een fun war gespeeld tegen een clan die we als tussendoortje opeten. Ze mochten Aimbot gebruiken. We wonnen de war nog wel ;) Maar ging wel moeilijker.
Zo zaten er ooit eens een paar speedhackers op een pubje @ 1.6, die gasten gingen echt snel, dat was een superoefening voor je awm skills... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

The Realone schreef op maandag 06 juni 2005 @ 17:42:

Ook had je in 1.6 dat wanneer je afgeknalt werd de camera draaide naar de gast die je schoot, dus ook al had je geen flauw idee waar hij zat dat werd toch meteen duidelijk...makkelijk want dat kon je meteen via Ventrilo doorgeven. Bij CSS ga je dood en draait je camera maar wat rond, tenzij hij dan in je beeld kom stampen zul je niet weten waar hij zat.
Dat is gewoon een server setting, die kun je dus aan of uit zetten. Bij clanwars staat (/hoort) deze dus uit, op pubs is het niet zo erg of het aan of uit staat.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
In 1.6 was dat geen serversetting...

Pubs met F2B zijn verschrikkelijk. Ga je in het begin dood kun je 3 minuten lang naar een zwart scherm kijken omdat er 1 of andere gozer het leukt vind in een hoekje te kruipen waar nooit iemand voorbij komt en daar te blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
Je kunt toch ook instellen dat je alleen met je eigen teamgenoten kunt meekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Forcechasecam 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Zartos schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:55:
Je kunt toch ook instellen dat je alleen met je eigen teamgenoten kunt meekijken?
Kan ook inderdaad, maar ik zie het nut niet echt om dat op pubs in te stellen. Zo vaak komt het niet voor dat er meerdere mensen die bij elkaar op Ventrilo zitten samen spelen. En zo wel, wat dan nog? Op pubs worden nooit tactics gebruikt, dus echt nadeel heb je niet. .

Sterker nog, het is een voordeel dat je eventuele campertjes die tijd teveel hebben kunt aanwijzen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
The Realone schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:07:
Op pubs worden nooit tactics gebruikt, ...
Vind je dit zelf ook niet een beetje kort door de bocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:07:
[...]

Kan ook inderdaad, maar ik zie het nut niet echt om dat op pubs in te stellen. Zo vaak komt het niet voor dat er meerdere mensen die bij elkaar op Ventrilo zitten samen spelen. En zo wel, wat dan nog? Op pubs worden nooit tactics gebruikt, dus echt nadeel heb je niet. .

Sterker nog, het is een voordeel dat je eventuele campertjes die tijd teveel hebben kunt aanwijzen. ;)
De dode kunnen niet naar de levende typen ingame.

[EDIT] ik las in de begin post een lijst van servers. Waar onder: [NL] =AMD= Clan Public Server: 82.192.81.209:27015

Tip dont go there :P zelfs admins doen daar aan teamkillen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:46:
[...]

De dode kunnen niet naar de levende typen ingame.
We hadden het over teamspeak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:58
Zartos schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:46:
[...]

Nooit is overdreven, maar soms is teveel gezegd.

Ik zie het bijna nooit in pubs, ja in onze eigen pub dan als ik met wat clanmates aan het gamen ben maar anders ook echt bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik zie de laatste tijd bij veel meer servers staan VAC-Secured server
Wie weet hoe je dat voor elkaar krijgt want op het steampowered-forum word me dat niet duidelijk
Aangezien ik de laatste tijd steeds meer cheaters op de server krijg word het wel tijd voor vac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Zartos schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:46:
[...]

Nee, op publics worden geen tactieken gebruikt. Het klinkt misschien "kort door de bocht" maar het is wel zo. Natuurlijk is in ieder individueel spel vaak een stukje tactisch inzicht te vinden maar dat komt totaal niet in de buurt van tactieken gemaakt voor het hele team, en bij een teamspel zijn alleen die tactieken van toepassing.

Als je ooit wars speelt zou je het verschil weten. ;) Je wilt niks anders meer! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Kom het inderdaad vaak genoeg tegen. Heel team van T loopt naar bombspot A, behalve de bombdrager, die gaat naar B. Spreek je hem daarop aan, dan is het "kk optiefen" en nog meer van dat soort bullshit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:55:
Ik zie de laatste tijd bij veel meer servers staan VAC-Secured server
Wie weet hoe je dat voor elkaar krijgt want op het steampowered-forum word me dat niet duidelijk
Aangezien ik de laatste tijd steeds meer cheaters op de server krijg word het wel tijd voor vac
Bespaar je de moeite. Heb getest. Cheats kan je ook op Vac servers gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:44:
[...]

VAC werkt ook nog helemaal niet, de daadwerkelijke anti cheat is nog niet geactiveerd. Die VAC-Secured servers zijn alleen maar voor test doeleinde.
2) There are VAC secured Source servers - what does this mean?
It basically means that the VAC 2 Beta has commenced.

3) Does this mean that VAC 2 is detecting cheats or banning cheaters?
Well actually no. At this stage the VAC 2 Beta is only testing connectivity code - not cheat detection.

4) Why are there so many VAC 2 Beta servers?
Basically people are enabling the VAC 2 beta on their server by the use of a flag that has made it's way into the community.

[ Voor 42% gewijzigd door lawtshjj op 08-06-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:44:
[...]

Leuk, ben je dat VAC aan het testen "ff kijken of hij deze cheat pakt". Kick, "Your account has been banned" :P . Ik zou maar oppassen met dat testen.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Vac 1 of 2?

Vac 1 is idd niet zo safe meer maar daarvoor zijn ze bezig met een update. Vac2 band nog niemand op het moment omdat ze in de betafase zitten. Zodra die afgelopen is gaan alle gelogde cheaters (waarvan men het zeker weet) uit de betafase in de banlist. :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Skerekrow op 09-06-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
The Realone schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:06:
[...]

Nee, op publics worden geen tactieken gebruikt. Het klinkt misschien "kort door de bocht" maar het is wel zo. Natuurlijk is in ieder individueel spel vaak een stukje tactisch inzicht te vinden maar dat komt totaal niet in de buurt van tactieken gemaakt voor het hele team, en bij een teamspel zijn alleen die tactieken van toepassing.

Als je ooit wars speelt zou je het verschil weten. ;) Je wilt niks anders meer! :Y)
Tja, maar als je nou geen clan hebt en toch tactisch wilt spelen? Ik vind mezelf niet goed genoeg voor een clan (gemiddelde KDr van 1), bovendien ben ik bang dat ik er zoveel tijd aan kan/wil uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ow joh ik zeg niet dat je het niet mag doen, maar het gaat nu eenmaal niet op publics tenzij je een vast groepje mensen kent waar je goed mee samen kan spelen, het geluk hebt dat je in hetzelfde team zit en een goede mogelijkheid tot communicatie hebt. Zodra dat aanwezig is kun je net zo goed samen een warretje gaan spelen toch? Ook low-skilled wars zijn zo gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
The Realone schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:52:
Ook low-skilled wars zijn zo gevonden.
Waar en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

@Zartos
Kom eens kijken op #elitewarriors, we zijn nog op zoek naar een paar CS:S spelers (of kijk op www.elitewarriors.nl)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

Zou deze server ook in de startpost mogen vermeld worden ?

80.69.77.12:27015 [NL] Creativehosting.nl :: Public #3
Game: Counter-Strike Source
Slots: 18
Roundtime: 30

en de stats etc kan je vinden op hlstats.creativehosting.nl

mIRC #creativehosting.nl (quakenet)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
IRC, en dan met name Quakenet (irc.quakenet.org). Channels als #5on5.css #5on5.cs:s, en wanneer je geen 5 man hebt kun je ook 4on4, 3on3 of 2on2's vinden in die kanalen, wel ff het channaam aanpassen natuurlijk (#3on3.css enzo). ;)

Verder bestaat er ook nog zoiets als gathers, ergens anders in dit topic al genoemd. Gathers zijn wars met bij elkaar geraapte mensen die 2 teams van 5 maken en op een warserver dan een war spelen. #css.gather is daar weer een goed kanaaltje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mach2 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 00:06:
[...]

Leuk, ben je dat VAC aan het testen "ff kijken of hij deze cheat pakt". Kick, "Your account has been banned" :P . Ik zou maar oppassen met dat testen.
Dacht je dat mensen die cheats maken stilzitten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Dacht je dat de mensen bij Valve stil zitten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee maar die lopen altijd achter de zaken aan ;)
Zolang je blijft updaten etc...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Cheaten is niet het allergrootste probleem, het allergrootste probleem is de fobie er tegen. Ik ben door cheaten nog irl nergens minder van geworden :Y) vin het allemaal maar overdreven hoor, dat gedoe daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Skerekrow schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:18:
Cheaten is niet het allergrootste probleem, het allergrootste probleem is de fobie er tegen. Ik ben door cheaten nog irl nergens minder van geworden :Y) vin het allemaal maar overdreven hoor, dat gedoe daarom.
Zijn mensen in je omgeving je daarom ook sympatieker gaan vinden ?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:18:
Nee maar die lopen altijd achter de zaken aan ;)
Zolang je blijft updaten etc...
Haha doen, is leuk.!!! Als je steamID opeens overal geblokkeerd wordt kan je echt lachen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
steveman schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:29:
[...]

Zijn mensen in je omgeving je daarom ook sympatieker gaan vinden ?
Ik cheat niet hoor, en ik ga ook niet in paniek gillen dat er iemand in de server cheat. Mocht dat zo zijn dan is dat meestal overduidelijk en zoek ik een andere server op of haal ik een admin der bij. Dan ga ik hem niet helemaal verrot schelden of iedereen die maar ietsjes beter is dan mij er van beschuldigen. Daar zet je jezelf alleen maar mee voor lul imo. Ik heb in 1.6 ook wel eens gehad dat ik gewoon de cheater netjes vroeg offie wat minder wou cheaten, want dit was niet leuk voor ons. En waarempel hij stopte. Zo zie je maar dat cheaters ook mensen zijn en geen demonen door satan gestuurd om jullie leven in elk opzicht te ruineren. En dan nog, dan zit er een cheater in de server. Wat kun je doen behalve een admin der bij halen of doorspelen? Niets. Als je gaat schelden en alles verkloot je het alleen maar meer voor jezelf en de rest in de server. Helemaal leuk is als mensen er een admin bij halen die de persoon die zou cheaten kent waaruit blijkt dattie helemaal niet cheat. Op zich niet erg want dan heeft iedereen de zekerheid dat die persoon niet cheat. Tis wel erg lullig voor iedereen die zo heeft zitten schelden op die 'cheater'. Die staan nou goed voor lul :P . Zowiezo iemand beschuldigen van cheaten die dat niet doet is erg triest.
Elke game die ik online speel ben ik van cheaten beschuldigd. Ik heb echter nog nooit gecheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach mensen roepen ook wel eens cheater uit frustratie omdat je een paar vage kills oid maakt. Over het algemeen vind ik dat het bij cs wel duidelijk opvalt als iemand cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangman ^^

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebz.com/bakacreations/csslol.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

weet iemand nog een paar leuke nl buiten die van de startpost...

paar maand terug speelde ik nog op bijv hardcore playhouse die is nu constant leeg of met bots :S

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Probeer 195.130.132.155:27015 & 195.130.132.155:27115 eens, daar zit altijd veel volk.

[ Voor 4% gewijzigd door XWB op 10-06-2005 13:51 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Estebleef:
84.244.130.48 : 27015 20 slots public
84.244.130.148 : 27015 18 slots public
84.244.130.15 : 27015 12 slots public
84.244.130.163 : 27015 20 slots public
84.244.130.184 : 27015 16 slots public
84.244.130.184 : 27045 16 slots public
84.244.130.240 : 27015 20 slots public
84.244.130.242 : 27015 12 slots public
84.244.130.49 : 27015 16 slots public
84.244.130.50 : 27015 12 slots public
84.244.131.150 : 27015 16 slots public
84.244.131.151 : 27015 20 slots public (boosted)

De dikgedrukte zitten zowat altijd vol, de andere eigenlijk alleen 's avonds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
cs2.knuffelbaar.nl LeK public server, ook voornamelijk savonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:05:
Nog steeds met HL2 en naar mijn idee zal dat altijd zo blijven :)
En wat maakt het uit?
Spel wordt er echt niet goedkoper van hoor.
Waarom niet? Het had toch ook onder een soort platinum label uitgebracht kunnen zijn? HL2 hoef ik namelijk totaal niet en ik ga de game niet kopen voor een mod die je er bij krijgt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:44:
[...]

Waarom niet? Het had toch ook onder een soort platinum label uitgebracht kunnen zijn? HL2 hoef ik namelijk totaal niet en ik ga de game niet kopen voor een mod die je er bij krijgt.
Ja jij had liever cs:s voor 40 euro zonder hl2 en dan ook nog eens 40 euro voor hl2. Je krijgt css er gewoon gratis bij nu, ik vind het best zo zeker omdat hl2 al voor 40 euro te koop is en valve het echt niet goedkoper had verkocht als het alleen css was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja als je hl2 pracht spel niet wil spelen is dat jou keuze maar je hebt hl1 toch ook moeten kopen om cs 1 te spelen of niet...
ik snap je hele punt niet

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

Dan koop je toch CS:S waar je gratis HL2 bijkrijgt :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
DaMorpheus schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:32:
[...]

Dan koop je toch CS:S waar je gratis HL2 bijkrijgt :? 8)7
en in de nabije toekomst tig andere mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
[...]

HL2 is gewoon een goed spel, en CSS ook. Ook los zijn ze wel 50€ waard. Gewoon kopen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Vanitas schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 09:38:
[...]

HL2 is gewoon een goed spel, en CSS ook. Ook los zijn ze wel 50€ waard. Gewoon kopen.
Ik heb hl2 ook eigenlijk gekocht voor CSS... maar damn, het is wel een gaaf spel hoor!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Argh genaaid door VALVe!

2 dagen wat PC probleempjes gehad, nieuw mobo'tje en format wilde niet lukken. Nou uiteindelijk alles gelukt en installed...wil ik inloggen en wat krijgen we dan....

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~m.boerenkamp/steam.JPG

|:( |:( |:(

Slaat weer totaal nergens op dit, heb VALVe gemailed maar die zijn over het algemeen niet zo heel snel met hun reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Wie zou me even de website van de [IE] clan kunnen geven?

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

The Realone schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:56:
Argh genaaid door VALVe!

2 dagen wat PC probleempjes gehad, nieuw mobo'tje en format wilde niet lukken. Nou uiteindelijk alles gelukt en installed...wil ik inloggen en wat krijgen we dan....

[afbeelding]

Slaat weer totaal nergens op dit, heb VALVe gemailed maar die zijn over het algemeen niet zo heel snel met hun reactie.
Geen cheats gebruikt?

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

zal wel ;)

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Argh genaaid door VALVe!

[afbeelding]

Heb jij soms HL2 of iets anders via een coupon gekregen? Een clanmaat van mij heeft dit ook gehad omdat die een coupon had van zijn radeon 9800XT. Blijkt dat daar een timelimiet op staat.. en anders, iets in de vorm van een cheat of misschien is het gewoon onterecht :O |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

timelimiet hahaha.
Oja had ik al verteld dat mijn moeder paus is 8)7

Leuk vriendje heb jij, die cheat, wordt gebanned van steam en dan gaat hij verzinsels verspreiden over ATI en Valve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Gasten even voor de duidelijkheid, als je gepakt met op cheaten (wat VAC dan doet) krijg je deze melding dus niet! Dan krijg je pas een melding zodra je een server gaat joinen en die geeft dan aan: "You have been permanently banned for past cheating violations" ofzo. Je account zal altijd blijven bestaan. Maar ik kan mijn account niet eens op, dit gebeurt bij het inloggen.

Ik heb HL2 niet via zo'n coupon. Nouja ik zal het gehele verhaal straks even uitleggen, nu geen tijd voor maar dat zal wel enige duidelijkheid scheppen.

Hoop dat ik hem terug krijg want naast HL2/Source staat er ook CS1.6/HL1 en CZ op geregistreerd, allemaal legaal aan gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Dat verschild hoor, een bekende van mij die ooit gecheat heeft kon niet eens inloggen nadattie gepakt was voor cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
DaMorpheus schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 19:01:
timelimiet hahaha.
Oja had ik al verteld dat mijn moeder paus is 8)7

Leuk vriendje heb jij, die cheat, wordt gebanned van steam en dan gaat hij verzinsels verspreiden over ATI en Valve
Hij cheatte niet, dat was het probleem. Hij kreeg ook nadat hij een email had gestuurd naar valve de reply dat hij een echte versie moest gaan kopen? 8)7 Weet ook niet, heel gaar iig. Maar nou is het toch weer in orde dus. Blijft een feit dat steam accounts worden disabled zonder warning :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReddishRat schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 18:42:
[...]

Heb jij soms HL2 of iets anders via een coupon gekregen? Een clanmaat van mij heeft dit ook gehad omdat die een coupon had van zijn radeon 9800XT. Blijkt dat daar een timelimiet op staat.. en anders, iets in de vorm van een cheat of misschien is het gewoon onterecht :O |:(
Uhm dat slaat volgens mij echt nergens op. Ik heb een coupon van mijn radeon9600xt die ik RUIM een jaar voordat hl2 uitkwam had gekocht en ik heb ook de css beta sinds dag 1 gespeeld met die coupon dus dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

man gister heb ik me zitten ergeren:
paar gasten (CT-ers) zaten bij de office bij een spawn te campen. ze zaten allemaal zo dat ze elkaar coverden. er was niet doorheen te komen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga je de bom toch planten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoehahahhahaaaaaa... Op Office?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:38:
Dan nog. De CT moet daar aanvallen, als T kan je zelf lekker blijven zitten. Als de CT graag wilt campen laat je ze toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
idd.. gewoon afwachten, zij hebben 3 minuten om de hossies te redden anders wint T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
HIValicious schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:17:
paar gasten (CT-ers) zaten bij de office bij een spawn te campen. ze zaten allemaal zo dat ze elkaar coverden. er was niet doorheen te komen.
Flashen!
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:38:
lol :P foutje, het is nog vroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:11:
[...]

lol :P foutje, het is nog vroeg ;)
Hoezo, hij schrijft toch duidelijk de office?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Vanavond weer eens lekker lopen schieten op die K.I.L.L. server, best een leuke server want hij zit niet altijd helemaal vol. Het leukste vind ik het als het max 4o4 is. Op de meeste servers is het meestal met 20 man tegen elkaar knallen, maar dat vind ik niet echt wat.

Wel raar trouwens hoe het zit met die hitboxes, soms raak ik echt helemaal geen fuck. Maar vanavond leek ieder schot wel een hs bijna. En aan het oefenen kan hetn iet liggen want ik had al weer ene hele poos geen CSS meer gespeeld.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh genaaid door VALVe!

[afbeelding]

Rofl..

Owned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ja nogal.... :(

Om even het vage verhaal uit te leggen, dan wordt ook duidelijk dat het misschien deels mijn eigen schuld is.

Een paar maanden terug moest ik vanwege een expired ticket opnieuw inloggen bij Steam. Toen bleek mijn login niet meer te kloppen. Vanalles geprobeert maar niks lukte. Uiteindelijk het bewijs naar VALVe gestuurd van het feit dat ik 1 van de games bezit (CZ stond er o.a. op), d.m.v. scans van het hoesje en de CD-Key. Het duurde even maar toen werd ik super geholpen door VALVe en na 3 dagen kreeg ik mijn nieuwe login gegevens. Vreemd genoeg was mijn accountnaam verandert. Niet langer mijn e-mail adres maar de naam nickminator. Ik vond het wel best, zolang ik mijn zooi maar terug had. Toen ik ingelogged was bleek dat ik ineens Half-Life 2 en CS:S op die account zou hebben staan (maar ook CS en CZ). Een beetje verbaasd maar ik dacht, dat is vast een foutje van VALVe. Ik ging er vanuit dat het mijn account wel was, aangezien ook het contactadres van mij was.

Ik speelde toen alleen nog CS, maar niet lang daarna ging ik CSS spelen. En waarom niet, ik had het inmiddels! Met de hele clan overgestapt op CSS en dan spelen we nu al een tijdje. Toen bleek (2 maanden terug ofzo) dat de account van iemand anders bleek te zijn. Althans, ik voegde iemand voor het eerst toe bij Friends (nooit gebruikt) en toen hij bij mijn Userinfo keek bleek er een heel andere naam te staan (wel een Nederlandse trouwens). Ben die naam even kwijt... :| Mgoed nooit meer iets van gehoord en om nou na 4 maanden VALVe weer te mailen dat ze mij het verkeerde account teruggegeven hadden leek me ook niet echt een oplossing. Totdat die gebeurde... 8)7

Nouja dat is het zo'n beetje. Wellicht ook gedeeltelijk mijn fout maar ik vind dat VALVe hier wel helemaal dom bezig is geweest. Zeker gezien het feit dat ze zo omgaan met geld, want de producten die mensen aangeschaft hebben zijn immers gewoon harde euro's. En zo'n account is dan al gauw zo'n 150 euro waard wanneer er 3 spellen op staan. En tja, wat zou jij gedaan hebben in zo'n situatie... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Hu9o schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:57:
Vanavond weer eens lekker lopen schieten op die K.I.L.L. server, best een leuke server want hij zit niet altijd helemaal vol. Het leukste vind ik het als het max 4o4 is. Op de meeste servers is het meestal met 20 man tegen elkaar knallen, maar dat vind ik niet echt wat.

Wel raar trouwens hoe het zit met die hitboxes, soms raak ik echt helemaal geen fuck. Maar vanavond leek ieder schot wel een hs bijna. En aan het oefenen kan hetn iet liggen want ik had al weer ene hele poos geen CSS meer gespeeld.
Ik vind het ook vreemd Hu9o.
Onze servers zijn dedicated redelijk zware machines (cel 2.8)
De KILLserver waar jij op speelt doet niks anders dan CSSservertje spelen
De adsl-lijn is ook dedicated dus er word niks op gedownload.
Ik heb nu de server na 9 dagen aan gestaan te hebben gereboot.
Misschien dat dat scheelt..ik weet niet hoelang win2003 server stabiel blijft draaien
Ik heb ook gehoord dat VACbeta lag kan veroorzaken dus die zal ik ook eens een tijdje uitzetten desnoods
ook de high pingkicker heb ik aan gezet want toen gisteren die ukkel met zijn ping van 834 binnenkwam merkten wij allebei dat we gelijk lag kregen....en dit terwijl ik over een lan connect met de server.
Die pingkicker heb ik als test even op 250 staan

ik wil echt van dit probleem af want zoals gisteren was het niet leuk spelen met jou haha ;-)
Nee hoor is gekheid je bent een behoorlijke skilled speler maar gisteren kreeg ik klachten over je dat je zou cheaten en dat geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik heb 2003 8 maanden stabiel gehad. draaide een pub en clan server op (ET) alsmede mail en druk bezochte site. Trouwens TS draaide er ook op. XP1800+ no prob

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

mirelia schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:28:
[...]

Ik vind het ook vreemd Hu9o.
Onze servers zijn dedicated redelijk zware machines (cel 2.8)
De KILLserver waar jij op speelt doet niks anders dan CSSservertje spelen
De adsl-lijn is ook dedicated dus er word niks op gedownload.
Ik heb nu de server na 9 dagen aan gestaan te hebben gereboot.
Misschien dat dat scheelt..ik weet niet hoelang win2003 server stabiel blijft draaien
Ik heb ook gehoord dat VACbeta lag kan veroorzaken dus die zal ik ook eens een tijdje uitzetten desnoods
ook de high pingkicker heb ik aan gezet want toen gisteren die ukkel met zijn ping van 834 binnenkwam merkten wij allebei dat we gelijk lag kregen....en dit terwijl ik over een lan connect met de server.
Die pingkicker heb ik als test even op 250 staan

ik wil echt van dit probleem af want zoals gisteren was het niet leuk spelen met jou haha ;-)
Nee hoor is gekheid je bent een behoorlijke skilled speler maar gisteren kreeg ik klachten over je dat je zou cheaten en dat geloof ik niet.
Ik vond de server juist prima spelen 8) De lag die er soms was kwam omdat iemand een map moest downloaden leek het wel. Want zodra deze persoon in een team zat was de lag ook meteen weer over.

En dat over cheats gebruiken: Nooit gedacht dat iemand dat nog eens over mij zou zeggen! :+
Ik speel bijna nooit CSS, dus skill zal het ook wel niet zijn (mss weer beginnersgeluk :p).Nee ik hou het op geluk in de hitbox lotto. Want als ik met een gather mee doe dan heb ik geluk als ik een paar kills haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Fixed a number of connection problems to the backend of VAC2 (Valve's anti-cheat technology for game servers). VAC2 currently only runs on servers in the beta group, but will be active for all servers very soon.

http://www.steampowered.com/index.php?area=news
VAC2 komt dichterbij 8)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nog iets wat al dichterbij is voor degene die net zijn Steam-account heeft geopend, ik dacht:
'omdat jullie zo lief zijn post ik het maar even O+ ' ... LELS, ook één goedemorgen! ;)
STEAM NEWS
VALVE NEWS

Steam Client and Source Engine Updates Available
June 14, 2005, 5:44 pm · Alfred Reynolds

Updates to the Steam Client and the Source Engine have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Steam Client and Source Engine

Fixed a number of connection problems to the backend of VAC2 (Valve's anti-cheat technology for game servers). VAC2 currently only runs on servers in the beta group, but will be active for all servers very soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hu9o schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:11:
[...]

Ik vond de server juist prima spelen 8) De lag die er soms was kwam omdat iemand een map moest downloaden leek het wel. Want zodra deze persoon in een team zat was de lag ook meteen weer over.

En dat over cheats gebruiken: Nooit gedacht dat iemand dat nog eens over mij zou zeggen! :+
Ik speel bijna nooit CSS, dus skill zal het ook wel niet zijn (mss weer beginnersgeluk :p).Nee ik hou het op geluk in de hitbox lotto. Want als ik met een gather mee doe dan heb ik geluk als ik een paar kills haal.
Ik heb ook een rare verstandshouding met headshots... op de ene server schiet het voor geen meter op en ga ik met de staart tussen de benen op zoek naar een andere, waar het lijkt alsof iedereen met magneten op het voorhoofd rondloopt!

Maar zo'n server waar meestal 4v4 wordt gespeeld lijkt me wel wat, want met z'n 10en door 1 deur willen en elkaar in de weg lopen als er dekking gezocht moet worden is zooo 1993!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Woei! ben voor het eerst uitgemaakt voor cheater \o/ :/

Ik ging dan ook behoorlijk goed in m'n eentje tegen 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Ben jij Steve1982??
Ik ben namelijk KILL Kenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

mirelia schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:21:
Ben jij Steve1982??
Ik ben namelijk KILL Kenny
Haha, ik hem al gewaarschuwd voor je :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ja, het is ik! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm ook maar eens op die server gaan kijken dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:05:
Mmm ook maar eens op die server gaan kijken dan :P
Nah, doe maar niet. Als jij komt dan wordt ik geen cheater meer genoemt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:17:
Doe niet moeilijk ;) als je slim bent wacht je lekker tot de tijd voorbij is ;)

Hebben hun verloren. Als de tijd nog maar 30 sec is komen ze vaak wel in beweging. Dan is het een koud kunstje om ze te laten verliezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:07:
[...]

Nah, doe maar niet. Als jij komt dan wordt ik geen cheater meer genoemt :+
Boeiend :)
Je doet het voor fun.
Als andere mensen er niet tegen kunnen is mijn probleem niet :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Topic een beetje dood??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Komt door BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:44
en cs source is neit echt veel meer over te discussieren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb het 5 minuten gespeeld maar vind het maar een pauper spel eigelijk. Zit totaal geen eigen feel in (behalve dan die standaart crap feeling die je in alle EA games heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

EA is een uitgever, geen studio. Dus die crap zal je niet hebben doordat EA het doosje heeft geprint.
Maar wat vind er niet leuk aan?
je hebt inderdaad een stuk andere actie, minder heftig, maar gaat wel langer door dan CSS. Ook is de teamplay heel anders als je met 32 in één team zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Zullen we hier niet over BF2 gaan beginnen? ;) En afgezien dat je bij beide games wat kunt knallen is er geen vergelijking tussen die 2 te maken dus....

Ik heb inmiddels m'n Steamaccount alweer terug. Boos mailtje naar VALVe gestuurd en blijkbaar waren ze daar zo onder de indruk dat ze meteen diezelfde account terug hebben gegeven. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:09:
[...]

Doe niet moeilijk ;) als je slim bent wacht je lekker tot de tijd voorbij is ;)

Hebben hun verloren. Als de tijd nog maar 30 sec is komen ze vaak wel in beweging. Dan is het een koud kunstje om ze te laten verliezen :P
Op sommige servers snappen ze het niet als je gewoon doet wat je moet doen. Als bijvoorbeeld de bom op de grond ligt en je gaat zitten campen bij de bom wordt je dan geslapped ofzo. |:(

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Eey, misschien al voorbij gekomen. Deze bug: ik kom in port, wil bomb leggen op de boot. Loop ik dwars door die bruggetjes heen. Daarna per ongeluk tegen een container gestoten tijdens ontwijken, blijk ik erin te gaan. Oftewel dik te kunnen "cheaten" aangezien ik alles buiten de container kan zien. ff proef op som genomen en ja ik kan ze gewoon dootschieten. Zij kunnen mij dan niet zien. Boxen noemen ze dat geloof ik.

Gelijk uitgemaakt door cheater via console door admin (!) en uiteraard terecht, maar ik heb echt geen reet gedaan/gedownload. Werd niet gebanned overigens. Ik ben meer van hardware en niet software. Ik kan nog geen site bouwen, laat ik het zo zeggen :X En er heeft niemand geknoeid met mijn pc.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinkelover schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:42:
Eey, misschien al voorbij gekomen. Deze bug: ik kom in port, wil bomb leggen op de boot. Loop ik dwars door die bruggetjes heen. Daarna per ongeluk tegen een container gestoten tijdens ontwijken, blijk ik erin te gaan. Oftewel dik te kunnen "cheaten" aangezien ik alles buiten de container kan zien. ff proef op som genomen en ja ik kan ze gewoon dootschieten. Zij kunnen mij dan niet zien. Boxen noemen ze dat geloof ik.

Gelijk uitgemaakt door cheater via console door admin (!) en uiteraard terecht, maar ik heb echt geen reet gedaan/gedownload. Werd niet gebanned overigens. Ik ben meer van hardware en niet software. Ik kan nog geen site bouwen, laat ik het zo zeggen :X En er heeft niemand geknoeid met mijn pc.
Bugs zitten er wel meer in levels, denk aan dust (1.5&1.6) dat je kon skywalken. (niet Anakin of Luke ;) ) Maar je zou wel precies op het goeie punt gesprongen/gebukt/gelopen hebben.

Ik zou die bug nog een keer zoeken in een lege server of eentje starten, denk niet dat je je er te druk om moet maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Dat is net zo iets als achter een kast springen op italy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

[bookmarkpost]

Damn. zit ik nu ook al hier???

Hehe, ;)

Geweldig spel hoor, bijna net zo leuk als ET

[/bookmarkpost]

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

shaggy8675 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:43:
[bookmarkpost]

Damn. zit ik nu ook al hier???

Hehe, ;)

Geweldig spel hoor, bijna net zo leuk als ET

[/bookmarkpost]
Nep Nurt, ET is toch echt beter hoor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Hu9o schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:44:
[...]

Nep Nurt, ET is toch echt beter hoor :Y)
Idd...ET Rules.... maar css is best aardig, en ik speel het nu sinds een week elke avond ( nadat ik eerst een aantal uren ET heb gespeeld uiteraard ;) ) erg leuk hoor. Vooral het geluid is erg realistisch moet ik zeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Shaggy op 21-06-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Realistisch geluid zal wel mee vallen, denk niet dat het opgenomen is van echte modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik denk van wel, aangezien shaggy en ik sportschutter zijn geweest weten we wel hoe de echte klinken (en schieten :P)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Roeligan schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:22:
Ik denk van wel, aangezien shaggy en ik sportschutter zijn geweest weten we wel hoe de echte klinken (en schieten :P)
Mss is het geluid stiekem anders bij een automaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Hu9o schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:28:
[...]

Mss is het geluid stiekem anders bij een automaat :p
Nou het komt heel aardig in de buurt moet ik zeggen.

Het klinkt allemaal ecth behoorlijk realistisch hoor zoals Roeligan ook al zei, wij kunnen het weten. (Meer kan ik daar niet over loslaten ivm staatsveiligheid... dan zou ik je daarna moeten doden... 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Roeligan schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:22:
Hebben jullie dan ook geschoten met een M4, AK47, Steyr AUG, M249, etc.? :P

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Gunp01nt schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:57:
[...]

Hebben jullie dan ook geschoten met een M4, AK47, Steyr AUG, M249, etc.? :P
M4, M16, Stoner, ar-15 etc: Ja ( .223-.308 en 9mm )
AK47 en AK 74: Ja ( niet automatisch helaas )
Steyr wel gehanteerd, niet mee geschoten vanwege toenmalig zeer zeldzaam kostbaar. ( caliber .223 )

Rest..tjaaa...

Berreta 92/M9
S&W bijna alle modellen.
Colt bijna alle modelen.
Ruger, bijna alle handvuurwapens.
Sig,
Browning .50, FAL, Uzi, Ingram Mac 10, Galil....
Desert Eagle t/m cal.440 CorBon
Glock, T/C contender...etc. etc. you name it, iv'e shot it...

Kleinste caliber, .22 kort, zwaarste 40mm bofors luchtdoel geschut.

Dus, ja ik heb er wel een aantal van geschoten, of in mijn handen gehad dit in mijn tijd als sportschutter en in het leger.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rvandesanden/Mac%2010.gif

[ Voor 12% gewijzigd door Shaggy op 21-06-2005 21:46 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.