[PC] Counter-Strike: Source - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.123 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-06 21:49
En hier nog even een screen om te bewijzen dat je met een AMD64 3400+ ( mb cache), 1 GB geheugen en een ATI X850XT PE wel constant meer dan 150 fps kan krijg, met alle instellingen hoog (1600 x 1200):

Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Ja lol maar die map is totaal leeg, kost bijna geen rekenkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127468

Ach heb nu de standaard instellingen wat lager staan, nu loopt het ook _beter_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-06 19:27
Hollandia schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 08:43:
En hier nog even een screen om te bewijzen dat je met een AMD64 3400+ ( mb cache), 1 GB geheugen en een ATI X850XT PE wel constant meer dan 150 fps kan krijg, met alle instellingen hoog (1600 x 1200):

Klik hier
Das niet alles hoog hoor. Bij mij hebben auto's enzovoort mooie rondingen en rechte schuine lijnen als je begrijpt wat ik bedoel. AA en AF zullen niet aan staan. Ik heb laatst weer eens zonder gespeeld en dan ineens ziet het er niet meer uit. Als je eenmaal gewend bent, kun je niet meer terug.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Hollandia schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 08:43:

Klik hier
Doe eens een screenie van de_port met 20 man ingame. En het ziet er trouwens niet uit alsof je alles max hebt staan. ;)

Systeem | Garmin Connect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb met mijn x800 trouwens vandaag ook 150+fps gehaald in de_aztec met 32man (1024x786, 4/8 aa/aaf alles high). Maar dat was in een stukje in die smalle gang aan het einde van het water als je van T spawn meteen naar rechts gaat dus helemaal niet zwaar voor je pc :P zodra er mannetjes in beeld komen gaat ie weer lekker naar beneden, al heb ik wel gemerkt dat de performance sinds de laatste update weer omhoog is gegaan. Ik heb nu geen last meer van dingen als 18fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115890

Zeg zijn er geen alternatieven voor Steam ? Het begint me onderhand de keel uit te hangen dat ik niet op steam kom :/ hij zegt steeds connecting maar vervolgens gebeurd er helemaal niets. Dit heb ik alleen bij 1 pc bij de andere doet hij het gewoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien even steam opnieuw installeren? het lijkt erop dat een update oid steam een beetje gaar heeft gemaakt (heb ik ook wel eens gehad). Ik heb veder niet echt problemen met steam. Had ook liever geen steam gehad maar sinds hl2 uitkwam heb ik eigelijk geen problemen meer gehad met steam en voor updates is het ook wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 21:13
Anoniem: 115890 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:38:
Zeg zijn er geen alternatieven voor Steam ? Het begint me onderhand de keel uit te hangen dat ik niet op steam kom :/ hij zegt steeds connecting maar vervolgens gebeurd er helemaal niets. Dit heb ik alleen bij 1 pc bij de andere doet hij het gewoon :(
Staat er soms een firewalll ofzo aan op die ene PC? Of een ander programmatje dat de boel blokkeert?

Probeer anders eens 'ClientRegistry.blob' te verwijderen uit de Steam map, en dan opnieuw inloggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:24:
Misschien even steam opnieuw installeren? het lijkt erop dat een update oid steam een beetje gaar heeft gemaakt (heb ik ook wel eens gehad). Ik heb veder niet echt problemen met steam. Had ook liever geen steam gehad maar sinds hl2 uitkwam heb ik eigelijk geen problemen meer gehad met steam en voor updates is het ook wel handig.
Ik heb hem al opniew installed maar het probleem bleef zich voortdoen, hij doet het vandaag overigens perfect, als hij het morgen niet doet gooi ik die registry file eens weg en dan kijken wat hij doet :) bedankt iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe Vac2 iser.
Op cheat forums hoor je al die noobs zeiken dat hun cheat het nietmeer doen :9
Allemaal mensen die geld willen betalen zodat ze zsm weer cheat hebben.
Is echt waar! :P
Weird

Als het goed is het nu cheat free met cs.
Alle cheat sites hebben hun downloads weg gehaald, omdat ze niet meer werken.
Je wordt niet geband als je ze nog gebruikt, maar cs start gewoon niet op :)

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 127468 op 09-08-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orionpax
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Net weer ff gespeeld. Ik heb het idee dat die benieuwde lag berekening beetje krom is. Als je dus al 2 meter naar links gaat heb je nog kans geraakt te worden. Bovendien lijkt het wel op de Hoofd hitbox ongeveer zo groot als een skippybal is. Als ik sommige zie sproeien en alleen maar lucht raken en toch headies scoren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
orionpax schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:24:
Net weer ff gespeeld. Ik heb het idee dat die benieuwde lag berekening beetje krom is. Als je dus al 2 meter naar links gaat heb je nog kans geraakt te worden. Bovendien lijkt het wel op de Hoofd hitbox ongeveer zo groot als een skippybal is. Als ik sommige zie sproeien en alleen maar lucht raken en toch headies scoren :S
Je hebt maar 1 kogel nodig voor een headshot, dus de kans bestaat dat één van die tig afgeschoten kogels zo in iemands hoofdje beland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-06 16:29

Acid_Burn

uhuh

Anoniem: 127468 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:18:
Hehe Vac2 iser.
Weird

Mja.. ik geef het een week.. en dan ben ik mischien nog te optimistisch.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acid_Burn schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:57:
[...]

Mja.. ik geef het een week.. en dan ben ik mischien nog te optimistisch.
Ik geef het 3 dagen de tijd voor er weer cheaters komen.
Miss minder, maar er zullen updates komen, dus cheaters zullen elke week een andere cheat moeten downloaden, en vlak na een update cheat loos zijn.

Banns worden er bar weinig uitgedeelt ;)

Ok net gecheckt, het is niet te geloven maar er zijn cheats te vinden :O
Vreselijk bagger, waar je niet normaal mee kan spelen (geen ervaring hoor ;) en nog slechter speelt als normaal en beperkt tot weinig dingen.) Denk aan 'No Flash'
maar zal niet lang meer duren :r

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 127468 op 09-08-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
OK, nou even mijn mening over VAC2:

Wij draaien meerdere source servers, ongeveer 2000 unieke spelers per dag. Voor VAC2 ongeveer 5-10 cheaters per dag gebanned door onze simpele cheat mod addon.

Sinds VAC2 nog maar een enkeling.

De hele cheat scene schijnt zich nu te richten op BF2, aangezien daar minder prioriteit aan anti-cheat maatregelen wordt genomen.

Ook ken ik al diverse mensen die gebanned zijn door VAC2, ook door een simpel buy-scriptje.

Valve zit er bovenop en net als met een hacker/inbreker: die pakken liever makkelijkere doelwitten, zie BF2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57209

Is €39.99,- duur voor Half Life 2: Collector's Edition?

Heb hem iig besteld.. Kan ik deze week ook chill CS-en. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Nee is niet duur, verder nutteloze opmerking.

Edit:
Aan de 919 posts, tijd voor een nieuw topic dus.
Ik zie dat de TS verder is gegaan met BF2, zal hem
vragen of ik het van hem mag overnemen.....

[ Voor 64% gewijzigd door Hollanda op 09-08-2005 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76236

Anoniem: 57209 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:18:
Is €39.99,- duur voor Half Life 2: Collector's Edition?

Heb hem iig besteld.. Kan ik deze week ook chill CS-en. :9
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hollandia schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:08:
OK, nou even mijn mening over VAC2:

Wij draaien meerdere source servers, ongeveer 2000 unieke spelers per dag. Voor VAC2 ongeveer 5-10 cheaters per dag gebanned door onze simpele cheat mod addon.

Sinds VAC2 nog maar een enkeling.

De hele cheat scene schijnt zich nu te richten op BF2, aangezien daar minder prioriteit aan anti-cheat maatregelen wordt genomen.

Ook ken ik al diverse mensen die gebanned zijn door VAC2, ook door een simpel buy-scriptje.

Valve zit er bovenop en net als met een hacker/inbreker: die pakken liever makkelijkere doelwitten, zie BF2...
Klopt niet helemaal.
Cheats worden ook ge update, ook tegen VAC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand nog een leuke server waar de hele dag door redelijk wat mensen spelen? ik speelde altijd op een jolt.co.uk server maar sinds ik terug ben van vakantie is dat echt een debiele kut server geworden. Altijd teams van 14 vs 18 (ik zit altijd bij het minste team) en dan zit het team met 18 man ook nog vol met kut snipers en alles en van die klote naabs die zichzelf zo goed vinden omdat ze met 4 man meer iedere keer dik kunnen winnen :r

Kortom, die server is verneukt geworden en ik irriteer me de pleuris als ik er speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-06 14:06

tweakraiser

I have such sites to show you

http://www.steampowered.com/status/survey.html

Onder Processor Vendor
Staat AllYourBase AreBelongToU$

Er zijn wat scriptkiddies aan het werk geweest :D

http://img365.imageshack.us/img365/7866/untitled12ua.jpg

Re-si-zen!

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 10-08-2005 23:33 ]

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Laatst online: 11-06 14:06

tweakraiser

I have such sites to show you

Zie ook:
http://forums.steampowere...654cbaea5&threadid=323984

Fake Intel!!! LOL
*Sorrz Crash

[ Voor 17% gewijzigd door tweakraiser op 10-08-2005 23:35 ]

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147794

Haha, ik was net rond aant kijken op wat van de bekendste cheat forums.
Zijn al enkele tientallen mensen gebanned en geven elkaar de schuld _/-\o_ B)

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Spelen die mensen die posten op een cheat forum onder dezelfde naam? :P dan kan ik alvast wat nicks noteren....

Damn wat erger ik me aan wallhacks/noflash/semi-aimbot...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• orionpax
Hmm ik heb sinds de updates last van een *bugje* Alle lichteenheden (lampen, zon, beamer stralen) etc hebben allemaal een kruis in een vierkantje op hun plek. Dit is redelijk irritant omdat ik nu continu de lampen zie overal waar ik sta.

Zou het te maken kunnen hebben met dat ik mijn dx level gedownsized heb naar level 7.0? Dit deed ik daarvoor ook maar toen had ik er geen problemen mee.

• Sjoerd
  • Niet online
orionpax schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 08:43:
Hmm ik heb sinds de updates last van een *bugje* Alle lichteenheden (lampen, zon, beamer stralen) etc hebben allemaal een kruis in een vierkantje op hun plek. Dit is redelijk irritant omdat ik nu continu de lampen zie overal waar ik sta.

Zou het te maken kunnen hebben met dat ik mijn dx level gedownsized heb naar level 7.0? Dit deed ik daarvoor ook maar toen had ik er geen problemen mee.
Heb precies hetzelfde probleem...
En ook hetzelfde gedaan als jou, als je de oplossing weet let me know.
Je ziet idd net als in de Hammereditor |X| bij elke lichtbron ook de zon :+ zwaar irritant

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Anoniem: 69412

Dit probleem heb ik voor die update ook al gehad , dit ligt aan het veranderen van dx 8.1 naar 7.0 , hoe je dit probleem kunt oplossen weet ik niet.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:34
Mensen, klein vraag.........

Kan ik CS:Source ook los kopen ZONDER HF2? HF2 heb ik namelijk niet nodig......en wil nu toch de stap maken naar Source!

Alvast bedankt!! :+

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Pedr0 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:20:

Kan ik CS:Source ook los kopen ZONDER HF2? HF2 heb ik namelijk niet nodig......en wil nu toch de stap maken naar Source!

Nee.
Ik snap dat je HL2 heb gedownload, maar 30euro voor Source is het wel waard.
Bedoel Source is ook gewoon een spel, maar je krijgt er 2.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:55

Stewie!

Keen must die!

Pedr0 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:20:

Je kan source inderdaad kopen. Je krijgt er dan gratis Half Life 2 bij, mooi toch? B)

• Pedr0
Nee.
Ik snap dat je HL2 heb gedownload, maar 30euro voor Source is het wel waard.
Bedoel Source is ook gewoon een spel, maar je krijgt er 2.
Hehe ;) ...maaruh, €30,- euro? Ik ben alleen €40,- tegengekomen!!
Je kan source inderdaad kopen. Je krijgt er dan gratis Half Life 2 bij, mooi toch?
Dat is inderdaad netjes.....

[ Voor 97% gewijzigd door Pedr0 op 11-08-2005 14:42 ]

• orionpax
Anoniem: 69412 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:45:
[...]

Dit probleem heb ik voor die update ook al gehad , dit ligt aan het veranderen van dx 8.1 naar 7.0 , hoe je dit probleem kunt oplossen weet ik niet.
Ik vermoed dat het daar aan ligt. Maar het leuke is dat tot voor de update ik hier geen last van had met het downgraden naar dx 7.0

DaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:24:
[...]

Je kan source inderdaad kopen. Je krijgt er dan gratis Half Life 2 bij, mooi toch? B)
Amen _/-\o_

Anoniem: 82299

Kan je het downloaden van vervelende muziek en andere files van de server blokkeren (dus wel een officele map)? Zodat ik niet die unreal of andere onzin hoef te horen? :)

• Hollanda
Anoniem: 82299 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:16:
Kan je het downloaden van vervelende muziek en andere files van de server blokkeren (dus wel een officele map)? Zodat ik niet die unreal of andere onzin hoef te horen? :)
Even lezen, is een paar posts hierboven nog ter sprake geweest (tip: ik heb het gepost).

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Pedr0 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:30:
[...]

Hehe ;) ...maaruh, €30,- euro? Ik ben alleen €40,- tegengekomen!!

[...]

Dat is inderdaad netjes.....
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1281
orionpax schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:20:
[...]

Ik vermoed dat het daar aan ligt. Maar het leuke is dat tot voor de update ik hier geen last van had met het downgraden naar dx 7.0
Ik snap uberhaupt niet dat er geforceerd DX7 wordt gebruikt... Alles verneukt voor wat meer FPS :X
Maargoed, kruisjes enzo lijken mij niet direct DX-problemen. Vaak helpt het verwijderen van je CS:Source directory wel. (backup eventuele maps/sounds anders moet je die opnieuw downen)

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 16:23
ik heb half life 2 en half life 2 deathmatch en counter striek source en counter striek 1.6 en half life 1 enzo voor €20-, :D (ati bon overgekocht)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:29
heeft er iemand een scriptpack voor cs?

dat je knoppen kan binden..

dus bijv mouse 4=enemy spotted etc.. ik kan nl. niet meer binden. kon het wel bij 1.5.. but things changed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduart
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
BootVluchteling schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:31:

dus bijv mouse 4=enemy spotted etc.. ik kan nl. niet meer binden. kon het wel bij 1.5.. but things changed..
Hier staat veel info o.a. voor het binden van radio commando's

So long and thanks for all the fish | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orionpax
[b]Dutchmega schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:15
Ik snap uberhaupt niet dat er geforceerd DX7 wordt gebruikt... Alles verneukt voor wat meer FPS :X
Maargoed, kruisjes enzo lijken mij niet direct DX-problemen. Vaak helpt het verwijderen van je CS:Source directory wel. (backup eventuele maps/sounds anders moet je die opnieuw downen)
Ik doe dat omdat mijn spec zie sig niet zo denderend zijn. Op sommige mappen haal ik op 1024*768 minder dan 20 FPS op weinig details. Dat is dus niet te spelen. Dan maar iets minder mooie specs en meer FPS. Het gaat tenslotte om de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95352

Heeft iemand anders nog problemen sinds de laatste update?
Sinds die update heb ik regelmatig een soort hakerigheid alsof ik met een fps van 5 probeer te spelen. Het is geen lag(meestal een ping van 20) en ook geen packetloss. Wel krijg ik regelmatig na zo'n minuut of 2 van hakerigheid een melding dat er geen verbinding gemaakt kon worden met de VAC server.
Ik heb overigens niks veranderd in de instellingen, dus daar ligt het niet aan.

Persoonlijk denk ik dat het probleem bij VAC ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134574

BootVluchteling schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:31:

Dit is wel een goede site om Wapens te binden met alle munititie erbij!

http://www.banana.nu/?section=viewlist.books.pages.main.303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18

ik heb exact hetzelfde probleem (wie niet...) en bij mij helpt het om bij de shortcut properties (rechtsklikken op cs:source vanuit steam, en dan properties) de tekst "-dxlevel 70" te zetten (zonder quotes) dan ziet het er allemaal wat minder uit, maar geen vreemde kruisjes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Misschien eventjes afwijken van het onderwerp, maar denken jullie dat Source een toekomst heeft?
Ik denk eerlijk gezegd dat het nog een tijdje op zich laat wachten.

Veel mensen kunnen source niet eens draaien. Er moeten nog superveel updates uitkomen voordat alles werkelijk in orde is. Ik vind het voornaamste probleem bij source de hitboxes. Ik kan dan NU ook wel zeker vaststellen dat het sterk verbeterd is, maar het heeft niet de feeling en de juiste hitboxes als in 1.6.

Wat ik ook jammer vind is dat zelfs een naab, die nog nooit source heeft gespeeld met gemak een hs maakt. Ik vind dit spel in alle opzichten te makkelijk. In 1.6 moet je echt trainen, wil je leet worden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117053

PcManiaxx schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:17:
Misschien eventjes afwijken van het onderwerp, maar denken jullie dat Source een toekomst heeft?
Ik denk eerlijk gezegd dat het nog een tijdje op zich laat wachten.
Toekomst en laat nog eventjes op zich wachten? Beetje een raar zinsverband.
Veel mensen kunnen source niet eens draaien. Er moeten nog superveel updates uitkomen voordat alles werkelijk in orde is. Ik vind het voornaamste probleem bij source de hitboxes. Ik kan dan NU ook wel zeker vaststellen dat het sterk verbeterd is, maar het heeft niet de feeling en de juiste hitboxes als in 1.6.
Sterk verbeterd maar niet de juiste hitboxes als in 1.6? Heb je zelf uberhaubt door dat je jezelf tegen spreekt?
Wat ik ook jammer vind is dat zelfs een naab, die nog nooit source heeft gespeeld met gemak een hs maakt. Ik vind dit spel in alle opzichten te makkelijk. In 1.6 moet je echt trainen, wil je leet worden :7
In mijn optiek is iedereen die woorden als "naab" en "leet" gebruikt te jong voor dit spel. In Counterstrike 1.6 hoef je enkel het kruisje naar het hoofdje van je tegenstander te halen en de trekker 1 maal over te halen. In Counterstrike Source dien je rekening te houden met afstand, recoil, het random afzwaaien van kogels en mogelijke dekking (Bij Counterstrike 1.6 mik je op het hoofdje en dood valt je tegen stander, Bij Counterstrike Source zwaait je kogel af. Mik je op zijn hoofd dan loop je het risico dat de kogel afketst tegen een object waar de tegenstander achter staat, omdat de kogel net iets naar beneden afzwaait.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Laatst online: 11-06 21:33
Ik speel het spel nu 2 dagen, en wat me opvalt zijn witte spikkeltjes in de lucht als je in een hal bent (junction noemen wij dat altijd in 1.6) Wat is hier het nut van? Ik vind dat er nou niet echt mooi uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik heb echt geen idee wat ik me daar nou bij voor moet stellen. Kan je misschien een screenshot posten?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-06 15:33
Die kruisjes komen WEL door je DirectX die je ingesteld hebt.

Je mat_dxlevel staat dan op 70. Ofwel DirectX 7, om dit te verhelpen gebruik je gewoon mat_dxlevel 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141332

Dat moeten volgens mij gewoon stofdeeltjes voorstellen waar licht op valt.

Ik denk trouwens dat er nog wel toekomst in CSS zit als ze vernieuwde/nieuwe maps uit blijven brengen. Misschien een ander soort type maps erbij gooien.

Daarnaast vind ik dat over die hitboxes ook een beetje overdreven. Vind het zelf wel mee vallen, en hier kun je ook rekening mee houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Zit er ook net zoals in 1.6 een console in waar je dingen in kunt aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Options > Keyboard > Advanced > Enable Developer Console

Dan kan je de console openen met ~

edit:
Dit is al de 5e keer ofzo dat ik deze vraag heb beantwoord. Er bestaat ook een search op GoT. En als zelf ff rondkijkt in het menu van CSS, dan vind je het ook zo. Net als deze vraag, maar ook vragen over rates ed. komen keer op keer weer voorbij. Net als vragen over sprays. Kunnen die standaard vragen niet gewoon in de SP neergezet worden...?

[ Voor 68% gewijzigd door Vanitas op 12-08-2005 18:13 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130868

Moreno schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:08:
Zit er ook net zoals in 1.6 een console in waar je dingen in kunt aanpassen?
Ja, moet je als ik het me goed herinner naar options > keyboard > advanced en dan developers mode aanvinken.

Heh iemand was me voor en ik had het niet eens helemaal goed 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 130868 op 12-08-2005 18:12 . Reden: smiley verkeerd XD ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134574

Vanitas schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:10:
Options > Keyboard > Advanced > Enable Developer Console

Dan kan je de console openen met ~

edit:
Dit is al de 5e keer ofzo dat ik deze vraag heb beantwoord. Er bestaat ook een search op GoT. En als zelf ff rondkijkt in het menu van CSS, dan vind je het ook zo. Net als deze vraag, maar ook vragen over rates ed. komen keer op keer weer voorbij. Net als vragen over sprays. Kunnen die standaard vragen niet gewoon in de SP neergezet worden...?
Het kan dus ook nog aan je keyboard instellingen liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Ik wil dus een spraylogo maken. In de tutorials staat dat ik mijn plaatje op moet slaan als .TGA file en dat ik Alpha Channels aan moet vinken in photoshop als ik hem save. Alleen ik heb niet de mogenlijkheid hem aan te vinken omdat hij grijs blijft. Als ik hem dan zonder Alpha Channels opsla en hem dan wil converten dan geeft hij een fout aan. Iemand een idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151813

Niet crossposten

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 13-08-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Dat probleem heeft vermoedelijk niks met source te maken zoals in de andere thread al aangegeven wordt.

[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 13-08-2005 15:21 ]

Systeem | Garmin Connect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-01 20:45
Anoniem: 117053 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:50:
[...]

In mijn optiek is iedereen die woorden als "naab" en "leet" gebruikt te jong voor dit spel. In Counterstrike 1.6 hoef je enkel het kruisje naar het hoofdje van je tegenstander te halen en de trekker 1 maal over te halen. In Counterstrike Source dien je rekening te houden met afstand, recoil, het random afzwaaien van kogels en mogelijke dekking (Bij Counterstrike 1.6 mik je op het hoofdje en dood valt je tegen stander, Bij Counterstrike Source zwaait je kogel af. Mik je op zijn hoofd dan loop je het risico dat de kogel afketst tegen een object waar de tegenstander achter staat, omdat de kogel net iets naar beneden afzwaait.)
Ik wil niet veel zeggen, maar alles wat jij hier opnoemt is juist overgenomen ipv toegevoegd. Echter hebben ze het spel makkelijker willen maken (dan blijven mensen het spelen) en zijn de hitboxes en recoil dermate aangepast dat je sneller een HS maakt.
Zelf vind ik 1.6 fijner spelen, doordat je het spel beter moet kennen om goede shots te maken is het ook iets voorspelbaarder wat je shot doet, dan heb ik toch het gevoel meer controle te hebben, wat ik persoonlijk fijner vind dan die random headshots bij Source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

icemancool schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:27:
[...]

Ik wil niet veel zeggen, maar alles wat jij hier opnoemt is juist overgenomen ipv toegevoegd. Echter hebben ze het spel makkelijker willen maken (dan blijven mensen het spelen) en zijn de hitboxes en recoil dermate aangepast dat je sneller een HS maakt.
Zelf vind ik 1.6 fijner spelen, doordat je het spel beter moet kennen om goede shots te maken is het ook iets voorspelbaarder wat je shot doet, dan heb ik toch het gevoel meer controle te hebben, wat ik persoonlijk fijner vind dan die random headshots bij Source.
Idd, en als je tegen goede mensen speelt heeft het geen zin, dat het mikken makkelijk is, omdat die andere ook makkelijk schieten en het dus gaat om wie de snelste is dus toch eigenlijk moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 14:57

Polycom

Poes van goud

Ik heb ook erg het gevoel dat ik in counter strike, niet in control ben over wat ik doe. De ene keer haal ik moster scores en de andere keer sukkel ik een beetje onderaan in het scorebord. Veel mensen zullen zeggen dat heeft met skills te maken.. maar volgens mij is het 60% skill en 40% GELUK. Soms zie je mensen raggen en 5 mensen door hun kop knallen, en soms staan ze voor iemand anders en gaan alle kogels helemaal mis. Het ljikt soms wel of het random is..
maar desalniettemin, het maakt het wel aantrekkelijk; voor mij dan, omdat dit niet in veel online spellen te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-01 20:45
PuDy schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:49:
Ik heb ook erg het gevoel dat ik in counter strike, niet in control ben over wat ik doe. De ene keer haal ik moster scores en de andere keer sukkel ik een beetje onderaan in het scorebord. Veel mensen zullen zeggen dat heeft met skills te maken.. maar volgens mij is het 60% skill en 40% GELUK. Soms zie je mensen raggen en 5 mensen door hun kop knallen, en soms staan ze voor iemand anders en gaan alle kogels helemaal mis. Het ljikt soms wel of het random is..
maar desalniettemin, het maakt het wel aantrekkelijk; voor mij dan, omdat dit niet in veel online spellen te vinden is.
Dat is nou (naar mijn idee) een aardig verschil tussen CS 1.6 en CSS, bij CSS heb je gewoon té vaak "lucky" shots, waardoor je skills een minder groot deel zijn. Daardoor zijn de verschillen in skill kleiner en daardoor vinden mensen het leuker en willen er eerder mee beginnen. Dit verschil komt omdat CSS is gemaakt om te verkopen, en CS 1.6 ooit begon als een wat meer realisme-mod, wat later is overgenomen door Valve, maar niet zo erg winstgericht als CSS.

edit: het kan nu misschien vreemd overkomen dat ik mede clanleader ben van een CSS clan, we zijn overgestapt omdat 1.6 veelste veel cheaters kreeg, echt niet leuk meer. Als 1.6 zwaar minder cheaters kreeg speel ik het liever als Source, al is het maar om de "feeling"

[ Voor 11% gewijzigd door BlackIce op 14-08-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Anoniem: 127468 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:18:
Hehe Vac2 iser.
Weird

*knip*

Cheats promoten is _not done_ hier.

[ Voor 37% gewijzigd door Crash op 14-08-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn ik ben vergeten wat de command was om geen geluiden te dloaden als je de server binnenkomt ;( weet iemand hem nog toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

allowdownload in je config, of zoiets op 0 zetten.

Edit: dit is em: cl_allowdownload. Moet je even op 0 zetten.

[ Voor 40% gewijzigd door PcManiaxx op 14-08-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PcManiaxx schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:34:
allowdownload in je config, of zoiets op 0 zetten.

Edit: dit is em: cl_allowdownload. Moet je even op 0 zetten.
Dank u :) maar ik d8 dat er nog een andere was alleen ik weet het niet zeker ;) maar kan ik nu ook geen mappen dloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 115890 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:36:
[...]

Dank u :) maar ik d8 dat er nog een andere was alleen ik weet het niet zeker ;) maar kan ik nu ook geen mappen dloaden ?
Nu kan je idd niks meer download, geen muziekjes, maar dus ook geen maps meer. Maar een pagina terug (oid) was er een fix/tooltje gepost die dit wel kon oplossen. ff zoeken dus. :)

edit:
Hier dus:
http://forum.onlydutch.nl/viewtopic.php?t=225

[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 14-08-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat was hem :) dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
damn heb ik weer. dacht lkkr winxp 64 er opzetten en lkkr weer cs: s spelen.... not. door een of ander update gaat na een minuut of 10 steam.exe helemaal flippen en springt naar 100% verbruik :(

op de steam forums al gekeken en daar heeft iedereen die xp64 heeft is de sjaak. lkkr hoor moeten weer wachten op een update aaarrrggghhhhh.

om alleen sounds uit teschakelen voor downloaden doe je als volgt:

How do I disable automatic sound downloads from Source servers?
Are you tired of downloading sounds (i.e. "Headshot", "Ultra Kill", "First Blood", "Mmmmmmonster Kill", etc.) from CS:S servers? Well, add this cvar to your autoexec.cfg file, and you will not have to download sounds from the server:

code:cl_downloadfilter "nosounds"

How do I create an autoexec.cfg file?

1. Open Notepad (Start button >> Programs >> Accessories >> Notepad)
2. Type the above code in the Notepad file.
3. Click File >> Save. In the "Save as type" box select "All Files." Then type "autoexec.cfg" (without the quotes) as the "File Name".
4. Save the file to your cfg folder.

Once you have done this how do you know you have done it correctly?
Type "cl_downloadfilter" in the console; then press enter. You should see the following:

code:] cl_downloadfilter
"cl_downloadfilter" = "nosounds" ( def. "all" )
archive
- Determines which files can be downloaded from the server (all, none, nosounds)

If you see that exact code, then you have the cvar set to not download sounds.

What games does this work with?
- Counter-Strike: Source
- Half-Life 2: Deathmatch

heb ik hier vandaan http://forums.steampowere...951aed8b9&threadid=312255

[ Voor 68% gewijzigd door mrboomblaster op 14-08-2005 23:00 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Staan er nog updates ofzo gepland dat iemand weet?

Ik had ook iets gelezen over Counter-Strike 2, is hier wat van waar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Ik heb morgen mijn eigen public server 16slots :*)
wou het even laten weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat iedereen hier wel vergeet is dat het 6 jaar heeft geduurt voordat cs is wat 1.6 is. css is nog geeneens een jaar uit, je kan niet verwachten dat het nu al net zo goed is als een game die 6 jaar lang geperfectioneerd is. Cs was in het begin ook niet bepaald een ideale game, zoiets kost gewoon tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640

Ik heb net HL2 collectors edition gekocht... maar kan iemand mij vertellen welke poorten ik moet forwarden?

De search leverde niets op en ik ben nieuw met CS dus weet ik ook niet of ik dezelfde poorten als 1.6 moet hebben...Kan iem da vertellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen een? ik ben iig nog niemand tegengekomen met een router waarbij je eerst poorten moest openen voordat je online kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:38:
Geen een? ik ben iig nog niemand tegengekomen met een router waarbij je eerst poorten moest openen voordat je online kon.
Ja, maar ik dacht dat als je dat wel deed dat je dan een betere ping hebt ofzo...

ok , makkelijk dan! BTW in CS source ben ik Raging_Bull.. mischien zien wel elkaar nog wel eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:52

Hu9o

Schokkend

Nee alleen als je een server wilt hosten, dan moet je wel de betreffende poorten openen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand nog leuke servers waar altijd wel aardig wat mensen zijn? word een beetje ziek van de servers waar ik nu speel, allemaal van die wallhackers en semi aimbot sletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 14:57

Polycom

Poes van goud

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:47:
Weet iemand nog leuke servers waar altijd wel aardig wat mensen zijn? word een beetje ziek van de servers waar ik nu speel, allemaal van die wallhackers en semi aimbot sletjes.
De xs4all servers zijn altijd leuk, ben daar nog nooit een cheater tegen gekomen. :)
Check de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Of mijn servers KILL uit de Startpost
Weinig cheaters alleen ook nooit druk (jammer genoeg)
Bijna altijd admins aanwezig
Altijd de nieuwste Mani
Automatische mapvote voor het einde van de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:04

Minkie

Groazers Unite.

mirelia schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:52:
[...]

Altijd de nieuwste Mani
Heb ze toegevoegd, dus mij ze je wel een xtje verschijnen. Vooral dat automatische mapvote trekt mij wel :)

Beetje jammer alleen dat geen van de 2 reageert als ik ze invoer in steam..........

[ Voor 10% gewijzigd door Minkie op 16-08-2005 19:15 ]

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Of die van ons:

public.onlydutchserver.nl:27017 (24 slots)
public.onlydutchserver.nl:27015 (12 slots, veel custom)

zitten bijna altijd vol, tot 4 uur 's nachts.

Kijk anders hier voor mooie statistieken van NL-se CS:S servers: Klik hier maar

[ Voor 49% gewijzigd door Hollanda op 16-08-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:52

Hu9o

Schokkend

mirelia schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:52:
[...]

Altijd de nieuwste Mani
Ja die server was ik een beetje uit het oog verloren omdat ik geen CS meer speelde, zelfs uberhaupt geen inet meer had :X

Maar klopt het dat het deze server offline is? 213.84.14.9:27015
De custommap server is wel online.

edit:

Zo net m'n eerste potje weer gespeeld sinds misschien wel 2 maanden. En moet zeggen dat het CS'en best leuk is :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Hu9o op 16-08-2005 20:29 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
We hebben net onze private server 12slots omgetoverd tot een public 12 slots (met toestemming van de verhuurder btw) is er een cmd om hem om te zetten naar 16 slots? Of waar vind ik de instellingen hiervoor? op de ftp van de server in de config file staat nikx over het aantal slots.
Wie helpt (serververhuurder heeft vandaag geen tijd maar ik wil het nu 8) :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
langezwieper schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:55:
We hebben net onze private server 12slots omgetoverd tot een public 12 slots (met toestemming van de verhuurder btw) is er een cmd om hem om te zetten naar 16 slots? Of waar vind ik de instellingen hiervoor? op de ftp van de server in de config file staat nikx over het aantal slots.
Wie helpt (serververhuurder heeft vandaag geen tijd maar ik wil het nu 8) :+ )
Dit moet je verhuurder doen, of je moet root acces hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Hu9o schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:03:
[...]
Maar klopt het dat het deze server offline is? 213.84.14.9:27015
De custommap server is wel online.
Op 1 of andere manier is server 1 port 20968 geworden
Ik ben druk bezig om dit te veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Thuisservertje zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
klopt ja
Maar draait al sinds November zonder probs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Heeft er al eens iemand DeathMatch gespeeld?
Kwam het net pas voor de 1e keer tegen, maar t was blijkbaar al best oud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ze gelukkig de eerste dag dat ik speel nog niet tegen gekomen. (of ik ownde de cheaters zonder cheats :P ) Maar ik snap gewoon niet wat de uitdaging aan een spel is als je het toch maar blijft winnen :? Dan is er toch geen lol meer aan?

Mijn broertje cheat ook altijd op van allerlij spelletjes... UT, UT2004, Pokemon, GTA SA en VC, van alles. Hij speeld dan wel niet online.. Maar hij heeft er blijkbaar wel plezier van dat hij altijd wint...
joswillems86 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:18:
Heeft er al eens iemand DeathMatch gespeeld?
Kwam het net pas voor de 1e keer tegen, maar t was blijkbaar al best oud!
Nope.. waar kan je dat ergens vinden?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 136640 op 17-08-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Laatst online: 03-06 13:31
Anoniem: 136640 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:27:

Mijn broertje cheat ook altijd op van allerlij spelletjes... UT, UT2004, Pokemon, GTA SA en VC, van alles. Hij speeld dan wel niet online.. Maar hij heeft er blijkbaar wel plezier van dat hij altijd wint...
maar bij pokemon kun je ook niet anders :Y) (alsin rotspel .. haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
mirelia schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:06:
klopt ja
Maar draait al sinds November zonder probs
Als je je server niet als een service draait, doe dit dan vanaf nu en zet deze regel in je startline (uiteraard met je eigen ip/portmap):

C:\srcds\srcds.exe -console -game cstrike -port 27015 +ip 80.60.119.29 +maxplayers 18 +map cs_office

[ Voor 4% gewijzigd door Hollanda op 17-08-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Anoniem: 136640 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:27:

[...]

Nope.. waar kan je dat ergens vinden?
Hmm kweet niet meer, gister toevallig een of andere Duitse server binnengegaan, en daar was stond die mod aan!
Best wel geinig voor een paar minuten, als je doodgaat spawn je gelijk weer, en kun je weer verder gaan. Je moet dan nog wel je wapens kopen enzo, en met een beetje pech word je dan gelijk weer neergeschoten =P!
Als ik het weer ns tegenkom post ik t wel ff hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Zou onze public clan server ook mogen worden toegevoegd?
80.69.79.154:27016
is het IP have fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 07:39
Op Hardcoreplayhouse-2 draait ook de team deathmatch mod : 83.98.154.130:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Daar kun je m vinden dus ^^ :D
Ik vind de lol der eigenlijk wel af na een half uurtje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
langezwieper schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 08:46:
Zou onze public clan server ook mogen worden toegevoegd?
80.69.79.154:27016
is het IP have fun ;)
Zijn ze daar bij serververhuur.com wel lekker bij hun hoofd om 15 gameservers op 1 fysieke machine te hosten? Klik hier maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 00:41
Hollandia schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:12:
[...]

Zijn ze daar bij serververhuur.com wel lekker bij hun hoofd om 15 gameservers op 1 fysieke machine te hosten? Klik hier maar
ja serververhuur.com lekker louche :P, de reg op deze servers waarschijnlijk dan ook vreselijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Hollandia schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 02:10:
[...]

Als je je server niet als een service draait, doe dit dan vanaf nu en zet deze regel in je startline (uiteraard met je eigen ip/portmap):

C:\srcds\srcds.exe -console -game cstrike -port 27015 +ip 80.60.119.29 +maxplayers 18 +map cs_office
Dit had ik allang maar toch staat hij al een paar dagen verkeerd..en op onverklaarbare wijze zonder restart staat hij sinds vanmorgen weer op 27015
Hoe kan een server nou zomaar zonder restart van poort veranderen terwijl in de commandline staat dat hij poort 27015 moet gebruiken en de server zelf ook aangeeft dat hij dit doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Als je het zeker als service draait en dit in je command line hebt staan dan ligt het aan je router, die is dan zijn port forward instellingen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.