Ik vind ze nu anders behoorlijk kloppen, als ik op iemand zijn hoofd mik heb ik ook echt het idee dat ik een hoofd raak.
huh? hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?Gaargod schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:01:
weet iemand waarom mijn vijanden sinds de laatste Steam update niet meer doodvallen, maar blijven 'zitten' als gijzelaars met hun handen boven hun hoofd??
[afbeelding]
en zo
[afbeelding]
echt vaag
Iets in je config dat niet goed zit?
Verwijderd
Ik vind dat ook zo vreemd, maar nix aan te doen, dat heeft gewoon met je latency te maken ook.spokje schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:10:
Weet iemand hoe het zit met de hitboxes waar nog steeds geen hol van klopt? Wordt hier al aan gewerkt wordt er niet naar gekeken? Je kan raak schieten wat je wil als iemand naar de zijkant loopt, maar je raakt die persoon pas als je er een meter naast schiet
Vooral als je bij iemand meekijkt lijkt het alsof diegene er dik naast schiet en toch raak schiet, maar dat komt omdat het toch via jou, via de server en via degene die speelt moet gaan, latency dus...
(denk ik)
Dat lijkt me iets voor parent lockGaargod schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:01:
weet iemand waarom mijn vijanden sinds de laatste Steam update niet meer doodvallen, maar blijven 'zitten' als gijzelaars met hun handen boven hun hoofd??
[afbeelding]
en zo
[afbeelding]
echt vaag
[ Voor 7% gewijzigd door Hu9o op 31-05-2005 23:12 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Als je spectate zie je het altijd anders dan de speler zelfVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:49:
[...]
Ik vind dat ook zo vreemd, maar nix aan te doen, dat heeft gewoon met je latency te maken ook.
Vooral als je bij iemand meekijkt lijkt het alsof diegene er dik naast schiet en toch raak schiet, maar dat komt omdat het toch via jou, via de server en via degene die speelt moet gaan, latency dus...
(denk ik)
lachen man dat is met bots een nieuwe instelling..overgevenGaargod schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:01:
[afbeelding]
en zo
[afbeelding]
echt vaag
Staat een stukje over op het Mani-forum
http://www.mani-admin-plugin.com/forums/viewtopic.php?t=8578
[ Voor 8% gewijzigd door mirelia op 31-05-2005 23:55 ]
Gedoe over die hitboxes, ze zijn gewoon goed bij CSS.
Hoe goed ze voor jou zijn is compleet afhankelijk van de kennis van de serverowner en de overall kwaliteit van de server. Want ik kan ook een hitbox 3 meter achter een ventje aan laten lopen, als ik de serversettings maar verrot instel. Bij normale settings die op performance gericht zijn heb je er geen last van. Helaas zie je dit eigenlijk alleen maar terug bij vele warservers, publics zul je het niet zo snel zien omdat het daar niet echt van belang is of mensen nu raak schieten of niet.
Het bovenstaande bekrachtigd.

Hoe goed ze voor jou zijn is compleet afhankelijk van de kennis van de serverowner en de overall kwaliteit van de server. Want ik kan ook een hitbox 3 meter achter een ventje aan laten lopen, als ik de serversettings maar verrot instel. Bij normale settings die op performance gericht zijn heb je er geen last van. Helaas zie je dit eigenlijk alleen maar terug bij vele warservers, publics zul je het niet zo snel zien omdat het daar niet echt van belang is of mensen nu raak schieten of niet.
Verwijderd
99% van de servers hebben brakke hitboxes. Why? Omdat een tickrate + andere instellingen p43.2xeon cpu's erg druk kunnen maken en servers vaak over de zeik gaan. En het is natuurlijk voor hostbedrijven niet lucratief om 1 server voor 1 spel te draaien. Vandaar de beroerde hitboxes. Server brak configureren kan ook een rede zijn 
(Dat je tegenstanders niet meer dood vallen maar zo raar gaan zitten heb ik nog nooit gezien
)
(Dat je tegenstanders niet meer dood vallen maar zo raar gaan zitten heb ik nog nooit gezien
Dat ze gaat zitten is zgn "Arrest Mode". Kon je vroeger instellen met cl_low_violence, maar nu moet het volgens mij met onderstaande cvars :
violence_ablood "1"
violence_hblood "1"
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"
violence_ablood "1"
violence_hblood "1"
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"
aha dat verklaart een hoop. ik heb het volgende in m'n autoexec staan
code:
1
2
3
4
| violence_ablood 0 violence_agibs 0 violence_hblood 1 violence_hgibs 1 |
This game is currently unavailable. Please try again at another time.
Komt dit vaker voor als je CSS wilt starten? Heb het spel nog niet zo lang, dus ik weet t niet
Komt dit vaker voor als je CSS wilt starten? Heb het spel nog niet zo lang, dus ik weet t niet
[ Voor 7% gewijzigd door j86 op 01-06-2005 23:32 ]
Nog nooit gehad.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
als ze goed waren is het niet nodig om te kloten met tickrates ed.The Realone schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 00:08:
Gedoe over die hitboxes, ze zijn gewoon goed bij CSS.![]()
Verwijderd
Ik ben op 5 servers gebanned voor "aimbot"...Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:07:
lol, ik ben ook gebanned van een server omdat ik zogezegd een wallhack gebruikte (wat dus niet waar is). Het was op de map cs_reflex3 (degene met zon een schuifding in het midden dat om de zoveel tijd eventjes naar beneden gaat) - 2vs2 - en ik rush meteen naar dat schuifding en ik HOOR dat de enemy hetzelfde doet. Op het moment dat dat ding naar beneden gaat begin ik meteen te schieten, en jawel hoor, hij is dood -- de ADMIN is DOOD. Toen de nieuwe ronde begon zei hij: "mm, nice wh" en 5 seconden later was ik gebanned! Opzich niet zo erg, alleen is het wel stom dat je je nergens kan rechtvaardigen ook al is het maar een server waar ik zoiezo - mss toevallig - niet meer op zou komen.
btw, hebben jullie dat bordje onder dat kanon op inferno al gezien waar een dankwoordje(lees reclame) op staat naar de makers van de map.
Ze vinden het raar als iemand met de nick " wortel" (moet toch wat verzinnen, heb niet altijd zin om met nick en tag te spelen) binnen komt en na een tijdje op 40-5 staat..
[EDIT]Ben er niet rouwig om
Admins vinden het gewoon niet leuk afgeschoten te worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 10:04 ]
Verwijderd
Welke servers zit jij veel dan? en wat is je nick?Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:02:
[...]
Ik ben op 5 servers gebanned voor "aimbot"...
Ze vinden het raar als iemand met de nick " wortel" (moet toch wat verzinnen, heb niet altijd zin om met nick en tag te spelen) binnen komt en na een tijdje op 40-5 staat..
[EDIT]Ben er niet rouwig om![]()
Admins vinden het gewoon niet leuk afgeschoten te worden.
Verwijderd
Ik vind het zo vervelend als players echt op zichzelf gaan spelen ipv in teamverband, al dat geblock en rondlopen als kip zonder kop, teamflashes enz. enz.
Alleen daarom zou ik wel in een clan willen spelen, het nadeel van een clan vind ik dat je een beetje verplicht wordt om te spelen.
Zijn er servers waar nog echt serieus gespeeld wordt?
Alleen daarom zou ik wel in een clan willen spelen, het nadeel van een clan vind ik dat je een beetje verplicht wordt om te spelen.
Zijn er servers waar nog echt serieus gespeeld wordt?
Verwijderd
GD gamingVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:59:
[...]
Welke servers zit jij veel dan? en wat is je nick?
Ip's weet ik niet uit mijn hooft.. eum nick..
Sidewinder vaak
[trotsmode]
http://www.sidewinder.nl/counterstrike.JPG
[/trotsmode]
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 12:40 ]
goede serverVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:25:
[...]
GD gaming
Sidewinder vaak
[trotsmode]
[/trotsmode]

Maar 3 van de 16 hebben een ping lager dan 100 en de laagste ping is 78
Verwijderd
dat is geen gdgaming server.DaMorpheus schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:43:
[...]
goede server![]()
Maar 3 van de 16 hebben een ping lager dan 100 en de laagste ping is 78
das een n00bserver
En waarom ben je er dan trots opVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:44:
[...]
dat is geen gdgaming server.
das een n00bserver
Hee, een ZarkosVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:25:
[...]
GD gaming
Sidewinder vaak
[trotsmode]
[/trotsmode]
You are not a beautiful and unique snowflake.
ik had het een keertje, toen de update met Inferno en Port net uit was.... toen waren de servers een beetje overbelast denk k zoJostheking schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:31:
This game is currently unavailable. Please try again at another time.
Denk het niet, hij is namelijk Zartos.
Ik heb wel meestal evenveel kills als deaths, dus wat dat betreft zou het kunnen. Deze score heb ik trouwens ook ieder potje minstens 1 keer.
Verder speel ik alleen nooit als Zartos, laat staan als Zarkos.
Een ping van 78 lol, ik heb op mijn server een ping van 5 en de meeste anderen ook ruim onder de 50 (nederlands meestal tussen de 5 en 30). Ook als er 24 man opzit.
ik heb het weer opgepakt
speel nu weer lekker source.. het gevoel komt wel weer terug moet ik zeggen..
slecht idee, zo voor de tentamenweek
speel nu weer lekker source.. het gevoel komt wel weer terug moet ik zeggen..
slecht idee, zo voor de tentamenweek
VALVe heeft de standaard tickrate op 33 staan, als je dat niet aanpast blijft het daar op staan. Logisch want low-end servers kunnen niet fatsoenlijk draaien op tickrate 100.Bever! schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 02:16:
[...]
als ze goed waren is het niet nodig om te kloten met tickrates ed.
De enige die de tickrate moet wijzigen is de serverbeheerder, en is dat zo gek? Tis niet zo dat als je het installeert je meteen een goeie server hebt draaien. Is het alles zo, het vereist fatsoenlijke configuratie.
Clients moeten trouwens wel zorgen voor fatsoenlijke netsettings aangezien deze ook te laag staan. Elke fatsoenlijke breedbandverbinding kan tegenwoordig de volgende settings makkelijk aan, en als je die nooit hebt aangepast zul je een wereld van verschil merken.
code:
1
2
3
| cl_cmdrate 100 cl_updaterate 100 rate 25000 |
Een buyscript, is dat volgorde-afhankelijk? Ik zou nl. eerst vesthelmet willen kopen en daarna een smg/rifle (als ik weinig geld heb) kan ik dus zeggen buy vesthelmet; buy blablabla; buy blablabla
of moet ik het in de volgorde doen primary weapon; secondary weapon etc...
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ja, het is volgorde afhankelijk (maar daar had je natuurlijk zelf heel makkelijk achter kunnen komen).Roeligan schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:14:
Een buyscript, is dat volgorde-afhankelijk? Ik zou nl. eerst vesthelmet willen kopen en daarna een smg/rifle (als ik weinig geld heb) kan ik dus zeggen buy vesthelmet; buy blablabla; buy blablabla
Das waar, maar deze week gekocht, nog maar weinig tijd gehad en zat net (op mn werk) te bedenken hoe dit zat 
Dan maar ff verder tobben met verschillende binds (eerst een script om vesthelmet te kopen en daarna om wapens te kopen)
Dan maar ff verder tobben met verschillende binds (eerst een script om vesthelmet te kopen en daarna om wapens te kopen)
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Kan iemand iets zeggen over hun gebruik van nades...?
Ik koop nooit smokes. Ik erger me eraan als mijn teammates ze gebruiken. Ze leveren meestal voor jezelf net zoveel nadeel op als voor de tegenstander. Alleen als ik ergens ongezien voorbij wil rushen komen ze weleens van pas.
Ik koop meestal zelf alleen flashes. Het resultaat van goed gebruikte flashes kan zo'n voldoening geven. Ze op hotspots na een goede rush werpen, even naar de muur kijken en dan de hoek om rushen: sitting ducks all over the place. Als je op zo'n moment een paar kills maakt (of één met knife), is een mooie beloning.
Verder heb ik erg veel moeite met henades. Ik gebruik ze zelf vrijwel nooit... In een vuurgevecht denk ik er absoluut niet aan. En ze in het begin om de hoek gooien richting vijand kan de vijand wel schade opleveren, maar hoe weet je dat? De voldoening is veel minder direct en daarom minder aantrekkelijk.
Ik zie echter weleens in-game mensen nades gooien die telkens goed geplaatst zijn en vaak kills opleveren. Knap vind ik dat, tijdens een vuurgevecht, terwijl de tegenstander druk aan het reloaden is, zelf zo kalm te blijven om terug te trekken en een welgemikte nade in zijn smoelwerken te plaatsen. Hulde...
Iemand tips?
Ik koop nooit smokes. Ik erger me eraan als mijn teammates ze gebruiken. Ze leveren meestal voor jezelf net zoveel nadeel op als voor de tegenstander. Alleen als ik ergens ongezien voorbij wil rushen komen ze weleens van pas.
Ik koop meestal zelf alleen flashes. Het resultaat van goed gebruikte flashes kan zo'n voldoening geven. Ze op hotspots na een goede rush werpen, even naar de muur kijken en dan de hoek om rushen: sitting ducks all over the place. Als je op zo'n moment een paar kills maakt (of één met knife), is een mooie beloning.
Verder heb ik erg veel moeite met henades. Ik gebruik ze zelf vrijwel nooit... In een vuurgevecht denk ik er absoluut niet aan. En ze in het begin om de hoek gooien richting vijand kan de vijand wel schade opleveren, maar hoe weet je dat? De voldoening is veel minder direct en daarom minder aantrekkelijk.
Ik zie echter weleens in-game mensen nades gooien die telkens goed geplaatst zijn en vaak kills opleveren. Knap vind ik dat, tijdens een vuurgevecht, terwijl de tegenstander druk aan het reloaden is, zelf zo kalm te blijven om terug te trekken en een welgemikte nade in zijn smoelwerken te plaatsen. Hulde...
Iemand tips?
Verwijderd
Nates? ALs ik het geld heb helemaal vol. Smokes handig vs AWP.
verder nuken met HE's en flashes is altijd leuk
verder nuken met HE's en flashes is altijd leuk
`Roeligan schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:14:
Je kan gewoon eerst buy vesthelmet doen.
Smokes kunnen wel degelijk handig zijn. In aztec als T gooi ik er vaak een door de dubbele deuren zodat de snipers je vanaf bombspot A (geloof ik) niet kunnen pakken. Ik ga dan achter de stenen zitten en zo kan je heel makkelijk een aantal CT pakken die aan komen rushen.Zartos schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:27:
Kan iemand iets zeggen over hun gebruik van nades...?
Flashes zijn inderdaad essentieel voor een goede rush. Bijvoorbeeld als T wanneer je naar bombspot B rushed op dust 2.Ik koop meestal zelf alleen flashes. Het resultaat van goed gebruikte flashes kan zo'n voldoening geven. Ze op hotspots na een goede rush werpen, even naar de muur kijken en dan de hoek om rushen: sitting ducks all over the place. Als je op zo'n moment een paar kills maakt (of één met knife), is een mooie beloning.
Ik vind henades vooral handig als de rond op z'n eind loopt. Wanneer je bijvoorbeeld CT bent en er nog een paar T bij de bom zitten. Vaak kan een henade dan erg effectief zijn omdat de T niet zoveel hp meer hebben.Verder heb ik erg veel moeite met henades. Ik gebruik ze zelf vrijwel nooit... In een vuurgevecht denk ik er absoluut niet aan. En ze in het begin om de hoek gooien richting vijand kan de vijand wel schade opleveren, maar hoe weet je dat? De voldoening is veel minder direct en daarom minder aantrekkelijk.
Iemand tips?
[ Voor 4% gewijzigd door Brakkie op 03-06-2005 14:53 ]
Inderdaad, dat zie ik mensen wel eens doen. Geniaal, maar ik denk er op dat moment echt nooit aan. Ik heb mezelf inmiddels vrij goed aangeleerd om flashes te gebruiken zonder mijn teamgenoten ermee lastig te vallen. Nades heb ik nog steeds niet onder de knie. Ze in het begin gebruiken zoals ik flashes gebruik helpt natuurlijk wel iets, in de zin van dat het de rush van de tegenstander afremt. Maar dat is imho niet de beste taktiek.Brakkie schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:52:
Ik vind henades vooral handig als de rond op z'n eind loopt. Wanneer je bijvoorbeeld CT bent en er nog een paar T bij de bom zitten. Vaak kan een henade dan erg effectief zijn omdat de T niet zoveel hp meer hebben.
Als ik met een 1 vs 1 firefight bezig ben (meestal met een hoekje cover oid) en de tegenstander gaat coveren (om te reloaden bv) dan gooi ik altijd een henade. Meestal is hij dan toch al wel een paar keer geraakt, en een goeie nade zorgt wel ns voor de rest!
Verwijderd
Dit geld dus voor degene die op een server spelen toch?The Realone schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:57:
[...]
VALVe heeft de standaard tickrate op 33 staan, als je dat niet aanpast blijft het daar op staan. Logisch want low-end servers kunnen niet fatsoenlijk draaien op tickrate 100.
De enige die de tickrate moet wijzigen is de serverbeheerder, en is dat zo gek? Tis niet zo dat als je het installeert je meteen een goeie server hebt draaien. Is het alles zo, het vereist fatsoenlijke configuratie.
Clients moeten trouwens wel zorgen voor fatsoenlijke netsettings aangezien deze ook te laag staan. Elke fatsoenlijke breedbandverbinding kan tegenwoordig de volgende settings makkelijk aan, en als je die nooit hebt aangepast zul je een wereld van verschil merken.
code:
1 2 3 cl_cmdrate 100 cl_updaterate 100 rate 25000
Verwijderd
check deze site ff!Roeligan schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:38:
Das waar, maar deze week gekocht, nog maar weinig tijd gehad en zat net (op mn werk) te bedenken hoe dit zat
http://www.banana.nu/csb_page.banana?page=113
Die settings die ik postte moet jij inderdaad gebruiken. Als je last krijgt van packetloss of choke (te controleren met net_graph 3) dan moet je het allemaal een stapje omlaag doen totdat het weg is.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:33:
[...]
Dit geld dus voor degene die op een server spelen toch?
Over die nades, ik speel eigenlijk nooit public dus moeilijk te zeggen hoe mensen ze daar gebruiken. Maar in wars zijn ze van groot belangrijk, bij gecontroleerde rushes zijn ze uitstekend te gebruiken, zeker wanneer je met 5 man op 1 of 2 ventjes rushed die 1 bombspot dekken, als je je flashes goed gebruikt zien en horen ze niks, en dat kan net genoeg zijn om de bombspot te clearen. Als dat gebeurt is is het een kwestie van planten en wachten. Smokes bij eventuele openingen, heel erg hinderlijk voor de tegenstander aangezien dan moeilijk te zien is hoe er gedekt wordt door jou team. HE's naar openingen/ramen/deuren zodra ze close komen. Elke seconde die je er mee wint kan bepalen of je de ronde wint of verliest.
Eigenlijk als sinds dat ik source op m'n nieuwe PC speel heb ik problemen met stotteren.
Het domme is als ik iemand view dan loept alles vloeiend, als ik zelf speel dan stottert het spel. Geen framedrops oid, maar gewoon net alsof ik steeds door golven heen moet lopen. Vervandering aan grafische instellingen helpt niets.
1280x1024
alles high
4xFSAA
8xAniso
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 100
Rate 25000
FPS tussen de 70-100
Asus A8N / A64 3500+ / 1gig / 6800GT / Soundblaster audigy 2
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?
Het domme is als ik iemand view dan loept alles vloeiend, als ik zelf speel dan stottert het spel. Geen framedrops oid, maar gewoon net alsof ik steeds door golven heen moet lopen. Vervandering aan grafische instellingen helpt niets.
1280x1024
alles high
4xFSAA
8xAniso
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 100
Rate 25000
FPS tussen de 70-100
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
En je weet zeker dat die niet aan de server ligt? Probeer het eens op een zelfgemaakte server.
Verwijderd
Denk het wel, ik heb de rates die in deze thread gepost waren lomp in mijn config gegooid, en toen kreeg ik hetzelfde. Kortom, die rates hebben nog wat aandacht nodig.KaMiKaZe schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:12:
Eigenlijk als sinds dat ik source op m'n nieuwe PC speel heb ik problemen met stotteren.
1280x1024
alles high
4xFSAA
8xAniso
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 100
Rate 25000
FPS tussen de 70-100
Vreemd, mijn hele clan gebruikt die rates en niemand die klaagt. Sterker nog, deze rates zijn zo ongeveer de standaard binnen de CSS "scene". Check met net_graph 3 of je geen last van loss of choke hebt.
Definieer hier maar eens lagere waarden voor (of haal ze eens weg in je autoexec.cfg).KaMiKaZe schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:12:
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 100
Rate 25000
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
probeer eens cl_smooth "0"KaMiKaZe schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:12:
[..]
Verwijderd
Wat kan ik merken bij het spelen als ik choke of packetloss heb? Ik weet trouwens niet eens wat het betekent...The Realone schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:03:
[...]
Die settings die ik postte moet jij inderdaad gebruiken. Als je last krijgt van packetloss of choke (te controleren met net_graph 3) dan moet je het allemaal een stapje omlaag doen totdat het weg is.
Over die nades, ik speel eigenlijk nooit public dus moeilijk te zeggen hoe mensen ze daar gebruiken. Maar in wars zijn ze van groot belangrijk, bij gecontroleerde rushes zijn ze uitstekend te gebruiken, zeker wanneer je met 5 man op 1 of 2 ventjes rushed die 1 bombspot dekken, als je je flashes goed gebruikt zien en horen ze niks, en dat kan net genoeg zijn om de bombspot te clearen. Als dat gebeurt is is het een kwestie van planten en wachten. Smokes bij eventuele openingen, heel erg hinderlijk voor de tegenstander aangezien dan moeilijk te zien is hoe er gedekt wordt door jou team. HE's naar openingen/ramen/deuren zodra ze close komen. Elke seconde die je er mee wint kan bepalen of je de ronde wint of verliest.
Update news:
Er wordt gewerkt aan cs_assault, in een Chicago setting:

[ Voor 4% gewijzigd door CorteX op 04-06-2005 10:39 ]
Bij packetloss heb je soms dat een nade die je gooit niet ontploft maar gewoon verdwijnt. Bij choke merk je op zich niet heel veel, maar je krijgt gewoon minder updates van de server, in extreme mate zou het dan minder vloeiend worden.Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 01:35:
[...]
Wat kan ik merken bij het spelen als ik choke of packetloss heb? Ik weet trouwens niet eens wat het betekent...
Leesvoer over netwerkcode: http://www.valve-erc.com/...ltiplayer_networking.html
Heeft er iemand hier een hele goede config voor Source?
Dezegene die ik nu heb ik wel aardig, maar toch is het niet helemaal vloeiend en heb ik het gevoel dat het hitboxes niet kloppen.
Mn pc trekt het allemaal goed, ongeveer 70fps solid en dan nog is het niet vloeiend.
Mijn rates etc heb ik al ingesteld op 100/100/2000, geen loss en geen choke.
Dezegene die ik nu heb ik wel aardig, maar toch is het niet helemaal vloeiend en heb ik het gevoel dat het hitboxes niet kloppen.
Mn pc trekt het allemaal goed, ongeveer 70fps solid en dan nog is het niet vloeiend.
Mijn rates etc heb ik al ingesteld op 100/100/2000, geen loss en geen choke.
Ik heb precies hetzelfde gedaan, en nou stottert het ook allemaal (domdomdom), maar wat zijn de standaard waardes van die instellingen? of waar vind ik dat autoexec.cfg zodat ik ze weg kan halen?Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:51:
[...]
Denk het wel, ik heb de rates die in deze thread gepost waren lomp in mijn config gegooid, en toen kreeg ik hetzelfde. Kortom, die rates hebben nog wat aandacht nodig.
edit: heb het al geloof ik, cl_updaterate 20 en van cl_cmdrate heb ik 30 gemaakt. Nu loopt het weer goed
[ Voor 11% gewijzigd door mach2 op 04-06-2005 12:25 ]
Hallo
Standaard instellingen liggen inderdaad rond die waarden. Je kunt ze ook gewoon uit je config gooien, dan zet ie automatisch de standaarden terug. Maar die waarden zijn uitermate geschikt om te gamen....als je nog met een dialup verbinding zou spelen.
Ik speel al sinds het begin met deze instellingen, sterker nog iedereen die ik ken speelt met deze instellingen, nog nooit problemen mee gehad. Ook CS1.6 speelde ik al 4 jaar met die rates. Dat het bij jullie problemen oplevert snap ik niet, en ik heb dan ook het vermoeden dat je het ergens anders moet zoeken.
Ik kreeg net de melding van Steam dat ze nu met cs_assault bezig zijn. Weer zo'n domme actie, dat ze eens wat meer fatsoenlijke demolitionmaps gaan uitbrengen. Ze willen zo graag een game die het huidige CS vervangt, nou dan moeten ze beginnen met het in orde te maken voor het spelen in competitieverband en dergelijke. Dit soort maps worden echt alleen op publics gespeelt maar warren kun je er niet op, zeker niet op hostagemaps.

Ik kreeg net de melding van Steam dat ze nu met cs_assault bezig zijn. Weer zo'n domme actie, dat ze eens wat meer fatsoenlijke demolitionmaps gaan uitbrengen. Ze willen zo graag een game die het huidige CS vervangt, nou dan moeten ze beginnen met het in orde te maken voor het spelen in competitieverband en dergelijke. Dit soort maps worden echt alleen op publics gespeelt maar warren kun je er niet op, zeker niet op hostagemaps.
[ Voor 19% gewijzigd door The Realone op 04-06-2005 12:39 ]
Heb een 2048/1024 verbinding, ik had het net op die waardes staan en het begon meteen te schokken. Vreemd maar waar, snap het zelf ook niet. Zal nog eens wat verschillende waardes proberen en anders, tja dan laat ik het maar staan. Ik probeerde dit omdat ik af en toe (ligt er aan welke server) het idee heb dat ik geen moer raak terwijl dat volgens mij toch niet echt klopt. Want ga ik daarna op een andere server spelen dan raak ik weer alles. Dacht het misschien hiermee wat minder te maken.
edit @ hieronder had idd ook geen packetloss, wel af en toe choke van 1, maar dat had ik ook op rates van 50 t/m 80
edit @ hieronder had idd ook geen packetloss, wel af en toe choke van 1, maar dat had ik ook op rates van 50 t/m 80
[ Voor 11% gewijzigd door mach2 op 04-06-2005 12:49 ]
Hallo
hier ook schokken met die rates, totaal geen choke en packetloss, zeer vaag
ik heb een probleem:
ik heb een standalone server (zonder steam) en nuwil ik bots, maar a sik in de console bot_add invoer dan krijg ik een bot en die wordt meteen door console gekicked, ga ik nu zelf spelen op me server, dan komt de bot weer
ik wil gewoon dat die bot continu speelt, ook als ik weg ben. weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg?
ik heb een standalone server (zonder steam) en nuwil ik bots, maar a sik in de console bot_add invoer dan krijg ik een bot en die wordt meteen door console gekicked, ga ik nu zelf spelen op me server, dan komt de bot weer
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Ik kan niet wachtenCorteX schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 10:38:
Update news:
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed ik denk dat mijn probleem ook een beetje lag aan de newsleecher die met 3 threads in de achtergrond met 600KBps naar binnen stond te slurpen.
Ik raak alleen erg gefrustreerd door het hitbox verhaal. In de oude CS versies was dit imho beter geregeld. Nu snap ik wel dat er altijd een bepaalde delay tussenzit, maar het moet toch mogelijk zijn om de hitboxes net iets achter de looprichting te plaatsen. Dan komt hij na een pingcorrectie veel dichter in de buurt van waar je je tegenstander daadwerkelijk ziet, namelijk achter/later.
Ik raak alleen erg gefrustreerd door het hitbox verhaal. In de oude CS versies was dit imho beter geregeld. Nu snap ik wel dat er altijd een bepaalde delay tussenzit, maar het moet toch mogelijk zijn om de hitboxes net iets achter de looprichting te plaatsen. Dan komt hij na een pingcorrectie veel dichter in de buurt van waar je je tegenstander daadwerkelijk ziet, namelijk achter/later.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
De rates die gepost worden, 101,101,25000 zijn de beste rates om te gebruiken, deze halen het maximale uit je internet verbinding. CS/CSS community gebruikt bijna iedereen ze.
Als het heel erg stottert kun je ook controleren of cl_interpolate op 0 of op 1 staat, als deze op 0 staat en de server heeft een tickrate van 33 dan schokt het gigantisch, en moet je die dus ff op 1 zetten.
Bij een tickrate groter dan ongeveer 80 kun je cl_interpolate op 0 zetten, dan kloppen de hitboxes veel beter. (Bij goede serversettings en clientsettings zijn de hitboxes zelfs beter als in 1.6)
Verder vind ik geluid zeer belangrijk in Source. Ik heb daarom ook speciaal voor deze game een Sennheiser PC150 gekocht, en dat verschil merk je echt heel goed. Ik heb nog wat settings verandert aan mn sound, en als Terrors op Aztec via low rushen kan ik ze perfect horen lopen. Ook als ze zelf denken stil te zijn door het water niet aan te raken hoor ik ze perfect. Ook ideaal als je als CT bij de bom aan het campen bent om deze te beschermen, gewoon om een hoekje gaan staan en vertrouwen op je geluid.
Nadeel aan Source vind ik soms het gezeur van tegenstanders als je als CT bij de bom gaat campen, of wanneer ik mn fav wapen (AWP) gebruik. Jammer ook dat de servers van Inspired ermee opgehouden zijn, dit waren zo ongeveer de enigste publics waar GOEDE admins zijn.
Als het heel erg stottert kun je ook controleren of cl_interpolate op 0 of op 1 staat, als deze op 0 staat en de server heeft een tickrate van 33 dan schokt het gigantisch, en moet je die dus ff op 1 zetten.
Bij een tickrate groter dan ongeveer 80 kun je cl_interpolate op 0 zetten, dan kloppen de hitboxes veel beter. (Bij goede serversettings en clientsettings zijn de hitboxes zelfs beter als in 1.6)
Verder vind ik geluid zeer belangrijk in Source. Ik heb daarom ook speciaal voor deze game een Sennheiser PC150 gekocht, en dat verschil merk je echt heel goed. Ik heb nog wat settings verandert aan mn sound, en als Terrors op Aztec via low rushen kan ik ze perfect horen lopen. Ook als ze zelf denken stil te zijn door het water niet aan te raken hoor ik ze perfect. Ook ideaal als je als CT bij de bom aan het campen bent om deze te beschermen, gewoon om een hoekje gaan staan en vertrouwen op je geluid.
Nadeel aan Source vind ik soms het gezeur van tegenstanders als je als CT bij de bom gaat campen, of wanneer ik mn fav wapen (AWP) gebruik. Jammer ook dat de servers van Inspired ermee opgehouden zijn, dit waren zo ongeveer de enigste publics waar GOEDE admins zijn.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Eindelijk! Hoop dat het hetzelfde speelt als de oude assault.CorteX schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 10:38:
Update news:
[afbeelding]
[afbeelding]
De oude assault vond ik echt de meest rottige map ooit...Brakkie schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 16:29:
[...]
Eindelijk! Hoop dat het hetzelfde speelt als de oude assault.
Geen fijne aanlooproutes voor CT, en ultieme campplekken voor T.
PSN: Arienix
Ja idd, later heb ik nog een keer een remake gespeeld van die map, gemaakt door fans. En die had verschillende dingen waardoor het een stuk beter speelde. Zoals een groot raam in het dak. Dan kon je die campende T nog es neerschieten.Chi3F schreef op zondag 05 juni 2005 @ 01:17:
[...]
De oude assault vond ik echt de meest rottige map ooit...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Wat vinden jullie nou van ervan dat je (BIJNA) niet door muren kan schieten in Source.
Ik erger me er echt aan dat als ik iemand achter een box zie hem gewoon niet dood krijg, terwijl je met 1.6 bijna overal doorheem kan schieten.
Sommige muren in Source kan je echt niet doorschieten (getest) terwijl dat juist zo belangrijk is in de gameplay.
Is dat tegen cheaters ofzo?
Ik erger me er echt aan dat als ik iemand achter een box zie hem gewoon niet dood krijg, terwijl je met 1.6 bijna overal doorheem kan schieten.
Sommige muren in Source kan je echt niet doorschieten (getest) terwijl dat juist zo belangrijk is in de gameplay.
Dat hoort.... naja ik vind et ook best klote. Vooral met glas is het zeer kut. Als je iemand een headshot geeft met een scout door glas heen dan is hij gewoon niet dood, met een body shot met een awp ook niet. Double doors bij aztec dempt ook onwijs veel damage.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:36:
Wat vinden jullie nou van ervan dat je (BIJNA) niet door muren kan schieten in Source.
Hekken waren ook kut, maar dat hebben ze dus gefixed met een van de laatste updates. Maar sommige boxen kan je gewoon niet doorheen schieten bijvoorbeeld die bij bomsite B van dust2, waar je achter kan staan als je de tunnel inkijkt. Dit moet een pallet van stenen voorstellen dusja.... misschien wel logisch.
Verwijderd
vind ik ook jammer. Bijvoorbeeld in dust 2, dat je weet dat iemand tussen die dubbele deuren staat. Je ragt door de deur met je ak... maar je krijgt em maar niet dood. Vandaag nog last van gehad
Meh. Zo langzamerhand werd dat door muren schieten teveel misbruikt. Er zijn zelfs oefenmaps in omloop waar de doorschietbare muren in de bekende maps gemarkeerd zijn zodat je kunt oefenen om op de juiste plaatsen door de muur heen iemand dood te schieten ipv. een eerlijk vuurgevecht te houden. Dat is gewoon niet leuk meer. De oude CS ging sowieso niet meer om wie het beste speelde, maar om wie de meeste vuile trucjes kende en wie de zwakheden van het spel het beste kon misbruiken.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:36:
RE: Nieuwe CS_Assault:
Die map is echt illustratief voor CS zoals het in het begin was. Vandaar dat dit soort grote maps tegenwoordig ook niet meer kunnen. 'Vroeger' ging het echt nog om bestormen en vuurgevechten, ipv. campen+snipen+wallrapen enzo. Siege was ook zo'n grote map die vroegah heel populair was.
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Verwijderd
Als je in je Assault verhaaltje zo goed weer dat het vroeger beter was, had je echt wel moeten weten dat wallbangen toch echt bij cs hoort.Gunp01nt schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:00:
[...]
Meh. Zo langzamerhand werd dat door muren schieten teveel misbruikt. Er zijn zelfs oefenmaps in omloop waar de doorschietbare muren in de bekende maps gemarkeerd zijn zodat je kunt oefenen om op de juiste plaatsen door de muur heen iemand dood te schieten ipv. een eerlijk vuurgevecht te houden. Dat is gewoon niet leuk meer. De oude CS ging sowieso niet meer om wie het beste speelde, maar om wie de meeste vuile trucjes kende en wie de zwakheden van het spel het beste kon misbruiken.
RE: Nieuwe CS_Assault:
Die map is echt illustratief voor CS zoals het in het begin was. Vandaar dat dit soort grote maps tegenwoordig ook niet meer kunnen. 'Vroeger' ging het echt nog om bestormen en vuurgevechten, ipv. campen+snipen+wallrapen enzo. Siege was ook zo'n grote map die vroegah heel populair was.
Die mappen waar je het over hebt om te oefenen zijn ideaal al ken ik ze niet.
Pro's zullen ook zeker zo oefenen en daar ik niks mee.
wallbangen is met je gun door de muur zoals dat muurtje in de_dust2?
This is the Way.
Als je als CT een team hebt waarmee je een beetje goed samenwerkt kan je dr best wat van maken in assault. En campen van T in hostage mappen is iets waar ik goed mee kan leven. Hetzelfde geldt voor CT op diffuse mappen.Chi3F schreef op zondag 05 juni 2005 @ 01:17:
[...]
De oude assault vond ik echt de meest rottige map ooit...
Enige probleem is dat die map alleen op publics gespeeld wordt en dan kun je het tactische gedeelte wel vergeten. Daarbij, als de terrors dan ook enigzins tactiek zouden gebruiken zijn de CT's alsnog kansloos.Brakkie schreef op maandag 06 juni 2005 @ 07:51:
[...]
Als je als CT een team hebt waarmee je een beetje goed samenwerkt kan je dr best wat van maken in assault. En campen van T in hostage mappen is iets waar ik goed mee kan leven. Hetzelfde geldt voor CT op diffuse mappen.
Wallbangen is inderdaad door muren/kisten/dozen knallen. Ik ben niet zo'n wapenexpert maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit een geweer heb gezien die door muren van 3 meter dik heen schoot, want bij CS1.6 wel makkelijk kon.HIValicious schreef op maandag 06 juni 2005 @ 01:27:
wallbangen is met je gun door de muur zoals dat muurtje in de_dust2?
Niet zeuren dat het eruit is, bij 1.6 was dat een leuk element en kon je daar goed gebruik van maken. Bij CSS is het niet meer en dat leverd ook goeie situaties op. Het spel is niet hetzelfde, get used to it....anders moet je stoppen met spelen.
Verwijderd
Ik vond het idd bij 1.6(pixelschieten) ook overdreven wat je kon doen met wallbangen. + de cheats die er voor te krijgen waren was ongelovelijk..
Ik merk zelfs met source dat mensen die een compleet magezijn op je leeg sprayen en je nog niet raken dan tot de conclusie komen. JE CHEAT.
cheaten is een factor in het spel geworden. Erg jammer.
Ik merk zelfs met source dat mensen die een compleet magezijn op je leeg sprayen en je nog niet raken dan tot de conclusie komen. JE CHEAT.
cheaten is een factor in het spel geworden. Erg jammer.

Op publics mogen mensen best van mij cheaten, zolang het niet maar niet voorkomt dat ze met 300km/h door de map rennen en met hun knife autoaim en autoshoot iedereen binnen 3 sec geknifed hebben, maar dat kwam alleen bij 1.6 voor. Een beetje tegenstand is nooit weg, sneller aimen dan een aimbot en logischer denken dan een wallhack voor je kan doen, de beste oefening.
Zolang het maar niet in wars gebeurt, en zeker niet in officials, want daar heb ik een hekel aan. Het is vaker voorgekomen dat we een pcw'tje speelden, wat nieuwe tactics wilden proberen en dachten dat ze totaal niet werkten omdat ze ons elke keer wisten te zitten. Bleken achteraf een zooitje wallhackers te zijn.
Zolang het maar niet in wars gebeurt, en zeker niet in officials, want daar heb ik een hekel aan. Het is vaker voorgekomen dat we een pcw'tje speelden, wat nieuwe tactics wilden proberen en dachten dat ze totaal niet werkten omdat ze ons elke keer wisten te zitten. Bleken achteraf een zooitje wallhackers te zijn.
Ik denk dat het gewoon te hoge waardes zijn voor de iets mindere internet verbindingen (zoals mijn zonnet liteThe Realone schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:22:
Vreemd, mijn hele clan gebruikt die rates en niemand die klaagt. Sterker nog, deze rates zijn zo ongeveer de standaard binnen de CSS "scene". Check met net_graph 3 of je geen last van loss of choke hebt.
Dan vraag ik mij af...wat is je upload?Skerekrow schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:07:
[...]
Ik denk dat het gewoon te hoge waardes zijn voor de iets mindere internet verbindingen (zoals mijn zonnet lite
Probeer die rates dan eens, maar dan met rate 10000, of niet iets lager eventueel.
Verwijderd
Wij hebben een keer een fun war gespeeld tegen een clan die we als tussendoortje opeten. Ze mochten Aimbot gebruiken. We wonnen de war nog welThe Realone schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:07:
Op publics mogen mensen best van mij cheaten, zolang het niet maar niet voorkomt dat ze met 300km/h door de map rennen en met hun knife autoaim en autoshoot iedereen binnen 3 sec geknifed hebben, maar dat kwam alleen bij 1.6 voor. Een beetje tegenstand is nooit weg, sneller aimen dan een aimbot en logischer denken dan een wallhack voor je kan doen, de beste oefening.![]()
Aaah,... assault. Daar heb ik mijn eerste kill ooit in CS gemaakt. Als T door de ventilatiebuis heen.
Ik vond het zeker een leuke map om te spelen. Vooral als CT is het een uitdaging. Die map smeekt gewoon om teamplay. Ik speel geen wars, maar ik vind het wel ongelofelijk dat zo'n map dan niet werkt. Waar ligt dat aan? Het is toch de ultieme teamplay map? Bovendien wissel je bij een war toch halverwege van helft? Dat zou het toch een gebalanceerde wedstrijd moeten maken?
Verder vind ik dat assault alle elementen benut die CS zo'n geweldig spel maken volledig. Sniperen is belangrijk, maar ook close combat achterin de hal bij de deur. Rushen als CT's, campen als T's.
Verder is teamspeak errug nuttig: zet 1 T bij de bewakingsschermen, laat hem over teamspeak ratelen waar de CT's zich bevinden. Dat maakt de T's nog onverslaanbaarder dan ze al zijn, de uitdaging voor de CT's nog groter. Verder kun je als CT de hal op 3 manieren betreden. Als je dat goed communiceert, weten T's niet wat hen overkomt.
Verder is sound erg nuttig: al het geluid geeft je hints: de CT's op het dak, de deur die achterin de hal zo piept, voetstappen in de ventilatiebuis.
Natuurlijk is het wat unbalanced, maar dat zijn vrijwel alle maps in zekere zin (dust, port, zelfs train).
Bovendien denk ik zeker dat ze daar wat aan gaan doen. Hoe is nog onduidelijk, maar zo'n raam in het dak zou niet gek zijn. Bijna alle maps die overgezet zijn naar Source hebben kleine veranderingen ondergaan, die ze net wat meer gebalanced maken. Ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn...
Ik vond het zeker een leuke map om te spelen. Vooral als CT is het een uitdaging. Die map smeekt gewoon om teamplay. Ik speel geen wars, maar ik vind het wel ongelofelijk dat zo'n map dan niet werkt. Waar ligt dat aan? Het is toch de ultieme teamplay map? Bovendien wissel je bij een war toch halverwege van helft? Dat zou het toch een gebalanceerde wedstrijd moeten maken?
Verder vind ik dat assault alle elementen benut die CS zo'n geweldig spel maken volledig. Sniperen is belangrijk, maar ook close combat achterin de hal bij de deur. Rushen als CT's, campen als T's.
Verder is teamspeak errug nuttig: zet 1 T bij de bewakingsschermen, laat hem over teamspeak ratelen waar de CT's zich bevinden. Dat maakt de T's nog onverslaanbaarder dan ze al zijn, de uitdaging voor de CT's nog groter. Verder kun je als CT de hal op 3 manieren betreden. Als je dat goed communiceert, weten T's niet wat hen overkomt.
Verder is sound erg nuttig: al het geluid geeft je hints: de CT's op het dak, de deur die achterin de hal zo piept, voetstappen in de ventilatiebuis.
Natuurlijk is het wat unbalanced, maar dat zijn vrijwel alle maps in zekere zin (dust, port, zelfs train).
Bovendien denk ik zeker dat ze daar wat aan gaan doen. Hoe is nog onduidelijk, maar zo'n raam in het dak zou niet gek zijn. Bijna alle maps die overgezet zijn naar Source hebben kleine veranderingen ondergaan, die ze net wat meer gebalanced maken. Ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn...
Persoonlijk vind ik aztec anders veel minder goed gebalanced dan in 1.6, veel teveel voordeel voor CT.Zartos schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:35:
Aaah,... assault. Daar heb ik mijn eerste kill ooit in CS gemaakt. Als T door de ventilatiebuis heen.
Assault zouden ze geen ramen in het dak moeten doen, dat verkloot de assault feeling (net als bij die remake met tig ramen in het dak. Een extra ingang zou niet gek zijn maar het moet niet te gek worden. Sommige remakes hebben echt meer dan 6 ingangen wat T helemaal kansloos maakt.
ongeveer 50 KByte/secThe Realone schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:09:
[...]
Dan vraag ik mij af...wat is je upload?
Probeer die rates dan eens, maar dan met rate 10000, of niet iets lager eventueel.
ik heb er al even mee zitten tweaken en heb hem uiteindelijk op 50 gezet bij cmdrate en update rate maar ik zal dit nog es proberen dan.
[ Voor 11% gewijzigd door Skerekrow op 06-06-2005 11:03 ]
Verwijderd
Ik gebruik team speak niet, waar als je dood bent kan je dus nog steeds praten met elkaar.
Dat zou nep zijn helemaal als je enemy's kan spectucaten =/
Ik heb die rate van 10000 geprobeerd maar zit dan nog steeds met een choke van ongeveer 4 als ik in D2 bijv. een hoek om ga.
Hm, ik gebruik het zelf ook niet, maar ik was er echt van overtuigd dat je, als je nog niet dood bent, je nooit je dode teammates hoort...Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:07:
Ik gebruik team speak niet, waar als je dood bent kan je dus nog steeds praten met elkaar.
Dat zou nep zijn???? Hope denk je dat allen clans in elkaar zitten??? Een beetje serveradmin zet trouwens speclock aan (public of niet).Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:07:
RatPack #814
Verwijderd
Dus jij wilt zeggen.
Dat als 4 teamm8's dood zijn. En die 4 kijken waar de enemy's zijn en vertellen waar ze zitten.
Ik heb dit wel is op public gedaan, maar kan me niet voorstellen dat dit in clans ook kan.
Praten met je dode teamm8's vind ik al HEEL raar.
Dat als 4 teamm8's dood zijn. En die 4 kijken waar de enemy's zijn en vertellen waar ze zitten.
Ik heb dit wel is op public gedaan, maar kan me niet voorstellen dat dit in clans ook kan.
Praten met je dode teamm8's vind ik al HEEL raar.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 11:43 ]
Verwijderd
Rofl
In wars is het verplicht dat spec uit staat indien je dood bent (zwart scherm). Aangezien je idd via teamspeak/ventrillo de tegenstander kan verraden.
In publics is dat natuurlijk onzin om te doen. Tuurlijk kan je als clan daar met teamspeak gaan zitten. Maar dan moet je echt bij jezelf te raden gaan wat je er in gods naam mee opschiet
In wars is het verplicht dat spec uit staat indien je dood bent (zwart scherm). Aangezien je idd via teamspeak/ventrillo de tegenstander kan verraden.
In publics is dat natuurlijk onzin om te doen. Tuurlijk kan je als clan daar met teamspeak gaan zitten. Maar dan moet je echt bij jezelf te raden gaan wat je er in gods naam mee opschiet
Verwijderd
Tuurlijk want Teamspeak/ventrillo zijn programma's die los van je spel draaien. Die dingen hebben geen invloed op elkaarVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:52:
Ok, maar je kan nog wel praten onder een war met Teamspeak/Skype met je dode team ?
Is CS Source nu al los verkrijgbaar of moet ik er nog steeds een game bij kopen die ik helemaal niet wil hebben
?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Nog steeds met HL2 en naar mijn idee zal dat altijd zo blijven 
En wat maakt het uit?
Spel wordt er echt niet goedkoper van hoor.
En wat maakt het uit?
Spel wordt er echt niet goedkoper van hoor.
Inderdaad, het zal altijd een half life 2 mod blijven. Ik heb HL 2 alleen gekocht voor source maar ik vind het wel tof dat ik alle third party mods en hl2 deathmatch der wel bij kan doen.
Verwijderd
Is er nog een command om je taal automatisch op engels te zetten?
En dan bedoel ik in CS, niet in windows.
Want ik moet nu elke keer rechtermuisknop op dat vierkante 'NL' knopje doen en engels selecteren, want anders dan typed het fcked up in de console.
En dan bedoel ik in CS, niet in windows.
Want ik moet nu elke keer rechtermuisknop op dat vierkante 'NL' knopje doen en engels selecteren, want anders dan typed het fcked up in de console.
Je kan ook eerst een klinker intikken. Dat werkt ook.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik denk dat je hier aangeeft wat het probleem is van sommige spelers en waarom anderen het niet snappen waarom er zo gezeken wordt over die hitboxes: public servers zoals die van xs4all zullen waarschijnlijk een lage tikrate hebben dan heb je dus een probleem als gebruiker.XyritZz schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 16:08:
De rates die gepost worden, 101,101,25000 zijn de beste rates om te gebruiken, deze halen het maximale uit je internet verbinding. CS/CSS community gebruikt bijna iedereen ze.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Wat ik me trouwens ook nog herinner van Assault:
Als T had je een enorm nadeel wat betreft nades. Er valt bijna niet weg te kijken bij een flashbang.
Dat geeft natuurlijk een goede mogelijkheid als CT om de boel te bedelven onder de flashbangs, naar binnen te rushen en dan alle sitting ducks om zeep te helpen.
Iets anders:
Was Compound bij 1.6 al een map?
Als T had je een enorm nadeel wat betreft nades. Er valt bijna niet weg te kijken bij een flashbang.
Dat geeft natuurlijk een goede mogelijkheid als CT om de boel te bedelven onder de flashbangs, naar binnen te rushen en dan alle sitting ducks om zeep te helpen.
Iets anders:
Was Compound bij 1.6 al een map?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 13:36
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Niet kunnen wegduiken voor flashbangs? Dat kan altijdZartos schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:24:
Wat ik me trouwens ook nog herinner van Assault:
Natuurlijk kun je altijd wegduiken voor flashbangs, maar omdat de hal zo groot is en er zo weinig plekken zijn om achter te gaan staan, heb je altijd last van de flashbang. En zoals ik al eerder gemeld heb: één van de mooiste dingen is als een flashbang doet wat hij moet doen... Naar binnen rennen en wat enemies in een hoekje zien zitten die NIET reageren op je aanwezigheid... great feelingWe Are Borg schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:29:
[...]
Niet kunnen wegduiken voor flashbangs? Dat kan altijd. Ik vond (speel het spel niet meer) assault ook altijd een leuke map. Als terror viel er goed te verdedigen, maar als CT kon je best binnen sluipen
Ik word er nu echt niet goed van, heb ik een middag vrij, krijg ik steeds de melding:
This game is currently unavailable.
Please try again at other time.
Terwijl ik wel gewoon HL2DM enzo kan spelen! Weet iemand waar dit aan kan liggen?
EDIT: Steam geeft deze reden:
This error can happen when the Steam network is experiencing problems or downtime. Please see the Steam Network Status page.
Hmm waarom werkt CSS dan niet en HL2 wel
Of zal dat zijn omdat dat als 2 losse servers gerekend word?
This game is currently unavailable.
Please try again at other time.
Terwijl ik wel gewoon HL2DM enzo kan spelen! Weet iemand waar dit aan kan liggen?
EDIT: Steam geeft deze reden:
This error can happen when the Steam network is experiencing problems or downtime. Please see the Steam Network Status page.
Hmm waarom werkt CSS dan niet en HL2 wel
Of zal dat zijn omdat dat als 2 losse servers gerekend word?
[ Voor 36% gewijzigd door j86 op 06-06-2005 15:38 ]
Dit topic is gesloten.