[PC] Counter-Strike: Source - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.206 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:39:
Ik speel vaak zelf een gather* op #css.gather @Qnet.

* Een potje ondertoezicht van een admin, waarbij er 2x12 rondes gespeeld worden (12 CT en 12 T) in een 5x5 verband, op een private server.
Heb je daar een pass voor nodig?

Zo niet, heb je voor mij een ip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:20
The Realone schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:27:
[...]

Misschien beinvloed door het feit dat ik ruim 4 jaar CS gespeeld heb, maar evengoed. Het fijne aimen is er in CSS niet echt meer bij. Tenminste niet in vergelijking met CS. Het is nu allemaal...tja...anders? CS was echt rechttoe rechtaan, simpele models, simpele graphics, en bovenal simpele recoil. Dit was heel eenvoudig te beheersen, met die recoil control bedoel ik dus dat evengoed een volle clip kunt sproeien en toch de precisie van een burst hebt. Kost wat oefenen maar dat was in 1.6 altijd de manier om aan je frags te komen, niet alleen op public maar zeker ook in wars.

Als je bij CSS 1 deaglekogel schiet kun je niet op long range vlot er nog 1 achteraan schieten want die kan dan zelfs in je kleine teen komen heb ik het idee. Daarbij wint de realisme het wellicht tegenover 1.6 maar mijn mening is dat je het originele Counter-Strike idee daarmee onderuit haalt. Niet dat dat erg is verder, ik speel het nu al een tijdje en begin eraan te wennen.

Ik wil overigens de mensen hier aanraden te kappen met publics spelen en eens aan wars te beginnen, friendly's, Clanbase of ESL, boeit niet maar daarmee kom je tenminste in aanraking met het tactische deel van het spel, want het weer stukken leuker maakt. ;)
Ik speel zelf sinds 1.1 en speel nu al een tijd lang niet echt meer, maar heb CSS ook nog gespeeld, en ik deel je mening volkomen, je lijkt niet meer fatsoenlijke controle te hebben over waar je schiet, burst headies zijn niet langer meer als vroeger.

Als je echt het verschil wil merken ga je maar eens een half uurtje CSS spelen, en vervolgens 1.6, je hebt het gevoel dat je plots veel meer controle hebt.
Qua graphics etc is het een prima opvolger, maar ik vind hem toch lang nog niet succesvol genoeg, veel mensen zijn dan ook nog steeds niet overgestapt en blijven hangen bij 1.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 14:10
Dat er veel verstokte 1.6 spelers blijven hangen heeft denk ik niet alleen met de kwaliteit van source vs. 1.6 te maken, maar voornamelijk ook omdat ze source moeten kopen en dat source's sysreq's natuurlijk veel zwaarder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Je moet half life ook kopen wil je Counterstrike spelen, ook al is die cheap ass, maar voor beiden zijn ook minder legale manieren die veel mensen gebruiken. Daarnaast zijn er veel die half life 2 gewoon hebben gekocht, maar ook nog 1.6 spelen, als CSS echt een goeie opvolger was geweest was praktisch iedereen die wel gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge, dat lees je dus ook overal op de steam fora.

Kijk, 1.6 is zo geworden omdat het door ontwikkeld is vanuit versie 0, niks zeg maar.

CS:S is zeg maar de huidige 0, niks versie, en zal ook wel verbeterd gaan worden. Het kost alleen wat meer tijd. Misschien dat Valve wel de meeste zaken wat beter had over kunnen zetten naar CS:S, maar dat blijft geloof ik tot in de eeuwigeheid een punt van discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:19

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 01:06:
[...]

Heb je daar een pass voor nodig?

Zo niet, heb je voor mij een ip?
Ja daar moet je een pass voor hebben, maar die kun je gratis krijgen als je je opgeeft voor een gather in #css.gather op quaknet (IRC).

Daar wijst het zichzelf allemaal wel met die bot, maar je kunt altijd iemand vragen daar.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 20:51
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:43:
Misschien dat Valve wel de meeste zaken wat beter had over kunnen zetten naar CS:S, maar dat blijft geloof ik tot in de eeuwigeheid een punt van discussie
Dat gebeurt bij veel ontwikkelaars, zo snel mogelijk uitbrengen want elke vertraging kost geld. Helaas betekent dat ook vaak half werk.

Zal vandaag en morgen ff flink oefenen, want we zijn gisterenavond uitgenodigt om zondag in The Game Syndicate in R'dam de CPL Qualifier te spelen. :9 Grappig, want ik had nooit gedacht dat gamen bij mij zo ver zou gaan. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik, daarom lig ik er ook niet zo wakker van.
Maar als je de Steam fora leest, dan lijkt het net alsof Valve iedereen met de dood bedreigt heeft, of dat Valve zich zelf alleen maar bezig houdt met randzaken.

Lijkt mij dat je met elke online game problemen hebt in het begin, en dat dat er later uit ontwikkeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik ga in augustus in engeland tijdens de i25 lan de CPL qualifiers spelen met me homies 8) Heerlijk sfeertje en erg gezellig. Zul je net zien dat ze weer wat gaan tweaken aan de engine vlak voordat die matches van start gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallow mensen,

uhm ffkes een vraagie: hoe kan men de clan van GoT joinen?

gezien ik gisteren op de xs4all server wat mensen tegen kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Is er een GoT clan dan, of speeld iedereen van GoT gewoon met dat voor z'n naam?

p.s. CPL?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Topicstarter
er is geen GoT Clan, sommige speler van hier plakken GoT voor hun naam om elkaar te kunnen herkennen e.d.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aight duidelijk dan gooi ik dat er ook wel voor uit solidariteit ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Cyberathlete Professional League - TheCPL.com

Het is een toernooi (LAN) die enkele keren per jaar wordt gehouden (elk jaargetijde met de winter en zomer de hoogtepunten) waar zo ongeveer de beste gamers ter wereld opaf komen. Het gaat dan ook om serieuze prijzen van tienduizenden dollars. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

sinds een tijdje heb ik dan ook HL2 en dus ook CS:S. tijd geleden dat ik cs gespeeld heb.

iemand nog tips voor mij?
en goede servers?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
De KILLservers uit de startpost??? ;-)
spammerdespam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:37

Polycom

Poes van goud

watkseburt met counter strike?

Ik kan niet eens meer de server bekijken en moet alles met de hand doen :/
als er nog 1 slot vrij is op een xs4all server word ik er standaart van af gemieterd. :/
Lichamen vliegen echt heel erg als je iemand rennend dood schiet :/
bomb defusen gaat niet met schokken, moet die bij dragen aan het realisme? Ik vind het maar vervelend :/

Een update die meer damage doet dan goed.. crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Pu_Dy schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:56:
watkseburt met counter strike?

Ik kan niet eens meer de server bekijken en moet alles met de hand doen :/
als er nog 1 slot vrij is op een xs4all server word ik er standaart van af gemieterd. :/
Lichamen vliegen echt heel erg als je iemand rennend dood schiet :/
bomb defusen gaat niet met schokken, moet die bij dragen aan het realisme? Ik vind het maar vervelend :/

Een update die meer damage doet dan goed.. crap
Voor het gemak vergeet je even dat er wel weer 2 fantastische maps toegevoegd zijn. Dat ene slot op een xs4all server is waarschijnlijk een reserved slot voor een admin. Voor de rest vind ik je hele toon erg negatief voor de onbenullige dingetjes die je noemt. Maarja, ik hoop dat je post je opgelucht heeft.

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Ik speel nu een redelijk lange tijd CSS online, maar baal er altijd weer van als ik op een LAN party kom waar ze allemaal met een lagere gekraakte versie spelen. Ik kan dan dus niet joinen met mijn legale versie...

Iemand die hier een makkelijke oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Idd, goede vraag! Zou ik ook wel ns willen weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Fokkie schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:45:
Ik speel nu een redelijk lange tijd CSS online, maar baal er altijd weer van als ik op een LAN party kom waar ze allemaal met een lagere gekraakte versie spelen. Ik kan dan dus niet joinen met mijn legale versie...

Iemand die hier een makkelijke oplossing voor heeft?
ik zou gewoon de gekraakte versie downloaden en lekker meespelen :)

ik ga binnenkort naar drome toe en wil css daar ook zeker gaan spelen, werkt het niet met de legale versie die ik heb dan maar met een illegale, helemaal als het toch alleen maar voor de lan is

neem aan dat als er op een lan veel css gespeelt word dat die versie op die lan ook wel te downloaden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik snap er nix van net in een game op de hardcore server... een iemand worden gewoon hele clips op leeg geschoten en geen damage, maar wel alles (ALLES) headshot of het nu 1 meter of 150 meter was ... leuk hoor...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Brakkie schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:57:
[...]

Voor het gemak vergeet je even dat er wel weer 2 fantastische maps toegevoegd zijn. Dat ene slot op een xs4all server is waarschijnlijk een reserved slot voor een admin. Voor de rest vind ik je hele toon erg negatief voor de onbenullige dingetjes die je noemt. Maarja, ik hoop dat je post je opgelucht heeft.
haha, tis net of jij het spel hebt gemaakt man haha.
2 geweldige maps? inferno had er tijdens de overzetting al in moeten zitten en port is een grote sniper map met veel bugs (check mn screen op de vorige pagina)

en van de hitboxen klopt ook nog steeds weinig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Hmm ik heb een vaag probleem.

Spelen gaat een hele tijd goed, tot op een bepaald punt en dan crashed de game m'n hele pc.
Beeld gaat flikkeren (zelfde idee als je te hoge refreshrate voor monitor instelt) en geluid gaat in een loop. (lampjes van monitor gaan btw ook knipperen als in te hoge refreshrate)

Specs: radeon9800pro
nieuwste catalyst drivers
win2ksp4.
directx9.0c (iig de laatste)

Iemand een idee?

HL2 SP werkt helemaal niet, maar daar ben ik nog dingen voor aan het uitzoeken.

Koop je eens een spel legaal......werkt het niet zoals het hoort, bah :/

[ Voor 8% gewijzigd door spokje op 21-05-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Word je videokaart niet te heet?
Als je pc uitvalt leg dan is je vinger op je videokaart.. (wel eerst de stroom dr af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
PilatuS schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:03:
[...]

ik zou gewoon de gekraakte versie downloaden en lekker meespelen :)

ik ga binnenkort naar drome toe en wil css daar ook zeker gaan spelen, werkt het niet met de legale versie die ik heb dan maar met een illegale, helemaal als het toch alleen maar voor de lan is

neem aan dat als er op een lan veel css gespeelt word dat die versie op die lan ook wel te downloaden is
Als je die gekraakte naast je legale versie installeren kan, zonder de legale versie aan te tasten, laat het me dan maar even weten. ;)

Spokje: dit lijkt mij inderdaad een typisch probleem met je videokaart, terugklokken of even heatsinks + fan op je videokaart checken.

[ Voor 10% gewijzigd door F0kke op 21-05-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:58
De public LeK server van lek is via dit ip te bereiken: cs2.knuffelbaar.nl

Misschien materiaal voor de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Fokkie schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:53:
[...]

Als je die gekraakte naast je legale versie installeren kan, zonder de legale versie aan te tasten, laat het me dan maar even weten. ;)
ik denk (hoop) dat de minder legale versie zonder steam werkt en dus ook appart werkt zonder iets met steam te doen, maar daar kom ik op drome wel achter, ik ga em iig zeker spelen daar :)

maar ik weet het dus niet zeker of dit het geval is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

je zou toch na je lan je pctje kunnen formateren zodat je OP de lan CS:S illegaal kunt spelen en daarna de echte CS:S weer installeren.

als ik naar een lan ben geweest dan moet ik wel formateren

leech, leech, pron, leech, pron ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:20:
Je moet half life ook kopen wil je Counterstrike spelen, ook al is die cheap ass, maar voor beiden zijn ook minder legale manieren die veel mensen gebruiken. Daarnaast zijn er veel die half life 2 gewoon hebben gekocht, maar ook nog 1.6 spelen, als CSS echt een goeie opvolger was geweest was praktisch iedereen die wel gaan spelen.
Ach hoelang is iedereen wel niet 1.5 blijven spelen omdat 1.6 zogenaamd helemaal crap was? Je heb altijd van die cs hippies die klagen over alles wat nieuwer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Maargoed, uninstalleren of formateren is natuurlijk van de gekke (ook helemaal niet nodig). Nouja, ver kunnen we hier natuurlijk niet gaan op GoT, maar mijn "minder legale" versie heeft tot op zekere mate wel steam nodig. En ik heb het dus nog niet voor elkaar gekregen om die naast mijn legale versie te draaien. Misschien moet ik maar opzoek naar een andere "minder legale" versie dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:58
ik ken sommige games als je die patchte met een ouwe update, dan was je een versie gedowngrade, zou dat niet kunnen bij source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er bestaan twee versies van de minder legale versie van hl2. Enerzijds de steamemulator (je speelt gewoon via steam zonder een geldig account; je download dus mee de updates; je kunt op servers van legale users) en anderzijds de versie met enkel counter strike source die om steam heen werkt met gevolg dat wanneer er een nieuwe steamupdate komt dat er dan een nieuwe patch gemaakt moet worden, en als ik mij niet vergis zijn ze daarmee gestopt.

En bij beide versies wordt er uitdrukkelijk gewaarschuwd dat alles van je legale (of omgekeerd in de geval) te verwijderen alvorens te veranderen tussen legaal <-> illegaal

(ik heb hl2 legaal btw)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:23

Fuelke

Forza Ferrari

Kunnen we het gepraat over de illegale versies achterwege laten.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
Fuelke schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:11:
Kunnen we het gepraat over de illegale versies achterwege laten.
Ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Vraagje, ik wil graag cl_showfps "1" in mijn config.cfg hebben staan. Ik voeg dit lijntje onderaan toe in config.cfg. (C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\nlfokke\counter-strike source\cstrike\cfg)
Dit lijntje is weer weg als ik het spel opgestart heb. Lijntjes voor mijn autobuy blijven wel gewoon staan. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fokkie schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:46:
Vraagje, ik wil graag cl_showfps "1" in mijn config.cfg hebben staan. Ik voeg dit lijntje onderaan toe in config.cfg. (C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\nlfokke\counter-strike source\cstrike\cfg)
Dit lijntje is weer weg als ik het spel opgestart heb. Lijntjes voor mijn autobuy blijven wel gewoon staan. Hoe kan dit?
Hmm das heel apart, ik weet niet precies hoe dat kan komen, wat ik wel weet dat je kan proberen of het helpt als je het bestand alleen-lezen maakt. Dat probleem heb ik ook wel eens gehad, en dat was de makkelijkste oplossing.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter is een nieuw bestandje te maken : "autoexec.cfg" en hierin cl_showfps 1 in te voegen. Elke keer als je dan CSS opstart zal ie dan alle commandos in autoexec.cfg uitvoeren, in dit geval dus de fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:27

FlashBang

Hoi.

alleen-lezen werkt iig al heel lang goed hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:18:
Beter is een nieuw bestandje te maken : "autoexec.cfg" en hierin cl_showfps 1 in te voegen. Elke keer als je dan CSS opstart zal ie dan alle commandos in autoexec.cfg uitvoeren, in dit geval dus de fps.
Je hebt gelijk, ik heb naderhand nog wat info gevonden. CSS schrijft steeds weer wat weg in config.cfg, daardoor was ik steeds een lijntje kwijt. In valve.rc (in dezelfde map) staat exec autoexec.cfg. Autoexec.cfg heb ik nu even aangemaakt en al mijn extra lines daarin gegooit. Werkt goed zo! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

je kunt ook altijd nog exec userconfig.cfg in je config zetten als die er nog niet staat en daarna kun je die gebruiken voor alle commando's die jij er inzet en de gewone voor de automatische commando's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet je config op read only zetten als je er iets in veranderd, anders veranderd ie steeds alles automatich terug...(hmm ik moet beter lezen, staat al ergens)

en voor LANs, er is een non steam versie die iedereen kan spelen, dus geen gesodemieter met illegale dingen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Ruiker, non Steam versies zijn ook illegaal, maar goed, voor zover de illegale dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleine Update deze morgen zag ik. Heel kleintje maar... wat zal het zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:39

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:27:
kleine Update deze morgen zag ik. Heel kleintje maar... wat zal het zijn :?
Updates to Steam, Counter-Strike: Source, and the Source Engine have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Counter-Strike: Source
Fixed hang bug when shooting grates
Re-released changes from Thursday's update

Source Engine
Fixed an intermittent crash ("failed to open models\gman_high.vvd") in Half-Life 2

Steam
Added an indicator in settings UI displaying current authentication status for multiplayer games
Fixed a game crash which occurred when trying to write to special filenames reserved by Windows

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

sinds gister heb ik een probleem met connecten met een server. ik krijg super vaak dat de server OF vol is OF dat er niemand speelt terwijl steam aangeeft dat er 15/20 spelers zijn. (ook heb ik server is not full aangevinkt)
iemand enig idee wat het probleem hiervan is?

ook waren mijn favo servers ineens gewist.

[ Voor 8% gewijzigd door NoTimeRemains op 24-05-2005 14:50 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Dit heb ik ook gehad.....een reinstall van CS was toen de enige optie :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

damn!
kan ik ergens mijn favo servers opslaan?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
Stap 1: pak notepad
Stap 2: Copy paste vervolgens alle ip's en eventueel ook alle namen van de servers naar notepad
Stap 3: Sla het bestandje op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vul daarna gewoon je servers in HLSW of een vergelijkbaar programma in, en start vanuit dat programma je CS:S op.

Ik ben er 3 keer mee in de weer geweest (steam zelf dan) en dat was ik zo zat dat ik het nu via een ander programma doe, altijd je favo server bij de hand, en je raakt je servers nooit kwijt zoals je in Steam regelmatig gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Bij mij werkt hlsw niet meer met css sinds de laatste grote update. Als ik een server toe voeg, dan blijft deze op "?" staan en pingtimeout. Terwijl ik de server wel gewoon kan joinen vanuit CSS.
Iemand die weet hoe ik dit weer werkend kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Stormtrooper schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:41:
Counter-Strike: Source
Fixed hang bug when shooting grates
Re-released changes from Thursday's update
Onder die "changes from Thursday's update" zal dan ook wel een fix voor Inferno vallen. Het probleem dat je aan het begin van de map enorm veel moest laden is weg, en sommige mensen crashen nu ook niet meer aan het begin (wist niet eens dat dat een bug was). Inferno loopt sowieso wat beter volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik kan inferno niet eens spelen hij zegt dan, inferno is diffrent from the server
(zou kunnen heb is een andere geinstalleerd)
Maar hoe krijg ik die weg? Heb in de map gekeken met maps maar daar staat die inferno niet tussne :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

als ze niet in je maps map staan heb je geen andere, als je wel geupdate hebt vandaag door je steam te restarten dan is de server waar je wil gaan spelen nog niet geupdate, anders heb je zelf niet geupdate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 09:16:
[...]

Ach hoelang is iedereen wel niet 1.5 blijven spelen omdat 1.6 zogenaamd helemaal crap was? Je heb altijd van die cs hippies die klagen over alles wat nieuwer is.
Er waren idd bij die 1.5 veel bleven spelen, maar het overgrootte deel speelde wel 1.6, en dat is nu niet het geval bij CSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
SCIxX schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:38:
Er waren idd bij die 1.5 veel bleven spelen, maar het overgrootte deel speelde wel 1.6, en dat is nu niet het geval bij CSS.
De switches van 1.5 naar 1.6 en van 1.6 naar Source zijn natuurlijk ook niet met elkaar te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ik heb ook gemerkt dat je demo's niet meer kunt terugspelen na een update als deze gemaakt zijn voor een update. Verder crashen demo's ook als er een pauze in de game voorkomt (heel CSS loopt vast). Dit vind ik wel een heel kwalijke zaak. Zeker gezien het feit dat demo's voor online competitive play (zoals dat met een mooi woord heet) nogal belangrijk zijn. En dat is volgens mij toch echt waar VALVe zich op richt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mymtw.com/galerie/CPL%20qualifier%20in%20Rotterdam/id_3634.jpg

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

heb jij dat gewonnen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Die hebben ze gekregen voor hun deelname aan het CPL summer event. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Domme vraag... Hoe add ik Friends op mijn Steam, zodat ik kan zien wie van mijn friends online is en op welke server zij spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Feli Shalaschaska

En wie ben jij op de foto :)

[ Voor 13% gewijzigd door Hu9o op 26-05-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fokkie schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 23:46:
Domme vraag... Hoe add ik Friends op mijn Steam, zodat ik kan zien wie van mijn friends online is en op welke server zij spelen?
DONT even try it.
Serieus je word er niet vrolijk van . Friendslist is echt vaak down of klopt niet...

www.xfire.com
Die werkt tenminste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Area schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 23:01:
Die hebben ze gekregen voor hun deelname aan het CPL summer event. :p
De qualifier ervan welteverstaan...luckers! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
Pu_Dy schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:06:
Ik kan inferno niet eens spelen hij zegt dan, inferno is diffrent from the server
(zou kunnen heb is een andere geinstalleerd)
Maar hoe krijg ik die weg? Heb in de map gekeken met maps maar daar staat die inferno niet tussne :'(
Had ik eerst ook. Kwam doordat ik ooit een custom map had gespeel (en dus gedownload) die ook inferno heette. Delete eerst deze map in je steamfolder bij decustom maps. Css zal dan wel de goede inferno herkennen...

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

hij zegt toch dat in die map geen inferno staat of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:21:
[...]

DONT even try it.
Serieus je word er niet vrolijk van . Friendslist is echt vaak down of klopt niet...

www.xfire.com
Die werkt tenminste ;)
Pfff, hoop opgegeven. ;) Even naar Xfire gaan kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vandaag is de bug gefixt voor Xfire, alles werkt normalitair terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Laatst online: 28-08 16:15
TS:

The [O.D.] Clan Server I: 84.245.0.85:27015 is offline gegaan en:
The [O.D.] Public Clan Server: 82.94.255.168:27017 is daarvoor in de plaats gekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hollanda op 28-05-2005 06:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Nog enkele leuke servers:

84.244.130.163 -> Funhouse - Livingroom (custom maps), 20 public
84.244.131.151 -> Funhouse - Attic (custom maps), 20 public
84.244.130.184:27045 -> Krakelingen (standard maps + scoutzknivez, altijd vol), 16 public
84.244.130.48 -> Dikke Piemels United (standard maps, altijd vol), 20 public

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben geen fan van servers die vol zitten :P

Max 16 spelers is leuk. Anders is het een chaos. Ben ik geen fan van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 22:19
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:28:
Ben geen fan van servers die vol zitten :P

Max 16 spelers is leuk. Anders is het een chaos. Ben ik geen fan van :P
Jawel, chaos is ideaal. Spawnen, buyen en dan rustig afwachten. Koekje d'rbij...

Twee minuutjes later zet je jezelf ook maar eens rustig in beweging, om gewonde tegenstanders eenvoudig om zeep te helpen. :Y) Je KD rijst de pan uit.

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
Erm, meteen al buyen? Ik zou daar even mee wachten. Stel, je bent ct op dust2 en je wacht even. .. je wacht nog even.. *crunch* in je ooghoek zie je 5 t door de double doors komen *cruch*.. en dan is het meestal al wel te laat :X Verder is het natuurlijk een beetje een "lame-e" techniek, maar wel effectief :)

[ Voor 4% gewijzigd door Quadro! op 30-05-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Laatst online: 10-09 22:01
:r Weer wat geleerd. Ga nooit admins inmaken. Ben nu twee keer zonder ENIGE waarschuwing of wat dan ook gebanned :( Een duitse server (score 33-3) interesseerde me niet zo en nu net op itshosted.nl | noU 666 (score 59-6). Bij de laatste was de admin al tijdje weg en bannde vanuit console. Geen woord van gehoord, ook niet tijdens gamen, dus ze wisten heel goed dat ik niet cheat. Weet iemand hun site? Of hoe op te zoeken? Wil wel eens weten waarom ze dat dan wel deden. Echt jammer zoiets, misschien toch maar clannaam verzinnen, misschien bannen ze dan wat minder makkelijk... als ze nou eens eerst kickten......

Overigens ben ik dus zeer tevreden met de onlangse (euh..) updates. Mijn ratio's zijn dik verdubbeld, omdat in mijn scherm dit hitboxes kennelijk weer werken, waar ik mik komen de kogels ook en bovendien verdwijnen ze niet meer. Alhoewel die headshots vanuit dichtbij sprayen nog altijd beetje waardeloos zijn, maar ik maak er nu meer dan dat ik er slachtoffer van ben. Port is echt leuke map zonder awp, inferno laggt me toch net iets teveel met meer lui in de server.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik ben ook gebanned van een server omdat ik zogezegd een wallhack gebruikte (wat dus niet waar is :) ). Het was op de map cs_reflex3 (degene met zon een schuifding in het midden dat om de zoveel tijd eventjes naar beneden gaat) - 2vs2 - en ik rush meteen naar dat schuifding en ik HOOR dat de enemy hetzelfde doet. Op het moment dat dat ding naar beneden gaat begin ik meteen te schieten, en jawel hoor, hij is dood -- de ADMIN is DOOD. Toen de nieuwe ronde begon zei hij: "mm, nice wh" en 5 seconden later was ik gebanned! Opzich niet zo erg, alleen is het wel stom dat je je nergens kan rechtvaardigen ook al is het maar een server waar ik zoiezo - mss toevallig - niet meer op zou komen.

btw, hebben jullie dat bordje onder dat kanon op inferno al gezien waar een dankwoordje(lees reclame) op staat naar de makers van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Is het cheaten nou nog net zo erg als met 1.6. In de eerste dagen dat CSS net uit was haalde ik wel 4:1 ofzow, laatst speelde ik 1:10 :| Nu ben ik niet de slechste speler maar ik heb wel goede tactiek en ik schiet raak, alleen die gasten is het pats headshot. Soms zie ik ze ook bewust achter iemand schieten. Nu ga ik niet snel mensen voor cheaters uitmaken, maar dan vraag ik me wel af wat er aan de hand is. Als mensen met ping 90 op de server binnenkomen en jij hebt 20 en ze schieten je 20 rondes achter elkaar af zonder dat je ook maar kans maakt ze te raken.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Ik vind het soms heel moeilijk om te zien of iemand cheat op mijn servers
daarom hebben wij de policy om alleen te bannen bij 100% zekerheid ,dit om te voorkomen dat hele goede spelers gebanned worden.
Dus bij KILL krijg je geen ban als je goed bent
was dat bij alle servers maar zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik had gehoord dat er (nog) geen cheats waren voor CSS :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hu9o schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:16:
Ik had gehoord dat er (nog) geen cheats waren voor CSS :?
onzin :)

Zijn genoeg cheats, heb al tientallen lamers mogen bannen.
Voorbeeld van een cheat: speler draait 360 graden rondjes en kan in 3 seconden de gehele map doorlopen, zodra je in de LOS komt ben je dood met een headshot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

de alomgehate spïnhack idd, wel fijn dat ze zo easy te herkennen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Die ben ik een paar dagen terug voor de 1e keer tegengekomen. Iedereen zo 'Whats up with (cheaternaam)?'
Omdat hij na een tijdje een score van 50-2 had, was de server zo leeg.
Die cheater: 'This is my server, so I can cheat if i want to, go somewhere else if you dont like it' enzo. Dat advies gewoon opgevolgd en verder gespeeld, maar ik vraag me af wat hij dan zo leuk vind om altijd zo te spelen =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zartos schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:35:
[...]

Jawel, chaos is ideaal. Spawnen, buyen en dan rustig afwachten. Koekje d'rbij...

Twee minuutjes later zet je jezelf ook maar eens rustig in beweging, om gewonde tegenstanders eenvoudig om zeep te helpen. :Y) Je KD rijst de pan uit.
hehe dat wel natuurlijk. maar idd op dust2 wil je niet op CT spawn wachten :P.. Ook niet op T btw.
Zeker niet op de plek waar ze vanaf dubbeldoors je kunnen afschieten.

Er zijn cheats zat voor. Ook die niet opvallen (aimbot). Dingen die wel op vallen (speedhack, dat draai gedoe).

Ligt er aan wat je hobby is. Ik toernooien heb je er geen last van B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

VAC2 is toch dat ze een ban krijgen op hun Steam account als ze cheaten? Werkt dit nog niet ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:27:
[...]
Ligt er aan wat je hobby is. Ik toernooien heb je er geen last van B)
Op LANs niet nee, hoewel die lul van M9 wel hacked... ;)

Maar op CB gebeurt het alweer vollop. Heb al weer enkele clans kunnen betrappen op het gebruik van wallhack, de imo meest lastig te bewijzen hack die er is, naar spiked models.

VAC (VALVe's Anti Cheat) banned je gehele Steamaccount, en was die bij VAC1 nog voor een jaar, bij VAC2 gaat deze ban nooit meer weg. Wat dus ook betekent dat alle games die je gekocht hebt en met die account speelt je kwijt bent! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:11:
[...]

Op LANs niet nee, hoewel die lul van M9 wel hacked... ;)

Maar op CB gebeurt het alweer vollop. Heb al weer enkele clans kunnen betrappen op het gebruik van wallhack, de imo meest lastig te bewijzen hack die er is, naar spiked models.

VAC (VALVe's Anti Cheat) banned je gehele Steamaccount, en was die bij VAC1 nog voor een jaar, bij VAC2 gaat deze ban nooit meer weg. Wat dus ook betekent dat alle games die je gekocht hebt en met die account speelt je kwijt bent! _/-\o_
Laat VAC helaas nou net makelijk te omzeillen te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Tja maar het is beter dan niks. Ik denk wel dat VAC het meest afschrikt, gezien het feit dat alle 3rd party anti cheat programma's je alleen bannen per server, en indien ze een master ban list hebben op meerdere servers, en VAC ook je hele account pakt.

VAC2 is toch nog steeds beta of niet?

Je zult altijd cheaters blijven houden, in elk spel, altijd en overal. Daar kun je nu eenmaal niet omheen. Ik vind het alleen jammer dat ik zo lang CS heb gespeeld en helemaal verandert ben als ik kijk naar cheaters of dingen die ik vreemd vind. Ik krijg nu na zowat elke vage actie in een war de neiging een demo te vragen, terwijl ik weet dat ik hem toch niet zal kijken omdat het waarschijnlijk 1 of andere lucky actie is.

Zucht, had ik maar 4 jaar Pacman gespeeld... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 22:19
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:27:
[...]
hehe dat wel natuurlijk. maar idd op dust2 wil je niet op CT spawn wachten :P.. Ook niet op T btw.
Zeker niet op de plek waar ze vanaf dubbeldoors je kunnen afschieten.
Nou, ik bedoel natuurlijk ook niet dat je moet freezen. Gewoon een beetje achteraan lamen werkt ook prima, hoor. En in-game noem je dat natuurlijk "coveren". :P

Laggen in Inferno: bekend verschijnsel. Mijn fps ligt gemiddeld rond de 60-80, maar Inferno is echt te bruut... zakt soms naar 30, in vuurgevechten zelfs tot 20. En als er nog grapjassen rondlopen die met smokes lopen te smijten |:(

Neemt niet weg dat het de mooiste map is die er is... :Y)

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Inferno is een prachtmap in alle opzichten. In vergelijking met de inferno uit 1.6 is deze map veel dynamischer. Om een voorbeeld te noemen, als je een war speelde op inferno in 1.6 kon je precies zeggen waar awm'ers stonden voordat de ronde ook maar begonnen was. Op deze manier was het pre-aimed de hoek om komen en hopen dat je reactie sneller is dan die van je tegenstander. In Source kun je op 10 verschillende plekken zitten en door allerlei kiertjes, spleetjes, scheuren, raampjes en stenen heen kijken en is het zo goed als ongemogelijk de meest logische plek te bepalen voor een tegenstander om te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

DaMorpheus schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:19:
[...]

onzin :)

Zijn genoeg cheats, heb al tientallen lamers mogen bannen.
Voorbeeld van een cheat: speler draait 360 graden rondjes en kan in 3 seconden de gehele map doorlopen, zodra je in de LOS komt ben je dood met een headshot :)
Misschien een beetje vreemd, maar soms doe ik dit ook wel is :/
Niet express, maar soms ben ik aan het schieten en dan kijken ik omhoog/naar beneden en dan ga ik tollen als een gek!

Volgens mij ligt het aan mn muis ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Pu_Dy schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:17:
[...]

Misschien een beetje vreemd, maar soms doe ik dit ook wel is :/
Niet express, maar soms ben ik aan het schieten en dan kijken ik omhoog/naar beneden en dan ga ik tollen als een gek!

Volgens mij ligt het aan mn muis ofzo..
optische muis zeker?
heb ik ook wel eens last van. maar dan kan ik niet ineens allemaal headshots maken :+

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel grappig spel dit, ik speel dit spel met team-russia in de clanbase nationscup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

WJP schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:03:
[...]

optische muis zeker?
heb ik ook wel eens last van. maar dan kan ik niet ineens allemaal headshots maken :+
Lol idd, daar had ik eerst ook veel last van, maar nu ineens iets minder! Ik had ergens een hele tijd geleden gelezen dat het een softwarematige bug was, maar dat weet ik niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:10:
wel grappig spel dit, ik speel dit spel met team-russia in de clanbase nationscup
:?
Ja dus? Gaan we nu allemaal de clan opnoemen waarin we spelen?

[ Voor 20% gewijzigd door Stewie! op 31-05-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaMiKaZe schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:35:
Is het cheaten nou nog net zo erg als met 1.6. In de eerste dagen dat CSS net uit was haalde ik wel 4:1 ofzow, laatst speelde ik 1:10 :| Nu ben ik niet de slechste speler maar ik heb wel goede tactiek en ik schiet raak, alleen die gasten is het pats headshot. Soms zie ik ze ook bewust achter iemand schieten. Nu ga ik niet snel mensen voor cheaters uitmaken, maar dan vraag ik me wel af wat er aan de hand is. Als mensen met ping 90 op de server binnenkomen en jij hebt 20 en ze schieten je 20 rondes achter elkaar af zonder dat je ook maar kans maakt ze te raken.
Mjah dat ligt dan aan jouw denk ik. Ik heb 2 maanden niet gespeeld (mobo was stuk) en sinds vanmiddag speel ik weer en ik heb best veel headdies.

Ik vind trouwens wel dat het aimen nu een stuk makkelijker lijkt dan eerst? of ligt dit gewoon aan mij? want ik heb in die 2 maanden eigelijk alleen maar cs 1.6 opschool gespeeld en die aim daar vind ik vaag dus misschien dat ik daardoor nu beter mik oid?

Heeft iemand ook nog leuke servers waar veel mensen spelen? want die uit de startpost zijn steeds leeg of werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:16:
[...]

Heeft iemand ook nog leuke servers waar veel mensen spelen? want die uit de startpost zijn steeds leeg of werken niet.
Ja en dat is dus gelijk het probleem...als iedereen zo denkt blijven ze leeg
Wat ik vaak doe is in een lege server gaan zitten en dan wacht ik een paar minuten en dan komt er vanzelf iemand bij
en daarna vanzelf nog meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja oke maar ik heb geen zin om 15 minuten of meer te moeten wachten voordat er eindelijk eens wat mensen in de server zitten.

servers waarbij je eerst een shitload aan sounds moet downloaden zuigen ook, wou dat valve daar eens een filter voor maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:47:
ja oke maar ik heb geen zin om 15 minuten of meer te moeten wachten voordat er eindelijk eens wat mensen in de server zitten.

servers waarbij je eerst een shitload aan sounds moet downloaden zuigen ook, wou dat valve daar eens een filter voor maakte.
Nee, servers moeten gewoon een redirect server gebruiken, dan heb je alle mods/maps/sounds zo binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:26
weet iemand waarom mijn vijanden sinds de laatste Steam update niet meer doodvallen, maar blijven 'zitten' als gijzelaars met hun handen boven hun hoofd??

Afbeeldingslocatie: http://img160.echo.cx/img160/830/cscompound00040yv.th.jpg

en zo

Afbeeldingslocatie: http://img160.echo.cx/img160/4720/cscompound00054gz.th.jpg

echt vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Weet iemand hoe het zit met de hitboxes waar nog steeds geen hol van klopt? Wordt hier al aan gewerkt wordt er niet naar gekeken? Je kan raak schieten wat je wil als iemand naar de zijkant loopt, maar je raakt die persoon pas als je er een meter naast schiet :/
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.