Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
maar ik vind wel dat op inferno echt te veel camp spots zitten, je moet echt bij iedere gaatje en hoekje kijken of er niet iemand zit te campen
(edit) nu wel weer *pfew*
[ Voor 12% gewijzigd door EfBe op 13-05-2005 20:38 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
weet iemadn hoe je de sounds bij aztec uitzet zoals omweer en jungle ensow?
hoe zet je de regen uit?
hoe zet je de mist uit??
Dus gordijnstok, post jouw ervaring eens
pepernooot
Inferno bedoel je...Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 11:37:
Die prodigy is echt een prachtige map. Enorm mooi en tjokvol detail.
Hebben trouwens meer mensen enorme fps-drops als je bij T-spawn rechtdoor loopt op Inferno. Als je dan richting de omgeving buiten het level kijkt, met die bomen enz., dan zakt mijn fps van 40 naar 8. Volgens mij komt het omdat daar in de verte ook een fabriek staat. De eerste ronde in Inferno heb ik trouwens sowieso veel fps-drops, lijkt wel alsof alles dan nog geladen moet worden.
ik denk dat het van de makers niet de bedoeling is geweest dat iedere rd in hout of hooi gaat zitten campen (zoals bij office,prodigy in kasten)
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Ik had ook al veel van die framedrops gehoord bij Inferno, dus ik zat te denken dat mijn pc dat nooit gaat trekken (fps @ de test uit het menu = +- 50)CorteX schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 12:13:
[...]
Inferno bedoel je...
Hebben trouwens meer mensen enorme fps-drops als je bij T-spawn rechtdoor loopt op Inferno. Als je dan richting de omgeving buiten het level kijkt, met die bomen enz., dan zakt mijn fps van 40 naar 8. Volgens mij komt het omdat daar in de verte ook een fabriek staat. De eerste ronde in Inferno heb ik trouwens sowieso veel fps-drops, lijkt wel alsof alles dan nog geladen moet worden.
Maar blijkbaar haal ik nogsteeds minstens 50 fps in die map, zelfs als het allemaal een beetje druk word! En dat met een Geforce 4
cl_showfps 1Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 14:54:
Hoe kan ik tijdens het gamen mn fps zien?
Wat moet ik dan in mn console typen?
Options » Keyboard » Advanced... » Enable developer console (~)Jostheking schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:47:
Ik weet dat deze vraag al miljoenen keren voorbij is gekomen, maar ik moet het nu even snel weten (LAN dalijk): Hoe krijg ik een console? Tilde werkt nietSorry maar ik moet het echt snel weten!
Toeval of?
Redelijk uitvoerig getest op bugs? Want dat is meestal het geval bij custom_made maps. Ik moest mijn inferno trouwens eerst verwijderen, waarna ie wel de standard pakte.Pu_Dy schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:24:
lol de inferno versie die ik al op mijn pc had staan is echt precies hetzelfde als de versie die nu net is uitgekomen..
Toeval of?
pepernooot
nou die de_port ziet eruit alsof ze veel ctrl -c ctrl -v hebben gebruikt uit de hl2 maps ... pff, maar wel mooi hoor .Bever! schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 03:01:
Ben benieuwd naar die hitboxes, merkte op het eerste gezicht niets.
Nieuwe maps zijn echt top!!
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
port vind ik echt een neppe map.. net zoals compoundK1n9_N01z3 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:58:
[...]
nou die de_port ziet eruit alsof ze veel ctrl -c ctrl -v hebben gebruikt uit de hl2 maps ... pff, maar wel mooi hoor .
inderdaad lijkt net alsof je half life 2 aan het spelen bent..
Voor de rest is het echt een snipe map waar ik niet zo'n fan en goed in ben
Heeft iemand trouwens al de_dust_pcg gespeeld ?
Vind het echt een waardeloze map, ik vind de_dust/2 leuke maps om te spelen vanwege zijn simpelheid.
Deze map is echt te ingewikkeld in elkaar gezet vind ik t.o.v de andere 2 dust mappen.
[ Voor 9% gewijzigd door OutSIdeR op 14-05-2005 19:05 ]
Is daar iets aan veranderd dan?Bever! schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 03:01:
Ben benieuwd naar die hitboxes, merkte op het eerste gezicht niets.
Nieuwe maps zijn echt top!!
Dat heb ik dus ook bij Port en Inferno.OutSIdeR schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:28:
Ik vind de_port opzich wel een mooie map, heb alleen last van als ik spawn dat ik ineens een soort van lag aanval krijg, dan hapert alles 5 seconden en dan ken ik weer gewoon normaal de map spelen.
Verwijderd
Ik weet het, een beetje laat, maar ik heb dan ook een tijd niet gespeeld.
Doe het al zo'n 4 weken niet meer, niet dat het geen toffe game is ofzo.
Maar was het gewoon flink zat.
Nu de nieuwe maps er zijn, ga ik ook maar weer eens beginnen
Ik heb em vanavond voor het eerst gedaan, en ik vind het echt een top map.OutSIdeR schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:28:
Heeft iemand trouwens al de_dust_pcg gespeeld ?
Vind het echt een waardeloze map, ik vind de_dust/2 leuke maps om te spelen vanwege zijn simpelheid.
Deze map is echt te ingewikkeld in elkaar gezet vind ik t.o.v de andere 2 dust mappen.
Zeer leuk gedaan. Hopelijk nemen ze em bij Valve op.
Qua ingewikkeldheid vind ik het nog wel meevallen, inferno is lastiger.
Inferno vind ik overigens echt een top map. Speelt super goed, maar soms wel veel lag.
Port zuigt alles bij elkaar, en ik vind er geen zak aan. Het ziet er wel mooi uit, maar zoals werd gezegd teveel HL2 like. En het ergste is nog die snipers, fokking hell wat irritant. Het is gewoon nog 5x zo erg als op compound. Want Port met Compound vergeleken is Compound echt close combat. Port is niks voor mij dus. Maar misschien leer ik het nog te waarderen...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
dinkelover had het erover dat hij iets mekte aan de hitboxen, maar heb het zelf niet gemerkt ^^CorteX schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 19:47:
[...]
Is daar iets aan veranderd dan?
[...]
Dat heb ik dus ook bij Port en Inferno.
In 1.6 was het zo: volume ''getal'', hoe hoger hoe harder.
Hoe doe ik dit in source? Het geluid is mij veels te zacht. Verder staat alles bij options op z'n max.
Edit: ik heb het ff opgezocht en het blijkt dat het hetzlefde is als in 1.6, dus gewoon volume en dan een getal erachter.
Maar wanneer ik dit probeer, blijft het getal gewoon hetzelfde
Dus wat ik ook intyp, hij verandert maar niet.
[ Voor 39% gewijzigd door PcManiaxx op 15-05-2005 20:06 ]
Ik heb net heel even gespeeld en heb het idee dat het vloeiender loopt en dat het probleem met de hitboxes "opgelost" is, speelt iig stuk beter tot nu toedinkelover schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 01:31:
Voor wie enorme "aim" problemen had, als gevolg van kogels die verdwijnen of naast iemand gaan en toch een headie maakt.... volgens mij zijn ze weg, of zijn de rollen omgedraaid. Vanmiddag had ik vrij dus aantal uur gespeeld, eerst nog heel laggy in de nieuwe mappen, maar na aantal keer switchen tussen high/low detail enzo en herstarten pc en steam lopen alle levels weer geheel soepel. Belangrijker: de kogels gaan zoals ze horen te gaan! Ik had zelfs het gevoel dat ik soms niet eens echt raakte maar dat diegene wel doodging. Op dit moment prijs ik valve, want ben de laatste maanden van gemiddeld 2 naar vandaag 4 gegaan betreffende kd ratio, zat ook in diverse servers dus het zijn echt niet alleen maar naabs geweest. Dit is simpelweg voor mij het bewijs dat er iets structureel niet klopt/klopte met hitboxes en shit, en ik hoop dat de huidige situatie uiteraard blijft
Dus gordijnstok, post jouw ervaring eens
[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 15-05-2005 21:01 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
welke servers hangen jullie meestal uit ?. Ik hang meestal rond op duitse servers vanwege de lage ping (en om ze een beetje te treiteren
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
in windows of aan je speaker volumeknop
Zoals ik in mijn VORIGE post aangaf, stond verder alles al op z'n max.
En nu vraag ik dus hoe dat in console te werk gaat, wat dus niet wil lukken.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Ping is gewoon 20-30.
Alleen hij hapert soms nogal.....het ligt niet aan mijn pc en mijn inet verbinding is ook goed :
3200+
6800 gt
1024 mb ram
Het is net of de server waar je op zit het niet meer trekt.
Ik heb het met alle maps nu sinds die update.......
Dus niet alleen bij inferno en port..
Hebben anderen hier ook last van????
Anders moet ik maar eens een reinstall doen ofzo.......
Speelt erg irritant, en een beetje zonde dat je met je 6800 gt dan toch aan het haperen bent.
(single play draait als een tierelier ( hl2 ) )
[ Voor 14% gewijzigd door chrisstructor op 16-05-2005 14:08 ]
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Verwijderd
Meestal een paar keer op nieuwe starten van Source doet wonderen na deze best ingewikkelde update van Valve. Bij mij was het ook zo. Na 3 keer op nieuw starten deed alles weer perfect en had ik 9fps meer winst gemid. op alle mappenchrisstructor schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:07:
Ik heb sinds die update er last van dat ik lag heb op alle servers.....
Ping is gewoon 20-30.
Alleen hij hapert soms nogal.....het ligt niet aan mijn pc en mijn inet verbinding is ook goed :
3200+
6800 gt
1024 mb ram
Speelt erg irritant, en een beetje zonde dat je met je 6800 gt dan toch aan het haperen bent.
ow shit, sorry ik had je vorige post over die console nie gelezenPcManiaxx schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:49:
Ja ooohDenk je dat ik daar niet eerder op gekomen was?
Zoals ik in mijn VORIGE post aangaf, stond verder alles al op z'n max.
En nu vraag ik dus hoe dat in console te werk gaat, wat dus niet wil lukken.

In dat geval maar een reinstall dan, want ik heb vaak genoeg opnieuw opgestart...Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:13:
[...]
Meestal een paar keer op nieuwe starten van Source doet wonderen na deze best ingewikkelde update van Valve. Bij mij was het ook zo. Na 3 keer op nieuw starten deed alles weer perfect en had ik 9fps meer winst gemid. op alle mappen
edit:
reinstall did the trick
maar die settings zijn denk ook wel handig, dank daarvoor.
Bizar trouwens....
de_port vreet meer als een gig geheugen

[ Voor 17% gewijzigd door chrisstructor op 16-05-2005 18:02 ]
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
deze settings al geprobeerd :chrisstructor schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:07:
Ping is gewoon 20-30.
3200+
6800 gt
1024 mb ram
net_graph 3 -> kijk naar je choke
rate op 20.000 - 25.000
cl_cmdrate 101
cl_updrate 101
Verwijderd
Ik heb hem aangeklikt bij Options-Keyboard-advanced en dan zou ie onder het "~" tekentje moeten zitten. Bij een engels toetsenbord dus boven de TAB knop.
Nou is het zo dat ik een Nederlands toetsenbord heb en daar zittie naast de backspace knop. En daar wil ie niet werken en ook de knop boven de TAB knop werkt niet.
Hoe los ik dit probleem op?
Hij zou tovch ergens moeten zitten op een NL keyboards
[ Voor 19% gewijzigd door KaMiKaZe op 16-05-2005 16:16 ]
ja had ik ook opeens last van (vandaag voor t eerst weer es CSS gedaan, ivm. me 9800Pro die ik wat aan t modden was) ook lijkt het wel alsof de wapens allemaal anders 'voelen', bijv. de sproei van IDF Defender is heel anders, en niet bepaald beterchrisstructor schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:07:
Ping is gewoon 20-30.
3200+
6800 gt
1024 mb ram

ctrl + ~ werkt ook.KaMiKaZe schreef op maandag 16 mei 2005 @ 16:15:
advanced onder keyboard en dan developer console aanvinken. Windows ziet ~ overigens als ` dus eerst even een medeklinker typen
Hij zou tovch ergens moeten zitten op een NL keyboards
reinstall did the trickchrisstructor schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:33:
[...]
In dat geval maar een reinstall dan, want ik heb vaak genoeg opnieuw opgestart...
edit:
reinstall did the trick
Bizar trouwens....
Bizar trouwens....
Hitboxes probleem weet ik niet of het is opgelost omdat en lopende gastjes en stilstaande nu wel gewoon in een m4-burst of een ak-kogel dood zijn. Ook als ik aan het awp-lamen ben (bv nu de_port, zaaalig
Ik speel CS:Source nu met veeel minder frustraties aangezien ik nu op klasse wordt verslagen en niet door nubs m.b.v. Valve.
Wat nog wel anders zou moeten.... maar niet zal gebeuren

pepernooot
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Same here, maar gelukkig went het snel.
Zie nu wel dat ik nog veel moet oefenen om een rondje te overleven.
Gelukkig zit ik op een server met vele bekenden die me met vele tips helpen te overleven.
It's a hard life for a Counterstrike Source n00b
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 11:26 ]
Als je sproeit kan een kogel natuurlijk altijd richting iemand z'n hoofd gaan, die kans is er, dus dat zal niet veranderen. Of ze moeten er een Instagib-mode van maken of zo, maar met Instagib heb je ook vaak genoeg dat je snel schiet zonder aimen en met geluk raak schiet. En wat jij sproeien noemt, zal de ander gericht bursten noemen.dinkelover schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 02:48:
Wat nog wel anders zou moeten.... maar niet zal gebeuren, is dat bij de helft van de keren sproeien er nog steeds headshots vallen, dus ook van mijn kant!
Ik weet niet of er echt wat veranderd is aan de engine. Ik weet wel dat ik veel meer kills maak, maar dat zou ook kunnen komen door m'n hogere fps vanwege een andere videokaart.
[ Voor 8% gewijzigd door CorteX op 17-05-2005 11:28 ]
ik ben er achtergekomen dat veel server nog niet geupdate zijn uit de TS,Hu9o schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:25:
Zijn alle servers uit de start post down? Of zijn die gewoon nog niet geupdate (en gaat dat ook niet gebeuren?)?
je hebt er wel gelijk in dat er een aantal niet werkende tussenzitten zoals de Wijzeman's server en nog een aantal andere. alleen heb ik nog de hoop dat ze binnenkort toch weer online komen.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Heerlijk als je er met scout staat
Dit is in de map cs_compound
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
Wallhack ? hahahaahahahha just kiddingMr._Superior schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:52:
Ik weet niet of het iemand al was opgevallen maar wanneer je vanaf ct spawn 2 keer naar rechts gaat dus helemaal achterin de map en je kijkt naar de rode zeecontainer (aan de rechterkant dus van de muur, dan kan je er door de container heen kijken!
Heerlijk als je er met scout staat![]()
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Er bestaat ook zoiets als controlled spraying.CorteX schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:27:
[...]
Als je sproeit kan een kogel natuurlijk altijd richting iemand z'n hoofd gaan, die kans is er, dus dat zal niet veranderen. Of ze moeten er een Instagib-mode van maken of zo, maar met Instagib heb je ook vaak genoeg dat je snel schiet zonder aimen en met geluk raak schiet. En wat jij sproeien noemt, zal de ander gericht bursten noemen.
Al was dat in 1.6 een stuk makkelijker te doen dan in CSS, iets wat ik weer jammer vind.
Zelf heb ik 1.6 niet veel gespeeld dus kan er niet echt iets over zeggen, maar hoe zit het nu?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
De beide KILLservers zijn gewoon ge-update en draaien volopHu9o schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:25:
Zijn alle servers uit de start post down? Of zijn die gewoon nog niet geupdate (en gaat dat ook niet gebeuren?)?
213.84.14.9:27015
213.84.166.197:27015
Overigens staat de 2e nog niet in de startpost dus als TS dat zou willen doen dan heel erg graag
Verwijderd
Yep, een ingame one.:D
Wij zijn er laatst al achter gekomen. Was errug grappig, ik met nog 2 maatjes van mijn clan tegen 3 andere van onze clan. Ze hebben ons gewoon 4 minuten rondlaten rennen, en wij maar niets vinden.
En tot stonden we daar "recht" tegen over even stil, om te overleggen. "Ratatataatata" 3 man dood en hun de grootste lol.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 13:48 ]
is dat niet de afstand waar 'props' beginnen te faden?? ditzelfde gebeurt nl. ook met de autowrakken waar de CT's op terecht komen als ze vanaf hun spawn over dat gele autootje over de muur heen hoppen. als je daarnaar kijkt vanaf ong. de hostage shack, dan zie je die wrakken ook niet / half doorzichtig.Mr._Superior schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:52:
Ik weet niet of het iemand al was opgevallen maar wanneer je vanaf ct spawn 2 keer naar rechts gaat dus helemaal achterin de map en je kijkt naar de rode zeecontainer (aan de rechterkant dus van de muur, dan kan je er door de container heen kijken!
Heerlijk als je er met scout staat![]()
fog_enable 0
cl_phys_props_enable 0
cl_ragdoll_physics_enable 0
r_rainsimulate 0
r_rainsplashpercentage 0
alleen elke keer als ik het spel afsluit en opnieuw opstart is het weer weg en moet ik het weer opnieuw in mn config.cfg zetten..???
en als je hem aanpast en op "read only" zet?lukaso schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:15:
Ik prop altijd dit in mn .cfg om een hogere fps te halen:
fog_enable 0
cl_phys_props_enable 0
cl_ragdoll_physics_enable 0
r_rainsimulate 0
r_rainsplashpercentage 0
alleen elke keer als ik het spel afsluit en opnieuw opstart is het weer weg en moet ik het weer opnieuw in mn config.cfg zetten..???
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Klopt, deze zijn nog niet geupdate. Ik ben de enige die het wel doet uit de startpost. Ik had de mazzel dat ik na 5 uur in de wacht te hebben gestaan de update kon meenemen. Als ik nu probeer om mijn overige installaties (backup's) van Source-Dedicated-Server te updaten krijg ik de melding dat er geen steam content servers available zijn.Hu9o schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:25:
Dus:
80.60.119.29:27015 doet het wel.

Hoe vinden jullie mn plekkie bij de_port?
Nu de TS zo lief is geweest ook mijn K.I.L.L. server erbij te zetten, misschien een idee om al die servers clickable te maken?mirelia schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:29:
[...]
De beide KILLservers zijn gewoon ge-update en draaien volop
Overigens staat de 2e nog niet in de startpost dus als TS dat zou willen doen dan heel erg graag
voorbeeld van de inhoud van zo'n link:
steam: "-applaunch 240 -game cstrike +connect 213.84.166.197:27015"
[ Voor 26% gewijzigd door Stormtrooper op 17-05-2005 22:00 ]
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Ik weet niet hoe je erbij komt dat jouw server de enige is die "het doet"??Hollandia schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:49:
[...]
Klopt, deze zijn nog niet geupdate. Ik ben de enige die het wel doet uit de startpost. Ik had de mazzel dat ik na 5 uur in de wacht te hebben gestaan de update kon meenemen. Als ik nu probeer om mijn overige installaties (backup's) van Source-Dedicated-Server te updaten krijg ik de melding dat er geen steam content servers available zijn.
Dus:
80.60.119.29:27015 doet het wel.
Maar dat is dus niet waar
Heb je ze uberhaupt allemaal getest??
Net nog een potje gespeeld met Hu9o.......en mijn ass werd gekicked maar dat terzijde
Net nog een potje gespeeld met Mirelia op een van deze servers, was best een leuk potje schietenmirelia schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:29:
[...]
De beide KILLservers zijn gewoon ge-update en draaien volop
edit: Maar dat zegt hij zelf hierboven al
[ Voor 6% gewijzigd door Hu9o op 17-05-2005 23:02 ]
Verwijderd
Daar moet je de Bomb toch niet planten?Pu_Dy schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:21:
[afbeelding]
In ieder geval doen er een heleboel van de servers die in in startpost staan het niet, hier als bewijs een plaatje van mijn xfire favorieten (alleen servers uit de startpost). Ik vroeg mij gewoon af of er nog meer mensen zijn die problemen hadden met updaten en deze vraag was dus ALLEEN gericht aan server beheerders, niet aan gebruikers.mirelia schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:58:
[...]
Ik weet niet hoe je erbij komt dat jouw server de enige is die "het doet"??
Maar dat is dus niet waar
Heb je ze uberhaupt allemaal getest??
Net nog een potje gespeeld met Hu9o.......en mijn ass werd gekicked maar dat terzijde

[ Voor 15% gewijzigd door Hollanda op 19-05-2005 09:19 ]
Wat ik wel jammer vind is dat ik nu naast de "geluidsbug" (stotteren als een geluid voor de eerste keer gespeeld wordt) ook een "camerabug" heb.
Enorme framedrops als je een gezichtspunt voor het eerst ziet. Daarna niets meer aan de hand, maar voordat je de hele map gehad hebt ben je wel een tijdje verder...
Great minds think alike!
Ik denk dat dit eerder een probleempje is van Xfire dan.Hollandia schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 02:26:
[...]
In ieder geval doen er een heleboel van de servers die in in startpost staan het niet, hier als bewijs een plaatje van mijn xfire favorieten (alleen servers uit de startpost). Ik vroeg mij gewoon af of er nog meer mensen zijn die problemen hadden met updaten en deze vraag was dus ALLEEN gericht aan server beheerders, niet aan gebruikers.
[afbeelding]
Maar het ging mij er om dat je suggereerde dat geen van de servers uit de SP werkte behalve de jouwe.
En beide KILLservers zijn allang geupdate (server 1 pas Zondag vanwege mijn vakantie)
btw ik ben beheerder van server 1 dus jouw "vraag" (tussen quotes omdat ik niet echt een vraag zie in je post)was mede aan mij gesteld
Hm, was dit op een XS4ALL-server. Daar zat namelijk ook steeds iemand die daar ging zitten. Maar hij werd er telkens uit ge-nade.Pu_Dy schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:21:
[afbeelding]
You are not a beautiful and unique snowflake.
En je hebt verder geen problemen met updaten via Steam? Ik kan na de grote update van 13 mei niet meer connecten met Steam via hldsupdatetool. Foutmelding: no steam content servers available.mirelia schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:10:
[...]
Ik denk dat dit eerder een probleempje is van Xfire dan.
Maar het ging mij er om dat je suggereerde dat geen van de servers uit de SP werkte behalve de jouwe.
En beide KILLservers zijn allang geupdate (server 1 pas Zondag vanwege mijn vakantie)
btw ik ben beheerder van server 1 dus jouw "vraag" (tussen quotes omdat ik niet echt een vraag zie in je post)was mede aan mij gesteld
Verwijderd
Ik heb ook een gelijkaardig probleem bij xfire, als één van mn contactpersonen CSS aan het spelen is staat er wel dat die css aan het spelen is maar geen server info (wel het ip). Wss heeft de update ervoor gezorgd dat xfire niet meer bij de serverinfo geraakt ofzo. Of is dit alleen bij mij?Hollandia schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 02:26:
[...]
In ieder geval doen er een heleboel van de servers die in in startpost staan het niet, hier als bewijs een plaatje van mijn xfire favorieten (alleen servers uit de startpost). Ik vroeg mij gewoon af of er nog meer mensen zijn die problemen hadden met updaten en deze vraag was dus ALLEEN gericht aan server beheerders, niet aan gebruikers.
[afbeelding]
Ik erger me de pleuris aan t's die met de bom gaan zitten campen...Pu_Dy schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:21:
[afbeelding]
Idd stelletje statsfreaksBrakkie schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:12:
[...]
Ik erger me de pleuris aan t's die met de bom gaan zitten campen...

Zak binnenkort wel weer een automatische update voor xfire komen. Btw [BE] Fragtallica ????Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:05:
[...]
Ik heb ook een gelijkaardig probleem bij xfire, als één van mn contactpersonen CSS aan het spelen is staat er wel dat die css aan het spelen is maar geen server info (wel het ip). Wss heeft de update ervoor gezorgd dat xfire niet meer bij de serverinfo geraakt ofzo. Of is dit alleen bij mij?
Geen problemen mee, updaten (voor zover je dat kan doen met een up-to-date server) lukt gewoon....Hollandia schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:56:
[...]
En je hebt verder geen problemen met updaten via Steam? Ik kan na de grote update van 13 mei niet meer connecten met Steam via hldsupdatetool. Foutmelding: no steam content servers available.
Wel af en toe dat de server bij het opstarten in GUI modus niet een connectie krijgt met de Steam servers... Consoleversie wel !!!!
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Verwijderd
|BE| Fragtallic is de naam idd, ben jij die toevallig van OD?Hollandia schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:27:
[...]
Zak binnenkort wel weer een automatische update voor xfire komen. Btw [BE] Fragtallica ????
Ik heb trouwens dat HLSW alle XS4all servers als offline ziet, terwijl ze het nog gewoon doen? Beetje hetzelfde probleem als die dude hierboven met zn Xfire screenshot dus (in Xfire heb ik hetzelfde namelijk).
PSN: Arienix
Ja klopt, maar dat is gewoon een costum map.Zartos schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:42:
Laatst zat er trouwens ook een map in een mapcycle op een van de XS4ALL servers die de_go_nuke heette. Zag er best ok uit. Weet iemand hier iets van?
Ik heb ook dezelfde problemen met Xfire dat ie sommige servers van CS niet laat zien, terwijl ie dat wel eerst deed. Maar heb dat met ook andere games dat ie de stats niet laat zien (oa Battefield 1942).
[ Voor 4% gewijzigd door nlboy op 18-05-2005 19:26 ]
Verwijderd
Dat maakt toch niet uit? Ik speel de map eigenlijk nooit, maar voor zover ik weet zit je nergens vlak bij het water zodat je de bom kan armen en dan in het water gooien?Chi3F schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:01:
Als je echt frustrerend wil doen op Port moet je als T gewoon de bom het water inflikkeren...
Ik heb trouwens dat HLSW alle XS4all servers als offline ziet, terwijl ze het nog gewoon doen? Beetje hetzelfde probleem als die dude hierboven met zn Xfire screenshot dus (in Xfire heb ik hetzelfde namelijk).
Wat wel goed werkt is als T wachten tot dat er een CT de bom gaat diffusen met een kit, CT afmaken, kan de rest em niet meer diffusen omdat de kit de boel blokkeert.
Vooral leuk als je een potje tegen je maten aan het lannen ben, online maar niet doen, vinden ze niet leuk en is dan ook niet leuk.
Dat bedoelt hij. Dan is de bom foetsie en kan hij niet meer geplant worden.Dat maakt toch niet uit? Ik speel de map eigenlijk nooit, maar voor zover ik weet zit je nergens vlak bij het water zodat je de bom kan armen en dan in het water gooien?
Hoezo blokkeert de kit de boel? Heb ik nog nooit meegemaakt.Wat wel goed werkt is als T wachten tot dat er een CT de bom gaat diffusen met een kit, CT afmaken, kan de rest em niet meer diffusen omdat de kit de boel blokkeert.
Vooral leuk als je een potje tegen je maten aan het lannen ben, online maar niet doen, vinden ze niet leuk en is dan ook niet leuk.
vlak bij het water zodat je de bom kan armen en dan in het water gooien?
Dat is niet wat hij zegt ^^'Zartos schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:34:
Dat bedoelt hij. Dan is de bom foetsie en kan hij niet meer geplant worden.
[ Voor 31% gewijzigd door Hu9o op 19-05-2005 12:22 ]
Ok, ik dacht dat hij met armen selecteren bedoelde, zoals met een gun. Dan "g" en hoppa, hij ligt in het water. Ik heb laatst ook een gevecht gehad met een andere t, omdat we allebei niet met de bom wilden rondlopen. Gewoon de bom overgooien en dan wegrennen. Elkaar achterna zitten om hem weer kwijt te raken.
Hoe kun je de bom in het water planten op port dan?
Verwijderd
Nou, ik heb het gisteren gelezen op het steamforum, en daarna uit geprobeert met een mede clan lid.Zartos schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:34:
Reactie op mijn noobvraag
[...]
Hoezo blokkeert de kit de boel? Heb ik nog nooit meegemaakt.
1. ikke (T) plant de bom.
2. Clanmaatje (CT) gaat er boven staan en defused de bom.
3. Halverwege de defuse help ik hem naar de eeuwige CT velden.
4. Defuse kit valt op de bom. Andere CT probeert te defusen, en dat lukt niet meer. Defuse kit wegschieten kan wel, en daarna kan je er wel weer bij, maar als je het goed timed, dan is ie altijd te laat
Maar dit doe ik dus alleen tijdens lannetjes, want online verpest je het dan voor de rest vind ik.
Check: http://homepage.ntlworld.com/craigweb2k/Spray_Tut/Gaargod schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:35:
hij wil dat logo als CSS spray denk k?
EDIT bedoel je dat je m zo wilt hebben?? was een kwestie van een minuutje werk in Paint... maar goed 0_o
[afbeelding]
tis JPG
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Misschien beinvloed door het feit dat ik ruim 4 jaar CS gespeeld heb, maar evengoed. Het fijne aimen is er in CSS niet echt meer bij. Tenminste niet in vergelijking met CS. Het is nu allemaal...tja...anders? CS was echt rechttoe rechtaan, simpele models, simpele graphics, en bovenal simpele recoil. Dit was heel eenvoudig te beheersen, met die recoil control bedoel ik dus dat evengoed een volle clip kunt sproeien en toch de precisie van een burst hebt. Kost wat oefenen maar dat was in 1.6 altijd de manier om aan je frags te komen, niet alleen op public maar zeker ook in wars.Hu9o schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:23:
Jij bent de 1e die zegt dat aimen in 1.6 makkelijker is dan in CSS
Zelf heb ik 1.6 niet veel gespeeld dus kan er niet echt iets over zeggen, maar hoe zit het nu?
Als je bij CSS 1 deaglekogel schiet kun je niet op long range vlot er nog 1 achteraan schieten want die kan dan zelfs in je kleine teen komen heb ik het idee. Daarbij wint de realisme het wellicht tegenover 1.6 maar mijn mening is dat je het originele Counter-Strike idee daarmee onderuit haalt. Niet dat dat erg is verder, ik speel het nu al een tijdje en begin eraan te wennen.
Ik wil overigens de mensen hier aanraden te kappen met publics spelen en eens aan wars te beginnen, friendly's, Clanbase of ESL, boeit niet maar daarmee kom je tenminste in aanraking met het tactische deel van het spel, want het weer stukken leuker maakt.
* Een potje ondertoezicht van een admin, waarbij er 2x12 rondes gespeeld worden (12 CT en 12 T) in een 5x5 verband, op een private server.
Daarbij is de beste manier om dat te leren het gewoon een keer doen.
Heb ik ook nog nooit gezienVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:47:
[...]
Nou, ik heb het gisteren gelezen op het steamforum, en daarna uit geprobeert met een mede clan lid.
1. ikke (T) plant de bom.
2. Clanmaatje (CT) gaat er boven staan en defused de bom.
3. Halverwege de defuse help ik hem naar de eeuwige CT velden.
4. Defuse kit valt op de bom. Andere CT probeert te defusen, en dat lukt niet meer. Defuse kit wegschieten kan wel, en daarna kan je er wel weer bij, maar als je het goed timed, dan is ie altijd te laat
Maar dit doe ik dus alleen tijdens lannetjes, want online verpest je het dan voor de rest vind ik.
Kheb alleen niemand om t mee uit te proberen
Dit topic is gesloten.