Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.053 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:28:
[...]
Hij mag dus wel sarcastisch zijn en er van uitgaan dat ik niet het verschil weet tussen 2 woorden en ik mag dat niet ?
Uhm.. het was een reactie op een iets wat een sarcastische opmerking van jou zou moeten zijn.. en daarna nadat ik jou weer verbeter kom je met mierenneuker op de proppen en dingen die niets met de originele discussie te maken heeft omdat je op je pik getrapt bent.. maar genoeg offtopic.. ;) Het ging mij alleen om dat een rogue damage kan dealen dus niet nutteloos is maar als je een party maakt niet nodig is.. (kort samengevat)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ryceck schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:32:
[...]

Vergeet hier priests niet he.... Ik ken geen enkele class die tot aan lvl40 zoveel deaths op zijn lijstje heeft staan :/
Geloof me, ik als priest kan een vergelijkend warenonderzoek doen van de graveyards over heet de wereld :) Vooral die in darkshore en ashenvale zijn mooi :P
En dan zit ik op een PvE server he.... dus heeft niets met ganking te maken ;)
priests moeten stil zijn :P die worden doodgegooid met invites en whispers :P

volgens mij gaan er redelijk wat tanks dood ivm het feit een priest bezig is alle /tells af te handelen waarin gevraagd wordt of ze meegaan naar een instance ;)

bovendien shadowpriests schoppen zo hard kont dat het niet leuk meer is :(

maar priest hoort inderdaad bij lijstje warrior/mage ivm later pas schitteren :)

shamans zijn redelijk welkom in parties, hoewel er op bloodscalp redelijk veel rondlopen

heb redelijk efficiente heals dus ben een goede secondary healer, totems hebben hun nut (fire resist in BRD) heb weinig moeite met vinden van partys eerlijk gezegd, voornamelijk voor healing en resurection denk ik

totems zijn een mooi meegenomen.

maar merk wel dat ik met me mage nog makkelijker parties vind en ge whispered wordt

tevens ook afhankelijk van hun spec, zelf ben ik enhanced/resto (tot aan ns)

maar vind de rest van enhanced en ook resto niet de moeite waard, dus moet eigenlijk even kijken hoe en wat, heb nu dus ook 2 punten in reincarnation zitten (40 min cooldown ipv 60)

hoewel ik eigenlijk nog nooit 2x nodig heb gehad, maar hoogste instance voor mij tot nu toe is BRD geweest, dus dat kan nog veranderen

op lvl 60 ga ik een 29/0/21 build proberen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Bokkie op 11-05-2005 14:47 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Ik heb ook niks tegen een rogue in de groep. Het is alleen wel een van de laatste keuzes als er wat te kiezen valt. Andere classes zijn simpelweg meer gebouwd op groupplay en hebben dus in een groep meer in te brengen.

Wat jij probeert te verdedigen is dat een rogue een soort must-have is in instances.. en dat is gewoon simpelweg niet het geval. Rogues zijn ideaal in boss fights waar er 1 target is bijvoorbeeld, zoals eerder ook al gezegd met Ragnaros. Maar in de groupplay tot dat doel ik de voorkeur aan classes die wel extra kunnen healen, tanken, buffen, res-protect, crowd-control, etc

Such is life ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie wel eens een goede loot drop gehad ? met lvl 47 is het beste wat ik ooit geloot heb een dark whelpling die ik voor 38g heb verpatst en thats it.

andere gast die ik ken had met lvl 45 al 2x een epic geloot.

speelt er hier iemand horde op silvermoon btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:46

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:30:
[...]

Sap werkt alleen out of combat, sheep werkt altijd :)

lees mijn vorige post eens terug ^^
niemand 'blamed' je voor 'trying' er wordt alleen gevallen op het feit dat je nogal eigenwijs bent en niets van de higher lvls wil aannemen :)

ik ga er zonder meer vanuit dat je het beste er probeert van te maken, en dat je zo nuttig mogelijk wil zijn, ook in instances. Het enige waar iedereen je eigenlijk voor waarschuwt dat het niet altijd een paradijs is als Rogue :)

rogue is net als shaman een class die in de lower lvls vooral schitteren, echter later wordt het 'lastiger' :) dwz je moet er wat meer voor doen

terwijl het voor bijv de mages en warriors juist andersom is, pijnlijke en moeizame start, maar lvl 40+ beginnen ze vooruit te springen :)
Het is dan toch niet zo'n dom idee om de gevestigde groepen te vragen wat meer aan een rogue te denken? Ok, het spel word misschien lastiger, maar als horde EN alliance wat meer met rogue's samen zouden werken, waren er minder rogue's op ganktour around the world.

Probeer die paar dingen die een rogue wel heeft te gebruiken, zou ik dan zeggen. Ik neem zelf ook alleen maar rogue's mee als ze weten wat ze doen hoor. Ik kom er wel eens tegen die dan met 2 grote zwaarden rondlopen, en dan tegen mij roepen 'damn, wat heb jij een prutuitrusting, neem toch een echt wapen, bla bla bla). Die gaan dus pertinent _niet_ mee in een group met mij. Niks mis met zwaarden, maar een echte rogue gebruikt zijn ambush en backstab vind ik, en neemt dan dus minimaal 1 dagger mee. Dit soort wannabe warrior rogue's mag ik ook niet.

De rogue's waar ik stockade mee deed verstonden hun vak perfect, als 1 team sappen, en 1 voor 1 moorden, en met de crits die 4 rogues in een group uitdelen kun je binnen een groepje van 4 gesapte mobs op je gemakje een voor een afwerken, waarbij je hoogstens de laatste 2 op je krijgt.

Als ik naar een groep kijk met een warrior, mage, priest, hunter en pala, zie ik ze zwoegen, meppen, healen e.d.. dat geeft voor je gevoel te denken dat het sneller gebeurt is met een rogue groepje dan een gemengd groepje. Wij hebben af en toe een pauze gehad om de priest te laten healen, mana regen, en daar gingen we weer, buffs hadden we niet eens.

Uit zulk soort situaties putte ik dus het idee dat de rogue meer kan dan iedereen roept, en omdat ik tot nu toe nog geen reden heb gehad om anders aan te nemen, ben ik van plan het te blijven proberen op deze manier. Het gebeurt wel vaker dat ik een missie alleen doe, omdat een 2e man de boel juist tegenwerkt. Een warrior trekt te snel aggro omdat hij zichtbaar is, en verstoort mijn gouge en dus mijn stunlock met zijn gebash. Een mage trekt te vaak aggro vanwege zijn damage, en is te zwak om zich te redden als er dan een groep mobs aankomt. Dan maak ik de mob liever alleen af, is de loot ook nog voor mij.

Dat soort dingen doe ik juist niet in een party, omdat ik juist niet wil dat ik overkom als een echte solovechter, dan probeer je juist als groep te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:39:
[...]

Goh, dat beloofd wat! Ik ben nu level 18 Mage en ik vind het nu al super. :)
Oh dus je ergert je nog niet aan de downtime door het drinken/eten enz.? Dat komt dan nog wel :9

Zodra je rond de lvl 30 bent vind je het waarschijnlijk heel erg en snap je een aantal lvls niet waarom je de class uberhaupt nog speelt. Maar het wordt allemaal beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:40:
[...]

Uhm.. het was een reactie op een iets wat een sarcastische opmerking van jou zou moeten zijn.. en daarna nadat ik jou weer verbeter kom je met mierenneuker op de proppen en dingen die niets met de originele discussie te maken heeft omdat je op je pik getrapt bent.. maar genoeg offtopic.. ;) Het ging mij alleen om dat een rogue damage kan dealen dus niet nutteloos is maar als je een party maakt niet nodig is.. (kort samengevat)
waarom speel je het nou gelijk weer op de man af ?
ik was helemaal nie op me pik getrapt moest er alleen maar om lachen...

ik snap nog steeds niet waarom damage dealen als onnodig gezien wordt.
ben het er wel mee eens voorderest dat er een hoop rogues niet nodig zijn in instances die zijn te solo minded en snappen het gebruik van feint nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ik heb 1 keer orb of deception geloot uit een mob.

vorige week prayer of fortitude 1 en 2 gewonnen met rollen.
1 heb ik verkocht voor 25g en 2 heb ik nog steeds. Weet niet echt wat daar een aardige prijs voor is.

verder heb ik nog nooit een epic item in mijn lootscreen gezien. al dan niet in instance als random.

ben toch al wel aantal weken 60, zal nog wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:45:
[...]

Het is dan toch niet zo'n dom idee om de gevestigde groepen te vragen wat meer aan een rogue te denken? Ok, het spel word misschien lastiger, maar als horde EN alliance wat meer met rogue's samen zouden werken, waren er minder rogue's op ganktour around the world.

Probeer die paar dingen die een rogue wel heeft te gebruiken, zou ik dan zeggen. Ik neem zelf ook alleen maar rogue's mee als ze weten wat ze doen hoor. Ik kom er wel eens tegen die dan met 2 grote zwaarden rondlopen, en dan tegen mij roepen 'damn, wat heb jij een prutuitrusting, neem toch een echt wapen, bla bla bla). Die gaan dus pertinent _niet_ mee in een group met mij. Niks mis met zwaarden, maar een echte rogue gebruikt zijn ambush en backstab vind ik, en neemt dan dus minimaal 1 dagger mee. Dit soort wannabe warrior rogue's mag ik ook niet.
*knip*
hier ga je dus de fout in, ivm het niet kennen van je skills en talents

bepaalde skills zijn afhankelijk van de max dmg van je wapen, swords hebben hogere dmg tegen lagere attackspeed, en zijn daarom beter voor die skills

dat jij een assasination rogue speeld wil niet zeggen dat alle rogues dat moeten doen.

net zoals een assassination rogue, hebebn ook combatrogues hun pluspunten en speciale vaardigheden.

tip blijft, lees je in in de skills en talents van alle classes

plus de meeste rogues die ik ken hebben een weapon switch macro als ze in stealth gaan :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 11-05-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:43:
Hebben jullie wel eens een goede loot drop gehad ? met lvl 47 is het beste wat ik ooit geloot heb een dark whelpling die ik voor 38g heb verpatst en thats it.

Keertje forors compendium of dragon slaying (epic), verkocht voor 900g :P

Ook nog een keer een lullig epic hamertje, verkocht voor 90g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:36:

[...]

Hoe wordt een shaman eigenlijk ontvangen in een raid groep voor instances? Ik heb geen ervaring met horde spelen op hoge levels. Ik neem aan dat ze qua rezzen en totems in ieder geval wel welkom zijn?
Ik kan eigenlijk altijd wel makkelijk aan een (raid) group komen, volgens mij vooral vanwege de rez en de totems zijn gewoon leuk meegenomen.
Het voordeel is ook wel dat er een aardige cooldown op de rez zit, waardoor er vaak minstens 2shammy's meegenomen worden. (en aangezien er een flink aantal rondloopt.. :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Tpn schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:48:
ik heb 1 keer orb of deception geloot uit een mob.

vorige week prayer of fortitude 1 en 2 gewonnen met rollen.
1 heb ik verkocht voor 25g en 2 heb ik nog steeds. Weet niet echt wat daar een aardige prijs voor is.

verder heb ik nog nooit een epic item in mijn lootscreen gezien. al dan niet in instance als random.

ben toch al wel aantal weken 60, zal nog wel komen.
Same here @ epic-items :(
Ik lootte vandeweek uit Sunken Temple 2x prayer of fortitude lvl1 en 1x gift of the wild lvl1.
Gift hebbik naar guildie doorgestuurd en de prayers hebbik nog... Ik ken zelf prayer al dus heb eik 2 nutteloze boeken :P Ben overigens de enige 40+ priest in de guild :/
Dus als iemand nog een 48+ priest @ stormrage kent.... meej mooie korting mag je hem hebben :)

Die lvl2 prayer overigens gaat bij ons (Stormrage) voor ongeveer 60-70g over de toonbank @ AH.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ow en vriend van me vond eerst orb of deception en verkocht voor 500g.. (hij had er zelf al een nota bene :P)

week erna vond ie in 2 dagen 2 epic items.. een verkocht voor 500g en ander voor 450g :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 11-05-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De rogue's waar ik stockade mee deed verstonden hun vak perfect, als 1 team sappen, en 1 voor 1 moorden, en met de crits die 4 rogues in een group uitdelen kun je binnen een groepje van 4 gesapte mobs op je gemakje een voor een afwerken, waarbij je hoogstens de laatste 2 op je krijgt.

Als ik naar een groep kijk met een warrior, mage, priest, hunter en pala, zie ik ze zwoegen, meppen, healen e.d.. dat geeft voor je gevoel te denken dat het sneller gebeurt is met een rogue groepje dan een gemengd groepje. Wij hebben af en toe een pauze gehad om de priest te laten healen, mana regen, en daar gingen we weer, buffs hadden we niet eens.

Uit zulk soort situaties putte ik dus het idee dat de rogue meer kan dan iedereen roept, en omdat ik tot nu toe nog geen reden heb gehad om anders aan te nemen, ben ik van plan het te blijven proberen op deze manier. Het gebeurt wel vaker dat ik een missie alleen doe, omdat een 2e man de boel juist tegenwerkt. Een warrior trekt te snel aggro omdat hij zichtbaar is, en verstoort mijn gouge en dus mijn stunlock met zijn gebash. Een mage trekt te vaak aggro vanwege zijn damage, en is te zwak om zich te redden als er dan een groep mobs aankomt. Dan maak ik de mob liever alleen af, is de loot ook nog voor mij.

Dat soort dingen doe ik juist niet in een party, omdat ik juist niet wil dat ik overkom als een echte solovechter, dan probeer je juist als groep te werken.
Dat is precies wat sommige mensen dus niet zint van rogues. Die 'solo'-instelling die rogues meenemen de instance in. Laat die dan bij de gathering stones en pik hem daarna op als je de instance weer verlaat.

Maar als ik het goed begrijp vind je dat andere classes 'begrijpelijker' moeten optreden richting rogues, zodat ze minder gaan ganken? Dat gaat echt never nooit niet gebeuren :) Daarnaast, ruil ik de voorspelbaarheid en effectiviteit van een instance groep sowieso niet graag in tegen beperkte effectiviteit van 1 class en vermindering van ganken. Maar dat is mijn mening.

Ik ben bang dat rogues het voorlopig gewoon met deze situatie moeten doen.

Misschien kunnen we ipv de rogue negatief benaderen wat dat betreft beter brainstormen over manieren om rogues in instances te verbeteren. Eventuele buffs of andere abilities. Misschien een buff die aggro range vermindert of zo?
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:50:
[...]
plus de meeste rogues die ik ken hebben een weapon switch macro als ze in stealth gaan :P
Ik vind eigenlijk dat ze die optie of af moeten schaffen, of in het spel zelf moeten inbakken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
nioz schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:55:
[...]

Ik kan eigenlijk altijd wel makkelijk aan een (raid) group komen, volgens mij vooral vanwege de rez en de totems zijn gewoon leuk meegenomen.
Het voordeel is ook wel dat er een aardige cooldown op de rez zit, waardoor er vaak minstens 2shammy's meegenomen worden. (en aangezien er een flink aantal rondloopt.. :D)
heb op de lagere levels alleen moeten uitleggen dat ik liever geen soulstone heb :/

tenzij ik net mijn reincarnation gebruikt heb

Reincrantion overuled soulstone, met als resultaat dat de soulstone verloren gaat

@ hierbovem
rogues hebben een 'buff' die aggro vermindert :P alleen krijgen ze dan wel aggro van de warrior die tankt ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 11-05-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:47:
[...]
Oh dus je ergert je nog niet aan de downtime door het drinken/eten enz.? Dat komt dan nog wel :9

Zodra je rond de lvl 30 bent vind je het waarschijnlijk heel erg en snap je een aantal lvls niet waarom je de class uberhaupt nog speelt. Maar het wordt allemaal beter :)
Ik moet zeggen dat ik die downtime nu nog aardig vind mee vallen, maar misschien ook gewenning; ik ben altijd al een fan geweest van Mage (en dat soort) in welke (MMO)RPG dan ook. :)

Maar als ik dan zit te eten/drinken dan heb ik tenminste tijd ff met m'n guild te praten. :D Heb een erg gezellige guild met vaak 8+ mensen online. Scheelt ook.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
OkkE schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:58:
[...]

Ik moet zeggen dat ik die downtime nu nog aardig vind mee vallen, maar misschien ook gewenning; ik ben altijd al een fan geweest van Mage (en dat soort) in welke (MMO)RPG dan ook. :)

Maar als ik dan zit te eten/drinken dan heb ik tenminste tijd ff met m'n guild te praten. :D Heb een erg gezellige guild met vaak 8+ mensen online. Scheelt ook.
oppassen dat je niet geganked wordt tijdens eten en drinken :P

als je zit is elke hit een crit namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:56
Dutch-Hane schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:52:
uhm,, sorry dat ik over de server loop te zeuren, maar ik kan er nog steeds niet op sinds ik het gister heb gekocht |:( Hij zegt zonder ook maar te proberen te connecten dat het niet gaat. Ik denk zal ik die klanten service eens even bellen a 20 ct per minuut. Om 13:39 had ik verbinding en 9 minuten later nog steeds niemand aan de lijn, terwijl er in het begin gezegd werd Estimated time 2 minutes :(
Ik vindt dit echt niet normaal hoor, ben het gratis spel ROSE gewend, dat was mischien zo slecht nog niet :/
Toevallig zoiets als "Zone-Alarm" (firewall) draaien, pleur die troep toch van je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
[...]
waarom speel je het nou gelijk weer op de man af ?
ik was helemaal nie op me pik getrapt moest er alleen maar om lachen...

ik snap nog steeds niet waarom damage dealen als onnodig gezien wordt.
ben het er wel mee eens voorderest dat er een hoop rogues niet nodig zijn in instances die zijn te solo minded en snappen het gebruik van feint nie.
Omdat de quote van mijn stukje was ;)..

Damage Dealen is ook goed en is niet onnodig.. maar een mage doet damage van afstand.. trekt hij teveel aggro dan heeft de warrior genoeg tijd om het terug te pakken en de mage kan ff stoppen.. dat is het voordeel van afstand daarnaast hebben de rest van de DD-ers meer opties dan alleen DD en de rogue heeft als enigste opties die alleen handig zijn voor hemzelf.. Dat maakt een rogue minder gewild.. Mage (drinks, buff, frost en sheep) Hunter (Pet en Traps) Warlock (Pet, Imp buff) en ze vallen aan van afstand ;).. Daardoor van alle DD-ers is de rogue het minst geliefd..

Edit: ff Hunter verbeterd omdat FD alleen voor hemzelf geld net als Vanish voor rogues..

[ Voor 5% gewijzigd door Skeiron462 op 11-05-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
[...]

Lees je al die andere posts wel?

Je doet alsof Rogues worden gemeden als de pest en nooit party's vinden op lvl 60 en alsof dat onze schuld is.
Het probleem is gewoon dat voor de meeste instances er beter keuzes zijn dan rogues en dat volgens mij 25% Rogue is, dus kom je sowieso al minder snel aan de bak, maar in de meeste 10-15man instance raids die ik doe zitten toch nog wel 2 rogues hoor.

In ieder geval; je stand punt blijven herhalen schiet weinig op, zelfs hogere lvl rogues zijn het niet met je eens en als je dat allemaal niet wil geloven, dan hoeft dat niet, maar dan kan je beter stoppen met posten over dat onderwerp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:57:
[...]

@ hierbovem
rogues hebben een 'buff' die aggro vermindert :P alleen krijgen ze dan wel aggro van de warrior die tankt ;)
Ja maar dat is dus het probleem. Ze helpen alleen zichzelf ermee. Als ze nu de hele party daarmee konden helpen, hadden ze wel degelijk iets toe te voegen aan een instance groep.
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:00:
[...]

Tipje voor de beginnende mages dan:

Gebruik je mana shield als je gaat regennen in contested areas. Je vermijdt daarmee hoogstwaarschijnlijk de eerste hit of een groot gedeelte ervan (hij wordt absorbed) plus je hebt niet het probleem dat je niet weg kan blinken omdat je gestunned bent. Als je namelijk zit en je wordt gestund, kun je niet weg blinken. Plus het casten van mana shield kost toch maar 100 mana of zo. Dat 2% van mijn totale mana op dit moment. Bovendien duurt mana shield ongeveer even lang als het totaal regennen. Dus dat is ideaal :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:00:
[...]

Oh echt.. dat wist ik nog niet. Maar och... * OkkE zit op \o/ PvE \o/ :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
nioz schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:03:
[...]
Lees je al die andere posts wel?
Ik zou ze ook niet meer lezen :( Kom op mensen, zo is het wel genoeg. Het is een eindeloze discussie...

Blizzard zal indien nodig hier wel of niet wat aan doen. KLAAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

[...]

Downtime in WoW??

Zeker nooit lineage2 gespeeld?? Daar duurde het ruim 20 minuten voordat mijn mana weer vol zat!!!!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:50:
[...]

hier ga je dus de fout in, ivm het niet kennen van je skills en talents

bepaalde skills zijn afhankelijk van de max dmg van je wapen, swords hebben hogere dmg tegen lagere attackspeed, en zijn daarom beter voor die skills

dat jij een assasination rogue speeld wil niet zeggen dat alle rogues dat moeten doen.

net zoals een assassination rogue, hebebn ook combatrogues hun pluspunten en speciale vaardigheden.

tip blijft, lees je in in de skills en talents van alle classes

Ik heb me misschien wat verkeerd uitgedrukt. Ik vind het best als ze met zwaarden werken, maar het is een kleine moeite (en maar 1 bagslot) om ook 1 dagger mee te nemen, die ambush en cheapshot komen echt altijd van pas. Ook voor een sword rogue. Anders ben je gewoon een warrior met leer en stealth. En de reden dat ik sommige van hen dan niet meenemen, is omdat die personen mij afschilderen als een waardeloze rogue met prutuitrusting, omdat ik daggers prefereer. Ik heb wel een sword skill, maar ga die pas gebruiken als ik een sword tegenkom dat echt significant beter is dan mijn 35dmg / 1.60 /1.40 daggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ik hoorde iets over die andere game final fantansy ofzo, dat lijkt me ideaal voor een rogue, om dat zeg maar stealthed damage te kunnen doen op mobs waneer een warrior de aggro al heeft, zo dat de mob "denkt" dat de warrior die extra damage doet.

Dat lijkt me wel een hele goede. Zo niet de enigste toepassing waarbij rogue´s hun class identiteit niet verliezen.

Rogue met een aura zal absoluut niet passen.
Misschien, omdat het toch weapon experts zijn, dat ze de wapen van de maintank tijdelijk kunnen verbeteren zodat die nog iets meer agro trekt.

Wel iets wat dan stacked met enchants/(sharp/weigthstones).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:13:
[...]

Ik heb me misschien wat verkeerd uitgedrukt. Ik vind het best als ze met zwaarden werken, maar het is een kleine moeite (en maar 1 bagslot) om ook 1 dagger mee te nemen, die ambush en cheapshot komen echt altijd van pas.
Cheapshot heb je geen dagger bij nodig hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Ik heb me misschien wat verkeerd uitgedrukt. Ik vind het best als ze met zwaarden werken, maar het is een kleine moeite (en maar 1 bagslot) om ook 1 dagger mee te nemen, die ambush en cheapshot komen echt altijd van pas. Ook voor een sword rogue. Anders ben je gewoon een warrior met leer en stealth. En de reden dat ik sommige van hen dan niet meenemen, is omdat die personen mij afschilderen als een waardeloze rogue met prutuitrusting, omdat ik daggers prefereer. Ik heb wel een sword skill, maar ga die pas gebruiken als ik een sword tegenkom dat echt significant beter is dan mijn 35dmg / 1.60 /1.40 daggers.
35 dmg = dps damage per second wat is de max dmg van die wapens?
en gelijk zwaard zal mischien mindere dps hebben, of maar 1 a 2 meer, maar de max dmg zal veel hoger liggen

en wie zegt dat ze geen dagger bij zich hebben?

sorry dat ik het zeg, maar door het beeld wat jij in je hoofd hebt van hoe een rogue moet zijn, beperk je jezelf in je kunnen en je skills. de enige die je daarmee hebt op lange termijn is jezelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:17:
[...]

en gelijk zwaard zal mischien mindere dps hebben, of maar 1 a 2 meer, maar de max dmg zal veel hoger liggen

sorry dat ik het zeg, maar door het beeld wat jij in je hoofd hebt van hoe een rogue moet zijn, beperk je jezelf in je kunnen en je skills. de enige die je daarmee hebt op lange termijn is jezelf
FF erbij vertellen dat je SS spam bedoeld.. met SS is een sword met goede damage beter dan een dagger met meer dps.. Maar alsnog ben ik een dagger rogueje die pas gaat switchen@lvl 40 naar 1 hand sword.. Heb hem al gekocht maar ben tegelijk aan het sparen voor mijn 3de mount.. pally lvl 27 is de eerste die zijn mount gaat krijgen en tegelijk spaart voor mijn rogue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 28-08 16:49
Muppet schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:11:
[...]

Downtime in WoW??

Zeker nooit lineage2 gespeeld?? Daar duurde het ruim 20 minuten voordat mijn mana weer vol zat!!!!
God jah, Lineage2 is echt erg wat dat betreft. En voordat ik dat speelde vond ik 't bij Ragnarok Online ook lang duren (alhoewel dat in latere patches wel goed gekomen is).

Nee, WoW is een lachertje wat betreft downtime. En als paladin heb ik 't helemaal nooit.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een priest + inner fire heeft ongeveer evenveel reduction als een rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

[...]

Plus dat de bekende sinister strike meer baat heeft bij een langzamer wapen met een grotere damage range. Backstab en ambush zijn zeker nice en doen veel damage, maar backstab kost een stuk meer energy dan SS en bij PvE moet je een mob gougen (solo) wil je hem kunnen backstabben. Dit alles kost tijd en energy die een sword rogue gebruikt om zijn damage te doen. Beide heeft voor en nadelen en tis een kwestie van speelstijl en voorkeur wat je gebruikt. Ik gebruik atm twee zwaarden, maar soms als ik dagger rogues bezig zie dan denk ik wel eens "Waarom heb ik nog geen daggers?" en soms krijg ik weer eens tells naar mijn kant waarom ik zo consistent veel damage doe. Een sword rogue doet gewoon constant een bepaalde hoeveelheid damage, terwijl een dagger rogue vooral in bursts damage doet (bij een backstab/ambush). Tis maar net hoe je het wil verdelen, dat het gele nummertje bij dagger rogues vaak hoger is dan bij sword rogues doet me vrij weinig eik :).

Ben alleen nu eens aan het kijken hoe ik mijn evisc crit hoger krijg, ben nu beetje aan het klooien met expose armor, maar vaak leeft de mob niet lang genoeg om 2x 5 cp's te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Expose Armor is ook alleen handig bij elites, en dan alleen als er geen Warrior is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:11:
[...]

Downtime in WoW??

Ja dan heb je het ook over de grind van je leven. Die dan vervolgens ook je hele leven duurt! Ik vond de jedi grind in SWG al erg. (een half jaar van begin tot jedi knight) Vandaar dat ik dat alleen al een goede reden vind om Lineage2 niet te proberen. Sowieso was je in SWG al 15 min bezig met een grind van 3 uur voorbereiden door bij een doc en entertainer buffs te gaan halen.

De downtime in WoW is alleen maar vervelend omdat je als mage 40s op de grond kunt gaan zitten toekijken hoe anderen dingen killen omdat ze geen of weinig downtime hebben. Mages killen dan sneller, maar het mindless grinden zoals je met andere classes kan is dan wat minder effectief. Als je met een mage aan het grinden bent, let je om de 4/5 kills op je mana omdat je weer moet regennen. Terwijl je bij een andere class er langer over doet maar gewoon aan 1 stuk door dingen kunt killen zonder er bij na te denken. Dan gaat de tijd dus sneller. Grinden is sinds SWG namelijk niet meer mijn favoriete bezigheid.

BTW, alle goede rogues die ik ken gebruiken daggers EN zwaarden en dus ook allemaal die macro om wapens te wisselen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Omdat ze dat zelf roepen :+

Ik krijg dan verwijten van, drop die daggers toch, waardeloze damage, blabla. Maar ik vecht altijd met stealth, cheapshot of ambush, en met veel backstabs. Switchen met een weaponmod vind ik lame, dus dat doe ik niet. En dan is dat gehassel met je bagpack switchen teveel moeite. Zolang ik mijn 500+ crits blijf halen met deze daggers hoor je mij niet klagen over mijn damage.

Ik ben al een tijdje van plan toch eens een sword te proberen om te kijken of die max damage dan echt zo hard omhoog gaat, maar de echte damage dealers werken niet met sword, immers, ik steek mijn talents in dingen als improved ambush, daar haal je dikke crits mee, en die werkt alleen met een dagger ...

Dus als ik al crit sword dmg doe, is dat met een SS of Evis, en daar vecht ik juist heel weinig mee omdat de ambush al het werk momenteel al voor me doet, en verder is het gouge - backstab.

Tijdens de stun van een kidneyshot of CS gebruik ik mijn SS niet, om zo mijn energy te regennen, tegen de tijd dat de stun eraf is, heb ik weer voldoende energy voor een nieuwe gouge en/of backstab, en de poisons gebruik ik op beide daggers om tijdens het normale steekwerk in de stuns net dat beetje meer sjeu aan de aanval te geven :)

[ Voor 12% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-05-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:28

CaDje

Framedrops for life

[...]

Ik heb tot lvl 54 Maces gebruikt. Werkt opzich wel fijn, 5% kans op stun en aardige dammage. Alleen is het een beetje saai. Cheapshot, 3x SS, Evis... Thats it. Af en toe een Kidneyshot ipv Evis. (Als je tegen een caster aan het vechten bent bv.) Ik heb nu rerolled naar een Ambush rogue. Het is veel leuker, Ambush crit op 1000, alleen is m'n SS niet meer zo sterk, maar die gebruik ik nu toch meer zo veel, vooral gouge en backstab. En een combi van Cold blood en Preperation is gewoon uber, eerst een coldblood ambush, Preperation, coldblood en dan een 5pt Evis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:29:
Thalan zijn speelstijl met rogue!
Jij mag dan echt wat aan je speel stijl gaan doen. Dat kan 10 keer sneller man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

CaDje schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:32:
[...]

Ik heb tot lvl 54 Maces gebruikt. Werkt opzich wel fijn, 5% kans op stun en aardige dammage. Alleen is het een beetje saai. Cheapshot, 3x SS, Evis... Thats it. Af en toe een Kidneyshot ipv Evis. (Als je tegen een caster aan het vechten bent bv.) Ik heb nu rerolled naar een Ambush rogue. Het is veel leuker, Ambush crit op 1000, alleen is m'n SS niet meer zo sterk, maar die gebruik ik nu toch meer zo veel, vooral gouge en backstab. En een combi van Cold blood en Preperation is gewoon uber, eerst een coldblood ambush, Preperation, coldblood en dan een 5pt Evis.
Klopt, je crit gewoon veel vaker op je ambush dan op je SS en Evis. Dus sowieso speel je voor je gevoel op een snellere kill. Ik haal met crit ongeveer 100 dmg op een normale attack, met SS misschien 150. De echte dmg komt pas met een remorseless hit ambush, ik haal dik over de 500 dmg in 1 shot, die 1 en soms 2 CP oplevert. Dan is het SS, gouge, ff wachten, backstab en dan kidneyshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Muppet schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:33:
[...]

Jij mag dan echt wat aan je speel stijl gaan doen. Dat kan 10 keer sneller man!
Klopt, de ambush / ss ss ss evis is sneller, maar die land ook niet altijd, en als dat gebeurt, sta je een paar seconden voor jan met de korte achternaam met je dolkjes in zijn buik te prikken.

De speelwijze die ik hierboven beschreef gebruik ik voor taaie mobs. Als ik puur aan het grinden ben speel ik constant op ambush na ambush, omdat ik met mijn huidige talent points (45% op imp ambush en 24% remorseless) bijna elke keer een crit haal, dat farmt idd sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:43:

Ik heb ook al een epic drop gehad, n.l the green tower een LvL 35 shield :), alleen het vervelende is dat het Aegis Shield beter is qua stats. Dus niemand zal dit Shield tegen een mooie prijs gaan kopen. Gewoon omdat het Aegis shield in SM 4 makkelijker te krijgen is.

Beter had de Glowing Brightwood Staff gevallen, daar had ik zelf wat aan gehad als Druid en als ik geen Druid was dan had ie zeker 500 G opgeleverd op Bloodscalp. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

Was lvl 45 ofzo toen Icemail Jerkin dropte bij mij

(Lvl 39 chain vest) - http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=1981

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:42:
[...]

Ik heb ook al een epic drop gehad, n.l the green tower een LvL 35 shield :), alleen het vervelende is dat het Aegis Shield beter is qua stats. Dus niemand zal dit Shield tegen een mooie prijs gaan kopen. Gewoon omdat het Aegis shield in SM 4 makkelijker te krijgen is.

Beter had de Glowing Brightwood Staff gevallen, daar had ik zelf wat aan gehad als Druid en als ik geen Druid was dan had ie zeker 500 G opgeleverd op Bloodscalp. :(
ik heb de staff of jordan gehad als drop. Maar ik vind de spiritchaser staff of the eagle momenteel fijner.
Ik wil dus ook wel de glowing brightwood staff. Zoniet dan koop ik hem wel een keer op de AH. Dat is een zeer goede staff tot je MC / Onyxia e.d. gaat doen.

Guildie van mij had van de week een warden staff als drop. Ik wilde hem wel voor mijn druid, maar hij wou hem toch verkopen. Heeft ie er uiteindelijk nog maar 130g voor gevangen. Maar ja die knaken heb ik niet momenteel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

gisteren in searing gorge 3 green items achter elkaar :P ( dat dat voor mij al bijzonder is zegt genoeg denk ik? omg lvl 55 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
fixxx schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:46:
gisteren in searing gorge 3 green items achter elkaar :P ( dat dat voor mij al bijzonder is zegt genoeg denk ik? omg lvl 55 )
3 groene?
Ik heb iedere dag wel 3 groene items bij het grinden.
De blauwe vind ik ongeveer 3x per week.

Ik heb zelf nog maar 1x een epic item gevonden, en die draag ik nu zelf :)
Blackskull shield

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fixxx schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:46:
Ja soms heb je dat, dat die groene items vallen bij bosjes :P Maar over het algemeen vang je over een hele week niet zo veel als je 5 of 6 groene items bij gewone mobs vangt is dat best veel. Ik merk toch dat in Instances de droprate hoger is. Maar ja dan zit je vaak in een groepje dus word het dobbelen. Zowiezo zijn de meeste items greed, zelfs als een epic zou vallen word er greed gespeeld. Tenminste bij dat schild was dat wel zo. Maar dit geld alleen voor BoE items. Bij BoP items word er gewoon gekeken wie het eventueel kan gebruiken en anders random 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 28-08 16:49
Ik ben nu in STV aan t proberen om die zilveren spade met een quest te krijgen +) toch ongeveer 5 dps meer dan verigans fist. Moet daarvoor wel lvl41 goblins killen wat mij op lvl36 op zich wel lukt, 't duurt alleen verschrikkelijk lang per goblin, 3 a 4 minuten geloof ik. En dan wel 1tje tegelijk ;D

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:42:
[...]

Wrijf het er maar in ;)
Weekje geleden dropte die in BRD, guildie won de roll (ik rolde natuurlijk weer 27 ofzo) en verkocht hem voor 480g
:(

[ Voor 3% gewijzigd door nioz op 11-05-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:43

m0nk

16-09-2003 15.15

FragNeck schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:55:
[...]

3 groene?
Ik heb iedere dag wel 3 groene items bij het grinden.
De blauwe vind ik ongeveer 3x per week.

Ik heb zelf nog maar 1x een epic item gevonden, en die draag ik nu zelf :)
Blackskull shield
Same here, heb dan wel al 2 keer een epic gevonden tijdens het grinden.
Staff of Jordan en Kang the Decapilator, de laatste is een 2h axe en heb ik verkocht op de AH voor 100g..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Boots of avoidance gevonden als eerste. binnen 10 sec voor 40 gold verkocht :+ had dus veel meer kunnen zijn
http://www.thottbot.com/?i=4922

en in ungoro wall of the dead. Deze heb ik geschonken aan een guildie voor maar 30 gold ;)
http://www.thottbot.com/?i=9381

Verder al heel wat leuke blauwe items welke ik vooral weg gegeven heb en een enkele verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Damn! Zulke drops heb ik hard nodig als ik die mount wil gaan verdienen. Wat is de beste instance om als level 32 dikke drops te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
nioz schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:11:
[...]

Wrijf het er maar in ;)
Weekje geleden dropte die in BRD, guildie won de roll (ik rolde natuurlijk weer 27 ofzo) en verkocht hem voor 480g
:(
Zou je dan niet van guild switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Binno schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:45:
Was lvl 45 ofzo toen Icemail Jerkin dropte bij mij

(Lvl 39 chain vest) - http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=1981
Ja, die's echt useless, voor shaman wel aardig maar verder :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Kaap schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:21:
[...]
Ben ik al mee bezig ^^
Aardige gasten waar ik nu bij zit, maar dat is het wel zo'n beetje.
Heb een application bij Heartless gedaan, maar die hebben al aardig wat shammy's volgens mij, dus ik hoop maar dat ik er nog bij kan.
Anders maar even verder zoeken naar een goed georganiseerd guildje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
[...]
Damn ik zou meteen switchen of het moet echt per ongeluk gebeuren en dan nog moet die guildie het goed maken in geld.. wow wat een naaistreek om te rollen en dan verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:14:
Ik heb Boots of avoidance gevonden als eerste. binnen 10 sec voor 40 gold verkocht :+ had dus veel meer kunnen zijn
http://www.thottbot.com/?i=4922

en in ungoro wall of the dead. Deze heb ik geschonken aan een guildie voor maar 30 gold ;)
http://www.thottbot.com/?i=9381

Verder al heel wat leuke blauwe items welke ik vooral weg gegeven heb en een enkele verkocht
Ehm.. ja.. epic items nooit voor onder de 100g :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

[...]
snap het probleem niet? niemand N dus iedereen G rollen, 1 wint en heeft mazzel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

fixxx schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:33:
[...]

snap het probleem niet? niemand N dus iedereen G rollen, 1 wint en heeft mazzel?
Dat stond er niet bij, dus dat weten we niet.

Ik laat altijd de rolls voorbij gaan, ik roll alleen als het een dagger is, of als iedereen al pass on deed, omdat ze het niet nodig hebben. Beter armor dan dat ik nu aanheb kan ik toch niet rollen in de plekken waar ik tot nu toe kom, en blauwe of uberhaupt gekleurde drops heb ik nog nooit gezien, alleen maar over gelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dat N/G verhaal vind ik altijd zo omslachtig..

We rollen als het need is of passen als het geen need is. Passed iedereen doen we gewoon /rand 100 en winnaar mag het pakken.

Als je eerst weer N/G moet typen moet je dat roll venster open houden. Snel kijken of iemand N/G typt. Als er meer dan 1 N is dan iedereen met G weer passen en N weer rollen.. etc etc.. En dat voordat de drie timers op zijn van de boss loot :P

Snel roll/pass en daarna wel kijken wie wat oppakt als er nog wat is overgebleven vind ik een stuk eenvoudiger :)

BOP's die niemand hoeft gaan overigens automatisch naar mij als enchanter. Beetje zonde als iemand dat verkoopt vendored voor 3G als ik er een 15G large brill uit kan halen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 11-05-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Skeiron schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:27:
[...]

Damn ik zou meteen switchen of het moet echt per ongeluk gebeuren en dan nog moet die guildie het goed maken in geld.. wow wat een naaistreek om te rollen en dan verkopen..
Dat overkwam mij dus bij een guildie. Epic dagger dropt. Twee hunters (waaronder ikzelf) zijn de enige die er wat aan hebben en doen dus n. Doet een Pala ook n en rollt gelijk! (pala's kunnen geen daggers dragen). Hij wint (rollt 3 hoger dan ik). En wil de dagger niet afstaan, 'hij heeft het geld nodig'. Nou ja, heel de guild valt over hem heen en uiteindelijk verkoopt hij hem voor 20G aan een andere guildie die hem gratis aan mij geeft! _/-\o_
Ondertussen was meneer de pala al uit de guild gegaan, maar anders was hij er wel uit gekickt. Was wel een vreemde gebeurtenis maar liep toch goed af en gaf maar weer aan in wat een toffe guild ik zit! :) Lowlanders all the way! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Mijn outfit bestaat op dit moment uit 80% blauwe Items. De meeste heb ik gerolled in instances of gekregen bij inleveren quests :)

Toch ga ik meestal voor het aantal armor of dps een item doet. Als ik volgende keer bijvoorbeeld een groen item vind met veel meer armor dan het blauwe dat ik aanheb, gaat het blauwe item gewoon weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Lowlanders op de shadowsong server dezelfde guild?
Want die zie ik wel regelmatig lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bosmonster schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:41:
We rollen als het need is of passen als het geen need is. Passed iedereen doen we gewoon /rand 100 en winnaar mag het pakken.
Zo doen wij het bij BoP, bij BoE rolled iedereen altijd en geven we het gewoon aan diegene die het daadwerkelijk nodig heeft. Gaat nog iets sneller.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

mjah ik speel bijna alleen maar met pick-up groups, dus ik ga liever voor de zekerheid dan voor de veiligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:41:

BOP's die niemand hoeft gaan overigens automatisch naar mij als enchanter. Beetje zonde als iemand dat verkoopt vendored voor 3G als ik er een 15G large brill uit kan halen :P
Niet met mij groupen dan want ik roll 100% ook op bind on pickup (bij geen need), die 3g kan ik heel goed gebruiken.
Het komt regelmatig voor dat bij BoP niemand Need heeft, als dat naar de enchanter gaat elke keer verdien ik bijna niks in de gemiddelde instance.

Als een enchanter dit zou willen doen moet hij dit van te voren aangeven, als de situatie zich dan voor doet wil ik wel /roll buiten de popup doen, win ik dan mag je m voor de vendor prijs kopen.

Bij mij hebben enchanters in elk geval niet meer recht op items.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Hydra schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:48:
[...]

Zo doen wij het bij BoP, bij BoE rolled iedereen altijd en geven we het gewoon aan diegene die het daadwerkelijk nodig heeft. Gaat nog iets sneller.
Zo werken wij ook en dat werkt gewoon fijn. Ik hoor snel genoeg of iemand het nodig heeft en dan krijgt ie het gewoon van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Voorlopig heb ik het standpunt: Niet nodig? Dan roll ik ook niet. Maar ik heb nog niet veel party's/instance's meegemaakt, en ben nog low-level. Wie weet veranderd dat nog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

OkkE schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:56:
Voorlopig heb ik het standpunt: Niet nodig? Dan roll ik ook niet. Maar ik heb nog niet veel party's/instance's meegemaakt, en ben nog low-level. Wie weet veranderd dat nog. :P
Ik roll zelfs niet als het leren armor is, zolang het minder is dan wat ik aanheb, die paar silver waar je dan een partymember mee blij maakt grind ik in 5 minuten zelf ook wel bij elkaar.

Ipv daarvan verwacht ik dat ik wel (ook al win ik de roll niet) de items krijg waar ik van te voren al voor aangaf dat ik daar speciaal voor kwam. Ik ging mee in de gnomeregan instance voor de toxic revenger, de rest voor hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
its_me schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:53:
[...]

Niet met mij groupen dan want ik roll 100% ook op bind on pickup (bij geen need), die 3g kan ik heel goed gebruiken.
Het komt regelmatig voor dat bij BoP niemand Need heeft, als dat naar de enchanter gaat elke keer verdien ik bijna niks in de gemiddelde instance.

Als een enchanter dit zou willen doen moet hij dit van te voren aangeven, als de situatie zich dan voor doet wil ik wel /roll buiten de popup doen, win ik dan mag je m voor de vendor prijs kopen.

Mee eens, daar doe ik idd ook niet aan. Precies wat je zegt, mocht een enchanter interesse hebben in een BoE item dat ik heb gewonnen kan hij hem van me kopen. Maar ik ben geen liefdadigheidsinstelling. Alleen als iemand een item ook daadwerkelijk wil gaan equipen en ik kan dat niet dan pass ik. Het n / s systeem werkt hier, vaak, prima bij.

Edit:
Ik heb heeeeel veel interesse in de infernal trickster leggings uit Maraudon. Lord Vyletongue dropt deze (26%). Ik ben bijna lvl 45. Is het mogelijk om op dat lvl Maraudon in te gaan tot aan deze lord en niet verder? Zo ja, wat voor group heb ik dan nodig (lvl's)? Op de instance map zag ik dat hij vlak bij een entrance staat. http://worldofwarcraft.gameamp.com/game_map/game_map/100.php
Is dit een backdoor waar je een key voor nodig hebt?

[ Voor 19% gewijzigd door UltraR-pc op 11-05-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:24:
[...]

Ben ik al mee bezig ^^
Aardige gasten waar ik nu bij zit, maar dat is het wel zo'n beetje.
Heb een application bij Heartless gedaan, maar die hebben al aardig wat shammy's volgens mij, dus ik hoop maar dat ik er nog bij kan.
Anders maar even verder zoeken naar een goed georganiseerd guildje :)
Anders kom bij Ravenblood, meld je even aan op de webside we kunnen altijd gezellige mensen gebruiken. Je zit toch op Bloodscalp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

En als je alliance rogue op vashj bent, whisper mij dan even, username diango, dan mag je in mijn rogue-only guild :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:14:
En als je alliance rogue op vashj bent, whisper mij dan even, username diango, dan mag je in mijn rogue-only guild :')
WTF? Wat is daar nou weer het nut van? Altijd wil iedereen dezelfde drops en in instances heb je met een guild only group geen schijn van kans. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

UltraR-pc schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:15:
[...]

WTF? Wat is daar nou weer het nut van? Altijd wil iedereen dezelfde drops en in instances heb je met een guild only group geen schijn van kans. :?
Is ook niet voor instances bedoeld. De guild is maar met 1 nut opgericht, en dat is om een keer een goede gein uit te halen bij de horde.

We nemen een stuk of wat pally's mee, voor de ress abilities, en die sturen we richting horde infested contested area, if eventueel zelfs naar horde gebied.

De gedachte erachter is, dat de 10/20/30 horde spelers die we trachten vinden, de 5 pally's niet als een bedreiging zien, en ze daarom maar 20v5 aanvallen, zonder op versterking te wachten, op welk punt de andere 35 rogue's uit stealth komen :D

Ik weet bij god niet of het mogelijk is, en of het een levensvatbaar plan is, maar het lijkt me verdomd leuk om een keer te proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

op lvl 60 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:20:
[...]

Is ook niet voor instances bedoeld. De guild is maar met 1 nut opgericht, en dat is om een keer een goede gein uit te halen bij de horde.

We nemen een stuk of wat pally's mee, voor de ress abilities, en die sturen we richting horde infested contested area, if eventueel zelfs naar horde gebied.

De gedachte erachter is, dat de 10/20/30 horde spelers die we trachten vinden, de 5 pally's niet als een bedreiging zien, en ze daarom maar 20v5 aanvallen, zonder op versterking te wachten, op welk punt de andere 35 rogue's uit stealth komen :D

Ik weet bij god niet of het mogelijk is, en of het een levensvatbaar plan is, maar het lijkt me verdomd leuk om een keer te proberen :D
totdat een hunter flare doet :D

die gast zou zich ook doodschrikken

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
UltraR-pc schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:11:
Mee eens, daar doe ik idd ook niet aan. Precies wat je zegt, mocht een enchanter interesse hebben in een BoE item dat ik heb gewonnen kan hij hem van me kopen. Maar ik ben geen liefdadigheidsinstelling.
Er is nogal een verschil tussen BoE en BoP. Veel bosses droppen blauwe BoP items die je alleen aan een vendor kunt verkopen. Wat wij doen is dat de enchanter 'em dan disenchant, op blauwe items heb je een veel grotere kans op een shard.
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:20:
Uhuh. En die mensen gaan ook hun huidige guild opgeven om zo iets 'voor de leuk' te doen natuurlijk. Het voornaamste 'nut' van guilds zijn instance-runs. En dat kun je niet met 5 rogues.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 11-05-2005 17:38 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:48:
[...]

Blue BoE, Geen need dan iedereen rollen.
Green BoE, OL(Own Loot) en geven aan diegene die need roept. Wordt niet voor gerolled aangezien loot = RR(Round Robin). Niemand need, dan houd diegene die de loot had de item(Disenchanting of Alts wordt niet als Need gezien, need = alleen een upgrade op de char waarmee je op dat moment speelt)
BoP, N be4 G, Geen need dan iedereen rollen.

Simpele Regels, Van te voren wordt een lootmaster die de rolls dirigeerd afgesproken en diegene die er niet aan houden merken het vanzelf als ze uit de party worden gekicked. Tegenwoordig gebruikt iedere highlvl (55+) deze regel en wordt er aan gehouden. Makkelijk, Simpel en geen gezeur. Setitems zijn voor class eerst, daarna Need en daarna iedereen rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Iemand nog antwoord op mijn edit in deze post?
Wil het vanavond eigenlijk wel gaan doen als het mogelijk is. UltraR-pc in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:45:
[...]

Blue BoE, Geen need dan iedereen rollen.
Green BoE, OL(Own Loot) en geven aan diegene die need roept. Wordt niet voor gerolled aangezien loot = RR(Round Robin). Niemand need, dan houd diegene die de loot had de item(Disenchanting of Alts wordt niet als Need gezien, need = alleen een upgrade op de char waarmee je op dat moment speelt)
BoP, N be4 G, Geen need dan iedereen rollen.

Simpele Regels, Van te voren wordt een lootmaster die de rolls dirigeerd afgesproken en diegene die er niet aan houden merken het vanzelf als ze uit de party worden gekicked. Tegenwoordig gebruikt iedere highlvl (55+) deze regel en wordt er aan gehouden. Makkelijk, Simpel en geen gezeur. Setitems zijn voor class eerst, daarna Need en daarna iedereen rollen.
Makkelijker is gewoon te passen als je iets niet nodig hebt wat BoP is. Kan je achteraf gewoon een leader roll doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dit spel eigenlijk kopen maar vind het zo duur en ben bang dat als ik level 60 ben het spel gaat vervelen. Trouwens, als je bijv level 60 rogue bent ofzo, en daarna level 60 elf, dan ben je eigenlijk overal al geweest ? of worden er door de game makers ook nieuwe landschappen aangemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:52:
Ik wil dit spel eigenlijk kopen maar vind het zo duur en ben bang dat als ik level 60 ben het spel gaat vervelen.
Dan stop je dan met spelen, kost het ook geen geld meer. :)
Trouwens, als je bijv level 60 rogue bent ofzo, en daarna level 60 elf
Een elf is een race, een rogue is een classe, twee totaal verschillende dingen.
dan ben je eigenlijk overal al geweest ? of worden er door de game makers ook nieuwe landschappen aangemaakt ?
Het spel wordt constant uitgebreid, dat is oa ook waar je voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik bedoelde dwarf en elf ;) maar hoe weet je bijv waar een nieuw landschap is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:51

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik vind het s(ell), n(eed) systeem wel handig. Meestal als er een roll-item verschijnt heeft iedereen binnen 3 seconden return+s of n+return ingegeven. In 5 seconden heeft iedereen gerolled of gepassed.

Aangezien we afspreken dat bij intense gevechten er niet wordt geloot tot het gevecht over is heb je geen last van die item popups.

En over de hele 'rogues zijn nutteloos in instance' discussie:

Zeker tot aan lvl 50 heb ik ze graag in een groep. Superveel dps en crowdcontrol (stun, sap)...altijd handig.

Op hogere levels weet ik niet, maar ik hoor dat de mobs dan absurd veel schade doen, dus dan kan ik me voorstellen dat je liever warrior,priest,druid,mage, paladin in de groep hebt voor 1 tank, 2 semi tank/healers, 1 healer en een crowd controller.

[ Voor 39% gewijzigd door FunkyTrip op 11-05-2005 20:32 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
its_me schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:53:
[...]

Ach ja.. en je dan afvragen waarom enchants zo duur zijn ;)

Maar goed.. blij dat ik nooit met mensen met zo'n sociale instelling hoef te spelen... pick-up groups zijn dan ook aan mij niet besteed (juist door dit soort dingen... beetje rekening houden met elkaar en samen het meeste uit een instance run zien te halen, ipv alleen maar aan je zelf te denken). Een group-genoot waarvan ik een net geloot item moet KOPEN? Lol, dan is het gelijk hearthstone :P

Net even m'n eerste filmpje ge-encodeerd trouwens van de Scholo run gisteravond. Heb nu alleen het gevechtje met lvl 62 elite boss Ras Frostwhisper er even uitgeknipt.

Onze group:

2x warlock
1x hunter
1x priest
1x mage

http://www.xs4all.nl/~pcvandam/ras.wmv (8.5MB/WMV9)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 11-05-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n onzin dat enchanters opeens recht hebben op items in instances.

Bij greed gewoon rollen, wat je er verder zelf mee doet moet je zelf weten. Wat wel prima is is dat niemand rollt behalve de enchanter, die vervolgende het gedisenchante boeltje aan de winnaar van een /roll geeft, zodat BoP's in ieder geval gedisenchant worden (en er dus meer materiaal in de economie is om te enchanten = goedkopere enchantments)

Anders zou bij het doen van een instance waarbij niets dropt waar need voor is de enchanter voor 20g aan enchantment-materiaal opleveren, terwijl de rest het moet doen met een paar halfgare blauwe items die 2-3g bij elkaar waard zijn....Sociaal zijn prima, maar dat gaat iets te ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 20:07:
Sorry ik bedoelde dwarf en elf ;) maar hoe weet je bijv waar een nieuw landschap is ?
Er zijn nieuwe instances bij gekomen en er zullen ook zeker nieuwe volgen. Maar je kunt gewoon op de officiele site kijken bij de toekomstplannen voor uitbreidingen.
De verschillen tussen de 9 klassen zijn trouwens groter dan de verschillen tussen de rassen. Elke klasse heeft een volkomen verschillende speelstijl, dus mocht je bij lvl 60 je gaan vervelen (ben je sowieso weer een paar maandjes verder waarschijnlijk) begin je gewoon met een andere klasse opnieuw.
Het spel is het geld iig meer dan waard!

[ Voor 34% gewijzigd door UltraR-pc op 11-05-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik vroeg me af ofdat het ook mogelijk is om je account op pauze tezetten. Als je bijvoorbeeld op vakantie gaat 3á4 weken. Want dat is nogal zonde als je een prepaid kaart gekocht hebt van 60dagen waarvan je de helft niet gebruikt. Oplossing is natuurlijk CC maar die heb ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu lijkt het mij dat jij die orc warlock bent aangezien jij denk ik degene was die het filmpje had gecapped. Wat vind jij van een warlock en wat voor build heb je.

Heb je toevallig een 30/21 build?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

vandaag lvl 55 gehaald (shaman op skullcrusher), en ik zag op AH Black Dragonscale Shoulders. Ik had hele brakke BoE uit Ulda ofzo, die nodig aan vervanging toe waren. Ik moet zeggen dat deze de veste shoulders zijn die ik ooit gezien heb :P, elements shoulders zuigen gewoon :P

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-vet.demon.nl/wow/WoWScrnShot_051105_225325.JPG

Ik heb er ook maar gelijk een Black Dragonscale Breastplate bij gemaakt :P. Nou kan ik weer even vooruit ^_^

En gister vonden we met farmen voor black dragonscale de taran icebreaker. helaasch al 4x @ AH, dus maar zelf gebruikt (was samen met hunter en rogue)
lt_cmd_data schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:09:
Ik vroeg me af ofdat het ook mogelijk is om je account op pauze tezetten. Als je bijvoorbeeld op vakantie gaat 3á4 weken. Want dat is nogal zonde als je een prepaid kaart gekocht hebt van 60dagen waarvan je de helft niet gebruikt. Oplossing is natuurlijk CC maar die heb ik niet :)
Naar mijn weten niet mogelijk, vind 't zelf ook wel jammer :(

[ Voor 23% gewijzigd door Phobos op 11-05-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
niet op pauze, wel als je tijd op is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog CTF fans hier?
Welcome to the new phase of the Public Test Realms. The current version of the team realms is now version 0.5.0 in preparation for a release of patch 1.5.0 to the public in the near future. Along with the extensive list of changes and bug fixes in the patch notes, this patch introduces the long awaited two new Battlegrounds maps:

Alterac Valley 40 v 40 Battleground (Entrances located in the Hillsbrad Foothills)
Warsong Gultch 10 v 10 CTF Battleground (Entrances located in Northern Barrens / Southern Ashenvale)

For this phase of the test realm, we will continue to use the Character Copy and Split Patch technology that we used during the previous patch. The only difference this time around is that there is a limit of two (2) character copies per account, so please be sure to copy over the characters that you really want to be playing with.

There are now two possible methods of getting your client ready to test on the Public Test Realms:

1. If you participated in the patch 1.4.0 Test Realm phase, if you did not delete the WoWTest directory from your WoW directory after copying your characters over to the Test Realms again, you WILL NOT need to download the patch that is available on the website. If you launch WoWTest.exe and connect to the servers, you will download a new patch that will take you up to the newest version of the Public Test Realm.

2. If you are new to the Public Test Realm or you have uninstalled the WoWTest directory, then you will need to download the new patch provided on the Character Copy web page after you have successfully copied over a character. This patch will split your client into having both the retail version and the test realm version installed at the same time, with two separate executables.

Character Copy site:
https://www.worldofwarcraft.com/account/character-copy.html

Feel free to post any questions you have on the process in this thread.

Enjoy testing the Battlegrounds and stay tuned to the forums for updates and possibly information on scheduled tests. The servers will be made available within the next few hours.
Blue post op de Amerikaanse fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:12
Nou.. vanavond twee instances gedaan.. Uldaman en Zul'Farrak (niet alle bazen ivm tijdsgebrek)

Uldaman ging lekker, en toen Archaedas neer ging boerde hij de Stoneslayer op :D

En ik mocht hem hebben van m'n party (hunter, rogue, mage, priest en warrior (ik), allemaal guildies)

Wat een goed wapen zeg voor een warrior.. base dmg is ongelofelijk..

Ook nog een mooie execute crit mee gehad tijdens het opkrikken van m'n 2h sword skill (ja ik weet het, execute heeft niks met weapon dmg te maken, maar toch):

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/mior/execute_crit_klein.jpg

*clickable*

[ Voor 3% gewijzigd door Mior op 12-05-2005 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Laatst online: 07-07 23:38
Het was redelijk duidelijk dat je tegen hem puur voor de damage ging.
Je gebruikte CoS, maar toch vond ik het lijken alsof je veel critte, meer dan ik als ik CoS gebruik.
Draag jij nog veel +crit chance gear of was dit stom toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
gister was ik aan het grinden op deadwoods in felwood, toen dropte er een:
Robes of Insight :)
Werd wel eens tijd ook dat ik een epic vond maargoed :)
Verkocht aan een guildie voor 50g tho, maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Laatst online: 11-04 18:57
kEv4h schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:15:
die heb ik gevonden in Feralas tijdens het grinden van Yeti's toen ik level46 was, nu lvl58 en gebruik hem nog steeds met mijn mage (ok, Mooncloth Robe is beter kwa stats, maar vind zonde om daar 100g aan uit te geven tho :p)
Ik wacht wel tot ik een Magisters Robe kan bemachtigen.

Voor level 46 was het zeker een goeie robe, en hij is nog sexy ook :p
Hier een screenie: http://wow.allakhazam.com...obesofinsightNightelf.jpg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op een NE female staat die robe echt heerlijk :9~

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Laatst online: 11-04 18:57
KeeZ schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:31:
Op een NE female staat die robe echt heerlijk :9~
Ik heb nog twee screenshots gevonden:
http://butsj.n00bs.nl/WoWScrnShot_041705_192442.jpg
http://butsj.n00bs.nl/wow_tuor.jpg

(beide al oude screenshots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:15:
Jij mazelaar, eerst al die Welpling toen je nog UD Rogue was en nu weer dit terwijl je eigenlijk op Kang the Decapitator zat te farmen. :) Sommigen hebben okk altijd mazzel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:44:
[...]

Nu lijkt het mij dat jij die orc warlock bent aangezien jij denk ik degene was die het filmpje had gecapped. Wat vind jij van een warlock en wat voor build heb je.

Heb je toevallig een 30/21 build?
Yup.. die bevalt erg goed. Tot lvl 60 had ik 31/5/nogwat (Dark Pact ruled voor solo-play). Op level 60 ben ik omgetraind naar 30/0/21.

Kan een flinke hoeveelheid damage uitdelen in instances :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:11:
Zo'n onzin dat enchanters opeens recht hebben op items in instances.

Bij greed gewoon rollen, wat je er verder zelf mee doet moet je zelf weten. Wat wel prima is is dat niemand rollt behalve de enchanter, die vervolgende het gedisenchante boeltje aan de winnaar van een /roll geeft, zodat BoP's in ieder geval gedisenchant worden (en er dus meer materiaal in de economie is om te enchanten = goedkopere enchantments)

Anders zou bij het doen van een instance waarbij niets dropt waar need voor is de enchanter voor 20g aan enchantment-materiaal opleveren, terwijl de rest het moet doen met een paar halfgare blauwe items die 2-3g bij elkaar waard zijn....Sociaal zijn prima, maar dat gaat iets te ver...
Ten eerste: Het gaat alleen om blauwe Bind-on-Pickup items. Dat zijn er misschien 1 of 2 per instance run die niet gewild zijn. Deze items zijn de ENIGE mogelijkheid voor een enchanter om large brilliants te verkrijgen.

Ten tweede: Ik speel met VRIENDEN. Die hebben wat voor elkaar over. Daar gaat zoiets elementairs niet 'te ver', maar is zoiets het minste dat je voor elkaar kunt doen. Zij krijgen de enchants ook gratis nota bene, wat mij vaak tientallen G aan comps kost.

In pickup groups zal het er wel heel anders aan toegaan. Iedereen wil daar gewoon voor zichzelf het rijkste uitkomen. Dat en een aantal andere redenen zorgt ervoor dat ik pickup groups verre van amusant vind om in te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 12-05-2005 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
AlanSmithee schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 04:37:
[...]

Het was redelijk duidelijk dat je tegen hem puur voor de damage ging.
Je gebruikte CoS, maar toch vond ik het lijken alsof je veel critte, meer dan ik als ik CoS gebruik.
Draag jij nog veel +crit chance gear of was dit stom toeval?
We hebben 2 warlocks.. onze voornaamste spells zijn CoS en CoEle (kunnen dus allebei). Elke andere Curse is vrij nutteloos in ons geval :) Met een mage die arcane missiles/firebolts spamt, 2 warlocks die shadow damage spammen en een hunter met arcane shot is dat dus een hele berg damage extra!

Ik heb verder inderdaad een crit build. +5% uit talents en +3% extra nog uit equipment.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 12-05-2005 09:03 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.