Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 8.029 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:27:
[...]

[...]

Wat doet soulburn op lvl 60?

Fireblast = 500 max zonder crits

Tenzij je een PoM Pyro gebruikt (= ook instant, maar wel 3 min cooldown) dan is het bijna 800 plus 250 DoT, maar ja niet iedere mage specced daarvoor.
Ik zie het al, damage ligt toch ongeveer op hetzelfde peil. Alleen voor fireblast heb je geen talents nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Even een vraag tussendoor:

Waarom zou ik als shaman op level 40 een mount willen , als ik ook Ghost Wolf kan? Is het niet gewoon zonde van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat grinden / werken voor een Whelpling, wat zou een mooie "spot"daarvoor zijn ?

Badlands?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
GrrGrr schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:45:

Waarom zou ik als shaman op level 40 een mount willen , als ik ook Ghost Wolf kan? Is het niet gewoon zonde van het geld.
Omdat je gemount 'nog' sneller bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:29:
[...]

uuh sorry hoor, maar jouw macro is heel makkelijk uit te breiden, naar de full weap switch

3 regels erbij en je hebt de autoweapon switch macro
Mijn macro wil ik helemaal niet uitbreiden, een beetje actie mag ik wel moeten ondernemen, anders install ik wel een bod :|

Eigenlijk moet blizzard dat hele macro gedoe eruit slopen ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:07

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:44:
[...]

Ik zie het al, damage ligt toch ongeveer op hetzelfde peil. Alleen voor fireblast heb je geen talents nodig :)
Precies.

Dus weg met die shards voor spells, hooguit alleen voor stones en summons.

En Soul Drain AoE maken ofzo, voor mijn part halen ze de dmg weg.

Trouwens, dat Siphon Life instacast wordt en meer dmg gaat doen is WEL een goeie fix eigenlijk, dat wordt veeel SL spammen in BG, en we hebben nu 3 insta-cast DOTs voor de runners. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:23

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Kaap schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:36:
[...]
Curious maar hoe solo jij een mob dan? Backstab spammen lijkt me vrij lastig in je eentje m.u.v. een gouge en/of cheapshot? Besides is backstab een energy zuiper en kan je die niet blijven spammen.
Als de mob lager level is een ambush, ss, gouge, *wachten op energy restore* backstab, en dan:

Als de mob heel veel energy kwijt is, een evis
als de mob maar matig beschadigd is, en hij dus blijkbaar taaier is dan gedacht, of ik heb niet genoeg crits gehad, een kidneyshot

Ten alle tijde juiste gifsoorten aanbrengen (dual instant voor beasts, en instant/crippling voor humanoids)

Als de mob gelijk level, hoger, of elite is altijd met cs openen, en dan stunlock aanhouden, met poisons zonder dot. Steeds combopunten sparen voor 5cp evis of ks, en gouge gebruiken om op adem te komen/energy regen/healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:49:
[...]

Precies.

Dus weg met die shards voor spells, hooguit alleen voor stones en summons.

En Soul Drain AoE maken ofzo, voor mijn part halen ze de dmg weg.

Trouwens, dat Siphon Life instacast wordt en meer dmg gaat doen is WEL een goeie fix eigenlijk, dat wordt veeel SL spammen in BG, en we hebben nu 3 insta-cast DOTs voor de runners. :P
Ik wil niet vervelend doen, maar warlocks hebben toch 3 dots of zo? Ik weet niet of je een mage nu recht tegenover een warlock zet, maar jullie hebben ook nog minions. Lijkt me dus dat dat best gebalanceerd is. Of ik begrijp je punt niet, dat zou ook kunnen :)

Denk even aan PvP:

Je wordt zwaar ingemaakt en besluit weg te rennen in ghost wolf form, maar oeps je attackers zijn 20% sneller! :/

Of stel jij zit iemand anders achterna, die haal je dus nooit meer in als ze eenmaal kunnen mounten.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-08 01:37

Binno

. .. ... ....

steeds lol :p maar antwoord is al gegeven geloof dat wolf 40% sneller is dan normaal, je eerste mount 60% en laatste 100%

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-08 17:51

Snappie88

Mr. Hollywood

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 31

Aangezien we al op de 1100+ posts zitten :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:49:
[...]

Eigenlijk moet blizzard dat hele macro gedoe eruit slopen ...
Juist niet, ruimte overlaten aan de community om zelf , binnen bepaalde grenzen, hun eigen spelervaring te kunnen aanpassen/beinvloeden is goed imo. Als Blizzard vind dat sommige macro's of addons een speler een voordeel kunnen geven wat 'not intended' was, dan maken ze dat wel onmogelijk, zoals dat gebeurd is met de RevealLvl mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:29

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.