Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 7.756 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Inderdaad, dat is ook de reden dat ik in een guild zit (met wat vrienden uit real life), zodat je kunt spelen met gezellige mensen die tenminste iets voor elkaar over hebben. Al een paar pickup groeps gedaan, maar allemaal willen ze alle items voor zichzelf. Bah. En dingen verkopen aan guild members? Ja blauwe misschien, voor een vrienden prijsje. :)

// Edit

BitByter ook op Stormrage?

[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 12-05-2005 09:05 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-04 14:46

BitByter

Prutst dit forum

Ryceck schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:56:
[...]

Same here @ epic-items :(
Ik lootte vandeweek uit Sunken Temple 2x prayer of fortitude lvl1 en 1x gift of the wild lvl1.
Gift hebbik naar guildie doorgestuurd en de prayers hebbik nog... Ik ken zelf prayer al dus heb eik 2 nutteloze boeken :P Ben overigens de enige 40+ priest in de guild :/
Dus als iemand nog een 48+ priest @ stormrage kent.... meej mooie korting mag je hem hebben :)

Die lvl2 prayer overigens gaat bij ons (Stormrage) voor ongeveer 60-70g over de toonbank @ AH.
ik ben met een nieuwe char bezig (priest nu lvl15...)
maar ik wil 'm best wel alvast kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

gisteren een wedstrijdje in ZF gehouden op te kijken wie er de hoogste AoE dps op de scarabs had. 2 warlocks of 1 mage. Zij kwamen beiden uit op 500 tot 600 dps. Ik met IAE en een flamestrike op 800 tot 1000 :D :D Op zich wel grappig, maar zij wonnen dus eigenlijk wel :)

Volgens mij werd daarna wel heel ZF boos op ons voor dit geintje, want we werden 1 minuut daarna gewiped en op dat moment besloot onze enige tank (een pally) meteen te kappen ondanks dat de priest en paladin beide een ss hadden. Beetje zwakjes imo, ga dan niet mee een instance in als je geen tijd/zin hebt om na een wipe weer verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Uit de patchnotes van de testrealm haal ik iets interessants over honor:
Players will see their last week's kill data in the "Last Week" section of the Honor System UI even if they did not achieve the 25 honorable kills required to gain standing or rank.
Nu snap ik dus ook waarom ik geen CP heb deze week.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

OkkE schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:02:
Inderdaad, dat is ook de reden dat ik in een guild zit (met wat vrienden uit real life), zodat je kunt spelen met gezellige mensen die tenminste iets voor elkaar over hebben. Al een paar pickup groeps gedaan, maar allemaal willen ze alle items voor zichzelf. Bah. En dingen verkopen aan guild members? Ja blauwe misschien, voor een vrienden prijsje. :)

// Edit

Stormrage FTW :D

Hoef nog maar 2 stukken van de lightforge set, namelijk de gloves en de helm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

its_me schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:08:
Uit de patchnotes van de testrealm haal ik iets interessants over honor:

[...]

Nu snap ik dus ook waarom ik geen CP heb deze week.
Uit dezelfde notes:
Highlord Demitrian is back! For those players unraveling the mysteries of Thunderaan, you may once more speak with the Highlord.
Wat betekent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

OkkE schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:02:

// Edit

Ik zit op stormrage ja
mijn nick is Axioma (level 60 warrior)
onze guildnaam is " Horde Compendium"

als je wil joinen, je bent meer dan welkom ;)

[ Voor 95% gewijzigd door BitByter op 12-05-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:25
Hier ben ik erg blij mee:
Innkeepers around the world now have a gossip option that lets you join a meeting stone directly from the innkeeper rather than going to the location of the meeting stone. Also these Innkeepers will now have background lore about each of the dungeons.

Nu worden die meeting stones eindelijk bruikbaar!

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:38

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Heuy, we zijn alweer aan een nieuw topic toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:10

Ryceck

Constants and Variables

BitByter schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:02:
[...]

ik ben met een nieuwe char bezig (priest nu lvl15...)
maar ik wil 'm best wel alvast kopen :)
Om eerlijk te zijn heb ik ze niet meer :X
Heb ze gisteravond geruild (ja, niet eens verkocht) tegen 2 mooncloth en een golden pearl. Dit omdat de dude die mij de cloths en pearl gaf een priest was (wie moet er anders wat mee) en ik met die ingredients mijn mooie robe af kon maken:
http://www.thottbot.com/?i=35727

Mijn equip is nu btw echt ernstig op lvl56. Ik heb (op 1 ring, 2 trinkets en me cloak na) alleen maar blauwe items ge-equipped :/
Een greep uit de equipment:
http://www.thottbot.com/?i=19573
http://www.thottbot.com/?i=13843
http://www.thottbot.com/?i=3368
http://www.thottbot.com/?i=19423
http://www.thottbot.com/?i=2927
http://www.thottbot.com/?i=19502
http://www.thottbot.com/?i=5137
http://www.thottbot.com/?i=19570

Zoals je kan zien zijn Sunken Temple en met name Maraudon me zeer gunstig gestemd geweest :Y)
Nu op naar de devout set uit de high-end instances :/

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Owjah, heb gister nog even meegeholpen bij een team dat op zoek was naar een 5e man voor de stockade. Mijn level is er nu wel ietwat hoog voor, en dat resulteerde ook in een wipe ... voor de mobs. Heb zo goed als niet moeten healen, en bijna elke ambush was een crit, zelfs de elites gingen eraan alsof je een konijn afschoot met een enforcer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de changes voor mage in patch 1.5:

Mages

* Mage Armor - Now has a new, unique icon.

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:38:

Mages

Lol :X

Warlock changes zijn gelukkig wel aardig:

- dreadmist set bonus werkt nu
- pet pathing issues gedeeltelijk opgelost
- pets worden nu mee gerevived (als ik het goed begrijp). Dit zou en berg soulshards kunnen schelen
- kunts soulshards halen uit honorable kills (vrij nutteloos als je het mij vraagt.. daat heb je nooit de tijd voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
Kan iemand de patch notes patches of een txt file linken? ik kan niet op de wow site vanaf hier :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Phantom schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 02:23:
Nou.. vanavond twee instances gedaan.. Uldaman en Zul'Farrak (niet alle bazen ivm tijdsgebrek)

Uldaman ging lekker, en toen Archaedas neer ging boerde hij de Stoneslayer op :D

En ik mocht hem hebben van m'n party (hunter, rogue, mage, priest en warrior (ik), allemaal guildies)

Wat een goed wapen zeg voor een warrior.. base dmg is ongelofelijk..

Ook nog een mooie execute crit mee gehad tijdens het opkrikken van m'n 2h sword skill (ja ik weet het, execute heeft niks met weapon dmg te maken, maar toch):

[afbeelding]

*clickable*
Welke mod is dat balkje waar je ziet , wie hoeveel dmg heeft gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

BitByter schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:24:
[...]

Ik zit op stormrage ja
mijn nick is Axioma (level 60 warrior)
onze guildnaam is " Horde Compendium"

als je wil joinen, je bent meer dan welkom ;)
Cool. Ik zal je wel eens /w'en dan. :) Ik ben een level 19 Mage. Zit trouwens al in een guild, dus joinen hoeft niet. :) But thnx for the offer.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

sebasgrif schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:44:
Kan iemand de patch notes patches of een txt file linken? ik kan niet op de wow site vanaf hier :(:(
http://www.worldofwarcraf...est-realm-patchnotes.html :)

Eeennnnn de beste feature sinds 3 maanden:

- Wands - The Shoot Wand ability is now a toggle. While active, it will continue attacking with the equipped wand until some other action is taken (movement, spellcasting, item use, etc...).

Verder ben ik hier ook wel blij mee:
- Fixed bug causing all tailoring recipes to show up as "orange"

Verder leuke fixes, maar zoals gewoonlijk weer weinig nuttigs voor priest/enchanter/tailor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Patch 1.5 Changes

****Battlegrounds arrive!****

* The Warsong Gulch and Alterac Valley battlegrounds are now available. The Warsong Gulch entrances may be found in the northern Barrens near the Mor'Shan Rampart (Horde) and south of Silverwing Outpost in Ashenvale (Alliance). The Alterac Valley entrances may be found east of Sofera's Naze in Alterac (Horde), and in the Headlands of Alterac (Alliance).

General

* Wands - The Shoot Wand ability is now a toggle. While active, it will continue attacking with the equipped wand until some other action is taken (movement, spellcasting, item use, etc...).
* Pet speed has been increased when out of combat and following their master.
* Berserking (Troll Racial) - Updated tooltip to clarify ability only usable following a melee critical.
* Hardiness (Orc Racial) - Fixed a bug that caused many abilities to ignore the additional resistance.
* It should no longer be possible to disarm traps created by friendly players.

PvP

* Honor system
o Dishonorable kills - gained by killing a trivial Civilian NPC - now has a negative impact on a player's honor. Enough dishonorable kills will reduce a player's rank all the way to zero.
o Players may now see an "estimated contribution point value" in the combat log for an honorable kill. Note that this value does not take diminishing returns against the same player into account, and is therefore "estimated".
o "Team Contribution Points" has been renamed to "Honor"
o Added tooltips to the different elements of the Honor System UI.
o Players will see their last week's kill data in the "Last Week" section of the Honor System UI even if they did not achieve the 25 honorable kills required to gain standing or rank.
o Fixed a bug where the PvP trinket rewards were not always removing the effects they were designed to remove (e.g. Polymorph, Fear, Stun).
* Sitting characters will now stand up immediately after an attack, even if stunned.
* Players can no longer swap inventory gear while dueling.
* Dueling is now allowed within Everlook.

Hunters

* The Hunter Epic quest has had some of its Demonic Corrupters retuned. It should also be noted that Hunters that attempt to bypass the single player portion of the encounter by using another class to do their tasks will fail the quest in a most glorious fashion.
* Tranquilizing Shot - Is now properly affected by Efficiency and Hawk Eye talents.
* Unleashed Fury - Fixed a bug where the damage increase was lower than stated in the tooltip. It should now increase damage by the listed amount.
* Growl - Rank 1 effect improved.
* Volley - Damage increased.
* Spirit Guides in Battlegrounds will now summon/resurrect your current pet when the Hunter is resurrected.
* Unstabling dead pets no longer puts players into a degenerate state where their pet only partially exists. Unstabled dead pets can now be properly revived, and players can no longer train more pets than their stable can hold.
* Fixed a bug where magic shots were missing too frequently when used on a target with Blessing of Protection active.

Mages

Paladins

* Fixed a bug where a Hunter's magic shots were missing too frequently when used on a target with Blessing of Protection active.

Priests

* Inner Fire - Now stacks with other effects that increase attack power and armor.
* Holy Nova - Cooldown decreased.
* Feedback - Casting a higher rank of the spell will now replace an existing, lower level effect.
* Unbreakable Will - Fixed a bug that caused many abilities to ignore the additional resistance.

Rogues

* Riposte - Fixed a bug where the ability was not usable against a disarmed or unarmed target.
* Vanish - Should be a lot more responsive when used to avoid incoming attacks.

Shaman

* Fixed a bug where Fire Nova, Flametongue, Stoneclaw and Windfury Totems had incorrect level caps when cast by higher level shaman. All totems should now be summoned at the level of the caster.
* Flametongue Totem - Tooltip updated to clarify that only the main-hand weapon is enchanted.
* Windfury Totem - Tooltip updated to clarify that only the main-hand weapon is enchanted.
* Fire Resistance Totem - New icon.
* Frost Resistance Totem - New icon.
* Grounding Totem - Fixed a bug that allowed some area of effect spells to be "grounded" and/or destroy the totem.

Warlocks

* Improved Drain Mana - Damage caused is now considered Shadow damage and is no longer reduced by armor.
* Improved Voidwalker - Now increases all Voidwalker spells (now also including Sacrifice) by 10/20/30%.
* Improved Succubus - Now increases Succubus spells by 10/20/30%.
* Master Summoner - In addition to decreasing casting time of summoning the Imp, Voidwalker, Succubus and Felhunter, it now reduces mana cost by 20/40%.
* Improved Enslave Demon - In addition to reducing the attack speed and casting speed penalty of enslaved demons, it now reduces the resist chance of Enslave Demon by 2/4/6/8/10%.
* Demonic Sacrifice - Is now instant cast.
* Improved Firestone - Now also improves the bonus Fire spell damage of Firestones by 15/30%.
* Inferno - The summoned Infernal will now be enslaved for 5 minutes before turning on its summoner.
* Drain Mana - Targets with no mana will no longer be valid for Drain Mana (Rank 4), making it consistent with all other ranks of the spell.
* Improved Drain Mana - Damage caused by this talent is now improved by the Shadow Mastery talent.
* Conflagrate - Range increased.
* Siphon Life - Is now instant cast, damage increased.
* Paranoia - No longer causes threat when cast.
* War Stomp (Doomguard) - Now has a maximum of 5 targets.
* Honorable kills will now generate a Soul Shard when Drain Soul and Shadowburn are used.
* Spirit Guides in Battlegrounds will now resurrect your last Imp, Voidwalker, Succubus or Felhunter. If the Doomguard or Infernal were the last active pet or the previous pet was killed before the Warlock, an Imp will be summoned.
* Improved Curse of Agony - Fixed a bug where Curse of Agony (rank 1) was not improved by the talent. The talent will now work properly with all ranks of Curse of Agony.

Warriors

* Deathwish - Is now usable while under a Fear effect, which will also remove the Fear effect.
* Overpower - Fixed a bug where the ability was sometimes blocked.
* Improved Cleave - Now increases damage bonus by 40/80/120%.
* Blood Craze - Talent design changed. It now regenerates 1/2/3% of the warrior's total health over 6 seconds after being the victim of a critical strike.
* New Fury Talent: Dual Wield Specialization - Increases damage with the off-hand weapon by 5/10/15/20/25%. Note: the additional damage also increases rage generation significantly.
* Iron Will - Fixed a bug that caused many abilities to ignore the additional resistance.
* Enrage - Increased the number of charges to 12. Decreased the duration to 12 seconds. The new duration is the limiting factor for slower weapons (e.g. Arcanite Reaper will typically get one less swing), while dual wielding and faster weapons will make better use of all of the charges over the duration of the ability.
* Concussion Blow - Changed to an instant, stunning attack and removed the damage portion.
* Shield Specialization - In addition to increasing % chance to block, it now gives the warrior a 20/40/60/80/100% chance to generate 1 rage on a successful block.

Items

* The following item sets have had their statistics, effects, and set bonuses updated: Arcanist, Netherwind, Prophecy, Transcendence, Felheart, Nemesis, Cenarion, Stormrage, Nightslayer, Bloodfang, Giantstalker, Dragonstalker, Earthfury, Ten Storms, Might, Wrath, Lawbringer, and Judgement.
* Mature Blue Dragon Sinew and The Eye of Shadow can both now drop off appropriate level demonic and blue dragonkin monsters. It should be noted that both Lord Kazzak and Azuregos will guarantee a drop of the aforementioned items but to get the items from the lesser creatures will be a much rarer occurrence.
* Essence of Eranikus now has a poison cloud graphic around it when used.
* Murloc Scale Belt and Breastplate recipes now are white items instead of green since they are vendor bought.
* Gryphon Mail Gauntlets now have a proper inventory icon.
* Ogre Toothpick Shooter now uses the proper attack animation.
* Distracting Dagger now sheathes properly.
* Mountain Giants in Feralas now drop loot more appropriate to their elite status.
* The Druid of the Claw quest in Teldrassil will now provide a weapon choice more appropriate for low level Night Elves.
* The Dreadmist set now has a bonus for wearing all 8 pieces of the set.
* Cutthroat's Loincloth name changed to Cutthroat's Pants.
* Ritual Kilt name changed to Ritual Leggings.
* Felstriker effect's name changed to Felstriker to reflect the previously patched item name change.
* Ogre Pocket Knife, Peacemaker, and Lok'delar, Stave of the Ancient Keepers now sheathe properly.
* Dragonbreath Chili's effect visual fixed.
* The Oblivion's Touch wand properly shoots now.
* Deepstrider Tumors are now a 100% drop off Deepstrider sea giants in Desolace.
* New art has been added for Nightslayer, Lawbringer, and Beaststalker's item sets.
* The Arcanist Crown has updated art.

Professions

* New Engineering firework recipe added.
* Added leatherworking recipe for mid level blue bracers.
* Dragonbreath Chili proc rate has been reduced.
* Restorative Elixir name changed to Resorative Potion with potion cooldown timer. Functionality has been changed so it should be more effective as it now dispels one harmful effect every 5 seconds for 30 seconds.
* Two new transporter recipes have been added, with one for gnomish and one for goblin engineers. Gnomish engineers can get their recipe from Gadgetzan, Goblin engineers from Everlook.
* Tribal Leatherworkers who have restarted their profession are now able to relearn the various Wild Leather patterns if they've already completed the quests prior to restarting the profession. Speak with Pratt McGrubben (Alliance) or Jangdor Swiftstrider (Horde) in Feralas to relearn what you once knew!
* Small Throrium Veins now sometimes will have Emeralds or Diamonds.
* Engineering Vendors now sell Blacksmith's Hammers.
* Both types of the engineer made Jumper Cables now share a cooldown. It was never intended to allow a player to use jumper cables XL and jumper cables within the same period of time.
* Solid Dynamite was inadvertently broken in the 1.4 patch to require harder materials than it should. This has been fixed.
* Wicked Leather Bracers Plan is no longer bind on acquire.
* Jumper Cables no longer have a chance to break when they fail.
* Elemental Flux added to blacksmith vendors.

Raids & Dungeons

* Molten Core
* Firesworns that are moved too far away from Garr will now become quite enraged until they move closer to Garr.
* The eruptions from the lava in Ragnaros's Lair will now always happen while Ragnaros is in combat. However, these lava eruptions occur less frequently, do less damage, and the damage they inflict is now resistable.
* The maximum range of the Wrath of Ragnaros spell has been increased.

# Additional new raid items have been added to the treasure lists for Azuregos, Lord Kazzak, and bosses in Molten Core.
# Onyxia - Fixed a bug that was causing Onyxia's Tail sweep to no longer cause knockback. Quests

* Searing Gorge has a new quest hub for both Alliance and Horde players called Thorium Point. The supported level ranges are 45-52. Craftsmen will be happy to know that the Thorium Brotherhood has opened up many new opportunities to gain favor amongst their clan (even for level 60 players).
* The Hinterlands has a new Horde quest hub known as Revantusk Village, located on the eastern coastline. Horde players level 44-52 are encouraged to visit Revantusk Village and assist the Revantusk with their myriad problems and tasks!
* All members of both the Horde and Alliance are reporting low stockpiles of various textile resources! Donations of cloth are now being accepted in the following locations: Darnassus, Stormwind, and Ironforge for the Alliance; Orgrimmar, Undercity, and Thunder Bluff for the Horde. Seek out an official Cloth Quartermaster for more information.
* Several quests have been added to Feralas for level 45-52 characters.
* Krueg Skullsplitter has moved from Thousand Needles to a more appropriate location at Camp Mojache in Feralas.
* Highlord Demitrian is back! For those players unraveling the mysteries of Thunderaan, you may once more speak with the Highlord.
* Dwarven Priests may now undertake the Molten Core discovery quest; "Attunement to the Core." By fixing this bug, we had to open the quest to all players once more. If you have already done the quest, you will not be required to do it again in order to access the Molten Core via the portal.
* Highlord Bolvar Fordragon should no longer despawn when "The Great Masquerade" is activated.
* Characters on the "A Strange Historian" quest are now correctly prompted to find Chromie in the northwest corner of Andorhal, where she and the ruined inn have been moved to.
* The Gordok Courtyard Key and the Gordok Inner Door Key are now zone bound items. These items only exist within the Dire Maul zone instance, and players will lose these keys from their inventory if they leave the zone.
* Everyone's favorite Alliance quest, "Deep Ocean, Vast Sea" now gives a substantial coin reward in addition to the choice of item.
* Rage Scar Yetis in Feralas no longer give the quest item for the "Mark of Quality" quest.
* Completing the "Mark of Quality" quest now gives Darnassus and Thunder Bluff faction increase where appropriate.
* Merideth Carlson should only hand out her free horse feed now to people who have already completed the quest for it.
* The "Unfinished Gordok Business" quest has been fixed to allow certain Human Priests access to it who had difficulty previously.
* Sea Elementals and Sea Sprays in Feralas should now be giving out the proper version of Oglethorpe's distress beacon.
* The end of the Paladin Epic Mount quest "Grimand's Finest Work" now makes it clearer that Lord Shadowbreaker's acquisition of the Arcanite Barding is only temporary.
* Jeziba in the Ruins of Andorhal now faces the correct direction when pointing to his Catalogue of the Wayward.
* Fraggar Thundermantle now correctly tells you to return to him, and not his evil, two-eyed twin, Frobe Thundermantle when completing the Skull Rock Clean-up quest.
* The Branch of Cenarius no longer drops off of Prince Raze. It now properly only drops off of Geltharis for the quest, The Branch of Cenarius.
* Failed quests will now indicate (Failed) in the quest log so it is easier to see them.
* Typos fixed in the Paladin Epic Mount quests.

User Interface

* Innkeepers around the world now have a gossip option that lets you join a meeting stone directly from the innkeeper rather than going to the location of the meeting stone. Also these Innkeepers will now have background lore about each of the dungeons.
* Levels Required for meeting stones have been increased. The intent is that a group will not receive party members from a meeting stone that don't really have a chance of completing the dungeon.
* Meeting Stones have had their rules for what players are grouped with what other players relaxed. This means groups who use meeting stones (or innkeepers) should have their groups formed much more quickly than they were previously.
* Pets of other party members will now display in the party UI. You can see pet health and harmful effects on the pet. You can turn this functionality on and off in the Interface Options menu.
* Players can now target other players in a raid by clicking on their name in the raid window. Additional Raid UI improvements coming soon.
* Added visual effects for healing power and spell power enchantments.
* Your main action bar now displays the number of the bar that you are currently displaying.
* In Master Looter mode, items are no longer opened up for looting by all party members after the round-robin looter closes their loot window. The Loot Master always distributes items over the loot threshold.
* Rolling on items while charmed/hexed/etc. now works, as does /random and receiving items from the master looter.
* When a player dies in an instance and then uses the spirit healer, the body in the instance now turns to bones.
* Players can no longer mail or auction an item that they've just disenchanted.
* When a ghost player is resurrected into an instance that has become full, they no longer come to life wherever their ghost happens to be standing. Instead, they get ported to the closest graveyard.
* Players must now bind a bind-on-equip bag to put in into a purchased bank bag slot.
* Items split from stacks can now be dropped directly into (or onto) bank bags without any mysterious error messages.
* Added a "Maximize" windowed video option which will maximize the game window and remove the borders for a fullscreen experience which allows popup windows.
* Trying to use a hearthstone, consumable, etc. while logging out now displays a more appropriate message: "Another action is in progress."
* The login interface files are now checked to make sure they haven't been tampered with or corrupted. This is to improve account security in public game rooms.
* Added the function TargetNearestPartyMember() to the UI scripting system.

World Environment

* The Thorium Brotherhood faction is now peaceful - players cannot go to war with them.
* The Wildhammer Clan in the Hinterlands is now a peaceful faction to the Alliance, meaning Alliance players cannot intentionally declare war on them.
* A new graveyard has been added near the east coast of the Hinterlands at the Overlook Cliffs.
* The two Hinterlands graveyards are now using a system that will ensure that the spirits of dead characters go to the closest graveyard.
* Buliwyf Stonehand, the dwarven weapon master in Ironforge, now properly tells you about the weapons that Woo Ping can train you in, instead of talking about himself. He does like going on about his own martial prowess.
* Krinkle Goodsteel of Gadgetzan submitted a complaint to the local Repairer's Union and has had his ability to repair durability reinstated.
* Brave Wildrunner of Bloodhoof Village in Mulgore no longer patrols through the kodo mounts.
* Added new load screens for Deadmines, Wailing Caverns, Uldaman, Razorfen Downs, and Zul Farrak.
* Discovering Valor's Rest now also pops the Southwind Village puzzle piece on the Silithus area map.
* Many of the Swift Mounts have gained eye glows and some have had other tweaks made to them to improve their looks.
* Additional mithril nodes have been added in Un'Goro crater
* Genavie Callow in Undercity is now properly on the Undercity faction.
* The Grow effect that Bom'bay in Sen'jin Village would sometimes cast on characters was reduced from 100% to 50% growth.
* The Lazy Peons in The Valley of Trials now make a wood chopping sound when they are hacking at the trees.
* The Dark Summoners of the Eastern Plaguelands have finally fully materialized and are no longer ghostly in appearance.
* In Silverpine Forest on Fenris Island, moved a Rot Hide Plague Weaver's spawn point from inside a tree.
* Neeka Bloodscar of Kargath no longer speaks as if she is in the Barrens.

Flight Paths

* New Horde Flight Paths
o Valormok in Azshara - Bloodvenom Post in Felwood
o Kargath in Badlands - Thorium Point in Searing Gorge
o Flame Crest in Burning Steppes - Thorium Point in Searing Gorge
o Tarren Mill in Hillsbrad - Revantusk Village in Hinterlands
o Undercity - Revantusk Village in Hinterlands
* New Alliance Flight Paths
o Ironforge - Thorium Point in Searing Gorge
o Morgan's Vigil in the Burning Steppes - Thorium Point in Searing Gorge
* The flight path from Undercity to Kargath no longer clips into the ground just south of Dalaran.

Bug Fixes

* Fixed bug causing all tailoring recipes to show up as "orange"
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
Daar kom ik dus niet op :)

toch bedankt.

inet is hier vrij streng afgeschermd....

danku Raffuhl!!

[ Voor 13% gewijzigd door sebasgrif op 12-05-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 13:42
Players can no longer swap inventory gear while dueling.
Wow hoop niet dat dit ook voor gewone PVP geldt. Dan zouden vrijwel alle melee classes dik de lul zijn :'(

[ Voor 187% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-05-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Mages

mja ik had ook zoeiets van oh joy :/

maar me grounding totem gaat straks ook bepaalde AOE's absorben }>

ik verheug me al op de nerf cry's op het wow forum :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

* All members of both the Horde and Alliance are reporting low stockpiles of various textile resources! Donations of cloth are now being accepted in the following locations: Darnassus, Stormwind, and Ironforge for the Alliance; Orgrimmar, Undercity, and Thunder Bluff for the Horde. Seek out an official Cloth Quartermaster for more information.

Wat moek me hier bij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-04 22:00

Binno

. .. ... ....

Shaman's zijn de pallies van Alliance, EZ mode dus... dus komt ook nog wel binnenkort ee nboost bij de palladins
Ryceck schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:57:
[...]

Soort Event om de mensen bijelkaar te krijgen.. zag je bij Daoc ook veel

[ Voor 73% gewijzigd door Binno op 12-05-2005 09:59 ]

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Ik denk dat je dus stacks van 20 linen, cloth, silk, mageweave en runecloth kunt inleveren tegen exp en mischien geld.

Dat zou wel vet zijn want ga 80K exp restbonus grinden vanavond op mobs die runecloth droppen. Dat maar effe in de bank tot de patch komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Ryceck schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:33:
[...]

Mijn equip is nu btw echt ernstig op lvl56. Ik heb (op 1 ring, 2 trinkets en me cloak na) alleen maar blauwe items ge-equipped :/
Een greep uit de equipment:
http://www.thottbot.com/?i=19573
http://www.thottbot.com/?i=13843
http://www.thottbot.com/?i=3368
http://www.thottbot.com/?i=19423
http://www.thottbot.com/?i=2927
http://www.thottbot.com/?i=19502
http://www.thottbot.com/?i=5137
http://www.thottbot.com/?i=19570

Zoals je kan zien zijn Sunken Temple en met name Maraudon me zeer gunstig gestemd geweest :Y)
Nu op naar de devout set uit de high-end instances :/
toon volledige bericht
http://wow.allakhazam.com/profile.html?56263
100% blauw ;) *opschep modus*
[...]

Reputation farm quests, zodat je eindelijk wat "makkelijker" Exalted kan worden en dus andere paardjes kan kopen.
Anoniem: 143011 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:19:
[...]

Uit dezelfde notes:

[...]

Wat betekent dit?
Legendary item uit Molten Core... http://www.thottbot.com/?i=37684 dat is helft 1 van de gevangenis van Thunderaan, Elemental of Wind. Helft 2 moet nog gevonden worden, en dat kan pas na die quest heb ik begrepen.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 12-05-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Mages

hehehe... zoiets had de warrior met de vorige patch >:) Thunderclap animation changed en that's it. Ben blij dat de Fury tree iets beter wordt dit keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:59:
[...]
Ik denk dat je dus stacks van 20 linen, cloth, silk, mageweave en runecloth kunt inleveren tegen exp en mischien geld.

Dat zou wel vet zijn want ga 80K exp restbonus grinden vanavond op mobs die runecloth droppen. Dat maar effe in de bank tot de patch komt.
Ik denk dat t vooral honor reputation verdienen is ;)

[ Voor 3% gewijzigd door itsme op 12-05-2005 10:06 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 143011 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:14:
[...]

Stormrage FTW :D

Hoef nog maar 2 stukken van de lightforge set, namelijk de gloves en de helm :)
Altijd leuk trouwens :P De wow-europe forums lezen, een dude genaamd gothyk zien replyen en dan ineens zien dat jij het bent :Y)

*Nog leuker: gewoon daar mensen zien replyen die ik gisteravond een enchant heb gegeven :D

[ Voor 12% gewijzigd door Ryceck op 12-05-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:04
je kan cloth dingen daar inleveren? (voor een rep bonus denk ik, of weer een reward) cloth dingen als linen/wool/silk/mageweave/runecloth/felcloth en mooncloth

maar wel weer typisch, bij alle classes word er iets gefixed of gebuffed en wij mages? Nieuw icon... jeeeh

er wordt voor de rest niks gedaan aan de arcane missle bug, je verliest mana maar er schiet niks (dus ook geen resists), de ice block bug (het schijnt mogelijk zijn die te verwijderen wat niet mag kunnen), de algemene frost bug (beesten die als ze bevroren zijn ineens over het hele scherm heen schieten.

en IMO ook een bug, het aantal resists wat wij hebben, in end game instances als je tegen mobs van 63 aan het vechten bent is ongeveer zon 30/40% resist, daar zou nog mee te leven vallen aangezien het bij een melee ook vaker voor komt (iig NIET 30/40%) echter ons kost het ook nog eens mana... en zonder mana zijn wij redelijk nutteloos in een instance.

Dit houd dus in dsat we 30/40% minder dmg doen, en nog eens eerder moeten stoppen met casten (of die evocation gebruiken die je tot de bossfight wou bewaren) Dit geld dus overigens voor alle caster groepen

Tevens komt het best vaak voor dat je ook op PvP en PvE van een gelijk lvl resists krijgt en zelfs van lvl 1's, geloof me je denkt echt van WTF? als er in je log staat: Rat resisted Frostbolt rank7.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:05:
je kan cloth dingen daar inleveren? (voor een rep bonus denk ik, of weer een reward) cloth dingen als linen/wool/silk/mageweave/runecloth/felcloth en mooncloth

maar wel weer typisch, bij alle classes word er iets gefixed of gebuffed en wij mages? Nieuw icon... jeeeh
Druids staat niks over in :P
dus wees blij met het icoontje ja :D

[ Voor 49% gewijzigd door SaURoN op 12-05-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:05:

Mages moeten niet zeuren, ze zijn toch al overpowerd, nerfen die hap >:)

T is inderdaad opvallend dat er nix met mages gebeurd, maar ze zijn op dit moment ook wel sterk tov andere classes imho. Met rogues gebeurd ook niets, 2 bugfixes, waarbij de 1e (riposite) al in de vorige patch genoemd werd.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Als ik uit stealth ga switch ik mijn main hand en off hand om, kan dit nog wel of is dit met deze nieuwe regels niet meer mogelijk in een duel? En voor pvp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Yeah, gisteren gekocht van een guildy voor 150G, omdat hij spaart voor zijn epic quest:

Hammer of the Northern Wind
Binds when equipped
Main Hand Mace
58 - 108 Damage Speed 2.10
(39.5 damage per second)
Requires Level 49
Chance On Hit: Launches a bolt of frost at the enemy causing 20 to
30 Frost damage and slowing movement speed by 50%
for 5 seconds.

En samen met deze, de ideale combo :Y)

Blackskull Shield
Binds when equipped
Off Hand
1895 Armor
30 Block
+5 Stamina
+10 Spirit
+10 Shadow Resistance
Requires Level 41

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

its_me schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:09:
[...]

T is inderdaad opvallend dat er nix met mages gebeurd, maar ze zijn op dit moment ook wel sterk tov andere classes imho. Met rogues gebeurd ook niets, 2 bugfixes, waarbij de 1e (riposite) al in de vorige patch genoemd werd.
Ja, maar met die vanish fix ben ik toch wel blij hoor. Hoevaak een rogue al niet in stealth doodging omdat een spell nog onderweg was terwijl hij al foetsie was, niet te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 90928 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:10:

Als ik uit stealth ga switch ik mijn main hand en off hand om, kan dit nog wel of is dit met deze nieuwe regels niet meer mogelijk in een duel? En voor pvp?
Wheheheh nu ga ik toch wel hard lachen naar al die sword newbies rogues die /spitten op mijn daggerbuild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:13:
[...]

Wheheheh nu ga ik toch wel hard lachen naar al die sword newbies rogues die /spitten op mijn daggerbuild :P
Niet jij weer..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Zit Gothyk en/of Borlax op dit forum ja ???

ik kan me nog het volgende voorval herrinerren... :(

ik zit sneaky in de inn van de crossroads mezelf te healen.
ondertussen draai ik met m'n muis zodat ik precies kan zien wat er buiten gebeurd.

ineens zie ik " gothyk taps with his foots while he waits impatiently"

ik dacht KUT !!!!
(de naam gothyk doet wel een belletje rinkelen namelijk :P)

en jawel hoor, backstab, blablabla dood :(

zie ik daarna " borlax greets u"

ARGH !! :P

ik krijg jullie nog wel ;) >:)

[ Voor 12% gewijzigd door BitByter op 12-05-2005 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
FragNeck schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:12:
Yeah, gisteren gekocht van een guildy voor 150G, omdat hij spaart voor zijn epic quest:

Hammer of the Northern Wind
Binds when equipped
Main Hand Mace
58 - 108 Damage Speed 2.10
(39.5 damage per second)
Requires Level 49
Chance On Hit: Launches a bolt of frost at the enemy causing 20 to
30 Frost damage and slowing movement speed by 50%
for 5 seconds.
Die heb ik laatst ook gevonden en verkocht voor 90G :P En niet een aan een guildie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Priest spelen is lastiger dan het lijkt. Ik ben nu level 10 en ik heb m'n hippe res spell en ik buff alles wat ik tegenkom op mijn pad. Mensen zijn wel aardig, want gisteren had ik twee keer dat een level 40+ stopte me bedankte en me perse geld wilde geven voor die +3 ofzo stamina die ik ze had gegeven. Toch een gold in totaal gekregen van aardige voorbijgangers. Enchanten is ook wel leuk, mijn level 10 heeft nu enchanting 85 en tailoring 100.

Toch het lastige is dat je echt geen enkele serieuze klap kan hebben. Mijn arme elfje moet te vaak vluchten voor spinnen, wolven en ander gespuis. Meestal wordt m'n paars/roze butt nog wel gered door iemand die ik net geholpen heb ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:49

On_E

Housemusic

noooo
Paranoia - No longer causes threat when cast

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ja toch, ze roepen al weken dat ik een weaponswitch mod zou moeten nemen, en een zwaard, dan ben ik een betere rogue. Laten we hopen dat ze het niet doorhebben en me doodleuk voor een duel uitnodigen, kunnen we lachen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:24

Nou, lekker als een rogue niet meer stancesets kan gebruiken. Moet ik de hele tijd daggers gaan dragen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tja... Moest er een keer van komen.. verder hebben we als warlocks weinig klagen.. eindelijk een zwaar nodige update.. Als ze nu nog eens een goeie oplossing vindne voor soulshards kunnen we misschien ook nog eens wat uithalen in Battlegrounds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Yellow|A schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:24:
Priest spelen is lastiger dan het lijkt. Ik ben nu level 10 en ik heb m'n hippe res spell en ik buff alles wat ik tegenkom op mijn pad. Mensen zijn wel aardig, want gisteren had ik twee keer dat een level 40+ stopte me bedankte en me perse geld wilde geven voor die +3 ofzo stamina die ik ze had gegeven. Toch een gold in totaal gekregen van aardige voorbijgangers. Enchanten is ook wel leuk, mijn level 10 heeft nu enchanting 85 en tailoring 100.

Toch het lastige is dat je echt geen enkele serieuze klap kan hebben. Mijn arme elfje moet te vaak vluchten voor spinnen, wolven en ander gespuis. Meestal wordt m'n paars/roze butt nog wel gered door iemand die ik net geholpen heb ;)
Ik doe wel es als ik door een gebied ren en ik zie een newbie kansloos tegen een mob vechten sluipen en dan ambush. Dat ventje/vrouwtje ziet de balk van die mob millimeter voor millimeter zakken terwijl hij er met zijn zwaardje op in staat te hakken, en ineens is de hp balk foetsie, zakt de mob in elkaar, en staat er een grote gast met een paar veren op zijn kop hem aan te kijken (ik dus).

Altijd lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online

Dit is eigenlijk een rogue nerf als dat niet meer kan ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

PacinoAllstars schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:29:
[...]

Nou, lekker als een rogue niet meer stancesets kan gebruiken. Moet ik de hele tijd daggers gaan dragen :r
Of de hele tijd zwaarden natuurlijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:30:
[...]

Tja... Moest er een keer van komen.. verder hebben we als warlocks weinig klagen.. eindelijk een zwaar nodige update.. Als ze nu nog eens een goeie oplossing vindne voor soulshards kunnen we misschien ook nog eens wat uithalen in Battlegrounds :P
Tsja, Demonology is misschien iets interessanter geworden, maar nog steeds zal ik er geen punt in stoppen.

Pet pathing fix is top, shards moeten gewoon verwijderd worden uit de game IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

its_me schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:30:
[...]

Dit is eigenlijk een rogue nerf als dat niet meer kan ...
Dat is dikke bullshit, een weaponswitch mod is nooit origineel onderdeel van het spel geweest, het is door een derde partij toegevoegd om het spelen makkelijker te maken. Als het er origineel niet inzat is het ook geen nerf. Ik ben een rogue zonder mods, en met daggers, en dus verandert er voor mij niks, dus je kunt niet beweren dat het een nerf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:31:
[...]

Tsja, Demonology is misschien iets interessanter geworden, maar nog steeds zal ik er geen punt in stoppen.

Pet pathing fix is top, shards moeten gewoon verwijderd worden uit de game IMO.
Wat doen die shards dan voor een caster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-04 22:00

Binno

. .. ... ....

Soort water en brood voor de reset .. warlocks kunnen er spullen mee maken.. kosten wel ee invi ruimte

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:32:
[...]

Dat is dikke bullshit, een weaponswitch mod is nooit origineel onderdeel van het spel geweest, het is door een derde partij toegevoegd om het spelen makkelijker te maken. Als het er origineel niet inzat is het ook geen nerf. Ik ben een rogue zonder mods, en met daggers, en dus verandert er voor mij niks, dus je kunt niet beweren dat het een nerf is.
Was wel onderdeel van het spel, want je kon gewoon je wapens tijdens een duel verwisselen. Als er dan een macrotje komt die het proces versimpeld is daar niks bijzonders aan.

Ohja poison kan je ook met een macro doen. Mag dat soms ook niet? Omdat dat door een derde partij is toegevoegd lol!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

[...]

Voor een caster nix ... voor een warlock wel .. onze enige bruikbare instant cast kost een soulshard .. een minion oproepen, Soulstone, healthstone, spellstone, iemand summonen enz kost allemaal een soul shard ...

Ze stacken niet en nemen dus Gruwelijk veel plek in. En daarbij komt nog dat je ze alleen kunt halen uit beesten waar je exp van krijgt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 55165 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:36:
[...]

Voor een caster nix ... voor een warlock wel .. onze enige bruikbare instant cast kost een soulshard .. een minion oproepen, Soulstone, healthstone, spellstone, iemand summonen enz kost allemaal een soul shard ...

Ze stacken niet en nemen dus Gruwelijk veel plek in. En daarbij komt nog dat je ze alleen kunt halen uit beesten waar je exp van krijgt ..
En nog belangrijker, ze voegen helemaal niets toe qua balance, dus zijn ze alleen maar vervelend IMO.

''Ga je mee PvPen Nix ?''

''Is goed, ik moet wel eerst ff een uurtje shards farmen in Tanaris''

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

its_me schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:09:
[...]

Ok uitlokken he? :P I call your bluff; Hoe is een mage dan overpowered?
SaURoN schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:05:
[...]

Druids staat niks over in :P
dus wees blij met het icoontje ja :D
Mages zijn niet blij met een icoontje in een nieuwe patch, als alle key-spells van de class bugged zijn.

Frost Nova, Blink en Arcane Missiles werken nog steeds niet naar behoren.
PacinoAllstars schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:29:
[...]

Misschien ligt het aan mij maar het lijkt wel alsof ze de balans bij de rogue toch langszaam naar een teamplayer gaan verleggen. Deze nerf die geen nerf is, is trouwens gewoon terecht. Je kunt waarschijnlijk trouwens na een sap nog steeds switchen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

PacinoAllstars schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:36:
[...]

Was wel onderdeel van het spel, want je kon gewoon je wapens tijdens een duel verwisselen. Als er dan een macrotje komt die het proces versimpeld is daar niks bijzonders aan.

Ohja poison kan je ook met een macro doen. Mag dat soms ook niet? Omdat dat door een derde partij is toegevoegd lol!!
Een macro geeft je een snelheidsvoordeel, ik vind dat het eerlijker is om alleen gebruik te maken van de opties die het spel bied. Net als de CS scriptkiddies die met een awp script altijd sneller konden vuren dan 'normale' spelers, het mag dan geen officieel cheaten zijn, eerlijk vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:30:
[...]

soulshards moeten gewoon stacken in 5 of 10

soulshard is gewoon een reagent, alle reagents kunnen stacken behalve die van de warlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:45:
[...]

soulshard is gewoon een reagent, alle reagents kunnen stacken behalve die van de warlock
Zeg zeg, je moest eens weten hoeveel bagspace ik wel niet kwijt ben aan mijn poisons en flash powders! Ook al stacken ze! :(

En als ik mijn leatherworking aan het upskillen ben, die broeken en boots die ik maak stacken ook niet hoor :P

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:46:
[...]

Zeg zeg, je moest eens weten hoeveel bagspace ik wel niet kwijt ben aan mijn poisons en flash powders! Ook al stacken ze! :(

En als ik mijn leatherworking aan het upskillen ben, die broeken en boots die ik maak stacken ook niet hoor :P

:')
soulshards zijn REAGENTS
HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:44:
[...]

Een macro geeft je een snelheidsvoordeel, ik vind dat het eerlijker is om alleen gebruik te maken van de opties die het spel bied. Net als de CS scriptkiddies die met een awp script altijd sneller konden vuren dan 'normale' spelers, het mag dan geen officieel cheaten zijn, eerlijk vind ik het niet.
Macro's zijn onderdeel van het spel, op de bliz site is er een heel forum gewijd aan het maken van macro's en in de manuals staat er een heel stuck over in

als je ingame /help doet, staat er onderaan een help parameter speciaal voor het macro gedeelte.

Macro => optie die het spel bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:44:
[...]

JA, je hebt gelijk we moeten alle ui's en addons gewoon verbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:45:
[...]

De packspace die het inneemt is wel het minste probleem van soulshards.. Het voornaamste probleem is het het feit dat het zoveel tijd kost om ze te maken en je er weer in no time doorheen bent.

Het zou meer helpen om een shardbag te hebben die tot 100 kan ofzo. En vervolgens de mogelijkheid om meer dan 1 shard per target te kunnen drainen. Bijvoorbeeld 2-3.

Kun je tenminste langer dan een uur mee na een kwartiertje farmen.

Shards verwijderen uit het spel is ook een optie.. maar dan zullen de skills hier wel op aangepast moeten worden (Soulburn timer flink omhoog bijvoorbeeld).

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 12-05-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:42:
Misschien ligt het aan mij maar het lijkt wel alsof ze de balans bij de rogue toch langszaam naar een teamplayer gaan verleggen. Deze nerf die geen nerf is, is trouwens gewoon terecht. Je kunt waarschijnlijk trouwens na een sap nog steeds switchen lijkt mij.
Hoezo nou weer de balans naar teamplay?

Hoe kan je na een sap nou switchen je bent toch in combat? Tezij je lucky bent en in stealth blijft....

Verder maakt niet uit, want je kan gewoon nog je wapens switchen heb net us forums gecheckt. Die hebben al test servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:51:
[...]

De packspace die het inneemt is wel het minste probleem van soulshards.. Het voornaamste probleem is het het feit dat het zoveel tijd kost om ze te maken en je er weer in no time doorheen bent.

Het zou meer helpen om een shardbag te hebben die tot 100 kan ofzo. En vervolgens de mogelijkheid om meer dan 1 shard per target te kunnen drainen. Bijvoorbeeld 2-3.

Kun je tenminste langer dan een uur mee na een kwartiertje farmen.

Shards verwijderen uit het spel is ook een optie.. maar dan zullen de skills hier wel op aangepast moeten worden (Soulburn timer flink omhoog bijvoorbeeld).
Gewoon verwijderen uit het spel die krengen, het is niet alsof we dan ineens overpowered zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

PacinoAllstars schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:50:
[...]

JA, je hebt gelijk we moeten alle ui's en addons gewoon verbieden.
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik zeg alleen dat het geen nerf is omdat het om een addon gaat die nu niet meer bruikbaar is. Ze mogen addons gebruiken zoveel ze willen, ik doe er niet aan mee.

en @ bokkie, twas als geintje bedoeld, maar flash powder is wel degelijk een reagent hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 16:42
Lees nou gewoon eens wat guides over de verschillende classes!
HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:46:
Ik zou zeggen; speel eerst eens een tijdje een warlock voordat je van dergelijke domme dingen loopt te melden.
Bosmonster schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:51:
Liever niet. Ik speel zelf ook af en toe op m'n warlock, en vind dat soulshard idee gewoon leuk en uniek. Het is alleen jammer dat ze niet stacken. Een speciale bag ofzo zou IMHO een uitkomst zijn. Zo iets als een quiver voor Hunters.

[ Voor 76% gewijzigd door Hydra op 12-05-2005 10:59 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:49:
[...]Macro's zijn onderdeel van het spel, op de bliz site is er een heel forum gewijd aan het maken van macro's en in de manuals staat er een heel stuck over in

als je ingame /help doet, staat er onderaan een help parameter speciaal voor het macro gedeelte.

Macro => optie die het spel bied.
Klopt, macro's zijn onderdeel van het spel, maar die weaponswitch mod niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:42:
[...]

Ok uitlokken he? :P I call your bluff; Hoe is een mage dan overpowered?
[...]
Mages zijn niet blij met een icoontje in een nieuwe patch, als alle key-spells van de class bugged zijn.

Frost Nova, Blink en Arcane Missiles werken nog steeds niet naar behoren.
Eindelijk een mage die het begrijpt.. Je kan roelen met een mage.. en in group vs group gaat het ook lekker.. maar met de lage HP die je hebt en geen armor heb je Frost Nova en Blink nodig.. Daarnaast is de mage zo ongelovelijk kwetsbaar terwijl de damage output niet denderend is over time.. @lvl 54 tegen een gelijk gelevelde... Sheep-Arcane Power-Fireball-PoM-Pyro-Fireblast-Scorch dodelijke combo om de 3 min.. maar niet dodelijk genoeg.. vaak is dit niet genoeg.. tegen een gelijk gelevelde dus moet je rekenen op Frost Nova en Blink.. Dit is nogmaals 1 tegen 1 en mijn HP is echt veel te laag.. als iemand een paar hits melee kan geven dan ben ik dood.. stunnen op een mage en mage kan niet blinken = dood.. Daarnaast is de dodelijke combo een mana vreter dus heb ik het geluk dat ik win dan ben ik OOM en heb niks meer (evoc 10 min timer).. komt er een 2de aan dan maar een mana potje als je die nog niet gebruikt hebt.. en op half MP ga je het niet redden met je mage tegen een goede speler.. Mage is lastig spelen en veel klagen over overpowered.. ga eens een mage spelen in PvP en je komt erachter dat het flink lastig is en in PvE geld dit hetzelfde..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:54:
[...]

Lees nou gewoon eens wat guides over de verschillende classes!

[...]

Ik zou zeggen; speel eerst eens een tijdje een warlock voordat je van dergelijke domme dingen loopt te melden.
:( en lees de reacties nou es effe voor je reageert! Het was een geintje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:53:
[...]

Gewoon verwijderen uit het spel die krengen, het is niet alsof we dan ineens overpowered zijn ofzo.
Ehm ja.. wel dus :) Gratis healing potions maken, Soulburn (15 sec instant cast...), etc..

Die soulshards houden dat nu binnen de perken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:57:
[...]

Als jouw geintjes nou leuk waren.. maar het constant uitlokken van zinloze discussies en het maken van domme opmerkingen vinden de meeste mensen niet zo 'geinig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PacinoAllstars schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:52:
[...]

Hoezo nou weer de balans naar teamplay?

Hoe kan je na een sap nou switchen je bent toch in combat? Tezij je lucky bent en in stealth blijft....

Verder maakt niet uit, want je kan gewoon nog je wapens switchen heb net us forums gecheckt. Die hebben al test servers
Waar zeurt iedere rogue over? Dat ze te weinig kunnen in instances. Waar zeuren alle andere classes over als het om rogues gaat? Ambush crits die te hoog zijn en op sommige gebieden overpowered zijn. Ultieme combinatie (bij een nerf=whine theorie) zou dus zijn dat ze terug gaan in dmg en vooruit gaan in team ipv solo play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Het niet stacken van soulshards is voor warlocks inderdaad een probleem. Ze hebben tenslotte ook nog andere professions die ook reagents met bag space nodig hebben, dus kan me bestvoorstellen dat ze ruimte tekort komen, vooral in het begin totdat je bags begint te krijgen die tot de 16 gaan.

Je hebt als je begint aan een instance toch als warlock een beetje de verantwoordelijkheid om de priest te soulstonen, her en der heartstones uit te delen, je minion klaar te hebben e.d. kost toch al snel een bagslotje of acht dat je eigenlijk moet reserveren voor soulstones. Ach free mount. Dat ene moment dat je op lvl 40 zonder moeite op je paardje zit compenseert een boel ;)

Ben er wel mee eens dat ze moeten stacken, hoeft niet perse stack van 10 of 20 te zijn, maar stacks van 5 zou de warlock class een boel helpen.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:55:
Dat is gewoon een macro?
HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:57:
Die "wat doen Soulshards" vraag was absoluut geen geintje, en aangezien zo langzamerhand bekend is dat jij geen drol van andere classes weet, is het niet meer dan logisch dat mensen die "mijn item X neemt ook ruimte in" opmerking serieus nemen.

[ Voor 51% gewijzigd door Hydra op 12-05-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Yellow|A schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:59:
Het niet stacken van soulshards is voor warlocks inderdaad een probleem. Ze hebben tenslotte ook nog andere professions die ook reagents met bag space nodig hebben, dus kan me bestvoorstellen dat ze ruimte tekort komen, vooral in het begin totdat je bags begint te krijgen die tot de 16 gaan.

Je hebt als je begint aan een instance toch als warlock een beetje de verantwoordelijkheid om de priest te soulstonen, her en der heartstones uit te delen, je minion klaar te hebben e.d. kost toch al snel een bagslotje of acht dat je eigenlijk moet reserveren voor soulstones. Ach free mount. Dat ene moment dat je op lvl 40 zonder moeite op je paardje zit compenseert een boel ;)

Ben er wel mee eens dat ze moeten stacken, hoeft niet perse stack van 10 of 20 te zijn, maar stacks van 5 zou de warlock class een boel helpen.
In instances zijn soulshards dus echt geen probleem :P Die paar shards heb ik na de eerste battle al weer terug.

Shards zijn eigenlijk uberhaupt geen probleem in PvE.. alleen in PvP is het een probleem omdat je ze niet kunt maken (nadruk op 'kunnen').

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 12-05-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:58:
[...]

Ehm ja.. wel dus :) Gratis healing potions maken, Soulburn (15 sec instant cast...), etc..

Die soulshards houden dat nu binnen de perken..
Mages kunnen ook gratis potions maken, en hebben ook een insta cast dmg spell, maar geen shards.

edit : anders alleen shards voor stones en summons ?

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 12-05-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:59:
[...]

Waar zeurt iedere rogue over? Dat ze te weinig kunnen in instances. Waar zeuren alle andere classes over als het om rogues gaat? Ambush crits die te hoog zijn en op sommige gebieden overpowered zijn. Ultieme combinatie (bij een nerf=whine theorie) zou dus zijn dat ze terug gaan in dmg en vooruit gaan in team ipv solo play.
En de 'nerf' op de weaponswitch mod maakt dat rogue's nu moeten gaan kiezen tussen sword of dagger voor ze een gevecht ingaat, zodat ze nog maar op 1 skills damage kunnen dealen, de combat way, of de assasination way, en niet beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Weaponswitch mod kan ik ook macro sripten hoor

wat die steady mod doet is gewoon een mooi schermpje eromheen maken

mja shards helemaal weghalen is ook een optie

imho is het beter als ze ze inderdaad gewoon stackable maken per 20 ofzo maar wel makkelijker te obtainen (gewoon alle mobs ofzo)

wordt het grinden ook makkelijker
On_E schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:01:
[...]

Mages kunnen ook gratis potions maken, en hebben ook een insta cast dmg spell, maar geen shards.
mages hebben geen minion voor mana/life share
de isntant cast van de mage is lang niet zo krachtig als die van de warlock

[ Voor 25% gewijzigd door Bokkie op 12-05-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:01:
[...]

Ze kunnen een beperkte mana stone maken, die ook niet uit te delen is..

De insta cast spell is voor zover ik weet lang niet zo krachtig als een Soulburn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:01:
Shards zijn eigenlijk uberhaupt geen probleem in PvE.. alleen in PvP is het een probleem omdat je ze niet kunt maken (nadruk op 'kunnen').
Inderdaad. Je zou ook shards moeten krijgen voor het killen van echte spelers ofzo. Dat, of gewoon de mogelijkheid hebben een paar stacks shards mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:59:
[...]

Dat is gewoon een macro?

[...]

Die "wat doen Soulshards" vraag was absoluut geen geintje, en aangezien zo langzamerhand bekend is dat jij geen drol van andere classes weet, is het niet meer dan logisch dat mensen die "mijn item X neemt ook ruimte in" opmerking serieus nemen.
Vent, zeik alsjeblieft niet zo, het is volstrekt normaal imo om een vraag te stellen of soulshards, ik had er wel van gehoord maar wist niet precies waar ze allemaal goed voor waren.

De bagspace opmerking was gewoon als gein bedoeld, omdat ik vaak een 12 slot zak vol met flash powder bij heb om maar niet vaak te hoeven restocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Bosmonster schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:03:
[...]

De insta cast spell is voor zover ik weet lang niet zo krachtig als een Soulburn..
Nou, een vriend van me is warlock en heeft een paar keer wel een soort van groene health stone gemaakt, die 100 health restored. Vooral early game waren die erg handig, want ze zaten niet op dezelfde timer als mijn heal potions, waardoor ik vaker kon healen tijdens een gevecht. Nu ik zelf op nagenoeg 1000hp zit heb ik er niet zo veel meer aan.

In wc3 had je health stones die zus/zoveel hp per seconde konden restoren, of instant 500hp bij een consume, kunnen warlocks die op een gegeven moment ook maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:05:
[...]

Inderdaad. Je zou ook shards moeten krijgen voor het killen van echte spelers ofzo. Dat, of gewoon de mogelijkheid hebben een paar stacks shards mee te nemen.
Beiden is mogelijk.. De eerste met de nieuwe patch, de tweede is ook geen probleem, behalve dat je dan een uur+ bezig bent met soulshards verzamelen.. En laat DAT nou juist het probleem zijn..

Als jij het voor elkaar krijgt om een Souldrain te doen in PvP: Respect! Ik zie het mezelf niet lukken in ieder geval ;)

Dat je wel je shard terugkrijgt van soulburn is tenminste iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:07:
[...]

Nou, een vriend van me is warlock en heeft een paar keer wel een soort van groene health stone gemaakt, die 100 health restored. Vooral early game waren die erg handig, want ze zaten niet op dezelfde timer als mijn heal potions, waardoor ik vaker kon healen tijdens een gevecht. Nu ik zelf op nagenoeg 1000hp zit heb ik er niet zo veel meer aan.

In wc3 had je health stones die zus/zoveel hp per seconde konden restoren, of instant 500hp bij een consume, kunnen warlocks die op een gegeven moment ook maken?
Major Healthstone doet 1200 health. Standaard procedure voor mij in 5-man instance runs, iedereen healthstones. Maar wij zijn dan meestal met 2 warlocks dus :P Anders wordt het wel lastig.. zeker als mensen het gebruiken voor ieder krasje dat ze oplopen..

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 12-05-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:56:
[...]

Eindelijk een mage die het begrijpt.. Je kan roelen met een mage.. en in group vs group gaat het ook lekker.. maar met de lage HP die je hebt en geen armor heb je Frost Nova en Blink nodig.. Daarnaast is de mage zo ongelovelijk kwetsbaar terwijl de damage output niet denderend is over time.. @lvl 54 tegen een gelijk gelevelde... Sheep-Arcane Power-Fireball-PoM-Pyro-Fireblast-Scorch dodelijke combo om de 3 min.. maar niet dodelijk genoeg.. vaak is dit niet genoeg.. tegen een gelijk gelevelde dus moet je rekenen op Frost Nova en Blink.. Dit is nogmaals 1 tegen 1 en mijn HP is echt veel te laag.. als iemand een paar hits melee kan geven dan ben ik dood.. stunnen op een mage en mage kan niet blinken = dood.. Daarnaast is de dodelijke combo een mana vreter dus heb ik het geluk dat ik win dan ben ik OOM en heb niks meer (evoc 10 min timer).. komt er een 2de aan dan maar een mana potje als je die nog niet gebruikt hebt.. en op half MP ga je het niet redden met je mage tegen een goede speler.. Mage is lastig spelen en veel klagen over overpowered.. ga eens een mage spelen in PvP en je komt erachter dat het flink lastig is en in PvE geld dit hetzelfde..
En nog een mage die het snapt ;)

Door gebrek aan armor, moet een class als mage wel een manier hebben uit de buurt te blijven van andere classes. Blink en FN zijn dus inderdaad nodig. Gezeur heb je natuurlijk altijd omdat melee classes er vanuit gaan dat een cloth class een easy win moet zijn of zo. (zo lijkt het althans) Dat men dan tegenstand krijgt van een class als mage kan men niet hebben of daar staat men versteld van.

Ik vind de polymorph nerf eigenlijk ook so so. Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen dat een class het onnoemelijk irritant vindt om uit combat te worden genomen op een dergelijke manier. Aan de andere kant krijgen ze er wel een volle health bar voor terug. Bovendien heeft een mage geen enkele manier om te healen. Als je een duel aangaat met een rogue of warrior en ze komen dichtbij, dan heb je die optie echt wel nodig om first aid toe te passen. Voor de duidelijkheid: Ondanks wat er op het labeltje van de polymorph staat, duurt deze nu hooguit 10 seconden. Je kunt hem meerdere keren casten, maar dat wil nog niet zeggen dat dit ook altijd werkt. (vanwege diminished returns)

Men kan wel zeggen dat fireballs doelen raken voor 800 dmg of meer en door armor heen gaan, maar wanneer krijg je de kans om deze af te vuren? Alleen aan het begin van een gevecht, als je uberhaupt in het voordeel bent. Ben je dat niet, kun je meteen gaan rennen, je CoC, Nova en blink gebruiken zodat je _hopelijk_ burst damage kan doen van afstand. Casting time = dood in pvp. Het komt dus altijd aan op channelen of burst damage. En channelen vreet mana.

Daarbij komt nog dat een mage in pvp blij mag zijn als deze 1 andere speler uit kan schakelen. Er zijn verschillende classes die het voor elkaar krijgen 2 tot 3 andere spelers te killen. Bij een mage heb je dan een mana probleem. Ik heb gemiddeld 3 tot 3.5k mana nodig voor 1 doel in pvp. Ik heb maar een 5.2k mana bar. In de end-game zal dit ergens rond de 4.5k liggen met een maximum van iets boven de 7k mana.

Een mage delft daarnaast zeer vaak het onderspit als deze het slachtoffer is van toevallig voorbij komende opposite faction. Waarschijnlijk 1 van de weinige classes waar easy honor kills op te halen zijn omdat je vaak nog maar 1 of 2 klappen hoeft uit te delen. Bij een groot deel van de melee classes ligt dat natuurlijk anders.

Mages zijn wel zeer fijn in mass-pvp, maar zijn ook vaak het eerste doelwit omdat iedereen dit ook weet. Ik word altijd als eerste getarget in een party als er toevallig een willekeurige groep horde mijn groep aanvalt en lig dus ook vaak als eerste op de grond.

Conclusie, mede door de resist kansen is een mage momenteel echt niet overpowered.
HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:03:
[...]

En de 'nerf' op de weaponswitch mod maakt dat rogue's nu moeten gaan kiezen tussen sword of dagger voor ze een gevecht ingaat, zodat ze nog maar op 1 skills damage kunnen dealen, de combat way, of de assasination way, en niet beide.
Idd, volgens mij kunnen alle andere classes ook niet 'the best of both worlds' hebben, dus waarom rogues/warriors wel. Eigenlijk jammer dat het dus nog steeds mogelijk is imo. Een druid kan ook niet zonder kosten snel tussen bear en catform switchen. (vreet mana) of alle skills in alle forms gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 12-05-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Als ze idd weapenswitch in combat onmogelijk maken nerfen ze rogues (en ook warriors denk ik?)

Overigens ben ik rogue en ben gister begonnen de mod te gebruiken, ik kan me in deze nerf helemaal vinden overigens, aan het begin van een aanval moet je besluiten welk wapen je gaat gebruiken, als dat betekend dat je een bepaalde skill niet kan gebruiken ... so be it.

Mag ik t nog wel jammer vinden overigens ;)

Zonder mod liep ik al een hele tijd met een zwaard in main hand en mes in offhand rond, als combat rogue het best imho. Wat ik met weaponswap doe is even mn linker en rechter hand wisselen, ik had daarvoor een knopje gemaakt met een macro.

Stealth -> Ambush -> Weaponswitch -> SS ... etc

Voor mij dus een echt knopje om dat te doen, niet autoswitch na een ambush, dan slaat t namelijk door naar een cheat imho

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
its_me schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:15:
Als ze idd weapenswitch in combat onmogelijk maken nerfen ze rogues (en ook warriors denk ik?)

Overigens ben ik rogue en ben gister begonnen de mod te gebruiken, ik kan me in deze nerf helemaal vinden overigens, aan het begin van een aanval moet je besluiten welk wapen je gaat gebruiken, als dat betekend dat je een bepaalde skill niet kan gebruiken ... so be it.

Zonder mod liep ik al een hele tijd met een zwaard in main hand en mes in offhand rond, als combat rogue het best imho. Wat ik met weaponswap doe is even mn linker en rechter hand wisselen, ik had daarvoor een knopje gemaakt met een macro.

Voor mij dus een echt knopje om dat te doen, niet autoswitch na een ambush, dan slaat t namelijk door naar een cheat imho
Ik ben warrior, en vaak gebruik ik een 2h axe voor singleplay op mobs, maar in combat kan het zijn dat er een extra mob gepulled wordt door aggro of zo, en als dat een caster is, dan deed ik voorheen mijn 2h ruilen voor een 1h met shield, zodat ik kon bashen wanneer hij ging casten.

Maar als dit dalijk niet meer kan, zal ik voortaan altijd met een shield rondlopen..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:13:
[...]

De enige rogue n00b hier ben jij omdat je nog steeds niet snapt dat bepaalde rogue abilities afhankelijk zijn van je weapon dmg = meer dmg = hogere skill output = hogere dmg = sword in mainahdn > dagger.

Ik heb ook een daggerbuild maar sinister strike gebruik ik toch echt met een sword omdat dat meer damage is.

Je snapt dus nog steeds niet dat jet met een weaponswitch macro dus EN je dagger abilities kan gebruik EN je gewone combat met een beter wapen (lees sword/mace) kan doen.

Ik heb het je al vaker gezegd en anderen hier ook: neem eens een advies van hoge rogues aan ipv constant eigenwijs te zijn en jezelf als ubah expert level 60 uit te drukken.
[...]

Nogmaals, heb het al vaker uitgelegd aan je. Er was ooit een macro om je wapens te switchen. Iemand heeft gewoon een UI eromheen gebouwt zodat je niet constant als je een nieuwe wapen hebt je macro hoeft te editen.

Dus als je die UI weghaalt heb je nog steeds een macro. M.A.W. gewoon hetzelfde alleen makkelijker.

[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-05-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:13:
[...]
idd, volgens mij kunnen alle andere classes ook niet 'the best of both worlds' hebben, dus waarom rogues wel. Eigenlijk jammer dat het dus nog steeds mogelijk is imo. Een druid kan ook niet zonder kosten snel tussen bear en catform switchen. (vreet mana) of alle skills in alle forms gebruiken.
Elke melee class gebruikt het. tanks om van bepaalde wapens te switchen, of wat dacht je van 2H naar sword/shield als dat plots in een instance nodig is?

Als dit echt zo is dat het ook in pvp en pve niet meer zou werken dan heeft dus de gehele melee class range een dikke nerf gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Players can no longer swap inventory gear while dueling.
Hier staat dueling, niet in combat. Lijkt me erg sterk dat ze dat zouden doen. Er zijn teveel spelers die wapens wisselen in combat. Als het in-combat zou zijn, dan kun je in large scale pvp raids niet meer wisselen, omdat je altijd wel iemands doelwit bent. Shamans, druids, warriors, rogues...allemaal classes die vaak meerdere wapens meezeulen... ik hou het op dueling en niet op het algemene in-combat, totdat Blizzard dit aangeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:07:
[...]

Je vraag:
"kunnen warlocks die op een gegeven moment ook maken?"

Je antwoord:
"een vriend van me is warlock en heeft een paar keer wel een soort van groene health stone gemaakt, die 100 health restored."

Op lvl60 is een healthstone dacht ik 1200 health. Heb je wel degelijk wat aan in instances, zelfs al heb je veel HP !

Ga eens wat andere classes proberen/nalezen.

edit: veel te laat op submit gedrukt :P

[ Voor 4% gewijzigd door Stealth2000 op 12-05-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:24:
[...]
Elke melee class gebruikt het. tanks om van bepaalde wapens te switchen, of wat dacht je van 2H naar sword/shield als dat plots in een instance nodig is?

Als dit echt zo is dat het ook in pvp en pve niet meer zou werken dan heeft dus de gehele melee class range een dikke nerf gekregen.
Tja, Blizzard acht het blijkbaar nodig. Je kan momenteel toch niet echt zeggen dat warriors of rogues te weinig damage doen. Wel jammer voor de pallies. In andere MMO's zie ik ook geen tanks die even veel damage doen als ranged attackers. Maar ja, ik ben geen warrior, dus wellicht is het nodig ;)

edit: Als het puur om duels gaat, is klagen dus niet nodig.
Bosmonster schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:03:
[...]

Wat doet soulburn op lvl 60?

Fireblast = 500 max zonder crits

Tenzij je een PoM Pyro gebruikt (= ook instant, maar wel 3 min cooldown) dan is het bijna 800 plus 250 DoT, maar ja niet iedere mage specced daarvoor.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 12-05-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
its_me schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:15:

uuh sorry hoor, maar jouw macro is heel makkelijk uit te breiden, naar de full weap switch

3 regels erbij en je hebt de autoweapon switch macro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:23:
[...]
De enige rogue n00b hier ben jij omdat je nog steeds niet snapt dat bepaalde rogue abilities afhankelijk zijn van je weapon dmg = meer dmg = hogere skill output = hogere dmg = sword in mainahdn > dagger.

Ik heb ook een daggerbuild maar sinister strike gebruik ik toch echt met een sword omdat dat meer damage is.

Je snapt dus nog steeds niet dat jet met een weaponswitch macro dus EN je dagger abilities kan gebruik EN je gewone combat met een beter wapen (lees sword/mace) kan doen.

Ik heb het je al vaker gezegd en anderen hier ook: neem eens een advies van hoge rogues aan ipv constant eigenwijs te zijn en jezelf als ubah expert level 60 uit te drukken.
Met die opmerking doelde ik, om dat nog maar even duidelijk te maken, op NIEUWE spelers die zich hebben opgewerkt tot level 20 en mij vervolgens commentaar geven op mijn daggerbuild. Ik heb al een tijd geleden aangegeven dat ik voor daggers ga omdat ik vind dat een rogue niet met zwaarden rond hoort te lopen, en omdat ik 75% van de tijd toch alleen maar met ambush werk, voor die 25% die ik SS e.d. gebruik neem ik niet de moeite om weer naar een zwaard te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:46:
[...]

Jij mazelaar, eerst al die Welpling toen je nog UD Rogue was en nu weer dit terwijl je eigenlijk op Kang the Decapitator zat te farmen. :) Sommigen hebben okk altijd mazzel :P
mazzel zou ik t niet willen noemen :P
die whelpling grinden was bv gewoon keiharde arbeid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Stealth2000 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:26:
[...]

Je vraag:
"kunnen warlocks die op een gegeven moment ook maken?"

Je antwoord:
"een vriend van me is warlock en heeft een paar keer wel een soort van groene health stone gemaakt, die 100 health restored."

Op lvl60 is een healthstone dacht ik 1200 health. Heb je wel degelijk wat aan in instances, zelfs al heb je veel HP !

Ga eens wat andere classes proberen/nalezen.

edit: veel te laat op submit gedrukt :P
Nou, dat ze stones kunnen maken die meer health restoren dat geloof ik wel, maar heb het over de constante heal die bijvoorbeeld bepaalde necklaces kunnen doen. Die restoren zus en zoveel mana of hp per zoveel seconden, een soort van health regen boost dus. Bij wc3 kon je zo'n steen bij je dragen, en dan had je een permanente regen boost. Werd het je toch nog te kwaad, dan kon je die steen opvreten voor een instant health boost.

Ik weet dus dat warlocks een health stone kunnen maken, maar is het uberhaupt mogelijk om in WoW een steen bij te hebben met beide functies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BitByter schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:15:
Zit Gothyk en/of Borlax op dit forum ja ???

ik kan me nog het volgende voorval herrinerren... :(

ik zit sneaky in de inn van de crossroads mezelf te healen.
ondertussen draai ik met m'n muis zodat ik precies kan zien wat er buiten gebeurd.

ineens zie ik " gothyk taps with his foots while he waits impatiently"

ik dacht KUT !!!!
(de naam gothyk doet wel een belletje rinkelen namelijk :P)

en jawel hoor, backstab, blablabla dood :(

zie ik daarna " borlax greets u"

ARGH !! :P

ik krijg jullie nog wel ;) >:)
toon volledige bericht
nee, ik heb die nick een beetje gejat voor op de forums O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:30:
[...]

Met die opmerking doelde ik, om dat nog maar even duidelijk te maken, op NIEUWE spelers die zich hebben opgewerkt tot level 20 en mij vervolgens commentaar geven op mijn daggerbuild. Ik heb al een tijd geleden aangegeven dat ik voor daggers ga omdat ik vind dat een rogue niet met zwaarden rond hoort te lopen, en omdat ik 75% van de tijd toch alleen maar met ambush werk, voor die 25% die ik SS e.d. gebruik neem ik niet de moeite om weer naar een zwaard te wisselen.
Curious maar hoe solo jij een mob dan? Backstab spammen lijkt me vrij lastig in je eentje m.u.v. een gouge en/of cheapshot? Besides is backstab een energy zuiper en kan je die niet blijven spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:35:
[...]

nee, ik heb die nick een beetje gejat voor op de forums O-)
en borlax is de grootste ninja-looter die er is op stormrage :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:30:
[...]

Tja je kan zoveel vinden. :) Ik vind ook wel dat een mage een lightning tree nodig heeft, maar het spel is door Blizzard gemaakt en zij bepalen de content. Als je je class dus succesvol wil spelen, zul je je uiteindelijk toch aan de 'formule' aan moeten passen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Je hebt trinkets, potions en andere gear die je health regen tijdens combat laten werken. Jammer alleen dat de rest stats op die equipment tot nu toe voor mij niet echt leuk waren. Betwijfel alleen of je trinkets zou willen opeten (carrot on a stick wel natuurlijk ;))

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

deel 31 anyone ?
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.