In het begin wel ja...Ga eens naar Tanaris/Gadzetstan...HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:50:
[...]
Ohw pleaaaaaase!
Ik kan al 31 levels lang perfecte levelen zonder gegankt te worden, het is echt niet alsof het spel ineens een grote doomwereld is geworden sinds honour hoor
Je moet je niet gek laten maken door whine verhalen van iemand die ge- OMFFFSHEGNKDMENERFSTFU - is. Als je een beetje oplet en af en toe met een team werkt op contested area, is er niks aan de hand, en een beetje doodgaan hoort er nu eenmaal bij, gebeurt mij ook vaak genoeg.
- Edit - Als ik zelf iemand tegenkom hangt het af wat de situatie wat ik doe. Is hij veel lager dan mij geleveled, neem ik de moeite niet om in stealth te gaan, ze zien dan zelf ook wel in dat ze geen kans maken. Is hij gelijk of nagenoeg gelijk, dan heeft ie kans dat ik een poging waag, en ik een kans dat ik het afleg. Het is imo dus nog steeds heel eerlijk en goed speelbaar.
Gistere kon ik niet wegvliegen Flightmaster dood..Heartstonen wou niet echt, werd steeds aangevallen en bij graveyard stonden ook lulletjes
Je kan daar echt niet normaal questen meer hoor......ja in van die low lvl contested veel beter als die lvl 60's die farmen naar lvl 48+ waar hun nog honor voor krijgen.