En dat is een NADEEL volgens jou? Hehe! Ik spreek je wel weer als mobs flinke AoE spells gaan gebruiken. Dan ben je blij dat je van afstand gatenkaas maakt van zo'n mob.
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:04:
Daar komt bij dat niet kan stealthen, en dus niet kan scouten, en hij bij lange na niet de crit chance van een rogue. De sneak attacks zoals ambush en garrotte doen enorm veel schade, en behalve sap kan een rogue ook cheapshot en kidneyshot gebruiken om een mob voor 10 seconden in een gevecht stil te houden, en het grote voordeel daaraan is dat iedereen (ook casters dus) volle bak kunnen gaan met hun dps, omdat de mob toch niks terug kan doen.
Uhuh. En dan na die 10 seconden? Als die mob op 30% health zit, en 't beest echt een takkehekel heeft aan die mage? Op het moment dat hij uit die stun komt gaat 'ie op die mage af, die gegarandeerd niet bij jou in de buurt staat. Tegen de tijd dat jij bij die mage bent, is hij al dood. Deadmines is leuk hoor, maar in hogere instances is een mage in 3 klappen dood.
En wat betreft dat stealthen/scouten, waarom zou een rogue in een instance moeten 'scouten'? Misschien weet je het niet, maar Hunters hebben een tracker waarmee ze alle mobs binnen een bepaalde radius kunnen zien, ook die om een hoekje staan. Als jij in je eentje rond zou gaan wandelen zou ik je kicken, de kans dat een mob je spot is gewoon te groot. Daarnaast zijn er ook nog eens mobs die gewoon dwars door stealth heenkijken. Als je geen Hunter hebt is socuten al overbodig en gevaarlijk, met een Hunter is het compleet nutteloos.
En wat betreft schade: als ik full-out ga trek ik ook de aggro van een warrior af hoor. De snelheid waarmee je killed is voornamelijk afhankelijk van hoe goed de warrior aggro kan houden. Als je puur damage nodig hebt, is sowieso een mage altijd beter dan een Rogue of Hunter.
Hoe wil je een gouge doen als die mob uit melee range is?
Echt, je hebt allemaal leuke theorien hoor, maar zo werkt het gewoon niet. Iedereen matigd z'n damage zodanig dat de tank aggro houdt, at all times.
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:13:
- Een hunter vecht 80% van de tijd op afstand. Waarom heeft hij anders een pet?
- Crit chance? Verdiep je eens in de ranged abilities van een hunter zou ik zeggen. (ook een tip misschien) De ranged damage van hunters is zeeeeer welkom.
Inderdaad. Ik crit op 2 van de 5 autoshots ongeveer. M'n base damage op mobs mijn level is ongeveer 160, een crit geeft 400 ongeveer. Ik schiet elke 2.3 seconden. Reken maar uit.
En wat betreft het vechten in ranged: maak daar maar 95% van. De enige keren dat ik niet in ranged ben, ben ik aan het wingclippen / disengagen omdat ik perongeluk te veel damage gedaan heb.
[
Voor 13% gewijzigd door
Hydra op 11-05-2005 12:22
]