Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.051 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Stronkie schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:27:
[...]

Nope om the Disenchanten heb je geen rod nodig. Om zo runed copper rod te maken met je Strange dust en Essence (of zoiets nodig) en een copper rod.
Disenchanten is gewoon je disenchant talent in drukken en daarna een wapen / armour kiezen in je env en bingo, als het te disenchanten valt heb je green dust......
Of met wat pech disenchant je 10 items en krijg je 10 keer een essence.... en heb je nog steeds geen dust :+
Blijft een kans wat het wordt bij disenchanting he :)

Of zoals het mij lukt: je disenchant alles en zit uiteindelijk met 2 [lesser eternal essence] en 55 [dream dust] :/

[ Voor 9% gewijzigd door Ryceck op 11-05-2005 09:31 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 08:55:
[...]

Ja als ik zelf priest was wist ik wel wat voor damage ik deed. Ik ben dus mage. Ik deed netjes een counterspell op zijn 1e heal, maar volgens mij was het een resist. Nou dan ben je dus mooi genaaid. En ik heb dus wel improved counterspell (oftewel 100% kans) Snap er dus de ballen niet van.

Daarnaast ook nog een aanvaring met een shaman gehad gisteren waar ik ook geen hol van snapte. Hij valt mij aan, plant zo'n earthbind totem in de grond (of hoe ze ook heten) ik selecteer de shaman en probeer polymorph te casten. Zie ik tot 3 keer toe in mijn combat log staan, earthbind totem resisted your polymorph. Ik klik dus gewoon echt op die shaman he. Iets zit er dus raar in elkaar en anders maak je dus geen kans als mage tegen een shaman.
geen earthbind, grounding totem doet dat :)

earthbind = slow
Groudning = absorbs 1 dmg spell, ook poly/fear

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:35:
[...]

earthbind = slow
zit er een cooldown op een grounding totem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:26:
[...]
Moet ik daar volgende keer dus een fireblast aan opofferen of zo.
Man, doodzonde, gewoon ff je wand gebruiken, hoeveel hp heeft een totem 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
\0/ Heb even twinx512-3200XL geheugen besteld. O+ Want met 512MB draaien is ook niet altijd een pretje. Ook bijna voor het eerst dat ik hardware ga kopen speciaal voor een game. B)

WoW r0x0rs teh big !!!1111oneoneone _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 08:41:
[...]
Jaja, Alliance easymode is moeilijk af te kicken he ;) Stelletje zwakkelingen!
Uh? Je zit op dezelfde server als mij.. ik alliance jij horde.. Als ik de begin quests bekijk level ik een horde char makkelijker dan een alliance.. Record voor mij staat nog steeds op de US server een char levelen van 1 tot 10 in 1 uur tijd.. (Tauren Shaman US Stress test) Gemiddeld zit ik op 1 tot 6 in een uur nu.. Of bedoel je wat anders? Vind de verhouding op onze server het beste.. Eerst waren veel alliance terughoudend maar nu wordt er lekker op en neer gevochten zoals er altijd wel een raid is bij SS.. of bedoel je de pally ;).. dan heb ik het antwoord Shaman of WotF+elke combo class.. elke kant heeft wel wat.. Of baal je dat alliance nu terug vecht op de server en jullie kont schopt :Y)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ryceck schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:31:
[...]

Of met wat pech disenchant je 10 items en krijg je 10 keer een essence.... en heb je nog steeds geen dust :+
Blijft een kans wat het wordt bij disenchanting he :)

Of zoals het mij lukt: je disenchant alles en zit uiteindelijk met 2 [lesser eternal essence] en 55 [dream dust] :/
Over het algemeen krijg je meer dust dan essence. Essence is dan ook in principe meer waard.

Voor Enchanting trouwens: Tot 50 skill ofzo alleen maar disenchanten, en niet enchanten. Je krijgt in het begin namelijk nog skill van disenchanten. Al je dan een berg dust/essence hebt gescoord beginnen met enchanten.

Als je tailoring hebt gewoon een hele berg linen robes maken en disenchanten.

Gister trouwens FRAPS gekocht en wat filmpjes geschoten in onze Scholo run :) Die dingen worden wel erg groot, dus vanavond maar even aan het editen en comprimeren :P

We zijn t/m Ras gegaan voor onze Imp Delivery quest (Warlock Epic mount). En ik heb ook direct mn Arcanite bars gescoord, zodat ik op het summonen in DM klaar ben met de quest.

Met een beetje mazzel vanavond dus ook m'n Warlock Epic mount! :D

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 11-05-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QlimaX schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:41:
[...]

Dat is ook weer waar. Jammer dat je totems e.d. niet in een arcane explosion mee kan nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:56

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik moet binnenkort ook maar eens hard gaan sparen, als het echt 90g kost om een mount te kopen :{

Waar koop je die eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai Ai ik heb alles al voor mijn epic behalve de Arcanite bars ...en wat dark iron ore maar dat komt goed ..

Die bars zijn 55 !! gold op mijn server man ... echt niet cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:52:
Ik moet binnenkort ook maar eens hard gaan sparen, als het echt 90g kost om een mount te kopen :{

Bij de pet shop boys..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 21:10

90g... dat is echt niks hoor:\

ik heb nu zelf een epic mount..

Verder ligt het eraan wat voor race je speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:39:
[...]

ja 15 sec cooldown :P dus 1x wand en dan heb je rond de 12 sec om een flinke dmg spel te casten of meer :)

wel opletten dat je de juiste totem pakt ^^

totems hebben 5 hp

dus een tik is genoeg :)

poly en fear doen geen dmg dus daardoor blijft de totem staan, maar wordt wel de spell geabsorbed :P

[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 11-05-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

ik had echt niet gedacht dat je in 50ish zooooo moeilijk is om iets te vinden als je NIET in een guild zit!!

op mijn server (SunStrider, Alliance) er is maar 1 guild die goed is, qua speler die wat van het spel weten en niet zulke nubs.

en ze hebben geen warrior's "meer" nodig!

voor de rest heb ik nog steeds beter 2h weapons nodig!

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Goh hij weet toch niet alles :D misschien makkelijk om te zeggen welke race je bent :P
Want om jou als dwarf naar Bloodhoof te sturen .....

Maar ik dacht dat je dwarf was dus probeer het eens recht van Ironforge, daar zit zo'n hutje in de bergen.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

QlimaX schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:41:
[...]

Ligt aan de Totem. Kijk eerst op Thottbot voordat je hier vraagt
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:39:
[...]

15 seconden. Maar check eerst op Thottbot voor je hier vraagt :P

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister Deadmines gedaan, de Van Cleef quest. Was m'n eerste echte instance, en moet zeggen; was erg cool! Hadden ook wel een aardige party, met een lvl22 en lvl26, die DM al eens hadden gedaan. Dat scheelt ook wel denk ik. Maar toch 1x een wipe, net na dat Van Cleef dood was. Gelukkig kon de palladin een corpsrun doen en de rest rez'en. :)

Nog leuke spullen aan over gehouden: [Staff of Westfall] en [Corsair's Overshirt] (aangezien ik lvl 18 Mage ben :P)

[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 11-05-2005 10:02 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
OkkE schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:00:
Gister Deadmines gedaan, de Van Cleef quest. Was m'n eerste echte instance, en moet zeggen; was erg cool! Hadden ook wel een aardige party, met een lvl22 en lvl26, die DM al eens hadden gedaan. Dat scheelt ook wel denk ik. Maar toch 1x een wipe, net na dat Van Cleef dood was. Gelukkig kon de palladin een corpsrun doen en de rest rez'en. :)

Nog leuke spullen aan over gehouden: [Staff of Westfall] en [Corsair's Overshirt] (aangezien ik lvl 18 Mage ben :P)
Wehe, ik ben laatst naakt @ lvl50 met alleen mijn truesilver breastplate en mijn wapens de deadmines in gegaan :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Haha, ik verdelde ook met trots in de guild dat ik DM had gehaald. Zegt een ander uit de guild zo: "In je 1-tje DM doen is veel leuker :P ;)" .... grmbl, met level 50 wel ja. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Crowmeister schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:57:
[...]
Ligt aan de Totem. Kijk eerst op Thottbot voordat je hier vraagt
Ik vraag er niet naar, ik WIST dat ze weinig health hadden, ik dacht 1, maar wist dat ze zo kapot zijn en de enige totem die meer health heeft zijn stoneclaw totems die mobs taunten, maar dat gaat weinig zin hebben in pvp ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:44:
Bouw een Hunter en je weet zeker dat je nog maar weinig instances van binnen ziet.
Wat een onzin. Ik kreeg pas geleden toen ik in ZF bezig was met een guildgroep een /w van iemand anders die vroeg of ik misschien naar hun groep wou switchen. Hunters zijn erg gewild in instances, meer dan rogues. Sap is gevaarlijk (ze kunnen je spotten) en werkt alleen op humanoids. Freezing Trap werkt op elke mob.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:17:
Dat is immers het enige waar de alliance aan denkt op argent dawn.. RiP Tarren mill
Ja, en natuurlijk zijn er helemaal geen Horde die meevechten...

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 11-05-2005 10:22 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:53:
Ai Ai ik heb alles al voor mijn epic behalve de Arcanite bars ...en wat dark iron ore maar dat komt goed ..

Die bars zijn 55 !! gold op mijn server man ... echt niet cool
Ik koop ook niet de bars, maar de arcane crystals. Die kun je al krijgen voor 15g ofzo.

We hebben 2 alchemists in de guild die voor mij die bars wel om wilden zetten. Voor de derde transmutation heb ik een alchemist in Orgrimmar 5g betaald (geen zin om 2 dagen te wachten :P).

Dus ik had 3 bars voor 50g.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 11-05-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:17:
[...]

Ik koop ook niet de bars, maar de arcane crystals. Die kun je al krijgen voor 15g ofzo.

We hebben 2 alchemists in de guild die voor mij die bars wel om wilden zetten. Voor de derde transmutation heb ik een alchemist in Orgrimmar 5g betaald (geen zin om 2 dagen te wachten :P).

Dus ik had 3 bars voor 50g.
Bij ons gaan crystals voor 40+ g en bars voor 50+ g. Transmutes kosten 10+ g :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
OkkE schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:11:
Haha, ik verdelde ook met trots in de guild dat ik DM had gehaald. Zegt een ander uit de guild zo: "In je 1-tje DM doen is veel leuker :P ;)" .... grmbl, met level 50 wel ja. :)
haha, ja, maar het levert echt geen moer op, alleen voor de fun, om die van cleef te slayen is wel grappig, aangezien je de eerste instance ongeveer een keer of 5 overnieuw doet ;)

dit is trouwens mijn char:

http://www.wowrankings.co....htm?name=Vaughan&s_id=95

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

QlimaX schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:15:
[...]

Ik vraag er niet naar, ik WIST dat ze weinig health hadden, ik dacht 1, maar wist dat ze zo kapot zijn en de enige totem die meer health heeft zijn stoneclaw totems die mobs taunten, maar dat gaat weinig zin hebben in pvp ;).
Dat valt heel erg mee, de meeste stomme alliance (lees: paladins :P) vallen als een gek elke totem aan die ze zien. Dat kost hun vaak het leven omdat ik dan de Stoneclaw gebruik of de totem die gewoon de minste mana kost.

EDIT: [Zeikermodus]

Je vroeg btw
hoeveel hp heeft een totem 1?
Dat klinkt toch echt als een vraag maar goed :)

[ Voor 12% gewijzigd door Crowmeister op 11-05-2005 10:30 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:57:
[...]

ja 15 sec cooldown :P dus 1x wand en dan heb je rond de 12 sec om een flinke dmg spel te casten of meer :)

wel opletten dat je de juiste totem pakt ^^

totems hebben 5 hp

dus een tik is genoeg :)

poly en fear doen geen dmg dus daardoor blijft de totem staan, maar wordt wel de spell geabsorbed :P
En zie ik ze dan nog eens casten, gelijk een Earthshockje drop. Met beetje geluk probeerde ie opnieuw Poly, zodat ik voor 2 seconden zijn Arcane spelltree heb uitgeschakeld waardoor meneer niet meer kan blinken. Dan even Warstompen, Earthbinden en hopen op die 2h-er Windfury zodat ik die squishy clothdragers gelijk naar half health help ;P

PvP is best makkelijk zolang je je classes kent en wat ze doorgaans doen in duels (meeste is wel voorspelbaar ;))

Skeiron, ik maakte een grapje, geen serieuze opmerking. Ik vind Bladefist een ontzettend toffe server qua community aan beide kanten, lekker stoken aan beide kanten maar toch ook normaal kunnen praten op irc en zo. Jammer dat de server fysiek zelf niet zo lekker is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:57:
[...]

Goh hij weet toch niet alles :D misschien makkelijk om te zeggen welke race je bent :P
Want om jou als dwarf naar Bloodhoof te sturen .....

Maar ik dacht dat je dwarf was dus probeer het eens recht van Ironforge, daar zit zo'n hutje in de bergen.
Lees! (zie ik daar onderaan lvl 31 human rogue staan? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Crowmeister schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:27:
[...]

Dat valt heel erg mee, de meeste stomme alliance (lees: paladins :P) vallen als een gek elke totem aan die ze zien. Dat kost hun vaak het leven omdat ik dan de Stoneclaw gebruik of de totem die gewoon de minste mana kost.
Waarom zou een pala in hemelsnaam een totem aanvallen? Helft van die totems zijn toch een mana drain voor shammy. Alleen die grounding totem moet dood, rest heb ik geen last van. Als een shammy totems gebruikt tegen mij in combat, resulteerd dat meestal in zijn dood, omdat hij het eerst door zijn mana heen is.

[ Voor 10% gewijzigd door Vincentio op 11-05-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinnieWeiss schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:32:
[...]

Waarom zou een pala in hemelsnaam een totem aanvallen? Helft van die totems zijn toch een mana drain voor shammy. Alleen die grounding totem moet dood, rest heb ik geen last van. Als een shammy totems gebruikt tegen mij in combat, resulteerd dat meestal in zijn dood, omdat hij het eerst door zijn mana heen is.
Earthbind is net zo goedkoop en daar wil je als melee class zonder Intercept ook wel vanaf hoor :) Anders dans ik netjes om je heen terwijl jij op 70% movement rondwaggelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alliance:

Night Elves:
Lelanai [Tiger Handler] - Darnassus - Cenarion Enclave

Dwarves:
Veron Amberstill [Ram Breeder] - Dun Morogh - Amberstill Ranch

Gnomes:
Milli Featherwhistle [Mechanostrider Merchant] - Dun Morogh - Steelgrill's Depot

Humans:
Katie Hunter [Horse Breeder] - Elwynn Forest - Eastvale Logging Camp

Horde:

Orcs:
Ogunaro Wolfrunner [Kennel Master] - Orgrimmar - The Valley of Honor

Trolls:
Zjolnir [Raptor Handler] - Durotar - Sen'jin Village

Tauren:
Harb Clawhoof [Kodo Mounts] - Bloodhoof Village - Mulgore

Undead:
Zachariah Post [Undead Horse Merchant] - Tirisfal Glades - Brill
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:30:
[...]

En zie ik ze dan nog eens casten, gelijk een Earthshockje drop. Met beetje geluk probeerde ie opnieuw Poly, zodat ik voor 2 seconden zijn Arcane spelltree heb uitgeschakeld waardoor meneer niet meer kan blinken. Dan even Warstompen, Earthbinden en hopen op die 2h-er Windfury zodat ik die squishy clothdragers gelijk naar half health help ;P

PvP is best makkelijk zolang je je classes kent en wat ze doorgaans doen in duels (meeste is wel voorspelbaar ;))
Ja earthshockje :P, nou dat overkomt mij dus niet meer. Zodra ik een shaman zie wordt het gewoon meteen een PoM spell, (zij het Poly of Pyro, hangt van de situatie af) de rest zie ik daarna wel :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:34:
[...]

Earthbind is net zo goedkoop en daar wil je als melee class zonder Intercept ook wel vanaf hoor :) Anders dans ik netjes om je heen terwijl jij op 70% movement rondwaggelt.
One word: Cleanse

Helemaal geen last van die movement speed dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

VinnieWeiss schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:32:
[...]

Dat van pally was maar een grapje. :P
Maar de meeste Alliance weet gewoon niet wat elke totem doet, of ze healen, soaken of damage dealen, dus vallen ze vaak de totems aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Hydra schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:15:
[...]

Wat een onzin. Ik kreeg pas geleden toen ik in ZF bezig was met een guildgroep een /w van iemand anders die vroeg of ik misschien naar hun groep wou switchen. Hunters zijn erg gewild in instances, meer dan rogues. Sap is gevaarlijk (ze kunnen je spotten) en werkt alleen op humanoids. Freezing Trap werkt op elke mob.

[...]

Ja, en natuurlijk zijn er helemaal geen Horde die meevechten...
Even over endgame gesproken:

Hunters zijn eigenlijk overbodig in elke 5 man Stratholme/LBRS/Scholomance.. rogues krijgen bij deze instances wel degelijk de voorkeur. Voor een 5 man groep in een moeilijke instance zoek je naar de classes die het meeste toevoegen en bij horde zijn dat: Warrior, Priest (of goede heal druid), Mage, Shaman, Rogue.

In Molten Core (40 man) hebben wij normaal gesproken 1 a 2 hunters (idd, nodig voor 1 boss voor tranq shot) en ongeveer 5 rogues normaal. Voor Ragnaros heb je zelfs een stuk of 8-10 rogues nodig.. Bij Onyxia gebruikten we ook maar 1 of 2 hunters.

Lord Kazzak doen we vaak met redelijk veel rogues.. gaat erg snel dood op die manier.. Iig overal hebben we meer rogues dan hunters :)

Het is alleen wel zo dat er veel minder lvl 60 hunters zijn dan rogues op het moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 28-08 16:49
Bij earthbound gebruik ik gewoon blessing of freedom, maar die schijnt niet te werken bij die rooting totem (net zoiets als de druid root? ), weet het niet zeker maar dat gebeurde mij een paar keer bij de bloodscalp shamans in STV. Zal als ik thuiskom nog eens proberen.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
se7en schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:57:
ik had echt niet gedacht dat je in 50ish zooooo moeilijk is om iets te vinden als je NIET in een guild zit!!

op mijn server (SunStrider, Alliance) er is maar 1 guild die goed is, qua speler die wat van het spel weten en niet zulke nubs.

en ze hebben geen warrior's "meer" nodig!

voor de rest heb ik nog steeds beter 2h weapons nodig!
Ha! ik ben lvl 55 en ook op zoek naar een guild op Sunstrider. Jammer alleen dat ik Horde ben :p
Bij mijn vorige guilds was ik altijd het hoogste level en heb eigenlijk nog nooit met mijn guild kunnen questen. Die ene goede guild, bedoel je "Exit"? Ben ik iig aardig vaak door gekilled.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:39:
[...]

Dat van pally was maar een grapje. :P
Maar de meeste Alliance weet gewoon niet wat elke totem doet, of ze healen, soaken of damage dealen, dus vallen ze vaak de totems aan.
Ja dat heb ik dus ook. Ik kom niet heel vaak shamans tegen dus ook weinig totems. Misschien maar eens in verdiepen dan op Thottbot. Nu snap ik wel trouwens, waarom die shamans tussen Tarren Mill en Southshore overal die grounding totems droppen als ze achterna gezeten worden door 40 alliance :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
RedruM schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:40:
[...]

Even over endgame gesproken:

Hunters zijn eigenlijk overbodig in elke 5 man Stratholme/LBRS/Scholomance.. rogues krijgen bij deze instances wel degelijk de voorkeur. Voor een 5 man groep in een moeilijke instance zoek je naar de classes die het meeste toevoegen en bij horde zijn dat: Warrior, Priest (of goede heal druid), Mage, Shaman, Rogue.

In Molten Core (40 man) hebben wij normaal gesproken 1 a 2 hunters (idd, nodig voor 1 boss voor tranq shot) en ongeveer 5 rogues normaal. Voor Ragnaros heb je zelfs een stuk of 8-10 rogues nodig.. Bij Onyxia gebruikten we ook maar 1 of 2 hunters.

Lord Kazzak doen we vaak met redelijk veel rogues.. gaat erg snel dood op die manier.. Iig overal hebben we meer rogues dan hunters :)

Het is alleen wel zo dat er veel minder lvl 60 hunters zijn dan rogues op het moment..
Wij doen 5 man vaak met: Warrior, Hunter, Priest, Paladin en Warlock. Nog nooit fout gegaan. Gaat zelfs vaak beter dan met rogue/mage

En voor MC/Onyxia hebben wij meestal 5 hunters en 6 rogues. 3 Hunters hebben al tranq shot, zeer relaxed. Magma is bijna nooit lang in frenzy mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:13:
Zo raffuhl. Gisteren meegeweest naar Gnomeregan! Ik heb mijn team meerdere malen uit de brand geholpen.

1 ) Uit een team van 2 mobs, eentje sappen
2 ) Uit een team van 4, 2 distracten terwijl de hunter die mee was de andere 2 pullt
3 ) Wanneer er 2 of meer kwamen, de zwaarste mob alleen aanpakken tot het team de rest doodhad

We bestonden uit mij (rogue), een paladin, een priest, een mage en een hunter. Allemaal level 32.

Ze hebben nog geroepen dat ze maar wat blij waren dat ik mee was. Een 2e tank had hier geen nut gehad, de eerste tank kon het ook aan.

Helaas zijn ze wel een aantal keer gewiped omdat er zo'n stom ALERT ALERT botje stond te zwaaien met zijn armpjes, waarop het complete team platgestampt werd door een horde robots die voorbij kwam stomen, ik moest best lang wachten voor ze weer terug kwamen :')
Wat moet ik met die informatie? Wil je nu van mij horen dat een rogue nuttig is in Gnomeregan? Of dat een rogue de enige is die een wipe overleeft door vanish?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hm, dus ik moet gewoon nog even hard doorwerken naar de 40 en dan kan ik in EF een paardje halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinnieWeiss schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:26:
[...]

Bij ons gaan crystals voor 40+ g en bars voor 50+ g. Transmutes kosten 10+ g :X
Hier ook. Heb alle crystals dus zelf maar gemined en laten transmuten door een bevriende alchie :)
Ik weet vanmiddag pas of ik de pristine black diamond heb, gisteravond op geboden en hij stond op long toen ik uitlogde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Al het gezeik over welke class nou handiger is :) Ligt er net aan hoe goed je je class beheerst. Heb nu op lvl 55 met een hunters mark op mn target een dps van 115 ofzo. Ik heb wel mn armor aangepast, ik had alle armor van de falcon, wat voor veel critts en een hoop mana zorgt, maar je hp wordt wel een beetje weinig, pvp was bijna onmogelijk omdat ik gewoon te snel dood ging. Maar even een mengeling gemaakt tussen monkey, falcon en eagle, nu 3500 mana en 2600 hp geloof ik werkt een stuk beter! een lvl 49 orc hunter viel me aan terwijl ik low mana had en half hp had omdat ik met een blazing elemental bezig was. Lukte me om de hunter en de elemental te killen (wel met 1 healing potion)

Een goede hunter is super handig in een party. Ben zelf lvl 55 (gisteren geworden) en speel erg vaak samen met een holy priest en een rogue. Bijna onoverwinnelijke combi. Voor instances vragen we een warrior en bij voorkeur een druid erbij en je bent klaar. Heb ook een paar instances gedaan met de hunter / priest / warrior / mage / paladin combi, gaat ook erg lekker. En eergisteren maraudon gedaan met 2 hunters 2 paladins en de holy priest, nog nooit zo makkelijk gehad :D de ene paladin was meer een healer, de ander meer een damage gerichte. Dus de paladins + pets tanken hunters schieten, priest healen. De priest heeft 2 of 3 keer aggro gekregen omdat er een patrol aankwam of omdat we per ongeluk teveel mobs pulden. 1 keer gewhiped omdat de ene paladin crashte, gelukkig kon de andere hunter feign death doen, en de priest resurecten met goblin shock cables --> erg relaxed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
Damn kijk wat ik gisterenavond vond in UBRS:
http://www.thottbot.com/?i=25618, echt super ding !! Nu mijn shanker farmen en dan respeccen naar dagger rogue :), Ik rolde gewoon een 100 hahaha. Kan ik mijn hanzo weer aan de kant doen.

Ik weet alleen nog niet de preciese build, ik zit te denken aan een 21/8/22.

Ow ja over het hele classes verhaal, In denk dat het allemaal niet zoveel uit maakt. Met goede mensen kom je er altijd redelijk makkelijk. Tis alleen een kwestie van luisteren.

Ik heb sinds kort een Damage meter en ik stond in de Raid (15 man) bovenaan met de damage output. Maar dankzij de goede warriors (en feint) heb ik nauwelijks aggro getrokken. zo zie je maar dat je met samenspelen het verst kan komen.

[ Voor 40% gewijzigd door SiNisTrAD op 11-05-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 20:39
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:48:
Hm, dus ik moet gewoon nog even hard doorwerken naar de 40 en dan kan ik in EF een paardje halen :P
Als je nu een zwart paardje wil, moet je naar Menethil Harbor gaan, daar zit een Horse Breeder die een [Black Stallion] verkoopt :)
Nadeel, je training moet je in Eastvale Logging Camp halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:23:
[...]

gaan we weer. :) weer zo eentje die denkt dat hij ergens recht op heeft / Blizzard ergens geen recht op heeft. Wederom: je mag me vertellen waar in de EULA/TOS staat dat Blizzard het recht niet heeft stun te nerfen (of eerder Kaap die vond dat ie "recht heeft" op end game loot).
Maar ik heb toch ook recht op endgame loot :? Net zoveel als jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

Standaard 5 man groep is bij ons in de guild (we hebben niet al te veel reserves :) ):
1 Warrior
1 Priest
1 Druid
1 Palladin
1 Mage

verder nog 2 rogues erbij die plekken innemen als 1 van de 5 niet aanwezig is

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:47:
[...]

Wat moet ik met die informatie? Wil je nu van mij horen dat een rogue nuttig is in Gnomeregan?
Je moet uit die info concluderen dat rogues wel degelijk een nuttige invulling kunnen zijn in instances, dus niet alleen in Gnomeregan, maar ook elders. Er zullen genoeg plekken zijn waar je een extra paladin zou verkiezen, maar nutteloos? Verre van, MITS goed gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SiNisTrAD schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:52:
Damn kijk wat ik gisterenavond vond in UBRS:
http://www.thottbot.com/?i=25618, echt super ding !! Nu mijn shanker farmen en dan respeccen naar dagger rogue :), Ik rolde gewoon een 100 hahaha. Kan ik mijn hanzo weer aan de kant doen.

Ik weet alleen nog niet de preciese build, ik zit te denken aan een 21/8/22.
21/8/22 is sweeeet :o en die dagger is nice voor offhand, 1.3 spd is super voor poison apply :)

/grats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Dutchy007 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:53:
[...]

Als je nu een zwart paardje wil, moet je naar Menethil Harbor gaan, daar zit een Horse Breeder die een [Black Stallion] verkoopt :)
Nadeel, je training moet je in Eastvale Logging Camp halen..
Wat voor training? Voorzover ik nu weet moet je de Mount skill bij je trainer kopen, en dan een paard gaan regelen. Wat en waarom moet je precies trainen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:56:
[...]

Wat voor training? Voorzover ik nu weet moet je de Mount skill bij je trainer kopen, en dan een paard gaan regelen. Wat en waarom moet je precies trainen dan :?
Je mount skill train je bij een horsetrainer en die vind je voor humans in Elwyn forrest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:54:
[...]

Je moet uit die info concluderen dat rogues wel degelijk een nuttige invulling kunnen zijn in instances, dus niet alleen in Gnomeregan, maar ook elders. Er zullen genoeg plekken zijn waar je een extra paladin zou verkiezen, maar nutteloos? Verre van, MITS goed gespeeld.
Het feit dat jullie maar 1 tank nodig hebben geeft toch al aan dat er eigenlijk een plaats 'over' is in de groep. Daar kun je dus alle classes voor uitnodigen. Ik zie liever een extra mage of healer/tank omdat zij meer bieden dan alleen damage, zoals ik ook al vele malen eerder heb gezegd. Wat voor meerwaarde heeft dat distracten als je al poly en MC hebt? Bovendien kan ik met mn mage zelfs een zelfde lvl elite bezig houden tot de rest van de mobs is weggewerkt.

Een extra paladin zie ik sowieso het nut niet van in. De aura's van de paladins zijn 50% van wat zij te bieden hebben. En die krijg je al van de 1e. Dan liever nog een druid o.i.d. vanwege de betere heals.

OK? Dat is dus mijn mening zoals al vele malen verkondigd. Je kunt er wel tegenin blijven druisen, maar ik blijf er toch bij, hoe je het ook wendt of keert.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

geld ook voor de andere trainers, je leert bij die persoon de skill om mount te gebruikenvervogens kan je een moun kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:34:
[...]
Ja earthshockje :P, nou dat overkomt mij dus niet meer. Zodra ik een shaman zie wordt het gewoon meteen een PoM spell, (zij het Poly of Pyro, hangt van de situatie af) de rest zie ik daarna wel :)
Meeste doen dan een 700 dmg fireball, en dan scorch/fireblast dus dan heb ik zo'n 2k health minder give or take. Nature's Swiftness, Heal wave, dat is normaal 1600-1700 hp gehealed (crit voor 2500) zodat ik dat gelijk weer terug heb en vervolgens Earthshock en grounding bewaren voor die keren dat je toch wat wil casten.

Mage vs Shaman is erg in het voordeel van de Shaman hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus toch die ;). Dan klopt het toch wat er gebeurde? Shaman heeft ook een redelijk vervelende shockspell voor spellcasters .... spell interruption + chance not to cast spells for 2 seconds .... ik zou het wel weten ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:06:
[...]

Meeste doen dan een 700 dmg fireball, en dan scorch/fireblast dus dan heb ik zo'n 2k health minder give or take. Nature's Swiftness, Heal wave, dat is normaal 1600-1700 hp gehealed (crit voor 2500) zodat ik dat gelijk weer terug heb en vervolgens Earthshock en grounding bewaren voor die keren dat je toch wat wil casten.

Mage vs Shaman is erg in het voordeel van de Shaman hoor :)
NERFBAT!!! ;)

Ik probeer altijd langszaam te beginnen tenzij het tegen een class is met hoge damage. Neemt men over het algemeen niet de moeite om al meteen te healen. Of men doet een non-instant heal. Dan kun je dus je counterspell gebruiken en meteen de flinke damage los laten.

Maar ja, in theorie werkt alles altijd beter dan in de praktijk. Wij mages moeten denk ik gewoon accepteren dat van shamans en druids 95% van de tijd niet te winnen is. Zo is dat bij warriors dan weer tegen mages. Ik heb nog nooit van een warrior verloren in PvP op de een of andere manier. Het is gewoon de makkelijkste class om te verslaan. Ik ben er van overtuigd dat iedere class zo z'n ultieme tegenstanders heeft. Een beetje een paper-rock-scissors verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Ik zie zo vaak afkortingen voorbij komen NE/ PoM/ SS. Staat er ergens ook een lijst met afkortingen?

Ik ben bezig met een Warrior. Ben nu lvl 25. Wat zijn een beetje leuke daggers/swords voor mij, die en beetje betaalbaar of vindbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey!

Ook mensen hiero met problemen met het ophalen van char list? (Hellscream Realm)
Op andere realms doet ie het hiero namelijk wel 8)7

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Brazza schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:24:
Ik zie zo vaak afkortingen voorbij komen NE/ PoM/ SS. Staat er ergens ook een lijst met afkortingen?

Ik ben bezig met een Warrior. Ben nu lvl 25. Wat zijn een beetje leuke daggers/swords voor mij, die en beetje betaalbaar of vindbaar zijn?
zjin afkortingen van spells enzo
als je de classes en hun skills/talents doorneemt begrijp je ze wel

SS = sinister strike rogues skill
POM = Presence of mind, Mage talent
NE= nigth elf? meestal

gewoon ff de skills en talents van alle classes doornemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brazza schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:24:

SS = Sinister Strike (rogue spam attack waarvoor je iedere keer een combo point krijgt. Je kunt een finishing move zoals eviscerate doen na een aantal combo points te hebben verzameld. (5 max) Meer combo points is meer DPS op de finisher)

PoM = Presence of Mind (mage spell om een instant cast te doen op je volgende spell met een casting tijd van onder de 10 seconden, dus eigenlijk alles, cooldown van 3 minuten)

NE = Nightelf (behoeft geen verklaring denk ik :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

NE - Night Elf
PoM - (zie post boven deze)
SS - Soutshore/ kan ook sinister strike zijn hangt ervan in welk context deze gebruikt wordt
IF - Ironforge
SW - Stormwind
BRD - Black rock depths (Instance)
UBRS - Upper Black Roch spire (Instance)
MC - Molten Core
ZF - Zull Farrak (instancem deze hoorde ik vak in tanaris)
UC - Undead city
Scholo - Scholomance (instance)

kon zo even geen website vinden, feel free om het aan te vullen

[ Voor 16% gewijzigd door Binno op 11-05-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:30:
Hey!

Ook mensen hiero met problemen met het ophalen van char list? (Hellscream Realm)
Op andere realms doet ie het hiero namelijk wel 8)7

Greetz
Ik kom ook niet op Hellscream :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:14:
[...]Ik ben er van overtuigd dat iedere class zo z'n ultieme tegenstanders heeft. Een beetje een paper-rock-scissors verhaal.
Klopt ;) Zo moet je in raids dus zorgen dat de goeie mensen, de goeie andere pakken! Maar vaak is het volgens mij een redelijk zooitje! Raids gaat zowieso boven PvP ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binno schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:35:
NE - Night Elf
PoM - (zie post boven deze)
SS - Soutshore/ kan ook sinister strike zijn hangt ervan in welk context deze gebruikt wordt
IF - Ironforge
SW - Stormwind
BRD - Black rock depths (Instance)
UBRS - Upper Black Roch spire (Instance)
MC - Molten Core
ZF - Zull Farrak (instancem deze hoorde ik vak in tanaris)
UC - Undead city
Scholo - Scholomance (instance)

kon zo even geen website vinden, feel free om het aan te vullen
Ja daar moet je dus mee uitkijken, want MC is bijvoorbeeld ook Mind Control (priest skill)

en DM is zowel Dire Maul als Deadmines. Tenminste, zo gebruiken veel mensen het.
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:36:
[...]

Klopt ;) Zo moet je in raids dus zorgen dat de goeie mensen, de goeie andere pakken! Maar vaak is het volgens mij een redelijk zooitje! Raids gaat zowieso boven PvP ;)!
Hehe, ik zou wel eens een gevecht willen zien tussen 20 frost mages aan 1 kant en 20 warriors (wat voor spec dan ook) aan de andere kant. Ik denk dat er niet 1 mage het loodje legt tenzij de warrios allemaal op 1 mage duiken :) (en dan misschien nog niet) Aan de andere kant zie je dan waarschijnlijk zoveel AoE op je scherm, dat je nog maar 1 FPS haalt en het toch ondoenlijk is :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SS kan ook nog Soulstone, of zelfs Soulshard zijn als je het over warlocks hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza

Brazza

Byte me!

Kijk het begint al een beetje te dagen.
Hoe is het nu op de PvP servers na die patch? kan je nog überhaubt normaal levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Brazza schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:42:
Hoe is het nu op de PvP servers na die patch? kan je nog überhaubt normaal levelen.
Vanaf level 30 is het erg ganktastic in STV, Hillsbrad en Plaguelands.

Als je voorbij de 50 komt wordt het helemaal erg omdat je dan het potentiele farmdoelwit van een lvl 60 bent. Aangezien die lvl 60 toch niks beters te doen heeft gaan ze lui killen in plaguelands. Dan ist erg lastig questen als een groep van 5 level 60's over je heenracen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza

Brazza

Byte me!

Kijk daar was er weer een afk. > STV ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

Meeste afkortingen idd hangt het van het gesprek af waar over het gaat..
Brazza schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:45:
Stranglethorn Vale (30 - 45 gebied)

[ Voor 59% gewijzigd door Binno op 11-05-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu weer wel. Af en toe wat PvP schermutselingen, maar dat was ervoor ook. (juist leuk :) ) Niet meer de gigantische raid groups die gewoon een road block opzetten in STV. Althans, dat zeg ik nu wel, maar ik ben daar al een tijd niet meer geweest :)

STV = Stranglethorn Vale
EF = Elwynn Forest
MC = Molten Core maar ook Moo Cow (oftewel Tauren ;) )
UD = Undead
FM = Feathermoon
1kN = Thousand Needles
AD = Argent Dawn

Over het algemeen is het met die afkortingen volgens mij zo, dat als je niet weet wat het betekent, je het eigenlijk ook nog niet hoeft te weten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Brazza schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:45:
StrangleThorn Vale?

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ohw pleaaaaaase!

Ik kan al 31 levels lang perfecte levelen zonder gegankt te worden, het is echt niet alsof het spel ineens een grote doomwereld is geworden sinds honour hoor :{

Je moet je niet gek laten maken door whine verhalen van iemand die ge- OMFFFSHEGNKDMENERFSTFU - is. Als je een beetje oplet en af en toe met een team werkt op contested area, is er niks aan de hand, en een beetje doodgaan hoort er nu eenmaal bij, gebeurt mij ook vaak genoeg.

- Edit - Als ik zelf iemand tegenkom hangt het af wat de situatie wat ik doe. Is hij veel lager dan mij geleveled, neem ik de moeite niet om in stealth te gaan, ze zien dan zelf ook wel in dat ze geen kans maken. Is hij gelijk of nagenoeg gelijk, dan heeft ie kans dat ik een poging waag, en ik een kans dat ik het afleg. Het is imo dus nog steeds heel eerlijk en goed speelbaar.

[ Voor 22% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-05-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:42
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:35:
[...]

earthbind = slow
Niet helemaal, Grounding totem plukt 1 harmful spell (dus alle magic, damage of niet, ook fear, poly en charm enzo) per partymember per 10 sec uit de lucht. Door een bug worden de spells op dit moment niet volledig onschadelijk gemaakt, maar werken ze gewoon op de totem zelf in, waardoor die door een damage spell (welke dan ook, ding heeft 5 health :P ) vernietigd wordt. Poly doet geen damage en kan dus idd 3 keer achter elkaar geresist worden.

De reden dat je als mage dan te zien krijgt dat je poly geresist wordt, is omdat dat precies het effect is wat er effectief optreedt. Vanuit het oogpunt van de caster is het gewoon net alsof je target 100% resist heeft tegen je spells.

edit:
gvd zit er stiekem weer een pagina tussen :/

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 11-05-2005 11:52 ]

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza

Brazza

Byte me!

Ik zie bijna iedereen met bepaalde mods geïnstalleerd zoals: cosmos, ultimate UI etc. Zou er misschien ook iets in de startpost daarover komen (of mag dat weer niet)

Nu heb ik deze geprobeerd en sindsdien is het zwart/wit als ik dood ben. Uit navragen blijkt dat dit zo hoorde, vreemd dat ik daarvoor gewoon in kleur dood rond kon lopen. Dit liep wel samen met de patch van afgelopen week

Vooral die filmpjes hebben indruk gemaakt op mij (warcraftmovies etc). kan nog wel wat oefening gebruiken als ik dat zo zie..

[ Voor 15% gewijzigd door Brazza op 11-05-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Strangle thorn vale is een gebied waar je met lvl 30 begint en tot lvl 45 wel aardige quests hebt.
Momenteel is het daar geen doen om te levelen. Ik word bij wijze van spreken daar gefarmed. :(
gisteren ook ik weet niet hoevaak door de zelfde knapen afgemaakt.
de lvl ?? die je daar killen is niet leuk meer.
tevens groepen die iedereen afmaken KOS (Kill On Sight) voor alle lage levels.

Toen ik mijn eerste character levelde had ik daar lang niet zoveel problemen als dat ik nu heb. Ik ga denk ik ook proberen STV te ontlopen. Iets wat wel geheel onmogelijk zal zijn.
Wat dat betreft heeft het honour system het levelen van een character boven lvl 30 verneukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
VinnieWeiss schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:43:
Wij doen 5 man vaak met: Warrior, Hunter, Priest, Paladin en Warlock. Nog nooit fout gegaan. Gaat zelfs vaak beter dan met rogue/mage
Sowieso doet een marks specced Hunter met agi/sta gear ongeveer net zo veel damage als een rogue, en is een stuk meer low-maintanance. Daarnaast hebben we een pet die of meer damage kan doen, of een add op een priest ofzo bezig kan houden, dat zie ik een rogue niet doen. Ook hoeven wij veel minder gehealed te worden dan rogues.

Hunters zijn niet de meest populaire class voor instances (je hebt sowieso altijd een goeie healer nodig), maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand liever een rogue had dan een hunter. Sap-pulls zijn over het algemeen ook niet echt nodig, en bovendien duurt het gewoon lang en gaat het regelmatig mis. I.p.v. een rogue zou ik dan eerder een extra mage meenemen, die kunnen tenminste resheepen.
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:54:
Tuurlijk is een rogue nuttig, elke class is nuttig. Maar sommige classes zijn meer gewild dan anderen.

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 11-05-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 15:53

m0nk

16-09-2003 15.15

Uhmm zwart wit / kleur kan je gewoon aan/uit zetten in geloof de interface options. Dat heeft niks met een mod te maken.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:50:
[...]

Ohw pleaaaaaase!

Ik kan al 31 levels lang perfecte levelen zonder gegankt te worden, het is echt niet alsof het spel ineens een grote doomwereld is geworden sinds honour hoor :{

Je moet je niet gek laten maken door whine verhalen van iemand die ge- OMFFFSHEGNKDMENERFSTFU - is. Als je een beetje oplet en af en toe met een team werkt op contested area, is er niks aan de hand, en een beetje doodgaan hoort er nu eenmaal bij, gebeurt mij ook vaak genoeg.

- Edit - Als ik zelf iemand tegenkom hangt het af wat de situatie wat ik doe. Is hij veel lager dan mij geleveled, neem ik de moeite niet om in stealth te gaan, ze zien dan zelf ook wel in dat ze geen kans maken. Is hij gelijk of nagenoeg gelijk, dan heeft ie kans dat ik een poging waag, en ik een kans dat ik het afleg. Het is imo dus nog steeds heel eerlijk en goed speelbaar.
lvl 31 check
nog niet in stv geweest? check
nog niet in hillsbrad geweest? check
nog niet in ashenvale geweest? check

wordt eerst maar eens lvl 40 en neem eens een kijkje in de "higher lvl" contested gebieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackSash schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:50:
[...]

Niet helemaal, Grounding totem plukt 1 harmful spell (dus alle magic, damage of niet, ook fear, poly en charm enzo) per partymember per 10 sec uit de lucht. Door een bug worden de spells op dit moment niet volledig onschadelijk gemaakt, maar werken ze gewoon op de totem zelf in, waardoor die door een damage spell (welke dan ook, ding heeft 5 health :P ) vernietigd wordt. Poly doet geen damage en kan dus idd 3 keer achter elkaar geresist worden.

De reden dat je als mage dan te zien krijgt dat je poly geresist wordt, is omdat dat precies het effect is wat er effectief optreedt. Vanuit het oogpunt van de caster is het gewoon net alsof je target 100% resist heeft tegen je spells.

edit:
gvd zit er stiekem weer een pagina tussen :/
Ja idd want je ziet dus dat de totem je spell resist, niet de shaman. Dus denk jij 'He? Heb ik nu de totem getarget?' En dus zit je 10 seconden lang te klikken en te doen. Dan ben je wel dood ja :)
Brazza schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:56:
Ik zie bijna iedereen met bepaalde mods geïnstalleerd zoals: cosmos, ultimate UI etc. Zou er misschien ook iets in de startpost daarover komen (of mag dat weer niet)

http://ui.worldofwar.net/

Download daar gewoon wat je aanstaat. Of probeer het 1 en ander uit zou ik zeggen. :)

Nu heb ik deze geprobeerd en sindsdien is het zwart/wit als ik dood ben. Uit navragen blijkt dat dit zo hoorde, vreemd dat ik daarvoor gewoon in kleur dood rond kon lopen. Dit liep wel samen met de patch van afgelopen week
Bij mij is doodgaan altijd in zwart-wit geweest. Een soort van LotR effect vind ik :)
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:01:
[...]

lvl 31 check

wordt eerst maar eens lvl 40 en neem eens een kijkje in de "higher lvl" contested gebieden
Hmm idd, volgens mij kun je daar toch echt pas over oordelen zodra je een honorable kill bent voor lvl 60's. Dus 45+

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:58:
[...]

Sowieso doet een marks specced Hunter met agi/sta gear ongeveer net zo veel damage als een rogue, en is een stuk meer low-maintanance. Daarnaast hebben we een pet die of meer damage kan doen, of een add op een priest ofzo bezig kan houden, dat zie ik een rogue niet doen. Ook hoeven wij veel minder gehealed te worden dan rogues.

Hunters zijn niet de meest populaire class voor instances (je hebt sowieso altijd een goeie healer nodig), maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand liever een rogue had dan een hunter. Sap-pulls zijn over het algemeen ook niet echt nodig, en bovendien duurt het gewoon lang en gaat het regelmatig mis. I.p.v. een rogue zou ik dan eerder een extra mage meenemen, die kunnen tenminste resheepen.

[...]

Tuurlijk is een rogue nuttig, elke class is nuttig. Maar sommige classes zijn meer gewild dan anderen.
De Hunter moet om die DPS te halen (als hij dat al haalt) wel op afstand vechten, terwijl de rogue dat op melee afstand kan. Daar komt bij dat niet kan stealthen, en dus niet kan scouten, en hij bij lange na niet de crit chance van een rogue. De sneak attacks zoals ambush en garrotte doen enorm veel schade, en behalve sap kan een rogue ook cheapshot en kidneyshot gebruiken om een mob voor 10 seconden in een gevecht stil te houden, en het grote voordeel daaraan is dat iedereen (ook casters dus) volle bak kunnen gaan met hun dps, omdat de mob toch niks terug kan doen. Zodra de mob alsnog richting de casters rent na die 10 seconden doe je een gouge, zodat ze in veiligheid gesteld kunnen worden door hun schade weer te matigen en de tank weer te laten tanken.

Een rogue kan dus een battle in goede banen leiden.

[ Voor 8% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-05-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:44:
[...]
Vanaf level 30 is het erg ganktastic in STV, Hillsbrad en Plaguelands.

Als je voorbij de 50 komt wordt het helemaal erg omdat je dan het potentiele farmdoelwit van een lvl 60 bent. Aangezien die lvl 60 toch niks beters te doen heeft gaan ze lui killen in plaguelands. Dan ist erg lastig questen als een groep van 5 level 60's over je heenracen :D
Nou dat valt wel mee hoor, als LvL 50+ heb ik evenveel last van gegank als een L40+. En het is per dag verschillend, de ene keer word je 10 keer geganked, de andere keer helemaal niet. Kijk als je in de buurt van STV, Gadzegan of Hilsbrad Foothills gaat zitten te questen of iets dergelijks ja dan loopje ook een groter risico daarop. Maar andere gebieden daarentegen zijn soms helemaal uitgestorven, behalve dan de mobs die daar rondwandelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:01:
[...]

lvl 31 check

Hillsbrad kom ik dagelijks, Ashenvale heb ik nog niet zoveel te zoeken (en die keren dat ik er was was IK degene die horde afmaakte, niet andersom) en STV ben ik nog maar 1 keer geweest om booty bay op te zoeken, maar ga daar binnenkort ook veel quests doen.

In hillsbrad is het een kwestie van timen, vooral smorgens is het stikrustig daaro. 's Savonds is het gewoon raiden, en dus kun je lekker meeraiden als je zin hebt, zoniet kan je elders questen, zoals dus bv STV, of een instance.

- edit -

Het is ook niet alsof je een heel gebied nodig hebt voor je quest. De murloc quest is aan de kust, je komt de raid groups dus niet eens _tegen_ . Voor de quests waarbij je mobs moet afmaken, kun je gewoon voorzichting zijn, blijf weg van de raid group of pull de mobs een eindje naar SS toe voor je hem afmaakt, als je dan aangevallen word is een guard nooit ver weg.

En ga je een keer dood, no big deal, je lijdt geen schade, dus zwengel channel 3 aan en roep er wat buddy's bij.

[ Voor 24% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-05-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

HTT-Thalan.

Hou nou is op met je gelijk te halen. dat krijg je toch niet.
Rogue´s worden eerder genegeerd wanneer mensen een group zoeken.
Accepteer dit nou en ga nou is niet keer op keer op keer op keer op .... enz je gelijk proberen te halen.

Het begint nu best irritant te worden dat je toch elke keer dingen aan probeert te dragen terwijl je hooguit in 2 instances bent geweest.
Je hebt geen idee hoe het spel speelt op de hogere level´s, dus neem nou is wat aan van anderen.

Ik weet dat je dat wel moeilijk vind aangezien hier al meerdere mensen die het spel EN langer spelen EN de high end situatie kennen je verschillende keren hebben uitgelegd hoe het nou wel in elkaar steekt.

[ Voor 3% gewijzigd door Tpn op 11-05-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:04:
[...]

De Hunter moet om die DPS te halen (als hij dat al haalt) wel op afstand vechten, terwijl de rogue dat op melee afstand kan. Daar komt bij dat niet kan stealthen, en dus niet kan scouten, en hij bij lange na niet de crit chance van een rogue. De sneak attacks zoals ambush en garrotte doen enorm veel schade, en behalve sap kan een rogue ook cheapshot en kidneyshot gebruiken om een mob voor 10 seconden in een gevecht stil te houden, en het grote voordeel daaraan is dat iedereen (ook casters dus) volle bak kunnen gaan met hun dps, omdat de mob toch niks terug kan doen. Zodra de mob alsnog richting de casters rent na die 10 seconden doe je een gouge, zodat ze in veiligheid gesteld kunnen worden door hun schade weer te matigen en de tank weer te laten tanken.

Een rogue kan dus een battle in goede banen leiden.
Gaan we weer hoor. Als een caster eenmaal hate bij een mob heeft opgebouwd krijg je dat er dus echt niet meer af door 'schade te matigen'. Wederom de tip om eens een caster class te proberen.

Daarnaast:

- Scouten? Waarvoor? Dat is waarschijnlijk het meest irritante aan rogues in instances. Vrijbuiters die al voor de party uit de omgeving gaan 'verkennen' en zodoende de hele party in gevaar brengen. Ga dan gewoon alleen of zo.
- Een hunter vecht 80% van de tijd op afstand. Waarom heeft hij anders een pet?
- Crit chance? Verdiep je eens in de ranged abilities van een hunter zou ik zeggen. (ook een tip misschien) De ranged damage van hunters is zeeeeer welkom.
Tpn schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:10:
HTT-Thalan.

Accepteer dit nou en ga nou is niet keer op keer op keer op keer op .... enz je gelijk proberen te halen.

Het begint nu best irritant te worden dat je toch elke keer dingen aan probeert te dragen terwijl je hooguit in 2 instances bent geweest.
Je hebt geen idee hoe het spel speelt op de hogere level´s, dus neem nou is wat aan van anderen.

Ik weet dat je dat wel moeilijk vind aangezien hier al meerdere mensen die wel het spel al EN langer spelen EN de high end situatie van het spel kennen je al verschillende keren hebben uitgelegd hoe het nou wel in elkaar steekt.
idd zeg... Maar hij is in 3 instances geweest :) (voordat je daluk weer verbeterd wordt)

Ik hoop dat we over een aantal patches kunnen zeggen dat rogues een waardige toevoeging zijn voor alle instances. (en niet alleen MC)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Tpn schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:10:
HTT-Thalan.

Ik weet dat je dat wel moeilijk vind aangezien hier al meerdere mensen die het spel EN langer spelen EN de high end situatie kennen je verschillende keren hebben uitgelegd hoe het nou wel in elkaar steekt.
Zolang men blijft beweren dat rogue's een waardeloze class zijn blijf ik er lekker tegenin gaan. Vooral tegen gefrustreerde mensen die een haat koesteren jegens een virtueel karakter wiens bestuurder hem te grazen heeft genomen op een manier die hij niet eerlijk achtte.

MAW: Rafuhll werd gegankt/moord/gegangraped for all i care, hij haat rogues omdat ze volgens hem niet eerlijk spelen. In het grote plaatje doen rogue's net zo veel goed als elke andere class, ik word zelf vaak zat meegenomen voor instances en quests, en bedenk jezelf maar dat de rogue's van jouw eigen partij de zelfde geintjes flikken aan de andere kant, dus stealthen, sluipen en moorden wanneer het hen net even niet uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
De Hunter moet om die DPS te halen (als hij dat al haalt) wel op afstand vechten, terwijl de rogue dat op melee afstand kan.
En dat is een NADEEL volgens jou? Hehe! Ik spreek je wel weer als mobs flinke AoE spells gaan gebruiken. Dan ben je blij dat je van afstand gatenkaas maakt van zo'n mob.
Daar komt bij dat niet kan stealthen, en dus niet kan scouten, en hij bij lange na niet de crit chance van een rogue. De sneak attacks zoals ambush en garrotte doen enorm veel schade, en behalve sap kan een rogue ook cheapshot en kidneyshot gebruiken om een mob voor 10 seconden in een gevecht stil te houden, en het grote voordeel daaraan is dat iedereen (ook casters dus) volle bak kunnen gaan met hun dps, omdat de mob toch niks terug kan doen.
Uhuh. En dan na die 10 seconden? Als die mob op 30% health zit, en 't beest echt een takkehekel heeft aan die mage? Op het moment dat hij uit die stun komt gaat 'ie op die mage af, die gegarandeerd niet bij jou in de buurt staat. Tegen de tijd dat jij bij die mage bent, is hij al dood. Deadmines is leuk hoor, maar in hogere instances is een mage in 3 klappen dood.

En wat betreft dat stealthen/scouten, waarom zou een rogue in een instance moeten 'scouten'? Misschien weet je het niet, maar Hunters hebben een tracker waarmee ze alle mobs binnen een bepaalde radius kunnen zien, ook die om een hoekje staan. Als jij in je eentje rond zou gaan wandelen zou ik je kicken, de kans dat een mob je spot is gewoon te groot. Daarnaast zijn er ook nog eens mobs die gewoon dwars door stealth heenkijken. Als je geen Hunter hebt is socuten al overbodig en gevaarlijk, met een Hunter is het compleet nutteloos.

En wat betreft schade: als ik full-out ga trek ik ook de aggro van een warrior af hoor. De snelheid waarmee je killed is voornamelijk afhankelijk van hoe goed de warrior aggro kan houden. Als je puur damage nodig hebt, is sowieso een mage altijd beter dan een Rogue of Hunter.
Zodra de mob alsnog richting de casters rent na die 10 seconden doe je een gouge, zodat ze in veiligheid gesteld kunnen worden door hun schade weer te matigen en de tank weer te laten tanken.
.
Hoe wil je een gouge doen als die mob uit melee range is?

Echt, je hebt allemaal leuke theorien hoor, maar zo werkt het gewoon niet. Iedereen matigd z'n damage zodanig dat de tank aggro houdt, at all times.
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:13:
- Een hunter vecht 80% van de tijd op afstand. Waarom heeft hij anders een pet?
- Crit chance? Verdiep je eens in de ranged abilities van een hunter zou ik zeggen. (ook een tip misschien) De ranged damage van hunters is zeeeeer welkom.
Inderdaad. Ik crit op 2 van de 5 autoshots ongeveer. M'n base damage op mobs mijn level is ongeveer 160, een crit geeft 400 ongeveer. Ik schiet elke 2.3 seconden. Reken maar uit.

En wat betreft het vechten in ranged: maak daar maar 95% van. De enige keren dat ik niet in ranged ben, ben ik aan het wingclippen / disengagen omdat ik perongeluk te veel damage gedaan heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 11-05-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:13:
[...]

Gaan we weer hoor. Als een caster eenmaal hate bij een mob heeft opgebouwd krijg je dat er dus echt niet meer af door 'schade te matigen'.
in 10 seconden stunlock doe je met 5 man enorm veel schade, tel je gezamenlijke DPS maar op en doe dan x10.

Zodra de stunlock klaar is, en de rogue dus al weer CP heeft opgebouwd, Geeft hij de mob een evis of backstab, met geluk nog een crit ook, om de aggro weer te trekken, en als het dan nog niet genoeg is, kan hij vanishen of fainten, aggro droppen, zodra de eerste die de mob daarna weer raakt of het meest dichtbij staat de aggro weer begint op te bouwen. Als de casters daar rekening mee houden word dat dus de tank weer.

En beweer niet dat het niet zo is, ik heb het vaak genoeg geprobeerd en het lukte ook nog. In het geval DAT een mob achter een caster aangaat, of een healer, ga ik er altijd achteraan en ga voluit om de aggro over te nemen, wanneer de caster 1 of 2 sec niet aanvalt is dat zo gebeurd.

Wederom de tip om eens een caster class te proberen.
idd zeg... Maar hij is in 3 instances geweest :) (voordat je daluk weer verbeterd wordt)[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:21:
En beweer niet dat het niet zo is, ik heb het vaak genoeg geprobeerd en het lukte ook nog. In het geval DAT een mob achter een caster aangaat, of een healer, ga ik er altijd achteraan en ga voluit om de aggro over te nemen, wanneer de caster 1 of 2 sec niet aanvalt is dat zo gebeurd.
Lieve schat, in het geval van een boss in level 50+ instances is de caster dan allang dood.

Een stun van 10 seconden is leuk, maar over het algemeen is een mob niet dood in die tijd. En het is best schattig dat jij gaat proberen aggro te trekken van een mage die aggro heeft, maar als een mage een paar goeie crits heeft gaat je dat sowieso niet lukken. Daarom wordt altijd aggro op de tank gehouden, omdat de gevechten dan voorspelbaar zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 11-05-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:17:
[...]

Zolang men blijft beweren dat rogue's een waardeloze class zijn blijf ik er lekker tegenin gaan. Vooral tegen gefrustreerde mensen die een haat koesteren jegens een virtueel karakter wiens bestuurder hem te grazen heeft genomen op een manier die hij niet eerlijk achtte.

MAW: Rafuhll werd gegankt/moord/gegangraped for all i care, hij haat rogues omdat ze volgens hem niet eerlijk spelen. In het grote plaatje doen rogue's net zo veel goed als elke andere class, ik word zelf vaak zat meegenomen voor instances en quests, en bedenk jezelf maar dat de rogue's van jouw eigen partij de zelfde geintjes flikken aan de andere kant, dus stealthen, sluipen en moorden wanneer het hen net even niet uitkwam.
De enige die hier nog zit te zeuren ben jij hoor. Omdat jij zoveel plezier in je class hebt maar 80% van de anderen hem sterk onderwaarderen denk ik. Ben je bang dat je dan niet voor vol wordt aangezien omdat men jouw class als de kiddie-class beschrijft?

Ik haat rogues helemaal niet omdat ze niet eerlijk spelen. Fijn dat je de feiten verdraait (zoals in 80% van je posts tot nu toe) maar ik spreek graag voor mezelf. En dat rogues in mijn party of aan de alliance kant op mijn server hetzelfde gedrag vertonen (waar de class toe uitnodigd, zoals ik OOK al eerder heb gezegd) wil nog niet zeggen dat ik het goedkeur, maar men betaalt om plezier te hebben van hun WoW subscription, dan moet men dus ook doen wat ze leuk vinden. Dat wil dan nog niet zeggen dat ik het eens ben met hoe de class 'gebalanced' is ten opzichte van andere classes zowel in PvE en PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

En als jullie er dan toch zo overtuigd van zijn het beter te weten, en blijven hameren op het feit dat ik 'maar' level 32 ben, hou dan eens in je achterhoofd dat ik dit niet voor mijn lol sta op te maken, in de instances en quests die ik tot nu toe meemaak of meegemaakt heb, werkte dit perfect.

Het kan dus goed zijn dat het op latere levels anders werkt, maar hou die betweterigheid dan voor je en deel me dat op normale manier mede, ipv iemand af te vlammen als noob.

Ik ben nog steeds van mening trouwens, gezien de verhalen die ik hoor over gankende 60 rogues, dat de schade die die gasten kunnen doen wel degelijk een plekje verdienen in sommige instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:24:
De enige die hier nog zit te zeuren ben jij hoor. .
Idd. Rogue is geen slechte class hoor, maar in instances is het voornamelijk damage-dealen (controlled), sappen, en chests openen. Proberen een mob stunlocked te houden zodat de mage 'vol' kan gaan is gewoon onzinnig en veel te riskant. Bovendien is het ook onverstandig dat een rogue aggro krijgt, dankzei leather armour is een rogue ook vrij snel dood.
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:25:
Ik ben nog steeds van mening trouwens, gezien de verhalen die ik hoor over gankende 60 rogues, dat de schade die die gasten kunnen doen wel degelijk een plekje verdienen in sommige instances.
Dat rogues goed zijn in ganken komt niet omdat ze veel damage doen. Dat daarnaast veel gankers rogues zijn, komt omdat de class die mensen aanspreekt.

Bovendien; je zegt dat je Gnomeregan gedaan hebt, maar 2 keer gewhiped bent door die Alarmbots. Nou, hele goeie groep hoor :D

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 11-05-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:23:
[...]

Lieve schat, in het geval van een boss in level 50+ instances is de caster dan allang dood.

Een stun van 10 seconden is leuk, maar over het algemeen is een mob niet dood in die tijd. En het is best schattig dat jij gaat proberen aggro te trekken van een mage die aggro heeft, maar als een mage een paar goeie crits heeft gaat je dat sowieso niet lukken. Daarom wordt altijd aggro op de tank gehouden, omdat de gevechten dan voorspelbaar zijn.
Als een caster 2 of 3 seconden niet aanvalt, maar wegrent, heeft de rogue/warrior/ andere speler 3 seconden te tijd om een paar klappen uit te delen. Mijn ervaring is dat wanneer de caster zich een paar seconden stilhoud, en de dps dus stilvalt, de mob zich weer richt op de next in line qua damage.

Ik gebruik het zelf vaak genoeg, als ik teveel aggro trek, kan ik een paar seconden stilhouden waarbij de volgende damage dealer de aggro overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

neej ik denk eigenlijk dat HTT-Thalan eigenlijk wel gelijk heeft.

Rogue´s zijn echt nuttig, eigenlijk zou je gewoon met 4 rogue´s en 1 healer naar een instance moeten gaan, dan gaan we die boss allemaal stunnen(immune) en gaan we allemaal heel veel buttens smashen hebben we zo 5 CP en dan doen we eviscerate en als die dan op ons gaat en mijn hp is bijna weg dan vanish ik gewoon voor die boss(stealth detection) en dan gaat die wel op een andere rogue moet alleen de healer uitkijken dat die niet agro trekt, maar dat maakt ook niet uit want als die boss dan naar de healer loopt dan gaan we gewoon met 4 man dat is wel 8 wapens die ook veel damage doen hoor!! gaan we gewoon heel snel dood maken.

zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:17:
[...]

Heeft het weinig mee te maken denk ik.. Rogues zijn nu eenmaal niet gewild in groups als men voor wat anders kan kiezen. Dat is een feit waar je zelf op lvl 60 ook wel achter komt lijkt me.

Waarom dat zo is? Rogue is een (voornamelijk solo georienteerde) damagedealer met weinig toegevoegde waarde voor een groep. Zo is de class ook bedoeld. Een mage bijvoorbeeld doet meer damage, kan eten/water summonen voor de hele groep en kan sheepen. Een paladin kan extra healen/buffen. Etc.

Die paar stuns zijn in high level instances niet zo nuttig, waar je liever langere disable skills hebt (sheep/shackle/banish).

Een rogue is dus niet nutteloos, maar minder nuttig in groups dan andere meer group-georienteerde classes. Maar daar heb je met het kiezen van een rogue ook voor gekozen. Een dief-class is altijd solo-oriented in rpg's.

Rogue heeft geen crowd-control, geen healing, geen buffs. Dat zijn dingen die groups willen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 11-05-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:27:
[...]

Idd. Rogue is geen slechte class hoor, maar in instances is het voornamelijk damage-dealen (controlled), sappen, en chests openen. Proberen een mob stunlocked te houden zodat de mage 'vol' kan gaan is gewoon onzinnig en veel te riskant. Bovendien is het ook onverstandig dat een rogue aggro krijgt, dankzei leather armour is een rogue ook vrij snel dood.
Als ik weet dat ik een vanish klaar heb staan, of de mob heeft nog maar een bepaald % over, dan ga ik vaak genoeg om de dps/stun toer. Hoe sneller hij dood is hoe beter, en die paar meppen die je dan moet krijgen kun je laten healen, bandagen of een potion pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:25:
En als jullie er dan toch zo overtuigd van zijn het beter te weten, en blijven hameren op het feit dat ik 'maar' level 32 ben, hou dan eens in je achterhoofd dat ik dit niet voor mijn lol sta op te maken, in de instances en quests die ik tot nu toe meemaak of meegemaakt heb, werkte dit perfect.

Het kan dus goed zijn dat het op latere levels anders werkt, maar hou die betweterigheid dan voor je en deel me dat op normale manier mede, ipv iemand af te vlammen als noob.

In MC, verder nergens. De enige betweter ben jij. Want ik zie hier verder niemand tegen de feiten indruisen behalve JIJ. Je beweert alle classes van binnen en buiten te kennen terwijl je eigen class niet eens voor de volle 100% kent. Misschien kun je beter de posts van anderen lezen en gewoon je mond houden tot lvl 60 en ons dan je ervaringen vertellen. Dan hebben we in ieder geval een mening van een rogue veteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:27:
Als een caster 2 of 3 seconden niet aanvalt, maar wegrent,
Q.e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Tpn schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:28:
neej ik denk eigenlijk dat HTT-Thalan eigenlijk wel gelijk heeft.

Rogue´s zijn echt nuttig, eigenlijk zou je gewoon met 4 rogue´s en 1 healer naar een instance moeten gaan, dan gaan we die boss allemaal stunnen(immune) en gaan we allemaal heel veel buttens smashen hebben we zo 5 CP en dan doen we eviscerate en als die dan op ons gaat en mijn hp is bijna weg dan vanish ik gewoon voor die boss(stealth detection) en dan gaat die wel op een andere rogue moet alleen de healer uitkijken dat die niet agro trekt, maar dat maakt ook niet uit want als die boss dan naar de healer loopt dan gaan we gewoon met 4 man dat is wel 8 wapens die ook veel damage doen hoor!! gaan we gewoon heel snel dood maken.

zucht..
We hebben alles missie's in de stockade met 4 lvl 23-27 rogues gedaan. 1 Party, 4 rogues en 1 druid. Je sapt 4 enemy's (ok ok, je moet wel een beetje op elkaar ingespeeld zijn) en de rest pak je 1v1, of 5v1 als er minder enemy's zijn. zorg dat je veel dps doet om de aggro van de healer af te houden, en zorg dat je potions hebt. Easy-peasy was dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:32:
[...]

We hebben alles missie's in de stockade met 4 lvl 23-27 rogues gedaan. 1 Party, 4 rogues en 1 druid. Je sapt 4 enemy's (ok ok, je moet wel een beetje op elkaar ingespeeld zijn) en de rest pak je 1v1, of 5v1 als er minder enemy's zijn. zorg dat je veel dps doet om de aggro van de healer af te houden, en zorg dat je potions hebt. Easy-peasy was dat!
In low level instances boeit de samenstelling van je groep ook niet. Met 5 mages kom je daar nog doorheen.

Maar probeer eens 1v1 met een mob die je mept voor 1000-1500 per slag op je leren bekleding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:32:
No shit sherlock, het is een level 25 instance. Het voornaamste 'gevaar' van die instance zijn de complete n00bs die het kunnen verkutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
met ^^ wegrennen is het domste wat je kan doen, als je toch al aggro hebt en je weet al dat je het niet red dan ga je gewoon zoveel mogelijk dmg doen zodat de rest het misschien overleeft.

maar we praten wel als je in zul'farrak of uldaman komt, eerste hordes met non elites op een gegeven moment, bij de 2e ook maar zijn ze meestal ook nog immume voor sap/sheep en raken ze je hard en snel.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:50:
[...]

Ohw pleaaaaaase!

Hmmm je bent pas lvl 30 . . . . en hoe weet jij hoe het ervoor was btw??
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:27:
Ik gebruik het zelf vaak genoeg, als ik teveel aggro trek, kan ik een paar seconden stilhouden waarbij de volgende damage dealer de aggro overneemt.
Feint?
M1lamb3r schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:37:
met ^^ wegrennen is het domste wat je kan doen, als je toch al aggro hebt en je weet al dat je het niet red dan ga je gewoon zoveel mogelijk dmg doen zodat de rest het misschien overleeft.
Je kan ook beter richting de Warrior rennen dan van hem af. Moet ik ook nog steeds zo vaak zeggen tegen mensen.

Gast trekt aggro en gaat ie rennen. Dan kan ik er als een lompe boer achteraan blijven rennen en de hele tijd net niks doen!

[ Voor 41% gewijzigd door Muppet op 11-05-2005 12:42 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.