Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.050 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
its_me schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:44:
[...]
Rogue's kunnen nasty zijn ja, maar in dit topic op dit moment sterk overdreven.
Volgens mij nooit een clothwearer gespeeld op hogere lvl's met de honourpatch?
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:45:
[...]
misschien 10% van alle rogues weet hoe hij iemand gestun locked moet houden....
Volgens mij nooit een clothwearer gespeeld op hogere lvl's met de honourpatch?
[...]
Dan schakel ik zodra ik hoger lvl ben over op 1h+shield, thanks 4 the tip! Maar voor alsnog bevalt het me erg goed, zowel solo als in instances.
Waarom niet 2 sets? Eentje voor instances andere voor solo etc..
m0nk schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:50:
[...]
Veel gotters op bloodscalp he ;)
Best vervelend dat wachten :P heb net maar de cinematics weer eens zitten kijken..
naja vanavond maar ff doorquesten naar lvl58 :D
Mja heb ik eindelijk m'n UI voormekaar en klaar om BRD te doen, issie down! Grmbl.

[ Voor 73% gewijzigd door QlimaX op 10-05-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

misschien 10% van alle rogues weet hoe hij iemand gestun locked moet houden....
dat zijn dus heel weinig mensen, lijkt me dan ook sterk dat je een keer hele tijd ge stunned ben, en dat je dus daarom ook gewoon mee praat. IMO, als het echt elke gank voor zou komen zou ik het nie erg vinden dat het ge nerfed word, maar als het eens in de zoveeltijd gebeurt en dat je zoveel items ervoor opgebruikt vind ik het nog wel kunnen.

Maar ok als we er toch zo over denken, dan wil ik ook een trinket zodat ik door een paladin schild heen kan, want het is toch zo irritant dat hij kan healen... :Y)
Eh... Hoe kan jij beweren dat ik dit nooit meegemaakt heb? Ik speel het vanaf de releasedate, en als het waar is dat jij zegt dat 10% van de meest gespeelde class dat kan, zijn dat er neit zo bar weinig.
Daarnaast hou ik er niet van als mensen voorbarige conclusies trekken en zichzelf daarna maar het recht geven mij te verwijten onterecht mee te discussieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:47:
[...]

Dit viel mij toen ik voor het eerst exorcism kreeg ook al op. NA wat gezoek op de wow forums ( die nu vrolijk down zijn / moeilijk bereikbaar ) is dit gedaan omdat de undeath zaten te miauwen dat ze anders teveel zouden dood gaan. Ik heb de preciese beweegreden van blizz omdit te doen nooit echt begrepen want het zijn undeath en als ik daar krachten voor krijg dan wil ik die ook kunnen gebruiken op undeath. Maar het is volgens mij goed gepraat door blizz om te zeggen dat het geen undeath maar forsaken zijn.. waarom kan ik het wel op een guard doen dan in tm wat ook een forsaken is?

Je kan dus met exorcism niks doen op real players , ik weet niet zeker of alle undeath powers van de paladin niet werken op echte spelers want dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik krijg ze zo ook wel onder de grond.
Excorsism werkt niet op horde undeads omdat ze humanoid zijn.

In beta kon op een gegeven ogenblik geen enkele undead die een pala tegenkwam dat nog navertellen dus hebben ze bij blizzard de undead van de horde humanoid gemaakt... dus geen excorscism en holy wrath meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:03

Smurf

Detri

Ja, maar tegen die tijd is je aanvaller ook al langer dan 15 seconden niet feared geweest, en werkt fear dus weer gewoon voor de volle 100% op hem. (of heb ik dat nu net verkeerd zitten lezen tijdens het patchen)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

FunkyTrip schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:49:
Vraagje voor de druids: Kun je je ook vinden in onderstaand verhaal?

Ik heb al 2x gerespecced en ben tot de conclusie gekomen dat Balance tot aan 40% root uninterruptability, Feral tot aan Feral charge en Restoration tot aan Nature Swiftness zo'n beetje het best is voor zo rond de lvl 45-46. Ik denk dat ik voorlopig verder ga met Restoration en wellicht nog even swiftshifting. Volgens mij is dit wel de meest gebalanceerde druid build. Interessante abilities van de feral en balance (nature grasp & charge) en de rest healing (want dat is toch onze primaire rol op hogere levels)

Omen of Clarity vind ik vrij nutteloos, want ik ga echt niet in caster form vechten.

Mijn gear is voor solo voornamelijk str/sta/int (al probeer ik ook spirit mee te pakken) en voor healing sta/int. Dit geeft me een kleine 1800hp/4000m volledig gebuft op lvl 46. 2200hp/3000m in feral.
Ik zie nog steeds veel druids rondlopen met +agi zooi terwijl het toch echt +str is die je damage omhoog gooit. Heb nu zo'n +75-80 str. In catform resulteert dit in zo'n 70-80dps. In beervorm helaas wat minder, maar dan heb ik nog minder downtime. Voor andere classes klinkt dit ongetwijfeld laag (ik neem aan dat andere classes wel op 100dps zitten op lvl 45), maar goed, ik kan me 6x full healen ;)
Ik heb zodra ik kon gerespecced naar Rest, Innervate is gewoon een must.
Ik zit nu nog 3 lvls verwijderd van de 60 en heb nu 31 punten in Rest (NS, Innervate, Furor, Regrowth en Rejuv vol dan wel bijna vol), 11 in Feral voor de feral charge en er gaan er 9 in Balance (Improved roots, nature's reach en swiftshifting)
Omdat ik nu wat hoger in lvl ben en instance raids ga doen en toch wel vaak heal heb ik veel +sta en +intel stuff.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QlimaX schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:47:
offtopic:
@r2dgeert: LOL dus jij was de warrior met wie we met z'n vieren shade of Eranikus hadden verslagen! :D, wist niet dat jij ook een gotter was :p.
Haha :P Hoe kom je daar zo ineens achter?

Dat was een opmerkelijke run inderdaad... Wroo die ineens wegging :P Wat n wanker was dat zeg! Deed daarna nog een keer Sunken Temple met hem in party, die gast moet je echt nooit meer meenemen. Het ging wel goed, maar hij kon geen engels ofzo waardoor hij al onze tactics verneukte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle servers zijn nu weer online...nu alleen de world server nog

wat is trouwens het irc kanaal van de gotters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Pff Blizzard schiet es op, moet nog 90% naar de lvl 60 toe en heb 6 bubs restbonus staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:01:
Pff Blizzard schiet es op, moet nog 90% naar de lvl 60 toe en heb 6 bubs restbonus staan.
I am up and running....

Zenedar doet het weer...was geloof wel 1 van de eerste, stond met nog 5 anderen in IF te kijken op het plein voor de bank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit ook op zenedar maar kan er nog steeds niet op, kan wel mijn char selecteren, maar als ik de wereld binnen wil gaan krijg ik nog steeds de melding dat de world server down is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
SgtStrider schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:15:
[...]

Ho. Tijd om even terug de boeken in te duiken. Tanken != 1h + shield. Tanken = aggro vasthouden. 2h of 1h + shield, dat maakt niet uit. En als je goeie equipment hebt, dan praat ik over armor e.d., dan is het niet zo'n probleem. Helemaal niet als je partly holy specced en ret specced bent, en een sanctity aura hebt. Uberdamage, en zeker in combinatie met SoC. De sanctity aura is zo ziekend met een goed 50+ dps axe/mace, dat het geen bal meer uitmaakt. 't ligt er gewoon aan wat je voorkeur is. Veel damage / minder armor, of veel armor / (veel) minder damage. Ik ben dus niet 1h melee specced, misschien dat dat ook nog wat uitmaakt uit de protection tree. Je build is dus zeker kritisch.
ik ben retr/holy specced en toch is het beter om met 1h en seal of fury te werken. SoCom moet je te veel op proc rekenen. En ik heb toch echt Doomsaw + goede equip met crit spec, dus aan damage ligt het niet, maar met goed schild (die lvl 62 raid quest in EP en de tank mace uit Dire Maul) doe ik veel meer aggro. Bovendien kan je meer damage ontvangen.

[ Voor 13% gewijzigd door Vincentio op 10-05-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
QlimaX schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:50:

Waarom niet 2 sets? Eentje voor instances andere voor solo etc..
Ben Warrior lvl 23, Gebruik nu Dual wield [Wingblade] & [Stinging Viper] voor Solo. En heb een shieldje voor Group/Pvp

Maar me blacksmith schiet niet op! iemand nog tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
BraX schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:08:
[...]

Ben Warrior lvl 23, Gebruik nu Dual wield [Wingblade] & [Stinging Viper] voor Solo. En heb een shieldje voor Group/Pvp

Maar me blacksmith schiet niet op! iemand nog tips??
Deadmines? :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

haha er zijn maar 13 horde spelers in de wereld! (Argent Dawn)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

m0nk schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:54:
[...]

Ik heb zodra ik kon gerespecced naar Rest, Innervate is gewoon een must.
Ik zit nu nog 3 lvls verwijderd van de 60 en heb nu 31 punten in Rest (NS, Innervate, Furor, Regrowth en Rejuv vol dan wel bijna vol), 11 in Feral voor de feral charge en er gaan er 9 in Balance (Improved roots, nature's reach en swiftshifting)
Omdat ik nu wat hoger in lvl ben en instance raids ga doen en toch wel vaak heal heb ik veel +sta en +intel stuff.
Yep, dit was mijn idee ook. De naar mijn idee nuttigste balance/feral abilities en vervolgens resto al the way. En 2 gears onderhouden natuurlijk, want met +100 str solo je toch een stuk sneller ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom toch al mooi tot connected... Zucht.... Prûtz0rz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

Crowmeister schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:10:
Waar kan je dat zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lastig om als alliance honor points te scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
oRc schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:13:
[...]

Waar kan je dat zien ?
/who 0-60 ofzo?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
2 op bloodhoof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:13:
hmmm herstel kom nu toch al tot Authenticating!... Zucht.... Prûtz0rz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:14:
[...]

Lastig om als alliance honor points te scoren...
Dat is immers het enige waar de alliance aan denkt op argent dawn.. RiP Tarren mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:13:
ik zit al twintig minuten te kijken naar "retrieving character list..."

Ik heb er helemaal niet zoveel dat het zolang mot duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

inderdaad, nog steeds bijna niemand. Ze kunnen niet echt lekker inloggen. (niet zo raar ook maar okay)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik hoor net (van een goede vriend uit de guild Cantonium Elites) dat er een DDOS-aanval op de servers is gepleegd, heeft een van jullie dat ook gehoord/gelezen.

Zal effe ook de forumsite van wow-europe checken, als ik uberhaupt erop kom.

[ Voor 23% gewijzigd door Lord_Salo op 10-05-2005 19:22 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:17:
[...]

Nou we maken achteruitgang.

Unable to connect to World of Warcraft at this time...... Zucht.... Prûtz0rz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Salo schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:20:
Ik hoor net (van een goede vriend uit de guild Cantonium Elites) dat er een DDOS-aanval op de servers is gepleegd, heeft een van jullie dat ook gehoord/gelezen.
Nee maar ik wed dat blizzard DAAR niet al te verbose over zal zijn. En hun excuus zal wel weer niet human readable zijn.

... Zucht.... Prûtz0rz

Edit om 19:27

Hello,

We are currently experiencing issues with our Login Server, which is preventing players from being able to login to the Game and the Web Site.

We are working to correct the issue and will provide more information as it becomes available.

We apologise for the inconvenience

[ post edited by TechSupport ]

en even later

The problem with the login-server has now been identified and solved.

We apologise for the inconvenience and thank you for your patience.
---

En nu?

disconnected from server

...Zucht...ÜberPrûtz0rz...

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:17:
[...]

Woehaha :D

Ik heb er 3, zou t bij mij dan NOG langer duren? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Lord_Salo schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:20:

Zal effe ook de forumsite van wow-europe checken, als ik uberhaupt erop kom.
Wat? Dat kan toch niet waar zijn. Waarom zou iemand dan in de naam van de paus doen? Grr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:20:
[...]

Nou we maken achteruitgang.

Unable to connect to World of Warcraft at this time...... Zucht.... Prûtz0rz
Ik kwam de "disconnected from server" alweer tegen. Ik was net wel ff in game met mijn mage, maar ook deze werd eruit geflikkert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:23:
[...]

Wat? Dat kan toch niet waar zijn. Waarom zou iemand dan in de naam van de paus doen? Grr.
Waarom schiet iemand een ander overhoop? waarom spammen ze iedereen altijd? Als die gasten denken stoer te zijn doen ze zulke dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een DDOS aanval zal wel suckend zijn, maar wie wilt dat ook doen? als je nou het pentagon of het witte huis pakt ok, maar geen game servers!! ;-)

als het echt zo is dan wordt die gast waarschijnlijk gelynched ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:27:
een DDOS aanval zal wel suckend zijn, maar wie wilt dat ook doen? als je nou het pentagon of het witte huis pakt ok, maar geen game servers!! ;-)

als het echt zo is dan wordt die gast waarschijnlijk gelynched ;-)
Waarschijnlijk een 12-jarig hackertje dat graag binnen een dag meerdere level 60 chars zou willen creeren. Heb je als 12-jarige meer aan dan een kernbom op de russen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moveus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:30:
[...]

Waarschijnlijk een 12-jarig hackertje dat graag binnen een dag meerdere level 60 chars zou willen creeren. Heb je als 12-jarige meer aan dan een kernbom op de russen.
Dat is ook geen slecht idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moveus schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:31:
[...]

Dat is ook geen slecht idee
Leuk man, dat offtopic gezwets als de servers down zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar, ik had ongeveer 1 maand geleden een gamecard gekocht, en het nummer ingevoerd, toen stond op de website dat ik nog tot 6 juni kon spelen, toen ik net eventesj kon inloggen, stond er linksonderin het scherm ineens dat ik nog minder als 1 dag playtime had :? wil ik eventejs kijken bij account management, is het down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:32:
[...]

Leuk man, dat offtopic gezwets als de servers down zijn :9
Haha ja, ik ben alweer gestopt, alles is bugged lijkt het wel.

Ga ik naar de boat in Menethil naar Auberdine, komt het loading screen maar er gebeurd niets en ben ineens weer terug in Menethil. Goed, tot daaraantoe....maar nog een keer proberen en boat weg iedereen dood. Zit ik op de graveyard, kon ik niet eens bewegen. Uitloggen en inloggen en de boel deed het weer, daarna nog een keertje geprobeerd en weer hetzelfde...

Op Zenedar kun je dus niet met de boot, leuk weer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baalde gisteren al omdat mij in de winkel niet was verteld dat ik een game card aan moest schaffen om te kunnen spelen, kan ik deze avond ook niet veel spelen omdat de servers plat liggen...het is wel weer feest, maar goed, hopenlijk binnenkort opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:35:
[...]

Ga ik naar de boat in Menethil naar Auberdine, komt het loading screen maar er gebeurd niets en ben ineens weer terug in Menethil. Goed, tot daaraantoe....maar nog een keer proberen en boat weg iedereen dood. Zit ik op de graveyard, kon ik niet eens bewegen. Uitloggen en inloggen en de boel deed het weer, daarna nog een keertje geprobeerd en weer hetzelfde...

Ow dat is zowaar goed nieuws. Als de boten weer kapot zijn mogen we weer gaan porten bij de npc.

Kijk daar wordt ik nou vrolijk van.

Voor al het overige blijf ik erbij... Zucht.... Prûtz0rz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
lol, deze had ik nog niet gezien :P

Afbeeldingslocatie: http://www.solidart.nl/Images_Solidart/Got/worldserverdown.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Nou lekker dan, zit je je de hele dag op het werk al te verheugen op je rondje Stratholme... :(

Ik ga wel ff wat headshots uitdelen onder Tribes 2 :P, ff de naam van de Knokploeg hoog houden

En offtopic, in de 6 jaar dat ik nu T2 speel, dat heeft nog NOOIT plat gelegen

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:35:
[...]

Dat heb ik op bladefist regelmatig door waarschijnlijk de lag op die server. Ga ik met de zeppelin een overtochtje maken, begin in Ogrimar, sta ik na het laadscherm nog steeds (of alweer) in ogrimar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@fragneck

dat scherm krijg ik dus constant te zien (al ongeveer een half uur) zeer vervelend.
maar daarover is nog geen melding gedaan op het server status forum....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:50:
@fragneck

dat scherm krijg ik dus constant te zien (al ongeveer een half uur) zeer vervelend.
maar daarover is nog geen melding gedaan op het server status forum....
Hier doet ie het gelukkig weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er alleen een knopje "Okay" bij staat. Ook als je het er niet mee eens bent moet je op deze knop drukken.

Tip voor alle warriors van net lvl 30: Ga de whirlwind axe/sword/hammer quest completen, met dit wapen kun je heerlijk van je af rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier krijg ik nog steeds de melding dat de world server plat ligt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:58:
hier krijg ik nog steeds de melding dat de world server plat ligt :(
Hier hetzelfde, kon net wel op een andere server spelen, maar daar staan alle mobs stil en kan ik geen gesprek aangaan met iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:59:
[...]

Hier hetzelfde, kon net wel op een andere server spelen, maar daar staan alle mobs stil en kan ik geen gesprek aangaan met iemand.
Heey jammer! Geen online dating voor jou vanavond! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan nog steeds niet inloggen op de game server (emerald dream)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom staat zenedar niet meer tussen de beschikbare servers?
heeft iemand anders hier ook last van?

edit: is ondertussen al weer gefixed..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:00:
[...]

Heey jammer! Geen online dating voor jou vanavond! :P
Nee helaas, ik had nog wel zin in zo'n lelijke female troll warrior met die schattige vlechtjes. Nou ja, dan maar aan het werk vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay het werkt weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet te snel he. ;) Ik kwam er inderdaad ook weer snel in na de server restart maar ging er na 5 minuten weer net zo snel uit, nu is de World server down... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu draaien alle server weer! Behalve dan Emerald Dream waar ik op zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste een gelijk laatste waarschuwing: Als je niet normaal kan reageren, reageer dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

ARGH!!!

Alle realms weer online... behalve Emerald Dream |:(

excuus... even frustratie kwijt :{
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc

oRc

\o/ Garfield \o/

Alle servers schijnen weer up te zijn, maar ik krijg nog steeds de "world server down" melding.

Staat nu ook een berichtje op de pagina van blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Zo vandaag even naar Free record shop geweest om m'n foute exemplaar om te ruilen. Ligt de server plat 8)7 . Dat begint lekker. Ik hoop het dit niet normaal is, dat hij regelematig down is.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Waarom is mn bericht weg?
Weet iemand hoelang het duurt voordat je antwoord op mail krijgt? Wil weten of mn characters er nog zijn

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Zal Blizzard zo aardig zijn om iedereen een extra dag (WoW spelen) te geven door deze onzin, of zijn wij gewoon de pineut?

Ja mijn post is ook geedit omdat ik reageerde op jou post, reden onduidelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Rooster op 10-05-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Laatst online: 11:30

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Cthulhu schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:55:
Waarom is mn bericht weg?
Weet iemand hoelang het duurt voordat je antwoord op mail krijgt? Wil weten of mn characters er nog zijn
Zo lang zijn de servers nou ook al weer niet down. Ik neem aan dat Blizzard wel regelmatig backups maakt hoor. Bovendien is het toch een aardig uniek spel, niet vreemd dat er dan wat vaker dingen foutgaan met servers en zo. Ik zit ook op Emerald Dream en hoewel het vervelend is om even niet te kunnen spelen na een dag hard werken twijfel ik niet aan de mensen van Blizzard. Zij willen niet dat iedereen de balen heeft van hun spel, want dan verliezen ze nog klanten, al met al zit dat wel goed denk ik :Y)

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Basdoorn schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:15:
[...]

Zo lang zijn de servers nou ook al weer niet down. Ik neem aan dat Blizzard wel regelmatig backups maakt hoor. Bovendien is het toch een aardig uniek spel, niet vreemd dat er dan wat vaker dingen foutgaan met servers en zo. Ik zit ook op Emerald Dream en hoewel het vervelend is om even niet te kunnen spelen na een dag hard werken twijfel ik niet aan de mensen van Blizzard. Zij willen niet dat iedereen de balen heeft van hun spel, want dan verliezen ze nog klanten, al met al zit dat wel goed denk ik :Y)
Ik bedoel niet de servers :/
Mn account is ws gehacked, kan niet bij mn characters, kan niet inloggen, geen nieuw ww aanmaken op site
Heb dus een mailtje gestuurd vanmiddag, wil weten hoelang het duurt voordat je daar antwoord op krijgt

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Kijk mensen ik wil er 1 ding over zeggen . Loop niet zo te zeuren , ze doen hun best , als we een beetje mazzel hebben krijgen we een dag gratis :). Maar goed. Het heeft geen zin om te mekkeren dat ze down of up zijn. Geloof dat de moderators dat info ding onderin maar weer moeten in voeren zoals alle vorige WoW topics.

Statussen Servers====> OffTopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Laatst online: 10:06

t3q

Say yes to teq

(jarig!)
Dit is wel erg bont.

Gewoon server shutdown!

Zenedar server...

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc

oRc

\o/ Garfield \o/

lol, heel daggerspine zit zonder NPC's

mega-raids en alles aan de gang, mooie bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
zion schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:29:
Sorry Kaap, zonder persoonlijk te willen worden maar op het niveau van jouw one-liners ga ik niet meer in, ik heb me al meermalen duidelijk getracht te maken en jij blijft aankomen met verdraaiingen, waar ik niet verder op wens te reageren, omdat jij toch iets anders leest dan datgene wat ik zeg.
offtopic:
Hmm best vreemd. Ik lees namelijk toch echt telkens dat je een hekel aan rogues hebt en je maakt duidelijk dat de lui die class spelen ook niet deugen.

Dat lees ik toch echt, mischien dat jij je eigen niveau nog niet begrijpt.

Dag knul :O

Anyway jammer van de serverproblemen vanavond. IK laat mijn rogue nog wel een nachtje staan. Morgen is er maintenance, dan moet ik morgenavond een bub of 10 aan restbonus hebben.

Ik gok Vrijdag level 60, kan ik mooi mee met mijn guild naar Molten Core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

oRc schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:26:
lol, heel daggerspine zit zonder NPC's

mega-raids en alles aan de gang, mooie bende.
roflol :D

nu gedisconnect en straks weer online midden in vijandelijk gebied met een paar boze guards om je heen :P

Maar goed, even een nieuwe char aan gemaakt en zat ook zonder NPCs, best wel vaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Maintenance

Stop Wining about Downtimes. Ze doen hun best . Probeer het later weer!!!

Blizzard mensen zijn ook maar mensen!

[ Voor 18% gewijzigd door Stronkie op 10-05-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toen was het ook meteen stil :D

iig doen de server het nou weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Stronkie schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:10:
Maintenance

Stop Wining about Downtimes. Ze doen hun best . Probeer het later weer!!!

Blizzard mensen zijn ook maar mensen!

Mjah als we nou eens maar eens in de zoveel tijd downtime hebben, maar er is belachelijk veel downtime in de EU. Bovendien betaal ik om te spelen en niet om te kijken naar server is down.
Sure ik ga er nie over whinen op het forum, maar ze hebben imo groot gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
mmm dat belacehlijk veel is dat nogo steeds zoveel als je het 'standaard maintenance' eraf haalt? Want volgens mij lijkt het voor veel mensen heel erg veel omdat op de vrijdag die maintenance was.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Niemand wou em in gnomeregan, dus mocht ik em hebben :D
Afbeeldingslocatie: http://www.tomlebens.demon.nl/WoWScrnShot_051005_233810.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Webgnome schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 00:00:
mmm dat belacehlijk veel is dat nogo steeds zoveel als je het 'standaard maintenance' eraf haalt? Want volgens mij lijkt het voor veel mensen heel erg veel omdat op de vrijdag die maintenance was.
Ja Burning Legion kent erg veel problemen. We hebben een hele week geen MC kunnen doen vanwege belachelijke lag spikes all the time. En verder is er wel vaker een instance/continent down. Dan weer airco die eruit ligt, dan dit weer.

Sorry hoor maar ik heb Retail US gespeeld tot Retail EU uitkwam en ik heb geen extra downtime gehad naast de maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 09:17
lol @ schotelantenne :D

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:22
Afbeeldingslocatie: http://img223.echo.cx/img223/1053/deedle9ya.th.jpg

:D
very cute al zeg ik het zelf O+ O+ O+

kreeg ineens een begeving om tijdens de crash van een paar uur geleden een tauren aan te maken, lvl 3 gehaald, toen maar meegekapt, waar was ik mee bezig?! horde, brrrr....
Meteen maar een delete gedaan :+

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
edit:
hier ging ik in op iets doms, en wat is er dommer, iemand met domme opmerkingen of iemand die erop reageert? verwijderd dus.

[ Voor 84% gewijzigd door zion op 11-05-2005 05:15 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
lol, ik heb altijd zoiets dat je wel heel sick moet zijn om een gnome female cute te vinden ;) (JK, NFI)
kreeg ineens een begeving om tijdens de crash van een paar uur geleden een tauren aan te maken, lvl 3 gehaald, toen maar meegekapt, waar was ik mee bezig?! horde, brrrr....
Dat heb ik nou ook, heb nog een aantal horde characters maar kan me er niet toe brengen mee te spelen...

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
zion schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 05:19:
[...]
lol, ik heb altijd zoiets dat je wel heel sick moet zijn om een gnome female cute te vinden ;) (JK, NFI)

[...]
Dat heb ik nou ook, heb nog een aantal horde characters maar kan me er niet toe brengen mee te spelen...
Toch hebben die female gnomes met die roze staartjes wel wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 12:05

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

jarnotjuh schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 01:20:
[afbeelding]

Hehe, ik speel ook Alliance only.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:24:
[...]

Ik speel zelf met een warrior (lvl36). Ik merk dat sommige groups graag liever een 1h+shield willen hebben, zelf speel ik met een 2h. Als ik met zo'n group die een 1h+shield preferen die instance toch binnen ga word ik vaak gewhisperd dat ik verdomd veel damage doe en dat ze het gemakkelijker hebben dan met een 1h+shield.
Hmmm Warriors zijn niet ontworpen om dmg te doen :D en "zoveel" makkelijk dan als een Mage staat te nuken geloof ik niet. Het is wel makkelijker voor de rest als jij goed alles bij je weet te houden.
FragNeck schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:27:
[...]

Als je boven lvl45 komt, dan kan je vaak gewoon niet zonder schild.
Vooral shieldbash is noodzakelijk, om bepaalde spels te voorkomen.
Did I hear someone say "Pummel" :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Muppet schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 07:49:
[...]

Hmmm Warriors zijn niet ontworpen om dmg te doen :D en "zoveel" makkelijk dan als een Mage staat te nuken geloof ik niet. Het is wel makkelijker voor de rest als jij goed alles bij je weet te houden.

[...]

Did I hear someone say "Pummel" :P
Warriors kunnen zeker wel goede damage doen hoor :)
Maargoed in een instance hoort een warrior idd geen damage te doen maar gewoon veel damage te kunnen krijgen en de aggro vast blijven houden idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:04
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:23:
[...]
Ja dat is wel zo maar stel je voor dat je een smite cleric te gek vond om te spelen maar een healer cleric niet? Dan was je zuur en kon je je char dus gewoon weggooien omdat er niks meer aan was.
Met onze alliance doen we regelmatig een uitje met een smite cleric groep en ik kan je zeggen dat de Mids en Hibs dat niet zo leuk vinden, nerf of geen nerf :-). Toegegeven, solo word je telkens aan gort geklopt, maar clerics zijn in principe sowieso geen solo-karakters - WoW is een uitzondering met de Shadow spec priest.

De LA nerf was imo wel terecht. Natuurlijk zijn er whines over geweest, maar veel Mids hebben zelf toegegeven dat het niet klopte.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Shieldbash doet het voor 8 seconden pummel voor 5 en uit mijn hoofd en ze zitten op dezelfde timer. In die drie seconden kan er best een boel gebeuren, het is maar wat je wilt. True enough pummel is handig als er ineens een spellcaster voor je staat, maar het is niet gelijk aan shieldbash. Shieldbash geeft volgens mij ook net net een tikje meer agro voor je tien rage.

Warrior op lvl 36 met een two hander in een instance is toch zonde van de mana. Je priest moet meer healen (meer agro voor de priest) en je damage is toch echt wow als je het vergelijkt met de andere classes. Schild aan en turtelen met je agro skills en de rest mensen laten afmaken. Je slaat zelden hetzelfde mannetje twee keer omdat je voornamelijk bezig bent met target switchen en je sunders en revenge spammen. Zijn allebei niet echt damage moves, dus ik heb liever 1750 armour van een schild erbij en mijn 35.2dps onehander :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand die priest is mij vertellen hoeveel dmg mind blast doet op lvl 45? Ik had gisteren een WTF-moment met volgens mij een shadow priest. Ik opende notabene het gevecht, maar werd gewoon dik ingemaakt. O_0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 01:20:
[afbeelding]

Jaja, Alliance easymode is moeilijk af te kicken he ;) Stelletje zwakkelingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:04
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:12:
[...]
Vragen om een classnerf is echt te zielig. Je wil dus dat iemand die ergens veel tijd in gestoken heeft, dat dat allemaal voor niets is geweest. Dan ben je echt een achterbaks zielig figuur als je graag spullen van anderen kapot wil laten maken. :r

In DAOC deed Mythic dat wel, als mensen maar genoeg klaagden over iets werd dat generfed. Nou ik weet nog dat smite en left axe generfed werden. Dan was je echt zuur als je zon level 50 had. Kon je gewoon een nieuw char gaan beginnen als de andere speelmogelijkheidvan een class je niet beviel.
Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Sommige vragen om nerfs zijn gewoon legitiem, met name de LA nerf in DAoC. Bovendien veranderde die nerf niets aan je karakter, je deed gewoon minder damage. En zelfs dat is relatief: een left axe troll deed zelfs na de nerf nog altijd veel meer damage dan een two-handed armsman, daar kan je niet naast kijken.

En: als je echt gelooft dat whine = nerf, dan onderschat je de professionaliteit van Mythic. Van de nieuwe Catacombs-classes wordt alleen de Warlock generfed, hoewel de fora vol staan met whines over _alle_ nieuwe classes.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 08:39:
kan iemand die priest is mij vertellen hoeveel dmg mind blast doet op lvl 45? Ik had gisteren een WTF-moment met volgens mij een shadow priest. Ik opende notabene het gevecht, maar werd gewoon dik ingemaakt. O_0
Ingemaakt worden met een shadow priest?? , ... someone needs to reroll ;)

Tegen wat voor class speelde je? Of speelde je tegen de shadow priest . . dan is het wel normaal dat je verliest.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 08:41:
[...]

Jaja, Alliance easymode is moeilijk af te kicken he ;) Stelletje zwakkelingen!
heheh
horde en alliance is net zo makkelijk hoor :P
ik kan 't weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 08:45:
[...]

Ingemaakt worden met een shadow priest?? , ... someone needs to reroll ;)

Tegen wat voor class speelde je? Of speelde je tegen de shadow priest . . dan is het wel normaal dat je verliest.
Ja als ik zelf priest was wist ik wel wat voor damage ik deed. Ik ben dus mage. Ik deed netjes een counterspell op zijn 1e heal, maar volgens mij was het een resist. Nou dan ben je dus mooi genaaid. En ik heb dus wel improved counterspell (oftewel 100% kans) Snap er dus de ballen niet van.

Daarnaast ook nog een aanvaring met een shaman gehad gisteren waar ik ook geen hol van snapte. Hij valt mij aan, plant zo'n earthbind totem in de grond (of hoe ze ook heten) ik selecteer de shaman en probeer polymorph te casten. Zie ik tot 3 keer toe in mijn combat log staan, earthbind totem resisted your polymorph. Ik klik dus gewoon echt op die shaman he. Iets zit er dus raar in elkaar en anders maak je dus geen kans als mage tegen een shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 08:55:
[...]Ja als ik zelf priest was wist ik wel wat voor damage ik deed. Ik ben dus mage. Ik deed netjes een counterspell op zijn 1e heal, maar volgens mij was het een resist. Nou dan ben je dus mooi genaaid. En ik heb dus wel improved counterspell (oftewel 100% kans) Snap er dus de ballen niet van.

Daarnaast ook nog een aanvaring met een shaman gehad gisteren waar ik ook geen hol van snapte. Hij valt mij aan, plant zo'n earthbind totem in de grond (of hoe ze ook heten) ik selecteer de shaman en probeer polymorph te casten. Zie ik tot 3 keer toe in mijn combat log staan, earthbind totem resisted your polymorph. Ik klik dus gewoon echt op die shaman he. Iets zit er dus raar in elkaar en anders maak je dus geen kans als mage tegen een shaman.
Is dat niet een totem die magic effects opvangt? Zo ook dan polymorph. Anders is het een bug en zou ik het melden! Beetje vreemd inderdaad!

Anders eerst een hoge dmg spell op 'm gooien zodat die totem ook meteen weg is (die zou die klap dan ook op moeten vangen). Mijn shaman is pas level 22, dus ik weet ff niet of ik die totem als ken (ik speel ook over het algemeen mijn NE Druid). Ik wilde mijn shaman als PvP / Raid karakter gebruiken, zeker omdat op Tyralyon Horde ZWAAR in de minderheid is en je dan echt honour point haalt ;). Echt zielig die dagelijkse raids op de crossroads, simpele lui zeg!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 17:24
VinnieWeiss schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:51:
[...]

Mjah als we nou eens maar eens in de zoveel tijd downtime hebben, maar er is belachelijk veel downtime in de EU. Bovendien betaal ik om te spelen en niet om te kijken naar server is down.
Sure ik ga er nie over whinen op het forum, maar ze hebben imo groot gelijk.
Daar ben ik het wel mee eens, ik zelf heb Beta US en Retail gespeeld. En daar eigenlijk nooit zoveel downtime / probemen gezien als in de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:33

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Zo raffuhl. Gisteren meegeweest naar Gnomeregan! Ik heb mijn team meerdere malen uit de brand geholpen.

1 ) Uit een team van 2 mobs, eentje sappen
2 ) Uit een team van 4, 2 distracten terwijl de hunter die mee was de andere 2 pullt
3 ) Wanneer er 2 of meer kwamen, de zwaarste mob alleen aanpakken tot het team de rest doodhad

We bestonden uit mij (rogue), een paladin, een priest, een mage en een hunter. Allemaal level 32.

Ze hebben nog geroepen dat ze maar wat blij waren dat ik mee was. Een 2e tank had hier geen nut gehad, de eerste tank kon het ook aan.

Helaas zijn ze wel een aantal keer gewiped omdat er zo'n stom ALERT ALERT botje stond te zwaaien met zijn armpjes, waarop het complete team platgestampt werd door een horde robots die voorbij kwam stomen, ik moest best lang wachten voor ze weer terug kwamen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Weet iemand waar ik strange dust kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 08:55:
[...]

Ja als ik zelf priest was wist ik wel wat voor damage ik deed. Ik ben dus mage. Ik deed netjes een counterspell op zijn 1e heal, maar volgens mij was het een resist. Nou dan ben je dus mooi genaaid. En ik heb dus wel improved counterspell (oftewel 100% kans) Snap er dus de ballen niet van.

lvl 40 priest:
Blasts the target for 279 to 297 Shadow damage, but causes a high amount of threat.
Grounding totem
Summons a Grounding Totem with 5 health at the feet of the caster that absorbs one harmful spell every 10 seconds for each nearby party member. Will not absorb area of effect spells. Lasts 45 sec.
kun je allemaal vinden op http://www.thottbot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

wielhelm schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:14:
Weet iemand waar ik strange dust kan kopen?
strange dust kun je niet kopen.

Die moet je zelf maken.

Als je armour en/of wapens met een groene beschrijving vind , kun je deze desenchanten. hiermee vernietig je het wapen maar krijg je wel weer strange dust voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Ja maar ik moet eerst een runed copper rod hebben volgens mij, en daarvoor heb ik weer strange dust nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blizzard het recht niet heeft om een van onze sterkste wapens(naast stealth) te nerfen, doormiddel van trinkets.
gaan we weer. :) weer zo eentje die denkt dat hij ergens recht op heeft / Blizzard ergens geen recht op heeft. Wederom: je mag me vertellen waar in de EULA/TOS staat dat Blizzard het recht niet heeft stun te nerfen (of eerder Kaap die vond dat ie "recht heeft" op end game loot). Of het nou terecht is of niet, Blizzard heeft alle recht om te doen wat ze willen. Lees de overeenkomst nog maar eens door.

En ja, het is terecht. ;)
Pull met Holy Shock/Exorcise Judge Light seal Crusader met Hanzo (+4dmg striking) en Dense Sharpening stones... af en toe een heal op zelf om agro goed te houden. Knappe die dan nog agro van me afkrijgt voordat het te laat is.. =)
Mag jij weer in de boeken duiken. :) Paladin heals genereren nauwelijks aggro (ivm heals van priests/druids of gewone damage). Bovendien krijgt een mage in 2 seconden de aggro van je af als je geen Seal of Fury / Judgement of Fury gebruikt. Puur met damage red je het nooit op level 50+. En zonder Consecration red je het nooit tegen meerdere mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:15:
[...]

lvl 40 priest:

[...]

Grounding totem

[...]

kun je allemaal vinden op http://www.thottbot.com/
Hmm ok weer wat geleerd. Moet ik daar volgende keer dus een fireblast aan opofferen of zo. Maar het hele idee dat er dan in je combat-log staat dat de totem polymorph resist is ook zwaar verwarrend. Zet er dan neer, polymorph on .. has been resisted due to active grounding totem of zo. Misschien eens wat meer shamans op zoeken want dit kan ik dus niet hebben :)
En die priest evenmin.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

wielhelm schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:21:
Ja maar ik moet eerst een runed copper rod hebben volgens mij, en daarvoor heb ik weer strange dust nodig
Nope om the Disenchanten heb je geen rod nodig. Om zo runed copper rod te maken met je Strange dust en Essence (of zoiets nodig) en een copper rod.
Disenchanten is gewoon je disenchant talent in drukken en daarna een wapen / armour kiezen in je env en bingo, als het te disenchanten valt heb je green dust......
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.