Mjah ik prefereer ook een warrior, al is het alleen maar vanwege taunt en shield wall.Ryceck schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:25:
[...]
Als dat zo gemakkelijk zou gaan als jij zegt neem ik nooit meer warriors mee om te tanken maar altijd pallys
Vreemd genoeg is mijn ervaring met pallys zo gigantisch belabberd (zeker na die ST run waar dit hele verhaal mee begon) dat ik ze eigenlijk automagisch op /ignore gooi en explicitiet om een "Warrior Tank" vraag ipv gewoon een "Tank". Ik neem nog liever een druid in bear mee dan een pally om te tanken
Kan uiteraard ook te maken hebben met het speelniveau van de paladins die ik heb gevonden hoor.... maar het is gewoon te ernstig dat je op je 4e wipe moet vragen oftie salvation heeft... en dat hij dan zegt: "ja maar blessing is of kings is beter hier....".... HALLO! priest == aggromagnetstupid n00b-pallys
En je haalt ook meteen het probleem aan van paladins. Het word door te veel n00bs gespeeld die de klasse niet goed kunnen spelen. Zelfde probleem heeft Horde met shamans.