Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.047 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ryceck schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:25:
[...]

Als dat zo gemakkelijk zou gaan als jij zegt neem ik nooit meer warriors mee om te tanken maar altijd pallys :)
Vreemd genoeg is mijn ervaring met pallys zo gigantisch belabberd (zeker na die ST run waar dit hele verhaal mee begon) dat ik ze eigenlijk automagisch op /ignore gooi en explicitiet om een "Warrior Tank" vraag ipv gewoon een "Tank". Ik neem nog liever een druid in bear mee dan een pally om te tanken :/

Kan uiteraard ook te maken hebben met het speelniveau van de paladins die ik heb gevonden hoor.... maar het is gewoon te ernstig dat je op je 4e wipe moet vragen oftie salvation heeft... en dat hij dan zegt: "ja maar blessing is of kings is beter hier....".... HALLO! priest == aggromagnet :/ stupid n00b-pallys
Mjah ik prefereer ook een warrior, al is het alleen maar vanwege taunt en shield wall.
En je haalt ook meteen het probleem aan van paladins. Het word door te veel n00bs gespeeld die de klasse niet goed kunnen spelen. Zelfde probleem heeft Horde met shamans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
VinnieWeiss schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:16:
[...]

zwakker nee, minder nodig ja.
Voor PvE heb je nie zo veel meer een rogue nodig, dat gecombineerd met het feit dat rogue al de meest gespeelde klasse is...
Wil je toch iets dat stealthed kan attacked, kan je beter een druid nemen. De minst gespeelde klasse zo'n beetje in WoW.
Minst gespeelde klasse in WoW is shaman :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLmaN schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:31:
[...]

Dan zal dat over een paar maanden de warlocks zijn XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
SouLmaN schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:31:
[...]

Hoe zou dat nou toch komen als je bij beide kanten tegelijk kijkt :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

zion schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:29:
[...]
Goh klinkt als jij een maand geleden hier in het forum, en waar ik meermalen mijn best voor heb gedaan je een netjes en goed antwoord op te geven, maar nu ben je "king-rogue" en vind je dat je iedereen nog maar hoeft te vertellen dat ze niet zo moeten zeiken en dat jij uber bent met je rogue. Nou ik vindt het prachtig, en ben blij voor je dat je zo blij bent met je class, per slot van rekening spelen we allemaal WoW voor ons eigen plezier....
Mja, misschien heb ik alles wat sneller door dan jij, ik weet het niet :')

Ik vind idd dat ik op zeer korte termijn al een hoop geleerd heb over het spel en dat ik al tot redelijke hoogte best wat kan zeggen over mijn class. Ik heb ook mijn noobvragen/situatie's gehad, maar ik vind het vreemd dat een paladin level 26 bijna 27 niet weet wat aggro is. Niet dat hij het woord niet kent, dat is heel normaal, niet iedereen ken alle termen, maar wat bedoel te zeggen is dat je met level 26 toch onderhand al moet snappen dat als je te dichtbijkomt bij een beest, dat je dan aangevallen word. Blijkbaar snapte hij dat niet want hij rende elke keer als een gek naar een grouped 26 of 27 mob toe om vervolgens door de omringende 6 mobs doodgeslagen te worden.

Hij zag mij erlangs sneaken en dacht waarschijnlijk, als ik heel zachtjes loop, dan kan ik dat ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:28:
[...]
Waar ben je het mee eens? Dat je alle rogues haat? Want dan geldt ook voor jou het advies om te stoppen met online gamen. WoW is niet bedoeld om haat te genereren tegen personen.
Het hele verhaal, omdat het kort samenvat wat ik uitgesmeerd over 2 topics heb gemeld. Hoezo? Wat probeer je nu uit te lokken? Lees mijn laatste 50 posts maar na als je zo geinteresseerd bent. Die one-liners (idd) die alleen uitlokken tot flamen voegen echt niets toe aan dit topic. Het feit dat een klein percentage van WoW verpest wordt of niet gebalanceerd is spoort mij echt niet aan om mijn account te cancellen. Wat weet jij trouwens verder over hoeveel lol ik in het spel heb? Rogues verpesten het voor mij echt niet hoor. Hoe irritant ze ook zijn, de mage class heeft waarschijnlijk nog de beste kans een rogue te verslaan in een _eerlijk_ gevecht. Daar haal ik dan ook heel veel plezier uit.

Toch fijn dat je mij advies geeft omdat je mij en mijn characters op de voet gevolgd hebt :) Ik ben je er ontzettend dankbaar voor....
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:41:
[...]

Mja, misschien heb ik alles wat sneller door dan jij, ik weet het niet :')
Tja en dan had die pally het waarschijnlijk allemaal nog minder snel door dan Zion. :9

Kan ook gewoonte zijn natuurlijk. Ik volgde met mijn lvl 30 ook doodleuk een guildie van mijn zo'n barn in in Arathi Highlands. Hij zei: Blijf nou buiten! Ik: Oh ja sjit! 8)7 :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
VinnieWeiss schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:16:
[...]

zwakker nee, minder nodig ja.
Voor PvE heb je nie zo veel meer een rogue nodig, dat gecombineerd met het feit dat rogue al de meest gespeelde klasse is...
Wil je toch iets dat stealthed kan attacked, kan je beter een druid nemen. De minst gespeelde klasse zo'n beetje in WoW.
en de class die ook een rogue kan ownen :P Lukt me wel kost ff tijd , maar heb de rogue dan ook wel, ik ontneem hem gewoon zijn stealth gelijk ;)
maaruh ja rogue ik zie het nut er niet in in instances :) Als ik word invite in instance, en er zit een rogue dan ga ik ook gelijk weer meestal...Vragen ze waarom? Geef ik gewoon antwoord dat rogue niet fijn is :P Nouja dan is het meestal dat ik als Healer weer terug moet en de rogue weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:28:
[...]
Waar ben je het mee eens? Dat je alle rogues haat? Want dan geldt ook voor jou het advies om te stoppen met online gamen. WoW is niet bedoeld om haat te genereren tegen personen.
Ik haat alle Rogues.

Sterker nog, ik haat alle Alliance.

En oh ja, ik ben een Undead Female.

^^

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:42:
[...]
Hoe irritant ze ook zijn, de mage class heeft waarschijnlijk nog de beste kans een rogue te verslaan in een _eerlijk_ gevecht. Daar haal ik dan ook heel veel plezier uit.
Niet alleen Mages ownen Rogues he! :) Ook Shadowpriest's ownen Rogues vet :P
Dus voor onze vriend HTT-Thalan. Ook hij komt zijn meerdere vroeg of laat tegen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:44:
[...]

en de class die ook een rogue kan ownen :P Lukt me wel kost ff tijd , maar heb de rogue dan ook wel, ik ontneem hem gewoon zijn stealth gelijk ;)
maaruh ja rogue ik zie het nut er niet in in instances :) Als ik word invite in instance, en er zit een rogue dan ga ik ook gelijk weer meestal...Vragen ze waarom? Geef ik gewoon antwoord dat rogue niet fijn is :P Nouja dan is het meestal dat ik als Healer weer terug moet en de rogue weg :D
Ligt er ook aan wat de samenstelling van de party is natuurlijk. Ik kan best een rogue in de party 'hebben' maar niet als dat ten koste gaat van een tank of healer. Dreigen de party te verlaten resulteert dan ook wel eens in het verwijderen van rogues. (overigens niet het met opzet laten verwijderen van rogues, want ik speel niet van die mind-games, voordat ik daar ook nog commentaar op krijg) Wat ik natuurlijk voor de rogues wel ontzettend zielig vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:27:
[...]

Een Paladin is een uitstekende tank indien er slechts 1 mob is om op te focussen.
Ehm.. ja en hoe vaak gebeurt dat in een instance? Net als rogues: Misschien heel handig tegen bosses, maar voor je bij de boss bent zijn ze vrij nutteloos, want je vecht constant tegen groepen van 3-4.

Pala is net als shaman en druid een manusje van alles. Geen uber tank, geen uber healer, geen uber damage dealer.

Tegen de normale instance groepen, waar je 99% van je tijd mee kwijt bent in een instance, heb ik liever goede aggro-managers en goede damage dealers die snel korte metten kunnen maken.

Daarom werkt onze non-tank groep nog best aardig. Met hunter/2x warlock/mage doe je zo veel damage dat zelfs de 'normale' elites in scholo niet langer dan een seconde of 5 leven. (Warlock CoS/CoE beiden kunnen gebruiken helpt daar trouwens wel enorm mee).

Dus ik heb nog liever een rogue mee wat dat betreft.

[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 10-05-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:49:
[...]

Ehm.. ja en hoe vaak gebeurt dat in een instance? Net als rogues: Misschien heel handig tegen bosses, maar voor je bij de boss bent zijn ze vrij nutteloos, want je vecht constant tegen groepen van 3-4.

Pala is net als shaman en druid een manusje van alles. Geen uber tank, geen uber healer, geen uber damage dealer.

Tegen de normale instance groepen, waar je 99% van je tijd mee kwijt bent in een instance, heb ik liever goede aggro-managers en goede damage dealers die snel korte metten kunnen maken.

Daarom werkt onze non-tank groep nog best aardig. Met hunter/2x warlock/mage doe je zo veel damage dat zelfs de 'normale' elites in scholo niet langer dan een seconde of 5 leven.
Kun je dat niet een keer filmen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:55:
[...]

Kun je dat niet een keer filmen? :)
Filmpjes maken wil ik sowieso nog wel eens gaan doen.. Binnenkort een programmaatje voor kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hmm waarom moet de rogue stunluckbuild generfed worden? Mag je mij uitleggen hoe een rogue uberhaubt kan winnen als zn stun niet 100% is. Overigens heb ik een combat rogue, bij mij is t dus:

CS, SS, Adrenaline Rush, SS, EV, SS, SS, SS, KS, bandage, SS, SS, SS, EV... en dan hopen dat de ander al dood is, zo niet dan volgt meestal snel een vanish. Overigens doe ik niet veel one-on-one pvp, meestal een klein groepje met andere classes, ik ga in de verwachte vluchtroute staan, zodra ie dan langsrend begint de stunlock. Veel stun is er dan namelijk niet nodig aangezien ik niet alleen damage sta te dealen. Vanish gebruik ik eigenlijk nooit tijdens een aanval, vanish is om weg te komen, niet voor een 2e CS.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertinho schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:05:
[...]

Misschien kan je nog proberen om Blizzard meteen een mail te sturen en hopen dat ze snel reageren en iets voor je kunnen doen als je de situatie uitlegt.
Inderdaad, zsm bellen/mailen! Je kan hem sowieso wel terugkrijgen, maar idd, misschien zonder je characters/gold/items (die verkocht zijn voor gold)

Ik duim voor je! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Iemand trouwens nog tips voor goede software voor het capturen van filmpjes? Prijs boeit niet zo, als het maar niet al te vertragend werkt (liever kwaliteit dus).

Of is FRAPS eigenlijk de enige serieuze kandidaat?

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 10-05-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Bosmonster schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:02:
Iemand trouwens nog tips voor goede software voor het capturen van filmpjes? Prijs boeit niet zo, als het maar niet al te vertragend werkt (liever kwaliteit dus).

Of is FRAPS eigenlijk de enige serieuze kandidaat?
Er zijn meerdere alleen dit is de beste in combo met spellen.. Andere zijn meer bedoeld voor presentaties over 2d progsels..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Skeiron schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:04:
[...]

Er zijn meerdere alleen dit is de beste in combo met spellen.. Andere zijn meer bedoeld voor presentaties over 2d progsels..
Vanavond die maar eens kopen dan.. we hadden toch een scholo run gepland na gister Rattlegore te hebben gekilld. Vanavond staat het lab op het programma voor onze Warlock epic mounts.

Hopelijk kan ik dat al opnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:59:
[...]

Inderdaad, zsm bellen/mailen! Je kan hem sowieso wel terugkrijgen, maar idd, misschien zonder je characters/gold/items (die verkocht zijn voor gold)

Ik duim voor je! :>
Ik heb al gemailed, en alles uitgelegd
Als mn characters weg zijn, kap ik met WoW, heb geen zin om alles weer opnieuw te doen
En mn mage was bijna 52 :'(

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg Fraps niet eens aan de gang (trial) ... ik instaleer hem maar hij start hem niet op ... terwijl een oudere versie wel werkt ..

gebruik btw ook gamecam ... alleen die werkt niet als ik alt-z indruk .. erg vervelend

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:14:
Ik krijg Fraps niet eens aan de gang (trial) ... ik instaleer hem maar hij start hem niet op ... terwijl een oudere versie wel werkt ..
Hmm.. goed dat je het zegt.. eerst de trial maar even proberen dan :) Voordat ik die gasten $30 stuur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

its_me schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:57:
Hmm waarom moet de rogue stunluckbuild generfed worden? Mag je mij uitleggen hoe een rogue uberhaubt kan winnen als zn stun niet 100% is. Overigens heb ik een combat rogue, bij mij is t dus:

CS, SS, Adrenaline Rush, SS, EV, SS, SS, SS, KS, bandage, SS, SS, SS, EV... en dan hopen dat de ander al dood is, zo niet dan volgt meestal snel een vanish. Overigens doe ik niet veel one-on-one pvp, meestal een klein groepje met andere classes, ik ga in de verwachte vluchtroute staan, zodra ie dan langsrend begint de stunlock. Veel stun is er dan namelijk niet nodig aangezien ik niet alleen damage sta te dealen. Vanish gebruik ik eigenlijk nooit tijdens een aanval, vanish is om weg te komen, niet voor een 2e CS.
Ik poog een crit/assasination build te maken. Op het moment is het bij mij:

CS, *stab-stab-stab* (met instant poison) Gouge, Backstab, (eventueel nog met SS erachteraan voor een xtra CP) en dan KS, *stab-stab-stab* Gouge, Backstab.

De meeste mobs overlijden ergens halverwege al, en tegen elite's heb ik gemerkt dat dit de aanbevolen manier is, bij de gouges kan je healen als dat nodig is, en je loopt zo min mogelijk damage op, omdat je stunlock aanhoud. Scheelt repairs :P

Als het iets zwakkere creeps zijn of ik ben aan het farmen, ga ik meestal voor:

Ambush, SS, SS, Gouge, Backstab, Evis. Dat is de snelle manier en je kan dan snel weer in stealth, de volgende ambushen, zolang mijn 20 remorselessness nog aanhouden. Dikke kans op een 2e 4xx crit bij de volgende ambush. En als je er zo een stuk of 10 gehad hebt, rondlopen, looten en skinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje..

Ik ben nu een shadowpriest van lvl 31, maar ik verlies nogal vaak in duells. Players van gelijke lvl verlies ik het meestal wel van, en als ze hoger zijn dan kan ik t helemaal shaken. Vooral rogues zijn irritant.

Komt de shadowpriest in een wat later lvl pas goed tot zijn recht? Of gebruik ik mijn skills gewoon niet goed...

een Pvp gevecht begin ik standaard met Pain, relevante buffs, Mind Blast, Smite, Mind Blast. Mocht ik met een melee vechten, dan doe ik vaak nog wat Fear tussendoor.

De laatste klap (gebruik ik dus bijna nooit maargoed), doe ik vaak Mindflay.

Suggesties? Partners in crime?

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:26:
Een vraagje..

Ik ben nu een shadowpriest van lvl 31, maar ik verlies nogal vaak in duells. Players van gelijke lvl verlies ik het meestal wel van, en als ze hoger zijn dan kan ik t helemaal shaken. Vooral rogues zijn irritant.

Komt de shadowpriest in een wat later lvl pas goed tot zijn recht? Of gebruik ik mijn skills gewoon niet goed...

een Pvp gevecht begin ik standaard met Pain, relevante buffs, Mind Blast, Smite, Mind Blast. Mocht ik met een melee vechten, dan doe ik vaak nog wat Fear tussendoor.

Ik was ook altijd fan van Mind Blast -> Smite -> Mind Blast, maar ik kwam erachter dat Mind Flay over tijd meer damage doet dan Smite. Daarnaast kost het minder mana.

Opening voor mij is dus buffs -> pain -> shield -> mind blast -> fear -> flay -> flay -> mind blast en dan zien we wel waar het schip strandt :)

Ow en over HTT-Thalan: don't feed the trolls....

[ Voor 5% gewijzigd door Adagio op 10-05-2005 17:33 ]

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
its_me schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:57:
Hmm waarom moet de rogue stunluckbuild generfed worden? Mag je mij uitleggen hoe een rogue uberhaubt kan winnen als zn stun niet 100% is.
Het lijkt me logisch dat het niet de bedoeling is dat een rogue een class in een oneindige stunlock kan houden, dan zou je zonder moeite van elke class kunnen winnen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Alles lijkt down. Zucht

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:57
bleh kom ook nergens meer op...was net ff alle chapters aan het completen in SV :/

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
nothing like a good ol' server crash als je na 3 uur met een groep van 5 man net bij Gandling bent in Scholomance..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:06

t3q

Say yes to teq

(jarig!)
Idd zenedar is down :(

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
lol, dikke ping opeens van 5000 ms, maar kan gebeuren heh.

Is die thrash blade quest trouwens moeilijk als je 51 bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Aaaargh!

Lekker dan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je alle quests in tanaris stv badlands al hebt gedaan.. op 47 waar zou je dan nog meer heen kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Echt waar speel ik 2 weken niet ga ik weer spelen ligt ie down :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mischien doen ze nu wel de maintaince :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 12:03

Smurf

Detri

R2D3 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:58:
Echt waar speel ik 2 weken niet ga ik weer spelen ligt ie down :\
Dacht je van mij dan, moest eerst 4(!) updates doen, vervolgens was ik ruim een uur bezig met m'n UI (re)configgen, en precies op het moment dat ik eens een questje ergens wil gaan opzoeken crashed die server. :P

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 18:11
PacinoAllstars schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:53:
lol, dikke ping opeens van 5000 ms, maar kan gebeuren heh.

Is die thrash blade quest trouwens moeilijk als je 51 bent?
Niet echt. Princess Theradras is vrij makkelijk als je een goede groep hebt. Als je het snel wilt doen moet je proberen om een group member te krijgen die de sceptre al heeft. Daarmee kun je meteen naar Inner Maraudon teleporteren, waardoor je binnen een half uur Theradras wel gehad hebt.

griphen: Maraudon al gedaan? Misschien wat quests in Swamp of Sorrows doen. Anders kun je misschien de begin quests in Un'goro doen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adagio schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:32:
[...]

Ik was ook altijd fan van Mind Blast -> Smite -> Mind Blast, maar ik kwam erachter dat Mind Flay over tijd meer damage doet dan Smite. Daarnaast kost het minder mana.

Opening voor mij is dus buffs -> pain -> shield -> mind blast -> fear -> flay -> flay -> mind blast en dan zien we wel waar het schip strandt :)

Ow en over HTT-Thalan: don't feed the trolls....
Thanks... het is inderdaad een stuk voordeliger mana lozen op deze manier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor zo lust ik er nog zes... zijn we bijna bij de generaal Crashed die klote server... Ik wist dat er iets mis was toen ik niet meer van 1h/s naar grand crusader kon swappen.

FFS ik wil eindelijk mijn LF Chest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:57:
[...]

Dat zien we dan wel weer :')

Blijkbaar word het van me verwacht, dat ik gank, dus laat ik die honour points dan maar even binnenslepen, des te sneller heb ik mijn 10% discount, toch? :')
Voor je 10% discount moet je honored zijn in een bepaalde stad en dat doe je door middel van veel quests in te leveren. Dat heeft helemaal -niks- met je Honourable Kills or ranking te maken. Je bent sowieso rond level 30 al bijna honored in 1 van de 2 grote steden, de rest volgt later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

keldon schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:06:
[...]

Voor je 10% discount moet je honored zijn in een bepaalde stad en dat doe je door middel van veel quests in te leveren. Dat heeft helemaal -niks- met je Honourable Kills or ranking te maken. Je bent sowieso rond level 30 al bijna honored in 1 van de 2 grote steden, de rest volgt later wel.
De pvp rank sergeant geeft je volgens mij ook nog eens discount, waarschijnlijk bedoelde hij dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:26:
Een vraagje..

Voor een duel altijd ff buffen, + shielden open met mind blast gebruik dan SW:P, dan mind flay, dan weer mind blast, nu zal ongeveer je shield kapot zijn, dus fear je, terwijl je weg rent w8 je je shield ziekeheid af, shield je je opnieuw mind blast mind flay, dan zullen de meeste tegenstanders wel dood zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

rank 3 geeft ook 10% discount op je volledige fraction :)

en deze stacked dus met je honored status die je met je fraction krijgt :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
[...]

Ik was op lvl 35 honored bij alle 4 de alliance factions en niks bijzonders gedaan ofzo, dat is dus geen enkel probleem om te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand nog op de site van blizz terecht... ik ben toch wel heel benieuwd naar wat er nu weer mis is bij die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen had onze guild onyixia omgelegd... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:11:
[...]

Ik was op lvl 35 honored bij alle 4 de alliance factions en niks bijzonders gedaan ofzo, dat is dus geen enkel probleem om te halen.
-Onmogelijk-

Toch? Ik heb 3 characters, mn hoogste is lvl 54, en die heeft 2/4 honored...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:12
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:14:
[...]

-Onmogelijk-

Nee hoor.. ik ben 42, en ook alweer een paar lvl's overal honored.

Bijna revered zelfs bij m'n eigen faction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

VinnieWeiss schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:01:
[...]

Mjah een pala die met een 2H tankt moet een schop onder zijn kont krijgen. Tanken doe je met een schild en 1h, niet met een 2h. De bedoeling is dat je zo lang mogelijk blijft leven en aggro vast houdt. Niet dat je damage doet.

[...]
Ho. Tijd om even terug de boeken in te duiken. Tanken != 1h + shield. Tanken = aggro vasthouden. 2h of 1h + shield, dat maakt niet uit. En als je goeie equipment hebt, dan praat ik over armor e.d., dan is het niet zo'n probleem. Helemaal niet als je partly holy specced en ret specced bent, en een sanctity aura hebt. Uberdamage, en zeker in combinatie met SoC. De sanctity aura is zo ziekend met een goed 50+ dps axe/mace, dat het geen bal meer uitmaakt. 't ligt er gewoon aan wat je voorkeur is. Veel damage / minder armor, of veel armor / (veel) minder damage. Ik ben dus niet 1h melee specced, misschien dat dat ook nog wat uitmaakt uit de protection tree. Je build is dus zeker kritisch.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:58:
Als je alle quests in tanaris stv badlands al hebt gedaan.. op 47 waar zou je dan nog meer heen kunnen?
Feralas, the Hinterlands en ff farmen tot 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moveus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10-2022
Alle servers zijn down op 't ogenblik!!!!!!!!!!!
Balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
The Will schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:02:
[...]

Niet echt. Princess Theradras is vrij makkelijk als je een goede groep hebt. Als je het snel wilt doen moet je proberen om een group member te krijgen die de sceptre al heeft. Daarmee kun je meteen naar Inner Maraudon teleporteren, waardoor je binnen een half uur Theradras wel gehad hebt.

griphen: Maraudon al gedaan? Misschien wat quests in Swamp of Sorrows doen. Anders kun je misschien de begin quests in Un'goro doen.
oh hey thx, maar ik ben nog 45. Vanaf welke lvl kan je die quest gaan doen? En waar krijg je hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand nog op de site van blizz terecht... ik ben toch wel heel benieuwd naar wat er nu weer mis is bij die gasten.
Staat niets op de site...behalve op de serverstatus pagina dat alles plat ligt...maar ja, dat wist we zo ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

-Onmogelijk-

nee jij doet gewoon wat fout :P

ik heb alles honoured :) had ik ook al op lvl 36-40 ongeveer :)

met Emiriya niet, omdat ik de hillsbrad quests heb overgeslagen, maar op lvl 33 ben ik dus ook overal behalve bij UC honoured

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

05/10 - Login Server Unavailable | 5/10/2005 9:07:19 AM PDT

Hello,

We are currently experiencing issues with our Login Server, which is preventing players from being able to login to the Game and the Web Site.

We are working to correct the issue and will provide more information as it becomes available.

We apologise for the inconvenience
Aldus het moeilijk te bereiken forum van WoW euope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:15:
[...]

Nee hoor.. ik ben 42, en ook alweer een paar lvl's overal honored.

Bijna revered zelfs bij m'n eigen faction.
Ha, okee :) Dacht dat dat erg lastig zou zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SgtStrider schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:15:
[...]

Ho. Tijd om even terug de boeken in te duiken. Tanken != 1h + shield. Tanken = aggro vasthouden. 2h of 1h + shield, dat maakt niet uit. En als je goeie equipment hebt, dan praat ik over armor e.d., dan is het niet zo'n probleem. Helemaal niet als je partly holy specced en ret specced bent, en een sanctity aura hebt. Uberdamage, en zeker in combinatie met SoC. De sanctity aura is zo ziekend met een goed 50+ dps axe/mace, dat het geen bal meer uitmaakt. 't ligt er gewoon aan wat je voorkeur is. Veel damage / minder armor, of veel armor / (veel) minder damage. Ik ben dus niet 1h melee specced, misschien dat dat ook nog wat uitmaakt uit de protection tree. Je build is dus zeker kritisch.
niet alleen je build, ook je team

minder armor => meer dmg => meer heling nodig => meer aggro voor priest

in een team wil je zo efficient mogelijk zijn, dus tank je met 1H + Shield
Dmg laat je aan andere classes over

Tanken != dmg dealen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
:( alles is down, tijd om even wat vragen te stellen.

maar eerst: WAT EEN ONTZETTEND COOLE GAME ZEG!!! _/-\o_

Ik ben nogal nieuw in het hele WoW gebeuren. Mijn eerste karakters is nu een lvl 8 Gnome Warlock.

- Maakt het uit wat voor beroep/skills je kiest?
- Vanaf wanneer ga je veel geld verdienen/hoe verdien je geld?
- Waar kan je armour skills leren/krijgen/kopen?

Big thnx en see u there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:17:
[...]

Aldus het moeilijk te bereiken forum van WoW euope.
Bah waarom liegt blizz altijd. De servers vlogen er gewoon uit niks login server.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:17:
[...]

nee jij doet gewoon wat fout :P

ik heb alles honoured :) had ik ook al op lvl 36-40 ongeveer :)

met Emiriya niet, omdat ik de hillsbrad quests heb overgeslagen, maar op lvl 33 ben ik dus ook overal behalve bij UC honoured
Dan heb ik vast alleen orgrimmar en TB quests gedaan :) My bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Mystic_X schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:19:
[...]

Bah waarom liegt blizz altijd. De servers vlogen er gewoon uit niks login server.
Klinkt als een ervaren senior systeem beheerder :O

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:12
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:20:
[...]

Dan heb ik vast alleen orgrimmar en TB quests gedaan :) My bad
Zowiezo, je speelt horde, en dus begin je 'neutral' bij de Undercity faction, en dan duurt het wat langer voordat je honored bent ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mior op 10-05-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

nika schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:19:

Ik ben nogal nieuw in het hele WoW gebeuren. Mijn eerste karakters is nu een lvl 8 Gnome Warlock.

Big thnx en see u there!
1 niet echt, ik raad Mining en skinning aan voor het geld wat je ermee kan verdienen.
2 Nooit ben level 60 en ben altijd blut, je kan geld verdienen door items die je vind op de auction house to verkopen of proffesions
3 Een warlock nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

FragNeck schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:21:
[...]

Klinkt als een ervaren senior systeem beheerder :O
Ben alleen maar beheerder in opleiding 3de jaars HBO technische informatica ICT beheer.
Tevens zat ik in de servers toen het mis ging als alleen de login server verrot is kan je gewoon doorspelen

[ Voor 18% gewijzigd door Mystic_X op 10-05-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hydra(over dat stunlocken van een rogue)

Meeste mensen denken dat stunlocken heel makkelijk is, dat we gewoon ff paar knopjes drukken en zo dus ons slachtoffer met gemak stunlocked houden. Het is super moeielijk om iemand stunlocked te houden, en ik vind dat als iemand na veel oefenen het onder de knie heeft, blizzard het recht niet heeft om een van onze sterkste wapens(naast stealth) te nerfen, doormiddel van trinkets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36

Big thnx en see u there!
pff zijn wel erg algemenen vragen en over deze vragen heetf iedereen zo zijn mening

mijn mening dus :
beroepen kan je altijd switcen , dusja kies wat ;-) ( kijk wel beetje nmaar je char, ga niet met een warrior leatherwork doen
veel geld verdienen kan jezelf voor kiezen , er zijn gasten die met lvl 15 1 Gold in 30 min. kunnen verdienen. geld verdien je door loots te erkopen , te onderhandelen als je dingen maakt met je profs die weer te verkopen
Amor skill krijg je pas als je lvl 40 enz bent , dus dan kan je mail en dat soort dingen leren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik speel zelf met een warrior (lvl36). Ik merk dat sommige groups graag liever een 1h+shield willen hebben, zelf speel ik met een 2h. Als ik met zo'n group die een 1h+shield preferen die instance toch binnen ga word ik vaak gewhisperd dat ik verdomd veel damage doe en dat ze het gemakkelijker hebben dan met een 1h+shield.

Aggro vasthouden is erg belangrijk, met skills als cleave/whirlwind kun je als warrior goed meerdere mobs vasthouden. Wel is het handig als er een healer goed op je let, want zonder schild ga je idd wat sneller dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
echt een coole game dit zeg!

zelfs michael jackson speelt dit spel!:

http://img249.echo.cx/my.php?image=mjackson7xj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Mystic_X schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:23:
[...]

Ben alleen maar beheerder in opleiding 3de jaars HBO technische informatica ICT beheer.
Klets dan niet.
De "inlogservers" die bij blizzard gebruikt worden, worden waarschijnlijk continu in contact met jouw usertje gebracht om te authenicaten.

Dus, als jij er uit vliegt, dan kan het zijn dat er problemen met de realm server(s) zijn, maar in dit geval dus de "loginserver"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
edgarf28 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:25:
echt een coole game dit zeg!

zelfs michael jackson speelt dit spel!:

http://img249.echo.cx/my.php?image=mjackson7xj.jpg
one word : LOL
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:24:
[...]

Ik speel zelf met een warrior (lvl36). Ik merk dat sommige groups graag liever een 1h+shield willen hebben, zelf speel ik met een 2h. Als ik met zo'n group die een 1h+shield preferen die instance toch binnen ga word ik vaak gewhisperd dat ik verdomd veel damage doe en dat ze het gemakkelijker hebben dan met een 1h+shield.

Aggro vasthouden is erg belangrijk, met skills als cleave/whirlwind kun je als warrior goed meerdere mobs vasthouden. Wel is het handig als er een healer goed op je let, want zonder schild ga je idd wat sneller dood.
Als je boven lvl45 komt, dan kan je vaak gewoon niet zonder schild.
Vooral shieldbash is noodzakelijk, om bepaalde spels te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

FragNeck schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:25:
[...]

Klets dan niet.
De "inlogservers" die bij blizzard gebruikt worden, worden waarschijnlijk continu in contact met jouw usertje gebracht om te authenicaten.

Dus, als jij er uit vliegt, dan kan het zijn dat er problemen met de realm server(s) zijn, maar in dit geval dus de "loginserver"
Erm klets jij dan niet, de login server staat los van de normale servers. De login servers zijn al meerdere malen down geweest of gereset terwijl mensen op de servers gewoon door konden spelen.
Dit systeem wordt in de meeste MMORPGS gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Niet online
Hoe lang duurt dat eigenlijk gemiddeld als die login-server down is...

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
nika schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:30:
Hoe lang duurt dat eigenlijk gemiddeld als die login-server down is...

:(
gemiddeld zo'n 3 jaar...

wat is dit nou weer voor vraaag!!!!
dit weet niemand denk ik he!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47

Ik zou denk ik tailoring nemen, kun je je eigen armor maken ( en op het begin is goeie armor vrij zeldzaam ) en kun je je eigen bags maken, ook heel handig.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:23:
blizzard het recht niet heeft om een van onze sterkste wapens(naast stealth) te nerfen, doormiddel van trinkets.
Alleen rogues zijn zeker generft door die trinkets }:O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen alweer servers online.

Ik heb op verschillende servers een char. Zo ook op vashj (nu weer online), maar ik kan niet op deze inloggen nu omdat ik het laatst op bladefist zat en deze is nog down...

Is er een mogelijkheid om dit te switchen? (zonder dat bladefist online is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Ik kan er weer op, dus bij deze een minuut of 30.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik weet niet welke boeken jij induikt maar tanken is 1h/s. Je kunt niet 2000+ armor van je schild inleveren en lopen beweren dat je een goeie tankt bent.

Ik heb geen ervaring met dual spec paladins. Maar mijn holydin (51 pnt in de holy tree) tankt en soloed 1h/s blessing of wisdom op mezelf salvation op de rest. Pull met Holy Shock/Exorcise Judge Light seal Crusader met Hanzo (+4dmg striking) en Dense Sharpening stones... af en toe een heal op zelf om agro goed te houden. Knappe die dan nog agro van me afkrijgt voordat het te laat is.. =)

Die Sanctity geintjes haal je beter uit als je offtank bent. Jeez Met een Hammer of the Grand Crusader, crusader Judgement en Seal of Rightgeousness mep je alle 2.70 gemiddeld 450 dmg. Bij een crit haal je tot 550-677 en dan heb je nog niet genuked. Vaak genoeg dat ik dan terug moet naar 1h/s omdat ik de agro van de warrior afrijt.

BTW holydins are blondes... They DO have more Fun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:54
robbertinho schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:34:
Ik kan er weer op, dus bij deze een minuut of 30.
Ik kan nog steeds niet connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 23:38

Meeste mensen denken dat stunlocken heel makkelijk is, dat we gewoon ff paar knopjes drukken en zo dus ons slachtoffer met gemak stunlocked houden. Het is super moeielijk om iemand stunlocked te houden, en ik vind dat als iemand na veel oefenen het onder de knie heeft, blizzard het recht niet heeft om een van onze sterkste wapens(naast stealth) te nerfen, doormiddel van trinkets.
Nerfen? Je kan even iemand niet gelocked houden, wat erg. Aangezien je het volgens jou constant kan doen is de cooldown niet zo groot dat je later niet weer verder kan gaan met het stun-locken.

Vind het vervelender voor Priest's en Warlock's die hun enige echt "ontsnappings" spell bij het oud vuil kunnen zetten.

Ben zelf een Warlock natuurlijk, so preaching to the choir.
(En als Undead vind ik WotF soms wel handig trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Sjoan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:35:
[...]

Ik kan nog steeds niet connecten.
Hmm... ik was wat voorbarig, hij blijft hangen bij "succes!"

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edgarf28 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:31:
[...]

gemiddeld zo'n 3 jaar...

Kan het met wat minder uitroep tekens? Hij vraagt alleen wat.

Anyway, ik ben van plan om te stoppen met mijn rogue, omdat ik weinig kan helpen in Instances, mijn sap kan worder vervangen door een mage die de target paar keer kan sheepen. Als damage dealer kan ik makkelijk vervangen worden door een mage.

Dus ik dacht er aan om te rerollen als een warrior, of een hunter...

Hier komt mijn vraag, Zijn hunters wel nuttig in instances? of moet ik gewoon als een warrior beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast stealth. Dwz: onzichtbaar benaderen, voor iemand anders het in de gaten heeft stunnen en hem doodmaken terwijl deze daar niets tegen kan doen. Dit wil zeggen dat jij als je dit onder de knie hebt, NIEMAND meer een kans tegen je maakt. In dat geval vind ik dat blizzard alle recht heeft mensen een trinket te laten verdienen hier iets tegen te kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
AlanSmithee schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:35:
[...]

Nerfen? Je kan even iemand niet gelocked houden, wat erg. Aangezien je het volgens jou constant kan doen is de cooldown niet zo groot dat je later niet weer verder kan gaan met het stun-locken.

Vind het vervelender voor Priest's en Warlock's die hun enige echt "ontsnappings" spell bij het oud vuil kunnen zetten.

Ben zelf een Warlock natuurlijk, so preaching to the choir.
(En als Undead vind ik WotF soms wel handig trouwens)
Ja precies dit heb ik dus ook hé, als holy priest is m'n enige redmiddel voor 30(!!!) seconden buiten spel gezet, nou zie maar eens zolang te overleven ( shield is zo down ) dus enige wat ik kan doen is een beetje heal spammen tot de cooldown van m'n fear verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Niet online
gemiddeld zo'n 3 jaar...

Speel de game zo'n 2,5 dag, die server is al 2x down geweest en ik vroeg me af of mensen hiermee misschien wat meer ervaring hebben dan ik...

Ik zal niet terugbashen, maar ik dacht dat het dus wel vaker zou voorkomen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:24:
[...]

En je krijgt 10% meer damage taken, omdat je in beserker stance zit, geloof me, dit lukt echt niet meer in de higher lvl instances.... Je armor is dan te laag (je mist 2k oid door geen schild te dragen), en je ontvangt veel te veel damage door in beserker stance te staan. Daarnaast genereer je te weinig threath (in defensice stance genereer je sowieso al 10% meer, niet de skills die je daarin kan gebruiken meegerekend), om de damage die hogere lvls mages etc doen te overtreffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag begonnen met spelen, best een gaaf spel en stiekem best wel verslavend.

Maar komt het vaak voor dat de servers plat liggen? best vervelend namelijk als je net met veel moeite een locatie hebt gevonden en je klapt eruit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:37:
[...]

Naast stealth. Dwz: onzichtbaar benaderen, voor iemand anders het in de gaten heeft stunnen en hem doodmaken terwijl deze daar niets tegen kan doen. Dit wil zeggen dat jij als je dit onder de knie hebt, NIEMAND meer een kans tegen je maakt. In dat geval vind ik dat blizzard alle recht heeft mensen een trinket te laten verdienen hier iets tegen te kunnen doen...
Zo vaak komt t niet voor dat je als rogue ongezien bij iemand in de buurt komt, ik loop meestal normaal rond, als ik een enemy zie loop ik ongeintresseerd verder om dan achter een boom te lopen en stealth te activeren, dan terug voor een suprise aanval. Het slachtoffer heeft mij echter al een keer zien lopen en weet dat ik in de buurt ben. (overigens doe ik dit vaker niet dan wel, maar als ik aan ga vallen gaat het meestal zo). Een map te voet op 70% speed lopen is geen lolletje, helemaal als je t vergelijkt met de mounted snelheid.

Rogue's kunnen nasty zijn ja, maar in dit topic op dit moment sterk overdreven.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kan het met wat minder uitroep tekens? Hij vraagt alleen wat.

Anyway, ik ben van plan om te stoppen met mijn rogue, omdat ik weinig kan helpen in Instances, mijn sap kan worder vervangen door een mage die de target paar keer kan sheepen. Als damage dealer kan ik makkelijk vervangen worden door een mage.

Dus ik dacht er aan om te rerollen als een warrior, of een hunter...

Hier komt mijn vraag, Zijn hunters wel nuttig in instances? of moet ik gewoon als een warrior beginnen?
Laat je rogue leven... Sap (Improved Sap) is onmisbaar in de meeste instances. Het is de extra CC die het hem doet. De rest van je stuns zijn ook altijd welkom.

Bouw een Hunter en je weet zeker dat je nog maar weinig instances van binnen ziet.

De meeste groepen waar ik in zit zijn rogue warrior lock/mage druid/priest paladin. En de meeste raids zijn bovenstaande nog eens en heel soms als er echt geen mage/rogue/lock te vinden is gaat er een hunter mee.

Als je echt veel wilt instancen zou ik voor een priest/warrior/mage/warlock gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-08 10:15
Ik ben lvl 34 Dwarf Paladin op Dunemaul , maar wat ik niet snap als ik een "echte" (geen NPC) undead wil aanvallen met Exorcism of een andere undead verdelger , zegt hij invalid target...?! werkt dit alleen op NPCs?

Misschien wel een stomme vraag die ik stel hoor , maar goed wil toch ff weten of ik wel echte undead spelers kan aanvallen met die aanvallen ^_^'

[ Voor 6% gewijzigd door Av3ng3rtje op 10-05-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:43:
Ben vandaag begonnen met spelen, best een gaaf spel en stiekem best wel verslavend.

Maar komt het vaak voor dat de servers plat liggen? best vervelend namelijk als je net met veel moeite een locatie hebt gevonden en je klapt eruit....
Ja dit komt vaker voor, vaak als ergens een grote pvp raid is hebben de servers ook de gewoonte om er uit te gaan net zoals de 1e dag toen het honour system erinzat. Dit ging toen gepaard met hoge ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 18:11
PacinoAllstars schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:16:
[...]

oh hey thx, maar ik ben nog 45. Vanaf welke lvl kan je die quest gaan doen? En waar krijg je hem :)
Theradras is lvl 51 elite. Stuk ervoor is 47 ~ 50 elite. Level 45 is een beetje laag dus, rond lvl 48 kan je wel een groep vinden. Je krijgt de quest van een dryad die in Desolace onder een boom staat buiten Shadowprey Village.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:42:
[...]

En je krijgt 10% meer damage taken, omdat je in beserker stance zit, geloof me, dit lukt echt niet meer in de higher lvl instances.... Je armor is dan te laag (je mist 2k oid door geen schild te dragen), en je ontvangt veel te veel damage door in beserker stance te staan. Daarnaast genereer je te weinig threath (in defensice stance genereer je sowieso al 10% meer, niet de skills die je daarin kan gebruiken meegerekend), om de damage die hogere lvls mages etc doen te overtreffen...
Dan schakel ik zodra ik hoger lvl ben over op 1h+shield, thanks 4 the tip! Maar voor alsnog bevalt het me erg goed, zowel solo als in instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

misschien 10% van alle rogues weet hoe hij iemand gestun locked moet houden....
dat zijn dus heel weinig mensen, lijkt me dan ook sterk dat je een keer hele tijd ge stunned ben, en dat je dus daarom ook gewoon mee praat. IMO, als het echt elke gank voor zou komen zou ik het nie erg vinden dat het ge nerfed word, maar als het eens in de zoveeltijd gebeurt en dat je zoveel items ervoor opgebruikt vind ik het nog wel kunnen.

Maar ok als we er toch zo over denken, dan wil ik ook een trinket zodat ik door een paladin schild heen kan, want het is toch zo irritant dat hij kan healen... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Jep stormrage ook weer online :)

En ZEIK! allemaal s nie zo zeg :/... als het kapot is dan is het kapot en dan maken ze het...
En dat het hier vaker voorkomt dan bij andere games... ga zelf anderhalf miljoen accounts beheren en komt dan nog s mauwen :)

Iig kan ik weer verder :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
offtopic:
@r2dgeert: LOL dus jij was de warrior met wie we met z'n vieren shade of Eranikus hadden verslagen! :D, wist niet dat jij ook een gotter was :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Av3ng3rtje schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:44:
Ik ben lvl 34 Dwarf Paladin op Dunemaul , maar wat ik niet snap als ik een "echte" (geen NPC) undead wil aanvallen met Exorcism of een andere undead verdelger , zegt hij invalid target...?! werkt dit alleen op NPCs?

Misschien wel een stomme vraag die ik stel hoor , maar goed wil toch ff weten of ik wel echte undead spelers kan aanvallen met die aanvallen ^_^'
Dit viel mij toen ik voor het eerst exorcism kreeg ook al op. NA wat gezoek op de wow forums ( die nu vrolijk down zijn / moeilijk bereikbaar ) is dit gedaan omdat de undeath zaten te miauwen dat ze anders teveel zouden dood gaan. Ik heb de preciese beweegreden van blizz omdit te doen nooit echt begrepen want het zijn undeath en als ik daar krachten voor krijg dan wil ik die ook kunnen gebruiken op undeath. Maar het is volgens mij goed gepraat door blizz om te zeggen dat het geen undeath maar forsaken zijn.. waarom kan ik het wel op een guard doen dan in tm wat ook een forsaken is?

Je kan dus met exorcism niks doen op real players , ik weet niet zeker of alle undeath powers van de paladin niet werken op echte spelers want dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik krijg ze zo ook wel onder de grond.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:45:
Jep stormrage ook weer online :)

En ZEIK! allemaal s nie zo zeg :/... als het kapot is dan is het kapot en dan maken ze het...
En dat het hier vaker voorkomt dan bij andere games... ga zelf anderhalf miljoen accounts beheren en komt dan nog s mauwen :)

Iig kan ik weer verder :P
Bull.

Als je zegt dat je 1.5 miljoen accounts kunt beheren en je vraagt daar geld voor zul je gewoon moeten leveren.
De zeikerds staan in hun recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:43:

Je begint straks gewoon weer op de locatie waar je eruitgevlogen bent, kan ietsjes afwijken, maar meestal niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Vraagje voor de druids: Kun je je ook vinden in onderstaand verhaal?

Ik heb al 2x gerespecced en ben tot de conclusie gekomen dat Balance tot aan 40% root uninterruptability, Feral tot aan Feral charge en Restoration tot aan Nature Swiftness zo'n beetje het best is voor zo rond de lvl 45-46. Ik denk dat ik voorlopig verder ga met Restoration en wellicht nog even swiftshifting. Volgens mij is dit wel de meest gebalanceerde druid build. Interessante abilities van de feral en balance (nature grasp & charge) en de rest healing (want dat is toch onze primaire rol op hogere levels)

Omen of Clarity vind ik vrij nutteloos, want ik ga echt niet in caster form vechten.

Mijn gear is voor solo voornamelijk str/sta/int (al probeer ik ook spirit mee te pakken) en voor healing sta/int. Dit geeft me een kleine 1800hp/4000m volledig gebuft op lvl 46. 2200hp/3000m in feral.
Ik zie nog steeds veel druids rondlopen met +agi zooi terwijl het toch echt +str is die je damage omhoog gooit. Heb nu zo'n +75-80 str. In catform resulteert dit in zo'n 70-80dps. In beervorm helaas wat minder, maar dan heb ik nog minder downtime. Voor andere classes klinkt dit ongetwijfeld laag (ik neem aan dat andere classes wel op 100dps zitten op lvl 45), maar goed, ik kan me 6x full healen ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

QlimaX schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:47:
offtopic:
@r2dgeert: LOL dus jij was de warrior met wie we met z'n vieren shade of Eranikus hadden verslagen! :D, wist niet dat jij ook een gotter was :p.
Veel gotters op bloodscalp he ;)
Best vervelend dat wachten :P heb net maar de cinematics weer eens zitten kijken..
naja vanavond maar ff doorquesten naar lvl58 :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.