Muppet schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:55:
[...]
Weet je van mij mag je alles zeggen hoor. Maar jij speelt de spel misschien net een maand. Je lult alsof je het zelf geprogrammeerd hebt! en je hebt 1 ventje gespeeld en niet eens tot de lvl 50!!
dusz...
Warrior schopt kont solo, en ik eet hunters en rogues als onbijt! Overpower ftw!!
en nog zoiets! Warrior spelen heb je skill voor nodig. Het is niet alleen CS, SS, SS, KS, SS, SS, CB, EVASC! rewind .... play.
Nou zeg ik niet dat alles rogues dat doen ... maar je kan gewoon verdomd weinig fout doen als rogue. Je hebt alleen hele goeie rogues en gewone rogues. Maar zelfs al zuig jij als rogue doe je het nog goed.
Zuig je als warrior daarentegen kan je beter overnieuw beginnen. Als ik 1 foutje maak in dan kan het r.i.p. betekenen. Das een luxe die warriors niet hebben. Maar als je warrior weet te spelen ben je echt niet zo slecht als iedereen dus zegt dat warriors zijn!
Grappig dat iedereen het hier zowat mee eens is behalve meneer Rogue zelf.
@ Thalan
Ik zeg notabene niet dat je geen plezier mag hebben in het spelen van een rogue. Jij betaalt je WoW abonnement, dus je moet zelf weten wat je voor dat geld doet zolang het binnen de EULA valt. Als je het gezeur over de kiddie-class niet aankan, reageer er dan niet op. Het gezeur blijft er toch omdat iedereen die geen rogue is en deze wel gespeeld heeft, precies weet hoe de class in elkaar zit en men het allemaal over deze negatieve punten eens is. [nuance uit] Dat je je class verdedigt, geen probleem, maar jij haalt er gewoon argumenten bij waar geen zak van klopt. En zeker voor de tijd die jij nu aan deze game gespendeerd hebt ten opzichte van het merendeel op dit forum, plus het aantal classes dat iedereen gespeeld heeft EN het feit dat ik je al meerdere malen heb betrapt op het op tafel gooien van verdraaide feiten of zeer kortzichtige argumenten, maken mij een ongelovige als ik jouw posts lees.[/nuance uit]
Als je nu een lvl 60 rogue was, alle instances had meegemaakt en tegen iedere class _eerlijke_ duels had gehad, plus met alle classes meer ervaring zou hebben dan ze af en toe een keer zien lopen en attacks spammen, zou het al een heel ander verhaal worden.
De rogues in mijn guild zijn het zelfs met mij eens wat de rogues betreft:
- Ze vinden ze gimped in instances
- Ze beseffen dat rogues in pvp encounters het merendeel van de tijd een groot voordeel hebben
- Dat er veel te veel van hun class zijn
- Dat zelfs iemand die nog nooit eerder een MMO heeft gespeeld met een rogue andere classes in duels enz. kan verslaan waar veteranen spelers achter zitten die notabene geen enkele spell op een verkeerd moment mogen gebruiken omdat het anders game over is.
Desondanks, zijn ze nog steeds blij dat ze een rogue spelen en hebben ze iedere avond weer plezier in PvE en PvP (ganken of anderzijds)
Oftewel, "ja ik speel rogue, wij zijn een klote class om te verslaan, misschien wel iets te goed en overpowered, maar ik vind het een leuke class dus de rest kan de pot op!"
Kijk zo kun je het ook zien

pfff onzin, het 1 sinister strike meer doen voor een combo point en DAN pas eviscerate gebruiken of wat dan ook, staat echt niet in vergelijking met een verkeerde combinatie van spells bij een caster bijvoorbeeld.
Maar ik kap nu echt met deze discussie, tenzij jij je weer genoodzaakt voelt een argument aan te halen als dat een rogue met first aid eigenlijk een betere healer is dan een priest.
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 10-05-2005 13:27
]