Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.027 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slightly off-topic. Ik ga een char re-rollen op een PVE server, iemand nog een leuke guild? ;)

edit:

Horde btw, heb al te veel Alliance gespeeld.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

butsj schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:00:
[...]

Was het maar 3 punten, het zijn er 5, maar wel een talent/skill die onmisbaar is vind ik zelf.
en in end-game instances is het bijna verplicht :P
We hebben een Frostmage die nauwelijks Arcane heeft, die doet emer met Frost Nova en Blizzard. Erg leuke tegen grote groep Alliance moet ik zeggen, aangezien hij ook Frostbite heeft. Tis echt gewoon een voor een Alliance neertikken ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:03:
[...]

We hebben een Frostmage die nauwelijks Arcane heeft, die doet emer met Frost Nova en Blizzard. Erg leuke tegen grote groep Alliance moet ik zeggen, aangezien hij ook Frostbite heeft. Tis echt gewoon een voor een Alliance neertikken ;P
frost + bliz is leuke combo, beter is nog om ze proberen te groupen => frost + icoc
dit samen met de verhoogde critkans is gewoon hard

iae is voornamelijk nuttig omdat het de perfecte grind tool is

2 mages + priest kunnen op die manier dikke exp farmen, door gewoon groupen monsters te pakken en dood te iae' en

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-08 13:34

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:02:
Slightly off-topic. Ik ga een char re-rollen op een PVE server, iemand nog een leuke guild? ;)

edit:
Horde btw, heb al te veel Alliance gespeeld.
Ik zit op thunderhorn in oblivion riders en ben officer....
Kleine guild maar erg leuke spelers. Dus mocht je intresse hebben, ingame heet ik Nhimf :P
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:46:
[...]

Dikke mik, hoe vaak ik al niet heb staan kijken bij een warrior die het aflegt, gisteren ook nog, lvl 26 warrior tegen een 26 orc van die dragonmaw clan, hij werd in mekaar geplempt alsof hij van suiker was. En bij de dark iron dwarves quest bovenaan de wetlands moest ik het overnemen van de maintank (warrior) omdat hij doodging en de aggro dus op de healer/mage overging. Ik moest telkens overal de dwarves afmaken omdat iedereen die eentje op zich kreeg op het punt stond dood te gaan.

Die dark iron's kunnen trouwens wél hard meppen zeg :9
Ten eerste als je main tank doodgaat en je main healer de aggro krijgt, dan zou je de mail healer uit de party moeten schoppen....

Daarnaast als een warrior als suiker breekt tegen een mob van zijn eigen level, moet je hem vertellen dat hij tot lvl 40 mail moet dragen ipv cloth en vanaf 40 plate kan dragen.
Ik kan 2 levels hoger best aan (1-op-1). Kan ik nu (op lvl 50), maar op 30 kon ik dat ook.
Als ik mijn best doe en de mob is niet al te sterk kan 4 levels ook, op lvl 30 was ik lvl 34 aan het killen in de shimmering flats. Sommige elementals zijn alleen heel erg moeilijk (de fire elementals in searing gorge bijv). De tar elementals in un'goro leg ik tot lvl 53 redelijk gemakkelijk om (ze zijn ook niet zo moeilijk).
Revered - Special faction reserved for special heroes!
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
En wat doet exhalted?

edit2:
Bij thunderhorn staat er al een tijdje een uitroepteken in de server status, alsof hij technisch vol is. Maar ik heb nog _nooit_ een queue gehad en echte lags ook niet, soms maar das meer incidenteel. Iemand een idee waarom dat uitroepteken er staat?

[ Voor 72% gewijzigd door nhimf op 10-05-2005 13:18 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:03

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Muppet schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:55:
[...]

Warrior spelen heb je skill voor nodig. Het is niet alleen CS, SS, SS, KS, SS, SS, CB, EVASC! rewind .... play.

Nou zeg ik niet dat alles rogues dat doen ... maar je kan gewoon verdomd weinig fout doen als rogue. Je hebt alleen hele goeie rogues en gewone rogues. Maar zelfs al zuig jij als rogue doe je het nog goed.
Weeeeeeeeeeeeeeeeheeeehehehe. Ik wist gewoon dat er wel weer iemand met dat statement op de proppen zou komen :')

Serieus, zo makkelijk is het echt niet. Je zit ten eerste al met je energie. SS kost 45 energy, dus ik kan hem maar 2x 'spammen'.

Een ideale opening zou zijn een cheapshot (4sec stun en 3 CP) en dan een gouge + backstab, das dan goed voor 5 CP en dus een 6 seconden KS, waarbij ik vrij (eventueel met poisons) kan meppen.

Oneerlijk? Misschien, maar tegen een gelijk gelevelde warrior kan ik sowieso niet meer dan 3 of 4 hits hebben. Helaas komt het in de praktijk nooit zover, omdat je alles perfect moet timen. Iemand die in stun staat, is verwoed op zijn buttons aan het rammen om er een spel uit te krijgen, dus als ik 0,1 seconden te laat ben met mijn gouge, heb ik een frost aan mn broek hangen, of een overpower, of een hamstring, of iets anders. In alle gevallen, exit stage right. TIming is dus heel belangrijk, en dan moet je alles ook nog raken, afgezien van je crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:10
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:00:
[...]

yupz, omdat ze op dezelfde manier te grazen zijn genomen door 9 van de 10 rogues
face it, ik ken geen enkel rogue, die wacht met zijn opener tot zijn oponent klaar is met healen na het bevechten van een mob, 9 van de 10 keer wachten ze neit eens tot de mob dood is, maar wachten ze juist tot de speler de mob aanvalt
En elke andere class zal als die een tegenstander tegenkomt wachten tot zijn/haar health/mana vol zijn en geen mob aanvallen?

Ik zie zo vaak in plaguelands dat een groep level 60's iemand aanvallen die bezig is met een mob of die zit om te regenen en dat zijn echt gewoon hunters, locks, priests, mages, warriors, shamans, paladins.

Maar ja, vooral generaliseren, daar ben je immers Nederlander voor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 09:24
Ryceck schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:49:
Draak ragt mij af en gaat achter de hunter aan. Ik wacht tot draak zich in de pet vastbijt, resurrect en begin met de pet te healen. Dat was het slimste van de avond want vreemd genoeg kon die pet meer dmg soaken dan de pally :/ Draak eindelijk de pijp uit \o/
Die pet was level 57/58, 3 of 4 levels hoger dan die pally, dat scheelt ook een hoop.

Anyway, Paladins zijn geen tanks. Ze kunnen prima zichzelf in leven houden (healde die paladin zichzelf niet? Dat is de beste manier om aggro te houden voor een paladin), maar zijn gewoon ronduit slecht in het houden van aggro.

Hunter pets kunnen, in het geval van 1 enkele target, beter aggro houden dan een Warrior. In dergelijke gevallen kun je inderdaad beter de paladin en de priest de pet laten healen. Pets hebben genoeg armour voor ongeveer 40% mitigation.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:04:
even een vraagje. Ik ben lvl26 Dwarf Hunter en ik merk dat ik in melee fights met beasts nogal eens miss sla. Nu staat zowal one-handed axe als unarmed (dual wield) op 124/125 van mijn skills. Kan ik dat upgraden of hoe zit dat?
Nee. Als je dual-wield heb je een 24% missrate op je offhand. Dit is by-design. Niet dat het veel uitmaakt, als Hunter ben je vooral van afstand schade aan het doen.

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 10-05-2005 13:18 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:39
Ik zie door de bomen het bos niet meer hier. Wat een gelul overwelk ras "slecht" is en welk "goed".
Laat lekker ieder in zijn waarde. Toen ik het spel kocht heb ik daar niet eens naargekeken. Ik koos een ras en class omdat mij die leuk leek en het intresseerd me niet hoe andere erover denken en of ik wel genoeg bijdraag aan de andere spelers met die combo.

Wat is overigens dat onwijse gelul over ik doe crit 100000000dmg etc etc....???? Snap er echt helemaal niks meer van.
Ben zelf een hunter en ik doe niet meer dan 300dmg (das echt het maximale) op lvl46. Meeste schoten zitten tussen de 100 en 200 damage. Kan iemand me in godsnaam uitleggen hoe je 1000000000dmg doet????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:55:
[...]

Weet je van mij mag je alles zeggen hoor. Maar jij speelt de spel misschien net een maand. Je lult alsof je het zelf geprogrammeerd hebt! en je hebt 1 ventje gespeeld en niet eens tot de lvl 50!!

dusz...

Warrior schopt kont solo, en ik eet hunters en rogues als onbijt! Overpower ftw!!

en nog zoiets! Warrior spelen heb je skill voor nodig. Het is niet alleen CS, SS, SS, KS, SS, SS, CB, EVASC! rewind .... play.

Nou zeg ik niet dat alles rogues dat doen ... maar je kan gewoon verdomd weinig fout doen als rogue. Je hebt alleen hele goeie rogues en gewone rogues. Maar zelfs al zuig jij als rogue doe je het nog goed.

Zuig je als warrior daarentegen kan je beter overnieuw beginnen. Als ik 1 foutje maak in dan kan het r.i.p. betekenen. Das een luxe die warriors niet hebben. Maar als je warrior weet te spelen ben je echt niet zo slecht als iedereen dus zegt dat warriors zijn!
Grappig dat iedereen het hier zowat mee eens is behalve meneer Rogue zelf.

@ Thalan

Ik zeg notabene niet dat je geen plezier mag hebben in het spelen van een rogue. Jij betaalt je WoW abonnement, dus je moet zelf weten wat je voor dat geld doet zolang het binnen de EULA valt. Als je het gezeur over de kiddie-class niet aankan, reageer er dan niet op. Het gezeur blijft er toch omdat iedereen die geen rogue is en deze wel gespeeld heeft, precies weet hoe de class in elkaar zit en men het allemaal over deze negatieve punten eens is. [nuance uit] Dat je je class verdedigt, geen probleem, maar jij haalt er gewoon argumenten bij waar geen zak van klopt. En zeker voor de tijd die jij nu aan deze game gespendeerd hebt ten opzichte van het merendeel op dit forum, plus het aantal classes dat iedereen gespeeld heeft EN het feit dat ik je al meerdere malen heb betrapt op het op tafel gooien van verdraaide feiten of zeer kortzichtige argumenten, maken mij een ongelovige als ik jouw posts lees.[/nuance uit]

Als je nu een lvl 60 rogue was, alle instances had meegemaakt en tegen iedere class _eerlijke_ duels had gehad, plus met alle classes meer ervaring zou hebben dan ze af en toe een keer zien lopen en attacks spammen, zou het al een heel ander verhaal worden.

De rogues in mijn guild zijn het zelfs met mij eens wat de rogues betreft:

- Ze vinden ze gimped in instances
- Ze beseffen dat rogues in pvp encounters het merendeel van de tijd een groot voordeel hebben
- Dat er veel te veel van hun class zijn
- Dat zelfs iemand die nog nooit eerder een MMO heeft gespeeld met een rogue andere classes in duels enz. kan verslaan waar veteranen spelers achter zitten die notabene geen enkele spell op een verkeerd moment mogen gebruiken omdat het anders game over is.

Desondanks, zijn ze nog steeds blij dat ze een rogue spelen en hebben ze iedere avond weer plezier in PvE en PvP (ganken of anderzijds)

Oftewel, "ja ik speel rogue, wij zijn een klote class om te verslaan, misschien wel iets te goed en overpowered, maar ik vind het een leuke class dus de rest kan de pot op!"

Kijk zo kun je het ook zien :)
pfff onzin, het 1 sinister strike meer doen voor een combo point en DAN pas eviscerate gebruiken of wat dan ook, staat echt niet in vergelijking met een verkeerde combinatie van spells bij een caster bijvoorbeeld.

Maar ik kap nu echt met deze discussie, tenzij jij je weer genoodzaakt voelt een argument aan te halen als dat een rogue met first aid eigenlijk een betere healer is dan een priest. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:27:
Gister mn eerste instance gedaan. :)
Hoop mooie items binnengehaald, en een mooie ervaring rijker. Wat is het toch een vet spel. :)
offtopic:
een Dune fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ryceck schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:49:
Sooooo vannacht ff een runnetje door de Sunken Temple gedaan @ Stormrage :)

Hadden een goede party (guildies) met 1 pickup erbij (paladin)
Party was:
58 hunter
54 Warlock
55 Priest (ik)
54 Paladin
54 Rogue

Toch best een leuke instance daar, veel te killen, leuke loot. Alleen die draak die daar zit man.... lvl55 elite, leek wel 65 :/ Ik ben er ook achter gekomen dat pallys niet deugen als tank, of als buff-apparaat...
En dan is het geen goede pally?
Ik zou eerder zeggen dat de hele groep dan niet wist waar ze mee bezig waren....
Hunter > pet met taunt (en mend pet)
Warlock > pet met taunt (en health funnel)

Dus dan zorg je toch dat die aggro krijgen, kan de paladin daarna mee helpen meppen, en die beesten houden aggro zolang er niet te veel met specials gegooid wordt, en dan kan de paladin icm priest ervoor zorgen dat iedereen levend blijft, en als ie niet aan het healen is rustig doormeppen....

grrr.... eerst op refresh drukken voor quoten

[ Voor 4% gewijzigd door zion op 10-05-2005 13:26 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 06-08 13:34

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Hooli-gan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:16:
Ik zie door de bomen het bos niet meer hier. Wat een gelul overwelk ras "slecht" is en welk "goed".
Laat lekker ieder in zijn waarde. Toen ik het spel kocht heb ik daar niet eens naargekeken. Ik koos een ras en class omdat mij die leuk leek en het intresseerd me niet hoe andere erover denken en of ik wel genoeg bijdraag aan de andere spelers met die combo.

Wat is overigens dat onwijse gelul over ik doe crit 100000000dmg etc etc....???? Snap er echt helemaal niks meer van.
Ben zelf een hunter en ik doe niet meer dan 300dmg (das echt het maximale) op lvl46. Meeste schoten zitten tussen de 100 en 200 damage. Kan iemand me in godsnaam uitleggen hoe je 1000000000dmg doet????
Mja die crit is ook onzin. Die hoge crits halen ze met trage wapens, dus autmomatisch meer damage per hit. Dus minder crits en dus per crit meer damage.
Tis eigenlijk een standaard dick measurement contest. Of je nou 1x 1000 crit hebt of 2x 500, het boeit geen drol. Maarja deze contests heb je en blijf je houden en soms wel grappig om te zien dat je ineens zoveel damage doet.

Ik wil niet de discussie over wat beter is, trage of snelle wapens, ieder wapen heeft zijn voordeel.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:16:
[...]

Die pet was level 57/58, 3 of 4 levels hoger dan die pally, dat scheelt ook een hoop.

Anyway, Paladins zijn geen tanks. Ze kunnen prima zichzelf in leven houden (healde die paladin zichzelf niet? Dat is de beste manier om aggro te houden voor een paladin), maar zijn gewoon ronduit slecht in het houden van aggro.

Hunter pets kunnen, in het geval van 1 enkele target, beter aggro houden dan een Warrior. In dergelijke gevallen kun je inderdaad beter de paladin en de priest de pet laten healen. Pets hebben genoeg armour voor ongeveer 40% mitigation.

[...]

Nee. Als je dual-wield heb je een 24% missrate op je offhand. Dit is by-design. Niet dat het veel uitmaakt, als Hunter ben je vooral van afstand schade aan het doen.
Pala geen tank? Ga Protection spec zou ik zeggen. Geef iedereen Blessing of Salvation. Neem een goede 1h voor tanken + een schild en gebruik Seal of Fury. Enige wat nog aggro van je af kan trekken is een priest met Mind Blast, omdat Mind Blast gewoon insane veel aggro trekt.
Verder in Strat en Scholo kan je exorcism gebruiken om aggro te trekken, pas alleen op omdat het een grote range aggro geeft en nie zo'n klein beetje ook. Consecration doet verder ook lekker veel aggro.

Een pala kan alles wel zo'n beetje als ie goed speelt. Ik heb vaak genoeg Healer gespeeld in ZF/ST/BRD en dat met een retribution spec. Learn to play your class.

Verder voor diegene die zeggen dat rogues nutteloos zijn. Bij Ragnaros wil je max damage liefst. Dus zijn rogues zeer handig daar. En wie weet hoe het wordt binnenkort in Blackwing Lair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:15:
[...]
En elke andere class zal als die een tegenstander tegenkomt wachten tot zijn/haar health/mana vol zijn en geen mob aanvallen?

Ik zie zo vaak in plaguelands dat een groep level 60's iemand aanvallen die bezig is met een mob of die zit om te regenen en dat zijn echt gewoon hunters, locks, priests, mages, warriors, shamans, paladins.

vooral niet de hele text quoten, maar gewoon blind mee "generaliseren"

onderaan mijn post
ditzelde heb je voor alle andere classes, je hebt nou eenmaal altijd rotte gasten ertussen zitten
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:24:
[...]

vooral niet de hele text quoten, maar gewoon blind mee "generaliseren"

onderaan mijn post

[...]

O-)
Gewoon dom om te wachten totdat iemand helemaal full is. Als ie zit, stun, crit crit crit dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 19:24
nhimf schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:09:

Ten eerste als je main tank doodgaat en je main healer de aggro krijgt, dan zou je de mail healer uit de party moeten schoppen....

Daarnaast als een warrior als suiker breekt tegen een mob van zijn eigen level, moet je hem vertellen dat hij tot lvl 40 mail moet dragen ipv cloth en vanaf 40 plate kan dragen.
Ik kan 2 levels hoger best aan (1-op-1). Kan ik nu (op lvl 50), maar op 30 kon ik dat ook.
Als ik mijn best doe en de mob is niet al te sterk kan 4 levels ook, op lvl 30 was ik lvl 34 aan het killen in de shimmering flats. Sommige elementals zijn alleen heel erg moeilijk (de fire elementals in searing gorge bijv). De tar elementals in un'goro leg ik tot lvl 53 redelijk gemakkelijk om (ze zijn ook niet zo moeilijk).
Mee eens, alhoewel ik niet een al te beste tank ben. Ik speel nl liever als damage dealer, en heb daar ook de wapens en skills voor. Alleen is het dan lastig om argro te houden. Eventueel speel ik ook tank, maar vooral als het moeilijk wordt en dus echt nodig is. Maar met demo shout, mocking blow en stun(tauren) kom ik meestal een heel eind(ook in battle stance).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

VinnieWeiss schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:24:
[...]

Pala geen tank? Ga Protection spec zou ik zeggen. Geef iedereen Blessing of Salvation. Neem een goede 1h voor tanken + een schild en gebruik Seal of Fury. Enige wat nog aggro van je af kan trekken is een priest met Mind Blast, omdat Mind Blast gewoon insane veel aggro trekt.
Verder in Strat en Scholo kan je exorcism gebruiken om aggro te trekken, pas alleen op omdat het een grote range aggro geeft en nie zo'n klein beetje ook. Consecration doet verder ook lekker veel aggro.
Even over die Mind Blast. Het is een insane aggro trekker. Gisteren dacht ik een mob af te maken met een Mind Blast (ga als Priest niet aan het begin de mob naar me toe trekken met Mind Blast, kom er anders nooit meer vanaf), maar had me vergist. Hij hield nog wat health over 8)7 Mijn 5 medespelers konden met moeite hem op zijn rug leggen voordat ik kassie wijlen was. Domme fout mijn kant, maar ik wist (nog) niet dat MB zoveel aggro zou trekken.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zion schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:21:
[...]
Ik zou eerder zeggen dat de hele groep dan niet wist waar ze mee bezig waren....

Dus dan zorg je toch dat die aggro krijgen, kan de paladin daarna mee helpen meppen, en die beesten houden aggro zolang er niet te veel met specials gegooid wordt, en dan kan de paladin icm priest ervoor zorgen dat iedereen levend blijft, en als ie niet aan het healen is rustig doormeppen....

grrr.... eerst op refresh drukken voor quoten
Ja een Voidwalker pakt zo opeens de aggro van iedereen af met zijn geweldige taunt ....
[/sarcasme]

en in de groep die hij zei zal er meestal een Imp zijn voor extra health

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:12:
[...]

Een ideale opening zou zijn een cheapshot (4sec stun en 3 CP) en dan een gouge + backstab, das dan goed voor 5 CP en dus een 6 seconden KS, waarbij ik vrij (eventueel met poisons) kan meppen.
.
Je hebt een talent dat je (meestal) 3 punten krijgt voor CS, dan 2 SS ( a 40 energy , talent points) Kidney Shot is weer stun SS SS Gouge ff opladen (ondertussen 3 a 4 combo's liggend aan je talent points) Backstab SS dan een Cold Blood voor 100% crit Evasc for teh win! Preparation en hele verhaal kan weer opnieuw worden gedaan.

Ik heb ook rogue gespeeld hoor tot lvl 45 dus ik weet hoe het werkt. :+
robbertinho schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:37:
[...]

Even over die Mind Blast. Het is een insane aggro trekker. Gisteren dacht ik een mob af te maken met een Mind Blast (ga als Priest niet aan het begin de mob naar me toe trekken met Mind Blast, kom er anders nooit meer vanaf), maar had me vergist. Hij hield nog wat health over 8)7 Mijn 5 medespelers konden met moeite hem op zijn rug leggen voordat ik kassie wijlen was. Domme fout mijn kant, maar ik wist (nog) niet dat MB zoveel aggro zou trekken.
Het staat zelfs bij de omschrijving van de skill :P :P

[ Voor 31% gewijzigd door Muppet op 10-05-2005 13:46 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 08-08 10:39
Nu we het toch over crits hebben :+

Gister nieuw record met shadow boltje: 2213 :)

En heb niet eens +shadow damage gear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:45:
[...]

Ja een Voidwalker pakt zo opeens de aggro van iedereen af met zijn geweldige taunt ....
[/sarcasme]

voidwalker sucked voor aggro
Neem een Felhunter en spam Paranoia. Dat overpowered zelfs Mind Blast denk ik als je het vaak genoeg spammed. Paranoia is ook een insane aggro trekker als je het genoeg spammed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 22:47
Amusant die hele discussie over rogues. Ik speel op Silvermoon (PvE) en ik merk helemaal niks hiervan. Überhaupt is de sfeer erg goed tot nu toe op de server. Het lijkt me zwaar waardeloos wanneer mensen je al gaan afkeuren op basis van wat voor class je bent... tot nu toe heb ik dan ook geen enkel probleem gehad met het vinden van parties.

Ik ben nog maar een lvl 38 rogue maar ik heb het gevoel dat ik nog heel veel moet leren; gelukkig krijg ik die kans ook meer dan genoeg op mijn server. Alle ellende die ik hoor over PvP servers en het gegank daarop... ben blij dat ik toch maar PvE ben gaan doen.

De weinige keren dat ik PvE ben gegaan is bij mij de indruk ontstaan dat de eerste klap toch wel een daalder waard is; zelf ga ik zelden het gevecht aan maar als ik aangevallen wordt delf ik meestal het onderspit omdat men opent met een stun, een trap of een high dps aanval... m.a.w. je begint meteen met een forse achterstand... zal wel onervarenheid zijn. Maar het verrassingselement is toch wel zeer belangrijk in dit spel.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:45:
[...]

[/sarcasme]

Als er een tank is misschien, maar over het algemeen gaat mijn voorkeur uit naar de vw. Die kan makkelijk even een target bezighouden terwijl anderen worden afgemaakt.

Ik onze groep spelen we altijd zonder melee-tanks, maar met 2 voidwalkers, en dat gaat ook prima. 4200 health en 4500 armor doet het dan best aardig :)

De priest is hier echter wel op voorbereid. Wat ze vaak vergeten zijn de vw's te buffen en te healen.. dat is bij ons standaard werkwijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
VinnieWeiss schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:51:
[...]

voidwalker sucked voor aggro
Neem een Felhunter en spam Paranoia. Dat overpowered zelfs Mind Blast denk ik als je het vaak genoeg spammed. Paranoia is ook een insane aggro trekker als je het genoeg spammed.
Ja en in een instance is de felhunter na 3x paranoia dood.. werkt hartstukke leuk solo, maar zo goed als nutteloos in een instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:50:
Nu we het toch over crits hebben :+

Gister nieuw record met shadow boltje: 2213 :)

En heb niet eens +shadow damage gear :P
Ik wel en ik ben niet eens een priest :D

Ik heb al sinds lvl 32 of zo necromancer leggings en nog steeds niet anders de moeite waard gevonden om in te investeren. Sowieso valt het aantal aankopen op de AH de laatste tijd mee voor mij omdat er over het algemeen niets beters te krijgen is. Ik koop gewoon van iedere generatie armor en wapens de eagle gear en dan zit ik meestal wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:56:
[...]

Ik wel en ik ben niet eens een priest :D

Ik heb al sinds lvl 32 of zo necromancer leggings en nog steeds niet anders de moeite waard gevonden om in te investeren. Sowieso valt het aantal aankopen op de AH de laatste tijd mee voor mij omdat er over het algemeen niets beters te krijgen is. Ik koop gewoon van iedere generatie armor en wapens de eagle gear en dan zit ik meestal wel goed.
Ik ook niet, ben een warlock ;)

De standaard shadow damage gear vind ik niet goed genoeg. Dan moet ik vaak 100+ health en een berg int in leveren voor 20 shadow damage ofzo.

Er zijn gelukkig wel wat rare en epic items die het wel netjes combineren.. daar maar ff op hopen dan B)

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 10-05-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:15:
[...]

Ik had het principe inderdaad toch minimaal te wachten tot health vol is (anders geeft het mij iig geen genoegen). Helaas ben ik (ondanks dat ik er geen plezier aan beleef) toch maar vanaf gestapt, wie goed doet, wie goed ontmoet gaat helaas niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hooli-gan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:16:
Als je serieus genomen wil worden raad ik je aan om niet met dergelijke belachelijke getallen te komen.

Anyway, ik ben zelf een level 50 Hunter, en m'n max crit was 1200 met een aimed shot. Normale shots doen zo rond de 160 damage, met crits tot ongeveer 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:55
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:24:
[...]

Cool :)

Ik ben al een tijdje op zoek naar die mod voor die bufftimer aan de rechterkant van het screenshot... kun je me vertellen hoe die heet? ik wil 'em ook :)
het is Gypsy Buffbar, zit in de Gypsy mod waar je hem uit kan plukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:58:
[...]

De standaard shadow damage gear vind ik niet goed genoeg. Dan moet ik vaak 100+ health en een berg int in leveren voor 20 shadow damage ofzo.

Er zijn gelukkig wel wat rare en epic items die het wel netjes combineren.. daar maar ff op hopen dan B)
Ja je kunt denk ik het beste je +INT gear gebruiken tot je een totale set armor en items bij elkaar hebt met 200+ shadow damage dan. (bij fire en frost kan het oplopen tot iets over de 300 schijnbaar) dan begint het pas echt uit te maken. Zeker omdat je bij sommige spels niet die volledige bonus krijgt. Dus dan merk je het waarschijnlijk niet eens als je bijv. maar +50 shadow damage hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:05:
[...]

Als je serieus genomen wil worden raad ik je aan om niet met dergelijke belachelijke getallen te komen.

Anyway, ik ben zelf een level 50 Hunter, en m'n max crit was 1200 met een aimed shot. Normale shots doen zo rond de 160 damage, met crits tot ongeveer 400.
Laatst met een vriend (lvl 60 hunter) op pad geweest en hij critte met normale shots voor iets van 550-650. Normale hits zei die niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:17:
[...]

Ja je kunt denk ik het beste je +INT gear gebruiken tot je een totale set armor en items bij elkaar hebt met 200+ shadow damage dan. (bij fire en frost kan het oplopen tot iets over de 300 schijnbaar) dan begint het pas echt uit te maken. Zeker omdat je bij sommige spels niet die volledige bonus krijgt. Dus dan merk je het waarschijnlijk niet eens als je bijv. maar +50 shadow damage hebt.
Ik focus voornamelijk op sta, int komt als tweede. Met life tap kan ik toch eenvoudig health naar mana omzetten mocht het nodig zijn. En die berg health is in PvP wel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dit nog gevonden in lower blackrockspire :)

http://www.thottbot.com/?i=5291

altijd leuk was de enigste lvl 57 met 9 level 60 erbij haha was een bossrun

en Fellhunter is in een instance gruwelijk snel dood ... voidwalker naar mijn zin ook .. die liet ik tanken tegeneen 56 elite dragonkin maar dat ging toch echt heeel erg snel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zion schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:21:
[...]

Als het Eranikus was waar ze mee bezig waren, dan hebben ze wel een hele lange tijd moeten meppen. Dat ding is met melee bijna niet kapot te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Volgens de worldmap van kaldorei, is mulgore de naam van het horde newbiegebied, toch? En stonetalon mountains is het 15/27 contested gebied waar de net-niet-meer horde newbies hun skills beginnen te ontplooien?

Of kan ik voor level 10-20 newbies beter ergens anders zoeken?

Ga ik vanavond even mijn rogue-naam waarmaken een een grosje newbies onthoofden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, de ergernis druipt ervanaf Thalan.

Ik quote je even : "het is maar een spel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:41:
Volgens de worldmap van kaldorei, is mulgore de naam van het horde newbiegebied, toch? En stonetalon mountains is het 15/27 contested gebied waar de net-niet-meer horde newbies hun skills beginnen te ontplooien?

Ga ik vanavond even mijn rogue-naam waarmaken een een grosje newbies onthoofden.
stonetalon en ashenvale

Mulgore + barrens zijn Horde gebied -> jij kan ze dus alleen aanvallen als zij jouw eerst aanvallen

in barrens lopen ook veel hogere lvls rond, dus de kans is groot dat je zelf slachtvee wordt als je daarheen gaat.

Ashenvale oppassen dat je geen raid groep tegenkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik zie het al voor me. Hij staat daar rond te huppelen om ze uit te dagen, en wordt dan te grazen genomen door een groep van 8 level 10-20 spelers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:53:
Amusant die hele discussie over rogues. Ik speel op Silvermoon (PvE) en ik merk helemaal niks hiervan. Überhaupt is de sfeer erg goed tot nu toe op de server. Het lijkt me zwaar waardeloos wanneer mensen je al gaan afkeuren op basis van wat voor class je bent... tot nu toe heb ik dan ook geen enkel probleem gehad met het vinden van parties.

Ik ben nog maar een lvl 38 rogue maar ik heb het gevoel dat ik nog heel veel moet leren; gelukkig krijg ik die kans ook meer dan genoeg op mijn server. Alle ellende die ik hoor over PvP servers en het gegank daarop... ben blij dat ik toch maar PvE ben gaan doen.

De weinige keren dat ik PvE ben gegaan is bij mij de indruk ontstaan dat de eerste klap toch wel een daalder waard is; zelf ga ik zelden het gevecht aan maar als ik aangevallen wordt delf ik meestal het onderspit omdat men opent met een stun, een trap of een high dps aanval... m.a.w. je begint meteen met een forse achterstand... zal wel onervarenheid zijn. Maar het verrassingselement is toch wel zeer belangrijk in dit spel.
Je leert het vanzelf wel hoor. Mijn main is een Druid en mijn alt een Rogue. En ik merk toch dat in PvP een Rogue makkelijker te spelen valt. Terwijl ik met mijn Druid toch moeite heb in PvP tegen de meeste classes. Dit komt toch ook vooral doordat ik mijn talentpoints in Restoration en Balance heb zitten. In Feral en daar kan de Druid mits je het goed speelt alle andere classes ownen. Van alle andere classes IMHO is de shadowpriest het meest overpowered. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:50:
[...]

Ik zie het al voor me. Hij staat daar rond te huppelen om ze uit te dagen, en wordt dan te grazen genomen door een groep van 8 level 10-20 spelers :D
Dat zien we dan wel weer :')

Blijkbaar word het van me verwacht, dat ik gank, dus laat ik die honour points dan maar even binnenslepen, des te sneller heb ik mijn 10% discount, toch? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:47:
[...]

stonetalon en ashenvale

Mulgore + barrens zijn Horde gebied -> jij kan ze dus alleen aanvallen als zij jouw eerst aanvallen
Ja, dat weet ik, maar stel nu het volgende:

Een mage of warlock is in Horde (rood) gebied aan het grinden, en hij valt met een AoE attack 1 of 2 mobs aan. Stel dat ik nu zorg dat ik express in dat AoE gebied sta, in stealth? Dan krijg ik een beetje schade mee van die attack, misschien onbedoeld, en ik ben mijn stealth kwijt, maar dan kan ik hem wel aanvallen, toch? :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)

Oh dus onder het mom van "dan ga ik maar mijn naam waarmaken" geef je nu gewoon openlijk toe een ganker te zijn....

/golfclap /ignore HTT-thalan

btw 2 dagen geleden wéér zo'n rogue, hadden eerst een mannetje of 15 afgemaakt om bij een elite te komen, dus wij doen buffen, staan op het punt aan te vallen: Rogue die backstabt op de elite....
wederom: /golfclap, konden wij gaan wachten op de respawn terwijl wij net de hele area gecleared hadden....

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

zion schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:59:
[...]

Oh dus onder het mom van "dan ga ik maar mijn naam waarmaken" geef je nu gewoon openlijk toe een ganker te zijn....

btw 2 dagen geleden wéér zo'n rogue, hadden eerst een mannetje of 15 afgemaakt om bij een elite te komen, dus wij doen buffen, staan op het punt aan te vallen: Rogue die backstabt op de elite....
wederom: /golfclap, konden wij gaan wachten op de respawn terwijl wij net de hele area gecleared hadden....
Neuh, ik heb nog nooit geganked en was het ook eik niet van plan, maar ik was wel benieuwd of het wat uitlokte ... Ik ga vanavond, mits tijd, mijn hillsbrad quests afmaken. En mocht dat ivm raids niet kunnen, dan ga ik grinden in STV of nog een shot wagen @ die dagger van de Vicious Fallout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

En nu wil ik verdorie weten wat golfclap en NERF betekent :(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
zion schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:59:
[...]

Elke class ganked als ze de kans krijgen.

/golfclap crybaby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 12:30

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:33:
[...]

Als het Eranikus was waar ze mee bezig waren, dan hebben ze wel een hele lange tijd moeten meppen. Dat ding is met melee bijna niet kapot te krijgen.
Hehe das de eerste die het snapt :)
Ik neem aan dat jij dan ook snapt waarom ik die pets niet wilde laten tanken met hun 2500hp... Ik heb daar liever een pally staan met 4500hp welke een paar klappen kan vangen dan een mooi wit tijgertje wat na 3 klappen op zijn rug ligt.

En nog ff terugkomend op die paladin... Het feit dat hij met een 2H sword (Truesilver Champion) bezig was maakte mij ook al niet vrolijk omdattie dan gewoon dik 1500armor mist. Majah.... er was niets beter te vinden, en beter een rotte tank dan geen tank denk ik dan maar op het moment van inviten...
Achteraf beetje risky gebleken maarjah, we hebben het gered :) Ik denk alleen volgende keer wel ff 2keer na bij het inviten van een pally als tank :/
Ik weet trouwens ook niet wat voor een prul-spec dat hij had hoor... maar ze hp ging als water, en ze mana als ijsklontjes op de barbeknoei. Die gozer had maar 2000mana ofzo? :? is da normaal voor een pally? Voor de vergelijking: ik heb een manapool van 5k als 55 priest.

Trouwens ook nog wa leuks gevonden daar, maybe da iemand hier er interesse in heeft?
Er dropte 2x een Codex: Prayer of Fortitude en gezien het feit dat ik hem al ken maar het een free roll was deed ik toch maar mee... (party bestond uit mezelf, 3 guildies en die lamma-prulladin)
Uitkomst: ik die al een leveltje of 6 Prayer kent heeft nu ook nog 2 codexjes in zijn bank liggen :+
1tje gaat naar guildie toe maar dan hebbik er nog 1tje over dus is er hier iemand die hem wil hebben?

[ Voor 9% gewijzigd door Ryceck op 10-05-2005 15:08 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:06:
[...]

/golfclap crybaby
Ja, maar niet elke class, cq speler kan er goed tegen als ze zelf een kopje kleiner gemaakt worden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:10
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:02:

/golfclap moet je gewoon ff doen :)

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:06:

/golfclap crybaby
Elke flamende adolescent wel ja, volwassen mensen niet. (ik heb al mijn HK's behaald met higher level horde, geen één met een lager level*, maar ben ook maar private)

*Of het moet doormiddel van een AoE spell zijn geweest in de buurt van tarren mill in een raid, maar dat is dan niet bewust gebeurt.

[ Voor 18% gewijzigd door zion op 10-05-2005 15:13 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:02:

Typ /golfclap ingame maar eens in.

NERF is een MMORPG term dat eigenlijk inhoudt dat ze iets moeten minderen. Bijvoorbeeld dagelijks op officiele forums zijn er van die jankerds die om een rogue nerf vragen omdat ze de stunlock niet leuk vinden. Maar ook bijvoorbeeld over shamans en paladins zie je ook vaak gewenste nerfs.

Gelukkig worden dat soort topics snel om zeep geholpen en geeft Blizzard geen gehoor aan nerf requests.

Vragen om een classnerf is echt te zielig. Je wil dus dat iemand die ergens veel tijd in gestoken heeft, dat dat allemaal voor niets is geweest. Dan ben je echt een achterbaks zielig figuur als je graag spullen van anderen kapot wil laten maken. :r

In DAOC deed Mythic dat wel, als mensen maar genoeg klaagden over iets werd dat generfed. Nou ik weet nog dat smite en left axe generfed werden. Dan was je echt zuur als je zon level 50 had. Kon je gewoon een nieuw char gaan beginnen als de andere speelmogelijkheidvan een class je niet beviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
zion schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:11:
[...]

Elke flamende adolescent wel ja, volwassen mensen niet. (ik heb al mijn HK's behaald met higher level horde, geen één met een lager level*, maar ben ook maar private)

*Of het moet doormiddel van een AoE spell zijn geweest in de buurt van tarren mill in een raid, maar dat is dan niet bewust gebeurt.
Ganken is level onafhankelijk. Ik ben 26 jaar, level 59 en ik heb ook al een aantal level 60 lui omgelegd die met een mob bezig waren maar ook lui die lager zijn dan mij. Ik ben nog steeds volwassen hoor.

5 level 60's die 1 level 60 omleggen is ook een gank.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-05-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:59:
[...]

Ja, dat weet ik, maar stel nu het volgende:

Een mage of warlock is in Horde (rood) gebied aan het grinden, en hij valt met een AoE attack 1 of 2 mobs aan. Stel dat ik nu zorg dat ik express in dat AoE gebied sta, in stealth? Dan krijg ik een beetje schade mee van die attack, misschien onbedoeld, en ik ben mijn stealth kwijt, maar dan kan ik hem wel aanvallen, toch? :P :P :P
Helaas voor jou: een AoE op een gele PC, want je bent nog niet rood, doet geen damage. Een AoE op een gele NPC daarentegen wel. Zolang niemand jouw specifiek target kan je die persoon niet aanvallen. Dat zou het namelijk heel zuur maken voor die lvl 10 mage die net enthousiast de Barrens in komt rennen met zijn Arcane Explosion en per ongeluk AoEt met een lvl 60 puntoor-rogue in stealth naast hem.
Ga maar fijn naar Stonetalon en Ashenvale inderdaad, daar vind je de laagst gelevelde Horde-figuurtjes die je stuk voor stuk kunt aanvallen. Pas alleen op voor het feit dat er af en toe ook lvl 50+ hordes door die gebieden rennen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ryceck schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:06:
Hehe das de eerste die het snapt :)
Ik neem aan dat jij dan ook snapt waarom ik die pets niet wilde laten tanken met hun 2500hp... Ik heb daar liever een pally staan met 4500hp welke een paar klappen kan vangen dan een mooi wit tijgertje wat na 3 klappen op zijn rug ligt.
Mijn voidwalker had op L45 al ~3600HP (dacht ik, kan ik dat ergens checken?), dus op L55 lijkt die me ook wel ~4000-4500HP hebben.

edit:
sry, armor weer eens met HP verwisseld, aangepast.

[ Voor 8% gewijzigd door zion op 10-05-2005 15:40 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:59

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:58:
[...]

Ik ben juist steeds meer +int/+sta gear aan het vervangen met +spell/shadow dmg gear.

+64 shadow/spell dmg nu.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022

Ga naar oggrimar.. lvl 31 kan je makkelijk langs de guards daar.. die zien je echt niet.. probeer maar.. ^^

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:12:
In DAOC deed Mythic dat wel, als mensen maar genoeg klaagden over iets werd dat generfed. Nou ik weet nog dat smite en left axe generfed werden.
Left axe was ook veel te krachtig. Er was niks tegen mid te doen, elke groep bestond voor de helft uit zerkers. Mid zerker assist trains 4 teh w1n.

Wat betreft smite ben ik het wel met je eens. Solo een cleric spelen is niet alleen inefficient, het is zelfs practisch onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:14:
Ganken is level onafhankelijk. Ik ben 26 jaar, level 59 en ik heb ook al een aantal level 60 lui omgelegd die met een mob bezig waren maar ook lui die lager zijn dan mij. Ik ben nog steeds volwassen hoor.

5 level 60's die 1 level 60 omleggen is ook een gank.
Op je 26e moet je toch geen opmerkingen als crybaby gaan maken op een volwassen forum? zeker niet met de opmerking dat ik gank terwijl ik dat niet doe. Overigens hadden we het over 1vs1 ganking, dus dan niet opeens aankomen met 5vs1 ganking (alhoewel ik me dat ook niet zo snel kan herinneren ooit gedaan te hebben, want dan was het altijd XvsX, en dan let je niet meer op exacte aantallen)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08 20:02

Mystic_X

What does this button do

Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:12:
[...]
Typ /golfclap ingame maar eens in.

NERF is een MMORPG term dat eigenlijk inhoudt dat ze iets moeten minderen. Bijvoorbeeld dagelijks op officiele forums zijn er van die jankerds die om een rogue nerf vragen omdat ze de stunlock niet leuk vinden. Maar ook bijvoorbeeld over shamans en paladins zie je ook vaak gewenste nerfs.

Gelukkig worden dat soort topics snel om zeep geholpen en geeft Blizzard geen gehoor aan nerf requests.

Vragen om een classnerf is echt te zielig. Je wil dus dat iemand die ergens veel tijd in gestoken heeft, dat dat allemaal voor niets is geweest. Dan ben je echt een achterbaks zielig figuur als je graag spullen van anderen kapot wil laten maken. :r

In DAOC deed Mythic dat wel, als mensen maar genoeg klaagden over iets werd dat generfed. Nou ik weet nog dat smite en left axe generfed werden. Dan was je echt zuur als je zon level 50 had. Kon je gewoon een nieuw char gaan beginnen als de andere speelmogelijkheidvan een class je niet beviel.
De smite en left axe nerf waren zeker terecht. Die waren gewoon te sterk, je kan lullen wat je wilt.

Helaas is Mythic veels te ver gegaan, met smite en LA nerf.
Blizzard maakt zich hier tevens ook schuldig aan (zie warrior nerfs in het verleden)

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mystic_X schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:21:
[...]

De smite en left axe nerf waren zeker terecht. Die waren gewoon te sterk, je kan lullen wat je wilt.

Helaas is Mythic veels te ver gegaan, met smite en LA nerf.
Blizzard maakt zich hier tevens ook schuldig aan (zie warrior nerfs in het verleden)
Ja dat is wel zo maar stel je voor dat je een smite cleric te gek vond om te spelen maar een healer cleric niet? Dan was je zuur en kon je je char dus gewoon weggooien omdat er niks meer aan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Skeiron schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:19:
[...]

Ga naar oggrimar.. lvl 31 kan je makkelijk langs de guards daar.. die zien je echt niet.. probeer maar.. ^^
http://www.kaldorei.com/worldmap/

Uhuh, net als die laag-level 50 guards in SW zeker, met een Level 62 Mounted gast in het midden :')

Nee, ogrimmar die loopt ik wel effe binnen vanavond, maak ik gelijk thrall even af, als ik er toch ben, en koop de AH daar even leeg en verkoop het allemaal weer in IF op de AH. Dat zou pas een actie zijn _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:23:
[...]
Ja dat is wel zo maar stel je voor dat je een smite cleric te gek vond om te spelen maar een healer cleric niet? Dan was je zuur en kon je je char dus gewoon weggooien omdat er niks meer aan was.
Maar waar staan de letters in NERF nou voor? LOL en IMBA en STFU enzo die kennen we wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
zion schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:20:
[...]
Op je 26e moet je toch geen opmerkingen als crybaby gaan maken op een volwassen forum?
Iemand persoonlijk beoordelen c.q. aanvallen op hoe hij een spel speelt, das pas volwassen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:28:
[...]

Maar waar staan de letters in NERF nou voor? LOL en IMBA en STFU enzo die kennen we wel.
Nergens voor eigenlijk volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 22:04
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:57:
[...]

Dat zien we dan wel weer :')

Blijkbaar word het van me verwacht, dat ik gank, dus laat ik die honour points dan maar even binnenslepen, des te sneller heb ik mijn 10% discount, toch? :')
Fout ! Jij als lvl 31 krijgt 0 HK's voor lvl 10-20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=nerf&r=f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:23:
[...]
Klopt maar als de nerf goed was geweest had je nogsteeds smite cleric kunnen zijn. Tevens als je voor cleric koos weet je gewoon dat je eerste prioriteit healen zou moeten zijn. Als je wou nuken had je maar wizzie moeten worden.
Met zerker nerf was het wel erg omdat gewoon een melee dualwield damage dealing melee class is.

Caster equip moet imho sterker worden, meer + dmg zonder verlies van stats. Warriors worden namelijk veel sterker als hun equip sterker word. Mage classes worden niet echt sterker, maar ze kunnen het iets langer volhouden.

Warlocks moeten een buff krijgen.
Pallie moet ranged ability krijgen (gun ofzo), maar hun heals moeten zwakker worden.
Hunter heeft iets meer group functies nodig.
Druid feral tree moet beter.
Priest holy tree moet beter
Rogue heeft een kleine nerf nodig vooral stunlock build
Shaman moet iets afgezwakt worden (spells van hun doen auw geloof me)
Mage heeft alleen die item buff nodig
Warrior heeft buffs in de protection tree nodig en in mindere mate de fury tree. Arms mag iets afgezwakt worden

Ben zelf een level 60 warrior en zo denk ik erover :D
[...]

NERF is bedacht dankzij de nerf guns (je weet wel die schuimrubber schieten).
Ze bedoelen dat je van een gewone gun naar een NERF speelgoed pistool bent gegaan kwa kracht.

[ Voor 12% gewijzigd door Mystic_X op 10-05-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Nerf komt van "to nerf", ook wel "gutten". Feitelijk met een beitel een stuk uit een blok hout halen. Een redelijk ruwe behandeling waarbij het hout iets verliest. Het is geen afkorting, het is een woord. En nu back 2 the game ;)

Edit: Zerkers zijn nog steeds oke. Kaap, denk maar aan Brutalix... Die mept toch nog aardig hoor.

Smite Clerics zijn dan wel aardig klote om te spelen maar probeer eens een Bard in solo PVE? Daar tank je nauwelijks een groene mob mee down. Een Cleric heeft veel meer tools beschikbaar. Daarbij, Clerics die balen dat ze niet kunnen nuken, healen en tanken met chain armor zijn wel l*sers hoor... Je kan niet alles hebben, zoals mijn Shaman :+

[ Voor 52% gewijzigd door Blue-eagle op 10-05-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik al aan het ganken ben doe ik dat wel in Raid verband. Op Bloodscalp is het toch elke dag raak in Hilsbratt Foothills. Je kan op ieder uur van de dag daar naar toe gaan en 100 tegen 100 spelen. En zo kom je op een makkelijke maar sportieve manier aan honour points :P

Ik ga wel eens dood en de Aliance daat wel eens dood, maar met deze manier van vechten is het zoals het bedoeld is :Y)

En wat Rogues betreft, het is natuurlijk een class die het moet hebben van op een stiekeme manier te spelen. Het blijft natuurlijk uitschot. Het zijn in het echt ook dieven, huurlingen, zakkenrollers of koelbloedige huurmoordenaars. Dus dat geniepige hoort gewoon bij die class. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
zion schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:15:
[...]
Mijn voidwalker had op L45 al ~3600 armor (dacht ik, kan ik dat ergens checken?), dus op L55 lijkt die me ook wel ~4000-4500 armor hebben.
En een pala met schild heeft gauw 7k op lvl 60. Met een unbuffed HP van zeker 4k.
En een warrior heeft al gauw 8k armor met een unbuffed HP van ruim 5k en buffed 7k.

Pala's heal nog meer verminderen? Haal hem dan maar meteen weg. Hij is de slechtste heal klasse van alle healers al. De Shaman heals zijn zelfs veel beter.

[ Voor 16% gewijzigd door Vincentio op 10-05-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik kan niet meer inloggen :'( :'(
Zegt dat ww niet klopt, wil ik inloggen op wow site om ww te veranderen, zegt die dat mn mailadres niet klopt(The information entered does not match our records for this account.)
Terwijl ik 100% weet dat die goed is. Hoop niet dat ik gehacked ben ofzo :'( :'(
Zal mn comp is ff gaan scannen nu :/

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:28:
Iemand persoonlijk beoordelen c.q. aanvallen op hoe hij een spel speelt, das pas volwassen. O-)
Als ik dat beoordeel op zijn eigen uitspraken zie ik niet wat daar onvolwassen aan is, in een topic dat gaat over het desbetreffende spel.
VinnieWeiss schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:35:
En een pala met schild heeft gauw 7k op lvl 60. Met een unbuffed HP van zeker 4k.
En een warrior heeft al gauw 8k armor met een unbuffed HP van ruim 5k en buffed 7k.
Sorry, had armor en HP weer eens verkeerd gebruikt...

Dat gezegd hebbende reageerde ik op een reactie van iemand waar het ging over een L55 2H-weapon paladin, t.o.v. de pets van een hunter en een warlock uit een eerdere reactie, waarbij ik aangaf dat een voidwalker mooi in de buurt kwam van desbetreffende paladin.

[ Voor 48% gewijzigd door zion op 10-05-2005 15:44 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

VinnieWeiss schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:35:
[...]

Hoe wil je ingodsnaam 2k HP in buffs krijgen, priest buff +430 HP druid iets van +100HP dan heb je nog een quest potion waar je 500 hp extra mee kan krijgen. dan nog blessing of kings.
Oh was nog de warlock bloodpact vergeten, misschien haal je 2k dan wel, alleen heb ik in raids nooit bloodpact.

Buffed heb ik atm 5k hp (helft van me equip is blauw en ben level 60 warr) 7800 armor buffed

[ Voor 10% gewijzigd door Mystic_X op 10-05-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 11:41
Mystic_X schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:33:
[...]

Klopt maar als de nerf goed was geweest had je nogsteeds smite cleric kunnen zijn. Tevens als je voor cleric koos weet je gewoon dat je eerste prioriteit healen zou moeten zijn. Als je wou nuken had je maar wizzie moeten worden.
Met zerker nerf was het wel erg omdat gewoon een melee dualwield damage dealing melee class is.

Caster equip moet imho sterker worden, meer + dmg zonder verlies van stats. Warriors worden namelijk veel sterker als hun equip sterker word. Mage classes worden niet echt sterker, maar ze kunnen het iets langer volhouden.

Warlocks moeten een buff krijgen.
Pallie moet ranged ability krijgen (gun ofzo), maar hun heals moeten zwakker worden.
Hunter heeft iets meer group functies nodig.
Druid feral tree moet beter.
Priest holy tree moet beter
Rogue heeft een kleine nerf nodig vooral stunlock build
Shaman moet iets afgezwakt worden (spells van hun doen auw geloof me)
Mage heeft alleen die item buff nodig
Warrior heeft buffs in de protection tree nodig en in mindere mate de fury tree. Arms mag iets afgezwakt worden

Ben zelf een level 60 warrior en zo denk ik erover :D

[...]

NERF is bedacht dankzij de nerf guns (je weet wel die schuimrubber schieten).
Ze bedoelen dat je van een gewone gun naar een NERF speelgoed pistool bent gegaan kwa kracht.
ik ben het totaal niet eens met jou paldin stukje. Nu vind ik guns eigenlijk al niet passen in het wow universum maar ja daar staat de tijd ook niet stil maar om paladins te kloten door ranged attack en minder heal te geven.. sorry maar het zijn de bringers of light en behoren dus goed te healen omdat ze nergens echt goed in zijn.

Ik speel zelf paladin en ik merk gewoon dat andere classes het verrekte handig vinden als ik ff kom helpen met dingen als blessing of sancuary, blessing of light (of hoe heet die healspeal) etc etc. En ik kan het lang volhouden met een aantal mobs op mijn nek maar snel verslaan zit er dan dus niet in.

Een paladin een gun geven is als een priester warlock skils geven..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Ik kan niet meer inloggen
Zegt dat ww niet klopt, wil ik inloggen op wow site om ww te veranderen, zegt die dat mn mailadres niet klopt(The information entered does not match our records for this account.)
Terwijl ik 100% weet dat die goed is. Hoop niet dat ik gehacked ben ofzo
Zal mn comp is ff gaan scannen nu
Je probeert het toch wel op de Europese site he? Op wow.com zit je op de Amerikaanse...

Heb ik al meer mensen fout zien doen. Dus ik meld het maar even.

[ Voor 53% gewijzigd door robbertinho op 10-05-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja, wow-europe.com
Ben bang dat ik mn account kwijt ben, heb een trojan gevonden :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:34:
Als ik al aan het ganken ben doe ik dat wel in Raid verband. Op Bloodscalp is het toch elke dag raak in Hilsbratt Foothills. Je kan op ieder uur van de dag daar naar toe gaan en 100 tegen 100 spelen. En zo kom je op een makkelijke maar sportieve manier aan honour points :P

Ik ga wel eens dood en de Aliance daat wel eens dood, maar met deze manier van vechten is het zoals het bedoeld is :Y)

En wat Rogues betreft, het is natuurlijk een class die het moet hebben van op een stiekeme manier te spelen. Het blijft natuurlijk uitschot. Het zijn in het echt ook dieven, huurlingen, zakkenrollers of koelbloedige huurmoordenaars. Dus dat geniepige hoort gewoon bij die class. :)
_/-\o_

Eindelijk iemand die het snapt :*)

Gewoon accepteren, wij zijn uitschot, heb je dat gehoord? UITSCHOT! :P

En zijnde uitschot, is het completely Legit om jullie vanachter te besluipen en je nek door te snijden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Cthulhu schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:45:
Ja, wow-europe.com
Niet te snel huilen, je bent niet zomaar je account kwijt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:45:
Ja, wow-europe.com
en je hebt niet caps lock aan staan? ;) Anders is het wel heeeel zuur :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Nee, geen capslock, lijkt wel of iemand het mailadres veranderd heeft, die herkent die niet meer :'(
Kan dus ook geen nieuw ww aanvragen via off. site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het gutten is leuk gevonden, maar dat het van Nerf speelgoed kwam was volgens mij zo'n beetje het enige dat zeker was :P

Nerf'ed is dus in US synoniem voor 'veranderd in schuimrubber' :P

(om een langer verhaal maar even kort te maken..)

http://www.hasbro.com/nerf/

[ Voor 79% gewijzigd door Bosmonster op 10-05-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Cthulhu schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:53:
Nee, geen capslock, lijkt wel of iemand het mailadres veranderd heeft, die herkent die niet meer :'(
Kan dus ook geen nieuw ww aanvragen via off. site
Kan je nog wel het spel gewoon spelen? (of is dat een hele domme vraag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
zion schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:36:
[...]

Als ik dat beoordeel op zijn eigen uitspraken zie ik niet wat daar onvolwassen aan is, in een topic dat gaat over het desbetreffende spel.

[...]
Sorry, had armor en HP weer eens verkeerd gebruikt...

Dat gezegd hebbende reageerde ik op een reactie van iemand waar het ging over een L55 2H-weapon paladin, t.o.v. de pets van een hunter en een warlock uit een eerdere reactie, waarbij ik aangaf dat een voidwalker mooi in de buurt kwam van desbetreffende paladin.
Mjah een pala die met een 2H tankt moet een schop onder zijn kont krijgen. Tanken doe je met een schild en 1h, niet met een 2h. De bedoeling is dat je zo lang mogelijk blijft leven en aggro vast houdt. Niet dat je damage doet.
Mystic_X schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:38:
[...]

Hoe wil je ingodsnaam 2k HP in buffs krijgen, priest buff +430 HP druid iets van +100HP dan heb je nog een quest potion waar je 500 hp extra mee kan krijgen. dan nog blessing of kings.
Oh was nog de warlock bloodpact vergeten, misschien haal je 2k dan wel, alleen heb ik in raids nooit bloodpact.

Buffed heb ik atm 5k hp (helft van me equip is blauw en ben level 60 warr) 7800 armor buffed
Priest Buff is met talents 72 sta + Druid buff met talents is 17 sta + Warlock buff met talents is zo'n 54 sta.
Dat is dus al 143 stamina erbij.
Dan krijg je dus nog Blessing of Kings = 10% over all stats en stacked met andere buffs. Warrior heeft al gauw zo'n 300 stamina als ie tankt. Dus dat is 30 stamina + 14 stamina van de buffs. Kom je totaal extra op zo'n 187 stamina.

En wij proberen in instances altijd wel een lock erbij te hebben. Verder is het in raid altijd handig om zowel priest als druid te hebben.
En in MC/Onyxia, nou ja als je daar een klasse mist dan weet ik het al helemaal niet meer. (En ja die imp buff werkt dan wel op MT, want die Imp park je gewoon bij de boss in die vorm dat ie onraakbaar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

robbertinho schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:58:
[...]

Kan je nog wel het spel gewoon spelen? (of is dat een hele domme vraag?)
Nee, kan niet inloggen, ww pakt die niet(type het 100% zeker goed)
Wilde dus een nieuwe aanvragen via off.site, maar daar herkent hij mn mailadres niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:45:
Gewoon accepteren, wij zijn uitschot, heb je dat gehoord? UITSCHOT! :P

En zijnde uitschot, is het completely Legit om jullie vanachter te besluipen en je nek door te snijden :*)
Mooi, das ook alles wat ik ooit gezegd heb, jullie zijn gankend uitschot. En het is ook geheel legit om iemands nek door te snijden, maar of je er een geliefde class door wordt? (of heb jij veel uitschot/huurmoordenaars als vrienden?).

Ik heb nooit gevraagd om een nerf, hoef je van mij ook niet te krijgen, ik vind het prima dat je doet wat je doet, maar ik vind jullie een vervelende rot-class die geen rekening houdt met anderen, en ik dus niet met jullie.

disclaimer: jullie betekent hier "de gemiddelde rogue waar ik ervaring mee heb" wat in geen manier impliceert, bewust of onbewust, dat iedereen die rogue speelt ook daadwerkelijk zo is.

Dus rogue lekker verder, ignore ik lekker verder. maar dan ook geen gejank als je niet meemag met een instance run, ga die ook maar lekker roguen.

en dat is alles wat ik er de aankomende topic over te zeggen heb ;)

[ Voor 5% gewijzigd door zion op 10-05-2005 16:06 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
VinnieWeiss schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:01:
[...]

Mjah een pala die met een 2H tankt moet een schop onder zijn kont krijgen. Tanken doe je met een schild en 1h, niet met een 2h. De bedoeling is dat je zo lang mogelijk blijft leven en aggro vast houdt. Niet dat je damage doet.
Je kan 10000 health hebben en 100000 armor.. maar hoe hou je als pala aggro vast?

Leuk dat je dus in je eentje een monster kunt tanken.. maar zodra een mage een vuurbal gooit ben je hem kwijt. Of een priest een group heal doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Cthulhu schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:03:
[...]

Nee, kan niet inloggen, ww pakt die niet(type het 100% zeker goed)
Wilde dus een nieuwe aanvragen via off.site, maar daar herkent hij mn mailadres niet meer :/
Misschien kan je nog proberen om Blizzard meteen een mail te sturen en hopen dat ze snel reageren en iets voor je kunnen doen als je de situatie uitlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
robbertinho schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:05:
Misschien kan je nog proberen om Blizzard meteen een mail te sturen en hopen dat ze snel reageren en iets voor je kunnen doen als je de situatie uitlegt.
Mja, als ie echt gehacked is dan ben ik bang dat als ie zijn characters terugkrijgt dat deze naakt zijn en zonder 1c op zijn naam....

Maar je krijgt natuurlijk wel altijd je account terug. (hoop/denk ik)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

zion schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:03:
[...]
Mooi, das ook alles wat ik ooit gezegd heb, jullie zijn gankend uitschot. En het is ook geheel legit om iemands nek door te snijden, maar of je er een geliefde class door wordt? (of heb jij veel uitschot/huurmoordenaars als vrienden?).

Ik heb nooit gevraagd om een nerf, hoef je van mij ook niet te krijgen, ik vind het prima dat je doet wat je doet, maar ik vind jullie een vervelende rot-class die geen rekening houdt met anderen, en ik dus niet met jullie.

disclaimer: jullie betekent hier "de gemiddelde rogue waar ik ervaring mee heb" wat in geen manier impliceert, bewust of onbewust, dat iedereen die rogue speelt ook daadwerkelijk zo is.

Dus rogue lekker verder, ignore ik lekker verder. maar dan ook geen gejank als je niet meemag met een instance run, ga die ook maar lekker roguen.

Ja, het zal me ook allemaal eigenlijk worst zijn. Horde rogues proberen mij ook zo vaak om te leggen, of het lukt is een 2e. De meeste keren dat ik doodga is vanwege een AoE van ee ?? Caster van de horde, of een domme pull van een teamlid die maar wat graag een party wilde met een 31 rogue in de hoop de opdracht dan wel te kunnen. Ik moest gisteren een 26 paladin uitleggen wat aggro was, hoe de grootte van je aggro cirkel verandert met je level, en waarom je niet gewoon 1 mobs kan aanvallen zonder de groep in je nek te krijgen :')

Hij geloof ik 6 of 7 keer gewiped foor hij het doorhad :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

zion schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:08:
[...]
Mja, als ie echt gehacked is dan ben ik bang dat als ie zijn characters terugkrijgt dat deze naakt zijn en zonder 1c op zijn naam....

Maar je krijgt natuurlijk wel altijd je account terug. (hoop/denk ik)
Altijd beter dan helemaal opnieuw moeten beginnen in een character waar je heel veel tijd en geld in hebt gestoken. Als je in een goede quild zit, zijn er altijd wel mensen die je willen helpen met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:05:
[...]

Je kan 10000 health hebben en 100000 armor.. maar hoe hou je als pala aggro vast?

Leuk dat je dus in je eentje een monster kunt tanken.. maar zodra een mage een vuurbal gooit ben je hem kwijt. Of een priest een group heal doet.
Dan weet ik niet met wat voor pala's jij hebt lopen groupen. Zelfs een Fire specced mage weet ik vaak nog wel van te winnen qua aggro. Gewoon iedereen salvation geven en seal of fury geven. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

wederom mee eens :)

Waar blijft nu de players <> server list? Volgens mij kwam er iemand in een eerder topic ook al mee.

mijn main chars:

Bladefist:

Fruitcake =[Mage]= {Raffuhl]
Nightshade =[Druid]= {Raffuhl}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik probeer het nog 1 keer :9 : Worden rogues nou echt een stuk zwakker tegen het einde aan , of valt dit reuze mee? Ik ben namelijk net met een rogue begonnen maar heb geen zin bedrogen uit te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:14:
Nou ik probeer het nog 1 keer :9 : Worden rogues nou echt een stuk zwakker tegen het einde aan , of valt dit reuze mee? Ik ben namelijk net met een rogue begonnen maar heb geen zin bedrogen uit te komen
Rogue's zijn de uberclass in het spel en op level 60 Ownzorz je de hele meute. Je PWNT elke andere class met je uber 1337 zkillz en je gaat nooit dood omdat je in het niets verdwijnt nadat je de kill gedaan hebt.

(8>

-edit- Owja, vergelijk met de rogue zijn alle classes NERFed.

[/1337 mode]

[ Voor 8% gewijzigd door HTT-Thalan op 10-05-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:14:
zwakker nee, minder nodig ja.
Voor PvE heb je nie zo veel meer een rogue nodig, dat gecombineerd met het feit dat rogue al de meest gespeelde klasse is...
Wil je toch iets dat stealthed kan attacked, kan je beter een druid nemen. De minst gespeelde klasse zo'n beetje in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb een mailtje gestuurd, hopelijk kunnen ze er wat aan doen
Anders ben ik mn 51 mage kwijt :'(
Zit bij Ravenblood, maar als alles weg is, ga ik niet meer opnieuw beginnen, kost me teveel tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 12:30

Ryceck

Constants and Variables

VinnieWeiss schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:09:
[...]

Dan weet ik niet met wat voor pala's jij hebt lopen groupen. Zelfs een Fire specced mage weet ik vaak nog wel van te winnen qua aggro. Gewoon iedereen salvation geven en seal of fury geven. Werkt perfect.
Als dat zo gemakkelijk zou gaan als jij zegt neem ik nooit meer warriors mee om te tanken maar altijd pallys :)
Vreemd genoeg is mijn ervaring met pallys zo gigantisch belabberd (zeker na die ST run waar dit hele verhaal mee begon) dat ik ze eigenlijk automagisch op /ignore gooi en explicitiet om een "Warrior Tank" vraag ipv gewoon een "Tank". Ik neem nog liever een druid in bear mee dan een pally om te tanken :/

Kan uiteraard ook te maken hebben met het speelniveau van de paladins die ik heb gevonden hoor.... maar het is gewoon te ernstig dat je op je 4e wipe moet vragen oftie salvation heeft... en dat hij dan zegt: "ja maar blessing is of kings is beter hier....".... HALLO! priest == aggromagnet :/ stupid n00b-pallys

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]Dus rogue lekker verder, ignore ik lekker verder. maar dan ook geen gejank als je niet meemag met een instance run, ga die ook maar lekker roguen.

Als je mensen persoonlijk gaat beoordelen c.q. haten omdat ze iets doen of spelen wat jij niet mag, is het echt de hoogste tijd om te gaan stoppen want een spel moet je vermaken, niet frustreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was een relaxte run, maar volgende keer ga ik toch zoeken naar een party zonder paladin... Zo nuttig vind ik ze niet. Ik ben zelf priest, dus healen da komt wel goed. En tanken kan je beter aan de warrior overlaten, want een pally kan de aggro niet goed houden, en gaat naar mijn mening *veel* te snel de pijp uit. Ik waste gewoon 5k mana op hem aan Greater Heals en Flash Heals om die gast in leven te houden, en ze leven gaat sneller weg dan ik kan healen
Slechte Paladin met slechte gear.

Een Paladin heeft vrijwel dezelfde AC en STA als een Warrior, zou dus het probleem niet kunnen zijn.

En een boss tanken is voor een Paladin geen enkel probleem (alleen meerdere mobs is een probleem).

- 1 hander + schild
- Blessing of Salvation op alle niet pallies/warriors
- Retribution Aura + Shield Spikes
- Blessing of Wisdom (holy damage spammen) / Blessing of Kings (meer STA) / Blessing of Sanctuary (verminderd damage)
- Seal of Fury
- Judgement of Fury + Holy Shock/Consecration/Holy Shield
- Divine Favor / Lay on Hands in noodgevallen
- Blessing of Protection op je teammate zodra je zelf aggro kwijt raakt

Eitje. Alleen als een mage echt super gaat nuken (als het dus een noob mage is) raak je aggro kwijt, anders is het echt geen probleem. Een Paladin is een uitstekende tank indien er slechts 1 mob is om op te focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Waar ben je het mee eens? Dat je alle rogues haat? Want dan geldt ook voor jou het advies om te stoppen met online gamen. WoW is niet bedoeld om haat te genereren tegen personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:09:
Ik moest gisteren een 26 paladin uitleggen wat aggro was, hoe de grootte van je aggro cirkel verandert met je level, en waarom je niet gewoon 1 mobs kan aanvallen zonder de groep in je nek te krijgen :')
Goh klinkt als jij een maand geleden hier in het forum, en waar ik meermalen mijn best voor heb gedaan je een netjes en goed antwoord op te geven, maar nu ben je "king-rogue" en vind je dat je iedereen nog maar hoeft te vertellen dat ze niet zo moeten zeiken en dat jij uber bent met je rogue. Nou ik vindt het prachtig, en ben blij voor je dat je zo blij bent met je class, per slot van rekening spelen we allemaal WoW voor ons eigen plezier....
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:26:
Als je mensen persoonlijk gaat beoordelen c.q. haten omdat ze iets doen of spelen wat jij niet mag, is het echt de hoogste tijd om te gaan stoppen want een spel moet je vermaken, niet frustreren.
Sorry Kaap, zonder persoonlijk te willen worden maar op het niveau van jouw one-liners ga ik niet meer in, ik heb me al meermalen duidelijk getracht te maken en jij blijft aankomen met verdraaiingen, waar ik niet verder op wens te reageren, omdat jij toch iets anders leest dan datgene wat ik zeg.

[ Voor 32% gewijzigd door zion op 10-05-2005 16:32 ]

systeem

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.