Whatpulse Online Keyboard en muis tracker - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.821 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-04 17:02

Hendal.

hunneuh huh un whoopass?? (:-(

Deze user > minkeemule heeft gemiddeld 3 toetsen per seconde en 6,3 keer klikkend op zijn muis gehaald, ik geloof dat NOOIT, dag en nacht 3 keys en 6,3 muisklikken, yeah right.

minkeemule has been a participant since 2005-03-10 (2 months ago), and in that time has typed 15,472,730 keys and clicked 32,717,212 times in total, averaging 2.98 keys and 6.31 clicks per second. This user last sent a pulse to this server on 2005-05-09 01:09:01 and has sent a total of 15 pulses overall. minkeemule lives in South Africa.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Hendal. schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:27:
Deze user > minkeemule heeft gemiddeld 3 toetsen per seconde en 6,3 keer klikkend op zijn muis gehaald, ik geloof dat NOOIT, dag en nacht 3 keys en 6,3 muisklikken, yeah right.

minkeemule has been a participant since 2005-03-10 (2 months ago), and in that time has typed 15,472,730 keys and clicked 32,717,212 times in total, averaging 2.98 keys and 6.31 clicks per second. This user last sent a pulse to this server on 2005-05-09 01:09:01 and has sent a total of 15 pulses overall. minkeemule lives in South Africa.
Dat is inderdaad 100% zeker een cheater. 6 clicks per seconde :Z

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

zo net ff 350.001 toesten gepulsed :+ wel letten op die 1 hea :P

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

zo veel heb ik net ook zo ongeveer geupped... alleen 1000 meer ofzo :P scheelt niet veel hadden we hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

peddro schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:40:
zo veel heb ik net ook zo ongeveer geupped... alleen 1000 meer ofzo :P scheelt niet veel hadden we hetzelfde :)
haha.. ik zit nu al weer op 10 k :P hehe... :P

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Woei..toch maar gejoined, leuk :D
Het is tevens een manier om te zien hoe snel ik bepaalde toetsenbordtoetsen moet vervangen ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currahee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:55

Currahee

3 miles up, 3 miles down!

Ik surfde net wat rond op het forum van Whatpulse en kwam het volgende topic tegen http://forums.whatpulse.org/showthread.php?p=7756#post7756 . Blijkt maar weer dat LUE echt een cheater team is >:) 100% aandeel in de verdachte users van gisteren :o

[ Voor 13% gewijzigd door Currahee op 09-05-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

haha.. jemug.. ik zie al weer 50 k op de teller staan :|

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 21:26

Martinspire

Awesomeness

tjah, het is niet heel erg hard gegaan met de keys hier de laatste tijd, naja volgende keer beter?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-04 09:09
http://whatpulse.org/stats/users/155692/
Een test?! Om te zien tot hoe ver hij kon cheaten of zo? :? Het hele project wordt gewoon verziekt. Als dit zo doorgaat zal het er snel mee gedaan zijn.

En sorry dat ik tussen de statistieken door heb gepost. Het zal nooit meer gebeuren. O-)

Typ voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18507

Afganistan heeft -436,214,467 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-04 20:15

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

M3rcury schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:44:
haha.. jemug.. ik zie al weer 50 k op de teller staan :|
Ga zo door en we vinden je straks ook hier: http://forums.whatpulse.org/showthread.php?p=7756#post7759
120K aan keys schijnt voor sommigen normaal te zijn, voor anderen cheaten... Ik weet het niet. 120K is best veel in 18 uur (as je 6 uur slaapt en de rest als een nerd bijna constant achter je pc zit, doet me trouwens denken aan de film: "a gamers day") Mij lukt het niet... 200K in een week das best te doen, beetje proggen of werkstukken bedenken en tikken.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-04 20:33

Scott

Ik ben, dus ik tweak

120k in 18 uur = 6,6k per uur, das best te doen hoor. Kan ik ook wel halen, als ik niets aan school hoef te doen en geen slaap nodig heb. Het kan, maar het is inderdaad nogal nerderig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

ScottB schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:18:
120k in 18 uur = 6,6k per uur, das best te doen hoor. Kan ik ook wel halen, als ik niets aan school hoef te doen en geen slaap nodig heb. Het kan, maar het is inderdaad nogal nerderig :)
dat is elke seconde bijna 2 keys (1,85), no way dat je dat in een constante volhoudt...

ook al heb je een hele dag vrij, je moet weleens naar de wc, eten halen/klaarmaken (opeten kan dan nog achter de pc maar typen wordt dan moeilijk). En sowieso 18 uur lang geconcentreert op je keyboard/muis rammen dat is opzich al niet geloofwaardig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-04 17:13

Ikke!

aka Netfinity

Als ik een film kijk en ik druk ondertussen rustig (niet echt heel snel dus) op drie toetsen tegelijk, dan heb ik al snel 50k tot 100k aan keys tijdens die film verzameld. Misschien wel een beetje vreemd of nerderig, maar het schiet wel lekker op zo. Vraag maar aan RoD. Tijdens het surfen kun je hetzelfde wel doen. Vind niet dat dit cheaten is, alle toetsaanslagen die je met je handen maakt op je toetsenbord zijn immers geoorloofd. Nu doe ik dit niet constant, maar ik heb een keer 200k op een dag gehaald. De drie dagen erna nauwelijks wat, had er even geen zin meer in :P

Ik heb zo al ruim 3,3 miljoen keys in totaal, en ik doe nu 2,5 maand mee. Mijn clicks staan dus ook een beetje in een rare verhouding tov mijn keys, heb er net geen 200k. Maar dit komt omdat ik het niet fijn vind klikken op een muis. (zo snel en een tijdje achter elkaar bedoel ik) Ik denk dat er bij LueLinks ook wel van die idioten als ik :+ zitten, die dan een grote kans hebben om te worden uitgemaakt voor cheater.
Ook als een persoon op twee pc's pulsed, en dan bijvoorbeeld eentje elke dag laat pulsen en de ander laat sparen, dan heeft diegene ook een hoge AvKPS als hij de spaar-pc laat pulsen.

[ Voor 35% gewijzigd door Ikke! op 09-05-2005 20:58 ]

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141243

Over dat LUElinks gedoe, we zullen er heus wel een paar hebben die cheaten, maar de meerderheid in iedergeval niet. We hadden al een paar weken van tevoren op het forum gepost dat er een ExpLUEsion aankwam, om ons 1-jarig bestaan te vieren. Ikzelf ben maar een nederig lid, en kan niemand kicken ofzo. Wel is het zo dat als er op het forum een proggie om te cheaten word toegevoegd deze meteen word verwijderd. Sorry voor de mensen die cheaten, maar de overgrote meerderheid speelt gewoon eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Anoniem: 141243 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:29:
Over dat LUElinks gedoe, we zullen er heus wel een paar hebben die cheaten, maar de meerderheid in iedergeval niet. We hadden al een paar weken van tevoren op het forum gepost dat er een ExpLUEsion aankwam, om ons 1-jarig bestaan te vieren. Ikzelf ben maar een nederig lid, en kan niemand kicken ofzo. Wel is het zo dat als er op het forum een proggie om te cheaten word toegevoegd deze meteen word verwijderd. Sorry voor de mensen die cheaten, maar de overgrote meerderheid speelt gewoon eerlijk.
In percentage van users misschien, maar die users hebben wel veeeeel meer key's dan de gemiddelde user in de top 10 van GoT. GoT doet al een stuk langer mee (de users), en LL-users kunnen echt niet gemiddeld een groot aantal key's meer hebben. Waarom worden die users niet gekickt? Ik denk trouwens dat als de cheaters verdwijnen, 30 tot 40 procent van de key's verdwijnt bij LL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Geloof je het zelf? Zou nog maar eens beter naar de stats van je team kijken en de acties die ze doen (negatieve click counts anyone?).

* Radiant wil 300k pulsen wat niet gaat omdat ik vanmiddag op school al 10k gepulsed had perongeluk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62295

Wij ergeren ons gewoon aan eht feit dat er gecheat wordt. maakt niet uit of het er 1 of 1000 zijn. Bovendien doen jullie admins totaal niets aan deze cheaters. Ze kunnen worden gekickt maar dat wordt niet gedaan. Jullie blaten wel veel op andere plekken dat jullie niet cheaten ja. Maar ik weet 1 ding zeker, als hier bij ons iemand cheat en dit wordt aangegeven aan LichtEye, dan zal deze persoon binnen aanzienlijke tijd(lees dezelfde dag, zo snel mogelijk) worden gekickt uit ons team. Neem dit maar als doel of voorbeeld en LAAT ZIEN dat jullie niet cheaten, die praatjes zijn wij zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-04 19:42
Ikke! schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:49:
Als ik een film kijk en ik druk ondertussen rustig (niet echt heel snel dus) op drie toetsen tegelijk, dan heb ik al snel 50k tot 100k aan keys tijdens die film verzameld. Misschien wel een beetje vreemd of nerderig, maar het schiet wel lekker op zo. Vraag maar aan RoD. Tijdens het surfen kun je hetzelfde wel doen. Vind niet dat dit cheaten is, alle toetsaanslagen die je met je handen maakt op je toetsenbord zijn immers geoorloofd. Nu doe ik dit niet constant, maar ik heb een keer 200k op een dag gehaald. De drie dagen erna nauwelijks wat, had er even geen zin meer in :P

Ik heb zo al ruim 3,3 miljoen keys in totaal, en ik doe nu 2,5 maand mee. Mijn clicks staan dus ook een beetje in een rare verhouding tov mijn keys, heb er net geen 200k. Maar dit komt omdat ik het niet fijn vind klikken op een muis. (zo snel en een tijdje achter elkaar bedoel ik) Ik denk dat er bij LueLinks ook wel van die idioten als ik :+ zitten, die dan een grote kans hebben om te worden uitgemaakt voor cheater.
Ook als een persoon op twee pc's pulsed, en dan bijvoorbeeld eentje elke dag laat pulsen en de ander laat sparen, dan heeft diegene ook een hoge AvKPS als hij de spaar-pc laat pulsen.
Zielig... Maat inderdaad wel eerlijk.
En zolang als jullie dit voor GOT doen vind ik het natuurlijk helemaal niet erg :)
Wil je daar trouwens eens zo'n plaatje van maken?
dan kunnen we zien welke toetsen je uitkiest, om daaruit af te kunnen leiden welke toetsen het beste bereikbaar zijn.
Zo is Whatpulse toch nog een beetje nuttig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, met jullie valt niet echt te praten, en ik heb mn excuses niet aan jullie aan te bieden. En voor cheaters moet je niet bij mij zijn, zoals ik al zei heb ik daar niet echt invloed op. Maar houd er wel rekening mee dat een groot deel van LUElinks het grootste deel van de dag zit te typen, als je ook maar een flauw idee heb hoe groot LUElinks heeft en hoeveel posts en topics we per dag hebben. Ook hebben we nog een beetje serieuze discussie, zal wel heel wat minder zijn als hier, maar alles is text based. En over al die clicks... wel eens een first person shooter gedaan of bijvoorbeeld CnC Generals Zh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
Het gaat ook niet echt om het aantal cheaters, maar om het aantal gecheatte keys.

stel dat er bijvoorbeeld 5% ( 70 mensen ) cheat met 3 Keys per seconde, dan zijn dat al 70 x 24 x 60 x 60 x 3 = 18.144.000 keys per dag, en dat is toch echt een behoorlijk deel van wat Leulinks dagelijks pulst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
Anoniem: 141243 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:46:
Hmm, met jullie valt niet echt te praten, en ik heb mn excuses niet aan jullie aan te bieden. En voor cheaters moet je niet bij mij zijn, zoals ik al zei heb ik daar niet echt invloed op. Maar houd er wel rekening mee dat een groot deel van LUElinks het grootste deel van de dag zit te typen, als je ook maar een flauw idee heb hoe groot LUElinks heeft en hoeveel posts en topics we per dag hebben. Ook hebben we nog een beetje serieuze discussie, zal wel heel wat minder zijn als hier, maar alles is text based. En over al die clicks... wel eens een first person shooter gedaan of bijvoorbeeld CnC Generals Zh?
Wij op tweakers.net spelen geen games, doh :+. Dit is het grootste computer-forum van Nederland, een van de grootste van de wereld. Het gaat er niet om dat LL zelf groter is, het gaat om het aantal mensen dat meedoet. Hoe kan je in hemelsnaam 6 clicks per seconde produceren? Dat lukt zelfs niet bij een first person shooter of een ram-op-je-muis-spel.

Ik snap uberhaupt niet wat er leuk is om mee te doen aan een team wat cheat. Dat er wordt gecheat door LL is overduidelijk. Heel het suspected draadje op WP staat vol met LL users (voor 94 procent). De stats doe LightEye heeft gepost laten de cheaters duidelijk naar voren komen. Je kan geen excuses vinden voor iets wat echt not-done is. Ontkennen hoort ook niet tot de opties, en je hebt zeker wel invloed dat de cheaters het team uit gekickt worden. Je kan een PM sturen naar de Founder van het team of zelf topic op LL beginnen waar je je eigen cheaters neerzet, en die laat kicken door de Founder. Waar een wil is, is een weg... Zelfs voor random users van LL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

XiN schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:44:
[...]

Zielig... Maat inderdaad wel eerlijk.
En zolang als jullie dit voor GOT doen vind ik het natuurlijk helemaal niet erg :)
Wil je daar trouwens eens zo'n plaatje van maken?
dan kunnen we zien welke toetsen je uitkiest, om daaruit af te kunnen leiden welke toetsen het beste bereikbaar zijn.
Zo is Whatpulse toch nog een beetje nuttig :D
Ik had het bijhouden van de toetsen uit staan, maar heb het net aan gezet. Zal over een dag of 2 wel een plaatje posten. Dit om niet een heel raar beeld van me te scheppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
...als je ook maar een flauw idee heb hoe groot LUElinks heeft en hoeveel posts en topics we per dag hebben...
Zoals Bobje boven mij ook al zei, gaat het om het aantal leden in het watpulse team, en dat team is ongeveer even groot als het GOT-team.
Dus tenzij er meerdere users onder één account gaan ( wat ook niet toegestaan is ) is dit niet zo'n goen excuus.
Volgens mij mag ik hier ook tekst in typen :)
...Maar houd er wel rekening mee dat een groot deel van LUElinks het grootste deel van de dag zit te typen...
...En over al die clicks... wel eens een first person shooter gedaan of bijvoorbeeld CnC Generals Zh?
1. Ik hoop voor jullie dat de meeste Leulinkers een betaalde baan hebben, waarvan er maar een gedeelte kantoorwerk achter een pc is.

2. Er zijn LL-ers die en achterlijk veel keys hebben, en achterlijk veel clicks hebben.
Ik ga er maar even van uit dat jullie niet typen en gamen tegelijk, dus moet je iets nieuws verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Afbeeldingslocatie: http://www.superrembo.com/misc/whatpulse/output/20050510002525415.png

20% van all mijn keystrokes is de 'down' key, het lijkt wel of ik de hele dag alleen maar aan het GoTten ben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

@ Kapau: Je vind LL zo groot? Waarom staat LL dan niet in de top 20 grootste forums van de wereld en GoT wel? :+ (bron).

Ps. Ik had pas bericht geplaatst dat ik wat mocht typen voor de frontpage van T.net, maar ik zit met examens en heb daar deze maand geen tijd meer voor.. Iemand anders interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-04 09:52
wdekreij schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 00:34:
@ Kapau: Je vind LL zo groot? Waarom staat LL dan niet in de top 20 grootste forums van de wereld en GoT wel? :+ (bron).

Ps. Ik had pas bericht geplaatst dat ik wat mocht typen voor de frontpage van T.net, maar ik zit met examens en heb daar deze maand geen tijd meer voor.. Iemand anders interesse?
Ik denk dat LightEye daar de eer wel voor toekomt denken jullie ook niet? Als iemand vanaf het begin er veel tijd aan besteed is het LightEye wel :D

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-04 22:42

Dxue

PSN:EvilDrunk

helemaal mee eens, maar dan moet hij natuurlijk wel willen.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm, mischien heeft dat er iets mee te maken dat ik mezelf hier probleemloos kan registreren. En ik weet zeker dat een paar van jullie ook heel veel succes hebben gehad met het krijgen van een LUElinks account, vooral omdat dat onmogelijk is, tenzij je een admin kent of zin heb om met geld te gooien op Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 08:22

Gwannoes

Solderen moet je leren

^^^
Oh ja, jullie zijn inderdaad heel erg groot...
Anoniem: 141243 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 06:40:
[...]

Hmmm, mischien heeft dat er iets mee te maken dat ik mezelf hier probleemloos kan registreren. En ik weet zeker dat een paar van jullie ook heel veel succes hebben gehad met het krijgen van een LUElinks account, vooral omdat dat onmogelijk is, tenzij je een admin kent of zin heb om met geld te gooien op Ebay.
^^^
Nee, maar het is logisch dat jullie lang niet zo groot zijn als GoT

8)7 8)7 8)7
Wat vind je nou? Groot of niet groot???

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp_logo.png

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp.php?t=T%20o%20p%20%20%202%200%20%20%20u%20s%20e%20r%20s%20%20%20-%20%20%20k%20e%20y%20s%20
1 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (1) - Bobje18.350.000 (-) 3.454.356 (-)
2 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (2) - pisart17.555.943 (+215.772) 2.814.587 (+28.643)
3 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (3) - Skywave12.970.595 (-) 1.907.841 (-)
4 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (4) - Gromba12.792.563 (-) 2.640.998 (-)
5 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (5) - RobdeZwaan10.172.544 (-) 568.987 (-)
6 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (6) - J0YR1D3R9.077.496 (+32.818) 1.967.065 (+7.287)
7 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (7) - Hans908.756.137 (+17.059) 2.551.239 (+6.295)
8 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (8) - Yinchie8.694.624 (+18.454) 3.763.307 (+6.711)
9 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (9) - iXi8.674.514 (-) 1.763.789 (-)
10 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (10) - KompjoeFriek8.636.525 (+49.286) 1.993.622 (+14.585)
11 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (11) - promwarm8.569.488 (-) 1.882.719 (-)
12 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (13) +1aKra8.200.747 (+113.029) 1.152.851 (+26.794)
13 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/down.gif (12) -1Lighteye8.179.341 (-) 2.293.182 (-)
14 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (14) - wdekreij8.077.946 (-) 3.559.672 (-)
15 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (15) - reinaldo7.896.714 (-) 1.583.225 (-)
16 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (16) - _RoD_7.800.000 (-) 1.194.494 (-)
17 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (17) - Sypheron7.269.373 (+3.034) 1.346.850 (+634)
18 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (18) - Wussie7.226.005 (-) 2.722.383 (-)
19 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (19) - Brobbel7.171.737 (+64.456) 1.368.001 (+7.773)
20 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (20) - itons7.100.091 (+9.176) 2.006.185 (+2.966)

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp.php?t=T%20o%20p%20%20%201%200%20%20%20u%20s%20e%20r%20s%20%20%20-%20%20%20c%20l%20i%20c%20k%20s%20
1 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (1) - Yinchie8.694.624 (+18.454) 3.763.307 (+6.711)
2 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (2) - wdekreij8.077.946 (-) 3.559.672 (-)
3 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (3) - Bobje18.350.000 (-) 3.454.356 (-)
4 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (4) - supercow2.878.179 (+1.349) 2.838.473 (+3.520)
5 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (5) - pisart17.555.943 (+215.772) 2.814.587 (+28.643)
6 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (6) - Wussie7.226.005 (-) 2.722.383 (-)
7 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (7) - Gromba12.792.563 (-) 2.640.998 (-)
8 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (8) - Attix4.354.945 (-) 2.571.672 (-)
9 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (9) - Hans908.756.137 (+17.059) 2.551.239 (+6.295)
10 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (10) - Maegrim6.476.270 (+35.465) 2.522.052 (+17.737)

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp.php?t=T%20o%20p%20%20%201%200%20%20%20t%20e%20a%20m%20s%20
1 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (1) - GoT1320 (+6)1.631.594.561 (+7.832.314)534.143.429 (+2.550.184)
2 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (2) - #Team.Quakenet437 (+1)1.366.371.853 (+110.018)400.853.413 (-21.574)
3 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (4) +1Hinnavaatlus382 (-)781.060.730 (+1.321.210)336.679.772 (+524.284)
4 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (5) +1SomethingAwful702 (-)632.476.718 (+5.015.589)159.189.363 (+1.608.081)
5 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (6) +1Neowin.net401 (-)551.116.134 (+1.491.367)160.429.855 (+632.463)
6 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (7) +1ACCESSOFEVIL117 (-)467.080.232 (+400.166)62.452.876 (+116.131)
7 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (9) +2Zoomby.cl352 (-)447.418.319 (+2.304.432)194.119.450 (+1.154.837)
8 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (8) - AAO-Tracker393 (+2)446.637.999 (+1.463.772)152.098.648 (+474.329)
9 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (10) +1fok!299 (-1)411.881.040 (+1.511.022)137.864.957 (+400.381)
10 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (11) +1#mTw.Elite96 (-)409.598.516 (+325.897)112.742.847 (+89.968)

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp.php?t=M%20i%20j%20l%20p%20a%20l%20e%20n%20
Hout (100.000) - 2 user(s)
1036 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (1124) +88magnifor124.155 (+52.566) 70.056 (+23.371)
1067 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (1094) +27Polichism106.768 (+19.568) 19.094 (+3.267)
Steen (500.000) - 1 user(s)
705 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (747) +42marky05521.012 (+77.862) 225.002 (+32.013)
Beton (750.000) - 2 user(s)
560 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (592) +32joukehofman814.442 (+84.686) 151.088 (+11.830)
579 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (587) +8cryonic90785.654 (+47.935) 291.662 (+13.739)
Gewapend beton (1.000.000) - 3 user(s)
461 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (514) +53sander01051.128.337 (+153.703) 621.602 (+109.975)
482 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (594) +112peddro1.073.969 (+352.010) 318.075 (+100.563)
498 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (506) +8Expander1.019.703 (+23.554) 321.592 (+4.206)
Brons (5.000.000) - 1 user(s)
47 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (48) +1NiX5.036.510 (+48.908) 549.506 (+988)

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp.php?t=T%20o%20p%20%20%201%200%20%20%20c%20h%20a%20t%20s%20l%20e%20t%20%20%20v%20a%20n%20%20%20d%20e%20%20%20d%20a%20g%20
1482 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (594) +112peddro1.073.969 (+352.010) 318.075 (+100.563)
2386 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (490) +104M3rcury1.380.019 (+350.001) 371.076 (+87.764)
3332 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (383) +51veyron1.643.060 (+269.263) 461.246 (+59.548)
4272 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (311) +39Leutje1.963.691 (+220.204) 920.130 (+49.556)
52 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (2) - pisart17.555.943 (+215.772) 2.814.587 (+28.643)
6610 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (707) +97frickY691.542 (+187.592) 153.833 (+43.581)
7191 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (205) +14PrisonerOfPain2.678.882 (+170.988) 396.327 (+26.725)
8461 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (514) +53sander01051.128.337 (+153.703) 621.602 (+109.975)
978 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (84) +6Fubar4.065.405 (+130.202) 1.499.028 (+31.026)
10348 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (368) +20Redhead1.573.027 (+123.268) 1.528.210 (+123.036)
255 van de 1311 users (19%) hebben gisteren gepulsed. Dat was een gemiddelde van 29.962 keys per user die gepulsed heeft.

Ons gemiddelde van gisteren van alle users bijelkaar was 1.244.235 keys. Dit betekent dat ons gemiddelde gestegen is met 260 keys.

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp.php?t=T%20o%20p%20%20%205%20%20%20c%20o%20u%20n%20t%20r%20i%20e%20s%20
1 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (1) - USA15.008.792.023 (+75.915.218)3.901.029.327 (+31.536.255)15.486 (+48)
2 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (2) - GER8.062.165.048 (+23.824.148)2.461.120.423 (+8.226.289)5.146 (+2)
3 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (3) - NL5.463.949.454 (+24.466.702)1.729.344.019 (+7.593.483)5.392 (+16)
4 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (4) - UK3.486.574.300 (+17.257.192)1.084.395.875 (+5.008.335)3.912 (+3)
5 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (5) - CAN3.040.310.406 (+12.889.113)968.772.151 (+4.238.579)2.884 (+7)

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp.php?t=6%20%20%20n%20i%20e%20u%20w%20e%20%20%20u%20s%20e%20r%20s%20
En tot slot een warm welkom voor de 6 nieuwe leden:

2Dutch 14.379 1.960
yanny 10.846 2.380
valor 6.873 2.823
Fragmaster_Core 4.616 460
questa 3.999 1.755
Johnsel 14 34

Vandaag geen leavende users :)

Nog steeds niet in de user top 20 ? Kom jodelen in het IRC kanaal van het GoT team: Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/mirc_logo.gif irc.tweakers.net #whatpulse
Statistieken gemaakt op: 10-5-2005 7:59:30 en zijn van 1005 t.o.v. 0905

Huishoudelijke mededelingen:
• Wil je ook meedoen met Whatpulse en het GoT team steunen? Lees dan de startpost van dit topic.
laatste.html voor de laatste HTML stats. - Nieuwe users in HTML

Wat opvalt:
• Totdat whatpulse.org enig blijk laat zien dat LUELinks niet kan doorgaan hoe ze de laatste paar weken/maanden bezig zijn geweest zal ik in de dagelijkse stats LUELinks beschouwen als een niet bestaand team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126228

+25,095,148 keys
+24 new members

Achja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 09:24

Spleasure

Ik hier?

We kunnen ook met z'n alle het GoT team verlaten zodat we Luelinks in ieder geval de lol van het op eigen kracht op nr 1 komen ontnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Spleasure schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:05:
We kunnen ook met z'n alle het GoT team verlaten zodat we Luelinks in ieder geval de lol van het op eigen kracht op nr 1 komen ontnemen.
Nou ja, op eigen kracht. Het is wel duidelijk dat een groot gedeelte van de keys virtueel zijn. En zolang hun founder hier niets aan doet beschouw ik het hele team als 'foetsie' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp

Zou wel mooi zijn als iemand een goed bericht voor op de Frontpage kon typen, kunnen we flink wat leden mee binnen halen!

Lighteye jij misschien zin/tijd?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
OneUp schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:32:
[...]
Zou wel mooi zijn als iemand een goed bericht voor op de Frontpage kon typen, kunnen we flink wat leden mee binnen halen!

Lighteye jij misschien zin/tijd?
Volgens mij is Wdekreij daar al mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

justawitte schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:40:
Volgens mij is Wdekreij daar al mee bezig.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Spleasure schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:05:
Waarom zouden we het GoT team verlaten? Alleen om hun een plezier te doen 8)7
Gewoon negeren, die kleutertjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
/me Justawitte zegt niks meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja dat verhaaltje ga ik in de loop van deze week wel ff uitzoeken hoe en wat e.d. wil ik opzich best doen, maar momenteel wil ik eerst de nieuwe stats af proberen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127817

we kunne natuurlijk ook cheaten ma da is oneervol en ik wil dat ook niet doen, dat je op je toetsenbord ramt als een gek dan heb je nog het werk gedaan van te typen dus, allé dat vind ik 100% eerlijk ma allé die van ll cheat echt heel hard en ik hoop dat de founder het eindelijk eens gaat door hebben dat ze dat doen! maar ik betwijfel het eigenljik, en dat vind ik spijtig.

spijtig dat wij er niks aan kunne doen! ik wou dat wij de cheaters konden banne maar voor mij zijn het gewoon allemaal noobs vuile faggets die cheaten, ma ze zijn mijn keystrokes inet waard ik ram dan liever nutteloos op mijn toetsenbord dan over hun tezeuren!
@WP kick them!

grtzz

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 127817 op 10-05-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Anoniem: 127817 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:19:
we kunne natuurlijk ook cheaten ma da is oneervol en ik wil dat ook niet doen
Niet alleen oneervol, als er structureel zou worden gesproken over cheaten zou ik hier heel snel een Afbeeldingslocatie: http://www.gameskool.nl/locked.gif op zetten :+

Ik had laatst maar 180k, ik typ te weinig :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

idd als we gaan cheaten verlaat ik meteen het team :P

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127817

F_J_K schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:32:
[...]

Niet alleen oneervol, als er structureel zou worden gesproken over cheaten zou ik hier heel snel een [afbeelding] op zetten :+

je kan je berichtjes wat langer typen :+ :P
nee grapje ma kvind het gewoon erg dat mensen cheaten op een eerlijjk project!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Trouwens.. had iemand anders niet gezegt dat er 8000 leden waren...

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:03
Heb me daarnet ook maar aangemeld bij jullie op whatpulse :) *weet pas sinds gisteren van bestaan van dit proggama.
Hoop dat ik van dienst kan zijn, of iig een beetje nuttig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
AarsRuB schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:58:
Heb me daarnet ook maar aangemeld bij jullie op whatpulse :) *weet pas sinds gisteren van bestaan van dit proggama.
Hoop dat ik van dienst kan zijn, of iig een beetje nuttig :)
Alle beetjes helpen, en de beetjes worden ook allemaal steeds groter, dus welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

F_J_K schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:32:
[...]

Niet alleen oneervol, als er structureel zou worden gesproken over cheaten zou ik hier heel snel een [afbeelding] op zetten :+

En gelijk heb je :Y)

Verder vink het goed dat LL uit de stats zijn gehaald, cheatende mensen voegen gewoon niks toe. Ze bedonderen zichzelf ook, dus de gene die cheaten moeten dat maar lekker doen. Het zegt genoeg over ze :r

Ondanks de grotere pulse van gisteren ook vandaag nog een nette output, keep it up people :) :7

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ikke! schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:49:

Schiet inderdaad lekker op :*)
Ik heb ook wel een paar keer meer dan 200k keys op een dag gehaald, maar bij LUELinks is het gemiddelde gewoon verschrikkelijk hoog.
Dat zou dus betekenen dat ze daar bij LUELinks allemaal last van hun handen hebben. (want dat krijg je, als je te lang op je tobo ramt :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Je kan mooi aan die tobo stats zien met welke toetsen tweakers gamen. Vooral de klassieke WASD is veelgebruikt :P Ik wijk weer af..met mijn RDFG. Ik verbaas me over het vrij hoge aantal clicks van me, maar ik zit met een touchpad op mijn laptop, dat gaat vrij hard.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 30-04 21:26

Martinspire

Awesomeness

miss leuk anders om in plaats van het stukje over luelinks iets erin te zetten van, cheater van de dag ofzo :D

of de top 3 cheaters allertijde :o

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
djmantri schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:50:
miss leuk anders om in plaats van het stukje over luelinks iets erin te zetten van, cheater van de dag ofzo :D

of de top 3 cheaters allertijde :o
We (=Lighteye) hadden eigenlik net besloten om cheaters nie meer in de stats te zetten, dus dat gaat niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo weer een middag bezig geweest, ff een pauze, moet ff wat anders doen :P morgen ga ik denk ik niet redden met de nieuwe stats, overmorgen is het zeker. Ik loop tegen kleine probleempjes aan die opzich makkelijk op te lossen zijn maar dan besteed je er weer teveel tijd aan omdat je het mooier wilt hebben, tijdrovend dus ;)

Wat er nu nog moet gebeuren zijn voornamelijk de stats voor de HTML output dat ga ik morgen doen met nog een aantal kleine dingen.

Hebben tijdens het maken een lijstje bijgehouden van dingen die veranderd zijn die buiten de motorkap zichtbaar zijn zeg maar (kan zijn dat ik wat vergeten ben maar goed):

• Namen van users/countries etc. bevatten nu ook spaties (dubbele spaties worden nog wel verwijderd).
• Mijlpalen voor clicks.
• Wanneer tot/van nummer 1 uitgebreid en diverse kleine bugs opgelost.
• Oude bug opgelost als iemand zelfde aantal keys heeft bij mijlpalen (komt zelden voor daarom viel het niet op).
• Nieuwe code voor nieuwe/leavende users wat nu bugloos moet werken.
• Country vlaggetjes bij de users en countries added (moet alleen nog een heleboel vlaggetjes maken :o ).
• Laatste pulse van een user.
• HTML output verbeterd (nog mee bezig, alleen opmaak moet erin).
• Clickaap added.
• Alle namen zoals users/countries in kolommen worden afgekort tot maximaal 12 karakters in UBB en HTML code ivm layout. HTML code ondersteunt een mouseover (title atribuut) om de volledige naam te laten zien.
• Tabel layout van 575 naar 600 gegaan.
• Bij de teamoverzichten een picture added of er een password op zit of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zozo, hard gewerkt LightEye. Misschien een klein tipje voor die vlaggetjes. Vaak zitten ze in van die forum-pakketjes om je eigen forum te starten. Hoef je ze niet zelf te maken. Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:07:
Zo weer een middag bezig geweest, ff een pauze, moet ff wat anders doen :P morgen ga ik denk ik niet redden met de nieuwe stats, overmorgen is het zeker. Ik loop tegen kleine probleempjes aan die opzich makkelijk op te lossen zijn maar dan besteed je er weer teveel tijd aan omdat je het mooier wilt hebben, tijdrovend dus ;)

Wat er nu nog moet gebeuren zijn voornamelijk de stats voor de HTML output dat ga ik morgen doen met nog een aantal kleine dingen.

Hebben tijdens het maken een lijstje bijgehouden van dingen die veranderd zijn die buiten de motorkap zichtbaar zijn zeg maar (kan zijn dat ik wat vergeten ben maar goed):

• Namen van users/countries etc. bevatten nu ook spaties (dubbele spaties worden nog wel verwijderd).
• Mijlpalen voor clicks.
• Wanneer tot/van nummer 1 uitgebreid en diverse kleine bugs opgelost.
• Oude bug opgelost als iemand zelfde aantal keys heeft bij mijlpalen (komt zelden voor daarom viel het niet op).
• Nieuwe code voor nieuwe/leavende users wat nu bugloos moet werken.
• Country vlaggetjes bij de users en countries added (moet alleen nog een heleboel vlaggetjes maken :o ).
• Laatste pulse van een user.
• HTML output verbeterd (nog mee bezig, alleen opmaak moet erin).
• Clickaap added.
• Alle namen zoals users/countries in kolommen worden afgekort tot maximaal 12 karakters in UBB en HTML code ivm layout. HTML code ondersteunt een mouseover (title atribuut) om de volledige naam te laten zien.
• Tabel layout van 575 naar 600 gegaan.
• Bij de teamoverzichten een picture added of er een password op zit of niet.
Klinkt veel belovend :D
EN een progsel maken voor WP EN keys scoren voor WP, 2 vliegen in 1 klap/tik...
Die vlaggetjes zijn idd wel mooi, van tweakers (http://www.tweakers.net/g/v/nl.gif), maar die heeft ze zeker niet allemaal...
succes ermee!

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die ik nu heb komen van clanbase.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Och die lijken helemaal niet op die van de pricewatch... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ik kan we er wel wat bij voorstellen, maar je mag het me voor de zekerheid nog wel een keer uitleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arie-Kanarie schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:34:
Och die lijken helemaal niet op die van de pricewatch... ;)
mja size does matter, mines bigger >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JoetjeF schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:35:
[...]

Ik kan we er wel wat bij voorstellen, maar je mag het me voor de zekerheid nog wel een keer uitleggen :P
Gewoon chatslet, alleen dan nu clicks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134660

Anoniem: 141243 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 06:40:
[...]

Idd, voor zover ik weet zijn Kapau en ik de enige hier die op LL kunnen komen. Ik wordt er een beetje ziek van dat jullie over heel LUElinks één statement maken. En om ze uit de stats te verwijderen vind ik helemaal zielig. Ik pulse voor GoT, maar dit waardeer ik gewoon niet. Ik heb de MegaPulse (of ExpLUEsion) toch aangekondigd? Jullie wisten al dat dit eraan zat te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 09:24

Spleasure

Ik hier?

Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:30:
die ik nu heb komen van clanbase.com ;)
Ik heb een heleboel vlaggen gevonden in een zipfile op de servers van maxmind (van die geotargetting database):
http://www.maxmind.com/download/geoip/database/flag.zip

Ben persoonlijk nog op zoek naar een Friese vlag in die vorm :) als hier een photoshop held is die dat kan maken: graag

[ Voor 17% gewijzigd door Spleasure op 10-05-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Spleasure schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:01:
[...]

Ik heb een heleboel vlaggen gevonden in een zipfile op de servers van maxmind (van die geotargetting database):
http://www.maxmind.com/download/geoip/database/flag.zip

Ben persoonlijk nog op zoek naar een Friese vlag in die vorm :) als hier een photoshop held is die dat kan maken: graag
Hehe :P

* RoD ook geinteresseerd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134660 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:42:
[...]

Idd, voor zover ik weet zijn Kapau en ik de enige hier die op LL kunnen komen. Ik wordt er een beetje ziek van dat jullie over heel LUElinks één statement maken. En om ze uit de stats te verwijderen vind ik helemaal zielig. Ik pulse voor GoT, maar dit waardeer ik gewoon niet. Ik heb de MegaPulse (of ExpLUEsion) toch aangekondigd? Jullie wisten al dat dit eraan zat te komen.
Klopt, die megapulse geven we ook niets om, in die zin dat het niet erg is dat we wat ingehaald worden. Alleen nogmaals, we zijn die cheaters zat. En inderdaad ja, als er tientallen leden zijn bij een team die erg veel cheaten en daardoor de megapulse verdubbelen ofzo dan kunnen wij daar dus NIET tegen. En elke keer is het hetzelfde verhaal dat luelinks een superoutput heeft maar wel met een stel cheaters bovenaan die blijkbaar 5clicks per seconde kunnen maken 4 dagen achter elkaar om maar eens een voorbeeld te noemen. Dit is onmogelijk voor een mens dus hier ergeren wij ons erg aan.
Dit gebeurde nu al vrij lang achter elkaar, het riep alleen maar ergernis op dus hebben we besloten de bron van (eigenlijk in principe onrechtvaardige) bron van ergernis maar uit onze stats te halen om de te voorkomen dat nog meer mensen zich er vaker aan gaan ergeren.
Ik noem hier dus wel steeds we maar eigenlijk heeft meer LightEye dit besloten namens ons.
Ik hoop dat dit het iets duidelijker maakt van waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is zó overduidelijk dat er users cheaten in LUELinks, en het is ook zó duidelijk dat er _niks_ aan gedaan wordt, dus wat zeuren jullie LUELinks members nou eigenlijk?
Zolang er niks tegen gedaan wordt, scheren we jullie over 1 kam ja, want zo laten jullie zien dat jullie die cheaters steunen, door er niks tegen te doen.
En het zijn niet een paar cheaters, het zijn er behoorlijk veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:15:
Het is zó overduidelijk dat er users cheaten in LUELinks, en het is ook zó duidelijk dat er _niks_ aan gedaan wordt, dus wat zeuren jullie LUELinks members nou eigenlijk?
Zolang er niks tegen gedaan wordt, scheren we jullie over 1 kam ja, want zo laten jullie zien dat jullie die cheaters steunen, door er niks tegen te doen.
En het zijn niet een paar cheaters, het zijn er behoorlijk veel.
Ja daarom, als jullie aan ons laten zien dat jullie de cheaters in het team van jullie hard aanpakken, dan mag ik denk ik best beloven namens ons team dat jullie weer in de stats komen hoor!(tenzij dat technisch een probleem wordt in de nieuwe stats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Jullie" :o

Ik typ voor ons jongens. Ik ben alleen maar lid van de site LUElinks, niet van het team. Maar ok, ik begrijp het. Er wordt inderdaad niks tegen gedaan, en dat is slecht. Ik kan er ook niks aan veranderen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Anoniem: 134660 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:28:
"Jullie" :o

Ik typ voor ons jongens. Ik ben alleen maar lid van de site LUElinks, niet van het team. Maar ok, ik begrijp het. Er wordt inderdaad niks tegen gedaan, en dat is slecht. Ik kan er ook niks aan veranderen :/
FF geheel offtopic. Maar wat is luelinks eigenlijk voor iets dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62295 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:21:
[...]

Ja daarom, als jullie aan ons laten zien dat jullie de cheaters in het team van jullie hard aanpakken, dan mag ik denk ik best beloven namens ons team dat jullie weer in de stats komen hoor!(tenzij dat technisch een probleem wordt in de nieuwe stats)
Neuh geen probleem, ik heb het nu zo gemaakt dat alles waar LL in voorkomt dat ie daar een kopie van maakt, het orgineel wordt alles verwijderd wat ermee te maken heeft en de stats worden dus gemaakt zonder LL :)

Ik had het graag ook anders gezien maar ik hou het persoonlijk nog wel bij en report ze gewoon vrolijk door op whatpulse forum in de hoop dat er ooit wat aan gedaan gaat worden.

Mocht er weer een tijd komen dat LL enigzins normale output vertoont (dwz vergelijkend aan andere teams rekening houdend met hun aantal users enz. afijn dat zal dan wel goed komen) zullen ze weer als een bestaand team komen in de stats en dan post ik tzt wel grafieken ofzo hoe het verloop is gegaan tijdens de 'niet bestaan' periode ;)

RoD heeft het al goed verwoord imho. LL zelf lijkt er ook niks aan te doen en ondertussen maar volhouden dat het allemaal goed mogelijk is omdat ze zo fanatiek zijn...

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 10-05-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

justawitte schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:30:
[...]

FF geheel offtopic. Maar wat is luelinks eigenlijk voor iets dan?
LUElinks is een spin-off site van het GameFAQs.com message board Life, the Universe, and Everything (LUE). Dit board is gesloten door de admin van GameFAQs omdat het onder andere schuldig is aan het invaden van fora over de hele wereld. Je kan alleen lid worden van LUElinks als je toegang hebt op LUE.

Op LUElinks worden, zoals de naam al doet vermoeden, links uitgewisselt. Als iets te vinden is op internet, kan je het vinden op LUElinks via de search. Sortware, muziek, films, porno, passwords, spellen, humor, torrents, echt alles. Op deze links kan je stemmen van 1 tot 10 en zo krijg je de top-rated lijst. Er is ook een Links of the Week sectie en een New Link sectie. Verder heeft LUElinks uiteraard eigen fora en is het verder gewoon een soort FOK zeg maar.

On topic: we staan toch nog wel eerste officieel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ja cker dat nog wel maar ik zie met clicks staan hun al eerste gaat echt hard ze hebben quakenet al bijna ingehaald nog 100 miljoen keys te gaan en ze staan 2e...

opzich doen we het ook niet slecht als nederland we staan 3e daar ik heb alleen nog niet echt bijgehouden of duitsland ook snel gaat of dat wij sneller gaan...maar 1e worden we nooit aangezien amerika gewoon 3 x zoveel members heeft :)

wat ik opzich wel jammer vind is dat die de stats van luelinks nu helemaal nergens meer is te bekijken ik weet wel ze verdienen het mischien niet maar toch ben wel benieuwd wanneer het nu gebeurd dus bijv dat je hun wel bij de teamslist neerzet

[ Voor 67% gewijzigd door FaBioTh op 11-05-2005 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
Is er ook nergens een chatslet top 20 van LL te vinden (desnoods html-link)? Want daar kan ik goed van aflijden wie er cheaten (verdachte pulses nachecken).

Maargoed, het zal wel :P. GoT doet het teminste zonder cheaten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp_logo.png

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp.php?t=T%20o%20p%20%20%202%200%20%20%20u%20s%20e%20r%20s%20%20%20-%20%20%20k%20e%20y%20s%20
1 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (1) - Bobje18.350.000 (-) 3.454.356 (-)
2 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (2) - pisart17.555.943 (-) 2.814.587 (-)
3 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (3) - Skywave13.021.278 (+50.683) 1.929.830 (+21.989)
4 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (4) - Gromba12.792.563 (-) 2.640.998 (-)
5 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (5) - RobdeZwaan10.172.544 (-) 568.987 (-)
6 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (6) - J0YR1D3R9.130.240 (+52.744) 1.980.724 (+13.659)
7 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (7) - Hans908.760.756 (+4.619) 2.554.604 (+3.365)
8 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (8) - Yinchie8.718.097 (+23.473) 3.772.524 (+9.217)
9 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (9) - iXi8.674.514 (-) 1.763.789 (-)
10 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (10) - KompjoeFriek8.636.525 (-) 1.993.622 (-)
11 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (11) - promwarm8.610.616 (+41.128) 1.890.341 (+7.622)
12 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (12) - aKra8.210.729 (+9.982) 1.158.513 (+5.662)
13 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (13) - Lighteye8.179.341 (-) 2.293.182 (-)
14 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (14) - wdekreij8.077.946 (-) 3.559.672 (-)
15 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (16) +1_RoD_7.900.000 (+100.000) 1.198.223 (+3.729)
16 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/down.gif (15) -1reinaldo7.896.714 (-) 1.583.225 (-)
17 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (17) - Sypheron7.335.961 (+66.588) 1.360.008 (+13.158)
18 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (18) - Wussie7.226.005 (-) 2.722.383 (-)
19 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (19) - Brobbel7.206.446 (+34.709) 1.371.603 (+3.602)
20 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (20) - itons7.165.820 (+65.729) 2.025.834 (+19.649)

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp.php?t=T%20o%20p%20%20%201%200%20%20%20u%20s%20e%20r%20s%20%20%20-%20%20%20c%20l%20i%20c%20k%20s%20
1 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (1) - Yinchie8.718.097 (+23.473) 3.772.524 (+9.217)
2 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (2) - wdekreij8.077.946 (-) 3.559.672 (-)
3 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (3) - Bobje18.350.000 (-) 3.454.356 (-)
4 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (4) - supercow2.889.888 (+11.709) 2.861.065 (+22.592)
5 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (5) - pisart17.555.943 (-) 2.814.587 (-)
6 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (6) - Wussie7.226.005 (-) 2.722.383 (-)
7 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (7) - Gromba12.792.563 (-) 2.640.998 (-)
8 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (8) - Attix4.354.945 (-) 2.571.672 (-)
9 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (9) - Hans908.760.756 (+4.619) 2.554.604 (+3.365)
10 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (10) - Maegrim6.499.559 (+23.289) 2.535.336 (+13.284)

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp.php?t=T%20o%20p%20%20%201%200%20%20%20t%20e%20a%20m%20s%20
1 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (1) - GoT1325 (+5)1.638.302.544 (+6.707.983)536.622.952 (+2.479.523)
2 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (2) - #Team.Quakenet438 (+1)1.368.762.273 (+2.390.420)401.750.242 (+896.829)
3 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (3) - Hinnavaatlus382 (-)784.076.415 (+3.015.685)341.326.337 (+4.646.565)
4 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (4) - SomethingAwful703 (+1)637.956.464 (+5.479.746)161.029.655 (+1.840.292)
5 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (5) - Neowin.net401 (-)551.955.144 (+839.010)160.701.293 (+271.438)
6 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (6) - ACCESSOFEVIL117 (-)467.600.744 (+520.512)62.609.657 (+156.781)
7 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (7) - Zoomby.cl351 (-1)450.299.263 (+2.880.944)195.277.133 (+1.157.683)
8 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (8) - AAO-Tracker392 (-1)447.729.524 (+1.091.525)152.453.742 (+355.094)
9 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (9) - fok!300 (+1)417.536.087 (+5.655.047)139.540.367 (+1.675.410)
10 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (10) - #mTw.Elite96 (-)410.135.286 (+536.770)112.916.540 (+173.693)

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp.php?t=M%20i%20j%20l%20p%20a%20l%20e%20n%20
Kool (250.000) - 2 user(s)
857 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (889) +32EvilWhiteDragon3282.711 (+34.777) 48.915 (+4.860)
873 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (929) +56fabioth260.420 (+50.000) 91.083 (+15.450)
Steen (500.000) - 1 user(s)
606 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (786) +180Radiant698.410 (+330.080) 134.882 (+58.265)
Beton (750.000) - 2 user(s)
535 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (589) +54syn1xz926.857 (+182.319) 340.035 (+51.017)
577 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (594) +17Huppie794.212 (+63.188) 311.226 (+7.379)
Gewapend beton (1.000.000) - 2 user(s)
494 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (509) +15RuuddieBoy1.046.007 (+48.953) 315.580 (+12.726)
497 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (519) +22NhImF1.027.270 (+61.047) 361.154 (+13.123)
Metaal (2.500.000) - 1 user(s)
189 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (213) +24Kav2.696.745 (+252.879) 1.043.910 (+99.042)

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp.php?t=T%20o%20p%20%20%201%200%20%20%20c%20h%20a%20t%20s%20l%20e%20t%20%20%20v%20a%20n%20%20%20d%20e%20%20%20d%20a%20g%20
1606 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (786) +180Radiant698.410 (+330.080) 134.882 (+58.265)
2189 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (213) +24Kav2.696.745 (+252.879) 1.043.910 (+99.042)
3103 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (115) +12chemmie3.721.237 (+185.437) 901.373 (+72.906)
4535 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (589) +54syn1xz926.857 (+182.319) 340.035 (+51.017)
5909 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (1049) +140Orange.Visual.228.963 (+112.969) 51.510 (+25.656)
6161 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (167) +6penumbra2.938.525 (+101.416) 1.657.703 (+56.197)
715 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (16) +1_RoD_7.900.000 (+100.000) 1.198.223 (+3.729)
826 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (26) - Dersan6.721.304 (+90.919) 1.393.300 (+18.678)
9214 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (222) +8Arieke2.475.393 (+90.452) 1.908.364 (+88.172)
10158 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/up.gif (163) +5D4rkPr1nc32.967.866 (+88.056) 2.094.001 (+109.330)
266 van de 1316 users (20%) hebben gisteren gepulsed. Dat was een gemiddelde van 25.794 keys per user die gepulsed heeft.

Ons gemiddelde van gisteren van alle users bijelkaar was 1.244.604 keys. Dit betekent dat ons gemiddelde gestegen is met 369 keys.

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp.php?t=T%20o%20p%20%20%205%20%20%20c%20o%20u%20n%20t%20r%20i%20e%20s%20
1 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (1) - USA15.087.754.957 (+78.962.934)3.923.191.510 (+22.162.183)15.513 (+27)
2 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (2) - GER8.082.413.651 (+20.248.603)2.468.433.191 (+7.312.768)5.153 (+7)
3 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (3) - NL5.489.219.803 (+25.270.349)1.737.606.295 (+8.262.276)5.403 (+11)
4 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (4) - UK3.502.694.432 (+16.120.132)1.089.502.494 (+5.106.619)3.920 (+8)
5 Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/still.gif (5) - CAN3.051.460.446 (+11.150.040)972.554.500 (+3.782.349)2.888 (+4)

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/wp.php?t=5%20%20%20n%20i%20e%20u%20w%20e%20%20%20u%20s%20e%20r%20s%20
En tot slot een warm welkom voor de 5 nieuwe leden:

tjerk_rintjema 18.188 2.967
t0maz 4.330 1.033
Grenco 990 678
Collaborator 249 292
bk323150 18 11

Vandaag geen leavende users :)

Nog steeds niet in de user top 20 ? Kom jodelen in het IRC kanaal van het GoT team: Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/mirc_logo.gif irc.tweakers.net #whatpulse
Statistieken gemaakt op: 11-5-2005 9:20:25 en zijn van 1105 t.o.v. 1005

Huishoudelijke mededelingen:
• Wil je ook meedoen met Whatpulse en het GoT team steunen? Lees dan de startpost van dit topic.
laatste.html voor de laatste HTML stats. - Nieuwe users in HTML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Jeuj #1 chatcode/GuildWars slet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Laatst online: 27-04 23:32
fok! gaat ook hard, maar GoT gaat lekker harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Jape1985 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:53:
fok! gaat ook hard, maar GoT gaat lekker harder.
fok is aan het sparen voor een megapulse. Ik had gister ff hun forum gelezen :+ en echt bijna iedereen doet daaraan mee voor zover ik dat had kunnen lezen. Ze gaan pulsen op de 31e van mei geloof ik

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Luelinks is weg uit de stats... LightEye toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98900

Dutchmega schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:06:
Luelinks is weg uit de stats... LightEye toch...
Well done imo, alleen een beetje raar om ze ook niet meer in de teamstats er tussen te zien staan.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Laatst online: 30-04 20:12

krvabo

MATERIALISE!

Dat was gisteren al hoor ;)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm, binnen een week ff wdekreij en Lighteye inhalen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-04 11:06

link_mario

Ofwa?

Damn denk bijna LUElinks is verwijderd. Op de WhatPulse site staan ze er gewoon nog tussen.

Zo weten we toch ook niet of weer eerste staan? Of is hier een andere reden voor? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

link_mario schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:51:
Damn denk bijna LUElinks is verwijderd. Op de WhatPulse site staan ze er gewoon nog tussen.

Zo weten we toch ook niet of weer eerste staan? Of is hier een andere reden voor? :*)
Lighteye heeft ze uit de stats verwijderd, staat wel ergens hier in dit topic waarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
RoD schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:52:
[...]

Lighteye heeft ze uit de stats verwijderd, staat wel ergens hier in dit topic waarom :)
:)
Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:11
Wat opvalt:
• Totdat whatpulse.org enig blijk laat zien dat LUELinks niet kan doorgaan hoe ze de laatste paar weken/maanden bezig zijn geweest zal ik in de dagelijkse stats LUELinks beschouwen als een niet bestaand team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 29-04 20:33

Scott

Ik ben, dus ik tweak

link_mario schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:51:

Als LUElinks ons inhaalt, vinden wij de we nog steeds eerste staan omdat cheaters niet meetellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

ScottB schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:31:
[...]

Als LUElinks ons inhaalt, vinden wij de we nog steeds eerste staan omdat cheaters niet meetellen :)
juh precies _/-\o_

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Laatst online: 29-04 22:56
Wanneer komt er een megapulse aan de kant van Got? Ik heb nog wel wat keys over zie ik net :Y)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Laatst online: 25-04 11:06

link_mario

Ofwa?

Kaaswagen schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:36:
Wanneer komt er een megapulse aan de kant van Got? Ik heb nog wel wat keys over zie ik net :Y)
8 mei hebben we er een gedaan. 8)7

Verder thanx mensen, is ook wel zo. Van de niet-cheater zullen wij altijd eerste blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Laatst online: 29-04 22:56
link_mario schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:49:
[...]
8 mei hebben we er een gedaan. 8)7

Verder thanx mensen, is ook wel zo. Van de niet-cheater zullen wij altijd eerste blijven.
Oops 8)7 Nja, wanneer is de volgende? O-)

Owja, en waar/hoe maak je zoon leuk plaatje met waar je op drukt (Met die kleurtjes :Y) )

[ Voor 14% gewijzigd door Kaaswagen op 11-05-2005 19:18 ]

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
Kaaswagen schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:07:
[...]

We zouden bijvoorbeeld steeds de eerste van de maand kunnen pulsen.
Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Kaaswagen schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:07:
[...]

Owja, en waar/hoe maak je zoon leuk plaatje met waar je op drukt (Met die kleurtjes :Y) )
Dat doe je hier: http://www.superrembo.com/misc/whatpulse/
Instructies staan daar ook.
Is al vaak voorbij gekomen, maar voor de keys post ik het hier nog maar eens :P
Als lighteye er an denkt kan die het misschien ff in de startpost zetten. Heb net nog ff gekeken maar kon het er nog niet in weer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Laatst online: 27-04 23:32
Arie-Kanarie schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:36:
[...]

Dat doe je hier: http://www.superrembo.com/misc/whatpulse/
Instructies staan daar ook.
Is al vaak voorbij gekomen, maar voor de keys post ik het hier nog maar eens :P
Als lighteye er an denkt kan die het misschien ff in de startpost zetten. Heb net nog ff gekeken maar kon het er nog niet in weer vinden
Het staat wel in de startpost hoor! Alleen niet zo heel makkelijk te vinden. Dat zou LightEye wel een stuk opvallender kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

manmanman... ten eerste het is Lighteye en ten tweede ben ik niet de topicstarter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img58.echo.cx/img58/8479/yayimin4lb.jpg

Yay ik ben in de 1.5 test :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dit zijn mijn keys: :)

Afbeeldingslocatie: http://www.superrembo.com/misc/whatpulse/output/20050511211527793.png

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Oja, vergeet niet te pulsen voordat je over gaat want anders verlies je misschien wel keys, je weet nooit tenslotte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Probeer het cheatprogje eens.
Gewoon ff testen door 1 key ofzo in te vullen, zou wel mooi zijn als het niet meer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18507

RoD schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:12:
[...]

Probeer het cheatprogje eens.
Gewoon ff testen door 1 key ofzo in te vullen, zou wel mooi zijn als het niet meer werkte.
Ik zit er ook in maar 1.5 is nog niet uitgegeven voor de testers, wel kan ik melden dat je in ieder geval al wel subprofielen kunt aanmaken. Dus dat je niet meer een hoge average key per seconde krijgt door dat je met 2 pc's pulsed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-04 22:33
Al een paar keer eerder gezegt -> Waarom organiseren we niet nog een megapulse :) Heb denet m'n laptop gepulsed (die blijf ik 'gewoon' pulsen, om de (paar) dagen), en op m'n gewone PC heb ik 82k keys klaar.. Mischien begin Juni ofzo weer, dat iedereen flink wat keys klaar heeft liggen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Anoniem: 18507 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:18:
[...]

Ik zit er ook in maar 1.5 is nog niet uitgegeven voor de testers, wel kan ik melden dat je in ieder geval al wel subprofielen kunt aanmaken. Dus dat je niet meer een hoge average key per seconde krijgt door dat je met 2 pc's pulsed ;)
Dat is wel een hele verbetering, zeker met megapulses. Denk dat hierdoor ook wel een aantal mensen die nu cheater worden genoemd (doordat ze 2 pc's hebben, en soms dus een hoge avkps) , een stuk lagere avkps krijgen.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.