[PC MMORPG] ROSE Online - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.436 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Ik zelf zit erg te twijfelen of ik wel een bonfire zal nemen. Ik hoor er gemengde geluiden over. En aangezien de kosten van OJ steeds kleiner worden in vergelijking met de drops is de levensduur van de bonfire skill beperkt. Zie je veel bonfires op Luna? (zelf nauwelijks geweest). Dus eigenljk wil ik die SP liever in iets duurzamers stoppen.

PS. Mijn IGN is LectorNL en niet LectronNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:27

Haan

dotnetter

Level 1 bonfire moet toch wel kunnen? Kost maar 12 skillpunten en je hebt er op lagere levels wel wat aan. En die 12 punten mis je later echt niet zo heel erg ;)
Op Luna trouwens eigenlijk nooit een bonfire gezien? Niet dat ik kan herinneren tenminste..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 54991 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:46:
Ja, eindelijk heb ik mijn eerste eldeon drops... 2 food pakketjes XD
Heel rare namen en ziet er ook raar uit :P
Zo blij XD
Screenie + naam toevallig? :9 Ben wel benieuwd eigenlijk... O+

EDIT:
De mensen die zich blind staren op skills... Zoals jullie weten komt er een nieuw level systeem, dus het kan ook maar zo zijn, dat óók het statpoint en skillpoint systeem anders word (incl. het verkrijgen / benodigen van deze punten) anders worden... ;)

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 12-05-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:37

AirX

Tweak Guru

Bonfire is op lage levels (tot 40) super handig. Je kunt dan mooi een vuurtje midden in het gevecht zetten, en daar blijven staan te healen. Scheelt je ongelovelijk veel OJ (heb ik tot lvl 40 niet hoeven kopen) en scheelt je dus heel veel geld, iets wat je als Cleric in het begin weinig van hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:34
Haan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:54:
Level 1 bonfire moet toch wel kunnen? Kost maar 12 skillpunten en je hebt er op lagere levels wel wat aan. En die 12 punten mis je later echt niet zo heel erg ;)
Op Luna trouwens eigenlijk nooit een bonfire gezien? Niet dat ik kan herinneren tenminste..
Ik heb tijden met een Muse gespeeld en kon op het einde 4 level 1 bonfires casten. Naast dat het hard ging met regeneraten kost de skill weinig MP, daarnaast zou ik hem niet kwijt willen.
AirX schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:04:
Scheelt je ongelovelijk veel OJ (heb ik tot lvl 40 niet hoeven kopen) en scheelt je dus heel veel geld, iets wat je als Cleric in het begin weinig van hebt :p
Grappig, kennelijk verdien je niet veel als FS Muse, waarchijnlijk omdat je meestal in party's speeld. Als attack Muse had ik namelijk behoorlijk wat geld.

[ Voor 28% gewijzigd door Cardinal op 12-05-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Op luna niet veel clerics tegen gekomen maar in toen toch wel hier en daar een bon fire te zien :P

vraag me af wat er echt gaat veranderen na maandag :/ de GM's kennende zal het wel mee vallen.
en Haan, weet je hoeveel je kan missen aan 12 sp :P m'n hele build is op sp gemaakt, als ik 1 punt afwijk vertraag ik lv 8 eagle shot 3 lvl's ofzo :P dus ben ik lv 93 voor ik um kan en de rest ook even hoog heb :P

[ Voor 37% gewijzigd door daves2hd op 12-05-2005 14:19 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136979

LOL er rijd net een cg/car voorbij :s....... hoe doet ie dat ik zal ff kijken of mijn screenie gelukt is...

JA!!!! Het is een of andere BorgDrone van desperadogods clan;
zal hem even uploaden.

LOL, de foto is best goed gelukt... wel inzoomen anders zie je het niet.
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/desertraven/screen160.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 12-05-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:19
whaha ownage
zou je zo ook een cart met een cg ability onderdeel kunnen doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

b00m schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:20:
whaha ownage
zou je zo ook een cart met een cg ability onderdeel kunnen doen? :P
Dat is wat je ziet op die screenshot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 136979 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:34:
LOL er rijd net een cg/car voorbij :s....... hoe doet ie dat ik zal ff kijken of mijn screenie gelukt is...
Er staat toch boven in beeld "You can drive Castle Gear when your level reaches 70"
Je hoeft dus alleen lvl 70 te zijn ;)

Hehe maar opzich wel grappig plaatje :P

* Psychoot wilt ook CG :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142218

hey ppl ff wat tussen door ^.^

Ik wil als ik wat beter ben denk ik wel ff een x in een clan (LoT of OoT ofzo :P)

ik wordt alleen wel een muse> mage en dat hebt niemand nodig :P dus... :) maar als er dus een z plek voor is ofzo wil ik er wel in

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 142218 op 12-05-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah mensen heeft een clan altijd wel nodig ?? bedoel wie wil er nou een lame ranged scouter in z'n clan of een champ,... enz enz.. een mage is wel fijn met lunar stone of ice bang. gezien iemand van de party soms 5 mobs op zich heeft :P scheelt ook :D

maar ik denk dat er een aantal op een wacht rij moeten tot LoT lv 2 is :/ (vraag me af wie eerder lv 2 is, lot of oot ;P, nu kunnen we elkaar iig wel makkelijk helpen op CE)

flame hawk lv 7 doet ongeveer even veel dmg als eagle shot lv 10. en tripple lv 19 doet net iets minder (als je geen crit build hebt) maar laad 5x sneller op....
voor mij word als ik poisen, holding en eagle max heb tripple een must denk ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

GJ-tje schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:03:
[...]

Screenie + naam toevallig? :9 Ben wel benieuwd eigenlijk... O+
Afbeeldingslocatie: http://img34.echo.cx/img34/4091/food1ov.gif

Mijn editor heeft alleen ff de kleuren een beetje negatief beinvloed, had geen andere editor bij de hand hier.
AirX schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:04:
Bonfire is op lage levels (tot 40) super handig. Je kunt dan mooi een vuurtje midden in het gevecht zetten, en daar blijven staan te healen. Scheelt je ongelovelijk veel OJ (heb ik tot lvl 40 niet hoeven kopen) en scheelt je dus heel veel geld, iets wat je als Cleric in het begin weinig van hebt :p
Eindelijk iemand die het snapt :)
En je laat hem lekker op lvl 1 omdat je daarna o/j gaat gebruiken :)
Mits je het goed weet te gebruiken kun je tot obgeveer lvl 60 zonder o/j doen, is mij gelukt...

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 12-05-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ooowh relaxx :) als ik daar na de reset ooit nog eens kom dan neem ik een paar van die dingen meer ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor iedereen die denkt dat ik het plaatje zelf in elkaar geflanst heb, vraag die borg dude eens langs te komen... hij ha nu geen tijd, maar hij zou het nog wel eens laten zien (hij wou alleen niet vertellen hoe ie het gedaan heeft :'( ... dat wil ik nu net weten, kan je met je cart aanvalluh :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143962

Borgdrone (Oud member van Tzelite :p) is nu ook in Knight pvp arena. ch1

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 143962 op 12-05-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112559

Psychoot schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:31:
[...]

Welkom vec0 in OoT :D Hehe kan ik strax clanchat gebruiken, is wat makkelijker :+
Nu nog opzoek naar Cleric voor OoT toch.... ?
whehe l0ol :P

Thnq thnQ :Y) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Deze kwam ik laatst tegen :9
Klik voor groter plaatje :)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/plasa/Got/klein.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke trend is losgebarsten; alweer een van die "bijzondere" carts en ja ik vermaak me nu inplaats van met rrose, maar met paint :P.

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/desertraven/screen161.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

Eindelijk ben kan ik naar eldeon, alleen zijn er maar 2 mappen geimplenteerd , de rest werkt niet . :(
En bij de eerste map zie je mobs die je al eerder zijn tegen gekomen, zoals element, smally maar dan een andere gezicht en hornets maar die zijn 100x sterker.
Verder hebben de sprinkhanen screwattack. 8)7

hier zijn ze dan. :9

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/eldeon/screen047.jpg%20http://members.home.nl/ching/eldeon/screen047.jpg
ik en mijn grote vriend "het plantje"

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/eldeon/screen023.jpg%20http://members.home.nl/ching/eldeon/screen023.jpg
hondje >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/eldeon/screen024.jpg%20http://members.home.nl/ching/eldeon/screen024.jpg
Iruja met zn sporty car
B)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/eldeon/screen026.jpg%20http://members.home.nl/ching/eldeon/screen026.jpg
lot in gevecht met die gevaarlijke beestjes :(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/eldeon/screen033.jpg%20http://members.home.nl/ching/eldeon/screen033.jpg
mobs die wat honger hebben. :Y)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/eldeon/screen040.jpg%20http://members.home.nl/ching/eldeon/screen040.jpg
natuurlijk hoord er ook een campvuurtje bij :*)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/eldeon/screen041.jpg%20http://members.home.nl/ching/eldeon/screen041.jpg
spinnen! >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 12-05-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dammm, nu wil ik graag daar naar toe.... ga me in de vakantie kapot lvlen :P..
Lol, het eerste wat me opviel was de daling van exp.... eerst nog iets van 35% en toen 25 % (beetje te lastig El voor lvl 110+, lijkt me dan)

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 12-05-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Anoniem: 54991 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:46:
Ja, eindelijk heb ik mijn eerste eldeon drops... 2 food pakketjes XD
Heel rare namen en ziet er ook raar uit :P
Zo blij XD
Bullshit man, die dingen kan je gewoon in town kopen. :O
Er dropt helemaal niks daar gast.
Ik word een beetje ziek van jouw geblaat... opschepper... :r
Net als deze:
Anoniem: 54991 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:29:
Weet je zeker dat die lvl 14x waren?

Ik ben er net geweest als lvl 13x zijnde en ik sloeg die dingen zo neer... zonder moeite...
En wij hebben je net dik dood zien gaan en zien rennen voor je leven...
Tuurlijk je bent hoog level maar hou aub je mond dicht over hoe goed je zogenaamd bent.
Vanaf nu ignore ik elke post van jou waar het woord 'ik ' in zit... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oww dit gaat fout.... maar ja een troost... straks is iedereen weer lvl 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 DesertRaven>hawker>raider (dual of katar... ik denk toch katar)
2 Dubst4r>dealer>burgeois
3 Bluepanther ?
4 Cardinale > Muse > Magician
5 Psychoot ?
6 FnF ?
7 Amafi ?
8 AirXNL >Muse> CLeric
9 4th>Soldier>Champ
10 Polo1987 > Dealer > Burgeois
11 Lector ?
12 GJ-tje ?
13 Blaatpaal ?
14 Vec0 >dealer>Artisian
15 (CLERIC!!! en heel mischien een artisian, daar is deze plaats voor)

ps; excuses voor naam fouten, heb nog wel eens de neiging dat als ik je niet ken (je naam niet vaak gezien heb)... je naam fout te schrijven.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 12-05-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:56
:O

doe gewoon ff normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Laatst online: 08-06 12:33
Anoniem: 136979 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:07:
Oww dit gaat fout.... maar ja een troost... straks is iedereen weer lvl 1 :P
yup :P :P :P maar dan wel 1 die zijn naam de eer doet.... RUSH on 7 episodes

zal mij benieuwen of de server binnen een paar minuten online te zijn, exceedded is

[ Voor 15% gewijzigd door DJrDJ666 op 12-05-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Vinze gotta point wel hoor :P maar ach zal niet meer gepost worden gezein hij iruja gaat negeren.
Ik ben pas blij dat ik al maanden niets van yoshi's clan hoor de vuile dief :( hopenlijk drop bugs ook eruitgewerkt.

Weet je wat ik me pas afvraag, in Junon heb je nog steeds een gesloten gebied, ik vraag me af wanneer die open gaat :D (of issie weg gehaald?)
de meesten zullen wel weten welke ik bedoel, hint is.. je kan er komen via lake...

Verder is forest een soort pre eldeon achtig iets. een grote boom die er staat en eldeon heeft er een 80x zo groot :P bos, bos.. tree's and pork, tree's and bugs :P

Maar Vinze, wat ga jij nemen na reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-06 11:53
daves2hd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:49:
Vinze gotta point wel hoor :P maar ach zal niet meer gepost worden gezein hij iruja gaat negeren.
Ik ben pas blij dat ik al maanden niets van yoshi's clan hoor de vuile dief :( hopenlijk drop bugs ook eruitgewerkt.

Weet je wat ik me pas afvraag, in Junon heb je nog steeds een gesloten gebied, ik vraag me af wanneer die open gaat :D (of issie weg gehaald?)
de meesten zullen wel weten welke ik bedoel, hint is.. je kan er komen via lake...

Verder is forest een soort pre eldeon achtig iets. een grote boom die er staat en eldeon heeft er een 80x zo groot :P bos, bos.. tree's and pork, tree's and bugs :P

Maar Vinze, wat ga jij nemen na reset?
Vinze neemt cleric, toch clmann? O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 136979 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:32:
3 Bluepanther ?
5 Psychoot ?
6 FnF ?
7 Amafi ?
8 AirXNL >Muse> CLeric
9 4th>Soldier>Champ
11 Lector ?
12 GJ-tje ?
13 Blaatpaal ?
14 Vec0 >dealer>Artisian

ps; excuses voor naam fouten, heb nog wel eens de neiging dat als ik je niet ken (je naam niet vaak gezien heb)... je naam fout te schrijven.
In ROSE kan je geen - in charnamen hebben, mijn IGN word dan waarschijnlijk ook GJtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

3 Bluepanther ?
5 Psychoot ?
6 FnF ?
7 Amafi ?
8 AirXNL >Muse> CLeric
9 4th>Soldier>Champ
11 Lector ?
12 GJ-tje ?
13 Blaatpaal ?
14 Vec0 >dealer>Artisian

Ik ben van plan van een Champ te worden maar ik weet echt niet of ik jullie met lvllen bijhoud. Ik ben nogal traag. Alle ik kan soms alleen maar 3 uurtjes per dag doen dus ik weet het niet. Als ik ooit op een hoger lvl kom zullen we eens vergelijken. Ik speel ander de naam Arieke echter.

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 20:20
BeZaX schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 20:20:
He gezellig word dit een ROR (Rose Online Reunie). Ik ben ook wel weer ingetreseerd in een clan... al zal ik eerst eens flink gaan spelen. :D
Leuke naam voor eventuele 3e clan van GoT ;)

Weet iemand toevallig wat er allemaal 'verbeterd' wordt met de reset?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Rakkerzero schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:23:
[...]
Leuke naam voor eventuele 3e clan van GoT ;)

Weet iemand toevallig wat er allemaal 'verbeterd' wordt met de reset?
Er komt zowieso een "nieuw" level systeem, het zou het lvl'en moeilijker moeten maken naar het schijnt. Er zullen vast nog andere updates komen.
Een goeie implentatie zou zijn dat ze bijvoorbeeld crystals/jewels/chemicals etc een maximum verkoopprijs meegeven. Dan kunnen de prijzen iig niet zo gigantisch stijgen tot abnormale hoogte en kunnen de wat lagere lvl's zich ook al een Diamond ofzo veroorloven :)

[ Voor 4% gewijzigd door Psychoot op 12-05-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112559

Psychoot schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:33:
[...]

Er komt zowieso een "nieuw" level systeem, het zou het lvl'en moeilijker moeten maken naar het schijnt. Er zullen vast nog andere updates komen.
Een goeie implentatie zou zijn dat ze bijvoorbeeld crystals/jewels/chemicals etc een maximum verkoopprijs meegeven. Dan kunnen de prijzen iig niet zo gigantisch stijgen tot abnormale hoogte en kunnen de wat lagere lvl's zich ook al een Diamond ofzo veroorloven :)
gebruik maar weer moeilijke woorden implentatie :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:37

AirX

Tweak Guru

Anoniem: 84254 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:36:
Eindelijk ben kan ik naar eldeon, alleen zijn er maar 2 mappen geimplenteerd , de rest werkt niet . :(
En bij de eerste map zie je mobs die je al eerder zijn tegen gekomen, zoals element, smally maar dan een andere gezicht en hornets maar die zijn 100x sterker.
Verder hebben de sprinkhanen screwattack. 8)7

hier zijn ze dan. :9

[afbeelding]
ik en mijn grote vriend "het plantje"

[afbeelding]
hondje >:)

[afbeelding]
Iruja met zn sporty car
B)
[afbeelding]
lot in gevecht met die gevaarlijke beestjes :(

[afbeelding]
mobs die wat honger hebben. :Y)

[afbeelding]
natuurlijk hoord er ook een campvuurtje bij :*)

[afbeelding]
spinnen! >:)
Dat campvuurtje, dat is toch niet een highlevel bonfire? 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door AirX op 12-05-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Psychoot schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:33:
Ik denk dat een max prijs voor alle items geen overbodige luxe zal zijn.
Soms zie je weleens items met zulke belachelijke grote prijzen dat ik bijna die verkoper zn nek omdraai.
Maargoed, max prijzen is idd een goed idee.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-06 14:27
Rakkerzero schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:43:
[...]

Ik denk dat een max prijs voor alle items geen overbodige luxe zal zijn.
Soms zie je weleens items met zulke belachelijke grote prijzen dat ik bijna die verkoper zn nek omdraai.
Maargoed, max prijzen is idd een goed idee.
Dat komt nu door de reset :+ . Maar na de reset zullen de prijzen die ze nu vragen een stuk lager liggen. Maar het is wel leuker als je een max prijs heb. Alleen kan het misschien wel weer om hoog door te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

zondag avond zal er waarschijnlijk een update content list komen... zoals altijd

@AirX . lol :D zou wel vet zijn zo'n bn fire :D

vinze cleric? zeker str of dex cleric? of een ehcte full suport :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

ik neem aan dat het niet nodig is om een nieuwe account te maken na de reset? dus dat de accounts die er nu zijn blijven? lijkt me logisch opzich, maar wil het even zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

als het goed is wel ja. en zo niet :/ hoeveel sec kost eht een char in elkaar te flansen :P

laten we allemaal gewoon roseon.com in de gaten houden en zo snel er iets staat (eerst door lezen)
en dan erover gaan praten :P denk dat de GM's toc handers denken dan wij :P
[btw,.. als er bericht staat even voorkomen dat we het met z'n alle hier 5x quoten en spammen, dus eerst even kijken of iemand je al voor was. mocht tie toch dubbel voorkomen de laaste gewoon weg halen :P] gezien het een behoorlijke lijst zal worden, schat ik. scheelt weer 2m scrollen

[ Voor 72% gewijzigd door daves2hd op 12-05-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

WOOOT eindelijk in een CASTLEGEAR, iedereen achter mij aaan lol :*)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/CG/screen053.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/CG/screen061.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/CG/screen063.JPG

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 12-05-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 21:19
Naice clmann _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Van wie heb je die nou weer gejat cl? diaz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Calamor schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:50:
[...]

Dat komt nu door de reset :+ . Maar na de reset zullen de prijzen die ze nu vragen een stuk lager liggen. Maar het is wel leuker als je een max prijs heb. Alleen kan het misschien wel weer om hoog door te ruilen.
Denk niet dat de prijzen omhoog gaan door het ruilen, want wie gaat nu tegen een duurdere prijs ruilen ?

@clmann Hehe kix >:) Kheb nog nooit CG ingame gezien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
Psychoot schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:32:
[...]

Denk niet dat de prijzen omhoog gaan door het ruilen, want wie gaat nu tegen een duurdere prijs ruilen ?

@clmann Hehe kix >:) Kheb nog nooit CG ingame gezien ;(
de dealers gaan de prijzen uitmaken voor de wapens en armour...
de rest gaan flink vragen voor de items die ze nodig hebben (dure verkoop dus), en het antwoord daarop is dat de dealers het gecrafte heel duur verkopen
Haan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:36:
Ik denk sowieso niet dat de prijzen zullen dalen. Logischer is dat alles juist duurder wordt (wet van vraag&aanbod anyone? :P )

*edit* wat hierboven ook staat dus :Y)
:) :)

[ Voor 23% gewijzigd door DJrDJ666 op 12-05-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik denk sowieso niet dat de prijzen zullen dalen. Logischer is dat alles juist duurder wordt (wet van vraag&aanbod anyone? :P )

*edit* wat hierboven ook staat dus :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Haan op 12-05-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 15:11
Leuk leuk die nieuwe wereld. maar spinnen met 6 poten :s Die gasten hebben hun natuurkundelessen zo te zien gespijbelt :p

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57209

In WoW hebben ze ook 6 poten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Lol, dat je dat ziet van die spin :D
Ik dacht nog ff wat te spelen op nieuwe planeet, maar vergeten dat ik nu bij m'n ouders ben, en dat daar nog gepatcht moet worden |:( Al gaat het duizend keer beter dan gister..

offtopic:
@DesertRaven: ik lees net dit topic op 7hearts. Jij weet vast wel wat er mee bedoeld wordt ;) en dan kan je ook nog ff een kijkje nemen op Eldeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

duh, om te gamen natuurlijk blueforce ;) verder is het een fantasy game :P varkens met bijlen, springende bonen en dikke yeti's op een wolf met een ijspeer :9

Zelf vind ik dat je de players blijkbaar niet aan het geld kan over laten. dus een autoprice instellen en dat is de max prijs gelijk maar, om beter te verkopen kun je wel lager gaan zitten. en natuurlijk moet dit worden vij gehouden elke week.
stel 1e week zal er veel vraag naar low en essence zijn, dus begint het duur. over 3 weken zal er waarschijnlijk essence volop worden verkocht, dus dropt de prijs. enz, zo dus ook met garnets.
maar de GM's zijn te lui elke keer uit te moeten zoeken waar vraag naar is en wat veel verkocht word enz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

PeGys schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:45:
Leuk leuk die nieuwe wereld. maar spinnen met 6 poten :s Die gasten hebben hun natuurkundelessen zo te zien gespijbelt :p
Jij ook... Want dan had je wel geweten, dat een spin eerder onder Biologie valt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Daves, dan krijg je een soort van communistisch systeem waar de staat/de GM's de prijzen bepalen. De geschiedenis heeft al uitgewezen dat dat niet zo goed werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EYZ, haan verdomme dat ik daar niet zelf op ben gekomen....... :*) ...... nu wie wil er allemaal naar eldeon? :P .... ik wel, dus aanstaande zondag ga ik ff met een nieuw aangemaakte account naar eldeon >:) . THankx Haan

@Cl vet man....cg is uber slap, maar ziet er zo stoer uit :*) . Had je trouwens diaz gezien, was zon gast die hem afmaakte 8)7 , zie mijn laatst geposte screenie. Oja, als je die cg nog hebt.... probeer hem eens te combineren met een car.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 12-05-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Haan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 23:06:
Daves, dan krijg je een soort van communistisch systeem waar de staat/de GM's de prijzen bepalen. De geschiedenis heeft al uitgewezen dat dat niet zo goed werkt ;)
lees de geschiedenis boeken dan nog maar eens door ;) want communisme werkt toch nog wel iets anders ;)

maar het is bijna het zelde als wat jullie zeiden -_- met een max prijs,... alleen zeg ik doe het anders. doe de auto prijs al de max prijs, maar niet op een manier (zoals nu) dat auto prijs alrijd het zelfde is... maar met hoeveel het verkocht word en vraag erna de max prijzen (autoprice) dus steeds verandert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
daves2hd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 00:44:
[...]

lees de geschiedenis boeken dan nog maar eens door ;) want communisme werkt toch nog wel iets anders ;)

maar het is bijna het zelde als wat jullie zeiden -_- met een max prijs,... alleen zeg ik doe het anders. doe de auto prijs al de max prijs, maar niet op een manier (zoals nu) dat auto prijs alrijd het zelfde is... maar met hoeveel het verkocht word en vraag erna de max prijzen (autoprice) dus steeds verandert...
Maar dan heb je misschien wel het probleem met special stuff met hele goede extra's. Als 7 att 7 dex voor auto price ben je niet blij als dat probeert te verkopen. De koper heel daar helemaal geen probleem mee. Maar dat is niet zo fijn. Al heeft het met matriaal niet zo probleem met een max auto price niet hoger dan de npc en inkoop niet lager dan de npc. Zijn er echt veel die proberen daar winst mee te maken. Ik ben echt blij dat ze de npc prijzen bij inkoop staan. Anders wordt je zo opgelicht.

[ Voor 21% gewijzigd door Calamor op 13-05-2005 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mjah mag ik hierbij vragen aan je of je het verschil weet tussen de prijzen van 7/7 in irose en k/jrose?

7/7 is zo speciaal en zeldzaam niet, het word alleen zo weinig verkocht wegends die hoge prijzen. maar soms zie je in 1 channel in junon alleen al 7 shops vol met 7/7 masks, armors, enz enz :/...
die auto pice word natuurlijk voor elke item en stats auto uitgerekend naar een goede max prijs,.. die het teminste in toom houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Anoniem: 136772 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:05:
[...]

Bullshit man, die dingen kan je gewoon in town kopen. :O
Er dropt helemaal niks daar gast.
Ik word een beetje ziek van jouw geblaat... opschepper... :r
Net als deze:

[...]

En wij hebben je net dik dood zien gaan en zien rennen voor je leven...
Tuurlijk je bent hoog level maar hou aub je mond dicht over hoe goed je zogenaamd bent.
Vanaf nu ignore ik elke post van jou waar het woord 'ik ' in zit... :r
Wie is er hier het meeste dood gegaan?
Zou je mond maar es houden daarover, meeste nog dood gegaan om jullie ass te saven.

7/7 komt aardig veel voor en sommige 7/7 items kon je op het laatst voor 250k per stuk kopen, zelfs de wat hogere lvl items.
Wat altijd erg veel waard bleef was x/15 spull wat ik wel apart vond, aangezien ik dat ongeveer evenveel zag.
Tja stats.. na reset ga ik denk ik een heel lange tijd geen statted spul kopen, op zich vind ik vooor muse, ho gek het ook klinkt, statless erg oke, hoge dura is bij mij ook een pre...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 02:12:
[...]

Zou je mond maar es houden daarover, meeste nog dood gegaan om jullie ass te saven.

7/7 komt aardig veel voor en sommige 7/7 items kon je op het laatst voor 250k per stuk kopen, zelfs de wat hogere lvl items.
Wat altijd erg veel waard bleef was x/15 spull wat ik wel apart vond, aangezien ik dat ongeveer evenveel zag.
Tja stats.. na reset ga ik denk ik een heel lange tijd geen statted spul kopen, op zich vind ik vooor muse, ho gek het ook klinkt, statless erg oke, hoge dura is bij mij ook een pre...
Idd bv. 7/7 asura masks 250K maar mijn 2/15 black mask was 500K.
Nu maar is gaan pitten :O :Z
Ik zie jullie maandag avond wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 02:12:
[...]

LoL ik schep niet op dat ik alles wel ff aankan en kan tanken, zoals jij. 8)7
Daarbij heb je niemand gehealed, alleen gebuffed, waarna je weer stoer ging proberen te soloen... :+
Erg vermakelijk om te zien daar niet van })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah dat is geen maar prijs, clmann vond 7/7 spul in jrose voor 45k....
maar meestal was 7/7 meer voor 300k+,...

vind dat er veelsteveel waarde aan een paar getalletjes word gehecht,...
net als dat wings gewoon belachelijk duur verkocht werden, en dat later ingame en niet eerder. op het begin koste fairy wings 17k en devil wings nog geen mil. zelfs dragon wings werden voor amper een mil verkocht.... en dan heb ik het over de eerste maand van rose zo'n beetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 136772 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 08:20:
[...]

LoL ik schep niet op dat ik alles wel ff aankan en kan tanken, zoals jij. 8)7
Daarbij heb je niemand gehealed, alleen gebuffed, waarna je weer stoer ging proberen te soloen... :+
Erg vermakelijk om te zien daar niet van })
En als jij voortaan je comments even voor je houdt, zou dat ook veel schelen denk ik. Ga het aub via MSN, ROSE oid uitvechten, maar niet hier. Daarnaast vind ik het niet echt opscheppen. Als jij het dat wel vind, dan houd je die opmerkingen toch mooi voor jezelf, dus dit: :X
Dank u voor de moeite :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
daves2hd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 08:22:
op het begin koste fairy wings 17k en devil wings nog geen mil. zelfs dragon wings werden voor amper een mil verkocht.... en dan heb ik het over de eerste maand van rose zo'n beetje..
Ja klopt idd.
Toen iedereen erachter kwam dat wings populiar werden zijn ze ineens sterk in prijs gestegen.
En dan krijg je van die achterlijke hoge prijzen.

Als ze de max prijs nu eens NPC prijs + 20% maken.
Dan kan je toch met de prijzen een beetje spelen, terwijl de prijzen ook niet zo achterlijk hoog worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 13-05-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah FnF hun de les lezen kost oo kweer een post hoor ;) en bij hun gaat het teminste nog over ROSE :P

Zo te zien vanaf weer servers down. rond 2u :'( geen late PvP dus :o. tenzij je zin hebt om 3u nog te beginnen aan rose :P vraag me af wat er te onderhouden valt met lege servers :P misschien een prep voor maandag klaarzetten ofzo.

idd met die prijzen, bedoel wrm is ether 13k waard ofzo :/ ik vind er met yeti's zo'n 20-30 per dag :/
Hopenlijk kunnen de gierigaargds zich deze keer wel inhouden, zo niet mogen ze worden gebanned :( rot maar op als je puur speelt om zelf het spel te verneuken voor andere en zelf er alleen beter van word.

[ Voor 35% gewijzigd door daves2hd op 13-05-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106325

Als de NPC nou is rekening houdt met stats op een item. Dus 7/7 item veel hogere verkoopprijs dan een normaal item. Hetzelfde geldt voor dark, saint, legend etc. Ik vind het gewoon belachelijk dat de NPC en autoprice hier niks mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Laatst online: 12:59
ik zie er naar uit, om weer te beginnen..
nice pics clmann..

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Laatst online: 12:59
3 Bluepanther ?
5 Psychoot ?
6 FnF ?
7 Amafi ?
8 AirXNL >Muse> CLeric
9 4th>Soldier>Champ
11 Lector ?
12 GJ-tje ?
13 Blaatpaal ?
14 Vec0 >dealer>Artisian

blaapaal -> ingame naam NLPOWER :+

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
Laten we nu een beetje geloof houden in de wetten van de vrije markt. Als mensen hun crystals zo hoog kunnen verkopen dan zullen ze dat doen. Een vaste of variabele markt prijs zal de prijs van items niet omlaag brengen het zal uitsluitend de waarde van Zuly verminderen. Hetgeen zal leiden tot meer handel in items voor elkaar. (1 G1 Sapphire + 2 Red crystals voor een G1 Ruby etc etc). De enige manier om de prijzen omlaag te krijgen is door de aanbod te verhogen, dus hogere drop rates.

Zowiezo moet je op extravagante prijzen rekenen gedurende de eerste weken na de reset. Een economie moet zich kunnen stabiliseren. 20K voor een red crystal werd door iedereen hoog ervaren omdat hij daarvoor veel lager was. Als we drie maanden hadden gewacht was het misschien wel de gangbare prijs geweest in een meer stabiele economie.

Ik reken daarop op prijzen die in het begin nog hoger zullen zijn, waarna zij zullen zakken tot het niveau van vlak voor de bekendmaking van de reset. Maar dat wordt pas in een maand of 3 drie bereikt als er weer eenzelfde aantal G7's zijn. Tot die tijd zullen crystals en edelstenen NOG hoger geprijst zijn (minstens 1,5x -2,5x de laatste gangbare prijs). 0.6m voor een G1 ruby zal gangbaar worden (mits de droprate onaangepast blijft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Anoniem: 84254 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:09:
WOOOT eindelijk in een CASTLEGEAR, iedereen achter mij aaan lol :*)
Omg hoe kom je daar aan... Diaz zeker he :P
Laat mij eens er een rondje mee wandellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

daves2hd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:49:
|:( Als je dit forum wat beter had doorgelezen wist je misschien dat TeamEurope al redelijk lang niet meer bestaat |:( ... Eigenlijk best triest dat je weer hier over begint.. Ik heb niet zo'n zin meer om vanaf lvl 1 een nieuwe char op te bouwen en speel nu even andere spellen... (Jij ook weer blij!)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 13-05-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

idd, maar kwam mooi op in de discussie van dat moment :)

@Lector: nee over 3 weken zouden red crystals 30+k kosten. ziek genoeg, in heel rose. echt alles is alelen gestegen. niets gedaalt, toen ik 4 weken stopte was de prijs van red crystal eerst 7k en toen ik terug kwam 20k....
en een g1 ruby moet nog geen 200k kosten man. bedoel komop... nog een reden voor belachelijk hoge prijzen van gems is dat de refine spul kosten ook stom hoog waren. terwijl je er zat van vind. met 40 shops die refine spul verkopen nog zulke hoge prijzen. omdat we allemaal elkaars hoogste prijs na apen :r
normale prijzen zijn 8x zo lager dan ze voor de reset waren... ik hoop echt op minder vrije markt, mesnen zijn veelsteveel uit om rijker te worden dan hoger lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Wat is dit?
Probeer te inloggen en zie ik nu maar 2 channels zijn.

Afbeeldingslocatie: http://62.251.97.64/rose/Channel.JPG

Ik hoop niet dat dit zo blijft met de reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

is wel vaker. gewoon iets mis met een van de servers die dan even in repair gaat :P
of ze besparen even een server. misschien hebben ze um nodig voor tests ofzo. tuurlijk blijft het niet bij 2 servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144110

Ik zie gewoon 3 servers... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maj ik en star zitten nu op school en we kunnen nu du sniet kijken maarjawh ... t zal wel niet :P

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 142218 op 13-05-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

Hehe :P ik zit naast hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

Sjonge ze zijn daar bij Gravity niet echt bij de tijd.. Lees ik dat berichtje van die server gedoe van vanacht staat er dit..

[Notice]Urgent server down, 13th May 5/13/2005 7321

Emergency Server Maintenance, March 3. 2005

Maart.... UUHHH.. Duh :P

Zo weer een dagje dichterbij vandaag :).. Hoopen we dan :)

[ Voor 13% gewijzigd door William/Ax3 op 13-05-2005 19:38 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Er was net ook een update btw, kreeg net allemaal files binnen, iemand een idee wat er geupdated is?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Volgens mij is het 1 server met 3 channels of zit ik nu verkeerd :?

//Edit
@Desert, Ik ga trouwens voor Soldier > Champ

[ Voor 12% gewijzigd door Psychoot op 13-05-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140582

Ik wil ook in 1 van de 2 clans

nick Dranko
job hawker --> raider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
daves2hd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:14:

@Lector: nee over 3 weken zouden red crystals 30+k kosten. ziek genoeg, in heel rose. echt alles is alelen gestegen. niets gedaalt, toen ik 4 weken stopte was de prijs van red crystal eerst 7k en toen ik terug kwam 20k....
en een g1 ruby moet nog geen 200k kosten man. bedoel komop... nog een reden voor belachelijk hoge prijzen van gems is dat de refine spul kosten ook stom hoog waren. terwijl je er zat van vind. met 40 shops die refine spul verkopen nog zulke hoge prijzen. omdat we allemaal elkaars hoogste prijs na apen :r
normale prijzen zijn 8x zo lager dan ze voor de reset waren... ik hoop echt op minder vrije markt, mesnen zijn veelsteveel uit om rijker te worden dan hoger lvl.
Als je voor 30k of zelfs nog hoger nog kopers kunt vinden....waarom niet? Waarom zou je iets voor 15K verkopen als je ze ook voor 30K kan verkopen. Zelf hanteerde ik ook de geldende marktprijzen, echter voor clanmembers en vrienden natuurlijk een sterk gereduceerde prijs.

Maar over die variabele maximumprijs. Stel ze zetten hem op 15k, wat gebeurd er? Mensen slaan de crystals op in de hoop dat de prijs zal stijgen...Dus de handel zal tot een stilstand komen. Hierdoor zullen de edelstenen schaarser blijven waardoor voor de edelstenen de max prijs ook lager zal zijn dan de reele marktprijs waardoor deze ook opgeslagen zullen worden..etcetc....wat zal de lange termijnseffecten hiervan zijn: Een mindere marktwaarde van zuly. En dit zal nogmaals de prijzen verder doen stijgen....nee laat de marktwerking zijn werk maar doen......je moet soms alleen even wat geduld hebben totdat de prijzen weer normaliseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143701

Zou ik ook in de clan mogen komen?
Nick: SirErik
Job: Soldier

e-mail: erik_swaans@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 23-06 16:56
mensen zullen roepen je ruilt..
probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Volgens mij melden er nu zoveel mensen aan voor een clan dat het volgens mij tijd wordt voor een 3e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah,.. dus als alle supermarkten brood, vlees en groenten voor 20-30 eurie gaan verkopen (perstuk/ponf/kilo of what ever)
zouden ze ook lekker vangen want heeft iedereen nodig -_-;;
het gaat erom dat je winst hebt met een bepaald %,...en spelen voor fun. niet om de rijkste van heel Irose te worden :r
als iets 15k waard is verkoop het dan voor 15k. maar nee sommige mensen kennen niet alles of lijkt iets met stats nieuw of what ever... dus die kopen het voor 30k. mensen die shops checken zien eerst zo iets voor 30k liggen en kochten het niet omdat ze het te duur vonden. later vinden ze zelf zo iets en gaan ze het ook voor 30k verkopen omdat het bij jou shop na een tijdje weg was...

kom allen laten we auto price x 10 doen... en gelijk allemaal 10 mil hebben wat eigenlijk nog arm is dan -_-
een 100% vrij markt geven heeft zichzelf alwel bewezen. en ze hebben het lang genoeg gelaten maar alles werd duurder en duurder. lv 1 t/m 30 kun je amper iets kopen emt een beetje dodge, stats of wings, masks omdat de prijzen uit de pan stijgen. koop je wel iets loop je zonder skills rond.

ik moet zeggen er is een tijdje geweest waar prijzen inneens daalde en iedereen gelijk rijk was gezien alles goedkoper werd. maar nee daarna steeg het helemaal hard.
Rakkerzero schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:19:
Volgens mij melden er nu zoveel mensen aan voor een clan dat het volgens mij tijd wordt voor een 3e.
zoals cl al zei. beter idee. we gaan eerst allemaal gezellig lvlen. en tegen de tijd dat de clans worden opgericht, kijken we wie rond zelfde lvl's zitten ^^ zo komen de actieve mensen eerst in de clans. en als bijde clans elkaar helpen op CE zijn we zo lv 2 en kunnen weer 10 mensen bij de clans

[ Voor 16% gewijzigd door daves2hd op 13-05-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ja dat zeker, als ik lees wat zich aan heeft gemeld de laatste dagen dan krijg je die derde clan ook zo vol. Ik denk dat de mensen die als laatst interesse hebben getoond beter zelf onderling wat kunnen gaan regelen, aangezien de plaatsen voor LoT en OoT al lang vergeven zijn aan de mensen die voor de reset er al in zaten en aan mensen die meteen een plekje hebben aangevraagd. (ik zit weer in LoT :*) , dat wordt weer feest met alle oude bekenden). De vraag: kan ik nog in een van de clans heeft nu dus weinig zin meer, beter kunnen jullie zelf iets gaan oprichten. Ik denk dat het ook verstandig is als Clmann en DesertRaven (als die nog steeds clanleader willen zijn) een lijst posten met de definitieve indeling van LoT en OoT.

(ik mis trouwens mensen als Makje, die posten jammer genoeg nooit meer, helaas, ze waren wel waardevol voor de clan)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144131

Heb nu eindelijk toegang tot het forum :)

Hoi allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ook een auto met cg spullen.
Afbeeldingslocatie: http://62.251.97.64/rose/screen024.jpg
Afbeeldingslocatie: http://62.251.97.64/rose/screen027.jpg
Ziet er raar uit.

Ben nu hard aan het uitzoeken wat ik voor skills ga nemen.
op lvl 20 heb ik Sub Weapon Craft. Als er niet veel mensen die masks verkopen ga ik ze gelijk verkopen. Al vast geld verdienen ( voor de clan als ik er in zit dan.). Denk wel dat ze hard lopen. Zonder stats voor 2500 en met stats tot 10k (6/5) 20K (7/7) 30k (x/15) en de rest een beetje tussen in. En voor de me de tweakers is er een wat lagere prijs en Hebben voorrang op hoge stats. Is wel zo als je zelf spullen heb om te craften dan moet je 2x de spullen aan me geven en dan maak ik het voor je (dit was een nog een idee voor lage lvl spullen vanwegen dat veel niet zo veel geld hebben en het is goedkoper dan de verkoop waarde) .Ik ga er over nadenken en jullie mogen ook wel een manier denken hoe de prijs word. Ik denk dat ik voor de ballon neus gaat dus sparen voor de rode vacht. En hout sparen de inkoop prijs is ietsje boven de npc prijs.

Mijn Stats:

Alles op con:sen 50/50 voor het craften. en een klein beetje op dex en str.

Mijn Skills tot lvl 20:

Gunshot Mastery: lvl 1
Twin Shot : lvl 1
Economy Research : lvl 4
Pack Mastery : lvl 3
Gathering : lvl 1
Craft Mastery : lvl 1
Weapon Research : lvl 1
Sub Weapon Craft : lvl 1

lvl 30 :

Economy Research : lvl 7
Gathering : lvl 3
Craft Mastery : lvl 3
Weapon Research : lvl 2
Sub Weapon Craft : lvl 2
Armor Research : lvl 1
Normal Armor Craft : lvl 1

Daarna ga ik nog kijken. Maar ik denk wel veel op attack komt en misschien nog meer craft research.

Zijn er ook Bourgeois die Buy trick nemen?
gerwingood schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 18:05:
[...]

als mag vragen waarom neem je geen union weapon? is goede skills waar bij je stukke meer atk speed krijgt.

Ik ga niet krafte aan begin en btw een 6/5 mask voor 10 k is wel erg laag minmaal rond 100k of meer
In het begin hebben ze toch niet zo veel. Maar misschien doe ik de prijzen om hoog.
Dat ik nog geen union weapon neemt komt door me sp. Die wil ik na lvl 30 nemen. Of die komt in de plaats van Gathering.

[ Voor 24% gewijzigd door Calamor op 13-05-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Calamor schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:57:

Zonder stats voor 2500 en met stats tot 10k (6/5) 20K (7/7) 30k (x/15) en de rest een beetje tussen in.

Mijn Skills tot lvl 20:

Economy Research : lvl 4
Gathering : lvl 1
Craft Mastery : lvl 1
Weapon Research : lvl 1
Sub Weapon Craft : lvl 1

lvl 30 :

Economy Research : lvl 7
Gathering : lvl 3
Craft Mastery : lvl 3
Weapon Research : lvl 2
Sub Weapon Craft : lvl 2
Armor Research : lvl 1
Normal Armor Craft : lvl 1

Daarna ga ik nog kijken. Maar ik denk wel veel op attack komt en misschien nog meer craft research.

als mag vragen waarom neem je geen union weapon? is goede skills waar bij je stukke meer atk speed krijgt.

Ik ga niet krafte aan begin en btw een 6/5 mask voor 10 k is wel erg laag minmaal rond 100k of meer

[ Voor 33% gewijzigd door gerwingood op 13-05-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 11-06 11:53
Han dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
mmmm, weet niet of dit toeval is of gewoon een error...

: had net een verschrikkelijke lag van 2 a 3 seconden ( je pakt iets uit je warehouse en je ziet dat pas na2-3 seconden), heb dus geprobeerd om meerdere sworder guns (2) binnen die 2-3 seconden te pakken, maar zodra ik bij de 2de gun ben (reproductie slachtoffer) loopt het hele spel vast

heb nu geen lag meer, dus als iemand lag heeft in warehouse probeer ut ff en post het hier aub

laat maar... ze hebben het nu gepatched, als je het doet krijg je idd een foutmelding en looptie vast... (heb het nog 2 x geprobeerd)

[ Voor 14% gewijzigd door DJrDJ666 op 13-05-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Ook een auto met cg spullen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er raar uit.

...Is wel zo als je zelf spullen heb om te craften dan moet je 2x de spullen aan me geven en dan maak ik het voor je. Eerst mislukt dan is er nog een 2 de kans ( en je krijg niks terug als alles fout gaat maar dat is heel erg klein ) en als de eerste lukt heb ik een 2de voor me zelf als kost prijs.
Vind het er ook maar wazig uitzien, kun je beter in CG zelf rondlopen :P

Dat andere slaat natuurlijk nergens op dat ik 2x de spullen moet meenemen.... Stel ik heb alle spullen verzameld om het frame (blauw) van een Sporty Cart te laten maken.
Benodigdheden:
Metal 250
Tender Leather 60
Mana Oil 30
Sport Cart (Drawing) 1

Dan moet ik volgens jou met het dubbele aankomen zetten mocht het de 1e keer fout gaan om het dan nog eens keer te proberen. Mocht het de 1e keer goed gaan heb jij een gratis Sporty Cart frame of hoe moet ik dat dan zien :?

ps: als je die 7/7 x/15 Masks zo goedkoop kunt maken/verkopen vind ik dat knap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Psychoot schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 18:10:
[...]

Vind het er ook maar wazig uitzien, kun je beter in CG zelf rondlopen :P

Dat andere slaat natuurlijk nergens op dat ik 2x de spullen moet meenemen.... Stel ik heb alle spullen verzameld om het frame (blauw) van een Sporty Cart te laten maken.
Benodigdheden:
Metal 250
Tender Leather 60
Mana Oil 30
Sport Cart (Drawing) 1

Dan moet ik volgens jou met het dubbele aankomen zetten mocht het de 1e keer fout gaan om het dan nog eens keer te proberen. Mocht het de 1e keer goed gaan heb jij een gratis Sporty Cart frame of hoe moet ik dat dan zien :?

ps: als je die 7/7 x/15 Masks zo goedkoop kunt maken/verkopen vind ik dat knap :+
Ik ga geen cart maken. Nog niet maar dan zijn de prijzen wel anders. Ik bedoel meer voor beginners spullen die zijn nog niet zo heel veel waard. Maar ik ga voor gems en al die prijzen om te maken daar moet ik nog over denken. Maar het is geen probleem om een gems ergens uit halen als het moet(dat kan toch?) daar rekening ik niks voor. Is heel afhankelijk hoe ik in me geld zit. Maar voor dat ik daar ben duurt het nog wel ff. Maar over de mask prijzen was nog een idee maar ik wil het niet te duur maken. Anders duurt het wel een hele tijd voor dat ze worden verkocht.

[ Voor 7% gewijzigd door Calamor op 13-05-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah idd. LoT had ook een aantal mensen die vrienden van mensen hier van GoT waren. we zijn forum clan zo'n beetje. dus iedereen die geen account heeft hier er een aanlaten maken of anders vind ik toch enigzinds op een lijst stukkie naar onderplaatsen als we lv 2 zijn bv. wel zo eerlijk, bedoel iedereen kan een account maken hier en zo houden we nog makkelijk contact ook :P

ach dat prijzen lvl, skill system zien we vanszelf wel hoor :) zondag ergends zal de update vast er alwel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Jep :) Maar >7 kan pas vanaf level 70, dus de echt zware discount zal nog even op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

@calamor, als jij aan mensen 2x de benodigde items vraagt voor een craft en die tweede set vervolgens houdt, ga je weinig klanten krijgen denk ik :/ Je kan beter een fee vragen dan.

[ Voor 11% gewijzigd door Haan op 13-05-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
daves2hd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:26:
mjah,.. dus als alle supermarkten brood, vlees en groenten voor 20-30 eurie gaan verkopen (perstuk/ponf/kilo of what ever)
zouden ze ook lekker vangen want heeft iedereen nodig -_-;;
het gaat erom dat je winst hebt met een bepaald %,...en spelen voor fun. niet om de rijkste van heel Irose te worden :r
als iets 15k waard is verkoop het dan voor 15k. maar nee sommige mensen kennen niet alles of lijkt iets met stats nieuw of what ever... dus die kopen het voor 30k. mensen die shops checken zien eerst zo iets voor 30k liggen en kochten het niet omdat ze het te duur vonden. later vinden ze zelf zo iets en gaan ze het ook voor 30k verkopen omdat het bij jou shop na een tijdje weg was...

kom allen laten we auto price x 10 doen... en gelijk allemaal 10 mil hebben wat eigenlijk nog arm is dan -_-
een 100% vrij markt geven heeft zichzelf alwel bewezen. en ze hebben het lang genoeg gelaten maar alles werd duurder en duurder. lv 1 t/m 30 kun je amper iets kopen emt een beetje dodge, stats of wings, masks omdat de prijzen uit de pan stijgen. koop je wel iets loop je zonder skills rond.

ik moet zeggen er is een tijdje geweest waar prijzen inneens daalde en iedereen gelijk rijk was gezien alles goedkoper werd. maar nee daarna steeg het helemaal hard.
Om alle supermarkten dezelfde prijs te laten vragen heb je een hecht kartel nodig. A: Dat is bij de wet verboden & B:De coordinatie binnen de IROSE community is daarvoor veel te los dut dat zal niet gebeuren.

Nee, als de prijzen excessief hoog zijn gaan mensen niet die hoge prijs betalen maar gaan ze de crystals opslaan...Hierdoor zullen de voorraden toenemen wat op termijn hoe dan ook zal leiden tot een toename van het aanbod....hetgeen tot een normalisering van de prijzen zal leiden.

Ik vindt je plan fantastisch...ik ben een groot voorstander van het resultaat dat jij voor ogen hebt. Maar ik ben ook realistisch, realistisch genoeg om te beseffen dat zullen interventies in de werking van de markt gedoemd zijn om te falen. Zoals eerder genoemd zijn daarvan legio voorbeelden te noemen.

En laten we er in het geval van de edelstenen eens realistisch naar kijken. Iedereen wil 4 of 5 edelstenen, het liefste van een high grade (laten we zeggen G6 of G7). Dus per persoon wil je honderden crystals (of low grade edelstenen)...Als je Lvl 6x bent, en niet continue kings hunt heb je er misschien 25. Mag jij het sommetje afmaken, natuurlijk is het aanbod beperkt. Dus is de hogere prijs gerechtvaardigd, een hogere prijs die alleen opgehoest kan worden door de hogere lvls met relatief meer zuly. En zo stemt de vraag zich weer op het aanbod....Als jij 30k voor een red crystal te duur vindt: niet kopen. Over 20 lvl's is je aantal zuly minstens 10x hoger en is de investering 10x kleiner (relatief gezien)....en is 30k waarschijnlijk best wel op te hoesten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ander woord voor jou "realisme" is mijn benoeming voor geld wolven -_- altijd de hoogste prijs voor alles pogen te vangen.... maar op lv 6x neem je geen lv 6/7 gem... maar een lv 4 max zelf 2 is waarschijnlijker... spelers moeten helemaal geen lv 7 garnets maken of verkopen op het begin... en in junon,... je verdient zelfs veel meer als he het niet doet. maar als er juist na 2 weken 2/3/4 misschien MAX 5 gems worden gemaakt zijn ze lang niet zo zeldzaam en dus veel minder vraag na en dus lagere prijzen....

maar zoals ik al zei, dit heeft weinig nut en we zien maandag wel of de GM's iets bedacht hebben.. als ze het ut zelfde laten zitten we over 2 maanden weer op de stomste prijzen, kan ik je garanderen... en de economie zal zich niet stabiliseren maar alleen nog verotter worden wegends high lvl die meer geld willen omdat gems en statted equip voor belachelijk hoge prijzen staan.
mensen moeten eens gedult hebben en nemen wat voor hun lvl bedoelt is. zijn mensen die op lv 20 al 1/2/3 equips refinen willen. begin daar lekker aan op lv 50+ als je b1 aankan, gems heb je ook voor die tijd zeker niet nodig...

laten we het maar houden op verschillende ideen en gedachte. maar realistisch waren de rpijzen 4 maanden terug ;)

edit:
en tuurlijk hebben supermarkten wetten dat dat niet zomaar mag, maar waarom denk je dat dat is ;) en het bij rose fout gaat. denk er maar eens over na :o

[ Voor 8% gewijzigd door daves2hd op 13-05-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

Lector schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:51:
Als je voor 30k of zelfs nog hoger nog kopers kunt vinden....waarom niet?
Ik vind eigenlijk dat ze een limiet aan de inlogtijd of shop-tijd moeten zetten. Dat je bijvoorbeeld maar 1 uur lang een shop open kan hebben en die daarna automatisch afgesloten wordt.

Dan kunnen mensen namelijk niet meer met absurde prijzen de PC een week aan laten staan en zullen de prijzen veel meer reeel worden. Als de mensen vervolgens gewoon gekickt worden na x tijd inactief (lees: in shopmode) te staan, dan is het ook niet meer zo druk als voorheen.
daves2hd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:26:
zoals cl al zei. beter idee. we gaan eerst allemaal gezellig lvlen. en tegen de tijd dat de clans worden opgericht, kijken we wie rond zelfde lvl's zitten ^^ zo komen de actieve mensen eerst in de clans.
Prima idee. Krijg toch ook wel weer zin om het maandag even te gaan proberen. Kan helaas niet super actief zijn iedere dag, maar zo hier en daar toch wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

Kan een van de dealers of niet dealers me vertellen hoe je als je craft stats in je items kan krijgen?

Ty egrezz
------------------------------------------------------------------------------

[-^JAC^-] STaR oF HeLL

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 142039 op 13-05-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egrezz
  • Laatst online: 07-05-2023
De hoeveelheid CON bepaalt de kans op succes met een craft en de hoeveelheid SEN bepaalt of er stats op de crafts komen. Het is geen garantie, maar des te hoger de SEN des te meer kans op goede stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Egrezz schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 21:11:
De hoeveelheid CON bepaalt de kans op succes met een craft en de hoeveelheid SEN bepaalt of er stats op de crafts komen. Het is geen garantie, maar des te hoger de SEN des te meer kans op goede stats.
jep agree

Ik denk dat ik tot lvl 70 geen sen add alleen con om gemmen te doen. Gisteren ook een crafter ingame die had ook pure con. Maar die had wel 140 sen met gemms die hij gebruikte in zijn noob gear. Zo kwam hij aan zijn sen. Als hij complete con gear aan had had hij totaal 704 con :) met sen had hij rond 200 sen. Hij gebruikte 7x 35 con of sen:)
zo ga ik denk ook doen. of wel sen adden om hoge cri tijdens vechte te kijken maa rik kijk nog wel effe. Btw alleen con adden is beetje saai :) elke keer op zelfde klikken :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.