[PC MMORPG] ROSE Online - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.485 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D Maar welke stats moet ik boosten als ik launcher ga gebruiken?
En is een artistan met launcher wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Voor een launcher is een bepaalde strenght requirement. Maar verder zal con een hogere attack geven op ranged guns en launchers als ik het goed heb.
Ga denk ik voor ongeveer dezelfde build als jou, de artisan. Maar dan in het begin met meer "kracht" om te levelen. En pas na level 40-50 echt meer aan het craften zelf doen.
Wel een hoop meuk verzamelen met gathering skill natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 23:12:
:D Maar welke stats moet ik boosten als ik launcher ga gebruiken?
En is een artistan met launcher wel goed?
Hier is een topic die je misschien goed kan helpen:
http://www.7hearts.net/forums/index.php?showtopic=3398
Maar als je zoek op de forums kom je een heel eind.

[ Voor 8% gewijzigd door Calamor op 14-05-2005 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hele verhalen over scouter of ze wel of niet en hawk moeten nemen,...
zelf ben ik het deze keer denk ik niet van plan, aan de andere kant als je gele mobs pakt is een hawk wel lekker, yeti's waren oranje op lv 87 dus die kon hij niet pakken,.. maar b3 of lunar wolved doet hij lekker :/ aan de andere kant kost hij veel sp en word hij tegen mobs nuttelozer zeggen ze.

maar een of andere Oblah, misschien heb je um welleens in PvP zien rond lopen. meestal ch1, loopt tegen iedereen te lullen dat ze hawk moeten nemen omdat weet ik het wel allemaal niet :/. idd op CE ownt een lv 3 bird als je lv 103 bent. tank een crawfi guard en golem guard voor je... maar toch.. ik weet het niet :\

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe Oblah de groeten van mij :+
Wel aparte gast maar zeer goed in damage dealen, is vooral een party gast.
Geloof verder niet alles wat hij zegt, ik blijf erbij dat summons vlug nutteloos worden en dat j meer bereikt als je de skillpoints ergens anders voor gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

jah drm,... Hij heeft ook tripple shot lv 19. en heeft me overtuigd genoeg gemaakt dat ik die na poisen, holding en ealge maxen ook tripple ga maxen :P
ben um vandaag niet tegen gekomen, de rest van de week wel in ch1. vandaag alleen een stel gaylord met cg met wielen eronder, en guns om alle lv 100- af te maken heel de tijd. triest toen een lv 14x ze ging inmaken snel met 3vs1 nadat ze al een keer geowend waren.

appart dat een van mijn grooste vijanden in knight traininggrounds toch clmann is :P hij hakt maar wat graag op iemand meer dan 20 lvl's lager ^-^ mag altijd wel een aantal klappen vangen van um :P

[ Voor 68% gewijzigd door daves2hd op 14-05-2005 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verheug me op maandag....:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
Inderdaad ik ook, heb al gezorgd dat ik genoeg junkfood en energy drink in huis heb voor 2 dagen non-stop rose B)

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 02:28:
jah drm,... Hij heeft ook tripple shot lv 19. en heeft me overtuigd genoeg gemaakt dat ik die na poisen, holding en ealge maxen ook tripple ga maxen :P
ben um vandaag niet tegen gekomen, de rest van de week wel in ch1. vandaag alleen een stel gaylord met cg met wielen eronder, en guns om alle lv 100- af te maken heel de tijd. triest toen een lv 14x ze ging inmaken snel met 3vs1 nadat ze al een keer geowend waren.

appart dat een van mijn grooste vijanden in knight traininggrounds toch clmann is :P hij hakt maar wat graag op iemand meer dan 20 lvl's lager ^-^ mag altijd wel een aantal klappen vangen van um :P
Dave neeeem geeen double shot die zijn zo slecht, ging net pvp doen met iemand die doubleshot heeft, volgens mij is power attack sterker.
Moet je rapido maar ff vragen, hij heeft namelijk ook double shot

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

getting tired of waiting...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

dan ga je iets anders doen ??

ik neem lekker wel double!! maar stukkie later lv 1xx. eerst ealge, poisen en holding maxen denk ik. gan in 1x lv 10 double. dan opsparen voor in 1x lv 17 tripple ^.^;;
double lv 10 zal bij mij meer dmg doen dan aim shot lv 10, en aim shot gebruik ik vs mob met nog net te veel hp voor gewoon te knallen af te maken heeft en andere skills te veel overkill is en dus te veel mp kost :P

double is daar een goede vervanger voor. en laad nog 3x sneller ook. dat is ook de reden van tripple, de 3x snellere laar tijd ofzo dan eagle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:10

AirX

Tweak Guru

Jullie hebben het over opsparen van SP's, maar om bijvoorbeeld level 5 Cure te krijgen moet je toch eerst naar Level 1,2,3,4 Cure upgraden? (op de + naast de skill drukken). Of kun je in één keer naar level 5 cure upgraden als je alle SP's voor level 5 Cure opspaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 21:19
bang dat je spontane rsi krijgt van die 3x meer klikken? :P

anyway, als je van 1 naar 5 wilt en je hebt genoeg sp ervoor dan klik je gewoon 4 keer op de + maar dan moet meditation wel genoeg zijn (zal wel lvl 10 zijn voor lvl 5 cure maar weet ik niet precies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee ik word artistan maar ik wil ook skillz die dmg doen want op lvl 70 ga ik pas craften
zal ik double shot doen? die geeft much dmg op een hoog lvl of zou jij een andere skill aanbevelen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

b00m schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 19:21:
bang dat je spontane rsi krijgt van die 3x meer klikken? :P

anyway, als je van 1 naar 5 wilt en je hebt genoeg sp ervoor dan klik je gewoon 4 keer op de + maar dan moet meditation wel genoeg zijn (zal wel lvl 10 zijn voor lvl 5 cure maar weet ik niet precies)
Nee, ik dacht: misschien kan ik zo SP's uitsparen :p, maar dat valt tegen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

AirX schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 19:15:
Jullie hebben het over opsparen van SP's, maar om bijvoorbeeld level 5 Cure te krijgen moet je toch eerst naar Level 1,2,3,4 Cure upgraden? (op de + naast de skill drukken). Of kun je in één keer naar level 5 cure upgraden als je alle SP's voor level 5 Cure opspaard?
Opsparen wordt meestal gedaan voor skills die je pas kan krijgen nadat je lvl 70 heb.. en de 2nd job heb gehaald :D.. Want dan pas kan je sommige skills krijgen die dan bij je job passen.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie me mischien laten weten wat jullie favo job is en waarom, ik ben nu soldier maar ik zou na de reset wel eens wat anders willen pakken dan soldier, ideeën? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 20:06:
Kunnen jullie me mischien laten weten wat jullie favo job is en waarom?
Soldier--> Champ.. Lekker snel de vijand mollen.. Snel lvl'en.. Goed in Solo.. Minder in PVP.. So what :P

[ Voor 18% gewijzigd door William/Ax3 op 14-05-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 20:20
net in een castle gear gezeten zoooosowowo dat was veT :D

frat alleen wel fuel zeg
zal zo nog wel plaatjes posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 20:06:
Kunnen jullie me mischien laten weten wat jullie favo job is en waarom, ik ben nu soldier maar ik zou na de reset wel eens wat anders willen pakken dan soldier, ideeën? Alvast bedankt!
http://rose.azwart.nl/index.php Hier staan iig de jobs die iedereen wil hebben na de reset, geeft een redelijk beeld van wat iemand favoriete job is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

skills opstaren is vooral voor skills zoals double en tripple shot. gezien ze eerste lvl's gewoon heel sloom zijn en dus redelijk nutteloos. ik spaar later sp op om in 1x keihard te kunnen knallen,.. anders haal i ker geen voordeel uit het te gebruiken. vooral niet met lv 1 tripple in die tijd kan ik holding+eagle schieten. maar lv 17 tripple duurt ongeveer even lang als 1x eagle shot knallen alelen laad veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:00:
skills opstaren is vooral voor skills zoals double en tripple shot. gezien ze eerste lvl's gewoon heel sloom zijn en dus redelijk nutteloos. ik spaar later sp op om in 1x keihard te kunnen knallen,.. anders haal i ker geen voordeel uit het te gebruiken. vooral niet met lv 1 tripple in die tijd kan ik holding+eagle schieten. maar lv 17 tripple duurt ongeveer even lang als 1x eagle shot knallen alelen laad veel sneller.
doet ook veel minder dmg dan een lvl 17 eagle shot :P
Tis alleen handig voor skill spammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

nou ja ik heb dus effen een caracter gemaakt. (dealer--->burgouise) maar nu wil ik effe weten of me build wel goed is.

ik heb alleen maar passive skills die active komen later nog.
(chek recht onder party lvl 24 heb ik de hele dag overgedaan ) (slechte kwaliteit mrja is minder mb)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tergezen/s.GIF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:14:
[...]

doet ook veel minder dmg dan een lvl 17 eagle shot :P
Tis alleen handig voor skill spammen
ghehe denk jij ^_^. als ik lv 20 tripple heb en 85 sen doet hij meer dmg dan een lv 10 eagle shot :)
want lv 17 eagle shot ben je aan het hacken gezien 10 max lvl is :o
verder zal je zonder crit build ongeveer 130-80 dmg minder doen met tripple dan eagle. maar toch is tripple op lv 20 stuk sneller dan eagle, en is gelijk weer opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
lasharor schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:20:
nou ja ik heb dus effen een caracter gemaakt. (dealer--->burgouise) maar nu wil ik effe weten of me build wel goed is.

(chek recht onder party lvl 24 heb ik de hele dag overgedaan ) (slechte kwaliteit mrja is minder mb)
[afbeelding]
De built kan ik niet veel over zeggen, wel over het plaatje zelf, misschien kun je in het vervolg het plaatje maximaal 1024 x 786 pixels maken en opslaan als jpg, dan is het plaatje mooier en de compressie beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb me aan de db toegevoegd, heb inmiddels de ROSE cliënt weer geïnstalleerd en die's bijna klaar met patchen..ben bijna klaar voor maandag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:43:
[...]

ghehe denk jij ^_^. als ik lv 20 tripple heb en 85 sen doet hij meer dmg dan een lv 10 eagle shot :)
want lv 17 eagle shot ben je aan het hacken gezien 10 max lvl is :o
verder zal je zonder crit build ongeveer 130-80 dmg minder doen met tripple dan eagle. maar toch is tripple op lv 20 stuk sneller dan eagle, en is gelijk weer opgeladen.
moet je wel zo onwijs veel sens hebben, wat je imo niet eens nodig hebt.
Maar je hebt wel stun bij eagle shot en dat is veeeel handiger dan een skill die sneller oplaadt ;)

eagle shot > triple shot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:24
Heb een HELE mooi screen van mij en cl :9~
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hamotje/cg.jpg
Heb zin in maandag.
Trouwes ik hoor soms sommige zeggen van in het begin alles STR adden, maar als je alles DEX add en op lvl 4 een bow haalt gaat het een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog een van DAVE :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/CG/dave.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
Hamotje schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 23:04:
Heb een HELE mooi screen van mij en cl :9~
[afbeelding]
Heb zin in maandag.
Trouwes ik hoor soms sommige zeggen van in het begin alles STR adden, maar als je alles DEX add en op lvl 4 een bow haalt gaat het een stuk sneller.
of alles op con (voor de gun)heb ik nu ook, met lvl4 komen ze niet eens in de buurt van je... heb het nu op 70% con 30% sen voor de drops (appraisal), daar haal je al snel 7/7 mee

[ Voor 3% gewijzigd door DJrDJ666 op 14-05-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
lasharor schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:20:

[afbeelding]
Zo te zien ga je voor launcher. Dan zijn je stats niet goed in gedeelt.
cannon 45% STR, 45% CON, 10% SEN.
Link: http://www.7hearts.net/forums/index.php?showtopic=3398
En ik zou toch lvl 1 Power Gun Shot het is niet zo veel sp. En het is soms wel handig.

Ik gebruik zelf Twin Shot die is voor mij sterker dan Power Gun Shot( is sterker door mijn stats )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 02:28:
Ik denk niet dat je ze allemaal kan maxen zonder dat je je skills gaat verneuken op de lange termijn.
Als 3rd job inderdaad op level 130 is, is het misschien handig om niet alle SP te gebruiken en alvast te sparen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Mede OoT leden, ik ga denk ik toch maar niet voor de Cleric, want ik kan op maandag niet spelen en de dagen daarna ook niet veel( examens). Dit houdt in dat ik, zodra ik veel kan spelen, jullie qua level nooit inhaal met mijn full support Muse :P... Daarom ga ik denk ik voor de magician, dan kan ik eerst even solo spelen en snel levelen, zodat ik weer met jullie in een party kan spelen.

PS: welke job leveld het snelst btw? :P

[ Voor 6% gewijzigd door AirX op 15-05-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al een keer te sprake is gekomen, maar heeft iemand een idee waarom je in het samenstellen van je character je geboortesteen moet aangeven. Dit is er gevonden. Of houd het alleen in dat je bijvoorbeeld als muse zijnde Topaz gebruikt vanwege de inteligentie?? Heet iemand hier een idee van

Artisan: Sapphire/Liberty
Bourgeois: Sapphire/Liberty
Scout: Garnet/Brave
Raider: Garnet/Brave
Magician: Topaz/Wisdom
Cleric: Topaz/Faith
Knight: Ruby/Justice
Champion: Ruby/Brave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 12:45:
[...]

Ik denk niet dat je ze allemaal kan maxen zonder dat je je skills gaat verneuken op de lange termijn.
Als 3rd job inderdaad op level 130 is, is het misschien handig om niet alle SP te gebruiken en alvast te sparen... :?
moet third job er eerst zijn :/
en lv 16x worden en nog geen third job in zicht dan heb ik wel iets van tja.... okee dan :S met 6k sp over. eerst maar eens kijken wanneer P2P komt en third job. dan kijken of ik ga betalen :o
maar wat moet ik dan nemen? vraag me af of Eagleshot,Holdingarrow,Poisenarrow met de 2 sharpen en speed. wel genoeg zijn om te overleven dan.

doet nog niets, en geboorte plekken is gewoon om meerdere kanten te maken bij eilanden dat het niet allemaal vol is gestampt, verder is er over de gems kiezen ook niets bekend. tot nu toe deed het niets iig

[ Voor 25% gewijzigd door daves2hd op 15-05-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
K allemaal

Ben vandaag en gisteren op 2 support musen geweest en ik vind best relax spele :). IK ga geen artisan meer maken maar een full support muse die ook in LOT gaat :). Proberen beetje snel te lvlen zodat leuke buffs heb.

Btw wie is er morgen om 9 uur ingame ?die kan helpe lvlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
gerwingood schreef op zondag 15 mei 2005 @ 15:27:
K allemaal

Ben vandaag en gisteren op 2 support musen geweest en ik vind best relax spele :). IK ga geen artisan meer maken maar een full support muse die ook in LOT gaat :). Proberen beetje snel te lvlen zodat leuke buffs heb.

nouuuu jij .... en de andere 10000+ spelers, keuze genoeg :P :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
gerwingood schreef op zondag 15 mei 2005 @ 15:27:
K allemaal

Ik kan wel met je mee gaan :P
maken we gewoon een 3 man party ofzo, anders lvled het te langzaam. Ik heb trouwens besloten om dex muse te worden omdat ik toch wat meer wil hakken dan dat een FS doet.

En mochten we dan in een grote party zitten dan kan ik nog altijd voor sub-healer spelen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Raegin op 15-05-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

... hij bedoelt de party's die we zouden hebben

iig, het voorstel was iedereen die wilde partyen gingen we in delen opsplitsen.
channel 2, beginners wereld, in het midden in het water daar.
was toch de afspraak?
verder lijkt het me een goed idee clans hun eigen party's te houden. gezien de clan zo kan trainen en eventureel de party aanhouden de avonden, zo misschien samen rijk worden en clan oprichten binnen 2/3/4 dagen, en gelijk een leuke clan party lv 4x hebben.

suport muse lvled aan geen een kant sloom, maak party, zet exp op fair of lvl. fair krijgt idereen even veel exp en dus lvl je even snel, op lvl ga je naar een gebied waar andere zelfde lvl zijn of net iets lager. probeer altijd in een lv 1x party te beginnen. hoe meer de suporter buffed, healed hoe meer en sneller exp :P.

wat ik aanraad einde deze week of volgende week als de mensen lv 5x zijn. ga naar beach en train daar een uber party. met gemak lv 2x in 1 dag te krijgen en lv 5x in week. met 5 mensen is dus dus heerlijke exp..

er waren eerst party lijsten gemaakt maar laten we die amar niet gebruiken -_-;;
gewoon @ 9:00-9:10/15 in channel 2 in het midden birth land op elakar w8en dan party's afspreken elkaar gl wensen en wedstrijdje houden om te motiveren :P

[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 15-05-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
ook goed :P

jij bedoelt in dat moerasje / water bij birth island daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

OoT zal het gewoon bij channel 1 houden denk ik.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

tja wat jij wilt FnF,... maar allen channel 2 lijkt me toch slimmer anders komen straks een aantal die in party wille niet in party omdat er al 3 party's zijn van de clan en er 1/2 overblijven -_-;;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
daves2hd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 15:44:
... hij bedoelt de party's die we zouden hebben

iig, het voorstel was iedereen die wilde partyen gingen we in delen opsplitsen.
channel 2, beginners wereld, in het midden in het water daar.
was toch de afspraak?
verder lijkt het me een goed idee clans hun eigen party's te houden. gezien de clan zo kan trainen en eventureel de party aanhouden de avonden, zo misschien samen rijk worden en clan oprichten binnen 2/3/4 dagen, en gelijk een leuke clan party lv 4x hebben.

suport muse lvled aan geen een kant sloom, maak party, zet exp op fair of lvl. fair krijgt idereen even veel exp en dus lvl je even snel, op lvl ga je naar een gebied waar andere zelfde lvl zijn of net iets lager. probeer altijd in een lv 1x party te beginnen. hoe meer de suporter buffed, healed hoe meer en sneller exp :P.

wat ik aanraad einde deze week of volgende week als de mensen lv 5x zijn. ga naar beach en train daar een uber party. met gemak lv 2x in 1 dag te krijgen en lv 5x in week. met 5 mensen is dus dus heerlijke exp..

er waren eerst party lijsten gemaakt maar laten we die amar niet gebruiken -_-;;
gewoon @ 9:00-9:10/15 in channel 2 in het midden birth land op elakar w8en dan party's afspreken elkaar gl wensen en wedstrijdje houden om te motiveren :P
mm in birth kan je denk niet eens partyen :) want je hebt nog geen party skill die krijg je toch pas als je naar adventure gaat :).

Btw denk met de partys dat het geen verschil uitmaakt of je in OOT or LOT zit het is 1 grote groep maar helaas kunne er maar 15 mensen in clan anders hadden we gewoon 1 grote gehad.

Ik ben morgen om 9 uur zeker :) toch vrij dus eens kijken hoe druk het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
maar op birth island kun je wel mensen adden aan friendlist :P

maar het lijkt me zoiezo slimmer om rond 9.30-9.45 af te spreken recht onder de hourglass (daar loopt toch geen kip)
dan heeft iedereen zijn job, de eerste skills en wapens e.d. en is iedereen gelijk iets sterker. anders krijg je nadat de party gemaakt is een splitsing van mensen door de job quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:33
Kan echt niet wachten op morgen, ga een Knight aanmaken..
@localhost: heb je je geld al opgedanst? :P

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

wrm sliptsen we niet op dan.

krijgen we uiteindelijk meer geld. dus eerder een clan.
als we nou op het begin die party's levelelen tot ongeveer lvl 10. (meer exp dus sneller levelen)
en dan opsplitsen??
het levelen gaat dan ook sneller omdat je niet hoefd te delen met anderen.

een andere optie is ook nog dat we met een party op kings. ect ect gaan hunten (of gewoon monsters die veel hogre in level zijn)

iedereen kan eigenlijk geleik al van birht planet. die quests daar zijn ook niet veel waard omdat je daar food krijgt. dit kun je ook gratis krijgen bij dat mannetje in adv. dus ik zie het probleem niet.

en om effe terug te komen op mijn dealer build:
ik zie inderdaad dat ik een fout heb gemaakt. ik dacht dat ik dex. moest adde inplaats van str. nu weet ik dat ook weer. is er niet ergens een calculator voor je status points??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

wrm kan ik nergens me post edditen nja wat maakt het uit:
*update: opeens kan het nu wel...
waar is dat dan??

verder wil ik Noxceed nog een keer onder de aandacht brengen. dit zal velen van ons helpen. (maandag ochtent)
nou hier heb ik een nieuw programma tegen het exceed probleem alleen deze werkt veel beter en is veel sneller.

in het bestand dat ik opstuur zitten 2 bestanden. pak die uit.
open config.ini met kladblok.

nou zie je daar dit staan:

ROSE_PATH = " (of zo iets dergelijks)
vervang " met het pad van je rose map (in mijn geval: F:\Program Files\roseonline maar bij de meesten zal het wel : C:\program files\triggersoft\rose online)
na dat je dat in hebt getypt zie je daaronder nog dit:

CHANNEL_1 = 1
CHANNEL_2 = 1
CHANNEL_3 = 1

je kan hier kieze in welk kanaal het proggie mag inloggen
bij 1 probeert het programma inteloggen bij dat kannaal
als je 0 invoert doet het niks met het kanaal.
je kan dit eigenlijk het beste laaten staan.

nou sla config.ini op
start NOxceed op (het andere bestand) je krijgt nu zo'n venster te zien
als het goed is zal de rose client opstarten.
nou log je gewoon in op je account
en je ziet opeens dat er geen channels meer zijn.
daarinde plaats staat iets anders (is niet van belang)
in het geel staat connecting... of try ...
connecting= het programma heeft een plek gevonden om inteloggen
try ... = het programma probeert inteloggen (op de plaats van ... staat hoevaak het programma het al geprobeert heeft)

als het programma nu is verbonden (dus na connecting) zie je een schermpje met click start to bigin
nou klik je op ok en je komt in je caracter select scherm.

en dan ga je spelen.

(dit progamma mag onder het spelen niet afgesloten worden anders verlies jij de connectie)
(het duurt gemmideld 1~2 minuten om inteloggen)

http://members.home.nl/tergezen/noXCeed.zip

[ Voor 2% gewijzigd door lasharor op 15-05-2005 18:29 . Reden: *update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
lasharor schreef op zondag 15 mei 2005 @ 18:19:
wrm sliptsen....

is er niet ergens een calculator voor je status points??
http://www.izuly.com/modules.php?name=SkillCalc :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 21:12
Toch snap ik nog niet helemaal wat dat STR, DEX, INT, CON, CHA en SEN nu precies inhoud :? .

Ik was tot een level 15 soldier gekomen en ik heb elke keer maar iets gedaan, maar welke punten zijn nu belangrijk voor een soldier?. Zou iemand dat misschien kort en duidelijk kunnen uitleggen. Als ik opnieuw begin na de reset wil ik het gelijk goed doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
Kayz schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:45:
Toch snap ik nog niet helemaal wat dat STR, DEX, INT, CON, CHA en SEN nu precies inhoud :? .

Ik was tot een level 15 soldier gekomen en ik heb elke keer maar iets gedaan, maar welke punten zijn nu belangrijk voor een soldier?. Zou iemand dat misschien kort en duidelijk kunnen uitleggen. Als ik opnieuw begin na de reset wil ik het gelijk goed doen :)
super kort:
str 100% op str (krijg je leuke effecten), alleen niet op latere lvl's , veel mis (maar als je raakt is het goed raak)

of een combinatie van Str en Con (80% Str en 20 % con) zo blijf je en sterk met wapens en je hebt toch meer raak dan helemaal geen con

btw,, in de openingspost staat een heel gedeelte hierover......

oftewel:

STRENGTH
- Max HP - beïnvloed hoeveel HP je maximaal kunt hebben
- Near Attack - beïnvloed de schade die jij aanricht met korte afstands wapens
- Defense Power - beïnvloed hoe goed je verdediging is
- Item Carrying Capability - beïnvloed hoeveel je kunt dragen (in gewicht)

DEXTERITY
- Moving Speed - beïnvloed de snelheid waarmee je character zich voort beweegt
- Distance Attack - beïnvloed de schade die jij aanricht met lange afstands wapens
- Dodge Rate Physical Attack - beïnvloed je kunnen om fysieke aanvallen (niet-magische) te ontwijken

INTELLIGENCE
- Max MP - beïnvloed hoeveel MP je maximaal kunt hebben
- Magic Resistance - beïnvloed je kunnen om magische aanvallen te weerstaan
- Attack Power Magical Weapon - beïnvloed hoeveel schade je magische wapens aanrichten

CONCENTRATION
- Accuracy - bepaald de nauwkeurigheid van je aanvallen
- Crafting Success - beïnvloed je succes rate in het craften van items
- Recovery Speed - beïnvloed de snelheid waarmee HP & MP worden aangevuld
- Power of Guns - beïnvloed de kracht van aanvallen van schietwapens

CHARM
- Quest Conditions - beïnvloed wat/hoeveel je moet doen om een quest succesvol uit te voeren
- Quest Rewards - beïnvloed de beloning die je krijgt voor het succesvol uitvoeren van een quest
- Hunting Danger - beïnvloed de kans dat jij aangevallen wordt door een monster

SENSIBILITY
- Crafting - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van craften van items
- Battle - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van gevechten
- Critical Attack - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van critical attacks
- Quality of Crafted Items - beïnvloed de kwaliteit van gecrafte items
- Skill Damages - beïnvloed de schade die (active) skills veroorzaken

edit2:
lasharor schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:00:
eerst altijd op de start post kijken voodat je iets vraagt :
*leuk leuk edit je post maar zodat we twee keer het zelfde krijgen. >:) :P *

verder zijn er veel site's met guide's :
www.izuly.com
www.7hearts.net
lol,, phear my baddass (8> "editskilzzzz" O-) })

[ Voor 64% gewijzigd door DJrDJ666 op 15-05-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

eerst altijd op de start post kijken voodat je iets vraagt :
*leuk leuk edit je post maar zodat we twee keer het zelfde krijgen. >:) :P *

verder zijn er veel site's met guide's :
www.izuly.com
www.7hearts.net

[ Voor 83% gewijzigd door lasharor op 15-05-2005 20:02 . Reden: edit van de poster boven mij. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Laatst online: 01-05 21:12
Bedankt :)
Ik had het in de startpost gelezen ja, maar dat zei me nog niet alles. Vandaar dat ik wat advies wilde wat goed zou zijn om te doen.

1x is genoeg :P

[ Voor 7% gewijzigd door Kayz op 15-05-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Ik kan niet eerder dan 's avonds spelen :'(... dan is iedereen vast al level 30 8)7. Hoe kan ik deze achterstand ooit inhalen (met ook nog de examens voor de boeg :|).
damn, ik denk dat ik behoorlijk hard ga fietsen :D, hopelijk waait het niet te hard :+ (11stedentocht)

Nog even vraagje: verdiend een highlevel party meer EXP dan een low level? En zo jah: hoe veel scheelt dat?

[ Voor 62% gewijzigd door AirX op 15-05-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

yep je verdient meer exp.

maar ik weet niet hoe veel dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Kayz schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:45:

Ik doe rond de 40 a 60 op con tot rond lvl 70.. Rond lvl 20 al op 40.. Vindt ik wat beter bij die leki's.. Krijg je tenminste niet dat irritante miss miss miss.. Rest op STR.. tot lvl 100.

Op lvl 100 wil ik rond de 100 op con hebben.. Dan zal ik ook INT of DEX gaan adden.. Dat ga ik dan nog ff uitzoeken.. Voor PVM is dex beter.. Voor PVP kan je beter INT pompen aangezien het dan heel goedkoop is om dat omhoog te gooien.. Str kost dan heel veel..

Btw iemand al bekend met deze site Is nog beetje in aanbouw :P Mischien wel leuk om ons hier aan te melden??

Zo nog 1 nachtje slapen lol.. See you all tomorow.. Mijn naam Ax3.. Zonder de william dus :P

[ Voor 32% gewijzigd door William/Ax3 op 15-05-2005 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

lasharor schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:10:
yep je verdient meer exp.

maar ik weet niet hoe veel dit is.
Ik heb even gezocht maar het schijnt bij party level 1 +20% te zijn, en dan per party level 1% er bij :) En dit zou misschien verhoogd zijn na de reset om brute-solo (area atack) supersnel levelen een beetje in te perken. So it is party time :D

[ Voor 21% gewijzigd door AirX op 15-05-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
zo me laatste post voordat de reset er is.

Ik ben er morgen om 9 uur en ik ga een support muse maken.
Als iemand party wil add me als vriend me nick name is GerwinGood
Tot morgen all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
Ik zie jullie ook allemaal morgen add : Friktet :P
Wannabe raider ben benieuwd mn vorige char was mage :)
Wil proberen lvl 30 te worden want dinsdag niet echt de tijd om te rosen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is de server nou up?
Vanwege 09:00 london en 09:00 paris?
Moet het dan niet 10:00 paris zijn?
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
morgen ochtend ben ik er ook gelijk bij.
ingame nick b3wm
zoals ik al zei ga ik voor dex muse, dus ik kan iig fungeren voor sub-cleric voor als de normale cleric e er niet is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 22:01:
Wanneer is de server nou up?
Vanwege 09:00 london en 09:00 paris?
Moet het dan niet 10:00 paris zijn?
:/
In new york begint het om 12.00 uur en in parijs om 6 uur, aangezien dat tijdsverschil klopt ga ik uit van 9 uur.

edit: vergat vorige vericht te edditen ipv nieuwe post *duizend maal excusses :P*

[ Voor 12% gewijzigd door Raegin op 15-05-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

wrm op birth afspreken... nou omdat je dan ff party's afspreekt en dan me de groep waarmee je later gaat partyen samen naar 1 punt gaan, en zo samen vertrekt naar big world.

verder is partyen zoiezo na de job -_-;; en verder nog eens kijken naar questen die gedaan worden. lijkt me nml slimmer als mensen die bepaalde questen op bepaalde plekken doen samen partyen...

maar we kunnen ook weer een poging doen op een IRC kanaal te zitten van te voren enven wat afspreken ofzo. chat makkelijker met afpraken dan hier :o

ik zal er wel weer een maken join: irc://irc.tweakers.net/rose met mIRC.
misschien blijven er deze keer wel meer dan 1 mensen over :o

@hymm tja heb ik ookal uren over zitten denken met die 2 tijden maar het moet parijs iig 9u zijn. maar ik verwacht net als altijd van de gmmetjes halfuur tot langer uitstel

[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 15-05-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
En hoeveel ga vandaag heel vroeg hun bed in?
Is het sneller morgen. :P Kan haast niet wachten.

[ Voor 15% gewijzigd door Calamor op 15-05-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

daves2hd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 22:44:
ik zal er wel weer een maken join: irc://irc.tweakers.net/rose met mIRC.
misschien blijven er deze keer wel meer dan 1 mensen over :o
IRC :*) Ik ben van de partij 8) En wat parties morgen betreft, ik zie jullie wel ergens tussen Plain en Lake ofzo ;) , channel 2 btw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

IRC leuke oplossing voor nutteloze posts ed, kun je eindeloos over weg kletsen daar :P

hmz waar blijft die update list. straks kan ik die pas om 9u lezen morgen ochtend, dat ik wil ik niet want dan wil ik spelen :D
wil eigelijk alleen weten wat er aan skill en lvl systeem verandert is als er iets is verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op zondag 15 mei 2005 @ 18:28:
(dit progamma mag onder het spelen niet afgesloten worden anders verlies jij de connectie)
[paranoia mode]Dat snap ik dus niet. Je hoeft toch alleen in te loggen? Waarom zou dat programma daarna iets (moeten) doen? Er zijn ook keyloggers langs geweest die zich voordeden als exceed-helpers...[/paranoia mode]

9 uur? Zo vroeg ben ik dus echt niet op... Maar met een beetje 'geluk' kan je toch pas online komen na 10 of 11 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht echt dat 80% van de bezoekers van dit topic morgen om 8 uur de wekker gezet heeft, ontbijt naar binnen slaat en vervolgens gaat ROSE-en tot hij/zij omvalt :) ... Wat ik ook verwacht is dat het chaos alom is op het birth island en adventure plain... Dus ik slaap eens lekker uit, en ga dan eens kijken of ik eventueel op de server komt en rustig levellen. De fanatiekelingen hier houdt ik toch niet bij, bovendien heb ik ook nog andere dingen te doen. Als ik aan het einde van de dag level 10 heb gehaald ben ik al lang tevreden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
Ik ben morgen ochtend van de partij. Misschien niet direct om 9.00, maar in loop van de ochtend ben ik sowieso ingame.
me = XtremeAngel

Ik wil verder iig tot lvl 30 niet gaan questen. Wel lekker lvllen.
in 2 uur moet lvl 15/20 te halen zijn.
Als ik morgen op lvl 25 ofzo kan stoppen vindt ik dat wel lekker voor een 'eerste' dag.

[ Voor 43% gewijzigd door Zeror op 16-05-2005 00:34 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ook.

IGN = Kitaru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik own :P nah, maar m'n wekker staat :Y)

ing: Daves2hd
hawker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
*burp* kom net bij feesje vandaan

wekker is gezet ontbijt is klaar gemaakt, zakken chips & energy drink staan klaar

ff paar uurtjes slape,

tot over 6 uurtjes.. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Daves zal over paar uurtjes @ channel 2 zitten, maar waarschijnlijk 10/15 over 9. wil eerst update conent lezen :D

but as for now,... nighty night O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die een uitgebreid ontbijt ga nuttigen of hoe zit dat nu? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeeey ik ben er ook :D < beetje late reactie van mij maarja

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 07:11 . Reden: Mijn late reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
tis rusig op irc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
De meeste slapen nog.

Lag ik nu nog maar te slapen. Het duur wel lang die server verandering. Ze moeten zeker iedereen met de hand leeg maken zeker.

Ik ben er nu uit voor de prijzen van craften.

Geen stats GRATIS.
Stats 500 x lvl craften. Dus voor Fairy Wings heb je lvl 2 nogid dus spullen + 500x2=1000z

http://roseon.zeserveur.com/forge.php?atelier=skills

Ga tot lvl 30 vechten en dan craften.
Dan heb ik op die lvl :
Sub-Weapon Craft lvl 2
Normal Armor Craft lvl 1

Voor gems is het 5000 per lvl

[ Voor 71% gewijzigd door Calamor op 16-05-2005 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
nee hoor ben er nu ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26
Ik ben er ook maar ja ik kan straks niet extreem veel online zijn. Net kreeg ik nog de melding "server dead" :D wel creatief moet ik zeggen

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan die laatste 20 mins bijna niet w8en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 08:40:
ik ook niet >,<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik weer. Kom ik op voetbal is het afgelast (dat heb je als je mobiel kapot is :P) Nu straks maar ff paar pinten drinken en eerst ff kijken of rose werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
hee kom ook naar irc ... veel mensen daar nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26
Vergeet niet dat de server reset tussen 06.00 en 09.00 London time is. Dus NL tijd is dat tussen 07.00 en 10.00 ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

DJrDJ666 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 08:44:
[...]

hee kom ook naar irc ... veel mensen daar nu
server en channel?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op maandag 16 mei 2005 @ 08:48:
[...]

Vergeet niet dat de server reset tussen 06.00 en 09.00 London time is. Dus NL tijd is dat tussen 07.00 en 10.00 ;)
Damm daar heb ik niet over nagedacht :S... :P
Niemand in de irc :S

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben er ook.
Maarja zoals gewoonlijk zal alles wel weer flink uitlopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De irc puilt nu uit van ongeduldigen. In andere woorden desert. Je zit verkeerd. Jij als leader zijnde toch wel een schande dat je er niet bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Server is dead atm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

[...]

euhm je zou erop kunnen op 9u
Paris - 06:00 - 09:00 Parijs ligt indezelfde tijdlijn als Nederland e

[ Voor 24% gewijzigd door Arieke op 16-05-2005 09:46 ]

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Laatst online: 21-01-2022
[...]

|:( |:( 8)7 :(

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

0:00 in new york, plus 6 uur tijdverschil dus het zou wel moeten kloppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 09:20:
[...]

0:00 in new york, plus 6 uur tijdverschil dus het zou wel moeten kloppen :+
Zou!=zijn :Y)
Server is nog steeds dead :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

maar er staat ook dat de server reset in parijs van 06.00 tot 09.00 is, en volgens mij zitten wij in dezelfde tijdzone als parijs...

edit:
jeezes ik word oud :z

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar ze zeiden ook dat het een uur verschoven zou worden de reset dus is et wel 7:00 10:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok dat de eerste hier pas om half 11 kan spelen.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar we hebben wel geluk.... we hebben vroeg op de dag reset dus kan je lang gamen >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, elke keer als ik via mirc op irc inlg.. zie ik wel dat ik die channel zit (irc://irc.tweakers.net/rose) maar zie ik niemand :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik zal vandaag niet/weinig online zijn :'( Heb pas over een week of twee weer veel tijd om te ROSEn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 09:26:
maar we hebben wel geluk.... we hebben vroeg op de dag reset dus kan je lang gamen >:)
Ja dat wel :p
Dus de europeanen zijn aan einde van de dag op het hoogste lvl. Whooot

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.