[PC MMORPG] ROSE Online - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.432 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Ik ga na 2x soldier en 1x cleric maar eens op een andere toer en voor de dealer kant op. Al even snel gekeken wat beste is kwa skills. Maar Dubster hebbie toevallig msn of iets? Wil dit eens met je discusieren :) Ga waarschijnlijk zo te zien aardig jou kant op :S

Idd zoveel mogelijk support in OoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 136979 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:20:
Mmm die con is op 70 wel wat veel.... 45-50 is meer dan voldoende en dit zeg ik omdat je dan toch bijna niet zal missen (neem wel zon ring die +21 hit rate doet) en dan is het zonde om te "overbesteden" in zo'n skill. Hierdoor lvl je namelijk minder snel, doordat je beter die punten in str kan investeren en dan als je begint te missen con doet.
Ja das een id inderdaad, rond de 50 zal ongeveer wel goed zijn. Ik had me CON op lvl 77 rond de 45 en miste af en toe... Dan maar iets meer STR. Ben er btw nog steeds niet uit of ik nou Knight of Champ wordt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:11

4th

van izuly.com
Note: You might be missing 10 stat pts
if you skipped talking to the Fairy in the
newbie area.

zijn dit gewoon de quests opvrage en doen of moet je echt ermee prate met een van de andere replies?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136979

Keuze moet niet zo moeilijk zijn.......
Knight= tanker.... partyer....pvper....en trage lvler (alleen als je goede partys hebt lvlt ie snel, want een knight is een party animal >:) )
Champ=klappen uitdeler.... kost zeer veel pots (meat. vooral)... slechte pvper.... kan net zo goed solo doen als partyen (in ieder geval in Junon....Luna kan je beter met partys werken, maar geld dat niet voor elke class :P )

Je moet met die fairies praten en wat vragen stellenb...dan zie je ergens een optie waar je wat "gratis" stat points krijgt. Dacht dat het de vraag was "what are stat points" iets in die richitng.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 11-05-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143942

Anoniem: 106325 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:19:
Ik wil graag jullie advies, ik ga weer knight worden. Maar ik zit met het volgende,
Ik zit met leap attack en lightning crasher. Zal ik leap attack maxen tot lvl70 en dan 1x lightning crasher nemen of leap overslaan en dan genoeg sp over hebben om lightning crasher tot 5 te gooien en dan overgaan op max defence? 8)7

Ik denk zelf nl. dat leap attack makkelijk is voor het lvl'en naar 70 toe.

Alvast bedankt
Ik wil zelf ook graag knight worden.. heeft iemand tips/suggesties hoe ik mijn stats het beste in kan delen?
Ik heb geen ervaring met Knight namelijk :D

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 143942 op 11-05-2005 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

Anoniem: 136979 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:20:
Mmm die con is op 70 wel wat veel.... 45-50 is meer dan voldoende en dit zeg ik omdat je dan toch bijna niet zal missen (neem wel zon ring die +21 hit rate doet) en dan is het zonde om te "overbesteden" in zo'n skill. Hierdoor lvl je namelijk minder snel, doordat je beter die punten in str kan investeren en dan als je begint te missen con doet.
Bij hoge levels zal ik nooit 21+hitrate doen, kun je beter een 11+ of 15+ ruby instopen, want je hebt maar maximaal 4 ringen, en die ga je toch niet zomaar besteden aan een +21hit.
En je krijgt maar 2 a 3 strength erbij als je hoge level bent.

Trouwens ik ben nu in eldeon en kan niet meer bewegen, relog heeft geen zin ik krijg telkens disconnect :r
b00m schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:53:
[...]

Count me in, kan ik een beetje buffen :P (de buffs die ik heb op dat lvl :P)

@clmann ik heb me op de site van okke maar gelijk bij lot gezet if thats ok with you ;)
is goed

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 11-05-2005 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ psych

Ik vind je champion wel best lekker ingedeeld. Met je skills zit het dat betreft wel goed in elkaar. TIs vrij simpel als keuze met Champ. Berserk, Leap en Bloodattack. Wat je er verder omheen gooit is een beetje eigen insteek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt cl, maar totdat je 70 bent kun je het beter met een +21 ring doen (champs zijn nog niet zo rijk op die lagere lvls, al die pots die wij moeten kopen..... meat.... :P) en dan kun je hoger bent en steeds meer gaat missen en het belangrijkste ; wat poen hebt zon aanschaf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136979 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:38:
Klopt cl, maar totdat je 70 bent kun je het beter met een +21 ring doen (champs zijn nog niet zo rijk op die lagere lvls, al die pots die wij moeten kopen..... meat.... :P) en dan kun je hoger bent en steeds meer gaat missen en het belangrijkste ; wat poen hebt zon aanschaf doen.
ja klopt , ik dacht je over de char had wat hij nu gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 136979 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:30:
Keuze moet niet zo moeilijk zijn.......
Knight= tanker.... partyer....pvper....en trage lvler (alleen als je goede partys hebt lvlt ie snel, want een knight is een party animal >:) )
Champ=klappen uitdeler.... kost zeer veel pots (meat. vooral)... slechte pvper.... kan net zo goed solo doen als partyen (in ieder geval in Junon....Luna kan je beter met partys werken, maar geld dat niet voor elke class :P )
Hehe dat is het dus juist :P Ik wil snel lvl'en (Champ), PvP is wel leuk (Knight), Solo (Champ, ivm Drops), Tanken (Knight) :)
Maar ben voor 85% zeker dat ik voor Champ ga... ik solo liever, tenzij er goeie party is maar dan nog vind ik het goed irritant als ik altijd de goeie drops misloop :)
Liefste maak ik een Offensive Knight of een Defensive Champ O-)

@Blue, thnx, Champ is idd een van de makkelijkste jobs imho.

[ Voor 5% gewijzigd door Psychoot op 11-05-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Anoniem: 84254 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:49:
[...]

aangezien we cleric nodig hebben mag je wel bij lot komen. 8)

ben nu ff aan het updaten zometen ff eldeon checken
Anoniem: 136979 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:15:
TE laat cl..... nu niet snel onze cleric gaan jatten (tis je eigen keus LectorNL, maar wel even zeggen welke je joint... dan weet ik hoeveel plaatsen er vrij zijn) :P;.........

Trouwens iemand om 11.00 uur online (vind 10 uur een beetje te vroeg om te beginnen :P)
LOL :)

fijn om gewild te zijn. Aangezien alles clans weer gereset worden is de keuze eigenlijk arbitrair. Daarvoor vindt ik het wel zo eerlijk om via het "Die het eerst komt, die het eerst maalt" principe. Dus OoT!...(Sorry LoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

gerwingood schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:41:
zo krijg net te horen dat maandag en zelfs dinsdag ook nog vrij heb :) lang leven lvl up :)

zullen we lijstje maken van de personen die meteen na maintaince online is?
geloof is die om 9 uur smorgens afgelopen.

Welk channel gaan we? 3 ofzo doen?
partys maken van max 7 personen

Party
1: Gerwin
2: Jaii
3:
4:
5:
6:
7:

lang verhaal
Ik stel voor me fafo Channel 2, omdat channel 3 meestal eerder vol zit en 1 ook (mensne hebben een voorkeur naar bovenste of onderste ofzo:P) maar ik wil iig ookwel mee doen

maar dan van 9u geloof jij :D blijven onze ROSE GM''s hoor ;) was de update er vandaag optijd? nee :P maar ik poog ookwel 9u me nest uit te komen op een vrije dag
als Cl het goed vind :P

btw diaz net gezien in traininggrounds :P hakt echt iedereen met alle gemakt kapot.
kwam een scouter met lv 19 tripple shot tegen, was niet uber snel zoals double lv 20. maar ook weer niet saai sloom... verder deed z'n eagle shot lv 10 zo'n 45x-47x dmg op me en tripple 35x-40x ongeveer. :/ leek mij lang zo slecht nog niet. verder was de cooldown tijd echt niets, even lang als het koste om te schieten ofzo :P

Diaz heeft ooknog een 119 scout liggen he :/ echt te veel tijd hij :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hij was aan het updaten hier:
Afbeeldingslocatie: http://img245.echo.cx/img245/2033/rose1mu.png
Doet me even denken aan het aantal users, eerst enorm omhoog, dan reset aangekondigd, en bijna geen users meer online, dan wordt nieuwe planeet aangekondigd, weer even wat omhoog, en later weer lager :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lector schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:50:
[...]

[...]

LOL :)

fijn om gewild te zijn. Aangezien alles clans weer gereset worden is de keuze eigenlijk arbitrair. Daarvoor vindt ik het wel zo eerlijk om via het "Die het eerst komt, die het eerst maalt" principe. Dus OoT!...(Sorry LoT)
oh , sry dan heb ik niet gezien datj e in Oot was, maar np.

trouwens hebben jullie ook last van disconects tijdens het starten van de game

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 11-05-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:18
Ik doe mee met de party ign : Friktet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even kijken of ik er maandag ben. Geloof dat ik ochtend moet voetballen en daarna uiteraard bier drinken ;-) Maar dan mis ik weer het beginspektakel :P We zien het wel even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140582

ik wil ook in 1 van de clans

Nick : Dranko (net als hier)
job : hawker - raider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 22:31
Is het maandag niet trouwens ook nog vakantie?
Zal wel behoorlijk druk worden dan op de servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143962

Hey ik ben een oud member van Tz-elite, mss kennen sommige nog als WarriorJ. Ik was zo'n 2maanden geleden gestopt had een lvl 80 Knight. Ik begin na de reset weer met een Scout. Is er mss nog een plek vrij in een van de 2 clans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:01
He gezellig word dit een ROR (Rose Online Reunie). Ik ben ook wel weer ingetreseerd in een clan... al zal ik eerst eens flink gaan spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Laatst online: 15-06 09:46
9 uur
chan ??

Party
3: NLPOWER
4:
5:
6:
7:

[ Voor 33% gewijzigd door blaatpaal op 11-05-2005 20:54 ]

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ik doe wel mee als der plaats is, maar denk dat we eerder 2 parties nodig hebbe op maandag

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
9 uur
chan ??

Party #1
4: 4th
5:
6:
7:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
Party
4: Friktet
5: Daves2hd (toch?)
6:
7:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

He clmann .. Was het lijstje nu van Lot? ;).

Iemand onder andere al gelukt om op Eldeon te komen zonder stil te blijven staan? Het lukt sommige wel om er te komen. Weird gewoon weer :D. Kan kuch kuch zelf niet cheken.

Moet wel oppassen dat je dc krijg. Zo ja kan je heb ik gehoord beste ff 2e char aanmaken. INloggen op ander channel. Weer uitloggen. En je 1e char kiezen.

Als je al bij 2 channels geprobeerd heb niet meer proberen... Van wat ik gehoord heb ;)

[ Voor 85% gewijzigd door William/Ax3 op 11-05-2005 21:18 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:27
09:00 16 mei

Party
2: Jaii (DEALER)
4: 4th (Soldier)
5: Friktet
6: Daves2hd (toch?)
7: TheOneNL (DEALER)

Zullen we afsrpeken in zant bij Lena [Guide] als iedereen zijn job heb? Of zullen we elkaar helpen er mee?
Alleemaal in channel 2?

[ Voor 58% gewijzigd door Calamor op 11-05-2005 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:56
psychoot jij had zo'n dink van die skills enz he

nou ik wil een raider maken heb je die shit ook voor hawkers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Calamor schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:16:

Party

Zullen we afsrpeken in zant bij Lena [Guide] als iedereen zijn job heb? Of zullen we elkaar helpen er mee?
Alleemaal in channel 2?
eh gerwin(dealer) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Hamotje schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:02:
Party
4: Friktet
5: Daves2hd (90% kans op)
6:
7:
iig part moet lv 20 zijn voor ik erbij kan ofzo? niet erg daar niet van, soloen ownt :P

maar iig... how about channel 2 en party als we lv 12 zijn? (ik hou van cha2 :P)
wrm lv 12? nou dan hebben we allemaal onze job al en kunnen we lekker rond Zant hunten.
Meeting point zou lekker bij hourglass, Brug (noordkant Zant) of farm kunnen zijn, denk ik :P
party 9u is iig onmogenlijk, gezien beginners wereld het niet heeft. misschien een birth world afspreken en allemaal in spawn blijven zitten of in't midden in het water elkaar meeten (voor friendslist add, maak mochten we elkaars nick vergeten, niet zeker weten of gewoon om elkaar ff te zien :P

mijn Tip is iig, train beginners wereld tot lv 4 praat met de fairy, doe alles. ga dan naar lv 10 in the big world. omdat je in the big world op adventure plain iron threads vind. wat jonge crafters natuurlijk als eerste willen voor wings te maken. en in luxeren tot desert vind je verder wel feathers. misschien zelfs allemaal voor vriende prijsje aan een dealer van ons ?

ik hoor het wel hoe en wat. wie word party leader? als die eventjes lv 1 party van 3/4 (hoeveel ookalweer??) samenstelt en meeting points enz afspreekt.

bah weet m'n build nogsteeds niet, ga wel voor de masrty's en aim shot met lv 1 sprint en lv 5 hawker spirit, die staan iig vast -_-;; maar holding+ poisen of double>tripple -_-

[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 11-05-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

William/Ax3 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:13:
He clmann .. Was het lijstje nu van Lot? ;).

Iemand onder andere al gelukt om op Eldeon te komen zonder stil te blijven staan? Het lukt sommige wel om er te komen. Weird gewoon weer :D. Kan kuch kuch zelf niet cheken.

Moet wel oppassen dat je dc krijg. Zo ja kan je heb ik gehoord beste ff 2e char aanmaken. INloggen op ander channel. Weer uitloggen. En je 1e char kiezen.

Als je al bij 2 channels geprobeerd heb niet meer proberen... Van wat ik gehoord heb ;)
1 clmann
2 davesh2d
3 Jaii
4 flyingdutch
5 hantheman
6 b00m
7 sayron
8 JihonJin
9 m0nnik
10 gerwingood
11 friktet
12 Ax3 | williams
13
14
15

voorlopig is dit het lijstje, als je wilt joinen moet je maar een gil geven
Calamor schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:16:

Party

Alleemaal in channel 2?
Het lijkt me niet handig om zo'n grote party te beginnen daatr schiet je niks mee op hooor.
Het beste is met 3 a 4 man te beginnen, want de mobs ligt niet voor het oprapen.

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 11-05-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:25
aw das flauw, ik had eerder ja gezegd en nou zit de party vol =/
dat wordt lvlen in mijn eentje met cleric *zucht*

Iemand voor een tweede 9 uur party?

[ Voor 15% gewijzigd door Raegin op 11-05-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
Anoniem: 84254 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:49:
[...]

1 clmann
2 davesh2d
3 Jaii
4 flyingdutch
5 hantheman
6 b00m
7 sayron
8 JihonJin
9 m0nnik
10 gerwingood
11
12
13
14
15

Cl heb je al 3 keer gevraagd of je me erbij wou zetten :|
Snap al niet eens waarom ik er niet bij sta :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143942

ik stel voor om gewoon 2 party's te maken, ik ben vanaf smorgens 9 uur ook beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Ok party 2:

1. b3wm
2. grasmatNL
3.
4.
5.
6.
7.

misschien als mensen die eerste party to groot vinden kunnen we hem ook opdelen in 2 parties van 5 ofzo

[ Voor 50% gewijzigd door Raegin op 11-05-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

[...]

GIL!! Nogmaals ;)
William/Ax3 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:57:
[...]

LOT Of OOT joinen zou het willen.. Voor de 2e keer dan Soldier---> Champ... Iemand zou lijstje maken toch?? Ingame Ax3 Pas weer online onder deze naam volgende week maandag ;)
Voorlopig ga ik eerst maandag solo'n voor quest enzo.. See you all at the aquas denk ik lol :).

[ Voor 9% gewijzigd door William/Ax3 op 11-05-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

iemand tips voor een knight build? puur tank, stats weet ik wel maar skills kom ik maar niet uit... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

warchaser schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:33:
psychoot jij had zo'n dink van die skills enz he

nou ik wil een raider maken heb je die shit ook voor hawkers?
Op izuly.com vind je die shit :)
Anoniem: 95989 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:07:
iemand tips voor een knight build? puur tank, stats weet ik wel maar skills kom ik maar niet uit... 8)7
Ik zelf ben ook nog een Knight ah uitdokteren, je moet zowieso Endure asap maxxen, daarbij komt Armor Mastery kijken. Je hebt nl lvl 19 Armor Mastery nodig voor lvl 10 Endure. Maar die heb je voor lvl 100 zowieso allebei gemaxxed :) Kzal later of morgen wat screens van me nieuwe plan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 95989 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:07:
uuh niet veel ervaring mee maar van wat ik zelf denk:

Harden Body
Mental Mastery
Weapon Mastery
Armor Mastery
one handed Mastery
Heavy attack--->Lightning Crasher
Blood attack-->Holy Blood
Leap attack--> Impact Wave
Endure

Maar kep geen idee welke je het beste eerst kunt maxen. Als ik aan tanken denk dan denk ik dus Endure, Holy Blood en Impact Wave.. Maar nogmaals schiet me niet lek :). Lees anders ff paar guides op 7hearts en roseguru en spit de forums ff door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
[...]

1 clmann
2 davesh2d
3 Jaii
4 flyingdutch
5 hantheman
6 b00m
7 sayron
8 JihonJin
9 m0nnik
10 gerwingood
11 friktet
12 Ax3 | williams
13
14
15

Ik wil er ook wel in weet nu hoe je ik het beste mijj craft dealer kan maken alleen moet ik nog denken over welke spullen ik ga craften. (Dus spullen met sens en con wil ik graag hebben.) Kan ik voor de clan betere spullen craften.
Het lijkt me niet handig om zo'n grote party te beginnen daatr schiet je niks mee op hooor.
Het beste is met 3 a 4 man te beginnen, want de mobs ligt niet voor het oprapen.
daves2hd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:42:
[...]

maar iig... how about channel 2 en party als we lv 12 zijn? (ik hou van cha2 :P)
wrm lv 12? nou dan hebben we allemaal onze job al en kunnen we lekker rond Zant hunten.
Meeting point zou lekker bij hourglass, Brug (noordkant Zant) of farm kunnen zijn, denk ik :P
party 9u is iig onmogenlijk, gezien beginners wereld het niet heeft. misschien een birth world afspreken en allemaal in spawn blijven zitten of in't midden in het water elkaar meeten (voor friendslist add, maak mochten we elkaars nick vergeten, niet zeker weten of gewoon om elkaar ff te zien :P

mijn Tip is iig, train beginners wereld tot lv 4 praat met de fairy, doe alles. ga dan naar lv 10 in the big world. omdat je in the big world op adventure plain iron threads vind. wat jonge crafters natuurlijk als eerste willen voor wings te maken. en in luxeren tot desert vind je verder wel feathers. misschien zelfs allemaal voor vriende prijsje aan een dealer van ons ?

ik hoor het wel hoe en wat. wie word party leader? als die eventjes lv 1 party van 3/4 (hoeveel ookalweer??) samenstelt en meeting points enz afspreekt.
Misschien is het gewoon makkelijk om van 09:00 tot 09:15 wachten in het midden van beginners wereld kunnen we ook afspreken wie bij wie in de party gaan. Een beetje verdelen van toekomstige jobs. En dan ook maar per 4 party. En later misschien meer in een party.

Ik zelf blijf heel kort in beginners wereld praten en de eerste 2 quest daar doen en de 3de (op tijd) in de BIG world. Daar de quest afmaken. Ben je nog lvl 2 en krijg je ook nog fruit.
daves2hd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:48:
:o appart want op lv 4 kun je naar de big world ;)
tenzij ik weer fout lees :P

ok allemaal chan 2 ?
Ik ga echt op lvl 2 soms lvl 3 naar de Big World. Probeer het zelf maar eens het kan. Daar zijn veel meer van die srupsen. Dus kan ik het alle tijd halen. En voor al die drukte is het wel erg moeilijk om die quest op tijd af te krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Calamor op 11-05-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

:o appart want op lv 4 kun je naar de big world ;)
tenzij ik weer fout lees :P

ok allemaal chan 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm, heb roseguru ff doorgekeken en dit leken me wel goede skills.. :)

skills tot aan lvl 70 (k wil niet te overmoedig worden, maar daarna dus Impact wave en Holy blood)

leap attack lvl 10
blood attack lvl 5
devine force lvl 1

weapon mastery lvl 10
armor mastery 10
harden body 10
mental mastery 10

edit:
met al dat plannen krijg ik steeds meer zin om opnieuw te beginnen...

k ben er ook wel rond 9 uur, zal m'n wekker er wel voor zetten.. :D

edit2:

bij deze gil ik ook! :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 95989 op 11-05-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 21:57

Haan

dotnetter

Je moet sowieso op lvl 4 van birth planet af. Je kan namelijk bij Maaed (die zelfde dude van de main quest) ieder level een hoop fruit krijgen. Van level 4 tot 8 krijg je dan dikke 100+ fruit, scheelt weer kopen.
Ik kan helaas pas 's avonds om 9 uur beginnen, want m'n vriendin is op bezoek bij me (tja, er zijn gelukkig ergere redenen om niet te kunnen spelen ;) )

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142611

Net twee (nou ja, eigenlijk drie) handige linkjes gevonden voor toekomstige Dealers/Artisans, misschien leuk voor in de startpost? Heb ze nog niet eerder langs zien komen geloof ik.

Mooie database van wat je nodig hebt om een item te craften, ziet er compleet uit, en sorteerbaar op item, material of craftskill.
Deel 1 en deel 2 van een droplist. Alleen Junon monsters zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 23-06 16:56
1 clmann
2 davesh2d
3 Jaii
4 flyingdutch
5 hantheman
6 b00m
7 sayron
8 JihonJin
9 m0nnik
10 gerwingood
11warchaser
12
13
14
15

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

WAAR IS VINZE!!!!?

ging toch ook weer verder?

mocht het zo zijn dat er mensen van de party's afvallen enz enz, en jullie willen samen voegen wil ik best uitstappen hoor :P
junon zo vaak gesoloed in me leven dat ik het met me ogen dicht kan. planning voor eventuele party hunt (moets verplicht):
Zant: lv 12 - lv 16/18 (bee, woopy, hornet,king)
Hill/Desert: lv 16 - lv 22/28 (dalphi, queen bijetjes, hornets,turtle, leki)
Lake: lv 22- lv 32/39 (Aqua's, porky)[wrm lake aqua en geen Desert, desert heeft een leuk midden plek,... yay Super lag en en geen exp te krijgen met 2 hits per beest :/]
Lake/Forest/junon: lv 32- lv 50 (Grunter, smallies, kings, guardians, clowns, moldy's)
Forest: lv 50 - lv 54/58 (Clowns, Grunter lead capt dan, King, guardian)
Beach: lv 54 - lv 70 (Doonga figher-lead-capt, caiman hunter-ranger-warrior, Schaalvis, king)

Tussendoor zal er zeker moeten worden opgesplitst voor quest en quest points, drm misschien dat de 2 party's elkaar daar gaan mixen voor union points (cart). eventuele job quests (zo haal ik me boog met atk speed)

[ Voor 92% gewijzigd door daves2hd op 11-05-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Haan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:09:
Je moet sowieso op lvl 4 van birth planet af. Je kan namelijk bij Maaed (die zelfde dude van de main quest) ieder level een hoop fruit krijgen. Van level 4 tot 8 krijg je dan dikke 100+ fruit, scheelt weer kopen.
Ik kan helaas pas 's avonds om 9 uur beginnen, want m'n vriendin is op bezoek bij me (tja, er zijn gelukkig ergere redenen om niet te kunnen spelen ;) )
je krijgt fruit voor?

je zal het zeker te druk hebbe door met andere dinge te spele

[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 11-05-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

[...]

1 clmann
2 davesh2d
3 Jaii
4 flyingdutch
5 hantheman
6 b00m
7 saryon (niet sayron ;) )
8 JihonJin
9 m0nnik
10 gerwingood
11 friktet
12 Ax3 | williams
13
14
15

[...]

Zet je mensen met ingame name of met GoT name op dit lijstje? Ander moet je het even veranderen in Caligatio. (sayron=saryon btw. ;) , maar begrijp het wel, al die namen die op je af komen vliegen van mensen die willen joinen. :7 )

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:30:
WAAR IS VINZE!!!!?

ging toch ook weer verder?
ik kan niet alle namen herrineren schat :> , verder was ik ook rapido en nog een paar vergeten

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 11-05-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

* daves2hd slaps clmann with a large stinking fish

maar iig postje stukkie hierboven een eventurelen hunt planning en we kunnen party misschien verdelen naar voorkeur en classes die bepaalde questen in bepaalde gebieden op bepaalde lvl's zoeken -_-;;

maar cl hij staat op plek 13, als je vinze en rap was vergeten en nog een paar... waar komen die paar dan :/ ik denk dat LoT inneens te veel mensen heeft aangenomen, iig mensen die van plan zijn niet super actief te worden maar 3 uurtjes per dag max spelen altijd,.. kunnen misschien beter w8en tot we weer lv 2 zijn en plek over hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140778

Gil ik wil er graag bij en ben van plan om meer dan 3 uur per dag te gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Okee een soort nieuwe en denk ik voorlopige build gemaakt...

Planning lv 70:
Mastry's bow: 15 en battle: lv 10
Sprint: lv 1
Hawker spirit: lv 8
Speedshot: lv 3
Aimshot: lv 10
Eagleshot: lv 6
Holding arrow: lv 6
Poisen arrow: lv 1

Planning lv 90:
Mastry's bow: lv 17 en battle lv 12
Sprint: lv 1
Hawker Spirit: lv 10
Speedshot: lv 5
Sharpen Arrow: lv 2
Aimshot: lv 10
Eagle shot: lv 8
Holding arrow: lv 8
Poisen arrow: lv 5 (doet dan iets meer dmg dan holding arrow lv 8 >_<;;)

zo iets werd het iig :p (denk ik) zal m'n tripple build maar buiten de deur houden. als ik eagle heb max én poisen én holding alle 3.... dan ga ik denk ik voor tripple sparen langzamehand,... gezien ik eerst genoeg sp moet hebben voor double 10 en dan tripple 16/17. tijd zat nog om masrty's ook erbij te maxen..
Ik gil erbij dat iemand me moet vertellen dat het een goede build is voor ik weer helemaal flip en iets anders ga proberen en al depri ben van rose voor ik weer slags moet hunten

[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 12-05-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
Anoniem: 84254 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:39:
[...]

ik kan niet alle namen herrineren schat :> , verder was ik ook rapido en nog een paar vergeten
FOEI ;)

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:11
Anoniem: 136979 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:19:
1 DesertRaven>hawker>raider (dual of katar... ik denk toch katar)
2 Dubst4r>dealer>burgeois
3 Bluepanther
4 Cardinale > Muse > Magician
5 Psychoot
6 FnF
7 Amafi
8 AirXNL
9 4th>Soldier>Champ
10 Polo1987 > Dealer > Burgeois
11 LectronNL
12 GJ-tje
13 Blaat
14 (CLERIC!!! en heel mischien een artisian, daar is deze plaats voor)
15 (CLERIC!!! en heel mischien een artisian, daar is deze plaats voor)
Polo1987 en ikke doen ook weer mee, kan alleen iemand de klok vooruit zetten? kan niet wachten tot het maandag is.

[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 12-05-2005 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:10

Chakotay

Lick here to continue

Anoniem: 142611 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:13:
Net twee (nou ja, eigenlijk drie) handige linkjes gevonden voor toekomstige Dealers/Artisans, misschien leuk voor in de startpost? Heb ze nog niet eerder langs zien komen geloof ik.

Mooie database van wat je nodig hebt om een item te craften, ziet er compleet uit, en sorteerbaar op item, material of craftskill.
Deel 1 en deel 2 van een droplist. Alleen Junon monsters zo te zien.
He, handig, dat soort spul vond ik altijd erg fijn bij Ragnarok, mooi dat het nu ook voor ROSE begint te komen :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Rapido en Vinze, welke classes gaan jullie nemen, ook weer scouter of raider? (of nog iets anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101682

even over maandag ochtend, ik doe mee cleric (Manneke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Wie worden de leiders van OoT en LoT?
En wie komer er in of zijn er al in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112559

ik word artisan, can I join Oot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cardinal808 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 00:28:
[...]

Polo1987 en ikke doen ook weer mee, kan alleen iemand de klok vooruit zetten? kan niet wachten tot het maandag is.
Mooi :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

WOW
Kon vandaag eindlijk zonder bugs naar de 3de palneet. Ik blij.
Stadje ziet er goed uit. Iets groter als eucar en npc's in de vorm van een klein hondje en zo, erg grappig.
Ik loop het stadje uit en zie zoon stomme zwarte Bee uit Zant, Klik er op en hij blijk knal paars te zijn !!!!!!... Heet trouwens nu een war bee.
Hij was zo paars dat ik hem nou lijks met me skills kon raken :/. Derest van die monsters waar al plaatjes van waren zien er erg leuk uit. Maar zijn ook erg sterk. Voor lvl 120 heb je hier iniedergeval niks te zoeken. Als een kleine klote bee als paars is :/
Maar wel erg mooit bemaakt hoor. Echt een beetje een oerwout, Rare weggetjes veeeeel groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143962

Was er nou nog plaats in een van de clans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

daves2hd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 01:54:
Rapido en Vinze, welke classes gaan jullie nemen, ook weer scouter of raider? (of nog iets anders)
FS Muse / Raider / Scout, ik weet nog niet.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3 Bluepanther
4 Cardinale > Muse > Magician
5 Psychoot
6 FnF
7 Amafi
8 AirXNL
9 4th>Soldier>Champ
10 Polo1987 > Dealer > Burgeois
11 LectronNL
12 GJ-tje
13 Blaat
14 Vec0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat ik hieruit begrijp is dat beide clans weer vol zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140778

ik zal nog maar es een keertje gillen. GILLLLL!!! ik wil in LoT.
ik ga voor Hawker > Raider, en ben 'savonds lang online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Laten we nou niet zo hard op de feiten vooruit hollen.. Voorlopig ZIJN er nog helemaal geen clans. Dat zal ook nog wel een dag of 10 duren (op z'n vroegst denk ik). Lijkt me verstandiger om tegen die tijd weer te kijken of iedereen dan nog speelt/in clan wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Anoniem: 101682 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 02:00:
even over maandag ochtend, ik doe mee cleric (Manneke)
Zoeizo ff die 2 parties mixen anders heb je bij party twee, 2 clerics en party 1 geen cleric :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Aangezien ik Maandag ochtend niet kan (stage en zo) vroeg ik me af, of er ook 's avonds weer een 'nieuwe ronde' komt...
Het zal dan wel giga druk zijn denk ik, maar die kans heb je 's ochtends ook wel... Gelukkig is er de ExceedHelper :9
Dus wie gaat er Maandagavond spelen / beginnen (op mij na)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Laatst online: 08-06 12:33
ik O-) >:)

edit:
ben alweer lvl 20 op GW, wacht nu op de extra content, en ben met mn 2de char in GW ook al begonnen

edit2:
PHANTASY STAR ONLINE Blue Burst sucked :r :r :r

|:( 8)7 8)7 edit3: 8)7 8)7 |:(
Conquer 1.0 valt wel mee, beetje veel dc's ma ach... same met rose

edit4... >:) :9
IGN rose= AnalJunky
TheBestOne
Paddo

[ Voor 147% gewijzigd door DJrDJ666 op 12-05-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DJrDJ666 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:32:
edit:
ben alweer lvl 20 op GW, wacht nu op de extra content, en ben met mn 2de char in GW ook al begonnen
Je weet dat tot Maandag het spelen van ROSE aardig nutteloos en verspillling van tijd is? Aangezien Maandag de boel (ff fluisteren, anders hoort iedereen het :9) gereset word? :(

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 12-05-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
GJ-tje schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:42:
[...]
Je weet dat tot Maandag het spelen van ROSE aardig nutteloos en verspillling van tijd is? 8)7
hij zegt toch ook GW niet ROSE 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
GJ-tje schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:42:
[...]
Je weet dat tot Maandag het spelen van ROSE aardig nutteloos en verspillling van tijd is? Aangezien Maandag de boel (ff fluisteren, anders hoort iedereen het :9) gereset word? :(
klopt, maar GW is niet Rose :P :P (guildwars)

ben trouwens met AnalJunky lvl 20 op birthisland... lol _/-\o_ :*)

[ Voor 11% gewijzigd door DJrDJ666 op 12-05-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

b00m schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:43:
hij zegt toch ook GW niet ROSE 8)7
Ah oke, had ik even niet door... Maar waarom post ie dat dan hier, en niet in het GW-topic? :) ;)
DJrDJ666 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:44:
klopt, maar GW is niet Rose :P :P (guildwars)
Excuses... ;) Ochtend... Vroeg... Je kent het wel ;)

* CH4OS gaat wel even 'werken' of zo 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 12-05-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
GJ-tje schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:44:
[...]
Ah oke, had ik even niet door... Maar waarom post ie dat dan hier, en niet in het GW-topic? :) ;)
misschien heeft ie tijd te veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
GJ-tje schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:44:
[...]
[...]
Excuses, had het eerst even niet door... Ochtend... Vroeg... Je kent het wel ;)
het GW topic vind ik nix aan, hier is de community beter (imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
DJrDJ666 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:47:
[...]

zo mogen we het horen _/-\o_

edit: *kicks himself back on topic*

[ Voor 9% gewijzigd door Raegin op 12-05-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

>:) Net op Eldeon geweest, even wezen hunten in party.. Party level steeg met 80% per kleine Hornet 8)7 (en ja, dat zijn ongeveer de makkelijkste beesten daar). In dikke vijf minuten party level 25, doe dat maar eens na >:) Maar ja, de level 14x gasten daar hadden ook moeite met overleven, dus ik kom er voorlopig niet meer terug denk ik :D

Kleine impressie:

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/eldeon1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/eldeon2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DJrDJ666 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:47:
* CH4OS word er verlegen van O+ En krijgt tranen in zijn ogen... :'( Wat een lieve woordjes O+

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 12-05-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Calamor schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 02:20:
Wie worden de leiders van OoT en LoT?
En wie komer er in of zijn er al in?
Het lijkt mij dat Clmann gewoon leider van LoT blijft, ging altijd goed eigenlijk. Wanneer we de Clan gaan oprichten hangt natuurlijk ook een beetje van de financieen af. Ik denk dat iedereen in LoT ongeveer 100k zal moeten inleggen, maar dat moet wel kunnen binnen niet al te lange tijd. Misschien is het handig even een definitief lijstje van LoT te maken?

Ik lach me rot trouwens, ik steeds maar in de veronderstelling dat ik moest werken maandag, is het natuurlijk 2e pinksterdag. :) Dus ik ben vrij, mooi! :*)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Saryon schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:03:
Ik lach me rot trouwens, ik steeds maar in de veronderstelling dat ik moest werken maandag, is het natuurlijk 2e pinksterdag. :) Dus ik ben vrij, mooi! :*)
hehehe duuuhhhh |:( 8)7

Btw voor de mensen die op Eldeon vat kwamen te zitten ze hebben het probleem opgelost:

Hello IROSE Users

We will be holding an emergency server maintenance to address 'update and log in' related problems. The estimated downtime at this time will be 60 minutes. We will keep you posted if this changes.

server down time will be

Beijing - 14:00 - 17:00
New Delhi - 11:30 - 14:30
Sydney - 16:00 - 19:00
Bangkok - 13:00 - 16:00
Hong Kong - 14:00 - 17:00
Kairo - 23:00 - 24:00
London - 07:00 - 08:00
Paris - 07:00 - 08:00
New York - 01:00 - 02:00

We IROSE GM Team will spare no efforts in providing best service.
Thank you for your understanding and cooperation.
IROSE GM Team
Gravity

Btw wat wordt nu het standaard channel voor OOT en LOT zie overal 2 staan dus ga ik er van uit dat dit het standaard channel word?

[ Voor 60% gewijzigd door William/Ax3 op 12-05-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ghehehe ikke gisteren iedereen daar om 'uitlachen' stink ik er vandaag zelf in... O+ 8)7

Maar dan kan ik idd Maandag ochtend wel... En zal ik ook van de partij zijn... Hoe laat gaan jullie ROSE'en?

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 12-05-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
[...]

Het lijkt mij dat Clmann gewoon leider van LoT blijft, ging altijd goed eigenlijk. Wanneer we de Clan gaan oprichten hangt natuurlijk ook een beetje van de financieen af. Ik denk dat iedereen in LoT ongeveer 100k zal moeten inleggen, maar dat moet wel kunnen binnen niet al te lange tijd. Misschien is het handig even een definitief lijstje van LoT te maken?

Geld moet niet zo een groot probleem zijn, met lvl 10 heb je al 20k mits je ALLES opraapt wat je kunt oprapen (ja ook meuk van anderen :P)
en bij lvl 20 kun je al 60k hebben, ben alleen bang dat ik wat minder zal verdienen omdat ik cleric wordt en niet veel solo zal/kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

b00m schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:26:
en bij lvl 20 kun je al 60k hebben, ben alleen bang dat ik wat minder zal verdienen omdat ik cleric wordt en niet veel solo zal/kan gaan.
Ik had op L18 de 100K al gepasseerd... ;) Dus 60K moet zeker kunnen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Vergeet niet dat je nu ALLES zelf moet kopen, vooral skillbooks gaat een hoop geld in zitten. Verder zal alles nog duur zijn omdat er niemand items kan craften en er niemand buy trick heeft.. Dus op lvl 20 heb je waarschijnlijk nog steeds 0k ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Haan op 12-05-2005 10:30 . Reden: typo.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Welkom vec0 in OoT :D Hehe kan ik strax clanchat gebruiken, is wat makkelijker :+
Nu nog opzoek naar Cleric voor OoT toch.... ?

ps: Maandag op ch2 ? Ik zal niet w88 op party aangezien de tijd die je w8 kun je al op lvl 6 zijn ofzo 8)
Kom jullie wel tegen en dan kunnen we altijd nog party'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Haan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:29:
Vergeet niet dat je nu ALLES zelf moet kopen, vooral skillbooks gaat een hoop geld in zitten. Verder zal alles nog duur zijn omdat er niemand items kan craften en er niemand buy trick heeft.. Dus op lvl 20 heb je waarschijnlijk nog steeds 0k ;)
Dit had ik verzameld met een test dex muse. Waarbij ik de kleding van de NPC had (liep tot lvl 17 met een 2/15 flower trunk die ik had gevonden). verder heb ik tot lvl 19 nooit een potion gekocht, alle potions waren gevonden op een lager lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 22:31
Ja dat klopt heb ik ook gedaan, maar na lvl 20 moet je zelf kiwi's oid gaan kopen bij NPC.
Wings zullen er niet meteen zijn en errug duur vrees ik. Wil dus zelf zsm wings gaan craften.
En het zal rete druk zijn op adv.plain tot zant.
Dus niet zo snel levelen als het nu kan. Wel een voordeel is dat er geen high levels rond lopen met area spells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik voel wellicht wel wat voor later in de loop van de dag van maandag (als ik nog nuchter ben) wel met een paar luitjes te lvlen :) Zo snel mogelijk maar eens geld bij elkaar rapen voor een clan.
Dus in OoT zitten we nu met 2x cleric en 1 x artisan?

Als het echt moet dan wil ik eventueel wel overwegen om cleric te spelen mits ik op jullie steun kan rekenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maandag ben ik er al vroeg bij (als het meezit), k weet niet wie er nog meer vroeg gaan beginnen..maar een party vanaf het begin zou natuurlijk leuk zijn :)

mijn char word (zoals waarschijnlijk al bekend) Soldier > Knight

als er meer zijn die maandagochtend beginnen kunnen we misschien een mix maken van de verschillende classes, alhoewel dat later pas waarschijnlijk komt :) (na lvl 10 :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Haan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:48:
Maar ja, de level 14x gasten daar hadden ook moeite met overleven, dus ik kom er voorlopig niet meer terug denk ik :D
Weet je zeker dat die lvl 14x waren?

Ik ben er net geweest als lvl 13x zijnde en ik sloeg die dingen zo neer... zonder moeite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Die hornets zal wel lukken ja, die krijg ik ook nog dood met veel moeite en 1 tegelijk ;) Maar ik bedoelde meer die andere beesten daar, pinchers en die groene beesten.. En die spearmen enzo in dat dorpje verderop. (zo'n blauwe pentagram aanval, 700+ damage bij mij :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

maar jij bent overpowerd iruja ;)

ik denk dat we rond lv 4x moeten zijn of misschien zelfs 5x voor clan. gezien er ooknog mensen zoals ik zijn die pijlen moeten kopen, en best wel veel skills. speed shot is nml een MUST onder lv 70.. en die kost al iets van 17k ofzo. en met andere skills erbij totaal zo'n 40k+ kwijt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:32:
Die hornets zal wel lukken ja, die krijg ik ook nog dood met veel moeite en 1 tegelijk ;) Maar ik bedoelde meer die andere beesten daar, pinchers en die groene beesten.. En die spearmen enzo in dat dorpje verderop. (zo'n blauwe pentagram aanval, 700+ damage bij mij :X )
Ga ik ff proberen, 700 dmg kan ik wel aan ook al is het niet zo super, is ongeveer evenveel als de aoe attack van astarot king doet.

Pincers zijn easy, tank ik 3 tegelijk als het moet, en kill ze easy.
Geven allee nslechte xp.
Die hornets die zijn pas eng, op lvl 130 nog steeds paars en die gaan met 10 ofzo op je af, en dat hurt wel...

Naja, het is eigenlijk wel easy daar, geen drops, slechte xp, niet echt waard om nu te lvl'en...
Ik wacht wel op de reset.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 12-05-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
Aangezien een FS Muse zich grotendeels in dienst stelt van de party waar hij in zit lijkt het mij logisch om jullie mening mee te nemen in de buffs die jullie het liefste willen.

Dus zijn er mensen met speciale wensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah graag een buff dat me glaasje bier weer vult

ff ontopic. Vind dat je dat echt zelf moeten we weten hoe jij je buffs indeelt. lees gewoon de 7hearts even wat over het algemeen het beste wordt gevonde.
Heal + cure is gewoon het balgrijkste in eerste instantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
Ik zal mijn beertender buff zo snel mogelijk maxen. Gevolgd door de purple haze buff. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
in reactie op de party nr 1,

ik vind de ontmoetingsplek bij lena goed.. i'll be there :)

is er nog plek in de clan voor mij? ik word hawker en daarna raider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:12

AirX

Tweak Guru

Anoniem: 136979 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:19:
LectorNL en GJ-tje, jullie zijn welkom in de clan (al de andere, ik zit op dit moment nog te kijken naar 1 cleric) en blaat ik ken je van een ander forum *waar je met de oude clan zat* en ook jij bent welkom.

3 Bluepanther
4 Cardinale
5 Psychoot
6 FnF
7 Amafi
8 AirXNL
9 4th>Soldier>Champ
10 Polo ?
11 LectronNL
12 GJ-tje
13 Blaat
14 (CLERIC!!! en heel mischien een artisian, daar is deze plaats voor)
Zet bij mij maar even >Muse> Cleric :)

[ Voor 21% gewijzigd door AirX op 12-05-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Lector schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:56:
Aangezien een FS Muse zich grotendeels in dienst stelt van de party waar hij in zit lijkt het mij logisch om jullie mening mee te nemen in de buffs die jullie het liefste willen.

Dus zijn er mensen met speciale wensen?
hmz, muse skills ken ik niet zo uit me hoofd. nooit een build voor samengesteld (naast een atk muse)
maar meestal nemen de meeste muse (rond lv 50-70) of hebben ze al. hp increase lv 1, mp increase lv1.

de belangrijkste zijn zo'n beetje dingen die: atk power, speed en movement verhogen
en natuurlijk heal, vaak hebben clerics ook een bon fire. maar volgoorde, enz op welk lv wat zou ik zo niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, eindelijk heb ik mijn eerste eldeon drops... 2 food pakketjes XD
Heel rare namen en ziet er ook raar uit :P
Zo blij XD
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.