[PC] Star Wars Empire At War

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.298 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Demo uitgespeeld, echt een fantastich spel! Eindelijk weer eens een RTS met wat diepgang afwisseling!
Tis echt belanrijk om een aanval goed voor te bereiden!!echt koellie spel!

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:34
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:08:
• Ground Battles: civilian units zijn meuk, Empire lijkt onredelijk sterk
Dat valt wel mee eigenlijk. Ik heb ook zitten vloeken omdat mijn eerste aanval compleet de mist in ging. Maar het is bij dit spel blijkbaar heel erg belangrijk om tegenover een bepaalde vijandelijk unit of verdediging de juiste aanval/units te gebruiken en dan gaat het iets beter. :P
Switch schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:54:
[...]

CTRL + Middelste muisknop (wieltje) inklikken en dan draaien is me verteld :)
Damn, nu moet ik die demo opnieuw spelen :P

edit:
Ik vraag me wel af of de grafische engine volledig is bij de demo? Ik heb de demo namelijk gespeeld op 1280x1024 met alle details op maximum en dat liep toch redelijk vlot in combinatie met een 6600GT. Of zou er op één of andere manier terug geschakeld worden in details indien je te hoog gaat? Want ik vind die grafische pracht best meevallen. Niet supermooi maar ook niet lelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door D-Three op 19-01-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Kan iemand mij vertellen hoe je je vliegtuigen kan verkopen? Als je rechtermuisknop op je vliegtuig doet staat er dat je hem kan verkopen maar ik weet niet hoe en ook niet gevonden bij controls:S

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Rechtermuisknop, en dan gewoon op dat 'Sell ruimteschip' klikken? :P Is een menutje zoals je ook in Windows hebt bij Rechtsklikken...

[ Voor 6% gewijzigd door Switch op 19-01-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
Switch schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 18:57:
Rechtermuisknop, en dan gewoon op dat 'Sell ruimteschip' klikken? :P Is een menutje zoals je ook in Windows hebt bij Rechtsklikken...
Hehe ik ben echt dom ;) Ik heb alle toetsen ingeramd maar het wilde maar niet lukken. Thanks ga nu ff proberen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusJennis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 12:06
Als je dat menutje ziet op sell..... klikken :P

edit: spuit 11

[ Voor 62% gewijzigd door GeniusJennis op 19-01-2006 19:09 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis_2004
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:51:
Ik las een paar keer dat ie op 1280x1024 @ full prima draaide. Bij wie dat zo is, wat voor systeem heb je? Ben benieuw hoe mijn bak het trekt.

Dus ik wil weten:

Instellingen [Res. - Kwali]
Systeem [Link naar Sys]
Nou, hier draait hij op dit systeem aardig goed op 1280x1024 met alles vol open.

Specs:
P4 3,2 Ghz
x700 pro
1024 MB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Aardig spel, alleen of 'ie leuker is dan Star Wars GalacticBattlegrounds weet ik niet. Ruimte-gevechten zijn in Conquest Frontier Wars leuker om te zien iig en in SWGB is het grondwerk beter uitgevoerd.

Beetje gemengde gevoelens... Tip: zet de graphics om de 1 na hoogste stand, dat ziet er stukken beter uit. Dat vieze platic gedoe dat je ook al in AoE3 zag, bah. Hele verbetering om het een tandje lager te zetten.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Heeft iemand tips/tactics om in de singeplayer niet gelijk onder de voet te worden gelopen?
Verder ruled dit spel zwaar , man die space battles :9~ ik wil meeeeeer.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
motormuus schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:37:
Vis Conquest: Frontier Wars uit de budget bak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
Heeft iemand tips/tactics om in de singeplayer niet gelijk onder de voet te worden gelopen?
Ja ik wil ook wel weten wat je moet doen als je op de grond gaat vechten in sinlge player. Space was makkie en op de grond word ik telkens afgemaakt. Iemand tips?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wenze schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:02:
[...]

Ja ik wil ook wel weten wat je moet doen als je op de grond gaat vechten in sinlge player. Space was makkie en op de grond word ik telkens afgemaakt. Iemand tips?
- Goed voorbereiden!
- Pas op voor de AT-AT en Turbolaser Turrets
- Scout de omgeving, de basis in demo heeft bijv een zwakke defense aan de bovenkant.
- Bouw turrets/utilities op de daarvoor bestemde plaatsen (grijs vierkantje dat je kunt cappen)
- Tanks ownen, klinkt krom maar het feit dat ze schilden hebben is fijn, ze kunnen snel terugtrekken
waardoor je de schilden kan laten regeneraten.
- Maak gebruik van de Air-Strike deze doet veel splash damage.
- Gebruik de locals die je krijgt als kanonnenvoer om bijv de AT-AT in een mooie positie te krijgen
voor je Artillerie.
- Met zandzakken versterkte plekken leveren je een defense bonus op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis_2004
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-10-2024
Uhhm...
  • Units bouwen (ik wist eerst niet dat je credits had :+ )
  • Chewie gebruiken op de AT-AT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuk spel, en het leek erg veel op Star Wars: Rebellion (kent iemand die nog :P ). Dat is positief want ik vondt dat echt een gewellig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

Zo, heb de demo ook geprobeerd. Heb alle tutorials doorlopen en de eerste missie van conquest gedaan. Ziet er leuk uit, maar singleplayer vind ik helemaal niets meer aan. Dat komt toch altijd op hetzelfde neer. Ik wil de multiplayer kunnen spelen :(. De game lijkt iig wel geslaagd, de units zijn goed, het spelen ermee lijkt leuk etc. Ben wel benieuwd hoe multiplayer uit gaat pakken. Hoe ze dat doen qua unitbouw etc. Of vraag ik me nu iets af wat al lang bekend is?

Vind het verder wel grappig dat ze afgestapt zijn van alles met de linkermuisknop te doen. Je kunt dat echter nog wel instellen in de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Breepee schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:13:
Aardig spel, alleen of 'ie leuker is dan Star Wars GalacticBattlegrounds weet ik niet. Ruimte-gevechten zijn in Conquest Frontier Wars leuker om te zien iig en in SWGB is het grondwerk beter uitgevoerd.
Als jij de vergelijking met Conquest Frontier Wars maakt en het er beter uit vind zien dan dit spel... dan hoef ik de demo niet eens te downloaden :o

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Zo, dat ging even lekker zeg :/
Singleplayer: Eerste vloot gestuurd naar dat asteroid-field, zwaar ingemaakt, terwijl ik een aanzienlijke vloot x-wings en y-wings had, plus iets van 3 fregatten.
Toen nog maar een keer heengegaan met iets van 6 van die grotere kruiser-achtige dingen (even de naam kwijt), enorme overwinning, geen enkel verlies :?
Toen door naar die aanval op de planeet. Ik denk, even een redelijke hoeveelheid tanks maken, dan ram ik er zo doorheen. Ik naar die planeet met iets van 20 tanks, ga even een stukje naar het noorden, zo de helft van mijn tanks weg door die turbolaser |:(

Toen was ik pissig en deed ik snel quit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Daar moet je je troepen eerst naar het uiterste noorden verplaatsen, daar kan je de power generator uitschakelen waardoor de shield wegvalt. Dan lekker een bombing run + aanvallen van alle kanten met artillery. Victory is ours >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hehe heerlijk spel. als het uit is ga ik echt een humangis vloot maken dat als iemand hem ziet ze als schijten als in komen warpen :) Heb dr zin in. Verder vind ik het een heerlijk spel en kan ik er niet van afblijven.... ik wil ook die dikke schepen kunnen maken alleen :( Hoop trouwens wel dat ze wat meer untis maken en schepen enz. Verder ziet het er allemaal netjes uit! Nog een maandje guys :P

[ Voor 20% gewijzigd door DaannO op 20-01-2006 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:23:
Erg leuk spel, en het leek erg veel op Star Wars: Rebellion (kent iemand die nog :P ). Dat is positief want ik vondt dat echt een gewellig spel.
Behalve dat troepverplaatsingen zo godsgruwelijk lang duurden. Je wel eens een vloot kwijtraakte, je troepen center zoek was, etc. Maar wel geniaal spel idd. Grootste probleem vond ik het ontbreken van de directe controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Is het normaal dat je niet kan saven in de demo? Leuk spel hoor, maar slechte demo. Geen save mogelijkheden, erg kort - en toch bijna een gigabyte aan data...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:23:
Ik speel Rebellion nog tot op de dag van vandaag en ik had eigenlijk gehoopt dat EAW vooral daarop zou lijken. Helaas lijkt het planeetje veroveren en productie en inkomsten-gedeelte een stuk beperkter te zijn. Jammer dat je alleen Chewie en Han als agenten hebt en dat ze alleen kunnen jatten. Ik hoop dat in de volledige versie ook diplomacy mogelijk is, om nog maar te zwijgen van het bombarderen van planeten.

EAW is tot nu toe best leuk, maar het is meer C&C in de ruimte. Vooral bij de space battles vind ik dat eerlijkgezegd niet echt uit de verf komen, de grondgevechten zijn wel cool.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Gunp01nt schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:14:
[...]
EAW is tot nu toe best leuk, maar het is meer C&C in de ruimte. Vooral bij de space battles vind ik dat eerlijkgezegd niet echt uit de verf komen, de grondgevechten zijn wel cool.
Had je iets anders verwacht dan? Het zijn grotendeels mensen die bij Westwood vandaan komen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Breepee schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:13:
Vond jij SWGB zo goed???
Het was toch gewoon een veredelede mod voor AoE? De X-Wings bleven hoveren rond gebouwen als je een gabouw aanviel, niet eens mooie strafing runs. Ik vond SWGB echt een deceptie.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
armageddon_2k1 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:08:
[...]

Vond jij SWGB zo goed???
Het was toch gewoon een veredelede mod voor AoE? De X-Wings bleven hoveren rond gebouwen als je een gabouw aanviel, niet eens mooie strafing runs. Ik vond SWGB echt een deceptie.
Het gronddeel (dus niet de vliegtuigen, zoals ik al zei) vond ik beter uitgewerkt. Het was een veredelde mod, da's maar, maar AoE2 was dan ook gewoon een steengoed spel, en SWGB ook. Het doet natuurlijk niets aan de sterkte van het spel SWGB.
Motrax schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 00:09:
[...]

Als jij de vergelijking met Conquest Frontier Wars maakt en het er beter uit vind zien dan dit spel... dan hoef ik de demo niet eens te downloaden :o
Viel me dus ook wel tegen. OK, de ruimteobjecten zoals astroiden en gas zien er wel enigszins beter uit, maar dan heb je het ook echt wel gezegd. Tel daarbij op dat het erg krap aanvoelt allemaal, vind ik Conquest, als ruimteslagen je interesseren, toch een een veel beter en leuker spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
nemesis_2004 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:23:
[...]

Uhhm...
  • Units bouwen (ik wist eerst niet dat je credits had :+ )
  • Chewie gebruiken op de AT-AT
Hahaha, ik heb er gewoon nooit aan gedacht om Chewie en Han te gebruiken om te planeet aan te vallen :) Enkel maar om te smokkelen. Wel geinig dat je met die AT-AT kan rondwandelen :)
Gunp01nt schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:14:
Jammer dat je alleen Chewie en Han als agenten hebt en dat ze alleen kunnen jatten.
Je kan ze dus blijkbaar toch gebruiken hoor :P Chewie kan voertuigen innemen en Han kan een EMP puls afvuren.

[ Voor 27% gewijzigd door D-Three op 20-01-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Enkele screenshots om het topic wat op te fleuren :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/sweaw1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/sweaw2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/sweaw3.JPG

Meer en groter (16 shots, 1,5mb):
http://home.planet.nl/~karab067/SWEAW.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mening:
*Space battles zijn leuk en voelen echt als space gevechten aan, alleen is de actie wat snel en is het moeilijk klikken wat betreft specifieke onderdelen op grote schepen. (*klik* shit, dat waren de engines, ik wilde de shield generator... e.d.)
*Ground battles zijn *nog* sneller en ik vind het moeilijk inschatten of je iets gaat winnen of verliezen totdat de battle gedaan is. Een groot deel is dit natuurlijk ervaring, want als je een goed plan hebt om mee te beginnen moet het werken.
*De special abilities knop is rampzalig. Een klein k&*knopje. Hadden ze beter of helemaal weg kunnen laten of ergens beter kunnen plaatsen. Het voelt ook meer als een 'we moeten nog ergens extra abilities in proppen want dat vinden de mensen leuk' dan dat ze echt nagedacht hebben over hoe ze dit het beste kunnen invoeren
*Het is en blijft Star Wars. Vooral de space battles vind ik geweldig in dat opzicht. Lekker met een zooi corvettes en wat squadrons x- en y-wings een vloot in puin leggen. Ik heb nooit Star Wars Rebellion kunnen vinden toen dat uit was en ben het toen vergeten... misschien dat ik die ook maar eens moet bekijken ofzo.

Ik ben nog een beetje gemixed dus. Grondgevechten vond ik niet zo leuk/spannend (ik ben misschien verwend met Generals en Warcraft 3 die daarin super waren), maar space is wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:46:
[...]
Had je iets anders verwacht dan? Het zijn grotendeels mensen die bij Westwood vandaan komen.
Uit die E3 video van een uur van vorig jaar kwam toch een hoop empire-building naar voren in de vorm van planeetjes veroveren dmv. strategie. Echter voeren grond/ruimtegevechten de boventoon en is het interplanetaire strategie-gedeelte erg beperkt.

Maar de demo is misschien te beperkt om een goed oordeel te vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Setup start bij mij niet eens op :(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zosas schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 22:31:
Setup start bij mij niet eens op :(
shit om illegale crap te spelen uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb het net even gespeeld. Best leuk. Zitten zeker een paar elementen in het spel die het de moeite waard maken om te spelen. Ik hoop wel dat de volledige versie wat uitgebreider is qua mogelijkheden. Ik denk het wel, want anders wordt dit spel toch wel saai na 2 dagen spelen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat ik er veel meer van had verwacht. De spacebattle is best leuk, maar nog al saai na een tijdje lijkt me. Het nadeel is dat je altijd voorafgaand aan een battle je units moet bouwen, ingame kun je dus niks bouwen. Das wel minder.

Ook het grondgevecht vond ik erg teleurstellen. Ik ben generals, warcraft etc etc gewend, en vind het ook leuker om een basis te bouwen, en van daaruit units te bouwen, met verdediging etc. Nu moet je het vooraf bouwen, wat ik niet veel aan vind. Had het vetter gevonden als ze gewoon een echte RTS van hadden gemaakt met basis bouwen + defense etc etc. Gewoon zoals de C&C serie, maar dan ala starwars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het irritante vind ik, dat je bij space/ground battles zo ver in moet zoomen om de battle echt leuk te kunnen zien. Nadeel is dan weer dat je erg weinig overzicht hebt. Hoe doen jullie dit? Ver inzoomen en dan een berg scrollen? Of lekker overzichtelijk alles van bovenaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 13:08:
Het irritante vind ik, dat je bij space/ground battles zo ver in moet zoomen om de battle echt leuk te kunnen zien. Nadeel is dan weer dat je erg weinig overzicht hebt. Hoe doen jullie dit? Ver inzoomen en dan een berg scrollen? Of lekker overzichtelijk alles van bovenaf?
uitgezoomd, anders kan ik ut niet meer volgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 12:51:Had het vetter gevonden als ze gewoon een echte RTS van hadden gemaakt met basis bouwen + defense etc etc. Gewoon zoals de C&C serie, maar dan ala starwars.
Dan moet je even kijken of je Star Wars Galactic Battlegrounds ergens uit de budget bak kan vissen. Is precies dat. Heeft wel wat minpunten (geen echt goed vliegsysteem) maar is verder een erg vermakelijke game (denk Age of Empires 2 met een Star Wars mod en je hebt SWGB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 12:51:
Ook het grondgevecht vond ik erg teleurstellen. Ik ben generals, warcraft etc etc gewend, en vind het ook leuker om een basis te bouwen, en van daaruit units te bouwen, met verdediging etc. Nu moet je het vooraf bouwen, wat ik niet veel aan vind.
Bouwen kun je overigens ook op planetside doen net als in de tutorial, hoeft niet perse in de galaxy view. Je units eerst bouwen en daarna deployen maakt juist dat je tactischer moet nadenken over wat je waar bouwt en hoeveel je bouwt. Wel vervelend is het dat als je een invasie begint, de tegenstander op zijn planeet nog wel kan bijbouwen maar jijzelf kunt geen nieuwe units aan de battle toevoegen buiten degene die je naar de planeet had gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Wat ik handig zou vinden is als ik één unit in meerdere groepen kan plaatsen (CTRL + Getal).
Zodat ik bijvoorbeeld Units A,B & C als groep 1 doe, en units B,C & D als groep 2.

Voor de rest vind ik het een leuke demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Er is een mod uit hier:

http://www.eawhq.de/index.php?go=downloads&dl_id=10

Deze unlocked onder andere de volgende schepen:

T4-B
Field Commander
Fleet Commander
Mon Calamari Cruiser
Corellian Gunschip
Marauder Cruiser
Assault Frigate MK II
A-Wing
Z-95

Die kun je dus bouwen nu in de demo. Ook word de AI aangezet op de spacemap. Meer imperial space units. 50,000 start credits. Ook nieuwe gebouwen beschikbaar

Ik zou zeggen probeer hem is 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Tr!gger op 21-01-2006 15:11 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem zeker downen en vanavond spelen. Maar waarom ze de z 95 hebben geunlocked :|
Die zijn nog slechter als de x-wings, die gewoon ownen door de piloten, omdat ze gedrevener zijn.
Maar zo'n z 95 is kannonenvoer. De mon calamari cruiser vind ik dan weer wel tof :) en de a-wings ook.
Maar thx voor de tip anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eh, die link doet het niet? Is dat overigens wel legaal, die mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heb die mod net even gespeeld.
Lekker grote space battles..... 8)

Maar ik blijf het toch jammer vinden dat er geen base building in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Odessa schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 16:48:
Heb die mod net even gespeeld.
Lekker grote space battles..... 8)

Maar ik blijf het toch jammer vinden dat er geen base building in zit.
me 2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 01:32

BaT

Toen tijdens de tutorial de 'cinematic-battle' knop werd uitgelegd ... was ik zeer teleurgesteld; vage beelden en je kon niks aan passen of je ging alweer naar de normale view.... echter :

gebruikt de toets C ; deze lijk het zelfde te doen, maar is het niet !
Je selecteerd de units die je wilt bekijken met de normale view; je drukt dan C in en vervolgens kan je met C doorschakelen naar de volgende squad die je geselecteerd voor je de eerste keer C in drukte. Tevens kan je hier wel; i.t.t. de 'cinematic-replay' button in de standaard interface, in en uitzoemen met je muis en roteren naar believen. Je gaat weer terug naar de normale view door spatie in te drukken.

Ik kwam er vandaag achter dat dit dus dan wel een hele leuke functie is !

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm tof. Dan is die functie tenmisnte de moeite waard :) Het idee vond ik leuk, maar de beelden waren waardeloos. Leuk dat het ook zo kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opviel was dat emperial destroyers geen fighters/bombers kunnen lanceren (handmatig) maar dat dit automatisch gebeurt?

Het zou denk ik een stuk leuker zijn als je zelf mag beslissen wanneer je fighters/bombers lanceert, en owja, de ruimte kaarten die we zagen, zijn die nu al op maximum grooten? Want dan heb je misschien teweinig ruimte om "echte" te manouvreren!

Al met al; zeker een leuke game, hoewel ze (zie ook bovenstaande reacties) nog wat puntjes moeten aanpassen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 10-09 20:32
Wooot, dit spel is moddable :)
De meg bestanden zijn uit te pakken, hierna houd je bergen met soort van xml files over. Dit zijn de config files.

Ik heb wat rond zitten snuffelen, en vondt config files voor de Death Star !! :D

http://img50.imageshack.us/img50/2207/tony9gb.jpg

Er is dus een hoge kans dat we mods kunnen verwachten voor deze game :)
IMO is dit alleen maar goed, want dit werkt community vorming in de hand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast een tip voor de gamers die dit spel willen kopen, bezoek:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1798

€ 40,50 + 2 verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
D-Raven schreef op zondag 22 januari 2006 @ 12:52:
Wooot, dit spel is moddable :)
De meg bestanden zijn uit te pakken, hierna houd je bergen met soort van xml files over. Dit zijn de config files.

Ik heb wat rond zitten snuffelen, en vondt config files voor de Death Star !! :D

http://img50.imageshack.us/img50/2207/tony9gb.jpg

Er is dus een hoge kans dat we mods kunnen verwachten voor deze game :)
IMO is dit alleen maar goed, want dit werkt community vorming in de hand..
http://www.eawhq.de

Er zijn al mods te vinden op deze pagina. Kijk bij downloads!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Leuke demo maar persoonlijk vind ik de graphics zo beroerd slecht dat ik betwijfel of het bij mij ooit een topper zal worden. Graphics en vooral de textures worden zo bedroevend op het scherm getoverd dat het lijkt alsof we weer 5 jaar terug gaan in de tijd.

Maar hopelijk bevat de definitieve game hogere resolutie textures e.d...

Bedoel gameplay is het belangrijkste maar ik heb geen high end systeem om er jaren 90 graphics mee tevoorschijn te toveren.

[ Voor 16% gewijzigd door Darth Malak op 23-01-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik vind Erkandude's screenshots er anders aardig mooi en modern uitzien, totaal geen jaren-90 gevoel bij mij iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt de graphics zeker mee vallen, ziet er goed uit. Maar voor mij zijn de graphics niet zo belangrijk als de gameplay, al zou ik een high end systeem hebben. Maar ik denk dat je de grahics niet op High hebt staan. Ik zou nog even bij de instellingen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Switch schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:21:
Ik vind Erkandude's screenshots er anders aardig mooi en modern uitzien, totaal geen jaren-90 gevoel bij mij iig.
Ze zijn verkleind waardoor het gemis aan detail niet opvalt. Daarbij zit je nu in de cinematische mode, zo zul je het in de praktijk niet zien. Hedendaags ziet het er iig niet uit, maar daar gaat het natuurlijk ook niet om.

Het jammere is dat het er IMHO op lijkt dat het niet gecompenseerd wordt met een goede gameplay ... ;(
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:31:Maar ik denk dat je de grahics niet op High hebt staan. Ik zou nog even bij de instellingen kijken.
Op de allerhoogste stand ziet het er juist ontzettend ranzig, onscherp en plastic uit, met al dat geblur en gedoe. Is meer om te laten zien dat ze pixelshaders kunnen programmeren dan dat het mooi is (beetje ala AoE3). 1 tikje onder het hoogste niveau ziet het er het best uit.

[ Voor 32% gewijzigd door Brent op 23-01-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ik ben ook niet echt ondersteboven van de graphics en ik had ook wel beter verwacht. Stiekem hoop ik dat dit enkel bij de demo zo is :P Maar graphics zijn niet alles natuurlijk.
Tr!gger schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 15:10:
Er is een mod uit hier:

http://www.eawhq.de/index.php?go=downloads&dl_id=10

Deze unlocked onder andere de volgende schepen:

T4-B
Field Commander
Fleet Commander
Mon Calamari Cruiser
Corellian Gunschip
Marauder Cruiser
Assault Frigate MK II
A-Wing
Z-95

Die kun je dus bouwen nu in de demo. Ook word de AI aangezet op de spacemap. Meer imperial space units. 50,000 start credits. Ook nieuwe gebouwen beschikbaar

Ik zou zeggen probeer hem is 8)
Ik heb deze mod geïnstalleerd en het is wel leuk maar ik blijf het eigenaardig vinden dat er al zo'n mods komen voor een demo. Maar goed, die mod laat ons misschien wat meer proeven van EAW. Even met lekker veel schepen een grote spacebattle doen :) Het enige nadeel is dat de tegenstander plots nogal passief is geworden. De shuttles en de schepen de empire blijven gewoon mak rondjes vliegen en zetten niet eens de achtervolging in? :? En de AT-AT op de planeet bleef gewoon ter plaatste staan? :? Foutje in de mod, hoop ik! Hadden andere hier ook last van?
Er is intussen al een v5 van deze mod uit:
http://www.eawhq.de/index.php?go=downloads&dl_id=14
Deze ga ik nu even proberen...

edit:
DAMN! Ik ben nu tien minuten met deze mod bezig en dat is het enige wat ik tot nu toe kan zeggen. Eerst v4 installeren en daarna deze v5 er over installeren. En dan zal je zien wat ik bedoel! :)

[ Voor 103% gewijzigd door D-Three op 23-01-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ja heb ik gister uitgeprobeerd - het is leuk om de andere schepen eens uit te proberen maar hoop toch echt dat het echte spel niet zo aanvoelt als deze mod :) Je begint meteen met ontzettend veel planeten en ik had heel wat moeite om ze allemaal te beschermen, aangezien the Empire keer op keer aanvalt op andere planeten moet je overal een aardige fleet klaar hebben staan om je af te weren (En hoe! Ze komen met 3 Acclamators en dan nog eens met 3 kleinere versies ervan en heel wat fighters)

En dat wordt lastig als je 50+ planeten hebt :X Maar deze mod heeft me wel benieuwd gemaakt naar het volledige spel, alhoewel ik de ground-battles nog steeds haat en wens dat ze weggingen.

(space battles ftw!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-06 21:47
Ik heb de demo ook even gespeeld en ik moet zeggen dat het echt een spel is voor mij. Het mooie is dat het zelfs draait op mijn huidige (oude) computer. Een Pentium 3 800 MHz met 512 MB RAM en een Geforce 2 GTS met 32 MB.

Het is een mooie mix van 3 spel typen. Strategisch plannen van je empire, space battles en ground battles. Alle drie erg verschillend. Ik denk dat als je de hele kaart kan gebruiken je met wat taktiek je tegenstander mooi kan omringen met planeten van jezelf en hem zo langzaam aan crushen.

Een nadeel. De kaarten van space en ground battles zijn erg klein. Mischien komt dit doordat dit een demo is, maar ik vond ze te klein. Het geluk is dat je geen basis hoeft te bouwen dus echt ruimte heb je niet nodig. Maar stel dat je een grote basis moet aanvallen dan is die basis al gelijk het grootste deel van de kaart. Als je kijkt naar de demo missie, dat was natuurlijk niets. Een echte basis is een stuk groter en dan past het al gelijk niet meer op de kaart.

Verder had ik problemen bij het verplaatsen van mijn troepen. Ik verplaatste per ongeluk mijn vloot met alleen maar grond troepen eerst waardoor die in een space battle terecht kwam. En ja transport schepen zijn niet echt aantrekkelijk om mee aan te vallen. Helaas kon ik niet terug trekken uit de missie en was ik verplicht om helemaal overnieuw te beginnen.

Al met al is het wel een erg leuk spel. Ik zit zeker te overwegen om het te gaan kopen.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Switch schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:38:
Ja heb ik gister uitgeprobeerd - het is leuk om de andere schepen eens uit te proberen maar hoop toch echt dat het echte spel niet zo aanvoelt als deze mod :) Je begint meteen met ontzettend veel planeten en ik had heel wat moeite om ze allemaal te beschermen, aangezien the Empire keer op keer aanvalt op andere planeten moet je overal een aardige fleet klaar hebben staan om je af te weren (En hoe! Ze komen met 3 Acclamators en dan nog eens met 3 kleinere versies ervan en heel wat fighters)
Volledig mee eens. Het is echt niet te doen :) Ik zit maar continue gevechtschepen te bouwen en van zodra je ze terugtrekt van een planeet om ze ergens anders in te zetten, heb je veel kans dat je die planeet kwijt bent. De Empire blijven trouwens maar versterkingen sturen dus de situatie is soms onhoudbaar. Zeker met een enkel een ruimtestation :/ Na een half uurtje ofzo spelen had de Empire trouwens al een Deathstar :? Nou ja, de mod zorgt voor wat afwisseling maar ik hoop ook dat het spel anders is. Die mod is trouwens extreem buggy.
drZymo schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:25:
Ik denk dat als je de hele kaart kan gebruiken je met wat taktiek je tegenstander mooi kan omringen met planeten van jezelf en hem zo langzaam aan crushen.
Probeer dat maar eens met die mod :P
Een nadeel. De kaarten van space en ground battles zijn erg klein.
Dat is waar en ik hoop ook op meer afwisseling. Maar ik vrees er voor.
Maar stel dat je een grote basis moet aanvallen dan is die basis al gelijk het grootste deel van de kaart.
Heel erg groot kan de basis niet zijn aangezien je een beperkt aantal "slots" hebt waar je kan bouwen.
Verder had ik problemen bij het verplaatsen van mijn troepen. Ik verplaatste per ongeluk mijn vloot met alleen maar grond troepen eerst waardoor die in een space battle terecht kwam. En ja transport schepen zijn niet echt aantrekkelijk om mee aan te vallen. Helaas kon ik niet terug trekken uit de missie en was ik verplicht om helemaal overnieuw te beginnen.
Inderdaad erg frustrerend. Ik hoop dat het mogelijk wordt om toch nog te vluchten uit ruimtegevecht. Want als je even een kleine misstap maakt, wordt de aanvalsvloot in de pan gehakt zonder dat je er iets kan aan doen. Mocht het mogelijk zijn om toch nog een klein deel van de vloot te redden, zou het mooi zijn.

Maar het spel kan uiteraard helemaal anders aanvoelen dan de demo/mods. Ik zie ook uit naar de "Sith Wars" mod. Een mod gebaseerd op "Knights of the Old Republic". Lekker even battlen met Mandalorians :P Heeft iemand enig idee of het spel al Gold is?

[ Voor 6% gewijzigd door D-Three op 24-01-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Als ik jullie reacties zo lees dan moet er nog HEEL erg veel gedaan worden aan game balancing... Hmm... Als het spel maar niet gerushed is/wordt..... Zou jammer zijn want de opzet lijkt erg leuk.

Maar nogmaals: graphics, kan echt niet meer tegenwoordig... Laat dan de cinematic mode weg want dat is gewoon niet om aan te zien...Een blinde zou hier nog hoofdpijn van krijgen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 01:32

BaT

Darth Malak schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:04:
Maar nogmaals: graphics, kan echt niet meer tegenwoordig... Laat dan de cinematic mode weg want dat is gewoon niet om aan te zien...Een blinde zou hier nog hoofdpijn van krijgen. :'(
Ik vind die cinematic optie best wel een leuke toevoeging; mits je de C toets gebruikt en niet de standaard knop in de interface (zie paar posts hierboven). Ook leuk is als je een 'airstrike' doet en dan snel naar cinematic mode gaat; dan volgt ie heel stoer je bombers.

Voor de rest vind ik de gfx juist heel erg meevallen ! Ziet er best gelikt uit voor een RTS; tuurlijk kan het beter; mja je kan niet alles hebben.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Misschien dat jij met Age of War met jou systeem tevreden bent maar ik (en zoals ik hoor meer mensen) niet als ik het op mijn systeem draai... Ik bouw geen high-end systeem om er jaren 90 graphics op te zien.

Maar goed, smaak is verschillend... Zoals ik al zei, de gameplay is belangrijker maar daar heb ik nog geen oordeel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Je mag natuurlijk ook niet overdrijven hé ;) Dit zijn jaren '90 graphics:
Afbeeldingslocatie: http://www.rolemaker.dk/documents/Requirements/BA_GameReference/screenshots/commandnconquer/pic1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rolemaker.dk/documents/Requirements/BA_GameReference/screenshots/commandnconquer/pic2.jpg
Ah, die goede oude tijd :P

[ Voor 22% gewijzigd door D-Three op 24-01-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Laagvliegerke schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:48:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah, die goede oude tijd :P
offtopic:
die game zoek ik echt maar kan hem nergens meer vinden!!! Ik wil die c&c :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Laagvliegerke schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:48:
Dan moet jij ook niet overdrijven en met begin jaren 90 graphics aankomen ;) Eind jaren 90 had je haarscherpe 2D en de eerste 3D RTS'en, welke er echt wel wat beter uitzagen dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:49
DaannO schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:50:
[...]

offtopic:
die game zoek ik echt maar kan hem nergens meer vinden!!! Ik wil die c&c :P
offtopic:
Binnenkort C&C The first Decade, alle C&C games in 1 pakket (ook de eerste dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mutatie schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:59:
[...]

offtopic:
Binnenkort C&C The first Decade, alle C&C games in 1 pakket (ook de eerste dus)
offtopic:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het belachelijk dat ik met een 9600 xt nog alles op hoog kan draaien en dat alles dan nog lelijk is. ok het is een niet al te beste kaart, maar ik kan er niet eens meer uithalen want het staat al op max. leuk bedacht maar ik ga door met generals. Welke overigens meer grafisch vermogen vergt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

Laagvliegerke schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:11:
edit:
DAMN! Ik ben nu tien minuten met deze mod bezig en dat is het enige wat ik tot nu toe kan zeggen. Eerst v4 installeren en daarna deze v5 er over installeren. En dan zal je zien wat ik bedoel! :)
maar hij is niet zonder problemen. zat net vast op een planeet omdat er iets zat wat niet te vernietigen was. waarschijnlijk een tank fabriek omdat die elke keer tankjes spawnde, paar keer bombers op afgestuurd maar dat hielp niet de turret die ik had heeft ook 20 minuten lopen schieten ofzo maar dat ging maar door.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Mensen die bij een RTS gaan zeuren om de graphics. hmmm :? Van een afstandje(uitgezoomd) zie je al die high res textures toch niet. Beter kan de rekenkracht voor AI gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:09:
Ik vind het belachelijk dat ik met een 9600 xt nog alles op hoog kan draaien en dat alles dan nog lelijk is. ok het is een niet al te beste kaart, maar ik kan er niet eens meer uithalen want het staat al op max. leuk bedacht maar ik ga door met generals. Welke overigens meer grafisch vermogen vergt.
Weet je hoe ongelovelijk KORT generals is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen maakt het blijkbaar uit hoe de graphics eruit zien dus daar mogen ze dan ook wel aan werken. Voor de mensen die het niet uitmaakt: doe de graphics op low. Hoe bedoel je trouwens dat generals kort is? Als je bedoeld dat de singleplayer niet lang duurt dan snap ik het verband niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die graphics zijn ala Homeworld. En homeworld is al 4/5 jaar oud. Maar dat doet er helemaal niet toe omdat alles er nog steeds harstikke vet uitziet OMDAT het starwars is.

De special effects met de land battles zijn wél erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:31:
Veel mensen maakt het blijkbaar uit hoe de graphics eruit zien dus daar mogen ze dan ook wel aan werken. Voor de mensen die het niet uitmaakt: doe de graphics op low. Hoe bedoel je trouwens dat generals kort is? Als je bedoeld dat de singleplayer niet lang duurt dan snap ik het verband niet helemaal.
Singleplay is erg kort van generals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Breepee schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:54:
[...]

Dan moet jij ook niet overdrijven en met begin jaren 90 graphics aankomen ;) Eind jaren 90 had je haarscherpe 2D en de eerste 3D RTS'en, welke er echt wel wat beter uitzagen dan dat.
Ik pleit schuldig :P Maar het is nogal moeilijk te bepalen wat "jaren 90" precies is want
het blijft toch ongelofelijk wat voor vooruitgang er gemaakt werd in 1 decenium. Zeker als je bovenstaande screenshots bekijkt.
odan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:21:
[...]

maar hij is niet zonder problemen. zat net vast op een planeet omdat er iets zat wat niet te vernietigen was. waarschijnlijk een tank fabriek omdat die elke keer tankjes spawnde, paar keer bombers op afgestuurd maar dat hielp niet de turret die ik had heeft ook 20 minuten lopen schieten ofzo maar dat ging maar door.
Inderdaad. Ik had het er in een voorgaande post over dat de mod nogal buggy was. Regelmatig crashed het zelfs gewoon bij mij. Op bovenstaande planeet heb ik ook vast gezeten maar ik heb toen gewoon al mijn tanks rond die "onzichtbare" factory geparkeerd en automatisch begonnen er enkele units die fabriek te bestoken. En uiteindelijk heb ik toch nog gewonnen :P

[ Voor 45% gewijzigd door D-Three op 24-01-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat maakt het uit in een discussie over graphics in star wars of de singleplay erg kort is van generals? Een korte singleplayer hoeft toch niet voor betere graphics te zorgen? Ik snap het effe niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:37:
Wat maakt het uit in een discussie over graphics in star wars of de singleplay erg kort is van generals? Een korte singleplayer hoeft toch niet voor betere graphics te zorgen? Ik snap het effe niet 8)7
Zeik es niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je het zo opvat. Ik dacht serieus dat er een verband was anders zou ik er niet naar vragen. Ik vind het geluid van de lasers in space battles wel de bOmB! daar toch een pluspuntje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Nja, het lijkt me voor dit topic en voor het spel beter dat we even ontopic gaan praten en niet zo op elkaar reageren. Dat scheelt voor de sfeer en de mods tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:31:
Die graphics zijn ala Homeworld. En homeworld is al 4/5 jaar oud. Maar dat doet er helemaal niet toe omdat alles er nog steeds harstikke vet uitziet OMDAT het starwars is.

De special effects met de land battles zijn wél erg mooi.
Hmm, dat zou ik een erg grote tegenvaller vinden eigenlijk. Deze game leek / lijkt mij ook wel leuk om te spelen maar ik heb geen zin in een game met erg verouderde graphics eigenlijk. Natuurlijk gaat het hoofdzakelijk om de gameplay maar het oog (en oor) wil ook wat he.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:51:
[...]

Hmm, dat zou ik een erg grote tegenvaller vinden eigenlijk. Deze game leek / lijkt mij ook wel leuk om te spelen maar ik heb geen zin in een game met erg verouderde graphics eigenlijk. Natuurlijk gaat het hoofdzakelijk om de gameplay maar het oog (en oor) wil ook wat he.
Dat van homeworld is natuurlijk wel een beetje overdreven, om het punt duidelijk te maken :P
Maar ik ben het er zeker mee eens dat het spel ongeveer even mooi is als homeworld 2. Opzich helemaal niet erg, als het maar met de gameplay in orde zit. Ik heb nu al zin in de rebel raids: je vernietigd 1 of 2 cap ships met y-wings en x-wings als cover en je retreat weer, helemaal mijn ding! En vervolgens als ze ernstig verzwakt zijn met je eigen capital ships aankomen om de planeet in te nemen, of gewoon voorbij de blokkade gaan, planeet overnemen en een ion cannon neerzetten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Die mod voor die demo is wel aardig, alleen niet echt balanced. Dat komt ook voornamelijk omdat niet alle AI scripts in de demo aanwezig zijn :P de referenties ernaar zitten er wel in alleen de files zelf niet :P. Je hebt alleen maar speciale demo AI scripts. Vandaar dat die mod nogal buggy is kwa AI en dergelijke.
Laat je dus niet verleiden en wacht gewoon af todat het echte spel Retail wordt en vorm dan een mening over de gameplay en dergelijke..
En mensen die gaan zitten zeiken over graphics, en daarom al zeggen dat ze m niet zullen spelen vindt ik maar ontzettend kortzichtig. Maarja: who am i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 'heat' effecten die je aan moet zetten in de options (standaard staan deze uit) zien er trouwens errrug vet uit in de landbattles

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:43:
[...]

Jammer dat je het zo opvat. Ik dacht serieus dat er een verband was anders zou ik er niet naar vragen. Ik vind het geluid van de lasers in space battles wel de bOmB! daar toch een pluspuntje voor.
Het geluid van de lasers in alle Starwars is bruut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Persoonlijk vind ik de demo helemaal top. Na de tutorial had ik wel even het gevoel van "wtf, moet ik dit allemaal gaan onthouden", maar eenmaal in het spel wees alles zichzelf wel.

Net als de meeste personen hier ging ik de spacebattle in met maar een paar X en Y -wings waardoor ik compleet weggevaagd werd. 2e ronde had ik 2 cruisers en 20 squadrons, en de 3e keer had ik zelfs de milennium falcon meegenomen in het spacegevecht!
Over de spacegevechten ben ik enorm te spreken. Het is misschien een beetje trial and error omdat je vantevoren niet weet wat je moet verwachten, maar als de fleets een beetje gematched zijn is het erg leuk.

Bij de land-battle trapte ik er weer in; maar een paar tanks de planeet op. At-at mn basis in: game over.
De tweede rond de Atat bestookt met mn y-wings waardoor hij afdroop de basis in, en ik rustig de verschillende reinforcement points kon veroveren. Wat ik handig vind, is dat je via deze points extra units naar de planeet kan halen.
Overigens kreeg ik Chewie niet in de atat :(

Meestal ben ik absoluut tegen RTS games (of levels in RTS games) waarbij je een missie moet doen met een vooraf ingesteld aantal schepen, maar doordat je ze vantevoren zelf kan bouwen, en in landbattles reinforcements kan inroepen vind ik de demo toch erg leuk om te spelen.

Qua performance; alles liep soepel op mn bescheiden systeem, al kreeg ik tijdens de "climax" van de landbattle wat stotteringen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een leuke mod in progress gezien voor de echte game: http://www.imperialassault.com/
voegt de republic en de seperatist toe, en nieuwe units voor de empire en alliance. (b-wings, e-wings, tie interceptors, tie defenders etc.)
Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Is de volledige game al uit dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Nee, en wanneer die uitkomt kan je in de startpost terug vinden ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Het was zegmaar een reactie op Olly4 :P
Maar ik las te snel :P had was een mod _in progress_. Ik dacht dattie al klaar was..

o wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik vindt het erg jammer dat Darth Vader's Executor niet in het spel zit, dat ding is echt gigantisch.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforce.net/swtc/Pix/ssd/ssdisd.gif

Veel meer informatie

[ Voor 3% gewijzigd door Switch op 26-01-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Kan niet want die space-mapjes zouden volledig gevuld zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

als je nu al ziet hoe groot sommige star destroyers eruit zien dan zou dat ding idd de hele map in beslagnemen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Dan maken ze de maps maar wat groter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Als ik het juist heb, zou het chronologisch gezien zelfs niet kunnen. Het spel Empire at War speelt zich af enkele jaren voor (en tijdens?) Episode IV en volgens de link die je gepost hebt, is de Executor dan nog niet gebouwd.
The first four Executor-class ships were constructed in the months following the Battle of Yavin and the destruction of the first Death Star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:33:
Als ik het juist heb, zou het chronologisch gezien zelfs niet kunnen. Het spel Empire at War speelt zich af enkele jaren voor (en tijdens?) Episode IV
[...]
als je dat zo gaat bekijken dan speeld het zich af denk ik tussen deel 4 & 5 omdat Han Solo en Chewbacca pas aan het einde van deel 4 bij de rebellen joinen..

:edit!
En de ATAT's die kwamen pas aan het begin van The Empire Strikes Back (deel 5) en dat waren test modellen als ik het goed heb... sorry het waren de eerste complete modellen die ze gebruikten. ze gebruikten dit om te zien hoe de AT AT zijn "preformance"was in extreme (weer) omstandigheden

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ik ben zo geen grote Star Wars kenner dat ik al die dingen weet ;) Maar op de site van Empire at War staat dat het spel zich afspeelt enkele jaren voor Episode IV dus ik kan het maar vermelden :P

[ Voor 8% gewijzigd door D-Three op 27-01-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah da klopt dan niet echt.. toch wel een kleine *blunder* van hun om zich daarin te gaan vergissen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:01
Switch schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 20:17:Ik vindt het erg jammer dat Darth Vader's Executor niet in het spel zit, dat ding is echt gigantisch.
Misschien iets voor een add-on die ongetwijfeld zal worden uitgebracht? :P Lijkt mij in ieder geval vet om dat ding te belagen!

[ Voor 7% gewijzigd door artacis op 27-01-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met nog een death star 2 erbij :9

Edit: weet trouwens iemand hoe het zal gaan met de deathstar? als je die hebt gemaakt kun je dan planeet na planeet opblazen (waarvoor die gemaakt is) of kun je er alleen maar ruimteschepen en land basissen er mee vernietigen?

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 13:39:
Met nog een death star 2 erbij :9

Edit: weet trouwens iemand hoe het zal gaan met de deathstar? als je die hebt gemaakt kun je dan planeet na planeet opblazen (waarvoor die gemaakt is) of kun je er alleen maar ruimteschepen en land basissen er mee vernietigen?
Denk dat je die niet kunt gebruiken maar alleen kunt kapot maken. En anders zal hij wel ter verdediging gebruikt worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimy
  • Laatst online: 15-10-2024

Vimy

Gaan met die banaan!

Heb paar dagen geleden ook een mod gedownload voor de demo :) Je moet maar eens een kijkje nemen op het officiele forum op de site van lucasarts :)
Zaten zeer veel nieuwe schepen bij, waaronder
*tromgeroffel*
Een Super Star Destroyer!! (zoals de Executo )Dus, hij zit al in het spel :) Wachten op de retail :p
Vind het wel jammer dat grote schepen zeer lomp zijn, ze veranderen traag van richting enzo. Kan soms lastig zijn in cruciale momenten.

http://www.noizystudios.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linkje toevallig? Kan op die offi forums echt niks vinden :X
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste