[PC] Star Wars Empire At War

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 5.296 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

zimmy schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:21:
[...]

Gamespot staat vol met Lucasart reclame, dus dat verklaart een hoop denk ik ;).
Gelukkig, nog iemand die het door heeft.... :)

Het is mij inmiddels duidelijk dat Gamespot VERRE van betrouwbaar is... De verschillen met andere gaming sites en reviews zijn te groot. Inderdaad, ze worden gewoon gesponsored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Darth Malak schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:36:
Gelukkig, nog iemand die het door heeft.... :)

Het is mij inmiddels duidelijk dat Gamespot VERRE van betrouwbaar is... De verschillen met andere gaming sites en reviews zijn te groot. Inderdaad, ze worden gewoon gesponsored.
Ik kijk altijd op gamerankings, dan zie ik tenminste in 1 oogopslag de scores die de grootste gamesites geven. Gister als klein beetje SW fan het spel aangeschaft. Heb alleen nog maar tijd gehad om de eerste tutorial te spelen, dus echt een goede complete indruk heb ik nog niet, maar ik vond het er toch wel goed uit zien. RTS vind ik wel leuk, zolang het maar niet te uitgebreid is. Als ik hier zo de verhalen lees zit ik wat dat betreft wel goed. En fouten in het spel, ach ik ga er voorlopig van uit dat het nooit zo erg kan zijn als in SW:KOTOR2.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

SW Kotor 1 en 2 zijn wat mij betreft met gigantische afstand de beste starwars games die ooit zijn uitgekomen. SW EAW komt er nog niet in de buurt. In mijn ogen heeft deze game geen enkele replay value en is zo kort dat er weinig lol aan te beleven is. En ik ben een echte RTS/FPS freak. Sorry hoor maar met 10 korte missies kom er je er niet positief vanaf bij mij. Verder heb ik geen enkele interesse deze game on-line te gaan spelen (geen tijd) dus blijft er verdomd weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Darth Malak schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:38:
SW Kotor 1 en 2 zijn wat mij betreft met gigantische afstand de beste starwars games die ooit zijn uitgekomen. SW EAW komt er nog niet in de buurt. In mijn ogen heeft deze game geen enkele replay value en is zo kort dat er weinig lol aan te beleven is. En ik ben een echte RTS/FPS freak. Sorry hoor maar met 10 korte missies kom er je er niet positief vanaf bij mij. Verder heb ik geen enkele interesse deze game on-line te gaan spelen (geen tijd) dus blijft er verdomd weinig over.
KOTOR1, helemaal mee eens, KOTOR2 in de verste verte niet wat mij betreft. Het ging heel lang goed in dat spel, totdat ik in een iets andere volgorde dan de makers voorzien hadden de quests speelde en ik daardoor mijn schip niet meer kon verlaten. Fijn als je al op 90% van het verhaal zit. Hier hadden anderen ook last van, maar Lucasarts heeft totaal niets gedaan om de problemen op te lossen. Wel leuk een patch uitbrengen met betere kwaliteit tussenfilmpjes, ja hoi, los ^@%$# de problemen op! Poeh, ik kan me er nog over opwinden zo ongeveer een jaar na dato.

Afijn, ontopic nu: maar 10 missies? Oh? Ik dacht dat je een hele hoop planeten moest veroveren door eerst space battles en later grondgevechten. Had toch zeker daardoor een missie of 30 verwacht. Hmmm. Ik ben nu toch wel benieuwd in hoeveel tijd de mensen hier het offline gedeelte uitgespeeld hebben!

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik heb 1 campagin in een weekend uitgespeeld met een paar uurtjes spelen... :( En ja, 10 missies en een slotmissie ofzo...

(En ja, je hebt gelijk over KOTOR 2, crappy game op sommige punten al ben ik gelukkig niet de problemen tegen gekomen die jij beschrijft!...). KOTOR2 was ook niet door BIOware gemaakt geloof ik. Als je kijkt naar de kwaliteit van neverwinter nights and KOTOR1 dan hoop ik dan er ooit nieuw leven geblazen wordt in de Bioware groep.

[ Voor 76% gewijzigd door Darth Malak op 24-02-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Ik ben al een paar dagen aan het spelen. De campaigns zijn idd erg aan de korte kant. Maar ja dan is er natuurlijk weer plek voor een paar extension packs. Want de toostjes Kaviaar moeten natuurlijk wel geserveerd blijven worden bij Lucasart en Petroglyph.

Wat ik wel een beetje raar vindt is dat als je in de campaigns grond troepen produceerd deze op de planeet blijven totdat je ze in een baan om de planeet brengt. Maar in de Skirmisch ze meteen in een baan om de planeet geplaatst worden. Om ze vervolgens weer op de planeet te zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door RAF1 op 24-02-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

Darth Malak schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:28:
(En ja, je hebt gelijk over KOTOR 2, crappy game op sommige punten al ben ik gelukkig niet de problemen tegen gekomen die jij beschrijft!...). KOTOR2 was ook niet door BIOware gemaakt geloof ik. Als je kijkt naar de kwaliteit van neverwinter nights and KOTOR1 dan hoop ik dan er ooit nieuw leven geblazen wordt in de Bioware groep.
kotor2 was gemaakt door obsidian. en het had ook wel een geweldig spel kunnen worden maar lucasarts wou het op tijd af hebben en dus werd er veel content gekickt en was er niet genoeg tijd voor een fatsoenlijke bug sweep.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

overigens zijn ze bezig met een patch die dat allemaal verhelpt in kotor2. Het duur alleen wat lang :P.

[rml]odan in "[ Xbox / PC] Knights of the Old Republic ..."[/rml]

o jij postte dat dus 8)7.

[ Voor 33% gewijzigd door Tripp op 24-02-2006 16:42 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tripp schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:41:
overigens zijn ze bezig met een patch die dat allemaal verhelpt in kotor2. Het duur alleen wat lang :P.

[rml]odan in "[ Xbox / PC] Knights of the Old Republic ..."[/rml]

o jij postte dat dus 8)7.
Dat project loopt volgens mij al jaren maar nog steeds geen download... Verder zijn het enkele kleine fixes en wat extra content die ze toevoegen. Ik heb KOTOR 2 3x gespeeld, 2x op de PC en 1x op de XBOX en vond het nog steeds een spel wat zeer de moeite waard is... Jammer alleen dat er geen KOTOR 3 komt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

Darth Malak schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:19:
[...]

Dat project loopt volgens mij al jaren maar nog steeds geen download... Verder zijn het enkele kleine fixes en wat extra content die ze toevoegen. Ik heb KOTOR 2 3x gespeeld, 2x op de PC en 1x op de XBOX en vond het nog steeds een spel wat zeer de moeite waard is... Jammer alleen dat er geen KOTOR 3 komt... :(
misschien beter om dit verder te doen in het kotor topic. maar waar haal jij je info vandaan dat er geen deel 3 komt? zo zijn er ook mensen die laatst met "feiten" aankwamen dat deel 3 bijna de winkels in kan.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:34
Darth Malak schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:19:
[...]

Dat project loopt volgens mij al jaren maar nog steeds geen download...
Niet overdrijven ;) In maart is Team Gizka een jaartje bezig.
Verder zijn het enkele kleine fixes en wat extra content die ze toevoegen.
Die extra content maakt het voor mij de moeite waard om te wachten op het einde van hun "Restoration Project". Er zijn trouwens nog twee andere teams bezig met de reconstructie van planeet M4-78 oftewel de droid-planeet. Maar daar
Ik heb KOTOR 2 3x gespeeld, 2x op de PC en 1x op de XBOX en vond het nog steeds een spel wat zeer de moeite waard is... Jammer alleen dat er geen KOTOR 3 komt... :(
KOTOR1 heb ik tweemaal gespeeld op de PC en KOTOR2 éénmaal op de XBOX. Ontelbare uren mee bezig geweest maar het einde van KOTOR2 deed afbreuk aan het volledige spel.
Is er trouwens geen sprake geweest van een KOTOR 3? Alleen zou het spel niet echt meer lijken op 1 & 2 omdat het een ander combat systeem zou zijn. Meer real-time volgens de geruchten. Maar dat zie ik liever niet gebeuren aangezien het spel veel van zijn charme zou verliezen.
Ik had wel gehoopt dat ze "The Old Republic"-universum wat meer zouden uitbouwen. Het bied perspectieven in plaats van steeds weer diezelfde films uit te melken :P

En eigenlijk gaan we erg off-topic. ;) Ik denk dat ik EAW dit weekend eens ga halen. Zeer veel positiefs heb ik er hier nog niet over gelezen maar ik wil petroglyph toch een kans geven :P En vooral, er wordt een "Old Republic"-mod klaargestoomd: The Sith Wars ;)
De Legacy of War-mod oogt trouwens ook mooi:
Afbeeldingslocatie: http://legacy.gamemod.net/Images/renders/SSD2thumb.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door D-Three op 25-02-2006 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen hulp met warez hier op GoT!

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 25-02-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
ja koop het spel n00b

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik kan niet inzoomen tijdens een land of space battle; volgens de manual zou dat mbv de CTRL toets gaan, maar niet bij mij ...

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Net zoals ik de DVD kopen :O

[ Voor 60% gewijzigd door Crash op 25-02-2006 18:15 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@ t-rex1

We bieden op deze site geen hulp bij illegale spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
VonFoX schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 16:36:
[...]

Net zoals ik de DVD kopen :O
Dan nog zou hij het niet direct kunnen spelen, moet ie eerst daemon tools uitzetten ;) Hint: Doe wat ik ergens eerder in dit topic gezegd heb.

Nog meer hint: lees de #$^$%& nfo eens een keer, misschien handig :P

[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 25-02-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik ben een HEEL groot SW fan, maar ben al te vaak teleurgesteld in SW spellen om er nog 1 te kopen voor ik 'm geprobeerd heb. Dus de ISO maar gedownload en geprobeerd... blij toe dat ik 'm niet gekocht heb. Weinig diepgang, veels te weinig units, doet me denken aan de vorige RTS (Galaxies als ik het me goed herinner) maar wederom net niet. Heb voor een goeie test in 1 dag de rebel kant maar uitgespeeld en niet meer begonnen aan Empire. Uninstalled, en ik gooi vanavond wel de DVD van A New Hope erin als compensatie.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de Empire kant uitgespeeld...

Moet zeggen dat het spel zwaar tegenvalt. Weinig diepgang, weinig verschillende units, te repititief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ik krijg het maar niet voor elkaar om de deathstar te laten vuren bij die missie dat je elderaan moet vernietigen, iedereen en alles is dood en ik heb op shift-D gedrukt. Vervolgens gaat de melding weg dat je kan vuren maar vervolgens gebeurd er nog niks?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Laatst online: 15-08-2021
Zo te zien zijn er een boel mods op komst, maar de vraag is:
- Is dat voor SP of MP?
- Hoe lang gaat het duren, voordat we die dingen gereed kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SithWarrior schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:45:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om de deathstar te laten vuren bij die missie dat je elderaan moet vernietigen, iedereen en alles is dood en ik heb op shift-D gedrukt. Vervolgens gaat de melding weg dat je kan vuren maar vervolgens gebeurd er nog niks?
Klik op de Deathstar, in het tabelletje onderin waar je normaal je units + abilities kunt zien kun je nu op een hendel klikken = overhalen = deathstar vuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Hmm ik snap er echt geen moer van, ik heb screenshots gezien van waar die hendel moet zitten maar die zit er bij mij mooi niet. Ik kan ook op geen enkele manier de deathstar selecteren, ik heb al van alles geprobeerd maar voorlopig doet hij helemaal niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 11:03

Lorn

I have a bad feeling...

Ik begin ontzettend te balen van die land battles, die zijn echt niet tof. Er zijn twee planeten waar ik gewoon niks kan beginnen. Naboo en Dantooine zijn onneembaar. Op het moment dat het gevecht begint word ik meteen gerushed door een heleboel van die Rebel tanks. Met maximaal 3 units die ik mag deployen is er gewoon geen doorkomen aan.

In vergelijking met die land battles zijn de space battles echt kinderlijk simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
SithWarrior schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 22:42:
Hmm ik snap er echt geen moer van, ik heb screenshots gezien van waar die hendel moet zitten maar die zit er bij mij mooi niet. Ik kan ook op geen enkele manier de deathstar selecteren, ik heb al van alles geprobeerd maar voorlopig doet hij helemaal niks :(
Je moet je death star alleen naar een planeet sturen. Als je andere schepen meestuurt werkt het niet (bij mij toch niet).

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Nou, heb er spijt van dat ik hem gekocht heb. Het is wel een mooi spel, mooi geluid, maar het is allemaal hetzelfde. Door te richten op space en op land battles is geen van beide echt je van het.

Iemand 2e hands EAW kopen? :P

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

AJ1815 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:23:
Zo te zien zijn er een boel mods op komst, maar de vraag is:
- Is dat voor SP of MP?
- Hoe lang gaat het duren, voordat we die dingen gereed kunnen verwachten?
Dat is het enige wat dit spel zou kunnen redden, die mod met dikke uitbreiding qua expanded universe. Vooral een SSD in het spel zou erg mooi zijn, al zou dat ding alle schaal uit het spel halen... een SSD is een x aantal keer de lengte van een ISD, dus dat zou waarschijnlijk niet heel speelbaar op de map passen :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:55:
Nou, heb er spijt van dat ik hem gekocht heb. Het is wel een mooi spel, mooi geluid, maar het is allemaal hetzelfde. Door te richten op space en op land battles is geen van beide echt je van het.

Iemand 2e hands EAW kopen? :P
voor een euro ja meer vind ik het niet waard.
zelfs het downloade neit waard.
zo kort spel ik denk dat het spel net zo lang duurt als alle star wars films kijken.
ong 10 uurtjes alsj e beetje traag ben enz en je egt alles wilt doen mp en sp.
ze hadde er beter wat meer tijd in kunne steken.
en wat meer moeite dan was spel stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:33
Lorn schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:14:
Ik begin ontzettend te balen van die land battles, die zijn echt niet tof. Er zijn twee planeten waar ik gewoon niks kan beginnen. Naboo en Dantooine zijn onneembaar. Op het moment dat het gevecht begint word ik meteen gerushed door een heleboel van die Rebel tanks. Met maximaal 3 units die ik mag deployen is er gewoon geen doorkomen aan.

In vergelijking met die land battles zijn de space battles echt kinderlijk simpel.
*kuch* bombing run

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
bombing run
koffie
bombing run
eten
bombing run
wc
bombing run
rondje rond de huis
bombing run
klaar alles plat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Ik vind de ion cannon trouwens leuk in space battles. Ah, schattige ISD, komt keihard attacken... BZzzzzzzzzzt ion'd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeleken Met Starwars:Rebbelion vind ik dit spel echt ruk

Rebelion was veel te veel simulatie/mircomanagement/veel te uitgebreid om populair te worden
Maar waarom moet het dan weer super radicaal oppervalkkig?

simpele dingen
-als ze gewoon wat meer heroes geven: hoeft niet meteen 50 ofzo maar 10 mag toch wel
-meer verschillende troepen en schepen, mischien wel meest teleurstellend punt
-espionage en alles daarom om heen, gewoon niet of nauwleijks aanwezig.

enigste toevoeging,
grond gevecht. ach dat hebben ze wel aardig gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Hmm..
De demo vond ik cool, en ik aardig Star Wars fan, RTS'en vind ik vaak leuk, maar na 2 uur zie ik deze game eigenlijk niet meer zo zitten..

Met name het aangevallen worden op planeten waar je niet meer mee bezig bent is nogal hinderlijk. Je hebt nooit de capaciteit om overal een sterke vloot neer te zetten, dus wordt je overrompeld. Als je 20 seconden later een vloot die kant op stuurt is er opeens een space station, 3 destroyers etc. etc.

Dat maakt het voor mij niet leuker ...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Inderdaad, er is bij lange na niet genoeg waarschuwing over een aanval. Daarbij vind ik het verdomde vervelend dat je tijdens pauzes geen orders kunt laten uitvoeren; op het moment dat zo'n alert komt heb je ongeveer 2 seconden responstijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Volledig mee eens!!! ;) (behalve dan dat de land battles ook behoorlijk ruk zijn gezien het extreem kleine aantal eenheden en het ontbreken van enige orginaliteit).

Volgens mij is dit wel de meest opervlakkige game die ik gespeeld heb (op pong na dan).

Ik heb na dat ene weekend dat ik de game gekocht (en de rebellion campaign heb uitgespeeld) totaal geen behoeft meer gehad om het te spelen... :( Een dure 45 euro...
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 01:59:
Vergeleken Met Starwars:Rebbelion vind ik dit spel echt ruk

Rebelion was veel te veel simulatie/mircomanagement/veel te uitgebreid om populair te worden
Maar waarom moet het dan weer super radicaal oppervalkkig?

simpele dingen
-als ze gewoon wat meer heroes geven: hoeft niet meteen 50 ofzo maar 10 mag toch wel
-meer verschillende troepen en schepen, mischien wel meest teleurstellend punt
-espionage en alles daarom om heen, gewoon niet of nauwleijks aanwezig.

enigste toevoeging,
grond gevecht. ach dat hebben ze wel aardig gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 03-03-2006 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
De game is gewoon saai, binnen no-time liep ik door beide campaigns (eerst medium to hard) zonder dat het me eigenlijk echt boeide. Enige echte pluspunt is dat de spacebattles er zo goed uitzien imo

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 08-09 16:36
Damn bij start t spel helemaal niet op... krijg het intro dan loading en dan knalt ie terug naar de desktop.. :'(

ik heb patch 1.02 geinstalleerd...
heb een Ati 9700 videokaart met de nieuwste drivers...
ik heb een laptop met widescreen.. zou het daar aan kunnen liggen?
verder geen enkel probleem met andere spellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

low_n_slow schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:42:
Damn bij start t spel helemaal niet op... krijg het intro dan loading en dan knalt ie terug naar de desktop.. :'(

Het probleem met laptops is dat heel vaak de videokaarten niet onder stuund worden.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Heeft iemand multiplayer games gespeeld, op het internet dus.
Als ik een game join of host en uiteindelijk start dan gaat er iets mis met connectie maken. Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Op de lucasarts forums van EaW is weinig te vinden (geen search optie).
Portforwarding staat goed enzow.
Vrij irritant, dat je niet normaal online kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 10-09 20:32
Nat uitzetten, upnp uitzetten (ingame bij options) en het werkt... fijn dat dat dus niet in manual ofzo staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
UNICRONBOT schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 12:04:
[...]

Het probleem met laptops is dat heel vaak de videokaarten niet onder stuund worden.
onzin ik heb gewoon een ati 9700 kaart die echt met alles het doet behalve dit spel.. en ja in de handleiding staat dat ie ondersteunt wordt.. dus wat jij beweerdt is onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hmm.. net nog wat uurtjes gespeeld om toch een wat beter idee te kunnen krijgen van de game.
Ik moet zeggen dat ik wel iets positiever ben dan ik was. Op zich zijn sommige planeten best leuk om te veroveren en de space-gevechten kunnen indrukwekkend zijn.

Toch blijven wat minpunten steken:
- De random attacks: 2 seconden vantevoren krijg je een waarschuwing, en als de vijand wint heeft hij 10 seconden later een enorm leger staan
- Weinig units. Natuurlijk moet de maker zich houden aan het SW universum, maar het is toch wel een beetje aan de magere kant

En als laatste, maar dat is gewoon "het soort spel", bij een RTS wil ik een basis bouwen, zo sterk als maar kan, en dan allout aanvallen. Daar wordt je in deze game ernstig in beperkt door de opzet dat je op planeten geen basissen kan bouwen (niet echt iig) en je zowel op land als in space maar een beperkt aantal units mee kan nemen (random?).

Al met al aardig, maar absoluut geen topper. En dat is jammer, ik had na de demo meer verwacht.

trouwens, kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien hoeveel units er in space of op land zijn van de vijand? Nu is het constant een gok als je attacked. Ik kan alleen zien hoeveel structures er zijn...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

cheiron schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:50:
- Weinig units. Natuurlijk moet de maker zich houden aan het SW universum, maar het is toch wel een beetje aan de magere kant
Zeker niet. Het SW universe is juist heel rijk aan units die zijn toegevoegd in de jaren na de films, dus vanaf 77 tot 2006, via RPGs en boeken en spellen etc. Waarom niet meer daar uit putten? Naa rmijn gevoel hebben ze zich er te makkelijk vanaf gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Acolyte57 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:01:
[...]
Zeker niet. Het SW universe is juist heel rijk aan units die zijn toegevoegd in de jaren na de films, dus vanaf 77 tot 2006, via RPGs en boeken en spellen etc. Waarom niet meer daar uit putten? Naa rmijn gevoel hebben ze zich er te makkelijk vanaf gemaakt.
Ik denk dat je mn post een beetje verkeerd leest. Ik zeg niet dat de SW universe aan de magere kant is, maar de selectie die zij hebben genomen. We zijn het dus helemaal eens ;)

Maaruh.. iemand die mij kan vertellen of ik kan zien hoeveel units de vijand heeft op een planeet of in space?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-08 22:13
low_n_slow schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:42:

ik heb hetzelfde probleem op 2 pc's bij mij thuis
als die opstart zie ik eerst grijs beeld en dan zie ik het loading scherm en dan knalt hij terug naar desktop :(

ook patch 1.02 geinstalleerd maar zonder patch gebeurt het zelfde.
geforce 4 mx440 128mb nieuwste drivers
amd athlon 2.4 ghz xp
windows xp SP 2
1 gig ram

[ Voor 3% gewijzigd door ProVine op 06-03-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Laatst online: 15-08-2021
Volgens mij wordt de GF4 serie niet ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
huh ? wel tog

een vriend van mij heeft ook een mx440 en bij hem werkt het wel

Hello everyone, as promised here are the min specs for EAW!

Computer: 100% DirectX 9.0c compatible computer
CPU: Intel Pentium III 1.0 GHz or AMD Athlon 1.0 GHz
Operating System: Windows 2000, Windows XP
Ram: 256MB
Graphics Card: 32 MB graphics card with Hardware Transform and Lighting (T&L) capability
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible, PCI or Onboard Audio Device
Internet: 56kbps or faster connection (required for multiplayer only)

dus lijkt mij zeker wel dat hij moet werken met een 128 mb videokaartje
en de system check wat je kan doen ,daar slaag ik 100 % oftewel de game zegt dat ik het kan spelem

[ Voor 8% gewijzigd door ProVine op 06-03-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
AJ1815 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:20:
Bij mij draait hij gewoon op een Ti4200.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een mx is wat anders dan een ti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
Q: NVIDIA GeForce 256, GeForce2, GeForce2 MX, and GeForce4 MX may experience the following issues
A: When playing Star Wars: Empire at War on a graphics card with one of these chipsets, you may experience the following issues:
de problemen die je met een mx kan hebben zijn dat kwaliteit enzo slecht kan zijn :P

oftewel op de site van lucasarts zeggen ze dat het wel moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
AJ1815 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:20:
cheiron schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:36:
[...]

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:37:
een mx is wat anders dan een ti.
Maar daar wordt dan ook niet naar gevraagd ;)
Je hebt natuurlijk gelijk hoor, dat staat buiten kijf

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:45:
Maar daar wordt dan ook niet naar gevraagd ;)
Je hebt natuurlijk gelijk hoor, dat staat buiten kijf
Ik poste dat zo 'rauw' omdat je de intensie geeft dat zijn videokaart ook moest werken omdat jij ook een GF4 hebt terwijl de mx versies van de GF4 way slechter zijn (kwa ondersteuning van features) dan de TI versies en daardoor niet die zekerheid geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
ok maar de mx werkt wel op sweaw teminste als ik lucasarts moet geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Gezien de hoeveelheid posts of het gebrek daarin in deze thread lijkt het me dat gelukkig de mensen hebben gelezen wat een mislukking dit spel is en hebben afgezien van aankoop. Ik baal in ieder geval dat ik 45 euro heb weggegooid.

Deze staat hoog in mijn top 5 van grotste flops in de geschiedenis... :(

Zonder het starwars theme had deze een 4 gescoord.
Acolyte57 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:01:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:48
Lieve tweakers! Hou deze modders in de gaten, ziet er in ieder geval allemaal zeer veelbelovend uit!

http://www.imperialassault.com/rote/screenshots.htm :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Looking good! Al had het natuurlijk al in de game moeten zitten.

Ik heb een vraagje, misschien kan iemand die al wat verder is mij helpen: Ik heb Mon Calamari overgenomen, maar kan nog altijd geen Calamari Cruisers bouwen. Moet ik tot later in het spel wachten of is er iets niet goed gegaan.

Ben momenteel bij de missie dat ik naar Azterri moet met een vloot (wat nog een heel eind weg is..)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

cheiron schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:34:
Looking good! Al had het natuurlijk al in de game moeten zitten.

Ik heb een vraagje, misschien kan iemand die al wat verder is mij helpen: Ik heb Mon Calamari overgenomen, maar kan nog altijd geen Calamari Cruisers bouwen. Moet ik tot later in het spel wachten of is er iets niet goed gegaan.

Ben momenteel bij de missie dat ik naar Azterri moet met een vloot (wat nog een heel eind weg is..)
Je moet langer wachten. tot de enerlaatste of laatste campaign level.. Sterker nog toen ik ze kon gaan bouwen was de campaign voorbij! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Darth Malak schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:48:
[...]

Je moet langer wachten. tot de enerlaatste of laatste campaign level.. Sterker nog toen ik ze kon gaan bouwen was de campaign voorbij! :(
BAH!
Dat is balen zeg. Waarom dan die planeet nog overnemen?

bedankt voor de info in ieder geval

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet ook even de demo geïnstalleerd en geprobeerd. (kwam bij de pc gameplay)

En het heeft nog geen 5 minuten opgestaan. Ik weet ook wel dat dit een te korte tijd is om het spel te leren appreciëren. En misschien mis ik zo wel iets wat na meer gamen pas naar boven komt.

Maar de eerste indruk was toch niet zo goed. Ik merk wel dat ik de laatste tijd veel vlugger een game opgeef, of mij veel vlugger baseer op een eerste indruk. Misschien het overaanbod aan games en demo's. En de steeds minder wordende interesse, maar een goed game vinden is moeilijk tegenwoordig.

Maar op terug te komen op EAW... Ik vind de interface in de demo nogal onoverzichtelijk uitzien.

En de ene space battle die ik rap even probeerde vond ik eigenlijk vrij waardeloos.

En daarom wou ik vragen: wie heeft hier ooit Homeworld 2 gespeeld? Dit is ook een space battle RTS (met de klassieke units: fregatten, battle cruisers, enz... + nog een paar aardige extraatjes)
Hoe vinden jullie dan deze spacebattles zich verhouden tot die in HW2. Persoonlijk vind ik HW2 fijner om te spelen (wel nogal moeilijk, dat wel) Grafisch ook heel mooi (game is al verscheidene jaren oud) en gewoon 'volwassener' dan EAW. Bij de laatste komen de battles nogal 'cartoony' over.

Anyway, ik zal nog maar eens de demo proberen en iets langer volhouden, misschien wordt het nog wel iets.

Maar voor wie graag space battles speelt kan ik zeker Homeworld 2 aanraden. Veel diepgang, vrij moeilijk, grafisch heel mooi, ook op mindere systemen, (zoals gezegd, game is paar jaar oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

cheiron schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:59:
[...]

BAH!
Dat is balen zeg. Waarom dan die planeet nog overnemen?

bedankt voor de info in ieder geval
Omdat dat de 1 na laaste missie is, die planeet verdedigen omdat de empire met groot matrieel daar heen komt (op medium met 42 geloof ik) dus je kan maar beter meteen goed beginnen toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

Net de Rebbel versie uitgespeeld op Medium. (Empire vorige week al) Maar ik vond het verschikkelijk jammer. Vooral de laatste missie...
spoiler:
Tegen de Deathstar

Ik zet een gigantische floot in elkaar (10 mon calamari cruisers... 30 y wing, 20 xwing, 20 awing en nog zo'n 50 stuks van de andere vormen van schepen) om die laatste battle te spelen... En waar komt de empire mee aan? 2 imperial en 2 victory star destroyers en een handje vol kleiner grut.

Ik denk dat ik 10 fighter squadrons ben kwijt geraakt totaal... Heb niet eens re-enforcements hoeven sturen...

Erg jammer.

Maar dat gewoon de laatste missie. Overal vond ik het spel wel leuk. Wat kort... maar leuk om zelf zo'n floot te kunnen besturen en dan tegen de empire/rebelion kunnen vechten.

[ Voor 19% gewijzigd door Namu op 11-03-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik ben dus wat geduldiger geweest :) en toch de tutorial eens effe doorlopen. Het is nu heel wat duidelijker ;)

Alhoewel ik toch nog niet echt een grote affiniteit voel met de game. Het is allemaal wel goed uitgedacht en zo, maar toch... Ik zal het maar bij de demo houden, niet echt iets wat ik zou kopen dus.

@Namu, als je het leuk vind om grote vloten met alle soorten schepen tactisch te besturen en te navigeren moet je ZEKER homeworld 2 eens proberen. Imo steekt de space battle in HW ver uit boven die in EAW.

(en vergis ik mij nu, of vliegen die scheepjes allemaal in hetzelfde platte vlak? :X , ok ze gaan wel een beetje naar omhoog en beneden bij het vechten, maar units veprlaatsen gebeurt op de standaard rts manier, door ze te verslepen in een vlak? Zware misconceptie imo. hallo, 3D space?? In homeworld kan je tenminste van de drie dimensies gebruik maken (het is dan ook een space battle.) en de verhoudingen en schalen komen toch iets logischer en correcter over. In EAW lijk je wel met speeldgoed te spelen. Grote, icoonachtige schepen die nog eens dicht bij elkaar staan tijdens battle en zo)

Edit: sorry dat ik zo doordram over die homeworld. Maar bij _star wars_ denk je toch meteen aan de ruimte, space battles, 3D, enz... En de enige referentie die ik daarvoor heb, om de manier van spelen uit EAW tegenover te zetten, is, idd, homeworld 2. Dus dat leidt er mij toe om toch mijn twijfels te hebben bij de space gameplay uit EAW

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het spel.
Telkens als ik het spel wil opstarten knalt hij er op een gegeven moment uit. Het gaat als volgt;
Ik krijg eerst het logo te zien met wat tekst van Star Wars Empire at War, daarna het logo van Lucas Arts, maar als hij dan het menu wil gaan laden knalt hij er opeens uit.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Patch 1.01 en 1.02 geinstalleerd, opnieuw geinstalleerd maar niks hielp.
Hier bij mijn systeemspecs:

Intel Pentium 4, 3.04 GHZ
1,5 GB DDR-SD Ram
ATI Radeon 9800Pro 128MB
SoundBlaster Audigy 2

Hopelijk kunnen jullie mij helpen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:27

Shabbaman

Got love?

Dat is nog eens een verassend einde ;)

EDIT:

lees net vnzl's bericht (ja, ik ben ongeduldig). Suggestie: start eens op in safe mode. Als dat werkt, dan moet je misschien de refresh rate aanpassen.

[ Voor 31% gewijzigd door Shabbaman op 12-03-2006 14:10 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik proberen, even installeren dan maar weer!
Waar en hoe start ik hem op in safe mode? Gewoon bij Start -> Programma's - LucasArts -> en dan EAW Safe Mode ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor dubbelpost, maar nadat ik hem heb opgestart in Safe Mode knalt hij er weer uit.
Is er niks anders tegen tedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:44:
Sorry voor dubbelpost, maar nadat ik hem heb opgestart in Safe Mode knalt hij er weer uit.
Is er niks anders tegen tedoen?
ik heb er ook last van (zie een paar posts terug) maar tot op heden heb ik geen oplossing....
dus mocht iemand nog een idee hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:59:
En daarom wou ik vragen: wie heeft hier ooit Homeworld 2 gespeeld? Dit is ook een space battle RTS (met de klassieke units: fregatten, battle cruisers, enz... + nog een paar aardige extraatjes)
Hoe vinden jullie dan deze spacebattles zich verhouden tot die in HW2. Persoonlijk vind ik HW2 fijner om te spelen (wel nogal moeilijk, dat wel) Grafisch ook heel mooi (game is al verscheidene jaren oud) en gewoon 'volwassener' dan EAW. Bij de laatste komen de battles nogal 'cartoony' over.
Op zich in hetzelfde genre is Nexus al een tijdje uit, ook een heel erg relaxt spacefleet sim spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acolyte57 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 01:45:
[...]
Op zich in hetzelfde genre is Nexus al een tijdje uit, ook een heel erg relaxt spacefleet sim spel.
Bedankt voor de tip, ik zal wel eens een demootje zoeken om één ander te proberen :)

Persoonlijk, na toch wat extra spelen en de tutorials te doorlopen vind ik de space missies in EAW toch maar niets eigenlijk. Het mist gewoon iets, zeker als je kijkt hoe boeiend, interessant en uitdagend ze in HW2 zijn. Daar lijkt het ook gewoon 'epischer' en veel gewichtiger te zijn. Meer het gevoel dat je met iets belangrijk bezig bent. In EAW is het gewoon nogal knullig eigenlijk. Standaard rts manier van bewegen en zo, maar dan in de 'ruimte' (plat vlakje met wat stenen tussen)

Ook de graphics vind ik zwaar ondermaats in de ruimte. Onbegrijpelijk eigenlijk, het lijkt wel een spel van 2003 of zo. (Nu weet ik ook wel, het zijn statische objecten in een lege ruimte met hier een daar een brokstuk, hoe 'mooi' kan je zoiets maken. Maar ondanks de leeftijd van HW2 is ook dat heel wat beter visueel gepresenteerd)

Een gemiste kans dus, de space battles, heel jammer. Star Wars biedt heel wat potentie om daar iets mooi van te maken.

De landbattles in EAW zijn wel 'normaal' en 'in orde'. Maar verder ook weinig spectaculairs eigenlijk. Ok, rts blijft rts, wat kan je eraan doen. Maar op land voelt het toch ook niet echt inspirerend aan. Gewon standaard zullen we zeggen.

De cinematic view is een leuke gimmick, maar niet meer dan dat. In de gameplay helemaal nutteloos (maar dat is niet echt een probleem, dat wéét je gewoon), maar ook niet iets wat je vaak zal gebruiken, na een paar keer is de nieuwigheid er ook wel van af.
Ofwel sla ik de plank helemaal mis en is het volledige spel een veel betere ervaring dan de demo,maar dat betwijfel ik, ik ga toch het risico niet nemen. Op het eerste zicht heeft de demo mij niet erg kunnen boeien, en er zijn wel andere games waar mijn aandacht meer naar uitgaat.

Al bij al snap ik de vrij hoge quotering in de 'pc gameplay' niet, daar waar ze meestal wel goed gebalanceerde punten geven.

En nu snel de Nexus tip eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, na het spel toch al een aardige tijd gespeeld te hebben, begint het redelijk te vervelen: zowel de space als de land combats zijn bijzonder repetitief. Nu is dat bij RTS wel vaker het geval maar door de beperkte hoeveelheid units aan biede zijden en geen speciefieke zaken in space of op het land blijft het ook continue dezelfde strategie.

E.a. had in mijn optiek toch beter gemogen en gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel gister gekocht en ziet er wel grappig uit. nu ben ik totaal GEEN rts speler. :?
Zit nu in missie 4, dat je richting Genocia (ofzo) moet. Missie nadat je met Boba Fett die sensors hebt uitgeschakeld.
Nu wordt ik van elke kant aangevallen door rebellen. |:( (speel het spel op medium difficulty)

Hoe kan ik nu mijn planeten het beste verdedigen?? Met veel schepen of veel landtroepen??
Of hebben jullie een andere suggestie.
Ben echt helemaal nieuw in dit genre, als jullie tips hebben voor het spel heel graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Je kunt (ik heb alleen nog als rebel gespeeld, dus misschien is het anders als empire) alleen aangevallen worden van planeten die in control zijn door de tegenstander en grenzen aan jouw planeten. Dus niet van "grijze" planeten. Dat wetende kun je die planeten die grenzen het best verdedigen, en op de andere planeten geen forces houden.

Zelf heb ik op het moment 2 grenzende planeten waar mijn gehele vloot over verdeeld is; daar komt niets doorheen. Verder heb ik op de meeste planeten een ion cannon, dat scheelt toch in een groot gevecht.

Voor sommige planeten kun je ook kiezen om geen vloot te hebben, maar op het land een energieschild en defence turrets te bouwen inc. een hoop troepen. Dat scheelt ook enorm.

Hopelelijk heb je er iets aan.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:55:
Je kunt (ik heb alleen nog als rebel gespeeld, dus misschien is het anders als empire) alleen aangevallen worden van planeten die in control zijn door de tegenstander en grenzen aan jouw planeten. Dus niet van "grijze" planeten. Dat wetende kun je die planeten die grenzen het best verdedigen, en op de andere planeten geen forces houden.

Zelf heb ik op het moment 2 grenzende planeten waar mijn gehele vloot over verdeeld is; daar komt niets doorheen. Verder heb ik op de meeste planeten een ion cannon, dat scheelt toch in een groot gevecht.

Voor sommige planeten kun je ook kiezen om geen vloot te hebben, maar op het land een energieschild en defence turrets te bouwen inc. een hoop troepen. Dat scheelt ook enorm.

Hopelelijk heb je er iets aan.
Heb ik zeker wat aan, speel alleen met EMPIRE. En de rebellen hebben zoiets als een RAIDfleet. Das pas irritant, die kunnen volgens mij gewoon door emeny lines heen zonder gezien te worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als noob kan je het best met de rebellen beginnen denk ik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Misschien kan je het beste helemaal niet beginnen..

:|

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:40
Hoe is de multiplayer van de game? Heb alleen de demo gespeelt en was wel een beetje leuk. Het lijk een beetje op rebellion dat was echt heel goed. Alleen jammer dat het grafisch niet zo mooi is. Is zo jammer dat all die spelen net als BOTF, rebellion allemaal zo oud zijn en geen nieuwe spelen zo als die op de markt komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Calamor op 19-04-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
heb het met me broer via LAN gedaan, opzich wel leuk, d8 dat je ook een gehele campain tegene lkaar kan doen, 1 is dan empire 1 is dan de rebellion :P

en je kan 2v2 en 4v4 doen...

jammer genoeg ieders keer maar 1 space station per kant (wel gedeelde upgrades das wel nice :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 10:32:
Misschien kan je het beste helemaal niet beginnen..

:|
Want??

Heb beide campaigns in een middagje uitgespeeld, toen ik eenmaal doorhad hoe ik het moest spelen. (medium difficulty)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap eigenlijk niet wat het probleem met dit spel is. het is imo heel goed spel. als je de space battles niet mooi vind run ze dan s in Movie Mode. dat ziet er echt schitterend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Vond het zowel niet mooi als onspeelbaar, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Switch schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 04:04:
Stunnen met Ion cannons of heen gaan met squadron fightertjes ofzo, hun defenses zuigen :P Meestal negeer ik ze :D

Mon Calamari crusiers krijg je (pas) als je een missie met Han Solo op een planeet heb uitgevoerd, overgens een totale bullshit missie. Stom spel, en toch kan ik niet stoppen...
is dat die aktie met de wookies die je moet bevrijden? die heb ik al lang gehad, maar kan nog geen calamari cruiser bouwen. Ik heb een shipyard, ik heb alle technologie gejat met C3PO en R2D2, maar zit toch vast op tech level 3 :?
ik kan gewoon geen nieuwe technologie meer stelen, want die optie krijg ik niet als ik met C3PO en R2D2 naar andere planeten ga.
Ik sanp niet waar het aan kan liggen, dus als iemand me zou kunnen helpen, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Je krijgt ze echt heel laat, nog even doorspelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 09:00:
Snap eigenlijk niet wat het probleem met dit spel is. het is imo heel goed spel. als je de space battles niet mooi vind run ze dan s in Movie Mode. dat ziet er echt schitterend uit.
Right.. En dat is handig :) ...

Nee, een space battle moet volledig 3D zijn en goede controls bieden. Geen lame-ass 2D vlakje in een 3D ruimte waar je je scheepjes over moet bewegen. Ze vliegen inderdaad wel uit zichzelf wat boven en onder dat vlak, maar daar kan je ze zelf niet plaatsen. Ook de schaal van de schepen en de uitgestrektheid van het speelveld tov de schepen voelt heel slecht aan. En de manier waarop ze rondvliegen.

Ik val in herhaling, maar probeer homeworld 2, dan weet je precies wat ik bedoel. Ze hebben het perfecte voorbeeld liggen en dan nog leveren ze crappy space battles af. Onbegrijpelijk, en jammer. Ik heb heel even met de demo gespeeld, en ik heb meestal niet veel tijd nodig om te realiseren dat het niet mijn ding is, of niet voldoet aan wat ik er van verwacht. Nogmaals, het kan best zijn dat iemand anders dit geweldig vindt, geen probleem.

let wel: homeworld2 is vrij moeilijk. Let er goed op dat elke missie gespeeld en begonnen wordt met de vloot uit de vorige. Als je daar aan denkt komt het wel in orde. Dus ook voor je een missiedoel volledig afmaakt, het spel een beetje rekken om je vloot wat aan te vullen. (dus als het terug wat rustig is op de map, maar niet het einde triggeren). Voorzie ook van in het begin genoeg resource collectors en die remote collectors om op afstand te mijnen. In het begin zeker 10, meer als het kan. In het begin had ik het ook niet echt door en met 1 of 2 collectors naar de volgende missie gaan is niet speelbaar. Zuinig zijn met de grondstoffen en goed nadenken welke schepen jenodig hebt. Voor de rest heel uitdagende game en tof verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Het eeste extension pack is al weer aangekondigd:

Star Wars Empire at War: Forces of Corruption.

Er is weer een nieuwe patch: 1.04
en een officiële map editor (voor de mensen die niet willen wachten op fileplanet http://www.petrolution.net/downloads/EAWMapEditor.zip)

[ Voor 36% gewijzigd door RAF1 op 16-05-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAF1 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:02:
Het eeste extension pack is al weer aangekondigd:

Star Wars Empire at War: Forces of Corruption.

En er is weer een nieuwe patch: 1.04
Yep, ik heb hem donderdag al even gespeeld...ziet er goed uit, de jongens van Petroglyph hebben er een totaal nieuwe derde partij bijbedacht, waarvan bijna alle units in de eerste pass door Lucas zijn goedgekeurd, alleen de main villian moesten ze een paar hersubmissies voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:23:
[...]

Yep, ik heb hem donderdag al even gespeeld...ziet er goed uit, de jongens van Petroglyph hebben er een totaal nieuwe derde partij bijbedacht, waarvan bijna alle units in de eerste pass door Lucas zijn goedgekeurd, alleen de main villian moesten ze een paar hersubmissies voor doen.
Waar heb jij die demo vandaan dan?
Hij is niet op internet te vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
HELP !!!
De nieuwste patch is er 1.04, met bijbehorende map editor, MAAR !!!
De map editor heeft een probleem, al je hem start krijg je een melding dat je binkw32.dll mist.
Ik had al gehoord dat je RAD Video Tools moest installen, dus ik dat doen, maar die heeft niet eens de binkw32.dll. Dus ik apart daar op gezocht. Gevonden, gedownload.
Die error is dan weg, maar ja, dan krijg je:
"The procedure entry point _BinkDX9SurfaceType@4 could not be located in the dynamic library binkw32.dll." error.

Iemand enig idee hoe ik hier voorbij kom ?
Ik heb al op wat download sites en fora gezocht, maar ik kan nog helemaal niets vinden.
Nou zie ik ook dat deze draad redelijk dood is helaas. Maar ja, niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:35:
[...]

Waar heb jij die demo vandaan dan?
Hij is niet op internet te vinden namelijk.
In 1 karakter en 1 cijfer: E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff.. de eerste keer dat ik een spel koop in jaren is het een spel van niets.. bedankt lucasarts dankzij jullie is het ook het laatste spel wat ik in jaren zal kopen.

Het mist iets.. kijk naar grondbattles.. waar zijn de 1000-en units? Ik loop er rond met hoogstens.. 200?
Spacebattles zijn leuk, maar ik mis toch wel dat extreme, dat leuke. Dat kunnen aanvallen in details etc etc maar no way dat je dat er uit kan halen.

Nouja het wordt maar wachten op de mods.. hopelijk zijn die wel wat beter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegt ben ik te lui om het hele topic door te lezen....
Maar kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam de Kessel: space battle op ga lossen???

Je moet met je Y-wings de shuttles immobiliseren en dan met Sundered Heart de gevangenen eruit halen....
Maar who the f*ck doe ik dat???
Het uitschakelen van de shield op de shuttle geen probleem, de Sundered Heart in de buurt krijg eitje... Maar zo gauw als ik hem in de buurt wil laten vliegen knalt hij erop los of doet ie niets...

Wie o Wie kan mij helpen... het zal vast heel makkelijk zijn maar ik vat hem niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 03:44:
Eerlijk gezegt ben ik te lui om het hele topic door te lezen....
Maar kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam de Kessel: space battle op ga lossen???

Je moet met je Y-wings de shuttles immobiliseren en dan met Sundered Heart de gevangenen eruit halen....
Maar who the f*ck doe ik dat???
Het uitschakelen van de shield op de shuttle geen probleem, de Sundered Heart in de buurt krijg eitje... Maar zo gauw als ik hem in de buurt wil laten vliegen knalt hij erop los of doet ie niets...

Wie o Wie kan mij helpen... het zal vast heel makkelijk zijn maar ik vat hem niet....
Dat is echt heel simpel!
Begin de missie met ongeveer 6 Y-wings en de rest Corvette + de Sunderd Heart.
Gebruik je corvette om de fighters en bombers bezig te houden zodat de Y-wings geen last van ze hebben.

Selecteer al je Y-Wings en de Sunderd Heart in 'group 1' (CTRL+1) en de rest van je corvette op 2.
Het zijn ongeveer 6 shuttles als ik het goed heb? Vlieg gewoon met '1' naar de shuttles toe, dwars door de vijandelijke linies heen, je corvettes houden de fighters en bombers wel bezig. Schiet met je Y-wings zo'n EMP achtige bol op de Shuttles af. Zorg er wel voor dat je elke Y-wing afzonderlijk selecteert en een Shuttle raakt. het is nu een zaak om met je Sunderd Heart langs de Shuttles te vliegen en 1 sec. erboven te hangen. Je hebt nu de bemaning getransporteerd. Doe dit bij elke shuttle en bij de laatste shuttle is het "mission complete". Je hoeft dus niet de hele EMPIRE vloot aan diggelen te schieten. Gewoon langs de shuttles, Y-Wings laten schieten, Sunderd Heart erbij en klaar!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 01:08

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:07:
[...]

Dat is echt heel simpel!
Begin de missie met ongeveer 6 Y-wings en de rest Corvette + de Sunderd Heart.
Gebruik je corvette om de fighters en bombers bezig te houden zodat de Y-wings geen last van ze hebben.

Selecteer al je Y-Wings en de Sunderd Heart in 'group 1' (CTRL+1) en de rest van je corvette op 2.
Het zijn ongeveer 6 shuttles als ik het goed heb? Vlieg gewoon met '1' naar de shuttles toe, dwars door de vijandelijke linies heen, je corvettes houden de fighters en bombers wel bezig. Schiet met je Y-wings zo'n EMP achtige bol op de Shuttles af. Zorg er wel voor dat je elke Y-wing afzonderlijk selecteert en een Shuttle raakt. het is nu een zaak om met je Sunderd Heart langs de Shuttles te vliegen en 1 sec. erboven te hangen. Je hebt nu de bemaning getransporteerd. Doe dit bij elke shuttle en bij de laatste shuttle is het "mission complete". Je hoeft dus niet de hele EMPIRE vloot aan diggelen te schieten. Gewoon langs de shuttles, Y-Wings laten schieten, Sunderd Heart erbij en klaar!
*EMP achtige bol* = Ion Canon
Truck die ik zo vaak heb moeten doen in de oude X-Wing games. Met de Laser Canons (evt een Torpedo VS freighter) de shields plat leggen, en dan met de Ion Canons disablen.

[ Voor 9% gewijzigd door SandsOfArrakis op 13-07-2006 10:10 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je dan iets speciaals doen? want elke keer als ik de Y-wings selecteer en er naar toe stuur gaat het goed. maar als ik er dan 1 selecteer en klik op ion canon en daarna een shuttle gaat ie gewoon schieten... als ik ion cannon selecteer moet ik ook 2 keer klikken voordat hij wat zegt... wat doe ik fout...ik heb het nu 15 keer gespeeld die missie en het wordt behoorlijk saai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:24:
Moet je dan iets speciaals doen? want elke keer als ik de Y-wings selecteer en er naar toe stuur gaat het goed. maar als ik er dan 1 selecteer en klik op ion canon en daarna een shuttle gaat ie gewoon schieten... als ik ion cannon selecteer moet ik ook 2 keer klikken voordat hij wat zegt... wat doe ik fout...ik heb het nu 15 keer gespeeld die missie en het wordt behoorlijk saai :P
Je moet ook met je 'alternate fire' knop op de shuttle klikken, meestal is dat de rechter muisknop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:27:
[...]

Je moet ook met je 'alternate fire' knop op de shuttle klikken, meestal is dat de rechter muisknop
Het is gelukt.... mijn fout was steeds 2 keer klikken... dan ziet ie het als gewoon aanvallen... pfff...
Best wel dom van me eigenlijk maar je ben verder....

Thanks voor al the help guys _/-\o_ _/-\o_
Ga hem even uitspelen >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het toch een leuk spel vinden :p
Draait ook nog redelijk op mijn eeuwenoude laptop met integrated video :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Heeft iemand de uitbreiding Forces of Corruption al gedaan, is dat nog een beetje de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die dit spel onder vista aan de gang krijgt, hij pakt directx niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Ik heb inmiddels Forces of Corruption gekocht en gespeelt, erg leuk. Veel leuker dan het orgineel. Ik hoop dat er nog meer van dit soort addon's komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik weet nog een paar leuke mods.

Star Wars Empire at War

Ages of Star Wars Jedi Civil War

Star Wars Empire at War Forces of Corruption

Swcorpinox73 Forces of Corruption Additions 3.0
ISD vs Venator V2.1 Final
z3r0x's Forces of Corruption Addon V3.5
ultimate empire at war 4.0

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste