[PC] Star Wars Empire At War

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.298 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/devslet/empire_at_war03.jpg
Het game

Empire At War is een RTS en wordt ontwikkelt door Petroglyph.

Petroglyph is een jonge studio en heeft nog geen enkele game onder eigen naam uitgebracht. Betekent dit dat Empire At War gedoemd te mislukken is? Integendeel! Petroglyph is opgericht door ex-werknemers van Westwood (nu EA Pacific), die vertrokken na een geschil met hun nieuwe werkgever. Het team heeft ervaring met alle RTS spellen die Westwood sinds Dune II heeft uitgebracht, met een paar succesvolle uitstapjes van het genre zoals Blade Runner.

Voor een goede Star Wars RTS moeten we diep graven in de archieven. Aan Force Commander hebben weinigen goede herinneringen overgehouden en hoewel Galactic Battlegrounds (2001) leuk speelde, was het in feite niet meer dan een uitgebreide mod voor Age of Kings. Voor een originele en vernieuwende Star Wars RTS moeten we eigenlijk terug naar begin ’98, toen Star Wars: Rebellion verscheen.

Tijd voor LucasArts om daar verandering in te brengen. Iets dat vooralsnog lijkt te lukken. Voor het grafische gedeelte werd een volledig nieuwe engine ontwikkeld onder de naam Alamo. De engine gebruikt hoogstaande shader effecten voor doorlopende ‘zachte’ schaduwen, lichtweerkaatsingen en particle effecten voor wolken en explosies.

Naast een nieuwe engine, introduceert Petroglyph een vernieuwing in de reguliere gameplay van het RTS genre. Waar een strategiespel als Red Alert zich afspeelt op de grond en Homeworld in de ruimte, biedt Empire At War beide. Een voorbeeld hoe dit in zijn werking gaat: je besluit als een van de twee zijden –de Rebellion of de Galactic Empire- een planeet naar keuze aan te vallen, te bevrijden of toe te voegen aan je rijk. Je start met een flinke spacebattle om het verdedigend gespuis wat rond de planeet hangt te verdelgen. Daarna stuur je een aantal dropships de atmosfeer in om infanterie, artillerie en dergelijke te dumpen. Deze vallen de bases op de planeet aan en kunnen de hulp inroepen van je vloot, die in een baan om de planeet vertoeft. Omsingeld door Storm Troopers? X-Wing rush er overheen! Vluchten er leiders in Tie Fighters? Je vloot pikt ze buiten de atmosfeer op om ze alsnog uit de weg te ruimen.

Kort overzicht

• Wage war on ground and in space - battle it out in space and then send down your remaining forces to invade the planet.

• All action is persistent - every decision affects the next battle and, ultimately, the fate of the galaxy. Play out your own personal version of Episode IV: A New Hope.

• Real-time strategy (RTS) 3D gameplay set in more than 40 ground and space locations including Yavin IV, Tatooine and Dagobah - each has its own specific advantage and/or resource.

• Construct ground and space structures, including space stations, factories and ion cannons.

• Deploy ground and space vehicles from giant Star Destroyers and AT-ATs to swift speeder bikes and X-wings.

• Access a variety of ground troops including stormtroopers and Rebel soldiers. Hero characters like Obi-Wan Kenobi and Darth Vader can be brought into key battles.

• Unique mission objectives such as rescues, sabotage, blockades and destruction.

• Begins several years before the events of Episode IV: A New Hope, including vehicles and locations from both the classic timeframe and Episode III.

• Play as the Rebels as they amass their forces and work to thwart the plans of the Empire, or serve the Empire and crush the Rebellion at its roots.

• Destroy the Death Star or use it as the ultimate power in the universe.

• Innovative multiplayer campaign mode lets two players battle for the galaxy and save games in progress. Up to eight players can compete in online skirmish modes.

• All-new game engine created by Las Vegas-based developer Petroglyph, composed of industry veterans responsible for classic RTS titles, including the Command & Conquer series.

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bataaaa/Steaw2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bataaaa/Steaw3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bataaaa/Steaw4.jpg

Meer screenshots

Demo

Jawel, er is een demo beschikbaar. Deze is ongeveer 740MB groot. Downloaden kan via onderstaande links:

GamersHell
Games.telenet.be
Worthplaying

Links & Extra

Officiële website

Beschikbaar: 16 februari 2006
Type: RTS
Platform: PC

[ Voor 35% gewijzigd door XWB op 16-04-2006 17:48 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
ziet er gaaf uit...
dit is iets wat ik zeker nader ga uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
wow... die screens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 17:45

BioHazard

*\o/*

Nou, ziet er zeker mooi uit, hopen dat het ook daadwerkelijk "ingame" is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Moet..........hebben......nu...... :P
Ziet er erg vet uit allemaal, maar ik ben ook niet anders gewend van "Westwood" ;) :7

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hij komt midden/eind october, dat is wat ik gehoord heb ioniedergeval :P
onderste screen lijkt me meer een filmpje dan game :o

maag idd lijkt me wel een gaaf spel. volg het al sinds er iets over bekend is :P kan niet wachten op een echte C&C ;)

[ Voor 11% gewijzigd door daves2hd op 06-05-2005 16:06 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Need ... System ... Specs ... NOW!!!

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

*JuM* enzo :9
Naast een nieuwe engine, introduceert Petroglyph een vernieuwing in de reguliere gameplay van het RTS genre. Waar een strategiespel als Red Alert zich afspeelt op de grond en Homeworld in de ruimte, biedt Empire At War beide. Een voorbeeld hoe dit in zijn werking gaat: je besluit als een van de twee zijden –de Rebellion of de Galactic Empire- een planeet naar keuze aan te vallen, te bevrijden of toe te voegen aan je rijk. Je start met een flinke spacebattle om het verdedigend gespuis wat rond de planeet hangt te verdelgen. Daarna stuur je een aantal dropships de atmosfeer in om infanterie, artillerie en dergelijke te dumpen. Deze vallen de bases op de planeet aan en kunnen de hulp inroepen van je vloot, die in een baan om de planeet vertoeft. Omsingeld door Storm Troopers? X-Wing rush er overheen! Vluchten er leiders in Tie Fighters? Je vloot pikt ze buiten de atmosfeer op om ze alsnog uit de weg te ruimen.
/me als muziek in de oren klinkt O+

[ Voor 98% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-05-2005 16:12 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Er gaan geruchten dat je als Emperial zelfs een Death Star kan gaan maken in het spel, of dit waar is is nog zeer te betwijfelen, alle fans zouden het er graag in zien, maar er zal dan ook wel een nieuwe "superunit" verzonnen moeten worden om de balans terug in het spel te krijgen.

Ik kijk wel uit naar dit spel, hoewel ik wij twijfel tussen deze en Red Alert 3 die rond dezelfde tijd uit zou moeten komen. FF reviews afwachten dus!

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ziet er goed uit.
Zo te zien gebruiken ze de dingen uit de film, ik hoop dat ze zich dan ook wat aan het verhaal gaan houden in de campaign.
Het ziet er ook wel lekker uitgebreid uit, ik denk dat dit best wel een goed spel gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Als het verhaal zo ongeveer als de films is weet je al wat er gaat gebeuren. Dat vind ik een beetje jammer.

Maarja je zult toch ergens op moeten breien :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/games/swempireatwar/images/screenshots/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/games/swempireatwar/images/screenshots/17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/games/swempireatwar/images/screenshots/10.jpg

Ziet er allemaal goed uit, nu maar hopen dat ze het niet verknallen met een slechte interface/camera.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

AAAAAAAAAAAH Petroglyph _o_
Petroglyph = eindelijk een spel met gameplay, niks geen EA-achtige meuk wat alleen maar geldklopperij is... en dan ook nog deze graphics :D

Ga ik dan eindelijk weer dat goeie oude red-alert-like-gevoel krijgen dat je levels pas om 4.00 's nachts uitspeelt en het uitschreeuwt? :D

edit:
BTW, op de site staat dat hij in de herfst van 2005 uitkomt, niet winter :)

[ Voor 21% gewijzigd door scorpie op 06-05-2005 18:37 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Starwars+RTS+Gameplay O+
Ik kan niet wachten, misschien koop ik dit spel zelfs wel legaal :o
Is er ook bekend of er een online gedeelte in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ome_Les schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:07:
Need ... System ... Specs ... NOW!!!
Nou ik heb net Joe 'godfather of RTS' Bostic gesproken aan de foon (ff patsen met m'n vrienden he) maar die wist het helaas niet zo uit z'n hoofd, maar wist wel te vertellen dat de specs niet superzwaar zouden zijn. Als je zeg een redelijke aardige PC hebt nu, zal E@W er ook op draaien. Ik heb intussen wel een mailtje naar de lead programmer gestuurd...die neemt z'n telefoon nooit op...dus als ik meer weet laat ik het horen!

en ik heb ook meteen een uitnodiging geritseld om het spel achter gesloten deuren te spelen op de E3 :D

[edit]

Reactie op m'n mail:
EAW will look and run best on the highest PC you have. It takes full advantage of the latest 3D cards, CPU, and RAM. It’s min spec is a GeForce4 MX (like a GeForce 2), but it’s definitely low end. Greg would know the best specs. The min spec will really be the min spec. We can tell you more about it at the show. We’ve got a ton of optimizing to do, too.

We saw Episode 3 yesterday – and it was very cool. Maybe we can see it in LA if times permit.
Die rotzakken hebben gewoon episode 3 al gezien :(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/games/swempireatwar/images/concept_art/1.jpg

Wat ziekelijk dat iemand dat uit de losse hand kan tekenen. :) (staat bij de concept art)

[ Voor 10% gewijzigd door Bergen op 07-05-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:28

rapture

Zelfs daar netwerken?

Imperium Galactica is een strategiespel met space-battles, daarna kan je de verdediging (grote kanonnen die naar de ruimte kunnen schieten, spacebasissen,...) van een planeet uitschakelen op uiteindelijk erop te gaan landen en grondbattlen. Planeten die onder jouw controle zijn moet je onderhouden (zoals in Simcity). Ondertussen is Imperium Galactica II zo oud dat het in de budget-bakken ligt, dus al redelijk oud.

[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 07-05-2005 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rapture schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 01:01:
[...]

Imperium Galactica is een strategiespel met space-battles, daarna kan je de verdediging (grote kanonnen die naar de ruimte kunnen schieten, spacebasissen,...) van een planeet uitschakelen op uiteindelijk erop te gaan landen en grondbattlen. Planeten die onder jouw controle zijn moet je onderhouden (zoals in Simcity). Ondertussen is Imperium Galactica II zo oud dat het in de budget-bakken ligt, dus al redelijk oud.
Als je zo wilt beginnen, in 1987 bracht het Japanse T&E Soft (onderdeel van Matsushita) het spel "Daiva - The Cup of Soma" uit. Dat was een turnbased strategy spel waarin je zowel fleet- als groundbatlles had. Alleen waren de planet battles dan meer in een 'massive-droid-shooter' (in de trend van Probotector) en geen strategisch spel. En dat is echt wel ouder dan Imperium Galactica :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Wat ik paar weken geleden las over dit spel klonk wel cool, als je dit spel speelt zal je je niet hoeven te houden aan het verhaal van Star Wars, de uitkomst van het gevecht op Hoth kan totaal anders zijn dan in de film, je kan zeg maar je eigen versie van het verhaal kneden.

Tenminste, dat las ik eruit, kan even geen linkje vinden. Vraag me af Jedi (die de purge overleeft hebben) hier een rol in spelen, als generaal ofzo :) Zag ook dat je karakters uit de originle trilogie kan tegenkomen (Luke, Han Solo, Leia?), maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 01:42:
Wat ik paar weken geleden las over dit spel klonk wel cool, als je dit spel speelt zal je je niet hoeven te houden aan het verhaal van Star Wars, de uitkomst van het gevecht op Hoth kan totaal anders zijn dan in de film, je kan zeg maar je eigen versie van het verhaal kneden.

Tenminste, dat las ik eruit, kan even geen linkje vinden. Vraag me af Jedi (die de purge overleeft hebben) hier een rol in spelen, als generaal ofzo :) Zag ook dat je karakters uit de originle trilogie kan tegenkomen (Luke, Han Solo, Leia?), maar weet het niet zeker.
Je kunt inderdaad als je wat verder in het spel komt bepaalde 'heroes' aan je troepen toevoegen. Welke dat zijn is in het midden gelaten, maar die levensgrote Darth Vader pop zal niet voor niets in het kantoor van Petroglyph staan :) Sterker nog, Michael Legg heeft al eens het volgende gezegd:
For that matter, you'll even be able to recruit powerful hero characters for your armies, including legendary Jedi, such as the fearsome Sith lord Darth Vader.
[edit]
Wat trouwens ook grappig is, is de locatie van Petroglyph....men neme een satelliet foto van Las Vegas (mda google), men zoomt in, en tada:
Afbeeldingslocatie: http://www.yunapalooza.com/images/petro.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
RoD schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:20:
Is er ook bekend of er een online gedeelte in zit?
Over de multiplayer is nog vrij weinig bekend, behalve dat er in ieder geval twee modes beschikbaar zijn: skirmish en campaign. Skirmish bestaat uit een gevecht tot acht spelers die zich meten op land of in de ruimte. Hoe dit gaat werken is nog onzeker. In Campaign nemen twee spelers ieder een zijde in, Rebellion en The Empire. Beiden proberen ze elkaar te vernietigen en ondertussen planeten te veroveren of te bevrijden. Van deze mode zijn twee versies beschikbaar: een korte of een lange. Onbekend is nog wat de factoren zijn die de lengte van de campagne bepalen, sommige sites suggereren een kleiner aantal planeten.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Laatst online: 09:28

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 01:35:
[...]

Als je zo wilt beginnen, in 1987 bracht het Japanse T&E Soft (onderdeel van Matsushita) het spel "Daiva - The Cup of Soma" uit. Dat was een turnbased strategy spel waarin je zowel fleet- als groundbatlles had. Alleen waren de planet battles dan meer in een 'massive-droid-shooter' (in de trend van Probotector) en geen strategisch spel. En dat is echt wel ouder dan Imperium Galactica :)
Imperium Galactica 2 is met volledige 3D en alles erop en eraan.

De evolutie van Imperium Galactica 2 naar deze game is nogal klein. De door jouw aangehaalde game wijkt meer af.

Ik ben benieuwd hoe deze game uitwerkt wordt, na het spelen van een demo'tje kunnen we pas oordelen.

[ Voor 15% gewijzigd door rapture op 08-05-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Ondanks alle kritiek op Starwars Force commander heb ik mijzelf enorm vermaakt met deze titel..
En o o o o wat wordt het een geweldig jaar!
Nu alleen hopen dat er een goede verhaallijn in het spel zit.. :D

* Gehaktbal Zit toch stiekem te wachten op een vervolg van x-wing alliance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 12-09 19:34
Dit is er ééntje om te onthouden ;)
Toevallig zat ik deze week nog te praten met een collega die ook nog de eerste Command & Conquer gespeeld had. We waren het er allebei over eens dat het na Red Alert 2 alleen maar bergaf is gegaan. En natuurlijk gaven we EA de schuld! :P Hopelijk maken deze "ex-Westwooders" er iets moois van! In tussentijd denk ik dat ik Perimeter eens terug vanonder het stof zal halen. Ook een leuke RTS maar ik heb het nooit uitgespeeld (net als zoveel andere games; net Freelancer uitgespeeld ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rapture schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:42:
[...]

Imperium Galactica 2 is met volledige 3D en alles erop en eraan.

De evolutie van Imperium Galactica 2 naar deze game is nogal klein. De door jouw aangehaalde game wijkt meer af.
Oh dat is absoluut waar! hoewel wel of niet 3D niets met gameplay te maken heeft, haalde ik Daiva alleen even aan om aan te geven dat 'fleet EN planet battles' geen nieuw concept is. :)
Laagvliegerke schreef op zondag 08 mei 2005 @ 01:09:
Dit is er ééntje om te onthouden ;)
Toevallig zat ik deze week nog te praten met een collega die ook nog de eerste Command & Conquer gespeeld had. We waren het er allebei over eens dat het na Red Alert 2 alleen maar bergaf is gegaan. En natuurlijk gaven we EA de schuld! :P Hopelijk maken deze "ex-Westwooders" er iets moois van!
De officiële term is Westwoodian ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Bergen schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 00:52:
[afbeelding]

Wat ziekelijk dat iemand dat uit de losse hand kan tekenen. :) (staat bij de concept art)
is gewoon gemodelleerd met een programma.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:01
Ik voorzie nu al ellenlange uitstelling van de releasedatum....
Kan me nog goed herinneren dat ik heeeeel lang heb gewacht op C&C Tiberian Sun, en Oh BOY wat viel die toen zwaar tegen zeg! Maar, ik moet zeggen, deze Star Wars ZIET er erg goed uit!

We wachten in spanning af... and we keep our fingers crossed! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

executor schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:44:
[...]

is gewoon gemodelleerd met een programma.
Dat betwijfel ik. Zie bijvoorbeeld onderstaand plaatje, als dat gemodelleerd was zou het meeste exact symmetrisch moeten zijn en dat is 't niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/games/swempireatwar/images/concept_art/2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

hmmja je kon wel eens gelijk hebben. Maar het lijkt allemaal zo gemodeled :P.

hoe lang zal je dan wel niet over zo'n plaatje doen 8)7

[ Voor 118% gewijzigd door Tripp op 08-05-2005 23:57 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

artacis schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:59:
Ik voorzie nu al ellenlange uitstelling van de releasedatum....
Zover ik weet zitten ze nog prima op schema...tuurlijk kan er vanalles fout gaan, maar ik verwacht hem toch wel eind dit jaar in de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

executor schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:48:
hmmja je kon wel eens gelijk hebben. Maar het lijkt allemaal zo gemodeled :P.

hoe lang zal je dan wel niet over zo'n plaatje doen 8)7
LANG. :) Maar ze nemen ook niet de eerste de beste tekenaars in dienst, je moet wel 1337 kunnen tekenen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een van de spellen waar ik het meest naar uitkijk...

Mijn RTS gloriedagen dateren van 1996... de originele C&C spelen tegen medestudenten in de pc lokalen van de unif. Het werd pas echt pijnlijk wanneer ze die lokalen 24/24 openstelden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Er zijn 2 filmpjes van op het E3 te zien op http://media.pc.ign.com/m.../vids_1.html?fromint=1%22

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er errug vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

DoH!

Moet denk ik maar weer eens mijn pc-tje gaan upgraden. :D

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Nog wat E3 stuff:
Star Wars: Empire At War beschikt over een persistente wereld, waarin het jouw doel is om het universum te veroveren. Dit doe je op meerdere interactieve speelniveaus, waaronder grondveldslagen, ruimtegevechten en een overzicht van alle planeten en jouw legers. Met dit laatste bepaal je welke planeten je wilt aanvallen en welke legers je hiervoor wil inzetten.

Wanneer de doelen eenmaal bepaald zijn schakel je over naar een topdown view, zoals we die kennen uit huidige strategie games. Ook hier kun je van een breed overzicht van je troepen inzoomen tot het kleinste detail. Tijdens de presentatie zagen we hier een leger van stormtroopers aanvallen en Darth Vader zich uitleven op een volledig bataljon van rebellen. Naast deze grondtroepen zijn er natuurlijk ook gigantische, destructieve voertuigen van de partij, zoals AT-AT’s en tanks. Voor extra vuurkracht kun je de hulp inroepen van luchtondersteuning met Tie-Bombers.

Dreig je tijdens een veldslag te verliezen, dan krijg je de mogelijkheid om je terug te trekken met de resterende troepen. Dit is een groot verschil met bestaande RTS games, omdat je deze eenheden ook weer moet gebruiken om andere planeten te veroveren. Tijdens de presentatie werd het vattend onder woorden gebracht: het gaat niet zozeer om het winnen van de veldslag, maar om het winnen van de oorlog.

Tot slot werden er enkele grote veldslagen in de ruimte getoond. Hier zagen we onder andere een Stardestroyer die na een aantal flinke schoten in tweeën brak en de Death Star die een planeet volledig kapot schoot. Explosieve strategische actie, met een frisse bries in het genre dus.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/JaapvanNes/200505/1116588487_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/JaapvanNes/200505/1116588487_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/JaapvanNes/200505/1116588487_0.jpg
http://www.gamer.nl/viewdoc/1759

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Dit gaat leuk worden!
Al vind ik de Death Star in dat filmpje maar zwak. Die bal met dat straaltje vind ik totaal niet dreigend overkomen :P Dat mag wel iets spectaculairder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Klinkt allemaal erg vernieuwend in een leuk SW jasje. Ben erg benieuwd of het ook leuk is om te spelen :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op zondag 22 mei 2005 @ 08:43:
Klinkt allemaal erg vernieuwend in een leuk SW jasje. Ben erg benieuwd of het ook leuk is om te spelen :)
Ja, dat is het :)

Vooral de 'film mode' is erg grappig en sleept je zo mee in de actie. Je kan dus een aanval opzetten in de fleet battle mode, en vervolgens op een meer filmachtige manier naar die aanval kijken. Ziet er echt super uit. En ik heb Tatooine opgeblazen met de death star >:)

Ik heb wel wat fotootjes gemaakt...die post ik morgen wel, ik heb de USB kabel niet hier liggen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet zo heel nuttig om te melden :)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Krijg gelijk een Start Trek Armada gevoel :) , Ik kan niet wachten tot dat ik dit spel op me hd heb staan :9~

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ernstig gaaf spel, alleen vond ik in het eerste (lees linkse) filmpje van ign die stem zo bagger he. De echte RA stem wat me niet nog meer in de SW sfeer bracht khoop dat ze dat nog veranderen en anders blijft het zeer waarschijnlijk een zwaar goed spel:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Laagvliegerke schreef op zondag 22 mei 2005 @ 02:40:
Dit gaat leuk worden!
Al vind ik de Death Star in dat filmpje maar zwak. Die bal met dat straaltje vind ik totaal niet dreigend overkomen :P Dat mag wel iets spectaculairder :)
Zo was het ook in de films toch? En dat was ook niet dreigend? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
NEE!!!!!!! release date vooruitgeschoven naar spring 2006 :'(
nog langer wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

D-Raven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:40:
NEE!!!!!!! release date vooruitgeschoven naar spring 2006 :'(
nog langer wachten!!
Het was ook te verwachten :( :/
Altijd zo met die spellen waar je vantevoren veel van verwacht, dan gaan ze die weer uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verdeurie, de leuke RTS'en komen dit jaar al laat, en anders begin volgend jaar... Moet ik mn games weer recyclen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:41:
[...]

Het was ook te verwachten :( :/
Altijd zo met die spellen waar je vantevoren veel van verwacht, dan gaan ze die weer uitstellen.
Het is wel puur een marketingtechnische beslissing trouwens, het spel is november klaar. Lucas wil alleen de kerstdrukte voor laten gaan en het spel daarna pas uitbrengen. Geloof ook niet dat het spring 2006 wordt, maar januari. Als ik Lucas goed begrepen heb in elk geval.

Mijn fotootjes zoals beloofd:

Afbeeldingslocatie: http://www.yunapalooza.com/temp/empire1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.yunapalooza.com/temp/empire2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.yunapalooza.com/temp/empire3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.yunapalooza.com/temp/empire4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.yunapalooza.com/temp/me+mike+joe.jpg

vlnr: ikzelf, Michael Legg (president Petroglyph en Lead programmer), Joe "Godfather of RTS" Bostic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:16:
[...]

Lucas wil alleen de kerstdrukte voor laten gaan en het spel daarna pas uitbrengen.
Ze kunnen toch veel beter gebruik maken van het kerstseizoen? Meestal verkoop je dan meer met kerstmis enzo, waarom deze expres ontlopen?

Mooie plaatjes toruwens, ik kijk erg uit naar dit spel :) Hoop alleen dat het niet te zwaar wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
MrRudi, ik heb geen idee wie jij bent (ik ben dan ook niet zo actief op dit deel van het forum) maar wil je mijn beste vriendje zijn?? :p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Laagvliegerke schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:09:
MrRudi, ik heb geen idee wie jij bent (ik ben dan ook niet zo actief op dit deel van het forum) maar wil je mijn beste vriendje zijn?? :p ;)
LOL :D

Hou ons op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:45:
[...]

Ze kunnen toch veel beter gebruik maken van het kerstseizoen? Meestal verkoop je dan meer met kerstmis enzo, waarom deze expres ontlopen?
Omdat je met kerst 1 van de 380 nieuwe spellen bent, in januari ben je de enige. Daarbij (verrassend maar waar) verkopen de gamestores in januari gemiddeld MEER dan met kerst. Nooit begrepen waarom dat is, maar bij DP hier in Doetinchem is dat al drie jaar zo.
Laagvliegerke schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:09:
Als je nou een mooie blonde jongedame was geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:16:
[...]

Mijn fotootjes zoals beloofd:

[afbeelding]

vlnr: ikzelf, Michael Legg (president Petroglyph en Lead programmer), Joe "Godfather of RTS" Bostic
Zo..serieus, je lijkt daar best wel op de emperor...:p

Maar ff over die game. Ik hoop dat het wat wordt en niet een slecht concept die vele SW spellen ondergaan.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Zit ik vandaag te denken... "Hmm, ik heb eigenlijk wel weer zin in een zwaar gave RTS". En vlak daarna. "Cool, komende week naar SW3!"
En dan zit ik dit topic... :D

Ik kan niet wachten!!

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er echt ziekelijk goed uit zeg! Die filmpjes geven mij al een aardig goed gevoel over deze game :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

idd, alleen dat heen en weer scrollen in het eerste filmpje lijkt me een beetje irritant. En ik denk dat het ook wel ff wennen zijn voor je snel verschillende units kunt selecteren, soms vallen ze een beetje weg tegen de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Naja, wie weet trappen de in de extra maandjes nog wat naar ongedierte plat.

Welke volkeren zitten er eigenlijk (in ieder geval) in?

Zo te zien het Rijk en de Rebellen en ik ook wel de oude Republiek.

[ Voor 47% gewijzigd door Brent op 24-05-2005 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creegfire
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09-2024

Creegfire

Wow hey!

OMG WAT EEN GAME :D zeker weten dat ik die ga halen! ziet er zo veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet uit :9~ :9~ :9~ :9~

//Creegfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 00:10:
Omdat je met kerst 1 van de 380 nieuwe spellen bent, in januari ben je de enige. Daarbij (verrassend maar waar) verkopen de gamestores in januari gemiddeld MEER dan met kerst. Nooit begrepen waarom dat is, maar bij DP hier in Doetinchem is dat al drie jaar zo.
Misschien omdat velen cash of cadeaucheques hebben gekregen als kerst- of nieuwjaarscadeau. En natuurlijk moet dat dan uitgegeven worden :P
Als je nou een mooie blonde jongedame was geweest :P
Zal ik ff vriendelijk aan m'n vrouw moeten vragen :D
DNA_Saint schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 01:40:
Maar ff over die game. Ik hoop dat het wat wordt en niet een slecht concept die vele SW spellen ondergaan.
Ik persoonlijk heb er wel vertrouwen in. Je hebt gelijk dat er al talloze slechte SW-games geweest zijn maar de laatste jaren zijn er toch al heel wat kwalitatieve SW-games gereleased. En het feit dat er zich enkele "Westwoodians" (thanks MrRudi ;)) mee bezig houden, boezemt mij nog meer vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:56:
[...]

Misschien omdat velen cash of cadeaucheques hebben gekregen als kerst- of nieuwjaarscadeau. En natuurlijk moet dat dan uitgegeven worden :P
Je :P wel, maar zo dom is die gedachte helemaal niet :)
Zal ik ff vriendelijk aan m'n vrouw moeten vragen :D
Als ze een leuke zus heeft mag ook hoor ;)
Ik persoonlijk heb er wel vertrouwen in. Je hebt gelijk dat er al talloze slechte SW-games geweest zijn maar de laatste jaren zijn er toch al heel wat kwalitatieve SW-games gereleased. En het feit dat er zich enkele "Westwoodians" (thanks MrRudi ;)) mee bezig houden, boezemt mij nog meer vertrouwen in :)
En niet de minste he...en veel tegenwoordig zag ik op de E3, van sommige wist ik het niet eens dat ze inmiddels bij Petroglyph werkten. Ik zal er nog wel een paar vergeten maar hier een lijstje:

Joe Bostic
Michael Legg
Steve Tall
James 'Chuck' Kroegel
Ted Morris
Chris Rubyor
Gary Cox
Hector Yee
Greg Underwood
Greg Hjellstrom
Brian Hayes
Frank Klepacki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrRudi: Aangezien je foto's hebt genomen van een scherm waarop de game geplayed wordt heb enkele vraagjes :P

Hoe werkt de galagy map eigenlijk? Kies je gewoon welke planeet je volgende doelwit is of moet je daar ook troepenverplaatsingen doorvoeren? Zie je ook vijandelijke troepenverplaatsingen? (realtime?) Wordt de galaxy map tijdens een battle ook realtime geupdate of is deze statisch tijdens een battle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:47:
MrRudi: Aangezien je foto's hebt genomen van een scherm waarop de game geplayed wordt heb enkele vraagjes :P

Hoe werkt de galagy map eigenlijk? Kies je gewoon welke planeet je volgende doelwit is of moet je daar ook troepenverplaatsingen doorvoeren?
Beide...je kiest welke veldslag je wil gaan spelen, maar als je er geen troepen hebt valt er zo weinig veld te slagen ;)
Zie je ook vijandelijke troepenverplaatsingen? (realtime?)
Kan ik me zo eerlijk gezegd niet herinneren :/
Wordt de galaxy map tijdens een battle ook realtime geupdate of is deze statisch tijdens een battle?
Tijdens een battle zie je de galaxy map niet, elke keer als je naar de map switcht is deze wel volledig geupdate met de laatste gegevens.

Het is wel zo dat als je bijvoorbeeld Naboo aanvalt, troepen op de grond zet en gaat knokken, en dan weer naar de fleet battle gaat en je je vloot verplaatst, dat de ground battle op Naboo gewoon real-time doorgaat, ook al ben je er 'zelf' niet bij. Zaak dus om alles wel een beetje in de gaten te houden, anders kom je na je troepenverplaatsingen terug en is iedereen de grond in geboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Maar bij zo'n game en vooral bij Lucasarts zal het wel weer vertragen. SW Galaxies kwam volgens mij ook veel later dan verwacht.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Ziet er behoorlijk goed uit.
Hopen dat het ook grote mega-maps zijn in plaats van die mini maps wat de meeste RTS'en hebben.
Beetje zoals Total Annihilation waar units een aantal schermen ver kunnen schieten, dat zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
het lijkt haast wel Star Wars Rebellion 2 ??

klopt dat (een beetje?)?

want daar heb ik uren plezier aan beleefd (hoewel het natuurlijk wel z'n mindere kanten had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

fcuk. Spring 2006? Da's nog een jaar man :|
naja, als je elke maand 5 euro opzij zet dan kun je hem igg meteen kopen als ie uit is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Sorry, maar het is toch echt de bedoeling dat het allemaal ontopic blijft. Je kan aandacht trekken voor Act of War door dat topic een schopje te geven.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
ik begin al vast te sparen voor deze game :) toppi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Het ziet er wel weer erg Rebellion 1 uit zeg, vond dat zwaar tegen vallen, en dat voor iets wat in 2006 moet uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:47:
Het ziet er wel weer erg Rebellion 1 uit zeg, vond dat zwaar tegen vallen, en dat voor iets wat in 2006 moet uitkomen.
:?

Afbeeldingslocatie: http://www.yunapalooza.com/images/sw1.jpg

vs

Afbeeldingslocatie: http://www.yunapalooza.com/temp/empire1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.yunapalooza.com/images/sw2.jpg

vs

Afbeeldingslocatie: http://www.yunapalooza.com/temp/empire4.jpg

Ziet er uit als Rebellion 1....suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuure :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Er is een ingame trailer verschenen @ http://www.worthdownloadi...load.php?gid=1466&id=4906

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 16:43

aapelite

Do the kirby!

Er is een officiele trailer van lucas arts uitgebracht :)

zie: http://www.lucasarts.com/...ash.html#Gallery.Trailers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Ziet er goed uit. Lekker veel actie :9 Let vooral op de het schade model van de Star Destroyers.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is er ook al een releasedate vrij gegeven? Ik heb wel zin in dit spel :) Hoop dat de AI ook echt goed is. Daar laten veel games het afweten helaas.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bor de Wollef schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:32:
Is er ook al een releasedate vrij gegeven? Ik heb wel zin in dit spel :) Hoop dat de AI ook echt goed is. Daar laten veel games het afweten helaas.
Volgens mij zou het ergens in de lente van 2006 zijn, precieze data heb ik niet. Jammer dat het spel niet eerder komt, want hij lijkt me echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
De release datum staat idd nog altijd op lente 2006. Best jammer dat het nog zolang duurt, maar misschien komt er wat eerder een demo.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hacku schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 23:51:
De release datum staat idd nog altijd op lente 2006. Best jammer dat het nog zolang duurt, maar misschien komt er wat eerder een demo.
In de trailer staat February 2006 en dat staat ook bij game info vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 16:43

aapelite

Do the kirby!

Hacku schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:12:
Ziet er goed uit. Lekker veel actie :9 Let vooral op de het schade model van de Star Destroyers.
Schademodellen en detail zijn ten opzichte van het vorige filmpje behoorlijk vooruit gegaan. Bij het vorige filmpje leek alles een stuk gladder en schoner, nu is het meer realistisch.

Ik hoop wel dat ze een demo release maken voordat ze het echt uitbrengen, ik wil het toch eerst testen of het bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Vincentio schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 01:40:
[...]

Niet op gelet :X

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

aapelite schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 07:54:
[...]

Ik hoop wel dat ze een demo release maken voordat ze het echt uitbrengen, ik wil het toch eerst testen of het bevalt :)
Same here. Dit soort games wil ik echt eerst proberen voordat ik iets koop. Ik ben te vaak teleurgesteld op dat gebied. Echt goede Star Wars games zijn er uberhaubt weinig. Het risico op een flop is mij iets te groot om het ongespeeld te kopen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Vincentio schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 01:40:
[...]

Hmmm. Eigenlijk wel vervelend en tegelijkertijd komt het mooi uit. Rond die tijd komt hopelijk ook Supreme Commander uit en ik wilde zo rond die tijd toch een nieuwe pc aanschaffen.

Interessant vind ik dat dit spel de combinatie tussen ruimte en grond biedt. Daar waar Supreme Commander zich meer richt op massale grondgevechten over de gehele planeet, gaat SWEAW (wat is de afkorting anyway?) een stapje verder. De vraag is natuurlijk hoe naadloos dit in elkaar over gaat: vroeger met Imperium Galactica (1&2) had je dit concept ook wel, maar moest je eerst het ruimtegevecht hebben gewonnen voordat je naar de grond kon. Hopelijk kan je ook gelijktijdig: de grondruimtekanonnen door grondtroepen uit laten schakelen, zodat je wat ademruimte bij je ruimtegevevecht krijgt. Maar dat vereist wel dat je niet hoeft te micromanagen met je units en dat je het spel een stuk trager moet kunnen laten verlopen, of een in multi-player een co-op kan aangaan: één iemand het ruimtegevecht en een ander het grondgevecht.

En verder ben ik ook nieuwsgierig naar het winnen van de oorlog en het meenemen van je troepen uit een eerder gevecht. Stel dat je een planeet in handen krijgt: heb je dan periodiek versterkingen of moet je dan door micro-managen en iedere keer bouwopdrachten geven meer units. En hoe zit het dan ook nog met de tegenaanvallen: natuurlijk in een oorlog heeft de tegenstander ook initiatieven en tegenzetten. Een beetje beroerde implementatie hiervan zie je terug in 'Battle for Arrakis'.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Zo, er is weer een nieuwe trailer verschenen. Downloaden kan van http://www.worthdownloading.com/game.php?gid=1466

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Hacku schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:53:
Zo, er is weer een nieuwe trailer verschenen. Downloaden kan van http://www.worthdownloading.com/game.php?gid=1466
Vaag gedoe ik krijg em daar nie gedownload :S, heb je misschien nog een andere link?

Edit:
Laat maar het is een soort van RTS, daar hou ik niet zo van.

[ Voor 11% gewijzigd door Vuurvoske op 03-11-2005 00:32 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
LOL :) Eerste zin in de TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Is dit niet force commander 2 ;)

Force commander 1, hoe het zou worden (heel mooi voor die tijd vind ik zelf):
screenshot

Maar het werd zo :( :
screenshot

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
:? Misschien staat "Info over het game" beter? :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Grapjas! :P Dat telt niet als zin. ;)
Hacku schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:34:
:? Misschien staat "Info over het game" beter? :)
Ik doelde op de uitspraak van Vuurvoske
Vuurvoske schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:27:
Laat maar het is een soort van RTS, daar hou ik niet zo van.
En de eerste zin in de TS:
Hacku schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:38:
Empire At War is een RTS en wordt ontwikkelt door Petroglyph.
Maar dit is dus volledig off-topic :) De nieuwe trailer toont eigenlijk niet echt iets nieuws maar maakt mij toch nieuwsgieriger naar het spel. Bijna geen enkele nieuwe game kan mij bekoren. Dit hopelijk wel. Samen met Supreme Commander waar ik trouwens heel erg veel van verwacht.

[ Voor 29% gewijzigd door D-Three op 03-11-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

http://www.lucasarts.com/games/swempireatwar/trailer.html
misschien een makkelijkere link voor het filmpje :p

ik wachte op B&W2 en dit :P
vind B&W2 toch best tegenvallen helaas helaas. maar dit blijft er vee lbelovend uitzien. ik krijg toch een C&C + star wars game gevoel erbij :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De site is een btje geupdate en staan wel mooie filmpje tussen enz.

Dit haalde ik er ook uit:
What is the release date and on what platforms will the game be available?
EAW will be available for the PC in North America on February 7, 2006.

What are the minimum PC system specs?
Computer: 100% DirectX 9.0c compatible computer
CPU: Intel Pentium III 1.0 GHz or AMD Athlon 1.0 GHz
Operating System: Windows 2000, Windows XP
Ram: 256MB
Graphics Card: 32 MB graphics card with Hardware Transform and Lighting (T&L) capability
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible, PCI or Onboard Audio Device
Internet: 56kbps or faster connection (required for multiplayer only)
Ziet er in iedergeval heel leuk uit! Deze game haal ik zeker legaal in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Is dat alles? Nou, dan zal het wel geen probleem zijn om alles open te trekken :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petroglyph heeft afgelopen weekend de demo opgeleverd aan Lucasarts, dus ik hoop dat die snel te downloaden zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Dat wordt een leuke kerst :9

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Subtiel klein kickje :P
DaannO schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:33:
De site is een btje geupdate en staan wel mooie filmpje tussen enz.

Dit haalde ik er ook uit:

[...]

Ziet er in iedergeval heel leuk uit! Deze game haal ik zeker legaal in huis!
Dat valt me erg mee, dan kan ik het op redelijk hoge settings draaien denk ik :) Hopelijk valt het spel qua graphics niet tegen met deze minimale specs.

Ben ook van plan om deze game legaal te kopen, maar met al die spellen die bugged uitgebracht worden ga ik em wel eerst even "uittesten"
Hopelijk komt die demo snel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
RoD schreef op zondag 25 december 2005 @ 01:44:
Subtiel klein kickje :P

[...]

Dat valt me erg mee, dan kan ik het op redelijk hoge settings draaien denk ik :) Hopelijk valt het spel qua graphics niet tegen met deze minimale specs.

Ben ook van plan om deze game legaal te kopen, maar met al die spellen die bugged uitgebracht worden ga ik em wel eerst even "uittesten"
Hopelijk komt die demo snel uit :)
ik zit ook te wachten op de demo. Ik verwacht hem ergens januari ofz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Hij zou met of na kerst komen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Waarschijnlijk kunnen wij de demo ergens vroeg januari verwachten. Heb er zin in :) zit echt uit te kijken naar dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Er is weer een nieuw interview geweest met een multiplayer designer van petroglyph:

http://www.gamespot.com/p...rts/news.html?sid=6141818

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorperito schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:16:
Er is weer een nieuw interview geweest met een multiplayer designer van petroglyph:

http://www.gamespot.com/p...rts/news.html?sid=6141818
Heh vriend Chris :) die was PR Manager bij Westwood...is toch grappig dat ie nu de design kant op is gegaan bij Petroglyph. Net zoals Ted 'VirtuTed' Morris...website beheerder bij Westwood, nu designer bij Petroglyph.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar ik vernomen heb zou hij 17 februari uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

w000000000t

http://www.gamer.nl/nieuws/29073
Op GameSpot is een klokje verschenen dat aftelt naar de release van de demoversie van Star Wars: Empire at War. Het klokje bereikt nul op 18 januari om 18:00 uur Nederlandse tijd. Hoewel de demo bij GameSpot zal debuteren, betekent dit niet (zoals vaak bij FilePlanet het geval is) dat de demo niet op andere websites mag verschijnen. Mirrors zullen dus spoedig na zes uur 's avonds online komen.

De demo bevat maar liefst vijf tutorialmissies en een missie in de ruimte. Je krijgt in deze missie een beperkt aantal verschillende eenheden tot je beschikking. Star Wars: Empire at War is de eerste game van ontwikkelaar Petroglyph, dat werd gevormd door een aantal ex-medewerkers van Westwood Studios. Het volledige spel wordt halverwege februari in de winkels verwacht.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste