[PC] Star Wars Empire At War

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 5.298 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
heb het met me broer via LAN gedaan, opzich wel leuk, d8 dat je ook een gehele campain tegene lkaar kan doen, 1 is dan empire 1 is dan de rebellion :P

en je kan 2v2 en 4v4 doen...

jammer genoeg ieders keer maar 1 space station per kant (wel gedeelde upgrades das wel nice :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 10:32:
Misschien kan je het beste helemaal niet beginnen..

:|
Want??

Heb beide campaigns in een middagje uitgespeeld, toen ik eenmaal doorhad hoe ik het moest spelen. (medium difficulty)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap eigenlijk niet wat het probleem met dit spel is. het is imo heel goed spel. als je de space battles niet mooi vind run ze dan s in Movie Mode. dat ziet er echt schitterend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Vond het zowel niet mooi als onspeelbaar, maar goed...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Switch schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 04:04:
Stunnen met Ion cannons of heen gaan met squadron fightertjes ofzo, hun defenses zuigen :P Meestal negeer ik ze :D

Mon Calamari crusiers krijg je (pas) als je een missie met Han Solo op een planeet heb uitgevoerd, overgens een totale bullshit missie. Stom spel, en toch kan ik niet stoppen...
is dat die aktie met de wookies die je moet bevrijden? die heb ik al lang gehad, maar kan nog geen calamari cruiser bouwen. Ik heb een shipyard, ik heb alle technologie gejat met C3PO en R2D2, maar zit toch vast op tech level 3 :?
ik kan gewoon geen nieuwe technologie meer stelen, want die optie krijg ik niet als ik met C3PO en R2D2 naar andere planeten ga.
Ik sanp niet waar het aan kan liggen, dus als iemand me zou kunnen helpen, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Je krijgt ze echt heel laat, nog even doorspelen ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 09:00:
Snap eigenlijk niet wat het probleem met dit spel is. het is imo heel goed spel. als je de space battles niet mooi vind run ze dan s in Movie Mode. dat ziet er echt schitterend uit.
Right.. En dat is handig :) ...

Nee, een space battle moet volledig 3D zijn en goede controls bieden. Geen lame-ass 2D vlakje in een 3D ruimte waar je je scheepjes over moet bewegen. Ze vliegen inderdaad wel uit zichzelf wat boven en onder dat vlak, maar daar kan je ze zelf niet plaatsen. Ook de schaal van de schepen en de uitgestrektheid van het speelveld tov de schepen voelt heel slecht aan. En de manier waarop ze rondvliegen.

Ik val in herhaling, maar probeer homeworld 2, dan weet je precies wat ik bedoel. Ze hebben het perfecte voorbeeld liggen en dan nog leveren ze crappy space battles af. Onbegrijpelijk, en jammer. Ik heb heel even met de demo gespeeld, en ik heb meestal niet veel tijd nodig om te realiseren dat het niet mijn ding is, of niet voldoet aan wat ik er van verwacht. Nogmaals, het kan best zijn dat iemand anders dit geweldig vindt, geen probleem.

let wel: homeworld2 is vrij moeilijk. Let er goed op dat elke missie gespeeld en begonnen wordt met de vloot uit de vorige. Als je daar aan denkt komt het wel in orde. Dus ook voor je een missiedoel volledig afmaakt, het spel een beetje rekken om je vloot wat aan te vullen. (dus als het terug wat rustig is op de map, maar niet het einde triggeren). Voorzie ook van in het begin genoeg resource collectors en die remote collectors om op afstand te mijnen. In het begin zeker 10, meer als het kan. In het begin had ik het ook niet echt door en met 1 of 2 collectors naar de volgende missie gaan is niet speelbaar. Zuinig zijn met de grondstoffen en goed nadenken welke schepen jenodig hebt. Voor de rest heel uitdagende game en tof verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Het eeste extension pack is al weer aangekondigd:

Star Wars Empire at War: Forces of Corruption.

Er is weer een nieuwe patch: 1.04
en een officiële map editor (voor de mensen die niet willen wachten op fileplanet http://www.petrolution.net/downloads/EAWMapEditor.zip)

[ Voor 36% gewijzigd door RAF1 op 16-05-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAF1 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:02:
Het eeste extension pack is al weer aangekondigd:

Star Wars Empire at War: Forces of Corruption.

En er is weer een nieuwe patch: 1.04
Yep, ik heb hem donderdag al even gespeeld...ziet er goed uit, de jongens van Petroglyph hebben er een totaal nieuwe derde partij bijbedacht, waarvan bijna alle units in de eerste pass door Lucas zijn goedgekeurd, alleen de main villian moesten ze een paar hersubmissies voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:23:
[...]

Yep, ik heb hem donderdag al even gespeeld...ziet er goed uit, de jongens van Petroglyph hebben er een totaal nieuwe derde partij bijbedacht, waarvan bijna alle units in de eerste pass door Lucas zijn goedgekeurd, alleen de main villian moesten ze een paar hersubmissies voor doen.
Waar heb jij die demo vandaan dan?
Hij is niet op internet te vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
HELP !!!
De nieuwste patch is er 1.04, met bijbehorende map editor, MAAR !!!
De map editor heeft een probleem, al je hem start krijg je een melding dat je binkw32.dll mist.
Ik had al gehoord dat je RAD Video Tools moest installen, dus ik dat doen, maar die heeft niet eens de binkw32.dll. Dus ik apart daar op gezocht. Gevonden, gedownload.
Die error is dan weg, maar ja, dan krijg je:
"The procedure entry point _BinkDX9SurfaceType@4 could not be located in the dynamic library binkw32.dll." error.

Iemand enig idee hoe ik hier voorbij kom ?
Ik heb al op wat download sites en fora gezocht, maar ik kan nog helemaal niets vinden.
Nou zie ik ook dat deze draad redelijk dood is helaas. Maar ja, niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:35:
[...]

Waar heb jij die demo vandaan dan?
Hij is niet op internet te vinden namelijk.
In 1 karakter en 1 cijfer: E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff.. de eerste keer dat ik een spel koop in jaren is het een spel van niets.. bedankt lucasarts dankzij jullie is het ook het laatste spel wat ik in jaren zal kopen.

Het mist iets.. kijk naar grondbattles.. waar zijn de 1000-en units? Ik loop er rond met hoogstens.. 200?
Spacebattles zijn leuk, maar ik mis toch wel dat extreme, dat leuke. Dat kunnen aanvallen in details etc etc maar no way dat je dat er uit kan halen.

Nouja het wordt maar wachten op de mods.. hopelijk zijn die wel wat beter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegt ben ik te lui om het hele topic door te lezen....
Maar kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam de Kessel: space battle op ga lossen???

Je moet met je Y-wings de shuttles immobiliseren en dan met Sundered Heart de gevangenen eruit halen....
Maar who the f*ck doe ik dat???
Het uitschakelen van de shield op de shuttle geen probleem, de Sundered Heart in de buurt krijg eitje... Maar zo gauw als ik hem in de buurt wil laten vliegen knalt hij erop los of doet ie niets...

Wie o Wie kan mij helpen... het zal vast heel makkelijk zijn maar ik vat hem niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 03:44:
Eerlijk gezegt ben ik te lui om het hele topic door te lezen....
Maar kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam de Kessel: space battle op ga lossen???

Je moet met je Y-wings de shuttles immobiliseren en dan met Sundered Heart de gevangenen eruit halen....
Maar who the f*ck doe ik dat???
Het uitschakelen van de shield op de shuttle geen probleem, de Sundered Heart in de buurt krijg eitje... Maar zo gauw als ik hem in de buurt wil laten vliegen knalt hij erop los of doet ie niets...

Wie o Wie kan mij helpen... het zal vast heel makkelijk zijn maar ik vat hem niet....
Dat is echt heel simpel!
Begin de missie met ongeveer 6 Y-wings en de rest Corvette + de Sunderd Heart.
Gebruik je corvette om de fighters en bombers bezig te houden zodat de Y-wings geen last van ze hebben.

Selecteer al je Y-Wings en de Sunderd Heart in 'group 1' (CTRL+1) en de rest van je corvette op 2.
Het zijn ongeveer 6 shuttles als ik het goed heb? Vlieg gewoon met '1' naar de shuttles toe, dwars door de vijandelijke linies heen, je corvettes houden de fighters en bombers wel bezig. Schiet met je Y-wings zo'n EMP achtige bol op de Shuttles af. Zorg er wel voor dat je elke Y-wing afzonderlijk selecteert en een Shuttle raakt. het is nu een zaak om met je Sunderd Heart langs de Shuttles te vliegen en 1 sec. erboven te hangen. Je hebt nu de bemaning getransporteerd. Doe dit bij elke shuttle en bij de laatste shuttle is het "mission complete". Je hoeft dus niet de hele EMPIRE vloot aan diggelen te schieten. Gewoon langs de shuttles, Y-Wings laten schieten, Sunderd Heart erbij en klaar!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:08

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:07:
[...]

Dat is echt heel simpel!
Begin de missie met ongeveer 6 Y-wings en de rest Corvette + de Sunderd Heart.
Gebruik je corvette om de fighters en bombers bezig te houden zodat de Y-wings geen last van ze hebben.

Selecteer al je Y-Wings en de Sunderd Heart in 'group 1' (CTRL+1) en de rest van je corvette op 2.
Het zijn ongeveer 6 shuttles als ik het goed heb? Vlieg gewoon met '1' naar de shuttles toe, dwars door de vijandelijke linies heen, je corvettes houden de fighters en bombers wel bezig. Schiet met je Y-wings zo'n EMP achtige bol op de Shuttles af. Zorg er wel voor dat je elke Y-wing afzonderlijk selecteert en een Shuttle raakt. het is nu een zaak om met je Sunderd Heart langs de Shuttles te vliegen en 1 sec. erboven te hangen. Je hebt nu de bemaning getransporteerd. Doe dit bij elke shuttle en bij de laatste shuttle is het "mission complete". Je hoeft dus niet de hele EMPIRE vloot aan diggelen te schieten. Gewoon langs de shuttles, Y-Wings laten schieten, Sunderd Heart erbij en klaar!
*EMP achtige bol* = Ion Canon
Truck die ik zo vaak heb moeten doen in de oude X-Wing games. Met de Laser Canons (evt een Torpedo VS freighter) de shields plat leggen, en dan met de Ion Canons disablen.

[ Voor 9% gewijzigd door SandsOfArrakis op 13-07-2006 10:10 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je dan iets speciaals doen? want elke keer als ik de Y-wings selecteer en er naar toe stuur gaat het goed. maar als ik er dan 1 selecteer en klik op ion canon en daarna een shuttle gaat ie gewoon schieten... als ik ion cannon selecteer moet ik ook 2 keer klikken voordat hij wat zegt... wat doe ik fout...ik heb het nu 15 keer gespeeld die missie en het wordt behoorlijk saai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:24:
Moet je dan iets speciaals doen? want elke keer als ik de Y-wings selecteer en er naar toe stuur gaat het goed. maar als ik er dan 1 selecteer en klik op ion canon en daarna een shuttle gaat ie gewoon schieten... als ik ion cannon selecteer moet ik ook 2 keer klikken voordat hij wat zegt... wat doe ik fout...ik heb het nu 15 keer gespeeld die missie en het wordt behoorlijk saai :P
Je moet ook met je 'alternate fire' knop op de shuttle klikken, meestal is dat de rechter muisknop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:27:
[...]

Je moet ook met je 'alternate fire' knop op de shuttle klikken, meestal is dat de rechter muisknop
Het is gelukt.... mijn fout was steeds 2 keer klikken... dan ziet ie het als gewoon aanvallen... pfff...
Best wel dom van me eigenlijk maar je ben verder....

Thanks voor al the help guys _/-\o_ _/-\o_
Ga hem even uitspelen >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het toch een leuk spel vinden :p
Draait ook nog redelijk op mijn eeuwenoude laptop met integrated video :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Heeft iemand de uitbreiding Forces of Corruption al gedaan, is dat nog een beetje de moeite waard?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die dit spel onder vista aan de gang krijgt, hij pakt directx niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ik heb inmiddels Forces of Corruption gekocht en gespeelt, erg leuk. Veel leuker dan het orgineel. Ik hoop dat er nog meer van dit soort addon's komen :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik weet nog een paar leuke mods.

Star Wars Empire at War

Ages of Star Wars Jedi Civil War

Star Wars Empire at War Forces of Corruption

Swcorpinox73 Forces of Corruption Additions 3.0
ISD vs Venator V2.1 Final
z3r0x's Forces of Corruption Addon V3.5
ultimate empire at war 4.0

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste