Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 03:44:
Eerlijk gezegt ben ik te lui om het hele topic door te lezen....
Maar kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam de Kessel: space battle op ga lossen???
Je moet met je Y-wings de shuttles immobiliseren en dan met Sundered Heart de gevangenen eruit halen....
Maar who the f*ck doe ik dat???
Het uitschakelen van de shield op de shuttle geen probleem, de Sundered Heart in de buurt krijg eitje... Maar zo gauw als ik hem in de buurt wil laten vliegen knalt hij erop los of doet ie niets...
Wie o Wie kan mij helpen... het zal vast heel makkelijk zijn maar ik vat hem niet....
Dat is echt heel simpel!
Begin de missie met ongeveer 6 Y-wings en de rest Corvette + de Sunderd Heart.
Gebruik je corvette om de fighters en bombers bezig te houden zodat de Y-wings geen last van ze hebben.
Selecteer al je Y-Wings en de Sunderd Heart in 'group 1' (CTRL+1) en de rest van je corvette op 2.
Het zijn ongeveer 6 shuttles als ik het goed heb? Vlieg gewoon met '1' naar de shuttles toe, dwars door de vijandelijke linies heen, je corvettes houden de fighters en bombers wel bezig. Schiet met je Y-wings zo'n EMP achtige bol op de Shuttles af. Zorg er wel voor dat je elke Y-wing afzonderlijk selecteert en een Shuttle raakt. het is nu een zaak om met je Sunderd Heart langs de Shuttles te vliegen en 1 sec. erboven te hangen. Je hebt nu de bemaning getransporteerd. Doe dit bij elke shuttle en bij de laatste shuttle is het "mission complete". Je hoeft dus niet de hele EMPIRE vloot aan diggelen te schieten. Gewoon langs de shuttles, Y-Wings laten schieten, Sunderd Heart erbij en klaar!
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 13-07-2006 09:08
]