Gisteren mijn eerste seizoen met Liverpool afgemaakt. Op een teleurstellende 6e (!!) plek geeindigd in de Premier League.
Wel frappant dat ik de Champions League de finale heb gehaald, waarin ik daarna werd afgedroogd door AC Milan: 3-0

Naja, was te verwachten he, Cavenaghi was natuurlijk niet speelgerechtigd, die mis je dan wel
Wel de FA Cup gewonnen door in de finale met 2-1 van Tottenham te winnen! Dus in ieder geval wel Europees voetbal, al is het geen CL.
Spelers aangetrokken 1e seizoen:
Freddy Guarin
Fernando Cavenaghi
Naldo
Freddy doet het goed, 10 goals dit seizoen, hij is nu al een zeer goede vervanger, zo niet beter, voor Xabi Alonso
Fernando had wat moeite om te wennen in Engeland, maar is toch op stoom geraakt en heeft er 27 gemaakt in 35 wedstrijden, gaat de goede kant op!
Naldo is een goede vervanger voor de gebleseerde Hyppia. Die is 7 maanden uitgeschakeld met een gebroken been! Ben dus erg blij met hem.
Voor het komende seizoen heb ik al een aantal spelers aangetrokken:
Alejandro Fernandez: Spaanse spits van 18 met goede stats, als reserve.
Grisales: voor een habbekrats overgenomen, ben benieuwd wat hij gaat doen. Goede stats iig.
Dédé: transfervrij overgenomen!!!
Harbuzi: talentje voor de toekomst.
Met de volgende spelers ben ik nog bezig om aan te trekken:
Nigel de Jong van Ajax, kan op alle posities in de verdediging en heeft goede stats, een welkome vervanger voor de zeer slecht presterende Garragher.
Alex (van Fenerbache): ziet er veelbelovend uit AM LC
Sebastian Frey, keeper.
Robinho komt!!! Voor de neus van Inter weggekaapt

Moet alleen nog een week wachten voor ik wat meer geld heb...
Volgende spelers staan op de transferlijst:
Milan Baros: uitermate teleurstellend seizoen achter de rug, waardeloos, ben klaar met hem, elk bod neem ik aan.
Kirkland, slechte keeper.
Josemi, DRC
Garragher, DLRC
Luis Garcia, heeft niks maar dan ook helemaal niks laten zien.
Nunez, overbodige DMRC
En zo nog een aantal die zo weg mogen.
De board verwacht dat ik komend seizoen een Europese kwalificatie behaal en dat lijk me reeel. Echter de supporters verwachten niets minder dan de titel. Is mogelijk, maar in Engeland is de competitie erg lastig heb ik gemerkt.
We hebben nog alle hoop op een goed seizoen! Als het 2e seizoen afgelopen is post ik weer