ik heb meer mazzel dan wat anders.
paar wedstrijden met 1-0 gewonnen en sta nu 2 wedstrijden voor einde competitie punt gelijk met PSV.
net halve finale tegne juventus gewonnen in de champions league op precies dezelfde manier als tegen Arsenal.
thuis win ik 2-0 bij juventus verlies ik 3-1 ik ga door omdat ik bij juventus scoorde en hun in amsterdam niet ofzo

meer gleuk dan wat anders.
leukste is nog Fred tekend voor 22.5 Mln transfer geld en 60k per week

vorig jaar zei hij nee tegen hetzelfde loon.
wat me wel opviel is dat ik de afgelopen 2 jaar de champs league en uefa cup won maar nooit een speler vna mij of ikzelf in de prijzen val of 2e of 3e word bij de beste .... van europa.
edit:
net weer de champions league gewonnen (2e keer dit seizoen was 2006-2007)
natuurlijk weer geen prijs voor beste ... van champs league gewonnen behalve de 3e plaats in de top scorers lijst ervan.
wist dankzij elfmeters te winnen van Ac milan terwijl de hele 2e helft 11 tegen 10 was omdat frings van milan uit het veld moest einde 1e helft (spijtig geen screenie)
won ook de beker dankzij elfmeters van Ado Den haag (net als vorig jaar, raar dat ze het zo slecht in mijn competitie doen ze spelen voor de 2e keer europees

)
ben een beetje bedroefd over 1 feit
Anastasiou kondigde het einde van zijn karierre aan 1 maand voordat hij het deed.
ik hoopte al een hele tijd hem aan mijn trainer staff te kunnen toevoegen omdat hij toch echt veel voor mijn Ajax gedaan heeft in de 1e 2 jaren.

maar nee ik kon hem geen contract geven nu zelfs zijn naam niet meer klikken.
ook iets raars is:
een vriend zei me de naam van een keeper die in zijn game (2014) erg goed is (tortora).
ik kocht deze dus in januarie ofzo. hij kwam net aan volgens de afgesproken datum, klik ik zijn info schijnt dat zijn contract bij mij alweer over 3 dagen afloopt??
iets dat ik dus niet begrijp.
en daarnaast krijg ik net een contract aan geboden door Real Madrid.
ik zou en transfer bduget van 105Mln krijgen en een salaris budget vna 1.6Mln de week en omdat dit volgens hun zo laag is kan het per navraag omhoog gegooid worden.
hmm ajax bied me een transfer budget van 45Mln wat ik zelf alweer tot 55mln verhoogd heb (keeper verkocht) en als salaris 1.4Mln de week voor spelers.
hmm, mijn Ajax is nu lekker jong in doorsnee en zal met de komst van Fred als spits erg lekker gaan.
real is in doorsnee erg oud dacht dat 3 kwart van real over de 26 is en de meeste jonge spelers erg slecht.
Maar ik denk dat ik als real wel eenvoudiger spelers aantrek.
maar eens een ancht overslapen
[
Voor 58% gewijzigd door
Deadsy op 07-08-2005 03:30
]