[PC] Football Manager 2005 - deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.853 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 13:46
Yep de Cup is binnen :) 2-1 gewonnen van RKC.

@ Bigbot, bij mij staat maduro op de transferlijst, ik heb hem 2 seizoenen geleden gekocht omdat ik dringend een verdedigende middenvelder nodig had, het is een redelijk goede speler maar hij krijgt bij mij niet al teveel speelkansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Anoniem: 116751 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 18:46:
Goeiedag

ff een easy question voor de ervaren FM spelers onder jullie
ik speel het spel net 2 dagen maar heb 1 optie nog niet kunnen ontdekken..

Als ik naar de wedstrijden ga ben ik verplicht om de wedstrijd met highlights te bekijken en heb geen flauw idee hoe ik dit kan uitzetten. Met andere woorden ik wil gewoon de stand in de pauze zien en de uiteindslag indien mogelijk..
Je moet de hele wedstrijd bekijken, je kan highlights uitschakelen en daarvan post ik zometeen een screenshot :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:58
W0000tttt!!! Na een seizoen Sparta mocht ik bij Heerenveen aan de slag, ik was verbaasd dat ze me wilden hebben, misschien omdat ik Heerenveen als favo club heb ofzo...

Direct 1e seizoen kampioen van NL! Helaas in de beker er snel uitgeknikkerd door PSV... Nu in het 2e seizoen Champions League :+

Helaas verlies ik uit bij Anderlecht, en net thuis tegen Liverpool 1-1... Het zijn geen wereldresultaten maarja, dat was ook te verwachten, ik ben allang blij dat ik de Champions League centen heb gekregen, dat is wel een nice bijdrage.... :)

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Anoniem: 116751 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 18:46:
Goeiedag

ff een easy question voor de ervaren FM spelers onder jullie
ik speel het spel net 2 dagen maar heb 1 optie nog niet kunnen ontdekken..

Als ik naar de wedstrijden ga ben ik verplicht om de wedstrijd met highlights te bekijken en heb geen flauw idee hoe ik dit kan uitzetten. Met andere woorden ik wil gewoon de stand in de pauze zien en de uiteindslag indien mogelijk..
Misschien helpt dit, de wedstrijd gaat dan wel met alleen maar commentaar en supersnel. Volgens mij kan je niet gelijk naar de ruststand en dan naar de eindstand. Je krijgt soms te maken met blessures e.d. waardoor je managerinteractie hebt tijdens een match.

Vergroot de screenshot en zoek in je eigen FM-game naar de knop highlight mode en zet die op commentary only.
Zet daarna de 2 schuiven helemaal naar rechts voor de snelste game-experience.

Afbeeldingslocatie: http://img343.imageshack.us/img343/8997/speed7nh.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:08
Het 2e seizoen is net begonnen en begon gelijk goed met een 2-0 overwinning op PSV in de JCS. Nieuwe tacktiek die ik toegepast heb werkt dus naar behoren. Ik speel nu 4-1-3-2. Met Guarin als vmc. Galasek uit het 1e omdat hij geblesseerd was, volgens mij niet meer, maar ik heb hem niet zo hard meer nodig nu ik Guarin en Vanden Borre heb. Van Der Vaar, Rosales en Sneijder op het middenveld en Mokoena en Koné in de spits.

Ben nu nog bezig met het contracteren van Messi, hij wou eerst niet, nu wil ie wel, maar dan moet ie wel voldoende wedstrijdpremie krijgen. En dan maar zeggen dat je voetbalt voor je plezier en niet voor het geld :P.

Transfer gaat nie door, na een blik van mijn scouts ben ik erachter gekomen dat ik spelers van het zelfde kaliber in de reserves heb rondlopen die misschien nog jonger zijn ook.

[ Voor 14% gewijzigd door JanW op 04-08-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Zo, de groepsfase van de Braziliaanse 3e divisie is gespeeld, Sao Goncalo bleek veruit de sterkste in Groep 12, 14 gespeeld 40 punten, doelsaldo 35-3. In de 2e ronde spelen we tegen Flamengo (PI) en dit gaat volgens een knock-out systeem, de 3e ronde ook en dan kom ik volgens mij in een kampioenspoule en als ik daarin 1e of 2e wordt promoveer ik naar de 2e divisie.
Waar ben ik aan begonnen? :P
Mijn manager description zegt: legendary manager en mijn reputatie is uiteraard World Class. :P
De 1e KO ronde tegen Flamengo (PI) (da's niet de Flamengo van Romario trouwens) wonnen we thuis met 3-0.

Hearts begon heel slecht aan de competitie, laatste gestaan, maar de laatste weken pakken we toch langzamerhand wat punten (tegen Celtic en Rangers >:) ) en we staan alweer 4e.

Chelsea.. Sja. Competitie: 18 punten uit 6 wedstrijden, doelsaldo 26-5. Alleen de Champions League :X PSG uit: 1-0 verloren, Real Madrid thuis 1-0 gewonnen door een goal in de 93e minuut. Beide keren uiteraard de keeper van de tegenstander MotM.
Ep0ss schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:05:

Ben nu nog bezig met het contracteren van Messi, hij wou eerst niet, nu wil ie wel, maar dan moet ie wel voldoende wedstrijdpremie krijgen. En dan maar zeggen dat je voetbalt voor je plezier en niet voor het geld :P.
Messi is in FM niet zo goed als'ie nu IRL is. Ik heb hem bij Emmen gehad en eigenlijk viel hij me zwaar tegen. Hij stond af en toe in de basis.

[ Voor 20% gewijzigd door King Nothing op 04-08-2005 22:21 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Manchester en Chelsea waren zoals verwacht toch iets te sterk in de 5e ronde van de FA Cup.

Hull verloor met 1-0 uit bij Chelsea. Het slechte nieuws was een blessure van Maccarone (1 maand) en Hallfredsson (3 maanden). Mijn 2 beste spelers. Hull staat nog steeds 8e in de EC. 5 punten voorsprong op de nummer 9, maar belangrijker. De nr. 6 heeft 1 punt voorsprong en ik sta maar 5 punten achter de nr. 3.

Middlesbrough verloor met 1-2 van Manchester United.In de competitie sta ik zo rond plaats 6/7 (wisselt een beetje). Moet nog 9 wedstrijden spelen, maar eerst de League Cup finale:

Middlesbrough - Liverpool 2-1 (1-1) (attendance 89955)
24. Vonlanthen 1-0 (speelde zichzelf weer fantastisch vrij na een mooie pass van Morrison)
45(+1). Taylor 1-1 (vrije trap, snoeihard in de kruising)
90(+1). Carew 2-1 (een lange bal van 1 van de verdedigers op Carew die hem langs de keeper schoof)

De fans gingen uit hun dak, europees voetbal is in ieder geval binnen voor Boro en het prijzengeld van GBP 1mln. & een deel van recette zijn ook erg welkom.

Het ene moment ben ik een World Class media-friendly boss en een week later heb ik de Continental status, een beetje vreemd dus.

[ Voor 7% gewijzigd door PirE op 04-08-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:14
fotos van mijn halve finale en van mijn finale in de Chamoins League westrijd 2005-2006
mijn doel voor dit seizoenw as hopen de groeps westrijden te overleven en thats it.
nadat ik me redelijk kon handhaven tenen Manch. United wou ik verder komen :)

dit is de halve finale tegen Juve 1e westrijd

[afbeelding]
de score laat precies zien wie dit seizoen echt gegroeid zijn.
Sibon is een uitschieter iemand die ik als bankzitter kocht maar nu toch bijna elke wedstrijd speelt.
en die samen met Babel, Anastasiou Mitea en Salas in een rotatie systeem zit.
2e wedstrijd kwam ik vlug achter met 0-1 waarna ik met 5-3-2 ging spelen en het bleef 0-1 geen screenie helaas.

Champs league finale
Deze westrijd was voor mij de verbazing
ik had in de voorbereiding tegen barca gespeeld en werd afgemaakt.
had een 4-3-3 en het ging op en neer en ik win godverdomme :D
uitslag:
[afbeelding]
Salas werd top scorer van nederland en ikd acht 3e in de champions league mdat hij 3 wedstrijden ervan licht gebleseerd was en ik hem dus niet liet spelen.

de teams:
[afbeelding]
tot slot, kun je sibon voor 4ton kopen doe het hij maakte in de competitie tegen de 10 doelpunten ofzo terwijl hij pas rond januarie in het 1e mocht.
en Salas is met zijn 4.4 Mln ook goedkoop geweest.
het nadeel :( beide al voer de 30

btw kunnen jullie me zeggen welke positie Babel in jullie Fm heeft, want ik weet het niet zeker maar ik denk dat zijn spot veranderd is tijdens het spelen zonder hem ertoe te trainen.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 05-08-2005 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
King Nothing schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 22:19:

De 1e KO ronde tegen Flamengo (PI) (da's niet de Flamengo van Romario trouwens) wonnen we thuis met 3-0.
Return werd 3-1. 2e KO ronde tegen ABC uit en thuis 1-1, maar omdat ik beter speelde in de regulaire competitie ging ik door :Y) 3e KO ronde tegen Rio Branco verloren we met 0-2 en 1-0. Seizoen afgelopen :/ Uithuilen en opnieuw beginnen. Iig een grote schoonmak houden in de selectie, de verdediging is behoorlijk, het middenveld en de aanval is echt te zwak. Gelukkig had ik uit mijn Charltontijd een keeper in mijn shortlist staan (Honduras international van 21) en die keept nu bij ons.

/edit

Hmz. Chelsea - Derby County, league Cup ronde 4: 9-1 :X , wedstrijd ervoor: Chelsea - Paris SG 7-1. Tot nu toe 20 wedstrijden gespeeld en 81x gescoord.

[ Voor 11% gewijzigd door King Nothing op 05-08-2005 01:52 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
King Nothing schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 01:40:
[...]

Return werd 3-1. 2e KO ronde tegen ABC uit en thuis 1-1, maar omdat ik beter speelde in de regulaire competitie ging ik door :Y) 3e KO ronde tegen Rio Branco verloren we met 0-2 en 1-0. Seizoen afgelopen :/ Uithuilen en opnieuw beginnen. Iig een grote schoonmak houden in de selectie, de verdediging is behoorlijk, het middenveld en de aanval is echt te zwak. Gelukkig had ik uit mijn Charltontijd een keeper in mijn shortlist staan (Honduras international van 21) en die keept nu bij ons.

/edit

Hmz. Chelsea - Derby County, league Cup ronde 4: 9-1 :X , wedstrijd ervoor: Chelsea - Paris SG 7-1. Tot nu toe 20 wedstrijden gespeeld en 81x gescoord.
Chelsea is gewoon Spooky,
heb nu al paar keer tegen ze gespeeld en als ikw on was het met de hakken over de sloot.
meestal verloor ik, en van sommige spelers vna hun die zo abnormaal goed spelen zijn de stats geens eens zo goed.

soms is FM2005 wel grappig als je het met de werkelijkheid vergelijkt.
Kezman is een veel scorende spits bij chelsea in FM2005, is 2e geworden in de uefa cup dit seizoen bij topscorers etc. :+ in werkelijklheid raakt hij geen bal bij chelsea afgelopen seizoen.

net een paar keer geprobeerd Timo Hildebrand (keeper) bij VFB stuttgart los te weken. nop de trainer laat hem niet gaan blablabla zelf niet voor 12Mln en een speler van mij die 8 mln waard is.

aan de nadere kant weet ik niet of ik nu blij of verdrietig moet zijn, plots zijn maduros stats een flink stuk verbeterd (moet afgelopen 2 maanden gebeurt zijn) nu is hij een erg lekkere speler voor in mijn verdediging om de toch te zwakke escude te vervanging die weg is.
omdat hij met deze stats toch wel tot mijn beste verdedigers hoort wilde ik hem een beter en langer contract aanbieden, maar omdat hij vorig jaar soms slechts invaller was will hij geen verlenging.
Hij vond dat hij vorig jaar tot de 1e 11 hoorde en goed genoeg was daarvoor.
nou niet met die stats schat, en toen ik hem liet spelen was het vaak dweilen met de kraan open met de fouten die hij maakte, nu in de voorbereiding speelt hij opeens super.

dus what todo?
hem dit seizoen als vaste waarde laten spelen want hij is goed bezig en hem dan aan het einde van het seizoen gratis laten gaan (nadat hij zich bij mij in de kijker laat spelen) of hem weer op de bank zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik zit in 2015...
Met Charlton in mijn andere save was het altijd weer afwachten tegen Chelsea. Ik heb met 6-0 van ze verloren en bv een maand later veegde ik ze met 5-0 van de mat terwijl we dan beide in zo goed als dezelfde opstellingen speelden.

Babel is een SC bij mij trouwens :)

/edit

In de catogorie afslachtingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63802/full.jpg

:X

En in de catogorie "terugkomen na een achterstand"

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63803/thumb.jpg

Van 2-5 naar 6-5 _O_ Niet door mij, door de AI gedaan.

[ Voor 37% gewijzigd door King Nothing op 05-08-2005 03:25 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
vraagje:
ik gebruik nu sexual chocolate 2 als training schema.

ik gebruik dit ook voor de keepers, of kan ik voor hun beter een apart schema gebruiken?

:9~ Bayern munchen bied 30mln voor vd vaart
barca 40mln.

ze begonnen beide met 22.5 maar ik dacht doe es gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-07 16:44

Sherlock

No Shit

Bigbot schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 02:31:dus what todo?
hem dit seizoen als vaste waarde laten spelen want hij is goed bezig en hem dan aan het einde van het seizoen gratis laten gaan (nadat hij zich bij mij in de kijker laat spelen) of hem weer op de bank zetten?
Hem minimaal 10 wedstrijden laten spelen en dan een nieuw contract aanbieden, dat zal hij dan wel accepteren omdat hij dan weer het idee heeft dat hij een basisspeler is.

Babel is in mijn spel een F LC, maar dat komt omdat ik hem hertraint heb.

Er is trouwens wel een bug bekend waarbij de positie van S C veranderd naar F LC, dus als dat bij jou ook zo is is dat niet zo vreemd.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik verloor net met Chelsea ;( Ik wilde ale prijzen pakken maar de FA Cup lukt dus niet meer :+ 2-1 uit bij Millwall verloren.
Competitie: 20 gespeeld, 60 punten. 80-7 doelsaldo. ManUre is 2e op 15 punten achterstand. :z Saai enzo.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Noem het maar saai, maar ondertussen win je toch niet alles dat je kunt winnen, omdat je nb van Milwall verliest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
stfu :( Nu moet ik voor nood nog een seizoen daar gaan spelen :/

Yeah right :D 1 seizoen en dan ben ik weg, tenzij ik op een kutmanier uit de CL vlieg.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@King Nothing?
waarom is je doel soms in 1 jaar alles te winnen wat er te winnen valt?

zit te hopen dat het me dit jaar zelf lukt :)
alhoewel in de nederlandse comp je minder prijzen kunt pakken dan in de engelse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Dat is toch simpel waarom dat wil. Als je met kleinere clubs al zoveel hebt gewonnen dan is dat denk ik nog het enige doel wat je met een grote club kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Wat moet je anders bij Chelsea doen? Abramovitsj verwacht de titel en als ik zo zie wat er rondloopt aan spelers dan mag ik met minder niet eens tevreden zijn. Finale League Cup met 2 vingers in de neus gehaald (3e ronde 5-1, 4e 9-1, kwartfin. 3-0, halve finale 9-1 agg) alleen in de 3e ronde had ik een L2 club als tegenstander, de anderen waren EPL clubs.
Champions League: PSG - Chel 1-0, Chel - Real 1-0, basel - Chel 1-3, Chel - Basel 3-1, Chel - PSG 7-0, Real - Chel 0-3 (Real was kansloos).
In de competitie heb ik tegen Sunderland gezwijnt door de 1-0 en 2-0 in de 91e en 93e minuut te maken en tegen ManUre ging het ook moeizaam, de rest is echt weggevaagd met minstens 3 goals verschil en met Fulham uit als uitschieter (0-11 :X ).

Zo'n seizoen bevestigd mijn vooroordeel over grote clubs. Kan ik hierna weer heerlijk in de luwte gaan werken, Ierland 1e divisie ofzo.

/edit

Oh ja, voor zo goed als elke wedstrijd komt de manager van de tegenstander even vertellen dat ik me niet moet indenken dat ik kampioen wordt zo lang ik zo'n middelmatig elftal heb en dat hunnie wel "even " gaan winnen. Dat zei de manager van Fulham bijvoorbeeld ook toen hun laatste stonden met 0 uit 16 en ik er met 11-0 van won. |:( Kreeg ik daarna een nieuwsbericht dat ik geluk heb gehad |:( :D Jah, echt gemazzeld hoor die 11 goals... :z

[ Voor 21% gewijzigd door King Nothing op 05-08-2005 15:31 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 20:23
King Nothing schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:28:
Oh ja, voor zo goed als elke wedstrijd komt de manager van de tegenstander even vertellen dat ik me niet moet indenken dat ik kampioen wordt zo lang ik zo'n middelmatig elftal heb en dat hunnie wel "even " gaan winnen. Dat zei de manager van Fulham bijvoorbeeld ook toen hun laatste stonden met 0 uit 16 en ik er met 11-0 van won. |:( Kreeg ik daarna een nieuwsbericht dat ik geluk heb gehad |:( :D Jah, echt gemazzeld hoor die 11 goals... :z
Dat soort rare berichten ken ik. Het mooiste blijft nog het bericht dat je nog erg veel werk moet verrichten voordat je kampioen wordt/het onmogelijk is dat je ploeg kampioen wordt, terwijl je het kampioenschap al binnen hebt gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
tegen mij zei Guus Hiddink dat vorig seizoen 1 week nadat ik PSV de beker uit geknikkerd had met 5-1.
ik had op dat tijdstip in het kampioenschap 1 punt achter groningen en stond 2e en had 2 wedstrijden minder gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Hmz, de klad komt erin: Newcastle - Chelsea 3-3, Charlton - Chelsea 3-3 :(

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
King Nothing schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 17:07:
Hmz, de klad komt erin: Newcastle - Chelsea 3-3, Charlton - Chelsea 3-3 :(
Snel nog een speler halen om het tij te keren ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
PirE schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:20:
[...]

Idd, smijt er ff 100M tegen aan voor buffon om uit deze crisis te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
PirE schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:20:
[...]

Kannie, transfermarkt is gesloten :( Zuigspel :r Ik ga wel opnieuw beginnen :( Zostraks ook al verloren van Millwall notabene, klopt echt niet, de computer speelt vals en en en en enzo...

:+
Benotti schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 20:05:
[...]

Idd, smijt er ff 100M tegen aan voor buffon om uit deze crisis te komen :P
Dude... Ik zit in 2016, Buffon stak gisteren de straat over met z'n rollator.:P

Maar serieus, Chelsea moet wel een betere keeper hebben. D'r staat nu een kerel van 34 in de goal en die's nog best goed, maar de reserve is net goed genoeg voor middenmoot Eredivisie. Dan is er nog een 19 jarige, maar die maakt teveel fouten om basisspeler te worden. Hij speelde de FA Cup pot tegen Millwall, hun hebben 2 schoten on target gehad...

[ Voor 47% gewijzigd door King Nothing op 05-08-2005 21:23 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
King Nothing schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:20:
Maar serieus, Chelsea moet wel een betere keeper hebben. D'r staat nu een kerel van 34 in de goal en die's nog best goed, maar de reserve is net goed genoeg voor middenmoot Eredivisie. Dan is er nog een 19 jarige, maar die maakt teveel fouten om basisspeler te worden. Hij speelde de FA Cup pot tegen Millwall, hun hebben 2 schoten on target gehad...
Gewoon Kasper Schmeichel halen, die zal rond de 29/30 zijn in 2016. Hij zou dan op zijn top moeten zitten.

edit: met een beetje mazzel maak ik morgen 2009/2010 af en dan post ik wel een samenvatting met wat screens. Het is erg spannend op het moment met Hull in de strijd voor promotie.

[ Voor 15% gewijzigd door PirE op 05-08-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Schmeichel speelt bij Crystal Palace sinds de "wintertransfermarkt" Ik heb 30 miljoen uitgegeven aan een centrale verdediger (die 2x heeft meegespeeld so far :X ).

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ter info:

Een screenshot van de stand op dit moment

Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/952/league0ui.th.jpg

Nog 7 wedstrijden te gaan met een erg moeilijk programma voor Hull. Ik verloor de laatste ronde nipt met 0-1 uit bij Leicester (staan nu in punten gelijk met mij).

Coventry (H) 1-0
Swansea (A)
Bristol C (A)
Wigan (H)
Sheff. Wed (A)
Millwall (H)
Gillingham (A)

Ik moet dus nog tegen 3 ploegen die boven me staan. Maar ik moet ook tegen 2 ploegen die in de degradatie-zone staan.

Heb trouwens net 1 van mijn DC's verkocht voor 210K. Zijn contract liep af, maar Forest wilde hem per direct overnemen. Ik kon het aanbod niet weigeren omdat het te goed was (Hull speler)

Boro staat vastgeroest op plaats 6. Plaats 5 is nog haalbaar maar veel hoger zal ik niet eindigen. Ik sta 11 punten voor op de nr. 8. Man Utd kan in punten gelijk komen met mij als ze hun inhaalwedstrijd winnen. Charlton heeft al 25 wedstrijden op rij niet weten te winnen in de EPL

edit: Erg moeizaam met 1-0 van Coventry gewonnen. Het laatste kwartier heb ik gewoon met 8 man in de penalty box gespeeld en 2 snelle spelers in de spits gezet.

[ Voor 19% gewijzigd door PirE op 05-08-2005 23:37 . Reden: eindstand toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Jeuj, League Cup is binnen, finale 6-0 tegen Newcastle utd :/

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Jawel hoor, 1-1 uit bij Swansea die moesten winnen om niet te degraderen. Ik sta nu dus 7e op 3 punten achterstand (eigenlijk 2, maar de Millwall heeft nog een match te goed). Het zat ook echt niet mee. Spelers die in de laatste minuten maar gaan schieten vanaf 30+ yards (long shots no instellen maar toch gaan schieten) en dan ook mijlenver naast schieten. De Play-offs zijn nu verder weg dan ooit.

Boro klimt naar een 5de plaats na een fantastisch 0-1 uitoverwinning bij het superieure Arsenal (+6 voor op Chelsea en 1 match te goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Handig, kwartfinale CL en op dezelfde dag wordt er in Zuid Amerika WK kwalificatie gespeeld.... mis ik mijn halve elftal |:( Ik mis 8 spelers, waarvan er 1 geschorst is.

/edit
Hmz, Chelsea B wint met 2 vingers in de neus van PSV A :)

/edit 2
Kampioen geworden (joh..) so far 35 gespeeld, 33 winst, 2 gelijk, 101 punten; doelsaldo 137-18 (+119) :X Morgen seizoen uitspelen en ontslag nemen :D

[ Voor 43% gewijzigd door King Nothing op 06-08-2005 02:08 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Boro staat ineens vierde (Villa verloor weer eens) na een fantastiche 0-6 overwinning bij Leeds United _/-\o_ _/-\o_. Ik koop er niks voor omdat Engeland op dit moment 3 CL-plaatsen heeft. Tottenham staat nog 3 punten voor mij, maar daar zit op dit moment geen manager omdat die net overgestapt is naar Liverpool. Ik nog wel mogelijkheden.

Championship is echt ongelooflijk spannend. Vorige week stond ik nog 7e en had ik het al min of meer opgegeven, ik sta nu ineens 3e. Met de 0-3 overwinning in en tegen Bristol kom ik gelijk in punten. Op dit moment zijn er nog 6 ploegen verwikkeld in de strijd voor een plaats in de play-offs. W.B.A. & Southampton zijn zo goed als zeker van promotie.

Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/9575/league428lv.th.jpg

edit: Wigan ook verslagen :9. Bristol, Millwall & Leicester verloren alledrie waardoor ik nu een goede 4 punten voorsprong heb op plaats 7

[ Voor 9% gewijzigd door PirE op 06-08-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Ik heb hard een paar degelijke verdedigers voor Emmen nodig, met eredivisie-potentie. Weet iemand misschien een paar betaalbare talentjes, of een routinier die mijn jongeren onder de duim kan houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Humphrey Rudge had ik in mijn eerste seizoen bij Emmen, die's transfervrij aan het begin van het spel.

Zo, ontslag genomen bij Chelsea 8) Kampioen, CL en League Cup gewonnen. Mooi genoeg, nieuwe uitdaging.

Eindstand Premier League:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63859/full.jpg

:X

Selectie

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63860/full.jpg

Ik heb in de competitie en bekers totaal 227 keer gescoord :X Ergste uitschieters:
CL: Chelsea - Loughnall 14-0 agg (6-0 en 8-0), Roma - Chelsea 2-5 (halve finale return), Chelsea - PSG 7-0
League Cup: Chelsea - Derby (EPL) 9-1, Chelsea - Newcastle 6-0 (finale...)
Competitie: Arsenal - Chelsea 0-6, Fulham - Chelsea 0-11.

:z

Sao Goncalo ... Braziliaans voetbal begint in jauari met de State Championships. Wij doen mee in de Potiguar State Championship. Verdeeld over 2 poules spelen 14 clubs om 2 degradatieplaatsen en 8 play-off plaatsen. Ik werd 2e in mijn groep (12 gespeeld, 10-1-1 en doelsaldo van 49-5) achter ABC (12: 11-1-0 doelsaldo 19-4) en moest in de kwartfinale tegen Potiguar. Als ik zeg dat ik 23 schoten on target heb gehad en hun 1 is het wel duidelijk wie er heeft gewonnen :/
Nationale beker net zoiets. 1e en 2e ronde eitje, 3e ronde tegen een andere 3e divisieclub, snel 1-0 voor, slotfase de gelijkmaker en dan direct penalties. En uiteraard mist mijn keeper de 5e :? Waarom hij die laatste nam snap ik echt niet.
Verder zuigt het best wel dat elke speler een realeaseclause MOET hebben. Ik heb een hele goeie spits maar jah, door die kutclausule gaat'ie nu voor slechts 2 miljoen weg :(

[ Voor 115% gewijzigd door King Nothing op 06-08-2005 16:10 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
De competitie zit erop voor Hull, nu komt de belangrijkste strijd voor Hull. Een verrassende promotie afdwingen naar de EPL via de play-offs.

Ik begin met een uitwedstrijd tegen Burnley. Ik heb dit seizoen 2x tegen ze gespeeld, beide wedstrijden hadden als eindstand 0-0. Wordt dus een spannende tweekamp.

De eindstand is als volgt:

Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/5192/ecfinal0fh.th.jpg

Ik zal meer screenies posten van Hull als ik klaar ben met de play-offs. Ik moet nog 1 wedstrijd met Boro. Ik sta nu 1 punt achter op de nr. 3 Tottenham, het kan dus nog steeds :D. Een Boro update volgt direct na de laatste wedstrijd.

Kreeg trouwens voor de eerste keer dit bericht :), is wel een leuke feature
Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/3854/video9gj.th.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door PirE op 06-08-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Tijdje niet gespeeld, tijdje hier niet geweest; probeer het te vinden, maar kon het niet vinden, vandaar de vraag:
Is dat de 5.05 update, of is dat al fm2006?

Is er ergens al een data update 2006 voor nederland?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Boro seizoen 2008/2009:

Newcastle wilde helaas niet meewerken in een laatste push voor plaats 3. Ik verloor kansloos met 2-0. Tottenham verloor ook, het verschil bleef dus 1 punt.

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/4407/epl09100rq.th.jpg

De selectie:
Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/2649/boro2009103xr.th.jpg

Veruit de beste speler met 21 goals en 15 assists en 5.92 dribbles per game.

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/1160/middjohanvonlanthen0lx.th.jpg

Park Ji-Sung was ook erg belangrijk voor de ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
456 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:21:
Tijdje niet gespeeld, tijdje hier niet geweest; probeer het te vinden, maar kon het niet vinden, vandaar de vraag:
Is dat de 5.05 update, of is dat al fm2006?
5.0.5
FM2006 komt 4 november, loop al een topic over :)
Is er ergens al een data update 2006 voor nederland?
Geen idee.

:?
Ik ben world class manager, heb 7 titels gewonnen en een zut bekers en Airdrie Utd moet nadenken of ze mij als manager willen hebben? NAC koos ook iemand anders...

/edit 2
Ontslag genomen bij Argentinie. 3 Spelers die weigeren voor hun land uit te komen, uit tegen Paraguay 80 minuten langs 0 shots (on en off...) terwijl ik de mentaliteit op aanvallend heb staan. Flikker dan maar mooi op, hou ik de eer wel aan mezelf.

/edit 3
:D En ik ben weer manager van Argentinie :D Ben gevraagd of ik alsjeblieft terug wilde komen. Nah, vooruit dan maar :P

En de ex-Emmen, Skewen, QUB en Chelsea manager is nu manager van Lewes in de Conference South :X 250k transfergeld en nog ruimte in het salarisbudget.

/edit 4
Kwartfinale UEFA Cup:
Man Utd - Hearts 3-4 _O_
Hearts - Man Utd 1-2
5-5 agg, Hearts door dankzij uitgoals _O_

/edit 5

Om het makkelijk te maken: De Lewes manager is nu ook manager van Argentinie :)
Dus ik heb nu:
Lewes/Argentinie
Hearts/Nederland
Sao Goncalo/Argentinie

[ Voor 71% gewijzigd door King Nothing op 06-08-2005 17:49 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
en heb je dankzij je succesvoll verleden meer geluk bij het aantrekken van nieuwe spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55506

King Nothing schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:34:
[...]

/edit 5

Om het makkelijk te maken: De Lewes manager is nu ook manager van Argentinie :)
Dus ik heb nu:
Lewes/Argentinie
Hearts/Nederland
Sao Goncalo/Argentinie
Ik was net de kluts kwijtgeraakt. Hoe houd je het zelf nog allemaal bij :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Bigbot schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:13:
en heb je dankzij je succesvoll verleden meer geluk bij het aantrekken van nieuwe spelers?
Bij Lewes? Mhoa. Ik heb een scout die me spelers aanraadt en afhankelijk van wat ze willen verdienen haal ik ze. Ik zag een DC die 2100 euro pm wilde hebben, die hoef ik dus niet. Meeste spelers die tekenen zeggen wel dat ze blij zijn onder mij te mogen voetballen. :)
Anoniem: 55506 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:17:
[...]

Ik was net de kluts kwijtgeraakt. Hoe houd je het zelf nog allemaal bij :').
2 PC's :P Soms raak ik in de war. Zal nu helemaal een ramp worden als Argentinie moet spelen op de ene pc. Ga ik zoeken naar spelers die in de andere zitten enzo 8)7

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Het seizoen 2008/2009 van Hull

De Play-offs:

Ik begon met een 2-2 uit bij Burnley, niet echt een goed resultaat, ik stond binnen 30 minuten met 0-2 voor maar Burnley scoorde op slag van rust 2x in korte tijd. De 2e helft was Burnley veruit de sterkste ploeg, Hull was vooral aan het verdedigen.

De return. Beide ploegen waren wederom ongeveer even sterk. Hull begon de wedstrijd sterk met een aantal goede kansen, maar het bleef 0-0. Burnley was het laatste kwartier beter maar echt gevaarlijk werd het nooit. De 2e helft was een kopie van de eerste. Hull begon sterk en wist ook te scoren. 1 van mijn wingers brak 2x door op snelheid en scoorde beide keren. 1-0 van 49 minuten en 10 minuten later de 2-0. Na de 2-0 een extra verdediger ingebracht om de wedstrijd op slot te gooien. Dat was niet echt een succes. Burnley kwam terug tot 2-1 waarna de laatste 5 minuten erg spannend waren met veel kansen voor Burnley. Eindstand 2-1 voor Hull (4-3 agg.) en Hull mag naar Wembley voor de finale.

Tegenstander is Coventry (3-0 agg. van Bristol City gewonnen)

transfernieuws: Boro heeft verzekerd van de diensten van Andy van der Meyde, de 29-jarige winger komt transfervrij over van Roma.

Championship Play-offs Final:
Het ging gelijk op, Hull had net iets meer geluk. Aljofree scoorde via de keeper uit een corner in de 26e minuut. Coventry speelde de laatste 10 minuten 2-3-5, en de keeper kwam zelfs mee. Een counter van Hull zette Joe Keenan voor een leeg doel maar hij speelde de bal terug op speler die in de dekking liep 8)7.
Coventry vs Hull 0-1
26. Aljofree 0-1 uit een corner.

Hull promoveert dus naar de EPL :D :D. Het team van Hull wat ervoor gezorgd heeft dat Hull voor het eerst in haar bestaan uit gaat komen op het allerhoogste niveau is dit team:

Afbeeldingslocatie: http://img173.imageshack.us/img173/6950/hull200920100xw.th.jpg

Ik denk niet dat er veel bekenden bij zitten, maar zo'n beetje alle spelers komen uit de jeugdopleiding van de grote Premier League clubs (o.a. Liverpool & Chelsea).

Mijn beste speler bij Hull was dit seizoen een speler met een bijna onuitspreekbare naam
Emil Hallfredsson. Hij is op dit moment de enige speler die weg wil.
Afbeeldingslocatie: http://img173.imageshack.us/img173/9316/hallfredsson7ds.th.jpg

Mijn grootste talent, Brian Murphy, ontwikkelt zich erg goed:
Hij had een iets minder seizoen, maar hij maakte vooral in het begin van het seizoen veel belangrijke goals. De tweede helft sukkelde hij wat met blessures en was hij nooit echt fit. Massimo Maccarone, zijn leermeester, nam het toen gelukkig over qua scorend vermogen.
Afbeeldingslocatie: http://img173.imageshack.us/img173/2331/murphy4uu.th.jpg

En nu dus Premier League met Hull. Ik had al spelers aangetrokken die goed genoeg zijn voor Championship niveau. De Promotie kwam totaal onverwacht. In januari/februari was Hull nog niet bezig met promotie. Een mooi 1e seizoen in de EC met een plaats in de middenmoot was al meer dan ik verwacht had. Maar dankzij een ontzettende uitsprint deed Hull ineens mee in de strijd om een play-off plaats. Combineer dat met de cupfighting spirit en je hebt ineens een team wat onvoorbereid promoveert.

Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/32/onverwacht8jl.th.jpg

Ik verwacht een lange, onrustige zomer in Hull

edit: Helemaal vergeten te melden dat Massimo Maccarone topscorer werd met 19 goals.

[ Voor 3% gewijzigd door PirE op 07-08-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
d:)b Goed bezig met Hull en sterkte in de Premier League :P

:X Het Charlton dat onder mijn bezielende leiding 4 titels achter elkaar pakte is afgebroken door... ermmm.. geen manager :? Zonder manager dus. Na mij is er geen nieuwe manager aangesteld |:( Toch zijn er 18 spelers weggegaan, waaronder 6 van de basisspelers voor een totaalbedrag van 87 miljoen. De superspits die ik had (Marcel Arts) was onder mijn leiding 55 miljoen euro waard, hij's voor 14,5 miljoen naar Newcastle verhuist :X Mark Davids en Ruud Seedorf lopen op 1 juli 2020 voor 0 euro de deur uit :(

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Breaking News!!!

_O_ Hearts wint UEFA Cup _O_

Een penalty in de 38e minuut was voldoende, goddank stopte mijn keeper in de 2e helft een door hem veroorzaakte penalty O+

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OJ_Simpson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-12-2023
Van de SI Games website gecopy/plakt:

Football Manager 2006 - Additional new features confirmed
Added on 05/08/2005 @ 12:43:28 in Press Release

LONDON, UK - August 5th, 2005 - Sports Interactive and SEGA are pleased to announce the penultimate set of new features for Football Managerâ„¢ 2006 PC/Mac. The Sports Interactive team have been working hard to create the next edition to the ultimate Football Management experience and this is shown in the amount of new content being added to this highly anticipated title.

NEW PC FEATURES:

* Match Commentary revamp - Heaps of new commentary lines used in match for added atmosphere and detail to identify what's happening on the pitch.

* "Player Form" & "Player Stats" screens - More pertinent information regarding a players form and match stats, presented in a user-friendly manner.

* "Quick" tactic mode - Now you can shout from the touchlines to make small or full tactical changes without having to stop the match.

* Improved match engine realism - Working with Ray Houghton, the ex-Liverpool and Republic of Ireland player, SI have analysed every area of the match engine looking for areas to improve the engine to make it the most realistic experience ever.

* Injury module revamp - No more "physio reports" needed after injuries as the physio's now come to you. Full feedback on injuries, including various treatment options.

* General UI improvements - Improvements to the user interface make it easier to find your way around the game and reduce the amount of mouse button clicks.

* Ticker Bar - Not only can you gain score updates during matches but a configurable news ticker bar updates you on news from around the globe, or just locally if you prefer.

* Media overhaul - Loads more information is now given through news items using an all new "player bio" system, this is inclusive of, but not limited to, club landmark year news, better feedback on your start as a manager, more celebration of success and much more info about players in media items.

* Full Time Team Talks - With the addition of Half Time team talks to Football Manager 2006 , Sports Interactive felt it only fair to add full time team talks to allow you to comment on team or individual performances at the end of the match to the players. How will they react?

FINAL SET OF FOOTBALL MANAGERâ„¢ 2006 PC FEATURES WILL BE ANNOUNCED SOON.

Football Managerâ„¢ 2006 for PC/Mac launches November 4th 2005, for further details please go to www.sigames.com or www.sega.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik zit op dit moment bijna op de helft van mijn tweede seizoen met Man Utd.

Dit is op het moment mijn team:

Afbeeldingslocatie: http://img182.imageshack.us/img182/9259/18zo.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img182.imageshack.us/img182/1741/21kr.th.jpg

Dit zijn mijn aankopen:

Afbeeldingslocatie: http://img182.imageshack.us/img182/5295/68eb.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img182.imageshack.us/img182/8391/78yd.th.jpg

En dit zijn mijn resultaten zover dit seizoen:

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/5200/31qi.th.jpg

En dat leidt tot deze stand:

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/4983/86jv.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/9917/92jc.th.jpg

En dit zijn mijn resultaten tegen Arsenal en Chelsea :*) :

Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/4361/54aj.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/4318/45cm.th.jpg

Vorig sezoen werd ik dus (net) tweede, vier punten achter Chelsea. In de CL verloor ik in de kwartfinale van AC Milan. Thuis 0-0 (waren beter, hadden absoluut moeten scoren :(), uit 1-0 (terecht)

In de halve finale van de Carling Cup speelde ik tegen Middlesbrough. Uit 0-1, thuis 0-0 (hadden weer absoluut moeten scoren, maar ja.. :()

Alleen de FA Cup heb ik dus gewonnen (4-1 :*)) (en de community shield aan het begin van het seizoen.
Dit seizoen ben ik dus ook begonnen met een overwinning voor de community shield, en hopelijk win ik ook nog de carling cup, fa cup, premier league en champions league :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
zit in de diepe shit :(

Ben in dit seizoen 2006-2007 bezig alles te winnen wat er te winnen valt tot nu.
is tot nu toe ook geluk

het probleem is ik scoor niet.
ben de afgelopen 2 rondes in de champions league doorgekomen met verlening of geluk door regels etc.
Nederlandse Beker idem.
sta in de competitie 2e 1 punt achter PSV.
het probleem is dat ik niet scoor, ik mors overal punten speel gelijk of win dankzij een elfmeter de afgelopen 8 wedstrijden.
de verdediging van mij zit goed, pas 2 wedstrijden verloren en 8 doelpunten tegen na 29 westrijden, maar mijn voorhoede scoort niet.

ik speel 4-3-3
in de voorhoede normaal: Mitea, Salas, Babel
als backups komen vaak sibon of montolivo.
sibon is in elkaar gezakt montolivo komt in de voorhoede niet uit de voeten,
Mitea komt net terug van een zware blessure (2maanden) speelt sindsdien zeer slap.
Salas speelt ook slap en maakt sinds winterstop geen goals meer.
Babel speelt nog ok maar valt bijna elke wedstrijd geblesseerd uit.
transfer markt is dicht dus een super spits kopen gaat niet.

heeft iemand een tip hoe ik mijn voorhoede weer waker maak?

aangezien mijn voorhoede niet de beste is en mijn 2 beste spelers al 30 zijn moet ik nieuwe kant en klare spitsen kopen voor volgend jaar.
heb voor volgend seizoen al gratis Crespo gekocht, ok hij is oud maar heeft betere stats dan mijn beste spits Salas.
zoek nu nog een spits die paar jaar jonger is en een tijdje meegaat (mijn jonge talentvole spitsen zijn 17 en niet goed genoeg), heb al een stuk of 10 pogingen gedaan een top spits te kopen maar geen van hun wil :/
spelers zoals Landon Donovan, javier chavanton etc.
geld is het probleem niet :D heb 46Mln voor transfers dankzij een paar verkochte spelers en prijzen.
de clubs willen hun spelers wel afstaan maar de spelers willen niet, dus tenzij een van hun vna idee verandert moet ik wachtne tot mijn talenten ouder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Als Fred nog bij Cruzeiro speelt kun je een poging wagen :) (Cavenaghi al wel al weg zijn bij Spartak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:58
Hm, klopt het dat ik met Heerenveen enorm veel last heb van de Champions League? Dat kost me in de competitie enorm veel punten... (misschien door moraal? Omdat ik in de CL steeds verlies? :+ )

Gelukkig 2e seizoenshelft geen CL meer, en nu speel ik wat beter, helaas moet ik Bruggink straks laten gaan, die speelt bij mij de pannen van het dak voorin... Heb nu Koné en Portillo gekocht als versterking :)

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@Robertj
als je met hetzelfde team de beker competitie en champs league speelt worden je spelers erg snel moe.
Dus geef je beste spelers veel rust door ze bij simpele competitie wedstrijden op de bank te zetten.

@Benotti
Cavenaghi wou niet.
zijn club will hem laten gaan voor 50Mln maar hij heeft geen interesse zelfs niet voor 40k meer per week dan wat hij nu vangt.
Fred speelt nu bij HSV :/
club wou vorig jaar wel maar hij niet, maar das een jaar geleden ik ga het weer eens proberen.
danke voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Psst:

[rml][ PC]Football Manager 2006[/rml]

;)

/edit

Lewes thuis: 3-0, 1-0, 2-0, 2-0
Leweds uit: 0-2, 0-2, 0-2 verloren..

[ Voor 18% gewijzigd door King Nothing op 07-08-2005 00:30 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ik heb meer mazzel dan wat anders.

paar wedstrijden met 1-0 gewonnen en sta nu 2 wedstrijden voor einde competitie punt gelijk met PSV.

net halve finale tegne juventus gewonnen in de champions league op precies dezelfde manier als tegen Arsenal.
thuis win ik 2-0 bij juventus verlies ik 3-1 ik ga door omdat ik bij juventus scoorde en hun in amsterdam niet ofzo :D meer gleuk dan wat anders.
leukste is nog Fred tekend voor 22.5 Mln transfer geld en 60k per week :) vorig jaar zei hij nee tegen hetzelfde loon.

wat me wel opviel is dat ik de afgelopen 2 jaar de champs league en uefa cup won maar nooit een speler vna mij of ikzelf in de prijzen val of 2e of 3e word bij de beste .... van europa.

edit:
net weer de champions league gewonnen (2e keer dit seizoen was 2006-2007)
natuurlijk weer geen prijs voor beste ... van champs league gewonnen behalve de 3e plaats in de top scorers lijst ervan.
wist dankzij elfmeters te winnen van Ac milan terwijl de hele 2e helft 11 tegen 10 was omdat frings van milan uit het veld moest einde 1e helft (spijtig geen screenie)
won ook de beker dankzij elfmeters van Ado Den haag (net als vorig jaar, raar dat ze het zo slecht in mijn competitie doen ze spelen voor de 2e keer europees :) )

ben een beetje bedroefd over 1 feit
Anastasiou kondigde het einde van zijn karierre aan 1 maand voordat hij het deed.
ik hoopte al een hele tijd hem aan mijn trainer staff te kunnen toevoegen omdat hij toch echt veel voor mijn Ajax gedaan heeft in de 1e 2 jaren. :'( maar nee ik kon hem geen contract geven nu zelfs zijn naam niet meer klikken.

ook iets raars is:
een vriend zei me de naam van een keeper die in zijn game (2014) erg goed is (tortora).
ik kocht deze dus in januarie ofzo. hij kwam net aan volgens de afgesproken datum, klik ik zijn info schijnt dat zijn contract bij mij alweer over 3 dagen afloopt??
iets dat ik dus niet begrijp.

en daarnaast krijg ik net een contract aan geboden door Real Madrid.
ik zou en transfer bduget van 105Mln krijgen en een salaris budget vna 1.6Mln de week en omdat dit volgens hun zo laag is kan het per navraag omhoog gegooid worden.

hmm ajax bied me een transfer budget van 45Mln wat ik zelf alweer tot 55mln verhoogd heb (keeper verkocht) en als salaris 1.4Mln de week voor spelers.
hmm, mijn Ajax is nu lekker jong in doorsnee en zal met de komst van Fred als spits erg lekker gaan.
real is in doorsnee erg oud dacht dat 3 kwart van real over de 26 is en de meeste jonge spelers erg slecht.
Maar ik denk dat ik als real wel eenvoudiger spelers aantrek.
maar eens een ancht overslapen

[ Voor 58% gewijzigd door Deadsy op 07-08-2005 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Bigbot schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 00:15:
@Robertj
als je met hetzelfde team de beker competitie en champs league speelt worden je spelers erg snel moe.
Dus geef je beste spelers veel rust door ze bij simpele competitie wedstrijden op de bank te zetten.

@Benotti
Cavenaghi wou niet.
zijn club will hem laten gaan voor 50Mln maar hij heeft geen interesse zelfs niet voor 40k meer per week dan wat hij nu vangt.
Fred speelt nu bij HSV :/
club wou vorig jaar wel maar hij niet, maar das een jaar geleden ik ga het weer eens proberen.
danke voor de tip :)
Zijn Tevez, Daniel Fredheim Holm, Dagoberto, Podolski en Roncatto ook al weggekaapt door grote clubs? Anders zijn ze zeker de moeite waard, vooral Tevez is wereldtop. Podolski knalt ze er ook voor de lol in. De anderen zijn prima talenten, Holm en Roncatto heb je voor een prikkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik ben gewoon allemaal oud-PSV-ers aan het halen.

Ik had Ji-Sung Park en Johan Vonlanthen al gehaald. En ik kreeg net bericht dat de werkvergunning van Alex "approved" is nadat ik in beroep ging. *Ik blij zijn*

Transfer tot nu toe:

Middlesbrough in:
- Andy van der Meyde (0)
- Michael Jakobse (0)
- Anthony Vanden Borre (GBP 3 mln.)
- Alex (0)
- Milan Baros (0)

uit:
- Gaizka Mendieta (ret.)
- John Carews (0 - Birmingham)
- Francisco Pavon (0 - Leeds)
- Matthew Bates (Free Transfer - wil perse weg)
- Gustavo Varela (Free Transfer - topspeler maar te hoge eisen en ik heb al goedkopere vervangers)

Hull:
in:
- Paul Reid (0 - Derby County)
- Sandro Bloudek (0 - Milan)
- Gudjon Eiriksson (95K - FH)

Ik was bezig met een spits, maar ik kreeg helaas geen werkvergunning.

uit:
-Hasney Aljofree (0 - Gillingham)
-James Harper (0 - Wigan)

Middlesbrough is klaar voor het nieuwe seizoen. Met Hull ben ik nog druk aan het zoeken. Ik heb slechts GBP 5 mln. beschikbaar en de meeste goede spelers willen niet naar Hull komen :\. Degradatie lijkt dan ook een zekerheid

Ik hoop het beter te doen dan Charlton vorig seizoen (18 punten in totaal), maar ik ga uit van degradatie.

Edit 1: Ik heb net McCulloch (die jongen talentvolle keeper) verhuurd aan Wolves en ik krijg een commentaar van een andere keeper uit de jeugdploeg dat hij blij is dat McCulloch weg is.

Bij Poor relationship staat ook dit: Believes Martin McCulloch should not take himself so seriously :D _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door PirE op 07-08-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:46

Japser

Jeej!

Tsja ik heb mn savegame van de Graafschap ook weer es uit de kast getrokken. Ik blijf maar winnen met mn huidige team.Gaat lekker. Transferbudget van pak em beet 33 miljoen dus dr zit nog rek in ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
G*dverdomme! Chivu 6 maanden weg, Cristiano Ronaldo 6 maanden weg! :'(

Grr.. Moest er ff uit ;(

Gelukkig ben ik al 26 wedstrijden ongeslagen waarvan de laatste 23 gewonnen, maar dit is ff balen 8)7

edit: gaat lekker, zelfs Chelsea, Liverpool er Arsenal veeg ik van het veld (uit en thuis) :*)

Afbeeldingslocatie: http://img328.imageshack.us/img328/6141/untitled2gf.th.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Benotti op 07-08-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:57

Vos

AFCA

Hoe krijg ik mijn spelers scherper?? Ik heb 20/30 schoten waarvan misschien 5 a 8 op doel :s. Ik zit echt in een dip nu, krijg er geen bal meer in. En dan opeens het helft van het team 'in need of rest' terwijl ik veel rouleer en spelers zo nu en dan een rustpot geef.

Ik schenk geen aandacht aan training...dat zal het wel wezen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Benotti schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 15:03:
G*dverdomme! Chivu 6 maanden weg, Cristiano Ronaldo 6 maanden weg! :'(

Grr.. Moest er ff uit ;(

Gelukkig ben ik al 26 wedstrijden ongeslagen waarvan de laatste 23 gewonnen, maar dit is ff balen 8)7

edit: gaat lekker, zelfs Chelsea, Liverpool er Arsenal veeg ik van het veld (uit en thuis) :*)

[afbeelding]
Saai he?
Vos schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:27:
Hoe krijg ik mijn spelers scherper?? Ik heb 20/30 schoten waarvan misschien 5 a 8 op doel :s. Ik zit echt in een dip nu, krijg er geen bal meer in. En dan opeens het helft van het team 'in need of rest' terwijl ik veel rouleer en spelers zo nu en dan een rustpot geef.

Ik schenk geen aandacht aan training...dat zal het wel wezen...?
Geen idee, ik schenk ook amper aandacht aan traing. Ik stel sexual chocolate in en aan het begin van een seizoen zet ik alle nieuwe spelers op die training. Maar ik heb ongeveer hetzelfde hoor, 20 schoten en dan zo weinig on target.. Boeiend als de 3 on target erin gaan :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@sjakietrekhakie
Tevez:
speelt bij leverkusen, hij wil niet want het dubbele aan salaris vangen bij een topclub ziet hij niet zitten (8>

Dagoberto:
Sampdoria wil 50Mln en dat wil ik niet betalen voor hem want zijn stats zijn op dit moment niet zo bijzonder.

Podolski:
hij is net bij werder en hij heeft het naar zijn zin :|

Roncatto zit in mijn 2e team hij speelt niet al te bijzonder op het moment.

op fredheim of holm word niks gevonden ?

maar ik ben blij dat Fred komt :)
anastasiou is gestopt :'(
Jans heb ik verkocht met dikke winst denk dat ik mijn extra reserve positie aan een jeugd speler geef
Bergkamp heeft ook net zijn karriere einde aangekondigd >:) ben ik blij dat ik hem gratis gehaald heb vorig jaar.

edit:
ik blijf toch maar bij Ajax
screw real te veel moeite om die bejaarden weer op tempo te brengen.

die vuile tortora
ik begrijp nog niet hoe ik 2Mln voor hem kon betalen en dat zijn contract 3 dagen nadat hij aankomt afloopt. zit ik nu weer met hem te onderhandelen gotver.

[ Voor 19% gewijzigd door Deadsy op 07-08-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Nope. Wanneer het saai begint te worden, neem ik wel ontslag en zoek ik een ander team uit :P Tis pas mijn tweede seizoen, vorig seizoen eigenlijk een beetje mislukt en het is nu zaak de huidige vorm mee te nemen in de cl en de rest van de competitie.

Ik geniet nog van elke overwinning :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Benotti op 07-08-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

King Nothing schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:33:
[...]

Saai he?

[...]

Geen idee, ik schenk ook amper aandacht aan traing. Ik stel sexual chocolate in en aan het begin van een seizoen zet ik alle nieuwe spelers op die training. Maar ik heb ongeveer hetzelfde hoor, 20 schoten en dan zo weinig on target.. Boeiend als de 3 on target erin gaan :P
Ik prik er dan misschien net 1 in...met spitsen als cavenaghi, defoe en gilardino. Het zal wel een midden seizoen dip zijn ofzo, want in begin ging alles erin.

Aaahhhhhhh ik word gek...uit tegen Aston Villa 3e ronde FA cup met Spurs in 2008. Hun 1e (en enige!!) schot op doel BAM goal, 18e minuut. Ik 23 schoten, 11 op doel, mis een penal in 77e minuut en uiteindelijk scoor ik een penal in de 90e minuut. Pfff al met al geluk met een replay...

[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 07-08-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Benotti schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:40:
[...]

Nope. Wanneer het saai begint te worden, neem ik wel ontslag en zoek ik een ander team uit :P Tis pas mijn tweede seizoen, vorig seizoen eigenlijk een beetje mislukt en het is nu zaak de huidige vorm mee te nemen in de cl en de rest van de competitie.

Ik geniet nog van elke overwinning :*)
:?
Ik heb met Chelsea 1 zo'n seizoen gehad en ik was er flauw van. Maar goed, zal wel aan mij liggen :P

Seizoen met Hearts is geeindigd, zit nu bij het EK2020 in Servie & Montenegro. Kijken hoe Nederland het onder mijn leiding gaat doen.

Hearts seizoen is kort te beschrijven:
Competitie begon kut, we stonden 9e na 7 wedstrijden en speelden dramatisch slecht. Dankzij de UEFA Cup begon het in de competitie ook te draaien en werden we toch nog 3e. In de League Cup haalden we de kwartfinale waarin Aberdeen te sterk was :z De FA Cup werd gewonnen \o/ Finale 1-0 tegen Rangers. Rangers en Celtic hebben dit seizoen 5 punten tegen mij gepakt in totaal. Tegen beide 1x gelijk gespeeld en Rangers heeft een keer met 0-1 van me gewonnen.
In de UEFA Cup kon zelfs Manchester United ons niet stoppen (5-5 agg, 3-4 daar gewonnen :9 ) en in de finale moest ook Schalke het hoofd buigen, 1-0 en de UEFA Cup staat in Tynecastle te pronken _O_

'k Zal straks even 2 screens posten, ben nu NL - Turkije aan het spelen :)
Vos schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:42:
Aaahhhhhhh ik word gek...uit tegen Aston Villa 3e ronde FA cup met Spurs in 2008. Hun 1e (en enige!!) schot op doel BAM goal, 18e minuut. Ik 23 schoten, 11 op doel, mis een penal in 77e minuut en uiteindelijk scoor ik een penal in de 90e minuut. Pfff al met al geluk met een replay...
Keeper van Villa werd MotM zeker?

[ Voor 15% gewijzigd door King Nothing op 07-08-2005 16:58 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ja, die 'Gay' Given...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, hier weer eens een update. Het heeft even geduurd (andere bezigheden en andere games), maar we zijn weer back in business.

League Cup en FA Cup wil ik zo spoedig mogelijk vergeten, daar werd ik in de eerste ronde al uitgeschakeld.

In de competitie ging het verrekte aardig, boven mijn verwachting eigenlijk. De board verwachte 'stay clear of relegation', de supporters een 'safe mid-table position'. Dat laatste is het dus geworden :)

Heb wel veel last gehad van blessures (zoals reeds eerder in dit topic gepost), waardoor ik wat spelers uit de reserves heb moeten halen (Underwood, R. O'Neil) die eigenlijk (nog) niet geschikt zijn voor dit niveau. Ook heb ik een jong talent (Castro), die ik gekocht had voor de toekomst, voortijdig moeten inzetten.

Ook heb ik mijn topspeler (Lennon) verkocht naar Arsenal (ManUtd was ook in de running) voor 15 miljoen. Jammer, sportief gezien een groot verlies, maar het lucht financieel wel op: ik zit nu nog 'maar' 55.000 boven wagebudget, ipv bijna 123.000 (hij kreeg 65.000 per week...). Nog te hoog, maar we komen nu tenminste ergens.

Ook ben ik bondscoach van Amerika. Met hen heb ik de North American Gold Cup gewonnen (in de finale Brazilie met 2-0 verslagen). FA helemaal in de wolken, want ze verwachtten 'slechts' een plek in de kwartfinales.

Ik mag zo meteen beginnen met de VS in de Confederations Cup, in poule B, met Engeland, Senegal en Canada. Moet te doen zijn, aangezien de bovenste twee doorgaan en alleen Engeland een serieuze tegenstander lijkt te zijn. Andere poule is een stuk zwaarder: Brazilië, Mexico, Australië en Saudi-Arabie.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bir4.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bir5.JPG

Beste speler:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bir6.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 07-08-2005 17:08 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63960/full.jpg

SPL 2020

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63961/full.jpg

Heart of Midlothian selectie 2020
Pavlov, Van Leeuwen, Quinn, Alberto, Zmuda en Conway gaan met pensioen :X Steven Kerr vertrekt voor 5 miljoen naar Manchester City.
Daar staan 0 inkomende transfers tegenover so far :/

Oh jah, Nederland - Turkije 5-0 :)

/edit 2

Charlton stelt na 375 dagen een nieuwe manager aan :X Ze zijn gedegradeerd |:(

/edit 3

Ondertussen 4 spelers vastgelegd, 1 Spaanse DM/AM RLC heeft me 725k gekost, de rest komt transfervrij over. Een Poolse spits, een Argentijnse AM LC, een Schotse DC en een Nederlandse AM LC.

[ Voor 35% gewijzigd door King Nothing op 07-08-2005 17:24 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ik heb met mijn Ajax een aardige voorbereiding geplanned voor het seizoen.
thusi tegen Real Madrid, Ac Milan, As Rome, Arsenal en dan nog een paar 2e div clubs uit duitsland.

tegen Real Madrid win ik 7-0
dit terwijl ik tijdens de 90 minuten ongeveer 14 verschillende spelers liet spelen, nu de vraag of dit een slecht of goed voorteken is.
Heb net nog Andres d allessandro kunnen krijgen voor 20Mln van wolfsburg, een erg goede Aanvallende Centrale Middenvelder.
Transfer Budget is op heb nog 6ton in kas :)
nu nog effe mijn slechtere spelers kwijt raken, boukhari speelde soms super wedstrijden maar kan soms niet mee op het niveau van de champions league het probleem is niemand wil hem kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik heb Park voor GBP 17,5 mln. verkocht aan Man. Utd. :|. Nu nog even een vervanger halen, dat wordt behoorlijk lastig. Ik heb maar een scout naar Ajax gestuurd om te kijken of daar wat goedkoops rondloopt.
Ik heb nu ineens 23 mln. GBP voor transfer en Boro is gelijk rich (voor even). Ik ga nu even 20 mln. uitgeven :9~

edit: Problemen voor Hull :(. Mijn konigskoppel in de spits heeft ruzie. Brian Murphy is uitgekeken op Maccarone. Dat wordt dus exit Massimo...

Ik heb Daniel de Ridder al gehaald van Ajax voor maar 425k. Koopje :9 :9

[ Voor 51% gewijzigd door PirE op 07-08-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
PirE schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 19:23:
Ik heb Daniel de Ridder al gehaald van Ajax voor maar 425k. Koopje :9 :9
Als de ridder op z'n best speelt is het inderdaad een koopje, als hij z'n dag/week/maand/seizoen niet heeft kan je net zo goed een blinde zonder benen opstellen.

M'n Groningen elftal loopt aardig. Dit keer lijkt het tenminste realistisch, vorige keer wist ik té veel te winnen (werd 2e geloof ik).Ik heb naast de eerder genoemde Peelen,Berglund en Silva ook nog ene Angel Ortiz en Gamal Nasser Ahmed (wie, juist, díe) aangetrokken. De laatst genoemde is een 18 jarige spits uit Jemen die al m'n scouts/coaches als een speler vol potentie aanbevolen.Hij kwam transfervrij over en voor de €75- aan loon per week hoef ik het ook niet te laten :+

Vriendschappelijk
Lyra - F.C. Groningen 0-0
F.C. Groningen - Werder Bremen 1-3
F.C. Groningen - Charleroi 0-0
F.C. Groningen - Offenbach 1-1
Freialdenhoven - F.C. Groningen 1-3
F.C. Groningen - K.V. Mechelen 0-0

Eredivisie:
F.C. Groningen - Roda JC 0-0 (F.C. Groningen verdiende de winst)
ADO Den Haag - F.C. Groningen 0-1

Door de uitslagen in de Eredivisie sta ik nu op de eerste plaats _/-\o_ De rest van de teams heeft namelijk nog maar 1 wedstrijd gespeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PirE schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 19:23:

edit: Problemen voor Hull :(. Mijn konigskoppel in de spits heeft ruzie. Brian Murphy is uitgekeken op Maccarone. Dat wordt dus exit Massimo...
Bedoel je dat ze elkaar disliken? Dan niet meteen verkopen (of iig niet om die reden)! Vaak gaat dit na een korte of iets langere periode vanzelf weer over, als je ze beide regelmatig opstelt!

Als dat niet is wat je bedoelde heb ik niks gezegd :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
wildhagen schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:27:
[...]

Bedoel je dat ze elkaar disliken? Dan niet meteen verkopen (of iig niet om die reden)! Vaak gaat dit na een korte of iets langere periode vanzelf weer over, als je ze beide regelmatig opstelt!

Als dat niet is wat je bedoelde heb ik niks gezegd :)
Ze disliken elkaar op dit moment. Maar Maccarone wil naar een groter club en zijn contract loopt na dit seizoen af. Hij staat dus zowieso transfer listed omdat ik hem niet voor niks wil verliezen.

Murphy is zo'n beetje het grootste talent wat er in Hull rondloopt. Hij is gelukkig unambitious, dus hij wil niet echt verkassen. Ik doe alles om hem happy te houden :D

[ Voor 14% gewijzigd door PirE op 07-08-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Zijn er overigens mensen met ervaringen met Groningen? Ik probeer thuis tegen de wat kleinere clubs (bijvoorbeeld ADO) punten te pakken door aanvallend te spelen met 4-1-3-2 of een aanvallende 4-4-2 en uit/thuis tegen grotere clubs verdedigend met 5-3-2 (lastig, aangezien ik dun zit in goede verdedigers). Het betaalt overigens wel uit, aangezien ik terwijl ik deze post typ thuis Feyenoord op 1-1 weet te houden :). De doelstelling is overigens om niet te degraderen (board) en een nieuw team neerzetten (fans, die overigens 0,0 vertrouwen in me hebben).

Na 3 wedstrijden (Roda, ADO, Feyenoord) met 5 punten op de 8e plaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik speel uit en thuis, grote of kleine teams als tegenstander altijd dezelfde tactiek. Meestal werkt'ie goed, soms gaat het zwaar kut.

Maar nee, geen ervaring met FC Grun'n

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
King Nothing schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:06:
Ik speel uit en thuis, grote of kleine teams als tegenstander altijd dezelfde tactiek. Meestal werkt'ie goed, soms gaat het zwaar kut.

Maar nee, geen ervaring met FC Grun'n
Ik hou het normaal ook altijd] dezelfde taktiek tijdens een seizoen, tenzij ik bijvoorbeeld alleen een DL of de SC positie kan zetten :p. Vandaar dat ik het nu is anders probeer, kijken of het enigzins nut heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hoe los je het eigenlijk op als een van je stam 11 jou niet leuk vind?
Heitinga vind mij niet leuk :)
hij is een van mijn beste verdedigers en speelt ook altijd, sinds ik hm een tidj geleden per ongeluk op de transfer lijst zette vind hij mij nietmeer aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Paar keer ophemelen?

Ik ben opgestapt bij Sao Goncalo en ben nu manager bij Cruzeiro in de Braziliaanse 1e Divisie. :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116751

Kan iemand mij vertellen waar ik een soort van Megapack kan downloaden? (faces, extras, etc)
heb het hier ergens voorbij zien komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ajax 2007-2008

ik kan me zelf wel voor de kop slaan gotverdomme.
een van mijn beste spelers is weg voor een appel en een ei.
Mitea.
voor 18.750.000 gotverdomme ik had easy 30Mln-40Mln voor hem kunnen vangen, hij speelde altijd super.

vorige keer toen ik zijn contract verlengerde wilde hij een Afkoopclausule van 18,75Mln.
ik dacht ok doen we en dan doe ik later wel een dikker contract met meer loon en dan zonder die clausule of een flink hogere.
opeens komen Arsenal en Bayern Munchen en bieden 18,75 gotverdomme (hij ging dus naar arsenal).
mijn transfer budget van 50Mln was al op na de aankoop van d allesandro en Fred en ochoa en een paar talentjes. nu mag ik met zon 20mln proberen een speler te kopen die ook maar een beetje in de buurt komt van Mitea. want ik had mitea voor vast omgetrained naar spits voor aflossing van Salas.
Grrr, daar komt nog bij dat Ochoa mijn keeper een flop is, Stekelenburg die weg wou was nog beter :(

mischien toch maar even maxwell voor die 35Mln verkopen die men mij bood ofzo en dan een nieuwe superspits kopen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Nu weet ik niet wat ik moet doen :(.

Arsenal vroeg wat ik wilde hebben voor Johan Vonlanthen. Ik vul in 31 mln. GBP + 5 mln. GBP (na 10 goals), wat doen die eikels ze gaan accoord. |:(

Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/7403/lanthenbid0em.th.jpg

Ik heb ongeveer 7 mln GBP voor hem betaald (vorig seizoen). Hij is mijn topscoorder en mijn beste spits. Ik heb Baros en Gudjohnnsen ook in mijn selectie en nog een erg jonge Nederlandse regen (belofte). Mijn gevoel zegt dat ik moet weigeren, maar met 31 mln. (+ 3 mln. GBP transferbudget) moet ik toch een andere spits kunnen halen? 1 nadeel het is al 19 augustus, kort dag dus totdat de transfermarkt sluit.

Vonlanthen is trouwens net terug van een blessure en hij heeft pas 1x gespeeld (wel gescoord). Ik win wel zonder hem.

Ik ga nu BF2-en om het te overdenken. Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
PirE schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:22:
Nu weet ik niet wat ik moet doen :(.

Arsenal vroeg wat ik wilde hebben voor Johan Vonlanthen. Ik vul in 31 mln. GBP + 5 mln. GBP (na 10 goals), wat doen die eikels ze gaan accoord. |:(

[afbeelding]

Ik heb ongeveer 7 mln GBP voor hem betaald (vorig seizoen). Hij is mijn topscoorder en mijn beste spits. Ik heb Baros en Gudjohnnsen ook in mijn selectie en nog een erg jonge Nederlandse regen (belofte). Mijn gevoel zegt dat ik moet weigeren, maar met 31 mln. (+ 3 mln. GBP transferbudget) moet ik toch een andere spits kunnen halen? 1 nadeel het is al 19 augustus, kort dag dus totdat de transfermarkt sluit.

Vonlanthen is trouwens net terug van een blessure en hij heeft pas 1x gespeeld (wel gescoord). Ik win wel zonder hem.

Ik ga nu BF2-en om het te overdenken. Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Inderdaad een lastige keuze. Ik weet niet hoe breed je zit in kas, maar een nieuwe speler moet voor zoveel geld wel te halen zijn. De vraag is eigenlijk of je op een ander moment nog meer voor 'm kan vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151604

FM 2005 is echt een vreselijk goed maar verslavend spel. Mijns inzien is het een stuk beter dan CM5.

Maar, ik heb een probleem met de patch. Het spel staat bij namelijk niet in de lijst bij geinstalleerde programma's, het staat slechts als een map met alle gegevens erin op de plaats waar het hoort. Nu ik de patch wil gaan installeren, krijg ik te zien dat de patch vindt dat het spel niet geinstalleerd is en hij het daarom ook niet kan patchen.

Wie helpt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:41

odan

The dark side is within all!

even opnieuw installeren.

of misschien in de winkel kopen? (ik beschuldig niemand O-) )

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151604

Tsjah, dat is het probleem juist ... :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Je zult dan toch echt een origineeltje moeten hebben, een crack voor 5.0.5 is er namelijk ook niet ;)

offtopic:
overigens heb ik nog wel een tweedehansje liggen, mocht je interesse hebben, je weet waar je mijn mail/msn kunt vinden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
mijn top spits Fred is nu al meerdere keren met rood eruit gestuurd of dankzij 3 gele kaarten voor 1 westrijd geschorst waardoor hij al best een paar wedstrijden heeft moeten missen.
idem voor crespo die is er nu al 3 keer met rood uitgezet.

heb ik soms ergens een optie afgevinkt waardoor die idioten doordraaien?

ik mag nu de 2e wedstrijd kwart finale champions league tegen Betis sevila in spanje spelen en ik moet winnen en dat ook nog zonder mijn 2 beste spitsen Fred en Crespo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Benotti schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:59:
Je zult dan toch echt een origineeltje moeten hebben, een crack voor 5.0.5 is er namelijk ook niet ;)

offtopic:
overigens heb ik nog wel een tweedehansje liggen, mocht je interesse hebben, je weet waar je mijn mail/msn kunt vinden O-)
offtopic:
Die crack is er weldegelijk

Iemand ervaring met de mexicaanse competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
BoB_HenK schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:24:
[...]

offtopic:
Die crack is er weldegelijk
offtopic:
Een mini-image is geen crack. Is er dan nog steeds wel een crack, dan heb ik niks gezegd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Benotti schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:15:
[...]

offtopic:
Een mini-image is geen crack. Is er dan nog steeds wel een crack, dan heb ik niks gezegd O-)
offtopic:
Ok, in dat geval is er inderdaad geen crack :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
BoB_HenK schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:38:
[...]

Inderdaad een lastige keuze. Ik weet niet hoe breed je zit in kas, maar een nieuwe speler moet voor zoveel geld wel te halen zijn. De vraag is eigenlijk of je op een ander moment nog meer voor 'm kan vangen.
Ik ga er nog een nachtje over slapen :D :D.

60% zegt dat ik hem niet moet verkopen, maar aan de andere kant kan ik een hoop doen met de opbrengsten. Ik kan dan minimaal 2 toppers kopen, maar ik neem wel een risico. Mijn grootste angst is dat ik straks te laat ben om een spits te halen als de transfermarkt sluit (9 dagen van nu) omdat de hele deal nog bekrachtigd moet worden. Ik heb dan straks maar 4 dagen om een speler aan te trekken. De echt goede spitsen op mijn shortlist zijn allemaal redelijk tevreden bij de topclubs. Robinho zit bij Atletico Madrid dus die zou haalbaar zijn, maar Real Madrid en Chelsea zijn ook interessed en daar win ik het nooit van. Ik zit nogal krap in de spitsen en ik ben de competitie net lekker begonnen met 4 overwinningen op rij.

Een gevalletje komt tijd, komt raad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ermm, 35 miljoen voor een spits? Bij mij is het dan :w spits
En ik neem aan dat je nog wel andere spitsen hebt? Die kan je tot de wintertrasferperiode wel laten spelen, dan heb je 4 maand om een nieuwe spits te zoeken :)

Moet er nog een Deel 4 komen van dit topic? Startpost kan dan zo gekopieerd worden van de huidige :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
King Nothing schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 01:07:
Ermm, 35 miljoen voor een spits? Bij mij is het dan :w spits
En ik neem aan dat je nog wel andere spitsen hebt? Die kan je tot de wintertrasferperiode wel laten spelen, dan heb je 4 maand om een nieuwe spits te zoeken :)

Moet er nog een Deel 4 komen van dit topic? Startpost kan dan zo gekopieerd worden van de huidige :)
Tuurlijk moet er een deel 4 komen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Like.. duh B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
als ik 30Mln voor een spits kan krijgen hangt het er echt vanaf.

wil ik hem kwijt ja of nee

is er een kans dat ik een flinke hoeveelheid meer kan krijgen? minimaal 10Mln meer. ja of nee

is er meer dan 1 ploeg interested? ja of nee

want als er meerdere ploegen zijn en ze komen vaker voor hem vragen dan duw ik vaak 50% op de prijs op of meer en vaak vang ik die ook.

ik ga es een pic uploaden van mijn voorlaatste wedstrijd van het seizoen.
Ajax - Feyenoord
ik zei toch dat mijn 2 beste spitsen er een handje aan hebben rood te krijgen?

[afbeelding]
ik win kantje boord, heb dit seizoen maar 1 competitie wedstrijd verloren de 2e (de 1e en 3e gelijk :) )

dit geeft ook nog een beetje een vertekend beeld, ik kon Crespo niet wisselen want ik had geen wissels meer dus ik had maar 8 spelers en 1 speler in het veld met een blessure :) en win toch en het is ook vaker gebeurt dat beide crespo en fred met rood weg mochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149168

Bigbot schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 03:12:
als ik 30Mln voor een spits kan krijgen hangt het er echt vanaf.

wil ik hem kwijt ja of nee

is er een kans dat ik een flinke hoeveelheid meer kan krijgen? minimaal 10Mln meer. ja of nee

is er meer dan 1 ploeg interested? ja of nee

want als er meerdere ploegen zijn en ze komen vaker voor hem vragen dan duw ik vaak 50% op de prijs op of meer en vaak vang ik die ook.

ik ga es een pic uploaden van mijn voorlaatste wedstrijd van het seizoen.
Ajax - Feyenoord
ik zei toch dat mijn 2 beste spitsen er een handje aan hebben rood te krijgen?

[afbeelding]
ik win kantje boord, heb dit seizoen maar 1 competitie wedstrijd verloren de 2e (de 1e en 3e gelijk :) )

dit geeft ook nog een beetje een vertekend beeld, ik kon Crespo niet wisselen want ik had geen wissels meer dus ik had maar 8 spelers en 1 speler in het veld met een blessure :) en win toch en het is ook vaker gebeurt dat beide crespo en fred met rood weg mochten.
toon volledige bericht
Vraagje waarom speel je FM in het Duits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Zo, ik heb het spelletje ook maar weer eens opgepakt nadat ik mijn nieuwe pc had geinstalleerd.

Ik viel in in de winterstop van 2008-2009, het jaar na de CL winst. Pazzini en Salomon Kalou waren beiden voor grof geld verkocht, waardoor ik redelijk goed in de slappe was zat. Ik heb verder een elftal met heel veel potentie (oa twee wonderkids) en een sterk basiselftal.

Tijdens de winterstop komt dan iedereen vragen hoeveel je voor Cavenaghi wil hebben enzo... :Z
Dus ik zeg 22,5 miljoen + 30 miljoen over 12 maanden, gaat AC Milan nog accoord ook! En dat terwijl ze net al Pazzini hebben gekocht (voor 60 miljoen dus) en Alan Smith gratis overnamen van Southampton. (Smith was overigens niet geinteresseerd in Ajax, ik had hem graag als rechtsbuiten willen hebben)

Cavenaghi dus verkocht voor 52,5 miljoen, daarna voor 27,5 miljoen Valeri Bojinov bij Osasuna weggeplukt. Bojinov mag de concurrentie aangaan met Fred, die zijn plaats in de spits wel verdiend heeft. Verder heb ik voor mijn tweede elftal Jhon Jairo Mosquera aangetrokken, die ziet er veelbelovend uit.

Toen kwam Manchester United voor De Jong. Ik vroeg 22,5 + 15 en dat werd meteen geboden. Shit, beetje dilemma. De Jong is mijn beste verdediger, maar ik heb goede jonge verdedigers rondlopen dus toch maar verkocht. De enige speler die nu nog over is van de basis van toen ik begon is Maarten Stekelenburg, die het fantastisch doet.

Gelukkig is Goran Gavrancic hersteld van zijn beenbreuk waardoor hij het eerste halve jaar niet mee heeft kunnen doen.

Eens kijken of ik mijn transferbudget van 147 miljoen aan moet spreken voor komend seizoen, of dat het met de jongeren ook wel gaat. Over jongeren gesproken: op linksbuiten heb ik Ben Arfa en Freddy Adu, die wisselen elkaar regelmatig af en ik zie eindelijk verbetering in hun stats. Ze gaan ook allebei geleidelijk beter presteren, dus daar ben ik zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55506

PirE schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:27:
[...]

Ik ga er nog een nachtje over slapen :D :D.

60% zegt dat ik hem niet moet verkopen, maar aan de andere kant kan ik een hoop doen met de opbrengsten. Ik kan dan minimaal 2 toppers kopen, maar ik neem wel een risico. Mijn grootste angst is dat ik straks te laat ben om een spits te halen als de transfermarkt sluit (9 dagen van nu) omdat de hele deal nog bekrachtigd moet worden. Ik heb dan straks maar 4 dagen om een speler aan te trekken. De echt goede spitsen op mijn shortlist zijn allemaal redelijk tevreden bij de topclubs. Robinho zit bij Atletico Madrid dus die zou haalbaar zijn, maar Real Madrid en Chelsea zijn ook interessed en daar win ik het nooit van. Ik zit nogal krap in de spitsen en ik ben de competitie net lekker begonnen met 4 overwinningen op rij.

Een gevalletje komt tijd, komt raad.
Als je in Engeland zit moet je natuurlijk wel voor een Engelse topper gaan die kan uitgroeien tot international. Dat zou ik iig doen, talent zat in Engeland en je hebt nog 2 prima spitsen in je team.

Kijk is naar de spits van Crewe bijvoorbeeld :9. Of bij Norwich als je je database geupdated hebt. Weet zo z'n naam niet :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Dean Ashton?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
:/
Argentinie - Uruguay, 92e minuut, 3-1 voor Argentinie.
Bij Uruguay staan nog 9 spelers op het veld waarvan 5 al een gele kaart hebben. 2 Uruguayanen hebben al 2x geel gehad. Een Argentijn maakt een overtreding op een tegenstander, scheids fluit, spits van Argentinie wordt kwaad en krijgt geel :/ Wordt'ie nog bozer en krijgt z'n 2e gele kaart |:( Door die sukkel zit ik bij de volgende wedstrijd met een spitsentekort :(

Waarom kan je als bondscoach spelers niet op hun donder geven?

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@Maquiladora
omdat ik hem daar gekocht heb :)
maar ik heb ook Nedelands en engels geinstaleerd :)

maar ben nu gewend aan hoe alles is in het duits dus elke keer als ik naar nederlands switch moet ik wennen.

o en je kunt de spelers van de nationale selectie geen draai om hun oren geven omdat ze min of meer vrijwillig zijn en gratis :). anders kunnen ze dienst gaan verweigeren en daar kun je dna niks aan doen.
maar ik vind bonds coach niks.
heb giga selectie en telkens als zon eikel 1 week voor game een blessure heeft moet ik weer mijn selectie aanpassen ook al was die speler een reserve die nooit aan spelen toekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Als je een selectie hebt opgeroepen en je krijgt een blessure bij 1 van die spelers kan je een vervanger oproepen en die kunnen wel weigeren hoor :) Heb ik al zeker 5x meegemaakt. Die kan je wel straffen trouwens >:)

Bij de weg:

[rml][ PC]Football Manager 2005 - deel 4[/rml]

Daar verder :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door King Nothing op 09-08-2005 14:32 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-07 09:03