wat kan je met het favo team doen?Benotti schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:44:
Volgens mij kun je beter ff de handleiding doornemen
offtopic:
Mag ik jou wijzen op dit
knopje?
Mag ik jou wijzen op dit

Je favoriete team is een handige optie. Ik was manager bij Skewen Athletic in Wales en toen werd de manager van Emmen ontslagen. Ik heb Emmen als favo club staan en Emmen benaderde mij om manager te worden.
Maareuh, ik neem aan dat je zo'n mooie handleiding bij het spel hebt zitten, daar staat alles in
Zo, weer een seizoen met Emmen uitgespeeld.
Qua competitie begon ik goed, na de 10e wedstrijd ofzo kwam de klad erin en daalden we naar de 7e plaats in de HCE. Een goede 2e seizoenshelft zorgde er gelukkig weer voor dat we weer 3e werden, net zoals het vorige seizoen.
EIN-DE-LIJK de Amstel Cup eens gewonnen \o/ In de finale tegen PSV, 1-1 na 90 minuten, 1-1 na verlenging, dus penalties. Gelukkig stopte Gomes (de Gomes die irl bij PSV keept) 2 van hun penals
Champions League... sja, de groepsfase overleeft, daarna tegen Olympique Lyonnais. Thuis won ik met 1-0, uit verloor ik uiteraard 0-2, Lyonnais heeft in die wedstrijd 2 schoten op doel gehad...

Eredivisie:

Selectie

Beste speler:

Ja, Ali heeft een 8.06 maar die heeft maar 16 wedstrijden gespeeld, Vandermieren speelt er iets meer
Nu eens kijken of ik nog een seizoen Emmen pak of dat ik een andere club ga zoeken. Zit ondertussen 4 seizoenen bij Emmen en ik heb het gevoel aan de top van de club te zitten.
[ Voor 55% gewijzigd door King Nothing op 27-07-2005 21:18 ]
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
ik ben op het moment nu trainer/coach van het nederlands elftal moet me plaatsen voor het wk 2006King Nothing schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:37:
[...]
offtopic:
Mag ik jou wijzen op dit [afbeelding] knopje?
Je favoriete team is een handige optie. Ik was manager bij Skewen Athletic in Wales en toen werd de manager van Emmen ontslagen. Ik heb Emmen als favo club staan en Emmen benaderde mij om manager te worden.
Maareuh, ik neem aan dat je zo'n mooie handleiding bij het spel hebt zitten, daar staat alles in
Zo, weer een seizoen met Emmen uitgespeeld.
Qua competitie begon ik goed, na de 10e wedstrijd ofzo kwam de klad erin en daalden we naar de 7e plaats in de HCE. Een goede 2e seizoenshelft zorgde er gelukkig weer voor dat we weer 3e werden, net zoals het vorige seizoen.
EIN-DE-LIJK de Amstel Cup eens gewonnen \o/ In de finale tegen PSV, 1-1 na 90 minuten, 1-1 na verlenging, dus penalties. Gelukkig stopte Gomes (de Gomes die irl bij PSV keept) 2 van hun penalsen won ik \o/
Champions League... sja, de groepsfase overleeft, daarna tegen Olympique Lyonnais. Thuis won ik met 1-0, uit verloor ik uiteraard 0-2, Lyonnais heeft in die wedstrijd 2 schoten op doel gehad...Maar goed, de CL heeft me flink wat geld opgeleverd
![]()
Eredivisie:
[afbeelding]
Selectie
[afbeelding]
Beste speler:
[afbeelding]
Ja, Ali heeft een 8.06 maar die heeft maar 16 wedstrijden gespeeld, Vandermieren speelt er iets meer
Nu eens kijken of ik nog een seizoen Emmen pak of dat ik een andere club ga zoeken. Zit ondertussen 4 seizoenen bij Emmen en ik heb het gevoel aan de top van de club te zitten.
nu 2 wedstijden gespeeld en.... 1ste gewonnen 5-2 de 2de wedstijd ging redelijk 4-1 gewonnen
all1 in nadeel je moet met 2teams spelen ned under 21 en het normale team
Waarom quote je Koning Niks nu?
Volgens mij kun je ook bij je manager preferences (zal wel voorkeuren zijn in het nederlands
) opgeven wie de wedstrijden van het B-team en de onder-21 doet.
Volgens mij kun je ook bij je manager preferences (zal wel voorkeuren zijn in het nederlands
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
je kan er geen ned taal in krijgenSherlock schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:44:
Waarom quote je Koning Niks nu?
Volgens mij kun je ook bij je manager preferences (zal wel voorkeuren zijn in het nederlands) opgeven wie de wedstrijden van het B-team en de onder-21 doet.
Verwijderd
1e seizoen gepromoveerd met Dusseldorf naar 2. Bundesliga
2e seizoen gepromoveerd met Dusseldorf naar 1. Bundesliga!
Net op doelsaldo gepromoveerd!!! Ik wisselde goede reeksen of met slechte reeksen en knal gelijk door naar de hoogste profliga in Duitsland. De gehaalde versterkingen bleken de juiste te zijn om me gelijk naar het hoogste niveau te tillen. Oh ja, en zit ook in de finale van de Duitse beker waarin ik het moet opnemen tegen Bayern Munchen.Daarvoor werden Trier, Ahlen, Hertha BSC, BvB, Werder Bremen Heb dus ook Europees voetbal gehaald!
Screenshots volgen later als er interesse is
2e seizoen gepromoveerd met Dusseldorf naar 1. Bundesliga!
Net op doelsaldo gepromoveerd!!! Ik wisselde goede reeksen of met slechte reeksen en knal gelijk door naar de hoogste profliga in Duitsland. De gehaalde versterkingen bleken de juiste te zijn om me gelijk naar het hoogste niveau te tillen. Oh ja, en zit ook in de finale van de Duitse beker waarin ik het moet opnemen tegen Bayern Munchen.Daarvoor werden Trier, Ahlen, Hertha BSC, BvB, Werder Bremen Heb dus ook Europees voetbal gehaald!
Screenshots volgen later als er interesse is
Er is altijd interesse in screenshots!
Ja, idd, screenshots zijn nooit weg, bedoel ik kan ook een leuk verhaaltje op gaan hangen van k ben met Margate kampioen geworden van de Premier League en heb daarna de CL gewonnen met 8-0 in de finale tegen Real Madrid.
Verwijderd
Ok, ik heb alles verzonnenEp0ss schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:22:
Ja, idd, screenshots zijn nooit weg, bedoel ik kan ook een leuk verhaaltje op gaan hangen van k ben met Margate kampioen geworden van de Premier League en heb daarna de CL gewonnen met 8-0 in de finale tegen Real Madrid.
Ik zal ze later posten. Finale trouwens verloren 2-0 van Bayern, kwaliteitsverschil was te groot. Miste wel een penalty. In Duitsland haal je geen Europees voetbal dmv de beker
SorryVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:13:
[...]
Ok, ik heb alles verzonnen![]()
Ik zal ze later posten. Finale trouwens verloren 2-0 van Bayern, kwaliteitsverschil was te groot. Miste wel een penalty. In Duitsland haal je geen Europees voetbal dmv de bekerMoet het dus volgend seizoen dmv de competitie afdwingen.
Edit:
Een spits als deze, is die interessant om te kopen als Koné al komt en je ook nog Mokoena, Babel en Anastasiou hebt?
Edit:
1ste seizoen is ten einde. De eindstand is als volgt
Nooit echt in de problemen gekomen. Misschien ging t weer te makkelijk

De wedstrijden:
De selectie:
Je moet alleen nog ff Guarin en Koné erbij denken en Charisteas wegdenken
[ Voor 49% gewijzigd door JanW op 28-07-2005 18:49 ]
Nou, als je dit ziet heb ik wel recht op klagen denk ik?:Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 16:38:
[...]
Daarom loop jij hier ook altijd te klagen over zoveel blessures
Op Farnerud na (één week) zijn het allen blessures van vele maanden (records: Webster 5, Schaap 7 maanden)...
En dan verwachten ze nog een mid-table ook...
Ze hadden beter Ti Ta Tovenaar kunnen aannemen, want IK weet het niet meer hoor....
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Je hebt ook wel recht van klagen, maar je bent ook de enige die er in deze mate last van heeft volgens mij. Tenminste, elke keer als ik het topic even snel doorlees en ik zie ergens 'veel' en 'blessures' in een post staan, kijk ik even naar de poster, en jawel: Wildhagenwildhagen schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:41:
[...]
Nou, als je dit ziet heb ik wel recht op klagen denk ik?:
[afbeelding]
Op Farnerud na (één week) zijn het allen blessures van vele maanden (records: Webster 5, Schaap 7 maanden)...
Ze hadden beter Ti Ta Tovenaar kunnen aannemen, want IK weet het niet meer hoor....
Maar goed, ik bedoelde er met een dikke knipoog mee te zeggen dat je dus wel iets anders zal doen dan de rest, zoals het niet gebruiken van je physios bij trainingen.
O, ik bedoelde het niet negatief/agressief naar jou toe hoor. Sorry als het zo overkwam, ik was ff opgefokt door de game... (heb er zojuist wéér een blessures van 1 maand bij, een MR, O'Neill, deze keer...). Excuses dus 
Physios draaien sinds een half (game)jaar nu ook mee bij mij in de trainingen, maar het helpt niet
Physios draaien sinds een half (game)jaar nu ook mee bij mij in de trainingen, maar het helpt niet
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb ook wel vrij veel blessures, maar hooguit voor een maand.
Seizoen met Charlton/Hearts is ook zo goed als afgelopen. WK 2018 is nu bezig en ik ben met 2 landen actief
Charlton/Nederland en Hearts/Nigeria. Met beide landen 1 wedstrijd gespeeld en met beide 1 verloren
NL ging goed tegen Zuid Afrika, DM C krijgt een domme rode kaart en ik verlies met 1-2
En ik mag geen boete/waarschuwing geven als bondscoach zijnde.
Seizoen met Charlton/Hearts is ook zo goed als afgelopen. WK 2018 is nu bezig en ik ben met 2 landen actief
Beste vrind wette dat
Da s nie echt genieten nee. Een uidaging erbijwildhagen schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:41:
[...]
Nou, als je dit ziet heb ik wel recht op klagen denk ik?:
[afbeelding]
Edit:
GVD, transfer van Koné gaat nie door, kheb nie genoeg geld

[ Voor 6% gewijzigd door JanW op 28-07-2005 18:54 ]
Underwood is al een speler die ik in het eerste elftal heb gezet, maar eigenlijk is-tie niet goed genoeg. Maar ja, je moet wat.Ep0ss schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:52:
[...]
Da s nie echt genieten nee. Een uidaging erbij. Zit er in je reserves geen goede spits, of zijn dat al je spitsen?
Heb nu ook een andere FLC en een MR uit mijn reserves moeten halen. De FLC gaat wel (wel iets te licht), maar de MR is way te licht..
Ik zou graag spelers willen lenen, maar de board staat het niet toe (te ver over wagebudget), om over kopen nog maar niet te spreken...
Edit: ROFLOL, en met dat tweederangsteam verslag ik zelfs ManUtd (2-1, in de laatste minuut)
[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 28-07-2005 19:01 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ik ga dit weekend ook maar weer eens verder met Hull City & Middlesbrough. Beetje druk bezig geweest met BF2 wat eigenlijk ook best wel leuk is.
Verwijderd
omg hoe heb jij het spel nederlands talig gekregen?Ep0ss schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:27:
[...]
Sorry
Edit:
[afbeelding]
Een spits als deze, is die interessant om te kopen als Koné al komt en je ook nog Mokoena, Babel en Anastasiou hebt?
Edit:
1ste seizoen is ten einde. De eindstand is als volgt
[afbeelding]
Nooit echt in de problemen gekomen. Misschien ging t weer te makkelijk![]()
De wedstrijden:
[afbeelding]
De selectie:
[afbeelding]
Je moet alleen nog ff Guarin en Koné erbij denken en Charisteas wegdenken.
Meneer is zeker nog niet op de hoogte dat er (al heel lang) een patch is voor dit spel? Check www.sigames.comVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 21:06:
[...]
omg hoe heb jij het spel nederlands talig gekregen?
Patch installeert oa meerder talen.
Mjah, ik denk ik speel eerst het WK, daarna maak ik screens. Wil niet echt want het nieuwe seizoen is net begonnen en ik heb dus geen screens 
Charlton:
Niet zo dominant als het vorige seizoen, wel weer met gemak kampioen geworden. Uiteraard ook de 3e Champions League op rij gepakt, al kwam ik met heel veel moeite de groepsfase door dit keer.
FA Cup 6e ronde en League Cup 4e ronde uitgeschakeld, beide keren Man.Ure uit.
Er zijn een aantal spelers vertrokken, slecht 1 versterking gehaald, een AM L van Liverpool voor slechts 15 miljoen. Alleen de verdediging moet denk ik nog wat vers bloed hebben, kijken of ik nog ergens een wereldklasse D C weg kan halen
Nederland:
3e op WK 2018. Halve finale tegen Frankrijk verloren, troostfinale tegen Paraguay met 3-1 gewonnen.
Hearts:
\o/ Eerste SPL seizoen en we worden 2e
19 punten achter Celtic, 12 punten voor Rangers.
League Cup uitgeschakeld door een 2e divisie club, Hamilton. FA Cup gewonnen \o/ 2-0 tegen Aberdeen.
2e Plaats houdt in 2e voorronde CL
hopen dat ik beide voorrondes overleef en dan in een poule kom met Charlton 
Nigeria:
kwartfinale WK gehaald, als ik die had gewonnen (tegen Frankrijk ffs, zie halve finale Nederland) had ik tegen mezelf gespeeld

Charlton:
Niet zo dominant als het vorige seizoen, wel weer met gemak kampioen geworden. Uiteraard ook de 3e Champions League op rij gepakt, al kwam ik met heel veel moeite de groepsfase door dit keer.
FA Cup 6e ronde en League Cup 4e ronde uitgeschakeld, beide keren Man.Ure uit.
Er zijn een aantal spelers vertrokken, slecht 1 versterking gehaald, een AM L van Liverpool voor slechts 15 miljoen. Alleen de verdediging moet denk ik nog wat vers bloed hebben, kijken of ik nog ergens een wereldklasse D C weg kan halen
Nederland:
3e op WK 2018. Halve finale tegen Frankrijk verloren, troostfinale tegen Paraguay met 3-1 gewonnen.
Hearts:
\o/ Eerste SPL seizoen en we worden 2e

League Cup uitgeschakeld door een 2e divisie club, Hamilton. FA Cup gewonnen \o/ 2-0 tegen Aberdeen.
2e Plaats houdt in 2e voorronde CL
Nigeria:
kwartfinale WK gehaald, als ik die had gewonnen (tegen Frankrijk ffs, zie halve finale Nederland) had ik tegen mezelf gespeeld
Beste vrind wette dat
Verwijderd
uuuuh waar staat die patch precies?Benotti schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 21:35:
[...]
Meneer is zeker nog niet op de hoogte dat er (al heel lang) een patch is voor dit spel? Check www.sigames.com
Patch installeert oa meerder talen.
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:30:
[...]
welke patch moet je hebben sein er 2
[...]
Zoals meestal bij patches moet je degene hebben met het hoogste versienummer, 5.0.5 dus.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:53:
Zo, net begonnen aan mijn 5de seizoen bij Ajax en na het succes van vorig jaar (alles gewonnen waar we aan meededen) moeten we dit jaar dus weer zo'n prestatie neerzetten. In principe kon iedereen blijven, maar dat wilde ik niet. Edixon Perea en César Delgado waren allebei een beetje te ontevreden over het gebrek aan speeltijd dat ze wegmochten. Beiden zijn voor 7,5 miljoen vertrokken, Delgado naar Zaragoza en Perea naar Newcastle.
Verder werd er getrokken aan Salomon Kalou, De Jong, Hofland, Pazzini, Cavenaghi, Alex, Mokoena, Robinho en Stekelenburg
De enige die weg mocht van mij was Salomon Kalou, Atletico Madrid bood 15 miljoen voor hem, waarna ik dacht Atletico af te schrikken door een vraagprijs van 22,5 miljoen + 22,5 in 12 maanden te vragen. Atletico vond dat echter wel een goede prijs en toen was het voor mij ook snel bekeken.
De opvolging wordt hoogstwaarschijnlijk één van mijn doorgestroomde regens, zoals Di Murro en Daniel Porto. Nu vind ik het wel jammer dat ik Grisales naar Feyenoord heb laten gaan, omdat hij een perfect voorbeeld voor de jeugd zou zijn.
Verder werd er getrokken aan Salomon Kalou, De Jong, Hofland, Pazzini, Cavenaghi, Alex, Mokoena, Robinho en Stekelenburg

De enige die weg mocht van mij was Salomon Kalou, Atletico Madrid bood 15 miljoen voor hem, waarna ik dacht Atletico af te schrikken door een vraagprijs van 22,5 miljoen + 22,5 in 12 maanden te vragen. Atletico vond dat echter wel een goede prijs en toen was het voor mij ook snel bekeken.
De opvolging wordt hoogstwaarschijnlijk één van mijn doorgestroomde regens, zoals Di Murro en Daniel Porto. Nu vind ik het wel jammer dat ik Grisales naar Feyenoord heb laten gaan, omdat hij een perfect voorbeeld voor de jeugd zou zijn.
Verwijderd
hij werkt niet goedSherlock schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:59:
[...]
Zoals meestal bij patches moet je degene hebben met het hoogste versienummer, 5.0.5 dus.
ik zit een progje te zoeken dat de wedstrijden sneller laat gaan (westrijden duren maar 1 of 2 minuten ofzo)
ik heb er ooit eens ergens iets over gelezen maar kan me niet herinneren waar en kan ook op de fm2005 sites niks vinden.
weet iemand van jullie misschien waar?
ik heb er ooit eens ergens iets over gelezen maar kan me niet herinneren waar en kan ook op de fm2005 sites niks vinden.
weet iemand van jullie misschien waar?
Fastpatchfinal:
http://www.fmbenelux.nl/d...e=fm05&and&cat=fmbpatches
Ik gebruik het zelf ook, superhandig.
Verwijderd
Als ik iedereen wil verplaatsen naar het schema sexual chocolate dan springt ie automatisch op defence?? Kan iemand dit uitleggen?
Verwijderd
ik ben nu half jaar aan ut spelen( in fm tijd dan he) en toen ging klikte ik gewoon op doorgaan en toen kwam bericht van bedankt voor het spelen van de fm 2005 demo het spel wordt opgeslagen en afgeslotenKeiFront schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:19:
Fastpatchfinal:
enige sugesties hoe dit kan?
Misschien omdat je de demo hebt?Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:55:
[...]
ik ben nu half jaar aan ut spelen( in fm tijd dan he) en toen ging klikte ik gewoon op doorgaan en toen kwam bericht van bedankt voor het spelen van de fm 2005 demo het spel wordt opgeslagen en afgesloten
enige sugesties hoe dit kan?

Ik kan je aanraden voortaan zelf eens wat informatie op te zoeken en na te denken. Het wordt hier niet echt op prijs gesteld zomaar je vragen neer te plempen voordat je zelf even nadenkt of leest! Wij zijn hier niet om voor jou te denken.

Rail Away!
www.play.com
Of de dichstbijzijnde gameswinkel?
edit:
lol @ Peter_o
lol @ Peter_o
[ Voor 25% gewijzigd door Mad Marty op 30-07-2005 12:27 ]
Rail Away!
Verklaart ook meteen waarom de patch niet installeerde en waarom hij niet in de manual keek (had hij waarschijnlijk toch niet gedaan
)
Verwijderd
Lees je mail nog eens heel aandachtigMad Marty schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:26:
www.play.com
edit:
lol @ Peter_o
[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 30-07-2005 15:28 ]
Ik zou als ik jou was eerst eens je mail checken
[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 30-07-2005 15:28 ]
Rail Away!
Zo, ik ben geen bondscoach meer van Nigeria en Nederland.
De ex-NL bondscoach is nu coach van Argentinie en de ex-Nigeria coach zit nu in Zuid Afrika.
Emmen speelde net de 1e wedstrijd voor CL kwalificatie, 3e voorronde, uit naar Deportivo La Coruna. Emmen wint 1-2, Depor speelt met Robben en Adu als middenvelders
De ex-NL bondscoach is nu coach van Argentinie en de ex-Nigeria coach zit nu in Zuid Afrika.
Emmen speelde net de 1e wedstrijd voor CL kwalificatie, 3e voorronde, uit naar Deportivo La Coruna. Emmen wint 1-2, Depor speelt met Robben en Adu als middenvelders

Beste vrind wette dat
Eindelijk weer eens tijd gevonden om te spelen. Ik heb meer BF2 als FM gespeeld afgelopen week. Bij mijn laatste update had ik slechts 1 carriere tegelijk draaien, maar ik heb toch maar een extra manager aangemaakt omdat het karwei bij Hull toch niet af was.
Hull had na mijn vertrek een manager aangesteld die gelijk met pensioen ging en ze zaten dus tot in September zonder nieuwe manager.
Ik zit op dit moment tegen het einde van september aan, de competitie start zit er dus op. Wat Boro betreft gaat het best wel lekker. Ik opende het seizoen met een prachtige 0-5 overwinning uit bij Charlton. Uit de volgende 4 wedstrijden haalde ik maar 2 punten. 3 overwinningen op rij (2x League & 1x League Cup) zorgden ervoor dat Boro op een 9e plaats staat in de League. Voor het sluiten van de transfermarkt heb ik me nog versterkt met Geremi en Pierre Nilsson (DC, een zweedse regen met topstats). Vonlanthen en Park zijn wekelijks top. Deco doet het wat beter na een wat mindere start, hij strooit met steekpasses op Vonlanthen.
Ik ben een week voor het sluiten van de transfermarkt bij Hull begonnen met een nieuwe unproven manager (Just Doit heb ik hem maar genoemd
). Sinds mijn vertrek was er dus niets gebeurd bij Hull. Op de komst van 1 MC na, die ik al had gecontracteerd. Ik heb nog snel een extra verdediger aangetrokken en iemand voor op rechts omdat Nick Barmby met pensioen is gegaan. Niet degraderen is het hoofddoel en dat moet mogelijk zijn met de huidige selectie die voornamelijk steunt op de 2 toppers voorin. Championship is duidelijk een stuk zwaarder dan L1. Ik sta op dit moment 17e met 2 overwinningen (5x gelijk, 3x verlies).
Hull had na mijn vertrek een manager aangesteld die gelijk met pensioen ging en ze zaten dus tot in September zonder nieuwe manager.
Ik zit op dit moment tegen het einde van september aan, de competitie start zit er dus op. Wat Boro betreft gaat het best wel lekker. Ik opende het seizoen met een prachtige 0-5 overwinning uit bij Charlton. Uit de volgende 4 wedstrijden haalde ik maar 2 punten. 3 overwinningen op rij (2x League & 1x League Cup) zorgden ervoor dat Boro op een 9e plaats staat in de League. Voor het sluiten van de transfermarkt heb ik me nog versterkt met Geremi en Pierre Nilsson (DC, een zweedse regen met topstats). Vonlanthen en Park zijn wekelijks top. Deco doet het wat beter na een wat mindere start, hij strooit met steekpasses op Vonlanthen.
Ik ben een week voor het sluiten van de transfermarkt bij Hull begonnen met een nieuwe unproven manager (Just Doit heb ik hem maar genoemd

Emmen's CL poule:
code:
1
2
3
4
| Chelsea Emmen Glasgow Rangers Paris SG |

Hearts is op weg naar de CL, 2e voorronde tegen Shelbourne (Ierland) makkelijk gehaald, 4-0 uit en 0-0 thuis. Nu tegen Deportivo La Coruna (ja, daar moest ik met Emmen ook tegen
Ik denk dat ik de CL wel haal na een 1-4 uitoverwinning op Depor \o/
/edit
Return eindigde in 1-1 \o/ Kassa voor Hearts, het bankslado verdubbelde toen de 4 miljoen euro startgeld binnenkwam.
Poule:
code:
1
2
3
4
| Ajax Blackburn Hearts Loko (Plovidv) |
Charlton poule:
code:
1
2
3
4
| Barcelona Celtic Charlton Banik Ostrava |
Ik had gehoopt dat ik beide clubs in 1 poule zou krijgen
Uitslagen CL poules:
code:
1
2
3
4
5
6
| Chelsea - Emmen 3-2 Emmen - Rangers 2-3 Emmen - PSG 1-1 PSG - Emmen 3-1 Emmen - Chelsea 1-1 Rangers - Emmen 2-2 |
4e, 3 uit 6

code:
1
2
3
4
5
6
| Charlton - Barca 4-0 Banik - Charlton 1-3 Celtic - Charlton 0-6 :X Charlton - Celtic 2-0 Barca - Charlton 3-6 :o :X d:)b Charlton - Banik 4-0 |
1e plaats, 18 uit 6 (25-4

code:
1
2
3
4
5
6
| Hearts - Blackburn 1-3 Loko - Hearts 3-3 (tot 85e minuut 1-3) Ajax - Hearts 2-3 _O_ Hearts - Ajax 2-1 _O_ Blackburn - Hearts 0-0 _O_ Hearts - Loko 3-0 _O_ |
1e plaats, 11 uit 6 (12-9) en geplaatst voor de 1e KO ronde
[ Voor 75% gewijzigd door King Nothing op 31-07-2005 16:20 ]
Beste vrind wette dat
WooKing Nothing schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 15:35:
Het hele Champion League Verhaal van Koning Niks
[ Voor 67% gewijzigd door JanW op 31-07-2005 17:27 ]
Mhoa, 't was niet zo'n zware poule eigenlijk. Als je Hearts in de Emmenpoule zet wordt Hearts ook 4e met 1 uit 6 ofzo.
Enne, in draaide heel sterk in de competitie, tot december 1x verloren en 5 punten voor Celtic & Rangers, Maar aangezien er volgens mij in FM zit voorgeprogrammeerd dat 1 van die 2 kampioen moet worden zakt Hearts weg naar een 3e plaats.
Seizoen 2013/14 met Emmen uitgespeeld \o/
Kampioenen

Selectie:

De daders
Yup, Traldi is verkocht
15 miljoen voor betaald door Inter M.

"Opvolger" van Traldi, wel wat oud.
Oh jah, ook de Amstel Cup weer gewonnen. CL ging dus niet zo denderend dit jaar, maar goed, levert wel $$$ op
Enne, in draaide heel sterk in de competitie, tot december 1x verloren en 5 punten voor Celtic & Rangers, Maar aangezien er volgens mij in FM zit voorgeprogrammeerd dat 1 van die 2 kampioen moet worden zakt Hearts weg naar een 3e plaats.
Seizoen 2013/14 met Emmen uitgespeeld \o/
Kampioenen

Selectie:

De daders

"Opvolger" van Traldi, wel wat oud.
Oh jah, ook de Amstel Cup weer gewonnen. CL ging dus niet zo denderend dit jaar, maar goed, levert wel $$$ op
[ Voor 48% gewijzigd door King Nothing op 31-07-2005 22:47 ]
Beste vrind wette dat
Ik ben weer 2 maanden (in FM-tijd) verder met mijn Boro/Hull game. Ik begin eraan te wennen om 2 teams te leiden. Alleen het scouten en toevoegen aan shortlists gaat nogal eens mis
.
Met Boro gaat het boven verwachting zo goed. Ik dacht echt te moeten vechten voor de punten maar ik heb nu al 10 wedstrijden achter elkaar niet verloren. Net thuis met 1-0 van Chelsea gewonnen en ook 1-1 gespeeld tegen Arsenal (1e verliespunten voor Arsenal na 9x winst). Een mooie 5e plaats is het resultaa. Ik zit ook in de halve finale van de League Cup (Man Utd uitgeschakeld in de 1/4 finale). December staat nu voor de deur en dat is traditioneel een drukke maand. Ik verwacht wat punten te verspelen omdat het verschil tussen mijn eerste 15 en de rest gewoon erg groot is. Park doet het geweldig (7.94 gem.), hij is echt
. De combinatie Vonlanthen & Carew is ook goed. Vonlanthen de snelle dribbelaar en Carew de meer statische spits.
Met Hull gaat iets moeizamer maar ik ben inmiddels al wel opgeklommen naar de 11e plaatst in het Championship. Niet dat het veel zegt omdat de verschillen erg klein zijn. Mijn beste spits, Murphy, sukkelt op dit moment met blessures en ik kan hem eigenlijk niet laten behandelen, dan ben ik hem 6 maanden kwijt. Maccarone speelt ook minder zonder zijn vaste maatje in de spits (ze vinden elkaar geweldig). Middenmoot is dan ook wel mijn doel met Hull en ik hoop op een stunt in de FA-Cup.
FA Cup 3rd round:
Newcastle
- Middlesbrough
Hull (EC) - Chester (L2)
Wordt moeilijk voor Boro, ik hoopte op een wat makkelijkere tegenstander. Chester moet geen probleem zijn voor Hull.
Met Boro gaat het boven verwachting zo goed. Ik dacht echt te moeten vechten voor de punten maar ik heb nu al 10 wedstrijden achter elkaar niet verloren. Net thuis met 1-0 van Chelsea gewonnen en ook 1-1 gespeeld tegen Arsenal (1e verliespunten voor Arsenal na 9x winst). Een mooie 5e plaats is het resultaa. Ik zit ook in de halve finale van de League Cup (Man Utd uitgeschakeld in de 1/4 finale). December staat nu voor de deur en dat is traditioneel een drukke maand. Ik verwacht wat punten te verspelen omdat het verschil tussen mijn eerste 15 en de rest gewoon erg groot is. Park doet het geweldig (7.94 gem.), hij is echt
Met Hull gaat iets moeizamer maar ik ben inmiddels al wel opgeklommen naar de 11e plaatst in het Championship. Niet dat het veel zegt omdat de verschillen erg klein zijn. Mijn beste spits, Murphy, sukkelt op dit moment met blessures en ik kan hem eigenlijk niet laten behandelen, dan ben ik hem 6 maanden kwijt. Maccarone speelt ook minder zonder zijn vaste maatje in de spits (ze vinden elkaar geweldig). Middenmoot is dan ook wel mijn doel met Hull en ik hoop op een stunt in de FA-Cup.
FA Cup 3rd round:
Newcastle
Hull (EC) - Chester (L2)
Wordt moeilijk voor Boro, ik hoopte op een wat makkelijkere tegenstander. Chester moet geen probleem zijn voor Hull.
[ Voor 7% gewijzigd door PirE op 31-07-2005 23:25 . Reden: FA toegevoegd ]
Ik raak nu in de war met 2 savegamesPirE schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:19:
Ik ben weer 2 maanden (in FM-tijd) verder met mijn Boro/Hull game. Ik begin eraan te wennen om 2 teams te leiden. Alleen het scouten en toevoegen aan shortlists gaat nogal eens mis.
..
...
Oh verrek, da's de andere pc

Ik word een beetje schijtziek van de kooplust van Ajax zeg

Ik ben Zuid Amerikaans manager van het jaar geworden (bondscoach van Argentinie)

[ Voor 41% gewijzigd door King Nothing op 01-08-2005 01:06 ]
Beste vrind wette dat
Zozo, ik zou bijna mezelf eens gaan quoten 
Vooral dat stukje van "De enige die weg mocht van mij was Salomon Kalou" mag nog eens herzien worden, aangezien AC Milan lachend het "afschriktegenbod" van mij van 30 miljoen + 30 miljoen over 12 maanden bood voor Pazzini. Het was eind augustus, dus ik moest haast maken met het aantrekken van een vervanger (had ik nu Perea maar gehouden!) maar ik had al een aantal spelers in het vizier.
De eerste was Jan Hendriks, die al bij mij in de reserves speelde (regen, ex-Fulham) maar die er nog niet klaar voor is om constant te presteren. De tweede was een andere nederlandse regen, Frank van den Herik, die bij Liverpool in de reserves speelt. Mijn bod werd geaccepteerd, maar meneer speelde liever in de reserves van Liverpool dan bij de CL winnaar.
De volgende was Fred, speler van Cruzeiro. Redelijk vergelijkbaar met Pazzini qua stats, en alleen daarom al een goede aankoop. De 11 miljoen die moest kosten waren voor mij een schijntje, aangezien ik er 60 kreeg voor Pazzini. Alles was op tijd voor de inschrijving voor de CL, behalve dan de overgang van Pazzini naar AC
Een week later de loting voor de CL-poule: Southampton, Basel en jawel, AC Milan.
De eerste wedstrijd was ook meteen uit tegen Milan, dus "vrij pittig". Milan heeft in de tussentijd ook nog eens Rio Ferdinand en Ronaldinho aangetrokken, terwijl er geen echte bassispelers zijn vertrokken. Toch had ik Milan in de eerste wedstrijd van het seizoen, de europese supercup, met 4-0 klop gegeven dus het vertrouwen voor de CL was wel aanwezig.
Ik heb echter het idee dat de spelers die vertrokken zijn (Kalou, Pazzini, Perea, Delgado, Grisales) erg belangrijk waren en daarom heb ik iets minder hoge verwachtingen van dit seizoen. Ik hoop echter dat een aantal talenten nu eens echt door gaat breken (Hatem Ben Arfa vooral). Ook van Gianni Colombo (italiaanse regen) die vorig seizoen ook al bij mij onder contract stond verwacht ik een hoop, iets wat al bevestigd werd door na een paar wedstrijden in de basis het label van "wonderkid" te krijgen.
Maar goed, AC uit. Om kort te zijn: geen probleem, 0-2. Mokoena speelde geweldig op de positie die eigenlijk voor Robinho was (op 10) en heeft een basisplaats veroverd. Cavenaghi, Robinho en Ben Arfa moeten vechten om een plekje op linksbuiten, waar Cavenaghi ook nog kans heeft op de spitspositie als Fred niet voldoet.
De tweede CL wedstrijd was tegen Basel, en ook deze werd vrij gemakkelijk gewonnen, 2-0. Daarna uit tegen het verrassende Southampton, waar zowaar met 2-1 werd verloren. De thuiswedstrijd die hierop volgde moest dus gewonnen worden om met een gerust hart de volgende ronde te kunnen bereiken. We kwamen vrij snel 1-0 achter en Southampton had het goede van het spel. Ajax kwam er eigenlijk niet aan te pas en er was vooral weinig balbezit. Dankzij een geweldige individuele actie van Mokoena werd het wel 1-1, en vlak daarna rondde Kalou een snelle counter doeltreffend af, waadoor we de wedstrijd toch wisten te winnen.
Als het goed is komt vandaag mijn nieuwe pc en moeten de seizoenen binnenkort wat sneller gaan
Vooral dat stukje van "De enige die weg mocht van mij was Salomon Kalou" mag nog eens herzien worden, aangezien AC Milan lachend het "afschriktegenbod" van mij van 30 miljoen + 30 miljoen over 12 maanden bood voor Pazzini. Het was eind augustus, dus ik moest haast maken met het aantrekken van een vervanger (had ik nu Perea maar gehouden!) maar ik had al een aantal spelers in het vizier.
De eerste was Jan Hendriks, die al bij mij in de reserves speelde (regen, ex-Fulham) maar die er nog niet klaar voor is om constant te presteren. De tweede was een andere nederlandse regen, Frank van den Herik, die bij Liverpool in de reserves speelt. Mijn bod werd geaccepteerd, maar meneer speelde liever in de reserves van Liverpool dan bij de CL winnaar.
De volgende was Fred, speler van Cruzeiro. Redelijk vergelijkbaar met Pazzini qua stats, en alleen daarom al een goede aankoop. De 11 miljoen die moest kosten waren voor mij een schijntje, aangezien ik er 60 kreeg voor Pazzini. Alles was op tijd voor de inschrijving voor de CL, behalve dan de overgang van Pazzini naar AC
Een week later de loting voor de CL-poule: Southampton, Basel en jawel, AC Milan.
De eerste wedstrijd was ook meteen uit tegen Milan, dus "vrij pittig". Milan heeft in de tussentijd ook nog eens Rio Ferdinand en Ronaldinho aangetrokken, terwijl er geen echte bassispelers zijn vertrokken. Toch had ik Milan in de eerste wedstrijd van het seizoen, de europese supercup, met 4-0 klop gegeven dus het vertrouwen voor de CL was wel aanwezig.
Ik heb echter het idee dat de spelers die vertrokken zijn (Kalou, Pazzini, Perea, Delgado, Grisales) erg belangrijk waren en daarom heb ik iets minder hoge verwachtingen van dit seizoen. Ik hoop echter dat een aantal talenten nu eens echt door gaat breken (Hatem Ben Arfa vooral). Ook van Gianni Colombo (italiaanse regen) die vorig seizoen ook al bij mij onder contract stond verwacht ik een hoop, iets wat al bevestigd werd door na een paar wedstrijden in de basis het label van "wonderkid" te krijgen.
Maar goed, AC uit. Om kort te zijn: geen probleem, 0-2. Mokoena speelde geweldig op de positie die eigenlijk voor Robinho was (op 10) en heeft een basisplaats veroverd. Cavenaghi, Robinho en Ben Arfa moeten vechten om een plekje op linksbuiten, waar Cavenaghi ook nog kans heeft op de spitspositie als Fred niet voldoet.
De tweede CL wedstrijd was tegen Basel, en ook deze werd vrij gemakkelijk gewonnen, 2-0. Daarna uit tegen het verrassende Southampton, waar zowaar met 2-1 werd verloren. De thuiswedstrijd die hierop volgde moest dus gewonnen worden om met een gerust hart de volgende ronde te kunnen bereiken. We kwamen vrij snel 1-0 achter en Southampton had het goede van het spel. Ajax kwam er eigenlijk niet aan te pas en er was vooral weinig balbezit. Dankzij een geweldige individuele actie van Mokoena werd het wel 1-1, en vlak daarna rondde Kalou een snelle counter doeltreffend af, waadoor we de wedstrijd toch wisten te winnen.
Als het goed is komt vandaag mijn nieuwe pc en moeten de seizoenen binnenkort wat sneller gaan
LOL, da's een vrij goed begin van je seizoenKing Nothing schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:50:
[afbeelding]
Lekker begin van het nieuwe seizoenWedstrijd eindigde in 5-0.
Verwijderd
Haastige spoed is zelden goed, maar in dit geval wel lekkerKing Nothing schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:50:
[afbeelding]
Lekker begin van het nieuwe seizoenWedstrijd eindigde in 5-0.
Zo, ik heb nog 2 oefenwedstrijden erbij geregeld in de Champions League 
4 wedstrijden gespeeld, 12 punten, zeker van de 1e plaats en dus geplaatst voor de 1e KO ronde.
Poule:
Uitslagen:
1e in poule, 18 uit 6 , 16-4 doelsaldo.
Competitie: 9 gespeeld, 25 punten. Nu al 7 punten los van Roda en Heerenveen.
Ajax staat 8e, Feyenoord 10e en PSV 13e
Ajax stond na 3 wedstrijden 16e, PSV 15e.
Spelletje:
Wie werd MotM en welk cijfer?

Dat was de 1e overwinning voor Chad in 3 jaar en de eerste goal voor hun in 2 jaar 
Speler van Hearts valt in en scoort 3 seconden later
4 wedstrijden gespeeld, 12 punten, zeker van de 1e plaats en dus geplaatst voor de 1e KO ronde.
Poule:
code:
1
2
3
4
| BATE Dinamo Kiev Emmen Rangers |
Uitslagen:
code:
1
2
3
4
5
6
| Rangers - Emmen 1-3 Emmen - BATE 3-1 Emmen - Kiev 1-0 Kiev - Emmen 1-3 Emmen - Rangers 2-1 BATE - Emmen 0-4 |
1e in poule, 18 uit 6 , 16-4 doelsaldo.
Competitie: 9 gespeeld, 25 punten. Nu al 7 punten los van Roda en Heerenveen.

Spelletje:

Speler van Hearts valt in en scoort 3 seconden later

[ Voor 28% gewijzigd door King Nothing op 01-08-2005 21:41 ]
Beste vrind wette dat
Ik gok Grandin met een 9Spelletje:
[afbeelding]
Dat was de 1e overwinning voor Chad in 3 jaar en de eerste goal voor hun in 2 jaar
Scorito: FC Bal op ons dak
Knap als je weet te scoren met 0 schoten op doel, heeft hij de bal in de goal gelopen ofzo? Ik gok trouwens op de keeper van Chad (als ik kijk naar het aantal schoten op doel van South-Africa)King Nothing schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:13:
Spelletje:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van deze keeper? Hij heeft veel hogere stats als mijn andere keeper maar een mager 6-je vind ik niet echt overtuigend. Hij zit nu op de bank omdat hij problemen had met de druk van first-team football. Het is zijn 3e jaar bij de club.
- Seizoen 1 - U18s & 3 maanden Notts County (Conference)
- Seizoen 2 - U18s & 2e helft van het seizoen een basisplaats (29 wedstrijden, 16x clean sheet, 7.45)
- Seizoen 3 - in de basis begonnen maar erg onzeker met veel fouten.
Is dit een topkeeper voor de toekomst of niet? Hij is namelijk nogal duur om hem (1 of 2 jaar) op de bank te laten zitten. Ik vermoed dat ik hem te snel gebracht heb, 18 is ook wel erg jong voor een keeper, maar bij Boro staat er een keeper van 19 in de goal die ik uit de reserves geplukt heb en geen vuiltje aan de lucht.

De reden dat ik het vraag. Mijn 2e keeper bij Hull staat in de belangstelling van veel teams. Hij heeft niet echt goede stats maar keept wel solide. Ik kan hem dus verkopen, maar dan loop ik het risico dat dit "talent" me weer een boel punten kost met zijn blunders onder druk.
- Seizoen 1 - U18s & 3 maanden Notts County (Conference)
- Seizoen 2 - U18s & 2e helft van het seizoen een basisplaats (29 wedstrijden, 16x clean sheet, 7.45)
- Seizoen 3 - in de basis begonnen maar erg onzeker met veel fouten.
Is dit een topkeeper voor de toekomst of niet? Hij is namelijk nogal duur om hem (1 of 2 jaar) op de bank te laten zitten. Ik vermoed dat ik hem te snel gebracht heb, 18 is ook wel erg jong voor een keeper, maar bij Boro staat er een keeper van 19 in de goal die ik uit de reserves geplukt heb en geen vuiltje aan de lucht.

De reden dat ik het vraag. Mijn 2e keeper bij Hull staat in de belangstelling van veel teams. Hij heeft niet echt goede stats maar keept wel solide. Ik kan hem dus verkopen, maar dan loop ik het risico dat dit "talent" me weer een boel punten kost met zijn blunders onder druk.
0 Schoten op doel en 1x scoren, zo'n doelpunt heet een "total fluke" of "he never meant it" en die komen 98 van de 100 keer voor als de keeper van die ploeg een 9 of 10 haalt.PirE schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:31:
[...]
Knap als je weet te scoren met 0 schoten op doel, heeft hij de bal in de goal gelopen ofzo? Ik gok trouwens op de keeper van Chad (als ik kijk naar het aantal schoten op doel van South-Africa)
De keeper van hunnie werd idd MotM en hij had een 10

Die 18 jarige keeper zou ik houden, de keeper die in de belangstelling staat verkopen en een nieuwe keeper halen. Rouleer de 18 jarige dan met de nieuwe keeper.
Of probeer de 18 jarige voor 3x z'n huidige waarde te verpatsen en dan die 2e keeper houden.
Beste vrind wette dat
Mijn advies verkoop je 2de keeper (tenminste als ie veel geld opbrengt), en probeer een nieuwe keeper te halen, je reserve keeper vind ik persoonlijk niet al te vet. Te slechte stats alles onder de 13 en een slechte tendency to punch en rushing out, wat ik toch wel belangrijk vind ik heb ook graag een keeper met goede reflexes. Maar vraag eens advies aan je eigen coaches.
Trouwens kampioen geworden met PSV
, 7 punten voorsprong op Ajax en Feyenoord. In de Uefa Cup verging het ons minder goed werden net 3de in onze groep en verloren nadien kansloos van Schalke. Ik hoop dat het dit jaar beter gaat, heb voornamelijk mijn verdediging en middenveld wat versterkt want Ooijer werd een beetje te oud en bouma is ook al 33 jaar. Salomon Kalou komt volgend jaar ook nog over
spijtig genoeg werd hij net nog uitgeleend aan Celta dus moet ik nog een jaartje wachten voordat hij overkomt
.
Trouwens kampioen geworden met PSV
^^ Welk seizoen zit je?
Beste vrind wette dat
Alle coaches vinden hem een groot talent. Ze adviseren ook dat ik hem opstel in het eerste team om ervaring op te doen. Alle coaches zijn het erover eens dat hij slecht gespeeld heeft en totaal uit vorm is. Mijn coach vind hem een modelprof maar twijfelt of hij "de wil" heeft om beter te worden.KeiFront schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 20:43:
Mijn advies verkoop je 2de keeper (tenminste als ie veel geld opbrengt), en probeer een nieuwe keeper te halen, je reserve keeper vind ik persoonlijk niet al te vet. Te slechte stats alles onder de 13 en een slechte tendency to punch en rushing out, wat ik toch wel belangrijk vind ik heb ook graag een keeper met goede reflexes. Maar vraag eens advies aan je eigen coaches.
Euhmm, hij is in principe mijn eerste en ook beste keeper
Een lage tendency to punch is toch juist goed? Je kan beter een keeper hebben die een al bal klemvast pakt dan een keeper die alles wegstompt (of wil dit zeggen dat hij veel stompt)? Als ik hem vergelijk met Cech dan zitten het grootste deel van zijn stats 3 of 4 punten onder die van Cech. Met training moet ik de stats van Cech toch wel kunnen halen (of is dit te hoog gegrepen). Hij is nog maar 18.
Waar ik over twijfel is zijn betrouwbaarheid in belangrijke wedstrijden, hij laat te vaak ballen door tijdens belangrijke matches. Hoort dit bij zijn jonge leeftijd of zit dit gewoon in zijn stats (dan verkoop ik hem dus)? Ik heb hem nu maar even teruggezet naar mijn U18 team. Ik ga hem daar volgen en kijk wat hij daar doet.
Ik heb met Boro net Eidur Gudjohnsen (is nu 30) gekocht voor 600k van Chelsea (Hij zat in de reserves omdat Chelsea speelt met Luque, Bojinov, Torres of Kezman in de spits
Ik houd het op onervarenheid. Laat hem bv bekerwedstrijden en tegen de wat makkelijkere tegenstanders spelen. Laat hem eventueel steeds de 2e helft spelen als je 2-0 of 3-1 oid voorstaat.
Ik zit bij Emmen met een MC van 18 die nu al in Oranje -21 speelt en waar Atletico Madrid achteraan zit. Die laat ik regelmatig invallen en soms staat'ie in de basis. Een spits net zo trouwens, alleen is die spits 20.
Ik zit bij Emmen met een MC van 18 die nu al in Oranje -21 speelt en waar Atletico Madrid achteraan zit. Die laat ik regelmatig invallen en soms staat'ie in de basis. Een spits net zo trouwens, alleen is die spits 20.
Beste vrind wette dat
Ik speel de FA Cup meestal met mijn beste teamKing Nothing schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 22:03:
Ik houd het op onervarenheid. Laat hem bv bekerwedstrijden en tegen de wat makkelijkere tegenstanders spelen. Laat hem eventueel steeds de 2e helft spelen als je 2-0 of 3-1 oid voorstaat.
Een andere jongeling, Brian Murphy, speelt eigenlijk alleen maar goed als Maccarone naast hem staat in de spits. Als ik hem opstel met een andere spits dan speelt hij waardeloos

Boro heeft uit met 1-3 gewonnen van Man Utd.
Vonlanthen net terug van een blessure, ik laat hem bij rust invallen en hij scoort gewoon in de 46e minuut
Ik sta nog steeds rond de 6e plaats

Winterstop... zou ik kampioen worden? Let ook op Sparta met 0 uit 17

CL 1e KO ronde:
Charlton - Bayern 0-1 en 4-0
Hearts - Anderlecht 3-0 en 1-1
Kwartfinale:
Charlton - Feyenoord
Hearts - Real Madrid
[ Voor 49% gewijzigd door King Nothing op 02-08-2005 11:19 ]
Beste vrind wette dat
@ King Nothing
Ik zit nu in seizoen 2011/2012. Bouma is 33 en Ooijer is net geretired op 36 jarige leeftijd. Jan Vennegoor (33j) speelt ook nog bij PSV, Johann Vogel en de Jongh heb ik net verkocht voor de rest allemaal nieuwe spelers behalve Alex (29j) die speelt ook nog mee.
Net SuperCup gewonnen van Ajax 4-2, maar in de competitie al 3 keer gelijk gespeeld (iedere keer is de keeper van de tegenstander man van de match
) ik sta slechts 11de nu maar Ajax en Feyenoord laten het gelukkig ook afweten
.
Ik zit nu in seizoen 2011/2012. Bouma is 33 en Ooijer is net geretired op 36 jarige leeftijd. Jan Vennegoor (33j) speelt ook nog bij PSV, Johann Vogel en de Jongh heb ik net verkocht voor de rest allemaal nieuwe spelers behalve Alex (29j) die speelt ook nog mee.
Net SuperCup gewonnen van Ajax 4-2, maar in de competitie al 3 keer gelijk gespeeld (iedere keer is de keeper van de tegenstander man van de match
11e
Hoeveel wedstrijden onderweg?
Ik heb nog even doorgespeeld, heb nu 20 speeldagen gehad en mijn voorsprong op AZ is ondertussen 14 punten. Het gat tussen AZ (2e) en Willem II (9e) is 6 punten, het gat tussen H'veen (10) en Zwolle (16) is 5 punten. Sparta heeft ondertussen een punt gehaald.
Champions League 1e KO ronde, Club Brugge - Emmen 0-2, 7e overwinning op rij. Als ik de return win heb ik een nieuw record overwinningen op rij in de CL
'k Zal vandaag het seizoen wel uitspelen denk ik, vakantie \o/
Charlton/Hearts seizoen is ook in maart, dus daar zal vandaag of morgen ook wel een update van komen. Charlton en Chelsea gaan samen voor de titel, 3 punten verschil en doelsaldo scheelt 3 of 4 goals. Newcastle staat 3e met 10 of 12 punten achterstand.

Ik heb nog even doorgespeeld, heb nu 20 speeldagen gehad en mijn voorsprong op AZ is ondertussen 14 punten. Het gat tussen AZ (2e) en Willem II (9e) is 6 punten, het gat tussen H'veen (10) en Zwolle (16) is 5 punten. Sparta heeft ondertussen een punt gehaald.
Champions League 1e KO ronde, Club Brugge - Emmen 0-2, 7e overwinning op rij. Als ik de return win heb ik een nieuw record overwinningen op rij in de CL
'k Zal vandaag het seizoen wel uitspelen denk ik, vakantie \o/
Charlton/Hearts seizoen is ook in maart, dus daar zal vandaag of morgen ook wel een update van komen. Charlton en Chelsea gaan samen voor de titel, 3 punten verschil en doelsaldo scheelt 3 of 4 goals. Newcastle staat 3e met 10 of 12 punten achterstand.
Beste vrind wette dat
Slechts 3
dus geen probleem, 0-0 uit bij Roda JC, thuis 1-1 tegen NAC, en uit 0-0 tegen Feyenoord. Heb net eerste poule match gewonnen in Champions League, Anderlecht thuis verslagen met 2-1. Ajax staat trouwens 12de
.
[ Voor 7% gewijzigd door KeiFront op 02-08-2005 11:34 ]
Verwijderd
Heeft iemand van jullie ervaring met China. Ben opnieuw begonnen met Zuid-Afrika, Nederland, Schotland en China.
Ik ben zonder baan begonnen en ben uiteindelijk in China terecht gekomen. Grappige is wel dat die al in januari beginnen. Dus mocht ik niet slagen in China kan ik gewoon aan het begin van het eerste seizoen in nederland kijken of ik ergens terecht kan.
Grootste nadeel in de National League van China is dat je maar twee buitenlanders mag opstellen. Dus moet opzoek naar een hoop goede chinese spelers.
Ik ben zonder baan begonnen en ben uiteindelijk in China terecht gekomen. Grappige is wel dat die al in januari beginnen. Dus mocht ik niet slagen in China kan ik gewoon aan het begin van het eerste seizoen in nederland kijken of ik ergens terecht kan.
Grootste nadeel in de National League van China is dat je maar twee buitenlanders mag opstellen. Dus moet opzoek naar een hoop goede chinese spelers.
Geen ervaring in China, wel ooit met 03/04 eens in Singapore gespeeld maar dat was snel voorbij.
FM crashte net ffs
Kan ik de CL wedstrijd tegen Club B weer overnieuw gaan doen 
Club - Emmen in de herhaling: 1-4
FM crashte net ffs

Club - Emmen in de herhaling: 1-4

[ Voor 10% gewijzigd door King Nothing op 02-08-2005 14:31 ]
Beste vrind wette dat
Ik speel sit spel nu al al redelijke tijd met een maat van mij, en er is 1 ding waar ik nog steeds niet uit ben. Als je een speler hebt die bijvoorbeeld 6 maanden geblesseerd is, dan moet je hem toch kunnen laten opereren. Het is me echter nog niet gelukt. Iemand hier die het mij kan vertellen?
Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500
In de 3e ronde van de FA Cup met 1-4 (uit dus) gewonnen van Newcastle.
Wat is die Vonlanthen goed zeg. Hij scoort eerst de 0-1 uit een onmogelijke hoek (5e minuut). Deco maakt 0-2 (vrije trap vanaf 35 yards
). En dan vlak voor rust krijgt Vonlanthen de bal op de middellijn. Hij begint aan een solo en speelt 2 Newcastle verdedigers uit en pakt de keeper ook nog eens en schiet de 0-3 binnen. Newcastle doet nog wat terug in de 70e minuut maar Gudjohnsen maakt het feestje van Boro compleet met een goal in zijn 1e wedstrijd voor zijn nieuwe club.
Ik heb als manager dan ook een reputatie als Cupfighter. Met Morton een Scottish Cup en met Hull vorig seizoen de halve finale gehaald, dit jaar sta ik al met Boro in de halve finale van de League.
Hull had ook geen problemen met Chester. McCulloch moest 1 keer in actie komen bij een corner, voor de rest had hij een rustige dag (hopelijk goed voor zijn vertrouwen). Na 30 minuten stond ik al met 3-0 voor (2x Murphy, 1x Maccarone). In de rust Maccarone naar de kant gehaald en de wedstrijd rustig uitgespeeld. 2 Hull-spelers pakten nog een goal mee en dit bracht de eindstand op 5-0. Helemaal tevreden ben ik niet, Murphy miste 2 opgelegde kansen in de 2e helft (die had hij moeten maken).
Grootste verrassing deze ronde: Arsenal (1 in de EPL) verloor met 3-2 van Stoke City (7e in EC).
Loting 4e ronde:
Hull - Birmingham (PRM)
Derby (EC) / Swindon (EC) - Middlesbrough
Lastige loting voor Hull, Boro heeft het op papier wat makkelijker met een ontmoeting tegen een EC-team (ze vechten allebei tegen degradatie)
Wat is die Vonlanthen goed zeg. Hij scoort eerst de 0-1 uit een onmogelijke hoek (5e minuut). Deco maakt 0-2 (vrije trap vanaf 35 yards
Ik heb als manager dan ook een reputatie als Cupfighter. Met Morton een Scottish Cup en met Hull vorig seizoen de halve finale gehaald, dit jaar sta ik al met Boro in de halve finale van de League.
Hull had ook geen problemen met Chester. McCulloch moest 1 keer in actie komen bij een corner, voor de rest had hij een rustige dag (hopelijk goed voor zijn vertrouwen). Na 30 minuten stond ik al met 3-0 voor (2x Murphy, 1x Maccarone). In de rust Maccarone naar de kant gehaald en de wedstrijd rustig uitgespeeld. 2 Hull-spelers pakten nog een goal mee en dit bracht de eindstand op 5-0. Helemaal tevreden ben ik niet, Murphy miste 2 opgelegde kansen in de 2e helft (die had hij moeten maken).
Grootste verrassing deze ronde: Arsenal (1 in de EPL) verloor met 3-2 van Stoke City (7e in EC).
Loting 4e ronde:
Hull - Birmingham (PRM)
Derby (EC) / Swindon (EC) - Middlesbrough
Lastige loting voor Hull, Boro heeft het op papier wat makkelijker met een ontmoeting tegen een EC-team (ze vechten allebei tegen degradatie)
[ Voor 12% gewijzigd door PirE op 02-08-2005 21:14 ]
Verwijderd
In de vorige versies kon je ze laten opereren na het advies van je physio. Ik weet niet of dat kan als hij zes maanden gebleseerd is.twitt schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 18:02:
Ik speel sit spel nu al al redelijke tijd met een maat van mij, en er is 1 ding waar ik nog steeds niet uit ben. Als je een speler hebt die bijvoorbeeld 6 maanden geblesseerd is, dan moet je hem toch kunnen laten opereren. Het is me echter nog niet gelukt. Iemand hier die het mij kan vertellen?
zul je hem eerst moeten laten onderzoeken door die physio. dan geeft die wel aan of die geopereerd of een of andere massage techniek gaat krijgen. wat meestal wel betekend dat hij nog langer afwezig zal zijn.
een nieuw saizoen gestart voor de 1e keer in nederland.
ik nam ajax en gooide veel oude spelers eruit en veel spelers warvna ik nix verwachte.
begon toen nog voor begin van seizoen met het kopen van spelers waarvan ik groei verwachte en een aardige leeftijd hadden (onder de 24).
zocht een goeie spits maar niemand wou naar Ajax. werd dus Marcelo Salas voor 4.4 mln.
is al 29 maar was van juve speelt bij river plate op huurbasis
erg lekkere stats voor 4.4 mln, finish 19 etc.
heb op dit moment maar 3 echte spitsen, Babel, Anastasiou en Paul Jans (van VVV).
Babel stelt teleur, en anastasiou was de 1e helft van het seizoen super en was degene die alles draaiende hield, nu sinds december valt hij flink tegen en is Jans degene die de ene hatrick na de andere maakt.
net nog de champions league uit gevlogen,
begon lekker met 5-0 tegen ferencevaros ofzo maar dan 2x dik verloren tegen juve en arsenal 5-1 en 6-1, uiteindelijk net geen 2e geworden vanwege het doelsaldo.
zit me nu af te vragen of ik anastasiou zou houden en later als trainer toevoeg of verkoop want zijn stats zijn ardig gestegen maar hij valt reeds sinds 2 maanden tegen.
weet iemand of hij als trainer aardig word?
ik nam ajax en gooide veel oude spelers eruit en veel spelers warvna ik nix verwachte.
begon toen nog voor begin van seizoen met het kopen van spelers waarvan ik groei verwachte en een aardige leeftijd hadden (onder de 24).
zocht een goeie spits maar niemand wou naar Ajax. werd dus Marcelo Salas voor 4.4 mln.
is al 29 maar was van juve speelt bij river plate op huurbasis
erg lekkere stats voor 4.4 mln, finish 19 etc.
heb op dit moment maar 3 echte spitsen, Babel, Anastasiou en Paul Jans (van VVV).
Babel stelt teleur, en anastasiou was de 1e helft van het seizoen super en was degene die alles draaiende hield, nu sinds december valt hij flink tegen en is Jans degene die de ene hatrick na de andere maakt.
net nog de champions league uit gevlogen,
zit me nu af te vragen of ik anastasiou zou houden en later als trainer toevoeg of verkoop want zijn stats zijn ardig gestegen maar hij valt reeds sinds 2 maanden tegen.
weet iemand of hij als trainer aardig word?
Argh wat een domper... het ging allemaal zo goed. Nu 3 zware klappen in m'n gezicht als manager van Ajax. Supporters waren delighted, board was super enthiousiast over mij maar het dreigt nu een heel andere kant op te gaan..
Net in de eerste knock-out ronde van de CL met 4-2 (5-4!!!) door Man Utd. uitgeschakeld. Daarna de eerstvolgende competitiewedstrijd, en niet zomaar een, PSV uit verloren met 1-0. Daarna de achtste finale van de Amstel Cup uitgeschakeld door AZ (uit) met 3-1. Wat een schande.
Ik heb een heel sterrenensemble bij elkaar weten te krijgen (a la Real Madrid) maar presteren willen ze niet. De titel is nog niet uit zicht (volgens mij nog rond de 8 punten voorsprong op fnoord) maar ik zit er al aan te denken om met Emmen opnieuw te beginnen. Dan kun je nog wat bereiken met goedkopere spelers en talentjes.
Net in de eerste knock-out ronde van de CL met 4-2 (5-4!!!) door Man Utd. uitgeschakeld. Daarna de eerstvolgende competitiewedstrijd, en niet zomaar een, PSV uit verloren met 1-0. Daarna de achtste finale van de Amstel Cup uitgeschakeld door AZ (uit) met 3-1. Wat een schande.
Ik heb een heel sterrenensemble bij elkaar weten te krijgen (a la Real Madrid) maar presteren willen ze niet. De titel is nog niet uit zicht (volgens mij nog rond de 8 punten voorsprong op fnoord) maar ik zit er al aan te denken om met Emmen opnieuw te beginnen. Dan kun je nog wat bereiken met goedkopere spelers en talentjes.
Emmensjakietrekhakie schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:07:
Net voor 2e keer kampioen van de HCE geworden, sta in de finale van de Amstel Cup (3e finale op rij) en we zitten nog in de CL (Bayern.. thuis werd het 2-2, dus zal wel afgelopen zijn hierna). En ja, dat bereik ik in 6 jaar met Emmen. (8e GGD, 1e GGD, 5e HCE, 3e, 3e, 1e, 1e).
Charlton loopt wat weg bij Chelsea, nu 6 ounten en 10 goals verschil, Hearts wordt 3e achter Celtic en Rangers die in punten gelijk staan, maar Celtic heeft een veel beter doelsaldo. Ik sta 8 punten achter die 2 en 16 punten voor Aberdeen.
Oh jah, kwartfinales CL:
Charlton F'oord 4-0, return wordt een oefenwedstrijd.
Real M - Hearts 3-1 (laatste 10 minuten van 1-1 naar 3-1 helaas), thuis met 2-0 winnen en ik ben door
/edit
Bayern - Emmen 0-3

Halve finale CL... omfg. Tegenstanders: ManUre, Barca of AC Milan.
AC Milan is de gelukkige
Emmen - AC Milan 2-1 \o/
Hebben jullie ook dat meer dan de helft van de tegengoals een van richting veranderd schot is? Viel me gisteren op en vandaag heb ik zeker 12 tegengoals gezien die van richting werden veranderd.
[ Voor 29% gewijzigd door King Nothing op 02-08-2005 23:19 ]
Beste vrind wette dat
Het zou wel realistisch zijnKing Nothing schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:23:
[...]
AC Milan is de gelukkigeIk zal wel in de 90e minuut van de return verliezen
Ik moet net als tegen Bayern eerst thuis.
Volgens mij wordt mijn 2e seizoen met Boro heel wat moeilijker als dit seizoen. Ik ben al 2 basisspelers kwijt. Carew gaat transfervrij naar Birmingham en Pavon heeft getekend bij Leeds.
Vervangers heb ik nog niet en voor mijn defensie moet ik zowieso op zoek naar 3 nieuwe spelers die gelijk in de basis moeten kunnen spelen. Er is niet veel budget beschikbaar en ik hoop dan ook dat ik met het te ontvangen tv-geld wat meer ruimte krijg van het bestuur voor mijn 5 aankopen.
1x SC
1x MR
2x DC
1x DL
AC Milan - Emmen, ruststand 2-0, kansloos. 60e minuut, 2-1 , 80e 3-1
90e minuut 3-2 \o/ \o/
...
...
...
Afgekeurd, buitenspel

Nou jah, halve finale CL met Emmen halen is al een prestatie genoeg. Kan ik aan het einde van het seizoen met een gerust hart opstappen bij Emmen
Hearts is ook uitgeschakeld, Real won 3-1 en 1-0. Charlton wel in de halve finale, return tegen F'oord werd 1-1.
En dan komt Chelsea vragen of ik naar hun wil overstappen. Daar ga ik eens letterlijk een nachtje over slapen
[ Voor 10% gewijzigd door King Nothing op 03-08-2005 00:49 ]
Beste vrind wette dat

me 1e seizoen si bijna afgelopen.
kampioenschap zal ik denk ik wel winnen ik sta 2e op 1 punt maar 2 wedsstrijden minder.
de Amstel cup zou ook geen probleem mogen zijn.
en sta met 1 been finale uefa cup tegen ik denk real madrid.
maar ik begin nu sterk te merken dat mijn ploeg niet breed geneog is.
verdediging zit goed.
aanval ook.
maar middenveld is ver van breed genoeg.
Obodai
Galasek
Sneijdar
Pienaar
Boukhari
Mitea
Vd Vaart
Rosales.
voor 3 posities.
rekening houdent dat Galasek al oud is en weg wil, en ik betwijfel dat ik sneijder en vd vaart nog langer dan 1 jaar kan houden.
Rosales speelt vaak succesvol in de aanval als spits dus is mijn midenveld erg zwak als je reserves wilt om de top spelers rust te geven.
dus weet iemand 2 goede middenvelders?
Eisen zijn dat ze goed zijn,
max leeftijd 28
positie maakt nix uit de spelers die ik nu heb kunnen bijna allemaal links en rechts.
en ze moeten willen
de spelers die ik nu geprobeerd heb willen niet naar Ajax

Ik gebruik Rosales als AM C of AM L.
Richard Blonk deed het bij mijn Charlton team goed, hij's AM L. Bona/Salomon Kalou, Romeo Castelen?
Als je even had verteld wie je geprobeert hebt te halen
Richard Blonk deed het bij mijn Charlton team goed, hij's AM L. Bona/Salomon Kalou, Romeo Castelen?
Als je even had verteld wie je geprobeert hebt te halen
Beste vrind wette dat
rosales is bij mij rechts op het middenveld en doet het goed zeurt ook nooit.
eerst heb ik bij de concurentie geprobeerd:
Van Bommel wou niet ging toen naar spanje.
Ono en Kalou wouden ook niet en castelen heb ik net gecontracteerd
Schweinsteiger van Bayern wilde ook niet terwijl hij daar bankzitter is
toen ging ik met geld smijten (ik won alles dus geld heb ik nu
)
Rufete van arsenel wou niet wat ik normaal vond.
Robin van persie wou niet
Alessio Tacchinardi wou ook al niet
en ga zo maar door.
of de club will veels te veel geld of de speler heeft salaris eisen die ik niet tegemoet kan komen of wil gewoon niet.
ik kan niet 100.000 per maand betalen dat laat mijn staff niet toe
heb luk raak spelers geprobeerd van ploegen waar tegen ik speelde etc.
heb wel beker kampioenschap en uefa cup gewonnen in 1e seizoen (op de een of andere manier real madrid met 2-0 verslagen met een dood moe team)
veel spelers die ik heb waren koopjes dus heb toch wel max 20 mln over voor een goede middenvelder want ik will wel nog minimaal 1 speler erbij op het middenveld.
heb zelfs sites zoals thedugout geprobeerd en de spelers die ik van daar geplukt had met goede socres wouden ook al niet.
toen ging ik met geld smijten (ik won alles dus geld heb ik nu
en ga zo maar door.
of de club will veels te veel geld of de speler heeft salaris eisen die ik niet tegemoet kan komen of wil gewoon niet.

heb wel beker kampioenschap en uefa cup gewonnen in 1e seizoen (op de een of andere manier real madrid met 2-0 verslagen met een dood moe team)
veel spelers die ik heb waren koopjes dus heb toch wel max 20 mln over voor een goede middenvelder want ik will wel nog minimaal 1 speler erbij op het middenveld.
heb zelfs sites zoals thedugout geprobeerd en de spelers die ik van daar geplukt had met goede socres wouden ook al niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 03-08-2005 03:03 ]
Je probeert ook wel echt spelers van naam te halen.
Voor links op het middenveld kun je bijvoorbeeld Junior Khanye proberen.
Voor rechts of centraal heb je Freddy Grisales (wel wat ouder, maar zeker de moeite)
Verdedigend of rechts kan je ook Guarin proberen te halen, wordt echt een hele goede.
Voor links op het middenveld kun je bijvoorbeeld Junior Khanye proberen.
Voor rechts of centraal heb je Freddy Grisales (wel wat ouder, maar zeker de moeite)
Verdedigend of rechts kan je ook Guarin proberen te halen, wordt echt een hele goede.
ja na de eufa cup gewonnen te hebben wil ik dit seizoen proberen ver te komen in de champs league minstens kwart finale.
ik weet dat met mijn team van vorig zeizoen zal ik dat nooit halen omdat ik afgelopen seizoen te vaak geluk gehad heb door wedstrijden te winnen met teams die dood moe waren en telkens goed geloot heb. Dus wil ik graag spelers die ik direct kan inzetten.
En als ik spelers probeer te contracteren die geen naam hebben maar wel lekkere stats gebeurt altijd het volgende:
Niemand heeft interesse in ze en dan bied ik ze een contract aan.
diezelfde week nog bieden zon 3 andere clubs die speler een contract aan en ik trek dan vaak aan het kortste eind
maar ik zal de naam eens proberen die je genoemd hebt, guarin btw is een voorbeeld van wat ik genoemd heb, hij speelt nu in Frankrijk ofzo
ja waarom wil je naar ajax als je ook bij een halve gare club kunt, maar ik weet dat hij goed kan worden dus zal zeker proberen hem als nog te krijgen.
ik weet dat met mijn team van vorig zeizoen zal ik dat nooit halen omdat ik afgelopen seizoen te vaak geluk gehad heb door wedstrijden te winnen met teams die dood moe waren en telkens goed geloot heb. Dus wil ik graag spelers die ik direct kan inzetten.
En als ik spelers probeer te contracteren die geen naam hebben maar wel lekkere stats gebeurt altijd het volgende:
Niemand heeft interesse in ze en dan bied ik ze een contract aan.
diezelfde week nog bieden zon 3 andere clubs die speler een contract aan en ik trek dan vaak aan het kortste eind
maar ik zal de naam eens proberen die je genoemd hebt, guarin btw is een voorbeeld van wat ik genoemd heb, hij speelt nu in Frankrijk ofzo

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 03-08-2005 14:15 ]
Tss, Charlton 15e
Inderdaad spannend, maakt het wel leuker
Zo, na 11 (10 3/4e

Gewonnen in 11 seizoenen:
UEFA Cup 1x
FA Cup 1x
Champions League 4x
Landskampioen 4x
Europese Supercup 4x
League Cup 4x
Euro/Asian Cup 1x
Community Shield 1x
Club WK 3x
Ben overgestapt naar Brazilie om daar FC Sao Goncalo te managen. Da's 3e divisie
Het bestuur en de supporters waren door het dolle dat een manager van wereldklasse bij de club kwam werken.
'k Zal vanavond een zooi screens posten van het seizoen 2018/19 met Charlton en Hearts, zit nu achter de pc van mijn ma.
[ Voor 22% gewijzigd door King Nothing op 03-08-2005 15:55 ]
Beste vrind wette dat

In de blessuretijd van de laatste competitiewedstrijd, thuis tegen Norwich, maakt Smith 1-0 waardoor ik toch nog tweede wordt

Wat een kutseizoen. Tweede in de competitie, halve finale Carling Cup tegen Middlesbrough, kwartfinale CL tegen AC Milan. Straks nog wel de finale van de FA Cup tegen Arsenal.
Smith heeft uiteindelijk 19 goals gemaakt uit 29 (11) wedstrijden, Ruudje 30 uit 36 (4), maar Rooney maar 7 uit 27 (11)

Khoop dat Rooney het volgend jaar beter doet

edit: nog wel de FA cup gewonnen van Arsenal, met 4-1, toch nog mooi einde van het seizoen
[ Voor 7% gewijzigd door Benotti op 03-08-2005 20:58 ]
K stond ook in de halve finale van de Uefa Cup, heb alleen daar verloren van Juventus, dat in de kwalificatie van de CL was uitegschakeld door BaselBigbot schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 02:48:
rosales is bij mij rechts op het middenveld en doet het goed zeurt ook nooit.
toen ging ik met geld smijten (ik won alles dus geld heb ik nu)
en ga zo maar door.
Voor welke positie heb je dan eigenlijk nog spelers nodig, als je dat zegt kunne we je een beetje helpen
Edit: Ook leuk, was De Jong vorig seizoen ook al 7 maanden geblesseerd, is ie nu weer voor 2 maanden weg. Ach ja, doe je niks aan he.
Edit2: Ook leuk, transferbudget verhoogd naar 25,5 miljoen, is beter als 3,3 over 62 miljoen
[ Voor 13% gewijzigd door JanW op 03-08-2005 19:44 ]
Ik heb altijd wat langer nodig voor een seizoen FM. Ik ben nu ook druk aan het zoeken naar transfervrije spelers (januari, ik kan dus nu alvast spelers vastleggen).
De 4e ronde van de FA Cup was een succes voor mijn beide teams.
Hull - Birmingham 2-0 (en hoogste gate receipts ooit voor Hull 525k)
Swindon - Middlesbrough 0-3
De loting voor de 5e ronde is als volgt:
Middlesbrough - Man Utd
Chelsea - Hull
Niet echt een makkelijke loting dus, ik hoop dan ook op een stunt van 1 van mijn teams.
edit: halve finale League Cup:
Middlesbrough - Fulham 5-1 (8-2 agg.). Ik mag dus ook dit seizoen weer naar Wembley (vorig seizone Play-off finale)
. Op 22-2-2009 is Liverpool mijn tegenstander.
De 4e ronde van de FA Cup was een succes voor mijn beide teams.
Hull - Birmingham 2-0 (en hoogste gate receipts ooit voor Hull 525k)
Swindon - Middlesbrough 0-3
De loting voor de 5e ronde is als volgt:
Middlesbrough - Man Utd
Chelsea - Hull
Niet echt een makkelijke loting dus, ik hoop dan ook op een stunt van 1 van mijn teams.
edit: halve finale League Cup:
Middlesbrough - Fulham 5-1 (8-2 agg.). Ik mag dus ook dit seizoen weer naar Wembley (vorig seizone Play-off finale)
[ Voor 18% gewijzigd door PirE op 03-08-2005 21:35 ]
Zo, dit wordt een lange post.
Seizoen met Charlton/Argentinie - Hearts/Zuid Afrika/Nederland uitgespeeld.
Charlton eerst maar. Ik had al gezegd dat het spannend was tussen Charlton en Chelsea. Bij mij kwam de klad er toch wat in de laatste weken, bij Chelsea alleen nog meer
Ik speel gelijk, hun verliezen bijvoorbeeld. Na 37 wedstrijden was de titelrace beslist en in Charlton's voordeel, 4e titel op rij.
De FA Cup was in de 6e ronde afgelopen, Man Utd was thuis te sterk. De League Cup werd voor de 3e keer in 4 jaar gewonnen.
De Champions League halve finale tegen FC Barca was bijna het eindstation. In Camp Nou verloor ik best kansloos 3-1, terwijl ik in de groepswedstrijd daar nog met 3-6 had gewonnen. De return leek een walk-over, Charlton won 4-0, Barca kreeg 1 schot op goal. In de andere halve finale veegde AC Milan Real Madrid met 4-0 San Siro uit, dus de finale werd een kopie van de finale een jaar eerder toen Charlton met 4-2 won. Dit keer won Charlton met 2-0 ondanks een man minder \o/ 4e CL op rij.
Zoals bekend vond ik het toen wel mooi en heb ontslag genomen.
Eindstand EPL:

Selectie:

Beste speler:

Argentinie in de kwartfinale van de Coppa America uitgeschakeld, dat vond de Argentijnse voetbalbond niet zo leuk
en ze eisen prestaties op een volgend toernooi.
Bij Hearts ging het in ons 2e seizoen wat minder. Vooral in uitwedstrijden werden, imho, te weinig punten gepakt waardoor we voor de "schifting" (na de 33e wedstrijd krijg je in de SPL een kampioenspoule en een degradadtiepoule) eigenlijk al zeker waren van de 3e plaats. Glasgow (beide..
) stonden 7 punten voor, Aberdeen 15 achter. Toch kreeg ik de 2e plaats in het vizier toen Rangers en Celtic punten verloren en ik bleef winnen. De beslissing over 2e/3e plaats leek te gaan vallen toen ik thuis tegen Celtic speelde, helaas verloor ik en won Rangers wel. 3e Plaats stond toen vast. Ik heb Celtic kampioen gemaakt door Rangers in de laatste wedstrijd te verslaan.
Kwartfinale Champions League dus gehaald, FA Cup 4e ronde kansloos verloren van Celtic (2-6
) en de League Cup heb ik gewonnen (na strafschoppen tegen de degradant uit Division 1
). Het leuke van die CL prestatie staat nu op de bankrekening bij Hearts: 18 miljoen euro winst gemaakt. 
Eindstand SPL:

Selectie Heart of Midlothian:

Beste speler (ex-aequo, die andere heeft 3 wedstrijden minder gespeeld)

Ik was bondscoach van Zuid Afrika, heb in april ontslag genomen en werd 2 maand later gevraagd om bondscoach van Nederland te worden, dat heb ik maar geaccepteerd.
/offtopic
Pff, zometeen de Emmensave ook nog maken
Charlton eerst maar. Ik had al gezegd dat het spannend was tussen Charlton en Chelsea. Bij mij kwam de klad er toch wat in de laatste weken, bij Chelsea alleen nog meer
De FA Cup was in de 6e ronde afgelopen, Man Utd was thuis te sterk. De League Cup werd voor de 3e keer in 4 jaar gewonnen.
De Champions League halve finale tegen FC Barca was bijna het eindstation. In Camp Nou verloor ik best kansloos 3-1, terwijl ik in de groepswedstrijd daar nog met 3-6 had gewonnen. De return leek een walk-over, Charlton won 4-0, Barca kreeg 1 schot op goal. In de andere halve finale veegde AC Milan Real Madrid met 4-0 San Siro uit, dus de finale werd een kopie van de finale een jaar eerder toen Charlton met 4-2 won. Dit keer won Charlton met 2-0 ondanks een man minder \o/ 4e CL op rij.
Zoals bekend vond ik het toen wel mooi en heb ontslag genomen.
Eindstand EPL:

Selectie:

Beste speler:

Argentinie in de kwartfinale van de Coppa America uitgeschakeld, dat vond de Argentijnse voetbalbond niet zo leuk
Bij Hearts ging het in ons 2e seizoen wat minder. Vooral in uitwedstrijden werden, imho, te weinig punten gepakt waardoor we voor de "schifting" (na de 33e wedstrijd krijg je in de SPL een kampioenspoule en een degradadtiepoule) eigenlijk al zeker waren van de 3e plaats. Glasgow (beide..
Kwartfinale Champions League dus gehaald, FA Cup 4e ronde kansloos verloren van Celtic (2-6

Eindstand SPL:

Selectie Heart of Midlothian:

Beste speler (ex-aequo, die andere heeft 3 wedstrijden minder gespeeld)

Ik was bondscoach van Zuid Afrika, heb in april ontslag genomen en werd 2 maand later gevraagd om bondscoach van Nederland te worden, dat heb ik maar geaccepteerd.
/offtopic
Pff, zometeen de Emmensave ook nog maken

Beste vrind wette dat
Ik zowaar een Work Permit gekregen voor Pablo Zabaleta. Hij komt per direct over van San Lorenzo. Ik had er echt niet op gerekend dat hij zou komen en de eerste aanvraag werd dan ook geweigerd, maar mijn beroep heeft geholpen en ik heb mijn nieuwe MR dus binnen
.
Nog 3 verdedigers en ik ben klaar voor het nieuwe seizoen.
.
Het vinden van nieuwe spelers bij Hull verloopt heel wat makkelijker, Ik heb al 2 nieuwe DC's aangetrokken die het vertrek moeten opvangen van 2 oude DC's die net niet goed genoeg zijn. Ik probeer voor iedere linie nog 1 extra speler te halen om de selectie iets groter te maken.
edit: Milan Baros heeft ook getekend. Hij verkoos Boro boven Ajax. Hoop dat hij een goed koppel gaat vormen met Vonlanthen.
Nog 3 verdedigers en ik ben klaar voor het nieuwe seizoen.
Het vinden van nieuwe spelers bij Hull verloopt heel wat makkelijker, Ik heb al 2 nieuwe DC's aangetrokken die het vertrek moeten opvangen van 2 oude DC's die net niet goed genoeg zijn. Ik probeer voor iedere linie nog 1 extra speler te halen om de selectie iets groter te maken.
edit: Milan Baros heeft ook getekend. Hij verkoos Boro boven Ajax. Hoop dat hij een goed koppel gaat vormen met Vonlanthen.
[ Voor 11% gewijzigd door PirE op 03-08-2005 22:48 ]
Verwijderd
Hehe, geweldig, Hearts QF CL
Hij's 32, 2019, geen regenVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:35:
[...]
Hehe, geweldig, Hearts QF CL. Die Keith Keane zal trouwens ook wel aardig op leeftijd geraken
, of is dit een regen?
Update Emmen
Kampioen

Na de 33e wedstrijd dus gevraagd of ik Chelsea wil managen, dat heb ik maar geaccepteerd. Kijken of ik zo de CL kan winnen
Screens komen zometeen, andere pc bokt wat met de internetverbinding
Beste vrind wette dat
@Ep0ss
ik had mazzel in de uefa cup.
de champs league werd ik final afgemaakt door 2 keer dik te winnen van een turkse ploeg en 2 x dik verloren vna arsenel en tegen juve dacht ik 1 keer dik verloren 1 x gelijk.
uefa cup had ik echt geluk dat ik tegen alles teams mocht die mijn gelijke waren
.
toen ik in de finale tegen real madrid moest waren mijn sterkste tegenstanders de glasgow rangers geweest
.
mijn ploeg had zon 5 spelers die erg moe waren maar ik won wel dood eenvoudig tegen real dankzij Anastasiou
.
heb paar spelers gekocht in de zomerpauze, Salas als spits die het tot nu (zit in december) aardig doet.
Anastasiou is erg goed nog steeds.
is me wel opgevallen dat Mitea en Babel erg goed geworden zijn, vorig jaar slechts invallers maar nu in mijn 1e 11.
heb nu voor op het middenveld nog Junior Khanye gekocht na de tip van Sherlock.
Hij zal een goede speler zijn over een jaartje ofzo maar op dit speelt hij alleen goed als hij samen met 2 goede middenvelders speelt zoals rosales of vd vaart etc.
De wedstrijden die ik hem in de champions league liet spelen viel hij tegen.
Dus ik zoek nog een goede middenvelder met klasse die bv sneijder kan vervangen etc.
Want nu word op Rosales, vd vaart, en sneijder geboden en ik betwijfel dat ik ze alle 3 compleet kan houden. Positie maakt niet veel uit, links poten hoef ik niet meer, een een normale middenvelder of een Om zoek ik nu nog naar.
ik had mazzel in de uefa cup.
de champs league werd ik final afgemaakt door 2 keer dik te winnen van een turkse ploeg en 2 x dik verloren vna arsenel en tegen juve dacht ik 1 keer dik verloren 1 x gelijk.
uefa cup had ik echt geluk dat ik tegen alles teams mocht die mijn gelijke waren
toen ik in de finale tegen real madrid moest waren mijn sterkste tegenstanders de glasgow rangers geweest
mijn ploeg had zon 5 spelers die erg moe waren maar ik won wel dood eenvoudig tegen real dankzij Anastasiou
heb paar spelers gekocht in de zomerpauze, Salas als spits die het tot nu (zit in december) aardig doet.
Anastasiou is erg goed nog steeds.
is me wel opgevallen dat Mitea en Babel erg goed geworden zijn, vorig jaar slechts invallers maar nu in mijn 1e 11.
heb nu voor op het middenveld nog Junior Khanye gekocht na de tip van Sherlock.
Hij zal een goede speler zijn over een jaartje ofzo maar op dit speelt hij alleen goed als hij samen met 2 goede middenvelders speelt zoals rosales of vd vaart etc.
De wedstrijden die ik hem in de champions league liet spelen viel hij tegen.
Dus ik zoek nog een goede middenvelder met klasse die bv sneijder kan vervangen etc.
Want nu word op Rosales, vd vaart, en sneijder geboden en ik betwijfel dat ik ze alle 3 compleet kan houden. Positie maakt niet veel uit, links poten hoef ik niet meer, een een normale middenvelder of een Om zoek ik nu nog naar.
Om = ? Offensieve middenvelder ofzo?
Als je één van die gasten gaat vervangen dan heb je dus geld, en kan je bij Fenerbahce kijken naar Alex (wel een linkspoot). Riccardo Montolivo is een rechtsbenige middenvelder die zowel centraal als links kan spelen, maar ik vind het op links beter dus dat is niks voor je.
Benedict Vilakazi is een centrale middenvelder die vaak genoemd wordt, evenals Lebohang Mokoena, deze kan ook in de spits of op 10 spelen. (Op 10 vind ik zijn beste positie)
Ik had de mazzel dat Manchester City degradeerde uit de Premier League waardoor ik Shaun Wright-Philips (AM RC) voor 10 miljoen over kon nemen. Zeker een aanrader!
Als je één van die gasten gaat vervangen dan heb je dus geld, en kan je bij Fenerbahce kijken naar Alex (wel een linkspoot). Riccardo Montolivo is een rechtsbenige middenvelder die zowel centraal als links kan spelen, maar ik vind het op links beter dus dat is niks voor je.
Benedict Vilakazi is een centrale middenvelder die vaak genoemd wordt, evenals Lebohang Mokoena, deze kan ook in de spits of op 10 spelen. (Op 10 vind ik zijn beste positie)
Ik had de mazzel dat Manchester City degradeerde uit de Premier League waardoor ik Shaun Wright-Philips (AM RC) voor 10 miljoen over kon nemen. Zeker een aanrader!
Zoals belooft:King Nothing schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:04:
[...]
Screens komen zometeen, andere pc bokt wat met de internetverbinding
Eredivisie:

Selectie:

Beste speler:

Ik heb Mario de Wit naar Chelsea gehaald voor 15 miljoen.
Beste vrind wette dat
Aangezien ik aanstaande augstus naar Groningen verhuis is Groningen m'n club geworden in een nieuwe game. Doel: niet degraderen met een budget van een euro of 350000 en een elftal aardige spelers, niet echt onmogelijk dus. Ik ben gelijk maar op zoek gegaan naar een aantal versterkingen:
Spelers vertrokken op free transfer:
).
Eerste oefenpot een saaie 0-0 tegen Lyra (???), nu staat Werder Bremen thuis te wachten, eitje
spoiler:
- Patrick Peelen; Gratis en voor niets. Oude rot, voornamelijk bedoeld als backup
- Daniel Berglund; Zweeds/Nederlands supertalent (17). Heeft best ok stats (2x 20, 8x 18) en kan spelen als D/M R/L/C. Moet zich nog wel ontwikkelen maar ziet er veelbelovend uit.
- Anthony Silva; 20 jarige goalie van Libertad, ziet er nu al redelijk uit, ik verwacht dat hij zich wellicht kan opwerken tot het 1e team
Spelers vertrokken op free transfer:
- Kassim Bizimana
- Danny Holla
- Oscar Hatungimana
- Guus Tennekes
- Regillo Holder
- Rogier Krohne
- Jasmin Ramic
- Richard Blonk
- Jordi Hoogstrate
- Hedwiges Maduro
Eerste oefenpot een saaie 0-0 tegen Lyra (???), nu staat Werder Bremen thuis te wachten, eitje
ja zal denk ik wel zo zijn dat einde seizoen 1 of meer van mijn 3 vaste middenvelders weg gaan.Sherlock schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:45:
Om = ? Offensieve middenvelder ofzo?
.....
word nu reeds rond de 15 mln voor Rosales geboden en 20Mln voor sneijder, vd vaart idem.
Aan Heitinga en babel en Mitea word ook getrokken als een gek als ik 15-20 mln per stuk vraag gaan de clubs er mee akkoord.
ik speel graag 4-3-3 en dan met 3 OM (offensieve middenvelders) op het middenveld.
tot nu toe werkte het goed kon me goed weren tegen Manchester United dit seizoen
Moekoena zat al vorig zeizoen achteraan, wou niet en is toen dacht ik naar barcalona gegaan ofzo.
Shaun Wright-Philips ging voor contract verlenging bij manchester City maar ik zal gaan hopen dat ze degraderen
Maar ik zal die 2 anderen eens polsen of ze willen.
zelf nu ik mijn top spelers nog heb heb ik nog 15-20 mln in kas
Vorig seizoen (04-05) won ik de Amstel Cup, nederlandse Super Cup, Nederlands Kampioenschap, Uefa CUp.
Dit seizoen (05-06) Verloor de Europese Supercup tegen chelsea met 1-0, NL kampioenschap heb ik bijna binnen en zitnog in champs league en Amstel Cup. Ik won dit jaar ook de Eur/Azie Cup wat is dat?
Dus geld zat.
Het goede nieuws: de 2de titel met PSV is binnen de beker volgt nog binnen 3 weken (rkc zal zeker wel een haalbare kaart worden).
Het slechte nieuws: mijn topspits Charisteas is voor 8 maanden (rehab duurt 6 maanden) buiten strijd, alsook een van mijn middenvelders
. Het was al een seizoen vol van kwetsuren voor mijn spitsen Vennegoor was ook al eens gekwetst voor 6 maanden
, etc. We zullen maar eens op zoek gaan naar een nieuwe topspits bij voorkeur een braziliaantje
.
Het slechte nieuws: mijn topspits Charisteas is voor 8 maanden (rehab duurt 6 maanden) buiten strijd, alsook een van mijn middenvelders
[ Voor 5% gewijzigd door KeiFront op 04-08-2005 17:24 ]
Ik snap nu wat er zo makkelijk aan Chelsea is.
CL kwalificatie: Chelsea - Loghnall (Ier) 6-0, return 8-0
Competitie:
Leeds - Chelsea 2-5
Chelsea - Aston Villa 2-0
Arsenal - Chelsea 1-6

Man Utd zat achter een AM LC van mij aan en bood 10 miljoen + Tim Howard (34 jaar ofzo). Ik doe als tegenbod 40 miljoen + Rooney en klik op doorgaan. Dag later doen ze dat bod serieus
Heb ik geweigerd. Komt Barca met een 30 miljoen bod, ik eis 40 miljoen + sterspits van hun en dat accepteren ze. Nah vooruit, dan mag'ie wel weg. Alleen even vergeten dat dat mijn enige AM L was.
CL kwalificatie: Chelsea - Loghnall (Ier) 6-0, return 8-0

Competitie:
Leeds - Chelsea 2-5
Chelsea - Aston Villa 2-0
Arsenal - Chelsea 1-6

Man Utd zat achter een AM LC van mij aan en bood 10 miljoen + Tim Howard (34 jaar ofzo). Ik doe als tegenbod 40 miljoen + Rooney en klik op doorgaan. Dag later doen ze dat bod serieus

Beste vrind wette dat
Ajax is ook makkelijk.
2e seizoen:
2 wedstrijden te gaan en 2 punten voorsprong en alleen nog makelijke westrijden.
sta in finale Amstel Cup tegne Heereveen.
Sta in FInale Champions League tegen Barcalona.
Halve finale vernederde ik Machnester United 3-0 en ik dacht 2-1
(zat bij hun de groep waar ik 1e werd en verloor 1x en 1x geliijk toen)
kwart finale was tegen Juventus, in Turijn won ik 5-2 en in amsterdam verloor ik 0-1
dus heb ik soms de easy mode of wat?
zoals het nu uitziet kan ik mijn spelers uit het 1e team houden voor volgend jaar.
de bank zitters zeuren hoewel ik ze roteer in Competitie westrijden mensen zoals Maduro en Lindgren
zou ik die 2 verkopen of houden want worden ze later nog beter?
heb in januarie zelfs sibon van PSV gekocht voor 400.000 dumpte hem in 2e team voor als ooit mijn spitsen eens nie wilden.
Gaat Sibon zeuren dat hij in het 1e wil. Zet ik hem 1 keer in eht eerste maakt ie 4 doelpunten.
sinds dien goede invaller en maakt lekkere doelpunten.
post later wel eens een paar screenies.
ik win de champs league :DDDD
2-0 tegen Barca aan beide kanten veel blesures etc.
enige waar ik wel pissig over ben is de ranking van beste spelers van de champiosn league.
nr 1 en 2 waren van barca nr3 van Arsenal
2e seizoen:
2 wedstrijden te gaan en 2 punten voorsprong en alleen nog makelijke westrijden.
sta in finale Amstel Cup tegne Heereveen.
Sta in FInale Champions League tegen Barcalona.
Halve finale vernederde ik Machnester United 3-0 en ik dacht 2-1
(zat bij hun de groep waar ik 1e werd en verloor 1x en 1x geliijk toen)
kwart finale was tegen Juventus, in Turijn won ik 5-2 en in amsterdam verloor ik 0-1
zoals het nu uitziet kan ik mijn spelers uit het 1e team houden voor volgend jaar.
de bank zitters zeuren hoewel ik ze roteer in Competitie westrijden mensen zoals Maduro en Lindgren
zou ik die 2 verkopen of houden want worden ze later nog beter?
heb in januarie zelfs sibon van PSV gekocht voor 400.000 dumpte hem in 2e team voor als ooit mijn spitsen eens nie wilden.
Gaat Sibon zeuren dat hij in het 1e wil. Zet ik hem 1 keer in eht eerste maakt ie 4 doelpunten.
sinds dien goede invaller en maakt lekkere doelpunten.
post later wel eens een paar screenies.
ik win de champs league :DDDD
2-0 tegen Barca aan beide kanten veel blesures etc.
enige waar ik wel pissig over ben is de ranking van beste spelers van de champiosn league.
nr 1 en 2 waren van barca nr3 van Arsenal
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 04-08-2005 19:02 ]
Dit topic is gesloten.