[PC] Football Manager 2005 - deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.926 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:20:
Zo, ik ben voorlopig even genezen van FM. Gisteravond de zomerstop doorgekomen na mijn eerste seizoen met ajax, kan ik opeens het spel niet meer opslaan!

Waarschijnlijk ligt dit aan Hitman Pro, die ik draaide terwijl ik FM aan het spelen was, want ik heb het nog nooit eerder gehad. Wat ik ook probeerde, Save As... of andere locatie, het spel wilde niet opslaan. Uiteindelijk maar op Quit geklikt in de hoop dat ik hem alsnog op moest slaan maar hij sloot meteen af...

De zomerstop is al zo lang en ik had net wat aardige transfers gedaan, kan ik weer opnieuw beginnen. :(

Ik had wel de Supercup gewonnen van Groningen, knap he ;) 3 doelpunten van Tevez en eentje van Cavenaghi op zijn debuut.
Ah dat verklaart het...te laag realiteitsgehalte, dat hangt het spel zichzelf op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 19:39

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:20:
[...]
Ah dat verklaart het...te laag realiteitsgehalte, dat hangt het spel zichzelf op ;)
LOL, ik vond het zelf ook nogal vreemd dat Tevez wilde komen, maar Cavenaghi vind ik dan weer iets minder vreemd. Maar goed, ik heb daar wel Maxwell, Trabelsi, Grygera, VdV en Charisteas voor verkocht...

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/59975/full.jpg

Op de 24e doorgeven dat de wedstrijd de dag ervoor eerder gespeeld wordt 8)7

En jah, Charlton tekent een nieuw contract. Ik heb een DR die Simon Charlton heet :) Die Seedorf is vast een broer van de AMC Seedorf die ik al heb :X

[ Voor 37% gewijzigd door King Nothing op 02-06-2005 16:08 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke lagere divisie club is nou echt het proberen waard? Ik wil namelijk wat nieuws, maar ik kan niks vinden!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle competities in Engeland beginnen en dan in de aller laagste divisie beginnen en dan niet bij de club weg gaan voordat je kampioen van Engeland bent. Daar moet je toch wel even mee bezig zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:07:
Welke lagere divisie club is nou echt het proberen waard? Ik wil namelijk wat nieuws, maar ik kan niks vinden!! :)
Zelf heb ik veel plezier gehad met Scarborough. Als ik me goed herinner beginnen die in het spel in de Conference National.

Leuk elftal. Redelijke spelers, maar wel vrij weing in aantal, en 0,0 budget. Een paar posities zijn onbezet (middenveld, DL, SC als ik me goed herinner).

Erg moeilijk team naar mijn mening. Maar een uitdaging is het zeker. Hoogst bereikte positie was onderaan in de League One (degradatiezone ja).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:23:
[...]

Zelf heb ik veel plezier gehad met Scarborough. Als ik me goed herinner beginnen die in het spel in de Conference National.

Leuk elftal. Redelijke spelers, maar wel vrij weing in aantal, en 0,0 budget. Een paar posities zijn onbezet (middenveld, DL, SC als ik me goed herinner).

Erg moeilijk team naar mijn mening. Maar een uitdaging is het zeker. Hoogst bereikte positie was onderaan in de League One (degradatiezone ja).
Dan ga ik dat maar is doen, ben ik weer ff bezig. Ajax word ook zo saai na een tijd. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Sherlock schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:20:
Ik had wel de Supercup gewonnen van Groningen, knap he ;) 3 doelpunten van Tevez en eentje van Cavenaghi op zijn debuut.
Toch maar opnieuw begonnen waar ik gebleven was, en nu met 4-0 gewonnen ipv met 4-1. Weer 3 doelpunten van Tevez, maar de andere goal werd nu gemaakt door César Delgado.

De europese supercup heb ik verloren vanwege de nederlandse ziektes. Ik moest tegen Liverpool (die vorig jaar dus de CL gewonnen hadden, onrealistisch spel zeg, denk je nu echt dat Liverpool de CL wint :?) en het bleef heel lang 0-0. Overigens werden Tevez en Escudé (vervanger van geschorste De Jong) binnen 5 minuten de wedstrijd uitgeschopt door Gerrard, zonder dat er een kaart bij kwam kijken. Gelukkig scoorde Cavenaghi zijn eerste doelpunt voor Ajax in de 75e minuut, waarna beide teams nog wat kansen misten. In de 4e minuut van de blessuretijd scoorde Gerrard echter de gelijkmaker, waarna het dus meteen op penalties aankwam.

Stekelenburg hield de derde penalty tegen (Kirkland) terwijl ik de eerste 4 wist te scoren. Sneijder mocht de beslissende pingel nemen en hij schoot hem echt iets van 5 meter naast. Vervolgens wist het Liverpool figuur wel te scoren en schoot Cavenaghi recht op Kirkland. Toen Gerrard vervolgens naar de stip liep om de laatste penalty te nemen wist ik wel dat het ook echt de laatste was...
Geweldige voetballer, die Gerrard, maar niet als hij bij de tegenstander speelt :(

Ondanks dat, mijn dream team krijgt steeds meer vorm:
GK: Stekelenburg (Westerveld, Gentenaar)
DCR: Heitinga (Vandenborre, Wisgerhof)
DC: Gavrancic (Heitinga, Vandenborre)
DCL: De Jong (Escudé)
MR: Grisales (Guarín, Pienaar)
ML: Sneijder (Khanye, Blonk)
DMC: Kompany (Guarin, Galasek)
AMC: Tevez (Vilakazi, Mokoena, Zidan)
FR: César Delgado (Rosales, Zidan)
SC: Cavenaghi (Perea, Babel)
FL: Perea (Mokoena, Zidan)

Momenteel vind ik de plaatsen centraal links in de verdediging, en links- en rechtsbuiten nog wat minder bezet, dus daar liggen de prioriteiten voor dit seizoen. Ik ben al bezig geweest met Mathijsen en Kruiswijk, maar beiden mochten niet voor minder dan 5 miljoen weg bij hun club, en dat vond ik toch een beetje te gortig. (IRL niet, maar in het spel zijn de stats nog niet zo goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is er ook een mogelijkheid om de filters te laten staan? Nu moet ik ze hele tijd weer aan zetten in de squad selection

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr! Sign ik net Guarin. Komt ie op 1 juli krijg ik net een melding dat ie geblesseerd is en 12 maanden is uitgeschakeld! Word je niet vrolijk van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:04:
Grrr! Sign ik net Guarin. Komt ie op 1 juli krijg ik net een melding dat ie geblesseerd is en 12 maanden is uitgeschakeld! Word je niet vrolijk van!
Dat is zuur, maar je kan m tenminste nog signen. Ik zit nu bij Scarborough waar ik geen transferbudget heb. 12000 lonenbudget p.w. wat al op is. En slechte spelers. Maar ja, we houden de moed erin _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist de moed er inhouden, want je zocht zelf een nieuwe uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 22:53
Zit nu in tweede seizoen met Kvsk en heb net mijne eerste match terug gewonnen (1-0 own goal van tegenstander ;)) na jawel 12 matchen op rij gelijk te spelen }) maar toch nog sta ik eerste in de stand met 1 punt voorsprong op de tweede. Dus promotie zit er nog altijd in :) vorig seizoen werden we 4de.

Trouwens na mijn overstap naar Kvsk, zit Peterborough nog altijd zonder trainer (zou dit een bug zijn in het spel want het is al meer dan 1 jaar geleden), ploeg staat trouwens ook op een degradatie plaats nu wat echt niet logisch is want kwalitieten genoeg (alhoewel zo zonder trainer).

[ Voor 3% gewijzigd door KeiFront op 03-06-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is een bekende bug ja, dat er geen nieuwe trainer word aangesteld als je vertrekt... word helaas pas opgelost in FM2006, want de oplossing schijnt nogal ingrijpend te zijn voor het spel.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang doen jullie gemiddeld over 1 seizoen?? ik doe er namelijk 24 uur over 8)7 . is er een manier om dit sneller te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Snellere PC kopen, match speed sneller zetten, alleen commentary doen i.p.v die highlights (of die sneller zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:10:hoe lang doen jullie gemiddeld over 1 seizoen?? ik doe er namelijk 24 uur over 8)7 . is er een manier om dit sneller te doen??
http://soccer.gamez.nl/ar...p?sectie=artikel&sid=1563 Ik gebruik het zelf ook, ik spendeer meer tijd aan tactiek en transfers (en match report vetelt meestal wel genoeg over match).
wildhagen schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:51:Is een bekende bug ja, dat er geen nieuwe trainer word aangesteld als je vertrekt... word helaas pas opgelost in FM2006, want de oplossing schijnt nogal ingrijpend te zijn voor het spel.
Heb net even SIGames forum nagekeken http://community.sigames....c/f/212206905/m/658202049 en het blijkt gewoon ooit heel lang te duren, wel vervelende bug trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik kijk de wedstrijden wel. Ik vind dat wel belangrijk.
Ik wil gewoon zien hoe mn tactiek uitpakt, soms vergeet ik dingen, en die vallen je dan op in de wedstrijd, die je daarna nog kan veranderen ( afstandschoten, zone/mandekking, of een speler die vast zit )
Ik kijk ze wel op het één na snelste tempo, met hoogtepunten op uitgebreid.
Ik wil gewoon graag mn wedstrijd zien, en soms zitten er ook hele mooie combinaties bij die tot een goal leiden, das mooi om te zien hoor :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leftbird
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11-2024
Pffff ik had het op sigames en hier op het forum al gelezen Ajax is gewoon te goed.

1e seizoen kampioen halve finale Champions league en de beker gewonnen.
2e seizoen kampioen Championsleague gewonnen beker laten schieten.(en dan ben ik ook nog eens gegaan voor een team met zoveel mogenlijk Nederlanders. Stekelenburg,de jong,heitinga,landzaat,v/d vaart,van bommel,kluivert)

Van bommel en Kluiverd door een free transfer in het tweede seizoen.

Dit was dus mijn eerste keer dat ik geen lower league speelde. Nooit meer.

Oh ja na 2 seizoenen heeft ajax 93 milj op de bank en heb ik een transfer budget van 52 milj.

Nee doe mij maar 1 van deze clubs

Peterborough
crewe
darlington

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook weer even een update. Zit nog steeds bij Blackburn, heb mijn eerste seizoen afgemaakt en zijn 8e geworden; intertoto dus. Heb de hele selectie grondig gerenoveerd, en verwacht dat het dit seizoen gaat lopen, zeker ook omdat ik er nu een goede spits bij heb, die ik vorig jaar miste.

Best grappig overigens, stond vanavond op weg naar jong oranje - jong roemenie in de tram naast de scout van Bolton Wanderes. Man wist me te vertellen dat Bolton dit jaar voor het eerst het uefa cup toernooi inging en dat ie op zoek was naar wat spelers. Heb m natuurlijk gelijk even gewezen op superstriker Klaas Jan Huntelaar, maar volgens mij had ie daar nog nooit van gehoord hehe :Y)

Had eigenlijk zn naam ff moeten vragen zodat ik m had kunnen signen bij Blackburn, 1 van de rivalen uit de omgeving van Bolton (net als Manchester United, City en Wigan Athletic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 21:37
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 22:23:
Bij mij ook weer even een update. Zit nog steeds bij Blackburn, heb mijn eerste seizoen afgemaakt en zijn 8e geworden; intertoto dus. Heb de hele selectie grondig gerenoveerd, en verwacht dat het dit seizoen gaat lopen, zeker ook omdat ik er nu een goede spits bij heb, die ik vorig jaar miste.

Best grappig overigens, stond vanavond op weg naar jong oranje - jong roemenie in de tram naast de scout van Bolton Wanderes. Man wist me te vertellen dat Bolton dit jaar voor het eerst het uefa cup toernooi inging en dat ie op zoek was naar wat spelers. Heb m natuurlijk gelijk even gewezen op superstriker Klaas Jan Huntelaar, maar volgens mij had ie daar nog nooit van gehoord hehe :Y)

Had eigenlijk zn naam ff moeten vragen zodat ik m had kunnen signen bij Blackburn, 1 van de rivalen uit de omgeving van Bolton (net als Manchester United, City en Wigan Athletic)
Kent een scout Huntelaar niet? Lijkt me dat die naam zeker bij ploegen als Bolton wel bekend is.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij wel eens geprobeerd om een engels man klaas-jan huntelaar te zeggen ;)

Hij kende m ook wel nadat ik het een x of 4 had uitgelegd hehe, owwww oentelaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 21:37
offtopic:
Owk was dat het :)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60043/thumb.jpg

D'oh, anders ga je mijn eigen ploeg scouten :/

:(
Ben ik lekker een tijd aan het spelen, win de League Cup, win met 7-1 on agg. van Lazio in de CL crashed FM :(
Nou jah, ik sta iig nog eerste in de Premier League.
Stafford ging wel lekker, was de koplopers tot op 3 punten genaderd, dat kan ik dus nu ook weer opnieuw gaan doen dammit :/

[ Voor 49% gewijzigd door King Nothing op 05-06-2005 00:53 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Sodemietert, een dubbelpost :+

Na de crash van gisteren vanmiddag maar weer verder gegaan :/ Gelukkig ging het met Charlton ongeveer net zo goed, op een paar goals na. Voor de crash won ik de League Cup van Arsenal met 5-1, nu werd het 3-0. Lazio was 7-1 (3-0 en 4-1) nu 2-0 en 4-0 (de 4-1 en 4-0 waren in Rome :Y) ).
Nu 30 wedstrijden gespeeld in de EPL en ik sta 1e, al is het wel retespannend. Tottenham heeft 1 verliespunt minder, Chelsea 2. Daarna volgt Aston Villa, maar die liggen al 8 punten achter me.
Kwartfinale CL: Real Madrid - Charlton. Vorig seizoen was de kwartfinale ons eindstation, nu wil ik verder komen. Ik heb nog 3 doelen als clubcoach: FA Cup, CL en landskampioenchap. Dan heb ik alle prijzen gewonnen die je als EPL club kan winnen.

Stafford gaat helaas minder na de crash :/ Wel ondertussen 18 wedstrijden op rij ongeslagen, maar de laatste 6 wedstrijden 5x gelijk gespeeld. Ik stond 3 punten achter de 2 koplopers, nu is dat gat 10 punten naar de nr 1 en 6 naar de nr 2. Play-offs zijn zo goed als binnen, 13 punten is het gat naar de 6e plaats, ik moet nog 7 wedstrijden.
Stoerste bij Stafford: ik heb een international :Y) Een Amerikaan.

Ben op mijn andere pc met een nieuw spel begonnen, ben daar manager geworden van Queens University Belfast in de Noord Ierse 2e divisie. LLM Team generator bedankt :+ 1 wedstrijd gespeeld voor 1 of andere beker en die pot won ik met 4-0 van een 1e divisie club. Noord Ierland is met 3 divisies vertegenwoordigt in FM: Premier, First en Second.
Doelstellingen heb ik niet, ik ben van plan om van club naar club te gaan, daarbij houd ik 1 regel aan: ik moet gevraagd worden voor "hogere" clubs. Terug in divisies mag ik van mezelf wel solliciteren :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om Fm 2005 ook maar te gaan kopen nu ik al deze verhalen lees. Alleen 1 ding valt me op: (bijna) iedereen die met Ajax speelt gebruikt een versie van 4-4-2. Maar Ajax speelt al jaren lang met 4-3-3, is 4-3-3 niet effectief genoeg of zijn jullie geen echte Ajax fans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Zie mijn posts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seizoen 4 :

In seizoen 3 heb ik voor de 3e keer op rij het kampioenschap gewonnen met PSV.
Daarna ben ik zoals beloofd dus begonnen bij Northampton, voor het eerst zo'n superkleine club. En dat ging niet goed.
Nadat ik de 1e vier wedstrijden dik verloren had( hoe krijg je het voor mekaar ja :/ ) en veel ontevreden spelers ben ik daar gewoon zwaar aso opgestapt B)

Waar ben ik toen begonnen? Nederlands elftal :P ( volgen jullie het nog? )
Ja ik heb gewoon een nieuwe game gestart, met als doel WK kwalificatie, halve finale, EK2008 kwalificatie, en die te winnen.
Ik zit nu op de helft van de WK Kwalificatie, 6 gespeeld, 18 punten 2 tegendoelpunten :|
Ik ben dus al zo goed als zeker geplaats, met al die zwakke teams in de poule.

Zit wel een nadeel aan, wat is dat Nederlandse publiek toch kritisch zeg. Wedstrijd na wedstrijd verwachten ze een doelpuntenfestijn, zelfs tegen Roemenië.
Ik won bijvoorbeeld met 3-0 van Andorra, en kreeg als reactie : Heel ontevreden, publiek snapte er niks meer van enz enz.

Lekker dan :P Ik plaats me met gemak, is dat publiek ontevreden, kl**tzakken :D

Edit: Ik zie net dat Groningen in 2004/2005 landskampioen is geworden, en Heerenveen direct is gedegradeerd en Telstar heeft de beker gepakt in de finale tegen Den Bosch, raar spel :/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:13:
Ik ben van plan om Fm 2005 ook maar te gaan kopen nu ik al deze verhalen lees. Alleen 1 ding valt me op: (bijna) iedereen die met Ajax speelt gebruikt een versie van 4-4-2. Maar Ajax speelt al jaren lang met 4-3-3, is 4-3-3 niet effectief genoeg of zijn jullie geen echte Ajax fans ;)
Ik ben zeker een Ajax fan, maar 4-3-3 is volgens mij inderdaad niet effectief genoeg. Mijn voorkeur gaat uit naar 4-1-3-2. Dat is een goed en effectieve opstelling bij Ajax (bij mijn dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar een vleugel aanvaller, is dat een Am l/r of een F l/r.
Ik dacht een F l/r maar Mitea is in Fm 2005 een Am l terwijl hij toch echt op de vleugels speelt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 20:18:
Ik dacht een F l/r maar Mitea is in Fm 2005 een Am l terwijl hij toch echt op de vleugels speelt :?
Volgens mij bestaat er geen F l/r, alleen maar AM R/L. Goed voorbeeld is Arjen Robben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zijn vleugelaanvallers A(anvaller)L(inks) of A(anvaller)R(echts). AML en AMR staan volgens mij voor Aanvallende Middenvelder R/L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:41
Zeker niet goed opgelet bij Nederland - Roemenie. Mitea stond daar toch gewoon op het middenveld, dus die positie klopt wel.

Maar een AM is eigenlijk de lijn tussen het middenveld & de aanval, net als dat VM weer tussen de verdediging & het middenveld zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Kutspel :r
Crashed'ie alweer gvd :( Kan ik weer een zut wedstrijden overnieuw doen. "Gelukkig" had ik nog voor de kwartfinale CL gesaved, werd uitgeschakeld door Real (0-2, 1-0). Maar goed, kwan weer anderhalve maand overnieuw spelen :( En ik was zo fucking dicht bij de titel, had nog 1 punt nodig ffs :(

Stand nu:
code:
1
2
3
4
5
6
Charlton A.31-67, 70-24 +46
Tottenham  31-64, 57-22 +35
Chelsea    32-62, 55-32 +23
Aston Vil  32-60, 37-19 +18
Man Ure    30-58, 54-34 +20
Arsenal    29-57, 52-19 +33

De rest ligt 10 punten of meer achter Arsenal.

Bij de crash had ik 79 punten en Tottenham 70 met 1 wedstrijd minder gespeeld.

//edit

Kwartfinale van de CL dit keer wel overleeft :/ 4-2 uit en 2-0 thuis was genoeg om de halve finale te halen, tegenstander is nog niet bekend, zal Tottenham wel worden :z

//edit 2
En jawel, Tottenham - Charlton en AS Roma - Shaktar D. zijn de halve finales.

[ Voor 32% gewijzigd door King Nothing op 06-06-2005 00:26 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tottenham een topclub geworden O+.

Wij (ziggy en ik) zijn inmiddels ook weer begonnen. In Spanje, ik Getafe, hij Osasuna. Voor mij overleven, voor hem ook. Hij zit nog wel in de beker (kwartfinale). Moetie potverdorie weer tegen amateurs :(.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/523W4490ZP70/picserver.jpeg

We gaan voor een realistisch team bouwen en dan, ooit, op een mooie zondag, real/barca verslaan en die titel binnen halen :9~. Maarja, wie wordt de eerste >:).

Zit voorlopig wel in geld problemen, dus dure transfers zit er niet in, genoeg transfervrije gehaald. We've got some work to do :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor spelers halen jullie dan want alle spelers die ook maar enigsinds waarde aan mijn team toe kunnen voegen... WILLEN NIET KOMEN!

Ook de transfervrije niet "....geeft aan niet te willen spelen bij AGOVV" onbegrijpelijk want das toch echt een topclub in wording. (misschien weten hun dat nog niet...)

Moet je als manager eerst wat reputatie opbouwen of of of ja wat eigelijk?

Alvast bedankt voor het proberen te lezen van deze bijna niet leesbare post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:49:
Wat voor spelers halen jullie dan want alle spelers die ook maar enigsinds waarde aan mijn team toe kunnen voegen... WILLEN NIET KOMEN!

Ook de transfervrije niet "....geeft aan niet te willen spelen bij AGOVV" onbegrijpelijk want das toch echt een topclub in wording. (misschien weten hun dat nog niet...)

Probeer gewoon spelers van clubs uit dezelfde divisie te halen, je hebt toch geen sterspelers nodig om in zo'n divisie kampioen te worden. En lenen is natuurlijk ook nog een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:49:

Nou...
Als Charlton manager heb ik tientallen miljoenen op de bank, dus da's een eitje om spelers te halen. Alles wat ik benader wil graag naar Charlton komen "vanwege de legendarische manager" _O_ Slijmballen :r :+
Bij Stafford ben ik als manager ook eigenlijk voorzien van een te goede reputatie, dus komen spelers ook makkelijker.

Bij Queens University Belfast (kortweg QUB vanaf nu) wil niemand spelen :D Gek he, 2e divisie in Noord Ierland, de kampioen van de Premier League "hier" mag in de 1e voorronde van de CL, de nr2 mag naar de UEFA Cup 1e voorronde en de nr 3 mag in de Intertoto Cup, in de 1e ronde. Ik ben blij dat ik een spits heb gevonden die een 11 heeft voor finishing. 8)7 Niveauvergelijking: hoofdklasse/1e klasse amateurs denk ik :X Wel erg koel om zo te werken hoor, ik heb een transferbudget van een waanzinnige 2000 euro _O_ Elke speler die ik heb is € 0,- waard, ik mag maximaal € 800,- per maand aan salaris betalen, mijn stadion kunnen maar liefst 1000 man in (ben nu halverwege het seizoen en ik heb gemiddeld 339 toeschouwers) en ik heb te maken met coaches en scouts die ik bij Stafford niet eens wil hebben al lagen ze op hun knieen :P

QUB doet ook mee aan bekercompetities, jawel. 3 Zelfs... Het seizoen begint met de Intermediate League Cup. Alle 1e en 2e divisieclubs worden verdeeld over 4 poules, de winnaars daarvan gaan door naar de halve finales. Ik werd 3e in de poule nadat ik de laatste wedstrijd verloor van de club die 0 uit 4 had :/ De poulewedstrijden worden elke week gespeeld, je speelt tegen elke club 1x.
Na de 4e poulewedstrijd begint ook de Steels and Sons cup. Daaraan doen de 1e en 2e divisieclubs weer mee, aangevuld met een zut non-league teams. Ben daarin in de halve finale uitgeschakeld.
Eindelijk begon daarna de competitie, op 13 oktober 2004. Dat gaat goed so far, sta 1e ( :z ) met 15 uit 6, de nr 2 heeft 15 uit 7. Nummers 1 en 2 promoveren. De competitie duurt 22 wedstrijden.
En dan is er nog de Irish Cup (jah, Irish Cup in Noord Ierland... raar volk :P ), daaraan doen alle leagueclubs mee en wederom een zooi non-league cluibs. Daarin zit QUB in de 5e ronde. Vanaf deze ronde doen de Premier Leagueclubs ook mee.

//edit
Ow jah, de GGD is een makkie. Als je 2/3 versterkingen haalt eindig je met gemak bovenin, ik heb 2x 1 seizoen in de GGD gemanaged en ben beide keren met gemak kampioen geworden.
Zorg dat je 2 scouts hebt, scout Nederland (eventueel een ander land/regio) en probeer elke speler te halen die je wordt aangeraden. Tuurlijk lukt het niet bij alle spelers, maar je kan zo wel een aardig team op de been krijgen. Doe ik bij QUB ook. 1 Scout scout Groot Brittanie en ik probeer te halen wat me aangeraden wordt. Ondertussen let ik wel op dat ik niet 7 keepers haal hoor :)

Hoezo spannend?

code:
1
2
Charlton 37-80
Tottenham 37-79

Laatste wedstrijd? Tottenham - Charlton :Y)
Ik denk dat Tottenham revanche wil voor de door hun verloren halve finale van de Champions League. Spurs wonnen thuis met 1-0 en in de return kwam ik vrij snel op 1-0. Daarna veel kansen over en weer, maar alles ging mis. Tot de 93e minuut, toen een verdedigert van mij de verlossende 2-0 scoorde >:)

[ Voor 18% gewijzigd door King Nothing op 06-06-2005 21:29 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Een screenshot zegt meer dan 1000 woorden :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60197/thumb.jpg

Tottenham - Charlton 1-5 :z
Champions League finale: AS Roma - Charlton 1-3 na verlenging.
League Cup finale: Charlton - Arsenal 3-0

Volgens de nieuwsberichten heb ik de treble gewonnen, volgens mij is dat kampioen, CL en FA Cup, maar goed, dat is muggenzifterij verder B)

Stafford:
2e geworden in Conference North, dus play-offs.
Halve finale: Stafford - Alfreton 2-1 en 2-1
Finale: Stafford - Scunthorpe 4-2

Finale Conference North/South: Stafford - Farnburough 1-0

\o/ Promotie naar de Conference. Eigenlijk wel jammer, ben 28 wedstrijden op rij ongeslagen in de Conference North, die reeks is nu ten einde ;( Gelukkig is de ongeslagen reeks van Stafford zelf nu 27 wedstrijden en die moet langer :P
Werd nog gevraagd om manager van Heerenveen te worden, nou... no fucking way 8)7

Doelstellingen volgend seizoen:
Charlton: FA Cup :P
Stafford: handhaving is uiteraard de doelstelling.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:49

Vos

AFCA

Das pas een lekkere uitdaging dat QUB haha, suc6 ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Vos schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 00:24:
Das pas een lekkere uitdaging dat QUB haha, suc6 ermee.
Nou, qua bekers viel het wat tegen in mijn eerste seizoen. Toch de kwartfinale van de Irsh Cup gehaald, alwaar een Premier Division team een replay nodig had om mij uit te schakelen (2-2, 1-2). Uit pure frustratie werd 3 dagen later de nr 2 uit de competitie met 7-1 weggevaagd, de numer 3 kreeg een week later met 4-0 op de kont.

Competitie was aardig makkelijk, ben kampioen geworden met 10 punten voorsprong ofzo. Kreeg al aardig intressante banen aangeboden (Stevenage, Wycombe en St Johnstone) maar alle 3 afgewezen. Eerst eens beetje neuzen in de First Division, opstappen kan altijd nog tenslotte :P

Engeland op EK, was outsider volgens een paar spelers:
Engeland - Servie 1-1
Engeland - Nederland 0-3 :X
Engeland - Spanje 1-2 :X

De verdediging wilde niet echt meewerken. Alleen de DL en DR haalden voldoendes :/
Ik ben dus ontslagen als bondscoach :)

//edit
Ben alweer aangenomen als bondscoach, dit keer van Nederland B)

[ Voor 20% gewijzigd door King Nothing op 08-06-2005 00:19 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dat ik ook wat nu wordt de transfer van Guarin gecancelled door het board omdat hij niet door de medische test heen komt. Dat is mooi balen. Weet iemand nog een goede dmc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:09:
Hmm dat ik ook wat nu wordt de transfer van Guarin gecancelled door het board omdat hij niet door de medische test heen komt. Dat is mooi balen. Weet iemand nog een goede dmc?
spoiler:
Sunday Oliseh

Die wil bij mij nog wel een paar seizoenen mee :). Dan moet je natuurlijk wel het geld ervoor hebben, hij komt niet naar een B-club denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kompany, Didot, Mascherrano, Zonneveld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Voor welke club, competitie, seizoen en wat is je budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fabricio van Corintians, Kleberson (Op transferlijst) van Man Utd, Galasek van Ajax B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn laatste ervaringen met FM2005 waarbij ik niet zoals veel mensen met een topclub ben begonnen, maar juist in de kelder van het Italiaanse voetbal.

Allereerst moest ik een keuze maken met welke club ik zou gaan starten in de serie C2. Mijn oog viel al snel op San Marino. Deze club speelt mee in de Italiaanse competitie, maar speelt in San Marino.

Bij het bekijken van mijn selectie viel het al direct op dat ik best een uitgebalanceerde selectie had. Ik speelde een paar wedstrijden (15) en stond in de top-5. Na het aantrekken van een gedegen assistent besloot ik met vakantie te gaan en te bekijken hoe het seizoen zou aflopen. Ik had mezelf ingesteld op nog een seizoen serie C2 maar tot mijn verbazing was mijn club, met afstand, kampioen geworden.

Hoewel ik hiermee geen rekening had gehouden was het wel een welkome verrassing. De serie C1 bleek al direct andere koek en de resultaten vielen tegen. Het aantrekken van spelers bleek moeilijk doordat er ten eerste geen geld beschikbaar was (ook niet voor transfervrije spelers) en omdat de club nu niet echt een magneet was voor spelers. Het lukte mij wel om Guiseppe Scurto (DC) van AS Roma over te nemen en oud-Inter speler Pasquale Padalino aan te trekken. Verder moest ik het stellen zonder veel bijzondere nieuwe spelers.

Naarmate het seizoen vorderde nam ook de populariteit van de club toe. Er kwamen steeds meer supporters en de recette van de kaarverkoop spekte de kas. We vestigden ons stevig in de middenmoot en ik ging er vanuit dat we volgend seizoen echt mee zouden gaan doen voor een toppositie.

Een wonder vond plaats....Vanaf februari begon de San Marino trein op volle toeren te draaien, alle clubs die boven ons stonden kwamen met knikkende knieën naar ons stadion en verdwenen allemaal met de staart tussen de benen huiswaarts. Niemand was opgewassen tegen ons. Uiteindelijk vonden wij onszelf op de vijfde positie in de competitie, wat genoeg bleek voor het spelen van een play-off tegen de nummers twee, drie en vier.

Onze intentie was om een leuke play-off te spelen en de supporters alvast een voorproefje te geven voor volgend jaar, maar onder leiding van een verdediging onder leiding van Padalino en Scurto presteert San Marino het onmogelijke door in een zinderende finale promotie naar de Serie B af te dwingen.

Het eerste dat ik dacht was dat we weing kans zouden maken, omdat investeringen uitbleven. Er werden enkele spelers aangetrokken die jong en transfervrij waren, maar die nooit het (top) niveau van de Serie B aan zouden kunnen. Waar San Marino te maken had met een stadion met een capaciteit van 7.000 dat niet te vergroten was, omdat het niet in bezit van de club was. Beschikten club als Palermo (30.000+), Napoli (80.000+) en Perugia (25.000+) over gigantische stadions en dito transfergelden. Ik noem er maar een paar, de overige clubs beschikten ook over meer dan een amateurstadion.

Na een moeizame start begon het team toch aardig te draaien. We begonnen het seizoen met een thuistoernooi waar enkele Serie A clubs aan mee deden, waardoor de penningmeester zeer vrolijk rondliep op de club. Met ups en downs pendelde San Marino tussen de 10e en 15e positie op de ranglijst, wat gezien de kracht van de andere teams een behoorlijke prestatie was.

Inmiddels gefrustreerd door de beperkte financiële mogelijkheden, maar wel met een paar mooie talentvolle (transfervrije) aankopen in het verschiet besloten we de competitie onderin de middenmoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het volgende seizoen bracht meer dan goeds. De vooruitzichten waren hoopgevend en met het aantrekken van onder andere twee jeugdspelers van Juventus (Palladino en Gastaldello, spits en verdediger) was de selectie enigzins op peil voor het aankomende seizoen.

Na een lekker start vonden wij ons vertrouwd terug in de middenmoot. Tot het onverwachte gebeurde:

Ik besloot ontslag te nemen...spelers waren in tranen en de supporters gaven mij een applaus bij het verlaten van het stadion. Ik verliet de club met een goed gevoel. De club was in mijn ogen minder snel gegroeid dan dat je met de uitstekende resulaten zou mogen verwachten. Uit de handen van aanvoerder Guiseppe Scurto ontving ik een leuk presentje. We spraken af elkaar later te ontmoeten.

Die nacht daarvoor had ik de gehele dag gesproken met een steenrijke voorzitter en ambitieuze manager die mij het gevoel gaven dat er meer was dan het pittoreske San Marino. Na overleg met mijn zongebruinde Italiaanse vriendin besloot ik te verhuizen naar Lucca, een plaats in Toscane. Ik tekende een zeer mooi contract bij Lucchese Libertas.

Het stadion (16.000+) bood mogelijkheden, maar de postitie in de competitie was zorgwekkend. We vonden onszelf terug in de degradatiezone.

Na een snelle analyse van de selectie en met een paar belangrijke wedstrijden voor de boeg begon ik aan mijn nieuwe uitdaging. We eindigden ruim boven de streep en ik kon mij opmaken voor een sanering van de selectie. Hoe dit is verlopen vertel ik de volgende keer, dan geef ik ook screenshots/stats/overzichten van de vorige seizoenen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg alleen maar de noorse ( of deense ) versie dus kan het niet lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:32:
Verklaar je nader? Je wilt de patch installeren of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:32:
Heb je het nu over het hele spel? Zo ja moet je even uitzoeken wat nederlands of engels en taal is in het noors. Anders zit er niets ander op om Noors te gaan leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net het spel geinstaleerd maar nu is alles in het deens ( of weet ik het ) wat moet ik doen om het in het nederlands te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Even bij opties de taal wijzigen. Waarschijnlijk kom je daar wel uit, het zit allemaal op dezelfde plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan is nog de helft in het deens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik instaleer hem in het engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Heb je wel een orignele versie? Kun je iets uitgebrieder zijn in je posts?

Op welk OS (+ taal) probeer je het te installeren? Welke versie heb je, heb je al een versie gehad die wel de juiste taal had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:14:
Heb je wel een orignele versie? Kun je iets uitgebrieder zijn in je posts?

Op welk OS (+ taal) probeer je het te installeren? Welke versie heb je, heb je al een versie gehad die wel de juiste taal had?
Ik heb net de strawberry uitvoering gedownload en ik heb hier win xp ( engels ) opstaan
Het is de eerste keer dat ik het ga spelen en ik selecteer de engelse taal maar dan krijg ik de deense taal dan kan ik wel de engelse taal instellen maar dan zijn de meeste dingen nog in het deens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als ik het goed begrijp moet ik eerst de hele versie hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:01
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:47:
dus als ik het goed begrijp moet ik eerst de hele versie hebben
Illegaal? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wil hij met al die links gewoon zegggen.

KOOP HET ORGINEEL!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha oke ik snap het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:31

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik had dat probleem met de Deense taal ook. Was de probeer versie van de makers zelf (dus niets illegale kopie of zo). Ik vermoed dat the chimera hetzelfde probleem heeft (wat ik overigens niet heb kunnen oplossen, gelukkig heeft de gekochte versie er geen last van).

Edit & toevoeging:
Zoals je hier ziet staat er aan de rechter kant een strawberry uitvoering van de demo.

* hilgo gaat weer verder met lurken :+

[ Voor 40% gewijzigd door hilgo op 09-06-2005 14:11 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb ook de gekochte versie en nadat ik de patch installeerde was het spel in het Tsjechisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

hilgo schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:08:
Ik had dat probleem met de Deense taal ook. Was de probeer versie van de makers zelf (dus niets illegale kopie of zo). Ik vermoed dat the chimera hetzelfde probleem heeft (wat ik overigens niet heb kunnen oplossen, gelukkig heeft de gekochte versie er geen last van).

Edit & toevoeging:
Zoals je hier ziet staat er aan de rechter kant een strawberry uitvoering van de demo.

* hilgo gaat weer verder met lurken :+
+4 inzichtvol.
Mijn excuses aan the chimera, ik dacht dat "de strawberry" één of andere crackgroep was :X

[ Voor 3% gewijzigd door Sherlock op 09-06-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft niet alleen jammer dat ik het niet in et engels kan spelen want mijn deens is niet zo goed ( anders gezegd helemaal niks )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet gewoon alle andere talen verwijderen? Ik had bij mijn update namelijk ook ineens een tjechische of sloveense taal en nadat ik alle packs heb verwijderd behalve nederlands en engels doet ie het weer normaal (soms schiet ie nu alleen wel over naar het engels maja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Op het forum van sortitoutsi.net staan ook wat tips om taalbestanden te verwijderen, misschien dat je daar iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:54:
Voor welke club, competitie, seizoen en wat is je budget?
Ik speel met PSV begin nu net aan het 4de seizoon. Ik heb Vogel en Cocu nog wel, Vogel is nu de eerste man en Cocu de backup voor die positie. Toch ben ik niet tevreden over beide, heb dus een betere speler nodig voor die positie.

Geld is niet zo'n probleem heb 31,5 miljoen.

Zonneveld speelt al bij mij maar dan op dl positie. Mascherano die wil te veel verdienen dus dat lukt ook niet om hem naar Eindhoven te halen.

Heb nu net een bod op Maduro en Matuzalem van Shaktar.

Kijken of dat wat wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon de bestanden van de Nederlandse/Engelse taal van de demo kopieren en op de juiste locatie plakken. Werkt prima hier :).

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 21:00 . Reden: Dat was voor the chimera ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:27:
[...]
Ik speel met PSV begin nu net aan het 4de seizoon. Ik heb Vogel en Cocu nog wel, Vogel is nu de eerste man en Cocu de backup voor die positie. Toch ben ik niet tevreden over beide, heb dus een betere speler nodig voor die positie.

Geld is niet zo'n probleem heb 31,5 miljoen.
Speelt Renato nog bij Santos? Ik neem aan dat Kompany al verhuisd is naar een grote club? Volgens mij is die Jurica Vranjic ook wel een goede, maar die heb ik zelf nooit in mijn team gehad. Zelfde geldt voor De Rossi, maar die is waarschijnlijk niet te halen?

[ Voor 16% gewijzigd door Sherlock op 10-06-2005 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 08:29:
[...]
Speelt Renato nog bij Santos? Ik neem aan dat Kompany al verhuisd is naar een grote club? Volgens mij is die Jurica Vranjic ook wel een goede, maar die heb ik zelf nooit in mijn team gehad. Zelfde geldt voor De Rossi, maar die is waarschijnlijk niet te halen?
Of Renato nog bij Santos speelt moet ik even nakijken dat weet ik zo niet. Kompany speelt nu bij Manchester City dus die kan ik wel krijgen denk ik. Die andere 2 ga ik ook even bekijken.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:25:
Kan je niet gewoon alle andere talen verwijderen? Ik had bij mijn update namelijk ook ineens een tjechische of sloveense taal en nadat ik alle packs heb verwijderd behalve nederlands en engels doet ie het weer normaal (soms schiet ie nu alleen wel over naar het engels maja)
bedank nu werkt het wel in het engels maar ja
Maar Heeft ieman ook mischien het Nederlands bestandje ?
bvd

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

aaagh...

Het ging niet zo goed met mijn club, maar nu gaat mijn chairman zelf spelers kopen... wat doet-ie: koopt-ie een keeper, twee defenders, en drie (!) spitsen... nu zit ik dus met vier keepers, 9 defenders (voor drie posities) en 8 spitsen (voor twee spits posities!).

Zit nu ook meteen dik 150.000 over mijn wage-budget...

Kan ik mijn chairman ook ontslaan???

Als hij nou een DMC of een AMR had gekocht.... die had ik nog wel kunnen gebruiken, mijn middenveld is verreweg het zwakste deel van mijn selectie, maar ik was ZELF al aan het rondkijken :(

[ Voor 21% gewijzigd door wildhagen op 10-06-2005 11:57 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
wildhagen schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:56:
aaagh...

Het ging niet zo goed met mijn club, maar nu gaat mijn chairman zelf spelers kopen... wat doet-ie: koopt-ie een keeper, twee defenders, en drie (!) spitsen... nu zit ik dus met vier keepers, 9 defenders (voor drie posities) en 8 spitsen (voor twee spits posities!).

Als hij nou een DMC of een AMR had gekocht.... die had ik nog wel kunnen gebruiken, mijn middenveld is verreweg het zwakste deel van mijn selectie, maar ik was ZELF al aan het rondkijken :(
Welke club zit je?
Leuke chairmans heb je zo in het spel zitten zeg, lekker nutteloos :/ Je kan ze helaas niet ontslaan :P
4 Keepers is toch niet zo'n ramp? Ik zag laatst dat ik er 8 of 9 heb rondlopen :X Alhoewel... als je 4 keepers hebt die alle 4 in je selectie kunnen spelen dan heb je wel een rpobleem om ze alle 4 happy te houden :)

offtopic:
Rene Tanaka uit de gratie geraakt? Ik was zo gewend aan je icoon :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wil inderdaad nog wel eens voor komen bij clubs in Spanje en Italie. Heb er meer over gelezen, maar heb het zelf nog niet meegemaakt. Ik ben te goed denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nog steeds 1.FC Köln :)

Heb een week of twee nauwelijks FM gespeeld, ben gisteren weer begonnen...

De verwachting van zowel supporters als board was 'challenge for the First Division Title', en daar zag het lang naar uit dat dat ging lukken, paar mooie overwinningen op o.a. Bayern Munchen en Werder Bremen, maar door wat langdurige blessures van key-spelers sta ik nu slechts 9e... maar ik zit dan wel in de first knockout round van de UEFA Cup (daar ben ik ingekomen door de Intertoto te winnen).
Leuke chairmans heb je zo in het spel zitten zeg, lekker nutteloos :/ Je kan ze helaas niet ontslaan :P
4 Keepers is toch niet zo'n ramp? Ik zag laatst dat ik er 8 of 9 heb rondlopen :X Alhoewel... als je 4 keepers hebt die alle 4 in je selectie kunnen spelen dan heb je wel een rpobleem om ze alle 4 happy te houden :)
Nou, 1 keeper heb ik nu gestald in de U23's (een van mijn bestaande keepers), dus dat maakt niet zoveel uit. Van een tweede loopt het contract aan het eind van het seizoen af en die wilde ik toch al niet verlengen. Dus een ramp is het allemaal niet, maar toch...

De derde keeper (mijn huidige vaste keus) had ik net zijn contract verlengd (geen spijt van). De nieuwe keeper is wel OK, maar niet noemenswaardig beter dan mijn huidie vaste keus, dus erg nuttig was zijn aankopp imho niet. Gelukkig heeft-ie maar een één-jarig contract...

Edit: wow, één van de aangekochte defenders (Vinicius, een Braziliaanse regen) is wel erg machtig goed... bijna overal 17+ voor de relevante stats. Deze kan ik dus WEL gebruiken... aleen jammer dat-ie wel 80.000 per week cashed...
offtopic:
Rene Tanaka uit de gratie geraakt? Ik was zo gewend aan je icoon :)
Nee, ben sinds kort helemaal verslingerd aan BS:G geraakt, vandaar ;)

[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 10-06-2005 12:13 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
wildhagen schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:56:
aaagh...

Gelukkig heb ik daar niet zo vaak last van:) Welke club manage je op het moment dan?

Ik na wat uitstapjes in Zuid Afrika en Zweden m'n Ajax-savegame maar is opgepakt. Aangezien ik een nogal vreemde baan had bij Holland (manager, maar ik kon geen spelers selecteren, eigenlijk kon ik helemaal niets) heb ik daar ontslag genomen. Niet veel later kwam er een positie vrij bij Portugal. Ik werd gevraagd voor de baan, nog voordat ik solliciteerde:p. Ik wist me via de nog te spelen play-off tegen Turkije makkelijk te plaatsen voor het EK 2008. Het Portugese team is in 2007 minder dan in 2005, maar er moet wat te halen zijn:). Met Nederland ben ik al WK winnaar gewonnen, dus misschien nu met Portugal het EK, dan heb ik eigenlijk elke prijs wel gewonnen, behalve de UEFA cup.

Met Ajax gaat het nog altijd z'n gangetje, al heb ik eigenlijk te veel goede spelers. Ik heb 14 wedstrijden gespeeld in de competitie. 14 gewonnen, 30 voor, 1 tegen. In de CL heb ik in de groepsronde alle punten gepakt met 12 doelpunten voor en ook hier slechts 1tje tegen. Ik heb een arsenaal aan talenten die zich beetje bij beetje ontwikkelen. Vreemd genoeg wil niemand spelers als Roncatto huren, hoe goed hij het doet in het 2e of tijdens invalbeurten in het 1e. Ik heb m'n "vaste" opstelling gewijzigd naar:

GK: Stekelenburg
DL: Maxwell/De Jong (O'Brien)
DR: De Jong (Heitinga)
2x DC: Pasanen/Heitinga/Kruiswijk (S. Oliseh, Vermaelen (Escude))
DMC: Oliseh (O'Brien/van Bommel)
ML: Mitea _/-\o_
MC: v/d Vaart (Vilakazi (van Bommel))
MR: De Ridder/Sneijder (Pienaar)
2x SC: Sonck, Babel, de Ridder (Mosquera, Niedzielan, desnoods de stokoude Bergkamp).

Verder heb ik een reserve elftal met spelers als Grygera, Quansah en een ongelofelijk zooi aan talenten. Het talent dat zich het beste heeft ontwikkelt is denk ik James Ansell. Een MC/R/L met goede stats, hij komt jammergenoeg niet echt uit de verf. Ik heb een 2e elftal dat eigenlijk elk jaar kampioen wordt, maar dat mag ook wel, gezien de (stats van) de spelers. Het enige probleem is dat ik maar 3 wissels per wedstrijd kan gebruiken en maar weinig spelers kan verkopen/verhuren, dus m'n reserve spelers worden boos, sommigen krijgen zelfs "Dislikes you" :(.

Ik kijk nog altijd uit naar een leuke club, misschien ga ik na dit seizoen wel een Engels of Spaans D-Team managen, als er tenminste een leuke club te vinden is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

aaargh... kill! kill! kill!

Nu ben ik dus bankroet... en de board accepteert nu elk aannemelijk bod voor mijn spelers, zonder mij te consulteren om de schulden terug te betalen...

Ben op deze manier van mijn beste 5 spelers al 2 man kwijt voor een schandalig laag bedrag (zouden beiden zeker 10 miljoen per stuk opbrengen, zijn verkocht voor resp 4.5 en 3 miljoen...).

Nu heb ik het dus helemaal gehad met deze game. Ik ga een nieuwe starten... denk dat ik dan begin met de club waar ik 300 meter vandaan woon: RBC Roosendaal :)

Toch lang volgehouden: het is nu maandag 14 april 2014 :)

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 10-06-2005 16:21 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

NEE!!! Niet doen, nu heb je juist een echte challenge! Succes ermee, ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

edit:
ik moet ook even klagen over je icon-change, nu moet ik echt drie keer kijken voordat ik weet wie je bent ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Sherlock op 10-06-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sherlock schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:25:
NEE!!! Niet doen, nu heb je juist een echte challenge! Succes ermee, ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Misschien pik ik de save-game over een tijdje nog wel eens op, ik heb hem wel gesaved, en zal hem voorlopig wel bewaren. Op dit moment heb ik het er even mee gehad iig.

Ik ga nu RBC toch even uit de gevarenzone helpen (hoop ik..).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
Effe kleine update

In mijn tweede seizoen met KVSK zijn we gepromoveerd naar de eerste klasse en we wonnen ook nog eens de belgische beker (spotgemakkelijke loting tot aan de finale ;)). Dit gaf ons als bonus een ticket voor de Euro Cup :) waar we net de groupsfase overleefden om daarna kansloos tegen Schalke 04 onderuit te gaan :).

Het eerste jaar in eerste klasse eindigden we nipt 4de wat recht gaf op een Euro Vase ticket. Op dit moment staan we 2de op 6 punten van de eerste.

Die Euro Vase is echt wel een klote competitie, ze begint ten eerste al zeer vroeg in het seizoen en het brengt niks op kwa recette of prijzengeld, en dan kan je achteraf ook nog eens meedoen aan de voorrondes van de Euro Cup. Maarja we hebben de groupfase nu net overleeft, 5 punten was genoeg om naar de eerste knock out fase te gaan waar we hopelijk Deporitivo kunnen verslaan.

Internationaal hebben we ook weeral eens succes behaald wereldkampioen met Argentinie :) de Confederatie Beker en de Copa America komt er dit seizoen ook nog eens aan :9~ eens zien ofdat we die ook kunnen winnen.

P.S. Peterborough zit na 3 seizoenen nog altijd zonder trainer staan nu ook op de laatste plaats in de Premier League met nog een kern van amper 5 spelers.

[ Voor 7% gewijzigd door KeiFront op 10-06-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Sorry, maar ik moest deze echt even laten zien:
Afbeeldingslocatie: http://img206.echo.cx/img206/4058/gentenaar5ew.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
En zo is het maar net!!

Ik zit nu in mijn vierde seizoen met Piacenza en sta 1ste :? .. Iedere topclub is nog voor de bikkels gegaan. En na de verkoop van weer wat nutteloze spelers uit het 2de en 1ste (7 in totaal) had ik weer een transferbudget van 9 miljoen. Genoeg om Cavenaghi te halen (8,25 mil + 10%) van juve die daar in de reserves zat :? . Heerlijk, na 4 seizoenen misschien al Champions league voetbal. Nu zit ik ook al in de UEFA cup, nadat ik 7de was geworden vorig seizoen. Ben net door de groepsrondes heen, maar nu komt het zware werk pas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update over de game van Ziggy en mij. Hij dus Osasuna en ik Getafe.
Het eerste seizoen zit er op en we zijn nu net begonnen met seizoen 2. Het was een aardig zooitje bij Getafe. Zo had ik meer gehuurde spelers dan eigen speler :D en waren sommige spelers nog de Segunda Division onwaardig. Ook doen wij niet aan jeugd en B elftallen, maar dat deert niet :P.

Uiteindelijk kwam ik met een opstelling waar het volledig middenveld bestond uit gehuurde spelers, een mooie redelijk ervaren aanval wat van ons zelf was en een verdediging wat zo zijn zwakte punten had.

Mijn topspelers van dat seizoen die ik nu nog heb zijn:
Míchel, topscorer van dat seizoen.
Alberto mijn publieksspeler:P.
(ze zijn klikbaar)

Verder had ik dat seizoen veel aan Gallardo (amr) die veel assist gaf en had ik een betrouwbare verdediger van Atletico gehuurd.

De eerste helft van de competitie was zwaar voor Getafe. Lang zo rond de 16e/15e plaats gehangen met momenten dat ik zo onder de streep kon eindigen. Maar op een gegeven moment begon het te lopen en wonnen we de wedstrijden tegen onze concurrenten. Toen zaten we wel save en begon Getafe opeens écht te ballen :9. Al een paar mooie resultaten tegen topclubs behaald en natuurljik 2x winst op Osasuna >:). De beker was wel hopeloos. Volgens mij werden we in de 1e ronde al uitgeschakeld door Murcia (2e div).

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/2Q7F25T0FDV0/p.jpeg

Tijd voor verandering en zekerheid vond ik :). Alle gehuurde spelers verdwenen en dure en/of zwakke spelers werden weg gestuurd uit het zonnige Getafe. Ondertussen aardig wat spelertjes tansfervrij kunnen aantrekken voor het volgend seizoen:
Pablo Sanz, vmc, reserve.
Ricardo Fernandes, mijn spelmaker.
Aléx Fernandez, de steunpilaar op het middenveld.
Pablo García, een jonge amr, jeugdinternational, maar qua stats vind ik het (nog) niks.
Iván Anìa, aml, reserve.
Alessandro Pistone, de eraren man voor de linksbck positie.
Giuseppe Scurto, mijn talentvolle verdediger O+.
Alessandro Vendetti, de opvolger voor mijn huidige keeper.
Albert Riera, de enigste aankoop waarvoor ik heb betaald, maar dat deed ik graag :9~. De man op links, jong én Spanjaard. Een koopje voor 625k.
(sommige zijn wederom klikbaar)
Heb dus vooral Spanjaarden gekocht en wat Italiaantjes. Die kunnen tenminste verdedigen, goede verdedigers zijn lastig te vinden in Spanje.

Enfin, maar 19 selectie spelers, geen jeugd, niks kunnen huren, dus maar hopen op weinig blessures :D. Ik ga iig voor de middenmoot of misschien zelfs intertoto :P.

Stand tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/48QR5G9148VJ/p.jpeg

Ziggy vertelt zijn deel vast wel een keer ;).

Edit:
Volgens mij doen die screenshots het niet meer, kolere upload sites :/.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb me geplaatst met NL voor het WK06.
Ik schrok wel hoe makkelijk het ging, vooral tegen Tsjechie ( 4-1 en 0-0 met een B-elftal )
Geen een keer verloren, slechts een keer gelijk en 3 tegendoelpuntjes.
Ik heb een beetje ala V. Basten gespeeld met talenten en jonge spelers ( Kruiswijk, Janssen, Hofs en nog wat namen die het goed deden in de Eredivisie/Europa )
Nou, hopelijk kom ik ver op het WK, als ik hem niet win, ga ik proberen Europees Kampioen te worden, daarna zie ik wel weer, want die kleine clubs liggen me niet zo goed.
Misschien dat ik een subtopper neem uit Engeland, of misschien een hoogvlieger in een van de Scandinavische landen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook FM 2005, maar bij mij loopt hij altijd na een paar minuten vast, de hele computer eigenlijk. Ik heb van alles geprobeerd; andere patch, firewall uit; internet uit; virusscanner ; anti spyware etc. Maar hij blijft vastlopen. Weet iemand een oplossing?

EDIT: Ook bij de demo loopt ie vast :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:33

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Tsja, moeilijk te zeggen... Wat voor specs heb je? Hoeveel competities draai je? Check je temperaturen en voltlijnen, scan op virussen/spyware, scan met HiJackThis.
Weet je zeker dat-ie vastloopt en niet gewoon aan het rekenen is? Wij kunnen natuurlijk zo niet een antwoord geven met 'hij loopt vast', freezt-ie? Geeft-ie een error?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk het eerste volledige seizoen (2009-2010) met vitesse afgerond na mijn succesperiode bij dordrecht.

Na een geweldig seizoen ben ik uiteindelijk op de 4e plaats geëindigd. Terwijl mijn bestuur een positie in de middenmoot verwachte. Komend seizoen gaan we dus de UEFA Cup onveilig maken. De loting is nog niet bekend, maar ik hoop de poule door te komen.

Mijn grootste succes van het seizoen was echter de Amstel Cup. In de finale werd Ajax met 4-1 van de mat gespeeld. Dus de eerste prijs is binnen en ik ben er vrij zeker van dat het niet de laatste is.

Als versterking voor volgend seizoen ben ik bezig om Quincy naar Arnhem te halen. Tot mijn grote verbazing speelt hij in de Eerste Divisie bij ADO. Hij heeft een ontsnappingsclausule van 5.5m maar dat ligt boven mijn transferbudget. Daarnaast moet ik ook nog 4m bezuinigen op mij lonen. Daar zitten nog een aantal duren aflopende contracten bij, dus qua lonen komt het wel goed.

Dan nog een aantal opmerkelijke gebeurtenissen dit seizoen. De CL-halve finales werden bevolkt door Engelse clubs (Liverpool, Chelsea, Man U en Arsenal). Verder was de WK-finale Roemenie – Paraguay met als overwinnaar Roemenie. Nederland kwam op het oog makkelijke poule niet door.

Verder prijst Co Adriaanse zijn collega Ronald Koeman :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een voorbeeld dat de mensen achter het spel het regelmatig goed hebben in het waarderen van sommige spelers. Op het WK onder 20 vallen zo veel spelers te zien die ik natuurlijk al lang zelf had ontdenkt en een plaatsje had gegeven in mijn sterrenteam van Espanyol. Zo ook de befaamde Freddy Guarin, die van mij altijd van afstand mag schieten. En wat blijkt deze Colombiaan (met een 20 voor afstandschoten) kan het ook nog fantastisch in het echt: Zie http://www.nos.nl/noswktot20/dagoverzicht/samenvattingen.html en bekijk dan de samenvatting van italie tegen colombia en bekijk vooral de laatste secondes... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog maar eens opnieuw begonnen met Standard Luik.
Eerste seizoen staat altijd in het teken van opkuis selectie & geld vrijmaken voor enkele transfers. Maar m'n motto blijft toch ... na seizoen 1 heel wat spelers op free transfer halen en meteen doorverkopen voor 1 à 2 miljoen. Ik blijf het een schitterende manier vinden om transferbudget vrij te maken. Alleen zijn die spelers net iets minder goed gezind ... beloof hen veel, mogen effe meespelen en dan de transferlijst op. Wel vreemd dat dat echt gaat in het spel want denk niet dat dit in het echt mogelijk is.

Bon, eerste seizoen 3de geeindigd en beker van belgië gewonnen en dus uefacup gehaald. In het eerste seizoen trouwens nog voor de poules van de uefa cup uitgeschakeld door schalke 04 met 3-2 on aggregate. Het tweede jaar moest ik door het behalen van de bekerfinale zelfs nog een ronde eerder de europese wei in ... Hapoel met droge 5-0 aan de kant gezet. Nu in de eerste ronde (de rond voor de poules) Thuis 4-0 gewonnen van Panionos of zoiets. Dit jaar haal ik de poules dus wellicht wel.

Ondertussen heb ik zo goed gekuist in de selectie dat het transferbudget redelijk OK is en heb met enkele gerichte aankopen toch redelijk wat spelerspotentieel. Zo blijven Milan Rapaic, Sergio Conçeicao, Lebohang Mokoena & Freddy Guarin toch de spelers met de grootste meerwaarde.

Heb daarnaast Sambegou Bangoura verkocht voor 3.1 miljoen en Fenerbahçe had 4.4 miljoen veil voor Vedran Runje. Heb Erwin Lemmens & Akinfeev als free transfer vervangers gehaald. Voorin heb ik ook free transfer Kevin Vandenbergh als vervanger van Bangoura gehaald.

En last but not least, eveneens free transfer, Akin Serhat. In het echt een contract getekend bij Anderlecht, maar in FM bij Standard en die kerel weet verdorie het doel staan. Hij houdt momenteel Lebohang Mokoena uit de basiself.

Ik speel als volgt

Erwin Lemmens
Hreidarsson - Onyewu - Dragutinovic - Deflandre
Conçeicao - Guarin - Vilakazi - Rapaic
Serhat - Wamberto

bankzitters zijn
GK : Turnbull (wordt binnen een half jaar vervangen door Akinfeev)
DL/ML/FC : Gonzague Vandooren
AMRC : Jonathan Walasiak
DMRC : Laurent Gomez
ML : Rodrigo Tello
SC : Kevin Vandenbergh
SC : Cedric Roussel

Meer updates over het tweede seizoen kan je binnenkort verwachten

Heeft nog iemand een ideetje voor een goeie DL & DR die betaalbaar zijn. Wil redelijk jonge spelers want Hreidarsson & Deflandre zitten in de 30. En heb niet veel wisselmogelijkheden achteraan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
En dan klagen mensen dat ze geen geld hebben :/

QUB, kampioen geworden in de Noord-Ierse 2e divisie, prijzengeld? € 2.000,- _O_ Nu lekker door naar de 1e Divisie, daar krijg je potdomme TV geld :Y) € 4.000,- voor 1 seizoen _O_ Geld voor versterkingen is er niet, ik zit al boven mijn salarisbudget en ik moet van het bestuur een middenmootplaats halen.
Makkie :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lol, Noord-Ierland heb ik ook idd nog eens een blauwe maandag in gespeeld (weet niet eens meer met welke club, East-<nogwat> iig).

Je speelt maar erg weinig competitie-wedstrijden (zijn maar een paar clubs), maar ze hebben wel 4 of 5 verschillende soorten Cups of andere soorten leagues ofzo...

Wel grappige league dus. Jammer dat mijn savegame toen niet meer bruikbaar was (nieuwe patch destijds).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik spaar Seedorfs bij Charlton :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60616/full.jpg

Dit zijn de 3 besten in het spel atm :)
/edit
Ben ik zo sterk?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60636/thumb.jpg

:X Okee, was een oefenwedstrijd maar toch.

[ Voor 41% gewijzigd door King Nothing op 13-06-2005 20:11 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Altijd leuk wanneer een manager zegt dat hij denkt dat je geen kampioen wordt met je team als je de titel al hebt binnengehaald :+

[ Voor 99% gewijzigd door BoB_HenK op 13-06-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
BoB_HenK schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:21:
Altijd leuk wanneer een manager zegt dat hij denkt dat je geen kampioen wordt met je team als je de titel al hebt binnengehaald :+
:D

Toch nog een prijs gewonnen die ik nog niet had, de Olympische voetbaltitel met Nederland onder 23 :) 6 Wedstrijden gespeeld, 5 winst, 1 gelijk (laatste poulewedstrijd, ik was al zeker van de 1e plaats) 11 voor en 0 tegen :)
Tussendoor nog "even" de Europeese Supercup gewonnen. Tot de 80e minuut ging Charlton gelijk op aan Juventus, toen was mijn lieve spits er flauw van en binnen 8 minuten was het 4-0 8)7 2x Arts dacht ik en de anderen kwamen van Seedorfs. Frank Seedorf is echt fucking goed _O_ Loopt 1 op 1 in de competitie en staat dik bovenaan met het gemiddelde cijfert over het hele seizoen :)
Ik ben echt goed als clubmanagert 8)
Charlton: 1e, 6-16 (17-4)
Stafford: 1e, 5-15 (13-2)
QUB: 1e, 7-19 (18-5)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Aangezien ik altijd slecht ben geweest met Heracles ben ik net een nieuwe game gestart. Nauwelijks écht goede nieuwe spelers kunnen aantrekken (veelal net voor m'n neus weggekaapt), een slechte voorbereiding, alleen een enigzins noemenswaardige 0-0 uit tegen Vitesse, moet ik in de 1e ronde tegen Eindhoven, win ik uit met 0-10 8)7 Eerst dacht ik dat ik misschien tegen amateurs uit Eindhoven speelde, maar dat is dus niet het geval. Het leuke is dat ik m'n eerste competitiewedstrijd zodirect ook tegen Eindhoven moet spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik dan ook maar mijn verhaal vertellen....

Eerst begonnen met Dordrecht (via het zonder club beginnen en dan tekenen). Begon allemaal best aardig. Helaas geen geld voor transfers dus maar zitten sleutelen aan de training. Meteen maar een extra middenvelder uit de U21's gehaald en begonnen.

Het hele seizoen ging het redelijk tot goed. Ik ben in de kwartfinale gestrand in de Amstel Cup en ben 1e geworden in de competitie. Meteen gepromoveerd en het geld stroomde binnnen (tv-rechten etc.) Dit was dus een meevaller, alleen het nadeel was dat ik van mijn bestuur nog steeds geen hoge lonen mocht geven. Gevolg: Alle goede spelers lopen weg :(:(. Met het geld ook geen noemenswaardig iemand weten te kopen en dus maar ontslag genomen.

Toen een tijdje niet gespeeld en begonnen met Heerenveen. Na wat zoeken freddy guarin gekocht voor 1,9 miljoen. Verder heeft Heerenveen best een redelijk team en ik heb nu de eerste competitiehelft afgesloten. Guarin is inmiddels 7 miljoen waard en ik heb Bruggink voor 6,5 miljoen weten te verkopen. Hij was wel een goede speler maar wist het goal niet echt te vinden. Het voor het geld wat hij heeft opgebracht Lehobang Mokoena gekocht die meteen tijdens zijn debuut 2 doelpunten erin prikte. Ook de ontevreden Hans Vonk bij Ajax weggehaald maar die komt pas op 2 juli naar mij en dit valt nog af te ketsen. Ik sta nu overigens tweede en ben voorbij de groepswedstrijden in de UEFA Cup. Helaas moet ik wel tegen Valencia :( en is ook Ajax amper meer in te halen. Maar volgend seizoen moet het allemaal wel net te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:27
Vander Borre is goed, 16 jaar. helaas kan ik hem met sparta niet betalen, die 1,1 mlj opleidingskosten zijn iets te hoog.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.