Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Silverline schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 05:11:
Er is een manier om het camera-CLICK geluid uit te zetten!
En om een SMS-ringtone ZELF in te stellen..

Het programma heet *******
Een verschrikkelijk groot nadeel: het kost knaken.

Iemand hier meer over gehoord of ervaring????
Ja, ik heb er van gehoord.

Het schijnt dat je door het posten van links daarheen een officiele waarschuwing kan krijgen

Ik zou `m dan ook maar weg halen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:53:
Ik heb het e.e.a. gezocht binnen de GOT-Find,maar k kan niet echt een antwoord vinden op mijn volgende vraag. vandaar dat ik hem maar hier post .

Met enige regelmaat wordt ik opgebeld door irritant persoon. soort van stalker zullen we er maar van maken. Kan ik een nummer blokkeren in mijn K700i. Dat de persoon me wel opbelt,maar dat ik daar niet meer voor lastig gevallen wordt.
Iemand suggesties hoe ik een dergelijke blokkering kan instellen, of dat het uberhaupt kan ..en evenetueel een linkje oid.
Ik heb al de handleiding van de K700i doorgebladerd,maar daar kan ik niet voor de volle 100% uit naar voren toveren hoe het nou / of het nou gedaan kan worden.
Het is niet direct een oplossing voor je probleem, maar je zou eens kunnen kijken bij de profielinstellingen. Daar is een optie 'Accepteer gesprekken'. Je kan daar aangeven dat je alle bellers accepteert, je kan een lijst maken die je accepteert en je kan kiezen voor Geen bellers.
Dit is dus eigenlijk een beetje de andere kant op dan jij wil, maar misschien dat het werkt om zo'n lijst te maken met gewoon je hele telefoonboek erin, en dan uiteraard niet het nummer van je 'stalker'. Als een gesprek niet geaccepteerd wordt krijg je de ingesprekstoon.
Als je dat gewoon een paar dagen zo instelt kan je weliswaar geen gesprekken ontvangen van mensen die je niet in je telefoonboek hebt staan, maar ik denk dat je stalker na 5x ingesprek het niet veel vaker meer zal proberen..

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Hey ff een vraagje. Ik vraag me af of er een java applicatie is om een video (music video) fullscreen te bekijken. Ik heb al erg veel gezocht maar heb echt nix kunnen vinden. Hebben jullie mss een link (legaal natuurlijk) om zo'n progje te downen. Dat zou wel erg tof zijn iig.

Alvast bedankt

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de SE update service weer uit de lucht ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Amiet01 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:09:
Hey ff een vraagje. Ik vraag me af of er een java applicatie is om een video (music video) fullscreen te bekijken. Ik heb al erg veel gezocht maar heb echt nix kunnen vinden. Hebben jullie mss een link (legaal natuurlijk) om zo'n progje te downen. Dat zou wel erg tof zijn iig.

Alvast bedankt
Daar wordt volgens mij al naar gezocht sinds de SE K700i uit is
Nobody has got it en ik denk dat er ook nooit zoiets zal komen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn K700 is 4 maand oud en sinds vandaag officiëel kapot. Als ik een gesprek heb dan hoor ik mijzelf in echo.
Vrijdag naar een Service Point, maar ik vrees het ergste (een aantal maanden kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

----Verkeerd forum ----
mijn excuses

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, heb deze telefoon maandag gehaald en heb er sinds vandaag een probleem ermee. Voorheen werkte bluetooth perfect (dwz, themes / mp3's / foto's) overzetten ging gewoon goed. Maar vandaag kan mijn pc geen connectie meer krijgen met de telefoon.

Ik gebruik XTND Connect Blue Manager, en zelfs Float's Mobile Agent. Het XTND progje (wat bij mijn BT Dongle zat, die overigens geleverd werd bij een Samsung SGH-D500) herkent de telefoon, maar zodra ik connectie probeer te maken krijg ik de foutmelding "Unable or not allowed to browse this device". Float's Mobile Agent blijft zelfs haken op 'searching'.

En ja, bluetooth staat op de telefoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 08:39
djidee schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:20:
Heb de K700i (wat doe ik anders hier) WinSP2, en sitecom software + dongle, na veel geklooi eindelijk voor elkaar gekregen, maar nou komt het volgende: Ik heb de sitecom boel eindelijk werkend, file transfer enzo, en nu kan ik niet meer externe besturing (hid) doen, wat met de windows drivers wel wil..... Hoe krijg ik dat nou weer voorelkaar?? Iemand het al gelukt?

Drivers die ik atm heb van sitecom is 1.3.2.7, die nieuwe op de site 3. nog wat kreeg ik niet aan de gang...
je zou is kunnen proberen om je telefoon via je pc toe te voegen aan mijn apparaten i.p.v. andersom
suc6

p.s. wel ff eerst bijden verwijderen uit de lijst met mijn apparaten

animus maximum donatum atque maximum punium est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:07:
ik wil misschien ook de k700i gaan kopen, met het orange prepaid pakket, aangezien ik nog een lopend abbo heb en de tel zo niet te duur is.

maar weet iemand of de k700i met orange simlocked is?

nog een vraagje, ik las op mobile-review.com ook dat je geen playlists kunt maken voor mp3tjes,

als ik er bv 15 opzet( geruceerde grootte en kwaliteit) kan ik die dan op geen een manier achter elkaar laten afspelen?
weet niet of het helpt maar er zit een random functie op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:36:
ik kan een K700i kopen voor 120euro incl tasje, speakers (?) en autolader etc
goeie koop of niet?
(wel nieuwstaat dus geen krassen oid)
voor 150 had je een nieuwe bij kijkshop wel branded maar moet je zelf beslissen wat je belangrijk vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:24:
Wie kan mij helpen met het volgende probleem:

Ik ben al een paar dagen druk aan het zoeken naar de instellingen van mijn K700i. Deze moet dus via Bluetooth en met TomTom Navigator 5 via GPRS verbinding verkeersinfo op kunnen halen. Hiervoor heb ik bij het navigatiesysteem van TomTom een maand de tijd om uit te proberen hoe dit bevalt. Mijn PDA is een HP HX4700.

Nu moet volgens mij de telefoon via GPRS verbinding maken om regelmatig de verkeersinformatie op te halen, als ik het goed begrepen heb is dit een manier van communicatie waarbij alleen betaald wordt voor de verzonden data en dus niet voor de tijd dat de lijn in gebruik is.

Het probleem is dat ik nu bij instellen van deze service een constante verbinding krijg, de telefoon wordt dat als modem gebruikt en gaat via mijn internettoegang de info ophalen en daarna blijft de lijn dus in gebruik, dit kost geld.

Ik heb in dit forum druk gezocht naar een topic waarin dit terug te vinden was, maar kan er niets van vinden. Wie kan mij helpen, hoe schakel ik GPRS in, ikzelf dacht bij verbindingen en datacomm. maar kan niet vinden hoe ik deze inschakel.

Het toestel wat ik gebruik is oorspronkelijk Vodafone, ik heb zelf een abonnement van KPN mobile, over Vodafone toestellen heb ik hier ook al heel veel gelezen. GPRS heeft in het begin even gewerkt, maar nu dus niet meer, kortom help.............!!!!

Ik heb ook geen idee of er een update op mijn toestel gedaan moet worden, zo ja ben ik dan alles kwijt wat erop zit (dit heb ik met mij PDA ook al eens gehad namelijk). Ik geloof dat er in Spijkenisse een zaak zit die dit zou kunnen doen, iemand ervaring hiermee?

Ik hoor graag jullie reactie.

Martin

PS, niet om te slijmen maar voor de rest vindt ik dit forum geweldig, heel veel info waar je wat aan hebt, alleen door de grote hoeveelheid soms moeilijk zoeken.
idd goed topic bij firm. update ben je geen besetanden kwijt maar doet internet het wel gewoon anders zou je kpn is moeten bellen voor de juiste instellingen of je dealer suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yow
ik heb dit toestel ook vandaag gekocht maar hoe moet je zoomen met de cam.???
in het boeke staat dat je de joystick omhoog moet duwen maar er gebeurd bij mij dan niks ??:/

edit/ ben er net achter dat ik wel 2x kan inzoomen met de videofuntie maar ik kan niet inzoomen met de camera funtie....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:56:
Yow
ik heb dit toestel ook vandaag gekocht maar hoe moet je zoomen met de cam.???
in het boeke staat dat je de joystick omhoog moet duwen maar er gebeurd bij mij dan niks ??:/

edit/ ben er net achter dat ik wel 2x kan inzoomen met de videofuntie maar ik kan niet inzoomen met de camera funtie....
Dan moet je dat eens proberen terwijl je toets 1 vasthoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe bedoel je ik snap je niet ??

Welke toets dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Op 640*480 kan je niet inzoomen, daarvoor zal je je resolutie moeten terugschroeven met de 1-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 20:30:
hoe bedoel je ik snap je niet ??

Welke toets dan ?
Als je in camera-modus zit, kan je met 1 je resolutie instellen, en als je niet de maximum resolutie hebt ingesteld kan je door 1 vast te houden en dan met je joystick omhoog of omlaag te bewegen de zoom veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

severline, zou je mij dit kunnen mailen waar ik dit kan vinden voor dat camera geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Net iets nieuw ontdekt dat ik niet wist : als je bij een mp3 je joystick naar rechts drukt, spoelt hij door.
Dat wist ik niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand me een link kunnen mailen naar dat programma om dat geluid van camera af te zetten! dit moet ik echt hebben! en ik denkt dat iedereen hier wel op wachte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey heb je de link al ik wil hem ook plzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Aangezien die tool veel dingen kan die we hier niet willen zien op het forum, hierbij direct de waarschuwing dat verder requesten / posten ervan een Officiele Waarschuwing oplevert.

[ Voor 4% gewijzigd door Xandrios op 05-08-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 18:40:
zou iemand me een link kunnen mailen naar dat programma om dat geluid van camera af te zetten! dit moet ik echt hebben! en ik denkt dat iedereen hier wel op wachte!
Waarom is het zo belangrijk dat je dat shutter geluid kunt uitzetten?wil je soms ongemerkt foto's trekken ofzo?
En daarbij, als je echt wil, kan je een foto trekken zonder geluid, gewoon naar een nummer bellen ( voicemail ofzo ) en terwijl je belt, druk je op de knop voor een foto te nemen, en als je dan een foto trekt, is hij zonder geluid.
Ik weet het, stomme manier, maar zo gaat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor mijn K700i een Nokia bluetooth headset (HS-21W) gekocht en dacht aanvankelijk dat alles goed werkte. Ik kan er mee bellen, ook met voicedialing. Alleen het aannemen van gesprekken lukt niet, als mijn telefoon over gaat en ik op de headset op het knopje drukt om het gesprek aan te nemen dan springt de telefoon gelijk door naar mijn voicemail. Degene die belt krijgt gelijk te horen dat mijn telefoon niet bereikbaar is en dat hij een boodschap kan achterlaten.

Ik ben al druk in de handleiding van Sony en Nokia aan het zoeken geweest maar kan niets vinden, evenals op dit forum. Kan iemand mij helpen, heeft iemand ervaring met dit probleem.

De telefoon is oorspronkelijk door Vodafone geleverd maar ik gebruik hem nu met een abonnement van KPN. Kan het updaten met nieuwe firmware een oplossing zijn? Ik kreeg onlangs van support van Sony Ericsson het advies om dit via hun website met een speciale kabel te doen, maar ik had begrepen dat dit met Vodafone geleverde toestellen niet mogelijk was, of is dit inmiddels anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:27:

De telefoon is oorspronkelijk door Vodafone geleverd maar ik gebruik hem nu met een abonnement van KPN. Kan het updaten met nieuwe firmware een oplossing zijn? Ik kreeg onlangs van support van Sony Ericsson het advies om dit via hun website met een speciale kabel te doen, maar ik had begrepen dat dit met Vodafone geleverde toestellen niet mogelijk was, of is dit inmiddels anders?
wanneer je telefoon branded is kun je idd niet je firmware updaten met de se firmware. maar aangezien je nu via kpn belt denk ik niet dat dit het geval is. maar eigenlijk denk ik neit dat een u[date help maar het is bijna altijd beter om te updaten.
wat ik me voor kan stellen dat het probleem is, is dat je misschien automatisch aannemen aan hebt staan en als je dan op dat knopje drukt weigert ie um. moet in de bleutooth assesoire instellingen is nakijken. suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar eens ook geprobeerd om een thema te maken, en voor een first try is die goed gelukt moet ik zeggen.

The Wind Waker
Overigens ideaal met 'The Legendary Hero' als ringtone, die ik aan jullie helaas niet mag geven.

Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/4315/preview3da.th.jpg

Download

Niet via WAP beschikbaar, gewoon downloaden en naar je telefoon uploaden via bluetooth / IR / e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
SimonMc schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:52:
[...]

Waarom is het zo belangrijk dat je dat shutter geluid kunt uitzetten?wil je soms ongemerkt foto's trekken ofzo?
En daarbij, als je echt wil, kan je een foto trekken zonder geluid, gewoon naar een nummer bellen ( voicemail ofzo ) en terwijl je belt, druk je op de knop voor een foto te nemen, en als je dan een foto trekt, is hij zonder geluid.
Ik weet het, stomme manier, maar zo gaat het wel.
dat werkt niet bij alle K700i's

had vriend van mij laatst ook geprobeerd omdat ik het met de K750i wel kon.

Maar helaas voor sommige k700i's ;)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon nu sinds September vorig jaar, ben er over het algemeen tevreden over. Alleen begint hij kuren te krijgen met de joystick, ik kan momenteel niet meer naar RECHTS en naar BOVEN met dat ding, erg lullig.

En verder heb ik al heel lang problemen met het telefoonboek. Hij geeft vaker bij alle nummer het eerste telefoonnummer dat ik in me lijst heb staan aan. Erg vervelend dus als je een nummer snel moeten weten en via een vaste lijn gaat bellen ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:34:
Ik heb de telefoon nu sinds September vorig jaar, ben er over het algemeen tevreden over. Alleen begint hij kuren te krijgen met de joystick, ik kan momenteel niet meer naar RECHTS en naar BOVEN met dat ding, erg lullig.

En verder heb ik al heel lang problemen met het telefoonboek. Hij geeft vaker bij alle nummer het eerste telefoonnummer dat ik in me lijst heb staan aan. Erg vervelend dus als je een nummer snel moeten weten en via een vaste lijn gaat bellen ofzo....
Als ik jou was zou ik eens een software update doen ervan ;) Dat van de telefoon nummers is in ieder geval een bekend probleem bij oudere firmware's. Het updaten is overigens gratis tot een jaar na aankoop mits je de bon nog hebt.

En dan maak je tevens ook ff de Joystick schoon met een tandenstoker, gewoon rondom bewegen, zoveel mogelijk rotzooi eruit proberen te krijgen, en dan evt. nog even erin blazen. Mijn joystick heeft een tijdje kuren gehad met rechts en beneden... schoongemaakt, en hij werkt weer als nieuw ;)... achja, over 12 maanden een nieuwe uitzoeken :Y) .

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Ik heb een SE K700i, en die is in het water gevallen. Nu doet mijn telefoon het ondertussen alweer maar mijn scherm niet helemaal goed. Deze heeft nog wel beeld maar zéér donker, net of de leds in het scherm niet branden.
----Heeft iemand tips om dit probleem op te lossen???
----En algemene tips bij waterschade???

P.S. heb geen garantie meer voor de slimbo's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Tja lastig met waterschade. Je kan proberen de telefoon nog eens extra te laten drogen, even openmaken en dan laten drogen, maar ben bang dat idd de verlichting van het scherm gewoon kapot is. Of (laten) repareren, of nieuwe phone denk ik.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een paar vraagjes die ik nog niet ben tegengekomen:

-Hoe is de kwaliteit van de fm-radio? (ik reis dagelijks met de trein, dus ik wil er daar ook van genieten)
-Wat zijn de veranderingen die orange in de telefoon heeft aangebracht? Zijn er bijvoorbeeld oranje menutjes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:32:
-Wat zijn de veranderingen die orange in de telefoon heeft aangebracht? Zijn er bijvoorbeeld oranje menutjes ofzo?
Je hebt bepaalde dingen niet, zoals My Friends, layout van je menu is anders (sommige dingen mis je zoals Sony Ericsson menu optie), je kunt niet instellen wat je joystick moet doen als je hem in een van de vier richtingen beweeg (kan je instellen unbranded K700i maar is dus voor gedefineerd bij Orange) en het menu is een stuk trager naar mijn mening dan bij de unbranden.

Er is vast nog meer dan dit maar goed...dit is al wat ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Graham op 09-08-2005 23:59 . Reden: <enter> ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Even een paar vraagjes die ik nog niet ben tegengekomen:

-Hoe is de kwaliteit van de fm-radio? (ik reis dagelijks met de trein, dus ik wil er daar ook van genieten)
hoi de kwaliteit van de fm radio is op zich wel goed maar hij schakelt niet (zoals auto radio's) over van de ene op de andere frequentie. dus als je bijv naar 538 luisteryt en je gaat van arnhem naar amsterdam moet je hem na een tijd je zelf van 102.4 naaar 102.1 bijstellen verder heb je 20 voorkeursstations geen rds :P en dat was het en oohjaa op de een of andere manier kan het volume van de radio stukken harder dan bij mp3's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn joystick deed het af en toe ook niet: opgestuurd met met 12 dagen had ik m terug, gefixed en wel. Gewoon garantie via de BelCompany waar hij gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 23:58:
[...]

Je hebt bepaalde dingen niet, zoals My Friends, layout van je menu is anders (sommige dingen mis je zoals Sony Ericsson menu optie), je kunt niet instellen wat je joystick moet doen als je hem in een van de vier richtingen beweeg (kan je instellen unbranded K700i maar is dus voor gedefineerd bij Orange) en het menu is een stuk trager naar mijn mening dan bij de unbranden.

Er is vast nog meer dan dit maar goed...dit is al wat ;)
Wat bedoel je met " layout van je menu is anders"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je 'Orange World' en 'Orange Downloads' als menuopties hebt ipv twee andere dingen. Die twee andere dingen week zo niet aangezien ik ook een branded versie heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring op de trein is dat de ontvangst enkel goed is als je in een station stilstaat. Als de trein rijdt is het zeer lastig om een heldere klank te behouden. Het draadje van je oortjes bij de ruit houden helpt soms.
Om deze reden ga ik mij binnenkort een pocket DAB radio aanschaffen aangezien ik volgend academiejaar dagelijks op de trein ga zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:30:
[...]

Mijn ervaring op de trein is dat de ontvangst enkel goed is als je in een station stilstaat. Als de trein rijdt is het zeer lastig om een heldere klank te behouden. Het draadje van je oortjes bij de ruit houden helpt soms.
Om deze reden ga ik mij binnenkort een pocket DAB radio aanschaffen aangezien ik volgend academiejaar dagelijks op de trein ga zitten.
Maar je blijft de zender wel op een "redelijk" niveau horen?

• jozejas
ik vind dat de kwaliteit altijd op een redelijk niveau blijft horen maar zoiets is persoonlijk maar er is cker goed naar te luisteren maar anders zoek je iemand met k700i en probeer je het is

Verwijderd

jozejas schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:19:
ik vind dat de kwaliteit altijd op een redelijk niveau blijft horen maar zoiets is persoonlijk maar er is cker goed naar te luisteren maar anders zoek je iemand met k700i en probeer je het is
Qua geluid ben ik niet zoveel eisend. Als ik maar "gewoon" kan luisteren en het geluid niet al te erg ruist ben ik al tevreden :)

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
K750i heeft wel RDS :)

vanpeltje

Verwijderd

Heb vandaag (11-08) m'n K700i (met R2AE033) ge-update, maar nu knippert m'n display zwart/wit & zie maar even m'n achtergrond etc. en dan weer knipperen..... ;(
Deze update ging super net als de vorige keer (R2AA003 naar R2AE033) totdat ik nu m'n SIM-pin had ingevoerd.
Recovery via de update service werkt niet (communicatie fout) & de normale doet het nog wel (zegt inmiddels wel dat m'n K700i up-to-date is) maar geeft uiteindelijk geen verbetering..!
Iemand al ervaring met R2AL029...? (Wat ik dus denk dat er nu inmiddels in staat)

Let me know!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:36:
[...]

Maar je blijft de zender wel op een "redelijk" niveau horen?
Niet altijd, maar het hangt ook af van het type trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk mogelijk om een keycord te bevestigen aan een K700i?

Bij mijn vorige telefoon had ik dat wel..... soms was dat wel makkelijk. Maar ik zie er eigenlijk nergens een mogelijkheid voor zitten zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De huidige Firmware is geen R2AL029 maar de engelstalige R2AY004!!
Kon namelijk nog in het service menu komen >:)
Heb via de SE Support de dichtsbijzijnde SE Flashpoints gekregen, dus daar ga ik binnenkort maar ff langs..!!
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:54:
Heb vandaag (11-08) m'n K700i (met R2AE033) ge-update, maar nu knippert m'n display zwart/wit & zie maar even m'n achtergrond etc. en dan weer knipperen..... ;(
Deze update ging super net als de vorige keer (R2AA003 naar R2AE033) totdat ik nu m'n SIM-pin had ingevoerd.
Recovery via de update service werkt niet (communicatie fout) & de normale doet het nog wel (zegt inmiddels wel dat m'n K700i up-to-date is) maar geeft uiteindelijk geen verbetering..!
Iemand al ervaring met R2AL029...? (Wat ik dus denk dat er nu inmiddels in staat)

Let me know!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:36:
Is het eigenlijk mogelijk om een keycord te bevestigen aan een K700i?

Bij mijn vorige telefoon had ik dat wel..... soms was dat wel makkelijk. Maar ik zie er eigenlijk nergens een mogelijkheid voor zitten zegmaar.
Yup aan de onderkant, batterijklepje eraf schuiven, dan kun je hem erin klikken, batterijklepje erop en hij komt gegarandeerd niet meer los ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ook een K700i besteld.. mijn T630 is helaas stuk gegaan dus vandaar.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vertelde een week of 2 geleden over mijn defecte K700i. Wel blijkbaar was die niet zo defect als ik vermoede, maar ik heb hem toch naar een Service Point gebracht om hem te laten flashen.
Vreemd genoeg wilden ze het niet doen terwijl ik erbij was en ze gingen mij de volgende dag tenlaatste opbellen. Dat deden ze niet dus heb ik zelf gebeld en op dat moment waren ze ermee bezig. Een paar uur later kreeg ik telefoon om mij te melden dat mijn K700i niet meer wou booten en dat ze hem naar SE zouden opsturen.
Ik hoop dat het goed afloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Hoeveel kost een upgrade als je foon ouder is als een jaar?ik hoorde net van vriendin €63 zij wilde haar T610 van de laatste software voorzien,maar ze schrok wel van de prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:27:
Hoeveel kost een upgrade als je foon ouder is als een jaar?ik hoorde net van vriendin €63 zij wilde haar T610 van de laatste software voorzien,maar ze schrok wel van de prijs!
De Service points mogen zelf de prijs bepalen als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:36
zit hier ook met een probleempje,

heb eveneens bijna een jaar mijn k700, maar begint ook zijn kuren te vertonen, tijdens het aanschakelen van de GSM blijft hij hangen bij netwerk zoeken.

nuja binnen gedaan, software update, blablabla, -> ik gebruik die gsm terug een week, en terug hetzelfde probleem, terwijl de nieuwste firmware erop staat, nu is hij terug 4 weken binnen, en dit blijft maar duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie
  • Laatst online: 08-09 10:27

Tennie

Music Comes in Silver Pills

Is er ook een programma zodat ik met de bluetooth verbinding de mappen in de telefoon kan verkennen?

nu moet ik namelijk steeds 1 voor 1 de foto's en filmpjes naar de pc verzenden, erg irritant en het kost nogal wat tijd.

Ik wil dus meerdere bestanden kunnen halen van de telefoon...

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er toevallig iemand of R2AY004 de laatste firmware versie is?
Ik heb vandaag mijn GSM terug gekregen na een herstelling met deze versie er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
--haste-- schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:59:
Is er ook een programma zodat ik met de bluetooth verbinding de mappen in de telefoon kan verkennen?

nu moet ik namelijk steeds 1 voor 1 de foto's en filmpjes naar de pc verzenden, erg irritant en het kost nogal wat tijd.

met fma(zie startpost) of se filemanager kun je bladeren maar ik weet niet of je meerdere tegelijk kunt sturen suc6

• NLuna
Iemand ervaring met de shop Telecom4u.nl?

Heb mijn K700i daar Zaterdag al besteld, maar het is nu Donderdag.. nog steeds niks binnengehad. Duurt het wel vaker zo lang?

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Hey, ik ben op zoek naar een verjaardagskalender applicatie voor de K700i.
Vind het zo ambetant dat die kalender zo basic is. bij men nokia kon ik verjaardagen invoeren.

Iemand die me kan helpen ? Op google vindt ik enkel fora waar ze zeggen dat het niet gaat en spullen waar je em moet kopen.

Een beetje verlies heb je altijd...

• jozejas
PeGys schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:44:
Vind het zo ambetant dat die kalender zo basic is. bij men nokia kon ik verjaardagen invoeren.

Iemand die me kan helpen ? Op google vindt ik enkel fora waar ze zeggen dat het niet gaat en spullen waar je em moet kopen.
geen idee bij k750i kun je ze bij je contact invoeren. maar wat is er mis met de kalender of gewoon een herinnering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

--haste-- schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:59:

ik doe t gewoon met windows xp? (misschien sp2)
dongle erin, k700i taal even op engels zetten, rechtsonder naast de klok quick connect,ftp file transfer, en je kunt gewoon bladeren in alle mappen Pictures/Videos/Sounds/Games
en alles selecteren en kopieren
PeGys schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:44:

getjar.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

NLuna schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:16:
Iemand ervaring met de shop Telecom4u.nl?

Heb mijn K700i daar Zaterdag al besteld, maar het is nu Donderdag.. nog steeds niks binnengehad. Duurt het wel vaker zo lang?
ik had mijne in mei op maandag avond (23) bestel telecom4u kreeg het volgens eigezeggen de 27ste binnen, dus ging het vrijdag met de post mee, maar omdat ik het onder rembours had laten verzenden kreeg ik hem ipv zaterdag maandag.
gooi er anders een mailtje tegen aan, toen ik dat deed kreeg ik keurig te horen wanneer zij hem binnen kregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Dus jij was ook diegene die dat bij de Shop Survey had neergezet? Was ook iemand die had K700 besteld, en maandag besteld. En precies maandag erna binnen..

Nou laten we hopen dat die van mij ook op de Maandag binnen is :)

Anders ga ik idd ff mailen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

NLuna schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:15:
Dus jij was ook diegene die dat bij de Shop Survey had neergezet? Was ook iemand die had K700 besteld, en maandag besteld. En precies maandag erna binnen..

Nou laten we hopen dat die van mij ook op de Maandag binnen is :)

Anders ga ik idd ff mailen..
inderdaad, ze mailde snel terug en vriendelijk, ik ben goed te spreken over telecom4u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer al een paar weken de firmware van m'n K700i te updaten via de Sony Ericsson site, maar het lijkt wel alsof de ActiveX control daarvoor maar niet laadt. In de HTML is er wel iets van terug te vinden, maar er gebeurd niets. De enige response die ik krijg is met IE5.0 die een ActiveX error geeft.

De hulp van de support van SE leverde ook al niets op. Doe ik iets enorm fout met alle Windows en IE installaties in dit huis, of laadt er bij jullie ook niets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:51:
Ik probeer al een paar weken de firmware van m'n K700i te updaten via de Sony Ericsson site, maar het lijkt wel alsof de ActiveX control daarvoor maar niet laadt. In de HTML is er wel iets van terug te vinden, maar er gebeurd niets. De enige response die ik krijg is met IE5.0 die een ActiveX error geeft.

De hulp van de support van SE leverde ook al niets op. Doe ik iets enorm fout met alle Windows en IE installaties in dit huis, of laadt er bij jullie ook niets? :)
Ik weet uit ervaring dat de site vaak offline is, maar of dat nu ook het geval is, kan het nu niet voor je controleren.

Probeer ook eens een andere browser, firefox ofzo, heeft je firewall voldoende vrijheid om de active x te kunnen uitvoeren, is windows up to date?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firefox doet niet aan ActiveX dingen, ten minste niet standaard. Het is natuurlijk mijn primaire browser. IE is alleen voor uitzonderingsgevallen :)

Alle Windowzen die ik heb geprobeerd heb zijn min of meer up-to-date. Er zat er in ieder geval een Windows XP met Service Pack 2 tussen. Alle internet 'beveiligings' dingen heb ik op low gezet, en ook heb ik het een keer geprobeerd met alles op 'Ask first' oid zodat ik zou zien of er iets geladen zou worden: Nada. Firewalls die HTTP verkeer controleren zijn hier niet.

Het speelt overigens al een paar weken, dus of ik tref het steeds verkeerd... of niet :P

Ah, door wat URLs te volgen die in de HTML source te vinden zijn lijk ik vooruitgang te boeken. Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht :P

Ah
2. Het is helemaal geen ActiveX, maar Java. Dat verklaard nog niet waarom IE het niet wilde slikken, maargoed.

Gelukt. Het was een ActiveX en Java combi en hij wilde hier alleen laden als ik het frame waarin de boel zou moeten laden in een apart venster geopend werd. Alsof IE iets heeft tegen ActiveX controls in een frame.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Laatst online: 14-09 06:13
Heb m'n K700i een paar dagen geleden geupdate via de SE site maar dat is niet helemaal goed gegaan...
Telefoon start langzaam op, paar plaatjes zijn corrupt, kan geen SMS meer ontvangen. En misschien nog wel meer. :'(

Na de upgrade heb ik nog een paar keer geprobeerd om de upgrade opnieuw te doen maar dit helpt helaas niet (heb zowel automatic mode als de andere geprobeerd). De firmware versie is natuurlijk de laatste dus hij voert niks uit. M'n K700i is Orange branded.

Weet iemand misschien een oplossing of manier om de upgrade opnieuw uit te voeren?

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:51:

Wordt je DSS-20 of 25 herkend? Er worden DCU-11's verkocht als DSS-20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 01:22:
[...]

Wordt je DSS-20 of 25 herkend? Er worden DCU-11's verkocht als DSS-20...
Ja. Het is al gelukt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist heb ik een K700i van iemand overgekocht. Alles werkt prima. Ik gebruik GPRS via Orange World, werkt prima. Nu wil ik echter een beveilige verbinding opzetten met https://www.transip.nl/c/ (controlepaneel voor een server). Deze site is te bekijken als normale site en als 'PDA' site, de site detecteert dit automatisch aan de hand van de user-agent. Dit gaat goed. Bij het opzetten van die beveiligde verbinding gaat het echter fout. Ik krijg dan het volgende:
"Server identity could not be verified. Continue with the secure connection?"
Ik zeg dan Yes. Daarna krijg ik de melding:
"Unable to show the selected page".
Dan kom ik weer terug op de vorige pagina.

Volgens TransIP maakt de site gebruik van InstantSSL certificaat. Deze wordt blijkbaar niet door mijn telefoon ondersteund. Heb hierop contact gezocht met Orange. Die wist mij te vertellen dat mijn telefoon geen webbrowser heeft en dit dus niet ondersteund :? (hoe kan ik zonder webbrowser internetten?). Daarna contact opgenomen met SE. Die zei tegen mij dat ik de nieuwste softwareversie moest hebben. Die heb ik. Vervolgens moest ik via Messaging > E-mail > Settings > Het huidige account > More > Edit account > Encryption de TLS/SSL aanzetten. Bij domain heb ik de desbetreffende site (http://www.transip.nl/c/) ingevuld.

En ja hoor, vervolgens werkt het nog niet.

Iemand een idee wat ik nog zou kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Silverline schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:35:
[...]

ik doe t gewoon met windows xp? (misschien sp2)
dongle erin, k700i taal even op engels zetten, rechtsonder naast de klok quick connect,ftp file transfer, en je kunt gewoon bladeren in alle mappen Pictures/Videos/Sounds/Games
en alles selecteren en kopieren
bedoel je dat je op deze manier games naar je pc kunt kopieren en zo ja zou je dan wat meer details willen geven hoe je dit doet. welk merk dongle je hebt welk icoontje je bedoelt etc.
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Al heel lang heb ik MMS-problemen. Ik krijg meestal een "Fout in server-communicatie"-error. Zelden verstuurt hij m'n MMSjes wel. GPRS en MMS zijn ingeschakeld bij m'n provider (KPN Hi) en de instellingen heb ik me zowel via de SE-website als de KPN(Hi)-website laten toesturen, beiden werken dus niet goed.

2e vraagje: Ook ik heb joystick-problemen: hoe maak ik 'm het beste schoon? Tandenstoker helpt niet namelijk.

Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
M1ch schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:13:
Al heel lang heb ik MMS-problemen. Ik krijg meestal een "Fout in server-communicatie"-error. Zelden verstuurt hij m'n MMSjes wel. GPRS en MMS zijn ingeschakeld bij m'n provider (KPN Hi) en de instellingen heb ik me zowel via de SE-website als de KPN(Hi)-website laten toesturen, beiden werken dus niet goed.

2e vraagje: Ook ik heb joystick-problemen: hoe maak ik 'm het beste schoon? Tandenstoker helpt niet namelijk.

Merci!
sommigen doen het met perslucht maar ik heb mijne net laten opsturen naar SE zetten ze er gelijk nieuwste firmware op duurt ongeveer 2-3 weken. moet ovirgens nog wel garantie hebben.

p.s. had ook problemen met accu

• mistaoutlaw
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03 14:47
ik heb een MA-8910P datakabel gekocht voor mijn K700i, in de veronderstelling dat ik dan kon communiceren met mijn telefoon.
Helaas lukt dit niet, en ik heb ondertussen al van alles geprobeerd.
Ik download van de site www.mobileaction.com de driver voor deze kabel...
stap 1: installeren drivers
Stap 2: kabel erin.

dit gaat allemaal goed, in het configuratiescherm zie ik dan ook MAT USB-to-Serial Bridge (com15) verschijnen.

Als ik dan de software gebruik die bij de kabel zit, kan ik de telefoon wel OPLADEN, maar verder kan ik de phone niet zien :S
Er blijft "zoeken naar telefoon" staan.

Heb het ook al met andere drivers geprobeerd, software van SE zelf... maar niks werkt en ik begin nu toch wel boos te worden. 30 euro!! en die vent van belcompany zei dat het gewoon in 1 x zou werken.

Weten jullie misschien een oplossing??

I was born intelligent - education ruined me

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Rotte kabel?? heb ik ook een keer gehad met mijn PDA.. Alles geprobeerd.. andere kabel werkte in 1x 100%

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• mistaoutlaw
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03 14:47
ik hoop het niet.... ben op vakantie geweest dus "binnen 8 dagen ruilen" zit er dan niet in.......

I was born intelligent - education ruined me

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

heb je de kabel al geprobeerd met Floats mobile agent, ik had met mijn blue thoot nog al problemen met de poort waarop hij zat hij kon hem maar op 1 poort vinden...

Verwijderd

Headset ellende

Helaas heb ik door een ietwat domme actie het headsetje wat bij de K750i wordt meegeleverd gesloopt. Weet iemand waar ik een nieuwe kan krijgen. Ik ben reeds diverse telefoonwinkels afgeweest zonder resultaat. Ook op internet lijkt het moeilijk te vinden. Wel komt er binnenkort de HPB-70 headset uit maar ik weet niet of dat nou dezelfde is als de meegeleverde. Kan iemand mij hier misschien meer over vertellen?

Headless

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:06:
Headset ellende

Helaas heb ik door een ietwat domme actie het headsetje wat bij de K750i wordt meegeleverd gesloopt. Weet iemand waar ik een nieuwe kan krijgen. Ik ben reeds diverse telefoonwinkels afgeweest zonder resultaat. Ook op internet lijkt het moeilijk te vinden. Wel komt er binnenkort de HPB-70 headset uit maar ik weet niet of dat nou dezelfde is als de meegeleverde. Kan iemand mij hier misschien meer over vertellen?

Headless
uhm dit is het K700i topic en groeten doe je al door te posten ;)
maare is dat head setje van de K750i dan het zelfde als die van de K700i?

• jozejas
GoldenSample schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:10:
[...]

uhm dit is het K700i topic en groeten doe je al door te posten ;)
maare is dat head setje van de K750i dan het zelfde als die van de K700i?
neej is andere zit ook andere aansluiting op.

• F-Tim
gewoon bij een Service point langs gaan ;) En waarschijnlijk hebben ze ze daar op voorraad óf ze zijn te bestellen. De headsets voor de K700i zijn iig gewoon op voorraad bij mijn Service Point

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

jozejas schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:03:
[...]

bedoel je dat je op deze manier games naar je pc kunt kopieren en zo ja zou je dan wat meer details willen geven hoe je dit doet. welk merk dongle je hebt welk icoontje je bedoelt etc.
alvast bedankt
zo'n goedkope dongle bij de paradigit voor 17 euro
MSI Bluetooth pc2pc heet t..
gewoon installeren met bijgeleverde cd
dan krijg je een bluetooth icoontje My Bluetooth Places (ook in je deze computer)
en dan gewoon die wizard doorlopen.

als je wilt bladeren door je k700i, moet je wel ff telefoontaal op engels zetten, omdat winxp problemen heeft met de apostrof van Video's....

of als ik een game erop wil zetten, gewoon
rechtermuis, Send To, Bluetooth, k700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
neebedankt voor je uitleg maar ik bedoelde of je ook games naar de pc kunt krijgen dat lukt nl. normaal niet en bij je vorige stukje leek het alsof het op deze manier wel kon maar heb ik je niet goed begrepen ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:18:
Ik gebruik GPRS via Orange World, werkt prima. Nu wil ik echter een beveilige verbinding opzetten met https://www.transip.nl/c/ (controlepaneel voor een server). Deze site is te bekijken als normale site en als 'PDA' site, de site detecteert dit automatisch aan de hand van de user-agent. Dit gaat goed. Bij het opzetten van die beveiligde verbinding gaat het echter fout.

[...]
Al eens afgevraagt of dat Orange mogelijk niet de dwars liggende partij is? Dacht dat er een soort van proxy tussen zit en je lang niet alles bereiken kan.

Meer info is te vinden in; [rml][ GPRS] Orange World[/rml]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkerkhov
  • Laatst online: 11-09 16:13
DjWannaB2002 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 00:06:
Eeeej, eerste berichtje in deel 7. Gisteren de dss-25 binnen gekregen. En moet zeggen, werkt perfect :)
TIP (2005/09/06): De DSS-25 is te koop bij www.complaza.nl voor EUR30 + EUR2 verzendkosten.

Jeroen K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mistaoutlaw schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:24:
ik hoop het niet.... ben op vakantie geweest dus "binnen 8 dagen ruilen" zit er dan niet in.......
Een defecte kabel valt normaal gezien onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het al eerder over gesproken, maar ik ben nog een newbie :D

Bestaat er een mogelijkheid om het 'flitsgeluid' uit te zetten of de deactiveren zodat je silent foto's kunt maken (bijvoorbeeld van lelijke mensen in de trein _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:16:
Misschien is het al eerder over gesproken, maar ik ben nog een newbie :D
Dat is geen excuse om eventjes te gaan zoeken in dit topic.

Dan had je het antwoord waarschijnlijk eerder gevonden dan dat je de vraag ingetypt had.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:30:
[...]

Dat is geen excuse om eventjes te gaan zoeken in dit topic.

Dan had je het antwoord waarschijnlijk eerder gevonden dan dat je de vraag ingetypt had.
Misschien deed ik een verzoek aan mijn vriendelijke medemens die deze wijsheid direct ik zijn/haar hersenpan beschikbaar heeft :(

But thankx B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julius schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:37:
[...]

Al eens afgevraagt of dat Orange mogelijk niet de dwars liggende partij is? Dacht dat er een soort van proxy tussen zit en je lang niet alles bereiken kan.

Meer info is te vinden in; [rml][ GPRS] Orange World[/rml]
Gebeld met Orange. Zij melden dat mijn telefoon geen encryptie ondersteund. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:36:
[...]

Misschien deed ik een verzoek aan mijn vriendelijke medemens die deze wijsheid direct ik zijn/haar hersenpan beschikbaar heeft :(

But thankx B)
aan de ene kant kun je zeggen dat het een kleine moeite is voor iemand om nee te typen maar aan de andere kant blijven we op die manier bezig dus doe ons een lol en klees iig dit topic ff door. tip: zet 8er hat adres?limit=999 dan dat leest sneller
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Een paar dingen over de SE K700i, opzich ben ik best tevreden, leuk ding maar een paar gigantische irritaties:
- De lader is de meest onhandige lader die ik ooit gezien heb. Hij laadt pulserend bij mij, wel-niet-wel-niet, ook niet zo gek wanneer je de stekker en de aansluiting bekijkt, onnodig ingewikkeld.
- Menu is onhandig, als ik de rekenmachine zoek moet ik bij agenda zoeken? wat heeft dat met elkaar te maken
- Bel lijst is wazig, uitgaande gesprekken hebben een soort voorrang op gemiste oproepen, de gesprekken staan niet op chronologische volgorde, erg vervelend
- alle stickers laten los, de quickshare sticker en de onlie sticker zijn beide al verdwenen, ik doe niets geks met mijn telefoon, nooit vochtig ofzo.
- afdekrubber van de aansluitingen aan de onderkant is na een half jaar normaal gebruik helemaal gaar.
- 40 mb geheugen maar een paar smsjes opslaan is onmogelijk, mijn vorige telefoon kon 250 smsjes opslaan, had niet eens 1 mb geheugen volgens mij, vanwaar deze beperking?
Kortom, ziet er allemaal leuk uit maar mag meer over nagedacht worden, degelijkheid is ver te zoeken. Meer mensen met dezelfde problemen of heb ik één of andere mislukte versie?

[ Voor 8% gewijzigd door argro op 07-09-2005 17:56 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
argro schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:56:
Een paar dingen over de SE K700i, opzich ben ik best tevreden, leuk ding maar een paar gigantische irritaties:
- De lader is de meest onhandige lader die ik ooit gezien heb. Hij laadt pulserend bij mij, wel-niet-wel-niet, ook niet zo gek wanneer je de stekker en de aansluiting bekijkt, onnodig ingewikkeld.

- Bel lijst is wazig, uitgaande gesprekken hebben een soort voorrang op gemiste oproepen, de gesprekken staan niet op chronologische volgorde, erg vervelend
- alle stickers laten los, de quickshare sticker en de onlie sticker zijn beide al verdwenen, ik doe niets geks met mijn telefoon, nooit vochtig ofzo.
- afdekrubber van de aansluitingen aan de onderkant is na een half jaar normaal gebruik helemaal gaar.
- 40 mb geheugen maar een paar smsjes opslaan is onmogelijk, mijn vorige telefoon kon 250 smsjes opslaan, had niet eens 1 mb geheugen volgens mij, vanwaar deze beperking?
Van al de gequote dingen heb ik zelf ook last. Het opladen is inderdaad niet zo fijn, maar als ie er eenmaal goed inzit en je laat 'm rustig op je bureau liggen heb je er geen last van.
De bellijst is vaag inderdaad, maar gelukkig kan je ook kiezen welke gesprekken je wil zien (beantwoord, uitgaand, gemist) dus dat is niet zo'n probleem.
De stickers.. tsja.. inderdaad gare dingen. Het schijnt dat je ze met secondelijm weer muurvast zet, ik loop zelf gewoon rond met een stickerloze k700.
Het afdekrubber is het enige wat ik ook echt vervelend vind. Hij gaat niet goed meer dicht, er zit een randje tussen het rubber en de telefoon van ongeveer een millimeter. Beetje jammer inderdaad.
De 40MB waar je het over hebt is wat anders dan het geheugen voor de sms'jes, maar is bedoeld voor plaatjes e.d. Maar hoe belangrijk is het echt om wat sms'jes te bewaren? Ik doe gewoon van tijd tot tijd 'alles verwijderen' en klaar is kees.

Al met al heb ik zelf deze problemen ook, maar het is maar net hoe bezwaarlijk je deze dingetjes vind. Ik vind dit qua GUI, gebruiksgemak en mogelijkheden de meest relaxte telefoon die ik tot nu toe ben tegengekomen in deze prijsklasse (ok, op de K750 na), en dat weegt voor mij gemakkelijk op tegen de 'onhandigheidjes' die je noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
ja heb ook last van(bijna)alle problemen die jij noemt maar paar dingen
ten eerst vind ik de k700i de beste mobiel die er is op de 750/w800i na misschien maar dat telt niet.
ten tweede is het heel gebruikelijk om de rekenmaschien buij de agenda te zetten.
tot slot heb ik niet zo'n last van de kleine inbox en de bellerslijst vind ik wel goed

Verwijderd

Na heel wat rondgesnuffeld te hebben in de 7 k700i delen, hier mijn kwestie:

Gisteren naar SESP (Fintaxx in Raamsdonksveer) geweest voor een fimware update voor mijn K700i (Vodafone). Door één of andere softwarefout kon hij niet ge-update worden, volgens hen.

Resultaat: Een k700i die nu wel mp3 als ringtone kan gebruiken, wel alleen engelse taal heeft, maar nog steeds de namen niet onthoud bij opgeslagen telnr's. en een camera die niet werkt (er staat nu 3.9 op ipv 3.10)

Nu wil ik graag de firmware proberen zelf te downloaden en te updaten. Is dit echt alleen maar mogelijk met de DSS-20 en DSS-25, of kan dit ook met een bluetoothsynchronisatie met je pc?

Garantie is voorbij, dus opsturen heeft bij mijn weten geen zin meer.

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:35
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:42:
Na heel wat rondgesnuffeld te hebben in de 7 k700i delen, hier mijn kwestie:

Gisteren naar SESP (Fintaxx in Raamsdonksveer) geweest voor een fimware update voor mijn K700i (Vodafone). Door één of andere softwarefout kon hij niet ge-update worden, volgens hen.
.....
Garantie is voorbij, dus opsturen heeft bij mijn weten geen zin meer.
Wat moet je bij Fintaxx betalen voor een firmware update als ik vragen mag? (buiten garantie dan wel)

Verwijderd

Als je naar Fintaxx wil kan je beter dan D&S doorrijden in Breda. Deze schijnen gratis de firmware te updaten. Duurt wel even, want als het druk is helpen ze eerst andere klanten. Leg densoods het toestel smorgens bij hun weg en kom aan het einde van de dag na het mooie Breda verkent te hebben weer bij hun terug, en dan hebben ze hem vast voor je ge-update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk zelf in Breda, dus dat is geen probleem. Bij Finntax zou ik € 15,- excl. btw moeten hebben betalen, immers omdat de update niet lukte hoefde ik ook niks te betalen.

Zou het bij D&S wel lukken denk je? zou het niet gewoon aan mijn tellie liggen?

Weet iemand toevallig nog antwoord op mijn vraag of de updates te installeren zijn via bluetooth ipv de bureauladers (DSS20 - DSS25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:36:
Ik werk zelf in Breda, dus dat is geen probleem. Bij Finntax zou ik € 15,- excl. btw moeten hebben betalen, immers omdat de update niet lukte hoefde ik ook niks te betalen.

Zou het bij D&S wel lukken denk je? zou het niet gewoon aan mijn tellie liggen?

Weet iemand toevallig nog antwoord op mijn vraag of de updates te installeren zijn via bluetooth ipv de bureauladers (DSS20 - DSS25)
nee kan echt alleen met burealader. is denk ik ook vabwege vijlijgheid als er iets msi gaat en je hebt yhalve fuirmware op je tel staan is ie naar de klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Laatst online: 12-09 20:30
Ik heb nu de datakabel voor mijn SEk700i (de DCU-11 ofzo), ik kan ook prima connecten met FMA, maar ik kan niet alles in 1x backuppen.. die menu-functie is disabled :s

Weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar krijg?

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:35
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:29:
Als je naar Fintaxx wil kan je beter dan D&S doorrijden in Breda. Deze schijnen gratis de firmware te updaten. Duurt wel even, want als het druk is helpen ze eerst andere klanten. Leg densoods het toestel smorgens bij hun weg en kom aan het einde van de dag na het mooie Breda verkent te hebben weer bij hun terug, en dan hebben ze hem vast voor je ge-update!
D&S, daar woon ik 500meter vandaan! Zijn hun dan weer terug SE servicepoint? Half jaartje geleden ben ik daar langsgeweest om te updaten, maar toen zeiden ze dat ze geen SE updates meer doen vanwege slecht beleid van SE... Moesten soms erg lang op hun geld wachten na een reparatie e.d.

maar ik kan er nog eens langsgaan en vragen of men het nu weer terug wel doet
En inderdaad, Breda is zeker een mooie stad 8)

[ Voor 5% gewijzigd door bureno op 10-09-2005 11:01 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste