• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

ik ben van plan om dit toestelletje aan te schaffen...

ik heb al redelijk wat gelezen her en der, en ik lees redelijk wat kritieken over het joystickje wat snel kapot gaat... is dit ook echt zo erg ?

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• jozejas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 08:39
HIGHGuY schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:25:
ik ben van plan om dit toestelletje aan te schaffen...

ik heb al redelijk wat gelezen her en der, en ik lees redelijk wat kritieken over het joystickje wat snel kapot gaat... is dit ook echt zo erg ?
naja wordt snel vies door stof enzo en reageert dan slecht maar is wel schoon te maken maar is idd groot nadeel maar verder supper k700i

animus maximum donatum atque maximum punium est

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
Heb hier een K700i van Orange, dus vol met Orange troep in de menu's en zo...

Kan ik hier de originele K700i firmware erop zetten van SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
The Conman schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 23:50:
Heb hier een K700i van Orange, dus vol met Orange troep in de menu's en zo...

Kan ik hier de originele K700i firmware erop zetten van SE?
Het kan wel maar niet via de update service van SonyEricsson, iig niet met een branded version van de K700i. En helaas kunnen we je ook niet verder helpen, zie startpost over het flashen van je SE en de policy daarover.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 23:08
Weet iemand of SE gratis nieuwe QuickShare bagdes opstuurt? de mijne begint los te raken :P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
MewBie schreef op zondag 11 september 2005 @ 00:11:
Weet iemand of SE gratis nieuwe QuickShare bagdes opstuurt? de mijne begint los te raken :P
Geen idee maar je kunt ze wel kopen. Zie hier.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 23:08
Graham schreef op zondag 11 september 2005 @ 00:13:
[...]

Je ben nederlander of je ben t niet :P
Gratis is altijd nog goedkoper als 2 dollar excl 5 dollar verzendkosten :P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil de se k700i kopen van orange maar hebben ze veel aan het menu verandert en aan de telefoon?
zoja kan iemand mij mischien vertellen wat er verandert is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
MewBie schreef op zondag 11 september 2005 @ 00:11:
Ja die sturen ze gratis op. Stuur een email naar SE support en je krijgt nieuwe stickers, die van mij zijn ook onderweg.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 20:26:
ik wil de se k700i kopen van orange maar hebben ze veel aan het menu verandert en aan de telefoon?
zoja kan iemand mij mischien vertellen wat er verandert is?
ja is veranderd nog redelijk wat ook, verder weet ik het niet(heb hem zelf niet van orange maar unbranded ;))

verder over het joystickje dat word in derdaad vies, een nadeel maar is met degelijke tandenstoker zo weer schoon :) een van de weinige nadelen van een verder top telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand anders die het wel weet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Op die site verkopen ze zo'n beetje alles los van de toestellen, Heeft iemand een idee hoe zo'n toestel los kan dan? Want rondom me lens, dus het kapje waar die tekste op staat, is behoorlijk beschadigd. Ik heb net even gekeken, maar ik zag geen schroefjes oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:51:
[...]

Op die site verkopen ze zo'n beetje alles los van de toestellen, Heeft iemand een idee hoe zo'n toestel los kan dan? Want rondom me lens, dus het kapje waar die tekste op staat, is behoorlijk beschadigd. Ik heb net even gekeken, maar ik zag geen schroefjes oid.
4 witte dingetjes naast het batterij loshalen, dan komt bijna alles los..
behalve dat gedeelte waar de camera zit.je schroevendraaier ter hoogte van het rubber aan de onderkant(bij simkaart) d'rin pulken en dat ding komt ook los.

Verwijderd

Is het weer makkelijk in elkaar te zetten dan?? Want als je et verprutst ben je je tel kwijt.

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:44:
Is het weer makkelijk in elkaar te zetten dan?? Want als je et verprutst ben je je tel kwijt.
ja
tis stevig materiaal hoor.
alleen voor die 4 witte pinnen is redelijk wat kracht nodig (schroevendraaier om pinnetjes naar buiten te duwen en tegelijk het frontje omlaag duwen)

je kon ook google gebruiken btw 'opening k700i'

http://www.howardforums.com/showthread.php?threadid=450318

Verwijderd

ik zit net op de t-mobile site te kijken en ik zag daar de k700i voor 139.95 ieman enig idee of dit menu meer verandert is dan die van orange?
welke raden jullie mij aan?

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:46:
ik zit net op de t-mobile site te kijken en ik zag daar de k700i voor 139.95 ieman enig idee of dit menu meer verandert is dan die van orange?
welke raden jullie mij aan?
Om geen k700i te kopen, als je hem toch wilt hebben kun je ook eens op sites als 2call.nl kijken, ik zou sowieso voor een unbranded version gaan, hiermee heb je een mooier toestel met volle mogelijkheden.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

bureno schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:58:
[...]

D&S, daar woon ik 500meter vandaan! Zijn hun dan weer terug SE servicepoint? Half jaartje geleden ben ik daar langsgeweest om te updaten, maar toen zeiden ze dat ze geen SE updates meer doen vanwege slecht beleid van SE... Moesten soms erg lang op hun geld wachten na een reparatie e.d.

maar ik kan er nog eens langsgaan en vragen of men het nu weer terug wel doet
En inderdaad, Breda is zeker een mooie stad 8)
waar is dan de D&S ?? ik woon ook in breda (H)
morgen (edit: vandaag) HBO Intro Festival :D:D:D

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:35
Silverline schreef op donderdag 15 september 2005 @ 00:01:
[...]

waar is dan de D&S ?? ik woon ook in breda (H)
morgen (edit: vandaag) HBO Intro Festival :D:D:D
Ze zitten in de winkelstraat, vlakbij Mikro Elektro. Er staat altijd een smart voor de deur. Maar doe geen moeite, ben er vorige week nog geweest. Ze zijn al 2 jaar geen SESP meer!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:29:
Als je naar Fintaxx wil kan je beter dan D&S doorrijden in Breda. Deze schijnen gratis de firmware te updaten. Duurt wel even, want als het druk is helpen ze eerst andere klanten. Leg densoods het toestel smorgens bij hun weg en kom aan het einde van de dag na het mooie Breda verkent te hebben weer bij hun terug, en dan hebben ze hem vast voor je ge-update!
bureno schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:51:
[...]

Ze zitten in de winkelstraat, vlakbij Mikro Elektro. Er staat altijd een smart voor de deur. Maar doe geen moeite, ben er vorige week nog geweest. Ze zijn al 2 jaar geen SESP meer!
jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 20:30
Bij mij zijn 3 van de 4 'rubbertjes' van het schuifklepje (achterkant) eraf.. kan ik dit op de garantie verhalen?
Er is verder niets bijzonders mee gebeurd, die dingen lieten zomaar los.. Dat zou toch niet mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Als je het batterijklepje erop laat zitten dan merk je niet eens dat ze los zitten ;) En een stuk of 10x open dicht maken moet die lijm toch met gemak aankunnen. Ik vraag me dan af wat je in je batterijcover moet zoeken, maargoed das een ander verhaal.

Je zou het op de garantie kunnen verhalen... Maar als ik jou was zou ik gewoon bij een SESP een nieuwe cover met rubbers halen voor 10€ want ze zijn echt goedkoop. Als je het op garantie verhaald wil de winkel hem misschien opsturen naar SE en dan ben je hem wel langer kwijt ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
Ok dankje voor de info :)

Btw: Er is nu ook een nieuwe firmare (R2AY004), misschien dat de startpost even moet worden aangepast? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

ajt schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:43:
Ok dankje voor de info :)

Btw: Er is nu ook een nieuwe firmare (R2AY004), misschien dat de startpost even moet worden aangepast? :)
ja hoe zit dat nou??
kun je daarmee nu al wel het camerashuttergeluid uitzetten, net als in de eerste firmware??
ik heb namelijk de eerste firmware, en kan mbv vergaderingprofiel het geluid wel uitzetten, maar als ik m dan update, kan ik dat dan nog steeds???? want dat geluid is echt irritant..

[ Voor 21% gewijzigd door Silverline op 16-09-2005 18:08 ]

Verwijderd

Voor zover ik weet kan dat niet meer.

Dit heeft te maken met privacy gevoelige redenen.

• aaajeetee
Ik heb dus die nieuwste, maar ik zie nergens waar ik het uit kan zetten.

Als je de startpost leest zie je ook dat het in een eerdere firmware er weer is uitgehaald, ivm privacy.
Ik meende ergens gelezen te hebben dat er verplicht een geluid bijmoet, anders kan je in pashokjes en dat soort dingen ongestoord foto's van anderen maken.. :P

Hier nog wat info over de nieuwste firmware (uit het service-menu):
R2AY004
Software versies:
LCD 200406041
Camera 3.10
ITP CXC 125 813 R1T

Aanpassing:
CDA 102290/42 R3A
cxc 125822 R2AY004
EU_3

Ik weet niet of iemand daar wat mee kan, magoed :P

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Heb ik dat, net eergisteren geprobeerd up to daten maar toen zei hij dat hij al up to date was, en nu twee dagen later dus toch een nieuwe firmware versie :p Nou ja als ik thuis ben maar weer ff naar de update service pagina en updaten mn telefoon :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 16:17:
Heb ik dat, net eergisteren geprobeerd up to daten maar toen zei hij dat hij al up to date was, en nu twee dagen later dus toch een nieuwe firmware versie :p Nou ja als ik thuis ben maar weer ff naar de update service pagina en updaten mn telefoon :)
Ik heb het gisteren nog geprobeerd, en toen zij hij ook dat ik al up to date was. Ik vraag me dus af of deze wel via SEUS beschikbaar is.

Verwijderd

Ik heb mijn tel dus uitelkaar gekregen. :+

Nu kon je dat wel via internet bestellen dat setje, maar je kunt alleen betalen via creditcard en die heb ik niet. Heeft iemand nog suggestie waar je ze kunt kopen. Marktplaats heb ik al gekeken, daar staat niets. :'(

• aaajeetee
gwystyl schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:11:
[...]

Ik heb het gisteren nog geprobeerd, en toen zij hij ook dat ik al up to date was. Ik vraag me dus af of deze wel via SEUS beschikbaar is.
Ik heb alle stappen uit de handleiding gewoon gevolgd, SEUS (1.19 ofzo) geinstalleerd, toen via de site de update gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ajt schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:39:
[...]

Ik heb alle stappen uit de handleiding gewoon gevolgd, SEUS (1.19 ofzo) geinstalleerd, toen via de site de update gekregen..
Ah.. nog ff in mijn servicemenu gekeken welke ik had, maar ik heb R2AY004 dus al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets gevonden.

http://www.eu-gsm.nl/sony...izing_housing_zilver.html

Iemand hier ervaring mee?

http://www.eu-gsm.nl/sony...using_with_blue_lens.html

Deze lijkt me ook wel mooi.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
gwystyl schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:46:
[...]

Ah.. nog ff in mijn servicemenu gekeken welke ik had, maar ik heb R2AY004 dus al :)
Kortom zo nieuw is hij helemaal niet. Want ik vandaag ook nog geprobeerd maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
  • Laatst online: 03-11-2020
Ik heb het probleem dat wanner ik de k700i aan wil doen dan krijg ik gwn een wit flikkerend scherm!?

kan iemand mij helpen?

it's as simple as something the nobody knows....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfeh
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb sinds 2 maand het probleem dat mijn k700i een slechte ontvangst krijgt na exact 19 minuten bellen, de persoon aan de andere zijde kan mij niet meer verstaan, en ik moet dus opnieuw opbellen zodat ik weer wordt verstaan.

Er zijn ook nog veel andere problemen waar ik mijn hoofd tegen stoot, maar dit is de belangrijkste.

Nou is mijn vraag, omdat ik absoluut niet tevreden ben over deze telefoon, ik deze kan wisselen, ruilen, terugbrengen naar de mediamarkt, ik heb de verpakking, bon, boekjes, etc.. allemaal.

Aangezien de garantie nog niet is verlopen, neem ik aan dat het geen probleem is.

edit:
Laat maar, ik zag net dat als je een prepaid pakket hebt gehaald, het doosje ongeopend moet terugbrengen naar de winkel. Nou vraag ik me af hoe je in vredesnaam kunt zien of je tevreden bent met wat je koopt |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Wolfeh op 20-09-2005 01:22 ]

rar!

• aaajeetee
Ik had nog een vraagje..
Als ik bij 'mijn afbeeldingen' ofzo kijk, zie ik altijd die 3 internet dingen (Sony Fun, m-guide en Sony Ericsson).. kan ik die ook op een of andere manier weghalen? Ik gebruik ze toch niet en zijn best wel irritant..

[ Voor 4% gewijzigd door aaajeetee op 24-09-2005 11:02 ]

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ajt schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:01:
Ik had nog een vraagje..
Als ik bij 'mijn afbeeldingen' ofzo kijk, zie ik altijd die 3 internet dingen (Sony Fun, m-guide en Sony Ericsson).. kan ik die ook op een of andere manier weghalen? Ik gebruik ze toch niet en zijn best wel irritant..
heb ik ook geprobeerd maar ik krijg ze er op geen manier uit, ben hier ook benieuwd naar!

• 13art

13art

Moderator Mobile
GoldenSample schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:23:
[...]

heb ik ook geprobeerd maar ik krijg ze er op geen manier uit, ben hier ook benieuwd naar!
Voor zover ik weet kan je die er niet uithalen. Zit gewoon in je telefoon gebakken denk ik.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Wolfeh schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:34:
Ik heb sinds 2 maand het probleem dat mijn k700i een slechte ontvangst krijgt na exact 19 minuten bellen, de persoon aan de andere zijde kan mij niet meer verstaan, en ik moet dus opnieuw opbellen zodat ik weer wordt verstaan.

Er zijn ook nog veel andere problemen waar ik mijn hoofd tegen stoot, maar dit is de belangrijkste.

Nou is mijn vraag, omdat ik absoluut niet tevreden ben over deze telefoon, ik deze kan wisselen, ruilen, terugbrengen naar de mediamarkt, ik heb de verpakking, bon, boekjes, etc.. allemaal.

Aangezien de garantie nog niet is verlopen, neem ik aan dat het geen probleem is.

edit:
Laat maar, ik zag net dat als je een prepaid pakket hebt gehaald, het doosje ongeopend moet terugbrengen naar de winkel. Nou vraag ik me af hoe je in vredesnaam kunt zien of je tevreden bent met wat je koopt |:(
Hmmm lijkt me een beetje vreemd beleid, ik mag aannemen dat ook als je prepaid hebt dat je dan gewoon garantie op de telefoon hebt.

Als ik jou was zou ik mediamarkt gewoon even bellen en/of sony ericsson een mailtje sturen. Lijkt mij dat je gewoon garantie hebt op een telefoon prepaid of niet. Denk eerder dat bij omruilen je de verpakking ongeopend moet hebben, maar als iets niet functioneerd heb je gewoon recht op vervanging of reparatie.

Laat ff weten hoe het gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
Weet iemands iets over het probleem met de k700i dat wanneer je hem aanzet een flikkerend scherm krijgt? en dat het dan gewoon zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit gaat?

Heel erg bedankt voor enige hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
boogywoogy schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:20:
Weet iemands iets over het probleem met de k700i dat wanneer je hem aanzet een flikkerend scherm krijgt? en dat het dan gewoon zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit gaat?

Heel erg bedankt voor enige hulp.
Is geen probleem hoor, dat hoort gewoon. Heb het even bij de mijne gecontroleerd en idd, hij knippert een paar keer. Eerst 1 keer langzaam en daarna paar keer snel. Niks aan de hand dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
Nee bij mij gaat het gewoon door, het stopt niet! het blijft gwn door flikkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
boogywoogy schreef op zondag 25 september 2005 @ 18:42:
Nee bij mij gaat het gewoon door, het stopt niet! het blijft gwn door flikkeren
Dan wordt het een ander verhaal. Je kan dus helemaal niet meer in je telefoon???? Heb je een cradle? Dan kan je de emergency recovery uitproberen, misschien dat dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Nou, ik heb dan nu ook een k700i :)
Lang overwogen voor een goede telefoon, met Bluetooth, GPRS en kleurenscherm (kijkt net wat prettiger :P )
Ik heb hem voor een mooi prijsje van €239 bij The Phone House gekocht, met een prepay van Telfort.
Dit is mijn eerste mobiel, dus ik weet niet wat mijn uitgaven zullen zijn, vandaar maar even prepay.

Weet trouwens iemand hoe ik dat geluid uit kan zetten als ik met de camera iets doe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 18:06
[...]

Ik heb een volledige originele nieuwe cover + toetsen + stickers + gereedschap besteld via ebay. Kost maar ongeveer 12,50 (Euro). Lijkt me interessanter. En dan ben je meteen weer van alle krasjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Mr. Bondt schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:00:
Nou, ik heb dan nu ook een k700i :)
Lang overwogen voor een goede telefoon, met Bluetooth, GPRS en kleurenscherm (kijkt net wat prettiger :P )
Ik heb hem voor een mooi prijsje van €239 bij The Phone House gekocht, met een prepay van Telfort.
Dit is mijn eerste mobiel, dus ik weet niet wat mijn uitgaven zullen zijn, vandaar maar even prepay.

Weet trouwens iemand hoe ik dat geluid uit kan zetten als ik met de camera iets doe? :)
niet mogelijk helaas, wat je wel kan doen is je provider bellen zodat je in die menu's komt (van opwaarderen toets 1 om uw saldo op te vragen toets 2) en dan een foto te maken, dan hoor je dat geluid niet (en als je het volume uit zet het bandje van toets huppelepup ook niet ;))

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

In de laatste 2 delen kan ik het niet terug vinden, dus vraag ik het hier nog maar eens.

Ik heb dus de 700i met de bedrade headset. Deze gebruik ik in de auto en heb het "magic word" ingesteld. Echter onder invloed van de radio (of al zelfs het ruis van het rijden), gaat hij dan vrolijk mensen bellen. Dat gebeurd zo 1x in het kwartier.

Ik vind dit zeer irritant, zeker omdat als ik wel mensen wil bellen ik minimaal 4x het magic word en de naam moet zeggen voordat hij hem uberhaupt pakt, maar schijnbaar doet hij het willekeurig wel??

Iemand tips over wat voor magic word in is te stellen dat hij niet meer zo snel pakt. Ik heb er nu een stuk of 5 geprobeerd, maar dat gaf weinig verbetering.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• 13art

13art

Moderator Mobile
Cyberpope schreef op woensdag 28 september 2005 @ 08:55:
In de laatste 2 delen kan ik het niet terug vinden, dus vraag ik het hier nog maar eens.

Ik heb dus de 700i met de bedrade headset. Deze gebruik ik in de auto en heb het "magic word" ingesteld. Echter onder invloed van de radio (of al zelfs het ruis van het rijden), gaat hij dan vrolijk mensen bellen. Dat gebeurd zo 1x in het kwartier.

Ik vind dit zeer irritant, zeker omdat als ik wel mensen wil bellen ik minimaal 4x het magic word en de naam moet zeggen voordat hij hem uberhaupt pakt, maar schijnbaar doet hij het willekeurig wel??

Iemand tips over wat voor magic word in is te stellen dat hij niet meer zo snel pakt. Ik heb er nu een stuk of 5 geprobeerd, maar dat gaf weinig verbetering.
Ik denk dat hoe langer het woord is des te kleiner de kans dat hij bij het luisteren van de radio dat als signaal oppikt. Hij vergelijkt de klank van het woord volgens mij. En hoe langer het woord hoe meer klanken. Probeer maar eens, automobilistenvereniging oid >:)

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

DjWannaB2002 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:38:
[...]

Ik denk dat hoe langer het woord is des te kleiner de kans dat hij bij het luisteren van de radio dat als signaal oppikt. Hij vergelijkt de klank van het woord volgens mij. En hoe langer het woord hoe meer klanken. Probeer maar eens, automobilistenvereniging oid >:)
Ik had al aardig lange woorden geprobeerd. O.a.
- Monty Python
- Citobiogeneticus

Geen succes....

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Sevenhunt
  • Laatst online: 10-09 11:23
Ik heb vandaag een usb dongle gekocht.
Software geinstalleerd en die doet het prima, ik kan via de software bestanden overdragen.

Probleem is alleen dat als ik bij windows een apparaat probeer toe te voegen, windows niets kan vinden, terwijl de software dit wel doet.
Ook FMA vindt niets, dit prog loopt zelfs helemaal vast op het moment dat ik probeer te connecten.

Komt iemand dit bekend voor en weet die misschien een oplossing?

Alvast bedankt

• 13art

13art

Moderator Mobile
Sevenhunt schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:09:
Ik heb vandaag een usb dongle gekocht.
Software geinstalleerd en die doet het prima, ik kan via de software bestanden overdragen.

Probleem is alleen dat als ik bij windows een apparaat probeer toe te voegen, windows niets kan vinden, terwijl de software dit wel doet.
Ook FMA vindt niets, dit prog loopt zelfs helemaal vast op het moment dat ik probeer te connecten.

Komt iemand dit bekend voor en weet die misschien een oplossing?

Alvast bedankt
Als ik me niet vergis kan je beter niet de drivers van windows voor de dongle gebruiken maar de drivers die erbij geleverd worden, dit werkt namelijk beter.

Hoe het met FMA zit weet ik niet precies weet dat met de dss-20 ik een virtuele com poort moest aanmaken, misschien dat dit ook wel met de dongle is.

• Sevenhunt
thx, zal dan maar de software gebruiken.

FMA lukt nog niet, maar ik blijf proberen :)

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

De laatste FMA heeft een bug he! Hierdoor klapt hij er direct uit als je probeert te connecten.

• Sevenhunt
Ik heb de 2.0 stable version gedownload, die doet dat.
Maar anders ga ik ns ff een andere versie proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Is er een site waar ik de originele standaard sms tones (berichtentones) kan downloaden?die 6 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
rooie60 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:57:
Is er een site waar ik de originele standaard sms tones (berichtentones) kan downloaden?die 6 dus.
Mag ik vragen waarom je die graag wil? Staan toch gewoon in je telefoon? Haha iedereen wil andere tones, en jij de standaard 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 07:03
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:58:
[...]

Mag ik vragen waarom je die graag wil? Staan toch gewoon in je telefoon? Haha iedereen wil andere tones, en jij de standaard 8)7
Eigenlijk wel apart dat je zelf niet een eigen ringtone voor SMS kan selecteren. Ik heb jaren een Siemens gehad. Daar kon je elke ringtone selecteren die je wilde. (S65)

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
gratiz schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:21:
[...]Eigenlijk wel apart dat je zelf niet een eigen ringtone voor SMS kan selecteren. Ik heb jaren een Siemens gehad. Daar kon je elke ringtone selecteren die je wilde. (S65)
Dat is het ook, maar ja het is niet anders, je leert er wel mee leven hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Omdat iemand erna vroeg en zelf geen internet heeft......
Trouwens op de K750,W800 kun je wel mp3 als smstoon selecteren
Maar weet iemand nu waar ik die toon kan downloaden???? of heeft iemand hem voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:06

DDX

rooie60 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:11:
Omdat iemand erna vroeg en zelf geen internet heeft......
Trouwens op de K750,W800 kun je wel mp3 als smstoon selecteren
is ook maar beperkt tot een paar seconde helaas
en 3 keer trillen

tis al iets beter dan de k700 maar nogsteeds gelimiteerd

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ja maar toch net genoeg om te horen dat je een smsje hebt,maar goed ik hoop dat er iemand mij nog kan zeggen over die sms standaard tonen.
Er zijn ook 'sites' waar je de officiele standaard ringtones van nokia kan downloaden dus hoop dat er van de SE ook zo iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
rooie60 , ik heb alle files van K750i.

Kan 'm wel inpakken en op een lycosaccountje gooien als je wilt?

//Edit alvast gedaan ;) Klikkerdeklik

[ Voor 118% gewijzigd door Big-R op 30-09-2005 23:29 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Big-R schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:10:
rooie60 , ik heb alle files van K750i.

Kan 'm wel inpakken en op een lycosaccountje gooien als je wilt?

//Edit alvast gedaan ;) Klikkerdeklik
Jij bent een schat! :> :> mijn vriendin gaat uit haar bol thanks! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
rooie60 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:43:
[...]

Jij bent een schat! :> :> mijn vriendin gaat uit haar bol thanks! ;)
Heb het uitgepakt alvast,maar krijg:kop van bestand is beschadigd???? het enige wat ie wel uitpakt zijn de pictures???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Laatst online: 24-08 14:35
Iemand met een Orange K700i?

Als je naar beneden drukt vanuit standby krijg je dat Orange menu. Is het zo aan te passen (met settings) zodat naar beneden gewoon contact list is zoals bij de unbranded K700i? Bij shortcuts kan je alleen links en rechts wijzigen en geen boven en beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
rooie60 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:51:
[...]

Heb het uitgepakt alvast,maar krijg:kop van bestand is beschadigd???? het enige wat ie wel uitpakt zijn de pictures???
mmmm

Ik zie het... Klote lycos |:(

Ik upload 'm nu opnieuw , dan test ik 'm zelf eerst.

//Edit nu werkt het wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Big-R op 01-10-2005 02:43 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Big-R schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 02:29:
[...]

mmmm

//Edit nu werkt het wel.
Ja! nu heb ik alles,dank je wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg om deze phone te kopen. Hij is nu als prepaid 149,- te krijgen. Zou dit binnenkort nog dalen of duurt dat nog een jaar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 15:38:
Ik overweeg om deze phone te kopen. Hij is nu als prepaid 149,- te krijgen. Zou dit binnenkort nog dalen of duurt dat nog een jaar? :?
Denk niet dat hij nog veel zal gaan zakken. Aangezien er al de nodige opvolgers zijn van de k700i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik heb hem nu via T-mobile besteld.
Als je daar al prepaid klant was kon je de telefoon voor 83,50 euro kopen, maar dan moest je dus al wel een prepaid simkaart van hun hebben (en volgens mij ook al een tijdje, dus niet als je vorige week een simkaart kocht :P).
Alleen het bezorgen duurt wel nogal lang, dus ik ga ze maandag maar weer bellen ;) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Big-R schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 02:29:
[...]

mmmm

//Edit nu werkt het wel.
Ze was blij ermee hoor ;) maar jammer dat de standaard sms toontjes er niet bij zaten,kon ze nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dagen geleden ben ik een programma tegengekomen (voor het Symbian systeem) wat zich voordeed als een universele remote control. Dit alles via de infrarood poort van de telefoon. Nou is de vraag, weet er iemand of zoiets ook bestaan voor de K700? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 00:29:
Een paar dagen geleden ben ik een programma tegengekomen (voor het Symbian systeem) wat zich voordeed als een universele remote control. Dit alles via de infrarood poort van de telefoon. Nou is de vraag, weet er iemand of zoiets ook bestaan voor de K700? :)
Ja. het antwoord luidt: Nee

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/635802/

java kan volgens mij de IRda niet bedienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d'r was ooit 's een zip file met photoshop templates om themes te maken, met google vind ik een link via mobile9, maar die is dood. Heeft iemand die zip file toevallig en wil deze zo lief zijn deze ergens te uploaden of mij mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
^ Die wil ik ook wel :)
Voor mijn eigen Battlefield 2 theme :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Je kan het ook proberen met SE Themes Creator ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat begrijp ik, maarrr..die templates waren psd files waarin je je afbeelding als een layer overheen kon leggen, om ze vervolgens met de themes creator samen te voegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09-2024
Hier mijn eerste Thema van een BMW 6-serie
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/guusackermans/SEk700i/6.JPG
Download hem hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Die gele letters zijn haast niet te zien in die witte lucht...
Verder een mooie theme, vooral omdat ik een fan ben van de BMW 6-serie :P

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Bondt op 06-10-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
En de blauwe zijn lastig te zien op de zwarte BMW ;)

Voor de rest vette skin :)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack
Ik weet het maar andere kleuren combies zijn niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack
Mijn 2e thema nu met de Spyker.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/guusackermans/SEk700i/Spyker.JPG
De kleuren zijn helderder dan op de pic. Feller geel. Dus nu goed te zien!!

Download hem hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack
Als er iemand suggesties heeft voor een Theme van een auto hoor ik ze graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack
KNVB
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/guusackermans/SEk700i/knvbklaar.bmp
Download hem hier

[ Voor 37% gewijzigd door Bartack op 13-10-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Heb vandaag bij het B-maxcenter in duiven mijn software laten updaten maar hebben engelse eropgezet en konden dat niet meer terug doen, "dan moeten we hem opsturen en dat duurt idd 2-4 weken" stelletje sukkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozejas schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:36:
Heb vandaag bij het B-maxcenter in duiven mijn software laten updaten maar hebben engelse eropgezet en konden dat niet meer terug doen, "dan moeten we hem opsturen en dat duurt idd 2-4 weken" stelletje sukkels
Kan je de taal nu niet gewoon op Nederlands zetten of is dat erg simpel gedacht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:13:
[...]

Kan je de taal nu niet gewoon op Nederlands zetten of is dat erg simpel gedacht ...
neej jammer genoeg niet meestal kun je idd een aantal talen kiezen mar nu alleen nog engels maar heb hem inmiddels opgestuurd waren nog meer probelem; batterij niet herkent en joystick reageerde belabert mar baal er wel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Laatst online: 22-08 23:25
ik heb software versie:

R2Ay004
camera versie: 3.10

en lcd versie: 20040641

wrm staan die nog bij de 1st post???

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Mr Double B schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 03:12:
ik heb software versie:

R2Ay004
camera versie: 3.10

en lcd versie: 20040641

wrm staan die nog bij de 1st post???
is al heel lang zo en ik dnke dat het komt doordat dit topic jammer genoeg niet zo veel meer gebruikt wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjeggens
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 14:26
Dit topic gevonden en gezien dat een aantal van mijn grootste ergenissen idd opgelost worden met nieuwe firmware (het vertraagd opnemen als er een fotootje is togevoegd aan je contact.. brrrrr ergelijk). Het enige probleem wat ik nog niet gevonden heb is dat mijn telefoon vrolijk crasht als de stekker van de lader iets bewogen wordt. Gezien de belazerde standby tijd van deze telefoon, ligt ie dus vaak aan de prik te wachten op een telefoontje, maar als ik dan opneem, heb ik behalve de persoon aan de andere kant ook een repeterende 'bling' van het 'snelladen' in mijn oor. Ik denk dat ik maar eens terugga naar het business center. Vind het niet kloppen.. of is dit een meer voorkomende fout. (Ik heb nu firmware R2L001, een ouwe dus, maar die ga ik dus proberen te upgraden bij de business center)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
rjeggens schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:55:
Dit topic gevonden en gezien dat een aantal van mijn grootste ergenissen idd opgelost worden met nieuwe firmware (het vertraagd opnemen als er een fotootje is togevoegd aan je contact.. brrrrr ergelijk). Het enige probleem wat ik nog niet gevonden heb is dat mijn telefoon vrolijk crasht als de stekker van de lader iets bewogen wordt. Gezien de belazerde standby tijd van deze telefoon, ligt ie dus vaak aan de prik te wachten op een telefoontje, maar als ik dan opneem, heb ik behalve de persoon aan de andere kant ook een repeterende 'bling' van het 'snelladen' in mijn oor. Ik denk dat ik maar eens terugga naar het business center. Vind het niet kloppen.. of is dit een meer voorkomende fout. (Ik heb nu firmware R2L001, een ouwe dus, maar die ga ik dus proberen te upgraden bij de business center)
nooit last van gehad eigenlijk dus misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen,

Ik heb me een SE K700I aangeschaft en ik zou nu graag wat met mp3'tjes willen "spelen" zeg maar...Ik wil dus mp3's via bluetooth op mijn gsm zetten om te gebruiken als beltoon, maar als ik nu bijvoorbeeld een toontje verkort en tot 27sec dan is dit al gauw 400Kb!!! Ik heb het op 96Kb/s gecodeerdt, dus normaal zou dit niet al te groot mogen zijn...
Kan er iemand me vertellen hoe ik kleine bestandjes kan maken? Ik had ergens iets gelezen over het converteren naar MPEG-4 maar ik heb geen enkel converter gevonden die een mp3 bestand kan converteren naar MPEG4, dit is toch een video-codec? Of niet?

Het kan zijn dat iemand deze vraag al gesteld heeft, maar omdat het topic over deze gsm zo groot is (7 delen) heb ik niet altijd de tijd om alles eens door te nemen...Kan er iemand me een handje helpen a.u.b.? dank u.

Groetjes,
Alex

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:49:
Hoi iedereen,

Ik heb me een SE K700I aangeschaft en ik zou nu graag wat met mp3'tjes willen "spelen" zeg maar...Ik wil dus mp3's via bluetooth op mijn gsm zetten om te gebruiken als beltoon, maar als ik nu bijvoorbeeld een toontje verkort en tot 27sec dan is dit al gauw 400Kb!!! Ik heb het op 96Kb/s gecodeerdt, dus normaal zou dit niet al te groot mogen zijn...
Kan er iemand me vertellen hoe ik kleine bestandjes kan maken? Ik had ergens iets gelezen over het converteren naar MPEG-4 maar ik heb geen enkel converter gevonden die een mp3 bestand kan converteren naar MPEG4, dit is toch een video-codec? Of niet?

Het kan zijn dat iemand deze vraag al gesteld heeft, maar omdat het topic over deze gsm zo groot is (7 delen) heb ik niet altijd de tijd om alles eens door te nemen...Kan er iemand me een handje helpen a.u.b.? dank u.

Groetjes,
Alex
Je kan er net zo goed mono geluid van maken. Aangezien er maar 1 speaker is. Zou toch weer de helft moeten schelen. Of je moet hem ook via de koptelefoon willen beluisteren, maar je had het over ringtone dus.......

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 31-10-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
rjeggens schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:55:
Tja heb ik ook, maar denk eerder dat het door een kabelbreukje komt of dat de lader neit goed contact maakt met de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
mpeg4 is idd ee nvideo codec maar het enige wat je kutn doen denk ik is bitrate nog lager zettten 64? is nog niet eens merkbaar en idd mono geluid. want er zijn wel programma's die video naar audio converteren en visa versa maar dan moet je via films je muziek beluisteren en kun je het niet meer als ringtone gebruiken. helaas.

p.s. daarvoor ebben we een zoekfunctie en als je 8er het adres ?limit=999 zet kun je in 7 keer alle delen doorzoeken suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ok. Ik heb de bitrate nog verlaagt en nu gaat ie goed...

Nog een vraagje, Ik heb die gsm nu pas gekocht. Is het dan nodig om een firmware update te doen? Ik zal erbij vertellen, ik heb die gsm in de Makro gekocht en de man aan de balie zei dat ik dat best binnen een jaar zou doen...maar kan ik nergens eens nakijken op mijn gsm welke firmware er nu op staat? Kan ik de naam daarvan niet eens checken? Normaal gezien wel he...

Groetjes,
Alex

PS: Voor dat camerageluid, ik heb de gsm op stil gezet, maar nog steeds wordt dat foto-geluid afgespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:34:
PS: Voor dat camerageluid, ik heb de gsm op stil gezet, maar nog steeds wordt dat foto-geluid afgespeeld...
Jah, en dat zal altijd zo blijven :(
Lekker handig allemaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Overigens het probleem dat je oplader telkens "opnieuw" verbonden wordt met je foon zodra je ermee beweegt is op te lossen door de contactpuntjes aan de onderkant met een klein mesje schoon te krassen. Zoiets had ik ook met mijn headset, de contactpuntjes raken dan een beetje gecorrodeerd ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week een 2de hands de k700i gekocht. Na hier het een en andere gelezen te hebben heb ik besloten dat de firmware van mijn telefoon aan een update toe is (heb nu R2L001).
Dus ik heb gister bij een vriend een DSS-25 geleend en ben aan de slag gegaan. SEUS 1.19 geinstalleerd en aan het update proces begonnen.

Alles gaat goed, telefoon wordt herkend en de nieuwe firmware gedownload. Tot het moment dat de daadwerkelijke update plaats moet gaan vinden. De telefoon wordt door de update software uitgeschakeld, is dit de bedoeling?. In mijn scherm staat dan estimated time 9 min. Proces 0%.
Dan duur het even en dat krijg ik de melding:

"Error communicating with the device"

Vervolgens moet ik mijn batterij verwijderen en de telefoon opnieuw aanzeten.

Ik heb vervolgens de volgende acties ondernomen:
  • Sim kaart verwijderd
  • Firewall (kerio) uitgeschakeld
  • Virusscanner (NOD32)uitgeschakeld
  • Verschillende USB poorten geprobeerd voor DSS-25
  • DSS-25 Drivers verwijderd en opnieuw geinstaleerd
Niets hielp mij bij het bereiken van het beoogde resultaat.

Heeft er iemand suggesties? Zodat ik straks ook met de laatste firmware over straat kan.

Wat info over mijn PC voor de volledigheid:
  • asus A7V8X-X mobo
  • AMD 2600+ (barton)
  • 1024 MB RAM
  • 2x WD 80 GB HD
  • CD-brander en DVD-Brander
  • SB 5.1 live
  • USB Bluetooth dongle
  • Win XP Pro SP2
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste