Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 7

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 5.094 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 09:58

Martinspire

Awesomeness

en geen enkele vastloper whatsoever

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mijn joystick deed het een tijdje geleden ook niet goed meer, ook niet na uit elkaar halen. Nu doet hij het wel weer goed (meestal).
Van vastlopers heb ik nooit last gehad.
Dit alles na ruim een jaar gebruik. Ik verwacht dat hij het nog wel een jaar uithoudt, dus almetal ben ik zeer tevreden over deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Zo, mijn k700i is nu echt een ramp.... als ik joystick gebruik naar boven, beneden en links gaat ie daarna ook gelijk indrukken... ben dus 1 minuut bezig normaal in een menu te komen :P
Verder is het nog steeds engels en dat oplaad icoontje knippert heel vaak dat ie aan het opladen is terwijl er niets in zit :P
Verder dikke vertraging met opnemen en loopt ie elke dag wel een keer bijna vast :P

Gelukkig doet de radio het nog :P

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
@ neggix, en dat is met de nieuwste firmware?

Joystick kan je wel eens proberen op te lossen door je gsm uitelkaar te halen (staat ergens in dit topic een post over door mij).

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Graham schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:02:
@ neggix, en dat is met de nieuwste firmware?

Joystick kan je wel eens proberen op te lossen door je gsm uitelkaar te halen (staat ergens in dit topic een post over door mij).
Ja, maar omdat ik dat ranzige vodafone heb kan die software niet met dat vodafone overweg ofzo... dus ze vernueken elkaar waardoor me gsm helemaal bagger werkt....
Telefoon heb ik al een paar keer uitelkaar gehaald (niet schroefjes etc) maar heeft ook niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
neggix schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:14:
[...]

Ja, maar omdat ik dat ranzige vodafone heb kan die software niet met dat vodafone overweg ofzo... dus ze vernueken elkaar waardoor me gsm helemaal bagger werkt....
Er zijn wel manieren om dat op te lossen hoor. Maar ik mag hier niet over debranden praten dus je zou me kunnen mailen erover.

Jammer dat je trouwens het probleem met je joystick niet kan oplossen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 11:35
Kan iemand mij vertellen, waar ik de tool kon vinden om nieuwe Human interface macro's te maken.
Heb 5 topics door geworsteld, maar kan het niet vinden.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dj_Neo_Ziggy schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:54:
Kan iemand mij vertellen, waar ik de tool kon vinden om nieuwe Human interface macro's te maken.
Heb 5 topics door geworsteld, maar kan het niet vinden.
Ik weet niet of je dit bedoelt, maar een [google=make hid] leverde in ieder geval deze link op, waar je een programmaatje kan downloaden om HID-profielen mee te maken. Die zijn dus bedoeld om via externe besturing een bepaald programma aan te sturen met de toetsen van je telefoon. Sommige programma's zijn natuurlijk al gedaan; zoek bijvoorbeeld eens op bsplayer hid of winamp hid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
Mijn LCD schermpje is gebroken (precies in het midden van links naar rechts). Er zit nu een grote zwarte vlek op. T-Mobile raadt me aan om hem niet te laten repareren via hen, want dat is te duur. Iemand ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ga es langs zo'n telefoonwinkeltje (aka lokale telefoonturk ;)), daar kunnen ze hem vast wel repareren als het alleen het schermpje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Cableguy schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:15:
Mijn LCD schermpje is gebroken (precies in het midden van links naar rechts). Er zit nu een grote zwarte vlek op. T-Mobile raadt me aan om hem niet te laten repareren via hen, want dat is te duur. Iemand ideen?
Zelf doen als je handig bent http://cnn.cn/shop/k700-colour-screen-p-75.html

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
gwystyl schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 03:36:
[...]

Ik weet niet of je dit bedoelt, maar een [google=make hid] leverde in ieder geval deze link op, waar je een programmaatje kan downloaden om HID-profielen mee te maken. Die zijn dus bedoeld om via externe besturing een bepaald programma aan te sturen met de toetsen van je telefoon. Sommige programma's zijn natuurlijk al gedaan; zoek bijvoorbeeld eens op bsplayer hid of winamp hid.
Top bedankt, ik heb nu wel een Hid file op m'n k700 gezet, maar herkennen ho maar.

De hid file staat nu in de map overig, ik kan deze file nergens naar toe verplaatsen.
Ook in de opties van externe besturing kan ik nergens .hid ontvangen...

[ Voor 13% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 25-04-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Zo, eindelijk goed kunnen updaten zonder dat dat vodafone gezeur tegen zat :P
Telefoon is weer stukken beter op dat joystickie na :{ Dat is echt helemaal bagger... Kan alleen nog maar naar boven en rechts, en zelfs dan gaat ie 6 vd 10 keer ook gelijk een menu verder.... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.Ik bezit ook een 700i en eerlijk gezegt doe ik er niks anders mee dan bellen.Dat gaat prima met dat ding.Ik heb daarom ook maar een simpele vraag.Kan deze telefoon ook op luidsprekend?Dus, wanneer iemand mij beld, is het dan mogelijk om dit voor iedereen in de kamer hoorbaar te maken.Ik kan die optie nergens terug vinden maar het moet toch bijna zeker kunnen.Als iemand mij kan helpen graag.Groeten en t.i.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:00:
Hallo allemaal.Ik bezit ook een 700i en eerlijk gezegt doe ik er niks anders mee dan bellen.Dat gaat prima met dat ding.Ik heb daarom ook maar een simpele vraag.Kan deze telefoon ook op luidsprekend?Dus, wanneer iemand mij beld, is het dan mogelijk om dit voor iedereen in de kamer hoorbaar te maken.Ik kan die optie nergens terug vinden maar het moet toch bijna zeker kunnen.Als iemand mij kan helpen graag.Groeten en t.i.a.
Tijdens bellen de joystick button gebruiken en dan turn on speaker kiezen (in het Nederlands zal het wel ongeveer hetzelfde heten ;)).

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Speaker aan in het Nederlands.... of nog sneller, Joystick indrukken en toets 6 7....

[ Voor 9% gewijzigd door Red op 26-04-2006 20:19 . Reden: 7 ipv 6.... :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dj_Neo_Ziggy schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:03:
[...]

Top bedankt, ik heb nu wel een Hid file op m'n k700 gezet, maar herkennen ho maar.

De hid file staat nu in de map overig, ik kan deze file nergens naar toe verplaatsen.
Ook in de opties van externe besturing kan ik nergens .hid ontvangen...
Ik heb ze volgens mij via bluetooth naar de telefoon gestuurd, en dan krijg ik op de telefoon de melding:
"opgeslagen in externe besturing. Nu gebruiken?"

Mijn mappen bij bestandsbeheer bevatten geen hid-bestanden, dus ik weet niet hoe je hem er met bijvoorbeeld FMA op kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik me nu rot naar gezocht.Volgens mij staat er ook geen letter over in het manual.Hartelijk bedankt voor de info.Het werkt inderdaad perfekt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
gwystyl schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:46:
[...]

Ik heb ze volgens mij via bluetooth naar de telefoon gestuurd, en dan krijg ik op de telefoon de melding:
"opgeslagen in externe besturing. Nu gebruiken?"

Mijn mappen bij bestandsbeheer bevatten geen hid-bestanden, dus ik weet niet hoe je hem er met bijvoorbeeld FMA op kan krijgen.
Bijzonder, als je een hid file stuurt vanaf een andere telefoonfoon, komt hij dus in je overig te staan, maar als je hem verstuurt met je pc dan doet hij het wel, merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjin vorige vraag is helaas na een paar dagen nog steeds niet beantwoord... Kan ik de microfoon van de K700i ook gebruiken als PC microfoon voor bijv. Skype etc via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:23

Sabbi

je denkt aan mij.

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:02:
Mjin vorige vraag is helaas na een paar dagen nog steeds niet beantwoord... Kan ik de microfoon van de K700i ook gebruiken als PC microfoon voor bijv. Skype etc via bluetooth?
We hadden ook gehoopt dat je na die paar dagen wachten ondertussen zelf wel op zoektocht uit geweest was. Maar wees gerust, het kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:02:
Het is ook niet een helpdesk hier. Daarmee bedoel ik dat als je een vraag stelt dan moet je er niet vanuit gaan dat deze beantwoordt wordt.

Echter om je wat op weg te helpen. Ik weet niet geheel zeker dat het gaat maar je zou eens wat kunnen proberen met Float's Mobile Agent.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-07 10:50

djidee

Mr. Slungel

Mja, de mogelijkheden van float moeten groot zijn, verder dan syncen en sms'en via float (t9 zuigt :X ) kom ik niet... jah, altijd leuk om de temp en batterij enzo te checken... Heb me ooit eens afgevraagd of je de camera van de k700i niet kan streamen via BT, heb je een wireless cam 8) Maar goed, mn k700i ruled nog steeds (behalve die lamme joystick (ja ook al (bij mn vader ook trouwens (ook k700i)))), vooral de winamp hid gebruik ik veel en heb er een aantal spellekes op staan. En als Thema: TransportTycoon! Augustus kan ik abbo verlengen, maar mn keuze staat eigenlijk al vast, MDA Vario

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

@ djidee: dat streamen van webcam kan wel. Is een programma'tje voor, maar wel heel omslachtig en weet de naam niet meer....

@ Fallen Angel: misschien moet je eens kijken naar EQO, dat programmatje verbindt al je skype gesprekken door naar je mobiel (dmv. een java applet) www.eqo.com

[ Voor 11% gewijzigd door Red op 27-04-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowse
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07-2020

Drowse

It's the fantastic drowse

Ik heb de mijne sinds oktober, mijn w800i werd gejat in London :(, maar ondertussen doet mijn joystick bijna niks meer. Het meeste last heb ik ervan met het lezen van smsjes, want ik kan dan niet meer naar beneden scrollen...

It's the fantastic drowse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Red schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:31:
@ djidee: dat streamen van webcam kan wel. Is een programma'tje voor, maar wel heel omslachtig en weet de naam niet meer....
Volgens mij is het Hitziger K700 Webcam.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Laatst online: 25-07 15:09
Drowse schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:47:
Ik heb de mijne sinds oktober, mijn w800i werd gejat in London :(, maar ondertussen doet mijn joystick bijna niks meer. Het meeste last heb ik ervan met het lezen van smsjes, want ik kan dan niet meer naar beneden scrollen...
+/- toetsen aan de zijkant van het toestel ;) Werkt ook om te scrollen. En dan maak je gewoon nog ff je joystick schoon, dan zal hij het weer goed gaan doen. Eventueel haal je ook nog gewoon het frontje er vanaf en maak je heb zo schoon ;) Als hij maar weer werkt, das het voornaamste.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Inderdaad... dat was het :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

danke :D Jammer dat ie nie via msn of *vul hier je stream in* programma geschikt is, maar zeker lachen :D

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:31:

@ Fallen Angel: misschien moet je eens kijken naar EQO, dat programmatje verbindt al je skype gesprekken door naar je mobiel (dmv. een java applet) www.eqo.com
Red, bedankt voor je antwoord, de enige die een beetje hulp bied :) Super man.

Voor de rest van de mensen die me verwezen naar het zoeken... check mijn postcount, is waarschijnlijk hoger dan van een ieder ander die in dit topic post. Ik weet hoe GoT werkt maar ik kon gewoon ergens een duidelijk NEE vinden. Als iets niet te vinden is kan je er natuurlijk niet vanuit gaan dat het per direct niet kan.

Editje: De joystick problemen heb ik ook gehad... maar meestal helpen een paar ferme tikken op een harde ondergrond vrij goed O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Laatst online: 18-10-2023
Langzaamaan beginnen de dode pixels weer te werken. Ik wacht het nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:13:
[...]

Red, bedankt voor je antwoord, de enige die een beetje hulp bied :) Super man.

Voor de rest van de mensen die me verwezen naar het zoeken... check mijn postcount, is waarschijnlijk hoger dan van een ieder ander die in dit topic post. Ik weet hoe GoT werkt maar ik kon gewoon ergens een duidelijk NEE vinden. Als iets niet te vinden is kan je er natuurlijk niet vanuit gaan dat het per direct niet kan.

Editje: De joystick problemen heb ik ook gehad... maar meestal helpen een paar ferme tikken op een harde ondergrond vrij goed O-)
Your welcome.... hoop dat je er wat aan hebt.
Joystick probleem is bij mij meestal met een tandenstoker / cocktailprikkertje wel opgelost.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-07 21:21
Weet iemand waar ik een goedkoop en origineel frontje voor de k700 kan vinden?
had er wel een op GSMpunt.nl gevonden die was €27,95

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:19

13art

Moderator Mobile
T!m0n schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:09:
Weet iemand waar ik een goedkoop en origineel frontje voor de k700 kan vinden?
had er wel een op GSMpunt.nl gevonden die was €27,95
Tja er was een tijd geleden een inkoopactie op SK.net maar daar heb je nu niks aan. Misschien dat je die nog terug kan vinden en dan even met diegene die die inkoopactie deed contact kan opnemen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Volgens mij haalden mensen in dit topic (of oudere delen) ze van CNN.cn. Daar hebben ze iig wel veel zooi voor o.a. de K700. Ik weet alleen niet of dat interessant is met verzendkosten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds te kloten om een mp3tje in te stellen als ringtone met de Vodafone editie. Heb m inmiddels geupgrade naar R2AY004. Na wat pijn en moeite heb ik een mp3tje met die DRM packager van SE bewerkt en gerenamed naar een dcf bestand. Dat heb ik vervolgens op mijn gsm gekregen, maar nu krijg ik de melding dat ik dat mp3tje eerst moet activeren voordat ik het kan gebruiken. Als ik m probeer te activeren krijg ik de melding dat de pagina niet gevonden kan worden. Wat doe ik nu fout? Ligt het aan de instellingen van de drm packager tool? Zo ja, hoe en wat moet er worden ingesteld? Of waar ligt het anders aan? Het mp3tje komt namelijk wel gewoon in mijn geluiden map van mijn gsm met zo'n mp3icoontje ervoor, alleen dan met een sleutel ervoor waar een rode streep doorheen zit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Kun de originele SE firmware er niet in (laten) flashen? Is natuurlijk een gedoe van niks als je op zo'n manier een simpel MP3'tje op je eigen telefoon moet proberen te zetten...................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Nee, het flashen van de originele SE versie kan niet... Ik had het geprobeerd en dat verneukt je hele telefoon... Ik heb uiteindelijk maar op andere wijze niet te bespreken gedaan, en nu werkt ie perfect :) Op joy stick na :P

En voor degene die geen sms kon scrollen.. Dat kan met je volume toetsen aan de zijkant ^O^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb een probleem met mn K700i :(

Ik heb hem een tijdje op laten laden via een USB-ladertje aangesloten op mn PC. Toen ik mn telefoon vanochtend pakte viel het me op dat ie uit was (ik zet hem nooit uit). Als ik hem aan wil zetten gebeurt er helemaal niks. Ook niet als ik de accu eruit haal en de lader erin doe of de SIM eruit haal. Wat me wel opvalt is als ik hem aan de lader heb hangen dat de aan/uit-knop bovenop zwakjes rood oplicht.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Update. Ik herinnerde me ineens dat in mn oude SE-telefoon net zo'n accu zit, dus die heb ik even in mn K700i gedaan en gelukkig start ie daar weer mee op :) Nu vraag ik me alleen nog even af of mn accu misschien kapot is gegaan door die cheape USB-lader van €2,50... Of dat de connector misschien niet goed contact heeft gemaakt, waardoor de accu vannacht is leeg gegaan (toen ik hem in de lader deed stond ie al in het rood). Maar dan nog zou de telefoon toch wel moeten starten als de lader erin zit?
Iemand een idee wat dat rode lampje betekent in de aan/uit-knop?

[edit]
Al opgelost, op de SE-site kom ik net dit tegen:
Ik zie geen indicatie voor het opladen van de telefoon. Wat is er mis?
Met een lege batterij kan het tot 30 minuten duren voordat je het oplaadpictogram op het display ziet. In de tussentijd brandt het rode lampje achter de aan/uit-knop om aan te geven dat de telefoon wordt opgeladen.
Zodra het oplaadpictogram op het display wordt weergegeven, gaat het rode lampje uit.
En inderdaad, het lampje is net uitgegaan en er verschijnt een laadicoontje op het display. De connector van de oplader is dus ws. los gegaan waarna de batterij compleet leeg is gegaan.

[ Voor 44% gewijzigd door Palomar op 13-05-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henning
  • Laatst online: 03-05 22:56

Henning

Hoogvlieger...

Cableguy schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:15:
Hier presies het zelfde... 4 scheuren int scherm, gewoon zomaar :|

Een los schermpje kost ong 80 euro via een webshop, daar begin ik niet aan...

Iemand intresse in een k700i inc assesoires die net een nieuw stickje heeft (1 maand oud) en nog 3 maanden branded bij t-mobile is??

Behuizing is amper beschadigd, scherm zo goed al kras vrij; accu is nog zeer goed...
Alleen het scherm ligt dus in 4 stukken...

PM me maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Henning op 14-05-2006 15:53 ]

3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-07 23:30
Aangezien het een beetje veel werk is om alle 34 pagina's te gaan doorlezen(of daar het antwoord evt. al gegeven is) eventjes 2 vragen:
Welke schroevendraaier heb ik nodig om de schroefjes open te maken? is dat de T3 T4 T5 of de T6? En weet iemand waar ik een joystickje kan kopen voor de k700i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Welke schroevendraaier heb ik nodig om de schroefjes open te maken? is dat de T3 T4 T5 of de T6?
T6, zie ook.
En weet iemand waar ik een joystickje kan kopen voor de k700i?
cnn.cn

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Bedankt voor de snelle reactie. Ik had al op www.cnn.cn gekeken en helaas kan ik daar geen joystick vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:08:
Kun de originele SE firmware er niet in (laten) flashen? Is natuurlijk een gedoe van niks als je op zo'n manier een simpel MP3'tje op je eigen telefoon moet proberen te zetten...................
Hmm, maar het moet toch gewoon mogelijk zijn om een mp3tje als ringtone te gebruiken. Het lukt bij iedereen dus waarom bij mij niet. En om m nu weer te laten flashen heb ik niet zoveel trek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:03:
[...]

Hmm, maar het moet toch gewoon mogelijk zijn om een mp3tje als ringtone te gebruiken. Het lukt bij iedereen dus waarom bij mij niet. En om m nu weer te laten flashen heb ik niet zoveel trek in.
Ben je wel van dat drm gedoe af.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
[UPDATE] Heb inmiddels mijn telefoon open gemaakt. Goed schoongemaakt en vervolgens weer geprobeerd of het joystickje het deed. Die deed het niet. Toen heb ik er een beetje kruipolie tussen gedaan en ook dit mocht niet baten. Hij werkt dus nog steeds niet. Heeft iemand enig idee hoe ik het zou kunnen oplossen? (Zonder hem op te sturen, over anderhalve maand mag ik een nieuwe uitzoeken en vind het een beetje zonde om deze nog voor 50 euro te laten maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-07 12:26
nou, laat ik het zo zeggen toen ik de telefoon zelf zag was ik even verkocht die moest ik hebben. Maar na al 3 maanden begon hij raar te doen vooral last van "traagheid". Maar ja nix aan te doen maar in maand 8 kreeg ik al problemen met me joistick deze is nu btw helemaal niet meer bruikbaar geen een richting werkt meer. Kortom ik kan eigenlijk nixmeer met de telefoon. Ook ben ik zeker niet te vreden over de andere dingen van de telefoon:

- (pookje)
- Batterij ging ook al snel achteruit in kwalitijd
- behuizing (al meerdere telefoons gehad die na 1 jaar er nog prima uitzagen)
- na 1 maand al loslatende "stikkers" op de telefoon (eerste gedachte stikkers op een telefoon :|)
- Problemen ook al met opladen naar 1 á 2 maanden maakt moeilijk contact met de telefoon lader als hij er in geplaatst word.

Kortom tijd voor een nieuwe telefoon.

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 09:58

Martinspire

Awesomeness

hmm dan hebben wij 2 verschillende,
ik heb hem nu bijna 1,5 jaar en de batterij gaat zeker erg lang mee (standby bijna 4 dagen)
behuizing heeft 2 deukjes achterop maar verder nix, ligt er meer aan wat je ermee doet. Die van mij is trouwens al wel een stuk of 20 x op een stenen vloer geklapt maar geen enkele blijvende schade
stikkers laten bij mij niet los (zou niet weten welke ook los zou moeten laten, vodafone en online sticker zitten er gewoon nog op. Opladen gaat hier gewoon goed, dat probleempje heb ik ook ff gehad met mn oude SE maar hier heb ik het niet.

Maar ik zie overal wel telefoons die een stuk mooier zijn en meer kunnen.
Overigens heb ik een maat en die heeft de 750, en dan merk je toch echt dat die telefoon een stuk beter is (speaker kan harder, fotos scherper, mooier menu e.d.)

maar goed, ik moet er nog ff mee :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Ik kan ook het joystickje niet vinden op cnn.cn... weet iemand waar deze wèl is te krijgen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Kiwitje schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 22:51:
Ik kan ook het joystickje niet vinden op cnn.cn... weet iemand waar deze wèl is te krijgen?
Hier is ie te krijgen: http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=182&gid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

k700i vrij traag, zeker met het fotogedeelte van de schijf, verder heerlijk ding kwa radio en bluetooth opties (draadloze bt winamp bediening, mwahahah!).. Pookje is wel rampzalig slecht aan het worden.. Alleen nu moet ik hem 3 dagen missen, in vage bui 3x verkeerde pincode erin gedonderd....
Mn vader heeft ook een k700i, omstreeks zelfde periode gekocht (1,5 jaar geleden), zijn pookje is al langer verrot, heeft al 2 headsetjes versleten en nu valt zijn telefoon soms spontaan uit... Kan nou niet zeggen dat hij er ruiger mee omgaat (die van mij is heel ff een sloot in geweest, meerdere keren een flinke buiteling gemaakt)...
In augustus neem ik afscheid van hem, of er weer een K of W series voor terug komt, weet ik nog niet, misschien ga ik ook wel voor een mda vario

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ga dan voor de Vario II

Maaruh over het stickje gesproken. Heb gisteren mn k700i weer even over gehaald omdat stickje niet meer optimaal werkte, eerst met de tandenstoker hiel niet echt. Tien heb ik het sticje los getrokken, ging echt makkelijk trouwens. Daarna het ik het plakwandje wat aan de onderkant van het stickje zit eraf gehaald. Stickje er weer opniew opgezet, en hij doet het weer als vanouds :)

Dus misschien wel tip voor diegene wiens stick het ook niet helemaal goed meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Ik heb het ook net even gedaan, werkt inderdaad echt! :) Wist niet eens dat dat ding er af kon... haha. Ik dank je zeer!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

DjWannaB2002 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:14:
Ga dan voor de Vario II

Maaruh over het stickje gesproken. Heb gisteren mn k700i weer even over gehaald omdat stickje niet meer optimaal werkte, eerst met de tandenstoker hiel niet echt. Tien heb ik het sticje los getrokken, ging echt makkelijk trouwens. Daarna het ik het plakwandje wat aan de onderkant van het stickje zit eraf gehaald. Stickje er weer opniew opgezet, en hij doet het weer als vanouds :)

Dus misschien wel tip voor diegene wiens stick het ook niet helemaal goed meer doet.
hoe heb je hem dan los gehaald? door eets het frontje er af te sleutelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
GoldenSample schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:58:
[...]

hoe heb je hem dan los gehaald? door eets het frontje er af te sleutelen?
Ja idd als je het frontje eraf haalt (wat heel makkelijk kan met een kleine platkop schroevendraaier, dan kan je zo het stickje eraf trekken en dan kan je zo dat plakrandje er af halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-07 08:11
Heeft iemand eigenlijk al een keer geprobeerd om camerashutter.amr te deleten of de smstones te updaten?

Op verschillende forums las ik hierover, maar schijnbaar kan het alleen met DaVinci software en SETool... Beide tools zijn helaas niet gratis, dus het nodigt ook niet echt uit om het eens te gaan proberen.

Mocht iemand de tools al wel hebben, probeer dit eens (bron):
Ok, I just did the file replace on my K700i and all went well apart from the camera shutter, that is still the same crap sound. Here is the text file I used to upload the files:

deletefile:/tpa/preset/system/sound/messagealert1.mid
messagealert1.mid
/tpa/preset/system/sound/messagealert1.mid

deletefile:/tpa/preset/system/sound/messagealert3.mid
messagealert3.mid
/tpa/preset/system/sound/messagealert3.mid

deletefile:/tpa/preset/system/sound/messagealert4.mid
messagealert4.mid
/tpa/preset/system/sound/messagealert4.mid

deletefile:/tpa/preset/system/sound/messagealert6.mid
messagealert6.mid
/tpa/preset/system/sound/messagealert6.mid

deletefile:/tpa/preset/system/sound/camerashutter.amr
camerashutter.amr
/tpa/preset/system/sound/camerashutter.amr

There is two versions of the camera shutter, an .AMR file and a .MID file so I guess I have to replace the .MID file aswell. Pity, I had a decent .AMR sound file for the camera, now I will have to find a MIDI for it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:12

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Lama... ik zit met t verkeerde typenummer... *fluit*

[ Voor 95% gewijzigd door Dark Blue op 18-06-2006 19:56 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een K700i, maar kan sinds kort spontaan geen bestanden meer naar m'n telefoon versturen vanaf m'n pc met bluetooth. Andersom werkt het nog wel. Ik gebruikte hiervoor altijd de standaard XP SP2 applicatie. Met andere programma's als FMA en My Phone Explorer krijg ik het ook niet voor elkaar. FMA crasht meteen wanneer ik 'm opstart en My Phone Explorer geeft een aantal foutmeldingen die achter het opstartplaatje vallen, waardoor ik niet kan zien wat voor foutmeldingen dat dus zijn. Met de standaard SE applicatie kan ik m'n telefoon niet zien. De standaard bij m'n BT stick bijgeleverde software herkent de stick niet en geeft aan dat ik het juiste license.dat bestand moet opzoeken... en laat ie die op de CD nou net niet accepteren :S.

Het leuke is dat wanneer ik 'm gewoon op de standaard XP drivers heb staan ik wel zonder moeite de applicaties kan gebruiken waarmee ik m'n telefoon als pc-besturing kan gebruiken, maar dus niets naar m'n telefoon kan sturen. M'n telefoon is gewoon vindbaar, want wanneer ik naar BT apparaten zoek vind ik 'm gewoon en kan ik 'm ook pairen.

Ik heb het ook al met m'n laptop geprobeerd, maar daarmee werkte het ook niet.

Iemand enig idee waar dit door kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-07 16:37
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:46:
heel verhaal over BT en niks kunnen versturen.

Iemand enig idee waar dit door kan komen?
Zijn er compoorten voor Bluetooth in en uitgaand aanwezig? Zo niet effe toevoegen en daarna opnieuw pairen en juiste compoort in FMA instellen..

Ander vraagje:
Ik wil mijn K700i T-Mobile branded unlocken. Ding is nu meer dan 1,5 jaar in mijn bezit dus het kan gratis. Ik naar de T-mobile site. imei invullen, netjes mijn imei ingevult en telefoon type. Kreeg ik mijn unlock code en een handleiding.

Ik volgens de handleiding in het geheime netwerk menu duiken. NCK ingevult, wat blijk, code onjuist. in totaal 3 maal geprobeert. Weet nu heel zeker dat de code niet klopt. Wat ik het beste doen volgens jullie om hem te legaal te unlocken? Wil mijn tel iig niet opsturen. Boeit me verder niet als de T-mobile branded software eraf gaat...

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-07 15:50
Ik heb de K700i nu bijna voor 2 jaar en ik moet zeggen dat dit de slechtste telefoon is die ik heb gehad. Hiervoor altijd Samsung's en blijkbaar is daardoor mijn verwachting van een telefoon te hoog voor wat SE biedt.

Ten eerste vielen al die stickers er binnen no-time af.
Ten tweede ging na minder dan een jaar het joystickje vreemd doen (nu werkt hij helemaal niet meer, behalve bij keihard drukken. Heb hem meerdere malen schoon gemaakt met sateprikker, joystickje eraf, maar niets hielp)
Ten derde is de batterij erg slecht. 2 dagen hield hij het in het begin uit, en dat is nu nog maar 1 dag. Elke nacht opladen is een vereiste, waarbij hij ook nog redelijk vaak uitvalt als de batterij een bepaald niveau heeft bereikt.

Voor mij geen telefoon meer met een joystick, wat inhoudt dat bijna alle nieuwe modellen van SE afvallen. Op zich jammer, want hij is lekker te bedienen en de interface is beter dan bv een Samsung.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Ik heb mijn K700i inmiddels ook 2 jaar ondertussen wel vervangen door de Samsung E780, maar vond het opzich wel een fijn toestel.

Die stickers zijn er bij mij ook afgegaan QuickShare sticker had ik toen met 2 compenentenlijm weer erop geplakt en die is er toen niet meer afgegaan wel lijkt de sticker onwijs vergeeld. Ik vind sowieso het gebruik van stickers op een mobiel geen goed punt.

Joystick ging bij mij na een jaar raar doen natuurlijk net buiten de garantieperiode. Na ruim anderhalf jaar weer ik hier echt gek van, dus had heel me toestel opengemaakt en dat rare sponsige rubbertje onder de joystick erafgehaald en sindsdien werkt de joystick een stuk beter.

Batterij heb ik nooit problemen mee gehad deed er altijd wel 4-5 dagen mee en zelfs als de batterijstatus op rood stond kon ik er nog een dag mee doen. Bij me Samsung is dit toch slechter als er daar nog 1 blokje van de 3 staat haal ik het einde van de dag niet meer.

Wat ik wel nog een nadeel vind is die rubber cover voor de connectors, die sluit bij mij niet meer mooi aan omdat ie helemaal is uitgelubberd. Het ding eraf halen is ook geen gezicht.

Ook is het erg vervelend dat er heel snel stof verzameld bij de camera lens, maar op al deze punten na heb ik er toch veel plezier van gehad.

Ik wou ook geen mobiel meer met een joystick vandaar ook mijn keuze voor de E780. Qua interface is SE misschien wat beter, maar vind die van Samsung zeker niet onaardig.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Heb ook last gehad van uitvallen en, nieuwe via i-net besteld, Oude stond helemaal bol, nu met de nieuwe á 20 euro inclusief verzend kosten doet ie het weer als nieuw.... Tel is btw best makkelijk open te maken om schoon te maken.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-07 15:50
Hebben jullie ook al gelijk vanaf het begin last gehad van die dramatische koppeling om hem op te laden? Ik moet eerst 6 keer blazen wil hij contact maken en melden "snel laden", maar als er het minste of gerinste gebeurt, is hij de verbinding weer kwijt en laadt hij dus niet op...

@ laguna: Dat rubberen ding is bij mij ook gaan lubberen. Wat een bescherming zeg...

offtopic: Ik heb ergens gelezen dat de nieuwere modellen van SE een betere joystick hebben die minder (snel) stof verzamelt. Hierdoor zou het beter werken. Weet iemand of dit klopt, want dan zou SE weer terug in de race zijn..

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sluuz schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:15:
Hebben jullie ook al gelijk vanaf het begin last gehad van die dramatische koppeling om hem op te laden? Ik moet eerst 6 keer blazen wil hij contact maken en melden "snel laden", maar als er het minste of gerinste gebeurt, is hij de verbinding weer kwijt en laadt hij dus niet op...

@ laguna: Dat rubberen ding is bij mij ook gaan lubberen. Wat een bescherming zeg...

offtopic: Ik heb ergens gelezen dat de nieuwere modellen van SE een betere joystick hebben die minder (snel) stof verzamelt. Hierdoor zou het beter werken. Weet iemand of dit klopt, want dan zou SE weer terug in de race zijn..
Heb je daar een bron bij? Liefst ook gebruikerservaringen natuurlijk :). Mijn joystickie doet het na 1 1/2 jaar meestal wel, maar soms heeft hij buien en werkt hij van geen kant. Heel irritant als je er niet van uit kan gaan dat het werkt. Dat is voor mij ook (net als hierboven iemand, al stap ik niet zomaar over op Samsung) een reden om niet zo snel meer een joystick-houdende phone te nemen. Verder bevalt de K700 uitstekend, dus een nieuwe SE klinkt verder heel logisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-07 14:32
Sluuz schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:15:
Ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Waarschijnlijk zijn de koperen puntjes van je lader zelf wat ingedeukt, met een naald kan je ze naar voren halen, zodat ze weer contact maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon is tijdens mn vakantie kapot gegaan. Het beeldscherm is niet meer verlicht en de batterij wilt niet meer opladen (gaat wel aan maar sluit meteen weer af). Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips? Of weet er iemand een winkel in Amsterdam waar ze dit kunnen repareren. En valt dit onder de garantie en kan ik hem naar de winkel waar ik hem gekocht heb terug brengen of naar Sony Ericson ofzo?
Ik hoop dat jullie me willen helpen, want ik zit nu met een siemens m35i opgescheept :S en dat is geen pretje. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-07 15:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Dit zijn symptomen die mogelijk op vloeistofschade kunnen duiden. Wees daar op voorbereid.

Ja, Teleworld in Amsterdam is volgens mij nog steeds SonyEricsson Service Point. maar ik vraag me af of dit wel onder de garantie gerepareerd kan worden omdat het toestel al redelijk oud is. Maar, als jij een bon kan overhandiggen, dan doen ze het mogelijk toch onder de garantie.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Giox schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:22:
Dit zijn symptomen die mogelijk op vloeistofschade kunnen duiden. Wees daar op voorbereid.
Ach... als het op reparaties aankomt, wordt elk defect gedefineerd als vloeistofschade. Hoeven ze niets te doen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giox schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:22:

Ja, Teleworld in Amsterdam is volgens mij nog steeds SonyEricsson Service Point. maar ik vraag me af of dit wel onder de garantie gerepareerd kan worden omdat het toestel al redelijk oud is. Maar, als jij een bon kan overhandiggen, dan doen ze het mogelijk toch onder de garantie.
Het zou inderdaad heel goed waterschade kunnen zijn, ik had al gelezen in de garantie dat het dan niet vergoed wordt. Is er echter toch een winkel waar je het dan tegen betaling alsnog kan laten maken? Oftewel is mijn telefoon nog te redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:19

EraZor

Don't mention the war

ff vraagje, als ik bij mijn k700i gebruik maak van een bluetooth headset springt de telefoon keurig op 't 'handsfree' profiel. Niks aan de hand dus. headset werkt ook perfect. Als ik de headset uitzet (of buiten bereik kom) blijft de telefoon op 't handsfree profiel staan met het gevolg dat je alle inkomende en uitgaande gesprekken 'op moet halen ui de telefoon'. Is dat een bekend probleem? Zo ja; op te lossen metr een firmware upgrade oid? Zo ja: wat is een servicepoint in Utrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 12:14
Sinds een week ofzo ben ik bij anderen heel slecht te horen. Soms wat storing, maar vooral gewoon veel te zacht.

Is dit ergens een instelling ergens, of is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-07 23:15

DDX

EraZor schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 08:51:
ff vraagje, als ik bij mijn k700i gebruik maak van een bluetooth headset springt de telefoon keurig op 't 'handsfree' profiel. Niks aan de hand dus. headset werkt ook perfect. Als ik de headset uitzet (of buiten bereik kom) blijft de telefoon op 't handsfree profiel staan met het gevolg dat je alle inkomende en uitgaande gesprekken 'op moet halen ui de telefoon'. Is dat een bekend probleem? Zo ja; op te lossen metr een firmware upgrade oid? Zo ja: wat is een servicepoint in Utrecht?
welke firmware versie heb je nu ?

ik heb sinds afgelopen weekend ook een bluetooth 'headset' (radio met bluetooth)
maar ik heb juist last van deze bug :
R2L001

- Bugs:
Bluetooth gaat vanzelf uit als een 'gepairde' bluetooth headset buiten bereik komt
Pocket PC's kunnen niet langen via bluetooth connecten met het internet (nog wel via IRdA). Voeg "Z" toe aan het veld 'Extra dial-string modem commands' om dit te verhelpen.
vreemde is alleen dat ik versie R2CA001 heb (volgens mij laatste versie?)
of is deze bug nooit verholpen ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Weet iemand of de modem-driver voor windows 9x/ME ook ergens te downloaden is? Ik heb de CD nl. niet bij de hand en als ik mn K700i voor de infraroodpoort van mn laptop hou vraagt ie om een driver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ja idd, die had ik idd al gevonden. De naam 'scripts' misleidde me een beetje en bovendien herkende windows ME ze bij automatisch zoeken niet als driver, maar nu ik handmatig point naar het betreffende bestand dan werkt het. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-07 20:25
Weet iemand misschien waar ik nieuwe hoesjes ofzo kan halen? Die rubbertjes op het klepje (achterkant) van mijn K700 zijn eraf, dus valt dat ding er gewoon steeds af.. en het is volgens mij best mogelijk om daar een nieuw klepje op te zetten ofzo..

iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

1 oortje van m'n headset doet het niet meer, is hier nog een trucje voor bekend of moet ik 'm gaan vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
ajt schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:21:
Weet iemand misschien waar ik nieuwe hoesjes ofzo kan halen? Die rubbertjes op het klepje (achterkant) van mijn K700 zijn eraf, dus valt dat ding er gewoon steeds af.. en het is volgens mij best mogelijk om daar een nieuw klepje op te zetten ofzo..

iemand een idee? :)
www.cnn.cn
GoldenSample schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:10:
1 oortje van m'n headset doet het niet meer, is hier nog een trucje voor bekend of moet ik 'm gaan vervangen?
Zie je slijtage aan je connecter? Doet hij het helemaal niet of soms wel als je met de connector speelt? Als het aan de connecter ligt wordt het moeilijk. Als het alleen het oortje is zou je kunnen kijken of je deze open kan maken om te kijken wat het probleem is. Maar het zal hoogst waarschijnlijk wel een nieuwe moeten kopen om het probleem te verhelpen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-07 20:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Graham schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:41:
[...]

www.cnn.cn
[...]
Zie je slijtage aan je connecter? Doet hij het helemaal niet of soms wel als je met de connector speelt? Als het aan de connecter ligt wordt het moeilijk. Als het alleen het oortje is zou je kunnen kijken of je deze open kan maken om te kijken wat het probleem is. Maar het zal hoogst waarschijnlijk wel een nieuwe moeten kopen om het probleem te verhelpen.
heb 'm maar weinig gebruikt maar 1 v/d 2 doet het nooit, de ander altijd, frimelen heeft ook geen nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik kan maar zo'n 30 SMS'jes (15 sent, 15 inbox) opslaan... weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit moet oplossen? Veel mensen kunnent toch honderden berichten opslaan?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07 11:32
Heb je wel genoeg ruimte op je telefoon?
Al die Java games kunnen ook vullen hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:59:
Heb je wel genoeg ruimte op je telefoon?
Al die Java games kunnen ook vullen hè ;)
Heb nog 36MB van de 41MB vrij... 1 java applet staan: tabel van mendeljev...
Heb wel 200 contactpersonen staan op telefoongeheugen, maar daar is plaats voor 500... En bovendien staan sms berichten toch niet in zelfde geheugen als telefoonlijst?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 21:38 ]

• roadcee
  • Laatst online: 21-07 13:03
Ik zou graag een keertje m'n firmware willen updaten, alleen wil het service-center in Rijswijk dat niet doen zonder dat er echt problemen zijn.

En ik wil gewoon de laatste software, heel raar ? :-)

De vraag is dus, is er iemand in de omgeving van delft die de kabel daarvoor heeft en die mij hiermee zou kunnen helpen?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 22:06

woutur

Klauwtjes uit!

^^ wat hij zegt ... maar dan in de buurt van groningen. Telefoon is al eeuwen simlock vrij en wil wel eens af van wat bugs die in de vodaphone firmware zit. PM me maar als je in de buurt woont :)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik weet niet of er nog mensen zijn die naar deze topic kijken want ik zie dat het al een tijdje geleden. En ja sorry als deze vraag al gesteld was, maar alleemaal lezen duurt wat te lang ;))

Ik krijg altijd berichtjes van nokia via bluetooth, ik kan ze niet lezen. Ik heb al veel vragen hierover gesteld op andere forums maar telkens zei men dat sony die berichtjes niet kan lezen. Vandaag op dit forum heb ik iets tofs gevonden, iemand gaf een uitleg over hoe je zulke berichtjes kan lezen, via mms dus. Het is mij gelukt, mijn vraag is nu hoe kan ik berichtjes verzenden??? op dezelfde manier dus via bluetooth

Met vriendelijke groeten, ik hoop dat iemand het antwoord op mijn vraag weet
Anna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Wat voor berichtjes zijn het dan? MMS is trouwens heel wat anders dan bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ja inderdaad :X

Je uitleg is 10x bagger als ik 't mag zeggen! Alhoewel ik denk wel begrijp wat je bedoelt :9
Volgens mij bedoel je zogenaamde 'notities', kleine tekstberichtjes die je via BlueTooth kunt sturen!

Zo zat ik altijd in de klas, met allerlei mensen te 'praten' terwijl het muisstil was voor de rest.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gst56767
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-05 03:53
Beste mensen,
Op mijn Sony Ericsson K700i zitten er meestal 400 fotos op.
Maar als ik ze over zet op mijn computer via Bluetooth, zie ik geen timestamp (datum)
op de fotos.

Maar op de telefoon wel.

Is hier een oplossing voor?

Want elke keer bij 400 fotos een voor een het datum invullen valt echt niet mee.

Bluetooth:
Hardware: CSR Bluetooth Device - USB Cellink BTA-3000

Software: WIDCOMM Bluetooth Software 1.4.2 Build 10

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gst56767
Laat me het zo vragen, hebben jullie ooit de fotos van jullie K700i op jullie computer geladen?
Zo ja, zitten daar opname datums op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

@ gst56767: nee, zitten geen timestamps in de foto's.... volgens mij kan dat ook helemaal niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

vanaf k750 maakt ie timestamps. w800, w810 k800 etc doen het iig, lagere modellen weet ik niet. +1,3 megapixel phone's doen het iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gst56767
Hm vreemd, iedergeval bedankt voor jullie reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Zoals velen hier had ik last van een bokkende joystick, maar dankzij een tip van m'n baas doet 'ie het weer bijna net zo goed als toen ie nieuw was :D
Je moet gewoon wat contactspray in je joystick-gebeuren spuiten.
  1. haal het batterijklepje los
  2. Maak het frontje los door de klemmetjes aan de achterkant naar buiten te duwen. Het zijn 6 klemmetjes, 2x2 ter hoogte van het schermpje en 2x1 ter hoogte van de 1- en 3-knop. Buig eerst die klemmetjes naar buiten en "zet ze vast" totdat je ze allemaal hebt gehad. Vervolgens kun je met een bankpasje door de ontstane naad gaan, waardoor je frontje los zal komen
  3. Je kan het keypad eraf halen, die ligt los, en het joystickje kun je voorzichtig recht naar boven trekken. Er blijft daarna alleen een stompje over.
  4. Eventueel: met een blaasbalgje of perslucht stof wegblazen. Blaasbalgje kun je voor een tientje kopen bij elke fotozaak. Met je mond blazen zou ik niet doen, da's übervochtig
  5. Spuit niet al te gierig met de contactspray. Het spul verdampt vrij snel dus het is geen ramp als de boel nat wordt.
  6. Eventjes laten drogen (5 minuten is zat)
  7. Eventueel telefoon aanzetten en indien nodig wat bijspuiten
  8. Monteren
  9. Klaaarrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm
  • Laatst online: 06-07 15:43
Wilko schreef op zondag 29 april 2007 @ 18:56:
Zoals velen hier had ik last van een bokkende joystick, maar dankzij een tip van m'n baas doet 'ie het weer bijna net zo goed als toen ie nieuw was :D
Je moet gewoon wat contactspray in je joystick-gebeuren spuiten.
  1. haal het batterijklepje los
  2. Maak het frontje los door de klemmetjes aan de achterkant naar buiten te duwen. Het zijn 6 klemmetjes, 2x2 ter hoogte van het schermpje en 2x1 ter hoogte van de 1- en 3-knop. Buig eerst die klemmetjes naar buiten en "zet ze vast" totdat je ze allemaal hebt gehad. Vervolgens kun je met een bankpasje door de ontstane naad gaan, waardoor je frontje los zal komen
  3. Je kan het keypad eraf halen, die ligt los, en het joystickje kun je voorzichtig recht naar boven trekken. Er blijft daarna alleen een stompje over.
  4. Eventueel: met een blaasbalgje of perslucht stof wegblazen. Blaasbalgje kun je voor een tientje kopen bij elke fotozaak. Met je mond blazen zou ik niet doen, da's übervochtig
  5. Spuit niet al te gierig met de contactspray. Het spul verdampt vrij snel dus het is geen ramp als de boel nat wordt.
  6. Eventjes laten drogen (5 minuten is zat)
  7. Eventueel telefoon aanzetten en indien nodig wat bijspuiten
  8. Monteren
  9. Klaaarrrr
Of zet er een stofzuiger op bij punt 4. dat werkt ook erg goed moet ik zeggen ;) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met mijn K700i:

Sinds enkele dagen lijkt mn speaker niet meer te werken. Hoor niets meer als ik bel/gebeld word. Echter als ik mn telefoon opnieuw aanzet, springt deze naar profiel "Portable Handsfree" terwijl er geen handsfree-apparatuur op is aangesloten. De telefoon 'denkt' dus wss wel dat dit zo is.
Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:23

Sabbi

je denkt aan mij.

Connector aan de onderkant schoonmaken, uitspeuten enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 22:06

woutur

Klauwtjes uit!

Zo! Eindelijk voor een schappelijk bedragje (17.50 inc verzendkosten) een dss-25 aangeschaft en de software geupdate naar de één na laatste versie (vodaphone firmware) en ik merk dat de foon wat sneller reageert op zoeken in het adresboek. Ik kan nu ook op meerdere letters zoeken. Bluetooth headset loopt niet meer vast na een aantal keer bellen, ook kan ik nu telkens de headset uitzetten en aanzetten en hij 'paired' dan weer netjes. Hopelijk gaat de overdracht van bestanden via bluetooth nu ook wat sneller en werkt het bestanden bladeren onder linux nu ook geheel (kom ik later wel op terug in een edit). Ik moet nog even kijken (maar als het goed is is dat ook opgelost) of de 2 seconden nadat je opneemt kan men je pas horen bug opgelost is. Al met al een feestje dus. Mochten mensen in de buurt van Groningen nog een update nodig hebben, laat het me maar weten.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste