Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Nou de batterij heeft het van 18:12 27-01-2006 tot 08.00 02-02-2006 uitgehouden. Dat is nogal een verbetering tov de originele batterij (1x geladen).

Wat ik trouwens gemerkt heb is dat als ik bel soms geen geluid hoor (gaat wel over en maakt wel connectie). Dit heb ik echter nog nooit gehad met mijn originele batterij. Zijn er meer mensen met dit probleem die de Max Cell 1700mAh batterij gebruiken? Ik heb de R2AE033 als firmware.

[ Voor 52% gewijzigd door Graham op 02-02-2006 17:15 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het aanteraden deze gsm te kopen ? de adviesprijs in Belgie is nu 179 euro ,waar ik nog 20 euro voor mijn oude krijg! Of zijn er betere alternatieven in deze prijsklasse?

Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Graham schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:25:
Nou de batterij heeft het van 18:12 27-01-2006 tot 08.00 02-02-2006 uitgehouden. Dat is nogal een verbetering tov de originele batterij (1x geladen).

Wat ik trouwens gemerkt heb is dat als ik bel soms geen geluid hoor (gaat wel over en maakt wel connectie). Dit heb ik echter nog nooit gehad met mijn originele batterij. Zijn er meer mensen met dit probleem die de Max Cell 1700mAh batterij gebruiken? Ik heb de R2AE033 als firmware.
Nee dat heb ik nog niet gemerkt. Wat me wel opviel is toen ik radio ging luisteren met de batterij nog op ong 60% dat het batterijbalkje vrij snel bijna op 0 stond. Was nog een minuscuul rood streepje over. Om te testen liet ik hem wel gewoon aanstaan en hij viel ook niet uit. Toen ik de radio uitzette en later weer naar het balkje keek stond ie ineens weer op de helft... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:13:
Is het aanteraden deze gsm te kopen ? de adviesprijs in Belgie is nu 179 euro ,waar ik nog 20 euro voor mijn oude krijg! Of zijn er betere alternatieven in deze prijsklasse?

Dankje
ik dacht bij de kijkshop in Nederland 140 euro (orange prepay)
naar Breda gaan anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou beter ? die k700i of de z520i ? Ik zie door de bomen het bos niet meer, de uitstraling van de z520i geeft me koude rilling (zo mooi) maar hoe zit dat nou met da flip mechanisme , werkt dat een beetje goed ? ik wil geen telefoon waar speling op het schermpje zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Die z520i lijkt me ook een heel mooi telefoontje. Dat flipmechanisme lijkt me alleen maar een voordeel, omdat je scherm zo minder snel beschadigt. En ik neem aan dat het wel duurzaam is, aangezien er al vele jaren telefoons gemaakt worden met dit mechanisme. Maar het veiligst is natuurlijk om te wachten tot veel mensen de telefoon hebben en te kijken of die er veel problemen mee hebben....

Alleen voor media-/walkmanfuncties is deze telefoon zo te zien wat minder geschikt (ik weet niet of je dit belangrijk vindt?). Volgens mij zit er nl. geen radio op en maar 16MB (niet uitbreidbaar?) geheugen. De K700i moet het doen met +-40MB geheugen, wat al behoorlijk krap is als je er een paar MP3'tjes opzet, maar 16MB op die z520i is echt te weinig om hem serieus als MP3 speler te gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door Palomar op 04-02-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat mij afschrikt is dat flip mechanisme , want ik ben bijna zeker dat er speling op gaat komen te zitten na een tijdje, is dat bij andere phones ook het geval ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Vergeet niet dat er ook een centraal Z520 topic is. Hier kun je beter om ervaringen vragen met het mechanisme:

Het SonyEricsson Z520 topic

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi , ik ben net nieuw hier , dat is eigenlijk omdat ik hiervoor nog niet echt problemen met mn telefoon had , t volgende wil zijn dat ie n soort van was vastgelopen of zo..alleen nog maar switchen tussen n aantal seconden geen beeld en een aantal seconden licht als ik hem aanzet , ook als ik de lader erin doe, ben ik naar zo'n mobielwinkel geweest, zat er n error op 85% van de 2de flash(ik weet niet of dat van nut is om te melden) , heeft die meneer er nieuwe software opgezet , nu zijn er 2 problemen :1 hij gaat zomaar weer uit(en bijna gelijk weer aan ) als ik bv aan het sms-en ben(soms ook zomaar) , en 2 staat er nu orange software op ip die van de gewone neutrale SE, owja die joystick is ook wel wat brak. is er iemand die ervaring heeft met dit probleem of sterker nog mij daar bij kan helepen??

zieje dennoz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
^^ echt superonduidelijke post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onduidelijk mmm sorry , ik bedoel denk dat ik de besturing software er goed en betrouwbaar opnieuw op wil hebben!, waar of wie kan dat het beste?

adioz dennoz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 19:52:
onduidelijk mmm sorry , ik bedoel denk dat ik de besturing software er goed en betrouwbaar opnieuw op wil hebben!, waar of wie kan dat het beste?

adioz dennoz
Naast dat het verhaalt gewoon niet duidelijk is, zou het wel fijn zijn als je normale zinsopbouw gebruikt en punten/komma's op de juiste plaats.

In de startpost kan je wat terug vinden over het updaten van je firmware. Mocht je een K700i hebben die nieuw is (dus jonger dan 1 jaar) dan zou je gewoon voor de garantie kunnen gaan.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:51

woutur

Klauwtjes uit!

Na wat geklooi met Bluetooth en voicegateway onder windows besloot mijn k700i er mee uit te scheiden, scherm uitgevallen en ook als ik de oplader erin steek geeft ie geen kick.
Is mijn telefoon helemaal dood? Valt ie nog enigszins te redden door een reset of iets dergelijks? Of heeft iemand anders een idee wat er fout gegaan kan zijn?

EDIT:
Ok, na 10 secs op het 'aan' knopje te hebben gedrukt met de batterij erin, en daarna 10 secs zonder de batterij erin doet ie het weer. Vage boel, en erg drastisch ook, gelukkig kan ik em 10 februari unlocken via mijn provider zodat ik er een andere firmware op kan gooien. Ik heb het idee dat de Vodaphone firmware nou niet lekker stabiel werkt (oa bluetooth niet, opnemen en 3 secs niet kunnen spreken etc.).

[ Voor 39% gewijzigd door woutur op 05-02-2006 23:24 ]

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Batterij niet gewoon kapot? Dat is nog vrij goedkoop te verhelpen door een nieuwe te kopen.. (zie posts van een paar week terug in dit topic voor goedkope batterijen).

[edit] alhoewel, met d eoplader erin zou ie volgens mij wel beeld moeten geven. Heb je het ook al geprobeerd zonder batterij erin en alleen de oplader aangesloten?

[ Voor 34% gewijzigd door Palomar op 05-02-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de phone nu ook binnen , lekker ding zeg :) Een super verbetering ten opzichte van mijn schijt nokia. Het joystickje is me opgevallen , het staat niet echt in het midden , kan dat kwaad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of het kwaad kan maar de mijne staat mooi in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm strange , als ik bij mediaplayer ofzo naar muziekjes luister gaan deze altijd door een speakerklikje vooraf , iemand ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:26:
Hm strange , als ik bij mediaplayer ofzo naar muziekjes luister gaan deze altijd door een speakerklikje vooraf , iemand ervaringen ?
Dat heeft mijn K700i ook net als mijn w800i. Dus niets ernstigs lijkt me. En ook niet echt hinderlijk, toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Ach als ik mn telefoon uit zet hoor ik paar tellen later ook een spannigsklikje. Idd niks ernstigs is gewoon dat er spanning op komt te staan denk ik.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje , ik stoor me er toch niet meer aan want MP3 hebik iPod en ksms teveel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:59
Vandaag m'n eerste GSM gekocht. Ik heb voor de k700i gekozen, omdat deze telefoon enorm veel functionaliteit bied voor een ongelofelijk lage prijs, namelijk € 119 prepaid bij t-mobile. Wel een sim-lock, maar ik bel maar twee uur per maand, dus dat maakt niet veel uit. De k700i heeft simpelweg geen concurrentie in deze prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat klikje echt wel normaal ? Bij mijn headsetje heb ik het niet of klinkt het smoother! Ik weet niet wat het is. Kan iemand die hetzelfde probleem heeft een opnametje maken ofzo ervan ? Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik gebruik mijn 700i met de bedrade headset. Echter het gespreksvolume is nu weer erg laag. Ik zeg expres nu weer.

In het begin had ik hem met headset en heb ik de headset in de hoek gegooid omdat dat te zachtjes ging. Toen ik het later probeerde had ik de indruk dat hij veel harder ging. Nu lijkt hij weer een stuk zachter te staan.

En ik krijg hem dus niet harder. Niet met het kiezen van de volumebalkjes via de volume toets als ik een gesprek aan het voeren ben. Ook kan ik niets vinden in het menu..

Hoe krijg ik dat gesprekvolume weer op een hoorbaar niveau (in de auto)

Of kunnen jullie me een goede BT-headset aangeven die echt HARD kan????

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Ik weet dat het ergens in de zoveel-topics heeft gestaan, maar heb niet echt zin/tijd om al die topics door de bladeren, sorry ;)
Ik heb érg last van datmijn joystickje niet meer goed werkt, vooral naar beneden doet ie af en toe gewoon niet, en dan moet ik moeilijk doen en bijna aan het knopje hangen wil ik toch een contact naar beneden.
Is dit op te lossen, en zo ja, hoe?! Het irriteert me behoorlijk :(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Kiwitje schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:37:
Ik weet dat het ergens in de zoveel-topics heeft gestaan, maar heb niet echt zin/tijd om al die topics door de bladeren, sorry ;)
Ik heb érg last van datmijn joystickje niet meer goed werkt, vooral naar beneden doet ie af en toe gewoon niet, en dan moet ik moeilijk doen en bijna aan het knopje hangen wil ik toch een contact naar beneden.
Is dit op te lossen, en zo ja, hoe?! Het irriteert me behoorlijk :(
Tandenstokkertje of helemaal open maken en het stof weg halen

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:46:
[...]

Tandenstokkertje of helemaal open maken en het stof weg halen
En wat doe je als dat allemaal niet helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:22:
[...]

En wat doe je als dat allemaal niet helpt?
Dan heb je een probleem. Als je garantie hebt iets minder ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:36:
[...]

Dan heb je een probleem. Als je garantie hebt iets minder ;)
Ze loopt nog 3 weken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Ik heb zojuist me dss-20 binnengekregen.. dus ik denk, lekker ff updaten enz....

Nu zit ik na de update op versie R2AY004 :? Staat niet in de log's maar bestaat wel.. ergens anders staat dat ie wel bestaat en op 24/5/05 is uitgekomen.... heb ik nu de nieuwste of niet :?

En ik kan em niet meer op nederlands zetten.. enige taal is engels of automatisch....

Heb gewoon normale setup en service update gebruik...

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey! Heb nu een vaag probleem met mijn k700i. Mp3's die ik omgezet heb door middel van iTunes naar aac (.m4a) doen het perfect, maar als ik de aacPlus (HE-AAC) Encoder v1.2 van winamp gebruik (die overigens de .aac extensie gebruikt) dan zegt mijn telefoon 'Kan dit geluidsbestand niet afspelen'. De extensie heb ik overigens al gewijzigd naar .m4a aangezien die .aac bestanden bij onbekend plaatst. Iemand met een k750 had hier ook al last van, zijn dit nou 2 verschillende codecs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 07:03
neggix schreef op zondag 26 februari 2006 @ 01:51:
Ik heb zojuist me dss-20 binnengekregen.. dus ik denk, lekker ff updaten enz....

Nu zit ik na de update op versie R2AY004 :? Staat niet in de log's maar bestaat wel.. ergens anders staat dat ie wel bestaat en op 24/5/05 is uitgekomen.... heb ik nu de nieuwste of niet :?

En ik kan em niet meer op nederlands zetten.. enige taal is engels of automatisch....

Heb gewoon normale setup en service update gebruik...
Die heb ik ook maanden gehad. Ik heb vandaag een update gedaan, ik heb nu versie: R2CA001.

Details van een ander forum:
R2CA001
- Released by Cruiser on 18/11/05
- Released by DaVinci on 8/12/05
- Released on SEUS II around 14/12/05
- Fixes camera driver problem for new hardware.
- JBenchmark 1: 2548
- JBenchmark 2: 131
LCD: 200406041
Camera: 3.10
ITP: CXC 125 813 R2C

R2AY004
- Released by DaVinci on 24/5/05
- Released to Service Centres around 10/6/05
- Rolled out on SEUS in July 05
- Currently no reported changes from R2AT
- JBenchmark 1: 2419
- JBenchmark 2: 127
ITP: CXC 125 813 R1T

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Ga het gelijk ff proberen.. Trouwens een vriendin heeft een heel ander hoofdmenu, andere icoontjes etc. Kan je dat ook krijgen door een update of ligt dat aan de telefoon zelf?

-edit- Hij blijft zeggen dat er geen nieuwe updates zijn... :?

[ Voor 16% gewijzigd door neggix op 03-03-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
neggix schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:33:
Ga het gelijk ff proberen.. Trouwens een vriendin heeft een heel ander hoofdmenu, andere icoontjes etc. Kan je dat ook krijgen door een update of ligt dat aan de telefoon zelf?

-edit- Hij blijft zeggen dat er geen nieuwe updates zijn... :?
Misschien heeft zij een gebrande K700i. Dus van Orange, Vodafone of zo.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Nee, allebei dezelfde van vodafone.... gebrand..

Heb je btw de update service ersion 2.2.13.7 gebruikt??
En waarom engels alleen? :{

[ Voor 51% gewijzigd door neggix op 03-03-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 07:03
neggix schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:43:
Nee, allebei dezelfde van vodafone.... gebrand..

Heb je btw de update service ersion 2.2.13.7 gebruikt??
En waarom engels alleen? :{
Nee versie 2.6.3.3. En gewoon de NL versie.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien wat de kosten zijn van de reparatie van het yostickje van mijn K700?
Ik heb helaas geen garantie meer maar zou het graag willen dat dit defect verholpen zou zijn. Verder heb ik de tip met je prikkertje geprobeerd, helaas werkt het maar voor even...:( Helemaal openhalen waag ik me niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:36:
Helemaal openhalen waag ik me niet aan...
offtopic:
je bent een GoT'er, of niet hè!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
gratiz schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:24:
[...]

Nee versie 2.6.3.3. En gewoon de NL versie.
Waar kan ik die versie vinden :? Staat niet op de SE site of wel :?
Tis toch wel die update service?

-Edit--- Hmmzz, is toch ook 2.6.3.3 wat ik heb :? Ineens.... ff proberen of die em wil updaten, want wat een kut firmware staat er nu op zeg :r Kan ik nog terug?

[ Voor 24% gewijzigd door neggix op 08-03-2006 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:36:
Weet iemand misschien wat de kosten zijn van de reparatie van het yostickje van mijn K700?
Ik heb helaas geen garantie meer maar zou het graag willen dat dit defect verholpen zou zijn. Verder heb ik de tip met je prikkertje geprobeerd, helaas werkt het maar voor even...:( Helemaal openhalen waag ik me niet aan...
Om je een beetje gerust te stellen: als je goed kijkt hoe de sluiting van het niet-batterij-gedeelte vast zit, is het openhalen niet bepaald moeilijk. Het vereist wel een beetje voorzichtigheid en nadenkenedheid, zeker als je hem daarna weer onbeschadigd in elkaar wilt zetten.
Bij mij heeft het volledig uit elkaar halen den de joystick schooonmaken niet geleid tot het beter gebruik mmaken van de joystick.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
gwystyl schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 01:20:
[...]

Om je een beetje gerust te stellen: als je goed kijkt hoe de sluiting van het niet-batterij-gedeelte vast zit, is het openhalen niet bepaald moeilijk. Het vereist wel een beetje voorzichtigheid en nadenkenedheid, zeker als je hem daarna weer onbeschadigd in elkaar wilt zetten.
Bij mij heeft het volledig uit elkaar halen den de joystick schooonmaken niet geleid tot het beter gebruik mmaken van de joystick.......
Onderaan pagina 29 van dit topic staat zelfs een link hoe het moet.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^
Deze link had ik al gezien...Alleen dit bericht had ik nog niet gelezen. Ik denk dat ik vanmiddag de telefoon maar eens ga open maken. Garantie heb ik toch niet meer :( :P Maar weet iemand de kosten als ik het laat repareren door een bedrijf?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wil ik een DRM sleutel aan een realtone die ik zelf gemaakt heb toevoegen. Dan verandert de extensie naar dm, alleen kan ik deze niet vervolgens niet instellen als ringtone. Ik las ergens het volgende:

Controleer voor het uploaden van de DRM Packager of uw K700i minstens Vodafonesoftware versie R2V001 heeft. Deze is vereist voor de rest van de procedure.

Klopt dit? En zo ja, waar kan ik vinden welke softwareversie heb?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

in het servicemenu (zie TS hoe je daarin komt)
updaten kan bij sony ericsson service points verspreid over nederland (voornamelijk randstad)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb R2n001, werkt het normaal gesproken dan ook, of moet ik dan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:48

MaNdM

1000-dingen-doekje

Ik heb vandaag mijn DSS-20 binnen gekregen omdat ik mijn K700i wilde flashen. Blij als ik was meteen alles gedaan om te gaan flashen en joepie hij was klaar met flashen. Wat ontdek ik tot mijn verbazing, de thema's zien er raar uit en bewegende thema's doen vaag. De grafische afhandeling ging niet helemaal jofel. Voordat ik de kans kreeg om er wat aan te doen liep de telefoon ongenadig vast. Dat was voor mij de reden om nóg maar eens te flashen. Tot mijn grote schrik geeft deze poging aan dat het flashen mislukt is met als gevolg dat mijn K700i totaal niet bruikbaar meer is en niet meer opnieuw geflashed kan worden, althans zelf niet.

Symptomen:
Bij het inschakelen van het toestel blijft het scherm wit verlicht knipperen en meer doet het ding niet.

Wie heeft dit ook gehad en wat kan ik nog doen? Wat zijn de kosten om bij een servicepunt het probleem te laten verhelpen?

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Als eens geprobeerd om de batterij eruit te halen voor een minuut en dan nog eens te proberen?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM

MaNdM

1000-dingen-doekje

Ja dat heb ik, maar niks mag baten eigenlijk. Ik gok dat de firmware er maar half in zit en daardoor natuurlijk niet kan "booten" wat vrij logisch is, het is alleen lastig dat de update-software de telefoon nu niet meer kan herkennen en dus geen flash wil beginnen. Zou er een manier zijn om de firmware gewoon bruteforce erin te proppen?

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb je de totale recovery al gedaan, of hoe ze het ook noemen. Raak je wel echt alle gegevens kwijt, maar misschien dat het helpt.

Want voor zover ik me herinner kan je kiezen tussen 2 opties. Recovery en update functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM

MaNdM

1000-dingen-doekje

Ik ga er eigenlijk al een beetje vanuit dat ik alles kwijt ben dus dat is niet echt een probleem. Hoe een totale recovery moet weet ik echter niet, heeft iemand daar meer informatie over?

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:25:
Ik heb R2n001, werkt het normaal gesproken dan ook, of moet ik dan updaten?
Is er echt niemand die het antwoord weet? Ben zelf redelijk noobish :P op dit gebied, maar kan er gewoon niet tegen dat ik die ringtone er niet opkrijg. De rest interesseert het me allemaal niet zo, maar ben gewoon verslaafd aan het liedje. En helaas is tie ook nergens te koop, hoewel ik ook niet zou weten of het dan allemaal wel zou lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 00:18:
[...]

Is er echt niemand die het antwoord weet? Ben zelf redelijk noobish :P op dit gebied, maar kan er gewoon niet tegen dat ik die ringtone er niet opkrijg. De rest interesseert het me allemaal niet zo, maar ben gewoon verslaafd aan het liedje. En helaas is tie ook nergens te koop, hoewel ik ook niet zou weten of het dan allemaal wel zou lukken.
Heb je de topicstart al door gelezen zoals djmantri aangaf?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM

MaNdM

1000-dingen-doekje

Voor de mensen die interesse hebben, ik heb de DSS-20 syncstation van SE over nadat mijn K700i de geest verloren is. Als iemand het ding kan gebruiken dan is dat natuurlijk mogelijk via het ruiltopic.

MaNdM in "Het grote oude hardware ruiltopic deeltj..."

Mocht iemand nog een manier weten om een firmware botweg een K700i in te pompen zonder gebruik te hoeven maken van autodetectie m.b.t. het toestel zou dat fijn zijn. Mijn K700i heeft namelijk een identiteitscrisis, het ding weet niet meer wat hij is :P (geen firmware meer aanwezig).

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MaNdM schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:15:
Ik ga er eigenlijk al een beetje vanuit dat ik alles kwijt ben dus dat is niet echt een probleem. Hoe een totale recovery moet weet ik echter niet, heeft iemand daar meer informatie over?
Voor zover ik weer kan je een totale recvery doen via de update service, maar ja als die je telefoon al niet meer herkend als ik in de Dss-20 staat, wordt het al een stuk lastiger denk ik.

Ben je er al mee langs een SE service punt geweest. Misschien dat die je nog verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM

MaNdM

1000-dingen-doekje

Bij het servicepunt wisten ze me te vertellen dat de kans dat zij het kunnen verhelpen nihil is. Ik heb ze even opgebeld en de situatie uitgelegd. Opsturen naar SE zou ook nog een mogelijkheid zijn maar de kosten zouden dan dermate hoog worden dat het interessanter is een nieuw toestel te kopen, die is nu dan ook onderweg.

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Gisteren de firmware maar eens geflashed naar de R2CA001, nu wel een backup gemaakt zodat ik niet elke nr. opnieuw moest invoeren.

Weer wat sneller dan degene die ik hiervoor had (R2AE033).

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:22:
[...]

Heb je de topicstart al door gelezen zoals djmantri aangaf?
Yep, heb dus mijn versie gevonden (R2n001), maar of tie geschikt is voor die DRM tool weet ik niet :S Dat zou ik graag willen weten. Of hoe ik op een zo simpele manier dat mp3tje anders als ringtone kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje over een headset. Ik heb een logitech Mobile Freedom headset gekocht. Mijn K700i kan hem wel vinden, maar als ik de headset aanzet schakelt hij niet over op het portable headset profiel. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij dat wel automatisch doet? Ook als ik hem handmatig op het profiel zet kan ik nog niet via de headset bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipaantspit
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-04 21:47
hallo,

hebben jullie ook soms dat als je tennis speelt dat hij ofwel vastloopt en dat je niets meer kan doen, of als je op view drukt om een ander zicht te hebben dat er niets gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

nee dat probleem heb ik nooit gehad. Misschien is je progje een beetje corrupt. Probeer hem eens opnieuw te installeren. Via google moet je hem wel kunnen vinden en downloaden

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Ik had een klein vraagje:

is er na versie R2L001 nog een nieuwere Orange firmware uitgekomen?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipaantspit
Ik heb onlangs een Bluetooth dongle gekocht, en ik heb al liedjes en themes erop gezet, maar de foto's die ik getrokken heb kan ik niet naar de computer sturen. Doe ik iets verkeerd? ik ga naar de foto druk op more en send via bluetooth, maar daar staat de pc niet eens bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kipaantspit schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:32:
Ik heb onlangs een Bluetooth dongle gekocht, en ik heb al liedjes en themes erop gezet, maar de foto's die ik getrokken heb kan ik niet naar de computer sturen. Doe ik iets verkeerd? ik ga naar de foto druk op more en send via bluetooth, maar daar staat de pc niet eens bij
Probeer het eens met de sony ericsson software, dan moet het iig lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipaantspit
bedoel je FMA, want daar wil hij ook geen verbinding maken, echt eigenaardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
FMA is iig niet van Sony. Maar wat gebruik je nu dan want je geeft niet echt veel informatie.

iig als ik het goed begrijp kan je wel files op de telefoon zetten alleen niet eraf halen?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipaantspit
ja, ik kan liedjes, themes, ... doorsturen naar men telefoon door gewoon op het bestand te rechterklikken en kopieren naar Bluetooth, mijn telefoon is dus verbonden, maar wanneer ik op mijn gsm een photo zend via bluetooth, staat mijn computer er nergens bij, maar hij staat wel bij My devices. Dus ik gebruik geen programma om dingen te sturen, de telefoon was connected (volgens mijn bluetooth) dus probeerde ik te zenden maar het ging niet. En met sync station lukt het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Probeer het dan gewoon eens met FMA (zie google).

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik heb nu versie R2AY004...... Heeft updaten nog zin? De startpost wordt niet echt meer bijgehouden.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:28
If it ain't broke don't fix it.

Maargoed: Google latest firmware K700i - 3e hit

http://www.howardforums.com/archive/topic/550142-1.html

R2AY004
- Released by DaVinci on 24/5/05
- Currently no reported changes from R2AT
- JBenchmark 1: 2419
- JBenchmark 2: 127
ITP: CXC 125 813 R1T

Ik zie geen nieuwere in het lijstje of bij de andere hits.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort zou ik deze telefoon graag willen kopen. Ik heb er nog niet veel verstand van maar wil wel graag kunnen upgraden.

Als ik deze telefoon gekocht heb, kan ik deze dan met de dingen die erbij zitten verbinden met de pc, of moet ik daarvoor nog iets anders erbij kopen?
Als dat moet, kan iemand dan een link geven naar wat hij bedoelt?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Als je een laptop hebt kun je verbinden via infrarood. Zoniet, dan moet je een USB Bluetooth dongle kopen voor +- 2 tientjes. Moet je maar even bij een computerzaak vragen, hebben ze vast wel in het assortiment. Je hebt een 10meter en een 100meter variant. Het maakt niet uit welke je kiest (K700i kan toch maar 10meter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:31:
Binnenkort zou ik deze telefoon graag willen kopen. Ik heb er nog niet veel verstand van maar wil wel graag kunnen upgraden.

Als ik deze telefoon gekocht heb, kan ik deze dan met de dingen die erbij zitten verbinden met de pc, of moet ik daarvoor nog iets anders erbij kopen?
Als dat moet, kan iemand dan een link geven naar wat hij bedoelt?

bvd
Daarnaast is het wel zo slim om een non-branded versie te kopen van deze telefoon. Dat betekent dat hij de originele SE firmware heeft en niet een van een provider.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En met zon USB Bluetooth dongle kan ik dus de nieuwste firmware dr op zetten en muziek en themas enz verzenden?

http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=2649&ref=1003 Dat is wat je bedoelt toch? O-)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Firmware updaten gaat alleen met een DSS-20 en DSS-25 (zie startpost). Met een usb bluetooth dongle kan je wel muziek, themes, etc erop zetten met diverse programma's.

edit:

Dat is inderdaad wat wij bedoelen

[ Voor 18% gewijzigd door Graham op 07-04-2006 14:43 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik inderdaad gezien in de start post, maar kun je met zo'n DS220 en DS225 dan óók themas en muziek verzenden?

/kzie net dat die DSS220 aardig duur is, is de firmware upgrade het kopen van zo'n ding waard?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Dat heb ik inderdaad gezien in de start post, maar kun je met zo'n DS220 en DS225 dan óók themas en muziek verzenden?
Dat weet ik niet zeker maar het lijkt me val wel.
/kzie net dat die DSS220 aardig duur is, is de firmware upgrade het kopen van zo'n ding waard?
Njah dat is iets wat jezelf zult moeten overwegen. Veel verschil zul je niet merken als je al een van de nieuwere firmwares hebt. Ik had echter een branded versie van de K700i (Orange) en na deze te unbranden en een nieuwere firmware erop te hebben gezet was hij een stuk sneller.

Dit was echter voornamelijk doordat hij niet meer branded was.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu bijvoorbeeld deze telefoon gezien bij de kijkshop, deze had er al een simkaart bij. Zit hier dan de nieuwste firmware op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ligt eraan hoelang ie al in de vitrine ligt Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 vraag,

Ik heb bijvoorbeeld de SEk700i zien liggen in een winkel voor 149 euro, en er zit 15euro beltegoed bij. Dan is ie dus wss simlocked. Zijn er dan door de provider ook beperkingen gelegd op het toestel? En is dit bij elke provider hetzelfde?
En sommige telefoons zijn 'branded', wat betekent dat?

Wat zijn de nadelen van een simlocked mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:17:
Nog 1 vraag,

Ik heb bijvoorbeeld de SEk700i zien liggen in een winkel voor 149 euro, en er zit 15euro beltegoed bij. Dan is ie dus wss simlocked. Zijn er dan door de provider ook beperkingen gelegd op het toestel? En is dit bij elke provider hetzelfde?
En sommige telefoons zijn 'branded', wat betekent dat?

Wat zijn de nadelen van een simlocked mobiel?
Branded houdt in dat er een orange of t-mobile logotje op de buitenkant zit (of van een andere provider); meestal is dan de firmware ook afgesteld op die provider. Zo kan je internet-knop zijn ingesteld naar T-zones of Orange World of zijn de instellingen van sms en mms vast goed gezet voor die provider. Bij het updaten van firmware kan je dan ook alleen maar de firmware van die provider updaten. Die is vaak minder recent dan die van SE zelf; voor de K700 zal dat niet zo'n probleem zijn omdat het al een vrij oud toestel is en er van SE zelf ook al een hele tijd geen nieuwe firmware uit is gekomen. De meeste bugs zijn er nu dus wel uit, of je nou een branded of unbranded hebt.
Een nadeel van een simocked mobiel is dat je alleen maar een bepaald type sim er in kan doen, dwz van een bepaalde provider. Soms is er ook nog verschil tussen prepaid en abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m gezien bij GSM-Eindhoven en denk dat ik hem daar maar ga kopen:

http://www.gsm-eindhoven.nl/index.php?p=lossesony

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb de T-Mobile versie en op zich kun je daar wel gewoon alles mee. Ik heb hem laten unlocken en er nu een sim van een andere provider in. Ik kan alleen geen andere homepage instellen bij WAP; die blijft hoe dan ook op t-zones staan. Maar ik gebruik wap toch vrijwel nooit (gebruik liever Opera Mini om WWW te browsen).
Ik heb alleen ook wel es gehoord dat een bepaalde versie van de K700i (van Vodafone geloof ik) geen geuploade MP3's af kan spelen.

Maar ik zou gewoon dat losse toestel kopen. Dan heb je daar allemaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een k700i koop met firmware van Orange erop, dan kan ik die wel gewoon updaten met de DSS-25 via de officiele SE site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:49:
Als ik een k700i koop met firmware van Orange erop, dan kan ik die wel gewoon updaten met de DSS-25 via de officiele SE site?
Was het bij orange niet zo dat er alleen een stickertje op de telefoon zit met orange erop, maar de firmware verder hetzelfde is als bij een 'gewone' K700i? Als dat zo is kan je gewoon met de DSS-25 je firmware updaten. Maar dit kunnen ze je ook wel in de winkel vertellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doen spellen voor de K750 het op de K700...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:18:
[...]

Was het bij orange niet zo dat er alleen een stickertje op de telefoon zit met orange erop, maar de firmware verder hetzelfde is als bij een 'gewone' K700i? Als dat zo is kan je gewoon met de DSS-25 je firmware updaten. Maar dit kunnen ze je ook wel in de winkel vertellen denk ik.
Nope Orange heeft een een branded firmware.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:56:
Doen spellen voor de K750 het op de K700...?
Ligt eraan. Als het gewoon java spellen zijn waarschijnlijk wel. stuur de .jar bestanden via bluetooth van je computer naar je telefoon; die geeft dan aan dat je moet kiezen om het bestand bij spellen of toepassingen te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb even een (sort of ;)) noodgeval. Mijn internet ligt er al bijna een week uit :r :r @Home :r :r . Omdat ik toch af en toe n mail wil checken verbind ik via mn K700i met bluetooth modem (kpn gratis internet nummer 0676012321). Dit gaat alleen ubertraag (9K6 :z). Ik vroeg me af of ik ook via GPRS kan internetten op mn normale PC, want dat gaat toch weer iets sneller en ik kan het permanent aan laten staan. Ik kan het nu helaas niet precies opzoeken met deze supertrage verbinding, dus kan iemand misschien in dit topic neerzetten wat ik precies moet instellen? Thnx alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb lang gezocht maar niets gevonden...

Kun je de microphone van je K700i via bluetooth ook als PC microphone gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n K700i nu een jaar, en valt bijna uit elkaar..

De joystick werkte na een half jaar al slecht.
Bluetooth met sommige headsetjes werkt uitermate irritant.
En die vastlopers... pfff.. (heb btw. elke update uitgebrobeerd bij de service centre)

Ik ben nu aan het kijken voor een stabiele cq. robuste telefoon.

Ik pak m'n oude Nokia 6310i wel weer uit de kast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 02:06:
Ik heb m'n K700i nu een jaar, en valt bijna uit elkaar..

De joystick werkte na een half jaar al slecht.
Bluetooth met sommige headsetjes werkt uitermate irritant.
En die vastlopers... pfff.. (heb btw. elke update uitgebrobeerd bij de service centre)

Ik ben nu aan het kijken voor een stabiele cq. robuste telefoon.

Ik pak m'n oude Nokia 6310i wel weer uit de kast...
Dat is wel een hele slechte ervaring.

Zelf heb ik alleen soms problemen met de joystick maar na even schoon te maken (met tandenstokker of gewoon gsm helemaal uitelkaar en dan effe blazen). En dat heeft volgens mij iedereen wel. Verder erg goede gsm die ik al 2 jaar heb bijna.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

en geen enkele vastloper whatsoever

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mijn joystick deed het een tijdje geleden ook niet goed meer, ook niet na uit elkaar halen. Nu doet hij het wel weer goed (meestal).
Van vastlopers heb ik nooit last gehad.
Dit alles na ruim een jaar gebruik. Ik verwacht dat hij het nog wel een jaar uithoudt, dus almetal ben ik zeer tevreden over deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Zo, mijn k700i is nu echt een ramp.... als ik joystick gebruik naar boven, beneden en links gaat ie daarna ook gelijk indrukken... ben dus 1 minuut bezig normaal in een menu te komen :P
Verder is het nog steeds engels en dat oplaad icoontje knippert heel vaak dat ie aan het opladen is terwijl er niets in zit :P
Verder dikke vertraging met opnemen en loopt ie elke dag wel een keer bijna vast :P

Gelukkig doet de radio het nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
@ neggix, en dat is met de nieuwste firmware?

Joystick kan je wel eens proberen op te lossen door je gsm uitelkaar te halen (staat ergens in dit topic een post over door mij).

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Graham schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:02:
@ neggix, en dat is met de nieuwste firmware?

Joystick kan je wel eens proberen op te lossen door je gsm uitelkaar te halen (staat ergens in dit topic een post over door mij).
Ja, maar omdat ik dat ranzige vodafone heb kan die software niet met dat vodafone overweg ofzo... dus ze vernueken elkaar waardoor me gsm helemaal bagger werkt....
Telefoon heb ik al een paar keer uitelkaar gehaald (niet schroefjes etc) maar heeft ook niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
neggix schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:14:
[...]

Ja, maar omdat ik dat ranzige vodafone heb kan die software niet met dat vodafone overweg ofzo... dus ze vernueken elkaar waardoor me gsm helemaal bagger werkt....
Er zijn wel manieren om dat op te lossen hoor. Maar ik mag hier niet over debranden praten dus je zou me kunnen mailen erover.

Jammer dat je trouwens het probleem met je joystick niet kan oplossen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 13:19
Kan iemand mij vertellen, waar ik de tool kon vinden om nieuwe Human interface macro's te maken.
Heb 5 topics door geworsteld, maar kan het niet vinden.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dj_Neo_Ziggy schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:54:
Kan iemand mij vertellen, waar ik de tool kon vinden om nieuwe Human interface macro's te maken.
Heb 5 topics door geworsteld, maar kan het niet vinden.
Ik weet niet of je dit bedoelt, maar een [google=make hid] leverde in ieder geval deze link op, waar je een programmaatje kan downloaden om HID-profielen mee te maken. Die zijn dus bedoeld om via externe besturing een bepaald programma aan te sturen met de toetsen van je telefoon. Sommige programma's zijn natuurlijk al gedaan; zoek bijvoorbeeld eens op bsplayer hid of winamp hid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
Mijn LCD schermpje is gebroken (precies in het midden van links naar rechts). Er zit nu een grote zwarte vlek op. T-Mobile raadt me aan om hem niet te laten repareren via hen, want dat is te duur. Iemand ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ga es langs zo'n telefoonwinkeltje (aka lokale telefoonturk ;)), daar kunnen ze hem vast wel repareren als het alleen het schermpje is.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste