"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Hey dit doet me denken aan de V80 van Moto, haha wel mooi effect geeft het...

Ik hoop dat ie niet te groot is, meer richting Z200 dan bijvoorbeeld Z600. Dan zou het wel een mooi telefoontje zijn.
[ Voor 55% gewijzigd door Sur_G op 13-06-2005 10:45 ]
(in deze uitvoering dan) in het zwart zou hij mij meer aanspreken.
[ Voor 45% gewijzigd door BadMotha op 13-06-2005 11:37 ]
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
-
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
[ Voor 31% gewijzigd door Prutsky op 17-10-2005 08:31 ]
Verwijderd
En ja er zit een extra cover in de doos bij de sandy grey is dat een oranje en bij de witte een blauwe (maar dat laatste weet ik niet zeker).
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom dit een "ladyphone" zou zijn ? (los van het feit dat de term op zich al nergens op slaat het klinkt mij net zo debiel in de oren als zo iets als een mannen-bord of een vrouwen-televisie, inderdaad dat slaat ook nergens op).
tussen 2 (): na verschillende nokia's, siemens' en sony-ericsson's is dit veruit het beste mobieltje dat ik ooit heb gehad !
[ Voor 20% gewijzigd door TeChNo2 op 18-10-2005 13:16 ]
Ladyphones hebben bijvoorbeeld bioritme calculators, kledingmaten-converters, horoscopen etc. En een 'girly'-vormgeving. Vind ik bij deze eerlijk gezegd ook wel meevallen, afgezien van die led-discotheek dan.TeChNo2 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:03:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom dit een "ladyphone" zou zijn ? (los van het feit dat de term op zich al nergens op slaat het klinkt mij net zo debiel in de oren als zo iets als een mannen-bord of een vrouwen-televisie, inderdaad dat slaat ook nergens op).
Hoe lang heb je deze dan al? Kun je daar zo snel over oordelen?tussen 2 (): na verschillende nokia's, siemens' en sony-ericsson's is dit veruit het beste mobieltje dat ik ooit heb gehad !
Volgens mij adverteren ze hier alleen met de "zilveren" wat denk ik dan Sandy Grey is (dus niet wit)...TeChNo2 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:03:
De witte is al verkrijgbaar (kijk maar even op www.kieskeurig.nl en je ziet zo een hele rits winkels de em verkoopt...) ik heb zelf ook even gekeken, hier een adres van een winkel die hem verkoopt (te duur ik heb zelf 206 euro betaald... maar ze hebben wel de witte)... http://www.gsmkampioen.nl...toestel=98&abonnement=495
oh enne epoman... dit is tot nu toe de eerste gsm waarbij ik (tot nu toe...idd) geen bugs heb ontdekt, bij ieder voorgaand toestel dacht ik binnen een paar uur...shit dat werkt niet (goed).
Maar deze lijkt toch echt alles te doen wat se beweert... en ziet er geweldig uit ook nog (en niet te vergeten dit zou ook nog wel eens mijn goedkoopste (!) toestel ooit kunnen wezen...) het ding ziet er in het echt trouwens (nog) beter uit als op de foto's.
[ Voor 82% gewijzigd door TeChNo2 op 18-10-2005 14:59 ]
Verwijderd
Helaas
Verwijderd
Maar eens op internet zoeken of het niet op een andere manier kan.
Ook ik vind niet dat dit een ladyphone is. Ik had genoeg van Nokia (veel te snel stuk) en wou een kleine gsm. Deze heeft een eerlijke prijs en alle functies die ik gebruik.
Dit toestel stond op mijn verlanglijstje voor mijn vriendin, maar we hebben toch voor een W550 gekozen.
Ooit zal ik dit toestel ook wel kopen, is namelijk wel een leuk toestel.
-
grootste minpunt: ik kan niet synchroniseren met Lotus Notes
Daar is Nokia dus beter in!
Verwijderd
want ik wil wel is een gsm hebben die het langer dan 1.5jaar volhoudt (al was het meestal de software die begon te falen op het einde).
maar is er een manier om hem met mijn datakabel (die van de K750i) met de pc te verbinden?
nu komt ze iedere keer bij mij of ik de foto's eraf wil halen...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Ik zou zeggen, probeer het... Lijkt me wel.DaNiEl KuNsT schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:10:
mooi telefoontje, mn zusje heeft hem nu.
maar is er een manier om hem met mijn datakabel (die van de K750i) met de pc te verbinden?
nu komt ze iedere keer bij mij of ik de foto's eraf wil halen...
Als je in de tijd dat je deze vraag had ingetypt in de startpost had gekeken, dan had je gezien dat dit toestel 'slechts' een VGA (640 x 480 = 0.3MP) heeft. Geen 1.3 dus.
-
Verwijderd
Verwijderd
Het is iig een stevige telefoon! Heb m al een paar keer laten vallen... maar geen krasje te zien
ik ben een candybar helemaal strontzat, alsmede een slome telefoon. ik wil gewoon als een debiel zo smooth kunnen cruisen door mijn telefoon.
is dat met deze het geval? (zoals het met praktisch alle nieuwe se modellen is)
zijn de snelkoppelingen aan te passen?
Verwijderd
Snelheid zit er wel in. Het is iig niet zo dat je moet wachten tot het menu eens geladen is oid. Snelkoppelingen zijn aan te passen!daFubar schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:11:
ik mag binnenkort weer verlengen, dus ik ben op zoek naar een opvolger van mijn ouwe nokia 6230i.
ik ben een candybar helemaal strontzat, alsmede een slome telefoon. ik wil gewoon als een debiel zo smooth kunnen cruisen door mijn telefoon.
is dat met deze het geval? (zoals het met praktisch alle nieuwe se modellen is)
zijn de snelkoppelingen aan te passen?
Binnen 2 weken zou ik hem moeten hebben.
Werkt super handig met de datakabel van de K750i van mijn vriendin. Heeft iemand al de software in de telefoon ge-update met dat programma van de site van SE? Kan nergens vinden wat dat voor voordelen heeft (minder bugs? meer mogelijkheden of minder?).
De 530 is goedkoper dan de 520..Sur_G schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:02:
De opvolger er van de Z530 is misschien voor jullie ook intressant. Deze heeft ook een VGA camera maar wel uitbreidbaar geheugen(dmv M2). Is nu al verkrijgbaar in een prepaid pakket voor 149 euro. Los zal ie zo ongveer 200-250 euro kosten. Ongeveer wat de Z520 nu ook kost.
De 520 heeft net iets meer opties. Ik zit in dubio!
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Mijne loopt steeds vast als ik Bleutooth gebruik. Dit is hopelijk in een nieuwe versie opgelost. Ikzelf heb geen datakabel dus ik zal langs een winkel moeten gaan.jongentje schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:41:
Heeft iemand al de software in de telefoon ge-update met dat programma van de site van SE? Kan nergens vinden wat dat voor voordelen heeft (minder bugs? meer mogelijkheden of minder?).
De z530 vind ik niet zo mooi
ik vind het werkelijk waar de beste telefoon die ik ooit heb gehad, maar ik heb 1 vraagje.
ik heb nog nooit een clamshell gehad, dus misschien dat het wel gewoon hoort:
als je wordt gebelt en je doet de telefoon open, dan duurt het iets minder dan een seconde voordat je ook daadwerkelijk opneemt... hebben jullie dat ook?
en nog iets. die software van se is echt te brak voor woorden. hij vind op geen enkele mogelijkheid mijn telefoon via bluetooth terwijl deze wel degelijk is verbonden en gepaired enzo.
[ Voor 21% gewijzigd door Fubaruba op 13-05-2006 13:13 ]
Verwijderd
Kijk eens bij de zichtbaarheid in het bluetooth-menu, staat die niet toevallig op 'Telefoon verbergen' ?daFubar schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 13:11:
en nog iets. die software van se is echt te brak voor woorden. hij vind op geen enkele mogelijkheid mijn telefoon via bluetooth terwijl deze wel degelijk is verbonden en gepaired enzo.
Alleen vind ik het nog niet echt heel fijn werken. Zou fijn zijn als je smsjes via de computer kon versturen enzo.
en als ik een gesprek wil afsluiten en ik doe mijn klepje dicht, dan duurt het ook bijna een seconde voordat het gesprek ook daadwerkelijk wordt afgesloten.
Over dat klepje verhaal, ik heb ingesteld dat ie niet opneemt omdat je op die manier niemand kunt wegdrukken
Als je je nummers ff op je sim kopieerd dan niet!daFubar schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:15:
en dan ben ik ook meteen al mijn nummers kwijt zeker
jongentje schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:24:
Je kunt de telefoonupgraden met een nieuwere versie. Dan werkt het bluetooth gedeelte een stuk stabieler.
Over dat klepje verhaal, ik heb ingesteld dat ie niet opneemt omdat je op die manier niemand kunt wegdrukken

Ik weet wel dat je bij de oude ericsson's T39 ofzo je het knopje aan de zijkant omhoog kon houden terwijl je hem opendeed om hem niet te laten opnemen. Dit was wel handig want als je wel wou opnemen kon je gewoon stoer het flapje openklappen. Was met de T28 ook al dacht ik.
Maar weet het niet zo goed meer. Zit hier misschien ook wel op
AL je instellingen blijven behouden.daFubar schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:15:
en dan ben ik ook meteen al mijn nummers kwijt zeker
als je terwijl de persoon belt op de toest volume omhoog of omlaag duwt neem je niet op, blijft de persoon in de waan dat hij belt, maar heb jij je telefoongerinkel niet meerjongentje schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:24:
duurt het bij jullie ook eventjes voordat de telefoon daadwerkelijk opneemt als je het klepje opent?
Ja, vind je dat een probleem?daFubar schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 10:38:
maar om even terug te komen op mijn eerdere vraag...
duurt het bij jullie ook eventjes voordat de telefoon daadwerkelijk opneemt als je het klepje opent?
en andere clamshells hebben dat niet.
Edit: Ik heb zojuist een formulier ingevuld, als meer het doen dan doen ze er misschien iets aan...
[ Voor 35% gewijzigd door jongetje op 23-05-2006 15:39 ]
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Het is normaal dat het gesprek 1 seconde nadat de klep geopend is wordt aangenomen. Dit is helaas niet te veranderen op uw Sony Ericsson Z520i.
U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Met vriendelijke groeten,
Naam medewerker
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
ach, het is zo'n beetje het enige minpuntje aan heel de telefoon dus daar kunnen we wel mee leven
Jammer dat er geen garantie meer op zit, dit is volgens mij een hardware probleem dat niet kan opgelost worden
Kijk eens naar de productiecode die achter de accu staat? 05W45 bijvoorbeeld. die 05 is het jaar, 2005 dus en W45 is week 45. Dat betekend in dit voorbeeld dat je tot minimaal week 45 in 2007 garantie hebt.
-