Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een theme gemaakt voor k700i maar
hoe moet ik die uploaden en in welk topic?
Kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op www.rapidshare.de kun je wel makkelijk spul uploaden. Beetje wazige site, maar het werkt wel eenvoudig ;)

[edit]
ik gebruik zelf trouwens deze theme: http://www.bigl.ch/osono/themes/2004/06/porsche.html
omdat ie lekker simpel en strak is. Als wallpaper heb ik Apple Tiger wallpaper (zelf een beetje geoptimaliseerd voor het k700i-schermpje):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e929b0130edda72cfdb680de33e772e3/full.png

[ Voor 64% gewijzigd door Palomar op 09-01-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx en in welke topic kan ik hem zetten?
Het is mijn eerste theme en ach hij is wel leuk vind ik :)

http://rapidshare.de/file...Link_Theme_k700i.thm.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:21:

Ik dacht dat er een topic bestond voor een groot aantal Sony Ericsson telefoons om thema's te posten.
Ik weet dit alleen niet helemaal zeker.

Ik begin trouwens problemen te krijgen met mijn Joystick.
Ik heb Sony Ericsson gebeld die zeggen dat je een jaar garantie hebt op dit toestel.
Op de batterij staat 04W09.
Dit zal dus betekenen dat ik de telefoon bijna 2 jaar heb.
Ik ben alleen (nog) niet van plan om de telefoon weg te doen.
Heeft iemand een indicatie van de kosten voor de reparatie?
Bij Sony Ericsson konden ze mij niet verder helpen.

Ook heb ik de oude fireware op mijn telefoon staan.
Zoals het er nu uit ziet (kapotte joystick) ben ik niet van plan om een docking station te kopen.
Is er geen andere mogelijkheid om de fireware te updaten?
Service Point van Sony Ericsson zit in Utrecht en dat is toch weer een half uur rijden met de auto, of 10 euro met de trein :P

EDIT: Ik lees net dat het upgraden bij de SE Store 30euro kost.
Is er iemand die zijn of haar Dss-25 voor een nette prijs weg doet?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
@MartijnMook
Misschien heb je hier iets aan?
Stond op de eerste pagina van dit topic :)
HerbyNL schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:20:
ff gejat uit de vorige post;

Aan iedereen die problemen heeft met de joystick, dat deze niet meer goed functioneert, de oplossing is heel simpel!

Men neme een K700i, met toetsenblokkering
En een tandenstoker

Steek de tandenstoker in de telefoon tussen de joystick en de behuizing, draai nu zachtjes om de joystick heen. Liefst meerdere malen, en blaas tussentijds de tandenstoker schoon Als u van mening bent dat u genoeg rondjes gedraaid heeft, haal dan de tandenstoker eruit, beweeg de joystick enkele malen zo rond, en voila men is klaar!

Testen is heel eenvoudig door dan int menu te gaan, en alle richtingen willekeurig op bewegen, bij mij bood dit heel goed de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:07:
@MartijnMook
Misschien heb je hier iets aan?
Stond op de eerste pagina van dit topic :)

[...]
Ik had beter even kunnen vermelden dat ik deze tip al geprobeerd heb.
Maar iig bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem iets bewerkt :) nu geeft Link een knipoog :D

wil iemand hem hebben?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Newby question.....ik heb sinds gisteren een BT USB stick en alle software geinstalleerd. Ik probeer nu met de handleiding van MarcoC (http://home.planet.nl/~crapt001/FMA/) verbinding te maken. Ik kan echter de map 'my bluetooth places' niet vinden. Ik doe ongetwijfeld iets goed verkeerd maar kan er niet achter komen wat. Kan iemand even een schop in de goede richting geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:39:
Newby question.....ik heb sinds gisteren een BT USB stick en alle software geinstalleerd. Ik probeer nu met de handleiding van MarcoC (http://home.planet.nl/~crapt001/FMA/) verbinding te maken. Ik kan echter de map 'my bluetooth places' niet vinden. Ik doe ongetwijfeld iets goed verkeerd maar kan er niet achter komen wat. Kan iemand even een schop in de goede richting geven?
waarschijnlijk wordt jouw BT-dongle niet native door windows ondersteund (maw. je hebt die map 'bluetooth places' niet). Je moet FMA instellen op een com-poort en tevens in het programmaatje van je BT-dongle instellen welke (virtuele) com-poort er moet worden aangemaakt.
Welk programma werd er bij je dongle meegeleverd? (bijv. BlueSoleil?).
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:21:

Ziet er leuk uit :) Volgens mij was er wel ergens een topic, maar die is denk ik vrij oud. Ik denk dat je hem beter kunt submitten op een paar bekende themes-sites (even met google zoeken op k700i themes), dan krijg je misschien ook meer respons ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Palomar op 10-01-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Palomar schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:47:
[...]

waarschijnlijk wordt jouw BT-dongle niet native door windows ondersteund (maw. je hebt die map 'bluetooth places' niet). Je moet FMA instellen op een com-poort en tevens in het programmaatje van je BT-dongle instellen welke (virtuele) com-poort er moet worden aangemaakt.
Welk programma werd er bij je dongle meegeleverd? (bijv. BlueSoleil?).

He Palomar, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb inderdaad Bluesoleil meegeleverd gekregen. Kun je daar iets meer?

Klopt het trouwens dat ik een rits foutmeldingen krijg voordat FMA is opgestart?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heb je je telefoon al gepaired? Dat moet je eerst doen. In Bluesoleil je K700i selecteren met rechtermuisknop (evt. eerst op oranje bol in het midden klikken) en dan 'PAIR'. Misschien dat je een wachtwoord moet invullen en dat is 0000 (let even op dat je telefoon ook op OK moet drukken).

Dan rechtermuisknop op K700i en 'Connect' -> 'Blue Serial Port Service' -> A of B.

Dan moet het volgens mij wel werken. Zo niet, neem even de instellingen door van Bluesoleil of eprimenteer met het juiste com-pootnummer.

[ Voor 11% gewijzigd door Palomar op 10-01-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:58:
heb hem iets bewerkt :) nu geeft Link een knipoog :D

wil iemand hem hebben?
Dit soort dingen kan je beter in het theme's topic voor de T610, k700 (en de k750 zetten al heeft deze ook weer eigen topic).

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah bedankt! Heb ik er toch overheen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:45:
Heb je je telefoon al gepaired? Dat moet je eerst doen. In Bluesoleil je K700i selecteren met rechtermuisknop (evt. eerst op oranje bol in het midden klikken) en dan 'PAIR'. Misschien dat je een wachtwoord moet invullen en dat is 0000 (let even op dat je telefoon ook op OK moet drukken).

Dan rechtermuisknop op K700i en 'Connect' -> 'Blue Serial Port Service' -> A of B.

Dan moet het volgens mij wel werken. Zo niet, neem even de instellingen door van Bluesoleil of eprimenteer met het juiste com-pootnummer.
Erg weird maar ik heb ineens connectie met de DCU kabel. Iets wat in eerste instantie helemaal niet lukte vandaar dat ik die BT Dongle aangeschaft heb. FMA draait goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb ook een probleempje met mijn K700.

Als iemand mij belt dan gaat hij 1 keer over en hangt de telefoon op. De persoon die belt krijgt dan de voicemail.
Als je snel genoeg bent en je probeert die persoon meteen terug te bellen dan krijg je de melding "Niet beschikbaar" te zien. De GSM zal iig netjes met het afsluit melodietje afsluiten.
Als je het toestel weer aan zet dan is er niks meer aan de hand en werkt alles weer prima.
Mij is opgevallen dat het ledje onder het aan/uit knopje vaak rood knippert terwijl de batterij indicator op het LCD scherm nog groen is (Op de helft ofzo). Volgens mij komt dan het probleem het vaakst voor.

Weet iemand waar dit probleem vandaan komt of wie een dergelijk probleem ook heeft gehad en wat de beste oplossing is?

Eat right. Stay fit. Die anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Fox-Web schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:28:

Als iemand mij belt dan gaat hij 1 keer over en hangt de telefoon op. De persoon die belt krijgt dan de voicemail.
Als je snel genoeg bent en je probeert die persoon meteen terug te bellen dan krijg je de melding "Niet beschikbaar" te zien. De GSM zal iig netjes met het afsluit melodietje afsluiten.
Als je het toestel weer aan zet dan is er niks meer aan de hand en werkt alles weer prima.
Mij is opgevallen dat het ledje onder het aan/uit knopje vaak rood knippert terwijl de batterij indicator op het LCD scherm nog groen is (Op de helft ofzo). Volgens mij komt dan het probleem het vaakst voor.

Weet iemand waar dit probleem vandaan komt of wie een dergelijk probleem ook heeft gehad en wat de beste oplossing is?
Als je de mogelijkheid hebt om de firmware te upgraden van je K700i zou ik dat eens proberen anders, mits je nog garantie hebt, terug naar winkel.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken536
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-04 21:00
Mijn scherm van m'n k700i is gebroken :'(

Garantie telt dan niet en reparatie is zo'n 150 euri (nog net niet de nieuwprijs)

Weet iemand waar ik een nieuw schermpje aan kan komen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 08:39
ken536 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:27:
Mijn scherm van m'n k700i is gebroken :'(

Garantie telt dan niet en reparatie is zo'n 150 euri (nog net niet de nieuwprijs)

Weet iemand waar ik een nieuw schermpje aan kan komen? _/-\o_
ja was wel zo'n site link staat wel in dit topic denk deel 6 maar weet niet cker zoek zelf maar even :P

animus maximum donatum atque maximum punium est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
In mijn telefoon zit standaard een 700mah batterij. Ikz ag laatst een 1700mah batterij voor maar 2 tientjes ofzo. Geeft dat in de praktijk ook een fors langere batterijduur? Nu doet die van mij het zo'n 4 dagen op 1 lading. Zal het met een sterkere accu 'significant' langer worden?
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Palomar schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 18:07:
In mijn telefoon zit standaard een 700mah batterij. Ikz ag laatst een 1700mah batterij voor maar 2 tientjes ofzo. Geeft dat in de praktijk ook een fors langere batterijduur? Nu doet die van mij het zo'n 4 dagen op 1 lading. Zal het met een sterkere accu 'significant' langer worden?
Iemand hier ervaring mee?
paar delen eerder staan daar een aantal posts over klinkt als een meer dan verdubbeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ok, ik heb ff een paar oudere topics doorgespit (wat dat betreft zijn die 'Grote topics' een ramp om snel even iets specifieks te zoeken) en er zijn een paar mensen die een 1100mah accu hebben, welke zo te zien wel iets langer meegaat, maar ook erg warm wordt. Daar had ik nog niet bij stil gestaan, want mn huidige originele accu wordt eigenlijk ook al behoorlijk warm. Zo'n zwaardere accu is dan misschien toch een beetje link... Al zijn die topics wel wat ouder, dus misschien zijn er ondertussen meer mensen die hier ervaring mee hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb men k700 zen software een paar dagen geleden laten updaten, de telefoon viel soms uit terwijl k aan het bellen was vrij irritant. Nu heb ik hem dus terug maar nu kan k geen sms'en meer ontvangen :( Elke keer als ik een sms ontvang komt de gsm klagen dat mijn postvak vol is enz terwijl ik alles al lang gewist heb dus het telefoongeheugen is leeg en ook het sim geheugen.
Tevens kan ik nu ook maar de mp3's die er op staan een 18 seconden maar meer beluisteren dus niet het volledige nummer dat voorheen wel ging dus !!!

De firmware die er nu op staat is de R2CA001 dit is de meest recente
Iemand enige ervaringen met deze firmware :r ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet de nieuwste firmware. De nieuwste is R2AY004.
Verder kan ik je helaas niet helpen. Ik heb de mijne in dec 2005 gekocht bij T-Mobile in hun online shop en daar zat meteen al de nieuwste firmware op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Fox-Web schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:28:

Je kan ergens in het menu ook instellen hoe lang het moet duren voordat je telefoon overspringt op je voicemail, staat die misschien op heel kort ingesteld ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat dit afhankelijk van de provider was (toch als je geen vast abbo hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 19:21:
Ok, ik heb ff een paar oudere topics doorgespit (wat dat betreft zijn die 'Grote topics' een ramp om snel even iets specifieks te zoeken) en er zijn een paar mensen die een 1100mah accu hebben, welke zo te zien wel iets langer meegaat, maar ook erg warm wordt. Daar had ik nog niet bij stil gestaan, want mn huidige originele accu wordt eigenlijk ook al behoorlijk warm. Zo'n zwaardere accu is dan misschien toch een beetje link... Al zijn die topics wel wat ouder, dus misschien zijn er ondertussen meer mensen die hier ervaring mee hebben :)
Ik heb een 1700mah accu en ik moet zeggen dat ik geen klagen heb. Met de orginele accu kon ik 2 a 3 dagen bellen / sms / radio luisteren. Nu is dat 5 a 6 dagen. Hij wordt ook niet extreem heet, soms als je lang belt voel je dat je telefoon warm is, maar dat heeft elke telefoon.

Dus mocht je problemen hebben met je accu is een 1700mah een goede keus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel oren naar zo'n 1700 mAh accu, maar waar koop je die en hoe weet je dat de accu betrouwbaar is. Ik heb er namelijk een op marktplaats gezien.

Of misschien is het mogelijk, alleen wanneer er meerdere geintresseerden zijn, als GOT-ers gezamenlijk de accu's op een betrouwbaar adres in te kopen.

Edit:

Ik kon niet wachten en heb inmiddels een accu besteld bij het bedrijfje van marktplaats. Ze hebben een kvk-nummer dus ik ga er vanuit dat het wel betrouwbaar is. En zo niet jammer dan van die €6,50.

Zodra ik de accu ontvang post ik mijn bevindingen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:16:

Ik kon niet wachten en heb inmiddels een accu besteld bij het bedrijfje van marktplaats. Ze hebben een kvk-nummer dus ik ga er vanuit dat het wel betrouwbaar is. En zo niet jammer dan van die €6,50.

Zodra ik de accu ontvang post ik mijn bevindingen.
Ik heb wel eens wat batterijen besteld bij die zaak via eBay. Betrouwbaarheid was boven de 99% en inderdaad netjes alles binnen gekregen. In mijn geval (siemens) was de batterij OK, maar het uithoudingsvermogen was niet beter. Ben benieuwd naar die SE.

[ Voor 3% gewijzigd door Cableguy434 op 18-01-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Zo, €6,50 wel erg goedkoop voor een 1700mah accu...... Waarin zou het verschil dan zitten met een originele SE accu? Want die kosten al snel zo'n 30-40 euro...

Ik denk dat ik die van 6,50 ook even bestel. Enige wat me weerhoudt is dat ik twijfel of ie mn GSM niet kan beschadigen oid. Je hoort wel eens van ontploffende batterijen enzo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:27:
Zo, €6,50 wel erg goedkoop voor een 1700mah accu...... Waarin zou het verschil dan zitten met een originele SE accu? Want die kosten al snel zo'n 30-40 euro...

Ik denk dat ik die van 6,50 ook even bestel. Enige wat me weerhoudt is dat ik twijfel of ie mn GSM niet kan beschadigen oid. Je hoort wel eens van ontploffende batterijen enzo... ;)
Ik heb via ebay ook ongeveer € 7 euro betaald en werkt nog steeds prima! geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb hem ook maar even besteld :) Bedrijf reageert iig wel snel. Net mailtje met betselling gestuurd en een kwartier later al bevestiging + bankgegevens. Ik heb het direct overgemaakt dus als het een beetje meezit heb ik hem voor het weekend nog binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik snap ook niet hoe dat kan, misschien andere fabriek. En vergeet niet er staat geen SE op, je betaald toch ook vaak voor de naam. Ik heb ook een noname accu voor mijn digi cam. De Canon accu kostte rond de € 40 en de noname was ook rond de €6,50 en werkt perfect.
Ik heb alleen maar verhalen gehoord over ontploffende nokia's. Dus ik maak me geen zorgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:55:

Ik heb alleen maar verhalen gehoord over ontploffende nokia's. Dus ik maak me geen zorgen :P
Maar er zijn wel meer dan genoeg verhalen over telefoon die heel erg warm/heet werden met het gebruik van een 1100 mah batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ja precies, dat heb ik ook gelezen. Maarja, ik probeer het gewoon wel. Heb hem nu al besteld. Als de telefoon echt heel heet wordt tijdens gebruik (kun je mooi monitoren met FMA) dan ligt die batterij ook zo weer in de vuilnisbak chemobox O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:45:
[...]

Maar er zijn wel meer dan genoeg verhalen over telefoon die heel erg warm/heet werden met het gebruik van een 1100 mah batterij.
Dat wordt dan veel bellen want volgens de weerberichten wordt het koud 8)7 8)7
Palomar schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 18:06:
Ja precies, dat heb ik ook gelezen. Maarja, ik probeer het gewoon wel. Heb hem nu al besteld. Als de telefoon echt heel heet wordt tijdens gebruik (kun je mooi monitoren met FMA) dan ligt die batterij ook zo weer in de vuilnisbak chemobox O-) .
Precies, ik vind FMA echt een geweldig programma. Voordat ik deze telefoon had gebruikte ik nog een zelf gebouwde IR-ontvanger maar die is nu de deur uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat de prijs van dit mobieltje sterk verlaagd is in Belgie ( van andere landen weet ik het niet) ben ik vanplan het aan te schaffen , hoe zit het nu met de batterij en bugs ? welke firmware is de laatste ? Ik las hier erges dat SE nieuwe batterijen in hun gsms stak voor een langere batterijduur. Is dit zo ? Kzou graag heel goed ingelicht zijn voor ik hem koop! Had een Nokia , maar deze komen er bij mij niet meer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

mijne komt van mei voorig jaar, had toen de nieuwste firm-ware en ik heb eigenlijk geen irritante bugs ontdekt?

de enigste minpunten tot nu toe vind ik dat het kamera geluid niet uit kan (of je moet de bellen truc gebruiken), dat foto's kijken zo lang duurt en dat de accu niet heel lang mee gaat (maar daar stoor ik me niet zo aan eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:28:
Omdat de prijs van dit mobieltje sterk verlaagd is in Belgie ( van andere landen weet ik het niet) ben ik vanplan het aan te schaffen , hoe zit het nu met de batterij en bugs ? welke firmware is de laatste ? Ik las hier erges dat SE nieuwe batterijen in hun gsms stak voor een langere batterijduur. Is dit zo ? Kzou graag heel goed ingelicht zijn voor ik hem koop! Had een Nokia , maar deze komen er bij mij niet meer in
batterij is niet geweldig 2-3 dagen bij normaal gebruik(zijn overigens wel goedkope 1700mah batterijen te koop) laatste firmware: r2ay004 dacht ik weinig tot geen last van bugs en ik heb niks gehoord van nieuwe batterijen lijkt me ook sterk dat ze dat in een 3 jaar oude phone gaan doen verder super phone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
idd, ik kan ook geen bugs vinden. En dat terwijl ik bij electrische apparaten (en dus ook GSM's) altijd uitvoerig alle functies/knopjes/mogelijkheden uittest e.d. ;)

Enige 'minpuntje' wat ik tot nu toe ben tegengekomen is dat je java-programma's en de wap-browser niet kunt 'minimaliseren'. Zodat je bijv. even in je agenda kunt kijken of op een andere radiokanaal af te stemmen tijdens het internetten(wap of opera mini). Maarja, dat is nou niet echt een serieus minpunt of bug ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Palomar op 22-01-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar bedankt, aan deze post had ik nu iets :D , ik gebruik hoe dan ook geen wap , de kosten liggen hier in belgie niet echt laag, en kheb zo een Freestyle Proximus abo, met 15 euro krediet per maand , en kan dat wel beter besteden , en Opera mini , kheb bluetooth maar dan moetik mijn pc zowieso gebruiken en kank evegoe hier internetten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Een tijdje geleden las ik een bericht van iemand die op zijn t610 kon internetten via de pc en ik heb dat toen met mijn k700i geprobeerd maar het lukte toen niet en nu dacht ik daar weer aan en heb half uur gezocht maar niks gevonden. (alleen andere kant op) maar daar heb ik niks aan het lijkt me gewoon ideaal om met je mobiel door het hele huis (gratis!) te internetten ik hoop dat ze hier bij tweakers wat kunnen verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm door heel je huis ? Met bluetooth kom je als je goed zit max 20m van je pc verwijderd, er is namelijk geen wifi op zo een gsm he , je kan wel je verbinding delen met een PC via een stukje prog en zo internetten via een mini opera browser! K700i zoek effe op het forum! Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Net even de nieuwe update software gedownload. Heb nu:
R2CA001 prg CXC 12582 1_EU_1_C

En ergens verderop staat weer:
Aanpassing:
CDA102298/42 R3A
cxc 125822 R2CA001
EU_3

Wat er nu allemaal verbeterd is geen idee, maar ja meld het hier maar even :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:32

woutur

Klauwtjes uit!

Het is ook wat, updaten van software in de winkel waar ik mijn k700 gekocht heb (groningen) duurt 3 weken en dat cradle apparaat kost 50 euro niet? Wel irritant dat het zo moet, aangezien er toch wat bugjes in mijn firmware zitten.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
woutur schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:44:
Het is ook wat, updaten van software in de winkel waar ik mijn k700 gekocht heb (groningen) duurt 3 weken en dat cradle apparaat kost 50 euro niet? Wel irritant dat het zo moet, aangezien er toch wat bugjes in mijn firmware zitten.
3 weken?!?!?!?!?! :X Allemachtig je mag ook wel bij mij in Utrecht langskomen dan is het met 10 minuten klaar :P En cradle tegenwoordig zo duur. Ben blij dat ik hem dan al een tijdje heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:32

woutur

Klauwtjes uit!

Ik ben daar toen heengegaan en gevraagd hoe lang dat zou duren, na het antwoord begreep zij ook wel dat dat eigenlijk geen optie was, 3 weken. Verder zitten er ook geen servicepoints in groningen, dus ik zal moeten uitwijken naar Emmen of iets dergelijks.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb mijn telefoon laatst laten unlocken bij een zaakje aan de nieuweweg (in Groningen dus). Zaakje heet "Mobile Unlimited" oid. Volgens mij kunnen ze daar ook wel de software voor je updaten. Kost wel 10-15 euro oid, maar dat is nog altijd goedkoper dan zelf zo'n cradle kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Palomar schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:40:
Ik heb mijn telefoon laatst laten unlocken bij een zaakje aan de nieuweweg (in Groningen dus). Zaakje heet "Mobile Unlimited" oid. Volgens mij kunnen ze daar ook wel de software voor je updaten. Kost wel 10-15 euro oid, maar dat is nog altijd goedkoper dan zelf zo'n cradle kopen ;)
stouterd..

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kga dan denkik ook voor die gsm! Dat quickshare klevertje valt dat er niet snel af ? Op sommige forums lees ik van wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:26:
Kga dan denkik ook voor die gsm! Dat quickshare klevertje valt dat er niet snel af ? Op sommige forums lees ik van wel...
Hij is er bij mij na bijna een jaar wel af, maar ik moet zeggen dat het me echt kan roesten. Wat heb je nou aan zo'n sticker?
Ik vind het wel lastig dat de joystick nu minder goed gaat werken.... de truck met de tandenstoker werkt niet echt helaas.
Verder wel een heel relaxte telefoon. Mooi klein en compleet, goed scherm en logische menustructuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:26:
Bij Sommige wel bij sommige niet. En als hij er dan afvalt kan je hem er toch op lijmen met secondenlijm oid. Dat heb ik gedaan teminsten en hij is sinds dien niet veranderd van positie ;)

Joystick kan wel eens wat minder fijn werken maar de tandenstokker oplossing bied bij mij vaak uitkomst en anders is het een kwestie van schoonspuiten met een busje lucht.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een zorgzame jongen , mijn ipod is bijna een jaar en nog geen enkel krasjes , mankement ofzo! Die zat altijd stevig in zijn kous! Ben ik ook van plan bij mijn K700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
En wanneer je SE een mailtje stuurt dat je QuickShare sticker er af ligt dan sturen ze zonder problemen een nieuwe op.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinig :D Kga der op voorhand al eentje inslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:06:
Geinig :D Kga der op voorhand al eentje inslaan :)
moet je geen misbruik van maken zulke services dan stoppen ze ermee is met microsoft ook gebeurt
als je zei dat je xbox-controller kapot was kreeg je zo een nieuwe totdat ze erachter kwamen dat sommige mensen helemaal geen kapotte controller hadden.....:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond in dit topic het onderstaande betreft internet mbv bluetooth. Ik heb het nog niet getest met mijn K700i maar het lijkt me het proberen waard.
# Via Bluetooth internetten met je telefoon - Opera Mini

Als je op de WC zit en je móet even weten hoe het weer is in China op dat moment of je ligt in bed en je wilt nog even het laatste nieuws (waar je de hele dag nog niet aan toe bent gekomen) en de laatste posts op Gathering of Tweakers lezen kan dat. Als je verbinding maakt met het internet via WAP/GPRS is het éérste 'probleem' de hoge GPRS-kosten. Als er in de buurt van de WC of je bed een computer met bluetooth staat kán je ook heel simpel internetten via de Broadband verbinding van je pc. Om dit te kunnen doen moet je de SonyEricsson Device Explorer (SE J2ME SDK) op je pc installeren en een internet browser op je telefoon installeren. De meest recente en uitgebreidste browser is Opera Mini. Met deze browser kan je ook heel simpel internetten via GPRS.

Een leuke quote van Opera Mini:

quote:
"[Opera Mini] is a really big breakthrough for the mobile space."

http://www.ginz.area61server.nl/sesp/SEklein.gif Download hier SE J2ME SDK.
http://www.ginz.area61server.nl/sesp/SEklein.gif Download hier Opera Mini.

http://www.opera.com/img/...e/operamini/operamini.png

Klik voor de volledige resolutie

Voor een korte maar krachtige uitleg over het instellen van SE J2ME en opera mini: Zie Overige Vragen of zie tutorial op www.denniz.net

Tevens heeft Speedy-Andre een eenvoudige doch voedzame uitleg op het internet gezet waarin beschreven staat hoe je met je (SE) telefoon kan internetten via de breedbandverbinding van je pc. Overigens is daar ook een handig tooltje te vinden om de verbinding via een HID profiel op afstand te starten zodat je helemaal niet meer uit je luie stoel hoeft te komen om dit topic bij te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:57:
Ik vond in dit topic het onderstaande betreft internet mbv bluetooth. Ik heb het nog niet getest met mijn K700i maar het lijkt me het proberen waard.

[...]
Zover ik weet is dit niet mogelijk met een K700i.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:09:
[...]

Jammer, zal ik toch maar die W800i moeten aanschaffen, poor me! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Graham schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:09:
[...]

Nee hoor, dat werkt prima. Ik heb het laatst ook geprobeerd. Je moet dus Opera mini installeren en Opera dan starten met dat Device Explorer-programma (dus NIET op je telefoon zelf).

Het werkte bij alleen wat traag (trager dan via GPRS...) en het is nogal een gedoe om 'snel' even aan te zetten.

Maar het werkt wel dus ;) Nu gebruik ik Opera Mini nog regelmatig via GPRS in de trein ofzo. Je kunt er bijna elke website op raadplegen en dat is toch wat beter dan wap. Alleen kost het wat meer dataverkeer (pagina is al snel 20KB).

PS. Ik heb mn bestelde 1700mah accu net ook ontvangen. Hangt nu aan de lader. Hebben degenen die hem ook besteld hadden hem al binnen en ervaringen ermee?
Tot nu toe ging ie bij mij alleen erg moeilijk in de telefoon... hij is iets te dik ik moets hem flink doordrukken... Straks es even zien of ie langer meegaat en bovendien of ie niet te warm wordt.

[ Voor 41% gewijzigd door Palomar op 24-01-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

bedoelen de meeste met het quickshare stickertje niet het online stickertje? die is er bij mij ook afgevallen inmiddels, maar dat zie je toch bijna niet die grote quickshare daar in tege wel (maar die zit nog pirma vast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Palomar schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:37:
[...]

Nee hoor, dat werkt prima. Ik heb het laatst ook geprobeerd. Je moet dus Opera mini installeren en Opera dan starten met dat Device Explorer-programma (dus NIET op je telefoon zelf).

Het werkte bij alleen wat traag (trager dan via GPRS...) en het is nogal een gedoe om 'snel' even aan te zetten.

Maar het werkt wel dus ;) Nu gebruik ik Opera Mini nog regelmatig via GPRS in de trein ofzo. Je kunt er bijna elke website op raadplegen en dat is toch wat beter dan wap. Alleen kost het wat meer dataverkeer (pagina is al snel 20KB).
Nu volg ik het even niet. Je moet het niet op je telefoon zetten/installeren maar je kan wel in de trein internetten???? Hoe doe je dat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:31:
[...]

Nu volg ik het even niet. Je moet het niet op je telefoon zetten/installeren maar je kan wel in de trein internetten???? Hoe doe je dat???
goed lezen thuis via pc e nin trein via gprs.

@palomar als je goed in die quote kijkt zie je een handleiding staan waarin astata hoe je dit via hid kunt doen dus zonder je pc aa nte raken en btw laat ons even weten hoe die accu bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
jozejas schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:24:
[...]
@palomar als je goed in die quote kijkt zie je een handleiding staan waarin astata hoe je dit via hid kunt doen dus zonder je pc aa nte raken
Klopt helemaal (dacht al dat iemand daarover zou beginnen ;)). Ik heb het wel geprobeerd, maar dat werkt bij mij niet echt lekker. HID werkte de ene keer wel en andere keer niet en idem bij de sneltoets om het ding op te starten.

Sowieso een beetje nutteloos om in huis op je mobiel te internetten ;)

[edit] Over de accu: ik heb hem er nu al een paar uurtjes in zitten. Ik heb al van alles gedaan, bluetooth, gprs, games, maar het batterijbalkje is nog bijna helemaal groen. De originele 700mAh accu zou bij dit gebruik nog maar halfvol zijn schat ik zo in (misschien iets meer). Eerste indruk is al goed dus ;) Nu nog even wachten tot ik hem wat langer gebruikt heb.

[ Voor 25% gewijzigd door Palomar op 24-01-2006 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal ook even een update geven over mijn 1700 mAh accu.
Ik heb de accu vrijdag op zaterdag opgeladen om een uur of 12 van het stroom gehaald en tot dit moment heeft hij het gedaan. Ik heb redelijk veel gebeld +/- uur per dag, beetje tennist, en fma gebruikt voor winamp en bsplayer besturing. De accu gaat dus 4.5 dag mee dat is ruim 2x zolang als met de orginele accu. En ik meen dat het zo is dat een accu pas na 3 á 4 opladen en helemaal leeg laten lopen optimaal presteert. En wat de temperaturen betreft, deze zijn niet hoger dan met de orginele accu.

Kortom, een goede investering voor iemand de veel van huis is en meestal geen adapter meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook maar besteld want ik word er soms flauw van hoe gauw hij leeg is als ik heel even een spelletje speel of iets dergelijks. Ben zeer benieuwd hoe snel het allemaal zal gaan.
Bedankt voor de tip!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:20:
Ik zal ook even een update geven over mijn 1700 mAh accu.
Ik heb de accu vrijdag op zaterdag opgeladen om een uur of 12 van het stroom gehaald en tot dit moment heeft hij het gedaan. Ik heb redelijk veel gebeld +/- uur per dag, beetje tennist, en fma gebruikt voor winamp en bsplayer besturing. De accu gaat dus 4.5 dag mee dat is ruim 2x zolang als met de orginele accu. En ik meen dat het zo is dat een accu pas na 3 á 4 opladen en helemaal leeg laten lopen optimaal presteert. En wat de temperaturen betreft, deze zijn niet hoger dan met de orginele accu.

Kortom, een goede investering voor iemand de veel van huis is en meestal geen adapter meeneemt.
denk dat ik dat ook maar ga doen dan zou je misschien ff typpenr ofzo willen doen weet ik iig welke geen rotzooi is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozejas schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:32:
[...]

denk dat ik dat ook maar ga doen dan zou je misschien ff typpenr ofzo willen doen weet ik iig welke geen rotzooi is :p
Merk: Maxxcell
3.6v Li-ion 1700mAh
Type of serienr.: 069207182800018287

En hier besteld á €6,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren besteld en morgen zal ik hem vast al binnen krijgen. ben er zeer benieuwd naar. Word af en toe zo flauw van deze accu dat hij zo snel opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik heb het eens zitten bekijken. Ik heb nu al een aardig tijdje een T610, maar ik kan em niet meer aansluiten op mijn PC omdat ik wat dingetjes kwijt ben en ik ook een stuurprogramma (voor o.a. games) totaal niet aan de praat kreeg hier. Ik wil graag nu filmpjes kunnen maken en
MP3's erop kunnen zetten, kortom...ik ga eens kijken voor een nieuwe mobiel. En deze
K700i

https://shop.orange.nl/pr...ductbundel=3802&s=prepaid

Is bij Orange 134 euro, met een beetje geluk heeft de Orange winkel in Groningen de foon
nog wel liggen, dan haal ik em morgen op.

Ik zat eerst nog te twijfelen tussen

Samsung X660 en deze Sony Ericsson dus, maar nu niet meer...de Sony heeft meer en is nog goedkoper ook.

[ Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 26-01-2006 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 23:46:
Ik heb het eens zitten bekijken. Ik heb nu al een aardig tijdje een T610, maar ik kan em niet meer aansluiten op mijn PC omdat ik wat dingetjes kwijt ben en ik ook een stuurprogramma (voor o.a. games) totaal niet aan de praat kreeg hier. Ik wil graag nu filmpjes kunnen maken en
MP3's erop kunnen zetten, kortom...ik ga eens kijken voor een nieuwe mobiel. En deze
K700i

https://shop.orange.nl/pr...ductbundel=3802&s=prepaid

Is bij Orange 134 euro, met een beetje geluk heeft de Orange winkel in Groningen de foon
nog wel liggen, dan haal ik em morgen op.

Ik zat eerst nog te twijfelen tussen

Samsung X660 en deze Sony Ericsson dus, maar nu niet meer...de Sony heeft meer en is nog goedkoper ook.
Bij t-mobile is hij €119.95. Doe er je voordeel mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
idd en T-Mobile is ook incl. verzendkosten. Orange kun je natuurlijk ook nemen, maar ik zou wel even checken of de firmware daarvan geen beperkingen heeft. Ik heb nl. wel eens gelezen dat bepaalde providers het afspelen van zelfgekopieerde MP3's bijv. blokkeren. Ik weet overigens niet hoe dat bij Orange zit. De T-Mobile heb ik zelf en die heeft volgens mij geen enkele beperking.

[ Voor 5% gewijzigd door Palomar op 27-01-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Volgens mijn broer en die hoort het weer van anderen , is T-mobile niet al te geweldig vergeleken met Orange, hij zweert bij Orange en raad me aan niet aan T-mobile te beginnen. maar ja...het scheelt me wel toch wat centjes ga ik er wel heen.

Is T-mobile niet al te goed dan?

Ik zit zelf een tijdje bij Telfort al, en ben er alles behalve over te spreken, dus ik wil echt Telfort nooit meer, op veel plekken gewoon slecht bereik, gebruik ik dan echter eentje met Orange of iets anders is het prima bereik.

Volgens mij hebben wij ook een T-mobile in de stad, dus ik zal morgen wel eens even kijken.

[ Voor 39% gewijzigd door devilsnight op 27-01-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik woon ook in Groningen, maar ik heb prima bereik met telfort. Eigenlijk beter dan T-Mobile, want daarmee had ik in de uni (Groningen Centrum!!) geen bereik en in de trein tussen Groningen-Assen ook een heel stuk niet. Met telfort wel. Maar ik denk dat het ook erg verschilt per locatie welke provider beter bereik heeft. Je kunt het beste eerst een prepaidkaartje kopen voor 10 euro (en in je huidige telefoon stoppen) om te testen hoe het bereik is op plaatsen waar je zelf vaak komt. Dat heb ik ook gedaan omdat ik slechte verhalen over telfort had gelezen.

De beste netwerken schijnen trouwens KPN en Vodafone te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Palomar op 27-01-2006 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:29:
Volgens mijn broer en die hoort het weer van anderen , is T-mobile niet al te geweldig vergeleken met Orange, hij zweert bij Orange en raad me aan niet aan T-mobile te beginnen. maar ja...het scheelt me wel toch wat centjes ga ik er wel heen.
Laat wel even weten welke het geworden is. /me is nieuwsgierig. En wat bereik betreft. Volgens mij zijn orange, t-mobile en telfort gelijkwaardig. Ik heb inmiddels alle providers mogen proberen en KPN en Vodafone hebben het beste bereik en voor de rest geld dat de dekking per gebied verschilt en er geen beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Accu ook ontvangen. 25e besteld en 27e dus ontvangen. Mooi verpakt in een envelop met bubbeltjes plestic erin. Nu aan het laden en de temp van telefoon is 23°C en batterij 21°C en dat was hij ook met de normale batterij dus dat is prima.

Ik zal weer verslag doen als de batterij helemaal op is over de tijd die hij mee gegaan is.

[ Voor 8% gewijzigd door Graham op 27-01-2006 17:28 . Reden: nogal rare zin veranderd ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Graham schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 17:15:
Accu ook ontvangen. 25e besteld en 27e dus ontvangen. Mooi verpakt in een envelop met bubbeltjes plestic erin. Nu aan het laden en de temp van telefoon is 23°C en batterij 21°C en dat was hij ook met de normale batterij dus dat is prima.

Ik weer verslag doen als hij helemaal op is over de tijd die hij mee gegaan is.
en wil je daarna de max temperatuur even checken als je een tijd lang beld/mp3 speeld of gamed :) zit die accu ook te overwegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de accu vandaag ook binnen gekregen.
Opgeladen vanochtend en rond 12 uur of zoiets was hij vol. Nu is hij nog steeds hartstikke vol. De originele accu zou nu al niet meer vol zijn. Zou dan al iets van 2 tiende leeg zijn.
Ik heb de timer iets van 3x gebruikt en nog steeds een volle accu.
Had die originele ook niet.
Ben echt zeer benieuwd hoeveel dagen ik ermaa zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
GoldenSample schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 17:27:
[...]

en wil je daarna de max temperatuur even checken als je een tijd lang beld/mp3 speeld of gamed :) zit die accu ook te overwegen ;)
Temperatuur van accu blijft stabiel, 21°C tot 22°C, telefoon gaat tot 29°C als ik 15 minuten lang mp3's afspeel.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hij is nog steeds vol :*)
Vind hem nu al super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig aan een tweakers.net theme voor de sony ericsson k700i ! Ik hoop dat jullie er wat gaan aan hebben, screenshots komen zo dadelijk

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/9577/preview5jq.png

Zo dit is dan een preview , hopelijk zijn jullie er wat mee

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:19:
Ik ben bezig aan een tweakers.net theme voor de sony ericsson k700i ! Ik hoop dat jullie er wat gaan aan hebben, screenshots komen zo dadelijk

[afbeelding]

Zo dit is dan een preview , hopelijk zijn jullie er wat mee
Ziet er goed uit :9 :9 . Ik wil hem wel proberen nadat het af is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, hij is bijna af :) het zal dan maar een beta versie worden hoor , commentaar zal dan welkom zijn voor verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voila , het eindresultaat van versie 1.0

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/6738/full2yq.th.jpg

Download hier : klik

Comments zijn welkom hier of op the.avenue@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Voor thema's hebben we een ander topic. Zie hieronder.
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:44:
[...]
Dit soort dingen kan je beter in het theme's topic voor de T610, k700 (en de k750 zetten al heeft deze ook weer eigen topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey kheb dus een SE K700i telefoon alleen met een probleem: als er iemand heeft gesms-ed zeg om 17.00 en de telefoon staat uit, en ik doe de tel aan om 19.00, zegt hij dat er een smsje is van 19.00 En dus niet 17.00 :S Is dit normaal? En hoe kun je het veranderen? Heb het nu al een paar x meegemaakt.
Mijn mob heeft RZAY004 software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor thema's hebben we een ander topic. Zie hieronder.

quote:
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:44:
[...]
Wat is dat voor onzin , mijn thema is specifiek voor de k700i!

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02
Kan iemand mij vertellen wat het changelog is van de laatste firmware? Ik heb er eentje van vorig jaar, dus zeker niet de nieuwste firmware.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 17:22:
Ey kheb dus een SE K700i telefoon alleen met een probleem: als er iemand heeft gesms-ed zeg om 17.00 en de telefoon staat uit, en ik doe de tel aan om 19.00, zegt hij dat er een smsje is van 19.00 En dus niet 17.00 :S Is dit normaal? En hoe kun je het veranderen? Heb het nu al een paar x meegemaakt.
Mijn mob heeft RZAY004 software.
Ja, het is normaal. Nee, je kunt het niet veranderen. Immers wordt de "ontvangen" tijd gelinkt aan de tijd van je telefoon zelf. Echter kun je wel bij details kijken, dan kun je het tijdstip zien dat hij verzonden is...

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 17:59:
[...]

Wat is dat voor onzin , mijn thema is specifiek voor de k700i!
Nu kan ik natuurlijk een opmerking gaan maken over belgen maar dat doe ik dus niet.
Dat topic is ook bedoeld voor thema´s specifiek voor de K700i
Net zoals er thema´s in worden geplaatst specifiek voor de T610.

Voor zover ik weet passen/werken thema´s voor een T610 ook niet op de K700i en andersom ook niet, dus thema is altijd specifiek voor 1 van de telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dan je point man? wrm zou ik het dan posten in dat ander forum als het daar niet eens over k700i gaat , we hoeven niet offtopic te gaan hoor! End of discussion :Z

Offtopic: dan heb ik dozijnen opmerkingen over de Nederlanders, een hoop onzin dat jij uitkraamt man, geheel niet toebehorend tot dit TOPIC! Ik vind dat mods daar eens mogen tegen optreden

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Naar mijn mening gedraagden jullie je geen van beide zoals het hoort. DjWannaB2002 probeerde je vast niet te flamen toen hij zei dat er ook een themes topic was. Gelijk reageren door te zeggen dat dit onzin is kan hij ook als beledigend opvatten. Uiteraard was zijn reactie hier weer op ook niet gewenst.

Het T610 theme topic werd trouwens ook gebruikt voor K700 themes en je mag ze hier dan ook gerust posten mocht je nog meer leuke themes maken :)

Maar goed, beide weer terug on topic dus :p

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok eggy , excuses langs mijn kant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Zo 2 mensen blij nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een kort vraagje , is er veel verschil op de t630 ? Bedoel batterijduur enzo ? Of is dat te verwaarlozen? Ik weet ook wel dat de k700i een beter scherm heeft , meer geheugen, ... Maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02
Dj_Neo_Ziggy schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:40:
Kan iemand mij vertellen wat het changelog is van de laatste firmware? Ik heb er eentje van vorig jaar, dus zeker niet de nieuwste firmware.
Ik schop mijnen vraag maar nog eens omhoog...

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 07:27:
Nog een kort vraagje , is er veel verschil op de t630 ? Bedoel batterijduur enzo ? Of is dat te verwaarlozen? Ik weet ook wel dat de k700i een beter scherm heeft , meer geheugen, ... Maar toch
Je zou de twee telefoons kunnen vergelijken op www.sonyericsson.com

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb liever bewijzen van gebruikers he... Vooral de batterij speelt me parten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Dj_Neo_Ziggy schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:17:
[...]

Ik schop mijnen vraag maar nog eens omhoog...
Ik weet het zelf niet maar je kan eens kijken op Estao.com misschien dat het daar wel bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:46:
Ik heb liever bewijzen van gebruikers he... Vooral de batterij speelt me parten
Jah dat snap ik wel. Is er geen T630 topic?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Volgens mij zitten in alle SE-telefoons dezelfde batterij. Wel verschillend qua vermogen (bijv. 600 of 700mAh), maar volgens mij zijn ze kwalitatief even goed. Ik denk sowieso niet dat een merk als Sony Ericsson flutbatterijen in zn telefoon stopt. En desnoods koop je later een nieuwe batterij. Zoals je een paar posts hierboven kon lezen kun je al voor €6,50 een nieuwe batterij kopen ;)

En verder is de T630 gewoon een verbeterde T610, dus ik denk dat de meeste voor- en nadelen van de T610 ook gelden voor de T630 (en die kun je wel terugvinden in oa. de T610-topics).

[ Voor 5% gewijzigd door Palomar op 31-01-2006 23:31 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste