animus maximum donatum atque maximum punium est
Verwijderd
Voor diegene die ook willen weten hoe je de firmware van je toestel kan nakijken om te zien of je de laatste versie hebt of niet:
Dit moet je intikken vanuit stand-by modus, allemaal afzonderlijk wel!
[joystick right] > [sterretje] > [joystick left] > [joystick left] > [sterretje] > [joystick left] > [sterretje]
(Als dit niet lukt, kijk dan eens na of je geen snelkoppeling hebt toegevoegd aan de rechter joystickknop. Zo ja, deactiveer deze dan in menu > instellingen > snelkoppelingen > rechts > meer > deactiveer)
Als je dit gedaan hebt krijg je een menu te zien, klik dan op Service-info, daarna klik je op software-info.
Ik heb als versie R2AY004 en waarshijnlijk is dit de laatste versie. Ik heb alvast nog een mail gestuurd naar SE om zeker te zijn of dit de laatste is of niet! ALS ik een antwoord krijg laat ik jullie het wel weten...
Greetz,
Alex
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 15:22 ]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Verwijderd
Anders kan je nog eens proberen bij een Makro in je buurt, het kan zijn dat ze er daar nog over hebben want deze stond vorige week in reclame voor 180€. Dus ik kan niet met zekerheid zeggen ofdat ze de GSM daar nog hebben nu de nieuwe reclame gestart is, maar je kan altijd eens proberen...
Ik heb hem gisteren nog kunnen kopen dus in de Makro in Deurne hebben ze de K700I nog in voorraad.
Maar volgens mij woon je in Nederland

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 22:10 ]
Die lader van SE is gewoon een drama. Waarom 2 überkleine contact puntjes en een raar "klik" mechanisme? Waarom niet een stevige en fatsoenlijke stekker zoals bij Nokia. Ik ben regelmatig enige tijd bezig om de telefoon aan het laden te krijgen. Stekker er in steken, iets naar beneden bewegen en dan vooral niet meer aanraken. Erg onhandig, een waardeloos systeem van SE.DjWannaB2002 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:21:
[...]
Tja heb ik ook, maar denk eerder dat het door een kabelbreukje komt of dat de lader neit goed contact maakt met de telefoon.
Er zijn ook vast meerdere mensen die laste hebben van loslatende "quickshare" stickers. Ik heb contact op genomen via de email met SE en heb keurig een nieuwe "quickshare" sticker thuisgestuurd gekregen. Antwoord op de mail was snel en versturen van de sticker ook. Top service van SE, alles kostenloos.
[ Voor 3% gewijzigd door argro op 02-11-2005 13:34 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
bedankt voor je antwoord maar je had ook gewoon de startpost kunnen lezen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:18:
OK, Het is eindelijk gelukt :-D
Voor diegene die ook willen weten hoe je de firmware van je toestel kan nakijken om te zien of je de laatste versie hebt of niet:
Dit moet je intikken vanuit stand-by modus, allemaal afzonderlijk wel!
[joystick right] > [sterretje] > [joystick left] > [joystick left] > [sterretje] > [joystick left] > [sterretje]
(Als dit niet lukt, kijk dan eens na of je geen snelkoppeling hebt toegevoegd aan de rechter joystickknop. Zo ja, deactiveer deze dan in menu > instellingen > snelkoppelingen > rechts > meer > deactiveer)
Als je dit gedaan hebt krijg je een menu te zien, klik dan op Service-info, daarna klik je op software-info.
Ik heb als versie R2AY004 en waarshijnlijk is dit de laatste versie. Ik heb alvast nog een mail gestuurd naar SE om zeker te zijn of dit de laatste is of niet! ALS ik een antwoord krijg laat ik jullie het wel weten...
Greetz,
Alex
Verwijderd
Greetz
Ik ff ( geprobeerd ) schoon te maken, ff blazen in het gaatje waar je in praat enz. niks helpt. Denk dat me micro stuk is?
Meer mensen dit probleem ( gehad ) ?
Ga nu proberen ff het complete frontje eraf te halen, en dan kijken of ik het beter schoon kan maken oid. Maar staat hier ergens een handleiding voor? ( voor de T630 ( had ik eerst ) stond toen in dat topic haarfijn uitgelegd hoe je dat voor elkaar ging krijgen )
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Ik heb eigenlijk nooit problemen met het laden. Ik had voor deze telefoon een SE T68, die heeft dezelfde stekker. Ik heb in de 3 jaar dat ik hem continu gebruikte nooit problemen gehad met laden. Wel met mijn headset aansluiting, maar dat kwam omdat er na 2 jaar wel erg veel stof aan de contactpuntjes van mn telefoon zat. Eventjes schoongemaakt (met pincet) en het werkte weer goed. Overigens wel fijn dat de aansliutingen van t68 en K700 zelfde zijn.. heb ik nu 2 adapters en 2 headsetsargro schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:34:
[...]
Die lader van SE is gewoon een drama. Waarom 2 überkleine contact puntjes en een raar "klik" mechanisme? Waarom niet een stevige en fatsoenlijke stekker zoals bij Nokia. Ik ben regelmatig enige tijd bezig om de telefoon aan het laden te krijgen. Stekker er in steken, iets naar beneden bewegen en dan vooral niet meer aanraken. Erg onhandig, een waardeloos systeem van SE.
moet je de pinnetje acter het batteirjklepje tegelijk los duwen naar buiten suc6NLuna schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:59:
Denk dat mijn K700 beetje stuk is... net paar maandjes oud. Echt erg voorzichtig mee omgegaan, gene krasjes nog enz. klaagt ineens iedereen aan de andere kant van de lijn dat ik slecht te verstaan ben![]()
Ik ff ( geprobeerd ) schoon te maken, ff blazen in het gaatje waar je in praat enz. niks helpt. Denk dat me micro stuk is?
Meer mensen dit probleem ( gehad ) ?
Ga nu proberen ff het complete frontje eraf te halen, en dan kijken of ik het beter schoon kan maken oid. Maar staat hier ergens een handleiding voor? ( voor de T630 ( had ik eerst ) stond toen in dat topic haarfijn uitgelegd hoe je dat voor elkaar ging krijgen )
Maarja ding wordt al RMA gezonden, en werd gerepareerd.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
het zou gewoon moeten werken te3nmiste k700 games werken op k750i dus maar je kunt ze niet van mobiel versturendus moet ie ergens op internet staan en dan via bleutooth versturenFuzzems schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 14:12:
Iemand enig id of je quadrapop van de w800 op je k700i kunt krijgen? Het is nemlijk een dondersverslavend spelleke :x
Verwijderd
Even een subtiel schopje, iemand?Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:52:
Ik heb vorige week een 2de hands de k700i gekocht. Na hier het een en andere gelezen te hebben heb ik besloten dat de firmware van mijn telefoon aan een update toe is (heb nu R2L001).
Dus ik heb gister bij een vriend een DSS-25 geleend en ben aan de slag gegaan. SEUS 1.19 geinstalleerd en aan het update proces begonnen.
.........................................................
[/list]
Update: Ik heb SE gemaild en reactie gehad. Alles wat zij adviseerden heb ik al geprobeerd. Firewall uit, virusscanner uit, internetbeveiliging op laag, enz. Maar dat helpt dus niet.
Wie herkent mijn probleem en kan een oplossing aandragen?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 15:09 ]
Verwijderd
GSM Huis (Orange) voor 132 of 138 euro inc, verzendkosten.knny schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:27:
wie weet waar de k700i het goedkoopst te halen is via een gewone winkel?
http://www.gsmhuis.nl/gsm...00io01.html?ab_agid=10700
Er staat op je c:\ een nieuw bestand na het instaleren van SEUS, dat wijst of naar een verkeerde dirVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:05:
[...]
Even een subtiel schopje, iemand?
Update: Ik heb SE gemaild en reactie gehad. Alles wat zij adviseerden heb ik al geprobeerd. Firewall uit, virusscanner uit, internetbeveiliging op laag, enz. Maar dat helpt dus niet.
Wie herkent mijn probleem en kan een oplossing aandragen?
I reject your reality and substitute my own!
vergeet niet dat een K750i ook uitbreidbaar geheugen heeft, en verschil in de mp3 functies weet ik niet, ikweet alleen dat de W800i (K750i maar dan in MP3 player versie) wat andere menutjes heeft speciaal toe gespitst op mp3tjes luisterenmkanon schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:58:
He, ik hoop dat iemand mijn vraag wil beantwoorden.. Ik zit namelijk te twijfelen tussen een K750i en een K700 ..volgens mij is het verschil alleen de camera, en de mp3 functies toch ? ik heb het 750 topic eens door gespit..maar ik word niet blij van alle vastlopers en crashes etc... van dat ding... kan iemand mij misschien een duw in de goede richting geven..welke moet ik kiezen ?
Ondanks dat ik geen ervaring heb met de K750i zou ik die eerder nemen dan de K700i ivm het verwisselbaar geheugen maar ik zou me niet dood staren op die twee types en je adviseren om ook naar de W800i.mkanon schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:58:
He, ik hoop dat iemand mijn vraag wil beantwoorden.. Ik zit namelijk te twijfelen tussen een K750i en een K700 ..volgens mij is het verschil alleen de camera, en de mp3 functies toch ? ik heb het 750 topic eens door gespit..maar ik word niet blij van alle vastlopers en crashes etc... van dat ding... kan iemand mij misschien een duw in de goede richting geven..welke moet ik kiezen ?
Wel is de K700i erg stabiel en ik gebruik hem nou al een jaar.
Verwijderd
Wel vind ik de 800W foeilelijk een vieze bruinachtige kleur. Hij ziet er uit alsof hij al tien jaar oud is. Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind de 750 veel mooier.
Ik weet ook niet of dit al een keer gepost is, maar je kan redelijkerwijs niet aannemen dat ik eerst een kleine 270 pagina's doorloop om te zoeken...
Alvast bedankt.
Dat heb ik ook altijd. Ik heb alleen niet getest of dat alleen is als ik die shortcut gebruik of altijd. Het is wel irritant iig.fraQ schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:54:
Even een vraag over die sms shortcut die genoemd is in de OP. Het werkt bij mij wel, maar als ik vervolgens wil verzenden staat er al meteen een blanco ontvanger ingevuld en krijg ik dus geen scherm waarin ik zelf de ontvanger kan selecteren, kan hoogstens ontvanger toevoegen. Het punt van een shortcut gaat een beetje verloren als je vervolgens deze blanco ontvanger eerst moet verwijderen met weer een paar toetsaanslagen. Daarom vroeg ik me af of er misschien mensen zijn die hier meer van weten.
Ik weet ook niet of dit al een keer gepost is, maar je kan redelijkerwijs niet aannemen dat ik eerst een kleine 270 pagina's doorloop om te zoeken...
Alvast bedankt.
Verwijderd
Ik heb de topics doorgelezen en heb hier en dara positieve en negatieve dingen gelezen.
Toch wil ik graag een paar vragen stellen over dit mobieltje.
*Gaat de joystick nou echt zo snel stuk?
*Ik wil heb met T Mobile prepaid kopen. Hebben ze het menu echt heel erg veranderd?
*Kun je wel gewoon updaten met een T Mobile lock?
*Kun je ook alle T Mobile prut eraf halen?
*Kun je er genoeg op kwijt zoals plaatjes ,themes ed?
*Ik las dat de oproeplijst o.i.d raar in elkaar zit. Is het echt storend?
*Heb je kans dat als ik heb via de T Mobile pagina koop dat er oude software op zit?
*Wie heeft er ervaring mee met het bestellen bij hun? Gaat het bestellen en het bezorgen van je pakje snel?
Hmm toch meer vragen dan ik dacht.
Alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 16:43 ]
volgens mij is het nog niet geweest maar heb er ook geen last van maar eigenlijk hebben we daar de zoekfunctie voor tpi zet 8er de url ?limit=999fraQ schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:54:
Even een vraag over die sms shortcut die genoemd is in de OP. Het werkt bij mij wel, maar als ik vervolgens wil verzenden staat er al meteen een blanco ontvanger ingevuld en krijg ik dus geen scherm waarin ik zelf de ontvanger kan selecteren, kan hoogstens ontvanger toevoegen. Het punt van een shortcut gaat een beetje verloren als je vervolgens deze blanco ontvanger eerst moet verwijderen met weer een paar toetsaanslagen. Daarom vroeg ik me af of er misschien mensen zijn die hier meer van weten.
Alvast bedankt.
btw welke software heb je?
ook deze vragen is een heel kort antwoord op te vinden via zoekfunctieVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:26:
*Gaat de joystick nou echt zo snel stuk?
*Ik wil heb met T Mobile prepaid kopen. Hebben ze het menu echt heel erg veranderd?
*Kun je wel gewoon updaten met een T Mobile lock?
*Moet je persee updaten met die aparte kabel?
*Kun je ook alle T Mobile prut eraf halen?
*Kun je er genoeg op kwijt zoals plaatjes ,themes ed?
*Ik las dat de oproeplijst o.i.d raar in elkaar zit. Is het echt storend?
*Heb je kans dat als ik heb via de T Mobile pagina koop dat er oude software op zit?
*Wie heeft er ervaring mee met het bestellen bij hun? Gaat het bestellen en het bezorgen van je pakje snel?
en over t-mobile: bel ze
Verwijderd
Ik heb wel alle 270 pagina's door gelezen en heb nergens een oplossing zien staan.jozejas schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:42:
[...]
volgens mij is het nog niet geweest maar heb er ook geen last van maar eigenlijk hebben we daar de zoekfunctie voor tpi zet 8er de url ?limit=999
btw welke software heb je?
Ik heb zelf de laaste firmware R2AY004. Dus als iemand het weer mag hij/zij het zeggen.
Want door iedere keer de ontvangers aan te passen is de snelkoppeling niet echt snel.
Verwijderd
Ik heb ook de pagina's door gespit maar het nadeel is dat sommige berichten al oud zijn en er kunnen wat dingen zijn veranderd vandaar.jozejas schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:45:
[...]
ook deze vragen is een heel kort antwoord op te vinden via zoekfunctie
en over t-mobile: bel ze
En op de T mobile pagina staat wel dat ze binnen 5 werkdagen bezorgen maar ik wil graag ervaringen hebben van anderen om te zien of het ook echt binnen 5 werkdagen gaat.
EDIT: ik kan hem met een T Mobile prepaid kopen voor ong 140 euro en ik wil graag weten of deze mobiel het echt waard is en dat ik niet allemaal problemen krijg.
En is iedereen nog echt tevreden met z'n mobiel?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 17:48 ]
5 werkdagen zetten ze neer omdat het meestal binnen 5 dagen gebeurd lijkt mij, als het meestal langerduurd maar willen ze een kortere tijd neer zetten hadden ze wel 2 dagen ofzo genomenVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:35:
[...]
Ik heb ook de pagina's door gespit maar het nadeel is dat sommige berichten al oud zijn en er kunnen wat dingen zijn veranderd vandaar.
En op de T mobile pagina staat wel dat ze binnen 5 werkdagen bezorgen maar ik wil graag ervaringen hebben van anderen om te zien of het ook echt binnen 5 werkdagen gaat.
EDIT: ik kan hem met een T Mobile prepaid kopen voor ong 140 euro en ik wil graag weten of deze mobiel het echt waard is en dat ik niet allemaal problemen krijg.
En is iedereen nog echt tevreden met z'n mobiel?
voor de rest heb ik 2x het andwoord ja
Verwijderd
ik heb hem maar besteld. Wil hem heel graag en hij lijkt mij super.
Heb al een paar SE gsm's gehad en het blijft mijn favoriete merk. Vertrouw er ook op dat deze mij niet zal tegenvallen. Laatste SE van mij was een T610.
Staat op hun FAQ dat het binnen 5 werkdagen is en als je het eenmaal besteld heb dan staat er binnen 2 weken. Maar ik hoop dat het snel bezorgd wordt.
Ik heb firmware versie R2L001. Het lijkt er op dat dit misschien firmware gerelateerd is dus.
Heb helaas geen syncstation dus ik kan zelf mijn firmware niet upgraden. De aanschaf van zoiets is het me ook niet waard voor het beetje extra gemak dat ik ervan krijg. Desalniettemin vind ik het een vage bug.
suc6
Ik ook!GoldenSample schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:09:
[...]
voor de rest heb ik 2x het andwoord ja
Verwijderd
Vrijdag komt hij al binnen.
Gisteren om ong 18:00 besteld via internet en vandaag al een telefoontje met de vraag welke dag het bezorgen uitkomt.
Moet zeggen dat het lekker snel is alhoewel ik heb hem het liefst nu heb maarja.
Verwijderd
Wat een gaaf dingetje zeg
Ik schrik mij alleen te pleuris als ik een foto maak haha.
ik ga ff verder ermee prutsen
Zo te zien heb ik als software R2AY004. Kan hem niet in de lijst vinen. Is dit nou de nieuwste?
Ow laat maar heb het al gevonden. Volgens Sony Ericsson pagina is dit de nieuwste
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2005 16:21 ]
Maar nu lees ik net pas in dit topic dat je de K700i kennelijk goedkoper kon krijgen als je al een T-Mobile prepaidkaart had.... Balen dus dat ik dat nu pas lees

Verder ben ik wel zeer te spreken over het telefoontje. Superscherp display, snelle menu's, veel functies
Binnenkort even een bluetooth adaptertje halen om wat files over te tanken.
[ Voor 7% gewijzigd door Palomar op 10-12-2005 11:58 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 10-12-2005 16:55 ]
Wanna play?
Verwijderd
Diegene heeft ook speciaal een brief in huis gekregen dat die K700 toen goedkoper was.
Ben nog steeds er superblij mee. Mijn man had nog een BT adapter voor op de pc en die heb ik nu in gebruik. Werkt perfect.
En panorame foto maken is erg handig en leuk
Moet alleen nog wel een pagina vinden met leuke themes. heb al gekeken hier en op esato maar daar heb ik nog niet echt een leuke gevonden.
volgens mij ondersteund 3510i geen mms maar dat moet die eigenaar tog weten en bovendien anders probeer je tog gewoon eens naar iemand anderste mms'en.F-Tim schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:09:
Het ligt niet aan jou, dat is de afhandeling van Orange. Dan zou hij MMS ws. moeten activeren. Mijn vorige SE kon ook officieel gewoon MMS aan, kpn weigerde echter gewoon om de MMS naar mijn foon door te sturen standaard. Eenmaal activeren dat m'n foon gewoon MMS aankon en het was goed.
Verwijderd
Ik ken wel een paar sites met mooie themes. Hier staan hele mooie, hier staan er 400Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:19:
Moet alleen nog wel een pagina vinden met leuke themes. heb al gekeken hier en op esato maar daar heb ik nog niet echt een leuke gevonden.

Ik hoop dat je er iets aan hebt
paar weken geleden stonden hier een aantal themes ff bladeren. en btw je kunt ze ook zelf maken zie tsVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:19:
Ik heb die persoon een mailtje gestuurd of het een speciale actie was o.i.d van T mobile en dat was het dus ook
Diegene heeft ook speciaal een brief in huis gekregen dat die K700 toen goedkoper was.
Ben nog steeds er superblij mee. Mijn man had nog een BT adapter voor op de pc en die heb ik nu in gebruik. Werkt perfect.
En panorame foto maken is erg handig en leuk
en hóe ze heten, want van googlen naar reislader batterijen word je niet echt wijzer van..
Verwijderd
jozejas: themes had ik al bekeken hier
Heb al wat leuke deuntjes gevonden van Zelda OoT. Ben verslaafd aan dat spel en elke keer als ik die deuntjes hoor dan heb ik een glimlach op m''n gezicht.
Echt geweldig mooi hoe de K700i ze afspeeld.
[ Voor 14% gewijzigd door Palomar op 12-12-2005 01:20 ]
ik heb een mooie met een oog er in, erg mooi, zal hem straks uppen, ga alleen nu folders doen..Palomar schreef op maandag 12 december 2005 @ 01:19:
Ik heb ook al heel wat themes bekeken en geprobeerd, maar eigenlijk nog geen een écht mooie tegengekomen... Tot nu toe alleen ben ik alleen een van Windows Vista tegengekomen die erg mooi is (mooie achtergrond en menuutjes), maar de meesten zijn onduidelijk of zijn niet mooi afgewerkt. Hebben mensen nog aanraders? Ik heb het liefst iets in de categorie 'abstract'. Strak en duidelijk.
Ik heb ondertussen ook een Bluetooth usb dongle gekocht, maar de snelheid valt me wat tegen. Als ik met FMA een bestand naar mn telefoon stuur gaat dat maar met zo'n 10KB/s schat ik in. Een Mp3'tje sturen duurt dus eeuwen
De dongle die ik heb wordt kennelijk niet 'native' ondersteund door winxp sp2, dus ik heb een virtuele com-poort aangemaakt (met BlueSoleil software) en daarmee connect ik met FMA. Ik heb al wat gespeeld met de snelheid van de compoort, maar ik krig hem niet sneller.
Halen anderen wel hogere snelheden met deze telefoon? Heeft het misschien te maken met de virtuele com-poort? En kan ik dan beter een andere dongle kopen die wel native door winxp ondersteund wordt? Hopelijk hebben jullie nog tips.
euhm bij mij gaat het ook wel langzaam maar 10 kb/s is wel erg langzaam. maar bluetooth(1)is gewoon langzaam maar denk dat mp3 bij mij 5 min ofzo isPalomar schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:06:
Halen anderen wel hogere snelheden met deze telefoon? Heeft het misschien te maken met de virtuele com-poort? En kan ik dan beter een andere dongle kopen die wel native door winxp ondersteund wordt? Hopelijk hebben jullie nog tips.
Verwijderd
Probeer het eens met Bluesoleil zelf. bij mij gaat die zo ongeveer 20 kb/sjozejas schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:30:
[...]
euhm bij mij gaat het ook wel langzaam maar 10 kb/s is wel erg langzaam. maar bluetooth(1)is gewoon langzaam maar denk dat mp3 bij mij 5 min ofzo is
Of misschien moet je je telefoon en dongle dichter bij elkaar brengen (achter pckast --> zit natuurlijk nogal wat materiaal tussen
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 22:45 ]
Verwijderd
En hoe kun je zien hoe snel je BT is?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 12:39 ]
Door iets over te zetten naar je PC, afhankelijk van je driver zie je dan een statusbalkje met daaronder de snelheid van de overdracht.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Steeds als ik een voice-command heb ingegeven krijg ik de error "Sorrry, niks gehoord"
Iemand hier tips, ideen voor?
Verwijderd
Hoe zit het met spellen van de w800 en k750. Willen die wel op de k700?
ik wil het wel testen maar met m'n oude T610 heb ik wel eens wat getest en dat liep uit op het vastlopen van m'n mobiel vandaar
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 14:24 ]
[edit] even tijd opgemeten bij een bestand van iets minder dan 3MB wat ong. 2:45 duurde. Komt dus neer op zo'n 15KB/s...
[ Voor 19% gewijzigd door Palomar op 13-12-2005 16:26 ]
... en een mp3 van 5 meg doet er netjes zo'n 100 seconden over, ik denk dat ik de 50 KB/s max wel haal dus hier.
[ Voor 38% gewijzigd door Sabbi op 13-12-2005 16:59 ]
Verwijderd
Ik heb een bestand van ong 3 MB (2,94 om precies te zijn) Die heb ik binnen in 1 min en 9 sec.
Hoe snel is mij BT?
Ik heb zelf een USB dingle van Evertech, 10M bereik (=class 2 dacht ik) met Blue Soleil driver. FMA gebruikt een compoort (com 4) welke ik op max snelehid heb gezet (ook in windows device manager).
[ Voor 36% gewijzigd door Palomar op 13-12-2005 17:05 ]
Verwijderd
Ik heb een Sitecom (100 meter bereik) en heb Windows 2000
Kan ik aan de virtuele compoort misschien nog iets anders instellen zodat ie sneller gaat werken?
Ik heb dit al ingesteld, want dat stond default maar op 9600.

[ Voor 57% gewijzigd door Palomar op 13-12-2005 17:13 ]
Dat is de nieuwste firmware (hoewel er recentelijk een nieuwe schijnt te zijn/komen)Palomar schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:07:
Ik heb firmware R2AY004. Die kan ikniet in de lijst vinden, maar dat komt misschien omdat ie van T-Mobile is met custom firmware?
Kan ik aan de virtuele compoort misschien nog iets anders instellen zodat ie sneller gaat werken?
Ik heb dit al ingesteld, want dat stond default maar op 9600.
[afbeelding]
Misschien moet je even andere drivers installeren, dat met die gigantisch veel comports ziet er ook niet echt normaal uit (ik heb er maar twee, een voor in een voor uit)
Verwijderd
Heb het 2 dagen terug nog gedaan en het beltegoed was op. Heb het opgewaardeerd maar nu wil het nog niet.
Krijg steeds de melding "verbinding is mislukt"
Heb niet geprutst met instellingen.
Snap het ff niet.
EDIT: laat maar. opnieuw opgestart en het werkt weer
Ik vind die panorama foto echt zo ontzettend leuk. Moet alleen wel voldoende licht zijn want tegen de avond word het bagger bij mij. Maar echt een super optie
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 13:13 ]
ik hou me aanbevolen als je meer weetPalomar schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:42:
Weet iemand ook of je PDF-bestanden kunt lezen op de K700? Ik zat te denken aan een java programaatje oid. Ik heb al wel even gezocht, maar ik kwam nou niet direct allemaal links tegen naar java pdf viewers... toch hoop ik stiekem dat er wel zoiets bestaat
[ Voor 25% gewijzigd door Palomar op 16-12-2005 15:32 ]

staat in je telefoon nog een vinkje aan bij zomertijd?Palomar schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:38:
Weet iemand ook hoe het komt dat mn K700i niet goed synchroniseert met Outlook? Een afspraak die ik in mn telefoon heb ingevoerd om bijv. 14:00 uur wordt in Outlook weergegeven als 15:00 uurIn mn telefoon heb ik timezone op GMT +1 staan in in Outlook/windows staat het ook goed (NL/Amsterdam). Kan het misschien nog ergens anders aan liggen?

Iemand een idee waar dit aan ligt? Heeft de T-Mobile firmware soms een beveiliging ofzo dat je geen GPRS via een andere provider kunt doen? (lijkt me vreemd, want je mag je telefoon gewoon unlocken na een jaar voor een nadere provider).
[ Voor 6% gewijzigd door Palomar op 23-12-2005 00:15 ]
Je hebt wel gewoon GPRS bereik? Dit zie je boven de streepjes....dat blauwe gedeelte.Palomar schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 00:14:
Nog een andere vraag (ik blijf bezig). Ik heb in mn T-Mobile branded K700 een Telfort prepaid kaartje gedaan (telefoon is geunlockt). Bellen enzo werkt wel, maar GPRS wil maar niet lukken. Ik heb de juiste instellingen van de Telfort site gehaald, telefoon opnieuw aangezet, maar telkens als ik op het 't-zones'-icoontje klik staat er 'loading', maar er verschijnt GEEN aardbolletje (voor gprs) boven in beeld. Na een tijdje wordt ik weer teruggegooid naar het menu zonder verder een melding. Ook internetten via java-apps (bijv. opera mini) werkt niet.
Iemand een idee waar dit aan ligt? Heeft de T-Mobile firmware soms een beveiliging ofzo dat je geen GPRS via een andere provider kunt doen? (lijkt me vreemd, want je mag je telefoon gewoon unlocken na een jaar voor een nadere provider).
PS. de 'normale' indicator geeft wel gewoon 5 streepjes, dus de fysieke ontvangst is wel goed lijkt me.
PS2. ik lees net in een ander topic dat het wel een dag kan duren voordat GPRS geactiveerd is... misschien dat het daar dus aan ligt. Of zou ik desondanks dat wel het blauwe signaalblokje moeten zien?
[ Voor 19% gewijzigd door Palomar op 23-12-2005 01:39 ]
Dat is idd best raar. Volgens mij moet je ongeacht je instellingen wel GPRS kunnen ontvangen, dus zou ook niet aan de simcard moeten liggen of instellingen.Palomar schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 01:34:
Hee daar heb ik nog nooit op gelet. Er verschijnt idd geen blauw hokje boven (bij mn andere t-mobile sim wel). Maar dan nu de vraag waarom die geen GPRS-bereik heeft. Kan dat komen door verkeerde instellingen of staat dat er helemaal los van? Dan kan ik nl. uitzoeken of het aan de provider (activatie of ontvangst) ligt of aan verkeerd ingevoerde instellingen door bij.
PS. de 'normale' indicator geeft wel gewoon 5 streepjes, dus de fysieke ontvangst is wel goed lijkt me.
PS2. ik lees net in een ander topic dat het wel een dag kan duren voordat GPRS geactiveerd is... misschien dat het daar dus aan ligt. Of zou ik desondanks dat wel het blauwe signaalblokje moeten zien?
Maar wacht een dag, daarna kan je altijd bellen met provider.
Als gprs al eerder geactiveerd is op je telfort simkaart dan zou het meteen moeten werken. Heb je wel de internetsettings geactiveerd. Want nu heb je die profielen wel in je telefoon maar als het t zones profiel nog geselecteerd staat is het niet raar dat je geen verbinding kan maken en/of geen gprs bereik hebt. Je kan het zien in het menu bij instellingen, dan naar het tabblad verbindingen, daar internet instellingen en dan internetprofielen. Dan moet je daar die telfort instellingen 'aanvinken' als je dat nog niet gedaan hebt.Palomar schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 01:34:
Hee daar heb ik nog nooit op gelet. Er verschijnt idd geen blauw hokje boven (bij mn andere t-mobile sim wel). Maar dan nu de vraag waarom die geen GPRS-bereik heeft. Kan dat komen door verkeerde instellingen of staat dat er helemaal los van? Dan kan ik nl. uitzoeken of het aan de provider (activatie of ontvangst) ligt of aan verkeerd ingevoerde instellingen door bij.
Ik ben alle settings bijlangs gelopen en alles op Telfort gezet (Data Accounts en Internet Profiles). Al heb ik wel gelezen dat meerdere mensen problemen hebben gehad met activeren van GPRS op Telfort prepaid, dus ik wacht nog even af.
Maar wat geeft dat blauwe indicatortje nou precies aan? Betekent het dat er GPRS aanwezig is/in de lucht zit of geeft het aan dat je instellingen correct zijn?
Moet jij dat zeggen op 2 verschillende forums?Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 20:51:
Palomar, moet je dit vragen op 2 verschillende forums?

Loop niet zo te zeiken zeg...
Die Palomar probeert een antwoord te krijgen

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Bondt op 23-12-2005 20:55 ]
In dat forum wordt ook gezegd dat ik mn telefoon zal moeten flashen vanwege de T-Mobile firmware. Dat is waar ik stiekem al bang voor was
Mijn zusje namelijk op zoek naar een nieuwe mobiel en dit leek haar wel wat (heb zelf een K750i).
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
klik in PW is hij voor 170 euro het goedkoopst, zonder simlock hoef je hem niet goedkoper te verwachten denk ikschnumi schreef op zondag 25 december 2005 @ 19:47:
Hallo mensen weet iemand hier misschien of er nog ergens een leuke aanbieding is voor de K700i?Het liefst gewoon simlock vrij.
![]()
Mijn zusje namelijk op zoek naar een nieuwe mobiel en dit leek haar wel wat (heb zelf een K750i).
@hans, dat maakt toch niets uit
nu lok je alleen maar vervelende reacties uit, ik moet me ook inhouden om geen verwijzing naar een organisatie uit het verleden te maken...
Verwijderd
Dus ik voer een afspraak in op mijn pc dat het ook meteen word gezet op mij mobiel?
tnx
Ja geeft dat voor de rest nog problemen met het updaten van de telefoon? Ik hoor namelijk ook met de K750i wel eens dat dat problemen kan geven.Palomar schreef op maandag 26 december 2005 @ 12:36:
Die van mij was 139 euro incl. verzendkosten. Besteld via de T-Mobile online shop. Maar dan heb je dus wel een simlock.....
Maar tot zover bedankt alvast.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[zeer late edit] Het niet werken van GPRS bleek aan Telfort te liggen. Ze hebben het nu geactiveerd en ik kan op mn (geunlockte) T-Mobile K700i gewoon GPRS'en
[ Voor 21% gewijzigd door Palomar op 30-12-2005 18:45 ]
Verwijderd
Wat kan ik het beste gebruiken als ik mn k700i wil gaan updaten en liedjes wil toevoegen?
En: welke update moet ik meebeginnen (graag met link)?
Alvast bedankt,
ace
Om liedjes toe te voegen hoef je geen firmware te updaten, maar moet je een connectie hebben met je computer (of een ander apparaat) via Bleutooth, InfraRood of een datakabel/cradle....Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:25:
hey, kheb een vraagje, hij is wrs al eerder gesteld maar kheb het nog niet gezien:
Wat kan ik het beste gebruiken als ik mn k700i wil gaan updaten en liedjes wil toevoegen?
En: welke update moet ik meebeginnen (graag met link)?
Alvast bedankt,
ace
Je kan wel bijvoorbeeld FMA ([search=floats mobile agent]) gebruiken om dataverkeer tussen je computer en je telefoon mogelijk te maken
Verwijderd
alvast bedankt
ace
Met deze cradle kan je meteen mp3's via FMA (zie startpost) uploaden van je PC naar je K700i. Mocht je voor bluetooth dongle gaan dan kan je hier wel data mee versturen maar niet upgraden.
BTW heb jij de startpost door gelezen?
Verwijderd
ja zkr, maar ik zie het woord 'cradle' nergens staan... of is dat een andere benaming voor usb kabel ofzo?Graham schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 11:30:
Voor de cradle die je nodig heb voor te upgraden (zie startpost). Let wel op...upgraden kan alleen met een K700i die niet gebrand is (zie startpost).
Met deze cradle kan je meteen mp3's via FMA (zie startpost) uploaden van je PC naar je K700i. Mocht je voor bluetooth dongle gaan dan kan je hier wel data mee versturen maar niet upgraden.
BTW heb jij de startpost door gelezen?
Heb ook niet gezegd dat het een cradle heet maar goed als je het gewoon helemaal door had gelezen dan zou je dit stuk ook gelezen hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:44:
[...]
ja zkr, maar ik zie het woord 'cradle' nergens staan... of is dat een andere benaming voor usb kabel ofzo?
DusL
-Edit- Laat maar, weet het al. DCU-60 is alleen voor k750i etc.
[ Voor 11% gewijzigd door DusL op 03-01-2006 00:03 ]
Nu keek ik net ff hier in de stratpost en deze versie kan ik niet terug vinden?
Oke dank je welPalomar schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:00:
Ja dat is de nieuwste, startpost is wat oud...
Heb een DSS-25 Dok en omdat ik verder prima tevreden ben met de functies van de K700i
Kan zo wel weer 2 jaar vooruit
die nieuwe heeft ook standaard al Firmware R2AY004
[ Voor 8% gewijzigd door Sir Guinhill op 07-01-2006 12:53 ]
Verwijderd
De K700i is nog superrrr:)
Wanneer komen er eigenlijk aplicaties voor de K700i op de pagina van SE?
Of wie weet een pagina waar zulke dingen opstaan?
tnx