Dat is ook niet bepaald een "oude" SE foon he?djmantri schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:38:
ik zal anders wel dat de k750i een andere oplader heeft
Ik gebruik overigens ook nog steeds de oude lader van mijn t29
Wanna play?
Ik deed dit wel en het scherm heeft 2 laagjes coating (tegen krassen en reflectie denk ik) en deze polijst je zo ook weg. Nu kun je de hele coating wegpolijsten (wat een pokke werk is

Ik volg dit topic al een tijd niet meer dus ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar ik kon met de search niks vinden (alleen iets over een kijkshop krasverwijderaar, geen idee hoe die werk).
Bijvoorbeeld bij http://cnn.cn/, erg snel qua delivery en dat voor een shop uit Hong Kong.djmantri schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 12:30:
waar kun je dan een nieuwe cover halen ?? toch alleen via internet bestellen?
Verwijderd
Handig programma (geen last van &apo; bug) voor SE K700 nml: MyPhoneExplorer, te downloaden van:
http://members.aon.at/fwechsel/index.html
(geen idee of dit ook met andere SE werkt...)
En ik maakte met plezier de nederlandse vertaling:
http://www.hanscappelle.be/fora/Dutch.lng
Dat heb ik dus ook al geruime tijd :-S Kunnen maar weinig berichtjes instaan nu.... Heb je toevallig laatst een firmware update gedaan? Dat is namelijk het enige wat ik kan bedenken waarom er nu minder berichtjes opgeslagen kunnen worden.DoRRoN schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:16:
Ik heb de laatste tijd een raar probleem. Ik kan nl. maar 70 berichtjes opslaan in de telefoon, en ik meen dat dit er eerst 100 waren. Heb de laatste (Orange) firmware......
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Deze is voorzien van een aantal verende pinnetjes die contact maken met de telefoon
als deze op de houder staat.
Alleen nu is 1 van deze pinnentje een stukje naar binnen geschoten, hij veert nog wel maar ligt
een stuk lager dan de andere pinnetjes.
Hierdoor maakt de telefoon geen contact meer en kan dan niet opgeladen worden met de bureaustandaard.
Ik heb er al met een pincetje enzo aan zitten trekken maar hij wil niet hoger komen.
Iemand enig idee of deze connector die in de DSS-25 zit dus vervangen kan worden, en waar deze verkrijgbaar is ??
160?????!!!!!!!! Damn dat kan er bij mij echt niet in. Maar zal het dan te maken hebben met het aantal foto's, filmpjes, thema's enz die er op je telefoon staan? Want daar staat er al wel het 1 en ander van in mijn telefoon...........rooie60 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 22:36:
volgens mij maakt update niks uit,heb hem vorige week laten updaten en er kunnen nog steeds 160 smsjes in en dan geeft ie aan dat ie bijna vol is.
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Als je even het topic doorleest kom je genoeg foto's tegen. En btw het is een telefoon geen camera.matsume schreef op maandag 27 juni 2005 @ 09:47:
Kan iemand een foto maken met deze telefoon met of/en zonder flits? Ik wil deze telefoon ook kopen alleen wil ik eten hoe de foto's zijn.
Verwijderd
Voor de foto's moet je idd geen gsm kopen. Zelfs niet de K750 met 1.3 MPixel want dan nog is de lens fixed focus (geen zoom) en van slechte kwaliteit. Of de gevoeligheid ed van de sensor beter is kan ik zo niet zeggen. Samsung had denk ik een gsm met betere camera ingebouwd, check hun site eens.matsume schreef op maandag 27 juni 2005 @ 09:47:
Kan iemand een foto maken met deze telefoon met of/en zonder flits? Ik wil deze telefoon ook kopen alleen wil ik eten hoe de foto's zijn.
Hier een foto binnen genomen, zoal je ziet veel verdwaalde pixels, camera heeft veel licht nodig:

Maar vooral leuk zijn de panorama foto's!

en

Wat voor alle duidelijkheid dus 3 foto's van 640x480 zijn. Kun je met elke camera als je beetje overweg kan met digitale fotobewerking... maar is toch handig zo, en is nog goed gedaan ook. Op sommige beelden zie je het enkel aan perspectief dat fout zit.
Je kan de beelden ook op een iets hogere resolutie nemen maar dat is dan digitaal vergroot waardoor de kwaliteit minder is. Kun je dus beter op de pc doen, dan heb je er meer controle over.
Over de software op de gsm om foto's te bewerken, die werkt enkel als je op lagere resolutie fotografeert (dus niet bij 640x480).
Die flits is niet meer dan een felle led die je aan en uit kunt doen. Goed als zaklamp of om idd een foto te belichten, maar dan enkel voor onderwerp dat dichtbij is.
wat meer uitleg gegeven :-) & typo
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 12:22 ]
Elke samsung? of een bepaalde soort?Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:08:
[...]
Voor de foto's moet je idd geen gsm kopen. Zelfs niet de K750 met 1.3 MPixel want dan nog is de lens fixed focus (geen zoom) en van slechte kwaliteit. Of de gevoeligheid ed van de sensor beter is kan ik zo niet zeggen. Samsung had denk ik een gsm met betere camera ingebouwd, check hun site eens.
Hier een foto binnen genomen, zoal je ziet veel verdwaalde pixels, camera heeft veel licht nodig:
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Wat voor alle duidelijkheid dus 3 foto's van 640x480 zijn. Kun je met elke camera als je beetje overweg kan met digitale fotobewerking... maar is toch handig zo, en is nog goed gedaan ook. Op sommige beelden zie je het enkel aan perspectief dat fout zit.
Je kan de beelden ook op een iets hogere resolutie nemen maar dat is dan digitaal vergroot waardoor de kwaliteit minder is. Kun je dus beter op de pc doen, dan heb je er meer controle over.
Over de software op de gsm om foto's te bewerken, die werkt enkel als je op lagere resolutie fotografeert (dus niet bij 640x480).
Die flits is niet meer dan een felle led die je aan en uit kunt doen. Goed als zaklamp of om idd een foto te belichten, maar dan enkel voor onderwerp dat dichtbij is.
edit:
Noopz kan nietintruder1400 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:26:
Kan je ook direct opnemen of bellen met speaker? Ik vind het redelijk waardeloos werken dat je eerst verbinding moet hebben voordat je hem op speaker kan zetten. "Uh ff wachten hoor, zet hem even op speaker...10 tellen later.... ja hoi....."
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
De SPH-A800 bedoelde ik:
http://product.samsung.co...tail.jsp?prod_id=SPH-A800
(ik krijg bij specs continu timeouts op de site... )
En ff iets duidelijk stellen over mijn uitleg hierboven. Die fixed focus is niet echt wel of geen zoom. Gaat over het scherp stellen. Bij fixed focus toestellen staat beeld scherp op bv 1.5 meter en alles erna. Een close up kun je dus niet maken. Bij deze samsung heb je wel een focus dacht ik. Maar ik kan dus niet bij de specs op de site...
Specifications
# Dimensions: 3.91" x 1.94" x 0.94"
# Weight: 4.3 oz.
# Continuous digital CDMA talk time: Up to 4.0 hours.*
# Color: Silver.
# Main Display: 2.0" QVGA color LCD display.
# Mode: CDMA Dual Band (1900/800 MHz).
# Wireless Protocol: CDMA.
# Service Provider: Sprint. *Please Note: Standby and talk times will vary depending on phone usage patterns and conditions. Battery power consumption depends on factors such as network configuration, signal strength, operating temperature, features selected, vibrate mode, backlight settings, browser use, frequency of calls, and voice, data, and other application usage patterns.
Staat dus niets bij over fixed focus of variabele focus
Wanna play?
Verwijderd

Camera: 2.0 MP / 2.5X Zoom / Flash / Auto Focus / Multi-Shot / Video Recorder
mss is er al een topic over?
Want dit topic gaat over SE K700, dus hier hou ik het bij
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 21:04 ]
Ik had het zelf met sec lijm gedaan maar sloeg niet zwart uit hoor...HerbyNL schreef op maandag 27 juni 2005 @ 08:43:
Hoe kun je het beste de Quickshare sticker weer op je toestel plakken ? Ik las dat met secondelijm de boel zwart uitsloeg.
Verwijderd
Het grootste probleem is dat mijn DSS-20 niet als DSS herkend wordt, maar als DCU-11 USB cable.
Aan de pc ligt het niet, het is de derde die ik probeer...
Okey bedankt meende eerder gelezen te hebben dat de sticker zwart uitsloeg.DjWannaB2002 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:51:
[...]
Ik had het zelf met sec lijm gedaan maar sloeg niet zwart uit hoor...
ik kan nergens de optie my friends vinden heb firmware R2L001
mijn batterij worsdt niet herkend heb gewone bijgeleverde batterij
wat is de nieuwst firmware en heeft iemand hier misschien changelog van
alvast bedankt
animus maximum donatum atque maximum punium est
Dan moet je dit topic eens doorlezen, je bent niet de enige,jozejas schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:17:
hoi mensen ik heb een paar vraagjes
ik kan nergens de optie my friends vinden heb firmware R2L001
Wat bedoel je met 'wordt niet herkend'? Blijkbaar doet je telefoon het wel gewoon, anders had je niet gezien dat de My Friends-dingen missenjozejas schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:17:
mijn batterij worsdt niet herkend heb gewone bijgeleverde batterij
Bekijk de startpost eens...jozejas schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:17:
wat is de nieuwst firmware en heeft iemand hier misschien changelog van
Mag ik je de tip geven om de policy van GoT eens te lezen..jozejas schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:17:
alvast bedankt
Policy: Alle regels die op het forum gelden
pff, ik had de K700i en ben naar de K750i overgestapt wat mijn 100x beter bevalt!Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:08:
[...]
Voor de foto's moet je idd geen gsm kopen. Zelfs niet de K750 met 1.3 MPixel want dan nog is de lens fixed focus (geen zoom) en van slechte kwaliteit. Of de gevoeligheid ed van de sensor beter is kan ik zo niet zeggen. Samsung had denk ik een gsm met betere camera ingebouwd, check hun site eens.
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
edit:
De Sony Ericsson K750i heeft een 2.0 megapixel met autofocus,
en geloof me, overdag maakt hij prachtige foto's (vooral in de zomer)
en voor een samsung-type met 2.0 megapixel.. kijk maar eens goed naar de Samsung D600Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:52:
[...]
De SPH-A800 bedoelde ik:
http://product.samsung.co...tail.jsp?prod_id=SPH-A800
(ik krijg bij specs continu timeouts op de site... )
En ff iets duidelijk stellen over mijn uitleg hierboven. Die fixed focus is niet echt wel of geen zoom. Gaat over het scherp stellen. Bij fixed focus toestellen staat beeld scherp op bv 1.5 meter en alles erna. Een close up kun je dus niet maken. Bij deze samsung heb je wel een focus dacht ik. Maar ik kan dus niet bij de specs op de site...
Greetz
[ Voor 7% gewijzigd door vanpeltje op 02-07-2005 13:32 ]
vanpeltje
Verwijderd
De aan/uit knop van m'n k700i flikkert steeds rood...en de batterij is vol en ik heb geen nieuwe berichten?
Wat duidt dit "geflikker" aan?
thx
Heb dat ook één keer gehad terwijl de batt. nog best vol was?Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 09:28:
Wie weet wat dit is:
De aan/uit knop van m'n k700i flikkert steeds rood...en de batterij is vol en ik heb geen nieuwe berichten?
thx
Dacht zelf dat de batt. toch te leeg was,maar niet dus.Heb het erna nooit meer gehad.
Dit heb ik ook al vanaf het begin, erg wazig gebeurt bij mij nadat ik een gesprek heb aangenomen, of een gesprek heb gemist.Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 09:28:
Wie weet wat dit is:
thx
Hij blijft dan constant rood flikkeren, accu is dan vol, pas als ik de foon uitzet en weer aandoe is het over.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
vanpeltje
[ Voor 9% gewijzigd door Kiwitje op 05-07-2005 14:17 ]
als je bleutooth stick op je comp hebt zou je kunnen proberen om um opnieuw naar je k700i te sturen anders heb ik gen idee suc6Kiwitje schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:14:
Even een vraagje. Ik heb een probleem met het spelletje Darts. De cursor (mik-puntje) gaat echt super snel, terwijl dit op andere K700i's vele malen minder is. Wat kan ik hier aan doen ? De telefoon is natuurlijk niet voor de spelletjes... maar het is wel leukHeeft iemand anders dit probleem ook gehad? Andere spelletjes doen het daarentegen wel normaal.
als je me je e-mail adres geeft zal ik je het spel wel mailen link mag nl nietKiwitje schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:37:
Ik kan alleen de games niet naar mijn pc downloaden en terug zetten via de bluetooth stick... Hoe te doen?!
jeroen@darkseed.net
is eigenlijk zonde van mijn tijd om hierop te reageren maar goed.wilko2 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:31:
[...]
Dan moet je dit topic eens doorlezen, je bent niet de enige,
[...]
Wat bedoel je met 'wordt niet herkend'? Blijkbaar doet je telefoon het wel gewoon, anders had je niet gezien dat de My Friends-dingen missen
[...]
Bekijk de startpost eens...
[...]
Mag ik je de tip geven om de policy van GoT eens te lezen..
Policy: Alle regels die op het forum gelden
over my friends: is niet heel belangrijk maar ik d8 dat er misschien kort antwoord op was maar ik volg dit topic al tijdje maar heb nog geen oplossing gevonden.
met batterij wordt niet herkend bedoel ik, dat ik als ik hem in de lader stop de melding krijg: bezig met opladen onbekende batterij. dit is op zich niet erg doet het verder gewoon maar hij geeft alleen niet aan wanneer hij klaar is met laden.
over firmware: in de startpost staat nog niet een changelog van R2AL029 terwijl er volgens mij al minstens twee nieuwe zijn vrijgegeven.
en volgens mij ben jij degene die de policy is moet doorlezen: "Plaats geen onzinnige replies."
maar als er iemand is die antwoord op mij vragen heeft hoor ik dit graag.
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
Dat heb ik niet, maar wel dat als ik een SMS wil versturen, hij standaard kiest voor een lege ontvanger. Deze moet ik dan eerst verwijderen voor ik een echte ontvanger kan toevoegen. Als dat gedaan is kan ik wel kiezen uit de laatste paar waar ik wat aan gestuurd heb als snelkeuze of iemand anders uit mijn adresboek zoekenSir Guinhill schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 23:35:
Nou laat je er maar mee opschieten, Ik heb vandaag mijn telefoon geflashed, maar de firmware die ik heb heeft een hele vage bug, ik kan geen SMSjes meer versturen. Als ik een sms wil versturen en naar het sms menu ga, krijg ik een wit scherm, en val evenlater terug naar main. Ik kan nog wel sms ontvangen en lezen, maar zo dra ik terug wil schrijven, wit scherm.
Heb op de site van SonyEricsson wel al een Support form ingevuld.
ook geprobeerd te updaten van af mijn laptop, no joy.
[ Voor 7% gewijzigd door F-Tim op 08-07-2005 14:14 ]
Wanna play?
Verwijderd
verder ben ik nog steeds heeeeeeeeeeeel erg ontevreden over de 'nieuwste' firmware (A2AE033). nog steeds verdwijnen tel.nrs uit mn tel.boek. verder zie je als je door de lijst wandelt op sommige lokaties nog steeds 'verkeerde' nr's staan. de enige manier om 100% zeker te zijn dat t nr wat je op dat moment ziet, klopt, is je contact editten. vaak zie je dan t nr. veranderen, KLOTE! domme van sony is dat deze problemen al bij de eerst firmware aanwezig waren en 9 versies verder nog steeds!!!
Nogsteeds die corrupte versie die ik heb
Ik ben naar een SE SP geweest hier bij mij in de buurtSir Guinhill schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 04:11:
Waar download jij die dan, want ik krijg van http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10139
Nogsteeds die corrupte versie die ik heb, heb zelfs de hele update dir verwijderd en weer geinstaleerd.
hoi heb je hier misschien een changelog van?rooie60 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 22:18:
Ik heb inmiddels R2AY004
Ikzelf heb geen abbo nodig, omdat ik daar toch te weining voor bel, maar dit lijkt me een leuke aanbieding. M'n prepay kaart staat ook nog genoeg beltegoed op, dus als ik weer een andere telefoon koop moet het wel een van Orange zijn. En dan kan ik mijn T610 ook gelijk vervangen. Heeft de K700i wel dezelfde connector als de T610, want ik heb hier zo'n mooi deskcharger staan en die wil ik wel kunnen blijven gebruiken.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Nee heb ik nietjozejas schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:30:
[...]
hoi heb je hier misschien een changelog van?
Verwijderd
Ik heb deze pas gekocht en daarbij ook gelijk de datakabel (USB DCU-11) bij gekocht.
Ik ging er van uit dat als je de bijgeleverde software zou installeren en je de kabel in zou pluggen dat het zich zelf dan allemaal zou gaan verwijzen maar dat was niet het geval.
Want ik kan nog steeds geen foto's van tel naar pc zetten bv muziek van pc naar tel...
kan iemand mij misschien uitleggen wat ik moet doen?
Bvd,
Nick
Met welke software lukt wat precies niet? De bijgeleverde software (Sony Sync Station??) is alleen om je agenda/contactpersonen/taken e.d. te synchroniseren met Outlook volgens mij.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 04:37:
Hoi mensen ik ben hier nieuw en dat is mijn SE k700i ook
Ik heb deze pas gekocht en daarbij ook gelijk de datakabel (USB DCU-11) bij gekocht.
Ik ging er van uit dat als je de bijgeleverde software zou installeren en je de kabel in zou pluggen dat het zich zelf dan allemaal zou gaan verwijzen maar dat was niet het geval.
Want ik kan nog steeds geen foto's van tel naar pc zetten bv muziek van pc naar tel...
kan iemand mij misschien uitleggen wat ik moet doen?
Bvd,
Nick
Voor het overzetten van bestanden kan je MyPhoneExplorer of Float's Mobile Agent gebruiken.
Loop verder even de startpost van dit topic door voor andere tips en trucks. Over FMA is ook een eigen topic
Maar... eh... om toch nog even voor te borduren over dat camerageluid. In Floats progie kun je bijna alles van de telefoon aanpassen. Ik kan me voorstellen dat dat camerageluid in een file opgeslagen zit. Kun je dan niet simpelweg die file verwijderen?
[ Voor 84% gewijzigd door rimave op 10-07-2005 16:00 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Volgens mij was deze vraag over firmware niet geheel volgens de policy.
[ Voor 85% gewijzigd door woutur op 10-07-2005 15:42 ]
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Verwijderd
Ik heb zojuist mijn K700 gecustomized
Mijn scherm zat vol krassen dus ik had een nieuwe display lens gekocht via deze site. Toen ik mijn K700 uit elkaar had liggen zag ik pas hoe erg de cover er aan toe was, dus ik besloot om hem over te spuiten. Af en toe een beetje kleur in je leven kan geen kwaad en omdat ik nog een spuitbus blue metallic had liggen ging ik daar mee aan de slag.
Het resultaat ziet er zo uit:

Voor de mensen die nu denken *dat wil ik ook* hieronder een korte tutorial.
Wat heb je nodig?
- een dunne schroevendraaier
- wasbenzine / terpetine en een schoon oud doekje
- spuitbus hechtprimer voor kunststof
- spuitbus met de lakkleur naar keuze, al dan niet metallic of parelmoer effect (vooral blauw, rood, felgroen en matzwart staan goed op de K700). Metaaldeeltjes in de lak hebben geen effect op de ontvangst omdat de straling door de rong om de cameralens heen kan.
- spuitvernis
- veel geduld
de spuitlakken kun je bij automateriaalzaken als Halfords krijgen. Het beste resultaat krijg je met acryl lakken.
Aan het werk...
1. Schuif de aluminium cover van je toestel en haal de batterij en simkaart eruit
2. Haal de voorste cover eraf door de 6 lipjes voorzichtig weg te duwen met een dunne schroevendraaier:

Het helpt om eerst de cover een beetje omhoog te wrikken aan de onderkant:

Als de cover los komt kun je hem van het toestel af klikken.
3. Draai het toestel om en doe hetzelfde voor de achtercover die over de camera, speaker en flitser heen zit.
4. Haal de doorzichtige display lens die voor het LCD scherm zit (met "sony ericsson" erop) voorzichtig van de front cover af. De lens zit met dubbelzijdige tape op de cover beestigd.
4. Maak de twee covers vetvrij met wasbenzine of terpetine en droog ze goed af met een doekje
5. Plak de delen die niet moeten worden geverfd goed af. Dit is belangrijk voor een goed resultaat, neem hiervoor dan ook even de tijd! Ik heb afgeplakt: de ruimte waar het schermje hoort te zitten, de lipjes waarmee de cover vast klikt, de rubber "Quick Share"sticker en de Online sticker aan de zijkant en de grijze ring om de cameralens heen (deze kreeg ik niet los van de back cover).
6. Leg wat kranten uit en spuit de covers over met primer. Let erop dat je niet te dichtbij en niet te lang op een plek spuit om druppels te voorkomen.Breng twee dunne lagen aan zodat de originele kleur niet meer doorschijnt. Krijg je toch uitlopers dan moet je de hele laag direct verwijderen met wasbenzine en opnieuw beginnen.
7. Laat de primer drogen (+/-2 uur) en spuit de covers daarna over met de kleurlak. Zorg dat de lak goed dekt maar let hierbij ook weer op dat je dunne lagen aanbrengt voor het beste resultaat.
8. Na een half uurtje de covers overspuiten met spuitvernis (2 lagen). Na 1 tot 2 uurt is de lak stofdroog, maar pas na 24 is hij uitgewerkt. Je kunt na 2 uur de tape eraf halen en de cover terugklikken op je toestel en deze weer aanzetten, maar steek hem nog niet in je zak o.i.d. want dat kan alsnog je werk verprutsen!
Veel succes en mzzlz,
LocA

Ik heb ook versie R2AY004.
Even wat meer versies hoor:
Software versies voor
LCD-SCherm: 200406041
Camera: 3.10
ITP: CXC 125 813 R1T
Aanpassing
CDA 102290/42 R3A
cxc125822 R2AY004
EU_3
R2AY004
- Released by DaVinci on 24/5/05
- Released to Service Centres around 10/6/05
- Currently no reported changes from R2AT
- JBenchmark 1: 2419
- JBenchmark 2: 127
LCD: 200406041
bron http://www.esato.com/archive/t.php/t-66330
[ Voor 28% gewijzigd door Sir Guinhill op 12-07-2005 00:05 ]
R2AY004 is inmiddels ook via de Update Service op het web te krijgen.
Net een uur geleden de mijne geupdate, en R2AY004 was het resultaat.
[ Voor 1% gewijzigd door Hoyden op 13-07-2005 12:23 . Reden: typo ]
Drivers die ik atm heb van sitecom is 1.3.2.7, die nieuwe op de site 3. nog wat kreeg ik niet aan de gang...
"Mekker, blaat"
changelog plz?DjWannaB2002 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:22:
Ben nu ook bezig de mijne te updaten. nog 8 minuten te gaan
vanpeltje
Ik heb het ook geupdate....geen idee wat er veranderd is. Zit hem vaak in details en je moet het maar net toevallig gebruiken. Je wordt er in elk geval niet minder van.
Misschien is stroomverbruik ook wel weer verbeterd
Dit is het enige wat ik heb kunnen vinden op internet:
De JBenchmark 1 heeft dus een beter resultaat als uitkomst. Maar verder dus geen noemenswaardige verschillen.R2AT003
- Released by DaVinci on 13/5/05
- Less noise in photos taken with low lighting conditions
- Significant increase in Bluetooth speed when copying data to the phone (from around 23.1Kbps in previous firmware revisions to 49.8Kbps)
- JBenchmark1: 2392
- JBenchmark2: 127
- Software versions:
ITP: CXC 125 813 R2C
R2AY004
- Released by DaVinci on 24/5/05
- Currently no reported changes from R2AT
- JBenchmark 1: 2419
- JBenchmark 2: 127
[ Voor 51% gewijzigd door 13art op 14-07-2005 22:49 ]
dat is een goede vraag maar zal wel niet mogelijk zijn anders had vast iemand het al geprobeerdrimave schreef op zondag 10 juli 2005 @ 10:55:
Edit: Vraag verwijderd. Ik heb alle SE K700i topics doorgespit en antwoord gevonden. Ik moest zelf wel zoeken, want het duur erg lang voor je hier antwoord op je vraag krijgt.![]()
![]()
Maar... eh... om toch nog even voor te borduren over dat camerageluid. In Floats progie kun je bijna alles van de telefoon aanpassen. Ik kan me voorstellen dat dat camerageluid in een file opgeslagen zit. Kun je dan niet simpelweg die file verwijderen?
Wanna play?
En je kunt ze heel snel allemaal op je pagina krijgen door achter de URL ?limit=999 te typen
Dan kun je gewoon erop zoeken
Voorbeeld:
1
| http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/23798538?limit=999 |
[ Voor 44% gewijzigd door F-Tim op 16-07-2005 18:18 ]
Wanna play?
Kan iemand met firmware R2A033 controleren of als je een sms typt, je dan een bepaald reeds geschreven woord selecteert, of je dan tegelijk én naar een andere samenstelling kunt gaan, en meteen met het sterretje kunt wisselen tussen hoofdletters / kleine letters?
Met R2L001 moest ik nl. het woord eerst selecteren voor hoofdletter/kleine letter, dan deselecteren, en dan nog eens selecteren voor een andere samenstelling. Met R2AY004 hoef ik dat niet meer te doen, maar kan ik het direct in 1 bewerking doen, wat wel zo handig is
Wanna play?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Na de hele ochtend in de lader gezeten te hebben lijkt ie toch weer vol te zijnMewBie schreef op maandag 18 juli 2005 @ 06:41:
Heeft iemand hier ook al problemen gehad met opladen? Mijn K700 geeft nu iedere keer melding dat de batterij bijna leeg is maar opladen doet ie niet meeren als ik de lader in mijn R600 prik laadt ie gewoon op
iemand hier een oplossing voor?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Behoorlijk vreemd. Vannacht eens kijken of hij dat weer doet of dat het eenmalig was. Als hij aanstaat dan lijkt de batterij niet extreem snel leeg te raken oid.
Verder zou je dus 100 berichten moeten kunnen opslaan, maar bij mij zijn dat er nog maar 64
ik kom ze best vaak tegen en dan moet ik vaak afsluiten en weer opnieuw verbinding maken
Ook kan ik nu ineens niet meer betalen want ik krijg daar dus connectieproblemen (communicatiefout)
Verwijderd
maar weet iemand of de k700i met orange simlocked is?
nog een vraagje, ik las op mobile-review.com ook dat je geen playlists kunt maken voor mp3tjes,
als ik er bv 15 opzet( geruceerde grootte en kwaliteit) kan ik die dan op geen een manier achter elkaar laten afspelen?
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 22:29 ]
hij is idd gesimlocked en ge-branded, dit kan je zien door het orange-logo aan de voorkant ipv quickshare.Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:07:
ik wil misschien ook de k700i gaan kopen, met het orange prepaid pakket, aangezien ik nog een lopend abbo heb en de tel zo niet te duur is.
maar weet iemand of de k700i met orange simlocked is?
nog een vraagje, ik las op mobile-review.com ook dat je geen playlists kunt maken voor mp3tjes,
als ik er bv 15 opzet( geruceerde grootte en kwaliteit) kan ik die dan op geen een manier achter elkaar laten afspelen?
Dat maakt die telefoon namelijk zo goedkoop in prepaid
vanpeltje
Zet ze in een map, en upload ze van stuk voor stuk in de juiste volgorde naar je K700.... dus van achter naar voren of van voren naar achter, moet je maar ff proberen. Volgens mij is het van achter naar voren
Wanna play?
Verwijderd
Als eerste had ik al het probleem dat de update client software niet gedownload werd. Laatste Java versie geinstalleerd, nog steeds niks. Uiteindelijk link uit startpost gebruikt en versie nummer veranderd naar 118, toen kon ik de client software installeren. Maar als ik nu de firmware probeer te updaten krijg ik op de pagina waar het update proces zou moeten starten de melding dat de pagina niet beschikbaar is.
Ligt de update service er momenteel uit??
Laat maar, inmiddels werkt de site weer
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 18:22 ]
Verwijderd
Ik ben al een paar dagen druk aan het zoeken naar de instellingen van mijn K700i. Deze moet dus via Bluetooth en met TomTom Navigator 5 via GPRS verbinding verkeersinfo op kunnen halen. Hiervoor heb ik bij het navigatiesysteem van TomTom een maand de tijd om uit te proberen hoe dit bevalt. Mijn PDA is een HP HX4700.
Nu moet volgens mij de telefoon via GPRS verbinding maken om regelmatig de verkeersinformatie op te halen, als ik het goed begrepen heb is dit een manier van communicatie waarbij alleen betaald wordt voor de verzonden data en dus niet voor de tijd dat de lijn in gebruik is.
Het probleem is dat ik nu bij instellen van deze service een constante verbinding krijg, de telefoon wordt dat als modem gebruikt en gaat via mijn internettoegang de info ophalen en daarna blijft de lijn dus in gebruik, dit kost geld.
Ik heb in dit forum druk gezocht naar een topic waarin dit terug te vinden was, maar kan er niets van vinden. Wie kan mij helpen, hoe schakel ik GPRS in, ikzelf dacht bij verbindingen en datacomm. maar kan niet vinden hoe ik deze inschakel.
Het toestel wat ik gebruik is oorspronkelijk Vodafone, ik heb zelf een abonnement van KPN mobile, over Vodafone toestellen heb ik hier ook al heel veel gelezen. GPRS heeft in het begin even gewerkt, maar nu dus niet meer, kortom help.............!!!!
Ik heb ook geen idee of er een update op mijn toestel gedaan moet worden, zo ja ben ik dan alles kwijt wat erop zit (dit heb ik met mij PDA ook al eens gehad namelijk). Ik geloof dat er in Spijkenisse een zaak zit die dit zou kunnen doen, iemand ervaring hiermee?
Ik hoor graag jullie reactie.
Martin
PS, niet om te slijmen maar voor de rest vindt ik dit forum geweldig, heel veel info waar je wat aan hebt, alleen door de grote hoeveelheid soms moeilijk zoeken.
Verwijderd
goeie koop of niet?
(wel nieuwstaat dus geen krassen oid)
Verwijderd
Om de dag moet het apparaat aan de voeding en dat vindt ik toch echt te gek worden.
Yepz doen! k heb 'm verkocht voor 100 euro, krassen, half kapot, was goede koop voor mijVerwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:36:
ik kan een K700i kopen voor 120euro incl tasje, speakers (?) en autolader etc
goeie koop of niet?
(wel nieuwstaat dus geen krassen oid)
(slechte koop voor die gozer, want 'n dag erna viel die uit z'n handen en was die kapot
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Met enige regelmaat wordt ik opgebeld door irritant persoon. soort van stalker zullen we er maar van maken. Kan ik een nummer blokkeren in mijn K700i. Dat de persoon me wel opbelt,maar dat ik daar niet meer voor lastig gevallen wordt.
Iemand suggesties hoe ik een dergelijke blokkering kan instellen, of dat het uberhaupt kan ..en evenetueel een linkje oid.
Ik heb al de handleiding van de K700i doorgebladerd,maar daar kan ik niet voor de volle 100% uit naar voren toveren hoe het nou / of het nou gedaan kan worden.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Bellen naar je provider en het nummer laten blokkerenVerwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:53:
Ik heb het e.e.a. gezocht binnen de GOT-Find,maar k kan niet echt een antwoord vinden op mijn volgende vraag. vandaar dat ik hem maar hier post .
Met enige regelmaat wordt ik opgebeld door irritant persoon. soort van stalker zullen we er maar van maken. Kan ik een nummer blokkeren in mijn K700i. Dat de persoon me wel opbelt,maar dat ik daar niet meer voor lastig gevallen wordt.
Iemand suggesties hoe ik een dergelijke blokkering kan instellen, of dat het uberhaupt kan ..en evenetueel een linkje oid.
Ik heb al de handleiding van de K700i doorgebladerd,maar daar kan ik niet voor de volle 100% uit naar voren toveren hoe het nou / of het nou gedaan kan worden.
Verwijderd
Ik zit momenteel namelijk in discussie met T-Mobile en Sony Ericsson i.v.m. de firmware voor t-mobile toestellen. Op de update site van Sony Ericcson krijg ik namelijk de melding dat het niet wordt toegestaan door mijn provider. T-Mobile geeft echter aan dat ze niks blokkeren of iets dergelijks. Volgens Sony Ericsson moet T-Mobile een firmware vrijgeven voor gebruik via de Update Service.
Kortom ze staan lekker naar elkaar te verwijzen.
Verwijderd
Ik heb zo iets ook eens aan de hand gehad. Ben toen ook op zoek geweest naar een oplossing maar het bleek al snel dat daar geen oplossing voor is. Bij mij is het bellen redelijk snel daarna opgehouden maar erg vervelend blijft het wel!Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:53:
Ik heb het e.e.a. gezocht binnen de GOT-Find,maar k kan niet echt een antwoord vinden op mijn volgende vraag. vandaar dat ik hem maar hier post .
Succes!
T-mobile moet deze firmwares uitbrengenVerwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:37:
Is het al iemand met een T-Mobile branded toestel gelukt om via de Sony Ericsson Update Service een nieuwere firmware te installeren?
Ik zit momenteel namelijk in discussie met T-Mobile en Sony Ericsson i.v.m. de firmware voor t-mobile toestellen. Op de update site van Sony Ericcson krijg ik namelijk de melding dat het niet wordt toegestaan door mijn provider. T-Mobile geeft echter aan dat ze niks blokkeren of iets dergelijks. Volgens Sony Ericsson moet T-Mobile een firmware vrijgeven voor gebruik via de Update Service.
Kortom ze staan lekker naar elkaar te verwijzen.
(net zoals Vodafone dit moet doen)
SE kan hier niks aan doen en geeft gewoon firmwares uit voor simlockvrije toestellen.
Je moet dus echt bij T-mobile gaan klagen, maarja daar komt pas 'n firmware uit als alle telefoons een ingebouwd vga-panel hebben met ambilight, kortom kun je jaaaaaaaren op wachten

En om een SMS-ringtone ZELF in te stellen..
Helaas is deze manier niet in overeenstemming met de policy en verwijst je link naar illegale software.
[ Voor 159% gewijzigd door Canaria op 27-07-2005 20:43 ]