Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilko2 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:22:
[...]

De bestandsnaam veranderen?
ja hoe? op mijn tel kan da nie, en op de pc ook niet.
want ik zit dan nog in het obex file transfer menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
--MeAngry-- schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:17:
[...]

Dit had je al wel kunnen vinde volgens mij hoor, maar dat blauwe hokje geeft aan dat er op je huidige mast een GPRS-verbinding mogelijk is, kun je niets aan doen dus, behalve naar Verweggistan reizen waar je geen GPRS kunt gebruiken. :P
Oeps dat wist ik niet. Dom. Sorry.
F-Tim schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:27:
óf natuurlijk gewoon je GPRS uitzetten? ;) Dan zoekt ie daar ook niet meer heen, en zie je dat blokje ook niet.

Hoe dat moet?
In het verbindingen menu.
Zou dit ook batterij-power schelen? Of zou dit niks uitmaken als ik geen data verbruik?

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:28:
[...]

ja hoe? op mijn tel kan da nie,
Welles ;)
Meer > Nieuwe naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Op mijn tel lukt dat ook niet hoor... kan dat niet alleen met de nieuwste firmware?! ik heb namelijk niet de nieuwste firmware... :o Ik heb geen menu met Meer > Nieuwe naam

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Da's vreemd. Als ik een plaatje bekijk kan ik naar het Meer-menu gaan en dan kiezen voor nieuwe naam. Ik heb firmware R2AA003, dus niet echt een heel nieuwe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
in de map Camera_senc kan je de naam niet wijzigen. Je moet dus alles kopieren naar de map Afbeeldingen waar dat wel weer kan :P

Herinner ik me nog.. met mn K700i (heb nu K750i :p)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:29:
in de map Camera_senc kan je de naam niet wijzigen. Je moet dus alles kopieren naar de map Afbeeldingen waar dat wel weer kan :P

jaa zoo ja...rlx..danku danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Kiwitje schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:51:
[...]

Van 1e pagina Deel7:

[...]
Bedankt..over de hoofd gezien..ik ga het eens proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:03
gratiz schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:04:

[...]

Zou dit ook batterij-power schelen? Of zou dit niks uitmaken als ik geen data verbruik?
Mwahh, het zal wel wat schelen, maar veel zal dat niet zijn, en een half uur langere batterij gaat je ook niet redden ;) Zeker niet als je bedenkt dat je batterij het steeds beter gaat doen. Bij aanschaf haalde die van mij net 2 dagen als ik em veel gebruikte, 3 met normaal gebruik. Nu haal ik met dezelfde accu 4 dagen bij veel gebruik en 5 als ik em normaal gebruik. En 30 mins op 5 dagen is te verwaarlozen.

Bovendien is het verzenden en het ontvangen van MMS wel een stuk sneller als GPRS aanstaat, ik weet niet of je ze veel gebruikt, maar t scheelt wel aanzienlijk.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
F-Tim schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 00:12:
[...]

Mwahh, het zal wel wat schelen, maar veel zal dat niet zijn, en een half uur langere batterij gaat je ook niet redden ;) Zeker niet als je bedenkt dat je batterij het steeds beter gaat doen. Bij aanschaf haalde die van mij net 2 dagen als ik em veel gebruikte, 3 met normaal gebruik. Nu haal ik met dezelfde accu 4 dagen bij veel gebruik en 5 als ik em normaal gebruik. En 30 mins op 5 dagen is te verwaarlozen.

Bovendien is het verzenden en het ontvangen van MMS wel een stuk sneller als GPRS aanstaat, ik weet niet of je ze veel gebruikt, maar t scheelt wel aanzienlijk.
Klopt. Ik heb de zelfde ervaring met de batterij. Eerst dacht ik nog dit gaat een hel worden.....maar mijn batterij krijgt steeds meer conditie! haha.
Wel vreemd trouwens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan dus nog steeds geen mms versturen, dan blijft er gewoon heel lang staan, bij details bezig met verzenden.
en als ik er eentje ontvang, dan moet ik die op de pc kijken.
op ene site en met speciaal wachtwoord.
en als ik naar de kpn site ga, om mijn mms instellingen te ontvangen.
dan krijg ik niks binnen, heb t al meerdere keren geprobeerd, maar ik krijg ze gewoon niet binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
de instellingen van kpn hi zijn al meerdere malen hier gepost, die moet je dus wel terug kunnen vinden in een van de vorige topics.

Wat ik overigens gedaan heb is de instellingen laten doorsturen van Sony Ericsson zelf, deze werkten prima op mijn K700. En mocht het bij jou nog altijd niet werkne, kun je ook nog de instellingen van de T610 aanvragen he? Deze moeten van KPN zelf wel werken.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

Zo, vandaag is mijn nieuwe lcd-scherm verzonden, ik verwacht hem over ongeveer een week.

Als ik hem ga vervangen zal ik pics maken en hier proberen te posten. Mits er niemand interesse heeft natuurlijk.

Dus: als niemand geinteresseerd is, plaats ik ze niet. Ik hoor het wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Rio op 26-05-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan wel een mms versturen, zelfs naar een email adres maar dan krijgt de ontvangen een i-mail (van imode) adres van mij als afzender te zien. hoe kan dat? trouwens email sturen en ontvangen lukt me niet. ik heb een kpn belbundel en een zeelandnet internet abo. msnmobile en mobile hotmail lukt ook niet. iemand een advies?? heb trouwens firmware R2L001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
vanpeltje schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:29:

Kan bij mij wel.. vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
je kunt toch ook via Bluetooth je camera_senc map op je foon browsen? Dan kun je daar ook de namen veranderen. Gaat een stuk sneller dan op je foon zelf ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Antwoord staat al in 'n ander topic (S700i dacht ik) dus hij weet 't al :)

Laat maar ik keek op pagina 4 en reply'de toen dus vandaar. sorry

[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 25-05-2005 17:41 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
Kan iemand mij nog helpen met de DRM-packager? Ik krijg die mp3's maar niet als ringtone... :o Had het al eens gevraagd maar toen geen antwoord gekregen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Kiwitje schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:08:
Kan iemand mij nog helpen met de DRM-packager? Ik krijg die mp3's maar niet als ringtone... :o Had het al eens gevraagd maar toen geen antwoord gekregen...
Staat dat niet in de SP ?...if not...then else :P

[ Voor 2% gewijzigd door Graham op 26-05-2005 01:02 . Reden: typo ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
[noobmode]

Wat is de SP?!

[/noobmode]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

hmm ff denken hoor lastig...
Spa Blauw
Sex Pistool
Standaard Piloot
Sony Palmtop
Sexy Paultje
Spaghetti Parade

Start Post

[ Voor 16% gewijzigd door Silverline op 25-05-2005 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 16:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Silverline schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 23:48:
hmm ff denken hoor lastig...
Spa Blauw
Sex Pistool
Standaard Piloot
Sony Palmtop
Sexy Paultje
Spaghetti Parade

Start Post
8)7 lol 8)7
Het staat inderdaad voor StartPost, waar ook wel naar verwezen wordt met TS (TopicStart), hoewel dat ook gebruikt wordt voor Topic Starter. Jouw stukje over DRM staat aan het eind van de TS van Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 7, net boven 'Multimedia'. Verder is de GoT search [search=k700 drm] je vriend

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 26-05-2005 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

@ kiwitje, ben er wel zeker van dat je nieuwe firmware hebt (dus geen vodafone r2n001 ofzo)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
De update service doet het ondertussen alweer, maar geen nieuwe firmware hoor. Ten minste had begrepen van iemand hier dat er weer een nieuwe zou zijn, maar goed dat is dus blijkbaar niet zo.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iedereen last van zo'n ubersloom menu ???
In een van de reviews staat er een filmpje, waarin die dude knopjes indrukt... En daar reageert de telefoon letterlijk 1 seconde later op ofzo :r
Is dat bij iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

nope

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 26-05-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:28
Rio schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:20:
Zo, vandaag is mijn nieuwe lcd-scherm verzonden, ik verwacht hem over ongeveer een week.

Als ik hem ga vervangen zal ik pics maken en hier proberen te posten. Mits er niemand interesse heeft natuurlijk.

Dus: als niemand geinteresseerd is, plaats ik ze niet. Ik hoor het wel.
Waar heb je je lcd besteld? heb ook nog een nieuw scherm nodig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

hebben ze er ook frontjes?? die van mij ziet er nl niet meer uit :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

Roy_ schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 00:23:
[...]

Waar heb je je lcd besteld? heb ook nog een nieuw scherm nodig namelijk.
Bij www.cnn.cn, daar hebben ze zo'n beetje elk onderdeel voor elke telefoon. Ook frontjes.

edit: door de lage dollar zijn ze nu niet zo gek duur, inclusief verzenden ongeveer EUR 52,- betaald.

[ Voor 17% gewijzigd door Rio op 27-05-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:10:
Heeft iedereen last van zo'n ubersloom menu ???
In een van de reviews staat er een filmpje, waarin die dude knopjes indrukt... En daar reageert de telefoon letterlijk 1 seconde later op ofzo :r
Is dat bij iedereen?
Met mijn oude firmware had ik dit ook, maar nu met nieuwe firmware is het lekker snel.

Even over die firmware update > laten doen bij RAF Amsterdam. Kostte me 12,50 omdat ik geen aankoopsbon had (overgekocht van particulier, die had geen bon). Viel me nog mee de kosten en goed geholpen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
tis jammer dat ze er geld voor vroegen, ik had hem ook laten updaten bij Belcompany in Duiven omdat ik daar toevallig langs kwam en ze gingen mn telefoon gewoon upgraden en vroegen er niets voor.. (geen bon, geen geld etc)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:28
Rio schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:40:
[...]

Bij www.cnn.cn, daar hebben ze zo'n beetje elk onderdeel voor elke telefoon. Ook frontjes.

edit: door de lage dollar zijn ze nu niet zo gek duur, inclusief verzenden ongeveer EUR 52,- betaald.
thnx, der staat ook een opener voor de tel. bij, heb je echt nodig, of is het zo ook te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Roy_ schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:06:
[...]

thnx, der staat ook een opener voor de tel. bij, heb je echt nodig, of is het zo ook te doen?
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Misschien dat jij (Roy_) alvast een link naar de opener kan geven want ik kan hem niet vinden.

Ik zocht eigenlijk alleen naar de online-sticker en de front-sticker dus dit komt erg goed uit (qua site ;) ).

Misschien is het een idee om deze site in de SP/TS te zetten. ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

Roy_ schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:06:
[...]

Je kunt een bankpasje gebruiken, maar zo'n opener kost 1 dollar ofzo, dus bestel je die er gelijk bij. Is wel makkelijker.

edit: 15 seconden zoeken. Hij kost $ 1,50 en hij staat hier

edit: Ik ben het zelf overigens vergeten. Beetje dom van mij.

[ Voor 30% gewijzigd door Rio op 31-05-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
Wat is de levertijd ongeveer naar Nederland van cnn.cn ? Ik wil namelijk ook wel zo'n frontsticker :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

heb m'n K700i vandaag binnen gekregen maar nu wil hij met Float wel connecten en sms etc kijken maar hij kan niets naar de telefoon uploaden (staat grijs net als veel opties), hoe kan dit, eerst lukte het wel maar liep het vast (verbinding verbroken) en toen na veel gepruts deed float het weer

hoe los ik dit op?

-edit- in middels opgelost

[ Voor 6% gewijzigd door GoldenSample op 31-05-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

Kiwitje schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:57:
Wat is de levertijd ongeveer naar Nederland van cnn.cn ? Ik wil namelijk ook wel zo'n frontsticker :)
Heb 25 mei bevestigd gekregen dat hij verzonden is. Ik laat het weten wanneer mijn zending arriveert. Ze zeiden zelf 7 a 10 dagen.

edit: ik kwam vanmiddag thuis en er lag een afhaalbewijs van de PTT. Best snel al zeg ik het zelf.

[ Voor 14% gewijzigd door Rio op 31-05-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

kan je eigelijk een andere SMS tone in stellen, ik heb geen idee hoe dat moet, je kan alleen uit die paar van Sony Ericsson kiezen of is er ook en andere optie?

ps. duurt bij jullie ongeveer 1mb overbluethooten ook +/- 15 minuten?

verder, nu ik hem ook heb, hij ziet er echt super vet uit, veel beter dan de K750i die toch betere functies heeft (heb hem niet gekocht, zo veel geld heb ik niet)

tot nu toe vind ik het een top telefoon, filmpjes kwaliteit valt me overgens niet tegen, zelfs op de fiets is het nog herkenbaar filmen (zitten afentoe wel golven in maar geeft niet, het is maar een telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
GoldenSample schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:59:
kan je eigelijk een andere SMS tone in stellen, ik heb geen idee hoe dat moet, je kan alleen uit die paar van Sony Ericsson kiezen of is er ook en andere optie?)
Nope, je moet het doen met de standaard tonen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of een van de 2 Medion Bluetooth autoradio's werkt met de K700i? (op de website staat hij er niet bij, de helpdesk beweert van wel, maar ik heb er weinig vertrouwen in)

MEDION PRO MD 41681
MEDION PRO² MD 42165

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

Heb gisteren mijn nieuwe lcd-scherm erin gezet. Is weer perfect, I'm happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik heb nu een 911 997 thema gemaakt, vind hem wel leuk geworden, kan ik hem ergens uploaden, wil hem wel met jullie delen, zo meteen zal ik wat pics posten uit theme creator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

rapidshare en anders ff bij esato ofzo?? miss ff in topic melden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

djmantri schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:13:
rapidshare en anders ff bij esato ofzo?? miss ff in topic melden denk ik
welk topic is dat? er is toch alleen een K700i thema topic en een T610/630?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dunno ben dr al n tijdje niet geweest maar ze hosten toch van die thema's, niet op het forum maar op de site zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
  • Laatst online: 22-05-2024
Mijn "knopje" reageert niet goed meer. Kan dit nog gerepareerd worden?

Ik weet dat er een manier is om spelletjes naar je telefoon te sturen maar ik kan het niet vinden?
Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Choller schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:19:
Mijn "knopje" reageert niet goed meer. Kan dit nog gerepareerd worden?

Ik weet dat er een manier is om spelletjes naar je telefoon te sturen maar ik kan het niet vinden?
Weet iemand dit?
al de tandenstoker manier geprobeerd? en javagames kunnen via infrarood, kabel of bluethoot vanaf je pc gewoon met Floats mobile agent gestuurd worden

weet iemand nog een (eventueel betaalde met proef licensie) AMR naar een gangbaar audio formaat ecoder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
GoldenSample schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:56:
weet iemand nog een (eventueel betaalde met proef licensie) AMR naar een gangbaar audio formaat ecoder?
MIKSOFT heeft wel zo'n programma, namelijk Mobile AMR converter

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

super dank u, misschien wat voor in de SP, via google kwam ik niet zo ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Ik zit met een probleem, ik wou mijn joystickje voor de zoveelste keer weer een reinigen met de tandenstokermanier, die normaal altijd wel redelijk goed werkt.Nu is er een klein stukje van die tandenstoker afgebroken en die zit nu tussen mijn joystick en ik kan er niet meer aan.Bijgevolg werkt mijn joystick nu heel slecht.Wat zou ik doen?Hij is 6 maanden oud, dus als ik hem zelf zou opendoen, ben ik mijn garantie kwijt.En ik heb ook geen zin om hem op te sturen via belcompany ofzo, want dan ben ik hem 3-4 weken kwijt.En ik ben al eens naar een service point geweest, maar om juist daarvoor naar een service point te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Ik zou proberen heel hard te blazen in de hoop dat ie eruit komt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
SimonMc schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:46:
Ik zit met een probleem, ik wou mijn joystickje voor de zoveelste keer weer een reinigen met de tandenstokermanier, die normaal altijd wel redelijk goed werkt.Nu is er een klein stukje van die tandenstoker afgebroken en die zit nu tussen mijn joystick en ik kan er niet meer aan.Bijgevolg werkt mijn joystick nu heel slecht.Wat zou ik doen?Hij is 6 maanden oud, dus als ik hem zelf zou opendoen, ben ik mijn garantie kwijt.En ik heb ook geen zin om hem op te sturen via belcompany ofzo, want dan ben ik hem 3-4 weken kwijt.En ik ben al eens naar een service point geweest, maar om juist daarvoor naar een service point te gaan...
Een tandenstokker-stukje is niet echt stof maar je kan zoals wilko2 zegt hard blazen. Een andere optie die beter werkt dan zelf blazen is een stof verwijderaar. Wat ik bedoel is een busje met lucht onderhoge druk. Is oa bij Mycom te koop. Dit werkt ook goed om je GSM schoon te maken.

Nadeel is natuurlijk dat je het mogelijk nog erger maakt door het dieper er in te blazen. Misschien is een pinset een optie?

[ Voor 3% gewijzigd door Graham op 05-06-2005 15:13 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
probeer met een naald het ertussen uit te peuteren? (naainaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

SimonMc schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:46:
[...] ik wou mijn joystickje voor de zoveelste keer weer een reinigen met de tandenstokermanier,[...]
Denk dat je weinig recht van spreken hebt bij de Belcompany. Je hebt zelf met je phone zitten klooien waardoor er nu iets in het mechanisme zit waardoor die het niet meer doet. Je kan het natuurlijk proberen, maar loopt wel de kans om de reparatie kosten zelf te moeten betalen. Wellicht is een service point een snellere aanpak die je meteen over de kosten kan informeren.

Overigens vraag ik me af hoe je het voor elkaar krijgt om die joystick al meerdere keren binnen 6 maanden tijd te moeten schoonmaken. Bij mij zit ie zowat altijd in m'n broekzak en heb er nog nooit last van gehad in 2 maanden tijd.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Ok, ik heb dan maar zelf heel voorzichtig mijn cover er af genomen, wat goed gelukt is, en zo heb ik het stukje kunnen verwijderen.Ook kon ik nu eindelijk het stof verwijderen dat al heel lang onder mijn scherm zat.Maar nu heb ik een ander probleem : omdat mijn joystick nog niet echt naar behoren werkte, heb ik contact spray gebruikt en heb dat er op gespoten, natuurlijk heb ik mijn scherm afgedekt.Dan heb ik met perslucht erin gespoten, voor een goeie verdeling.Maar achteraf zag ik dat er toch wat spray op mijn scherm was gekomen.Dan heb ik dat er af geveegd, maar er zaten daardoor wat vlekken op mijn scherm.Dan heb ik wat alcohol genomen om die vlekken te verwijderen, en dat lukte.Maar toen ik mijn gsm aanzette, zag ik precies wat zwarte vlekken onder mijn scherm, alsof er vocht onder gekomen was.Nu heb ik mijn gsm buiten gelegd en hopen dat het wat kan opdrogen, ik weet niet of ik hiermee een verstandige keuze heb gemaakt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

Het lijkt mij niet alleen een onverstandige keuze, het lijkt mij zelfs een bijzonder domme keuze. maar ik hoop dat dat aan mij ligt.

[ Voor 65% gewijzigd door Rio op 07-06-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Mijn gsm ligt nu gewoon binnen hoor, ik laat hem daar wat verder drogen, niet naast een directe warmtebron natuurlijk.Ik heb hem vandaag eens aangezet, en ik zag direct vocht onder het scherm zitten.De gsm op zich werkt nog perfect ( op de joystick na, die nog steeds vervelend doet).Ik kan alleen maar hopen dat dat vocht opdroogt ofzo.Tips zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Vandaag gekeken of er verbetering in mijn scherm was, noppes natuurlijk.

Toen werd ik het beu, ik heb dan maar een heel stomme beslissing genomen en alles losgevezen, maar dan bedoel ik ook alles, zelfs de fiche van mijn scherm en andere losgekoppeld, zodat ik het scherm zelf in mijn handen had.

Natuurlijk zat het vocht onder het scherm dus daar kon ik niet veel aan doen.
Toen ben ik heel stom geweest, en heb ik het scherm uit dat plastieken omkaderingetje gehaald.Toen merkte ik op dat het scherm uit een paar onderdelen bestaat : het glas, een soort vergrotende laag ( was daar waar de strepen op zaten) en dan nog een doorschijnend plastiek, dan een dikkere plastiek, waar de printplaat aan vast zat en daarachter nog 2 laagjes, het best beschrijfbaar als alluminiumfolie.

Ik dus alles netjes afgekuisd met een vod, en het laagje tevergeefts proberen drogen boven de verwarming, er zaten dan zelfs vingerafdrukken op die ik heel moeilijk kon verwijderen.Dusja, ik alles in elkaar gestoken, maar hoe zat alles ook weer in volgorde he...

Dus ik op goed geluk dat in elkaar geflanseld, gereed voor het in de vuilbak te smijten eigenlijk.Connectors aangesloten ed.Dan voor de lol nog eens aangezet en...ON-GE-LOOF-ELIJK, mijn scherm leek als nieuw !
Dus ik alles gemonteerd cover derop gezet en mijn gsm blijkt nog volledig te functionneren ook !Ik kan het zelf nog moeilijk geloven ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

SimonMc schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:28:
*knip in ON-GE-LOOF-ELIJK+E verhaal
geluk bij ongeluk noem ik dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Idd veel geluk mee gehad maar gebruik eens een beetje meer whitespaces in je verhaal...dat maakt het wat makkelijker te lezen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Had geen enkele moeite met het lezen hoor,ben blij voor hem dat zijn gsm het weer doet en daar ging het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
rooie60 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:27:
Had geen enkele moeite met het lezen hoor,ben blij voor hem dat zijn gsm het weer doet en daar ging het om.
Ik had ondertussen mijn tekst al wat leesbaarder gemaakt ;)
Bedankt voor jullie medeleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

SimonMc schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:29:
[...]

Ik had ondertussen mijn tekst al wat leesbaarder gemaakt ;)
Bedankt voor jullie medeleven :)
En anders had je, net als ik, voor ongeveer EUR 45,= een nieuw scherm kunnen kopen. Maar dit is beter natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Vraagje. Ik ben een complete Noob op telefoongebied. Maar dan ook echt niet. Maar nu moet ik een telefoon aanschaffen voor werk. Na veel zoeken en afwegen heb ik de keus beperkt tot 2. De sony ericson 700i en de Siemens SX1. Bieden zijn zo goed als gelijk heb ik de indruk. Ik neig naar de Siemens SX1. Voornamelijk omdat daar symbian op staat. (heb zelf een PDA daar heb ik wel ervaring mee en symbian lijkt toch iets of wat op PDA?).

Of zijn er belangrijke argumenten om toch voor de 700i te keizen?

(nee, kom niet aan met de 750i of hoger svp... Ik wil niet meer uitgeven of te wel minder terug krijgen)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

Cyberpope schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:47:
Vraagje. Ik ben een complete Noob op telefoongebied. Maar dan ook echt niet. Maar nu moet ik een telefoon aanschaffen voor werk. Na veel zoeken en afwegen heb ik de keus beperkt tot 2. De sony ericson 700i en de Siemens SX1. Bieden zijn zo goed als gelijk heb ik de indruk. Ik neig naar de Siemens SX1. Voornamelijk omdat daar symbian op staat. (heb zelf een PDA daar heb ik wel ervaring mee en symbian lijkt toch iets of wat op PDA?).

(nee, kom niet aan met de 750i of hoger svp... Ik wil niet meer uitgeven of te wel minder terug krijgen)
Estethische argumenten. Maar dat is een kwestie van smaak. En Siemens stopt met het fabriceren van mobiele telfoons, is misschien niet gunstig voor eventuele garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Hi, ik heb net m'n frontje eraf gehaald omdat m'n joystick het niet meer goed doet. De tandenstoker-methode werkte niet meer, naar boven en naar links werkt echt héél slecht. Naar beneden werkt goed, naar rechts iets minder.
Maar ik heb dus het frontje eraf gehaald, en de troep die bij het joystick-gat zat weggehaald. Frontje er weer op, maar de joystick deed het nog steeds waardeloos. Dus frontje er weer af, eens kijken of 'ie het dan wel goed doet. Niet dus.
Het probleem ligt dus ergens aan de binnenkant van de telefoon. Nu vind ik het nogal eng om daar zomaar een tandenstoker o.i.d. in te gaan steken. Heeft iemand tips over hoe ik m'n joystickje weer goed werkend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
wilko2 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:02:
Hi, ik heb net m'n frontje eraf gehaald omdat m'n joystick het niet meer goed doet. De tandenstoker-methode werkte niet meer, naar boven en naar links werkt echt héél slecht. Naar beneden werkt goed, naar rechts iets minder.
Maar ik heb dus het frontje eraf gehaald, en de troep die bij het joystick-gat zat weggehaald. Frontje er weer op, maar de joystick deed het nog steeds waardeloos. Dus frontje er weer af, eens kijken of 'ie het dan wel goed doet. Niet dus.
Het probleem ligt dus ergens aan de binnenkant van de telefoon. Nu vind ik het nogal eng om daar zomaar een tandenstoker o.i.d. in te gaan steken. Heeft iemand tips over hoe ik m'n joystickje weer goed werkend krijg?
Wel, als je hierboven leest, zul je zien dat ik ook een paar pogingen ondernomen heb om mijn joystick goed te doen functionneren.

Bij mij is het vooral het indrukken en naar links gaan dat niet goed meer macheert.

Wat ik zou doen : ik zou het covertje er af halen,en ik zou de 4 schroeven lossen, daardoor kun je het ijzeren omhulsel losmaken en kun je veel beter aan de onderdelen.Ik weet dat als je enkel en alleen de cover lost, je nooit goed aan de joystick gaat kunnen.

Dan zou ik zeker en vast het scherm eruit halen voor je verdere stappen onderneemt!
Het scherm eruit nemen is eigenlijk niets, je moet gewoon zorgen dat je voorzichtig de klem openklikt, en dan zachtjes de aansluiting eruit trekt.

Dan blaas je eens goed met perslucht rond de delen die gereinigd moeten worden en misschien laat je dan best daarachter de gsm eens drogen, aangezien perslucht een kleine hoeveelheid vocht bevat.

Dan neem je contact spray en spuit je rond en in de joystick, maak je geen zorgen, de contactspray richt geen schade aan.Dus daarom dat ik het best vind dat je het scherm eruit neemt, want hierdoor is nu het beste van mijn scherm, omdat de contactspray tussen mijn scherm is geraakt.

Achter je de contactspray gebruikt hebt, beweeg je de joystick eens in alle richtingen, en laat je de contactspray inwerken voor een tijdje.Na een tijdje probeer je zoveel mogelijk weg te vegen met een zachte vod ofzo.Laat de gsm zeker nooit in de buurt van een directe warmtebron drogen, laat hem gewoon ergens liggen en uitdrogen.

Dan plaats je uiteraard je scherm terug en zet je alles terug vast, covers en al inbegrepen.

En dan maar hopen dat je joystick beter werkt :)

[ Voor 6% gewijzigd door SimonMc op 14-06-2005 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Heb sinds vandaag de DSS-25 om te updaten. Is de nieuwe firmware R2AL029 al via de SE update service te bemachtigen?

Woon trouwens in Rotterdam dus updaten kan daar nu ook :)

@Ginz, een link naar de nieuwere update software voor in de startpost --> www.sonyericsson.com/upda...ussetup/seus_setup118.exe

[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 14-06-2005 01:14 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Moet je even kijken welke versie jij erop hebt staan, ga dan proberen up te daten en je weet het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
Ik heb het even getest. Maar de R2AL029 is nog niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Ik heb nu een T610 bijna 2 jaar, dus het is weer tijd voor me om te verlengen ;) De K700i leek me wel wat, maar ik lees hier wel redelijk veel problemen eigenlijk. Vooral met de joystick. Op de T610 zat ook een joystick en daar had ik nooit problemen mee, gebruikt de K700i hetzelfde systeem of is het iets anders en daardoor sneller kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:14:
Moet je even kijken welke versie jij erop hebt staan, ga dan proberen up te daten en je weet het antwoord.
Had ik gedaan en kreeg dit...

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60689/full.jpg

...dus wist niet echt wat ik daarmee moest.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Graham schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:37:
[...]

Had ik gedaan en kreeg dit...

[afbeelding]

...dus wist niet echt wat ik daarmee moest.
Hmmm das vreemd, zo'n melding krijg ik nooit, de melding die ik krijg is dat mn software al bijgewerkt is en of ik toch nog door wil gaan. Maaruh heb je soms een branded telefoon????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:43:
[...]

Hmmm das vreemd, zo'n melding krijg ik nooit, de melding die ik krijg is dat mn software al bijgewerkt is en of ik toch nog door wil gaan. Maaruh heb je soms een branded telefoon????
Hij was branded (maar is nu unbranded, zelf gedaan) maar ik heb wel eens gelezen dat je na het debranden van zo'n gsm nog steeds niet kan upgraden. Weet alleen niet of dat waar is of niet...blijkbaar dus wel :/

[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 14-06-2005 22:30 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
nou laat ik het zo stellen,

ik geloof dat de update met je IMEI nummer of iets dergelijks gaat.. dat betekent dan dat je IMEI is geregistreerd bij hun en kunnen zien of je toestel dus branded is geweest etc etc.

Echter, er is wel een mogelijkheid om up te graden... maar dat zal dan niet langs de officiele Sony Ericsson Update Service gaan... probeer DaVince ofzo eens...(illegaal upgrade programma, kan je hier vinden) :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

vanpeltje schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:04:
nou laat ik het zo stellen,

ik geloof dat de update met je IMEI nummer of iets dergelijks gaat.. dat betekent dan dat je IMEI is geregistreerd bij hun en kunnen zien of je toestel dus branded is geweest etc etc.

Echter, er is wel een mogelijkheid om up te graden... maar dat zal dan niet langs de officiele Sony Ericsson Update Service gaan... probeer DaVince ofzo eens...(illegaal upgrade programma, kan je hier vinden) :P
offtopic:
Verwijder dat linkje even voorkomt problemen HAHA niet gezien dat het google was :p

[ Voor 4% gewijzigd door Herby op 15-06-2005 10:53 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand voor de DRM Packager software van Sony Ericsson?

Ik heb vorige week de Sony Ericsson V800 gekocht, maar ben er achter gekomen dat ik mp3 bestanden niet als beltoon kan inrichten. Ik heb al geprobeer deze software op de site van sony -ericsson te downloaden maar daar krijg ik een TXT bestand binnen met daarin de volgende tekst

"This document is temporarily unavailable"

Kan iemand mij a.u.b. hiermee helpen?

En nog een vraag, weet iemand hoe je die button van Vodafone Life eruit kan halen?

Alvast bedankt!!!!

eyup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Vrieskist schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:04:
Ik heb nu een T610 bijna 2 jaar, dus het is weer tijd voor me om te verlengen ;) De K700i leek me wel wat, maar ik lees hier wel redelijk veel problemen eigenlijk. Vooral met de joystick. Op de T610 zat ook een joystick en daar had ik nooit problemen mee, gebruikt de K700i hetzelfde systeem of is het iets anders en daardoor sneller kapot?
Ik quote mezelf maar even ;)
Is de K700i nou wel een degelijke telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
Vrieskist schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:01:
[...]

Na mijn debacle met een T68i, een toestel waar je niet eens mee kon bellen en alles mis mee was, had ik afgeschoren ooit nog een SE te nemen. Maar toch heb ik sinds een paar maanden weer een SE, de K700i. Maar ben zeer tevreden. Prima toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Prachtig :) Bovendien ook nog redelijk goedkoop i.c.m abo ;) Dus wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:47:
.... Ik neig naar de Siemens SX1.
Iem zei eerder dat Siemens ermee stopt, das waar maar dat zou geen gevolgen mogen hebben voor uw garantie. Zij verkopen hun gsm afdeling aan een andere gsm producent (weet ni meer welke).

Ik heb hier een oudere Siemens C55, deze werkt naar behoren, ben er zeer tevreden van. Soms heeft ei even zijn tijd nodig maar dat is zelden. De nieuwe telefoons van siemens zijn echter zeer traag, vriendin heeft een CF62 en ze moet meer wachten dan ze kan navigeren in haar menu. Dat is naar mijn mening een zeer groot nadeel.

Ik ga mij trouwens volgende week een SE K700 kopen, daarom dak even kom kijken op dit topic :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die dit ding hebben?

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_9477high_1022_0_4000.jpg

meer info hier

(kon ik in vorige topics niets over vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 16:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb een tijdje geleden de DSS-25 gekocht om te kunnen updaten en synchroniseren, maar het synchroniseren wil nog niet lukken, noch met FMA, noch met SyncStation_1.5.5.3
SyncStation ziet de telefoon wel, maar blijft initialiseren. De telefoon geeft dan aan dat hij data aan het versturen is, maar blijft hangen op 10 verzonden items.... het enige dat dan helpt is syncstation killen en de telefoon uit de houder/lader halen.
Is het iemand al gelukt om de agenda te synchroniseren? Ik ben nou ook bezig met het vertalen van MyPhoneExplorer, maar die kan synchroniseert de agenda ook niet helemaal goed. Het is verder wel een mooi programma om contacten of sms-jes te synchroniseren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:49:
[...]

Iem zei eerder dat Siemens ermee stopt, das waar maar dat zou geen gevolgen mogen hebben voor uw garantie. Zij verkopen hun gsm afdeling aan een andere gsm producent (weet ni meer welke).
BenQ neemt het over, maar blijft minimaal nog 4 jaar de naam siemens voeren. Dus daar ben ik ook niet bang voor. Denk toch dat het de siemens wordt, want daar zit een datakabel en alles bij. Bij de SE 700i niet. En het enige argument dat hier gegeven werd is dat de SE K700 mooier is. Dat klopt ook wel, maar kan me persoonlijk een beetje aan me reet roesten als ik eerlijk ben. Ben er niet om te patsen met mijn telefoon. Alleen een smartphone lijkt me wel handig voor mijn agenda en takenlijst als ik net zoals nu mijn PDA voor 2 weken kwijt ben omdat hij bij winkel ter repartie ligt :(

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Nog iemand last van crashes van de k700i? Ben toendertijd naar de Orange shop teruggegaan om het te melden en op welke site in de browser het precies voor kwam. Toendertijd was dat een site (www.wapagportal.com) die buiten de Orange portal viel. Nu heeft Orange echter het nieuws gedeelte van de site opgenomen in zijn eigen portal ('t nieuws van Nu.nl). Maar ook bij deze site crasht mijn toestel regelmatig als ik na het klikken op een link nog navigeer tussen de verschillende links.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:59:
Denk toch dat het de siemens wordt, want daar zit een datakabel en alles bij. Bij de SE 700i niet. En het enige argument dat hier gegeven werd is dat de SE K700 mooier is.
...
Check da van die snelheid toch ook maar es. De SE is een zeer snel ding (voor zover ik hoor) en Siemens dan weer extreem traag (voor zover ik hoor).

Zoals ik al zei: voor zover ik hoor. Mss kun je die ergens es laten demonstreren. Is wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Vrieskist schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:01:
[...]

Vries? de K700i is een degelijke goede gsm ik had hiervoor de T610 gehad en ook nooit problemen mee gehad en met deze ook niet,maar mijn K700 zit altijd in mijn tas,dus minder stof als dat je hem in je broekzak zou dragen! joystick zit niet vast,toetsen ook niet,volgens mij is scherm van de K700 ook scherper.
Maar het is en blijft een persoonlijke keus,wat alle anderen ook zeggen
suc6:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik de K700 (zonder te slopen) open kan krijgen? Ik wil het stof onder het display verwijderen. Als ik het batterijklepje eraf schuif zie ik wel van die plastic lipjes rondom, maar ik kreeg er geen beweging in.. Wie heeft er instructies?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:13:

[afbeelding]

meer info hier

Wat een cool ding al eens eerder gezien is er iemand die dit ding verkoopt?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:49:
Iemand enig idee hoe ik de K700 (zonder te slopen) open kan krijgen? Ik wil het stof onder het display verwijderen. Als ik het batterijklepje eraf schuif zie ik wel van die plastic lipjes rondom, maar ik kreeg er geen beweging in.. Wie heeft er instructies?

Thanks!
Doe de batterijklep eraf, die plastieken lipjes rondom trek je naar je toe door er een platte schroevendraaier tussen te steken bv.En dan zie je aan de afrondingen aan je gsm, links en rechtsonder dus, ook witte dingetjes steken, die duw je door, ook bv met een platte schroevendraaier.Vanaf je die doorgeduwd hebt en je hebt die plastieken lipjes ook naar achteren geduwd met je schroevendraaier, dan zie je dat de voorkant al een deel lost komt.Nu hangt de bovenkant nog vast, maar dan steek je voorzichtig je platte schroevendraaier tussen het frontje en de gsm, en je klikt je schroevendraaier wat naar rechts ofzo, zoals je een vijs zou aandraaien.Nu zou je frontje moeten los zijn en kun je het stof boven je scherm verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:07

Sabbi

je denkt aan mij.

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:13:

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_9477high_1022_0_4000.jpg
meer info hier

Ik heb er een! (ooit eens voor een habbekrats op marktplaats gespot, was dichtbij enzo)
Je plugt hem in je telefoon, (heeft een lader connector echterop) hij laad zichzelf op van je telefoon af, wat overigens vrij efficient je phone leegslobbert, loskoppelen en scheuren maar!

Reuze lol, moet er eigenlijk twee hebben om wedstrijdjes te kunnen doen. Ideale gadget, veel zinloos plezier mee maken (veel leuker dan die suffe games in me telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SimonMc schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:33:
[...]
Nu zou je frontje moeten los zijn en kun je het stof boven je scherm verwijderen :)
Yep... het is gelukt. :) Hij is weer netjes stofvrij (zo lang als het duurt)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ben net naar SP geweest en heb nu versie R2AY004,die zie ik nog niet in start post staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 08:39
Nog even over keuze siemens - Se
Sony ericsson is merk at gaat voor kwaliteit. en siemens(mobile) vooral voor goedkoop sx-1 kan misschien veel(smartphone) maar ik zou met geen enkele gsm die op dit momen op de markt is(behalve 750i:P) willen ruilen
ff paar pluspunten k700i

Strak design
mooi scherm+games
externe besturing bleutooth
bookreader
geweldige mediaplayer incl spoelen speaker willekeurig en Equalizer!
dus kortom als het geen geld scheelt: K700i

animus maximum donatum atque maximum punium est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

jozejas schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:49:
Strak design
mooi scherm+games
externe besturing bleutooth
bookreader
geweldige mediaplayer incl spoelen speaker willekeurig en Equalizer!
dus kortom als het geen geld scheelt: K700i
Hoewel ik ondertussen toch de siemens gekocht heb moet ik zeggen
Design heb ik niet zo veel mee
Games ook niet
Scherm is een plus-punt
Bleutooth heeft de siemens ook
Bookreader?
Mediaplayer vind ik ook niet intressant....

En de siemens is net zo duur, maar toch wat goedkoper omdat ik geen bleutooth voor mijn pc hoef aan te schaffen omdat de kabel erbij zit. Het is mijn eerste mobiele telefoon met kleurenscherm (heb er eentje van 4 jaar oud.. Koelkast met prepaid.....) dus je ziet waar ik vandaan kom. Zal kijken of hij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 08:39
jmmr datakabel inclusief is mooi meegenomen maar bleutooth stick is minder dan 20 en mediaplayer is mp3 en video heb shrek 2 op mijn mobiel gehad!
maar toch veel plezier met je nieuwe siemens ik hoop dat ie bevalt

animus maximum donatum atque maximum punium est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die onderstaand probleem kent en (nog mooier) een oplossing weet?

Sinds eind vorig jaar heb ik een abo bij KPN met een 5 MB GPRS databundel. Alles werkt goed. De laptop en PDA kunnen via Bluetooth en SE K700i een verbinding maken met het Internet.

Alleen zodra ik in het buitenland ben werkt het niet meer. De K700i kan zelf wel via GPRS de mailtjes binnenhalen, maar zodra ik dit probeer met de laptop of de PDA, wordt de verbinding verbroken. Teruggekomen in Nederland werkt alles weer naar behoren.

Hiervoor had ik een vergelijkbaar abonnement bij Vodafone en daar liep het ook in het buitenland naar behoren.

De helpdesk van KPN geeft niet thuis. Weliswaar heeft KPN mij het hele spul geleverd, inclusief de K700i, maar dit toestel wordt op het gebied van GPRS niet door hen ondersteund. En daar sta je dan met je pittig geprijsde GPRS abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric1988
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 15:42
Ik heb een vraagje. Ik heb nu 2 dagen mijn K700 binnen, het enige probleem is dat er geen oplader bij zat. Maar die zou worden nageleverd. Aangezien ik toch wel benieuwd ben heb ik geprobeerd de oplader van mn vorige telefoon de SE T310 in mn K700 te steken. En JA de opladers past. Nu heb ik nog even zitten zoeken naar info over de oplader van de K700 maar kon er nix over vinden wat voor oplader erbij moest zitten. Ik durf het eigenlijk nog niet aan om de oplader te gebruiken. Zo iemand anders mss kunnen kijken wat voor oplader hij bij zijn K700 heeft gekregen. Degene die ik nu heb is een "standard chrager CST-13".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

eric1988 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:35:
Ik heb een vraagje. Ik heb nu 2 dagen mijn K700 binnen, het enige probleem is dat er geen oplader bij zat. Maar die zou worden nageleverd. Aangezien ik toch wel benieuwd ben heb ik geprobeerd de oplader van mn vorige telefoon de SE T310 in mn K700 te steken. En JA de opladers past. Nu heb ik nog even zitten zoeken naar info over de oplader van de K700 maar kon er nix over vinden wat voor oplader erbij moest zitten. Ik durf het eigenlijk nog niet aan om de oplader te gebruiken. Zo iemand anders mss kunnen kijken wat voor oplader hij bij zijn K700 heeft gekregen. Degene die ik nu heb is een "standard chrager CST-13".
is de zelfde, en als hij past mag je er wel vanuit gaan dat hij er ook mee werkt, anders hadden ze er wel een andere aansluiting op gemaakt om dit te voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
hij past én werkt gewoon ;) Heb het zelf op een T300 lader geprobeerd, de stickers gaven aan dat er evenveel volt en ampere uitging, dus gewoon gebruiken ;) (Overigens passen alle "oude" SE laders op elke "oude" SE foon ;))

Wanna play?

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste