ja hoe? op mijn tel kan da nie, en op de pc ook niet.
want ik zit dan nog in het obex file transfer menu
Verwijderd
ja hoe? op mijn tel kan da nie, en op de pc ook niet.
Oeps dat wist ik niet. Dom. Sorry.--MeAngry-- schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:17:
[...]
Dit had je al wel kunnen vinde volgens mij hoor, maar dat blauwe hokje geeft aan dat er op je huidige mast een GPRS-verbinding mogelijk is, kun je niets aan doen dus, behalve naar Verweggistan reizen waar je geen GPRS kunt gebruiken.
Zou dit ook batterij-power schelen? Of zou dit niks uitmaken als ik geen data verbruik?F-Tim schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:27:
óf natuurlijk gewoon je GPRS uitzetten?Dan zoekt ie daar ook niet meer heen, en zie je dat blokje ook niet.
Hoe dat moet?
In het verbindingen menu.
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
vanpeltje
Verwijderd
jaa zoo ja...rlx..danku dankuvanpeltje schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:29:
in de map Camera_senc kan je de naam niet wijzigen. Je moet dus alles kopieren naar de map Afbeeldingen waar dat wel weer kan
Herinner ik me nog.. met mn K700i (heb nu K750i)
Bedankt..over de hoofd gezien..ik ga het eens proberen..
Mwahh, het zal wel wat schelen, maar veel zal dat niet zijn, en een half uur langere batterij gaat je ook niet reddengratiz schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:04:
[...]
Zou dit ook batterij-power schelen? Of zou dit niks uitmaken als ik geen data verbruik?
Wanna play?
Klopt. Ik heb de zelfde ervaring met de batterij. Eerst dacht ik nog dit gaat een hel worden.....maar mijn batterij krijgt steeds meer conditie! haha.F-Tim schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 00:12:
[...]
Mwahh, het zal wel wat schelen, maar veel zal dat niet zijn, en een half uur langere batterij gaat je ook niet reddenZeker niet als je bedenkt dat je batterij het steeds beter gaat doen. Bij aanschaf haalde die van mij net 2 dagen als ik em veel gebruikte, 3 met normaal gebruik. Nu haal ik met dezelfde accu 4 dagen bij veel gebruik en 5 als ik em normaal gebruik. En 30 mins op 5 dagen is te verwaarlozen.
Bovendien is het verzenden en het ontvangen van MMS wel een stuk sneller als GPRS aanstaat, ik weet niet of je ze veel gebruikt, maar t scheelt wel aanzienlijk.
Verwijderd
Wanna play?
[ Voor 17% gewijzigd door Rio op 26-05-2005 12:23 ]
Verwijderd
Kan bij mij wel.. vreemd.vanpeltje schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:29:
in de map Camera_senc kan je de naam niet wijzigen. Je moet dus alles kopieren naar de map Afbeeldingen waar dat wel weer kan
Herinner ik me nog.. met mn K700i (heb nu K750i)
Wanna play?
[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 25-05-2005 17:41 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Staat dat niet in de SP ?...if not...then elseKiwitje schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:08:
Kan iemand mij nog helpen met de DRM-packager? Ik krijg die mp3's maar niet als ringtone...Had het al eens gevraagd maar toen geen antwoord gekregen...
[ Voor 2% gewijzigd door Graham op 26-05-2005 01:02 . Reden: typo ]
[ Voor 16% gewijzigd door Silverline op 25-05-2005 23:49 ]
Silverline schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 23:48:
hmm ff denken hoor lastig...
Spa Blauw
Sex Pistool
Standaard Piloot
Sony Palmtop
Sexy Paultje
Spaghetti Parade
Start Post
[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 26-05-2005 08:37 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 26-05-2005 16:48 ]
Waar heb je je lcd besteld? heb ook nog een nieuw scherm nodig namelijk.Rio schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:20:
Zo, vandaag is mijn nieuwe lcd-scherm verzonden, ik verwacht hem over ongeveer een week.
Als ik hem ga vervangen zal ik pics maken en hier proberen te posten. Mits er niemand interesse heeft natuurlijk.
Dus: als niemand geinteresseerd is, plaats ik ze niet. Ik hoor het wel.
Bij www.cnn.cn, daar hebben ze zo'n beetje elk onderdeel voor elke telefoon. Ook frontjes.Roy_ schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 00:23:
[...]
Waar heb je je lcd besteld? heb ook nog een nieuw scherm nodig namelijk.
[ Voor 17% gewijzigd door Rio op 27-05-2005 16:12 ]
Met mijn oude firmware had ik dit ook, maar nu met nieuwe firmware is het lekker snel.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:10:
Heeft iedereen last van zo'n ubersloom menu ???
In een van de reviews staat er een filmpje, waarin die dude knopjes indrukt... En daar reageert de telefoon letterlijk 1 seconde later op ofzo![]()
Is dat bij iedereen?
vanpeltje
thnx, der staat ook een opener voor de tel. bij, heb je echt nodig, of is het zo ook te doen?Rio schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:40:
[...]
Bij www.cnn.cn, daar hebben ze zo'n beetje elk onderdeel voor elke telefoon. Ook frontjes.
edit: door de lage dollar zijn ze nu niet zo gek duur, inclusief verzenden ongeveer EUR 52,- betaald.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Misschien dat jij (Roy_) alvast een link naar de opener kan geven want ik kan hem niet vinden.Roy_ schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:06:
[...]
thnx, der staat ook een opener voor de tel. bij, heb je echt nodig, of is het zo ook te doen?
Je kunt een bankpasje gebruiken, maar zo'n opener kost 1 dollar ofzo, dus bestel je die er gelijk bij. Is wel makkelijker.Roy_ schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:06:
[...]
thnx, der staat ook een opener voor de tel. bij, heb je echt nodig, of is het zo ook te doen?
[ Voor 30% gewijzigd door Rio op 31-05-2005 11:48 ]
[ Voor 6% gewijzigd door GoldenSample op 31-05-2005 16:20 ]
Heb 25 mei bevestigd gekregen dat hij verzonden is. Ik laat het weten wanneer mijn zending arriveert. Ze zeiden zelf 7 a 10 dagen.Kiwitje schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:57:
Wat is de levertijd ongeveer naar Nederland van cnn.cn ? Ik wil namelijk ook wel zo'n frontsticker
[ Voor 14% gewijzigd door Rio op 31-05-2005 23:16 ]
Nope, je moet het doen met de standaard tonen.GoldenSample schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:59:
kan je eigelijk een andere SMS tone in stellen, ik heb geen idee hoe dat moet, je kan alleen uit die paar van Sony Ericsson kiezen of is er ook en andere optie?)
Verwijderd
welk topic is dat? er is toch alleen een K700i thema topic en een T610/630?djmantri schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:13:
rapidshare en anders ff bij esato ofzo?? miss ff in topic melden denk ik
al de tandenstoker manier geprobeerd? en javagames kunnen via infrarood, kabel of bluethoot vanaf je pc gewoon met Floats mobile agent gestuurd wordenCholler schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:19:
Mijn "knopje" reageert niet goed meer. Kan dit nog gerepareerd worden?
Ik weet dat er een manier is om spelletjes naar je telefoon te sturen maar ik kan het niet vinden?
Weet iemand dit?
MIKSOFT heeft wel zo'n programma, namelijk Mobile AMR converterGoldenSample schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:56:
weet iemand nog een (eventueel betaalde met proef licensie) AMR naar een gangbaar audio formaat ecoder?
super dank u, misschien wat voor in de SP, via google kwam ik niet zo verGraham schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:17:
[...]
MIKSOFT heeft wel zo'n programma, namelijk Mobile AMR converter
Een tandenstokker-stukje is niet echt stof maar je kan zoals wilko2 zegt hard blazen. Een andere optie die beter werkt dan zelf blazen is een stof verwijderaar. Wat ik bedoel is een busje met lucht onderhoge druk. Is oa bij Mycom te koop. Dit werkt ook goed om je GSM schoon te maken.SimonMc schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:46:
Ik zit met een probleem, ik wou mijn joystickje voor de zoveelste keer weer een reinigen met de tandenstokermanier, die normaal altijd wel redelijk goed werkt.Nu is er een klein stukje van die tandenstoker afgebroken en die zit nu tussen mijn joystick en ik kan er niet meer aan.Bijgevolg werkt mijn joystick nu heel slecht.Wat zou ik doen?Hij is 6 maanden oud, dus als ik hem zelf zou opendoen, ben ik mijn garantie kwijt.En ik heb ook geen zin om hem op te sturen via belcompany ofzo, want dan ben ik hem 3-4 weken kwijt.En ik ben al eens naar een service point geweest, maar om juist daarvoor naar een service point te gaan...
[ Voor 3% gewijzigd door Graham op 05-06-2005 15:13 ]
Denk dat je weinig recht van spreken hebt bij de Belcompany. Je hebt zelf met je phone zitten klooien waardoor er nu iets in het mechanisme zit waardoor die het niet meer doet. Je kan het natuurlijk proberen, maar loopt wel de kans om de reparatie kosten zelf te moeten betalen. Wellicht is een service point een snellere aanpak die je meteen over de kosten kan informeren.SimonMc schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:46:
[...] ik wou mijn joystickje voor de zoveelste keer weer een reinigen met de tandenstokermanier,[...]
Het lijkt mij niet alleen een onverstandige keuze, het lijkt mij zelfs een bijzonder domme keuze. maar ik hoop dat dat aan mij ligt.
[ Voor 65% gewijzigd door Rio op 07-06-2005 16:06 ]
geluk bij ongeluk noem ik datSimonMc schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:28:
*knip in ON-GE-LOOF-ELIJK+E verhaal
Idd veel geluk mee gehad maar gebruik eens een beetje meer whitespaces in je verhaal...dat maakt het wat makkelijker te lezen.SimonMc schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:28:Gelukzak verhaal
Ik had ondertussen mijn tekst al wat leesbaarder gemaaktrooie60 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:27:
Had geen enkele moeite met het lezen hoor,ben blij voor hem dat zijn gsm het weer doet en daar ging het om.
En anders had je, net als ik, voor ongeveer EUR 45,= een nieuw scherm kunnen kopen. Maar dit is beter natuurlijk.SimonMc schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:29:
[...]
Ik had ondertussen mijn tekst al wat leesbaarder gemaakt![]()
Bedankt voor jullie medeleven
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Estethische argumenten. Maar dat is een kwestie van smaak. En Siemens stopt met het fabriceren van mobiele telfoons, is misschien niet gunstig voor eventuele garantie.Cyberpope schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:47:
Vraagje. Ik ben een complete Noob op telefoongebied. Maar dan ook echt niet. Maar nu moet ik een telefoon aanschaffen voor werk. Na veel zoeken en afwegen heb ik de keus beperkt tot 2. De sony ericson 700i en de Siemens SX1. Bieden zijn zo goed als gelijk heb ik de indruk. Ik neig naar de Siemens SX1. Voornamelijk omdat daar symbian op staat. (heb zelf een PDA daar heb ik wel ervaring mee en symbian lijkt toch iets of wat op PDA?).
Of zijn er belangrijke argumenten om toch voor de 700i te keizen?
(nee, kom niet aan met de 750i of hoger svp... Ik wil niet meer uitgeven of te wel minder terug krijgen)
Wel, als je hierboven leest, zul je zien dat ik ook een paar pogingen ondernomen heb om mijn joystick goed te doen functionneren.wilko2 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:02:
Hi, ik heb net m'n frontje eraf gehaald omdat m'n joystick het niet meer goed doet. De tandenstoker-methode werkte niet meer, naar boven en naar links werkt echt héél slecht. Naar beneden werkt goed, naar rechts iets minder.
Maar ik heb dus het frontje eraf gehaald, en de troep die bij het joystick-gat zat weggehaald. Frontje er weer op, maar de joystick deed het nog steeds waardeloos. Dus frontje er weer af, eens kijken of 'ie het dan wel goed doet. Niet dus.
Het probleem ligt dus ergens aan de binnenkant van de telefoon. Nu vind ik het nogal eng om daar zomaar een tandenstoker o.i.d. in te gaan steken. Heeft iemand tips over hoe ik m'n joystickje weer goed werkend krijg?
[ Voor 6% gewijzigd door SimonMc op 14-06-2005 00:19 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 14-06-2005 01:14 ]
Had ik gedaan en kreeg dit...DjWannaB2002 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:14:
Moet je even kijken welke versie jij erop hebt staan, ga dan proberen up te daten en je weet het antwoord.
Hmmm das vreemd, zo'n melding krijg ik nooit, de melding die ik krijg is dat mn software al bijgewerkt is en of ik toch nog door wil gaan. Maaruh heb je soms een branded telefoon????Graham schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:37:
[...]
Had ik gedaan en kreeg dit...
[afbeelding]
...dus wist niet echt wat ik daarmee moest.
Hij was branded (maar is nu unbranded, zelf gedaan) maar ik heb wel eens gelezen dat je na het debranden van zo'n gsm nog steeds niet kan upgraden. Weet alleen niet of dat waar is of niet...blijkbaar dus welDjWannaB2002 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:43:
[...]
Hmmm das vreemd, zo'n melding krijg ik nooit, de melding die ik krijg is dat mn software al bijgewerkt is en of ik toch nog door wil gaan. Maaruh heb je soms een branded telefoon????
[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 14-06-2005 22:30 ]
vanpeltje
vanpeltje schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:04:
nou laat ik het zo stellen,
ik geloof dat de update met je IMEI nummer of iets dergelijks gaat.. dat betekent dan dat je IMEI is geregistreerd bij hun en kunnen zien of je toestel dus branded is geweest etc etc.
Echter, er is wel een mogelijkheid om up te graden... maar dat zal dan niet langs de officiele Sony Ericsson Update Service gaan... probeer DaVince ofzo eens...(illegaal upgrade programma, kan je hier vinden)
[ Voor 4% gewijzigd door Herby op 15-06-2005 10:53 ]
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Verwijderd
Ik quote mezelf maar evenVrieskist schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:04:
Ik heb nu een T610 bijna 2 jaar, dus het is weer tijd voor me om te verlengenDe K700i leek me wel wat, maar ik lees hier wel redelijk veel problemen eigenlijk. Vooral met de joystick. Op de T610 zat ook een joystick en daar had ik nooit problemen mee, gebruikt de K700i hetzelfde systeem of is het iets anders en daardoor sneller kapot?
Na mijn debacle met een T68i, een toestel waar je niet eens mee kon bellen en alles mis mee was, had ik afgeschoren ooit nog een SE te nemen. Maar toch heb ik sinds een paar maanden weer een SE, de K700i. Maar ben zeer tevreden. Prima toestel.Vrieskist schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:01:
[...]
Ik quote mezelf maar even
Is de K700i nou wel een degelijke telefoon?
Verwijderd
Iem zei eerder dat Siemens ermee stopt, das waar maar dat zou geen gevolgen mogen hebben voor uw garantie. Zij verkopen hun gsm afdeling aan een andere gsm producent (weet ni meer welke).Cyberpope schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:47:
.... Ik neig naar de Siemens SX1.
Of zijn er belangrijke argumenten om toch voor de 700i te keizen?
BenQ neemt het over, maar blijft minimaal nog 4 jaar de naam siemens voeren. Dus daar ben ik ook niet bang voor. Denk toch dat het de siemens wordt, want daar zit een datakabel en alles bij. Bij de SE 700i niet. En het enige argument dat hier gegeven werd is dat de SE K700 mooier is. Dat klopt ook wel, maar kan me persoonlijk een beetje aan me reet roesten als ik eerlijk ben. Ben er niet om te patsen met mijn telefoon. Alleen een smartphone lijkt me wel handig voor mijn agenda en takenlijst als ik net zoals nu mijn PDA voor 2 weken kwijt ben omdat hij bij winkel ter repartie ligtVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:49:
[...]
Iem zei eerder dat Siemens ermee stopt, das waar maar dat zou geen gevolgen mogen hebben voor uw garantie. Zij verkopen hun gsm afdeling aan een andere gsm producent (weet ni meer welke).
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Check da van die snelheid toch ook maar es. De SE is een zeer snel ding (voor zover ik hoor) en Siemens dan weer extreem traag (voor zover ik hoor).Cyberpope schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:59:
Denk toch dat het de siemens wordt, want daar zit een datakabel en alles bij. Bij de SE 700i niet. En het enige argument dat hier gegeven werd is dat de SE K700 mooier is.
...
Vries? de K700i is een degelijke goede gsm ik had hiervoor de T610 gehad en ook nooit problemen mee gehad en met deze ook niet,maar mijn K700 zit altijd in mijn tas,dus minder stof als dat je hem in je broekzak zou dragen! joystick zit niet vast,toetsen ook niet,volgens mij is scherm van de K700 ook scherper.Vrieskist schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:01:
[...]
Ik quote mezelf maar even
Is de K700i nou wel een degelijke telefoon?
Verwijderd
Wat een cool ding al eens eerder gezien is er iemand die dit ding verkoopt?Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:13:
Zijn er mensen die dit ding hebben?
[afbeelding]
meer info hier
(kon ik in vorige topics niets over vinden)
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Doe de batterijklep eraf, die plastieken lipjes rondom trek je naar je toe door er een platte schroevendraaier tussen te steken bv.En dan zie je aan de afrondingen aan je gsm, links en rechtsonder dus, ook witte dingetjes steken, die duw je door, ook bv met een platte schroevendraaier.Vanaf je die doorgeduwd hebt en je hebt die plastieken lipjes ook naar achteren geduwd met je schroevendraaier, dan zie je dat de voorkant al een deel lost komt.Nu hangt de bovenkant nog vast, maar dan steek je voorzichtig je platte schroevendraaier tussen het frontje en de gsm, en je klikt je schroevendraaier wat naar rechts ofzo, zoals je een vijs zou aandraaien.Nu zou je frontje moeten los zijn en kun je het stof boven je scherm verwijderenVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:49:
Iemand enig idee hoe ik de K700 (zonder te slopen) open kan krijgen? Ik wil het stof onder het display verwijderen. Als ik het batterijklepje eraf schuif zie ik wel van die plastic lipjes rondom, maar ik kreeg er geen beweging in.. Wie heeft er instructies?
Thanks!
Ik heb er een! (ooit eens voor een habbekrats op marktplaats gespot, was dichtbij enzo)Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:13:
Zijn er mensen die dit ding hebben?
meer info hier
(kon ik in vorige topics niets over vinden)
Verwijderd
Yep... het is gelukt.SimonMc schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:33:
[...]
Nu zou je frontje moeten los zijn en kun je het stof boven je scherm verwijderen
animus maximum donatum atque maximum punium est
Hoewel ik ondertussen toch de siemens gekocht heb moet ik zeggenjozejas schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:49:
Strak design
mooi scherm+games
externe besturing bleutooth
bookreader
geweldige mediaplayer incl spoelen speaker willekeurig en Equalizer!
dus kortom als het geen geld scheelt: K700i
animus maximum donatum atque maximum punium est
Verwijderd
is de zelfde, en als hij past mag je er wel vanuit gaan dat hij er ook mee werkt, anders hadden ze er wel een andere aansluiting op gemaakt om dit te voorkomeneric1988 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:35:
Ik heb een vraagje. Ik heb nu 2 dagen mijn K700 binnen, het enige probleem is dat er geen oplader bij zat. Maar die zou worden nageleverd. Aangezien ik toch wel benieuwd ben heb ik geprobeerd de oplader van mn vorige telefoon de SE T310 in mn K700 te steken. En JA de opladers past. Nu heb ik nog even zitten zoeken naar info over de oplader van de K700 maar kon er nix over vinden wat voor oplader erbij moest zitten. Ik durf het eigenlijk nog niet aan om de oplader te gebruiken. Zo iemand anders mss kunnen kijken wat voor oplader hij bij zijn K700 heeft gekregen. Degene die ik nu heb is een "standard chrager CST-13".
Wanna play?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq