keepers trainen = geld verdienen, als je het goed doet. Goed kope keepertjes op de kop tikken en deze lekker trainen en dan door verkopen. Of natuurlijk uit je eigen jeugd trekken.Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:53:
[...]
Keepers trainen, dat vind ik echt zonde van je mogelijkheden. Het gaat dan wel snel, maar toch.
Middenvelders lijkt me het meest functioneel, daar heb je gewoon het meest aan (qua spelletje).
Het leukst lijkt mij trouwens scoren, maar dat wil ik pas doen wanneer ik een stabiel elftal heb. Kortom voor mij eerst nog een x aantal seizoenen middenvelders trainen, mijn andere linies versterken met jong talent zodat je er een flink aantal jaren mee vooruit kan en dan ga ik over een aantal seizoen over op scoren trainen![]()
Verdedigen kan je de meeste trainees tegelijk trainen, maarja tis én slecht voor je resultaten en het trekt me niet (alhoewel ik wel ontzettend kan genieten van onterecht winnen door verdediging bv)
Vleugelspel vind ik ook zonde van je mogelijkheden, bovendien kan je die gewoon (mits je financien het toelaten) hoog kopen en dmv pm-training ook nog beter maken (welisvaar niet over vleugel, maar dat is ook niet ontzettend belangrijk).
Maargoed wat lul ik
We've got that ring of confidence