Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.229 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:47

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:53:
[...]

Keepers trainen, dat vind ik echt zonde van je mogelijkheden. Het gaat dan wel snel, maar toch.

Middenvelders lijkt me het meest functioneel, daar heb je gewoon het meest aan (qua spelletje).

Het leukst lijkt mij trouwens scoren, maar dat wil ik pas doen wanneer ik een stabiel elftal heb. Kortom voor mij eerst nog een x aantal seizoenen middenvelders trainen, mijn andere linies versterken met jong talent zodat je er een flink aantal jaren mee vooruit kan en dan ga ik over een aantal seizoen over op scoren trainen :9

Verdedigen kan je de meeste trainees tegelijk trainen, maarja tis én slecht voor je resultaten en het trekt me niet (alhoewel ik wel ontzettend kan genieten van onterecht winnen door verdediging bv >:) )

Vleugelspel vind ik ook zonde van je mogelijkheden, bovendien kan je die gewoon (mits je financien het toelaten) hoog kopen en dmv pm-training ook nog beter maken (welisvaar niet over vleugel, maar dat is ook niet ontzettend belangrijk).

Maargoed wat lul ik :>
keepers trainen = geld verdienen, als je het goed doet. Goed kope keepertjes op de kop tikken en deze lekker trainen en dan door verkopen. Of natuurlijk uit je eigen jeugd trekken.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:53:
[...]
Verdedigen kan je de meeste trainees tegelijk trainen, maarja tis én slecht voor je resultaten en het trekt me niet (alhoewel ik wel ontzettend kan genieten van onterecht winnen door verdediging bv >:) )

Maargoed wat lul ik :>
Da's duidelijk, dat je lult ;) Kijk voor de lol naar de nummer 2 van spanje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
@Joss het is ook wel spammend. Maar ja, 6 miljoen is ook een hele investering

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:46:
[...]

keepers trainen = geld verdienen, als je het goed doet. Goed kope keepertjes op de kop tikken en deze lekker trainen en dan door verkopen. Of natuurlijk uit je eigen jeugd trekken.
ja hallo, zo ken ik er ook wel een paar: verdedigen, positiespel en scoren trainen = geld verdienen

het ging mij in mijn lulverhaal meer om de lol die je er zelf aan beleefd, keepers vind IK te saai.

en @ pewwy, ik ken alle comp niet uit mijn hoofd :*) maar als je begint met hattrick, of iig begint met trainen is verdedigen trainen gewoon niet echt goed voor de resultaten. Net als wat ik vertelde over scoren trainen zou ik daar pas mee beginnen als je al een stabiel elftal hebt, dus een goed middenveld en een super spits (aangezien ik dan 5-4-1 - eventueel 5-3-2 zou gaan spelen). Als beginnend trainer is positiespeltraining denk ik het meest goed voor de resultaten en daarna overstappen op scoren/verdedigen (voor mij scoren iig :) ).

edit:

@ yukkie: behalve de belevenis B) is keepers trainen ook niet echt goed voor de resultaten. Of het moet net als bij wat ik hierboven verteld heb bij een stabiel elftal gebeuren, maargoed dan kan je net zo goed een top keeper kopen en wat anders gaan trainen in mijn ogen :P Je vangt er wel veel voor als je er uiteindelijk een top hebt, maar je kan er maar 2 per week trainen dus tsjah...

of hoe doe je dat dan als keepers trainer, hoeveel heb je der en na hoeveel tijd levert het wat op?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

hmmmm... in overleg met een andere fanatieke hattrick speler, heb ik besloten om, net zoals met mijn vorige team, toch verdedigers te gaan trainen. Mijn keeper is van redelijke kwaliteit, dus daar kan ik wel ff mee vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:39:
[...]
het ging mij in mijn lulverhaal meer om de lol die je er zelf aan beleefd, keepers vind IK te saai.

en @ pewwy, ik ken alle comp niet uit mijn hoofd :*) maar als je begint met hattrick, of iig begint met trainen is verdedigen trainen gewoon niet echt goed voor de resultaten. Net als wat ik vertelde over scoren trainen zou ik daar pas mee beginnen als je al een stabiel elftal hebt, dus een goed middenveld en een super spits (aangezien ik dan 5-4-1 - eventueel 5-3-2 zou gaan spelen). Als beginnend trainer is positiespeltraining denk ik het meest goed voor de resultaten en daarna overstappen op scoren/verdedigen (voor mij scoren iig :) ).
Wij gaan hier nooit uit komen. Ik train vanaf het begin dat ik de training heb gestart (Kwam te laat achter het Hattrick topic op GoT ;)) al verdedigen en het valt me niet tegen. Op dit moment heb ik een te brak middenveld voor mijn huidige poule, maar dat zie ik als een leuk counter experiment. Mocht dat niet slagen dan is er niets aan de hand, want ik heb 3 WO's. Mocht het wel slagen dan ga ik doortesten met de countertactiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over weekje of 3/4 3 briljante mids rondlopen heerlijk :) hopelijk beker ik wat langer door zodat ik lekker kan piccen elke woensdag. dan denk ik dat ik het nog wel aardig redt dit seizoen(om erin te bljiven)

keepers trainen is leuk als je net begint, maar als je al een tijdje bezig bent zou ik het niet doen. maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:59:
[...]

Wij gaan hier nooit uit komen. Ik train vanaf het begin dat ik de training heb gestart (Kwam te laat achter het Hattrick topic op GoT ;)) al verdedigen en het valt me niet tegen. Op dit moment heb ik een te brak middenveld voor mijn huidige poule, maar dat zie ik als een leuk counter experiment. Mocht dat niet slagen dan is er niets aan de hand, want ik heb 3 WO's. Mocht het wel slagen dan ga ik doortesten met de countertactiek
We hoeven er ook niet uit te komen, tis maar net wat je nastreeft. Jij ziet het als een uitdaging om je slechte middenveld te onwijken door countermogelijkheden, dat vind ik toch even wat anders en had ik eigenlijk ook over het hoofd gezien bij mijn 'pleidooi' :) Ondanks dat je dan natuurlijk alsnog met het probleem zit: slecht middenveld is minder kans op (direct snel) succes, kan ik me daar prima in vinden (lekker counteren :9 ).

Keepers trainen vind ik wel echt zonde, maar ik zie tot mijn genoegen dat yukkie daarmee kapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 08:19:
om 6:00 is de training nog niet compleet. probeer het vanavond nog eens. zul je zien dat er meer zijn gestegen :)

conditie +14
vorm +3/-8

ik weet niet of ik het volgende week nog een keer doe. het gaat maar om 3 spelers(mijn 3 a-team mids zijn nu uitstekend) en de vorm daalt wel erg hard. bovendien zijn het 3 b-team spelers en verkoop ik mijn a-mids waarschijnlijk toch niet. trainees hebben nu redelijk, matig matig.
Woei je hebt gelijk, zijn er 11 gestegen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mn team (div. VI) versterkt met een nieuwe verdediger..

Vond dat het nodig was, mn 2 centrale middenvelder halen 4 sterren en mn 2 aanvallers ook als ze in vorm zijn. Terwijl mn verdeiging meestal maar 3 sterren haalt..

Dit heb ik gekocht voor €410.000,- :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
28 jaar, goed in vorm, gezond  
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is. 
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider. 

Nationaliteit:  Schweiz  
Total Skill Index (TSI):   1 270 
Loon:  864 €/week  inclusief een 20% bonus  

Conditie:    uitstekend   Keepen:    waardeloos   
Positiespel:    rampzalig   Passen:    slecht   
Vleugelspel:    zwak   Verdedigen:    uitstekend   
Scoren:    zwak   Spelhervatting:    zwak

Ernstig duur? Of heb ik het netjes gedaan dit keer?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ErikdeJ

Laat ik zeggen niet erg goedkoop, zeker (en juist eigenlijk) gezien zijn leeftijd. Daar tegenover staat natuurlijk wel zijn ervaring (met kans op redelijk/goed) en dat is natuurlijk lekker meegenomen, maar ik zou als je spelers voor op de langer termijn koopt (dus niet-trainees) altijd rond de 20/22 jaar kopen. Tenzij je weet dat je bv over 2jaar toch een grondige vernieuwing nodig hebt natuurlijk. Maar als je bv in de VI zit (en dat zit je zo ff snel gelezen) en je weet dat je volgend jaar naar de V gaat, dan zou ik bv formidabel/uitmuntend als hoofdstat nemen en rond de 20/22 jaar zitten. Dan weetje dat je daar ff mee vooruit kan en niet direct weer hoeft te versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een jonge formidabel verdediger betaal je net aan 600k, dan lijkt me 400k voor een oude uitstekende eingelijk wel een beetje duur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het probleem is alleen het geld.. Promoveren zal ik de komende 3 seizoenen zowieso niet doen. en een speler moet toch wel mee kunnen tot zn 33ste/34ste..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwoa.. mijn 18 jarige form mid was vorig seizoen 720k waard en deffers zijn over het algemeen meer waard. hoewel er op het ogenblik zoveel def wordt getrained(althans heb ik het idee) dat het aanbod wel hard stijgt en de prijzen uiteindelijk zullen gaan dalen. een beetje wat je afgelopen seizoenen zag bij mids. hopelijk gaan de mids weer stijgen op de TL. er kan bij mij wel een paar mln in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:12:
Ja het probleem is alleen het geld.. Promoveren zal ik de komende 3 seizoenen zowieso niet doen. en een speler moet toch wel mee kunnen tot zn 33ste/34ste..?
weetje wel dat spelers vanaf hun 29ste kunnen dalen in (hoofd)stats ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:25:
[...]

weetje wel dat spelers vanaf hun 29ste kunnen dalen in (hoofd)stats ??
Hhm, ik wist dat ze konden dalen.. Maar ik dacht dat dat later gebeurde, vanaf 32 ofzo, en dat dat maar heel zelden gebeurde..

Hhmmm ,anders ist wel klote.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:29:
[...]

Hhm, ik wist dat ze konden dalen.. Maar ik dacht dat dat later gebeurde, vanaf 32 ofzo, en dat dat maar heel zelden gebeurde..

Hhmmm ,anders ist wel klote.. :?
skills decrease mostly at players older than 29. the older they get the bigger the steps down. those skill decreases occur on mondays!

top aankoop dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:45:
[...]

skills decrease mostly at players older than 29. the older they get the bigger the steps down. those skill decreases occur on mondays!

top aankoop dus :P
Ik heb nog een 28e jarig verdediger te koop trouwens.. ;)

Naja, ouder dan 29, kan ik er in ieder geval nog één seizoen van genieten, en daarna zal hij toch echt niet gelijk elke seizoen een stap zakken zodat hij op zn 32ste matig verdedigen heeft..

Hoop ik..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:48:
[...]

Ik heb nog een 28e jarig verdediger te koop trouwens.. ;)

Naja, ouder dan 29, kan ik er in ieder geval nog één seizoen van genieten, en daarna zal hij toch echt niet gelijk elke seizoen een stap zakken zodat hij op zn 32ste matig verdedigen heeft..

Hoop ik..:)
Hehe :+ , neehoor. Ik ben daar persoonlijk gewoon heel voorzichtig mee omdat het mij 2 keer is overkomen, maar een maat van mij heeft een 33jarige bok in de spits die nog steeds optimaal presteert en nooit last heeft gehad van dalingen. Zo zijn er zat anderen die dat ook hebben.

Maargoed geniet er dan nog maar ff van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog twee vragen aan alle hattrick kenners hier..

Ik heb:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
20 jaar, matig in vorm, gezond  
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is. 
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. 

Total Skill Index (TSI):   4 310 
Loon:  1 704 €/week  inclusief een 20% bonus  

Conditie:    uitstekend   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    uitmuntend   Passen:    slecht   
Vleugelspel:    zwak   Verdedigen:    waardeloos   
Scoren:    slecht   Spelhervatting:    zwak

Wanneer kan ik hem het beste te koop zetten..? Over een paar weken? Als de transfermarkt wat is aangetrokken en hij misshcien wat beter in vorm is? En wat zal ik er ongeveer voor krijgen..? Of is het slimmer om hem te houden.. Ik kan dan mn stadion niet uitbreiden want daar heb ik de financien niet voor..

Volgende puntje: Stadion (cap. 21000) uitbreiden naar 26000?

Divisie: VI
Fanclub: 1000 leden
Financien: weinig
Verwacting dit seizoen: 5 of 6e plek

Uitbreiden of lekker zo laten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:56:
Nog twee vragen aan alle hattrick kenners hier..

Ik heb:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
20 jaar, matig in vorm, gezond  
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is. 
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. 

Total Skill Index (TSI):   4 310 
Loon:  1 704 €/week  inclusief een 20% bonus  

Positiespel:    uitmuntend   Passen:    slecht   
Vleugelspel:    zwak   Verdedigen:    waardeloos   
Scoren:    slecht   Spelhervatting:    zwak

Wanneer kan ik hem het beste te koop zetten..? Over een paar weken? Als de transfermarkt wat is aangetrokken en hij misshcien wat beter in vorm is? En wat zal ik er ongeveer voor krijgen..? Of is het slimmer om hem te houden.. Ik kan dan mn stadion niet uitbreiden want daar heb ik de financien niet voor..

Volgende puntje: Stadion (cap. 21000) uitbreiden naar 26000?

Divisie: VI
Fanclub: 1000 leden
Financien: weinig
Verwacting dit seizoen: 5 of 6e plek

Uitbreiden of lekker zo laten..?
Ik ga me nog onterecht een kenner voelen :>

Ligt eraan, wil je per se je stadion uitbreiden dan ben je toch al te laat O-) 23mei gaan de prijzen verdubbeld worden, en voor die tijd (maandag) heb je deze speler toch niet meer verkocht. Daarbij ook nog eens dat je zegt de komende 3 seizoenen toch niet te promoveren, waaruit ik opmaak dat je ook niet echt veel wint en je toch niet elke week volle bak zal hebben. Kortom, voor de oude prijs ben je toch al te laat met uitbreiden (als je deze speler gebruikt om dat te betalen), en dus zou ik met die speler ook wachten met de verkoop tot: de transfermarkt weer op gang komt en hij beter in vorm is.

edit: heb alleen maar slecht nieuws voor je :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Hye lullo's ;)

Hoe gaat ie hier? Long time no see. Aantal nieuwe spammers erbij zie ik!? En een lelijk logo van Hein... knuffel voor iedereen.

Willen jullie ook even bieden hierop? Het moet echt weg nou die kerel :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Valery Dubrovskiy (25341590)  
22 jaar, redelijk in vorm, gezond  
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is. 
Hij heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider. 

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit:  Argentina  
Total Skill Index (TSI):   11 240 
Loon:  4 392 €/week  inclusief een 20% bonus  
Eigenaar:  F.C. Flower Power  
Waarschuwingen:  0  
Fysiek:  fit  

Positiespel:    briljant   Passen:    goed   
Vleugelspel:    slecht   Verdedigen:    slecht   
Scoren:    slecht   Spelhervatting:    waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:01:
[...]

Ik ga me nog onterecht een kenner voelen :>

Ligt eraan, wil je per se je stadion uitbreiden dan ben je toch al te laat O-) 23mei gaan de prijzen verdubbeld worden, en voor die tijd (maandag) heb je deze speler toch niet meer verkocht. Daarbij ook nog eens dat je zegt de komende 3 seizoenen toch niet te promoveren, waaruit ik opmaak dat je ook niet echt veel wint en je toch niet elke week volle bak zal hebben. Kortom, voor de oude prijs ben je toch al te laat met uitbreiden (als je deze speler gebruikt om dat te betalen), en dus zou ik met die speler ook wachten met de verkoop tot: de transfermarkt weer op gang komt en hij beter in vorm is.

edit: heb alleen maar slecht nieuws voor je :/
Als hij zondag na de economische update de opdracht geeft om zijn stadion uit te breiden heeft hij toch nog een week om die speler te verkopen?

Maar ik denk dat ik toch ook maar niet meer uitbreid. Vorig seizoen kosten me het te veel tijd om uit de min te komen en ik verwacht toch niet meer dan middenmoot te draaien dit seizoen (en mijn stadion zit al op middenmoot grootte :))

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:52:
[...]

Hehe :+ , neehoor. Ik ben daar persoonlijk gewoon heel voorzichtig mee omdat het mij 2 keer is overkomen, maar een maat van mij heeft een 33jarige bok in de spits die nog steeds optimaal presteert en nooit last heeft gehad van dalingen. Zo zijn er zat anderen die dat ook hebben.

Een beetje meer respect voor Wijhes legendarische spits ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:52:
[...]

kleine nuance hierin. de skills scoren/wing dalen veel eerder dan positiespel en verdedigen. een ouwe def kan dus prima, maar een ouwe spits is geen aanrader. bovendien is het per speler schillend. mijn 34 jarige verdediger is van slecht naar waardeloos scoren gedaald :P

maar dat boeit dus niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:12:
Hye lullo's ;)

En een lelijk logo van Hein...
wat is er godverdomme nou weer mis met mijn logo? :) afgunst, kinnesinne en jaloezie! ik spuug op je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:43:
[...]

kleine nuance hierin. de skills scoren/wing dalen veel eerder dan positiespel en verdedigen.
:/ waar haal je die wijsheid vandaan? dit was mij nog volledig onbekend??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:46:
[...]

wat is er godverdomme nou weer mis met mijn logo? :) afgunst, kinnesinne en jaloezie! ik spuug op je! :)
die is toch spuuglelijk.. of niet dan? ik bedoelde je avatar btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:43:
[...]

kleine nuance hierin. de skills scoren/wing dalen veel eerder dan positiespel en verdedigen. een ouwe def kan dus prima, maar een ouwe spits is geen aanrader. bovendien is het per speler schillend. mijn 34 jarige verdediger is van slecht naar waardeloos scoren gedaald :P

maar dat boeit dus niemand.
Uiteraard geloof ik je ;), maar heb je dat ook ergens zien staan? Heb namelijk een redelijk/redelijk 29 jarige spits die vrolijk elke week 3 sterren haalt.. toch maar in de verkoop doen dan, of nog even wachten totdat de nieuwe newbie's d'r zijn (of zijn die er al? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Dr zijn al wel wat newbie's, maar ik wacht ook nog even met de verkoop van 4 spelers. Laten ze eerst die 11e divisie maar es een beetje vullen vanaf week 2.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij :D ik zat heel lang te wijfelen of ik passen in het tussen seizoen zou trainen.
heb ik het toch maar gedaan en na 1 week trainen mijn 17 jarig super talent naar uitstekend passen en mijn super spits uitmuntend scoren van redelijk naar goed passen dat is ff 1 mil winst in 1 week trainen :P (aangezien de tp van allebei met 500k omhoog is gegaan ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:59:
[...]
:/ waar haal je die wijsheid vandaan? dit was mij nog volledig onbekend??
dat dacht ik?

toch maar even een kleine stadion update met 5k. kep helaas niet meer geld.

@loona: nee jij bent lekker met je nichten avatar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook m'n stadion maar uitgebreid tot 25000 plaatsen..

Sta nu wel 150.000 in de min.

Volgende week een uitmuntend positiespel/uitstekend conditie, 22 jaar verkopen.. Hoop ik toch wel 900.000 voor te krijgen, en dan ben ik weer uit de rode cijfers.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik nu 300k. en de $ update moet nog plaatsvinden dus dan wel 350-400k denk ik. ik moet wel een beetje oppassen.

[edit] wanneer is de TS reset?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

=> hattrick
=> forums
=> nederlands forum
=> 2e topic
=> programma seizoensovergang

zondag dus, luie hond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.osv-amsterdam.nl/images/gotcupwinner.gif

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een ander online voetbalmanagement spel ontdekt

Na eigen zeggen wereld's grootste online voetbalmanagement game
http://www.nl.sundayleague.com/

Na het bekijken van de site krijg ik geen grote aandrang het te spelen.
Heeft iemand het wel eens geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:59:
[...]

=> hattrick
=> forums
=> nederlands forum
=> 2e topic
=> programma seizoensovergang

zondag dus, luie hond :P
ik doe niet aan die brakke HT forums. alleen mijn compo forum wil ik weleens bekijken. maar eigenlijk ook niet veel.

wanneer komt er eens een nieuwe forum. DAAR moesten ze eens iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een nieuw spelertje gekocht:

Martijn Tillemans (3961266)
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een slecht leider.

Maakt deel uit van het Nederland-team!

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 476 730
Loon: 253 000 €/week
Eigenaar: Wubmastert
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: goddelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Aardig toch? Salarispost gaat wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:52
Dikke tering Wubmaster. Die gast is gewoon international... 8)7 Ik neem aan dat hij niet meer getraind gaat worden bij jou? 250k salaris, damn......

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Sandyman538 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:18:
Dikke tering Wubmaster. Die gast is gewoon international... 8)7 Ik neem aan dat hij niet meer getraind gaat worden bij jou? 250k salaris, damn......
En volgende week 300k+ :X

@ WubMaster Ga je hem nog verder trainen?

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wel een goedkoop spelertje qua aanschaf. Alleen de salariskosten zou ik niet op kunnen brengen. Voor 1/5 van zijn kosten kan ik mijn hele team ongeveer betalen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spypiet schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:20:
[...]

En volgende week 300k+ :X

@ WubMaster Ga je hem nog verder trainen?
Nope, ik train geen middenvelders en ik vind het ook niet erg zinnig om 26-jarige spelers te trainen.
Ik hoop z'n salariskosten terug te verdienen door extra bekerrondes. Verder vond ik het wel eens leuk om een keer een echte topper te kopen :)

Edit: en ik heb natuurlijk de GoT Cup te verdedigen! :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel goddelijk + zou ie zijn denk je? stelt de bondscoach hem wel op als je niet meer doortraint? qua * valt het nog wel mee met hem. had er meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Crap, zak gewoon onder de € 40000,- aan sponsorgeld :( Stond op € 45000,- Da's weer goed waardeloos.

Ben benieuwd wat desalarissen gaan doen morgen, maar ik vrees dat het echt duur gaat worden nu,

[ Voor 35% gewijzigd door Pewwy op 22-05-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op zondag 22 mei 2005 @ 09:02:
Crap, zak gewoon onder de € 40000,- aan sponsorgeld :( Stond op € 45000,- Da's weer goed waardeloos.

Ben benieuwd wat desalarissen gaan doen morgen, maar ik vrees dat het echt duur gaat worden nu,
Jij gaat 5000 naar beneden, ik ga van 126k naar 90k...pfff
Deze week een min van 140k :(

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 20:39

Ottooo

Vuurvlieg

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 15:43:
Net een ander online voetbalmanagement spel ontdekt

Na eigen zeggen wereld's grootste online voetbalmanagement game
http://www.nl.sundayleague.com/

Na het bekijken van de site krijg ik geen grote aandrang het te spelen.
Heeft iemand het wel eens geprobeerd ?
Heb ik jaren geleden eens gespeeld, maar dat kon me niet echt lang boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan al sinds dinsdagavond niet meer inloggen(na een vriendschappelijke wedstrijd in Duitsland)
Ongeacht met welke browser/ip etc.

Ik heb hierover al 3 mailtjes gestuurd naar de gamemasters, echter geen respons.
Moet ik misschien bij iemand anders zijn, zoja bij wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net dit gepouled:

Alain Bigeard (65563485)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 587 €/week
Eigenaar: PC World
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Normaal gezien stijgt hij niet meer in leeftijd? Ik denk dat ik er ongeveer 300.000 voor mag vragen, maar ik wou even de mening hebben van specialisten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
stadion net nog maar even snel uitgebreid naar 49.500 plaatsen, sta wel in de min nu, maarja :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 14:49:
Ik heb net dit gepouled:

Alain Bigeard (65563485)
huh? We kunnen toch niet pullen tot vanavond?
op www.hattrick.org:
Tijdens de laatste week van het seizoen (de week voor de leeftijdupdates) kun je slechts tot vrijdag 18:00 HT-tijd een jeugdspeler promoveren. Die deadline is nu voorbij en promoveren is niet meer mogelijk tot enige tijd na 22-05-2005 om 19:45.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:45

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:07:
Ik kan al sinds dinsdagavond niet meer inloggen(na een vriendschappelijke wedstrijd in Duitsland)
Ongeacht met welke browser/ip etc.

Ik heb hierover al 3 mailtjes gestuurd naar de gamemasters, echter geen respons.
Moet ik misschien bij iemand anders zijn, zoja bij wie?
Mijn vriendin had ook een team aangevraagd en kon sinds dinsdagavond ook niet meer inloggen.
Account is ook geheel verdwenen :(
Ze heeft ook een mailtje gestuurd, maar nog steeds geen reactie |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das ook balen, heb je net je wachttijd achter de rug.

Mijn account is er gelukkig nog wel (765398). Begin wel erg benieuwd te worden naar de TU en ik hoop niet dat ik een vriendschappelijk ga missen. ;(

Maar de GM's mailen op nederland at hattrickorg is wel de juiste actie?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een goede pull,alleen een beetje jammer van de leeftijd.

Vito van Speijk (65592718) [Add this player to your bookmarks]
18 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 510
Wage: 840 €/week
Owner: brainmania
Warnings: 0
Injuries: Healthy

Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: inadequate
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: solid Set Pieces: weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Woei! Een tsi van 3510!
Ik had weer 's een pull van 180 TSI. Mijn hoogste ooit was TSI 400 :|

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Mijn pull van vorige week: 19 jaar TSI 3550 uitsteken pos + goed scoren + matig passen verkocht voor 510k.

Deze week 19 jaar TSI 1500nogwat. goed verdedigen en redelijk passen matig posspel.

Ik kan me lol niet op. Eindelijk eens mazzel.
Wat een pech dattie geen 17 is :D

Wat zou ik voor die laatste vangen ondanks dattie al 19 is?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

300k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n teamspirit staat op bedaard, hoort die niet op kalm te staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:14
Nope, hier staat ie ook op bedaard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Bedaard (4) is inderdaad de standaard van waaruit je elk seizoen weer mag beginnen met de TeamSpirit.

De Sponsors daarentegen zijn bij mij gedaald van "in de wolken" (8) naar "tevreden" (6)
Ik meen mij te herinneren dat dit vorig seizoen ook zo was. ??
Iemand uitsluitsel over deze daling? aangezien deze niet gehalveerd is zoals normaal bij de TeamSpirit wel het geval is.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn sponsors zijn van "in de zevende hemel" naar tevreden, misschien heeft het iets te maken met de prestaties van vorig seizoen dat het niet verder zakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Tevreden zal voor de sponsors het basisniveau wel zijn. Waarom zou je anders sponsor worden van een club als je vooraf niet tevreden bent. :D

Gister het stadion nog maar even met zo'n 6k uitgebreid naar 55555 plaatsen door een goede verkoop >:)

@ hieronder De salarissen worden inderdaad vandaag aangepast net als de leeftijd. Grootschalig verjaardagsfeest in Hatrrick

[ Voor 51% gewijzigd door Quintus op 23-05-2005 11:14 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op maandag 23 mei 2005 @ 01:03:
Bedaard (4) is inderdaad de standaard van waaruit je elk seizoen weer mag beginnen met de TeamSpirit.

De Sponsors daarentegen zijn bij mij gedaald van "in de wolken" (8) naar "tevreden" (6)
Ik meen mij te herinneren dat dit vorig seizoen ook zo was. ??
Iemand uitsluitsel over deze daling? aangezien deze niet gehalveerd is zoals normaal bij de TeamSpirit wel het geval is.
Hier ook van "in de wolken" naar tevreden, als het goed is worden vandaag ook de salarissen aangepast toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:12:
[...]

Hier ook van "in de wolken" naar tevreden, als het goed is worden vandaag ook de salarissen aangepast toch?
Vandaag ?? zeker meteen ook de leeftijd dan ? ben wel benieuwd naar de nieuwe salarissen, ik hoop dat het wat in zakt, anders komt ik niet zo een twee drie uit de rooie getalletjes

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat gaat echt niet zakken hoor. Vorig jaar ging het bij mij iets van 15% omhoog. Als dat nu ook zo is dan is er niets aan de hand. Als het meer is heb ik ook een probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 15% salarisverhoging zou ik tekenen, verwacht eigenlijk wel richting de 50% :(

mijn sponsoren staan trouwens ook op tevreden

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Worden vandaag alle leeftijden, gele kaarten, e.d. bijgewerkt?

En hoelaat ongeveer, of is dat niet bekend?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig seizoen duurde het tot in de late namiddag dacht ik bij mijn team, dat gaat per spelerID, ik dacht van laagste naar hoogste spelerID over alle hattrickspelers, dus je gaat geleidelijk aan elke speler vandaag zien veranderen in leeftijd, loon, en zijn kaarten zullen verdwijnen.

Hopelijk stijgt het loon niet te veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:39

GaMbiNo

1337

Enkele van mijn spelers gaan zo'n beetje verdrievoudigen ben ik bang... ;(
Als je eenmaal bij wereldklasse/bovennatuurlijk hoofdskill zit gaat het erg hard met het loon..

[ Voor 42% gewijzigd door GaMbiNo op 23-05-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Zo juist mijn all-round sterspeler verkocht die ik bij mijn clupje kreeg. hij is voor 200k de deur uitgegaan :) ietsjes meer dan ik verwacht had. Nu rustig aan wat leuke spelertjes er bij kopen, zodat ik een mooi gebalanceerd team heb strax aan het eind van het seizoen :)

overigens hadden mijn 2 YP's tot nu toe allebei een TSI van 0 :+

[ Voor 12% gewijzigd door Yukkie op 23-05-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slimme zet. all round spelers zuigen hard. kosten veel in aanschaf/loon en je hebt er geen reet aan. gewoon spelers voor specifieke plekken kopen evt nog met skills voor een repositionering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/ Kan ineens niet meer inloggen :S (meer mensen lasn van?)
nadat ik hattrick organizer opnieuw had gedownload.
alles verwijderd inclusef tijdelijk bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:36:
:/ Kan ineens niet meer inloggen :S (meer mensen lasn van?)
nadat ik hattrick organizer opnieuw had gedownload.
alles verwijderd inclusef tijdelijk bestanden.
Ooit gehoord van de SecurityCode?? Of ligt daar het probleem niet.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:35:
[...]

Ooit gehoord van de SecurityCode?? Of ligt daar het probleem niet.
ja bij hattrick organizer! (maar wat heeft dat ermee te maken?) ik heb het ook gewoon geprobeerd op de gewone site maar daar staat steeds mislukt

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou lekker nieuwe totaal aan salarissen: 495000 euro, tot nu toe dan. Best veel voor een divisie4 ploeg. Grote uitverkoop :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan mijn account gehackd zijn ? messchien niet. Maar is er een manier omdat te cecken?
me pc is trouwens virus/spyware/trojan vrij

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:02:
Kan mijn account gehackd zijn ? messchien niet. Maar is er een manier omdat te cecken?
me pc is trouwens virus/spyware/trojan vrij
capslock niet aan toevallig? hacken zou kunnen als je ooit een vage email over je password heb beantwoord maar dat lijkt me stug. Of je hebt natuurlijk een simpel password wat iemand op de gok heeft ingevuld. Maar dan nog lijkt het me erg sterk. Kun je niet je password naar je toe laten mailen en dat invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:07:
[...]

capslock niet aan toevallig? hacken zou kunnen als je ooit een vage email over je password heb beantwoord maar dat lijkt me stug. Of je hebt natuurlijk een simpel password wat iemand op de gok heeft ingevuld. Maar dan nog lijkt het me erg sterk. Kun je niet je password naar je toe laten mailen en dat invullen?
nee dat niet of adners zou ik echt 8)7. goed idee over die email recovery

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou alles is hetzelfde. Maar ik kom er nog steeds niet in :S
telkens als ik me pass en nickname in typ staat er mislukt, en met hattrick organizer werkt het ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:52
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:19:
telkens als ik me pass en nickname in typ staat er mislukt, en met hattrick organizer werkt het ook al niet.
Nou ik neem aan dat je een meeltje hebt gestuurd naar de GM's. Het kan even duren, maar je krijgt vanzelf antwoord. Wij kunnen dat niet voor jou brengen. Wij kunnen geen stap meer dan jij. Mocht je een 2e team hebben en gehandeld hebben tussen de teams dan ben je waarschijnlijk de lul.

Mocht dit niet het geval zijn, dan heb ik er alle vertrouwen dat het wordt opgelost.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Hattrickorganizer heeft natuurlijk een ander password.

Ik zou je cookies eens aanschakelen en dat soort troep

Probeer het eens op een andere pc?

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:19:
niet te vaak ingelogd en dat je nog maar 5x mocht inloggen ivm financiele problemen? op andere wijze geblokkeerd door een GM? Als het zoiets niet is dan vrees ik toch dat er inderdaad wellicht fraude gebeurd kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraude helemaal niet, waarom omdat ik me team voor een seizoon heb rust gelaten(spelertjes werden een beetje oud )680k aan geld en uitgeven aan paar prachtige jonge spelers! en al helemaal geen twee teams.

en als ik was geblokeerd zou ik toch een fatsoenlijk email moeten krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Als je je team een seizoen lang met rust hebt gelaten en niet ingelogd ligt daar het probleem.

Zo niet dan geen idee, wachten op antwoord van de GM zo gauw je daar een mailtje heengestuurd hebt.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:35:
Fraude helemaal niet, waarom omdat ik me team voor een seizoon heb rust gelaten(spelertjes werden een beetje oud )680k aan geld en uitgeven aan paar prachtige jonge spelers! en al helemaal geen twee teams.

en als ik was geblokeerd zou ik toch een fatsoenlijk email moeten krijgen.
Ik heb precies hetzelfde gehad: na 5x verkeerd inloggen wordt je account geblokt. Uiteraard kan ook iemand anders 5x met jouw username proberen in te loggen. Geduldig wachten op een antwoord van de GM's is het enige wat je kunt doen; meerdere mails sturen heeft (uiteraard) geen zin, en kost ze alleen maar extra tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee in die tussentijd, heb ik wel gekeken of alles goed ging zoals de tacktiek en als er geen bleussers waren.

en hoe zou ik dan gister en vandaag kunnen inloggen

------edit------
en vorigweek (vrijdag en zaterdag)heb ik me spelers gekocht. dus dat inloggen van meer dan 5x had ik al lang overschreden, ---edit---- java opnieuw geinstaleerd maar dat hielp ook niks
iemand nog suggesties

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Gadver zeg. Paar spelers zijn al geupdate. Loon van mijn midje werd ff verviervoudigd (31k). Dat is de helft van mijn totale salariskosten vorig seizoen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
kheb zo het idee dat de wedstrijdschema's een beetje aan de late kant zijn :P
in de beker een nieuw team geloot, eitje :)

en de lonen zijn hier ook nog niet echt door, 3 spelers omlaag en 1 omhoog.... ik wacht het maar af

[ Voor 32% gewijzigd door Joss op 23-05-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij is pas een speler aangepast. Hij gaat minder verdienen.

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat mijn trainees gaan verdienen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:05:
Bij mij is pas een speler aangepast. Hij gaat minder verdienen.

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat mijn trainees gaan verdienen :)
Benieuwd ik ook, vrezen nog erger. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:37:
Benieuwd ik ook, vrezen nog erger. :X
Mocht je willen bijhouden waar de update is: in het draadje 'age' op global wordt de laatste id regelmatig gemeld door een aantal mensen.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Bijkomend: elke minuut worden er ongeveer 25k geupdate.

Lonen zijn tot nu toe al 50% gestegen. Stadionkosten zijn vorige week al 50% gestegen en sponsorgeld is met 30% gedaald.

Wat haat ik ieder begin van een seizoen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ook nu, en volgens mij wordt dat alleen maar erger als je in hogere divisies speelt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zowww, alle spelers zijn geupdate..... niet eens zo gek veel veranderd aan de lonen, hooguit 4 % omhoog :) met 1 uitschieter.... een nu 20 jarige keeper heeft 45 % !!! erbij :?

Sponsor geld is gelijk gebleven dus daar mis ik niet zoveel aan gelukkig :)

Zal voornamelijk komen doordat ik geegradeerd ben denk ik ?? Of ligt het aan het niveau van je spelers ??

edit: nieuwe loon totaal: 18744, oude loon totaal: 18015

[ Voor 9% gewijzigd door lameeuw op 24-05-2005 12:39 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ja bij mij ook mooie loonkosten voor de VI, nu van 22 k naar 34 k gegaan, Ben ens benieuwd wa da volgend seizoen dan gaat geven met die bovennatuurlijke spelers , zal wel tegen de 50 - 60 k aanzitten dan.
Zo rap mogelijk naar V promorveren dus, alhoewel ik dit pas vanplan was na volgend seizoen :s

Eerst stadiumkosten naar 30 k en nu ook nog ens loon + 50 % :s .

Maja we overleven het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Loon met 300 pleuro omlaag... veel spelers verkocht aan het einde van het seizoen en nu eigenlijk pas leuke trainees, die de komnede maanden omhoog gaan schieten. Ook een aantal oude yp, die wel eens een wedstrijdje mee mochten spelen i.v.m. blessures ontslagen, dus minder spelers in de selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omlaag? nou euh bij was vorig jaar 35k per week loon en nu 50-55k ongeveer. valt nog mee, maar toch. in combinatie met een NIET renderende jeugd opleiding toch dure geintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, Ja die jeugd da komt wel in orde, voor ge het weet zit ge hier te pronken met enne uitstekende pm met goed passen en goed verdedigen , gewoon afwachten en hopen !!!
Voor de rest gewoon blijven trainen, en proberen te promoveren, of behoud verzekeren :-)

Ik ga nu nog een week of 2 - 3 sparen voor nog enne uitstekende spits bij te kopen, want tis nodig, 2 ploegen trainen al heel lang verdedigen in mijn reeks, en andere ploeg heeft keeper van bijna 60000 tsi :s Meer als mijn ganse ploeg samen :)

Maja, waarschijnlijk dit seizoen weer 2de of 3de worden, en volgend seizoen voor de titel gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik koop geen mensen denk ik op uitstekend. wellicht een winger met goed pm erbij(anders wordt eth wel erg duur) maar geen spits of def. dan ga ik minimaal voor formidabel. de mids produceer ik zelf dus die hoeven niet. en mijn hoog goed keeper kan ook nog seizoenen mee.

ik zit te denken om door te sparen(dmv trainen) tot ik in 1x 2 uitmuntende spitsen kan kopen. zal niet zo heel lang meer duren. vraag is alleen of mijn nieuwe trainees het kunnen opvangen.

ach ik maak toch 0,0 kans op kampioen, maar ik wil niet degraderen. dus moet ik er nog even goed over nadenken.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.