Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.228 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 16:14
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 01:06:
[...]

Ja, je betaalt echt rond de 250k. Ik heb er een half seizoen achteraan gezeten, zonder resultaat (er is vast wel een wiseass die dan zegt dat het goedkoper kan, nou tip ze maar is dan :P ). Omdat ik moest sparen voor stadionuitbreiding heb ik uiteindelijk maar gekozen voor een clown. Ook daar zijn de meningen nogal over verdeeld, maar ik meen dat TheKeeper het al eens heeft toegelicht (staat als het goed is ergens in OP). Na mijn eerste 2 verkopen, wonderbaarlijk/wereldklasse pm, over 1.5seizoen kopen we een 'toekomstig coach' goed leiderschap en uitstekend verdediger :) (stel dat hij daalt, dan wil ik niet direct op redelijk zitten, het wordt gewoon een basis11-speler namelijk).
Ik heb zonet dan toch mn aankoop kunnen doen:

Rafael Vázques [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 780, 32 jaar, matig in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider [Snel]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig

Voor 180k, vond ik uiteindelijk geen gekke prijs. Deze knakker mag een seizoen in mn A-team spelen en dan krijgt ie een contract als coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ben ik nou daadwerkelijk compleet van de wereld vanavond of heb je nou veel te veel betaald voor die speler?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus eergisteren van een geblesseerde speler mijn coach gemaakt. Nu blijft zijn TSI op het niveau van bij zijn blessure. Ik heb het al elders gevraagd, maar weet iemand of dit effect zal hebben op zijn prestaties als speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Vanwege je goede prestaties dit seizoen krijg je een wildcard voor de Battle of VII. Dit knock-out-friendly-toernooi begint halverwege volgend seizoen.

Wordt nu lid van de federatie "Battle of the VIII", en schrijf je in op de website: http://home.drozer.com:80...?db=WikiAsp&o=Schrijfjein
Vond ik in mijn gastenboek...best een leuk initiatief/alternatief voor de GOT cup...in de GOT cup zitten te sterke tegenstanders IMHO... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 07:04:
Ik heb dus eergisteren van een geblesseerde speler mijn coach gemaakt. Nu blijft zijn TSI op het niveau van bij zijn blessure. Ik heb het al elders gevraagd, maar weet iemand of dit effect zal hebben op zijn prestaties als speler?
En in stats is hij gelijk gebleven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 01:49:
Ben ik nou daadwerkelijk compleet van de wereld vanavond of heb je nou veel te veel betaald voor die speler?
Ben ik het volledig mee eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Dizzie

Potverdikke, hoe heb je 'm dat gelapt? Nou is het ook wel een oude knakker natuurlijk. Ik zocht in de 28/30 categorie, maargoed ah ik zie het al ik zocht trouwens ook nog eens naar goed leiderschap (jij hebt nu redelijk), dat verklaart het prijsverschil. Ik dacht al B)

@ The Dolf + Kilverdo

Hoezo te duur? Jullie hebben wel door dat het om een toekomstig coach gaat toch? Dat haal je er echt wel uit door niet een externe coach met die capaciteiten aan te trekken, maar hem op een cursus te sturen :) Zulke spelers krijg je echt niet veel goedkoper hoor :? (hoogstens nog ouder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 16:14
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:42:
@ Dizzie

Potverdikke, hoe heb je 'm dat gelapt? Nou is het ook wel een oude knakker natuurlijk. Ik zocht in de 28/30 categorie, maargoed ah ik zie het al ik zocht trouwens ook nog eens naar goed leiderschap (jij hebt nu redelijk), dat verklaart het prijsverschil. Ik dacht al B)
Tsja kennelijk waren er om 1 uur vannacht niet heel veel mensen meer online :)

@de rest: wel gezien dat het gaat om een toekomstig coach ? Daar zit de prijs m in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenvdS
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09-2021
Misschien is `t al eens voorgekomen, maar met de search vond ik `t niet, en 32000 posts doorlezen red ik niet voor morgenavond!
Ik heb eindelijk een team toegewezen gekregen, wat ik destijds patrickzonderrijbewijs genoemd heb. Over die naam kun je twisten, maar daar gaat `t niet om. Als ik inlog, en ik klik op mijn teamnaam, en dan op wedstrijden, dan hoor ik toch de toekomstige wedstrijden te zien en orders te kunnen geven? Ik zie slechts 3 wedstrijden uit het verleden, vanzelfsprekend zonder mijn team ertussen.

Bovenin staat het volgende: Hattrick » sjembekken » Wedstrijden

het is dus net alsof ik naar het team Sjembekken aan het kijken ben, maar die naam zegt me niets.

kan het zijn dat er een nieuw seizoen van start gaat maar dat dat nog even duurt waardoor de wedstrijden niet verschijnen? Of zie ik gewoon iets ongelooflijk over het hoofd?

Competitie: X.768 (95827)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel updates moeten nog komen, waarschijnlijk klopt alles vanaf aankomende maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Er staan nog geen wedstrijden in. Je zou voor vanavond een friendly kunnen regelen. Dat heb je als je precies tussen de seizoenen in begint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenvdS
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09-2021
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:42:
Veel updates moeten nog komen, waarschijnlijk klopt alles vanaf aankomende maandag.
Pewwy schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:43:
Er staan nog geen wedstrijden in. Je zou voor vanavond een friendly kunnen regelen. Dat heb je als je precies tussen de seizoenen in begint ;)
ok, dan wacht ik geduldig af tot maandag. mijn team werd 13 mei geaktiveerd, dus ik had het niet achter achterstallige updates gezocht. idd dan maar vriendschappelijk oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik loop altijd standaard een beetje achter:

* ham doet het niet of ligt dat aan mij?
* waar zie je deze nieuwe meldingen van als je spelers koopt etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:59:

* ham doet het niet of ligt dat aan mij?
-ham werkt hier perfect
-in je league...onder de persberichten

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:59:

Onder de competitie stand, maar ik vind het erg onzinnig, zijn ook allemaal dezelfde B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, eindelijk heb ik dan een middenvelder kunnen vinden die in de toekomst ook nog coach kan worden. Voor 100 K, is dat toch niet zo'n gek "prijsje" dacht ik.

Peter Magnusson (17645159)
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 080
Loon: 816 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Doesburg
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit

Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe het in holland zit, of bij de rest in belgie, maar ik heb voor de beker een andere tegenstander dan voorspeld werd op statristix.be en op rembrandt. Ik moet wel tegen een team dat waar ik tegen moet gedegradeerd was , dus mischien dat rembrandt en statristix alleen met positie van tegenstander heeft rekening genomen, en niet met de team ID.

Just to let you know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:37:
Ik weet niet hoe het in holland zit, of bij de rest in belgie, maar ik heb voor de beker een andere tegenstander dan voorspeld werd op statristix.be en op rembrandt. Ik moet wel tegen een team dat gedegradeerd was , dus mischien dat rembrandt en statristix alleen met positie van tegenstander heeft rekening genomen, en niet met de team ID.

Just to let you know :)
Sorry voor fouten in zinsbouw.
Mischien dat team ondertussen van eigenaar verandert is ofzo, zijn er meer mensen met andere tegenstander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:15:
Hehe, eindelijk heb ik dan een middenvelder kunnen vinden die in de toekomst ook nog coach kan worden. Voor 100 K, is dat toch niet zo'n gek "prijsje" dacht ik.

Peter Magnusson (17645159)
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 080
Loon: 816 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Doesburg
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit

Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
100k is de gebruikelijke prijs voor zo'n speler. en waarom je hem in 'de toekomst' coach wilt maken... ? iedereen is een beetje gefixeerd op dat spelers kopen en coach maken. hij moet dan minstens goed ervaring hebben en dat duurt nog ruim 3/4 seizoenen... maargoed wat jij wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:02:
[...]

Onder de competitie stand, maar ik vind het erg onzinnig, zijn ook allemaal dezelfde B)
aah ja ik zie ze... nou deze kan weer in het rijtje onzinnige(en ook helemaal niet leuke) toevoegingen van HT. de teller staat a op 10 ofzo? gaat lekker... ik weet nog wel een goeie toevoeging: de plaatst die je inneemt in de compo (bv 6) achter je teamnaam! JA! weer zo'n goeie...

zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:05:
[...]

aah ja ik zie ze... nou deze kan weer in het rijtje onzinnige(en ook helemaal niet leuke) toevoegingen van HT. de teller staat a op 10 ofzo? gaat lekker... ik weet nog wel een goeie toevoeging: de plaatst die je inneemt in de compo (bv 6) achter je teamnaam! JA! weer zo'n goeie...

zucht
Het enigste wat ik (echt) mis is het zoeken op leiderschap bij transfers voor jawel, toekomstig coach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Dat is nou nog net iets waar ze af moeten blijven. Laten ze dat beetje voordeel nog geven aan de iets actievere mensen. Anders kan elke noob er zo met die spelers van door gaan. We missen nog net de autobied-bot, maar anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat zou idd handig zijn. of dat de TL eens EXP gaat meetellen met transfers. of hoogstbehaalde * of bijstats die soms volledig wegvallen. er is genoeg te doen qua updates, maar ze gaan puur voor grafische en 'statistische' updates waar echt geen levend wezen iets aan heeft.

maarja heb ik vaker gezegd, ik zal niet in herhaling vallen dan worden sommige mensen boos(toch keeper? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:02:
[...]

100k is de gebruikelijke prijs voor zo'n speler. en waarom je hem in 'de toekomst' coach wilt maken... ? iedereen is een beetje gefixeerd op dat spelers kopen en coach maken. hij moet dan minstens goed ervaring hebben en dat duurt nog ruim 3/4 seizoenen... maargoed wat jij wilt :)
Ach hij gaat nog wel zeker 8 seizoenen mee, en aangezien ik zijn ervaring op dit moment voor een 23 jarige speler nou niet bepaald uhhm slecht vind ;) zal die best wel eens een prima coach kunnen worden voor weinig geld.... maar ga natuurlijk niet 8 seizoenen wachten op een nieuwe coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:41:
[...]

Ach hij gaat nog wel zeker 8 seizoenen mee, en aangezien ik zijn ervaring op dit moment voor een 23 jarige speler nou niet bepaald uhhm slecht vind ;) zal die best wel eens een prima coach kunnen worden voor weinig geld.... maar ga natuurlijk niet 8 seizoenen wachten op een nieuwe coach.
8 seizoenen O-) Dan heb jij een verkeerde doelstelling voor ogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Ik zie de laatste tijd veel teams met zo'n vlaggetjesplaatje, waarin staat in welke landen ze gespeeld hebben. Ik neem aan dat dit een automagisch gegenereerd dingetje is, maar weet iemand hoe/wat/waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nergunsman schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:05:
Ik zie de laatste tijd veel teams met zo'n vlaggetjesplaatje, waarin staat in welke landen ze gespeeld hebben. Ik neem aan dat dit een automagisch gegenereerd dingetje is, maar weet iemand hoe/wat/waar?
Moet je even naar die federatie toegaan, zo uit mijn hoofd meen ik Flag Chasers Community oid.

Daar even je teamnaam + id in een topic geven (wijst zich vanzelf) en dan krijg je binnen een dag of wat een code toegestuurd waarmee je dat leuke overzichtje kan maken of opvragen mss wel. Dat kan je anders wel even nalezen op hun site, dan spreekt het verder vanzelf wel.

http://www.flagchasers.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooralsnog is finale van de GoT cup nogal ... saai... :Z

0-0 na 40 minuten en pas 1 kans en een gele kaart geweest...
Misschien brengt de tweede helft meer spectakel.

Op het moment van schrijven wordt het 1-0 :)

Edit2
't Is al 4-0! :?
1 keer in de 40e en volgens mij 3 keer in de 43e minuut :P

Edit3
En 5-0 uit een strafschop... het wordt een slachtpartij })

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:01
@ wubmastert

Nu is het leuk geweest. Had nog een beetje gehoopt op een spannende finale. Toch niet per ongeluk je A Team opgesteld he :)

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
ahhh, 10 dagen in de heerlijke Griekse zon doen een mens veel goed. Maar helaas, ik ben weer terug in Nederland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat doe je expres van daag toch ?? Alis het maar om de vorm van je basisspelers hoog te houden (krijgen)

[ Voor 51% gewijzigd door Pewwy op 18-05-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker, vandaag friendly in Marokko (vlaggetje ;) ) en gewonnen met 0-6. Mooie wedstrijd met meteen n goal voor m'n nieuwe IM die al 5* haalde in redelijke vorm, daarnaast ook nog een nieuw sterrecord van 44,5* dus ondanks de tussenweek toch nog wat leuks vandaag. ;)

Volgende week tegen n kampioen van n IX, dat zou in principe geen probleem mogen zijn dacht ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 11-09 10:34

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Hey, tijd geleden dat ik hier gepost he in dit topic! Na (ik gok) en half jaar of misschien zelfs een jaar niet meer actief bezig geweest te zijn met hattrick, heb ik afgelopen maandag een nieuw team gekregen. namelijk NMNH (212349). (mijn vorige heette the zooropeans overigens). Met frisse moed heb ik ook meteen suporterschap aangevraagd (Dat was me de vorige keer wel bevallen). Nu heb ik ff een vraagje. Mijn stadion is 12000 plaatsen groot. Als ik em door een arenasizer gooi in bijv hattrick organiser of op databased.at/hattrick, dan zegt deze dat ik mijn stadion moet verkleinen, Maar dat lijkt me zonde van het geld. Nu heb ik alleen geen vip plaatsen in mijn stadion, krijg ik dan wel sponsoren? of dat ook niet?

Dat ben ik allemaal een beetje kwijt van de vorige keer namelijk ;)

Ik denk dat ik mijn stadion als volgt ga verbouwen (berekend met een arenacalculator, dus de verhoudingen zijn goed neem ik aan):
typecurrent arenadesired stadium size
Terraces8000-428
Basic Seating3000+ 12
Seats under Roof1000 + 104
Seats in VIP-Boxes0+ 312
Total:1200012000

is dat handig zo?

edit:

Begon je "vroeger" niet met een stadion van 7000 plaatsen groot?

[ Voor 7% gewijzigd door Yukkie op 18-05-2005 19:09 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Yukkie schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:00:
Hey, tijd geleden dat ik hier gepost he in dit topic! Na (ik gok) en half jaar of misschien zelfs een jaar niet meer actief bezig geweest te zijn met hattrick, heb ik afgelopen maandag een nieuw team gekregen. namelijk NMNH (212349). (mijn vorige heette the zooropeans overigens). Met frisse moed heb ik ook meteen suporterschap aangevraagd (Dat was me de vorige keer wel bevallen). Nu heb ik ff een vraagje. Mijn stadion is 12000 plaatsen groot. Als ik em door een arenasizer gooi in bijv hattrick organiser of op databased.at/hattrick, dan zegt deze dat ik mijn stadion moet verkleinen, Maar dat lijkt me zonde van het geld. Nu heb ik alleen geen vip plaatsen in mijn stadion, krijg ik dan wel sponsoren? of dat ook niet?

Dat ben ik allemaal een beetje kwijt van de vorige keer namelijk ;)

Ik denk dat ik mijn stadion als volgt ga verbouwen (berekend met een arenacalculator, dus de verhoudingen zijn goed neem ik aan):
typecurrent arenadesired stadium size
Terraces8000-428
Basic Seating3000+ 12
Seats under Roof1000 + 104
Seats in VIP-Boxes0+ 312
Total:1200012000

is dat handig zo?

edit:

Begon je "vroeger" niet met een stadion van 7000 plaatsen groot?
Ik zou alleen die -400 niet doen. Volgend seizoen verdubbelen de kosten als je die er weer bij wilt hebben.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik zou je stadion lekker zo laten. Pas als het er te druk wordt, en dat duurt nog wel een tijdje, lijkt een verbouwing me op zijn plaats. Dan maar geen VIP-boxen. Sponsoring krijg je sowieso wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Pewwy schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:27:
Ik zou je stadion lekker zo laten. Pas als het er te druk wordt, en dat duurt nog wel een tijdje, lijkt een verbouwing me op zijn plaats. Dan maar geen VIP-boxen. Sponsoring krijg je sowieso wel ;)
Dat wil ik dus zeker weten ofdat ik die VIP plaatsen nodig heb voor sponsors of niet. anders vind ik de suggestie van je boven buurman ook wel goed, alleen de bepaalde plaatsen te plussen en die -400 er niet vanaf te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:41:
[...]

8? bahahah! :P denk je nog 8 seizoenen in de IX te zitten ofzo? 23 jaar en slecht ervaring is nou niet echt bepaald hoog. mijn 20 jarige speler zit al tegen zwak aan. maargoed. lekkerre coach verder :)

[edit] bekeropbrengsten qua kaartverkoop gaat dat 2/3 - 1/3 of 50/50 ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een team gekregen:

Als ik de investering in de jeugd gelijk verhoog naar 20k gaat het niveau dan sneller omhoog dan wanneer ik 5k investeer. Of kan ik beter eerst 5k investeren -> niveau stijgt en dan de investering mee laten groeien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Yukkie schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:29:
[...]

Dat wil ik dus zeker weten ofdat ik die VIP plaatsen nodig heb voor sponsors of niet. anders vind ik de suggestie van je boven buurman ook wel goed, alleen de bepaalde plaatsen te plussen en die -400 er niet vanaf te halen.
Volgend seizoen betaal je maar 10000 Euro verbouwingskosten, daar zou ik dan toch op wachten, want met zo'n kleine uitbreiding hou je daar denk ik geld aan over in vergelijking met dit seizoen. (Rekenen mag je zelf doen ;)) Tsja, en over die sponsoring, misschien wordt het wel iets meer door VIP plaatsen (geen idee eigenlijk), maar veel zal het niet schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:40:
Vooralsnog is finale van de GoT cup nogal ... saai... :Z
Je hebt er in ieder geval voor het publiek iets leuks van gemaakt :)

Ik had zondag p/d duel dus bij mij gewone trainee's - 1 en ook nog eens fucked up TS. Het kan verkeren. Gefeliciteerd met de GoT cup in ieder geval _/-\o_

Vraagje:
Ik zoek een speler die op de vleugel minimaal 4.5 tot 5 sterren haalt als ie towards middle speelt. Mijn wereldklasse mid + matig passen haalt 'maar' 4 en mijn briljant mid met matig passen haalt ook 'maar' 4. Ze hebben allebei geen vleugelspel (slecht/zwak). Iemand hier die met een speler towards middle speelt die zoveel sterren haalt? En aan welke stats moet ik dan denken (ik zoek dus een jonge knaap en geen ouwe bok met wereldklasse ervaring ofzo ;) )

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:43:
[...]

8? bahahah! :P denk je nog 8 seizoenen in de IX te zitten ofzo? 23 jaar en slecht ervaring is nou niet echt bepaald hoog. mijn 20 jarige speler zit al tegen zwak aan. maargoed. lekkerre coach verder :)

[edit] bekeropbrengsten qua kaartverkoop gaat dat 2/3 - 1/3 of 50/50 ?
2/3 - 1/3. En dan 2/3 uiteraard voor de thuisploeg. Iets beter zoeken H3!N!!! 'over hattrick' -> 'regels' -> 23. beker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm ik moet tegen een ploeg uit de Vi (zelf ben ik VII) dus ben benieuwd wat het gaat worden :)
Eerste bekerwedstrijd kan je gewoon je A team opstellen natuurlijk, dus we zullen zien! (speel gelukkig wel thuis dat scheelt weer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik net blij met mijn super middenvelder van 100 K toekomstig coach ;). Zie ik net dat mijn tegenstander in de beker 2 middenvelders van 4* heeft gekocht voor een in mijn ogen goddelijk bedrag :P. M'n tegenstander speelt 5-3-2 met een niet al te beste aanval een een super verdediging, maar moet zeggen dat nu mij de moed wel in de schoenen begint te zinken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:51:
Ben ik net blij met mijn super middenvelder van 100 K toekomstig coach ;). Zie ik net dat mijn tegenstander in de beker 2 middenvelders van 4* heeft gekocht voor een in mijn ogen goddelijk bedrag :P. M'n tegenstander speelt 5-3-2 met een niet al te beste aanval een een super verdediging, maar moet zeggen dat nu mij de moed wel in de schoenen begint te zinken....
edit, ohja gelukkig speel ik thuis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-6 verloren? ohh dan kan ik met opgeheven hoofd rondlopen. ik verloor met 7-0 :P

@sandstorm. waarom opzoeken als jij dat voor me doet? :P nee ik wist niet waar het stond vandaar. dacht al wel 2/3-1/3 maareuh thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ yukkie: stadion lekker zo laten, je hebt de VIP plaatsen ook niet nodig voor de sponsoren voor zover ik weet

@ Maniaci: als je het financieel aankan, 20k, maar dat vind ik voor startende ploegen vaak nogal een investering. Zorg eerst dat je je financiën op orde hebt! Er zijn heel wat startende teams failliet gegaan door slecht financieel beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ookal stond het al in jullie gastenboeken:

Mils: onwijs bedankt voor het organiseren van de GoT cup, een zeer geslaagde editie volgens mij (Brainpower ook bedankt voor het integreren van de cup op gottrick natuurlijk :))

Wubmaster: feli met de titel! dat je de beker maar elke week netjes oppoetst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:56:
Wubmaster: feli met de titel! dat je de beker maar elke week netjes oppoetst :P
hij heeft er niet voor niets zakdoekjes bij gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

witte zeker :)

ik had vanmiddag(met a-team) een 'goed' middenveld terwijl mijn ts op woedend stond en de vorm van 2 mids slechts matig was. heb nog hoop voor komend seizoen dus :) speelde wel thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Trainies beginnen eindelijk A-team waardig te presteren.
Vraagje tussendoor: De TS had toch alleen invloed op het middenveld?

Beker volgende week stelt weer niks voor. Met mijn B-team en alle spelers op de verkeerde plek al PIC'end mag zelfs geen probleem zijn.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Oh ja....bijna vergeten: Mooi werk Wubmaster! Gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge mn eerste wedstrijd verloren, had perongelijk een verdediger als aanvaller opgesteld |:( .

Speel volgende bekerwedstrijd tegen een team uit de VI, dus het bekeravontuur zal ook wel snel voorbij zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:39

Ottooo

Vuurvlieg

Cool, ik heb een nieuw sterrenrecord gehaald in een oefenpotje (34,5) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als het zo blijft heb ik in de eerste ronde van de beker een walkover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk! Timberteam is er helemaal klaar voor. Na de aankoop van een wereldklasse vleugelspeler, bovennatuurlijk middenvelder en reusachtig spits gaan we vol voor promotie naar IV. Als dat niet lukt nu..... :)

* ontkent even in z´n nopjes te zijn ;) :P

(en heb nog ruim 2M op m´n rekening over!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

Op GoTtrick vinden jullie de toto van afgelopen seizoen onder het kopje Historie.

Daar kun je de poules en de finales bekijken alsmede de statistieken voor het afgelopen seizoen.

Mocht je nog ideeen hebben, bijvoorbeeld meer statistieken, meldt dit dan even aan me :)

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Heb mijn stadion nogmaals bekeken en misschien dat ik toch nog ga upgraden, maar dan niet teveel plaatsen. Ik speel dit seizoen in de VII en ga daar waarschijnlijk redelijk met de top meedraaien (geen promotie denk ik, al hoop ik het wel natuurlijk! :P ), ik heb nu een fanclub van 902 leden en een stadion van 15001 plaatsen. De arenasizer geeft aan dat ik uitgaande van een bad run het beste voor 18004 plaatsen kan gaan en een average run 22550 plaatsen (alleen kost die laatste me 375k, dat zou betekenen dat ik 293k in de min kom te staan!).
Volgende week speel ik mijn bekerwedstrijd wel thuis, dus zijn weer inkomsten...misschien redelijk uitverkocht huis dus weer 100k inkomsten en begin van het seizoen popt er een verdediger naar formidabel verdedigen en die gaat er dan uit (is 20)...wat denk jullie? risico nemen en voor de average run gaan? of....nou ja wat denken jullie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Te koop

Oliver Ensink, 22 jaar.
Buitenaards scoren, matig passen..

Openingsbod 6 miljoen. Maar, mocht je interesse hebben, dan moet je mij even pm en. Voor zondag is hij te koop vanaf 4,5 miljoen...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik pm je wel als ik ooit zoveel bij elkaar weet te sprokkelen ;)
Ik krijg mijn bijna 20-jarige formidabele verdediger niet eens weg voor 625000 :( Dan maar doortrainen dit seizoen. Ik ga het tegen al die middenveldtrainers afleggen denk ik, dus ik ga maar proberen elke wedstrijd 5-4-1 of 5-3-2 op de counter te spelen. Kijken of ik nog een beetje kans maak met lame-ass voetbal 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ HvP: schitterende speler hoor!! :)

voor 4,5M zou ik hem kunnen kopen, maar dan wordt m´n salarispost voor een V ploegje toch wel erg hoog. Kan je hem niet een seizoentje voor me vasthouden? ;)

wat ga je er trouwens voor terugkopen? neem aan dat je weer richting IV terug wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-CKY2K- schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:38:
Heb mijn stadion nogmaals bekeken en misschien dat ik toch nog ga upgraden, maar dan niet teveel plaatsen. Ik speel dit seizoen in de VII en ga daar waarschijnlijk redelijk met de top meedraaien (geen promotie denk ik, al hoop ik het wel natuurlijk! :P ), ik heb nu een fanclub van 902 leden en een stadion van 15001 plaatsen. De arenasizer geeft aan dat ik uitgaande van een bad run het beste voor 18004 plaatsen kan gaan en een average run 22550 plaatsen (alleen kost die laatste me 375k, dat zou betekenen dat ik 293k in de min kom te staan!).
Volgende week speel ik mijn bekerwedstrijd wel thuis, dus zijn weer inkomsten...misschien redelijk uitverkocht huis dus weer 100k inkomsten en begin van het seizoen popt er een verdediger naar formidabel verdedigen en die gaat er dan uit (is 20)...wat denk jullie? risico nemen en voor de average run gaan? of....nou ja wat denken jullie? :P
Hmm zat net nog even te kijken, misschien is het handig voor mij om er gewoon tussenin te gaan zitten met 20000 zitplaatsen...bij 500k in de min krijg je pas problemen toch? :P
En 20k moet wel even voldoen denk ik...toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb mijn 25000 nog niet vol gekregen. Hoop dat uiteraard wel te gaan halen dit seizoen, maar zover ben ik nog niet ;) Overigens heb ik nog net geen 900 supporters.

Volgens mij verkoop je niet zo gek veel kaarten in je eerste bekerwedstrijd (is geloof ik net na de reset)

[ Voor 43% gewijzigd door Pewwy op 19-05-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
stadion zou ook pas klaar zijn na die eerste bekerwedstrijd...was meer om aan te geven dat ik daar wel inkomsten van krijg (meer dan van een oefenwedstrijdje)...heb de opdracht inmiddels gegeven, sta nu 170k rood, dus valt mee, hoop dat ik eerste wedstrijd wel thuis speel alleen en een ronde verder kom in de beker :P
Stadion wordt nu 20k plaatsen...bedankt voor de hulp mensen! :P

LOL:
Het besluit van FC Oud-Beijerland om het stadion aan te passen aan de eisen van de tijd, vond veel weerklank bij de fans. "Eindelijk!" was een uitroep die kon worden opgetekend. "Hier wordt de concurrentie stinkend jaloers van."
Vind ze best grappig die nieuwsberichten...

[ Voor 28% gewijzigd door -TheNose- op 19-05-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
[Censuur] ik heb weer een [Censuur] tegenstander in de beker!!

Het is wel één die nu in de zelfde divisie zit als mij maar hij heeft zwaar goede stats en ik niet dus en hij speelt thuis!

Ik wou nog wel graag de 2de ronde halen maar dat word nu wederom lastig :'( Waarom waarom? Rust er een vloek op mijn bekerwedstrijden?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwsberichten zijn idd best grappig.

Na nauwgezette bestudering van videobeelden en scoutingrapporten heeft Doesburg tot de aankoop van deze nieuwe speler besloten, werd vernomen van iemand die nauw betrokken is bij de club. Diezelfde persoon bezweert de fans dat, hoewel er geen testwedstrijden zijn geweest, de nieuwe aankoop beslist een investering op niveau is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:44:
Die nieuwsberichten zijn idd best grappig.

Na nauwgezette bestudering van videobeelden en scoutingrapporten heeft Doesburg tot de aankoop van deze nieuwe speler besloten, werd vernomen van iemand die nauw betrokken is bij de club. Diezelfde persoon bezweert de fans dat, hoewel er geen testwedstrijden zijn geweest, de nieuwe aankoop beslist een investering op niveau is.
hehehe, en dan heb je eigenlijk gewoon een kat in de zak gekocht ;) een speler die binnen notime z'n vorm compleet kwijt is en voor 9 weken geblesseerd raakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
idd, altijd testwedstrijden laten spelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Over mijn spitsje...

Ik speel dit jaar weer in de V.e divisie, maar ik zie dit jaar als een tussenjaar. En dan is het toch wel zonde om hem vast te houden, aangezien hij niet voor een appel en een ei komt. Hij is echt goed, en ben echt trots op hem. Standaard 7* in redelijke vorm, dus is mooi.

Met het geld ga ik stadion uitbreiden, nieuwe spits halen en sparen..

Vandaar dus ook dat voor zondag een lager bod ook welkom is. Maandag worden de prijzen verdubbeld van het stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
hoedjevanpapier schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:06:
Over mijn spitsje...

Ik speel dit jaar weer in de V.e divisie, maar ik zie dit jaar als een tussenjaar. En dan is het toch wel zonde om hem vast te houden, aangezien hij niet voor een appel en een ei komt. Hij is echt goed, en ben echt trots op hem. Standaard 7* in redelijke vorm, dus is mooi.

Vandaar dus ook dat voor zondag een lager bod ook welkom is. Maandag worden de prijzen verdubbeld van het stadion.
Ik heb al moeite om 200k bij elkaar te krijgen, dus kan echt geen bod op zo'n speler uitbrengen! Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
hoedjevanpapier schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:06:
Over mijn spitsje...

Ach joh, mijn hoog wonderbaarlijke spits haalt 7.5* 8) 8)
..
..
..
Ok... met een weather event :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Tsja...had je dus een spits met normaal 7,5 sterren gehad dan had je nu wel de GoT cup gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL

toch denk ik dat je beter 1 week kunt wachten met de verkoop, dan zijn de prijzen weer gestegen zodat je spits een stuk meer oplevert. Waarschijnlijk is die extra marge die je bovenop je spits krijgt in vergelijking met nu, ook wel dekkend zijn voor de toegenomen stadionkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
hoedjevanpapier schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:38:
Tsja...had je dus een spits met normaal 7,5 sterren gehad dan had je nu wel de GoT cup gewonnen ;)
Goed punt :p

/edit

@Transferlijst: Ik begrijp er helemaal niks meer van. Afgelopen vrijdag was mijn 17-jarige talent naar uitstekend scoren gegaan (redelijk passen). Ik kijk dan altijd even op de transfervergelijking. Gaan die gasten er uit voor tussen de 1.1 en 1.4 miljoen. Ik denk, niet geschoten altijd mis. Rakker gaat voor 1.2M de lijst op. Heb ik hem gisteren verkocht voor 1.275 miljoen 8)7

Het punt waar ik naartoe wil. :) Vandaag heb ik een uitmuntend scoren, matig passen, 1 jaartje ouder, voor 1.457 miljoen gehaald. En dat level zou mijn oude trainee pas rond eind volgend seizoen bereiken (grof gerekend) als hij dus ook al 18 is. Dus de manager die mijn 17 jarige talent gekocht heeft maakt volgend seizoen met mijn trainee 2 ton winst over een heel seizoen gerekend... Da klop toch nie?

[ Voor 66% gewijzigd door Sandyman538 op 19-05-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt inderdaad ook niet, daarom haal ik tegenwoordig geen 17 jarige trainees meer, maar 18 jarige formidabel kereltjes. Is het rendement vele malen groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Hebben jullie ook zo veel buitenlanders in je team? Ik heb maar 1 Nederlander (die ik nog wil verkopen ook).

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

zo, ik heb even een logo geklust:
Afbeeldingslocatie: http://hosting.hattrick.org/Useruploads/LogoTeam212349.JPG

Voorlopig wel mooi genoeg. Ben nog niet helemaal tevreden, als ik zie dat andere hele mooie fancy schilden hebben met vette licht-inval effecten enzo :P stille hint ;)

(NMNH staat voor nooitmeernaarhuis btw, zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
The Dolf schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:45:
Hebben jullie ook zo veel buitenlanders in je team? Ik heb maar 1 Nederlander (die ik nog wil verkopen ook).
0 buitenlanders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:45:
idem 1 nederlander(keeper) verder iets van 20 nationaliteiten. maar bij mij is dat salaris nog niet zo hoog dus die 20% boeit me niks. later zal het wel gaan boeien denk ik 20% bovenop 50k per week ofzo scheelt toch wel per seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Alleen maar nederlanders in je team is wel leuk natuurlijk, maar dat was toen ook de opzet toch hoedje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Jaja, opzet was ook geen buitenlanders in team. Is weer eens wat anders. Aanschaf is iets hoger, maar op lange termijn pak je hier zeker winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Bij mij is 50% Nederlander van de 26. Met daarnaast nog 2 reserve Nederlanders :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:09:
stadion zou ook pas klaar zijn na die eerste bekerwedstrijd...was meer om aan te geven dat ik daar wel inkomsten van krijg (meer dan van een oefenwedstrijdje)...heb de opdracht inmiddels gegeven, sta nu 170k rood, dus valt mee, hoop dat ik eerste wedstrijd wel thuis speel alleen en een ronde verder kom in de beker :P
Stadion wordt nu 20k plaatsen...bedankt voor de hulp mensen! :P
Zit ook nog te twijfelen of ik wel of niet ga uitbreiden. Ik wil eigenlijk nog 5000 plaatsen erbij zodat ik mijn stadion straks met iedere keer kleine uitbreidingen een beetje bij kan houden voor een "good run". Dat is wel een voordeel van de nieuwe prijzen, dat je eerder kleine uitbreidingen aan je stadion kan doen.

Maar ik wacht (als ik toch ga uitbreiden) in ieder geval nog tot na de economische update, scheelt toch een hoop rente :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 19-05-2005 21:03 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Quintus schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:48:
Bij mij is 50% Nederlander van de 26. Met daarnaast nog 2 reserve Nederlanders :D
Dikke tering. Wat moet je nou weer met 26 spelers???? Ik bedoel, er zijn mensen die een a en een b-team hebben (naar mijn inziens al onzinnig), maar jij hebt zeg maar een a een b en een half c team, alsjeblieft man. Wel eens aan salaris gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Sandyman538 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:04:
[...]

Dikke tering. Wat moet je nou weer met 26 spelers???? Ik bedoel, er zijn mensen die een a en een b-team hebben (naar mijn inziens al onzinnig), maar jij hebt zeg maar een a een b en een half c team, alsjeblieft man. Wel eens aan salaris gedacht?
Normaliter zit ik om de 22 spelers, alleen door leuke pulls en spelers die nog wegmoeten heb ik er nu 26. Ik wacht alleen tot de trasfermarkt weer wat aantrekt na alle stadionupdates.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
hmmm volgens ham hebben mijn trainees maar een halve week conditietraining nodig om een lvl te stijgen...en er stegen er wel....jawel 2! :( Is dit gewoon geluk hebben als er 1 stijgt of zo? Beetje triest dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 06:06:
hmmm volgens ham hebben mijn trainees maar een halve week conditietraining nodig om een lvl te stijgen...en er stegen er wel....jawel 2! :( Is dit gewoon geluk hebben als er 1 stijgt of zo? Beetje triest dit...
Misschien heb je volgende week meer geluk. Bij mij stegen er 13.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om 6:00 is de training nog niet compleet. probeer het vanavond nog eens. zul je zien dat er meer zijn gestegen :)

conditie +14
vorm +3/-8

ik weet niet of ik het volgende week nog een keer doe. het gaat maar om 3 spelers(mijn 3 a-team mids zijn nu uitstekend) en de vorm daalt wel erg hard. bovendien zijn het 3 b-team spelers en verkoop ik mijn a-mids waarschijnlijk toch niet. trainees hebben nu redelijk, matig matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook 2 belangrijke B kern midd niet gestegen in conditie, ik zal nu volgende week ook zeker conditie trainen, omdat ik vanaf ronde 2 in de Beker altijd met mijn B ploeg trainees wil spelen. Zodat ze geen training verliezen.

Ik heb sinds een tijdje ook 10 woordvoerders, maakt toch groot verschil uit tov van 5, krijg pak meer supporters bij, en na gelijkspel, verlies , verlies, de mood van supporters nog altijd tevreden, en van sponsors dansend in de straten :) Een echte aanrader, die 10 woordvoerders.

Ik heb sinds week 11 van het seizoen overgaan van 5 naar 10 woordvoerders, en sponsorgeld steeg ook direct +- 5 k toen. Ik hoop dat ik nu dit seizoen ook meer supporters in stadium kan krijgen, want vorig seizoen regelmatig uitmatch verloren waardoor ik thuis telkens iets minder supporters had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Hebben jullie ook zo'n saaie TU? Lijkt net of ie nog niet klaar is

In mn A-team is bij bij niemand iets veranderd....geen tsi of vorm... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:42:
Hebben jullie ook zo'n saaie TU? Lijkt net of ie nog niet klaar is

In mn A-team is bij bij niemand iets veranderd....geen tsi of vorm... :/
Ook conditie getraind zeker?
Ik heb normaal ook TSI verandering van +- 3000, nu met conditie training maar +250 , maja das omdat er al groot gedeelte van mijn spelers uitstekent conditite hadden.En door lichte vormdaling natuurlijk.
Training was bij mijn team(in belgie) rond 7 uur volledig afgelopen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 08:19:
om 6:00 is de training nog niet compleet. probeer het vanavond nog eens. zul je zien dat er meer zijn gestegen :)

conditie +14
vorm +3/-8

ik weet niet of ik het volgende week nog een keer doe. het gaat maar om 3 spelers(mijn 3 a-team mids zijn nu uitstekend) en de vorm daalt wel erg hard. bovendien zijn het 3 b-team spelers en verkoop ik mijn a-mids waarschijnlijk toch niet. trainees hebben nu redelijk, matig matig.
En hoe zit het dan met je theorie :P De vorm zou toch gelijk gaan blijven ipv verder dalen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:47:
[...]

Ook conditie getraind zeker?
Ik heb normaal ook TSI verandering van +- 3000, nu met conditie training maar +250 , maja das omdat er al groot gedeelte van mijn spelers uitstekent conditite hadden.En door lichte vormdaling natuurlijk.
Training was bij mijn team(in belgie) rond 7 uur volledig afgelopen
Nope scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Nog steeds te koop voor 6 miljoen :)

Buitenaards scoren, matig passen, 22 jaar en Nederlander..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:51:
[...]

En hoe zit het dan met je theorie :P De vorm zou toch gelijk gaan blijven ipv verder dalen O-)
en dat is ook zo. ik had 2 weken weer een lichte stijging en nu weer een lichte daling(+3/-8). per saldo is mijn team nu niet heel veel slechter in vorm. msch ietsjes... dus klopt aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, dan heb je ofwel pech (of geluk, tis maar hoe je het bekijkt :) )

Kan ook zijn dat training in nederland gewoon iets langer duurt. Ik heb ooit gehad dat ze vrijdagnamiddag nog aan het updaten waren, maar dat was omdat er eerder serverproblemen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
hoedjevanpapier schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:57:
Nog steeds te koop voor 6 miljoen :)

Buitenaards scoren, matig passen, 22 jaar en Nederlander..
kvin het nu wel erg spammend overkomen hoor :?

ik was nog niet zo helder terug gekomen van de reis en ben daarom vergeten mn training te veranderen, dusseuh alleen vorm veranderd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

mooie trainings update vandaag :) 14 man van de 19 in conditie omhoog, 6 in vorm omhoog en helaas ook 3 in vorm omlaag. Vanaf volgende week keepertjes trainen :) whoei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:35:
mooie trainings update vandaag :) 14 man van de 19 in conditie omhoog, 6 in vorm omhoog en helaas ook 3 in vorm omlaag. Vanaf volgende week keepertjes trainen :) whoei!
Keepers trainen, dat vind ik echt zonde van je mogelijkheden. Het gaat dan wel snel, maar toch.

Middenvelders lijkt me het meest functioneel, daar heb je gewoon het meest aan (qua spelletje).

Het leukst lijkt mij trouwens scoren, maar dat wil ik pas doen wanneer ik een stabiel elftal heb. Kortom voor mij eerst nog een x aantal seizoenen middenvelders trainen, mijn andere linies versterken met jong talent zodat je er een flink aantal jaren mee vooruit kan en dan ga ik over een aantal seizoen over op scoren trainen :9

Verdedigen kan je de meeste trainees tegelijk trainen, maarja tis én slecht voor je resultaten en het trekt me niet (alhoewel ik wel ontzettend kan genieten van onterecht winnen door verdediging bv >:) )

Vleugelspel vind ik ook zonde van je mogelijkheden, bovendien kan je die gewoon (mits je financien het toelaten) hoog kopen en dmv pm-training ook nog beter maken (welisvaar niet over vleugel, maar dat is ook niet ontzettend belangrijk).

Maargoed wat lul ik :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ben toch maar doorgegaan met het verdedigen trainen :) 2 man naar formidabel (18j) en 1 naar uitstekend (18j) Viel me niet tegen. Alleen staan bijna al mijn verdedigers op matig vorm, dus echt lekker spelen doen ze helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een tabelletje waarin staat hoe lang het duurt voor je jeugd rating omhoog gaat en bij welke investering?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.