Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.227 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Bij mij een speler die volgens ham pas over 2 weken naar formidabel verdedigen zou gaan (hem hem vanaf redelijk, dus dan ga je er van uit dat het klopt. Toch weer positief puntje :) Zit alleen te twijfelen om hem in de verkoop te gooien. Is één van mijn laatste verdedigers zonder passen bijstats en dan kan ik volgend seizoen bij de start een jonkie kopen. Goed plan, of kan ik beter wachten tot uitmuntend? Hij doet namelijk maar iets van 700000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:26:
dus als ik mijn stadion met 6500 plaatsen wil uitbreiden kan ik dat beter voor de steiging doen?

*(geen interessante TU)*

En natuurlijk felicitaties aan Yared
Ja, ik de volledige berekening al eens gedaan en ook hier ergens wel gepost.
Het ligt een beetje aan de verhoudingen die je gebruikt, maar als je meer dan 1260 plaatsen wil bouwen, is het nu goedkoper. En niemand die al iets langer speelt, bereid zijn stadion met zo weinig plaatsen uit, dus als je wilt verbouwen, doe het dan nu. (in ieder geval voor 23 mei).

Enige opmerkelijk aan TU was dat ik 6 (!) volle wing trainees had, in plaats van vier. Dit dankzij een aankoop en een +1 blessure... kijk, zulke blessures mogen elke week wel komen, dan gaat het lekker hard. Seizoen is voorbij en de vorm vliegt omhoog.. erg handig :)

Nu minimaal 2 weken conditie trainen, even zien hoe het in de beker en competitie eruit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a)in het tussenseizoen boeit de vorm niet. als je conditie traint is de kans dat de vorm verder daalt wel aanwezig, maar hoeft niet perse aangezien je nu al een dip hebt.
b)hou ik niet zo van die kunsten. uiteindelijk trekt de vorm wel weer aan en als je algemeen traint op 20% en erna weer normaal traint op 100% krijg je pas echt een vormdip, daarbij is dit een lachertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even terugkomend op die discussie van een tijdje terug dat bijstats niets opleveren.... of iig per saldo niet zoveel meer.
de TL geeft aan dat mijn 18 jarige goed/goed mid nu 500-600k waard is. eenzelfde met matig passen was vorig jaar eind seizoen 150k waard. oftewel +/-450k meer. de aanschaf was 2ton meer. oftewel het rendeert hard. en dat loopt alleen maar op heb ik opgezocht op de tl. dus bij deze :)

iedereen wist dit al, maar dus voor diegene die het niet geloofde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:48:
even terugkomend op die discussie van een tijdje terug dat bijstats niets opleveren.... of iig per saldo niet zoveel meer.
de TL geeft aan dat mijn 18 jarige goed/goed mid nu 500-600k waard is. eenzelfde met matig passen was vorig jaar eind seizoen 150k waard. oftewel +/-450k meer. de aanschaf was 2ton meer. oftewel het rendeert hard. en dat loopt alleen maar op heb ik opgezocht op de tl. dus bij deze :)

iedereen wist dit al, maar dus voor diegene die het niet geloofde.
Dat is een goed voorbeeld H3!N, maar het werkt niet in alle gevallen zo. Er zijn ook voorbeelden bekend van 17-jarige (bijvoorbeeld) die 6 ton meer kosten omdat ze goed passen hebben in plaats van zwak, en dat ze dan als ze wonderbaarlijk of wereldklasse ook rond de 6 ton meer opleveren dan een wonderbaarlijke met mindere bijstats.

Ik geloof ook in bijstats, dus koop ze ook altijd met, al was het alleen maar om het feit dat je ze makkelijker kwijtraakt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat kan ook liggen aan de TL op dat moment of wellicht aan de positie. ik denk dat een middenvelder met bijstats meer waard is dan een verdediger/spits met bijstats of zit ik er nu naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdediger 23 jaar is net naar uitstekend gegaan, ik geloof wel in Hein z'n bijstat theorie en verwacht er zo'n 250-320 K voor te vangen op dit moment. Dit is weer noodzakelijk gezien uitbreiding stadion, ik heb alleen een bekerwedstrijd tegen een V'klasser die ik verwacht eventueel te kunnen winnen (mits ik thuis speel) omdat die 5-3-2 speelt en ik em op het middenveld kan verslaan. Daarom dacht ik misschien is het slimmer om em vlak na de bekerwedstrijd te verkopen en dan als die niet wordt verkocht gelijk weer te koop te zetten. Alleen weet ik niet of de transferprijzen nog verder zullen dalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:39:
[...]

krijg je NOOIT 1 mln voor. vorig jaar zelfde situatie/speler eind seizoen kreeg ik er 720k voor en dat was al behoorlijk hoog bedrag. ging zelf uit van 650k. bovendien ligt het aan de conditie van de trainee, mijne had slechts matig. als ie nou uitstekend heeft is ie wel een smak meer waard(800/900k). ik zou hem lekker doortrainen. ik verkocht mijne ook uit geldnood.
Ga ervan uit dat ik het dus niet krijg maar heb toch een poging gedaan. Heb geld nodig en zeker als ik wil groeien naar een hogere divisie. Tevens heb ik jeugd zat die het kan opvangen. Dus voor 1 mil op de transferlijst gezet :) Gok eigenlijk erop dat niemand erop bied maarja je weet nooit :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja jezelf rijk rekenen is ook een vak :) noobs zonder verstand ehbben er het geld niet voor en mensen met >1 mln op de bank doen het spelletje vaak al langer en zullen hem niet kopen :)

maarja wie weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:54:
[...]

Dat is een goed voorbeeld H3!N, maar het werkt niet in alle gevallen zo. Er zijn ook voorbeelden bekend van 17-jarige (bijvoorbeeld) die 6 ton meer kosten omdat ze goed passen hebben in plaats van zwak, en dat ze dan als ze wonderbaarlijk of wereldklasse ook rond de 6 ton meer opleveren dan een wonderbaarlijke met mindere bijstats.

Ik geloof ook in bijstats, dus koop ze ook altijd met, al was het alleen maar om het feit dat je ze makkelijker kwijtraakt.
My point toendertijd exactly :)
Het ging toen ook over aanvallers.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:34
Op welke stats moet ik letten als ik een vleugelspeler wil kopen die in redelijke vorm ongeveer 3,5 sterren haalt? Goed pm + goed wing genoeg of toch niet? 250k te besteden aan een vleugel, ik weet alleen niet precies hoe :s. Niet te oud ook als het kan, hij hoeft niet trainbaar te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 13-05-2005 13:17 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn winger haalt ook 3,5 en kostte me 20k :P redelijk/redelijk/matig met matig exp.

maar ik zou er een nemen met goed pm/goed wing/matig passen(als je hem aanvallend zet)/uitstekend conditie met wellicht nog wat exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
Vanaf wanneer wordt het eigenlijk aantrekkelijk om spelers uit je jeugdopleiding te promoveren??
M'n opleidingsniveau is op dit moment nog "zwak" en ik speel komend seizoen in VII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou volgens mij nooit. mijn jeugd staat al bijna een seizoen op goed en ik heb nog nooit iets gepulled. money down the fucking drain :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn jeugdopleiding staat op uitstekend en heb laatst een goede keeper gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:52:
nou volgens mij nooit. mijn jeugd staat al bijna een seizoen op goed en ik heb nog nooit iets gepulled. money down the fucking drain :(
Dacht ik tot afgelopen zondag ook. 2e week op uitstekend, speler verkocht voor 230.000. Jammer genoeg staat hij nu alweer te koop voor 399000 door directe stijging, maar ik trainde toch geen aanvallers. Levert in ieder geval weer geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd pullen zou ik zeggen, vanaf matig/redelijk trek je met wat geluk al een speler die je kan verkopen.

Er zijn ook veel mensen die 2 - 3 seizoenen aan een stuk met een uitstekende jeugdopleiding niks pullen. Maw je moet gewoon een beetje geluk hebben. Mijn opleiding staat nu op goed, en toen hij op redelijk stond pulde ik een redelijke winger , verkocht voor 3 k ofzo :)

Vrienden van mij hebben al paar seizoenen uitstekent en pulden tot nu toe toch al een speler of 5 met goede hoofdstats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

*Kuch* * yared heeft in 8 seizoenen 2x een goddelijke (figuurlijk)YP gehad en beide voor een totaal van 5 miljoen verkocht... da's gelijk aan 16 seizoenen investeren.

Zelfs zonder die twee had ik allang breakeven gedraaid.

* yared pulled nooooit keepers, die leveren je toch maar max 200K op

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach yared had toevallig een reserve keeper nodig en pullen is altijd nog goedkoper dan kopen. (je bent nederlander of niet :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt eraan hoe hoog goed ie is. anders heb je er imo nog steeds weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste vriendschappelijke wedstrijd 3 sterren. Keepen staat op goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:33:
Ach yared had toevallig een reserve keeper nodig en pullen is altijd nog goedkoper dan kopen. (je bent nederlander of niet :P )
Zo zie ik het graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Lekkere TU vandaag. 2 17 jarigen naar form. verdedigen :)
En dat al na 7 weken :)

Verder gaat het prima met de vorm. Volgens mij is de gemiddelde vorm van 5,76 een historisch hoogtepunt :) Maar ja, natuurlijk wel weer nu het seizoen is afgelopen :(

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte vraag tussendoor; ik sta op het punt om mijn allereerste grote (ongeveer 2,5M) middenvelder te gaan kopen. Wat zouden jullie als maximum leeftijd pakken voor zo'n aankoop aangezien hij wel een tijdje in de basis mee gaat lopen want het zal even duren voordat ik weer aan zijn plek toe ben qua vernieuwing..... :? :?

TU zoals verwacht een speler naar briljant en de rest lekker doorgetraind met m'n beste trainee al op n TSI van 8K, hoe hoger je komt gaat t echt steeds harder prachtig. :+

Vorm was warempel +12/-0 Volgens mij echt m'n beste update ooit, echt nuttig ook nu met t tussenseizoen voor de boeg maarja. 8)7 Gemiddelde vorm van het totale team is nu 6,48 LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:00:
Even een korte vraag tussendoor; ik sta op het punt om mijn allereerste grote (ongeveer 2,5M) middenvelder te gaan kopen. Wat zouden jullie als maximum leeftijd pakken voor zo'n aankoop aangezien hij wel een tijdje in de basis mee gaat lopen want het zal even duren voordat ik weer aan zijn plek toe ben qua vernieuwing..... :? :?

TU zoals verwacht een speler naar briljant en de rest lekker doorgetraind met m'n beste trainee al op n TSI van 8K, hoe hoger je komt gaat t echt steeds harder prachtig. :+

Vorm was warempel +12/-0 Volgens mij echt m'n beste update ooit, echt nuttig ook nu met t tussenseizoen voor de boeg maarja. 8)7 Gemiddelde vorm van het totale team is nu 6,48 LOL
Als je PM traint zou ik em niet ouder kopen van 18 jaar... Maar als verdedigen of scoren of iets dergelijks traint dan zou ik niet hogere leeftijd als 25 nemen...

Zeker een zeer goede TU dus ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 21:49:
[...]

Als je PM traint zou ik em niet ouder kopen van 18 jaar... Maar als verdedigen of scoren of iets dergelijks traint dan zou ik niet hogere leeftijd als 25 nemen...

Zeker een zeer goede TU dus ;)
je snapt het volgens niet echt(echt niet:)

@marcel ik zijken voor een 22/23e jarige leeftijd met al wat exp. kiezen mijn 20 jarige trainee heeft ook al slecht ervaring. toch leuk meegenomen beetje exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 23:48:
[...]

je snapt het volgens niet echt(echt niet:)

@marcel ik zijken voor een 22/23e jarige leeftijd met al wat exp. kiezen mijn 20 jarige trainee heeft ook al slecht ervaring. toch leuk meegenomen beetje exp.
Wat heb je nou een aan trainee van 23... |:(

Edit: Moet eerlijk zeggen dat ik zijn verhaal ook niet geheel begreep...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

[opschep-mode] mijn U-20 speler heeft dan niet gespeeld gisteren, maar maakt volgende oefenwedstrijd van het NT wel zijn opwachting in de basis, dankzij een voorspelwedstrijdje op het forum. Daarna weer U-20 speler. Maar wie heeft er een 18-jarige met een NT-cap? Niet veel mensen [/opschep-mode]

Nou nou, lekker belangrijk hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 14:33:
[...]

Niet als trainee, ik train verdedigers, maar gewoon als nieuwe speler voor in m'n basisteam met n budget van 2,5M. Aangezien dit de beste speler van m'n team gaat worden wil ik m wel redelijk lang gaan gebruiken dus vandaar dat ik me afvroeg welke leeftijd ik het beste kon pakken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 19:02:
[...]

Niet als trainee, ik train verdedigers, maar gewoon als nieuwe speler voor in m'n basisteam met n budget van 2,5M. Aangezien dit de beste speler van m'n team gaat worden wil ik m wel redelijk lang gaan gebruiken dus vandaar dat ik me afvroeg welke leeftijd ik het beste kon pakken.....
Zo jong mogelijk natuurlijk. Ideaal is 22 jaar met uitstekend ervaring.
Helaas bestaan die nauwelijks, dus moet je de keuze maken tussen jong en ervaring. Je zou wel een 23-25 jarige moeten kunnen vinden met matig of redelijk ervaring. Daar zou ik in elk geval voor kiezen.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 14:33:
[...]

jij snapt het ook niet echt :)

een 22 jarige met uitstekend ervaring is ook geen 2,5 miljoen hoor :) dan moet je wel ff wat dieper in je buideltje tasten :) (als je ook nog wilt dat ie skills heeft zeg maar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Miljaar mijn eerste goede jeugdpull, is hem natuurlijk 19 jaar, en ook nog es einde seizoen wat dus neerkomt dat hij 20 jaar is...Kut spel.

Nu zoon goede was het ook niet. Goed op hoofdstat maar relatief lage tsi. Alhoewel had ook geen bijstats. Zelfs geen conditie. Nu ja, voor 0 op de lijst gooien, elke euro is meegenomen.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:13
Ik had vandaag juist mijn eerste redelijke pull, ook 19 en ook maar TSI 230 en redelijk vleugelspel. Die is dus geen cent waard, maar het idee was goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 00:33:
[...]

jij snapt het ook niet echt :)

een 22 jarige met uitstekend ervaring is ook geen 2,5 miljoen hoor :) dan moet je wel ff wat dieper in je buideltje tasten :) (als je ook nog wilt dat ie skills heeft zeg maar :P)
Tsjah ik houdt me nog niet zo bezig met grote aankopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)

*15-05-2005 Je supporters hebben hun jaarlijkse clubkaart weer betaald en je ontvangt in totaal 33 090 €.
*15-05-2005 Je hebt 40 000 € ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
*15-05-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 € aan prijzengeld.

*Niveau jeugdopleiding: uitstekend JEEJ!

nu ff die pull trekken: moment :)

nou het is verkoopbaar maar wel wel al 19 (20 bijna) :(

Chip Bekius (64854752)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 695 €/week
Eigenaar: BeerZ United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

iemand nog een oude trainee kopen :P

blaat...koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
btw wanneer krijg je die extra 20% supporters erbij als je promoveert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt er 10% bij/af.
kdenk dat dat nu bijna is =x.

ennuh,ik heb weer een nieuw hattrickforum ;).
Iemand lid worden?na 1 dag 13 leden =).
http://s11.invisionfree.com/TheHattrickWarrior

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:51:
je krijgt er 10% bij/af.
kdenk dat dat nu bijna is =x.

ennuh,ik heb weer een nieuw hattrickforum ;).
Iemand lid worden?na 1 dag 13 leden =).
http://s11.invisionfree.com/TheHattrickWarrior
Super..... 404: Board Does Not Exist.
Make sure you did not mis-type the URL.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:34
Wanneer wordt iedereen een jaar ouder? Tis misschien dan slim om te wachten met pullen deze week?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
ph4ge schreef op zondag 15 mei 2005 @ 18:30:
Wanneer wordt iedereen een jaar ouder? Tis misschien dan slim om te wachten met pullen deze week?
Nee maakt niks uit. Straks is er een dag dan kun je pas later pullen dan normaal (ik geloof pas om kwart voor acht 's avonds) en die speler wordt niet ouder. Anders zou iedereen natuurlijk pas later pullen. :)

Straks p/d duel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Laatst online: 09-09 19:45
Weet iemand op welke site je kon koekeloeren om te kijken in welke competitie (+ tegenstanders) je volgende seizoen terechtkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morphine schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:38:
Weet iemand op welke site je kon koekeloeren om te kijken in welke competitie (+ tegenstanders) je volgende seizoen terechtkomt?
Spieken hoeft niet meer slimpie ;), de nieuwe indelingen staan al op hattrick zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Laatst online: 09-09 19:45
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:42:
[...]

Spieken hoeft niet meer slimpie ;), de nieuwe indelingen staan al op hattrick zelf.
ik ziet et.. thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

w00000t gepromoveerd naar V naar 3 seizoenen in VI, 1-2 gewonnen :) Me gastenboek is los :P
AC VooDoo (213295)

[ Voor 17% gewijzigd door GandalfTheGrey op 15-05-2005 23:17 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dikke tering. Ik ben gewoon gepromoveerd naar de IV, de IV.62 om precies te zijn. Een ultiem spannende kwalificatiematch gehad. 1 - 3 voorkomen dan tegenstander terugkomen naar 3 - 3 en uiteindelijk in de 79e minuut nog de 3 - 4 binnentikken.

Niet geheel terecht, maar wel heel fijn uiteraard. Spits haalde 2.5 sterren meer door een weather event, nu dus 7.5* in totaal :X Zo hoog had nog nooit een speler bij SandstorM gescoord :D

Wij gaan in ieder geval even een feestje bouwen alhier :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 1.5 maand wachten heb ik ook een team :) ... id:146096
Nu blijkt dat ik een paar links kwijt ben :( . Ik lees al een maandje dit topic mee en er is een link gepost van een (beginneres) tutorial geschreven door een Pool en ook door iemand vertaald naar NL.
Ook is er een add-in voor firefox maar die kan ik niet terug vinden op eoa manier krijg ik een foutmelding als ik de search gebruik.

Kan iemand me aan de links helpen, dan heb ik weer wat te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Probeer de openingspost is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAAAAAP goede morgen allemaal. Voor de geïnteresseerden. FC Kalverda speelt nu in IX.303 (62622) in een 'appeltje eitje' competitie.

En hierbij feliciteer ik Sandyman en Gandalf met hun uitgestelde behaalde promotie. En natuurlijk iedreen die is gepromoveerd, gefeliciteerd en maak er weer een leuk seizoen van :D

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook weer duidelijk, waar staat in de openings post dat het programma foxtrick heet en waar je kunt downloaden: http://foxtrick.px.cz/?pg=Info ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:55:
[...]

Dat is ook weer duidelijk, waar staat in de openings post dat het programma foxtrick heet en waar je kunt downloaden: http://foxtrick.px.cz/?pg=Info ??
Cool! Die kende ik nog niet! Handige aanvulling! Thnx! :D

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:14
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:24:
Nu blijkt dat ik een paar links kwijt ben :( . Ik lees al een maandje dit topic mee en er is een link gepost van een (beginneres) tutorial geschreven door een Pool en ook door iemand vertaald naar NL.
Ook is er een add-in voor firefox maar die kan ik niet terug vinden op eoa manier krijg ik een foutmelding als ik de search gebruik.

Volgens mij bedoel je de platypus guide op www.hottrick.org . In ieder geval heb ik die guide hier wel eens eerder gepromote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dizzie schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:02:
[...]

Volgens mij bedoel je de platypus guide op www.hottrick.org . In ieder geval heb ik die guide hier wel eens eerder gepromote :)
Yes, bedankt die bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:26:
[...]

Yes, bedankt die bedoelde ik.
Handig zo als iedereen elkaar helpt... BLEGH!!! zometeen weer werken... ow enne.. ff (heel ff offtopic) SCHUIMPARTY GISTERAVOND WAS GRUWELIJK!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:06:
[...]

Handig zo als iedereen elkaar helpt... BLEGH!!! zometeen weer werken... ow enne.. ff (heel ff offtopic) SCHUIMPARTY GISTERAVOND WAS GRUWELIJK!!!!!!!!!!
:? :?

vertel dat liever aan je collega's dan aan ons :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:24:

http://www.hattrickvoorbeginners.tk/

Die heb ik gebruikt, is ook een zeer goede :)

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Stiphout Vooruit is uit de eredivisie geschopt na verlenging! Een legende is weg, Antontje van Bergse Boys Combinatie mag het proberen. Ik hoorde dat frankie was vergeten penalty nemers in te stellen, hahaha, heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, wat vinden jullie van de layout van m'n hattrickforum?

http://s11.invisionfree.com/TheHattrickWarriors/

en dit is m'n beste trainee =)
Claudio Sarthou
TSI=4 230, 18 jaar, redelijk vorm
Heeft waardeloos ervaring en waardeloos leiderschap [Krachtig]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

formi +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze speler net verkocht voor de vraagprijs van 320 K (te hoog als je het mij vraagt :Y))

Leeftijd: 23 jaar
TSI: 1 020

ervaring: rampzalig

Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk

Anyway, heb nu dus het leuke overschot van 375 K, is het het waard om deze week nog wat economen aan te nemen (volgende week is het overschot weg ivm stadionuitbreiding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Ok ik heb net een speler verkocht en zie bij mn competitie nu dit staan:

Laatste nieuws

16-05-2005 om 20:21 Tot ieders verrassing kwam De Friese Rotterdammers vandaag naar buiten met de verkoop van deze speler. "Hij paste gewoon niet meer in ons concept. Tsja, en dan wordt het tijd om te gaan," was het commentaar van de voorzitter.

Is dit iets nieuws ? Had ik nog nooit eerder gezien, wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz, zie net dat oplevering van een stadion 7 dagen duurt. Als ik er vanuit ga dat ik volgende week woensdag een bekerwedstrijd thuis speel moet ik dus vandaag of morgen gaan uitbreiden. Heb 4 woordvoerders en verwacht bij het begin van het seizoen zo'n 490 supporters te hebben. Ook denk ik volgend seizoen bovenin mee te kunnen draaien. En sta op dit moment 375 K in de plus. Met hoeveel is dan verstandig om uit te breiden, ook wil ik wat meer plaatsen voor vip kan je dan 3% nemen daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:41:
hmmz, zie net dat oplevering van een stadion 7 dagen duurt. Als ik er vanuit ga dat ik volgende week woensdag een bekerwedstrijd thuis speel moet ik dus vandaag of morgen gaan uitbreiden. Heb 4 woordvoerders en verwacht bij het begin van het seizoen zo'n 490 supporters te hebben. Ook denk ik volgend seizoen bovenin mee te kunnen draaien. En sta op dit moment 375 K in de plus. Met hoeveel is dan verstandig om uit te breiden, ook wil ik wat meer plaatsen voor vip kan je dan 3% nemen daarvoor?
Voor de ideale grote van je stadion kan je het beste even op X-Ray kijken.

Ik weet niet hoe vol je stadion aan het einde van het seizoen zat, maar aan het begin van een seizoen is de opkomst in je stadion altijd redelijk mager. Waarschijnlijk hoeft het dus niet woensdag af te zijn (tenzij je stadion echt veel te klein is).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schuimparty's? geven ze die niet in kinderdisco's in de provincie? :P
ik ging lekker los op awakenings, het echte werk ;)

ik ga denk ik toch maar niet mijn stadion uitbreiden. ik heb er gewoon ECHT geen geld voor. ik wil niet weer een trainee verkopen. zo en nu slapen. ben al ruim 36 uur op. morgen ook nog werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:14:
Deze speler net verkocht voor de vraagprijs van 320 K (te hoog als je het mij vraagt :Y))

Leeftijd: 23 jaar
TSI: 1 020

ervaring: rampzalig

Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk

Anyway, heb nu dus het leuke overschot van 375 K, is het het waard om deze week nog wat economen aan te nemen (volgende week is het overschot weg ivm stadionuitbreiding)
die economen kosten meer dan het je aan interest oplevert. lijkt me dus niet echt nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

dizzie schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:13:
Ok ik heb net een speler verkocht en zie bij mn competitie nu dit staan:

Laatste nieuws

16-05-2005 om 20:21 Tot ieders verrassing kwam De Friese Rotterdammers vandaag naar buiten met de verkoop van deze speler. "Hij paste gewoon niet meer in ons concept. Tsja, en dan wordt het tijd om te gaan," was het commentaar van de voorzitter.

Is dit iets nieuws ? Had ik nog nooit eerder gezien, wel grappig.
Ik zie het ook net! Coole vernieuwing man :D
16-05-2005 om 14:19 Na nauwgezette bestudering van videobeelden en scoutingrapporten heeft Elimination tot de aankoop van deze nieuwe speler besloten. Het clubmanagement bezweert de fans dat, hoewel er geen testwedstrijden zijn geweest, de nieuwe aankoop beslist een uitstekende investering zal blijken.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:47:
[...]

Voor de ideale grote van je stadion kan je het beste even op X-Ray kijken.

Ik weet niet hoe vol je stadion aan het einde van het seizoen zat, maar aan het begin van een seizoen is de opkomst in je stadion altijd redelijk mager. Waarschijnlijk hoeft het dus niet woensdag af te zijn (tenzij je stadion echt veel te klein is).
Op dit moment slechts 7000 |:(. Heb al even op x-ray gekeken, volgens dat zou ik kunnen uitbreiden (at good run) naar 14100 plaatsen. Alleen zal mijn aantal supports alleen maar toenemen dit seizoen, en ik vraag me ook af wat er met die 14100 plaatsen bedoeld wordt, is dat het aantal plekken dat op dit moment in het stadion kan worden verkocht als de supporters in "de wolken" zijn. Of is dat alvast een uitloop naar het volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb net van een speler mijn coach gemaakt alleen staat zijn blessure niet meer vermeld. Hoort dit? Neem aan dat ie toch niet kan spelen, want hij had 3 weken blessure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:41:
[...]

Op dit moment slechts 7000 |:(. Heb al even op x-ray gekeken, volgens dat zou ik kunnen uitbreiden (at good run) naar 14100 plaatsen. Alleen zal mijn aantal supports alleen maar toenemen dit seizoen, en ik vraag me ook af wat er met die 14100 plaatsen bedoeld wordt, is dat het aantal plekken dat op dit moment in het stadion kan worden verkocht als de supporters in "de wolken" zijn. Of is dat alvast een uitloop naar het volgend seizoen.
Nou euhm, als je aan een 'good run' bezig bent, dan hoef je je over het algemeen niet druk te maken over de stemming van de supporters en de sponsors. ;) Hou er wel rekening mee dat dit echt een good run moet zijn. Zelf ben ik (de laatste keer uitgezonderd) altijd tussen de good run en average in gaan zitten. En dat heeft redelijk gewerkt.

En ach, het is maar een indicatie natuurlijk. Als jij verwacht volgend seizoen te promoveren en 20 wedstrijden op rij te gaan winnen dan kun je zelfs wel iets boven de good run gaan zitten. Zulke dingen moet je een beetje aanvoelen naar mijn idee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:42:
Hmm ik heb net van een speler mijn coach gemaakt alleen staat zijn blessure niet meer vermeld. Hoort dit? Neem aan dat ie toch niet kan spelen, want hij had 3 weken blessure.
Dit is een bekende bug. Hij is weer zo fit als een hoentje. Wat een beetje kootscursus al niet kan doen met de gezondheid van je spelers he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dit 'hoort' inderdaad, of is in elk geval een bekende truc :)

[ Voor 3% gewijzigd door s_de_hoog op 16-05-2005 22:49 . Reden: kent iemand een goede sneltypecursus? ]

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het vreemde is wel dat zijn waarde nog hetzelfde is als bij zijn blessure. Nou ja morgen dan maar eens kijken of die ook omhoog gaat. Anders is het nog een leuke bug voor het bepalen van zijn salaris komend seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL Ik heb dus ook vandaag n nieuwe speler gekocht (stats volgen) en heb ook zo'n mededeling. Zo kun je natuurlijk niet echt in t geheim spelers aankopen voor n leuke verrassing maarja... Ben trouwens benieuwd hoe druk die pagina dan gaat worden in n competitie met wat skilltraders. :+

code:
1
2
3
Supporters van Metal_Heads vierden met veel bier de aankondiging dat de club 
versterking heeft gevonden door een nieuwe speler vast te leggen. "Dit wordt 
heel zuur voor de concurrentie," voorspelde een overgelukkige fan.

Hier de stats van de speler, zoals eerder vermeld was ik dus op zoek naar n nieuwe IM voor ca. 2,5M. Gezocht op wat ervaring (min zwak) en max 25 jr. en deze bleef hangen op 2,4M. Geen idee of t n koopje is maar ik ben er in ieder geval blij mee dus.... ;) 5,5* als max en in n ver verleden zelfs nog ooit gespeeld bij Inter Sthlm maar daar koop je natuurlijk niet veel extra's voor. :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Andrew Mein   
25 jaar, redelijk in vorm, gezond   
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is. 
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider. 

Nationaliteit:  Scotland    
Total Skill Index (TSI):    18 340  
Loon:   9 312 €/week  inclusief een 20% bonus   
Eigenaar:   Metal_Heads     
Waarschuwingen:     1   
Fysiek:     fit     

Conditie:       uitstekend      Keepen:     rampzalig   
Positiespel:    wonderbaarlijk      Passen:     zwak    
Vleugelspel:    redelijk    Verdedigen:     matig   
Scoren:     zwak    Spelhervatting:     waardeloos      

Doelpunten in carrière:     16      
Hattricks in carrière:      0   
Competitiedoelpunten dit seizoen:   0   
Bekerdoelpunten dit seizoen:    1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Ik zag ook net die nieuwsberichten, natuurlijk best leuk. Maar nu staat in het nieuwsbericht dat ik de coach de laan heb uitgestuurd omdat hij zich publiekelijk wat fout had uit gelaten, terwijl ik hem in mijn persbericht een plekje bij een jeugdteam had gegeven, dus ja wie heeft er nou gelijk ;)

Ik ben in ieder geval gepromoveerd naar de IXe, hopelijk kan ik straks ook weer in de top meedraaien. Alleen jammer dat mijn jeugdopleiding alleen nog maar 220k heeft gekost en nul heeft opgeleverd. Ik verwacht overigens straks na de leeftijdsupdate een 17 jarige excellent te pullen dus dan moet het wel weer goedkomen.

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb net van een speler mijn coach gemaakt
waarom die speler??? Wanneer je een speler eenmaal coach maakt, kan je hem nooit meer verkopen he! Dit kost je bakken met geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Lol dit soort nieuws komt er dus ook te staan op de site:
FC Oud-Beijerland is afgereisd voor een internationale vriendschappelijke wedstrijd. "Het is altijd een feest om eens in een ander café, euh, ik bedoel land te zitten," meldde een speler.

:P best grappig...jammer alleen dat je dus af en toe met je eigen persberichten rekening moet houden nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 20:39

Ottooo

Vuurvlieg

Ik heb nu al weer een aantal dezelfde gezien, dus van mij mag er wel wat meer variatie in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm HAM wil geen data downloaden...onbekende xml versie op arena site gevonden bladiebla...download afgebroken...kijk op de site voor updates...maar ik draai de nieuwste versie al! :(

Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Jep, precies hetzelfde. Staat overigens ook op het HAM forum op Hattrick. Dat wordt wachten op een update ;(

[ Voor 67% gewijzigd door Pewwy op 17-05-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Even wat vragen :)

Ik heb centjes, zo'n 500k te besteden. Ik heb geprobeerd hier spelers voor aan te trekken met de skill uitstekend maar die kosten al gauw 3 tot 4 ton. Nu wil ik eigenlijk zoveel mogelijk rendement voor dat geld. Ik zit nu in de VII en de bedoeling is dat ik volgend jaar in de VI zit.

Is het dan handig te investeren in 1 goede speler met uitstekende skill? Of zou ik in een hele goede trainee moeten investeren?

En als ik moet investeren in 1 goede speler met uitstekende skill wat zou ik dan moeten kopen? Middenvelders zijn al utstekend of formidable.

Daarnaast heeft een maat van mij zijn stadion uitgebreid maar woensdag heeft hij een thuis match. Heeft dat nog gevolgen?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
hmmm, als ik dat zo hoor zou ik je centen op zak houden (of je aanval mee versterken)...en met een goede trainee kom je niet volgend seizoen in de VI denk ik, trainees zijn lange termijn planning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
28 years, weak form, healthy
A sympathetic guy who is calm and upright.
Has solid experience and wretched leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 9 930
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: solid Defending: poor
Scoring: magnificent Set Pieces: poor
Iemand enig idee hoeveel je voor deze speler neer moet leggen? IS 2.5M reëel? Transfervergelijkingen werken niet echt bij deze speler.

[ Voor 9% gewijzigd door The Dolf op 17-05-2005 16:24 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmm zijn passing skills zijn wel laag, moeten die niet wat hoger zijn voor een top spits? Minimaal redelijk of zo? Of is dat hetzelfde als poor? (nederlanders moeten gewoon nederlandse termen gebruiken als je het mij vraagt! :P )

@ Damien, zo te zien kan je het beste wat op de vleugels verbeteren...dat zijn wel de zwakste posities van je team zo te zien...

[ Voor 23% gewijzigd door -TheNose- op 17-05-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:57:
[...]
waarom die speler??? Wanneer je een speler eenmaal coach maakt, kan je hem nooit meer verkopen he! Dit kost je bakken met geld!
klopt maar ik wil hem dus ook niet verkopen he. Ik wil 1 goede verdediger houden en dat is hij. Het vage is wel dus dat zijn waarde vandaag toch nog gelijk is gebleven. Normaal zonder blessure zou hij dus iets van 11 miljoen waard zijn en nu maar 6. Zou dit een bug zijn of zou dit later nog worden rechtgezet. Beetje vreemd is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"There was a commotion outside FC Rustig headquarters today, after the club announced they sold a player. Angry supporters were concerned by the departure and wondered how the squad would cope with potential injuries."

Dat hadden ze in mijn clubreport ook wel even mogen vermelden, daar wordt er niks over gezegd.
Ik neem aan dat die berichten bij de league alleen informatie weergeven over dat er spelers worden gekocht en verkocht en dat alle andere informatie gewoon loze aankleding is?
Of heb ik nu echt boze supporters, lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ foray: als sla je me dood, ik heb echt geen flauw idee. Eerste waar ik aan dacht is een bug, maar dat was alleen maar een instinctieve ingeving

@ the dolf: 2,5 vind ik wel erg veel, omdat hij al 28 is. Krappe 2M misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top salaries - Divisie 4

1. foray IV.63 446 000 €
2. Bungelen Onderaan IV.43 374 000 €
3. De Gruwel IV.29 354 000 €

hmm toch wel even schrikken na mijn degradatie. En dan moeten die salarisupdates nog komen :( Verwacht dan iets van 600k. Ga toch maar eens mijn 2 beste mids proberen te verkopen, want dit wordt toch iets te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:02
Weet iemand id nummers van coach traders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:01
Hey HE!N dan ben ik je toch misgelopen op awakenings :)

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:54:
Top salaries - Divisie 4

1. foray IV.63 446 000 €
2. Bungelen Onderaan IV.43 374 000 €
3. De Gruwel IV.29 354 000 €

hmm toch wel even schrikken na mijn degradatie. En dan moeten die salarisupdates nog komen :( Verwacht dan iets van 600k. Ga toch maar eens mijn 2 beste mids proberen te verkopen, want dit wordt toch iets te gortig.
Grappig heb, vorige wedstrijd nog tegen Gruwel gespeeld, nipt verloren 1-2 |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mils schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:58:
Hey HE!N dan ben ik je toch misgelopen op awakenings :)
stategisch ontwijken noem ik dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 11:19
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:41:
Begint de beker volgende week alweer? Ik dacht eigenlijk pas de week daarna...
Ik wil deze week nog een normaal weekje defending trainen, en volgende week algemeen. Maar als de beker volgende week begint train ik deze week misschien al wel algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
vargo schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:46:
[...]

Begint de beker volgende week alweer? Ik dacht eigenlijk pas de week daarna...
Ik wil deze week nog een normaal weekje defending trainen, en volgende week algemeen. Maar als de beker volgende week begint train ik deze week misschien al wel algemeen.
In Duitsland is de beker vandaag al begonnen :)
Altijd leuk zo'n bug, ben benieuwd of wij ook al morgen mogen.

Maar normaal gesproken beginnen we de 25e inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
s_de_hoog schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:54:
[...]

In Duitsland is de beker vandaag al begonnen :)
Altijd leuk zo'n bug, ben benieuwd of wij ook al morgen mogen.

Maar normaal gesproken beginnen we de 25e inderdaad.
Waar zie je dat Duitsland al met de beker is begonnen? Er staat toch echt dat ze met friendlies bezig zijn

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
The Dolf schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:04:
[...]

Waar zie je dat Duitsland al met de beker is begonnen? Er staat toch echt dat ze met friendlies bezig zijn
Bij de nummer 2 van de bundesliga bijvoorbeeld:

Ongoing Match
17-05-2005 (Friendly): FC Ole - TTV NLW Ongoing [HT Live]

Upcoming Matches
17-05-2005 (Cup): RSV Listertal - TTV NLW [Add this match to your bookmarks] [HT Live]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Deze wilde ik jullie toch niet onthouden.... De Schipluiden-spelers waren behoorlijk opgetogen over de reis naar het buitenland, ondanks het vooruitzicht van het vliegtuigeten onderweg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Wat is een redelijke prijs voor een 30-32jarige verdediger met goed verdedigen en redelijk ervaring/redelijk leiderschap. Een speler die dus een toekomstig coach kan worden, transfervgl houdt geen rekening met leiderschap/ervaring :(

Transfervgl geeft tussen de 50-100k aan voor spelers >31 met goed verdedigen (zwak vleugel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dizzie schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:26:
Wat is een redelijke prijs voor een 30-32jarige verdediger met goed verdedigen en redelijk ervaring/redelijk leiderschap. Een speler die dus een toekomstig coach kan worden, transfervgl houdt geen rekening met leiderschap/ervaring :(

Transfervgl geeft tussen de 50-100k aan voor spelers >31 met goed verdedigen (zwak vleugel).
Zelf heb ik laatst een 25 jarig goed verdediger (met zwak passen en zwak ervaring) verkocht voor 60K en een 17 jarige voor 100K, ervaring is dacht ik niet belangrijk voor verdedigers. Dus voor een normale goed verdediger van 30 a 32 jaar, zit je denk ik rond de 50K of minder.... Hoe het met ervaring en leiderschap zit kan ik moeilijk zeggen, denk dat dit vergelijkbaar is met middenvelders en aanvallers.
Zelf zoek ik nog een middenvelder van een 100K (meer kan ook niet), maar op dit moment is het spits op hattrick (bijna 40 000 online |:() en die zijn allemaal op zoek naar een leuke middenvelder ;). Komt dit door de nieuwe teams ofzo :?, zowel een opa met goed positiespel en matig passen alsmede een wat jongere speler met redelijk positiespel en redelijk passen (met wat ervaring) zit er voor die prijs vanavond gewoon niet in ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Is er vraag naar middenvelders dan? Nu maar hopen dat er een idioot op mijn outstanding PM + solid Wing biedt.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:04:
[...]

Zelf heb ik laatst een 25 jarig goed verdediger (met zwak passen en zwak ervaring) verkocht voor 60K en een 17 jarige voor 100K, ervaring is dacht ik niet belangrijk voor verdedigers. Dus voor een normale goed verdediger van 30 a 32 jaar, zit je denk ik rond de 50K of minder.... Hoe het met ervaring en leiderschap zit kan ik moeilijk zeggen, denk dat dit vergelijkbaar is met middenvelders en aanvallers.
Zelf zoek ik nog een middenvelder van een 100K (meer kan ook niet), maar op dit moment is het spits op hattrick (bijna 40 000 online |:() en die zijn allemaal op zoek naar een leuke middenvelder ;). Komt dit door de nieuwe teams ofzo :?, zowel een opa met goed positiespel en matig passen alsmede een wat jongere speler met redelijk positiespel en redelijk passen (met wat ervaring) zit er voor die prijs vanavond gewoon niet in ben ik bang.
Tsja ik heb nu sinds vanochtend een aantal gevolgd, ze gingen er allemaal uit voor tussen de 200 en 260k, ik had zelf t gevoel dat het voor 150k te doen moet zijn maar misschien is dat wel wat te optimistisch, iemand nog ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dizzie schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:48:
[...]

Tsja ik heb nu sinds vanochtend een aantal gevolgd, ze gingen er allemaal uit voor tussen de 200 en 260k, ik had zelf t gevoel dat het voor 150k te doen moet zijn maar misschien is dat wel wat te optimistisch, iemand nog ervaringen ?
Ja, je betaalt echt rond de 250k. Ik heb er een half seizoen achteraan gezeten, zonder resultaat (er is vast wel een wiseass die dan zegt dat het goedkoper kan, nou tip ze maar is dan :P ). Omdat ik moest sparen voor stadionuitbreiding heb ik uiteindelijk maar gekozen voor een clown. Ook daar zijn de meningen nogal over verdeeld, maar ik meen dat TheKeeper het al eens heeft toegelicht (staat als het goed is ergens in OP). Na mijn eerste 2 verkopen, wonderbaarlijk/wereldklasse pm, over 1.5seizoen kopen we een 'toekomstig coach' goed leiderschap en uitstekend verdediger :) (stel dat hij daalt, dan wil ik niet direct op redelijk zitten, het wordt gewoon een basis11-speler namelijk).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 01:09 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.