Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.072 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:22
Anoniem: 18131 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 09:16:
Ja, geldproblemen. ook al zit ik op de -220k, die van mij (als beginner) zijn als het goed is vanaf morgen voorbij. Ga dan mn eerste uitstekend middenvelder verkopen (voor 350k hoop ik).
Hey Bundy, eindelijk ook de drempelangst om te posten over gekomen? :P

Ik hoop dat je m kwijtraakt voor dat bedrag, hij is nog pas 19 dus t zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat was de transferprijs voor een clown ook alweer, 74500? Ik heb net een populaire YP met goed leiderschap gepulled en die wil ik verkopen om uit de rode cijfers te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:22
Appesteijn schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:46:
Wat was de transferprijs voor een clown ook alweer, 74500? Ik heb net een populaire YP met goed leiderschap gepulled en die wil ik verkopen om uit de rode cijfers te komen :)
79500

@Cis: als je toch een bak met geld hebt, ga dan even snel meer assistenten aannemen... De training gaat dan sneller, en dat gaat je dus goed geld opleveren!!

YP was nix, ach ja, the usual dus :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:14

Cis

Sandyman538 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:51:
[...]

79500

@Cis: als je toch een bak met geld hebt, ga dan even snel meer assistenten aannemen... De training gaat dan sneller, en dat gaat je dus goed geld opleveren!!

YP was nix, ach ja, the usual dus :P
Ik heb nu 9 assistenten, 1 keeperstrainer, 4 woordvoerders en 3 sportpsychoologen. Eens kijken of mijn zelfvertrouwen en teamgeest nu ook een beetje gaan stijgen :)

Ik zoek alleen nog die site waar de hatstats staan vermeld (aantal punten, lag bij mij rond de 100 volgens mij). Ik probeerde hatstat.info maar die werkte niet. En hattrick.cl is helemaal spaans ofzow :/

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 19:05
Interessante YP vandaag. 17 jaar, passable def. en excellent sp... heeft wel maar een TSI van 360. Ben benieuwd wat die oplevert!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Cis schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:06:
[...]

Ik heb nu 9 assistenten, 1 keeperstrainer, 4 woordvoerders en 3 sportpsychoologen. Eens kijken of mijn zelfvertrouwen en teamgeest nu ook een beetje gaan stijgen :)

Ik zoek alleen nog die site waar de hatstats staan vermeld (aantal punten, lag bij mij rond de 100 volgens mij). Ik probeerde hatstat.info maar die werkte niet. En hattrick.cl is helemaal spaans ofzow :/
Ik zou het persoonlijk bij 1 sportpsycholoog houden en in plaats daarvan 2 extra woordvoerders aannemen. En je kunt wachten totdat je een ons weegt als je met sportpsychologoen je teamgeest naar boven wilt krijgen. Dan zul je toch echt moeten PIC'en...

/edit

Toch weer leuk...
Speler met ID 66721892 is voor het laatst gezien in oranje! Zijn overall stak fel af tegen de donkere vuilniswagen waar hij achterop stond. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 05-06-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30965

Sandyman538 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:12:
je kunt wachten totdat je een ons weegt als je met sportpsychologoen je teamgeest naar boven wilt krijgen. Dan zul je toch echt moeten PIC'en...
sportpsychologen zijn er vooral voor het vertrouwen... ik merk daarin dat het voor wonderful of strong echt uitmaakt of je er 3 of 1 hebt, bij 1 zakt hij vaak terug naar strong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

YP had 0 tsi.. 0 !!!!!!!!!!!

jeugd staat op uitstekend. godverdomme... kut spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Anoniem: 7533 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:51:

haha... ik heb ook al menig keer gedacht om te kappen met die jeugdtraining. Maar die gok blijft toch spannend:/

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Troost je, de mijne staat ook op uitstekend. Ik heb nu pas 1 keer een goede pull gehad.

En vandaag weer 1 met 50 TSI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Cis schreef op zondag 05 juni 2005 @ 15:30:
[...]

Troost je, de mijne staat ook op uitstekend. Ik heb nu pas 1 keer een goede pull gehad.

En vandaag weer 1 met 50 TSI :)
Schaam jullie beiden! Ik had met opleiding goed 5x op rij een goed keeper (klein miljoen opgelevert), en paar keer redelijk keeper. Met opleiding op uitstekend alleen maar veldspelers gepulld en dat heeft nog niet echt veel opgelevert, klein miljoen ofzo. Dus niets troost je, maar schaam jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

vraagje
als je een speler koopt
wat is het belangrijkste om naar te kijken?
zijn TSi of zijn goede dingen( scoren/positiespel/passen)
en voor middenvelder wat zijn de goede dingen die men nodig heeft
sry kon geen ander woord vinden voor "dingen" hoe noem je ze eig? (scoren/passen,...)
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 126974 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:32:
vraagje
als je een speler koopt
wat is het belangrijkste om naar te kijken?
zijn TSi of zijn goede dingen( scoren/positiespel/passen)
en voor middenvelder wat zijn de goede dingen die men nodig heeft
sry kon geen ander woord vinden voor "dingen" hoe noem je ze eig? (scoren/passen,...)
thanks
De regels op hattrick zelf. Das in ieder geval een heel goed begin. En om je vraag nog een klein beetje te beantwoorden -> 'over hattrick' -> 'regels' -> '14.spelers'.

Maar neem de regels even door en de openingspost (en de links daarin) en dan praten we weer. We zijn hier niet te beroerd om vragen te beantwoorden, maar je hebt niet voor niks zelf ook 2 oogjes van de lieve heer gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79124

Vanavond: Tegenstander net iets beter
Volgende week: Tegenstander behoorlijk minder en managerloos
Week erna: Tegenstander veel en veel beter
Over 3 weken: Tegenstander gelijk

Teamspirit at the moment: "bedaard"

Zal ik vanavond MOTS'en en volgende week PIC'en.. Of is een goede temaspirit zo belangrijk dat ik vanavond beter normaal kan gaan spelen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:52
Ik heb ff hulp nodig

Een tijdje geleden had ik kennis van ook eens aangeraden om Hattrick eens te proberen. Dus hij kreeg een team en speelde het een paar weekjes, maar besloot toch dat ie het niet leuk vond. In zijn goedheid besloot hij mij te helpen en ging hij bieden op al mn spelers. Dus nu heeft ie 6 spelers van mij gekocht zonder dat ik daar iets van afwist. Ik kan me voorstellen dat dit als cheaten wordt beschouwd, dus wat moet ik nu doen? Ik ben natuurlijk wel blij met al dat extra geld...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79124

ph4ge schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:10:
Ik heb ff hulp nodig

Een tijdje geleden had ik kennis van ook eens aangeraden om Hattrick eens te proberen. Dus hij kreeg een team en speelde het een paar weekjes, maar besloot toch dat ie het niet leuk vond. In zijn goedheid besloot hij mij te helpen en ging hij bieden op al mn spelers. Dus nu heeft ie 6 spelers van mij gekocht zonder dat ik daar iets van afwist. Ik kan me voorstellen dat dit als cheaten wordt beschouwd, dus wat moet ik nu doen? Ik ben natuurlijk wel blij met al dat extra geld...
Vroeg of laat ben je het zaadje denk ik, niks meer aan te doen of je moet heel veel geluk hebben..

EDIT
(er van uitgaande dat het onredelijke trasferbedragen zijn)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 79124 op 05-06-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Anoniem: 79124 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:13:
[...]

(er van uitgaande dat het onredelijke trasferbedragen zijn)
Dat valt opzich nog wel mee, allemaal bedragen van rond de 100k. Maarja staat nu wel 6x oprij een speler door hem gekocht.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik had een redelijk scoren/redelijk conditie. Niet echt denderend op de transfermakt :)

Ik houdt hem denk ik maar als reserve want mijn andere reserve aanvaller is aan het aftakelen (34 jaar en slecht in vorm)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

0-4 achter, maar speel met b-team en pic dus klopt wel aardig... :)

woensdag gaat het gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
0-0 nog in mijn 1e wedstrijd, maar in verslag: "De counteraanval leek de favoriete strategie te zijn van Sportclub"
WTF! ik speel met tactiek normaal, hoe kan dat nu weer....
ben op alle linies beter man, ook middenveld, en dan zou ik zeker op de counter gaan, ja hallo 8)7

edit: haha lamaar, 2-0 voor in 37e minuut, dus dit gaat goed komen.
Balen zeg dat een seizoen 16 weken duurt, dan kun je dus per jaar maar 3x promoveren, lekker vooruitzicht nu ik in X.334 mocht beginnen |:(

edit 2: rust 4-0 leuk spelletje dit :)

[ Voor 36% gewijzigd door sarinsarin op 05-06-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
en de nummer 2 van vorig seizoen ook maar geklopt! :9
0-2 gewonnen, verder niet echt opmerkelijke wedstrijd ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

Hier ook weer een mooie 4-1 overwinning met 206 hatstatpuntjes, 47 sterren en PIC. Voor het eerst in de geschiedenis een beter midfield dan briljant, meteen naar wereldklasse (met pic dus zelfs).
M'n aankoop van Tillemans begint z'n vruchten af te werpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Wel gewonnen, maar zwaar voor moeten betalen :( Dikke blessures en gele kaarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

ik heb ook altijd last van blesures, Ik spaar ze >:) ik heb al totaal 19 week bij elkaar :)
heeft iemand meer? :? (elke week wel weer 2 erbij)
maar wel dik gewonnen verder mijn eerste goede yp
18j redelijk positiespel & vleugelspel en populair :)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 05-06-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Pfff had dik moeten winnen vanavond, wordt in de eerste 10 minuten mijn beste middenvelder eruit geschopt! Nu gebeurt er heel de wedstrijd al geen ene kont...oh ja net een kansje voor mijn...verdediger... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

28jarige voor 4 weken eruit geschopt... hm... dat betekent dus 4 x 11 = 44 dagen uitgeschakeld :( Dat zijn 6 weken :(

wel 2-3 gewonnen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Cis op 05-06-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Triest 0-0 terwijl ik een stuk beter was....en een basisspeler weer +2 aan zijn broek...als dit nog een paar wedstrijden door gaat wordt dit echt een tussenseizoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18131

Het team is 13 duels ongeslagen en heeft 13 overwinningen op rij.

Ik lig nog altijd op schema :)
Morgen mn eerste echt goeie trainee de deur uit zetten en weer eens boven de 0 uit komen. Kan ik mooi een betere verdediger gaan kopen, want met mn huidige mennekes ga ik over 2 weken de strijd niet winnen van mn enige tegenstander deze competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
man man allemaal halve kneuzen teams hier in X.334, dit wordt snelle promotie. nou ja snel, over 15 weken dan, zucht.
eerste overwinning kan ik niet stilhouden, met gepaste trots kan ik een 5-0 overwinning melden op het 2e sterkste team in mijn klasse, afgezien van mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Een halve ster meer, en toch 3-1 verloren. Ik kreeg maar 1 kans die gelijk een doelpunt was, mn tegenstander had 9 kansen nodig. Nouja toch vaag als je eigenlijk sterker bent. Komt vast door de slechte vorm en het gebrek aan zelfvertrouwen en TS. Ik moet nu toch eens gaan winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo gaat dat, ik had ook bijster weinig moeite hoeven doen om vorig seizoen van 10 naar 9 te promoveren. Heb 80% van alle wedstrijden gePICt.
Toen was de teamspirit behoorlijk wat hoger dan nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
@elbundy bijna gewonnen: je staat toch op 1?
Volgens mij pak ik jou ook nog :9
keertje friendly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 12:24
Cis schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:28:
28jarige voor 4 weken eruit geschopt... hm... dat betekent dus 4 x 11 = 44 dagen uitgeschakeld :( Dat zijn 6 weken :(

wel 2-3 gewonnen :)
9 dokters en je haalt er 20 dagen vanaf.. toch nog 3 weken, maar het scheelt!

(zie ook: deze site
ph4ge schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:10:
Ik heb ff hulp nodig

Mailtje sturen naar nederland@hattrick.org anders gaat die vroeg of laat op slot ben ik bang... gewoon de situatie uitleggen en dan krijg je (waarschijnlijk) een "boete" die het teveel aan binnengehaalde transfergeld rechttrekt.. of ze geloven je niet en je bent je team een paar dagen eerder kwijt ;)

[ Voor 19% gewijzigd door bakbakbak op 05-06-2005 23:25 ]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Mijn eerste punten in de IV zijn een feit! 3 - 2 gewonnen van de kampioen van vorig seizoen. 8) Mijn nieuwe coach met goed leiderschap begint dus zijn vruchten af te werken (in combinatie met PIC'en in de beker uiteraard). Vandaag had ik ineens een reusachtig(oud) middenveld. Terwijl mijn oude record op het middenveld wonderbaarlijk was. Dus dik prima die goede TS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
8-0 gewonnen, PIC met mijn halve A-team. Woensdag weer PIC'en (en hopen op een overwinning) en mijn TS staat weer op PoE.

Vorige week mijn YP verkocht die ik had doorgetraind tot uimuntend PM. In al die tijd dat ik hem heb gehad is hij maar één keer geblesserd geraakt voor twee weken. Bij zijn nieuwe club heeft hij nu één wedstrijd gespeelt en werd er meteen uitgeschopt voor zeven weken. Net op tijd verkocht dus.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sarinsarin schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:17:
@elbundy bijna gewonnen: je staat toch op 1?
Volgens mij pak ik jou ook nog :9
keertje friendly?
Ik wil best een keer een friendly tegen je spelen. Kan volgende week woensdag wel, mits de GOT cup nog niet begonnen is tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:45

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

mn eerste wedstrijd met 0-2 verloren... Speelde gelijk met 3-5-2 wat niet zo goed is gegaan want er was constante verwarring, volgende keer moet het een stuk beter gaan.

Alleen na het kopen van de goed/slecht coach heb ik nog maar weinig geld, en het vervelende is, dat ik alleen 2 allround goede spelers heb gekregen die me dus weinig op gaan leveren... dus ga deze week al lekker de min in waarschijnlijk... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
ph4ge schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:06:
Een halve ster meer, en toch 3-1 verloren. Ik kreeg maar 1 kans die gelijk een doelpunt was, mn tegenstander had 9 kansen nodig. Nouja toch vaag als je eigenlijk sterker bent. Komt vast door de slechte vorm en het gebrek aan zelfvertrouwen en TS. Ik moet nu toch eens gaan winnen...
En jij baseerd dat op het feit dat je een halve ster meer hebt? (Wat overigens niet is, want jullie hadden allebei 29.5*)

De hattrick-engine trekt zich vrij weinig aan van die sterren, meer van ratings. Waarin jij overigens íets beter was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

bakbakbak schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:21:
[...]

9 dokters en je haalt er 20 dagen vanaf.. toch nog 3 weken, maar het scheelt!

(zie ook: deze site
Ja, daar had ik ook die 11 dagen op gebaseerd. Maarja, als ik kijk naar de waarde van die verdediger... Het is weliswaar 1 van mijn beste verdedigers, maar hij kostte slechts 70.000. Beetje zonde om 3 weken * (9 * 1.500) te betalen... of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ja ik had iets betere ratings niet meer sterren das waar. Toch jammer dat ik geen kansen kreeg.

Ik heb een mailtje gestuurd en ga nu heel hard hopen dat ik mn team mag houden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Als ik even mijn vooruitzichten op verbeteing van mijn ploeg bekijk....dan zijn die minimaal! mijn trainees moeten allemaal nog minstens 1 a 2 seizoenen doortrainen (op 1 speler na die er 1 dezer weken uitgaat @ formidabel verdedigen). Dit seizoen wordt dus een tussenseizoen waarin ik natuurlijk wel hoop zo hoog mogelijk te eindigen, maar promoveren wordt erg lastig. Misschien dat ik eind van dit seizoen al over wil stappen naar PM trainen, aangezien verdedigen trainen op termijn wel geld opleverd, maarqua ratings is het niet echt handig...middenveld ratings zijn toch wel erg belangrijk! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Aaarghhh, doodsaaie competitie tot nog toe, ik moet de doelstelling maar eens aanpassen :p Na de eerste wedstrijd te hebben gewonnen met 7-0 ging het gister nog erger.... met 9-0 gewonnen.... En nog steeds geen blessures erbij dus gaat wel errug makkelijk :D

Nu wordt de doelstelling dus maar meedoen voor het kampioenschap in plaats van meedoen in de strijd om promotie.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.