Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.235 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Piccend een 1-3 overwinng behaald ook door dus. Ging lastiger dan ik verwacht had.

Stel ik de penalty's een keer in win ik al in de reguliere speeltijd :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15
Ik dacht dat keepers helemaal niet geblesseerd konden raken. Dat zullen ze dus wel verandert hebben...

Hier met PIC 0 - 6 gewonnen, kijken wat de volgende ronde brengt :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5-3 verloren van een div VII.. Ik had mn trainees opgesteld omdat deze anders geen training zouden krijgen. Achteraf stom natuurlijk.. 3 trainees weekje nie trainen en door in de beker (volgende week 150.000 kaartverkoop) of andersom..

Tja, stomme keuze gemaakt, beker is belangrijker dan ik dacht, achtertaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:47:
5-3 verloren van een div VII.. Ik had mn trainees opgesteld omdat deze anders geen training zouden krijgen. Achteraf stom natuurlijk.. 3 trainees weekje nie trainen en door in de beker (volgende week 150.000 kaartverkoop) of andersom..

uhm? Trainen gaat altijd voor! Beker is maar een bijkomstigheid...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Training gaat bij veel mensen voor de beker hoor. Ook hier. Dus ik denk dat het helemaal niet stom was... Weet je wat je training p/p/p/w (per persoon per week ;)) oplevert als je een beetje training hebt lopen?

/edit

Te laat... ik moet er nog een beetje aan wennen dat Brainpower terug op het forum is ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Sandyman538 op 01-06-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Hmmm, mijn coach moest een bespreking houden terwijl ik goed ervaring had met die opstelling, beetje raar :?

Nouja, wel 0-4 gewonnen, inclusief blessure bij een trainee, hopelijk istie vrijdag +1.... op naar ronde 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Tja, ik had ook mijn trainees opgesteld (zelfs met pic). Training lijkt me toch belangrijker, gelukkig zijn mijn trainees inmiddels ook allemaal uitstekend of formidabel :)

Wat ik misschien wel zou doen is mijn trainees bewaren voor de competitiewedstrijd in het begin van het seizoen als ik weet dat ik die wedstrijd niet kan winnen en in de beker wel.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:52:
[...]
Te laat... ik moet er nog een beetje aan wennen dat Brainpower terug op het forum is ;)
Terug op het forum? Ik ben nooit weggeweest man! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:08
Thomas (nickname: weird_ed teamid=65179) van stats.alltidhattrick.org is op zoek naar programmeurs voor nl.alltidhattrick.org... Deze programmeurs moeten een paar uurtjes optimalisatie en klein programmeer werk doen. Het grote werk is al verricht, het is gewoon wat klein werk. Alles is geprogrammeert in php en mysql. Je kunt Thomas in het Engels htmailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer begint the Got-cup, want ik ben er met 4-0 uitgekieperd. Dus me doelen maar ergens anders op richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 10:29

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

0-9 verloren :'( en me beste trainee uitgeschakeld voor 5 weken. (18 jr, 1 dokter, hoelang duurt dat zo'n beetje?) erg jammer... maar goed... als beginnende 9e divisionist had ik ook niet anders verwacht tegen een 4e divisionist...

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:42:
Ik dacht dat keepers helemaal niet geblesseerd konden raken. Dat zullen ze dus wel verandert hebben...
wat postte je gister nou ook alweer over regels lezen enzo? :P

beetje pot...ketel verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit erover na te denken om mijn zwak coach, formidabel ervaring en zwak leider te vervangen voor een nieuwe (ja de coach waar je ik mee begon) Wat raden jullie me aan voor een 9e klasser die 230k in de plus staat en verdedigen traint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Historisch moment:
FC Strijen speelt volgende woensdag THUIS in de beker! Jawel, na 3 jaar bekeren dan toch een keer thuis :9

Mag tegen een (op het moment) #7 in de V, waarvan zn B-team nog nieteens (zoveel) beter is dan de mijne. Dus kan in principe wel winnen, maarja we zien wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:24:
Ik zit erover na te denken om mijn zwak coach, formidabel ervaring en zwak leider te vervangen voor een nieuwe (ja de coach waar je ik mee begon) Wat raden jullie me aan voor een 9e klasser die 230k in de plus staat en verdedigen traint?
250k in de plus? ik zou een goed/slecht coach kopen. die is ongeveer zoiets. dus sta je niet rood, trian je optimaal en aan leiderschap heb je imo niet zoveel in die lage compo's... je wint toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komop zeg :P

Je wist heus wel dat keepers ook geblesseerd konden raken, al is de kans tov een veldspeler zoveel kleiner dat het mss praktisch 'nooit' voorkomt. Die discussies over een bv. redelijk reserve keeper achter de hand is al meerdere malen besproken.

Ze hebben het iig niet verandert, want het was al zo. Mijn eerste seizoen zijn mijn eerste en reserve keeper geblesseerd geraakt :X En vorig seizoen was een maat van mij te klos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ik vind het knap dat jij weet dat hij het weet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:54:
ik vind het knap dat jij weet dat hij het weet :9
he, that's me ;)

Nee maar als je in de V, ik dacht zelfs IV speelt dan weetje heus wel dat keepers geblesseerd kunnen én konden raken. En anders heeft hij weer wat bijgeleerd (niet dat je er wat aan hebt :+ ).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:15:
[...]

wat postte je gister nou ook alweer over regels lezen enzo? :P

beetje pot...ketel verhaal :)
Hein, je hebt gelijk. Ik was in de war met rode kaarten, die kan een keeper niet krijgen. Mijn nederige excuses.

/edit

Ik maak een foutje en het wordt meteen breed uitgemeten... :7

[ Voor 11% gewijzigd door Sandyman538 op 01-06-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:32:
[...]

250k in de plus? ik zou een goed/slecht coach kopen. die is ongeveer zoiets. dus sta je niet rood, trian je optimaal en aan leiderschap heb je imo niet zoveel in die lage compo's... je wint toch wel.
Helemaal 100% geheel en al compleet mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne ligt er ook uit voor 3 week, heb met mijn b-elftal gespeeld en uiteraard verloren. Dat is nu al de 2e keer dat m'n keeper eruit ligt. Hij had overigens zondag ook al gespeeld maar voor de ervaring heb ik em ook in de beker laten staan. Ik raad iedereen aan om een reserve keeper te hebben... (had/heb ik gelukkig ook :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

@2 posts up; 110% agree.

@1 post up, Ik heb ook al meermalen een keeperblessure gehad. Maar deze discussie hebben we twee topics terug al es gevoerd. Hij blijft maar terugkomen :D 8)7

@Beker
En ja hoor tis weer gelukt een :D THUISWEDSTRIJD :D in de beker voor het derde seizoen achter elkaar !
Ik speel tegen een competitiegenoot van FC Dolf uit de V.59.

[ Voor 36% gewijzigd door Quintus op 02-06-2005 00:53 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mooie 2-6 overwinning. Mijn nieuwe, veel te dure, trainie haalde mooi 4* in redelijke vorm.
Het middenveld van mijn B-team is gestegen van matig naar goed.

@Quintus
Tegen wie moet je dan? Kon het niet echt vinden.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Dolf ik zie het al mijn vriendin speelt tegen je leaguegenoot: Iuvenes United

Dus als je nog tactische tips voor dr hebt :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Na jaren championship manager en nu football manager, nu ook warm gemaakt voor Hattrick (oa door dit forum)
Gister mijn eerste en vriendschappelijke wedstrijd, 6-0 aan de broek van iemand uit IX, dat viel niet mee.
Maar mijn (noob)vraag nu is: maakt het eigenlijk uit of je veel (of bijna allemaal) buitenlanders in je team hebt?
Op hattrick zelf kon ik zo het antwoord niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
sarinsarin schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:24:
Na jaren championship manager en nu football manager, nu ook warm gemaakt voor Hattrick (oa door dit forum)
Gister mijn eerste en vriendschappelijke wedstrijd, 6-0 aan de broek van iemand uit IX, dat viel niet mee.
Maar mijn (noob)vraag nu is: maakt het eigenlijk uit of je veel (of bijna allemaal) buitenlanders in je team hebt?
Op hattrick zelf kon ik zo het antwoord niet vinden...
Het kost je extra salaris maar voor de rest niets.

Verder ben ik ook uit de cup geschopt... 1-3

3 middenvelders met pleisters en 1 verdediger met 2 weken.... Zo wordt het zondag aardig lastig.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Damn 2-0 verloren terwijl ik een duidelijk sterker middenveld had, maar zijn counterploegie heeft me toch de das om gedaan...helaas had op derde ronde beker gehoopt...volgend jaar beter! Ga nu weer lekker op vlaggetjesjacht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een goed idee. Ik ga mijn verzameling vlaggetjes ook weer uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

En hoppa.. voor het 2e seizoen op rij een thuiswedstrijd in de beker gewonnen. Lekker hoor, totaal onverwachts en ook maar met een klein verschil: 2-1.
Nu nog even kijken wat ik komende zondag ga doen... m'n tegenstander had een WO in de beker, dus kon lekker PIC-end verder. Ga ik tegen hem PIC spelen en in de beker nog eens stunten (lees MotE-en) of wordt het gewoon proberen alles regulier te spelen en zo 2 keer waarschijnlijk te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
@ TheKeeper It's al bout the money....PIC zondag dus, MOTS woensdag.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog maar weer eens iets over conditie trainen:

Bijna overal lees je dat conditie trainen slecht voor de vorm is, zou ook logisch zijn.
Nu staat echter op weejewat.nl dat dit komt doordat je in het tussenseizoen vorm verliest, omdat je ook geen wedstrijden speelt, maar dat conditie trainen hier geen invloed op heeft.

Volgens mij is zowel niet spelen als conditie trainen slecht voor de (achtergrond)vorm.

Zoals Henk Westbroek zou zeggen: wat is waaaarrrr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jij zegt is waar :)

Zowel niet trainen als als conditie training KAN een invloed hebben op de vorm.

Maja het betekent niet dat als een speler altijd speelt, dat zijn vorm hoog zal blijven, beetje geluk telt dus ook mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo volgende week mijn volgende vlaggetje...dit x denemarken... :)
Hoe zouden jullie een trainingsvormoverstap (leuk voor galgje) maken trouwens? Ik dacht zelf steeds de oudste trainees eruit (op hun 20ste, net na een skillupdate uiteraard) en dan nieuwe trainees kopen zo oud als je jongste trainees...op die manier heb ik over een paar seizoenen 8 20 jarige defence trainees...de beste 3 hou ik dan de rest verkoop ik en daar koop ik PM of spits trainees voor terug...Tips zijn welkom! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:21:
[...]

Hein, je hebt gelijk. Ik was in de war met rode kaarten, die kan een keeper niet krijgen. Mijn nederige excuses.
aanvaard :>

iedereen die heeft gewonnen gister gefeliciteerd! ik ga zondag hoogst waarschijnlijk lekker piccen(wereldklasse middenveld heeft die knul, wel met mots denk ik, maar dan nog zonder mots een goed mid)en woensdag kijken voor ronde 4... ligt ook voroal aan de TU(vorm)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister weer ruim gewonnen :)

Volgende weer ietsjes lastiger tegen een VII. Mag geen probleem opzich zijn :). Hij heeft iig een stadion van 24k dus die moet even gevuld worden levert dat weer een zakcentje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

hoedjevanpapier schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:50:
@ TheKeeper It's al bout the money....PIC zondag dus, MOTS woensdag.
Thnx... is wel waar.. nu al overdreven veel mensen in mijn stadion gehad... 27k mensen... Ik ga voor de volle bak (37,5k mensen) en dat levert veel geld op voor een VI-klasser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 11-09 11:19
Ik ben ook door, na mijn overwinning met B-team tegen een mede VI-er. Volgende week speel ik weer thuis tegen een V-er die ook te doen moet zijn. Ik twijfel nog of ik as zondag met mijn B-team ga spelen en PIC-en, en dan woensdag normal spelen met het A-team (gelukkig spelen we thuis, dus B.A. is er ook bij :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

117 vs. 157 in ratings
31 vs. 40,5 ster

en dan nog 3-1 verliezen :( :( :(

wat een waardeloos spel ;)

focus mag weer op de competitie, zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-CKY2K- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:45:
Zo volgende week mijn volgende vlaggetje...dit x denemarken... :)
Hoe zouden jullie een trainingsvormoverstap (leuk voor galgje) maken trouwens? Ik dacht zelf steeds de oudste trainees eruit (op hun 20ste, net na een skillupdate uiteraard) en dan nieuwe trainees kopen zo oud als je jongste trainees...op die manier heb ik over een paar seizoenen 8 20 jarige defence trainees...de beste 3 hou ik dan de rest verkoop ik en daar koop ik PM of spits trainees voor terug...Tips zijn welkom! ;)
Iemand tips?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:24:
117 vs. 157 in ratings
31 vs. 40,5 ster

en dan nog 3-1 verliezen :( :( :(

wat een waardeloos spel ;)

focus mag weer op de competitie, zucht....
Ex-federatie genoot, ik ben het compleet met je eens, had gisteren ook zo'n pot, veel minder verschil, maar gewoon 4 kansen verkloot en de tegenstander verkloot er geen één zodat ik met 2-3 en een veldoverwichtje van welgeteld 53(eerste helft) tot 51 procent (tweede helft) uiteindelijk toch verlies...

Nu kan ik mooi mijn nieuwe wingers gaan trainen :) (17 jaar solids /matig pm kosten geen drol :D)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

AaroN schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:00:
[...]

Ex-federatie genoot, ik ben het compleet met je eens, had gisteren ook zo'n pot, veel minder verschil, maar gewoon 4 kansen verkloot en de tegenstander verkloot er geen één zodat ik met 2-3 en een veldoverwichtje van welgeteld 53(eerste helft) tot 51 procent (tweede helft) uiteindelijk toch verlies...

Nu kan ik mooi mijn nieuwe wingers gaan trainen :) (17 jaar solids /matig pm kosten geen drol :D)
Waarom zou je nu je uit de beker bent wel je nieuwe wingers kunnen trainen? Dat kan toch ook tijdens de beker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn stadion was dinsdag klaar met verbouwen(slechts 25k had geen geld meer) en meteen de woensdag erop volle bak :D Kijk dat is een prima investering :)

@brain. wellicht zijn de trainees te licht voor de beker en spelen zijn sterkere wingers 2x. persoonlijk zou ik dat NOOIT doen, maar ieder zijn ding :)

trainen gaat voor alles... die beker is echt meer voor de hip hop dan wat anders :) beetje ervaring opdoen, stadionnetje vol en na 3 rondes weer lekker eruit... (althans voor de meesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Brainpower schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:08:
[...]

Waarom zou je nu je uit de beker bent wel je nieuwe wingers kunnen trainen? Dat kan toch ook tijdens de beker?
Om kans op winst te behouden natuurlijk, het gaat toch om serieus geld :)
Maar je hebt wel een beetje gelijk, had gewoon de pech dat ik tegen een sterke tegenstander moest.

Nu ben ik overgestapt van positiespeltraining naar winger training.
Moet nog 1 goede trainee hebben, maar daaar neem ik rustig de tijd voor om een koopje uit te kunnen zoeken.

[ Voor 34% gewijzigd door AaroN op 02-06-2005 15:37 ]

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

winst? ja op korte termijn. het kost je alleen maar geld deze actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
117 vs. 157 in ratings
31 vs. 40,5 ster

zijn zulke dingens alleen te zien als je donateur bent voor die 20 euro?
of zie ik dit compleet over het hoofd, of gaan jullie echt sterren tellen na elke wedstrijd en dit ergens bijhouden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
sarinsarin schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:02:
117 vs. 157 in ratings
31 vs. 40,5 ster

of zie ik dit compleet over het hoofd, of gaan jullie echt sterren tellen na elke wedstrijd en dit ergens bijhouden :?
Als je dit zelf ook makelijk wil weten dan kan je een aantal dingen doen:
- een van de vele hulpprogramma's downloaden (HAM, HO etc)
- als je firefox gebruikt, de plug-in FoxTrick in pluggen ;)

Dat laatste trouwens zowiezo doen, die bevat allerhande coole dingen! Echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je zien in hulpprogramma's zoals hattrick organizer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarinsarin schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:02:
117 vs. 157 in ratings
31 vs. 40,5 ster

het zijn imo extraatjes. de ratings zeggen sowieso veel meer. sterren kijk ik altijd wel naar, maar die hatstats boeien me zeer weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
soorry, nog niet lelemaal helder, die sterren is kwestie van tellen, kan je zien voor elke speler na de wedstrijd, ik zie alleen nog niet waar die ratings vandaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:08
Aristos schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:25:
Thomas (nickname: weird_ed teamid=65179) van stats.alltidhattrick.org is op zoek naar programmeurs voor nl.alltidhattrick.org... Deze programmeurs moeten een paar uurtjes optimalisatie en klein programmeer werk doen. Het grote werk is al verricht, het is gewoon wat klein werk. Alles is geprogrammeert in php en mysql. Je kunt Thomas in het Engels htmailen.
Iemand die geinteresseerd is? Gaat absoluut in ons voordeel werken omdat er dadelijk een overzicht is van de sterren die spelers halen bij hun respectivelijke vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Quintus schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 03:47:
Dolf ik zie het al mijn vriendin speelt tegen je leaguegenoot: Iuvenes United

Dus als je nog tactische tips voor dr hebt :D
Niet echt eigenlijk. Die kerel is net gepromoveerd en heeft een zeer sterk team (of ik heb een zwak V team). Hij heeft ook net een spits aangeschaft voor 4M die 6* haalt in redelijke vorm.
En als je zijn voorlaatste cupwedstrijd ziet dan zie je ook dat zijn B-team geen kattepis is.

Counteren lijkt mij de enige kans hoewel dat ook moeilijk gaat worden. Ik ga de wedstrijd zeker bekijken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, liep een speler om 23.19u af die ik wilde kopen, maar door de tijdelijke shutdown kon dat niet. Nu staat die speler nog steeds met z'n stats, ik ben helaas nog niet de gelukkige koper, maar er staat nog steeds "Het bieden is geëindigd!". Ik hoop echt dat de transfertijd nog even wordt opgeschoven zodat ik ook nog kan bieden...

Edit: nee dus, fck. Dat bedrag was waardeloos, ook voor de verkoper...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand playerID=36609587 nou eens gaat trainen op PM, dan kan ie wel het nederlands elftal in denk ik?
Dan heb je een goede trainee met veel ervaring, voor een waardeloze 3 miljoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarinsarin schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:30:
soorry, nog niet lelemaal helder, die sterren is kwestie van tellen, kan je zien voor elke speler na de wedstrijd, ik zie alleen nog niet waar die ratings vandaan komen?
Berekening van de matchengine (middenveld, linker verdediging, centrale verdediging etc.)

rampzalig (heel laag) = 1 punt
rampzalig (laag) = 2 punten
enz.

middenveld waardering x 3
overige linie´s x 1

et voila, je ratings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TSI: -1900 (+1440/-3340)
Vorm: -1 (+7/-8)
Middenveld: 2 (+2/-)

Vreemd dat de vorm nog zo daalt bij mij aan het begin van het seizoen. Gelukkig zitten 7 van de 8 dalingen bij mijn b-spelers en trainees en zitten alle stijgingen en zitten alle stijgingen bij mijn a-spelers. Dus toch nog een mooie training met 2 pm-stijgingennaar formidabel :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pm +1 (19jr uitmuntend)
Vorm +9/-2 (zeer relaxed :)
EXP +2
TSI 2820/-760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 19:20

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Hmmzzz, onverwacht een mid +1 op positiespel :) zou eigenlijk pas over een week of 3 moeten :p nou jah, nu de andere 3 nog die er tegenaan zitten en ik ben helemaal happy :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met dilemma, ik kan zondag winnen, en ik kan woensdag winnen in beker. Maar vorm van B kern midds is nu maar redelijk zwak matig, waarschijnlijk ga ik hierdoor net iets te zwak middenveld hebben woensdag. Nu ben ik aan het denken om zondag met B spelers te spelen, vermits er een kleine kans bestaat dat ik toch verlies. en woensdag voor beker te gaan met A midds.

Indien ik met A kern spelers beide matchen zou spelen ben ik zo goed als zeker dat ik win.

Indien ik zondag verlies(uit) en woensdag win(thuis) dan gaat mood van supps weer terug goed zijn, en heb ik volgende week zondag weer veel volk(thuis) en week erna bekermatch(thuis) waarschijnlijk ook uitverkocht.

Ik ga dus wrsch toch voor de beker gaan voorlopig. In competitie kan ik toch nog kampioen worden mits verlies zondag.

Wat zouden jullie doen? Voor het geld of voor de punten? Mijn trainees laat ik zowiezo spelen, wat ik ook doe.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mix je a en b team(trainee linie) zo speel ik met 2 sterke en 1 zwakke in beide wedstrijden. heb ik ook gedaan afgelopen week. deze week speel ik met b mid(pic) zondag en a mid woensdag. ik ga voor die beker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ga het straks nog ens allemaal bekijken hoeveel ratings ik haal met mijn midd met een mix

Ik ga wrsch toch ook zowiezo voor de beker :) Ma trainen doen trainees zowiezo allemaal.

Als ik zondag verlies is echt geen ramp.

Maar door te mixen riskeer ik wel woe en zo te verliezen. Dus wrsch toch met B ploeg zondag. normaal moet ik dan nog zwak- ofzo kunnen halen in die uitmatch, wrsch net te weinig maja :)

mischien ook nog picen zondag, ma da zou te veel van het goeie zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Nou mensen, na 1.5 maanden wachten zal ik morgen mn team krijgen (dacht eerst vandaag maar heb me een uur te laat geregistreed :|)

Heb ondertussen al heel wat newbie dingen gelezen om te beginnen, dus dat moet niet zo'n heel probleem gaan worden. Maar heeft iemand hier een link naar, of gewoon zelf, de ultieme start strategie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Verdorie, weer een vorm -9/+2
Gelukkig waren de +2 voor mijn basisspelers en de meeste van de -9 voor mijn reservespelers. Maar toch balen :(
Ik wacht nog even totdat mijn oude trainees (inmiddels 21) formidabel middenveld worden en dan pas verkoop ik ze, en koop ik nieuwe trainees. Ik kan ze nu ook wel verkopen als uitstekend, maar volgens mij levert een formidabel véél meer geld op.

(mocht iemand dit dom vinden: geef een gil en leg uit waarom! :) )

[ Voor 9% gewijzigd door Cis op 03-06-2005 11:52 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:42:
Ik zit met dilemma, ik kan zondag winnen, en ik kan woensdag winnen in beker. Maar vorm van B kern midds is nu maar redelijk zwak matig, waarschijnlijk ga ik hierdoor net iets te zwak middenveld hebben woensdag. Nu ben ik aan het denken om zondag met B spelers te spelen, vermits er een kleine kans bestaat dat ik toch verlies. en woensdag voor beker te gaan met A midds.

Indien ik met A kern spelers beide matchen zou spelen ben ik zo goed als zeker dat ik win.

Indien ik zondag verlies(uit) en woensdag win(thuis) dan gaat mood van supps weer terug goed zijn, en heb ik volgende week zondag weer veel volk(thuis) en week erna bekermatch(thuis) waarschijnlijk ook uitverkocht.

Ik ga dus wrsch toch voor de beker gaan voorlopig. In competitie kan ik toch nog kampioen worden mits verlies zondag.

Wat zouden jullie doen? Voor het geld of voor de punten? Mijn trainees laat ik zowiezo spelen, wat ik ook doe.
Je kunt ook zondag je B-mids opstellen met 2 A mids op de vleugel naar het midden
en dan Woensdag de A-mids met je beste vleugelspelers.

@ TU

Vorm +7/-7 Schiet niet echt op :D

@ Dolf

Ik zal je post van even terug aan haar laten lezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 03-06-2005 11:52 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 16:14
Cis schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:46:
Verdorie, weer een vorm -9/+2
Gelukkig waren de +2 voor mijn basisspelers en de meeste van de -9 voor mijn reservespelers. Maar toch balen :(
Ik wacht nog even totdat mijn oude trainees (inmiddels 21) formidabel middenveld worden en dan pas verkoop ik ze, en koop ik nieuwe trainees. Ik kan ze nu ook wel verkopen als uitstekend, maar volgens mij levert een formidabel véél meer geld op.

(mocht iemand dit dom vinden: geef een gil en leg uit waarom! :) )
Als die 21 jarige knakkers al een weekje of 4-5 training hebben gehad sinds ze op uitstekend staan kan je inderdaad beter ff wachten tot ze formidabel worden, levert vele malen meer op dan nu verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een klote update hier weer. In 2 weken tijd 14 miljoen in waarde gezakt mijn team.
mijn 4 beste middenvelders hebben poor(2x) en weak(2x) vorm. Slaat nergens meer op zit nu gemiddeld onder de inad vorm (4.8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

Vorige week vormupdate +3/-13, nu +3/-10...

Lekker is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorm +1/-6

helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OsseMaarten schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:40:
Nou mensen, na 1.5 maanden wachten zal ik morgen mn team krijgen (dacht eerst vandaag maar heb me een uur te laat geregistreed :|)

Heb ondertussen al heel wat newbie dingen gelezen om te beginnen, dus dat moet niet zo'n heel probleem gaan worden. Maar heeft iemand hier een link naar, of gewoon zelf, de ultieme start strategie?
Uit de OP (openingspost):
http://gathering.tweakers...message/22075819#22075819

Het is niet de ultieme startstrategie, want die bestaat niet, maar je komt er zeker een eind mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
na paar dagen ploeteren, in de H(attrick) O(rganizer) uitgekomen, en wat een geweldige ervaring is dat. Ongelooflijk handig.
Maar vraagje, wordt dit nu niet gezien als een soort van cheaten eigenlijk? Ik bedoel het is dan wel een hulpmiddel, maar wel een hulpmiddel die verschrikkelijk veel verschil maakt met mensen die zonder zo'n soort programma werken.
Mijn team is in ieder geval met sprongen vooruit gegaan door het iets wijzigen van de opstelling.
Maarja, HO is voor iedereen toegankelijk dus dan zou iedereen het maar moeten gebruiken natuurlijk....

Na een trainingsupdate zie ik veel van dergelijke posts:

"vormupdate +3/-13, nu +3/-10..."

In HO kan ik wel zien dat er door een training iets veranderd is, maar waar wordt het gevolg van de training op bovenstaande manier weergegeven?
In HO zie ik alleen per individu het verschil? :?
(of een ieder telt het op natuurlijk, maar ik denk dat het wel ergens staat)

Excuus voor het (vele) vragen tot nu toe, maar verder is alles wel redelijk duidelijk geworden van dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet het anders zien. iedereen gebruikt het en diegene die het niet doen zijn of heel ervaren en hebben het niet nodig of zijn n00b... en dan komen ze er vanzelf wel achter als ze zich in ht verdiepen...

ik gebruik het overigens vooral voor een snel overzicht voor de vorm en de trainings%

wie waar het beste kan spelen weet ik onderhand wel ;) na een tijdfje heb je het ook eigenlijk niet echt meer nodig imo. alleen op de spelers pagina scrollen naar de vorm is niet echt handig vandaar ham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Aangezien hier wel wat ervaren defender trainers rondlopen:

Mijn aankoop voor 2.4 miljoen:

Matei Sârbu (26384416)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 10 460
Loon: 7 584 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: F.C. GoT
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Max 5.5 ster geloof ik. Is het een redelijk prijs of veels te veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vorm: +4/-11

en dat zonder conditie te trainen :'(
wordt flink aanpoten zondag dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker spelertje brain. kan ik die ff lenen zondag? mag je een midje van mij :) of het duur is kan ik niet beoordelen... wel lekker jong met al een beetje exp. altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:49:
lekker spelertje brain. kan ik die ff lenen zondag? mag je een midje van mij :) of het duur is kan ik niet beoordelen... wel lekker jong met al een beetje exp. altijd handig.
Ja idd vond ik ook wel...Was de 1e die ik tegenkwam en deed maar een bod. En had hem gelijk...naja nu nog maar afwachten hoe ie het zondag doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Deze beginner heeft wat schulden, na deze week 255000.
Ik zit in divisie X en zie dat mijn belangrijkste kosten spelers zijn voor 20.000 per week. Ik ben maar begonnen met het ontslaan van een paar kneusjes die niemand lijkt te willen kopen. Maar vraag me af of dat wel verstandig is.
Vraag me af hoe ik weer richtingplus kan komen want met die paar supporters (207) red ik het vast niet, of trekt het aan als ik een paar potjes gewonnen heb?
Ik heb mijn stadion al kleiner gemaakt en een nieuwe coach en een paar nieuwe spelers gekocht. Geef 10.000 uit aan jeugd en ik had eerst ook steeds 10 assistenten maar dat werd me ook wat de uur dus dat maar terug gebracht naar 5 (4 vekd en 1 keeperstrainer).

iemand nog tips of rest me slechts duimen op goede resultaten en de effecten van mijn training (korte pass - 3-5-2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Goed vorm, TSI rond de 10.000
De speler zal dus laag wonderbaarlijk zijn, maar is dat erg?

Mooie speler dus.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simsim schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:29:
Ik zit in divisie X en zie dat mijn belangrijkste kosten spelers zijn voor 20.000 per week. Ik ben maar begonnen met het ontslaan van een paar kneusjes die niemand lijkt te willen kopen. Maar vraag me af of dat wel verstandig is.
Vraag me af hoe ik weer richtingplus kan komen want met die paar supporters (207) red ik het vast niet, of trekt het aan als ik een paar potjes gewonnen heb?
Ik heb mijn stadion al kleiner gemaakt en een nieuwe coach en een paar nieuwe spelers gekocht. Geef 10.000 uit aan jeugd en ik had eerst ook steeds 10 assistenten maar dat werd me ook wat de uur dus dat maar terug gebracht naar 5 (4 vekd en 1 keeperstrainer).

iemand nog tips of rest me slechts duimen op goede resultaten en de effecten van mijn training (korte pass - 3-5-2)?
Een beginner met vergelijkbare problemen heeft paar dagen terug dit ook gepost. zoek even de tips die hij kreeg een paar pagina's terug op. anders blijf je wel elke keer hetzelfde verhaal ophangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss

Ik heb mijn stadion al kleiner gemaakt
das best dom in deze tijd... altijd naar de toekomst kijken niet niet naar volgende week, het kost je alleen maar geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

hoedjevanpapier schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:29:
Goed vorm, TSI rond de 10.000
De speler zal dus laag wonderbaarlijk zijn, maar is dat erg?

Mooie speler dus.
Idd is niet erg...passen is wel mooi meegenomen...Ach als ie maar beter presteerd dan mn huidige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:42:
[...]

Idd is niet erg...passen is wel mooi meegenomen...Ach als ie maar beter presteerd dan mn huidige :)
Nette speler bp, ik investeer vooralsnog niet teveel in m'n verdediging, daar m'n verdedigende coach de huidige spelers toch aan goede ratings kan helpen. Zelf net een wonderbaarlijke/matige aanvallende winger gekocht voor 2.4M. Leek me ook wat veel, maar er is niet al te veel goeie keuze (hij heeft al matig ervaring met 23 jaar).

Edit: zaterdagavond staat er weer een wereldklasse/slecht spits van me in de verkoop. Hopelijk brengt die voldoende op (3M+) om weer wat talenten vast te leggen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Misschien kun je dit eens doorlezen: http://www.weetjewat.nl/faq/saneren.html#saneren . Je bent nog niet failliet zoals in dat stuk tekst, maar je maakt waarschijnlijk wel de verkeerde keuzes (verkopen kneusjes, verkleinen stadion e.d.)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:42:
[...]

als je counter speelt ja... anders is scoren ook mooi meegenomen maar je hebt er geen zak aan :P
onnodige stats zorgen voor onnodige kosten, maar dat wist je vast al :)

over 1/2 weken ga ik mij op de spitsen markt begeven. iemand nog wat leuks in de aanbieding?(let op het woordje aanbieding :P) denk een uitmuntend/zwak wellicht matig als het te betalen is. ik wil eigenlijk ook dat ie SP heeft. minimaal formidabel, maar dat is vrees ik niet haalbaar. sta ook nog steeds rood. maar ga volle bak op de beker. stel zelfs b-team op zondag. interesseert me niet. winst is toch niet haalbaar op welke manier dan ook. goed in vorm a-team met hoge TS woensdag. ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja lekker, train je gewoon verdedigen in t tussenseizoen heb je vorige week +3/-13 en deze week +2/-15 vorm. :'( :'( :'(
Nu was m'n gemiddelde vorm erg hoog maar om nu zo weer te kelderen had ik ook weer niet verwacht..... Het zijn trouwens vooral de spelers die in t tussenseizoen niet gespeeld hebben die zakken dus daar ligt het zeker aan denk ik, als ze niet spelen zakt die achtergrondcurve van de vorm veel sneller lijkt het dus. (maar dat dacht ik eigenlijk al, jammer om zo gelijk te krijgen dan ;) ) Basisspelers hebben allemaal "normale" vormveranderingen dus dat is wel normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:48:
Ja lekker, train je gewoon verdedigen in t tussenseizoen heb je vorige week +3/-13 en deze week +2/-15 vorm. :'( :'( :'(
Nu was m'n gemiddelde vorm erg hoog maar om nu zo weer te kelderen had ik ook weer niet verwacht..... Het zijn trouwens vooral de spelers die in t tussenseizoen niet gespeeld hebben die zakken dus daar ligt het zeker aan denk ik, als ze niet spelen zakt die achtergrondcurve van de vorm veel sneller lijkt het dus. (maar dat dacht ik eigenlijk al, jammer om zo gelijk te krijgen dan ;) ) Basisspelers hebben allemaal "normale" vormveranderingen dus dat is wel normaal
Dat scheelt inderdaad erg veel. Ik heb in de beker niet al mijn b-spelers opgesteld, maar een mix van a-spelers en trainees. De spelers die niet gespeeld hebben zijn bijna allemaal gezakt in vorm, de spelers die wel gespeeld hebben zijn bijna allemaal gestegen in vorm.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:32:
[...]

als je counter speelt ja... anders is scoren ook mooi meegenomen maar je hebt er geen zak aan :P
onnodige stats zorgen voor onnodige kosten, maar dat wist je vast al :)
Als ie passen heeft krijg je soms ook van die berichten als "door een prachtige pass uit de verdediging... blabla"

Dus je hebt er soms echt wel wat aan...soms dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heeft overigens niks met passen te maken maar met set pieces volgens mij. maar correct me if im wrong :)

zulke dingen krijg je trouwens gewoon soms. laatst had ik een counter event en ik speelde echt geen counter hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:21:
dat heeft overigens niks met passen te maken maar met set pieces volgens mij. maar correct me if im wrong :)

zulke dingen krijg je trouwens gewoon soms. laatst had ik een counter event en ik speelde echt geen counter hoor :)
Als je countert heb je zowieso kans op een mooie pass vanuit de verdediging maar dan moet je verdediger ook onvoorspelbaar (+ pass) erbij hebben. Of het ook zonder counter lukt (wel met onvoorspelbaar en passen) weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het eigenlij dat het niet mogelijk is om je 3e Centrale middenvelder instuctis te geven.. (verdidigend, aavallend enz)?

En nog een vraag, wanneer ik achterin iemand op extra centrale middenvelder zet, en een van mn vluegelspelers op extra aanvaller, hoe speel ik dan?

---K---
1-1-1
2-2-2-2-niemand
3-3-3

Dus eigenlijk 3 centrale middenvelders, die 100% training krijgen, en maar 1 vluegelspeler (50%)?

Of wordt één van mn centrale middenvelders dan weer vleugelspeler?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ja dat klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Nou heb mn team gekregen, en probeer (volgens mij was t van WubMaster) newbie guide toe te passen...

Mijn team is Forza Oss. En zit in IX.922...

He ondertussen al een goed/slecht coach aangeschaft, en wil dan ook maar beginnen met keepers training, en zie ik wel waar ik uit kom. Wil nu een paar spelers de deur uit doen maar zou niet weten wat ik er voor moet kunnen vangen/vragen. Dus als iemand mij kan vertellen wat ik voor bijvoorbeeld de volgende speler kan vragen?

Christiaan van Viegen
TSI = 1 710, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: zwak
Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk
Passen: matig
Vleugelspel: redelijk
Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: rampzalig

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten, er zit een transfervergelijkingsknop (ook een leuke voor galgje) waarbij je kan zien hoeveel er voor soortgelijke spelers wordt gevangen. Dit klopt niet altijd, maar geeft een goede indicatie.

Maar, je kunt altijd spelers voor 0 euro op de lijst zetten en dan zie je wel hoeveel er op wordt geboden. Probeer 'm dan wel 's avonds te laten aflopen, want dan zijn de meeste mensen online. (na precies 3 dagen loopt de transfer af).

Edit: maar bovenstaande speler zal niet al teveel opbrengen omdat hij te 'overall' is en nergens in uitblinkt. Als ik zou moeten gokken, zo'n 40-60K

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Thnx!

Had t knopje nog niet gezien... Sowieso ff wennen aan user interface.

Morgen dus nog maar even spelen met mn huidige spelers, en volgende week alles overhoop halen denk ik.

EDIT: Trouwens erg weinig redelijke keepers voor een betaalbare prijs...

[ Voor 18% gewijzigd door majoh op 04-06-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:07
Ik heb vandaag mijn briljant winger met matig passen verkocht en voor dat geld een uitmuntend verdediger met uitstekend spelhervatting gekocht. Dat lijkt me op zich geen slechte deal, helemaal omdat bij mijn basiself niemand hoger dan matig spelhervatting had. |:(

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 23:37:
[...]

Als je countert heb je zowieso kans op een mooie pass vanuit de verdediging maar dan moet je verdediger ook onvoorspelbaar (+ pass) erbij hebben. Of het ook zonder counter lukt (wel met onvoorspelbaar en passen) weet ik niet...
aah ok dat wist ik niet. nooit verdiept in het counteren :) ik dacht onvoorspelbaar en SP maar dat zal dan wel gaan over afstandschoten niet over passen. hoewel je met onvoorspelbaar altijd kans hebt op een pass. kort of lang.

@maarten. destijds heb ik een redelijk keeper gekocht(6,6 ofzo) met zwak ervaring voor 26k dus beetje goed zoeken dan vind je wel wat. geen idee of de keepersmarkt omhoog is gegaan. maar een redelijk keep kan nooit meer dan 50k kosten lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Waar zijn die Assistenten nou eigenlijk goed voor?
Ik zie op HattriX staan:

Assistent coaches
Wanneer je je veldspelers traint moet je 9 assistenten en 1 keepertrainer hebben (sommigen gebruiken 8-2) dit zorgt voor het maximum effect voor al je veldspelers.

Maarja, dan staat er nog steeds niet wat ze nou precies doen. Ik zit al een paar seizoenen met 1 keepertrainer en 1 ass. Zou ik die Ass moeten verhogen naar 9 en zoja: waarom? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Meer training (en een betere vorm?), maar hoe meer assists je neemt hoe minder effect ze hebben. Ik zou er ook niet meer dan 5 nemen als je in geldnood zit :)

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Zojuist een 30-jarige excellent pm, inadequate experience verkocht voor 350.000. Die kerel haalde alleen 3,5 sterren in excellent vorm 8)7 Hij heeft geen bijstats en unpredictable speciality (niet echt ideaal voor een middenvelder)...

Ze zijn echt gek geworden! Ik heb er een half jaar geleden 200.000 voor betaald! Nou ja, ik vind het allemaal wel prima :)

[ Voor 16% gewijzigd door dreamtheater42 op 04-06-2005 19:59 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Spypiet schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:43:
Meer training (en een betere vorm?), maar hoe meer assists je neemt hoe minder effect ze hebben. Ik zou er ook niet meer dan 5 nemen als je in geldnood zit :)
Geld zat hier. Dat is geen probleem. :)
Ik ben alleen tégen het verspillen van geld. Dus het moet wel winst opleveren in de vorm van snellere training ofzow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:29:
[...]

Geld zat hier. Dat is geen probleem. :)
Ik ben alleen tégen het verspillen van geld. Dus het moet wel winst opleveren in de vorm van snellere training ofzow :)
Voor optimale veldspeler training, 9 assistent en 1 keepers trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, geldproblemen. ook al zit ik op de -220k, die van mij (als beginner) zijn als het goed is vanaf morgen voorbij. Ga dan mn eerste uitstekend middenvelder verkopen (voor 350k hoop ik).
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.