Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.232 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:14:
[...]

O ja, zo te horen heb je al flink opgekloot ;)
ik ben ook bang dat dit team niet erg lang zal bestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:42

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:18:
mijn selectie was in de IX (ik weet trouwens niet waar je in zit) geloof ik 200k waard in totaal :P
wat een butt-spelers had je toen zeg! :P ik heb mijn beste speler meteen verkocht toen ik mijn team kreeg voor 200k en toen had ik nog een stuk of 18 spelers over (geen idee meer met hoeveel je er begint).

om even terug te komen op de vraag van de poster waarop je reageerde: het beste om terug te komen uit zo'n dal is, heb ik gelezen, je beste spelers verkopen, je investering in je jeugd terug te brengen tot 5k, zoveel mogelijk personeel ontslaan. evt de allerslechtste spelers ook ontslaan. en ja, je zal het een tijdje moeilijk hebben, maar het is nou eenmaal niet anders :( succes!!

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op maandag 30 mei 2005 @ 21:11:
[...] je investering in je jeugd terug te brengen tot 5k
Ookal blijft het een eeuwige discussie :) ik ben er zelfs voor om startende teams totaal niet in de jeugdopleiding te laten investeren.

Hetgeen de startende teams het meest laat wankelen zijn de financiële tekorten waar ze onverwachts voor komen te staan. Een investering van 5/10 of 20k per week is voor een gevorderde hattrick speler vaak een schijntje, echter, startende teams hebben al moeite genoeg inzicht te krijgen in hun portefeuille. De eerste taak die op ze rust, moet dan ook een stabiel draaiend team zijn. Zie dat eerst maar eens op poten te krijgen alvorens over te gaan op investeringen.

Waarom zou je het risico nemen failliet te gaan, terwijl je de eerste 16 weken toch nog vrijwel geen inkomsten kan verwachten uit die jeugdopleiding. Stabiliteit in je hattrick team onthoud je van financiële stroppen en betaalt zich terug in de vorm van een gestaag groeiend team.

@ Richiboy: doe er je voordeel mee B) (en doe je naam alsjeblieft eer aan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nooit echt grote fouten gemaakt in het begin. ik had alleen de pech dat ik ECHT een slecht begin team had. eind van seizoen 1 had ik nog maar 6 originele spelers over :P

en onnige aankopen doen beginnelingen ook vaak. een goed spits ofzo. veel te duur en zo goed is nog lang niet nodig. ik het eerste siezoen met 2 31 jarige redelijk/zwak spitsen :P

en het eerste seizoen ook jeugd op 5k en 3ass. 1 fysio 1dokter en 3 woordvoerders. das meer dan zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 00:15
sow, niemand kent 't cker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?? ik mis even iets geloof ik??

* ontkent zwamtaal van ronald koeman te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:31:
[...]

?? ik mis even iets geloof ik??

* ontkent zwamtaal van ronald koeman te zien
joa, dit was van voor jouw tijd tim, even kijken of er nog wat ouwe lullen op reageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:33:
[...]

joa, dit was van voor jouw tijd tim, even kijken of er nog wat ouwe lullen op reageren :P
voor mijn tijd?? haléloeja, bestond GoT toen al? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:34:
[...]

voor mijn tijd?? haléloeja, bestond GoT toen al? ;)
Het was de tijd dat Nobbe United nog "Vooruit!" heette en Fonz hier de enige was met spelers boven de miljoen waarde :P (wat is dat ook alweer omgerekend naar TSI? :? ).

[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 30-05-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24
Ronald Koeman schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:37:
[...]

Het was de tijd dat Nobbe United nog "Vooruit!" heette en Fonz hier de enige was met spelers boven de miljoen waarde :P (wat is dat ook alweer omgerekend naar TSI? :? ).
Toch leuk om mensen zo nu en dan eens even terug te zien :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Speel jij tegenwoordig in de IV ja? Netjes man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ronald Koeman schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:48:
Speel jij tegenwoordig in de IV ja? Netjes man :)
Je moet door blijven groeien he ;)

En ach, jij speelt ook IV :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sandyman538 op 31-05-2005 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:26:
ik heb nooit echt grote fouten gemaakt in het begin. ik had alleen de pech dat ik ECHT een slecht begin team had. eind van seizoen 1 had ik nog maar 6 originele spelers over :P

en onnige aankopen doen beginnelingen ook vaak. een goed spits ofzo. veel te duur en zo goed is nog lang niet nodig. ik het eerste siezoen met 2 31 jarige redelijk/zwak spitsen :P

en het eerste seizoen ook jeugd op 5k en 3ass. 1 fysio 1dokter en 3 woordvoerders. das meer dan zat
Ik heb mijn 31-jarige spelers uit mijn team toen ik in IX speelde nog steeds. Ze staan niet meer in mijn a-team, maar soms (door vorm) doen ze het zelfs beter dan hun vervangers en verkopen heeft weinig zin omdat ik er niks meer voor terug krijg (ze zijn inmiddels 34 en ik zit in VI). Ik denk dat ik ze op het eind van dit seizoen wel ontsla :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11-2024
Graag lees ik jullie meningen over wat ik het beste kan doen.
Ik ben halvewege het vorige seizoen erin gekomen. (FC Rosevalley).

Ik heb als stelling dat die 300.000 die je krijgt mijn 0 grens is. Ik wil daar niet onder. Ik ben iemand die op save speelt. Ik heb geen Hattrick ervaring dus het leek mij onverstandig om te investeren in mijn jeugd met alle risico's van dien. Daarbij zie ik irl. ook geen zondag amateurs 5k+ per week in de jeugd investeren.

Dus ik ben gaan sparen en gewoon mijn wedstrijden afgewerkt. Ik had 1 assistent, 1 keeperstrainer en 1 woordvoerder. Ik heb inmiddels een assistent erbij en nog een woordvoerder omdat ik bij thuiswedstrijden de verliezen van een uitwedstrijd goed kan maken. Eind van vorig seizoen had ik 40K winst, maar alleen al het wachten op het nieuwe seizoen heeft me 20K gekost (waarvan 1.600 door mijn fout is kwijt gemaakt :) )

Mijn spelers worden natuurlijk ouder. Ik voorzie niet dat ik met deze financiele 'groei' (voor zover je daarvan kun spreken) straks spelers kan aanschaffen van minimaal hetzelfde niveau als nu (en dat is al niet al te best).

De komende seizoenen kom ik wel door, maar wat te doen als ze te oud worden. Ik verwacht niet dat ik dan al genoeg geld heb om op hetzelfde niveau door te gaan.

Hoe hebben jullie dit aangepakt?

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ric0chet schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:49:
Graag lees ik jullie meningen over wat ik het beste kan doen.
De komende seizoenen kom ik wel door, maar wat te doen als ze te oud worden. Ik verwacht niet dat ik dan al genoeg geld heb om op hetzelfde niveau door te gaan.

Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Trainen, daar valt het meeste geld mee te verdienen. Met de wedstrijden is het leuk als je geen verlies maakt, maar veel winst maak je er inderdaad nooit mee.

Je zou kunnen kijken waar je jongste spelers zitten en daar op gaan trainen, waarschijnlijk moet je er dan nog een aantal bijkopen. Als je liever wilt trainen met lage investeringen zou je kunnen beginnen met keepers trainen. Die heb je maar twee nodig.

Met de winst uit je verkochte trainees kun je nieuwe spelers kopen.

[ Voor 46% gewijzigd door Marzman op 31-05-2005 08:54 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
Marzman schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:53:
[...]

Trainen, daar valt het meeste geld mee te verdienen. Met de wedstrijden is het leuk als je geen verlies maakt, maar veel winst maak je er inderdaad nooit mee.

Je zou kunnen kijken waar je jongste spelers zitten en daar op gaan trainen, waarschijnlijk moet je er dan nog een aantal bijkopen. Als je liever wilt trainen met lage investeringen zou je kunnen beginnen met keepers trainen. Die heb je maar twee nodig.

Met de winst uit je verkochte trainees kun je nieuwe spelers kopen.
Twee keepers trainers bedoel je?

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ric0chet schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:57:
[...]

Twee keepers trainers bedoel je?
Ja bijvoorbeeld 2 jonge redelijke of goede keepers die je omhoog gaat trainen. Dat is in aanschaf wel te doen.

Dan moet je daarna gaan sparen voor een redelijk coach en wat assistent keeperstrainers :)

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 31-05-2005 09:15 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
Marzman schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:14:
[...]

Ja bijvoorbeeld 2 jonge redelijke of goede keepers die je omhoog gaat trainen. Dat is in aanschaf wel te doen.

Dan moet je daarna gaan sparen voor een redelijk coach en wat assistent keeperstrainers :)
Ok, dus twee keepers. Even dat ik het goed begrijp, hoeveel keepertrainers heb ik dan nodig?
1 was om de conditie erin te houden had ik begrepen.

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ric0chet schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:33:
[...]

Ok, dus twee keepers. Even dat ik het goed begrijp, hoeveel keepertrainers heb ik dan nodig?
1 was om de conditie erin te houden had ik begrepen.
Met een goed coach en 9 keeperstrainers doe je er 5 weken over om een jonge speler een niveau omhoog te trainen. Maar dat zal in het begin wat langer duren, je hebt waarschijnlijk een zwak coach (probeer een redelijk coach aan te schaffen voor 80.000, dit scheelt veel in trainingstijd) en 9 assistenttrainers zijn waarschijnlijk te duur omdat je dan tweewekelijks verlies gaat maken.

Begin er met eentje en kijk wat je kan betalen, elke keeperstrainer die je extra aanneemt heeft trouwens ook wat minder effect dan die eerste.

In dit stukje staan wat tips van Wubmaster:Verwijderd in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."

ipv een goed coach zou ik beginnen met een redelijk coach en iets minder assistent trainers.

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 31-05-2005 10:02 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm... Ben per abuis mijn veiligheidscode (securitycode) kwijtgeraakt.
Hoe kom ik erachter wat dit was? Of moet ik een GM dit laten resetten?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:04:

Bedankt.
Die kan je toch ten alle tijde veranderen zonder dat je de oude code moet weten?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:04:

Bedankt.
Idd Dolf heeft gelijk

[ Voor 21% gewijzigd door NiMu83 op 31-05-2005 10:10 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
Dan heb ik nog een vraag:

De verkoop van spelers. Ik had zelf ook bedacht dat twee a drie van mijn beste spelers veel geld konden opleveren. Ik heb de beste eens proberen te verkopen voor een bedrag net onder zijn waarde.

Maar het zijn ZOVEEL spelers die te koop staan dat dit alleen maar geld kost (1500 per keer) en dus niemand die speler koopt.

Wat is de beste manier om je spelers te verkopen?

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ric0chet schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:14:
Dan heb ik nog een vraag:

De verkoop van spelers. Ik had zelf ook bedacht dat twee a drie van mijn beste spelers veel geld konden opleveren. Ik heb de beste eens proberen te verkopen voor een bedrag net onder zijn waarde.

Maar het zijn ZOVEEL spelers die te koop staan dat dit alleen maar geld kost (1500 per keer) en dus niemand die speler koopt.

Wat is de beste manier om je spelers te verkopen?
- goed tijdstip
- voor een lager bedrag erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze moeten ook wel skills hebben :)

ik vind trouwens beginners keeperstrainen aanraden geen goede. je team zelf wordt daar namelijk niet sterker van. als je def, mid, spits traint wel. ja je keeper wordt beter en je def een een beetje, maar dan moet je wel spelers gaan kopen om je team te versterken. in lagere divisies is een keeper wel het laatste wat me interesseert. koop een redelijk keeper matig ervaring van 3* voor 40k en klaar.

ik zou dan def trainen om ff snel geld te verdienen en dan het seizoen of die daarna overstappen naar pm of scoren.

maar dat vind ik. dus dat boeit toch niemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Mwoa ik denk dat je met PM trainen in het begin wel een voordeel kan hebben hoor...aangezien het middenveld toch nog steeds het belangrijkste is in Hattrick (en zelfs de echte voetbalwereld)...dus keeperstrainen zou ik zeker niet mee beginnen! Ik train zelf defence en dat bevalt me prima...al train ik maar 8 spelers elke week (wil op zondag altijd 3-5-2 spelen...speel graag met een sterk middenveld en 2 vleugels :) ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:23:
ze moeten ook wel skills hebben :)

ik vind trouwens beginners keeperstrainen aanraden geen goede. je team zelf wordt daar namelijk niet sterker van. als je def, mid, spits traint wel. ja je keeper wordt beter en je def een een beetje, maar dan moet je wel spelers gaan kopen om je team te versterken. in lagere divisies is een keeper wel het laatste wat me interesseert. koop een redelijk keeper matig ervaring van 3* voor 40k en klaar.

ik zou dan def trainen om ff snel geld te verdienen en dan het seizoen of die daarna overstappen naar pm of scoren.

maar dat vind ik. dus dat boeit toch niemand :)
Ik zou zelf denk ik vleugels gaan trainen als ik opnieuw moest beginnen. Dan train je toch 6 spelers per week (4 en 4 halve), het gaat erg snel (5 weken) en het brengt redelijk op. Maar als je geen grote investeringen wil doen in je team omdat je het eerst financieel op orde wilt hebben lijkt keepers trainen om te beginnen me een goede optie. 2 redelijke keepers kosten niet zo veel en in een seizoen zouden ze drie keer kunnen stijgen in skill. Als je ze dan verkocht hebt, heb je geld om iets anders te trainen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ach ja kijk, iedereen heeft er een ander visie op. De 1 traint makkelijker verdedigers de ander liever aanvallers. Maar als we gewoon kijken naar wat het makkelijkst is, dan vind ik keeperstrainen toch wel een goede. I.v.m. kleine investeringskosten, je hebt namelijk maar 2 trainee's nodig. Je kunt geen fouten maken door verkeerde bijstats er bij te kopen or whatever. Als je 2 keepers 2 seizoenen traint, dan hou je er 1 en verkoop je er 1. Als je redelijke keepers van 18 jaar koopt (investering praktisch 0), die gasten zijn na 2 seizoenen ongeveer briljant/wonderbaarlijk. Je verkoopt 1, houdt de ander. Van de opbrengst koop je bijvoorbeeld 6 aanval trainee's of 10 verdediger trainee's, en dan kan het feest beginnen.

Maar zoals Hein al zei, wie zit er nu weer te wachten op mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
Ik!

Tnx iedereen...

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Ric0chet:

Die 300k als ondergrens nemen zou ik niet doen iig :P Je moet ook niet direct -800k gaan staan, maar je krijgt het geld niet voor niets he? Je moet het alleen wel verstandig uitgeven, maar dan zijn die 300 ballen ook erg nuttig. Tenzij je nog een aantal seizoenen 40-16=24k winst wil maken O-)

Nee, maar jeugd zou ik persoonlijk wel doen (zeker nu je 'zat' geld hebt), gewoon 5k. Binnen een mum van tijd zit het wel op matig, en ik heb tot de jeugdopleiding op uitstekend stond alleen maar keepers gepulld. Ik weetniet hoe andere hier over denken, maar dat is wat mij betreft de beste optie. Zo heb ik talloze keepers verkocht, eerst voornamelijk matig, paar keer redelijk en een hele hoop goed keepen. Vanaf uitstekend veldspelers gaan pullen (dan heb je gewoon de meeste kans). Maargoed je moet er een beetje geluk mee hebben, er zijn ook lui die wekelijks spelers pullen met een tsi van 0.0. Die jeugdopleiding heeft mij heel veel geld opgelevert voor de divisies waar ik in speelde (van VIII t/m VI) :9

Verder moet je idd een beetje geluk hebben met wat voor spelers hattrick je bij het begin schenkt. Ik had direct eigenlijk al een goed team, met op elke linie wel een 'uitblinker'. De eerste 3 seizoenen heb ik niet getraind (dom }:O ) en voornamelijk achteraf veel te dure oude domme aankopen gedaan, maar daarmee ben ik wel in sneltempo naar de VI gepromoveerd. Toch zou ik zoals iedereen hierboven al aangeeft gewoon gaan trainen. Keeper s is niet eens zo'n gek idee, maar vind ik zonde van de tijd en kwaliteit. Je geeft zelf aan dat je dit seizoen met dit team wel doorkomt, dus dan zou ik gewoon beginnen met verdedigers/middenvelders/spitsen trainen. Daarvoor moet je de OP maar is even lezen, voor hoe en wat.

Succes iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

hmmm... ik heb net 2 jeugdige verdedigers gekocht voor me opleiding, maar ze wordne nog niet bijgeschreven in mijn team :? en de transfervergelijking werkt ook al niet. hattrick lijkt een beetje onderuit te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:21
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:23:
koop een redelijk keeper matig ervaring van 3* voor 40k en klaar.
Ik heb een uitstekend keeper met matig ervaring gekocht voor 400k en die komt nog niet eens aan de 3* :s

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

ph4ge schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:22:
[...]
Ik heb een uitstekend keeper met matig ervaring gekocht voor 400k en die komt nog niet eens aan de 3* :s
Een kwestie van vorm?
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 21:20:
als je pressie speelt tellen alle spelers mee voor conditie, niet alleen de verdedigers.
en conditie is bij wingers minstens net zo belangrijk al voor middenvelders....
Waar haal je deze wijsheid vandaan. Dit is toch alleen als je vleugelspelers spelmaken als bijstat hebben. Een winger met briljant wing, goed passen en waardeloos conditie presteert net zo goed als een winger met briljant wing, goed passen en goed conditie hoor. Hooguit een paar procent verschil, maar dat ga je niet merken in de ratings.

Zelf een luizige 1-0 overwinning gehaald. Middenveld was gewoon een vol niveau hoger en maar 1 doelpunt. Geen 4-5-1 met AIM meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Iemand 3.5 miljoen beschikbaar om een spits aan te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:45:
Als ik dat beschikbaar had dan zou ik niet alleen een spits aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@phage dan doe je het niet goed :) ik ekn zelfs goed keepers die met matig ervaring al 4* halen

@keeper. koop jij lekker wingers zonder conditie. moet je vooral doen :) kijken hoe ze presteren dan.kan je lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hopeloos te kort aan vleugelspelers.. Geen één van mn spelers haalt meer dan 2,5*..

Ik zal er dus één aan moeten schaffen.

Het probleem is dat ik ook nog geen trainees heb voor dit jaar. Ik train positiespel..

Ik zat te denken om 1 of 2 trainees te kopen met :

positiespel: redelijk
vleugelspel: redelijk

Op dit moment, heb ik 4 ton te besteden, volgende week 7 ton meer hoop ik..

Wat kan ik het beste doen??

Nog een ander vraagje.. Vinden jullie dat de meerprijs die je betaalt voor een 17 jarige opweegt tegen wat je er extra voor betaalt (tonnen) ivm een 18 jarige..???

Het scheelt toch eigenlijk maar 2 of 3 weken trainen voordat ze een niveautje stijgen. (redleijk choach 9 assistenten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hier weg, ik irriteer me zozeer aan de toon waarmee complete onzin wordt verteld en mensen worden afgeblaft dat ik liever naar een gezelliger fed verhuis. Ik weet dat 't allemaal grappig bedoelt is, maar blijkbaar voel ik de humor van de jongere generatie gewoon niet aan. (Om dezelfde reden post ik al maanden nauwelijks meer).

Toch overheerst het positieve gevoel na al die tijd GoT:
Alles wat ik van jullie geleerd heb in de eerste maanden, de altijd jubelende yared; altijd als een kind zo blij met de volgende HT-/GoT-mijlpaal :)
De (oude!)ratings, toto, site, samenwerking bij YGM en andere initiatieven waren top! Daarnaast heb ik genoten van alle andere enthousiastelingen, en juist dat positieve en behulpzame uit mijn begintijd!

Mensen bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:27:
Ik ben hier weg, ik irriteer me zozeer aan de toon waarmee complete onzin wordt verteld en mensen worden afgeblaft dat ik liever naar een gezelliger fed verhuis. Ik weet dat 't allemaal grappig bedoelt is, maar blijkbaar voel ik de humor van de jongere generatie gewoon niet aan. (Om dezelfde reden post ik al maanden nauwelijks meer).

Toch overheerst het positieve gevoel na al die tijd GoT:
Alles wat ik van jullie geleerd heb in de eerste maanden, de altijd jubelende yared; altijd als een kind zo blij met de volgende HT-/GoT-mijlpaal :)
De (oude!)ratings, toto, site, samenwerking bij YGM en andere initiatieven waren top! Daarnaast heb ik genoten van alle andere enthousiastelingen, en juist dat positieve en behulpzame uit mijn begintijd!

Mensen bedankt! _/-\o_
Ouwe zak! ;) :+

Have fun in een andere Fed! Ik hoop dat je vind wat je zoekt (meer gezelligheid en leeftijdgenoten ;) ).... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:27:
Heb jij je rolator al besteld, zodat je de jongere generatie nog een beetje bij kina houden :P :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:56:
@keeper. koop jij lekker wingers zonder conditie. moet je vooral doen :) kijken hoe ze presteren dan.kan je lachen :)
Die heb ik al en presteren net zo goed als met conditie hoor. Even ter verduidelijking:
Conditie heeft alléén invloed op het gebruik van de skill 'spelmaken', de berekening bij het gebruik van de tactiek 'pressie' en op de zeer zeldzame 'conditiegebrek-special event'.

Dus de door mij omschreven winger, heeft niets aan een hoge conditie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm zat net nog even te rekenen...is best interessant om als ik met verdedigen trainen stop...en dat ga ik zowiezo als mijn jongste trainees 20 zijn...om dan even twee seizoenen keepers te trainen...hou ik er gelijk een goede keeper aan over voor in de hogere divisies en kan dan daarna op PM of aanvallers trainen overgaan met het geld wat ik van mijn geweldige tweede keeper heb verdient....hmmm interessante materie! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Zonde van je geld. Ik neem aan dat je een deel van je trainees verkoopt. Van dat geld kun je makkelijk middenvelders gaan trainen. Dat geeft op den duur een veldoverwicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:58:
[...]

Die heb ik al en presteren net zo goed als met conditie hoor. Even ter verduidelijking:
Conditie heeft alléén invloed op het gebruik van de skill 'spelmaken', de berekening bij het gebruik van de tactiek 'pressie' en op de zeer zeldzame 'conditiegebrek-special event'.

Dus de door mij omschreven winger, heeft niets aan een hoge conditie.
dan verschillen wij fundamenteel van mening. ik blijf erbij dat voor wingers conditie absoluut noodzakelijk is.

@KDB jammer. ik had om dezelfde rede het rond december hier ook helemaal geschoten en kwam rond maart weer terug. dus wellicht tot ziens :) het bloed kruipt toch......

waarschijnlijk ben ik een van de boosdoeners :) maarja aangezien je ook nooit kenbaar hebt gemaakt dat iets je stoort kan niemand er hier ook iets mee. althans ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:16:
[...]

dan verschillen wij fundamenteel van mening. ik blijf erbij dat voor wingers conditie absoluut noodzakelijk is.

@KDB jammer. ik had om dezelfde rede het rond december hier ook helemaal geschoten en kwam rond maart weer terug. dus wellicht tot ziens :) het bloed kruipt toch......

waarschijnlijk ben ik een van de boosdoeners :) maarja aangezien je ook nooit kenbaar hebt gemaakt dat iets je stoort kan niemand er hier ook iets mee. althans ik niet.
Misschien is het handig gewoon de regels te lezen in plaats van je eigen mening over zulke dingen te melden...

Conditie
Bepaalt hoeveel capaciteit je spelers in de tweede helft verliezen. Dit is het meest van belang voor middenvelders, voornamelijk voor de centrale middenvelders, maar ook voor verdedigende aanvallers en aanvallende verdedigers. Het is ook nog van een beetje belang voor de overige spelers.

Ik hoop dat het nu duidelijk is?

Fed stats
Ze zijn er weer, de fed stats. De statistieken van onze gehele Fed http://www.go-2-it.com/Fed-Stats/

Door de gulle gaven van:
Maestrotim
Doodindegoot
Yared
en ondergetekende zijn we voor 3 seizoenen weer verzekerd van deze statistieken.

[ Voor 12% gewijzigd door Sandyman538 op 31-05-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
Ik, stap 1 genomen. Heb een goed coach gekocht.

Mijn oude coach werd niet automatisch ontslagen. Kan ik nog iets met hem? Extra trainen ofzo? Nee zeker? Tenminste, ik kan hier niks over vinden dus het zal wel niet. Maar ik vraag het nog maar even aan de experts...

Een jonge keeper bijv. TSI 1000 is nog betaalbaar. Daarboven lopen ze in de miljoenen, en dat voor een 17 jarig snotapie...

[ Voor 20% gewijzigd door Webxorcist op 31-05-2005 17:21 ]

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
TheKeeper schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:06:
Zonde van je geld. Ik neem aan dat je een deel van je trainees verkoopt. Van dat geld kun je makkelijk middenvelders gaan trainen. Dat geeft op den duur een veldoverwicht.
Zonde van mijn geld lijkt me sterk aangezien je er gewoon weer dik mee verdient aan die opgeleide keeper! Maar een verschil van mening over de strategie, ja dat kan idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:45:
Ik heb inderdaad wel 3.5M beschikbaar en ben spitsen aan het aantrekken, maar ik heb nog een aanvallende vleugel nodig en nog een trainee voor in de spits..misschien zelfs naast Tillemans ook nog een goede midmid..

Ik vind persoonlijk het aantrekken van een aanvallende vleugelspeler lastig, omdat prijsvergelijking een onmogelijkheid is vanwege het grote aantal vaardigheden dat wordt getoetst...
Als ik een vleugelspeler nou altijd aanvallend wil zetten, heb ik dan ook nog pm nodig? Of weegt de kleine bijdrage aan het middenveld zo weinig op tov de extra kosten? Ik heb uiteindelijk een 5 sterrenvleugel nodig. Wie wil mij hierover verder inlichten? (zo, tijd geleden dat ik een vraag had!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:43:
[...]

Ik heb inderdaad wel 3.5M beschikbaar en ben spitsen aan het aantrekken, maar ik heb nog een aanvallende vleugel nodig en nog een trainee voor in de spits..misschien zelfs naast Tillemans ook nog een goede midmid..

Ik vind persoonlijk het aantrekken van een aanvallende vleugelspeler lastig, omdat prijsvergelijking een onmogelijkheid is vanwege het grote aantal vaardigheden dat wordt getoetst...
Als ik een vleugelspeler nou altijd aanvallend wil zetten, heb ik dan ook nog pm nodig? Of weegt de kleine bijdrage aan het middenveld zo weinig op tov de extra kosten? Ik heb uiteindelijk een 5 sterrenvleugel nodig. Wie wil mij hierover verder inlichten? (zo, tijd geleden dat ik een vraag had!)
Idd dat probleem heb ik ook met wingers, maarja. En ze hebben toch geboden op mn wereldklasse spits. 4 miljoen is het geworden :D
Kreeg er uiteindelijk maar 3,6 maarja... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:47:
[...]

Idd dat probleem heb ik ook met wingers, maarja. En ze hebben toch geboden op mn wereldklasse spits. 4 miljoen is het geworden :D
Kreeg er uiteindelijk maar 3,6 maarja... :)
4M??? Ik kreeg voor m'n bovennatuurlijke spitsen maar 3,5 3,6 en 2,9 miljoen! Allemaal wel slecht passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:31
Sandyman538 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:42:
Fed stats
Ze zijn er weer, de fed stats. De statistieken van onze gehele Fed http://www.go-2-it.com/Fed-Stats/

Door de gulle gaven van:
Maestrotim
Doodindegoot
Yared
en ondergetekende zijn we voor 3 seizoenen weer verzekerd van deze statistieken.
Woei, geen idee wat ze precies inhouden, maar ik ben de beste IX in onze federatie :) en dat terwijl ik 'slechts' 30* haalde, waar ik er normaal met mijn team 32/32.5 moet halen.

Nog even over die conditie.. dat maakt idd niks uit voor (vleugel)verdedigers. Ik train erop en bij hebben mijn beste spelers de laagste conditie! De enige verdediger die ik met conditie wil hebben is mijn pm redelijk, verdedigen goed van 18. Die kan ik dan wat effectiever aanvallend zetten. (ik win touwens altijd meer middenveld in de 2e helft dan in de eerste, dus ik neem aan, dat als de conditie van mijn verdedigers hieraan bij zou dragen ik dat veel minder zou zien)
Ligt het trouwens aan mij, of heeft het aanvallend zetten van een verdediger meer nadelen dan voordelen? Volgens mij telt dan namelijk zijn pm voor 50% en zijn verdedigen voor 50% en ik neem aan dat verdedigen bij een verdediger altijd hoger is ;). Hij draagt dan dus minder bij aan het middenveld dan 'ie anders aan de (centrale) verdediging bij draagt. Dat is dus eigenlijk alleen handig als je verdediging toch al veel beter is en je een boostje nodig hebt voor het middenveld.
Bij middenvelders is dit volgens mij veel minder zo. Die gaan namelijk niet minder presteren op het middenveld, maar dragen dan ipv aan de verdediging bv bij aan de aanval (zodat een mid met hoger passen dan verdedigen eigenlijk altijd aanvallend zou moeten staan en vice versa)

Haha, ik zie bij de statistics van hattrick dat ik bij meeste ongeslagen wedstrijden van de IX ook bovenaan sta ;) (gedeeld met een team of 100 waarschijnlijk :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Coca-Cola op 31-05-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik had wubmaster ook al gemaild over dit probleem maar ik heb nog nix gehoord en het is ook nog niet aangepast: ik heb op http://gottrick.bitxs.com/ mijn team gegevens aangepast naar mijn huidige team, alleen het team ID kan ik niet aan passen (en dat is veranderd). Vorig team ID was 209936 en is nu 212349. wie gaat daarover, en kan dat veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:21:
Ik had wubmaster ook al gemaild over dit probleem maar ik heb nog nix gehoord en het is ook nog niet aangepast: ik heb op http://gottrick.bitxs.com/ mijn team gegevens aangepast naar mijn huidige team, alleen het team ID kan ik niet aan passen (en dat is veranderd). Vorig team ID was 209936 en is nu 212349. wie gaat daarover, en kan dat veranderen?
Excuses, ik heb het mailtje langs zien komen, maar geen tijd kunnen besteden aan de beantwoording ervan! Ik denk dat Brainpower het makkelijkst bij de data kan in de database, dus bp, kan je dit ff fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:34:
[...]

Excuses, ik heb het mailtje langs zien komen, maar geen tijd kunnen besteden aan de beantwoording ervan! Ik denk dat Brainpower het makkelijkst bij de data kan in de database, dus bp, kan je dit ff fixen?
Admin speaking :)

Ik ga het voor je fixen Yukkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Yukkie tis gefixed hoor :)

@ Wub
Het was een 22 jarige wereldklasse met redelijk passen. Er kwam op het laatste moment een kleine bidwar wat dus op 4 mln uitkwam :)

Nu op zoek naar een 17 jarige betaalbare trainee, en dat voor morgen 1700 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:42:
[...]
Fed stats

Door de gulle gaven van:
Maestrotim
Doodindegoot
Yared
Uiteraard zijn de statistieken ook te bekijken via onze fed page!

http://gottrick.bitxs.com

:)

Nu de nieuwe 8bits nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het vleugelspel verhaal :

ik train zelf vleugelspel en passen is erug belangrijk als je ze aanvallend wil zetten ik heb 1 winger met matig PM en een met slecht en ongeveer zelfde stats verder en het verschil is nihil dus zou niet extra gaan betalen voor PM

vorig seizoen 2 wereldklasse wingers verkoscht voor 3 mil en ze haalde ook 5 sterren zonder bijstats ;)

ik hoop dat je hier wat aan hebt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@ Wubmaster: als je je wing alleen aanvallend wilt zetten, dan zou ik inderdaad alleen op vleugelspel letten en op passen. Zelf had ik vroeger een uitmuntend vleugelspeler + matig passen en die haalde 4*. Dus ik denk dat je richting de wereldklasse vleugel + matig passen moet gaan denken wil je 5* op de wing hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
@Kdb: jammer dat je er vandoor gaat. Als meer ervaren HT-er vond ik het juist nuttig om af en toe feedback van jou (als nog meer ervaren HT-er) te krijgen. Misschien tot ziens!

Morgen als het goed is een makkie in de beker. Ik ga voor minimaal ronde 6, al zou het erg mooi zijn om afgelopen seizoen (ronde 8) te evenaren of zelfs te overtreffen...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik heb een vraag, hoeveel moet je rood staan voor een econoom uitkan? Ik sta nu zo'n anderhalf ton in de min en betaal zo'n 6500 aan rente. Als een econoom er voor zorgt dat ik 500 euro minder betaal is dat natuurlijk niet genoeg, omdat hij zelf ook weer 1500 kost 8)7

Wie kan mij hierin adviseren?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Captain Pervert schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:12:
Ik heb een vraag, hoeveel moet je rood staan voor een econoom uitkan? Ik sta nu zo'n anderhalf ton in de min en betaal zo'n 6500 aan rente. Als een econoom er voor zorgt dat ik 500 euro minder betaal is dat natuurlijk niet genoeg, omdat hij zelf ook weer 1500 kost 8)7

Wie kan mij hierin adviseren?
Check deze site: http://www.databased.at/hattrick/index.asp
Klik op "staff" en kijk bij economists. Dat zou je vraag moeten beantwoorden.

[ Voor 3% gewijzigd door dreamtheater42 op 31-05-2005 22:16 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.databased.at/h...yers_nl.asp?file=players:

Vleugelspeler aanvallend vleugelspel, positiespel, conditie passen
Vleugelspeler naar het midden positiespel, conditie vleugelspel, passen, verdedigen
laten we erover op houden. ik denk/vind dat het wel belangrijk is. bovendien koop ik toch niemand onder conditie goed/uitstekend behalve op mijn trainings linie dan.

raak je ook een beetje de kern van het hele hattrick. er zijn niet zoveel waarheden. sommige dingen staan vast, andere vrij naar interpretatie/mening.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Cornelis en Sandyman
Thx, zoiets had ik inderdaad al in gedachten. Moet ff kijken of ik genoeg cash heb voor wereldklasse + matig/redelijk of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey wuppie leen mij even 3 miljoen zo te horen heb je genoeg :)

moet echt spelers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Brainpower schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 19:10:
Yukkie tis gefixed hoor :)

@ Wub
Het was een 22 jarige wereldklasse met redelijk passen. Er kwam op het laatste moment een kleine bidwar wat dus op 4 mln uitkwam :)

Nu op zoek naar een 17 jarige betaalbare trainee, en dat voor morgen 1700 :)
dankje! nou kan ik weer rustig slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die link naar een dagboek van een Hattricker? Was door een Noor gemaakt, is later vertaald naar het Engels. Was erg grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOTO TOTO TOTO

De start is een weekje later dan geplanned, maar het nieuwe toto seizoen gaat van start. Wie volgt er dit seizoen Marcel_Meessen op? Dit seizoen krijgt de weekwinnaar van de toto zowiezo een vermelding in de toto van de week erna.

Mocht je nu een leuke/spannende wedstrijd hebben, laat het me weten en ook jij staat in de toto.

Daarnaast vanaf nu alleen nog maar GoT´ers bij de normale toto-wedstrijden.

Ik hoop op een groot deelnemersveld! Succes allemaal!

vvv flex - FC P.A.A.R.D
Achilles 03 - GaMbiNo's
Visscher - F.C. Ayatollah Geert
landlopers - Swanfield United
Toekan United - doodindesloot
fc poaters - Emmer United
The Invulnerable - FC Jansen
AC VooDoo - FC Foxfire
bikkelcorps - FC Selwerd
Tha Groove's - Full Moon
bonuswedstrijd
Bergse Boys Combinatie - Eibergse Boys

Voor de toto, surf naar: http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

waar zijn eigenlijk de fancy nieuwsberichten op de competitiepagina's gebleven? die van, na bestuderen van videobeelden etc is er door blahblah een nieuwe speler aangetrokken. nu staat er alleen maar er is een nieuwe speler aangetrokken door NMNH (in mijn geval dan ;) ). zijn die berichten alleen in het tussen seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:01:
waar zijn eigenlijk de fancy nieuwsberichten op de competitiepagina's gebleven? die van, na bestuderen van videobeelden etc is er door blahblah een nieuwe speler aangetrokken. nu staat er alleen maar er is een nieuwe speler aangetrokken door NMNH (in mijn geval dan ;) ). zijn die berichten alleen in het tussen seizoen?
Men vond het wel weer leuk geweest, na een paar dagen heb je ze allemaal wel een keer voorbij zien komen, dus is besloten ze te wissen en het formeel te houden.

Overigens wat ik jammer vind, is dat alleen de laatste gebeurtenis direct te zien is. Ik klik nu standaard op 'hier vind je meer nieuws' om te kijken of ik er toevallig niet een paar gemist heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de info of iemand gekocht/verkocht is genoeg. dat geblabla erbij hoeft van mij niet. beetje kinderachtig.

goed bezig met de toto. idd leuker alleen got teams te doen. die anderen boeit niemand(op wellicht de eredivisie na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:40:
goed bezig met de toto. idd leuker alleen got teams te doen. die anderen boeit niemand(op wellicht de eredivisie na)
Uiteraard sta ik verder open voor creatieve ideeën :) We zullen zien of we een groot deelnemersveld redden :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:01:
waar zijn eigenlijk de fancy nieuwsberichten op de competitiepagina's gebleven?
Dit doen ze nog wel in de engelse versie voor degenen die afkickverschijnselen krijgen zonder deze teksten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@KdB je bent/was een toppertje :D bedankt voor het tactweaken!

Zojuist even een trainee aangeschaft, mooi prijsje toch? :)
Afbeeldingslocatie: http://img190.echo.cx/img190/4003/speler12bf.th.jpg

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:24:
@KdB je bent/was een toppertje :D bedankt voor het tactweaken!

Zojuist even een trainee aangeschaft, mooi prijsje toch? :)
[afbeelding]
Zeker :)
Ik heb net een 17 jarige goede spits met passen aangetrokken

1,1 miljoen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ yared: ik vind hem wel een lage tsi hebben hij is wel heel erg laag solid wing ;)
vorig seizoen heb ik goed winger met redelijk passen en hogere tsi voor die prijs gehaald dus weet niet zeker of het wel zo mooi prijsje is ;) ( die had ik ook nog in de eerste week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

die lage tsi is geen probleem, het is een 17 jarige solid winger met substats die in week 1 voor weinig weggaat waar er dubbele bedragen worden geboden voor vergelijkbare spelers.

over paar seizoentjes vang je er paar miljoen voor, ben ik weer happy, plus ik had een gaatje.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
yared schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:47:
die lage tsi is geen probleem, het is een 17 jarige solid winger met substats die in week 1 voor weinig weggaat waar er dubbele bedragen worden geboden voor vergelijkbare spelers.

over paar seizoentjes vang je er paar miljoen voor, ben ik weer happy, plus ik had een gaatje.
Hey Yared, lees je mail eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
He Yared.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ga eens werken man...13.15 uur ;)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik heb na een paar weken rust eindelijk weer eens een groot aantal pagina's doorgelezen en de volgende berichtjes vielen mij op
Brainpower schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 14:59:

Onzin, ik heb 2 mids op formidabel en dat zitten ze al ruim een seizoen. Dus het zakt zeker niet altijd.
Quintus schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 16:29:

Ze zakken pas als je WEER conditie traint. 8)
Ik heb afgelopen tussen seizoen wederom 1 week conditie getraind en mijn enige formidable conditie gozer is dat gewoon gebleven. Dus ik twijfel een beetje aan het altijd terug zakken.

:( :(
Ik weet dat ik niet ben gepromoveerd en ik weet dat ik mijn 1e wedstrijd heb verloren. Maar het valt mij toch een beetje tegen dat ik niet meer tussen de fed stats sta. Stond altijd braaf op de eerste pagia, heeft iemand een idee wat er fout is gegaan?

gr,

Dirk

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

yared schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:47:

ik heb net zo'n speler maar ik moet er juist vanaf,
Ludi Bremmer (65678499) is zijn naam, hij is wel 18, maar denk dat ie voor 10,000 wegaat. Dat scheelt toch ff 100,000 euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
neudeboules schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:12:
Ik heb na een paar weken rust eindelijk weer eens een groot aantal pagina's doorgelezen en de volgende berichtjes vielen mij op

[...]

[...]

Ik heb afgelopen tussen seizoen wederom 1 week conditie getraind en mijn enige formidable conditie gozer is dat gewoon gebleven. Dus ik twijfel een beetje aan het altijd terug zakken.

:( :(
Ik weet dat ik niet ben gepromoveerd en ik weet dat ik mijn 1e wedstrijd heb verloren. Maar het valt mij toch een beetje tegen dat ik niet meer tussen de fed stats sta. Stond altijd braaf op de eerste pagia, heeft iemand een idee wat er fout is gegaan?

gr,

Dirk
Ja, je ratings zijn niet hoog genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Sandyman538 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:26:
[...]

Ja, je ratings zijn niet hoog genoeg ;)
Ik sta er gewoon niet meer tussen (ook niet op de 2e, 3e en 4e pagina), het is al schandalig zat dat ik in VI voetbal :'(

maar ja dat zal wel aan mij liggen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door neudeboules op 01-06-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSI = 1 810, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Deze jongeman aangeschaft voor 300.000 europese euro's.. Beker en oefenpotjes komt ie centraal te staan op het middenveld. Later, als ik hem naar formidabel positiespel heb getraind komt hij denk ik op zondag op de vleugel te staan.. Goed idee, goede prijs betaald, of de zoveelste miskoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duur man zonder bijstats :/. Ik ga tegenwoordig voor minstens redeljik bij passen of verdedigen. Krijg je ze ook wel voor 3/4 ton als je goed op let :P.

Edit: Trouwens, ik denk dat je beter goed met minstens redelijke bijstat kan zoeken dan uitstekend zonder bijstats. Levert bij de verkoop veel meer op en soms heb je nog geluk dat de trainee binnen een paar weken al op uitstekend zit. Zit je ongeveer in de zelfde prijsklasse :).

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:42:
TSI = 1 810, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Deze jongeman aangeschaft voor 300.000 europese euro's.. Beker en oefenpotjes komt ie centraal te staan op het middenveld. Later, als ik hem naar formidabel positiespel heb getraind komt hij denk ik op zondag op de vleugel te staan.. Goed idee, goede prijs betaald, of de zoveelste miskoop?
opzich valt het mee, maar voor die prijs zou je er wel matig/redelijk passen ofzo bij mogen hebben. hoewel het wel begin seizoen is en hij behoorlijk hoge tsi heeft. een miskoop is het niet vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
neudeboules schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:31:
[...]

Ik sta er gewoon niet meer tussen (ook niet op de 2e, 3e en 4e pagina), het is al schandalig zat dat ik in VI voetbal :'(

maar ja dat zal wel aan mij liggen ;)
Nou kijk bright-eyes ;) het zijn de fed-stats. Dan moet je natuurlijk wel lid zijn van deze fed... ha ha. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg :) lekker bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
ochoch mn tegenstander is een mannetje vergeten op te stellen :9 sta al 0-1 voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vrees met grote vrezen.. tegenstander countert en heeft een behoorlijk verdediging en ik een verzwakte aanval. ook zijn aanval is best aardig en mijn def is niet zo in vorm. heb wel stuk beter middenveld, maar nogmaals hij countert

zal zeker geen makkelijke pot worden. sta al 0-1 achter :(

[edit] 1-1 !! :P

duimen ff jongens. dit wordt een harde dobber :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:02
Ik snap er niets van, ik zou een gelijkwaardige tegenstander moeten hebben. Maar ik sta binnen 25 minuten met 0-4 achter. Ik kom nog niet eens in het report voor, op de opstelling na dan.
wedstrijdid=45916582

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal thuis even kijk voor je :)

ga nu naar huis en ht is tyfus langzaam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
0-3 voor, 71% balbezit, 3e ronde here I come (voor het eerst :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik sta met 70 procent balbezit 3-1 voor op een tegenstander die ik veel sterker had ingeschat (match 45916413). Ik hoop dat ik dit de tweede helft ook volhoud, want ik had verwacht deze wedstrijd zwaar te gaan verliezen (daarom zelfs maar gepiced :) )

Alleen is mijn keeper er net uitgetrapt en ik heb alleen maar een zwak reservekeeper.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:56

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, 0-3 achter. Had opzich wel verwacht hier een kansje tegen te hebben. Nahja, so be it.
Kunt niet altijd blijven winnen :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net 3-2 gescoord :(

mijn trainee is per brancard het veld af(zal wel +2/3 worden helaas), MAAR mijn uitstekend in vorm mid komt erin waardoor ik een nog beter middenveld haal.

het zal erom hangen...

in het stemhok hier op de hoek ging er een mooie rooie V door het rondje waar TEGEN stond :P niet dat dit moet worden besproken maar toch :) wellicht een idee om even onder de HT'ers te polsen wie wat stemde? of is dat wel erg ot ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Owkeej ?? stel ik me meest brakke spelers het veld in (o.a. een verdediger die ik net gepulled heb die max. 0,8 *) tegen een tegenstander uit Div. VI sta ik bij rust met 2-0 voor ?? en na 52 minuten met 3-0 ?? jemig, ik wist niet dat ik in de Div. X zo'n sterk "reserve" team had :p
Match ID : 46007778

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben door!! 3-2 eigenlijk niet helemaal verwacht. trainee gelukkig maar +1 dus dubbele training(nouja die andere had zondag al gespeeld, maar voor het idee :) zijn def was idd erg goed en zijn mid erg zwak dus slim van hem om te counteren.

toch een gouden move van mezelf om half uur voor tijd te beslissen om niet te piccen. anders lag ik eruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaaah wat heb ik altijd last van blesures net of ik ze spaar >:)

met training lijkt mij het handigste om pm te trainen want dan win je zo alles, want je hebt veel beter middenveld.
Ik doe het ook en het bevalt me prima :)
Van de kampioen's concurent kampioen heb ik al 4-0 gewonnen en ik heb net mijn eerste seizoen achter
de rug dus ben ik een tevreden man (behalve al die blesures :( )

Veel succes nog in de beker!!!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mijn keeper is 6 weken geblesseerd en mijn reservekeeper heeft een pleister gekregen, maar ik ben ook door (ook onverwacht). Uiteindelijk met 5-3 gewonnen, alleen moet ik nu wel op zoek naar een andere keeper voor aankomende zondag :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat altijd zo kut van die beker. die blessures.... achja je bent door :)

Kaartverkoop 234 833

had ik ook wel ff nodig. stond -350k :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 19:00 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.