Bij mij hetzelfde, mijn vorige 'record' was -10
Bij mij +2/ -9... ook ongelofelijk. Gewoon positiespel getraindOttooo schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:37:
[...]
Bij mij hetzelfde, mijn vorige 'record' was -10

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
mijn vorm is bijzonder hoog
komt mooi uit zo met die beker wedstrijden.
nieuw zijn is niet erg, maar probeer het een beetje te verbloemen door dingen te _lezen_Daalt de vorm ofzo als conmditie traint..? Nee toch..?
best lekker mn uitstekend scoren is naar goed passen gegaan, voor de rest kank het niet zo snel zien hier op school
Verwijderd
hier hij wel hoor.... 
die wereld pull moet toch echt snel dichterbij komen. het geluk kan niet tegen blijven zitten
die wereld pull moet toch echt snel dichterbij komen. het geluk kan niet tegen blijven zitten
Ach, je passen is achter de komma wel omhoog gegaan, dat kun je wel gebruiken voor je eigen wedstrijden, alleen (nog) niet op de transferlijst.
Hoewel daar ook theoriën zijn dat de transfervergelijking ook al een beetje let op getallen achter de komma. Ooit eens 2 goed verdedigers vergeleken en die kwamen niet het dezelfde vergelijkingsmateriaal aan.
Hoewel daar ook theoriën zijn dat de transfervergelijking ook al een beetje let op getallen achter de komma. Ooit eens 2 goed verdedigers vergeleken en die kwamen niet het dezelfde vergelijkingsmateriaal aan.
Verwijderd
In de nieuwste versie van HO kan je wel zien hoe snel een speler ongeveer zal stijgen, je ziet dan een balkje en als die helemaal vol is kan je een stijging verwachten..lameeuw schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:51:
Mjah, ik ben nu AL een maand of 3 bezig en ik heb al verschillende hulpprogsels geprobeerd... maar HOE in vredesnaam kan ik nou bijvoorbeeld in HO zien wanneer een speler ongeveer een niveau stijgt ?? Tot nog toe is er bij mij niemand in niveau gestegen.... op een enkeling na die qua ervaring wat beter werd... Ik tran (nog steeds) positiespel... maar daar wordt ik danig flauw van, er is nog geen enkele mid omhoog gegaan.... of moet ik dan minimaal 3 seizoenen wachten ofzow ??
Verwijderd
ja dat weet ik ook wel, maar het levert op de tl geen dubbeltje meer op. tenzij ze hoge * halen dan zou je het daaraan kunnen afleiden. maar dan nog is de kans dat je er extra voor krijgt zeer gering.TheKeeper schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:25:
Ach, je passen is achter de komma wel omhoog gegaan, dat kun je wel gebruiken voor je eigen wedstrijden, alleen (nog) niet op de transferlijst.
achja jammer. volgend tussen seizoen msch weer een weekje passen en wellicht dan
Verwijderd
Ik heb speciaal vanwege die vorm maar eens geen conditie getrained, maar dat helpt ook geen zier.
Spelers gaan sneller in vorm achteruit als ze niet spelen, toch zijn de spelers die de afgelopen weken op het veld stonden het hardst getroffen.
Trouwens mijn 19-jarige brilliant spits haalt nu al een tijdje 2 sterren...
Spelers gaan sneller in vorm achteruit als ze niet spelen, toch zijn de spelers die de afgelopen weken op het veld stonden het hardst getroffen.
En je kunt het zelf natuurlijk ook bijhouden. In de regels van hattrick staat hoelang het duurt dat een 17 jarige 1 niveau stijgt bij een goed coach en 9 assistenten.lameeuw schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:51:
Mjah, ik ben nu AL een maand of 3 bezig en ik heb al verschillende hulpprogsels geprobeerd... maar HOE in vredesnaam kan ik nou bijvoorbeeld in HO zien wanneer een speler ongeveer een niveau stijgt ?? Tot nog toe is er bij mij niemand in niveau gestegen.... op een enkeling na die qua ervaring wat beter werd... Ik tran (nog steeds) positiespel... maar daar wordt ik danig flauw van, er is nog geen enkele mid omhoog gegaan.... of moet ik dan minimaal 3 seizoenen wachten ofzow ??
Elk niveau dat je coach onder goed zit kost een week extra training (globaal). En elk jaar dat je trainee ouder is dan 17 kost ook een week extra. Alleen heb je nog niet genoeg assistenten las ik, maar dit is een redelijke indicatie. Hulpprogramma's zijn voor hulp, het spelletje zul je zelf moeten beheersen
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
en waar haal jij deze wijsheid vandaan?Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:44:
Ik heb speciaal vanwege die vorm maar eens geen conditie getrained, maar dat helpt ook geen zier.
Verwijderd
Als ik het stukje Form bij de regels van hattrick lees dan lees ik dat spelers een vorm en een achtergrond vorm hebben.
De achtergrondvorm bepaalt welke richting de vorm van de speler opgaat bij de volgende trainingsupdate. Bij elke trainingsupdate heb je kans dat de achtergrondvorm verandert van een speler en als het verandert, dan bepaalt of je speler heeft gespeeld afgelopen week in grote mate of het positief danwel negatief verandert.
Ofwel, in het tussenseizoen heb je evenveel kans dat de tussenvorm verandert voor elke speler, echter je hebt minder spelers opgesteld omdat er geen zondagswedstrijden zijn, voor die spelers waarvan de achtergrondvorm verandert zal het dus vaker negatief zijn omdat er minder spelers hebben gespeeld.
Of een speler gespeeld heeft in de afgelopen week is gewoon de meest bepalende factor bij vormsteigingen en dalingen.
De achtergrondvorm bepaalt welke richting de vorm van de speler opgaat bij de volgende trainingsupdate. Bij elke trainingsupdate heb je kans dat de achtergrondvorm verandert van een speler en als het verandert, dan bepaalt of je speler heeft gespeeld afgelopen week in grote mate of het positief danwel negatief verandert.
Ofwel, in het tussenseizoen heb je evenveel kans dat de tussenvorm verandert voor elke speler, echter je hebt minder spelers opgesteld omdat er geen zondagswedstrijden zijn, voor die spelers waarvan de achtergrondvorm verandert zal het dus vaker negatief zijn omdat er minder spelers hebben gespeeld.
Of een speler gespeeld heeft in de afgelopen week is gewoon de meest bepalende factor bij vormsteigingen en dalingen.
Verwijderd
Staat rechtstreeks in de regels denk ik.
Heb nu gene tijd om te zoeken maar zal het van het weekend wel ens opzoeken
Ik zeg wel 'denk ik', schiet me dus niet af
Verwijderd
Yup, ook hier vorm flink omlaag met +3/-13 maar m'n gemiddelde vorm was gewoon superhoog dus dat zat er eigenlijk wel in. Wel m'n nieuwe aankoop (wonderbaarlijke IM) naar goede vorm gestegen dus dat is wel weer lekker.
Zondag gelukkig weer nieuwe wedstrijden
En wat nog leuker is, geen WO's dit seizoen
Zondag gelukkig weer nieuwe wedstrijden
Verwijderd
Voor iedereen wiens account gelocked is:
Ik heb na 5 dagen alsnog antwoord gekregen van een GM, blijkbaar hebben ze het erg druk.
Denk ook niet dat meerdere mailtjes sturen zin heeft!
Ik kan ieder geval weer ballen
Ik heb na 5 dagen alsnog antwoord gekregen van een GM, blijkbaar hebben ze het erg druk.
Denk ook niet dat meerdere mailtjes sturen zin heeft!
Ik kan ieder geval weer ballen
Hein toch,
En kom niet aanzetten met achtergrond vorm is niet hetzelfde als zichtbare vorm, het heeft allemaal met elkaar te maken.Als de nieuwe achtergrondvorm berekend wordt, houden we met het volgende rekening:
* Hoe hard je traint (trainingsintensiteit);
* Hoe goed je coach is;
* Hoeveel assistent-trainers je hebt (en keeperstrainers);
* Of de speler in de afgelopen week een wedstrijd heeft gespeeld. Dit is zeer belangrijk!;
* Een willekeurige factor.
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Verwijderd
ik weet ook wel dat er een verband is. en dat spelers als ze lang niet spelen in vorm dalen, maar niet meteen na 1,2 of 3 weken spelen hoor. weleens een geblesseerde gehad met +6 die stond na 4 weken ook nog op vorm goed met +2 achter zijn naam. en die speelde toen ook al een aantal weken niet 
dus er is wel een verband, maar niet zo direct denk ik. het ligt aan meer dingen dan aan alleen niet spelen.
dus er is wel een verband, maar niet zo direct denk ik. het ligt aan meer dingen dan aan alleen niet spelen.
Verwijderd
ja, het ligt aan meerdere dingen, en soms heb je geluk dat de achtergrondvorm niet verandert.
Maar als de achtergrondvorm verandert (waarop je dus elke vrijdag een kans hebt) dan bepaalt of de speler is opgesteld voor het grootste gedeelte wat de nieuwe achtergrondvorm wordt.
Toegepast op de tussenweken: Je hebt 2 weken waarin je minder spelers opstelt. De 1e vrijdag in de tussenweken wordt dus de achtergrondvorm van een aantal spelers opnieuw ingesteld (als je geluk hebt van weinigen, als je pech hebt van veel) en dat merk je de volgende vrijdag direct, en de vrijdag daarna weer in je vorm.
Ik heb ook weleens een speler die niet speelt en dan hoog in vorm blijft, maar dat betekent dus in de meeste gevallen gewoon dat de achtergrondvorm niet is verandert van die speler.
Toch vind ik het wel exhorbitant de mate waarin de vorm daalt. Zelfs van spelers die ik wel heb opgesteld. Maarja, van spelers die je wel hebt opgesteld loop je nog steeds kans dat ze in vorm dalen, bij mij en anderen stapelt het zich gewoon op heb ik het idee.
Maar als de achtergrondvorm verandert (waarop je dus elke vrijdag een kans hebt) dan bepaalt of de speler is opgesteld voor het grootste gedeelte wat de nieuwe achtergrondvorm wordt.
Toegepast op de tussenweken: Je hebt 2 weken waarin je minder spelers opstelt. De 1e vrijdag in de tussenweken wordt dus de achtergrondvorm van een aantal spelers opnieuw ingesteld (als je geluk hebt van weinigen, als je pech hebt van veel) en dat merk je de volgende vrijdag direct, en de vrijdag daarna weer in je vorm.
Ik heb ook weleens een speler die niet speelt en dan hoog in vorm blijft, maar dat betekent dus in de meeste gevallen gewoon dat de achtergrondvorm niet is verandert van die speler.
Toch vind ik het wel exhorbitant de mate waarin de vorm daalt. Zelfs van spelers die ik wel heb opgesteld. Maarja, van spelers die je wel hebt opgesteld loop je nog steeds kans dat ze in vorm dalen, bij mij en anderen stapelt het zich gewoon op heb ik het idee.
Verwijderd
Zo hoort het ook Hein en nu de zon in met een biertje.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 14:59:
het is veel te warm om me hier allemaal druk voer te maken
ik geloof het allemaal wel
Verwijderd
Is het eerste waar ik aan dacht na het lezen van je verhaaltjedreamtheater schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 22:54:
Ik neig naar optie 2, maar sta open voor suggesties!!!
Ik heb de afgelopen twee weken conditie getraind (PM trainer). Maar hoe komt het nou dat het me al 5 weken heeft gekost om mijn topmid 1 stapje te laten stijgen naar formidabel conditie? Tot en met excellent gaat het wel vlot maar daarna duurt het een eeuwigheid.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Simpel omdat conditie tot uitstekend gaat en slechts uitzonderlijk naar formidabel. Daar moet je mazzel voor hebben.
Gaat een speler wel naar formidabel conditie en train je dan weer conditie dan zakt ie weer naar uitstekend. ALTIJD.
Je hebt dus gewoon geen mazzel gehad.
Ik heb ook 2 weken conditie getrained en mijn reserve keeper ging de eerste week naar formidabel conditie. Vandaag zakte ie weer naar uitstekend.
Gaat een speler wel naar formidabel conditie en train je dan weer conditie dan zakt ie weer naar uitstekend. ALTIJD.
Je hebt dus gewoon geen mazzel gehad.
Ik heb ook 2 weken conditie getrained en mijn reserve keeper ging de eerste week naar formidabel conditie. Vandaag zakte ie weer naar uitstekend.
[ Voor 23% gewijzigd door Quintus op 27-05-2005 22:38 ]
Unknown
Ga ik denk ik ook doen. En als het nodig is kan aan het einde van het seizoen altijd nog een belachelijk goedkope extreem goede middenvelder/spits aangekocht worden die na 3/4 weken weer verkocht wordtVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 16:25:
[...]
Is het eerste waar ik aan dacht na het lezen van je verhaaltjeik kies dus ook voor optie 2
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
formidabel conditie is ook bullshit. je hebt er niks 'meer' aan. de speler wordt er ook geen milimeter beter door of meer waard.
het is een soort bonus zeg maar. zakt altijd wel weer terug. heb ik ook gehad. als ze wat ouder worden dan ploep naar beneden.
maar nogmaals effect is 0,0 je hebt er toch geen training voor opgegeven he?
[edit] ik ga me binnenkort eens richten op de TL voor een spits. wat is nou beter een uitmuntend/zwak of een formidabel/redelijk(goed) het zal evenduur zijn ongeveer. is dat passen nou echt zo belangrijk?
ik wil eigenlijk ook dat ie een hoge stat SP heeft(formidabel of hoger) dus het me een liefe duit kosten
rond de 1,5 mln denk ik.
het is een soort bonus zeg maar. zakt altijd wel weer terug. heb ik ook gehad. als ze wat ouder worden dan ploep naar beneden.
maar nogmaals effect is 0,0 je hebt er toch geen training voor opgegeven he?
[edit] ik ga me binnenkort eens richten op de TL voor een spits. wat is nou beter een uitmuntend/zwak of een formidabel/redelijk(goed) het zal evenduur zijn ongeveer. is dat passen nou echt zo belangrijk?
ik wil eigenlijk ook dat ie een hoge stat SP heeft(formidabel of hoger) dus het me een liefe duit kosten
rond de 1,5 mln denk ik.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 12:09 ]
Verwijderd
Wat was het probleem nou uiteindelijk dan?Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 12:58:
Yes kan weer eindelijk weer inloggen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 13:17 ]
Verwijderd
Als jullie wat terug hadden gelezen dan hadden jullie het geweten.
(helemaal tot maandag terug)
(helemaal tot maandag terug)
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 14:48 ]
Verwijderd
ik kwam net even tot een ontdekking in ham met de opstellingshulp. het schijnt dat je wing beter wordt als je middenvelders hoog passen hebben? ik dacht alleen de ca.
@ace het is ongetwijfeld een onzettend mooi verhaal maar ik haak toch even af qua interesse
oosterpark met rosé here we come!
@ace het is ongetwijfeld een onzettend mooi verhaal maar ik haak toch even af qua interesse
oosterpark met rosé here we come!
Onzin, ik heb 2 mids op formidabel en dat zitten ze al ruim een seizoen. Dus het zakt zeker niet altijd.Quintus schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 20:09:
Simpel omdat conditie tot uitstekend gaat en slechts uitzonderlijk naar formidabel. Daar moet je mazzel voor hebben.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ze zakken pas als je WEER conditie traint.Brainpower schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 14:59:
[...]
Onzin, ik heb 2 mids op formidabel en dat zitten ze al ruim een seizoen. Dus het zakt zeker niet altijd.
Unknown
Ah ja dat zou idd kunnen...ik train nooit conditie dus ken het niet weten ook
Verwijderd
Mag ik daaruit opmaken dat iedereen uistekend/formidabel conditie heeft, want andersBrainpower schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:19:
[...]
Ah ja dat zou idd kunnen...ik train nooit conditie dus ken het niet weten ook
Hoezo iedereen? In is verreweg het meest belangerijk voor je middennvelders. Eventueel is het handig voor je verdedigers als je pressie wilt spelen en om een zeldzaam vermoeidheids SE te voorkomen. Er zijn zat mensen die geen conditie trainen. Zeker als je een p/d duel hebt en je in de beker zit. Ik heb zelf ook maar 1 week conditie getraind van mijn 2 'vrije' weken. Ik begin de competie trouwens graag met een beetje vormVerwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 18:12:
Mag ik daaruit opmaken dat iedereen uistekend/formidabel conditie heeft, want anders
Verwijderd
I know, maar als je nooit conditie traint ben je je er of niet van bewust dat het belangrijk is voor je prestaties (voornamelijk daarom de vraag), of heb je de luxe dat je team/spelers het niet meer nodig hebben en zoals jij al aangeeft idd lekker door kan trainen met wat dan ook (vormproductief).Coca-Cola schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 18:23:
[...]
Hoezo iedereen? In is verreweg het meest belangerijk voor je middennvelders. Eventueel is het handig voor je verdedigers als je pressie wilt spelen en om een zeldzaam vermoeidheids SE te voorkomen. Er zijn zat mensen die geen conditie trainen. Zeker als je een p/d duel hebt en je in de beker zit. Ik heb zelf ook maar 1 week conditie getraind van mijn 2 'vrije' weken. Ik begin de competie trouwens graag met een beetje vorm
Conditie is vooral van belang voor het middenveld, train je middenvelders dan zul je vaaks toch conditie moeten trainen, aangezien YP's geen uitstekend conditie hebben. of toch wel soms?).
En ja, soms is het ook wel handig bij verdedigers.
Verdedigers trainen bij een PM trainer wel automatisch conditie mee bij een conditietraining, das voor die uitzonderingen dat je pressie wilt spelen dus weer handig.
Conditie gaat dus meestal max tot uitstekend en heel soms naar formidabel.
Voor de niet middenvelders is conditie van ondergeschikt belang.
En ja, soms is het ook wel handig bij verdedigers.
Verdedigers trainen bij een PM trainer wel automatisch conditie mee bij een conditietraining, das voor die uitzonderingen dat je pressie wilt spelen dus weer handig.
Conditie gaat dus meestal max tot uitstekend en heel soms naar formidabel.
Voor de niet middenvelders is conditie van ondergeschikt belang.
Unknown
Verwijderd
als je pressie speelt tellen alle spelers mee voor conditie, niet alleen de verdedigers.
en conditie is bij wingers minstens net zo belangrijk al voor middenvelders.
maar op trainees na koop ik altijd mensen met minimaal goed conditie. hoewel het voor verdedigers en aanvalers weinig boeit. maar het is mooi mee genomen.
trouwens nog nooit pressie gespeeld, maar zal dit seizoen wel paar keer gebeuren denk ik. gokken op die 0-0.
en conditie is bij wingers minstens net zo belangrijk al voor middenvelders.
maar op trainees na koop ik altijd mensen met minimaal goed conditie. hoewel het voor verdedigers en aanvalers weinig boeit. maar het is mooi mee genomen.
trouwens nog nooit pressie gespeeld, maar zal dit seizoen wel paar keer gebeuren denk ik. gokken op die 0-0.
Ik speel nu een jaartje hattrick en heb voor het eerst een goede jeugdpull 
Omdat deze speler een beetje te goed is voor de reeks waar ik in speel, ik toch maar scoren train en ik het geld goed kan gebruiken denk ik dat ik hem op de transferlijst ga plaatsen.
Heeft er iemand een idee welk bedrag je voor zo'n speler kan vragen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap capaciteiten. Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 5 140 Loon: 1 110 €/week Eigenaar: FC The stoempers Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: matig Keepen: rampzalig Spelmaken: uitstekend Passen: redelijk Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend Scoren: matig Spelhervatting: matig |
Omdat deze speler een beetje te goed is voor de reeks waar ik in speel, ik toch maar scoren train en ik het geld goed kan gebruiken denk ik dat ik hem op de transferlijst ga plaatsen.
Heeft er iemand een idee welk bedrag je voor zo'n speler kan vragen
FELI !!!
Jammer dattie 18 is en twee keer uitstekend stat heeft das alleen maar extra loon.
Verder zal ie wel een miljoentje opbrengen
Jammer dattie 18 is en twee keer uitstekend stat heeft das alleen maar extra loon.
Verder zal ie wel een miljoentje opbrengen
Unknown
Verwijderd
het is jammer dat ie uitstekend verdedigen en positiespel heeft? mwoa... denk het niet
die 2 stats kunnen prima samen als verdedigende mid. en ook aanvallend kan ie prima spelen. vet goeie pull hoor
en zo begin seizoen is deze zeker een boel pieken waard. 1,5 mln?
en zo begin seizoen is deze zeker een boel pieken waard. 1,5 mln?
Verwijderd
Damn hele lekkere pull man.. 
Die van mij: 18 jaar, TSI 1540, matig conditie, matig positiespel, matig vleugelspel, goed verdedigen, zwak passen.. ook niet om ontevreden over te zijn, vooral omdat ik vorige week en drie weken terug óók al goeie pulls had.. sinds dat ik uitstekend jeugd heb, ben ik tevreden over 3 van de 4 pulls die ik gemaakt heb.. ik ben er blij mee..
Die van mij: 18 jaar, TSI 1540, matig conditie, matig positiespel, matig vleugelspel, goed verdedigen, zwak passen.. ook niet om ontevreden over te zijn, vooral omdat ik vorige week en drie weken terug óók al goeie pulls had.. sinds dat ik uitstekend jeugd heb, ben ik tevreden over 3 van de 4 pulls die ik gemaakt heb.. ik ben er blij mee..
Mijn YP's
Goed verdedigen 19 jaar Deze week
Goed verdedigen & Redelijk passen 19 jaar Vorige week
Goed scoren & Uitstekend verdedigen Matig passen 19 jaar 2 weken terug.
Ook ik mag niet klagen.
Goed verdedigen 19 jaar Deze week
Goed verdedigen & Redelijk passen 19 jaar Vorige week
Goed scoren & Uitstekend verdedigen Matig passen 19 jaar 2 weken terug.
Ook ik mag niet klagen.
[ Voor 14% gewijzigd door Quintus op 29-05-2005 12:04 ]
Unknown
Verwijderd
@ pachacuti
Een week eerder en een jaartje jonger er deze had international kunnen worden
Damn wat een pull
Ik heb de laaste weken een 'pull-dip'
Een week eerder en een jaartje jonger er deze had international kunnen worden
Damn wat een pull

Mijn YP pull voor deze week, wat zou ik hiervoor kunnen vangen...75k misschien?
Aert Poldervaart
TSI = 450, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Aert Poldervaart
TSI = 450, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Verwijderd
alleen die naam al. geweldig. hij kan zo een strip album in.... aart poldervaart.
maar ik zou er niet al teveel van verwachten. heeft matig scoren en zwak pm. daar heb je niks aan als def trainer dus dat telt wel bij de TSI op. die is bedroevend laag. dus waarschijnlijk is ie heel laag redelijk verdedigen.
maar ik zou er niet al teveel van verwachten. heeft matig scoren en zwak pm. daar heb je niks aan als def trainer dus dat telt wel bij de TSI op. die is bedroevend laag. dus waarschijnlijk is ie heel laag redelijk verdedigen.
mensen met ervaring, ik heb een vraagje aan jullie 
Ik heb in de afgelopen 2 weken dat ik een team heb, een redelijk uitgebalanceerd team opgebouwd. afgelopen beker wedstrijd had ik ondanks een WO, een gemiddelde van 2/2,5 ster per speler met een totaal van 24 sterren. MIjn tegenstander van vanavond had sinds 16-5, toen hij zijn team kreeg, niet meer ingelogd. tot aan vrijdag, toen heeft hij weer ingelogd en 2 redelijk goede spitsen gekocht (een van 3 sterren in zijn laatse wedstrijd en een TSI van 1630 om en nabij en een van 2 sterren en een tsi van ongeveer 800 ) en ik ga er vanuit dat hij die ook opgesteld heeft voor vanavond. Welk team heeft nu de beste kansen? de gene met het meest gebalanceerde team of het team met de beste spitsen? overigens had mijn tegenstander met zijn opstelling van tijdens de beker geen hogere rating dan 1,5/2 sterren per speler.
Ik heb in de afgelopen 2 weken dat ik een team heb, een redelijk uitgebalanceerd team opgebouwd. afgelopen beker wedstrijd had ik ondanks een WO, een gemiddelde van 2/2,5 ster per speler met een totaal van 24 sterren. MIjn tegenstander van vanavond had sinds 16-5, toen hij zijn team kreeg, niet meer ingelogd. tot aan vrijdag, toen heeft hij weer ingelogd en 2 redelijk goede spitsen gekocht (een van 3 sterren in zijn laatse wedstrijd en een TSI van 1630 om en nabij en een van 2 sterren en een tsi van ongeveer 800 ) en ik ga er vanuit dat hij die ook opgesteld heeft voor vanavond. Welk team heeft nu de beste kansen? de gene met het meest gebalanceerde team of het team met de beste spitsen? overigens had mijn tegenstander met zijn opstelling van tijdens de beker geen hogere rating dan 1,5/2 sterren per speler.
We've got that ring of confidence
Spitsen alleen heb je niet veel aan. Als jij gemiddeld beter bent win je meestal ook.
Vooral het middenveld telt zwaar. Heb je daar overwicht dan druk je veel van zijn kansen weg.
Vooral het middenveld telt zwaar. Heb je daar overwicht dan druk je veel van zijn kansen weg.
Unknown
Verwijderd
Dat hangt maar net van je ratings van je verdediging af eigenlijk. Maar zoals je al zegt heb je een uitgebalanceerd team, dus zal dat wel niet erbarmelijk slecht zijn in vergelijking met de rest. Maar niet alleen dat is van toepassing, wat zijn bv. zijn andere ratings (buiten zijn aanval)? Als het verschil bv zit in slecht (laag) voor hem en slecht (hoog) voor jou - bij middenveld, verdediging - dan zegt dat uitgebalanceerd nog niet zoveel, want dat schommelt bij beiden rond de 3.5. Er moet wel een wezenlijk verschil tussen zitten. Meer in de trand van op z'n minst slecht (heel laag) en slecht (heel hoog).Yukkie schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:06:
mensen met ervaring, ik heb een vraagje aan jullie
Verder spelen zoveel dingen mee (wat je zelf ook wel weet): uit/thuis voordeel, eventueel weather events bij de spelerspecialiteiten, vorm en van dingen als teamgeest en zelfvertrouwen zul je in het begin van het seizoen geen last hebben (of je moet de beker flink verkloot hebben
@pachacuti
Wanneer ga je Argo van Heijst verkopen?
Wanneer ga je Argo van Heijst verkopen?
Gezocht!
Router
Verwijderd
hehe kmot me ook hier maar weer s melde
veel suc6 in het nieuwe seizoen kmot direct weer 1e wedstrijd voor kampioenschap strijden
wordt zeker spannende wedstrijd kijk anders maar mee
FF H2opoloën - Cobalt Blue Dragons
MatchID: 44695673
veel suc6 in het nieuwe seizoen kmot direct weer 1e wedstrijd voor kampioenschap strijden
wordt zeker spannende wedstrijd kijk anders maar mee
FF H2opoloën - Cobalt Blue Dragons
MatchID: 44695673
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 20:41 ]
Offtopic: Ben ik nu de enige hier of ergeren andere mensen hier zich ook aan het soms bedroevend slechte taalgebruik van sommige mensen hier op het forum? Misschien omdat ik al een beetje een oude lul aan het worden ben, maar soms gaan mijn nekharen ervan overeind staan! 
Pull was slecht, redelijk positiespel 19 jaar....helaas maar weer!

[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 29-05-2005 20:30 . Reden: Pull toegevoegd ]
Verwijderd
me too-CKY2K- schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:29:
Offtopic: Ben ik nu de enige hier of ergeren andere mensen hier zich ook aan het soms bedroevend slechte taalgebruik van sommige mensen hier op het forum? Misschien omdat ik al een beetje een oude lul aan het worden ben, maar soms gaan mijn nekharen ervan overeind staan!
Verder moet ik hier even m´n excuses maken....
ik ben vergeten de toto voor week 1 in te stellen
m´n nederige excuses, ga er ook geen flauwe smoes voor verzinnen, is gewoon stom en onoplettend.
Volgende week zal ik het weer goedmaken, gelukkig staat iedereen dan nog steeds op de mooie '0' punten
nolu ja, alle stress was voor nix, mijn tegenstander heeft zijn nieuwe aankopen dus niet ingezet. de sukkel
t staat dus alweer 0-1 voor mij!
Verwijderd
wH4t l()()p je nOu sL4p u1T jûH nehk te zW4mM3n m4n?-CKY2K- schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:29:
stoor je er niet aan. op openbare forums komt zeer verschillend publiek. sommigen kunnen gewoon uberhaupt geen nederlands en anderen willen het niet fatsoenlijk typen. op got valt het niveau over het algemeen behoorlijk mee. en leeftijd heeft er weinig mee te maken. opvoeding en opleiding wel.
maar even to the point. ff tussenstand kijken met ht
Verwijderd
Ben ook bezig met mijn 1e thuiswedstrijd in de competitie.
Hopen dat ik met de reeds opgedane kennis een leuk seizoen kan draaien en een goede basis kan leggen om volgend seizoen te promoveren.
match-id vanavond: 44673104
Hopen dat ik met de reeds opgedane kennis een leuk seizoen kan draaien en een goede basis kan leggen om volgend seizoen te promoveren.
match-id vanavond: 44673104
Verwijderd
misschien word het niet eens zo spannend want ik sta alweer 2-0 voor

edit: en nu alweer 4-0
edit: en nu alweer 4-0
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 11:16 ]
deze melding kreeg ik vlak voor rust. daar voor had ik al een zelfde melding alleen zakte de organisatie toen naar goed. Wat houd dit in?Er was wat verwarring bij NMNH over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar zwak.
Hattrick --> regels....beetje zelf zoeken kan geen kwaad toch?
haha, met een foutje m'n coach opgesteld 
Maar die coach tikt er wel mooi nog even een balletje in
Maar die coach tikt er wel mooi nog even een balletje in
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Hmmm counterstrategie lijkt te gaan werken...sta nu net met 1-0 voor....ze krijgen alleen wel aardig kansen de laatste paar minuten...tsja zijn middenveldrating is gewoon een stuk hoger dan die van mij...
Verwijderd
Eerste wedstrijd weer met 5-0 gewonnen
met een volle stafion
LoL hoe kan dat nou als je tegenstanders nou niet komen uitdagen
ach jah weer een wedstrijd in me broekzak
met een uitverkocht stadion $$$$
met een volle stafion
LoL hoe kan dat nou als je tegenstanders nou niet komen uitdagen
ach jah weer een wedstrijd in me broekzak
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 21:56 ]
Ik verkoop een kutspeler, TS zakt in
Ik koop een topspeler, TS zakt in
Speel mijn eerste match tegen nr2 van vorig jaar, TS zakt in!
Die gozer besloot maar meteen even te motsen tegen een ex-IV waar hij anders verreweg de mindere was geweest.
PS: John Kerstgens speelde niet, en zal voorlopig niet meer spelen, nu tevreden zeikerds
* yared is 4 miljoen rijker/armer
Ik koop een topspeler, TS zakt in
Speel mijn eerste match tegen nr2 van vorig jaar, TS zakt in!
Die gozer besloot maar meteen even te motsen tegen een ex-IV waar hij anders verreweg de mindere was geweest.
PS: John Kerstgens speelde niet, en zal voorlopig niet meer spelen, nu tevreden zeikerds
* yared is 4 miljoen rijker/armer
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
We zijn weer begonnen 
En ik maar denken dat 29 ratings meer genoeg is voor een overwinning.
Wel m'n ratingsrecord verbeterd naar 212, [jiskefet-mode]maar daar hebben nu heeeeel weinig aan.[/]
En ik maar denken dat 29 ratings meer genoeg is voor een overwinning.
Wel m'n ratingsrecord verbeterd naar 212, [jiskefet-mode]maar daar hebben nu heeeeel weinig aan.[/]
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Hmmz, ik heb wat vreemds.
Bij de start van de wedstrijd geeft hattrick aan dat ik met een 4-5-1 opstelling speelde, terwijl dit absoluut een 5-4-1 wedstrijd moet zijn.
Wedstrijd net even opgehaald in HO, en die geeft dit aan:

(ja, 1 speler heeft rood gehad)
Dit lijkt me een duidelijk 5-4-1, maar ik ben nu dus bang dat ik voor 1 speler geen training ga krijgen
Bij de start van de wedstrijd geeft hattrick aan dat ik met een 4-5-1 opstelling speelde, terwijl dit absoluut een 5-4-1 wedstrijd moet zijn.
Dit lijkt me een duidelijk 5-4-1, maar ik ben nu dus bang dat ik voor 1 speler geen training ga krijgen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Ok, 3-0 gewonnen met n solide match tegen de #4 van vorig jaar. Hatstats record van 170 en waar ik hoopte op een oude middenveldrating van goed (zou voor t eerst zijn) haalde ik vandaag zelfs uitstekend (oud).
Beste trainee vandaag voor t eerst 6* en m'n nieuwe IM (die dus lekker hielp qua rating) haalde 5,5*. Mooi begin, nu lekker vasthouden de komende weken.
Verwijderd
Hij krijgt gewoon training hoor (bij hattrick zelfs staat hij ook niet in de wedstrijdopstelling). Je hebt zelfs mazzel, zijn vervanger (ook een trainee ws?) heeft ook al training gehad.
Zo strategie heeft redelijk gewerkt...1-1 tegen iemand die een stuk betere ratings had...alleen mijn verdedigingsratings waren een stuk beter dan de zijne...mooi nu proberen woensdag weer een stapje verder te komen in de beker!
Ik denk dat ik hem woensdagavond op de transferlijst zet nadat ik mijn volgende bekerwedstrijd gewonnen heb.
Verwijderd
3-0 met pic. redelijk ez want ook nog dot kansen gemist. de eerste puntjes zijn binnen.
ts is nu tevreden dus laat die beker pot maar komen
tegenstaner is qua ratings wel een tikkie beter, maar mijn mid is weer 2 niveau's hoger en ik speel thuis + tevreden ts dus ik hoop hem op het middenveld te pakken. ik denk dat ik gewoon weer pic woensdag. zondag erop een kanslose pot dus die pic ik ook en dan heb ik woensdag over een week helemaal een lekkere ts 
maarja leiderschap is slecht dus echt lang zal het feest nooit duren.
ts is nu tevreden dus laat die beker pot maar komen
maarja leiderschap is slecht dus echt lang zal het feest nooit duren.
vervanging bij een rode kaart?-CKY2K- schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:56:
Zo strategie heeft redelijk gewerkt...1-1 tegen iemand die een stuk betere ratings had...alleen mijn verdedigingsratings waren een stuk beter dan de zijne...mooi nu proberen woensdag weer een stapje verder te komen in de beker!
Dat ie bij hattrick niet in de opstelling staat klopt wel, dat is altijd bij een rode kaart.
vind het vooral vreemd dat de melding van de opstelling niet overeen komt met de opstelling die ik ingesteld had.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Idd stomSpeedAddict schreef op maandag 30 mei 2005 @ 00:02:
[...]
vervanging bij een rode kaart?
Dat ie bij hattrick niet in de opstelling staat klopt wel, dat is altijd bij een rode kaart.
vind het vooral vreemd dat de melding van de opstelling niet overeen komt met de opstelling die ik ingesteld had.
Gisteren 1-1 uit bij een team waarvan ik verwacht dat het onder mij gaat eindigen. Ik had alleen op basis van zijn verleden zijn middenveld hoger ingeschat. Wel 2 man weten uit te schakelen
, waarvan 1 30-jarige voor 7 weken. Bye bye, zwaai zwaai, zoals Olav altijd zegt.
Klik60 heeft ook zijn eerste overwinning binnengesleept. Wel met 1 - 0 achter na een penalty, maar dat was dan ook meteen zijn enige kans. Ben opzich vrij goed te spreken over mijn 3 - 1. Beetje jammer dat mijn enige goede winger er met 4+ af is geschopt en hij met zijn 29 jaar dus de komende 4/5 wedstrijden gaat missen...
Ben alleen nogal ontevreden met mijn toeschouwers opkomst... 5000 man... daar worden we natuurlijk nooit rijk van, zeker niet nu we weer minimaal 50k kwijt zijn voor een nieuwe winger
.
Wat me trouwens opvalt is dat ik als kampioen van vorig jaar nu dit seizoen eerst een hele berg thuiswestrijden heb en dus aan het eind van het seizoen het heel lastig ga krijgen, zowel financieel als sportief. Ik vind dit persoonlijk nogal een nadeel...
Ben alleen nogal ontevreden met mijn toeschouwers opkomst... 5000 man... daar worden we natuurlijk nooit rijk van, zeker niet nu we weer minimaal 50k kwijt zijn voor een nieuwe winger
Wat me trouwens opvalt is dat ik als kampioen van vorig jaar nu dit seizoen eerst een hele berg thuiswestrijden heb en dus aan het eind van het seizoen het heel lastig ga krijgen, zowel financieel als sportief. Ik vind dit persoonlijk nogal een nadeel...
Verwijderd
Zow, lekker begin van de competitie
tegen mijn mede degradant met 7-0 gewonnen. De eerste 2 goals uit een penalty.... vorig seizoen niet een penalty gehad en nu in de openingswedstrijd meteen 2
Ook meteen een "team record", 26,5 * in een wedstrijd. Tevens afgelopen week 3 mids omhoog op positiespel en er zitten nog 3 tegen een niveau-stijging aan
.
Er is een team waar ik het lastig tegen ga krijgen, maar promotie mag niet zo moeilijk zijn. Nu maar hopen dat het team verschoond blijft van kaarten en blessures
Er is een team waar ik het lastig tegen ga krijgen, maar promotie mag niet zo moeilijk zijn. Nu maar hopen dat het team verschoond blijft van kaarten en blessures
[ Voor 3% gewijzigd door lameeuw op 30-05-2005 09:29 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Gister mijn eerste wedstrijd in V met 2-1 gewonnen van de andere promovendus, 3 belangrijke punten dus! Heb nu één van mijn topspitsen te koop staan (briljant scoren/goed passen). Als die verkocht wordt kan ik van dat geld mijn middenveld gaan versterken, want dat is wel nodig nu in V (alhoewel er wel een paar counterploegen in mijn divisie zitten)
Verwijderd
Ik heb een (klein) probleem m.b.t. Hattrick; bij het orders-scherm laat die niet correct alles zien.
Zodoende kan ik dingen niet aanpassen.
Voor de duidelijkheid heb ik een screenshot gemaakt: http://www.linkplanet.nl/hattrick.jpg
De rechterkant komt niet volledig in beeld. Ik heb al van alles geprobeerd (o.a. settings veranderd in explorer enzo.) om het in orde te krijgen, maar het wil gewoon niet lukken.
Iemand die een idee heeft om dit op te lossen?
Bedankt!
Voor de duidelijkheid heb ik een screenshot gemaakt: http://www.linkplanet.nl/hattrick.jpg
De rechterkant komt niet volledig in beeld. Ik heb al van alles geprobeerd (o.a. settings veranderd in explorer enzo.) om het in orde te krijgen, maar het wil gewoon niet lukken.
Bedankt!
Link om je orders te geven openen in een nieuw venster?
Zo ziet mijn venster er ook altijd uit?
Je hebt geen horizontale scrollbalk onderaan de pagina? Anders moet je even je linkermuisknop vasthouden en over de opstelling naar rechts gaan, als het goed is moet het beeld dan ook naar rechts gaan?
Je hebt geen horizontale scrollbalk onderaan de pagina? Anders moet je even je linkermuisknop vasthouden en over de opstelling naar rechts gaan, als het goed is moet het beeld dan ook naar rechts gaan?
Verwijderd
ja dat is het nadeel van promoveren. aan de andere kant vind ik het wel prima. nu lekker veel thuiswedstrijden in compo/beker dus dan bouw je snel een kapitaal op.Coca-Cola schreef op maandag 30 mei 2005 @ 08:18:
Ben alleen nogal ontevreden met mijn toeschouwers opkomst... 5000 man... daar worden we natuurlijk nooit rijk van, zeker niet nu we weer minimaal 50k kwijt zijn voor een nieuwe winger.
overigens had ik 16+k bezoekers in een 20k stadion met regen. anders zat ie denk ik wel vol.
blijkbaar is mijn suppsclub bijzonder groot(1260) want gasten in mijn compo die al jaren in de VI itten hebben ook zoiets? vreemd. dacht dat die allemaal wel 1500/1600 zouden hebben. iig had ik er weer 11 bij
2-2 gelijk gespeeld tegen de nummer 1. Helaas een verdediger vergeten op te stellen waardoor hattrick een mid daarvoor in de plaats heeft gezet.
Lijkt wel of elk team sterker is geworden tijdens het tussenseizoen terwijl ik dus alleen vormdalingen heb meegemaakt waardoor ik kut presteer. Gelukkig kan ik woensdag en zondag pic'en.
Lijkt wel of elk team sterker is geworden tijdens het tussenseizoen terwijl ik dus alleen vormdalingen heb meegemaakt waardoor ik kut presteer. Gelukkig kan ik woensdag en zondag pic'en.
offtopic:
bdw, mijn forward staat te koop Alex Henriksson (3899072) voor 1.1M (waarde ong. 2M)
bdw, mijn forward staat te koop Alex Henriksson (3899072) voor 1.1M (waarde ong. 2M)
Gezocht!
Router
Verwijderd
Als je toevallig in mozilla werkt klik je met je scroll knop op de link 'orders'Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:56:
maar bovenstaande tips moeten volgens mij ook al voldoende zijn
je probeert een speler op de aanvalslinie 2 linies terug te plaatsen. Waarschijnlijk schuift ie maar max. 1 linie op, dan krijg je dus 4-5-1. Volgende x moet je anders een midfielder verdediger maken, en een aanvaller midfielder, dan krijg je wel de gewenste 5-4-1 denk ik.SpeedAddict schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:22:
Hmmz, ik heb wat vreemds.
[afbeelding]
Verwijderd
ja inderdaad je hebt de functie in HT om een 'spits' te repositioneren naar centrale def en vervolgens stelt ie hem op als mid. dat denk ik ook ja jeroenJeroenvdS schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:12:
[...]
je probeert een speler op de aanvalslinie 2 linies terug te plaatsen. Waarschijnlijk schuift ie maar max. 1 linie op, dan krijg je dus 4-5-1. Volgende x moet je anders een midfielder verdediger maken, en een aanvaller midfielder, dan krijg je wel de gewenste 5-4-1 denk ik.
quote van de week dit hoor
Je resolutie van 800x600 halen?Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:56:
Ik heb een (klein) probleem m.b.t. Hattrick; bij het orders-scherm laat die niet correct alles zien.
Bedankt!
Sorry, ik ben nog vrij nieuw in HT, en probeer dit topic zoveel mogelijk te volgen, en dacht hier een logische verklaring te hebben. Volgens jou kijkt HT dus echt alleen naar de positie die je opgeeft, en niet naar de linie waarin je hem opstelt (visueel voor ons). In dat geval zou een opstelling van bijvoorbeeld 8-1-1, of 2-6-2 ook mogelijk zijn, maar voor zover ik tot nu toe weet is dat niet zo. Maar zoals gezegd, ik ben nieuw bij HT en misschien moet ik me er nog niet mee bemoeienVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:17:
[...]
ja inderdaad je hebt de functie in HT om een 'spits' te repositioneren naar centrale def en vervolgens stelt ie hem op als mid. dat denk ik ook ja jeroenen als je een winger aanvallend zet stelt ht hem op als keeper...
quote van de week dit hoor
@jeroen, zulke opstellingen zijn ook mogelijk, alleen verlies je training als je meer dan 3 spelers op de zeflde posities hebt. Dus maximaal 3 innermids en dan 2 vleugels, dus maximaal 5 middenvelders als je nog training wilt hebben.
Nationale teams hebben geen training en daar willen ze dan ook wel eens "vreemde" opstellingen nemen, maar daar zitten voor hun dan ook geen gevolgen aan.
Nationale teams hebben geen training en daar willen ze dan ook wel eens "vreemde" opstellingen nemen, maar daar zitten voor hun dan ook geen gevolgen aan.
Verwijderd
hehe ik ben altijd een beetje sarcastisch heJeroenvdS schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:36:
[...]
Sorry, ik ben nog vrij nieuw in HT, en probeer dit topic zoveel mogelijk te volgen, en dacht hier een logische verklaring te hebben. Volgens jou kijkt HT dus echt alleen naar de positie die je opgeeft, en niet naar de linie waarin je hem opstelt (visueel voor ons). In dat geval zou een opstelling van bijvoorbeeld 8-1-1, of 2-6-2 ook mogelijk zijn, maar voor zover ik tot nu toe weet is dat niet zo. Maar zoals gezegd, ik ben nieuw bij HT en misschien moet ik me er nog niet mee bemoeien
maar zulke dingen zijn inderdaad allemaal mogelijk. alleen krijg je geen training en zal je organisatie als een kaartenhuis in elkaar storten(tenzij je HELE ervaren spelers+aanvoeder hebt). dus dan weet je dat ook weer.
Verwijderd
top meidJoss schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:14:
5-2 gewonnen, beste rating ooit (162)
Vertel er dan tenminste nog een leuk verhaaltje bij
kzat op school en had geen zin heel verhaal te typen met 2 apen naast me die op mn scherm keken
Leuk verhaaltje, hmm. Vorig seizoen had ik van deze tegenstander (onterecht) verloren, ik had 50 ratings meer, beter op elke plek en verloor toch. Wraak is zoet, want vorig jaar was sowieso een pechjaar. Dit jaar hoop ik dus dat het beter gaat worden en dat kan ook wel denk... Qua ratings ben ik het 2e team nu, diegene boven me heeft al 4 seizoenen pech want hij zit met 170-180 ratings nog steeds in de VI waar allemaal slechtere teams wel uitkomen...
We zullen zien wat het dit seizoen wordt
Leuk verhaaltje, hmm. Vorig seizoen had ik van deze tegenstander (onterecht) verloren, ik had 50 ratings meer, beter op elke plek en verloor toch. Wraak is zoet, want vorig jaar was sowieso een pechjaar. Dit jaar hoop ik dus dat het beter gaat worden en dat kan ook wel denk... Qua ratings ben ik het 2e team nu, diegene boven me heeft al 4 seizoenen pech want hij zit met 170-180 ratings nog steeds in de VI waar allemaal slechtere teams wel uitkomen...
Verwijderd
Owjah dat weet ik nog wel, je poste elke week hoe oneerlijk je telkens verloorJoss schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:55:
kzat op school en had geen zin heel verhaal te typen met 2 apen naast me die op mn scherm keken![]()

Dit seizoen lekker progressie qua pm-training, ervaring stijgen (door beker versnelt), en lekker geld sparen en in de zomerstop nogmaals conditietraining en dan begin ik volgend seizoen met niemand onder de matig/redelijk conditie van de trainees en ook niemand onder de uitmuntend/briljant qua positiespel.
Heb nog een opdracht voor dit seizoen: het kopen van een uitstekend/formidabel verdediger mét goddelijk dodespelmomenten zeg maar. Daar heb ik alle tijd voor om te sparen, en hoop hem ongeveer halverwege het seizoen binnen te hebben.
edit:
Ik heb een Noor in mijn selectie (spits), en wist over de wedstrijd zelf weinig te vertellen dus heb dit maar bedacht
05/30/2005 at 13.25 Al-Qasas
"Was het de kracht van Allah of was het de piemel van Langset?" Daar werd vanochtend nog hevig over gediscussieerd in A'dam. Het leek er bij de eerste goal op dat Langset de bal, net als zijn landgenoot Nevland, met zijn piemel in het doel "werkte". De doelpuntmaker zelf wist ons te vertellen dat het "jammergenoeg" zijn dijbeen was. "Het moment van Nevland spookt vaak door mijn hoofd wanneer ik voor het doel sta, misschien krijg ik de eer ooit nog eens." "Wat een mafkees!", reageerde Haagen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 15:39 ]
In mijn eerste competitie wedstrijd heb ik ook ervaren waar al anderen het over hebben gehad, genaaid worden door de match engine. Met 125 hatstats voor mij tegen 92 voor mn tegenstander, ratings die in elke linie beter zijn en 71% / 81% balbezit voor mij toch met 2-2 gelijk gespeeld.
Dit zijn mn eerste verliespunten in een competitie wedstrijd in 1,5 seizoen. Toch zijn er ook lichtpuntjes, voor t eerst een 4* middenvelder, bijna een hatstats record ondanks een gigantische vormdip vanwege 3 weken conditie trainen.
Ik verwacht dit seizoen verder niet veel puntverlies meer, tenzij ik de volgende keer nog harder genaaid wordt.
Edit: We speelden allebei 3-5-2, zonder aanvullende tactiek.
Dit zijn mn eerste verliespunten in een competitie wedstrijd in 1,5 seizoen. Toch zijn er ook lichtpuntjes, voor t eerst een 4* middenvelder, bijna een hatstats record ondanks een gigantische vormdip vanwege 3 weken conditie trainen.
Ik verwacht dit seizoen verder niet veel puntverlies meer, tenzij ik de volgende keer nog harder genaaid wordt.
Edit: We speelden allebei 3-5-2, zonder aanvullende tactiek.
[ Voor 5% gewijzigd door dizzie110 op 30-05-2005 17:13 ]
Hmmz... de eerste ronde zit er hier ook weer op. En dan kom je tot 2 conclusie's:
- Op 4 divisie's na zit ik in de sterkste IV (totale hatstats rating alle teams samen)
- Het gaat heel lastig worden niet te degraderen
Maar ik mag in ieder geval hier nog 13 wedstrijden spelen
- Op 4 divisie's na zit ik in de sterkste IV (totale hatstats rating alle teams samen)
- Het gaat heel lastig worden niet te degraderen
Maar ik mag in ieder geval hier nog 13 wedstrijden spelen
Verwijderd
Hey, ik ben een beginner en ik heb hier ook een gigantisch beginner vraagje
. Nu zit ik bijna tegen de 500k schuld aan. Ik probeer mijn zielige spelers op transferlijst te zetten, maar volgens mij gaat niemand een speler die zo slecht is kopen. Bovendien heb ik vaak dat mijn uitgaven meer zijn dan mijn inkomen. Wat kan ik nu het beste doen? Ik heb geprobeerd spelers te ontslaan om mijn spelersloon kosten te verlagen. Ik heb ook geprobeerd mijn stadion minder groot te maken zodat de stadionkosten ook minder zijn. Volgens mij moet ik mijn stadion juist uitbreiden of niet? Alvast bedankt voor jullie tips!
Lees de OP (= openingspost) eens even. Daar staan allemaal links naar hele nuttige informatie voor zulke problemen....Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:26:
Hey, ik ben een beginner en ik heb hier ook een gigantisch beginner vraagje. Nu zit ik bijna tegen de 500k schuld aan. Ik probeer mijn zielige spelers op transferlijst te zetten, maar volgens mij gaat niemand een speler die zo slecht is kopen. Bovendien heb ik vaak dat mijn uitgaven meer zijn dan mijn inkomen. Wat kan ik nu het beste doen? Ik heb geprobeerd spelers te ontslaan om mijn spelersloon kosten te verlagen. Ik heb ook geprobeerd mijn stadion minder groot te maken zodat de stadionkosten ook minder zijn. Volgens mij moet ik mijn stadion juist uitbreiden of niet? Alvast bedankt voor jullie tips!
O ja, zo te horen heb je al flink opgekloot
Verwijderd
lijkt me niet handig. kost je bakken met geld, wat je niet hebt, en je supportersclub zal wel zeer klein zijn. bovendien stijgt je onderhoudsgeld.
bezuinig wat op personeel en verkoop je beste 2-4 spelers zodat je weer een beetje rond de 0,- zit. en dan rustig opbouwen. het duurt seizoenen voor je iets hebt. je ziet beginners vaak veel te dure spelers kopen. niet doen. gewoon oude gasten halen en volop trainen
mijn selectie was in de IX (ik weet trouwens niet waar je in zit) geloof ik 200k waard in totaal
bezuinig wat op personeel en verkoop je beste 2-4 spelers zodat je weer een beetje rond de 0,- zit. en dan rustig opbouwen. het duurt seizoenen voor je iets hebt. je ziet beginners vaak veel te dure spelers kopen. niet doen. gewoon oude gasten halen en volop trainen
Dit topic is gesloten.