Salarissen zijn zo'n beetje gelijk gebleven dankzij wat opa's, Begin met 1 makkelijke wedstrijd en dan 2 WO (m'n eerste) en vervolgens tegen de sterkste tegenstander thuis. Dus denk dat ik maar een semi-clown ga kopen om het Pic''en nog een beetje zin te te laten hebben. Iemand nog wat ervaring met een semi-clown...?
misschien handig om je beste trainees dan wat langer door te trainen Hein? Zodat je middenveld sterk is en je een grotere kans hebt op behoud in de VI?? en dan voor volgend seizoen shoppen en een gooi doen naar een volgend kampioenschap?? Ikzelf verwacht dit seizoen wel in de top mee te doen, maar denk niet dat ik zal promoveren...een andere promovendus vanuit de VIII heeft echt een enorm sterke ploeg (vergeleken met de rest) dus dat ga ik zowiezo niet redden tegen hem.
Ach na twee weken in het nieuwe seizoen weet ik meer, eerste twee wedstrijden zijn gelijk toppers
Ach na twee weken in het nieuwe seizoen weet ik meer, eerste twee wedstrijden zijn gelijk toppers
Verwijderd
hehe. yea right. nee in deze VI zit ik nog wel minimaal 3 seizoenen voordat ik daar uberhaupt over kan nadenken. ik mag het eigenlijk niet meer zeggen, maar mijn VI is echt takke sterk.-CKY2K- schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:43:
misschien handig om je beste trainees dan wat langer door te trainen Hein? Zodat je middenveld sterk is en je een grotere kans hebt op behoud in de VI?? ben dan voor volgend seizoen shoppen en een gooi doen naar een volgend kampioenschap?? Ikzelf verwacht dit seizoen wel in de top mee te doen, maar denk niet dat ik zal promoveren...een andere promovendus vanuit de VIII heeft echt een enorm sterke ploeg (vergeleken met de rest) dus dat ga ik zowiezo niet redden tegen hem.
ja ik hou sowieso mijn beste mid anders flikkert de boel wel erg hard in elkaar. die andere 2 zijn bijna briljant en de nieuwe lichting is dan 1x uitmuntend verder laag pm met hoge passing skill die op lange termijn wel meer gaan toevoegen, maar nu nog niet. die passing boost iig mijn aanval, maar zal dus ten koste gaan van middenveld. wellicht met wingertje naar het midden spelen om het op te vangen. dillemma's.... maar ik kan wel doortrainen tot magisch ofzo maar er zullen toch ooit spitsen moeten worden gekocht. dus zal dit seizoen wel gebeuren.
ik ga zo'n 10k meer betalen aan loon, valt dus best mee allemaal hier
ik 41k
Maar niet alle spelers zijn nog geweest...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
35k meer. Maar als mijn mid naar titanic PM is gestegen gaat ie waarschijnlijk vertrekken zodat ik weer op het oude niveau zit.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
gister zijn alle spelers al geweest hoor. vandaag moet alles al geupdate zijn. althans bij mij wel.Brainpower schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:36:
ik 41kMaar niet alle spelers zijn nog geweest...
In de loop van de nacht waren ze ook nog bezig hoor. Kostte me nl mijn nachtrustVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:03:
[...]
gister zijn alle spelers al geweest hoor. vandaag moet alles al geupdate zijn. althans bij mij wel.
@Brainpower
Mijn nieuwste speler (ID=60.1M) is iig ook al geupdate dus vermoed dat ze nu wel klaar zijn. Jouw nieuwste speler heeft een lager ID dan die van mij dus heel je team moet al klaar zijn.
Gezocht!
Router
Als je ze dan maar wel formidabel of hoger koopt he!Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:56:
[...]
hehe. yea right. nee in deze VI zit ik nog wel minimaal 3 seizoenen voordat ik daar uberhaupt over kan nadenken. ik mag het eigenlijk niet meer zeggen, maar mijn VI is echt takke sterk.
ja ik hou sowieso mijn beste mid anders flikkert de boel wel erg hard in elkaar. die andere 2 zijn bijna briljant en de nieuwe lichting is dan 1x uitmuntend verder laag pm met hoge passing skill die op lange termijn wel meer gaan toevoegen, maar nu nog niet. die passing boost iig mijn aanval, maar zal dus ten koste gaan van middenveld. wellicht met wingertje naar het midden spelen om het op te vangen. dillemma's.... maar ik kan wel doortrainen tot magisch ofzo maar er zullen toch ooit spitsen moeten worden gekocht. dus zal dit seizoen wel gebeuren.
Bij mij is er over een week of 3-4 een verdediger op formidabel en die gaat er dan uit om mijn begrotingstekort op te vangen, dus helaas nog geen ruimte voor nieuwe spelers dan (hooguit een goede trainee meer niet)...beetje geldgebrek door stadion upgrade hier...
Hier ook, heb 2 trainees verkocht voor stadion/begroting en moet nu weer 4 of 5 nieuwe trainees erbij gaan halen, zullen wel allemaal redelijk/17j worden, maarja-CKY2K- schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:33:
[...]
Als je ze dan maar wel formidabel of hoger koopt he!
Bij mij is er over een week of 3-4 een verdediger op formidabel en die gaat er dan uit om mijn begrotingstekort op te vangen, dus helaas nog geen ruimte voor nieuwe spelers dan (hooguit een goede trainee meer niet)...beetje geldgebrek door stadion upgrade hier...
Verwijderd
ja precies dat is/was de afweging. trainees verkopen of later je stadion uitbreiden. het doortrainen leverde na een 'berekening' toch meer op dan het uitbreiden. toch nog even voor het gevoel stadion naar +5k gegooid. mijn 2 nieuwe trainees waren +/- miljoen waard(ietsjes minder) maar ik vind ze erg goed en precies dezelfde begin seizoen kopen heb ik geen geld voor. dus dan maar geen groot stadion. het is kiezen of delen met mijn begroting
Hmm vaag, want nog iets van 8 spelers zijn nog niet geupdate...naja boeieThe Dolf schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:25:
[...]
In de loop van de nacht waren ze ook nog bezig hoor. Kostte me nl mijn nachtrust.
@Brainpower
Mijn nieuwste speler (ID=60.1M) is iig ook al geupdate dus vermoed dat ze nu wel klaar zijn. Jouw nieuwste speler heeft een lager ID dan die van mij dus heel je team moet al klaar zijn.
Verwijderd
trouwens op het oog met de beker/compo toch maar even besloten niet nog een week conditie te trainen het hakt er te hard in. in plaats daarvan doe ik even een weekje passen met mijn mid trainees op de vleugel. hopelijk popt er eentje en dan is papa hein blij ($$$!)
mijn 19 jarige heeft een hoge tsi en het duurde 4 weken voordat ie naar goed pm ging. wellicht zit dat passen heel erg hoog. dan zou ie evt naar uitstekend passen kunnen gaan! dan is het jackpot uiteraard. of een spitsje naar redelijk ook prima. beter dan die kut conditie
mijn 19 jarige heeft een hoge tsi en het duurde 4 weken voordat ie naar goed pm ging. wellicht zit dat passen heel erg hoog. dan zou ie evt naar uitstekend passen kunnen gaan! dan is het jackpot uiteraard. of een spitsje naar redelijk ook prima. beter dan die kut conditie
Ik heb nog een aantal trainees op slecht conditie zitten (ok zijn verdedigers maar toch), scheelt wel als ik ze wil verkopen als ze wat hoger zijn...ik plak er nog een weekje aan vast!
Verwijderd
Ongetwijfeld zul je het weglullen met wat voor argumenten dan ook, maar het blijkt toch niet op te gaan die theorie van jou dat je vorm bij conditie training gelijk zal blijvenVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:03:
trouwens op het oog met de beker/compo toch maar even besloten niet nog een week conditie te trainen het hakt er te hard in.

Overigens heb ik dit seizoen redelijk mazzel (afkloppen) met de vorm. Vorige week zelfs 7 stijgingen en maar 4 dalingen (waarvan 2 reserves). Heb natuurlijk nog een update te gaan, maar ik zal er niet veel onder de redelijk/matig hebben denk ik. Dat is wel lekker, dan hoef je niet warm te draaien zeg maar. Begin gelijk tegen mijn concurrent voor de titel
Enige tijd geleden was er sprake dat er weer een 8Bits zou komen.
Is er al enige indicatie wanneer die weer gaat komen?
dan hebben we wat te lezen vooraf aan het nieuwe seizoen.
Is er al enige indicatie wanneer die weer gaat komen?
dan hebben we wat te lezen vooraf aan het nieuwe seizoen.
Unknown
Weet je dat zeker? Want bij mij zijn alle spelers een jaar ouder geworden. Bij de helft bleef het salaris op hetzelfde peil staan.Brainpower schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:59:
[...]
Hmm vaag, want nog iets van 8 spelers zijn nog niet geupdate...naja boeie
Gezocht!
Router
Verwijderd
Deze week
Spelersloon 299 644
Vorige week
Spelersloon 67 242
En jullie maar allemaal klagen!
Maar, Tillemans kost wat, maar dan heb je ook wat (hoop ik...)
Trouwens, dat kreng vraagt nu...357 520 €/week
Hij is wel international, dus hoop wat terug te krijgen, maar ben toch benieuwd....
Spelersloon 299 644
Vorige week
Spelersloon 67 242
En jullie maar allemaal klagen!
Maar, Tillemans kost wat, maar dan heb je ook wat (hoop ik...)
Hij is wel international, dus hoop wat terug te krijgen, maar ben toch benieuwd....
Verwijderd
Mis ik iets wumaster?Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 05:42:
Deze week
Spelersloon 299 644
Wub heeft een international gekocht...
Spelersloon is lager dan weekloon van international-CKY2K- schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 08:04:
Wub heeft een international gekocht...
Het zal wel op hetzelfde peil blijven staan dan...ze zijn wel allemaal jarig geweest iigThe Dolf schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 01:16:
[...]
Weet je dat zeker? Want bij mij zijn alle spelers een jaar ouder geworden. Bij de helft bleef het salaris op hetzelfde peil staan.
ik vraag me toch af als je op een transfer bied of er een mogelijkheid is om die speler te bookmarken, want ik kan het echt nergens vinden en ik vind het niet handig om de namen ergens neer te moeten zetten
zal wel redelijk domme vraag zijn, maargoed anders leer ik het nooit he?
To dare is to do
Ja dat kan. Maar dan moet je wel supporter worden voor het schamele bedrag van 19.50 eurotjes per jaar (IRL).Slaapje schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:21:
ik vraag me toch af als je op een transfer bied of er een mogelijkheid is om die speler te bookmarken, want ik kan het echt nergens vinden en ik vind het niet handig om de namen ergens neer te moeten zettenzal wel redelijk domme vraag zijn, maargoed anders leer ik het nooit he?
En je kunt dan beter met de playerID werken dan met namen.
[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 25-05-2005 11:50 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
oki doki thnx dan weet ik dat ook weer
To dare is to do
Verwijderd
Hmm hmm, de 2de helft van bekermatch begint bijna en nog altijd geen verslag uitgebracht 
Hopelijk hebben jullie in nederland straks meer geluk
Zou dat niet kunnen afhangen van het grote aantal volk dat online is op hattrick?
Zou dat niet kunnen afhangen van het grote aantal volk dat online is op hattrick?
Ik denk dat we pas morgen kunnen zien wat de uitslag is hehe.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:25:
Hmm hmm, de 2de helft van bekermatch begint bijna en nog altijd geen verslag uitgebracht
Ik ga in ieder geval PICen en gooi alles op de competitie
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Erg dom... even nagerekend met de zak-jap en toen kwam ik dus wel 4k hoger uit. Had verwacht dat eht al in de pagina 'economie' verwerkt zou zijn.TheKeeper schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:54:
Loon met 300 pleuro omlaag... veel spelers verkocht aan het einde van het seizoen en nu eigenlijk pas leuke trainees, die de komnede maanden omhoog gaan schieten. Ook een aantal oude yp, die wel eens een wedstrijdje mee mochten spelen i.v.m. blessures ontslagen, dus minder spelers in de selectie.
Grom, ik moet echt zien te promoveren dit seizoen, want die tijden in de VII zijn echt helemaaal ruk op zondag...
Of het slim is, weet ik niet, maar ik speel vanavond een MOTSje, thuis tegen een VI-er (ben zelf VIII). Ik hoop dat die VI-er mij onderschat en PICt. Dan maak ik nog een klein kansje
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Niet doen man, zonde van je TS. Beter PIC je, heb je zondag meer aan.
Ik ga dus gewoon vandaag uit de beker
Piccen en counteren lijkt niet te werken op dit moment. Zondag 5-4-1 counter, kijken of dat me iets gaat brengen, anders stap ik over op 5-3-2.
Ik ga dus gewoon vandaag uit de beker
[ Voor 58% gewijzigd door Pewwy op 25-05-2005 17:27 ]
1/3 van het loon van een international wordt toch betaald door het nationale team, nietwaar? Dan kan het ineens weer wel!Brainpower schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:52:
[...]
Spelersloon is lager dan weekloon van international
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Lekker dan mijn nieuwe spits scoort een hattrick en wordt er daarna doodleuk uitgetrapt
en ik heb al 2 geblesseerde basisspelers! 
Wel 3-0 voor tegen een VIer
Wel 3-0 voor tegen een VIer
[ Voor 12% gewijzigd door -TheNose- op 25-05-2005 18:08 ]
Ah ja idd..dreamtheater schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:00:
[...]
1/3 van het loon van een international wordt toch betaald door het nationale team, nietwaar? Dan kan het ineens weer wel!
Te laat. Ik heb al gemotstPewwy schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:04:
Niet doen man, zonde van je TS. Beter PIC je, heb je zondag meer aan.
Ik ga dus gewoon vandaag uit de bekerPiccen en counteren lijkt niet te werken op dit moment. Zondag 5-4-1 counter, kijken of dat me iets gaat brengen, anders stap ik over op 5-3-2.
Wel grappig: het staat nu 1-1 en ik had met 55% het meeste balbezit
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee heb ik een prachtige 5-3-2 opstelling bedacht ben ik vergeten counteraanval in te stellen, nu heb ik en geen balbezit en nog eens geen kansen ook 
Sta slechts 1-0 achter in de rust, maar een kans zal ik wel niet eens meer krijgen.
Sta slechts 1-0 achter in de rust, maar een kans zal ik wel niet eens meer krijgen.
Mijn bekeravontuur is alweer afgelopen. Ik had me voorgenomen dit hele seizoen elke wedstrijd met 5 verdedigers te spelen. Nu dus met 1-2 verloren, maar netjes met PIC. Winst was wel mogelijk geweest, maar dan had ik ergens aanpassingen moeten maken. Volgend jaar hoop ik een degelijk team op te kunnen stellen in de beker, maar dit jaar is dat nog te veel gevraagd. Nu kijken wanneer ik wat verkoopbaars uit mijn trainingsprogramma haal 
Wel een sterrenrecord, 38,5 tegen 33 voor hem. Niet fijn. Slag verloren op het middenveld, maar 1 counter gehad.
Wel een sterrenrecord, 38,5 tegen 33 voor hem. Niet fijn. Slag verloren op het middenveld, maar 1 counter gehad.
[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 25-05-2005 19:00 ]
hmmm een van mijn basisspelers in de verdediging 2x geel in zijn eerste wedstrijd...doetie goed...staat wel 7-0 nu! Hoogste score ooit voor mij en dat met twee defence trainees in de spits!
Verwijderd
wellicht moet je de term theorie eens opzoeken in het woordenboek en waarom jij je druk maakt over mijn trainingsbeleid is me ook een raadselVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:12:
[...]
Ongetwijfeld zul je het weglullen met wat voor argumenten dan ook, maar het blijkt toch niet op te gaan die theorie van jou dat je vorm bij conditie training gelijk zal blijvenDit omdat het al een aantal weken voor de zomerstop aan het dalen was, en dan zou het in de zomerstop stijgen, en door conditietraining dus gelijk blijven. Het zakt misschien niet extreem, maar je gaat niet voor niets over op passen om verder daling te voorkomen
![]()
Overigens heb ik dit seizoen redelijk mazzel (afkloppen) met de vorm. Vorige week zelfs 7 stijgingen en maar 4 dalingen (waarvan 2 reserves). Heb natuurlijk nog een update te gaan, maar ik zal er niet veel onder de redelijk/matig hebben denk ik. Dat is wel lekker, dan hoef je niet warm te draaien zeg maar. Begin gelijk tegen mijn concurrent voor de titel
maar om toch even te happen ik doe een week passen omdat het vooral ging om mijn a-team mids en die zijn nu uitstekend. de trainees komen volgend seizoen wel weer aan de beurt het is gewoon niet zinnig 2 weken achter elkaar(wat ik ook nooit heb gezegd te gaan doen)
enniewee ik ben een rondje verder 0-5 gewonnen met pic en zondag weer een pic denk ik. trainee geblesseerd, maar gelukkig +1 dus dubbele passen trainen op die wing
Verwijderd
Hehe, je bijt goed van je afVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:08:
[...]
wellicht moet je de term theorie eens opzoeken in het woordenboek en waarom jij je druk maakt over mijn trainingsbeleid is me ook een raadsel
maar om toch even te happen ik doe een week passen omdat het vooral ging om mijn a-team mids en die zijn nu uitstekend. de trainees komen volgend seizoen wel weer aan de beurt het is gewoon niet zinnig 2 weken achter elkaar(wat ik ook nooit heb gezegd te gaan doen)
enniewee ik ben een rondje verder 0-5 gewonnen met pic en zondag weer een pic denk ik. trainee geblesseerd, maar gelukkig +1 dus dubbele passen trainen op die wing
Maar nou maar hopen dat er eentje stijgt met passen, dat zou echt relaxt zijn (voor jezelf + prijs)
Verwijderd
de theorie gaat ook wel op hoor. vorm a-team is nu 5x7 en 6x6 
idd ik hoop echt op een stijging van 1 van de trainees. ik mag ook best weleens een keer geluk hebben
/me moppert iets over dat BU nooit gelukjes heeft
idd ik hoop echt op een stijging van 1 van de trainees. ik mag ook best weleens een keer geluk hebben
/me moppert iets over dat BU nooit gelukjes heeft
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 19:38 ]
Hoe snel wordt er opgetreden bij Cheaters?
Voetballer *****(*****) wordt eerst verkocht voor 100.000 van FC *****aan FC *****. Dit bedrag is veel te hoog, maar goed, het zou nog kunnen.
Echter heeft FC *****nu diezelfde *****weer in de verkoop staan (na 3 dagen
) en wie heeft er 1 euro geboden? --> juist: FC *****
Ik had een paar dagen geleden al een report gedaan bij GM, maar die hebben nog niks ondernomen?
Voetballer *****(*****) wordt eerst verkocht voor 100.000 van FC *****aan FC *****. Dit bedrag is veel te hoog, maar goed, het zou nog kunnen.
Echter heeft FC *****nu diezelfde *****weer in de verkoop staan (na 3 dagen
Ik had een paar dagen geleden al een report gedaan bij GM, maar die hebben nog niks ondernomen?

[ Voor 12% gewijzigd door Cis op 25-05-2005 20:03 ]
Verwijderd
ik heb ook weleens iets gereport en die 2 teams gebookmarked. nou daar is geen flikker mee gebeurd.
dit is geen goeie verschuiving. zometeen denken mensen ermee weg te kunnen komen en is het hek van de dam.
dit is geen goeie verschuiving. zometeen denken mensen ermee weg te kunnen komen en is het hek van de dam.
Zo snel kunnen GM's geen actie ondernemen. Als jij het gemeld hebt, en het blijkt daadwerkelijk niet snor te zitten dan wordt er echt wel actie ondernomen. Maar met een half miljoen users wereldwijd snap je dat zulke dingen niet meteen worden opgelost.Cis schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:47:
Voetballer ********** wordt eerst verkocht voor 100.000 van FC **** aan FC ****. Dit bedrag is veel te hoog, maar goed, het zou nog kunnen.
Echter heeft FC **** nu diezelfde ***** weer in de verkoop staan (na 3 dagen) en wie heeft er 1 euro geboden? --> juist: FC *****
Ik had een paar dagen geleden al een report gedaan bij GM, maar die hebben nog niks ondernomen?![]()
Verder is dan ook mijn idee om de teams te verwijderen uit je post, aangezien we er hier (naar mijn idee) niet over te hoeven discusseren.
Dus was er waarschijnlijk geen flikker aan de hand. De GM's hebben meer info dan jij. Dus ik vind het redelijk ongepast om zo op zulke beslissingen te reageren.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:53:
ik heb ook weleens iets gereport en die 2 teams gebookmarked. nou daar is geen flikker mee gebeurd.
/edit
Overigens 0 - 8 met PIC gewonnen van een IX
[ Voor 7% gewijzigd door Sandyman538 op 25-05-2005 19:59 ]
0-10 gewonnen
geen wedstrijd van betekenis verder, was een nieuwe eigenaar dusja

Welke teams?Sandyman538 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:56:
[...]
Zo snel kunnen GM's geen actie ondernemen. Als jij het gemeld hebt, en het blijkt daadwerkelijk niet snor te zitten dan wordt er echt wel actie ondernomen. Maar met een half miljoen users wereldwijd snap je dat zulke dingen niet meteen worden opgelost.
Verder is dan ook mijn idee om de teams te verwijderen uit je post, aangezien we er hier (naar mijn idee) niet over te hoeven discusseren.
Ik volg beide teams en mijn oud-speler nog een tijdje. Aangezien de IP-adressen van beide teams ook hetzelfde zijn (dezelfde range) is het erg duister allemaal.
Verwijderd
ongepast? het was zo klaar als een klontje dat er gecheat werd. als er vervolgens met mijn report dan niks wordt gedaan vind ik dat idd niet echt pleiten voor strak anti cheat beleid.Sandyman538 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:57:
[...]
Dus was er waarschijnlijk geen flikker aan de hand. De GM's hebben meer info dan jij. Dus ik vind het redelijk ongepast om zo op zulke beslissingen te reageren.
/edit
Overigens 0 - 8 met PIC gewonnen van een IX
Hmmm, heb een VI'er geloot met een goed basis-team (iets minder dan mijne)
Best wel een dilemma nu, 5-4-1 (alle trainees) of 4-4-2, trainees opstellen, of ook basis-speler in de verdediging...
Moeilijk, moeilijk, maar ga toch voor het trainen denk
Edit:
Trouwens wel belachelijk, ik heb nu 5 bekerwedstrijden gespeeld en alle 5 uit, de komende is ook weer uit, bah
Best wel een dilemma nu, 5-4-1 (alle trainees) of 4-4-2, trainees opstellen, of ook basis-speler in de verdediging...
Moeilijk, moeilijk, maar ga toch voor het trainen denk
Edit:
Trouwens wel belachelijk, ik heb nu 5 bekerwedstrijden gespeeld en alle 5 uit, de komende is ook weer uit, bah

[ Voor 21% gewijzigd door Joss op 25-05-2005 22:17 ]
Kijk, en dat kun jij dus niet weten. Sorry H3!N, ik ben het vaak met je eens, en je hebt leuke meningen die gezelligheid brengen in het forum, maar ik weet zeker dat een GM meer kan zien dan jij. Dus ik (persoonlijk) denk dat je hier ietwat te kort door de bocht gaat, maar ach, dat is alleen maar mijn mening....Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:49:
[...]
ongepast? het was zo klaar als een klontje dat er gecheat werd. als er vervolgens met mijn report dan niks wordt gedaan vind ik dat idd niet echt pleiten voor strak anti cheat beleid.
Verwijderd
Pffff, dat was nog eens een thriller tegen een.... VI klasser , uiteindelijk met 5-4 gewonnen met penalty's (match id: 40069274 voor de liefhebbers). Gelukkig had ik al een beetje op penalty's
gerekend, heb geen enkele kans gehad tegen m'n tegenstander z'n superverdediging ondanks 1 aanvallende back. Maar zie je toch dat de aanval uiteindelijk wordt beloond, toch Hein
.
Deze speler iets voor jou WubMaster? Ook een international. Leuke mid hoor voor slechts 4M
Gezocht!
Router
Verwijderd
Neeee...The Dolf schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 01:10:
Deze speler iets voor jou WubMaster? Ook een international. Leuke mid hoor voor slechts 4M
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| 29 jaar, uitstekend in vorm, gezond Een populair persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft uitstekend ervaring en is een rampzalig leider. Specialiteit: Snel Maakt deel uit van het Sverige-team! Total Skill Index (TSI): 788 750 Loon: 536 328 €/week inclusief een 20% bonus Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: goddelijk Passen: waardeloos Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht |
Die is veel te oud!... 29 al...
En slechts uitstekend ervaring!
Wat een bagger zeg
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 03:46 ]
0-5 gewonnen (nieuw sterrenrecord van 39.5), en volgende week tegen een VI'er die ook wel te doen moet zijn. Bovendien speel ik nu 2 wedstrijden op rij thuis: hopelijk is mijn stadion dan van 25k naar 40k uitgebreid en zit het ook een beetje vol.
Vraagje: hoe lang duurt het ongeveer voordat een 33 jarige speler een level in experience omhoog gaat? Hij staat nu al > 1 seizoen op passable en ik wil van hem de nieuwe trainer maken... (solid, solid)
Vraagje: hoe lang duurt het ongeveer voordat een 33 jarige speler een level in experience omhoog gaat? Hij staat nu al > 1 seizoen op passable en ik wil van hem de nieuwe trainer maken... (solid, solid)
Shit heb een Vde klasser geloot voor de beker...doelstelling was dit jaar de derde ronde beker, maar dat zal erg lastig worden vrees ik, ach misschien is zijn B-team niet zo goed...ik speel met een veredeld A-team aangezien ik aanstaande zondag tegen een veel sterkere competitiegenoot moet en ik lekker op de counter ga spelen...mijn defence met 5 trainees is dan sterk zat voor zijn zwakke aanval...ik hoop op een klein wonder 
Hmm net even gekeken en ik moet die Vde divisie gast kunnen pakken op het middenveld (ken net
) dus wie weet! En speel ook nog voor de tweede maal achter elkaar thuis in de beker...wordt een uitverkocht huis!
Hmm net even gekeken en ik moet die Vde divisie gast kunnen pakken op het middenveld (ken net
[ Voor 21% gewijzigd door -TheNose- op 26-05-2005 08:48 ]
Doelstelling 1 is al bereikt!!!
Ik PICte tegen mijn tegenstander en wist toch nog nipt te winnen ondanks de rode kaart in de 60ste minuut en de aansluitings treffer in de 70ste minuut
Ik ben eindelijk door!!!
Ik PICte tegen mijn tegenstander en wist toch nog nipt te winnen ondanks de rode kaart in de 60ste minuut en de aansluitings treffer in de 70ste minuut
Ik ben eindelijk door!!!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Feli Damien...was voor mij ook de eerste keer dat ik de eerste ronde overleefde
Verwijderd
Staat geen vast aantal wedstrijden voor, hij krijgt z´n ervaringspunten op random basis tijdens de wedstrijd. Wat je wél kan doen is naar het trainingsmenu in hattrick gaan, hem als intern coach aanklikken en kijken hoe duur het is om hem coach te maken. Dat bedrag zal tussen de € 235.200 en € 281.600 liggen. Hoe dichter hij bij de € 235.200 ligt, hoe dichter hij tegen goed ervaring aan zit.vargo schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 08:28:
0-5 gewonnen (nieuw sterrenrecord van 39.5), en volgende week tegen een VI'er die ook wel te doen moet zijn. Bovendien speel ik nu 2 wedstrijden op rij thuis: hopelijk is mijn stadion dan van 25k naar 40k uitgebreid en zit het ook een beetje vol.
Wat een gedoe om thuis en uit in de beker. De 'loting' is gewoon zo dat de beste uit de ere tegen de slechtste uit de IX speelt die mee mag doen. Elke ronde worden de team weer op een rijtje gezet en numemr 1 van de ranking van vorig seizoen tegen de het team dat nog in de beker zit laagste staat in die ranking.
klein voorbeeld
8 - 1
7 - 2
6 - 3
5 - 4
Stel dat de winnaars zijn 1, 7, 3 en 5. Dan komen er de volgende wedstrijden:
7 - 1
5 - 3
Waarbij het team dat het laagsts geklasseerd was aan het einde van het vorig sezoen, thuis speelt.
klein voorbeeld
8 - 1
7 - 2
6 - 3
5 - 4
Stel dat de winnaars zijn 1, 7, 3 en 5. Dan komen er de volgende wedstrijden:
7 - 1
5 - 3
Waarbij het team dat het laagsts geklasseerd was aan het einde van het vorig sezoen, thuis speelt.
Het slechtste team speelt altijd thuis...Joss schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 21:06:
Edit:
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Slechts als in klassering in Nederland aan einde van het vorige seizoen... zoals die lijst van de rembrandt-site
Jammer genoeg werkt dit nog neit als de speler og geen 16 weken bij je team zitVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:42:
[...]
Staat geen vast aantal wedstrijden voor, hij krijgt z´n ervaringspunten op random basis tijdens de wedstrijd. Wat je wél kan doen is naar het trainingsmenu in hattrick gaan, hem als intern coach aanklikken en kijken hoe duur het is om hem coach te maken. Dat bedrag zal tussen de € 235.200 en € 281.600 liggen. Hoe dichter hij bij de € 235.200 ligt, hoe dichter hij tegen goed ervaring aan zit.
Verwijderd
Mijn ervaring met cheaters aangeven is dat ze pas na 7 weken geblokkeerd worden, meestal rond midden seizoen of einde seizoen, bij de overduidelijke cheaters die ik vorige seizoenen heb aangegeven. Gewoon wachten, en laat ze maar doen, als ze echt cheaten worden ze zeker geblockt.Cis schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:47:
Echter heeft FC *****nu diezelfde *****weer in de verkoop staan (na 3 dagen) en wie heeft er 1 euro geboden? --> juist: FC *****
Ik had een paar dagen geleden al een report gedaan bij GM, maar die hebben nog niks ondernomen?![]()
Mochten ze na die 7 weken niks doen, gewoon nog eens report sturen en duidelijk argumenteren waaom je denkt dat hij cheat.
Grrr ik haat de beker, goede tegenstander treffen dus als VIII-speler verliezen en wat doen je supporters dan, juist die worden boos.
26-05-2005 Je fanclub heeft er geen supporters bijgekregen, maar er is ook niemand vertrokken.
Grrr scheelt toch aardig wat met "normaal" als ik beetje aan t winnen ben, nouja dat komt wel weer, moet als t goed is gewoon weer ongeslagen kampioen worden dit jaar
26-05-2005 Je fanclub heeft er geen supporters bijgekregen, maar er is ook niemand vertrokken.
Grrr scheelt toch aardig wat met "normaal" als ik beetje aan t winnen ben, nouja dat komt wel weer, moet als t goed is gewoon weer ongeslagen kampioen worden dit jaar
Verwijderd
ik moet tegen een VI'er. aardig team. aanval ongeveer hetzelfde zijn verdeding wel stuk beter, maar mijn mid weer 2-4 ratings hoger. bovendien speel ik thuis en ga zondag weer piccen dus de ts zal woensdag hoog zijn.
oftewel ik ga er vanuit dat ik win. hij zal wel counteren maar zijn def is nou weer niet zo veel hioger dan mijn aanval dat ik daar niet veel van verwacht.
oftewel ik ga er vanuit dat ik win. hij zal wel counteren maar zijn def is nou weer niet zo veel hioger dan mijn aanval dat ik daar niet veel van verwacht.
Verwijderd
Ik zit nu met zelfde probleem komende 2 comp matchenVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:19:
ik moet tegen een VI'er. aardig team. aanval ongeveer hetzelfde zijn verdeding wel stuk beter, maar mijn mid weer 2-4 ratings hoger. bovendien speel ik thuis en ga zondag weer piccen dus de ts zal woensdag hoog zijn.
2 counterploegen met mega verdediging, mijn aanval iets minder dan hun verdediging, maar mijn midd heel pak sterker. Vorig seizoen laatste match tegen één van die ploegen 7 - 1 gewonnen en 4 - 3 verloren. Hopelijk win ik deze keer weer. De kans dat je wint zou ik toch op 60% schatten
Verwijderd
Ik had gisteravond een WO in de beker
Natuurlijk is het handig voor piccen en dat je geen onnodige blessures oploopt voor begin comp, maar piccen kan je sowieso wel de eerste ronde gezien de kwaliteit van je tegenstander, over het algemeen genomen dan. Ik haat WO's zo ondertussen. Ik wil gewoon spelen en een IX met 10-0 van de mat spelen en 9x mijn spits ofzo
Maargoed, volgende week thuis tegen een VI-er, en met mijn A-team is hij kansloos, maar met mijn B-team (trainees op middenveld, rest kan gewoon 2xspelen in de week) wordt het nog spannend. Dit seizoen ga ik mijn iig niet in allerlei bochten wringen ten gunste van de beker, ik ga voor de titel. Volgend jaar als (ook) mijn b-trainees van een uitmuntend/briljant pm-kwaliteit zijn gaan we een gooi doen naar de 5e ronde (vorig seizoen haalde ik de 4e). Dit jaar eindigt het denk ik in de 2e/3e.

Maargoed, volgende week thuis tegen een VI-er, en met mijn A-team is hij kansloos, maar met mijn B-team (trainees op middenveld, rest kan gewoon 2xspelen in de week) wordt het nog spannend. Dit seizoen ga ik mijn iig niet in allerlei bochten wringen ten gunste van de beker, ik ga voor de titel. Volgend jaar als (ook) mijn b-trainees van een uitmuntend/briljant pm-kwaliteit zijn gaan we een gooi doen naar de 5e ronde (vorig seizoen haalde ik de 4e). Dit jaar eindigt het denk ik in de 2e/3e.
Verwijderd
ik precies andersom. nadruk leg ik op de beker. titel is onmogelijk. maar ik moet al de eerste paar rondes tegen de hogere geplaatsen in de compo die ik toch verlies en dus lekker pic. hopelijk haal ik ronde 3/4 wellicht 5. over 2/3 weken verkoop ik toch maar mijn briljante mid waarmee ik 1 uitmuntende spits koop en wellicht een formidabele def voor de zwakkere wing met 3-5-2. de verkoop samen met de komende bekeredstrijden moet dat te financieren zijn hopelijk.
Ik gok idd ook op de beker, aangezien mijn middenveld nog te zwak is om een serieuze gooi naar een eventuele titel te kunnen doen...dan heb ik liever extra inkomsten zodat ik een speler kan promoten naar coach (redelijk redelijk) en goede zaken op de trainee markt kan doen! Volgend seizoen moet ik me dan dusdanig kunnen versterken zodat ik naar de VI kan promoveren! 
Overigens betekent dat eindelijk verjonging van mijn elftal....oudjes gaan er langzaam aan allemaal uit!
(nu blij Hein?
)
Overigens betekent dat eindelijk verjonging van mijn elftal....oudjes gaan er langzaam aan allemaal uit!
Verwijderd
Ik speel in VI en ik heb een redelijk coach (met 9 assistenten) met goed ervaring en zwak leiderschap. Is het erg slim om een goed coach aan te schaffen..? Of weegt dat niet op tegen de kosten..?
Verwijderd
als je dit seizoen toch gebruikt om lekker door te trainen moet je NIET een redelijk/redelijk coach nemen, maar een goed/slecht. kost je nog minder ook volgens mij en je traint harder.
Verwijderd
@ eric idem als voor cky2k 
leiderschap is leuk als je lang doorbekert en je dmv pics/mots net ff die extra punten kan pakken. als je na 2 ronde beker er al uit ligt is je pic op zondag de week erop al behoorlijk gedaald. tenzij je iid een hoog leiderschap hebt(waar je dan vaak weer geen geld voor hebt), maar trainen gaat voor!!!
leiderschap is leuk als je lang doorbekert en je dmv pics/mots net ff die extra punten kan pakken. als je na 2 ronde beker er al uit ligt is je pic op zondag de week erop al behoorlijk gedaald. tenzij je iid een hoog leiderschap hebt(waar je dan vaak weer geen geld voor hebt), maar trainen gaat voor!!!
Tsja ik pic nu nooit omdat mijn coach waardeloos leiderschap heeft!
Goed/slecht is misschien nog een overweging waard al moet ik die extern aannemen en die redelijk redelijk coach komt uit mijn eigen ploeg...Goed coach scheelt wel weer met de trainingen natuurlijk!
Pfff extern een Goed/slecht coach kost gewoon 268k, alsof ik dat heb!
Interne sollicitant is toch een stukkie goedkoper hoor!
Pfff extern een Goed/slecht coach kost gewoon 268k, alsof ik dat heb!
[ Voor 21% gewijzigd door -TheNose- op 26-05-2005 15:39 ]
Maar hij levert ook meer op...-CKY2K- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:38:
Tsja ik pic nu nooit omdat mijn coach waardeloos leiderschap heeft!Goed/slecht is misschien nog een overweging waard al moet ik die extern aannemen en die redelijk redelijk coach komt uit mijn eigen ploeg...Goed coach scheelt wel weer met de trainingen natuurlijk!
Pfff extern een Goed/slecht coach kost gewoon 268k, alsof ik dat heb!Interne sollicitant is toch een stukkie goedkoper hoor!
Laat je die redelijk/redelijk speler nog 2 seizoenen meedoen. Wordt hij vanzelf goed/redelijk, en dan heb je over enkele seizoenen een interne goed/redelijk coach.
Verwijderd
ja uiteraard, maar ik zou juist in de lagere compo's, waar je toch alles wel wint en geen leiderschap nodig hebt om te winnen, gaan voor het trainen. ik wil denk ik volgend seizoen een poging wagen voor het kampioenschap en dan heb ik wel meer leiderschap nodig.
mijn winger die nog prima een jaar mee kan en ook nog een aantal bekerpotjes zal spelen ga ik denk ik coach maken. die zal eind seizoen denk ik wel goed ervaring zijn.
Krzysztof Jamrożek
TSI = 1 120, 29 jaar, redelijk in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider
mijn winger die nog prima een jaar mee kan en ook nog een aantal bekerpotjes zal spelen ga ik denk ik coach maken. die zal eind seizoen denk ik wel goed ervaring zijn.
Krzysztof Jamrożek
TSI = 1 120, 29 jaar, redelijk in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider
1e ronde gehaald in de beker met pic. erg makkelijk potje dus! volgende week wordt lastiger, tegen een IV team welke wel een manager heeft. Dus geen WO volgende week
toch een leuk aantal sterren gehaald in de wedstrijd. geen enkele speler onder de 2 sterren. en dat voor een team van net een week oud
volgendde week ook maar weer pic spelen, aangezien ik toch niet verder kom. in de compo mag ik zondag tegen de huidige nummer 1. (zeg niet veel in dit stadium van de compo) de manager van dit team heeft sinds dat hij zijn team kreeg op 16-5 niet meer ingelogd. Zijn beker team was ook erg slecht (veel halve sterretjes). Dus ik neem aan dat het zondag weer een makkie word! (lekker pic spelen weer dus!)
We've got that ring of confidence
Ik kan het niet laten om dit even te posten.
Ik heb die 'bijna'-cheater even een prive bericht gestuurd met de melding dat het wel heel erg opviel, al die verdachte transfers tussen hem en zijn "2e team". Ook de inlogtijden waren verdacht (2 minuten na elkaar ingelogd).
Ik kreeg dit antwoord terug:
Ik heb die 'bijna'-cheater even een prive bericht gestuurd met de melding dat het wel heel erg opviel, al die verdachte transfers tussen hem en zijn "2e team". Ook de inlogtijden waren verdacht (2 minuten na elkaar ingelogd).
Ik kreeg dit antwoord terug:
Ik zeg maar niks meer...Verzonden 2005-05-26 11:24:00
Van *******
Onderwerp Re: Opvallend
jah ik weet mijn broer is aan het klotenecht kut :S:S:S

Verwijderd
Speel volgende bekerwedstrijd tegen een IV klasser, dit keer wel kansloos. Zag net het sterrentotaal van m'n vorige wedstrijd in de beker en die van m'n tegenstander 29.5 voor me, en 47 voor m'n tegenstander
.
"kga deze week wrsch. conditie training tis me alleen nog niet duidelijk of je hele selectie conditie training krijgt of alleen de spelers die gespeeld hebben.
"kga deze week wrsch. conditie training tis me alleen nog niet duidelijk of je hele selectie conditie training krijgt of alleen de spelers die gespeeld hebben.
Verwijderd
normaal verwjis ik altijd vriendelijk doch dringend naar de OP, maar de afgelopen paar vragen stelde ik ook uit laksheid dus vandaar ben ik wat coulanter 
conditie krijgt iedereen. als middenveld trainer(waar ik maar even gemakshalve vanuit ga) moet je deze info inmiddels toch wel kunnen dromen
ok tijd om naar huis te gaan(lees: roseetjes hakken op het terras
conditie krijgt iedereen. als middenveld trainer(waar ik maar even gemakshalve vanuit ga) moet je deze info inmiddels toch wel kunnen dromen
Verwijderd
Dank, ik had al even gezocht maar met dit weer... is het dus idd laksheid. En ik ben geen middenveld trainer ik ben een groot aanhanger van de counterVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:32:
normaal verwjis ik altijd vriendelijk doch dringend naar de OP, maar de afgelopen paar vragen stelde ik ook uit laksheid dus vandaar ben ik wat coulanter
Verwijderd
Woei, m'n aankoopje haalde 8,5 ster (zoals eigenlijk wel verwacht). Daarmee een totaal van 50 sterretjes en een 0-10 overwinning (uiteraard met PIC). Volgende wedstrijd wordt weer een PICcertje
.
A.s. weekend trouwens voor het eerst in m'n carriere een WO. Een uit de IV gedegradeerd team heeft opgegeven... Wel leuk voor m'n TS, drie keer achter elkaar piccen
Ben trouwens hard aan het stoeien met nieuwe topspitsen in wording. Ben me maar gaan focussen op spitsen met als specialiteit koppen (18y, uitstekend scoren, zwak passen). Ik betaal er wel een bonusje voor nu, maar hoop die in de toekomst terug te gaan verdienen. Moet nu nog 3 spitsen verkopen (bovennatuurlijk, wereldklasse en briljant) en dan komen er mogelijk 3 uitmuntende jonge (18 of 19 jaar) voor terug. Zo hoop ik lekker weer richting mythische centrale aanval te komen, net als afgelopen seizoen!
Verder hoop ik in de beker nu eens ver te komen. Ik ben ook van plan een reservepotje te behouden voor noodgevallen tegen sterke bekertegenstanders...
Hopelijk word ik ondanks de bekerfocus wel kampioen in mijn toch sterke V.
A.s. weekend trouwens voor het eerst in m'n carriere een WO. Een uit de IV gedegradeerd team heeft opgegeven... Wel leuk voor m'n TS, drie keer achter elkaar piccen
Ben trouwens hard aan het stoeien met nieuwe topspitsen in wording. Ben me maar gaan focussen op spitsen met als specialiteit koppen (18y, uitstekend scoren, zwak passen). Ik betaal er wel een bonusje voor nu, maar hoop die in de toekomst terug te gaan verdienen. Moet nu nog 3 spitsen verkopen (bovennatuurlijk, wereldklasse en briljant) en dan komen er mogelijk 3 uitmuntende jonge (18 of 19 jaar) voor terug. Zo hoop ik lekker weer richting mythische centrale aanval te komen, net als afgelopen seizoen!
Verder hoop ik in de beker nu eens ver te komen. Ik ben ook van plan een reservepotje te behouden voor noodgevallen tegen sterke bekertegenstanders...
Hopelijk word ik ondanks de bekerfocus wel kampioen in mijn toch sterke V.
Verwijderd
kijrg die gasten zo veel mails binnen of zo?
ze zeggen dat ik niks moet terug sturen, maar als het morgen vrijdag is wacht ik wel bijna a week
en ik moet me opstelling nog doen.....
Wie zegt nog een mail als het vrijdag is......
of moet ik braaf wachten?
Verwijderd
Stuur naar meerdere gm's een mailtje, gaat vast wel sneller danVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:00:
Man oh man oh man! live is not fair #(*&%*(#&% kan al gotver 4 dagen inloggen pfff
![]()
kijrg die gasten zo veel mails binnen of zo?
ze zeggen dat ik niks moet terug sturen, maar als het morgen vrijdag is wacht ik wel bijna a week![]()
en ik moet me opstelling nog doen.....
Wie zegt nog een mail als het vrijdag is......
of moet ik braaf wachten?
Verwijderd
Ik heb het naar nederland@hattrick.org gestuurd! en dat is toch een gezamelijk mail box waar de gm's kunnen kijken?Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:13:
[...]
Stuur naar meerdere gm's een mailtje, gaat vast wel sneller dan
Klopt.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:26:
[...]
Ik heb het naar nederland@hattrick.org gestuurd! en dat is toch een gezamelijk mail box waar de gm's kunnen kijken?
Meerdere mails wordt trouwens niet op prijs gesteld, dus afwachten is toch echt het beste. (ook al is dat in dit geval moeilijk)
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Verwijderd
jah maar dat kan ik moeilijk, ik heb vorig als laast ook nog 4 leuke jonge spelers gekocht
het zou zonden zijn om ze niet in te zetten #*%#(*%&
het zou zonden zijn om ze niet in te zetten #*%#(*%&
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 20:09 ]
Mjah, ik ben nu AL een maand of 3 bezig en ik heb al verschillende hulpprogsels geprobeerd... maar HOE in vredesnaam kan ik nou bijvoorbeeld in HO zien wanneer een speler ongeveer een niveau stijgt ?? Tot nog toe is er bij mij niemand in niveau gestegen.... op een enkeling na die qua ervaring wat beter werd... Ik tran (nog steeds
) positiespel... maar daar wordt ik danig flauw van, er is nog geen enkele mid omhoog gegaan.... of moet ik dan minimaal 3 seizoenen wachten ofzow ??
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Positiespel duurt ongeveer 7 weken voor 17jarigen, dus als je middenvelders niet te oud zijn (onder de 20) dan zou er al wel wat gebeurd moeten zijn.lameeuw schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:51:
Mjah, ik ben nu AL een maand of 3 bezig en ik heb al verschillende hulpprogsels geprobeerd... maar HOE in vredesnaam kan ik nou bijvoorbeeld in HO zien wanneer een speler ongeveer een niveau stijgt ?? Tot nog toe is er bij mij niemand in niveau gestegen.... op een enkeling na die qua ervaring wat beter werd... Ik tran (nog steeds) positiespel... maar daar wordt ik danig flauw van, er is nog geen enkele mid omhoog gegaan.... of moet ik dan minimaal 3 seizoenen wachten ofzow ??
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik laat niet vaak meer wat van me horen, maar volg het forum wel met enige regelmaat. Even een korte update van mijn kant...
Na de directe promotie vorig seizoen uit V.184 (1 van de betere V's in NL) ben ik in een erg zware IV terecht gekomen: IV.29... Wat aantal sterren betreft kan ik wel mee met de rest van de league (50+ sterren, HT rating 220+), maar mijn middenveld en aanval zijn een stuk minder en ik denk dat ik het daardoor erg zwaar zal gaan krijgen. Mijn verdediging is echter zeer sterk met een wc keeper, bijna supernat. verdediger en nog een magnificent + 4 verdediger. Buiten dat rennen er een flink aantal talenten rond die het ook aardig beginnen te doen (1 haalt 5*).
Maw, het zit erin dat ik weer linea recta terug ga naar V...
Ik zie een paar mogelijkheden om het seizoen te redden:
-optie 1 - 1 extreem goede goddelijke middenvelder kopen tegen het einde van het seizoen (zoals Wubmaster bijvoorbeeld, al is zijn speler natuurlijk international!). Die kosten niet veel (pakweg 3 miljoen), maar hebben een godsgruwelijk hoog salaris
- optie 2 - mijn beste verdediger doortrainen naar supernatural (duurt nog een week of 2) en dan verkopen. Deze zal ongeveer 3,7 miljoen opbrengen en daar is een leuke spits/middenvelder/winger voor te halen
- optie 3 - niets doen. Gewoon vertrouwen op de erg goede verdediging die ik heb
Ik neig naar optie 2, maar sta open voor suggesties!!!
Na de directe promotie vorig seizoen uit V.184 (1 van de betere V's in NL) ben ik in een erg zware IV terecht gekomen: IV.29... Wat aantal sterren betreft kan ik wel mee met de rest van de league (50+ sterren, HT rating 220+), maar mijn middenveld en aanval zijn een stuk minder en ik denk dat ik het daardoor erg zwaar zal gaan krijgen. Mijn verdediging is echter zeer sterk met een wc keeper, bijna supernat. verdediger en nog een magnificent + 4 verdediger. Buiten dat rennen er een flink aantal talenten rond die het ook aardig beginnen te doen (1 haalt 5*).
Maw, het zit erin dat ik weer linea recta terug ga naar V...
Ik zie een paar mogelijkheden om het seizoen te redden:
-optie 1 - 1 extreem goede goddelijke middenvelder kopen tegen het einde van het seizoen (zoals Wubmaster bijvoorbeeld, al is zijn speler natuurlijk international!). Die kosten niet veel (pakweg 3 miljoen), maar hebben een godsgruwelijk hoog salaris
- optie 2 - mijn beste verdediger doortrainen naar supernatural (duurt nog een week of 2) en dan verkopen. Deze zal ongeveer 3,7 miljoen opbrengen en daar is een leuke spits/middenvelder/winger voor te halen
- optie 3 - niets doen. Gewoon vertrouwen op de erg goede verdediging die ik heb
Ik neig naar optie 2, maar sta open voor suggesties!!!
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
hmm alleen mijn spits is van zwak naar matig passen gegaan
had 10x beter pm kunnen trainen, maarja das altijd achteraf lekker lullen... het had zomaar gekund
speciaal voor ziggy: vorm a-team is weer aangetrokken +4/-2 = 1x8 5x7 4x6 1x5
theorie houdt nog steeds fier stand
klinkt goed foray

had 10x beter pm kunnen trainen, maarja das altijd achteraf lekker lullen... het had zomaar gekund
klinkt goed foray
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 08:18 ]
Vorm +3/-13
dit heb ik dus nog nooit meegemaakt
dit heb ik dus nog nooit meegemaakt

Als je het over de duivel hebt.... trap je hem op zijn staart... en jawel hoor, prompt gaan 3 mids en een centrale verdediger +1 op positiespel 
Eindelijk resultaat van de trainingen
Eindelijk resultaat van de trainingen
Ligt ook een beetje aan de coachvaardigheid van je coach en het aantal assistent trainers natuurlijk.lameeuw schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:51:
Mjah, ik ben nu AL een maand of 3 bezig en ik heb al verschillende hulpprogsels geprobeerd... maar HOE in vredesnaam kan ik nou bijvoorbeeld in HO zien wanneer een speler ongeveer een niveau stijgt ?? Tot nog toe is er bij mij niemand in niveau gestegen.... op een enkeling na die qua ervaring wat beter werd... Ik tran (nog steeds) positiespel... maar daar wordt ik danig flauw van, er is nog geen enkele mid omhoog gegaan.... of moet ik dan minimaal 3 seizoenen wachten ofzow ??
Die genoemde 7 weken voor 17-jarigen geldt voor een goed coach met 9 assistent trainers.
Verwijderd
alle hulpprogsels hebben wel een trainingsfeature. probeer HAM of Hattrickbuddy eens. imo de 2 beste. het is wel eenmalig lappen, maar dat moet dan maar(ja of niet
)
Mijn coach:TheKeeper schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:36:
[...]
Ligt ook een beetje aan de coachvaardigheid van je coach en het aantal assistent trainers natuurlijk.
Die genoemde 7 weken voor 17-jarigen geldt voor een goed coach met 9 assistent trainers.
Een redelijk coach die aanvallend is ingesteld.
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider.
en het aantal assistent trainers staat op 1

Nou gaat het aantal assistent trainers nog wel omhoog, maar dan moet ik eerst enigszins uit de rode cijfertjes staan. Ik heb een beetje te agressief geboden op een aantal spelers en nu staat ik dus lekker 200k onder nul

Verwijderd
Jammer van passen, en over de theorieVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 08:17:
hmm alleen mijn spits is van zwak naar matig passen gegaan![]()
had 10x beter pm kunnen trainen, maarja das altijd achteraf lekker lullen... het had zomaar gekund![]()
Verwijderd
SJongejongejonge..
Daalt de vorm ofzo als conmditie traint..? Nee toch..?
Mijn vormen dalen al 4 of 5 weken gigantisch.Elke week wel iets van -10 ofzo..
Hier valt zeker weinig tot niks aan te doen..?
Daalt de vorm ofzo als conmditie traint..? Nee toch..?
Mijn vormen dalen al 4 of 5 weken gigantisch.Elke week wel iets van -10 ofzo..
Hier valt zeker weinig tot niks aan te doen..?
Dit topic is gesloten.