Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.225 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:39
Nog iemand een friendly? Ben ik vergeten te regelen.....hier maak ik toch wat meer kans dat er iemand nu nog online is. :)

Oenus (506628)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet zo slim :) heb je wel de keeperstool gebruikt? kan je iig kijken welke van je 39 keepers het beste is en die houden. bovendien is 135k absoluut niet veel voor een 'goed' keeper, althans het ligt eraan hoe hoog goed ie is en welke * ie haalt en wat voor EXP. mijn 'goed' keeper was 235 ofzo lijkt een hoop geld, is het ook, maar is wel 7.95 oftewel randje uitstekend. en daar betaal je ook voor.

hottrick.org voor de keeperstool !!!nuttig!!!

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dit moment krijg je maar 130k voor een goed keeper. Heb voor de mijne een aantal maanden ook 200k moeten betalen (7.55, alles desastreus, behalve keepen natuurlijk)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Tsja ik wacht ook met het verkopen van mijn goed keeper, totdat iedereen zijn stadionnetje heeft uitgebreid en er flink wat goals in heeft liggen de eerste competitiewedstrijd. Dan gaat ie allicht voor meer dan de 99k die de transfervergelijking nu aangeeft weg. Helemaal omdat er weer veeeeel nieuwe teams bij komen die 300k te besteden hebben. ;)
Ik heb net een leuke 4* uitstekend keeper (8,3) gekocht voor een bodemprijsje van 430k

Dit seizoen 4e geworden met een 3e ronde beker, geheel volgens doelstelling.
In de eerste ronde van de komende beker wacht vooralsnog een WO. (Dat zou mijn eerste WO worden)
Komend seizoen blijft de doelstelling het zelfde alleen voor de beker de 4e ronde.
We gaan de zwakke aanval even wat opwaarderen en rustig voorbereidingen treffen om in het najaar om promotie te gaan strijden.

De degradanten uit mijn divisie maken plaats voor slechtere promovendi uit de VII. Mocht de nr 1 zijn P/D winnen dan krijgen we daar ook zwakkere voor terug, dus veel moeilijker zal het er niet op worden volgend seizoen.

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 11-05-2005 00:53 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
11-05-2005 Doelstellingen volgend seizoen...
Na uitvoerig de wedstrijden van onze tegenstanders van volgend seizoen bekeken te hebben, zijn we als technische staf van mening dat we met de huidige spelersgroep volgend seizoen weer in de top mee kunnen draaien! Ook willen we minimaal de derde ronde van de beker proberen te halen, dus hopen we op een gunstige loting! (aldus coach Petre Ionescu)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Mensen,

Na 2 seizoenen FC Schiedam wil ik wel eens wat anders. Ik doe dit alleen als ik een tof logo heb wat iedereen een beetje gaaf vindt :)

Kortom ik wil jullie meening graag weten :)

Swanfield United

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/swanfield.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Mooi logo

Mijn advies is om nog een extra kleur toe te voegen..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf logo!! ietsje kleiner en de rode rand weg (maar dat was je vast wel van plan ;))

over die extra kleur.... dan zou ik eerder iets meer zwart invoegen, om de agressieve uitstraling te behouden. Het logo moet niet te lief worden :)

maar erg mooi ontwerp hoor!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:15:
[...]

Gaaf logo!! ietsje kleiner en de rode rand weg (maar dat was je vast wel van plan ;))

over die extra kleur.... dan zou ik eerder iets meer zwart invoegen, om de agressieve uitstraling te behouden. Het logo moet niet te lief worden :)

maar erg mooi ontwerp hoor!!!!
Tja, zwart zit er al een beetje in met de schaduw zeg maar...Ik kan kijken voor nog een tweede kleur maar eigenlijk is wit mijn 2de kleur. Niet echt een goede keus rood/wit want de achter grond is ook al wit maarja dat is nu eenmaal zo gekozen :p

Misschien dat ik zwart nog neem maar dan ga ik een beetje te veel lijken op een voetbal club uit de regio schiedam waar ik eigenlijk niet op wil lijken ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ik zat ook alleen maar te denken aan eventueel wat kleine zwarte binnenlijnen bij de vogel hoor. Vind het logo nu al prima, moet je niet al te veel meer aan wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ziet er netjes uit idd, maareh een Swan is een zwaan toch? Dat beestje zie ik er niet in terug hoor! :P
Verder ook iets met een dun zwart lijntje in het logo om het nog wat aggressiever te maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Iemand ervaring met U-20's en hoe daar met spelers omgegaan wordt?
Zitten spelers er voor een seizoen bij of is het volkomen willekeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:46:
Iemand ervaring met U-20's en hoe daar met spelers omgegaan wordt?
Zitten spelers er voor een seizoen bij of is het volkomen willekeur?
Meestal wordt in het seizoen vóór de wereldbeker 19 jarigen geselecteerd om ze lekker ervaring op te laten doen zodat ze op hun 20´ste kunnen vlammen.
Na hun 20e worden ze dan meestal gekickt en mits doorgetraind hebben ze een kans voor het nationale team.

Af en toen zijn er uitzonderingen, omdat de Nederlandse U20 al heel vroeg uit de wereldbeker lag, is de huidige selectie al ontslagen en zijn er allemaal 17 jarige aangetrokken om ze klaar te stomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

mijn 17-jarige is geselecteerd... moet dan maar flink doortrainen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe belangrijk conditie is voor een vleugelspeler mijn huidige team heeft alleeen maar wingers met zwak of lager conditie. ik wil eigenlijk gewoon doortrainen op lange pass maar als conditie belangrijk genoeg is doe ik wel ff conditie training in het tussen seizoen

de VI. waar ik in kom moet ik fluitend weer uit kunnen komen. het beste team haalt op alle linies zwak laag :P

g*d ik heb nu 50 uitdagingen eruitgestuurd en geen 1 friendly kunnen regelen en elke keer als ik inlog zie ik dat ik een aantal keer ben uitgedaagt maar alle uitdaging zijn dan al ingetrokken/ hebben een andere friendly :( pfft word al eerder beginnen met conditie training dan ik had verwacht :(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
De kop is van een Zwaan :-) Zoek maar op Swansea :-)

Swansea is een plaatjes in England en daar stond dat plaatje bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@HE!N ban? briljant dat iedereen meteen op je aanname over bannen praat ;)

Als een GoT-HT deelgenoot zich dusdanig gedraagt op HT forum dat dat niet meer past bij het beeld wat wij als federatie willen uitdragen krijgt ie een schop onder zijn kont en mag ie fijn een andere HT fed joinen, dat is de gedachte.

Wat ze verder op GoT doen moeten ze zelf weten, daar zijn we slechts gast en gedragen we ons ook netjes als gast.

Duidelijk dus gezien de reacties en HT mail die ik kreeg.

Wellicht dat HvP van zijn luie kont kan komen en de OP kan aanpassen in het stukje 'gast op GoT' en daar het begin van deze posting kan bijvoegen.

Zondag degradatiematch spelen, spannend want mijn supernatural keeper zit op +1

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Oh ja en in de OP staat in het eerste kader nog steeds "Deel 35" :>

Terwijl dit topic meende ik al deeltje 36 is.

[ Voor 45% gewijzigd door Quintus op 11-05-2005 13:58 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:01:
Ik heb nu 50 uitdagingen eruitgestuurd en geen 1 friendly kunnen regelen en elke keer als ik inlog zie ik dat ik een aantal keer ben uitgedaagt maar alle uitdaging zijn dan al ingetrokken/ hebben een andere friendly :( pfft word al eerder beginnen met conditie training dan ik had verwacht :(
Mijn tip is om een advertentie te zetten (forums -> advertentie's -> friendly). Bij mij werkt dat altijd heel aardig als ik nog een last minute friendly nodig had.

Vanavond GoT cup halve finale tegen the groove's :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe belangrijk conditie is voor een vleugelspeler mijn huidige team heeft alleeen maar wingers met zwak of lager conditie. ik wil eigenlijk gewoon doortrainen op lange pass maar als conditie belangrijk genoeg is doe ik wel ff conditie training in het tussen seizoen
Als je ze aanvallend zet, is conditie niet zo heel belangrijk meer. Als je ze naar het midden zet juist weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:10:
De kop is van een Zwaan :-) Zoek maar op Swansea :-)

Swansea is een plaatjes in England en daar stond dat plaatje bij :)
Ehm sorry maar heb je weleens een zwaan met een scherpe gebogen snavel gezien? Ik niet hoor (denkt nu even aan de KLM reclames van een paar jaar geleden).... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel in de VII.261 competitie. Ik heb al even gekeken op Hattrick Cup Rank wie ik volgend seizoen in de competitie kan verwachten (overigens stonden daar maandag andere teams dan vandaag, :s), maar goed afgelopen maandag leek het erop alsof we er een WO-team bij zouden krijgen. We hebben sowieso nog een WO-team want afgelopen seizoen hadden we er nl. 3.

Er kan mij dus niks gebeuren in de competitie, en ik ben niet goed genoeg om te promoveren. De vraag is nu de volgende: Zal ik volgend jaar al mijn aandacht op de beker richten? Bekerwedstrijden worden beter bezocht dan vriendschappelijke wedstrijden, dus financieel gezien is het interessant om zo lang mogelijk in de beker te blijven en voor je training maakt het ook niks uit. Maar wat gebeurt er met TS als je goed presteert in de beker en slecht in de competitie? En als je een slechte reeks hebt in de competitie komen er minder mensen naar de competitiewedstrijden, dus daar zou je dan weer geld verliezen. Kortom, wat is wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Ligt aan de functie die je je winger wilt meegeven en wat je winger voor niveau van spelmaken (PM) heeft. Heeft je winger geen PM, dan is die conditie ook niet nodig (als ze toch al zwak of matig zijn, is de knas op een negatief event heel laag), hebben ze redelijk PM of hoger, dan is conditie net als bij de middenvelders wel belangrijk. Ze dragen dan meer bij aan de middenveldrating (ook op normaal). De beste wingers in mijn ogen hebben:
- normaal: redelijk conditie, zo hoog mogelijk wing, met evenveel passing, verdedigen als spelmaken
- verdedigend (speel je nooit, maar goed): evenveel verdedigen als PM met minimaal redelijk conditie, vleugel is niet heel belangrijk, omdat je toch verdedigend speelt)
- wtm (alleen als je middenveld dreigt te verliezen): uitstekend conditie met zo hoog mogelijk PM en vleugel als leuke bijstat (goed ofzo)
- aanvallend (beste optie imho): zwak of matig conditie, zo hoog mogelijk vleugel, goed of hoger passing, rest niet erg interessant.

Natuurlijk is dit een persoonlijke voorkeur en afhankelijk van je spelersmateriaal en opstelling.
Zelf kies ik voor een (standaard) 3-5-2 opstelling met aanvallende wingers of 4-5-1 met aanvallende wingbacks en wingers. Hier is passing belangrijker, omdat die je aanvalsrating beïnvloed. Als je wingers hoger in skill zijn dan de rest, kun je dit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Ik heb sinds vorige week ook een U20 speler van Nederland !!! Hahaha, wat een lol.
Het is niet echt pure willekeur, want de beste spelers zitten in dat team. Maar voor de randgevallen zal er best enige willekeur in zitten.

@Damien Over het logo..Ik vind eigenlijk een logo heel mooi als het compact is. Ik zou dus de tekst niet ernaast zetten. Of de tekst integreren. Maar ja, mijn mening he..

@Yared..Superlui, dat ben ik..Nee, heb het echt erg druk op werk. En ben ook net dikke week goed ziek geweest, zo erg dat ik 4 dagen lang geen tv of pc kon kijken..Nou geloof mij, dat is echt ziek..Dus OP moet ik nog aanpassen, maar dat is nu even prioriteit laag..Ik ga het zeker doen!!

En verder...Fijne vakantieweken met je selectie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Vorige keer opperde ik het al, en nu is het volledig duidelijk. Wubmaster en ik zaten in de sterkste poule. In de poule hebben we al een keer tegen elkaar gespeeld (3-3 red.) en nu staan we allebei in de finale van de GoT cup. Wubmaster won met 4 - 1 van Visscher en SandstorM won met 1 - 3 van The groove's. Het belooft een hele aardige finale te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:34:
@HE!N ban? briljant dat iedereen meteen op je aanname over bannen praat ;)

Als een GoT-HT deelgenoot zich dusdanig gedraagt op HT forum dat dat niet meer past bij het beeld wat wij als federatie willen uitdragen krijgt ie een schop onder zijn kont en mag ie fijn een andere HT fed joinen, dat is de gedachte.

Wat ze verder op GoT doen moeten ze zelf weten, daar zijn we slechts gast en gedragen we ons ook netjes als gast.

Duidelijk dus gezien de reacties en HT mail die ik kreeg.

Wellicht dat HvP van zijn luie kont kan komen en de OP kan aanpassen in het stukje 'gast op GoT' en daar het begin van deze posting kan bijvoegen.

Zondag degradatiematch spelen, spannend want mijn supernatural keeper zit op +1
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Sandstorm
Gefeliciteerd, we meet again! Hopelijk mag ik nou thuis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:01
@ Sandstorm & @ Wubmastert

Dat thuis en uit vechten jullie maar onder elkaar uit..... Dat moet wel lukken toch |:(

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT Cup

De finale is eindelijk bekend. Na een 4-1 overwinning van Wubmastert op Visscher, en een 3-1 overwinning van SandstorM op Tha Groove''s zullen SandstorM ten strijde gaan tegen Wubmastert.

Een leuk feitje is dat beide uit dezelfde poule komen. Dus kijk de oude poule uitslagen nog is door voor een voorspelling. Of zal 1 van beide nog voor een verrassing zorgen. We zullen het zien volgende week woensdag in de finale
hehe lekker hoor. fijne poule zat ik weer :)
ik denk dat wubmastert wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:09:
[...]

hehe lekker hoor. fijne poule zat ik weer :)
ik denk dat wubmastert wint.
Sorry Hein. Volgende keer stop ik je bij alle newbies. Zodat je er in de finale gelijk uitgeknikkert wordt })

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 20:36:
@ Sandstorm
Gefeliciteerd, we meet again! Hopelijk mag ik nou thuis :D
Ja lijkt me wel fair dat jij nu thuis speelt. Ik heb je meteen maar even uitgedaagd :)

@H3!N mooi dat je zo'n vertrouwen in mijn team hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij won met 7-1 ofzo. tegen jou stond ik zelfs voor in de rust :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank Sandstorm voor de uitdaging en dank Hein voor het vertrouwen!

Ik denk dat ik tegen je ga motsen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kent me toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:11:
Ik heb sinds vorige week ook een U20 speler van Nederland !!! Hahaha, wat een lol.
Het is niet echt pure willekeur, want de beste spelers zitten in dat team. Maar voor de randgevallen zal er best enige willekeur in zitten.
Gaaf man! :) ik zie dat 3 U20 spelers door GoT worden vertegenwoordigd nu :)

overigens vanavond Bergse Boys Combinatie lekker tegen mijn team laten warmdraaien. Het 0-5 voor hem, hopelijk is hij nu helemaal hot voor het promotieduel tegen Stiphout zondag. Ik gun hem wel de eredivisie :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo volgende week een friendly tegen een van mijn divisiegenoten van volgend seizoen (1 van de WEL serieuze tegenstanders) ben benieuwd :) Kan ik gelijk eens proberen hoe het gaat om 3-4-3 te gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Wubmastert en SandstorM ben benieuwd, ga het zeker proberen te volgen.
Ik ga voor een gelijkspel na 90 minuten
* yared = lafaard :P

Wie is nu straks de nieuwe bondscoach als Xana ermee stopt?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vrees toch met grote vrezen dat ik die compo kom die op rembrandt staat :(
ik hoop zelfs dat ik me kan handhaven. deze compo is echt fucking sterk... kan ook mijn middenvelders niet verkopen vrees ik. als ik dat doet stort mijn middenveld in elkaar en maak ik helemaal geen kans. de volgende lichting kan het nog niet opvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
yared schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:14:
Wubmastert en SandstorM ben benieuwd, ga het zeker proberen te volgen.
Ik ga voor een gelijkspel na 90 minuten
* yared = lafaard :P

Wie is nu straks de nieuwe bondscoach als Xana ermee stopt?
Ik vindt dat er vanuit onze fed ook weer 1 iemand naar voren geschoven moet worden :)

Iemand die hoog staat op de ranglijsten het liefst dus niet iemand uit de VII ofzo :p Ik zou wel willen maar verwacht geen tot weinig steun. Tevens vind ik dat je in de eerste, tweede of derde moet ballen met je team voor bondscoach :)

Dus wie schuiven we naar voren? Xana voor nog een extra termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Na de afgelopen WB kwalificatie lijkt me niet dat hij een kans maakt. Yared for BC!!!

En moet de GoT-Cup finale niet op neutraal terrein gespeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hattrickend nederland er 0,0 waarde aan hecht uit welke federatie iemand komt. je moet worden beoordeeld op je skills en niet hoe leuk je op je eigen fed forumpje aan het blaten bent. het lijkt me logisch dat het niet iemand wordt uit een IV of lager. je moet toch een doorgewinterde ht'er zijn en ervaring hebben met ploegen/spelers met zulke hoge skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Doelstellingen seizoen 15

Ik heb op GoTtrick een topic geopend waar eenieder zijn doelstellingen voor het komende seizoen in kan zitten.

Zie het nieuwsbericht "Het grote doelstellingen topic - Seizoen 15"

http://gottrick.bitxs.com

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:18:
ik vrees toch met grote vrezen dat ik die compo kom die op rembrandt staat :(
ik hoop zelfs dat ik me kan handhaven. deze compo is echt fucking sterk... kan ook mijn middenvelders niet verkopen vrees ik. als ik dat doet stort mijn middenveld in elkaar en maak ik helemaal geen kans. de volgende lichting kan het nog niet opvangen...
Blaat blaat blaat...

Zit daar 3 seizoenen lang te klagen over mickey mouse competities, en nu is hem al aant jammeren voor er een match gespeeld is. Had niet verwacht dat je zo een pussie was hein >:)

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij hoor je niet klagen over MM compo's hoor :) ik heb me altijd uitstekend vermaakt :P
maar ik ben ook helemaal niet vies van een pittige compo, maar dit is qua ratings/sterren meer een V dan een VI

ach kan ik ook alvast aan dat niveau wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@H3!N heb het over een geschikte kandidaat binnen onze fed die voor ons en voor de buitenwereld geschikt is. Zoals toen Xana dit was. Wie komt er nu in aanmerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:15:
mij hoor je niet klagen over MM compo's hoor :) ik heb me altijd uitstekend vermaakt :P
maar ik ben ook helemaal niet vies van een pittige compo, maar dit is qua ratings/sterren meer een V dan een VI

Ik kom als het goed is volgend seizoen in een redelijke IX, Als ik mijn team zo houdt dan kan ik er misschien zelfs wel een directe promotie uit halen maar als ik dat doe blijf ik in de schulden staan en ik heb al mijn 3 beste verdedigers (3 maal goed verdedigen + 1 met redelijk vleugel) op de TL gezet.

Ja ik weet dat jullie dit lachertjes vinden maar bedenk ook effe dat ik in de X balde dit seizoen en het mijn alleereerste seizoen was... Moet nog een goed team opbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:26:
[...]

Ik kom als het goed is volgend seizoen in een redelijke IX, Als ik mijn team zo houdt dan kan ik er misschien zelfs wel een directe promotie uit halen maar als ik dat doe blijf ik in de schulden staan en ik heb al mijn 3 beste verdedigers (3 maal goed verdedigen + 1 met redelijk vleugel) op de TL gezet.

Ja ik weet dat jullie dit lachertjes vinden maar bedenk ook effe dat ik in de X balde dit seizoen en het mijn alleereerste seizoen was... Moet nog een goed team opbouwen
We zijn allemaal zo begonnen hoor ;) Ik ben na 2,5 seizoen ook pas deze week uit het rood 8)7 Waarschijnlijk volgende week niet meer, want als ik uit het rood ben heb ik ruimte om spelers te kopen ;)

Mijn eerste goede YP ooit (paar bladzijden geleden) is gisteren verkocht voor € 230.000 _/-\o_
Best fijn om een keer een leuke pull te hebben. Nu nog hopen dat het ooit in het begin van een seizoen lukt om zo'n speler te pullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:15:

Je VI is niet abnormaal sterk, er zijn veel sterkere teams in de VI hoor. Het verschil met de VII is gewoon groot. De top van de VI werkt met uitmuntend op de hoofdskill, tsja, daar zijn wij nog niet aan toe, maar dat betekend niet dat het onmogelijk is om mee te draaien in de middenmoot. Eerst maar eens spelen en dan weer klagen. Ik vind dat je er wel een hele grote zaak van maakt en begin me er lichtelijk aan te irriteren.

Mij hoor je toch ook niet zeuren, terwijl ik precies hetzelfde pad als jij langsloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mensen met ervaring ik heb hulp nodig of gewoon advies.

Ik heb 6 trainees:

5 op uitstekend 2x 18jaar en 3x 19jaar
1 op redelijk van 17 jaar

Nu gaan die van 5 waarschijnlijk binnenkort naar formidable, is het niet a.s. vrijdag dan wel na 2 weken ofzo in het nieuwe seizoen. Ik wil mee kunnen doen in de top van mijn divisie VII en daarvoor zal ik waarschijnlijk moeten versterken. Ik vraag me af wat de beste plan van aanpak is op dit moment. Nog 1 jaar proberen rond te komen en niet voor promotie te gaan en de trainees door trainen naar uitmuntend? Of alles wat formidable word verkopen op 3 basis spelers na?

Wat moet ik doen om beter te worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:38:
[...]

Je VI is niet abnormaal sterk, er zijn veel sterkere teams in de VI hoor. Het verschil met de VII is gewoon groot. De top van de VI werkt met uitmuntend op de hoofdskill, tsja, daar zijn wij nog niet aan toe, maar dat betekend niet dat het onmogelijk is om mee te draaien in de middenmoot. Eerst maar eens spelen en dan weer klagen. Ik vind dat je er wel een hele grote zaak van maakt en begin me er lichtelijk aan te irriteren.

Mij hoor je toch ook niet zeuren, terwijl ik precies hetzelfde pad als jij langsloop.
Sinds wanneer is het verkeerd om je mening te posten? als hij verwacht dat zijn team het zwaar zal hebben dan kan hij dat toch gewoon posten? is toch niet iets om je aan te ergeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Wat train je eigenlijk?

Zou het niet verstandig zijn om eerst te wachten totdat ze allemaal gestegen zijn en je een paar wedstrijden achter de rug hebt? Dan weet je meer over het seizoen, is de markt weer een beetje beter en heb je inzicht in de sterkte van je tegenstanders. Het lijkt mij dan verstandiger om na 4 wedstrijden te kijken hoe de vlag erbij hangt en dan een beslissing te nemen. Sta je er heel goed voor, train je door en verkoop je ze op uitmuntend (ze dragen toch wel bij aan je team al die tijd), dan haal je voor de VI versterking. Lukt het niet helemaal zoals je in gedachten had, verkoop je 1 of 2 van die spelers en koop je versterking op je zwakke plekken. Mijn ervaring is echter dat er niet veel verschil tussen VIII en VII zit en als je kamioe bent geworden, wel weer om de eerste 3 plekken mee moet kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:45:
[...]

Sinds wanneer is het verkeerd om je mening te posten? als hij verwacht dat zijn team het zwaar zal hebben dan kan hij dat toch gewoon posten? is toch niet iets om je aan te ergeren?
Wel als hij het op elke bladzijde van de topics roept. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Train op middenvelders :)

Maar idd misschien maar even afwachten. Weet echter wel hoe sterk de tegenstanders zijn aangezien ik net niet gepromoveerd ben. Ik weet dat als ik heel mijn middenveld verkoop dat ik geen kans maak. Misschien dat ik wel even moet wachten en dat ik dit jaar wat sterker in mijn schoenen staat dan vorig jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:52:
Train op middenvelders :)

Maar idd misschien maar even afwachten. Weet echter wel hoe sterk de tegenstanders zijn aangezien ik net niet gepromoveerd ben. Ik weet dat als ik heel mijn middenveld verkoop dat ik geen kans maak. Misschien dat ik wel even moet wachten en dat ik dit jaar wat sterker in mijn schoenen staat dan vorig jaar :)
Succes zullen we dan maar zeggen :), Ik speel volgend seizoen in de IX.303 en degene die met mij promoveert is verrekte goed heb ik het idee, FC Joppe genaamd. De rest van de teams die in die competitie spelen moet ik wel kunnen hebben dus we gaan maar voor 2e promovatie achtereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ TheKeeper

Zoals ik het begrijp had H3!N nog hoop dat die site er maandag naast zat, en nu het er definitief op begint te lijken baalt hij er ff van en post dat hier. Er zijn heel wat mensen geweest die hier de afgelopen dagen hebben gepost "dat het waarschijnlijk allemaal niet klopt en die site bij lange na geen garantie is". Als ik H3!N was geweest dan had ik ook elke dag even gekeken of hij niet weer in een MMcompetitie kwam ipv die pittige waar hij nu toch in blijkt te komen. Kortom, maak er niet zo'n probleem van zeg :P We willen toch allemaal zo snel mogelijk (mits verstandig) naar de top? Ik weetniet of ze daar bij H3!N ook allemaal trainen, maar zoja dan kan het voor hem een aardig lange stop worden op weg naar de top :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we het toch over ergeren hebben ;)

Waar ik mij elke keer weer aan stoor/erger zijn die tu's van jan en alleman op vrijdag/weekend.

Kijk, begrijp me niet verkeerd. Als bv Kilverdo (IX) een goed/uitstekend trainee heeft, of Sandyman (V) zijn eerste goddelijk of een willekeurige VI/VII een wereldklasse ofzo, dan kan je dat best even posten. Al is het maar omdat je er zelf er trots op bent en er graag mee wil pronken. Wij zullen er verder natuurlijk weinig waarde aan hechten en zeker geen vreugdedans houden, ik bedoel who cares :D ? Maar daar kan ik mij nog in vinden. Ik denk dat ik namens de meeste spreek :)

Maar die walgelijke tu's in de vorm van:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bah, TU's was weer kut :(

Vorm: +7/-13 (!!!) :(
TSI: +556/-544
verder 1 winger naar outstanding
nou hopen dat het volgende week wat beter wordt, want dit lijkt bagger.~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dan is mijn reactie echt niet: WAT!? 8)7 wow he, vorm -13, maargoed ik kan gerust de dag beginnen want zijn tsi is wel gestegen :)

NEE :> dat zal me aan me reet roesten, dat is allemaal info waar niemand (behalve jijzelf) wat aan heeft.

Post je der een heel verhaal bij, en zet je eronder ff je TU, ook dat kan ik dan nog wel begrijpen, maar alléén je TU en verder niets, nee dat zou verboden moeten worden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Lol lees ik nu verkeerd of is iedereen hein hier aan het verdedigen? De enige die hier nooit verdediging van anderen nodig heeft is hein toch wel. Dus laten we allemaal maar even op zijn kap zitten !! :*)

Nee serieus, het is zoals TheKeeper zegt. Hein komt niet in een ongelooflijk sterke VI terecht, maar het verschil tussen VII en VI is gewoon enorm hoog. Het blijft een feit dat VII, VIII, IX in sommige gevallen zelfs X op ongeveer hetzelfde niveau zitten. In de VI is het echter knokken om te overleven. Waar een MM compo in VII of lager doodnormaal is, kom je dit in VI slechts zelden tegen.

Voorbeeldje in de mijne, gemiddelde rating van mijn reeks ergens tegen de 150... En dan is mijn VI reeks nog meer de 350ste sterkste van de 1024. In V is het nog erger. In mijn reeks komt nu een afzakken met rating 190. Als je met zoon rating al 8ste wordt in V, dan vrees ik zoon beetje dat kampioen spelen in V mijn einddoel wordt bij HT. Want die hogere reeksen worden ondertussen natuurlijk ook steeds sterker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Bondscoach kandidaat vanuit GoT. Komen maar een paar mensen voor in aanmerking...

Xana nog een termijn is geen optie. Vind zoiezo dat om de twee jaar een andere BC gekozen moet worden. Er zijn zo veel users, iedereen moet een keer de kans hebben.

Zonar vind ik wel een optie, al heeft hij het ook druk met bijzaken zoals hockeymanager :)

Wil zelf ook nog wel eens er voor gaan, maar pas over seizoen of 4.

Dus nee, denk dat de beste kandidaat toch van buitenaf zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Momenteel heb ik 200.000 beschikbaar.
Mijn stadion moet nodig uitgebreid worden, en dat gaat me ongeveer 400.000 kosten.

Wat raden jullie mij aan? Gewoon voor 400.000 mijn stadion uitbreiden, en dan 200.000 in de min (+ 30 K per week schuld) of wachten tot volgend seizoen en dan even flink sparen (en het dubbele betalen volgend seizoen)

Ik neig naar de 2e optie, maar misschien dat jullie mij een ander advies geven (stadion half uitbreiden ofzow?)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:51:
Ik denk dat ik namens de meesteN spreek :)
Zo wel ja :P

p.s. niet aan ergeren he ;)

@ Cis: ik weet niet hoe snel je normaal gesproken uit je rode cijfers komt (is vaak divisie/budget gebonden) maar volgens mij is het bij jou nog geen miljoenengala in de porteflaps op een doorsnee zondag. Bovendien: 200k in de min nu, met nog 2 weken voor de boeg zonder stadionopbrengsten.... Ik denk dat de situatie over 2 weken nóg erger is. Voorlopig advies; optie 2.

@ oproerkraaier ergens in dit topic: wie durfde yared als BC te noemen?? zolang kerstjens bij hem nog de aanval voor z´n rekening neemt, heb ik altijd het idee dat yared nog beter aan het NK knikkeren kan meedoen dan z´n team draaiende te houden :P ;) ;)
(ik krijg je nog wel overtuigd yared B) :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:38:
[...]

ik wil je wel een kwartje geven hoor dat je iemand kan gaan bellen die het wel interessant vind wat jij allemaal vindt. ik iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmm geen bondscoach vanuit de Fed dus. Denk zelf dat idd Zonar en Xana de beste opties zijn maarja zoals je al zei Zonar heeft het te druk met hockey.

Dan moeten we maar eens kijken wie de kandidaten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:53:
[...]
@ oproerkraaier ergens in dit topic: wie durfde yared als BC te noemen?? zolang kerstjens bij hem nog de aanval voor z´n rekening neemt, heb ik altijd het idee dat yared nog beter aan het NK knikkeren kan meedoen dan z´n team draaiende te houden :P ;) ;)
(ik krijg je nog wel overtuigd yared B) :P)
hehehe... het gaat niet alleen om de keuze van opstelling, maar ook om verbaal goed uit de voeten te kunnen.

@Hein:.... o nee, luistert toch niet. If you're not with them, you're against them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Sandyman538 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:46:
[...]

Ja lijkt me wel fair dat jij nu thuis speelt. Ik heb je meteen maar even uitgedaagd :)

@H3!N mooi dat je zo'n vertrouwen in mijn team hebt ;)
Kunnen jullie niet in een neutraal stadion spelen??

Dan is het toch eerlijk verdeeld??

Het grootste stadion van de Fed of zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt niet uit. het is toch maar een friendly. HT weet niet dat het de gotcup finale is. komen msch 2500 man max. die kan je overal wel herbergen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Thuisvoordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsja kan me het wel een beetje voorstellen hoor, Hein heeft nu al drie of vier keer gepost dat het zo zwaar gaat worden...so what? is tenminste een uitdaging! Met opgeheven hoofd erin Hein....and make us proud! ;)

Hmm spuit elf

[ Voor 4% gewijzigd door -TheNose- op 12-05-2005 14:36 . Reden: was een beetje laat met reageren zag ik net :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ok neuttraal terrein kan ja, maar de grootte maakt in dit geval niks uit. ach het blijft ook maar een friendly cup hé :)

en ik zal niet meer zeuren over mijn nieuwe compo. maar maak je borst maar nat als ik degradeer volgend seizoen :) dan krijgt iedereen de wind van voren :P ach het loopt wellicht oko wel los. al bijna 3 briljnate mids dus versterking komt eraan. alleen dondert mijn middenveld dan aardig in elkaar... nouja we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me vrij logisch dat de winnaar van de GoT Cup naar voren zal worden geschoven als bondscoach :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:10:
Het lijkt me vrij logisch dat de winnaar van de GoT Cup naar voren zal worden geschoven als bondscoach :P
Sandyman dus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Laatst online: 09-09 19:45
Pewwy schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:45:
Beterschap ;)

Mocht je er wel weer een keer tijd voor hebben: Bij "Hatrrick: Wat is het" staat hattrick niet goed (1 t ,dubbel r)
tada fixed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 00:22:
[...]
Gaaf man! :) ik zie dat 3 U20 spelers door GoT worden vertegenwoordigd nu :)
Ik heb er ook nog eentje. Een U20 speler van South Africa: Noah Harkess...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aristos schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:48:
[...]

Ik heb er ook nog eentje. Een U20 speler van South Africa: Noah Harkess...
Ik had het eigenlijk over de Nederlandse U20 :) maar jouw speler misstaat natuurlijk ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit je nu zijn u20 speler een beetje af te zeiken. foei tim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dat jij het ben, anders was ik er nog op gaan happen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Komt Graxies United niet in aanmerking voor BC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 16:30:
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 16:30:
Dus als ik het zou zeggen zou je wel happen? 8)7

Ff uitproberen... zit je nu zijn u20 speler een beetje af te zeiken. foei tim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Willen de heren het ontopic en nuttig houden? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 12-05-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:53:
[...]
Zo wel ja :P

p.s. niet aan ergeren he ;)

@ Cis: ik weet niet hoe snel je normaal gesproken uit je rode cijfers komt (is vaak divisie/budget gebonden) maar volgens mij is het bij jou nog geen miljoenengala in de porteflaps op een doorsnee zondag. Bovendien: 200k in de min nu, met nog 2 weken voor de boeg zonder stadionopbrengsten.... Ik denk dat de situatie over 2 weken nóg erger is. Voorlopig advies; optie 2.
Ok Thanx :)
Waar ik ook nog aan zat te denken: mijn stadion deels uitbreiden (voor zoveel ik kan betalen). Ik betaal dan wel 60.000 extra kosten, maar dat is goedkoper dan wachten.

Ik ga wel even rekenen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:02
Mensen,

je kunt toch gewoon 2-5-3 spelen en training behouden? Het enige nadeel is toch dat je geen ervaring kan opdoen? Of vergis ik me...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik hoop het wel want ik heb bij mijn laatste friendly per ongeluk een geblesseerde opgesteld zonder vervangers natuurlijk.

Maar volgens mij is er alleen een maximaal van 3 centrumspelers om je training te behouden. Geen minimum dus.

[ Voor 32% gewijzigd door The Dolf op 12-05-2005 20:06 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aristos schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:01:
Mensen,

je kunt toch gewoon 2-5-3 spelen en training behouden? Het enige nadeel is toch dat je geen ervaring kan opdoen? Of vergis ik me...?
Ik zie het probleem ook niet egt moet ik zeggen... Je hebt nergens meer dan 3 man staan dus...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Cis schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:17:
[...]

Ok Thanx :)
Waar ik ook nog aan zat te denken: mijn stadion deels uitbreiden (voor zoveel ik kan betalen). Ik betaal dan wel 60.000 extra kosten, maar dat is goedkoper dan wachten.

Ik ga wel even rekenen enzo :)
Die 60.000 wordt volgend seizoen 10.000 als ik het me goed herinner. Kleine meevaller dus!

@Aristos: dat kan volgens mij ook. Maar je bouwt geen ervaring op en het is een en al chaos op het veld :)

[ Voor 12% gewijzigd door dreamtheater42 op 12-05-2005 22:27 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
@Aristos 2-5-3 is de perfect opstelling om een week of 2 passen te trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 18:33:
Willen de heren het ontopic en nuttig houden? ;)
slowchat rulez! :P ik ga minimaal 1 week conditie trainen en waarschijnlijk 2. wel kut, want anders kon ik lekker 2 weken passen trainen of doorgaan met PM. maarja het is noodzakelijk. achja betaalt zich ooit wel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

dreamtheater schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:26:
[...]

Die 60.000 wordt volgend seizoen 10.000 als ik het me goed herinner. Kleine meevaller dus!

@Aristos: dat kan volgens mij ook. Maar je bouwt geen ervaring op en het is een en al chaos op het veld :)
Nee, hij wordt 10.000 goedkoper. Wordt 50.000 dus :)
Als ik voor 200.000 koop, betaal ik 140.000 aan stadionkosten. Volgend jaar betaal ik voor dat deel 280.000, dus ik bespaar 140.000. De eenmalige kosten zijn 60.000. 140-60=80.000 euro besparing in totaal.
Ofwel: ik ga mijn stadion deels uitbreiden :)
Naar 15.500 mensjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 23:04:
[...]

Nee, hij wordt 10.000 goedkoper. Wordt 50.000 dus :)
Nope

De bijkomende vaste kosten van de aannemer, nu 60.000 €, worden echter niet twee keer zo hoog, integendeel, ze gaan naar beneden, naar een miezerige 10.000 €!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Het is al verschillende keren uitgerekend hoor. Ben je van plan met meer dan 2400 en nog een beetje plaatsten uit te breiden, dan kan je dat best doen voor de prijsstijging. Als je minder dan dat wil uitbreiden ben goedkoper uit door te wachten. Ik moet uitbreiden met 12.500 plaatsen, daar ga ik echt niet mee wachten tot na de stijging...

Om wat specifieker te zijn, vaste kosten dalen idd TOT 10.000, niet MET 10.000

[ Voor 11% gewijzigd door Little Bear op 13-05-2005 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
Verdediger is positiespel omhoog gegaan zonder in het middenveld te hebben gespeeld????
Hoe zit dat dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 23:24:
[...]

Nope

De bijkomende vaste kosten van de aannemer, nu 60.000 €, worden echter niet twee keer zo hoog, integendeel, ze gaan naar beneden, naar een miezerige 10.000 €!
Ohja, je hebt gelijk. Stom. Verkeerd gelezen :)
Nouja, het blijft goedkoper om 'm nu alvast deels uit te breiden voor 200.000 :)

Ik wilde eigenlijk een speler verkopen om wat meer geld te hebben, maar dat lijkt me nu niet zo slim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Ik zal hier niet gaan spammen, met gekke TU's. Maar dit wil ik jullie niet onthouden.

Mijn 17jarige U20 speler Caspar van de Riet is vandaag naar uitmuntend PM gegaan !!!
Ben er dus erg blij mee, nu even 2 weken conditie trainen..

[ Voor 5% gewijzigd door hoedjevanpapier op 13-05-2005 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pm +2 (mijn spits van waardeloos naar slecht JEEJ!) en 18 jarige trianee.
mijn vorm/conditietrainingverhaal gaat nog steeds op :) na 2/3 weken een dip is ie weer flink aangetrokken de vorm. dus laat die conditietraining maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik heb nu een 18 jarige speler op formidabel positiespel. Op de transfer vergelijking geeft die aan dat dit soort spelers 1 milj waard zijn. Mijn 19 jarige speler met formidable positiespel is maar 5 ton waard volgens de transfer vergelijking. Word de 18 jarige dan 50% minder waard volgend seizoen? Zal ik hem nu nog proberen te slijten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, Die speler is inderdaad pak minder waard nu, de kans dat je hem voor het bedrag verkocht gaat krijgen dat in transfer vergl staat is vrij klein aangezien die 18 jarige eigelijk al 19 jaar is nu. Ik zou ze gewoon doortrainen mocht ik in jouw plaats zijn. Vanaf dat een speler 20 jaar is zakt hij niet meer in waarde als hij bv 21 of 22 is, dus doortrainen die hap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@Tim pfffffrrt :P John is goud waard, alleen denken zij er op de TL anders over.
Stuur mij €2,5 miljoen en ik koop nieuwe forwards en dump wat b spelers!

Komende Woensdag, bezoek Harlem Hattricks en zie hoe ik de nr1 van de Irish Premier zal ownen! Clarinbridge City (31892) - Harlem Hattricks (69953)

Voorspelde eindstand van mij: 1-3

EDIT: HH heeft zijn eerste home grown Utopic winger :D

[ Voor 8% gewijzigd door yared op 13-05-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als ik mijn stadion met 6500 plaatsen wil uitbreiden kan ik dat beter voor de steiging doen?

*(geen interessante TU)*

En natuurlijk felicitaties aan Yared

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Tommilio schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 08:06:
Verdediger is positiespel omhoog gegaan zonder in het middenveld te hebben gespeeld????
Hoe zit dat dan :D
Al je spelers krijgen altijd een heel klein beetje training, ook degene die niet op het middenveld hebben gespeeld.... :)

Bij mij mijn spits naar briljant scoren met goed passen, die mag begin komend seizoen in de verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:18:
Ik heb nu een 18 jarige speler op formidabel positiespel. Op de transfer vergelijking geeft die aan dat dit soort spelers 1 milj waard zijn. Mijn 19 jarige speler met formidable positiespel is maar 5 ton waard volgens de transfer vergelijking. Word de 18 jarige dan 50% minder waard volgend seizoen? Zal ik hem nu nog proberen te slijten dan?
krijg je NOOIT 1 mln voor. vorig jaar zelfde situatie/speler eind seizoen kreeg ik er 720k voor en dat was al behoorlijk hoog bedrag. ging zelf uit van 650k. bovendien ligt het aan de conditie van de trainee, mijne had slechts matig. als ie nou uitstekend heeft is ie wel een smak meer waard(800/900k). ik zou hem lekker doortrainen. ik verkocht mijne ook uit geldnood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in een zware vorm dip, elke week raken mijn spelers meer uit vorm.

Klopt het dat als ik algemeen train mijn vorm weer iets omhoog gaat..? Ik was van plan conditie te trainen de 2 weken maar opzich zit het wel redelijk goed met de conditie van spelers..

Dan maar kiezen voor algemeen..? Of zijn er andere oplossingen op je vrom weer op te krikken..?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.