Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.210 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:50:
ik heb mijn sportpsychologen ontslagen nadat ik overschatting had. ik zal volgend seizoen er wel weer 2 of 3 nemen. aangezien je in de VI toch geen wo's kan hebben(toch?) daar ben ik wel blij mee. ik heb er gelukkig slechts 2 gehad in de afgelopen 3 seizoenen en ik vind het echt kut.

@pewwy ik zou wel gewoon passen trainen en niet openingen maken of controlerend spelen of heet heet die bagger allemaal. gewoon normaal passen msch gaat iemand over in die 2 weken ja. das altijd lekker voor de prijs. ik ga lekker conditie trainen :)
Ik moet nog ff kijken welke vorm van passen het handigst is. Ik heb 5 WO's gehad, en echt spannend wordt het er niet door. Ik hoop in een divisie te komen zonder WO's, want daar heb ik intussen een redelijke baal van.

Sta overigens 0-2 voor met 5-4-1. Niet verwacht dat ik met die opstelling kon winnen, maar toch grappig.

Wel vaag, verwarring terwijl de tactiek op goed stond (nu uitstekend)?

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 08-05-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fucking wankers!

"In de 18e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Leslie Faumuina van United werd afgestraft, waardoor hun voorsprong uitgroeide tot 0 - 2. Vanaf dit moment trokken de spelers van United zich terug om de voorsprong te verdedigen."

doorgaan!!! stelletje eikels... 10 10 10! ik snap dat niet hoor... nouja...

kan je vanaf vanavond al op de rambrandtsite kijken in welke compo je komt? ben wel erg benieuwd hoor :)
Pewwy schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:10:

Ik moet nog ff kijken welke vorm van passen het handigst is.
passen. ik geloof niet in dat gelul van controlerend spelen en openingen maken en wat heb je nog meer allemaal voor ongein. tenzij iemand nu met een mooi verhaal komt, maar ik vrees met grote vrezen....

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey deze comment had ik nog nooit gezien?
Door slim spel, waarmee hij zijn ervaring toonde, kwam Krzysztof Jamrożek in scoringspositie.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:38
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:50:
aangezien je in de VI toch geen wo's kan hebben(toch?) daar ben ik wel blij mee.
Natuurlijk kan dat wel... als er nou eens iemand stopt met inloggen in de V, die degradeert naar de VI, dan zal hij toch echt een heel seizoen lang bij jou WO zijn :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik sta nu met 2-0 achter en zou met twee doelpunten verschil moeten winnen om kampioen te worden. Denk niet dat dat nog gaat lukken ;)

--
Had niet verwacht te gaan winnen, maar dit is wel heel erg. Sta inmiddels 4-0 achter en heb nog geen kans gehad.

[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 08-05-2005 22:07 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-08 13:24
1-0 verloren van de (onterechte) kampioen, 5e geëindigd in dit seizoen vol pech en tegenslagen. Kon der niks aan doen, maar volgend jaar kampioen! B) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
En nu is het definitief! Vandaag met PIC met 5 - 0 van de #2 verloren (ingecalculeerd) en nu volgende week een p/d duel voor promotie naar de IV. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 20:59

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

AAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

sorry maar die moest er even uit :(

met 4-1 voor de rust in (ook met een rode kaart voor een verdediger overigens :( ) en als einduitslag... jawel hoor.... 4-5 !!!!!111 klotenzooi

nou jah, volgend seizoen in div X beter hoop ik maar

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Grrr.. middenveld is nog steeds te belangrijk.
Nou moet ik een kwali gaan spelen om in de IV te komen :'(

Wel voor het eerst 50* gehaald, dus op de valreep m'n laatste doelstelling van het seizoen gehaald.
Maar ja, daar heb ik dus weinig aan.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatste wedstrijd met 4-0 gewonnen en dus kampioen, volgend seizoen 8e klasse en ben benieuwd of ik dan weer geen WO zal krijgen. TS op moorddadig maar dat maakt gelukkig niks uit. Wel is mijn centrale middenvelder geschorst, ik dacht dat ik em gewoon kon opstellen tijdens de eerste bekerwedstrijd iemand een idee of dit idd zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:10
Zo, heerlijk seizoen achter de rug.
Door mijn nieuw keeper een paar records: 51 sterretjes en HT-rating 222 (in een uitwedstrijd met MOTS) :)

Verder kampioen geworden in v.184 en rechtstreekse promotie afgedwongen naar IV :*) Ik ga het daar dus minimaal 1 seizoen proberen en hoop dat ik het iets langer kan volhouden.

Mijn felicitaties aan alle kampioen en voor diegenen die komende week nog P/D wedstrijden hebben: Veel succes!

Ook nog een vraagje: kan ik al ergens nakijken waar mijn ploeg terecht gaat komen in IV?

@speedy: ik dacht het wel. Alle kaarten vervallen voor het nieuwe seizoen als ik het me goed herinner.

[ Voor 10% gewijzigd door dreamtheater42 op 08-05-2005 22:28 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
2-5 verloren. :(

Ach, een goede 2e geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:05
Na een 3-1 uitoverwinning op de nummer 2 heb ik alles gewonnen wat er winnen viel in VIII.45 >:)
Alle wedstijden gewonnen en de topscorer :*)
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een nederlaag heb geleden in de competitie. Om precies te zijn op 05-09-2004 in m'n eerste seizoen (31 competitiewedstrijden op rij al niet meer verloren). Ik zit nu ook op 19 overwinningen op rij in de competitie en dit hoop ik zo lang mogelijk vol te houden in VII :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
(jarig!)
Kam-pi-oen-en....Kam-pi-oen-en..... Kam-pi-oen-en..... Kam-pi-oen-en

Ben vandaag kampioen geworden in VIII.75, eindelijk het werd wel een keertje tijd.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier snap ik echt HELEMAAL niks van. haal normaal al hoger en nu mots ik ook nog....

"BeerZ United
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen

Middenveld: goed (oud)"

maargoed 0-5 zonder puntverlies kampioen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
1-0 gewonnen vanavond en daardoor direct gepromoveerd naar V. Het gaat zwaar worden maar ik ga proberen niet weer te degraderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:58

BM

Moderator Spielerij
Vanavond het kampioenschap binnen gehaald.
12 wedstrijden op rij ongeslagen, en 8 wins op rij, en uiteindelijk met 4 punten voorsprong kampioen geworden.
Daarbij vanavond een nieuw sterrenrecord (39*) en hatstatsrecord (150) gehaald.
Volgend seizoen het maar weer eens in div VI gaan proberen. Heb daar al een 2 seizoenen gespeeld, maar toen was het toch iets te hoog gegrepen, dit keer moet het wel mogelijk zijn :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 14:17
Laatste potje ook gewonnen, promotie was al een feit, alleen mijn 32 jarige (ja Hein lach maar ;) ) spits voor 3 weken eruit. Is tevens mijn topscoorder, dus maar wat artsen aangesteld.

Wel een trainee voor het eerst 4 sterren gehaald! :)

Nu komende week nog even naar Ierland en daarna rustig conditie trainen...gaan de mensen die conditie trainen nog wel friendlies spelen? Is niet nodig voor de training, de vorm wordt toch kut en je hebt minder kans op blessures...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

balen :)

die rembrandt site is nog niet up to date jammer genoeg. maargoed koffie en dingen doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Gelukkig staat hij vandaag al op +2 :P
Wat maakt het eigenlijk weinig verschil tussen 5 doktoren of 10. Van 0-5 scheelde 5 dagen van 5-10 scheelde 1,5 dag! Heb er dus maar 5 aangenomen :P

Iemand al antwoord op mijn vraag hierboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

Altijd friendlies spelen... inkomen he... en een stadion is al duur genoeg.

Felicitaties zijn welkom in mijn gastenboek hoor, want:
Ook m'n laatste potje in de VII gewonnen... 5-1, dus met de geweldige cijfers van 14 gespeeld met 42 punten, 61 doelpunten voor en 5 tegen fluitend kamioen geworden. En passant nog even de topscorers titel voor de derde keer op rij voor Mister East-side Kickers Arnout van der Bilt... hij scoorde gister maar weer eens een hattrick. Volle bak van 25k mensen en m'n eerste vette trainee voor 1.4M de deur uit (klote TL-dip). Geld stroomt binnen.

Als het dan meezit, zit ook alles mee. Een trainee eruit geschopt... voor 1 week :D, dus extra training deze week. Geen 4 maar 5 volle wingtrainees :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik sta echt net onder de directe promotiegrens op doelsaldo.
Mijn TS is nogal verkloot door de laatste wedstrijd (MOTS verloren met 4-2)
Is er een mogelijkheid om die nog voor zondag hoger te krijgen?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
GandalfTheGrey schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:06:
Ik sta echt net onder de directe promotiegrens op doelsaldo.
Mijn TS is nogal verkloot door de laatste wedstrijd (MOTS verloren met 4-2)
Is er een mogelijkheid om die nog voor zondag hoger te krijgen?
Ja je trainingsintensiteit verlagen, maar dit heeft zoveel negatieve effecten op de lange termijn dat ik het nooit en te nimmer zou doen.

Hmmz, zie net mijn tegenstander voor kwalificatiewedstrijd... gaat zeker niet makkelijk worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Dus als ik m nu naar 90% zou gooien en volgende week maandag weer op 97% ofzo, dan heeft dit zware gevolgen voor de lange termijn?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
GandalfTheGrey schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:51:
Dus als ik m nu naar 90% zou gooien en volgende week maandag weer op 97% ofzo, dan heeft dit zware gevolgen voor de lange termijn?
Dan heeft het praktisch geen gevolgen, maar heeft het ook geen gevolgen voor je TS. Ik geloof dat elke 20 of 30% die je naar beneden doet 1 stapje TS omhoog betekent (pin me hier niet op de procenten vast). Dat gaat je dus zeker heel veel training kosten, en daarna neemt de vorm ook dramatisch af. Maar je zou er misschien wel 1 wedstrijd door kunnen winnen. Maar ik vind dat dit valt in de categorie 'kunstgrepen' en daar hou ik niet zo van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 08:10:
balen :)

die rembrandt site is nog niet up to date jammer genoeg. maargoed koffie en dingen doen.....
Nog steeds niet, ze mogen daar wel eens opschieten ;)

Ik hoop dat het een beetje een leuke divisie wordt, met mensen op het forum e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:06:
[...]

Nog steeds niet, ze mogen daar wel eens opschieten ;)

Ik hoop dat het een beetje een leuke divisie wordt, met mensen op het forum e.d.
Iemand een idee op welk tijdstip normaal bekend wordt wat de nieuwe indeling is voor volgend seizoen. Ben wel benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Volgens mij gaat het normaal sneller, maar ik kan je er niet mee helpen. Als ik in degene kom die nu aangegeven wordt heb ik maar 1 WO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in hattrick zie je het pas in het volgende seizoen. maar op die site kan je het dus al eerder opzoeken. beetje teams analyseren en je kansen inschatten. doelstelling maken. enz...

ik wil wel bij een bekende in de compo :) van got of vrienden van me. aantal zitten ook in de VI

lekker elkaar opnaaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
En jawel de update is er! Ik kom in de VII.959 terecht, ga me maareens orienteren of ik daar ook een kansje maak! ;)
En beter....geen WO teams zo te zien! :)

[ Voor 16% gewijzigd door -TheNose- op 09-05-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:59
De update van rembrandt is nog niet helemaal klaar, de indeling van de nieuwe teams klopt nog niet. Dus je moet nog even wachten denk ik.

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
en hoe komt u aan die info? :) Divisies zijn geupdate iig.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een friendly nodig ik wel iig daag me maar uit: FC Magic united (209116)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:13:
en hoe komt u aan die info? :) Divisies zijn geupdate iig.... ;)
Omdat die indeling voor geen meter klopt misschien ;), ik kan mijn team nog nergens terugvinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Als alles klopt kom ik in de VII.265, 3 WO teams :( en 1 bijzonder sterk team. Wordt een minder leuk seizoen denk ik.

Wel leuk om te experimenteren met mijn counteraanval (gisteren briljant :))

[ Voor 26% gewijzigd door Pewwy op 09-05-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens rembrant kom ik hier: Series: VI.175 (17650) ik zie geen bekende namen, maar ik heb nog neit naar de promovendi gekeken of naar de teams uberhaupt. zal ik me vanavond eens op storten. kijken of die 4e kampioensschaal op rij erin zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet nu in welke klasse ik waarschijnlijk kom, 1 WO :), de nr. 2-5 zaten vorig jaar heel dicht bij elkaar en zullen erg lastige tegenstanders zijn. Het gaat nog moeilijk worden om volgend jaar weer te promoveren. Volgend jaar in VIII.487

@ pewwy, zo'n countervaardigheid is heel leuk, ik heb ook uitmuntende countervaardigheid op dit moment. Toch ben ik daar een aantal keer behoorlijk de boot mee in gegaan. Veel andere teams spelen 5-3-2 zonder counter spelen, met vaak niet eens zo slecht resultaat, vroeg me af wat het verschil was tussen met en zonder counter spelen met 5-3-2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
IX en X werken nog niet, dus ik ben benieuwd of alles klopt.

@speedy1984, ik heb nu wedstrijden zat om het te proberen. Doelstelling staat op promotie, maar kijkend naar het middenveld van mijn divisiegenoten wordt dat in ieder geval sleutelen aan tactieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom zo te zien echt in een tyfus zware VI :(

althans snel ff teams bekeken met laatste opstelling....
waarschijnlijk omdat ik hoog op de rangljist van de VII sta. ik word gestraft voor mijn ongeslagen seizoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:09:

waarschijnlijk omdat ik hoog op de rangljist van de VII sta. ik word gestraft voor mijn ongeslagen seizoen :(
Jij hebt het tot nu toe toch veel te makkelijk gehad! ;) :P
Lol en nu kom ik in de VII.705 :? Ben benieuwd waar ik over een uur sta :P

[ Voor 9% gewijzigd door -TheNose- op 09-05-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:48

Ik dacht juist dat het idee was dat 'sterke' teams in zwakke pools en 'zwakkere' teams in sterke pools, zodat overall de pouls ongeveer even sterk werden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Bij mij blijft hij wel op de oude staan. Ik wil ook naar een andere competitie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Jeeej ik begin waarschijnlijk in de beker met een wo haal ik toch een keer de 2e ronde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Hou je er wel rekening mee dat iedereen waarschijnlijk geMOTSt heeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:12:
[...]

Jij hebt het tot nu toe toch veel te makkelijk gehad! ;) :P
Lol en nu kom ik in de VII.705 :? Ben benieuwd waar ik over een uur sta :P
onzin. mijn VII van dit jaar was echt niet slecht. kijk die teams maar. vorig seizoen was het wel matig en de IX helemaal maarja toen begon ik ook net. dit is wel kut hoor. ik hoop niet dat ik in deze compo kom. lijkt meer op een V van op een VI qua teams :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele domme vraag }:O , maar waar zien jullie dat allemaal in welke leaque je komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
domme vragen bestaan niet, daar hebben we de OP voor! ;)
En omdat ik zo'n aardige kerel ben: http://www.rembrandt.net/hattrick/ :P

Die VII van mij is niet zo sterk gelukkig, enige echt sterke ploeg promoveert ook vanuit de VIII, bijna alle andere ploegen (op 1 na) spelen zelfs geen friendlies!!!! OMG dan kan ik ze alvast niet serieus nemen he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:24:
dan kan ik ze alvast niet serieus nemen he! ;)
juist wel. nemen die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 17:31
helaas niet gepromoveerd, ben als 4e geeindigd
mijn keeper en een middevelder zijn er gisteren uit geschopt :(
ga nu kijken voor een goede keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:26:
[...]

juist wel. nemen die hap!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Heb je ook even gekeken naar je totaal positie? Ik was nummer 63 van de hele VII :P en kom dus in een makkelijke VI(.159), en niet zoals jij beweert, dat je dan in een moeilijke komt.
Maar wat wil je nu eigenlijk dan Hein? Fluitend naar de Eredivisie in 7 seizoenen?
Zodra je tegenstand verwacht en nog niet eens hebt, piep je al... een verwent nest noemen we dat!

En het was bekend dat de VII t/m X zo'n beetje hetzelfde niveau was, nu begint pas het echte werk... eindelijk, denk ik dan maar...

Edith zegt: zo te zien kom je bij een fed-genootje van me in, de nummer 2. Zal hem eens vertellen hoe jij speelt ;)

:+

[ Voor 8% gewijzigd door TheKeeper op 09-05-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind een moeilijke compo niet erg, maar deze is wel heel erg pittig. iets teveel van het goede.
en hem vertellen hoe ik speel? als ie dat zelf niet kan analyseren aan de hand van mijn wedstrijden zal ie het ook wel niet echt snappen :PP

ik weet niet hoeveelste ik ben geworden op de lijst hoe zie je dat? hoeveel seizoenen bestaat je team al?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Ik heb mijn eigen team gevonden op die rembrandt site maar ik sta nogsteeds in dezelfde competitie... hoe kan je zien waar je naartoe promoveert? :S

(RKVV Messen in de VIII.978)

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:14:
ik vind een moeilijke compo niet erg, maar deze is wel heel erg pittig. iets teveel van het goede.
en hem vertellen hoe ik speel? als ie dat zelf niet kan analyseren aan de hand van mijn wedstrijden zal ie het ook wel niet echt snappen :PP

ik weet niet hoeveelste ik ben geworden op de lijst hoe zie je dat? hoeveel seizoenen bestaat je team al?
heeft iemand ervaring met heel veel doktoren aan te stellen., Ik heb een bijna dode international en de bondscoach vraagt nu of ik 100+ doktoren wil aanstellen. Nu lijkt me dit beetje duur maar wellicht dat iets minder ook wel positief kan werken. Nu heb ik vernomen dat je supporters er niet blij van worden maar ben toch gedegradeerd dus zoveel maakt me dat niet uit. Stel dat ik er 50 aanstel en hij is binnen 2 weken beter. Heb ik dan nog (veel) negatieve na-effecten in het nieuwe seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Spypiet schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:17:
Ik heb mijn eigen team gevonden op die rembrandt site maar ik sta nogsteeds in dezelfde competitie... hoe kan je zien waar je naartoe promoveert? :S

VII.657 (Oftewel, waar FC zooitje ongeregeld vandaan kwam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Spypiet schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:17:

Je klikt links op League Tables » en dan vul je rechts 'Nederland' in en daarna vul je je divisie in. Bij mij staat dan gewoon met welk team je gewisseld wordt. En naar die divisie promoveer/degradeer jij, waar hij vandaan komt.

/edit

te laat... B)

[ Voor 4% gewijzigd door Sandyman538 op 09-05-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

De VII.657 had ik al een beetje bekeken. Ik was er al gekomen maar wist niet zeker of dat dan de league was waar ik naartoe zou gaan Iig bedankt :)

(Zo te zien ga ik het nooit redden daar :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:18:
[...]

heeft iemand ervaring met heel veel doktoren aan te stellen., Ik heb een bijna dode international en de bondscoach vraagt nu of ik 100+ doktoren wil aanstellen. Nu lijkt me dit beetje duur maar wellicht dat iets minder ook wel positief kan werken. Nu heb ik vernomen dat je supporters er niet blij van worden maar ben toch gedegradeerd dus zoveel maakt me dat niet uit. Stel dat ik er 50 aanstel en hij is binnen 2 weken beter. Heb ik dan nog (veel) negatieve na-effecten in het nieuwe seizoen?
Meer dan 10 heeft toch negatief effect? Dat was met alle specialisten toch zo?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:40:
[...]

Meer dan 10 heeft toch negatief effect? Dat was met alle specialisten toch zo?
Bedoel je negatief effect op het "beter worden" van de speler zelf? Dan ga ik het dus niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij heeft dat invloed op je supporters/ts/woordvoerders ofzo, maar niet op het herstel van de speler zelf. althans weleens ergens gelezen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:44:
[...]

Bedoel je negatief effect op het "beter worden" van de speler zelf? Dan ga ik het dus niet doen.
Ja alles boven de 10 is toch negatief. Lijkt me dus ook dat je daar een melding van krijgt bij de doktoren. Bij assistenten is het toch ook zo? Dus (ik weet het niet zeker) maar het lijkt me niet meer dan logisch dat het een negatief event oplevert.

En zou je zoveel geld overhebben alleen omdat de bondscoach dat vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

Zeg gewoon dat jer er 50 aan hebt genomen, het verschil tussen 10 en 50 is zo klein dat je het nauwelijks merkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:18:
Van Hattrix:
more than 10 doctors : supporters mood drop
"The supporters got a bit moody since the many doctors employed by the club just couldn't stop arguing about treatment methods."
"Your many doctors cannot cooperate properly, and the fans seem upset due to the negative publicity this has caused."

Zou in jouw geval dus kunnen lijkt me.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 is max, daarna heb je er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Spypiet schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:29:
De VII.657 had ik al een beetje bekeken. Ik was er al gekomen maar wist niet zeker of dat dan de league was waar ik naartoe zou gaan Iig bedankt :)

(Zo te zien ga ik het nooit redden daar :X )
Ik heb gisteren ook zitten kijken in de VI waar ik terecht kom. Is toch een grotere stap dan de promoties die ik hiervoor gemaakt heb. Ik hoop het eerste seizoen net boven de degradatiegrens te blijven. Hierna zie ik wel weer, maar mijn middenveld (wat het grootste probleem is en ook het zwaarste meeteld) is dan ook weer wat gestegen.
Ik kom nu opeens in een hele andere (lees makkelijkere) VI, nl: VI.463. In deze moet ik mezelf makkelijk kunnen handhaven.

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 09-05-2005 17:55 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi dan doe ik het niet. Bedankt voor de tip, vooral dat dus gewoon de speler niet sneller herstelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo kan je ook kampioen worden natuurlijk: Competitie: VI.654 (27990) Damn he :P

zie 2post hieronder :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slechts 39 punten :)

maareuh prima VI goed te doen... ik teken ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:31:
slechts 39 punten :)

maareuh prima VI goed te doen... ik teken ervoor :)
Ah stom, nu krijg je de Nederlandse divisie

Zoek deze club maar eens op California Cubs (223738)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet zo dat als je meer dan 10 specialisten aanneemt dat dan ook je training verloren gaat???

ik zoek een friendly!!!!!!!! :P team:FC Magic united (209116)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:14:

Jij bent 11015e van Nederland, de beste VIIe klasser is 10921e, dus ben jij 95e.

Mijn team bestaat pas 3 seizoenen.

Je zegt dat je competitie pittig is, maar zie het eens andersom, ze zijn allemaal even zwak, want zelfs de nummer 7 kan nog veel punten halen (14), dus de nummer 1 steekt er niet met kop en schouders boven uit.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 00:52:
is het niet zo dat als je meer dan 10 specialisten aanneemt dat dan ook je training verloren gaat???

ik zoek een friendly!!!!!!!! :P team:FC Magic united (209116)
Je kan ook gewoon op Hattrick zelf zoeken hoor...

[ Voor 19% gewijzigd door TheKeeper op 10-05-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je de beker-tegenstander eigenlijk vinden? Is dat ook via die rembrandt site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:40:
Waar kan je de beker-tegenstander eigenlijk vinden? Is dat ook via die rembrandt site?
Ja klopt, bij je eigen team op cup klikken en je hebt je tegenstander. Heb van verschillende medehattrickers gehoord dat de indeling die nu bekend is nog lang niet zeker is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Ter info; op het IV.36 forum gedragen een stel bezoekers zich dusdanig dat de meeste IV.36 spelers zich terugetrokken hebben uit het forum de laatste weken en de sfeer volledig verziekt is.

Er is nu twee keer ingegrepen door een gm en mod en nog steeds tonen de mensen geen begrip voor het feit dat anderen zich hieraan irriteren, het is allemaal lol en brallen met het schijnbaar bijbehorende taalgebruik.

Jammer genoeg doen ze op HT niet aan een publieke reactie zoals wij hier op GoT gewend zijn van een modje, dus de frustratie blijft en de spammers komen er mee weg.

Ik zou daarom graag een gedragsregel willen toevoegen en jullie mening hierover horen.

Wanneer een fedlid zich niet normaal gedraagt op HT, daar reeds op aangesproken is (1x moet genoeg zijn) dan kan hij de fed ook vergeten.

Nu snap ik wel dat zat mensen hier niet om malen, en de persoon waar het hier omgaat heeft de fed ook al een maandje verlaten, maar het gaat mij erom dat we dit soort lui gewoon niet in de fed willen hebben.

GoT en HT, en welk spelletje dan ook draait om lol en gezelligheid waar de hele groep wat aan heeft en niet alleen een enkeling.

Jammer genoeg denken de mensen van Extralives anders over hoe mods/gm's zich moeten gedragen op HT dan hier op GoT dus zie je er nooit wat publiekelijk van terug. Kun je ze eigenlijk ook niet kwalijk nemen, want het forum is meer bijzaak natuurlijk.

Gedraag je je niet op HT, dan hoef je ook geen lid te zijn van GoT-HT want die staat voor andere zaken dan irritantje spelen met je vriendjes.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Betekend het dan: een ban in HT = een ban van GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik er van begrijp word je alleen uit de fed gezet. Trouwens een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onzin voorstel. die 2 staan volledig los van elkaar. als je hier kut en daar normaal doet of anders is ej eigen keuze. bovendien wie bepaalt wat irritant is? jij? of gaan we om elke user die af en toe ff beetje vervelend doet een poll hebben of ie weg moet?

waar mensen zich druk over kunnen maken zeg.... gewoon dergelijke types negeren. snap je niet dat ze alleen maar iop jouw reactie uit zijn :) en ik spreek uit ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-08 14:51

Royz

Kleurenblind!!

TheKeeper schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:52:
Betekend het dan: een ban in HT = een ban van GoT?
Volgens mij is dit totaal niet te realiseren aangezien er niemand hier modje is. Daarnaast kan je natuurlijk nooit geband worden hier op basis van wat je ergens anders hebt gedaan. Ik denk dat ze je uit de federatie kicken meer niet ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Royz schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:47:
[...]

Volgens mij is dit totaal niet te realiseren aangezien er niemand hier modje is. Daarnaast kan je natuurlijk nooit geband worden hier op basis van wat je ergens anders hebt gedaan. Ik denk dat ze je uit de federatie kicken meer niet ;)
Volgens mij doelt Yared hier ook op... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als ik op het forum van de VI iets raars post wordt ik ook meteen op de ajax site gebanned? of op GoT omdat ik op fok iets geks roep.

ja lijkt me een puik plan..... er moet meer gebanned en gecensureerd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik ben niet gepromoveerd op doelsaldo :( maarja nu is het dus versterken voor volgend jaar.

Ik wil alle posities op goed hebben en ik zit in de VII.

Ik train positiespel dus het middenveld zit wel goed, maar welke spelers moet ik aantrekken? Waar moet ik een beetje op letten want een speler met verdedigen goed zijn soms erg prijzig.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ yared: ben het met je eens hoor! Van mij mogen sommige managers nóg veel harder worden aangepakt dan nu, 1 waarschuwing en als dat nogmaals nodig is mogen ze van mij overal van gekicked worden, zelfs van HT zelfs.

verder de toto:

Uitslag week 14:
MaestroTim 10
Rosetec 7
Marcel_Meessen 7
s_de_hoog 6
Brainpower 5
cquintus 4
hestaatje 4

EINDSTAND:
Pos.NaamScoreAantal toto's
1
Marcel_Meessen
95
14
2
neudeboules
75
12
3
hestaatje
75
14
4
Wubmaster
70
13
5
Brainpower
62
13

waarbij we dus Marcel_Meessen mogen feliciteren met de toto overwinning!! Waarmee ottooo z´n wisselbeker mag inleveren en of je hem even op de post wil doen :P

Voor de totale uitslag kijk je natuurlijk op http://gottrick.bitxs.com/

We hebben besloten er geen 15e week achteraan te gooien, marcel is al ruimschoots kampioen en de deelnemerspercentage werd de laatste weken wel erg laag.

Over 2 weken, als de nieuwe toto weer begint, kom ik jullie eerst allemaal even hoogstpersoonlijk een schop onder jullie kont geven om mee te doen :P Volgend seizoen gooien we er wat meer interactie tegenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:48

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

* Tomba is ook kampioen (hoi hoi) met maar liefst 1 punt voorsprong op de nr.2... Stond 1e helft 2-0 achter maar uiteindelijk met 2-3 gewonnen dus mag nu promo/degra spelen !

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och, ja ban mij ook maar van tweakers af, aangezien ik mij "totaal misdragen" heb op msn hattrick. Weet je wat doe mij maar een ban voor het leven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:11:
dus als ik op het forum van de VI iets raars post wordt ik ook meteen op de ajax site gebanned? of op GoT omdat ik op fok iets geks roep.

ja lijkt me een puik plan..... er moet meer gebanned en gecensureerd worden!
Als ik hier een naakfoto van H3!N post wordt ik dan gebanned? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dan ben ik bang dat er dozen tissues nodig gaan zijn voor al dat afbeer geweld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 17:04

Cis

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:53:
[...]

Als ik hier een naakfoto van H3!N post wordt ik dan gebanned? :P
Wat mij betreft niet. Integendeel: je zou een promotie moeten krijgen :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:53:
[...]

Als ik hier... naakfoto van H3!N.... post wordt ik dan gebanned? :P
:r ander onderwerp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah een klassieker: de ontkenningsfase... :P
geeft niks komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mjah, dat bannen ziet ik niet zo zitten, dan wordt het inderdaad de vraag wie wat ergens van vind. Ik kan iets helemaal over de schreef vinden terwijl iemand anders er totaal geen probleem mee heeft. Als je hier eenmaal mee begint dan vraag ik me dus af waar het gaat eindigen. Wat dat betreft ben ik het wel met H3!N eens, negeer dat soort typo's (of types :p) en ga lekker zelf verder met je eigen team en laat de eikeltjes aan de boom hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:25:
aah een klassieker: de ontkenningsfase... :P
geeft niks komt vanzelf.
Dat is volgens mij net iets te kort door de bocht H3!N ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben we het nog over hetzelfde sandyman? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenden jullie deze site trouwens al? Vond het best wel een interessante site om eens te bekijken:
http://student.science.uv.../maptrick.php?leagueid=14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:39:
[...]

Dat is volgens mij net iets te kort door de bocht H3!N ;)
Gaan we weer lekker funzig doen heren? :)

Owja, ik ben zondag alsnog kampioen geworden :D:D:D (spam mijn gastenboek!!!!! FC Kalverda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Laatst online: 09:02
Hallo mensjes

Ik ben ook een hattrick spelertje en ben gepromoveerd naar de 8e divisie nu (na 3 seizoenen :p)
Ik heb mijn stadion net uitgebreid naar 11000 man, maar ik vroeg me af of ik misschien nog een keer zou moeten uitbereiden. De kosten gaan per 23 mei weer omhoog en ik heb nog wat geld liggen.
En hoeveel zou ik dan dan bij moeten bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hoe komt een Div. IX speler aan een keeper overschot.....

Owkeej.... je speelt in Div. IX.882 en bent gedegradeerd, wat doe je dan....

Je kunt op zoek naar een nieuwe keeper, verdediger, mid (al dan niet vleugel) of een spits. Ik heb gekozen voor een jonge(re) keeper, waarom ?? geen idee leek me wel wat :p

Op dit moment is mijn beste keeper 2,5* en reeds 28 jaar oud (redelijk keepen) en vooruitgang zit er met die knakker niet in, me tweede keep is 19 en haalt (met MATIG keepen) 2* ongeveer. Ik zoeken op de TL en ik ziet daar 2 keepers met stats GOED op keepen. Ik doe een bod op de keeper die 22 jaar oud is en als hoogste rating 3,5* heeft gehaald. 135k.... leek me wat veel maar aan de andere kant... doe maar :p investering in de toekomst (of zoiets :p). Ik kijk naar de andere keeper die ik op het oog had (19 jaar, ook GOED op keepen maar tot nu toe "slechts" 2,5* gerealiseerd) en denk... goh, laat ik eens op transfervergelijking klikken... op dat moment komt mijn dochter binnenlopen en vraagt mijn aandacht... ik verplaats de muis iets en klik..... en verdomd of het niet waar is, ik heb op NOG een keeper geboden (90k)........ goed, geen probleem komt wel een andere langs die meer biedt.... NOT DUS en nu heeft FC Railrunner dus ff mooi 4 !!!! keepers :X

Nu staan er dus wel mooi 3 van die eikels op de lijst... maar ik mot nog maar eens zien of ik dat kwijt gaat raken... iemand eerder al eens een soortgelijke actie gehad ?? Ik staat ineens van 75k in de plus na de update van zondag (als ik niks verkoop dan :p) 175k in de min |:(

Mijn uitdaging in de Div X is dus nu bijgesteld :p niet promoveren maar me financiën op orde stellen |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Real California GS - FC Dolf (100 minute(s) played) 0 - 0
0 minutes: The match is currently being played, but no reports have been arriving yet. Please try again a little later and we have hopefully been able to establish contact with our reporter at the stadium.
Moet niet gekker worden. En dat voor een normale friendly zonder cup regels.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:32:
Hoe komt een Div. IX speler aan een keeper overschot.....

Owkeej.... je speelt in Div. IX.882 en bent gedegradeerd, wat doe je dan....

Je kunt op zoek naar een nieuwe keeper, verdediger, mid (al dan niet vleugel) of een spits. Ik heb gekozen voor een jonge(re) keeper, waarom ?? geen idee leek me wel wat :p

Op dit moment is mijn beste keeper 2,5* en reeds 28 jaar oud (redelijk keepen) en vooruitgang zit er met die knakker niet in, me tweede keep is 19 en haalt (met MATIG keepen) 2* ongeveer. Ik zoeken op de TL en ik ziet daar 2 keepers met stats GOED op keepen. Ik doe een bod op de keeper die 22 jaar oud is en als hoogste rating 3,5* heeft gehaald. 135k.... leek me wat veel maar aan de andere kant... doe maar :p investering in de toekomst (of zoiets :p). Ik kijk naar de andere keeper die ik op het oog had (19 jaar, ook GOED op keepen maar tot nu toe "slechts" 2,5* gerealiseerd) en denk... goh, laat ik eens op transfervergelijking klikken... op dat moment komt mijn dochter binnenlopen en vraagt mijn aandacht... ik verplaats de muis iets en klik..... en verdomd of het niet waar is, ik heb op NOG een keeper geboden (90k)........ goed, geen probleem komt wel een andere langs die meer biedt.... NOT DUS en nu heeft FC Railrunner dus ff mooi 4 !!!! keepers :X

Nu staan er dus wel mooi 3 van die eikels op de lijst... maar ik mot nog maar eens zien of ik dat kwijt gaat raken... iemand eerder al eens een soortgelijke actie gehad ?? Ik staat ineens van 75k in de plus na de update van zondag (als ik niks verkoop dan :p) 175k in de min |:(

Mijn uitdaging in de Div X is dus nu bijgesteld :p niet promoveren maar me financiën op orde stellen |:( |:(
Wacht even met verkopen van je goede keepers, verkoop die lui pas als het nieuwe seizoen is begonnen en verkoop ze dan voor +- 130 000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-08 14:51

Royz

Kleurenblind!!

Ok hier snap ik dus totaal niets meer van :?

Ik heb een friendly van een Italiaan geaccepteerd. Vervolgens staat er bij mijn wedstrijden dus geen wedstrijd voor morgen. Nu staat er bij die Italiaan ineens:

14-05-2005 (Kwalificatie): FunKewl United - DarkDog

En bij uitdagingen staat het pas voor volgende week?:
DarkDog
Aanvangstijd: 17-05-2005 om 19:00
Speelterrein: DarkDog Arena, Bekerregels. Geregeld!

Heb ik nu een friendly geregeld voor over 1 week omdat die Italiaan ineens kwalificatie moet spelen de 14e ofzo? Gisteren stond alles nog goed... wie begrijpt dit wel?

Als ik cache update doe staat er ineens dat de wedstrijd al is gespeeld. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Royz op 10-05-2005 22:14 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gepromoveerd :) ;)
Competitie: VIII.300 (63643)

Land: België
Divisie: 8 van de 9

Team Gespeeld Goals Punten
1. Culs Terreux FC 14 77 - 7 42
2. C2_Strikers 14 50 - 21 33
3. heuvelboys 14 57 - 23 30
4. HaueB's gladiators 14 36 - 47 19
5. The bloodsabers 14 33 - 47 17
6. FC Inferno'87 14 27 - 56 13
7. Strijland 14 15 - 43 11
8. Helsen Sport 14 2 - 53 0

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Gepromoveerd in eerste seizoen...
Raad?
Stadium vergroten?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 22:16 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.