Het Grote TomTom Mobile Topic Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.222 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130095

axis schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:14:
Wordt er ook nog gepraat over het programma inhoudelijk? Beetje jammer dat iedereen alleen maar de software werkend wil krijgen (wat ook heel logisch is natuurlijk), maar over TomTom 5 zelf ho maar ;)

Net zoals bij spielerij 2 topics maken? :+
Mijn ervaring is dat versie 4.xx sneller is. De nieuwe versie is volgeladen met functies die je niet gebruikt of niet kan gebruiken. De GPS driver is ook versie 1.2 en dat is gelijk aan de oude versie. De verbetering zit in mogelijkheid van het gebruik van andere routes zoals fiets of wandelroute en dit is alleen als je de nieuwe kaarten kan gebruiken.
Mijn conclusie: als je de oude kaart gebruikt met TMM5 heb je alleen nadelen en geen voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 07:27

roma0803

Lost

Het navigeren naar postcodes, en ook postcodes (dus adressen) snel kunnen opslaan als favoriet is erg handig. Ook handig is het direct kunnen bellen van een POI. Misschien niet direct vaak nodig maar voor de zakelijke gebruiker wel een toevoeging. Dit vind ik de belangrijkste voordelen t.o.v. de vorige versie.
Wandel en fietsroutes zie ik niet direct als voordeel. M'n GPS houdt het misschien 20 uur vol (Adapt) maar m'n telefoon toch zeker niet wanneer TTM draait. Maar misschien kom ik het voordeel van deze routes nog tegen.
Moet het nog wat meer uitproberen allemaal.

Overigens is TomTom Mobile 5 nu als pakket te koop voor € 249.- inclusief een GPS muis.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
phAn schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:52:
Ik heb nu ook TomTom 5. Het werkt prima en ik ben blij met de nieuwe functies t.o.v. de vorige TTM. Ik ben alleen onder de indruk dat het volume van de stem een stuk zachter is. Het volume van zowel de telefoon (c500) als in TomTom 5 staan op max en nog heb ik moeite de instructies te verstaan. Iemand hetzelfde opgemerkt, of moet ik nieuwe oren en een stillere auto?
Ik heb hetzelfde probleem op m'n Qtek 8020.
Misschien komen er wel weer 150% versies van de stemmen.

[ Voor 11% gewijzigd door supersatan op 19-05-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-04 22:19
trion75 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:20:
[...]
Heb wel de indruk dat de beeldopbouw van tomtom 4 sneller was, ligt dit aan mij of ervaren meer dit?

Mijn telefoon is een nokia 6600
Moet zeggen dat scrollen door een map en beeldopbouw sneller gaat dan TTM 4.
Heb een C500. Voor de rest vind ik de incorporatie van wandel en fietsroutes in een mobiel navigatieprogramma een vooruitgang, als je er ergens in de stad loopt of fietst is het superhandig. Demo filmpje van de route is ook leuk.
Moet echter nogsteeds een GPS ontvanger kopen dus over het daadwerkelijk navigeren kan ik je nog niks vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

supersatan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:31:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem op m'n Qtek 8020.
Misschien komen er wel weer 150% versies van de stemmen.
Op de nokia 6600 werken de versterkte stemmen van tomtom 4.x nog steeds :) neem aan op de windows versie dan ook wel.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparkOne
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 09:01
kun jij me daarbij helpen?

Canon EOS 5Dm4 | 24-70L | Segway E125S Blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Hmm.. ook handig is de nieuwe backlight functie.. Ik kan dus nu als ik mijn telefoon in mijn binnenzak heb (met oordopjes onder mijn helm, de instructies zijn duidelijk genoeg) het scherm uit zetten, vreet ie minder batterijen.

En wat ik ook handig vind is dat je nu meerdere waypoints kunt maken.. Scheelt weer klikken ;)

En heb ook al de nieuwe contacts navigation geprobeerd, werkte ook goed! Is maar kleine extra natuurlijk, maar wel logisch.. Vreemd dat het dan weer een aparte applicatie moet zijn.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Die contacts navigation is idd wel grappig. Het scrollen echter een drama. Als je 1400 contacten hebt (1200 collega's) en je niet een beginletter kunt invoeren waar ie dan meteen heenspringt is het best onhandig als je naar de fam. Zirkzee wilt. Dat is heel wat klikken want de scrollknop vasthouden werkt ook niet.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

roma0803 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:41:
Die contacts navigation is idd wel grappig. Het scrollen echter een drama. Als je 1400 contacten hebt (1200 collega's) en je niet een beginletter kunt invoeren waar ie dan meteen heenspringt is het best onhandig als je naar de fam. Zirkzee wilt. Dat is heel wat klikken want de scrollknop vasthouden werkt ook niet.
Wat voor telefoon heb je? Scrolknop vasthouden werkt, 1 naar boven om naar de onderste te komen werkt en letters of namen ingeven werkt :)

Dus werkt perfect, enige wat jammer is, is zoals hierboven al aangegeven, jammer dat het een aparte aplicatie is, dit had lijkt me ook binnen tomtom moeten kunnen.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77800

Anoniem: 130095 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:04:
[...]
De verbetering zit in mogelijkheid van het gebruik van andere routes zoals fiets of wandelroute en dit is alleen als je de nieuwe kaarten kan gebruiken.
Mijn conclusie: als je de oude kaart gebruikt met TMM5 heb je alleen nadelen en geen voordelen.
het gebruik van fiets en wandelroutes heeft helemaal niks met de kaartversie te maken. In de nieuwe kaart staan deze er ook niet in. Het heeft alleen te maken met de criteria voor het plannen van een route. Wel of geen snelweg en eenrichtingsverkeer etc.

Met je conlcusie ben ik het dan ook helemaal niet eens. Ik persoonlijk vindt het een hele vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

trion75 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 00:19:
[...]

Wat voor telefoon heb je? Scrolknop vasthouden werkt, 1 naar boven om naar de onderste te komen werkt en letters of namen ingeven werkt :)
Hmmm.... een MPx220. Het vasthouden van de scrollknop werkt idd toch, maar het ingeven van letters geeft bij mij een "ploink" en verder niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Laatst online: 31-01-2023
axis schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:14:
Wordt er ook nog gepraat over het programma inhoudelijk? Beetje jammer dat iedereen alleen maar de software werkend wil krijgen (wat ook heel logisch is natuurlijk), maar over TomTom 5 zelf ho maar ;)
:+
TTM 5 is een vooruitgang vind ik. Je kunt meer dingen instellen:
- snelste,kortste,wandel etc route (planning voorkeuren)
- automatisch overstappen van kaart en route op alleen route boven een zelf te bepalen snelheid
- zoeken op postcode
- achtergrondverlichting instellen
- etc.
Dus wat mij betreft een grote vooruitgang. :*)

Het enige nadeel vind ik het opstarten. Dat duurt bij mijn SPV C500 toch wel wat langer dan bij de vorige versie :O
:*)

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
trion75 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:36:
[...]

Op de nokia 6600 werken de versterkte stemmen van tomtom 4.x nog steeds :) neem aan op de windows versie dan ook wel.
Ik heb het geprobeerd, maar dan start TTM 5 bij mij helemaal niet meer op :'(

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Shark_Dadow schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:44:
Ik heb ook even wat custom POI sounds gemaakt voor TTM 5.

code:
1
2
3
4
5
6
Beep 1      Maximaal_90
Beep 2      Maximaal 80
<knip>
Polite 1    Rood licht en snelheidscontrole
Polite 2    Burger King
Polite 3    McDonalds

Download hem hier
Dat heb ik gedaan en ik heb hem in de map TomTom gezet, maar ik hoor géén stemmen, maar gewoon dezelfde geluiden. Doe ik iets verkeerd? Of is het bestand niet goed?

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Anoniem: 144365 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:11:
[
bounzer schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:34:
[...]

Dirk, volg even deze stappen en hij doet het (5 minuutjes werk).
P.s. een cardreader werkt wel zo makkelijk (BT dongle kan ook natuurlijk!)

1: Transfer the folder 2577 to the root of your MMC.
2: Transfer the folder TomTom to the root of your MMC.
3: Transfer folder Benelux Navigator Map (of natuurlijk andere mappen zoals Frankrijk of Duitsland) to the root of MMC.
4: Transfer the folder TTMOBILE to;
E/system/apps/ on your MMC

Let dus bij stap 4 even op dat je deze niet ook in de root zet, maar echt in de map Apps.

Succes en kom je er niet uit laat het dan even weten!]

Hoe zit het met de Smartphone mobiles? Stap 4 komt daarbij niet aan de orde, ben benieuwd hoe het dan uitgevoerd moet worden.
Ik zit hier met het zelfde probleem, iemand die weet waar ik dan de TTmobile folder neer moet plempen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Subz schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:01:
[...]

Ik zit hier met het zelfde probleem, iemand die weet waar ik dan de TTmobile folder neer moet plempen?
Op mijn smartphone (SPV C500) heb ik alle folders in de root gezet van mijn SD kaart en dat werkt prima :*)

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

trion75 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:34:
[...]

Wat als ik elke maand een ander mailadres invul? Heb ik hem dan een jaar gratis met 12 mailadressen? :9
Inderdaad! Wel even opnieuw via ttcode een devicecode generen en die weer invullen bij je account.

Alleen bij mij crashed weather en traffic. Werkt het bij jou wel? Welke phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Subz schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:01:
[...]

stap 4 is volgens mij alleen voor symbian toestellen, deze kunnen stap 1 weer overslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144743

kenniani schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:06:
[...]

Ik heb ook een 6600 en het werkt gewoon, misschien moet je Benelux-********.mac bestand weggooien als deze erin zit. Kan geen kwaad hier staat activerings code in.
Is het te simpel gedacht om deze code uit het .mac bestand als activatie code in te voeren wanneer het programma hier om vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Anoniem: 32767 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:29:
[...]

Inderdaad! Wel even opnieuw via ttcode een devicecode generen en die weer invullen bij je account.

Alleen bij mij crashed weather en traffic. Werkt het bij jou wel? Welke phone?
Hij werkt hier wel :) heb een Nokia 6600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103399

wow net ff tomtom 5 geinstalleerd ..ziet er strakjes uit :)

btw hoe kan ik kijken welke versie ik heb.... de mappen bedoel ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103399 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:17:
wow net ff tomtom 5 geinstalleerd ..ziet er strakjes uit :)

btw hoe kan ik kijken welke versie ik heb.... de mappen bedoel ik dan
Open je "naammap".pna met notepad. De laatste 3 cijfers onderaan is de mapversie.
Meest recente benelux is 566 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik had 2.8 ofzo nu heb ik 3.9 gevonden :)

je kan ook gewoon in tomtom 5 naar versie gaan en daar zie je korte info over de map tomtom zelf en de gps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, maar dan weet je niet welke map-versie je hebt. Als ik het goed begrepen heb, was dat je vraag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06 13:59
5 6 6 6 6 2 tikken in TomTom, dan zie je ook de versie van je maps.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 08:48
roma0803 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:27:
Overigens is TomTom Mobile 5 nu als pakket te koop voor € 249.- inclusief een GPS muis.
mmmmmmmmmm, 249 haal daarvan
180 Euro voor een Sirf III gps-muis
50 Euro voor een 128MB DV-RS-MMC (voor een 6630)

Hou je nog 19 Euro over voor de software ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Anoniem: 32767 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:32:
[...]

stap 4 is volgens mij alleen voor symbian toestellen, deze kunnen stap 1 weer overslaan
Dit is juist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

roma0803 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:27:
M'n GPS houdt het misschien 20 uur vol (Adapt) maar m'n telefoon toch zeker niet wanneer TTM draait.
Klopt, de gps muis houdt het ongeveer 20uur vol (lang genoeg), voor het geval de accu vd telefoon leeg gaat, heb ik gewoon een extra accu mee. Heb namelijk een hekel aan snoeren in de auto, dus dan verwissel ik wel ff de accu. Verbaas me er trouwens nog over hoelang de accu het volhoudt terwijl de navigatie draait hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

100 euro rikaline 6030
80 euro 1gig mmc
60 euro software (not :P)

hmm waar zou ik de meest recente maps vandaan kunne halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 19:28

fulgore

goud

Anoniem: 144743 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:57:
[...]

Is het te simpel gedacht om deze code uit het .mac bestand als activatie code in te voeren wanneer het programma hier om vraagt?
JA, deze code wordt gegeneerd wanneer je de activatie code van ttcode hebt ingevoerd.

PS aan degene die vroeg of je andere mappen kon gebruiken, helaas moeten alle kaarten geactiveerd worden, dus wanneer de Benelux het doet doen de anderen het nog niet :'(

[ Voor 23% gewijzigd door fulgore op 20-05-2005 12:59 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Ik neem aan dat de oude 'Maps of Western Europe' nog steeds werken? Iemand al geprobeerd? Voordat ik die cd's weer uit de doos heb gehaald, ruimte vrijmaken, etc, ben ik weer een uur verder :)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714

Anoniem: 103399 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:30:
ik had 2.8 ofzo nu heb ik 3.9 gevonden :)
Ik neem aan dat je 2.80 niet hebt moeten activeren? En wat is de ervaring met 3.90?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trion75 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:54:
[...]

Hij werkt hier wel :) heb een Nokia 6600
traffic en weather? laat hij bij jou toevallig ook altijd dat groene juridisch scherm zien? dat krijg ik ook niet meer te zien nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

axis schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:06:
Ik neem aan dat de oude 'Maps of Western Europe' nog steeds werken? Iemand al geprobeerd? Voordat ik die cd's weer uit de doos heb gehaald, ruimte vrijmaken, etc, ben ik weer een uur verder :)
De oude kaarten schijnen alleen te werken op Symbian toestellen.
De Windows toestellen kunnen alleen gebruik maken van de Benelux map (na activatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fulgore schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:25:
[...]

De Windows toestellen kunnen alleen gebruik maken van de Benelux map (na activatie)
Misschien dat nieuwe kaarten dan ook werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50159

Oké ik heb begrepen dat je elke afzonderlijke map eenmaal moet activeren voordat je die kunt gebruiken. Maar deze activatie code heb ik gehaald van het internet (tomtom site) de zaken die je daar moet ingeven als product code enzo zijn altijd identiek. Wil dit zeggen dat je die zelfde code kunt gebruiken om al die andere mappen te activeren?

Het is toch zo.. de code wordt gegenereerd aan de hand van de software en niet op specifieke eigenschappen van een map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Anoniem: 50159 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:26:
Oké ik heb begrepen dat je elke afzonderlijke map eenmaal moet activeren voordat je die kunt gebruiken. Maar deze activatie code heb ik gehaald van het internet (tomtom site) de zaken die je daar moet ingeven als product code enzo zijn altijd identiek. Wil dit zeggen dat je die zelfde code kunt gebruiken om al die andere mappen te activeren?

Het is toch zo.. de code wordt gegenereerd aan de hand van de software en niet op specifieke eigenschappen van een map.
Helaas, ik heb een SDA toestel (windows) en heb net geprobeerd om de Denemarken map te activeren, helaas, de activatie code die ik heb moeten inkloppen om de Benelux aan de praat te krijgen werkt niet met de Denemarken map.
Zet ik TTM4 erweer op is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 16:09
Anoniem: 50159 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:26:

werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
  • Laatst online: 21-06 21:05
axis schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:06:
'Maps of Western Europe' is toch voor PDA's dacht ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

etienne1 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:20:
[...]

'Maps of Western Europe' is toch voor PDA's dacht ik :?
Mappen zijn ook te gebruiken op tom tom mobile en voor symbian hoef je ze in versie 5 van tom tom nog steeds niet te activeren.

Overigens crashed bij mij tomtom als weather wilde gebruiken of tom tom traffic. Ben nu bezig een symbian only versie er op te zetten. Kwam er toen achter dat bepaalde bestanden zoals traffic.dat read-only waren. Staan deze bij andere ook read only waar weater and traffic wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Anoniem: 32767 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:16:
[...]

traffic en weather? laat hij bij jou toevallig ook altijd dat groene juridisch scherm zien? dat krijg ik ook niet meer te zien nl.
Ja traffic en weather werken beide goed :) Zo maar eens met traffic naar m'n ouders rijden, niet dat er hier files staan :) maar toch.

Dat groene juridische scherm krijg ik alleen de 1e keer of na een wijziging van de taal, daarna nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trion75 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:49:
[...]

Ja traffic en weather werken beide goed :) Zo maar eens met traffic naar m'n ouders rijden, niet dat er hier files staan :) maar toch.

Dat groene juridische scherm krijg ik alleen de 1e keer of na een wijziging van de taal, daarna nooit meer.
Hoe bedoel je alleen de 1e keer? Ik kreeg hem alleen maar bij activeren. Als ik tom tom opnieuw start nu dan krijg ik dat scherm niet meer.

Welke versie heb jij? Ik gebruik de vernieuwde-alle-telefoons-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shit :(

de code for benelux werk niet met andere maps :(

ik heb zelf net denmark geprobeerd om te unlocken maar lukte niet :S
benelux werkt nu wel.... wrm werkt de keygen alleen voor benelux ??

maar het werkt wel gewoon op tomtom 4

wat nu :(

Modbreak:support op gekraakte software doen we hier niet

[ Voor 12% gewijzigd door Korakal op 05-06-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou wel :P

ik heb de nokia 6600 (laatste firmware )
tomtom 5 met maps 390

ik kreeg wel de benelux aan de gang effe device code ingetoest generate en klaar was ie :) gelijk 1ste keer gelukt...

heb ut zlefde gedaan voor denemarken ... maar nope was geen geldige code...paar andere codes gebruikt ook niet :*

btw denemarken was trouwens 2.8 :S

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 103399 op 20-05-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103399 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:26:
nou wel :P

ik heb de nokia 6600 (laatste firmware )
tomtom 5 met maps 390

ik kreeg wel de benelux aan de gang effe device code ingetoest generate en klaar was ie :) gelijk 1ste keer gelukt...

heb ut zlefde gedaan voor denemarken ... maar nope was geen geldige code...paar andere codes gebruikt ook niet :*

btw denemarken was trouwens 2.8 :S
Dus hoe heb je het nu gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Philip schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:45:
Ah oke, dus keygen is voor BeNeLux kaarten only.

Dan zou hij toch ook moeten werken met de de originele kaart in versie 5 van tom tom?
Is voor Navigator Benelux en niet voor Mobile Benelux, denk ik persoonlijk.

Weet iemand met welke programma's je *.chk bestanden kan bekijken en bewerken.

Wil er eentje hebben zonder geluid zodat ik alleen geluid hoor bij Flitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189

Wat is nou de beste gps receiver voor zowel wandelend als in de auto te hebben icm de tomtom 5 mobile software en een qtek 8020?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
  • Laatst online: 21-06 21:05
Anoniem: 32767 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:49:
[...]

Mappen zijn ook te gebruiken op tom tom mobile en voor symbian hoef je ze in versie 5 van tom tom nog steeds niet te activeren.

Overigens crashed bij mij tomtom als weather wilde gebruiken of tom tom traffic. Ben nu bezig een symbian only versie er op te zetten. Kwam er toen achter dat bepaalde bestanden zoals traffic.dat read-only waren. Staan deze bij andere ook read only waar weater and traffic wel werkt?
Vreemd. Op de helpdesk van Tomtom zeiden ze me dat de Maps of Europe niet werken op TT Mobile.
Heb jij de test al gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
Anoniem: 44189 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:55:
Wat is nou de beste gps receiver voor zowel wandelend als in de auto te hebben icm de tomtom 5 mobile software en een qtek 8020?
Voor het toestel maakt het niet uit welke ontvanger je hebt.

De beste ontvangers zijn die met een SIRF-III ontvanger.
zoals de Globalsat BT338 of de origenele TT5 ontvanger

[ Voor 23% gewijzigd door Madman_K op 20-05-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

fulgore schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:25:
[...]
Major Roads of Europe werkt ook op een SPV C500 hoor met ttm5.
De andere Landenmappen heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hoe is de ADAPT bluetooth gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raka
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-06 08:47
De Adapt GPS (met Nemerix chipset) is niet zo geschikt voor wandelen, omdat hij bij lage snelheden erg onnauwkeurig wordt. Met TomTom Mobile (4) in de auto werkt hij prima samen.

Zie ook een interessante review van GPS chipsets bij GpsPasSion. Sirf III komt er echt als beste uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm harstikke bedankt voor de reactie
Dan ga ik toch maar voor de Globalsat BT-338
Maar hoe gaat het wandelen met een tomtom..
Kan ik dan bijv gewoon door de stad lopen met dat ding in mijn hand? Vind hij ook de kleine straatjes dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 07:07

agaam

dit is mijn huisdier

mischien stel ik wel een domme vraag maar.
als ik de tomtom mobile versie 5 op mijn symbian nokia 6260 install,dan komt het beginscherm in het spaans en niet nederlands.hoe en welk bestandje is dat om hem ook op nederlands te laten starten?. in het menu zoek ik dan wel de flag op van nederlands. en dan blijft hij ook wel werken in het ned maar toch voor anderen is het niet zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Laatst online: 28-01 03:24
Goed, om even duidelijkheid te scheppen:

Hoeveel versies van tomtom zijn er?
- Symbian versie
- Windows os versie
- Versie met 2 in 1
Daar kom ik op uit geloof ik

Werken de 556 of 566 (nieuwste) mappen met ttm 5?
als het goed is moet 390 op alle telefoons werken en schijnt het zo te zijn dat op symbian versies ook de nieuwe mappen het doen

volgens anderen werken de rest van de kaarten (denemarken, duitsland, etc) dus niet de benelux niet met tomtom 5 omdat deze geactiveerd moeten worden, toch?

het wordt allemaal een beetje wazig/onoverzichtelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113975

TomTom 5 is inmiddels te bestellen, zag ik op de TomTom site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143875

Ja dat klopt. De prijs is veel lager dan Route66. Alleen ik hoop niet dat je 5 weken moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
ok rielekst. ik heb tomtom 5 werkend op m'n nokia 7610

vanavond maar es ff gas geven

[ Voor 14% gewijzigd door DARKLORD op 20-05-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand ervaring met wandelen met de tomtom 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Vraagje tussendoor... weet iemand waar je favorieten in ttm5 worden bewaard? Ben een tijdje aan het spelen geweest en nu heb ik wel een aardig lijstje, beetje zonde om die weer kwijt te raken dus wil ik backuppen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
Anoniem: 44189 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:25:
Hmmm harstikke bedankt voor de reactie
Dan ga ik toch maar voor de Globalsat BT-338
Maar hoe gaat het wandelen met een tomtom..
Kan ik dan bijv gewoon door de stad lopen met dat ding in mijn hand? Vind hij ook de kleine straatjes dan?
Ik heb 'm zelf ook.
Nadat die een fix heeft, blijft hij deze onder moeilijke omstandigheden nog behouden.
Je hoeft 'm dus noggeeneens in je hand te houden, in je broek/jaszak of in een tas blijft die het prima doen.
Ook met smalle straatjes en steegjes hebt die weinig moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-06 12:52
roma0803 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:01:
Vraagje tussendoor... weet iemand waar je favorieten in ttm5 worden bewaard?
De Favorieten staan in het .cfg bestand, dus Benelux Navigator Map.cfg voor de Benelux map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

wens schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:27:
[...]

De Favorieten staan in het .cfg bestand, dus Benelux Navigator Map.cfg voor de Benelux map.
Thanks. Ga ik daar maar ff een backup van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 23:36
Nou ik heb dan ook eindelijk TomTom 5 :) Ziet er goed uit! Weet iemand ook wat die map ZIP precies is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rustige
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-06-2020

Rustige

SPV C500, Globalsat BT-338

In de directory ZIP staat volgens mij de postcode tabel (ZIP-code)

DePaul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muiz99
  • Laatst online: 16-12-2024
Hallo,

Heb tomtom 5 draaien op nokia 6600 met oude firmware.
heb alleen helemaal geen geluid.
De map VOICES is vol met files, alleen ik hoor niks ook geen test stem.
iemand enig idee ???
heb verschillende versie TT 5 geprobeerd maar geen verschil. (BT versies)
alvast bedankt.
(hebben meer mensen hier last van ?)

THX

Muiz99

nokia 6600 (V 3.42.1 16-10-03)
TT mobile 5 versie 5.000 (419)
benelux map v390
gps stuurprogramma 1.20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Laatst online: 17:35
muiz99 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:41:
Hallo,

iemand enig idee ???
alvast bedankt.

THX

Muiz99

benelux map v390
gps stuurprogramma 1.20
Precies hetzelfde had ik ook op mijn Nokia 6260. Ben wat aan het kopiëren geslagen van tomtom 4 voices en het is me gelukt :D
Wat je moet doen is opzoeken welke de NL stemmen zijn (16 is er bijvoorbeeld één). Je kunt dat doen door het VIF bestand te openen in kladblok. Verwijder het CHK en VIF bestand, eerst van één NL stem. Vervolgens zoek je uit de oude tomtom voices ook dezelfde NL stem en hernoem je deze naar hetzelfde nummer en verander je ook de verwijzing in het VIF bestand. Vervolgens kopiëer je die CHK, 22K en VIF bestanden naar je tomtom 5-voices mapje en selecteer je de stem in het menu van tomom. Als het goed is werkt iig die je er nu op hebt gezet. Zo is me dat gelukt voor: Bram, Eva, Nora (NL) maar niet voor Lucie...

(Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben... ;) )
Veel succes iig.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muiz99
oke bedankt alvast, ga aan het proberen!
kan ik ook de hele map VOICES van versie 4 over slepen ???
dan ben ik in 1 x klaar.

bedankt voor alle hulp!

muiz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muiz99
Hallo

Gertvdijk bedankt!
ik heb eva werkend, weet jij of de stemmen overal navigeren ?
ik bedoel ze komen van versie 4 werken ze met de fiets, wandelroutes ook ?
zijn er nog meer bugs bekent met versie 5 en 6600 ?

muiz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

muiz99 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:41:
Hallo,

iemand enig idee ???
alvast bedankt.

THX

Muiz99

benelux map v390
gps stuurprogramma 1.20
Volgens mij heb je de voices van de windows versie, niet de Symbian, je kan de oude stemmen nemen, maar heb geen idee of er nog toevoegingen bij zijn gekomen voor fietsen en wandelen, tot nu toe geen verschillen ontdekt in de stem bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat voor minisd kaartje moet ik kopen om de tomtom er volledig op te krijgen?
128 genoeg of is 256 aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muiz99
hallo,

zelf heb ik een 256mb kaartje
maar 512mb is beter als je meerdere Maps van TTmobile wil meenemen.
Duitsland is b.v 240mb kaart.

muiz

Nokia 6600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-04 22:19
muiz99 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 11:29:
Hallo

Gertvdijk bedankt!
ik heb eva werkend, weet jij of de stemmen overal navigeren ?
ik bedoel ze komen van versie 4 werken ze met de fiets, wandelroutes ook ?
muiz
Ze zeggen precies hetzelfde dus zullen ze ook werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:21:
wat voor minisd kaartje moet ik kopen om de tomtom er volledig op te krijgen?
128 genoeg of is 256 aan te raden?
Ik zou 512mb nemen. Benelux en major roads er op, of wanneer je op vakantie gaat naar Dui of Fra dan kun je met gemak die mappen naast Benelux zetten. Plus dat je wat capaciteit over houd voor foto's en apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm klote, heb net 256 gekocht..

Moet je trouwens met tomtom 5 en een qtek 8020 nog steeds een gps en traffic patch installeren?

Zou iemand mij de gps patch kunnen sturen aub?
Ik kan hem nergens vinden..
kleke@home.nl

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 44189 op 21-05-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Anoniem: 44189 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:39:

Moet je trouwens met tomtom 5 en een qtek 8020 nog steeds een gps en traffic patch installeren?

kleke@home.nl
Hoezo patch? Tomtom 5 heeft staandaard al Traffic ingebouwd en hij werkt met alle GPS receivers de NMEA ondersteunen, kan je gewoon instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik snap het ook niet..
Ik heb tomtom 5 geinstalled
Heb een globalsat bk 335, bluetooth staat aan en mijn phone vind die connectie ook.. maar krijg geen gps-signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Anoniem: 44189 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:29:
Ja ik snap het ook niet..
Ik heb tomtom 5 geinstalled
Heb een globalsat bk 335, bluetooth staat aan en mijn phone vind die connectie ook.. maar krijg geen gps-signaal.
Even in Tomtom naar de gps instellingen gaan (5-6-6-6-1) en stel in kiezen. Als je daar andere GPS receiver kiest moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daar staat alleen gps status
Geen GPS-apperaat!
kan alleen graden celsius instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook mijn naam van de bluetooth verbining.. (niet de gps) in TomTom Wireless GPS veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie dat andere mensen wel gps receiver kunnen kiezen bij instelling in tomtom..
Bij mij kan dit niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-06 00:31

404error

Page Not Found

Topicstarter
Anoniem: 44189 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 17:27:
Ik zie dat andere mensen wel gps receiver kunnen kiezen bij instelling in tomtom..
Bij mij kan dit niet..
Weet je zeker dan dat je 5 hebt en niet versie 4.

BTW, die niet werkende stemmen bij de Symbian Nokia's ligt idd aan het feit dat die stemmen alleen voor MS Smartphone zijn. Dat is ook het grote verschil tussen de "normale" en "verbeterde" versie!

[ Voor 4% gewijzigd door 404error op 21-05-2005 17:32 ]

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex75
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 21:50
@lassekjus,

Jij kan het waarschijnlijk ook.
Hoofdmenu/wijzig voorkeuren/Toon GPS status -

hier goed opletten, je kijkt er zo overheen

succes, Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139429

'k zie net op de TomTom site dat als je TTM5 via de site wil kopen je geen 6630 kunt selecteren....

en 5 weken levertijd is wel erg lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht slim te zijn door tomtom opnieuw op mijn sd kaartje te zetten..
Nu dit gedaan te hebben krijg ik elke keer dezelfde activeringscode en zegt tomtom dat deze niet juist is..
Hoe los je dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of het mogelijk is om alle TomTom-mappen in een submap (in de root) van je storage-kaart te zetten?

Dus bijv:
\Storage Card\TomTom Mobile 5\2577
\Storage Card\TomTom Mobile 5\Benelux Navigator Map
\Storage Card\TomTom Mobile 5\ITN
\Storage Card\TomTom Mobile 5\Licenses
...
\Storage Card\TomTom Mobile 5\ZIP

Het is echt onoverzichtelijk om al de TomTom-mappen in de root van je storage kaart te moeten zetten (er staat immers nog meer). Maar ik heb ook al begrepen dat minstens de landkaarten (in dit geval Benelux Navigator Map) in de root van je storage kaart moet staan. Wanneer bouwen ze nou eens een fatsoenlijke applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:04:
Ik dacht slim te zijn door tomtom opnieuw op mijn sd kaartje te zetten..
Nu dit gedaan te hebben krijg ik elke keer dezelfde activeringscode en zegt tomtom dat deze niet juist is..
Hoe los je dit op?
Welke versie van een landkaart (ik vermoed Benelux) gebruik je?
Welke activeringscode krijg je waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:39:

kleke@home.nl
Inderdaad is er geen traffic patch meer benodigd voor TTM5. Traffic zit er al in en TTM5 ondersteunt vele GPS-ontvangers.

En de GPS-patch is/was voor Symbian-toestellen. Ik vermoed dat deze ook niet meer nodig is voor TTM5. Maar voor je Qtek 8020 heb je deze in ieder geval nooit nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:14:
[...]
Welke versie van een landkaart (ik vermoed Benelux) gebruik je?
Welke activeringscode krijg je waar?
Heb hem inmiddels aan de gang.. kan nu ook overige gps onvanger instellen maar vind nog steeds geen gps-apparaat. Ik heb beide com 6 en 7 geopend...
G*V* zit hele dag al te klote met dat ding...
Nu heb ik eindelijk alles in orde en nog doet ie het niet.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 44189 op 21-05-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muiz99
404error schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 17:32:
[...]

Weet je zeker dan dat je 5 hebt en niet versie 4.

BTW, die niet werkende stemmen bij de Symbian Nokia's ligt idd aan het feit dat die stemmen alleen voor MS Smartphone zijn. Dat is ook het grote verschil tussen de "normale" en "verbeterde" versie!
helaas werkt ook de map voices uit de " verbeterde versie" niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Anoniem: 44189 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:23:
[...]

Heb hem inmiddels aan de gang.. kan nu ook overige gps onvanger instellen maar vind nog steeds geen gps-apparaat. Ik heb beide com 6 en 7 geopend...
En je geeft TomTom ook de tijd om op je GPS te vinden en het signaal in te stellen? TTM5 kan er soms enkele minuten over doen om je GPS apparaat te vinden, en dan nog enige tijd om signaal te herkennen. Hoe mooi ook, het is bepaald geen snelle applicatie bij het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Laatst online: 17:35
muiz99 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 23:01:
[...]
helaas werkt ook de map voices uit de " verbeterde versie" niet :'(
Ik heb er vandaag een paar routedemo's mee gedaan (nieuw in TTM5 :) en verstopt ver weg, maar heel handig om rustig de stemmen te controleren) en ik heb geen foute aanwijzingen gehoord. Het is in iedergeval net zo goed als TTM4, voldoende dus. De manier die ik dus aangedragen heb werkt volgens mij in ieder geval... al heb ik een hele grote vertraging in het bladeren van de stemmen...
roma0803 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 00:14:
[...]

En je geeft TomTom ook de tijd om op je GPS te vinden en het signaal in te stellen? TTM5 kan er soms enkele minuten over doen om je GPS apparaat te vinden, en dan nog enige tijd om signaal te herkennen. Hoe mooi ook, het is bepaald geen snelle applicatie bij het opstarten.
Bij mij start TTM5 iets sneller op dan TTM 4 en ik kan met een fix voordat ik hem opstart binnen 20 seconden gaan rijden. GPS heeft ie binnen 15 seconden. Dat vind ik aardig snel hoor :O
Heb een Nokia 6260 overigens...

[ Voor 37% gewijzigd door gertvdijk op 22-05-2005 00:48 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Op mijn MPx220 wil TTM5 wel de tijd nemen om op te starten. Ik denk toch wel enkele 10-tallen seconden. Daarna nog even "Geen GPS apparaat", vervolgens nog even "Geen bruikbaar GPS signaal" en dan springt ie in de kleurmodus. Ik zal het vandaag es klokken hoe lang TTM5 er nou werkelijk over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

Anoniem: 44189 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:23:
[...]

Heb je je gps apparaat wel eerst gepaired??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-06 22:46
Weet iemand wat het nut van de mappen 'RASTER' en 'SCHEMES' is? Er staat bij mij (nog) niks in en ik krijg dan de neiging deze mappen te wissen in het kader van de overzichtelijkheid. Ook in de map E:\TomTom staan een heleboel bestanden waarvan ik vermoed dat het de buitenlandse talen zijn, o.a. PIMAddln.PL.dll. Zijn deze ook zonder enig risico te verwijderen? Ik heb ze net verwijderd, maar ik kan nog gewoon alle talen kiezen... 8)7 Iemand enig idee waar die andere talen dan verstopt zitten om ze te verwijderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144906

Modbreak:en dit mag dus niet!

[ Voor 80% gewijzigd door bjck op 22-05-2005 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

jobcohen schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:08:
Weet iemand wat het nut van de mappen 'RASTER' en 'SCHEMES' is? Er staat bij mij (nog) niks in en ik krijg dan de neiging deze mappen te wissen in het kader van de overzichtelijkheid. Ook in de map E:\TomTom staan een heleboel bestanden waarvan ik vermoed dat het de buitenlandse talen zijn, o.a. PIMAddln.PL.dll. Zijn deze ook zonder enig risico te verwijderen? Ik heb ze net verwijderd, maar ik kan nog gewoon alle talen kiezen... 8)7 Iemand enig idee waar die andere talen dan verstopt zitten om ze te verwijderen??
Volgens mij kan je al die .dll bestanden weggooien als je een symbian telefoon hebt :)

Schemes zijn voor andere kaartkleuren die je met plus kan downloaden.

Raster ben ik zelf ook wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Shark_Dadow schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:44:
Ik heb ook even wat custom POI sounds gemaakt voor TTM 5.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Beep 1      Maximaal_90
Beep 2      Maximaal 80
Beep 3      Maximaal 70
Beep 4      Maximaal 60
Beep 5      Maximaal 50
Bell 1      Maximaal 120
Bell 2      Maximaal 110
Bell 3      Maximaal 100
Boing       Maximaal 40
Bugle       Maximaal 30
Cow         Snelheidscontrole
Cuckoo      Rood licht controle
Polite 1    Rood licht en snelheidscontrole
Polite 2    Burger King
Polite 3    McDonalds

Download hem hier
Bij wie werkt deze wel? Ik krijg namelijk gewoon dezelfde geluiden zoals die standaard in TTM 5 zitten? :?
Hij moet toch gewoon in de map TomTom gezet worden?
Shark_Dadow??

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik Tom Tom traffic of weather wil gebruiken dan geef ik mijn email adres op en als wachtwoord plus en als ik dan op OK druk dan sluit het programma af met de melding: KERN-EXEC 3

versie 5 op nokia 6600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Anoniem: 32767 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:52:
Als ik Tom Tom traffic of weather wil gebruiken dan geef ik mijn email adres op en als wachtwoord plus en als ik dan op OK druk dan sluit het programma af met de melding: KERN-EXEC 3

versie 5 op nokia 6600
Volgens mij stond dat hier al eerder, dan heb je (sommige) bestanden op read only staan.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We willen er nog even extra op wijzen dat het uitwisselen van email adressen niet de bedoeling is. De neiging naar andere dingen dan product bespreking wordt dan heel groot en te gemakkelijk.

Het is inmiddels bekend dat er op minder legale manieren met deze software te werken is, echter zien we hier liever geen verwijzingen hiernaar (ook niet indirect, of vragen/hulp over niet-legaal verkregen software).