Het Grote TomTom Mobile Topic Deel 3

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.221 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Idd, gebruik asjeblieft een externe cardreader voor het overzetten van TTM. Dit bespaard een hoop problemen en heel veel tijd! Voor iets van 12 of 15 euro heb je al een goeie cardreader, dus ik zou daar niet op bezuinigen.

P.s. ik lees dat veel mensen problemen hebben met hun gps werkend te krijgen. Ik heb enkel de gps patch geinstalleerd en het werkte. Ik heb dus niets hoeven te hernoemen ofzo. Ik gebruik een Nokia 6600 i.c.m. Adapt BT GPS. Snap niet waarom dit bij sommigen niet werkt en bij anderen weer wel. Misschien ligt het aan de gps patch die sommigen gebruiken. :? Eventueel kun je mij mailen voor 'hulp' :X met de gps patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
het is wel belangrijk om te vermelden over welke versie het gaat..

tomtom 4 of 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137765

Is er ook een manier om de 'andere' landen te laten werken?..

Nu word er om 'alweer' een activatie gevraagd?...of is er een andere manier voor..

B.v.d. Mzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-06 21:05
Er zijn een aantal forumgangers opzoek naar de map system/apps voor de symbian versie voor TTM 5 _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door etienne1 op 17-05-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Woei, hier op mijn SDA met Adapt GPS ook werkend, die 5..

Kaartje in de cardreader van m'n laptop, oude tomtom 4.43 gebackupped, nieuwe 5 erop, instructies volgen en gaan..

Je kunt nu ook inderdaad in het schermpje 'stel gps in' kiezen voor 'overige GPS ontvanger, en hij werkt meteen! Leuke nieuwe features.. kwijl kwijl..

Afbeeldingslocatie: http://www.hongens.nl/foto/foto.asp?foto=ss010.gif Afbeeldingslocatie: http://www.hongens.nl/foto/foto.asp?foto=ss011.gif

[ Voor 20% gewijzigd door axis op 17-05-2005 14:09 ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

DARKLORD schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:46:
het is wel belangrijk om te vermelden over welke versie het gaat..

tomtom 4 of 5
Excuses, dat had ik ff moeten vermelden, ik heb het over TT4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04:12
Ik heb TT Mobile 5 ook kunnen bemachtigen, helaas vraagt hij steeds om code, ook als ik mijn oude mappen gebruik.

Heb hier gelezen dat je oude mappen zonder code kan gebruiken, weet iemand wat ik fout doe.

Ik heb een Nokia 6600.

Heb ook een activeringscode kunnen bemachtigen maar is helaas voor Navigator en de code die ik dan van TT site terug krijg, accepteert TT Mobile 5 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 16:09
Is er nou al bekend welke versienummers de nieuwe software en kaarten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
Byte_Me schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:51:
Is er nou al bekend welke versienummers de nieuwe software en kaarten hebben?
Afbeeldingslocatie: http://www.hongens.nl/foto/foto.asp?foto=ss009.gif

[ Voor 9% gewijzigd door axis op 17-05-2005 14:05 ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141376

Hey, ik heb nu tomtom mobile 5, ik krijg hem alleen niet aan de praat :S

ik heb de mappen:

2577
Benelux-map
ITN
Licences
Raster
Schemes
Tomtom
Voices
Zip

Alleen ik merk dat er geen map is voor in de system/apps is (normaal ttmobile)

Hoe krijg ik versie 5 aan de praat>?

alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
Anoniem: 141376 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:18:

ik heb de mappen:

2577
Benelux-map
ITN
Licences
Raster
Schemes
Tomtom
Voices
Zip

alex
Door te lezen.. :) Symbian of Smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
Anoniem: 141376 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:18:

ik heb de mappen:

2577
Benelux-map
ITN
Licences
Raster
Schemes
Tomtom
Voices
Zip

alex
Heb je Windows of Symbian, als je Symbian hebt moet je op zoek gaan naar een andere TT Mobile 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

symbian, het is een nokia 6600, de zip file is 94,5mb

En hij is voor symbian :S

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 141376 op 17-05-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
Anoniem: 141376 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:24:

Is niet de Symbian versie, heb zelf de symbian en de windows versie, dit is duidelijk de windows versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je me toevoegen op msn: support@djstayla.nl over tomtom 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77800

Kaart Benelux-F-Map V390

Dit is dus niet de nieuwe versie 5 kaart, maar een oude Benelux-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
Anoniem: 77800 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:44:
[...]
Kaart Benelux-F-Map V390

Maarja, mijn versie komt ook niet uit de winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie kan mij op weg helpen om TomTom Mobile 5 voor symbian te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
Anoniem: 141376 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:49:
Wie kan mij op weg helpen om TomTom Mobile 5 voor symbian te vinden?
Misschien heeft iemand nog een lijstje met POI's voor computerwinkels? :+

[ Voor 57% gewijzigd door axis op 17-05-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 2 weken geleden tomtom gekocht alleen nu zie ik dat er een versie 5 uit is..alleen dan moet ik weer 79 euro bijleggen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 08:48
kenniani schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:46:
Ik heb TT Mobile 5 ook kunnen bemachtigen, helaas vraagt hij steeds om code, ook als ik mijn oude mappen gebruik.
Heb hier gelezen dat je oude mappen zonder code kan gebruiken, weet iemand wat ik fout doe.
bij mij werken alleen de oude kaarten van "Benelux" en de "major roads of Europa" bij de rest wordt wel om een code gevraagt
Anoniem: 141376 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:24:
Voor de symbian heb je nog steeds folders in system/apps nodig.
Er staan nu 2 folders in : TTMOBILE en TTNAVCONTACTS
axis schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:53:
[...]
Misschien heeft iemand nog een lijstje met POI's voor computerwinkels? :+
Je kan wel de PIO.dat file van de nieuwe benelux-kaart in de folder van de oude kaart (die je nu nog steeds gebruikt) zetten.

Hierin staan nu ook veel telefoon nummers van de NP's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey kenniani, ik heb voor tomtom mobile 5 wel een map voor je waar je geen activiatie voor nodig hebt. Alleen ikzelf heb geen versie 5..voeg me even op msn support@djstayla.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Anoniem: 77800 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:44:
[...]

Kaart Benelux-F-Map V390

weet je dan toevallig ook welk versienummer de nieuwe kaart heeft? 566?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-06 22:29
Ik gebruik nu nog de "oude" 4.43 versie van TomTom mobile op mijn SPV c500. Ik wil graag de nieuwe versie 5 gaan installeren.

Hoe doe ik dat? Kan ik deze over de oude versie installeren of moet ik eerst versie 4.43 uninstallen? In het laatste geval: hoe doe ik dat? Moet ik dan m'n SPV C500 een harde reset geven of kan het ook anders?

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
nathalia schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:18:
Ik gebruik nu nog de "oude" 4.43 versie van TomTom mobile op mijn SPV c500. Ik wil graag de nieuwe versie 5 gaan installeren.

Hoe doe ik dat? Kan ik deze over de oude versie installeren of moet ik eerst versie 4.43 uninstallen? In het laatste geval: hoe doe ik dat? Moet ik dan m'n SPV C500 een harde reset geven of kan het ook anders?
Zoals je kon lezen in mijn post, hier een eindje naar boven, heb ik gewoon alle mapjes van 4.43 weggeknikkerd (nou ja, naar mijn pc gehaald en gezipt voor de zekerheid), en de mappies van 5.0 op mijn storage card gezet. Telefoon resetten, en verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

agaam schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:25:
[...]

philip
zou je mij even willen mailen hoe jij dat hebt gedaan kom er namelijk niet meer uit heb ook een nokia
wat lukt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhm...

Ik kan nu mijzelf ook registreren op de website met deze tom tom 5 en de produkt code na activatie op ttcode.com. Maar zodra ik tomtom traffic wil bij werken, of tomtom weather wil gebruiken dat crashed de applicatie.

Ik heb tom tom 5 en een nokia 6600. Mijn versie is de verbeterde all phones versie van de bekende plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714

Madman_K schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:09:
bij mij werken alleen de oude kaarten van "Benelux" en de "major roads of Europa" bij de rest wordt wel om een code gevraagt
Welke versienummers hebben jouw oude kaarten? En vanaf welke versie moet je de kaarten activeren?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 133714 op 17-05-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:51:
Uhm...

Ik kan nu mijzelf ook registreren op de website met deze tom tom 5 en de produkt code na activatie op ttcode.com. Maar zodra ik tomtom traffic wil bij werken, of tomtom weather wil gebruiken dat crashed de applicatie.

Ik heb tom tom 5 en een nokia 6600. Mijn versie is de verbeterde all phones versie van de bekende plekken.
En laat me raden.. jij hebt map v390? Zou je eens kunnen kijken bij 'wijzig voorkeuren' > pagina 5 > 'toon versie'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-06 00:31

404error

Page Not Found

Topicstarter
axis schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:04:
[...]

En laat me raden.. jij hebt map v390? Zou je eens kunnen kijken bij 'wijzig voorkeuren' > pagina 5 > 'toon versie'?
Goh, ik denk dat mijn naam hier bij veel mensen bekend moet voorkomen :Y) Graag gedaan!!!

De v390 kaart is de nieuwste kaart die werkt met de "alternatieve activatieprocedure". In de "verbeterde versie" zit wel de POI-database van de nieuwste kaart, dus met de telefoonnummers etc.

TomTom en weather werkt wel in deze versies, je moet alleen een account hebben, dat kost €29,95 per jaar!

[ Voor 15% gewijzigd door 404error op 17-05-2005 18:37 ]

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
404error schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:10:
[...]
Goh, ik denk dat mijn naam hier bij veel mensen bekend moet voorkomen :Y) Graag gedaan!!!
Ik zag je naam al :)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50159

Ik ben ook geinteresseerd :)

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 50159 op 17-05-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 07:27

roma0803

Lost

Hmm... ik ben het spoor ff bijster nu. Dat ttm5 de nieuwste versie van TomTom is snap ik nog. Maar welk versienummer hebben dan de nieuwste kaarten? En wat is dan een verbeterde "oude" kaart. En waarom moet versie x van ttm5 wel worden geactiveerd, en is er ook een direct werkende ttm5 versie met kaartversie v390 in omloop? Welke andere kaarten moeten wel en welke niet worden geactiveerd?

Hopie dankie alvast maar voor de antwoorden..... ;)

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 07:07

agaam

dit is mijn huisdier

nou ik heb hem aan de gang system/apps voor de symbian versie voor TTM 5.
maar als ik hem dus draai en weer afsluit, en probeer hem weer te starten dan doet hij het niet meer dus komt gewoon weer terug in mijn telefoon wie weet hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Topicstarter
roma0803 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:25:
Hmm... ik ben het spoor ff bijster nu. Dat ttm5 de nieuwste versie van TomTom is snap ik nog. Maar welk versienummer hebben dan de nieuwste kaarten? En wat is dan een verbeterde "oude" kaart. En waarom moet versie x van ttm5 wel worden geactiveerd, en is er ook een direct werkende ttm5 versie met kaartversie v390 in omloop? Welke andere kaarten moeten wel en welke niet worden geactiveerd?

Hopie dankie alvast maar voor de antwoorden..... ;)
Het verschil zit in de legale en minder legale versies. De legale heeft een hoger kaartnummer als v390, de minder legale hooguit v390. een verbeterde oude kaart bevat de v390 kaart met een nieuwere poi-database (die van de nieuwe kaart). Activeren moet op sommige telefoons wel en op andere niet, met een kaart hoger als v390 moet het altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122770

Bedankt om mij eraan te herinneren, ik had inderdaad die filemanager nodig.

Zéér vreemd allemaal, een hele tijd geleden dus tomtom via filemanager geïnstalleerd en heeft altijd gewerkt, tot hij hij het dit weekend plots liet afweten ('geen kaarten gevonden'), ik kon maar niet bedenken aan wat het lag, maar nu ben ik dus 99% zeker dat dit komt door de filemanager in PC SUITE te gebruiken, hoewel ik de bestanden van Tomtom zelfs niet aangeraakt heb! (maar wel in tomtom mappen rondgebladerd, dus op dat moment moet die pc suite iets uitgevreten hebben waardoor mijn tomtom beneluxkaart niet meer herkend werd in tomtom :x )

Dus mensen pc suite mijden is inderdaad een zeer goede tip :)

Bestaat er dan ook zoiets als die epocware filemanager voor een nokia 7610? Nu werk ik nog met een 6600 maar ik ga overschakelen en zou dus daar ook graag die tomtom op krijgen, maar zonder cardreader en zonder alternatief voor pc suite zal dit dus niet zo snel lukken :(
Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:21:
Nog even voor alle mensen met een Nokia:

Gebruik niet PC SUITE om de bestanden van TomTom naar je telefoon te verplaatsen! Omdat PC SUITE niet de werkelijke weergave van je geheugen/mmc laat zien! Gebruik hiervoor een externe cardreader (echt aan te raden!) en anders even googlen op epocware en daar de filemanager van gebruiken als je per se alles via bluetooth wil overzeten.

Ik heb een nokia 6600 en tomtom 5 werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasthook
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:56
In aanvulling op de mededeling van RedRayMan:

Als je wilt dat TomTom minder ruimte inneemt kan je inderdaad de directory 'Voices' uitdunnen, maar als ik dat doe vóór het kopieeren naar de geheugenkaart werkt geen enkele stem.

Als ik alles naar de geheugenkaart kopieer, nogmaals controleer dat ik de Nederlandse stem geselecteerd heb, en daarna de overbodige bestanden wis, werkt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Thanks voor je uitleg.Ik ben er achter dat de "oude" navigator kaarten versie 280 hebben en de nieuwere TomTom Mobile versie 390. TomTom Mobile 5 heeft kaarten met versienummers 562 en 563. Als ik je goed begrijp hebben de "verbeterde" kaarten versienummer 390 maar zit de POI database van de 562/563 kaarten er in, correct?

De versies van TTM5 die op 't net rondzwerven moeten geactiveerd worden als ze de nieuwste kaarten hebben (dus de 562/563 kaarten) maar de kans is groot dat ie het doet indien geprobeerd met versie 390 kaarten.

Hmmm.... deze post begint op het randje van wat wel en wat niet kan te balanceren denk ik. De verleiding is nu wel erg groot om een versie 5 ergens van het net te plukken en die te combineren met mijn gekochte v390 kaarten. Ik baal er namelijk erg van een volledig pakket opnieuw te moeten kopen omdat m'n TomTom GPS muis de pijp uit is en TTM4 zich niet laat combineren met een andere muis op een MPx220.... De kaarten van mij zijn van eind 2004, dus actueel genoeg.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143790

Hi patres14,

Zou je mij ff je mail kunnen geven? Ik heb ook een mpx220 met adapt gps receiver. Ik ben geen computer leek, heb alles geprobeert maar kom er niet achter hoe TTM5 aan de praat te krijgen. Werk nu met mapopolis, maar dit is een vreselijk programma...snik

Graag je mail. mijn mail is max@maxinvest.nl

Tnx,

Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Topicstarter
roma0803 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:08:
Hmmm.... deze post begint op het randje van wat wel en wat niet kan te balanceren denk ik.
Heb je wel gelijk in en dan moet ik zeker mijn mond gaan houden :X Ik het alleen nog maar hebben over de werking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

404error schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:10:
[...]

De v390 kaart is de nieuwste kaart die werkt met de "alternatieve activatieprocedure". In de "verbeterde versie" zit wel de POI-database van de nieuwste kaart, dus met de telefoonnummers etc.

TomTom en weather werkt wel in deze versies, je moet alleen een account hebben, dat kost €29,95 per jaar!
met activatie via ttcode zoals je in .txt beschreef kun je met de product code die je krijgt een account aanmaken op tomtom.com/nl en dan trial voor weather en traffic nemen. Je moet dan in tom tom je emailadres en wachtwoord plus gebruiken. Maar als ik traffic wil updaten of weer wil opvragen dan crashed hij op mijn nokia 6600 (toepassing afgesloten melding)

en ja ik heb v390 in mijn kaartenbak ;-) thanks ;-)

Dus

1) Meer mensen waarbij traffic en weather crashed?
2) Kaarten voor niet-symbain gaven altijd problemen met activeren etc. Symbian versie was daar altijd wat makkelijker in. Werkt de originele kaart van tom tom 5 ook niet met Symbian? M.a.w. geeft hij ook op symbian platform problemen met activeren?
3) Ik heb maar 1x het juridische scherm gehad, iedere keer dat ik hem nu opstart slaat hij dit scherm over. Meer mensen dit?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 32767 op 17-05-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Hmmm... TomTom Mobile 5 werkt inderdaad met m'n oude kaarten. Tof, dat lijkt veelbelovend. Dus nu zou ik op zoek moeten gaan naar een v562 Benelux map en daarvan de POI bestanden overzetten naar m'n eigen kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144365

Kan iemand ajb ff alles op een rijtje zetten?

Dus wat zijn de mogelijkheden met de TTM 5 voor Smartphones?
Welke stappen in welke volgorde?

Denk dat dat voor eenieder plezierig zal zijn:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Topicstarter
Anoniem: 144365 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:52:

Ik denk dat je nu om dingen vraagt die hier niet gepost mogen worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
Anoniem: 144365 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:52:

Stap 1. Ga naar de winkel en koop TomTom Mobile 5.
Stap 2. Lees het boekje
Stap 3. Doe wat in het boekje staat..

Sja, komop, wat verwacht je nou ;) Dat we hier gewoon over de software hebben, dan hebben we het ergens anders wel over andere dingen. Zou jammer zijn als dit mooie draadje ten onder ging.. En bovendien, iedereen moet maar gewoon zijn email in zijn profiel zetten, en anders niet.. klaaaaarr..

Verder on-topic..

Ik vind die fiets-route functionaliteit nog niet zo heel spannend.. Wilde dwars door Tilburg heen op de fiets, ff van me werk naar de tandarts, en TomTom die wilde de hele tijd dat ik omkeerde en terug naar de ringbaan ging :) Ik reed ook tegen het eenrichtingsverkeer in, maar het is een huge 2-richting fietspad.. Daar let ie dan weer niet zo op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

roma0803 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:08:
Thanks voor je uitleg.Ik ben er achter dat de "oude" navigator kaarten versie 280 hebben en de nieuwere TomTom Mobile versie 390. TomTom Mobile 5 heeft kaarten met versienummers 562 en 563. Als ik je goed begrijp hebben de "verbeterde" kaarten versienummer 390 maar zit de POI database van de 562/563 kaarten er in, correct?
De TomTom 5 kaart die ik heb is versie 566, geen idee wat de verschillen zijn overigens.

Je kan hiervan inderdaad de POI gebruiken, maar ook de postcodes kan je overnemen zodat je op postcode kan navigeren.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

404error schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:58:
[...]

Ik denk dat je nu om dingen vraagt die hier niet gepost mogen worden....
Ow,excuses daarvoor. Zal er voortaan rekening mee houden. Kun je me anders een mail versturen? luciano_difrancesco(add)hotmail(dot)com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 08:48
Hoe kan je eigenlijk zien welke versie je hebt van een kaart als je een kaart niet kan openen?

In kan trouwens nog steeds alleen de oude kaarten van de benelux en major roads open in tt5.
een oude kaart van b.v. Paris (V280, noord frankrijk) blijft om activering zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oké, ik heb het ook moeilijk met het kopen van een nieuwe TomTom versie, wanneer ik mijn oude kaarten, waarvoor ik betaald heb gewoon kan gebruiken. Dit werkt inderdaad. Nu heb ik alleen een vraag.
Ik heb twee kaarten gekocht en eentje gebruikt van mijn TomTom 3 pakket: Duitsland gekocht en Major Road van TT3.

Nu vraag ik me af of je elke keer als je een andere kaart gebruikt je opnieuw moet activeren? Mijn memory kaart is niet groot genoeg om alle 3 de kaarten op te zetten, dus ik gebruik er 1. En kopieer de data wanneer ik naar een ander land reis.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 50159 op 18-05-2005 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 10:05
Ik ben iig blij, versie 5 werkt eindelijk met mijn Holux GR230 torretje ;), alle voorgaande versies helaas blijkbaar niet.

En het loopt ook nog eens zwaar soepel, net zo goed eigenlijk als mijn x50v met Tomtom, echter is die wel net wat rapper in de route bepalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Madman_K schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 08:16:
Hoe kan je eigenlijk zien welke versie je hebt van een kaart als je een kaart niet kan openen?
door in de directory van je kaart het bestand kaartnaam.pna te openen met een teksteditor. laatste 3 getallen zijn het versienummer.

Als je oude kaarten gebruikt icm TTM5, heb je dan wel volledige ondersteuning voor fiets en wandelroutes? het lijkt mij dat het type weg in de kaart moet zijn aangegeven voor de software.

[ Voor 23% gewijzigd door Byte_Me op 18-05-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Ik denk dat TomTom een behoorlijke steek heeft laten vallen aangaande beveiliging. Ik denk niet dat ze het graag zien dat de nieuwe software met hun "oude" kaarten zonder problemen werkt, ongeacht welke GPS muis. Daarnaast kun je de postcodes en POI-telefoonnummers van de nieuwe kaarten kopieëren naar je oude kaarten en die nieuwe functionaliteiten gewoon gebruiken.
Anoniem: 50159 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 08:39:
Nu vraag ik me af of je elke keer als je een andere kaart gebruikt je opnieuw moet activeren? Mijn memory kaart is niet groot genoeg om alle 3 de kaarten op te zetten, dus ik gebruik er 1. En kopieer de data wanneer ik naar een ander land reis.
Het lijkt me dat je je kaart maar één keer hoeft te activeren, als heb je een 1GB kaart, dan hou je toch dat je nooit al he Europese kaarten er op kwijt kunt. Het zou wel heel erg gebruiksonvriendelijk zijn als je iedere keer opnieuw moet activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101494

Anoniem: 143790 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:26:
Hi patres14,

Zou je mij ff je mail kunnen geven? Ik heb ook een mpx220 met adapt gps receiver. Ik ben geen computer leek, heb alles geprobeert maar kom er niet achter hoe TTM5 aan de praat te krijgen. Werk nu met mapopolis, maar dit is een vreselijk programma...snik

Graag je mail. mijn mail is max@maxinvest.nl

Tnx,

Max
Hi,

Ik heb je een mail gestuurd,met daarin hoe ik het gedaan heb...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

roma0803 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:41:
Ik denk dat TomTom een behoorlijke steek heeft laten vallen aangaande beveiliging. Ik denk niet dat ze het graag zien dat de nieuwe software met hun "oude" kaarten zonder problemen werkt, ongeacht welke GPS muis. Daarnaast kun je de postcodes en POI-telefoonnummers van de nieuwe kaarten kopieëren naar je oude kaarten en die nieuwe functionaliteiten gewoon gebruiken.

[...]

Het lijkt me dat je je kaart maar één keer hoeft te activeren, als heb je een 1GB kaart, dan hou je toch dat je nooit al he Europese kaarten er op kwijt kunt. Het zou wel heel erg gebruiksonvriendelijk zijn als je iedere keer opnieuw moet activeren.
Die POI files kun je inderdaad overkopieren (poi.dat) maar welke file is die file voor de postcodes? En welke functionaliteit krijg je dan erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tom tom 5 (vernieuwde alle telefoons versie) & nokia 6600

Ik vraag het nogmaal maar eens, als je op ttcode je registratie hebt voltooid kun je op de tomtom website een account aanmaken en de product code die je van ttcode hebt gehad aan je account koppelen. Hiermee heb je recht op 1 maand gratis tom tom traffic en tom tom weather. Dit kan dus met bijvoorbeeld een versie die op alle telefoonswerkt dit niet in de winkel te verkrijgen is (snap je hem?).

Maar als ik tomtom traffic wil updates of tom tom weather wil raadplegen dan crashed tom tom. Hebben meer mensen dit? Evt hoe te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
Anoniem: 32767 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:45:
tom tom 5 (vernieuwde alle telefoons versie) & nokia 6600
Bestaat er wel een versie voor alle telefoons(symbian + windows), want ik heb die van symbian en die van windows, als ik ze samenvoeg dan heb ik ook de versie voor alle telefoons, maar dat is zelf zo gemaakt, en niet origineel zo van tomtom afkomstig.

[ Voor 40% gewijzigd door kenniani op 18-05-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Laatst online: 28-01 03:24
Anoniem: 50159 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:38:
[...]

Die POI files kun je inderdaad overkopieren (poi.dat) maar welke file is die file voor de postcodes? En welke functionaliteit krijg je dan erbij?
ttmcodes.dat heet die geloof ik...moet je maar even kijken!
en ik geloof dat je dan kan bellen naar pois? of staat dat in die poi file?

ik gebruik nu de 390 kaart met de 556 poi en postcodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kenniani schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:20:
[...]

Bestaat er wel een versie voor alle telefoons(symbian + windows), want ik heb die van symbian en die van windows, als ik ze samenvoeg dan heb ik ook de versie voor alle telefoons, maar dat is zelf zo gemaakt, en niet origineel zo van tomtom afkomstig.
wat bedoel je daarmee te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
Anoniem: 32767 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:19:
[...]

wat bedoel je daarmee te zeggen?
Ik wil graag weten of er vanuit TomTom een versie is voor alle telefoons, ik bedoel er verder niks mee.

Dus als je hem koopt of je hem dan kan gebruiken voor Windows en Symbian of dat je dat moet kiezen zodat je een ander pakket krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kenniani schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:22:
[...]

Ik wil graag weten of er vanuit TomTom een versie is voor alle telefoons, ik bedoel er verder niks mee.

Dus als je hem koopt of je hem dan kan gebruiken voor Windows en Symbian of dat je dat moet kiezen zodat je een ander pakket krijgt.
ik heb geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143056

wat een raar antwoord er zijn twee versies voor zowel widowsmobil als voor symbian en een derde komt eraan.
als ik dit forum lees heeft de helft een versie die niet van tomtom afkomstig is dus als iemand er dan 1 wil kopen kun je hem op zijn minst een antwoord geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143056

Anoniem: 143056 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:27:
[...]

wat een raar antwoord er zijn twee versies voor zowel windowsmobil als voor symbian en een derde komt eraan.
als ik dit forum lees heeft de helft een versie die niet van tomtom afkomstig is dus als iemand er dan 1 wil kopen kun je hem op zijn minst een antwoord geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Kan je zonder schade de overbodige stemmen weggooien. Ik gebruik immers alleen de nederlandse. Hoe herken je de overige stemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een raar probleem voor. Ik heb Tom Tom 5 met de 390 kaart. Tja. Sorry.
Nu heb ik totaal geen geluid van geen een stem. et geluid staat aan en als ik contacts test krijg ik ook geen geluid. TomTom.nl geeft zelf niet de oplossing.
Hebben jullie een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
tomtom5 met v390 werkt bij mij nog niet.. hij wil activeren..net zoals v566

dan maar terug naar 4.4 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
ione schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:46:
Kan je zonder schade de overbodige stemmen weggooien. Ik gebruik immers alleen de nederlandse. Hoe herken je de overige stemmen?
Als je goed had gelezen wist je het!

VIF bestand openen met text-editor, zo kan je weten welke stem het is.

Je moet de *.chk en *.vif bestand met onderstaande nummers houden.
14 Bram
15 Eva
16 Nora
17 Lucie
29 Bernard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
DARKLORD schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:10:

Open het bestand met extensie pna in Map directory om te kijken of map wel versie 3.90 is.

Bij mij werkt alleen map 3.90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 07:07

agaam

dit is mijn huisdier

DARKLORD schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:10:

klopt dark

heb hier een nokia 6600 liggen even geleend, maar daar vraagt hij ook om activatie. en op mijn nokia 6260, is er niks mis mee. heel vreemd wie heeft uitleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Topicstarter
[...]

wat een raar antwoord er zijn twee versies voor zowel widowsmobil als voor symbian en een derde komt eraan.
Zover ik weet geeft TomTom geen versie uit die op verschillende versies werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

[...]

Dat denk ik niet. Voorzover ik weet brengen ze 1 versie uit die op beide systemen werkt. Er zijn bestanden die in Mobile niet nodig zijn en vice versa. Daarom kun je bepaalde bestanden weggooien zonder problemen, omdat ze bedoeld zijn voor het andere systeem. Een 3e versie? Licht es toe...

Edit: Overigens werd er antwoord gegeven, Philip had geen idee.

[ Voor 5% gewijzigd door roma0803 op 18-05-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Topicstarter
Anoniem: 50159 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:51:
Ik heb een raar probleem voor. Ik heb Tom Tom 5 met de 390 kaart. Tja. Sorry.
Nu heb ik totaal geen geluid van geen een stem. et geluid staat aan en als ik contacts test krijg ik ook geen geluid. TomTom.nl geeft zelf niet de oplossing.
Hebben jullie een idee?
Het antwoord op je vraag kun je niet bij Tomtom krijgen maar waar je je software gehaald hebt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
klopt dark

heb hier een nokia 6600 liggen even geleend, maar daar vraagt hij ook om activatie. en op mijn nokia 6260, is er niks mis mee. heel vreemd wie heeft uitleg?
Ik heb ook een 6600 en het werkt gewoon, misschien moet je Benelux-********.mac bestand weggooien als deze erin zit. Kan geen kwaad hier staat activerings code in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82586

Anoniem: 101494 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:57:
[...]

Hi,

Ik heb je een mail gestuurd,met daarin hoe ik het gedaan heb...

:P
Hier exact hetzelfde probleem.
Kun je dat mailtje misschien nog een keer sturen?

piloot [at] gmail

Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
kenniani schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:22:
[...]
Bij mij werkt alleen map 3.90.
Is het al iemand gelukt om de nieuwe Benelux map aan de praat te krijgen?
En wat zijn de nieuwste Benelux en MRE kaarten (versieummer?) die voorlopig wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook als je v390 hebt met een TomTom5 moet je activeren. Gelukkig heb je hier wel de nodige tools voor maar dit kan erg lang duren allemaal. Eenmaal geregistreerd werkt het; bij mij dan toch op een 6600, ttm5 en v390.
Ik heb alleen geen geluid. Zijn er bepaalde files die ik misschien mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Laatst online: 28-01 03:24
kenniani schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:06:
[...]

Ik heb ook een 6600 en het werkt gewoon, misschien moet je Benelux-********.mac bestand weggooien als deze erin zit. Kan geen kwaad hier staat activerings code in.
is te proberen inderdaad..misschien dat 556 het dan wel doet
supersatan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 00:44:
[...]

Is het al iemand gelukt om de nieuwe Benelux map aan de praat te krijgen?
En wat zijn de nieuwste Benelux en MRE kaarten (versieummer?) die voorlopig wel werken?
556 dus (geloof ik), ik krijg alleen 339 aan de praat, naja is ook nog geen ramp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je geen geluid hebt dan moet je even de vernieuwde versie er overheen gooien of de voices van de symbian only versie.

Overigens mensen al met traffic en weather aan de gang gegaan? (als je activeert via codes op ttcode.com, kun je ook doe code gebruik voor je account op tomtom.nl voor trial voor traffic en weather). Bij mij crashed hij bij bijwerken gegevens van traffic en weather. Dit al eerder gemeld maar nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
Anoniem: 50159 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:20:
Ook als je v390 hebt met een TomTom5 moet je activeren. Gelukkig heb je hier wel de nodige tools voor maar dit kan erg lang duren allemaal. Eenmaal geregistreerd werkt het; bij mij dan toch op een 6600, ttm5 en v390.
Ik heb alleen geen geluid. Zijn er bepaalde files die ik misschien mis?
Ik hoefde op mijn 6600 met kaart 3.90 niet te activeren met alle andere kaarten wel nieuwste is 566 en niet 556.

Voor de geluiden moet je de *.chk en *.vif bestanden in de map E:\VOICES zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
ik heb tomtom weather aan de praat gekregen,
je moet je mail adres invullen en als wachtwoord plus.

zo kun je het een tijdje proberen daarna moet je echt gaan betalen.

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130694

heeft er al iemand kaarten van andere landen werkend gekregen, bij mij vraagt hij steeds om activatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
Ik heb een Nokia 6600 met tomtom mobile 5 Benelux (symbian-versie). Kan ik hierop de Maps of Western Europe van Tomtom Navigator gebruiken? Ik moet hiervoor een groter MMC aanschaffen. Daarom is het wenselijk te weten of dat allemaal wel compatible is. Indien niet, welke kaarten (Duitsland, Frankrijk etc.) zijn dan wel compatible?
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bokkie11 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:47:

wat voor telefoon heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 11-06 10:08
Weet iemand of straks tomtom_mobile op de nieuwe N-series van nokia gaat draaien? :)

Zou wel cool zijn want vooral dir N91 heeft 4GB aan intern geheugen!

ツ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan nu in de status balk de straatnaam van de volgende straat waar ik in moet aangeven. Kan ik ook laten aangeven in welke straat ik momenteel rijd?
Ik heb nl niet echt een boodschap aan de volgende straat.. wel aan de huidige?

Wellicht is dit wel mogelijk als je zonder route rondrijdt. Dat moet ik eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Ik heb nu ook TomTom 5. Het werkt prima en ik ben blij met de nieuwe functies t.o.v. de vorige TTM. Ik ben alleen onder de indruk dat het volume van de stem een stuk zachter is. Het volume van zowel de telefoon (c500) als in TomTom 5 staan op max en nog heb ik moeite de instructies te verstaan. Iemand hetzelfde opgemerkt, of moet ik nieuwe oren en een stillere auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:34:
[...]

Dirk, volg even deze stappen en hij doet het (5 minuutjes werk).
P.s. een cardreader werkt wel zo makkelijk (BT dongle kan ook natuurlijk!)

1: Transfer the folder 2577 to the root of your MMC.
2: Transfer the folder TomTom to the root of your MMC.
3: Transfer folder Benelux Navigator Map (of natuurlijk andere mappen zoals Frankrijk of Duitsland) to the root of MMC.
4: Transfer the folder TTMOBILE to;
E/system/apps/ on your MMC

Let dus bij stap 4 even op dat je deze niet ook in de root zet, maar echt in de map Apps.

Succes en kom je er niet uit laat het dan even weten!
Hoe zit het met de Smartphone mobiles? Stap 4 komt daarbij niet aan de orde, ben benieuwd hoe het dan uitgevoerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparkOne
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 09:01
Ik heb een nokia 6660 met v 4.09.1 nhl-10 en heb ttm 5 symbian maar krijg hem er niet op allerlei instructies gevolgd maar geen resultaat. Heb 1 map symbian. Wie helpt mij.

Groetjes Jeroen

Canon EOS 5Dm4 | 24-70L | Segway E125S Blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SparkOne schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:44:
Ik heb een nokia 6660 met v 4.09.1 nhl-10 en heb ttm 5 symbian maar krijg hem er niet op allerlei instructies gevolgd maar geen resultaat. Heb 1 map symbian. Wie helpt mij.

Groetjes Jeroen
Je hebt meer dan de map symian nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Het enige (kleine) nadeel van tomtom vind ik al die mappen. waarom wordt \voices \ITN \kaartmap \raster \schemes niet gewoon in die \tomtom map gepropt? :(

edit: gelukkig kun je al die mappen gewoon wissen :)

PS. ik heb versie 5.000 (419), is die verschillend van versie (4180)? kan ik dat updaten?

[ Voor 33% gewijzigd door Byte_Me op 19-05-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
Anoniem: 136100 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:34:
[...]

Dirk, volg even deze stappen en hij doet het (5 minuutjes werk).
P.s. een cardreader werkt wel zo makkelijk (BT dongle kan ook natuurlijk!)

1: Transfer the folder 2577 to the root of your MMC.
2: Transfer the folder TomTom to the root of your MMC.
3: Transfer folder Benelux Navigator Map (of natuurlijk andere mappen zoals Frankrijk of Duitsland) to the root of MMC.
4: Transfer the folder TTMOBILE to;
E/system/apps/ on your MMC

Let dus bij stap 4 even op dat je deze niet ook in de root zet, maar echt in de map Apps.

Succes en kom je er niet uit laat het dan even weten!
Welke mappen van buiten de Benelux zoals bijv. Frankrijk of Duitsland werken met een symbian smartphone (ik heb een Nokia 6600). Bij Tomtom helpdesk zegt men dat er momenteel geen andere mappen voorhande zijn dan van Benelux!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Byte_Me schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:56:
Het enige (kleine) nadeel van tomtom vind ik al die mappen. waarom wordt \voices \ITN \kaartmap \raster \schemes niet gewoon in die \tomtom map gepropt? :(

edit: gelukkig kun je al die mappen gewoon wissen :)

PS. ik heb versie 5.000 (419), is die verschillend van versie (4180)? kan ik dat updaten?
419 is de Symbian versie 4180 (denk de 0 weg) zal de Windows versie wel zijn en is dus als je goed kijkt ouder.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

bokkie11 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:47:

Wat als ik elke maand een ander mailadres invul? Heb ik hem dan een jaar gratis met 12 mailadressen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Laatst online: 31-01-2023
nickpma schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:58:
Inderdaad. andere gps kiezen!!!!!! JIPPPPPPIE!

nu navigeren tot ik er bij neerval!

thanks
Dat werkt bij mij ook prima op mijn SPV C500!!
Alleen wordt er niets bewaard en moet ik wéér opnieuw kiezen als ik hem opstart :(
Het lijkt wel of hij de instellingen gewoon niet kan bewaren of zo, want ook andere instellingen gaan weer terug naar de fabrieksinstellingen (de snelste route, de stem van Eva enz, terwijl ik juist andere gekozen heb) Maar de ingevoerde favorieten en Poi's bewaard hij weer wel :?
Iemand een idee? _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door funske op 19-05-2005 20:05 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
nickpma schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:49:
[...]
<knip>

ik gebruik nu de 390 kaart met de 556 poi en postcodes
Kan ik die 2 ergens downloaden? Of kun je me een berichtje sturen? _/-\o_

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

funske schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:45:
[...]

Dat werkt bij mij ook prima op mijn SPV C500!!
Alleen wordt er niets bewaard en moet ik wéér opnieuw kiezen als ik hem opstart :(
Het lijkt wel of hij de instellingen gewoon niet kan bewaren of zo, want ook andere instellingen gaan weer terug naar de fabrieksinstellingen (de snelste route, de stem van Eva enz, terwijl ik juist andere gekozen heb)
Iemand een idee? _/-\o_
Klinkt alsof je bestanden op read only staan, dan wordt het lastig voor tomtom om je instellingen op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
trion75 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:02:
[...]

Klinkt alsof je bestanden op read only staan, dan wordt het lastig voor tomtom om je instellingen op te slaan.
Denk je dan aan een speciaal bestand?? :*)

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
funske schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:07:
[...]

van alle tomtom bestanden read-only verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
funske schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:07:
[...]

Allebei hartstikke bedankt.
Het bestand navigator.cfg stond op read only.
Aangepast en uitgetest, maar het werkte toen nog niet.
Pas nadat ik de telefoon gereset had werkte het wel.
Nogmaals bedankt voor de tips.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
Wordt er ook nog gepraat over het programma inhoudelijk? Beetje jammer dat iedereen alleen maar de software werkend wil krijgen (wat ook heel logisch is natuurlijk), maar over TomTom 5 zelf ho maar ;)

Net zoals bij spielerij 2 topics maken? :+

[ Voor 11% gewijzigd door axis op 19-05-2005 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

axis schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:14:
Wordt er ook nog gepraat over het programma inhoudelijk? Beetje jammer dat iedereen alleen maar de software werkend wil krijgen (wat ook heel logisch is natuurlijk), maar over TomTom 5 zelf ho maar ;)

Net zoals bij spielerij 2 topics maken? :+
ok omdat je er om vraagt

Woensdag voor het eerst mee gereden en had op bepaald punt dat hij opeens een verkeerde positie had, ik reed op de weg en toen opeens reed ik door weilanden, zo'n 10 seconde was ik overal behalve op de weg.

maargoed was eenmalig :)

Heb wel de indruk dat de beeldopbouw van tomtom 4 sneller was, ligt dit aan mij of ervaren meer dit?

Mijn telefoon is een nokia 6600

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We willen er nog even extra op wijzen dat het uitwisselen van email adressen niet de bedoeling is. De neiging naar andere dingen dan product bespreking wordt dan heel groot en te gemakkelijk.

Het is inmiddels bekend dat er op minder legale manieren met deze software te werken is, echter zien we hier liever geen verwijzingen hiernaar (ook niet indirect, of vragen/hulp over niet-legaal verkregen software).