Nokia N Series - N71, N73, N80, N92, N93

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.192 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

Mijn abo loopt begin juni af, opgezegd en om laten zetten naar prepaid. Dan maar ff prepaid bellen zolang de n80 nog niet beschikbaar is :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 19:57
Hmmm, zat een beetje rond te kijken, denk er steeds meer aan om de E60 ipv de N80 aan te schaffen. De camera van de N80 is n.l toch niet zo geweldig tov ander nieuwe tels, verder is de E60 goedkoper, ziet ie er beter uit, is qua specs (schermresolutie is ook zo hoog) hetzelfde, en is de baterijduur VEEL beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

de n90 lijkt me wel wat :9~ , maar € wordt een probleem
ik mis alleen 1 klein dingetje aan deze "slimme" telefoon. De WLAN/WIFI die in de n91 wel zit.
Is er geen wifi/wlan-dongle die via bluetooth toch de n90 via wifi-wlan kan laten surfen??

waarom staat de n90 niet in topictitel?

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 28-03-2006 18:37 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Laatst online: 19-03 15:04
XElD schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:20:
Hmmm, zat een beetje rond te kijken, denk er steeds meer aan om de E60 ipv de N80 aan te schaffen. De camera van de N80 is n.l toch niet zo geweldig tov ander nieuwe tels, verder is de E60 goedkoper, ziet ie er beter uit, is qua specs (schermresolutie is ook zo hoog) hetzelfde, en is de baterijduur VEEL beter.
Volgens mij is de camera van de N80 erg goed hoor met 3MP en een hoge schermresolutie kan ik alleen maar toejuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
bartgrefte schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:36:
de n90 lijkt me wel wat :9~ , maar € wordt een probleem
ik mis alleen 1 klein dingetje aan deze "slimme" telefoon. De WLAN/WIFI die in de n91 wel zit.
Is er geen wifi/wlan-dongle die via bluetooth toch de n90 via wifi-wlan kan laten surfen??

voor de N90 is een apart topic

Het Nokia N90 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

XElD schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:20:
E60 is ook wel een erg mooi toestel. Groot minpunt vind ik echter dat er geen camera op zit...

[ Voor 11% gewijzigd door IkWilbert op 28-03-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
bartgrefte schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:36:
Omdat de N90 met z'n formaat onder de catogorie witgoed valt?

Verder, ja, het missen van een camera is inderdaad een te groot minpunt. Bedenk me trouwens dat een deel van het gewicht van de N80 (die zwaarder is dan de E60) ook zit in het RVS cover aan de voorkant. Tel is iig. wel kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:00

Garyu

WW

RVS cover? Het is gewoon zwart plastic hoor (de zwarte versie die ik in mijn handen gehad heb dan) :).

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Ah kijk, vond het eigenlijk al een beetje raar dat ze metaal op een plastic foon plakten. Weer reden om voor de zwarte te gaan.

(Jammer dat de specs van de N91 zo brak zijn en het formaat zo groot.)

Brakke specs, dat z'n scherm bijvoorbeeld dit niet kan :P :)

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/nokia/n80/cebit%202006%203356.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door XElD op 28-03-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
XElD schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:53:
Ah kijk, vond het eigenlijk al een beetje raar dat ze metaal op een plastic foon plakten. Weer reden om voor de zwarte te gaan.

(Jammer dat de specs van de N91 zo brak zijn en het formaat zo groot.)

Brakke specs, dat z'n scherm bijvoorbeeld dit niet kan :P :)

[afbeelding]
damn die reso is echt sick _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
maxjuh schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 23:25:
[...]

damn die reso is echt sick _/-\o_
idd, die fotootjes hek ook wa gezien @ nieuwe mobiel. Ziet er cker goed uit! Maaaaar het duuurt zooo lang :P wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Maarten,

de Nokia N91 staat gepland om in week 16 (beperkt) geleverd te gaan worden, de Nokia N80 staat gepland voor week 17.

Met vriendelijke groet,

Joost Dimmedal
Customer Service

BelCompany B.V.
Postbus 525
3900 AM Veenendaal
Telefoon algemeen: +31 318 569 898
Fax: +31 318 569 858
Email Internetshop: Ecommerce@belcompany.com<<mailto:Ecommerce@belcompany.com>>

De inhoud van deze e-mail met eventuele bijlagen is uitsluitend bestemd voor geadresseerde en bevat mogelijk vertrouwelijke informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is goed nieuws. Week 17 is altijd beter dan ergens in juni. Het wordt dus eind april begin mei.
Als er dan een beperkte levering komt in week 17, zal er ergens in mei een volgende levering komen.

Op tijd voor mijn vakantie eind juni... het gaat er goed uitzien voor de aankoop van de N80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:30
Ja ik zit dus even te dubben, mijn contract loopt tot rond koninginnedag (ik dacht 29 april).
Nu wil ik dus de N80 aanschaffen, alleen wat is wijsheid, ik zit nu bij KPN Hi 50.
Ik kan dus verlengen, maar wat ik ook bedacht was om een vodafone nieuw abbo te nemen, ook rond 50 euro. Dit scheelt misschien wat in aanschafprijs van de N80

Alleen kom ik nu niet in de knoop met het opzeggen en wanneer de N80 uitkomt?
Want ik dacht dat als ik niks doe mijn abonnement bij KPN gewoon doorloopt, alleen kan ik het dan na koninginnedag gewoon ook meteen opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan12 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:37:
Ja ik zit dus even te dubben, mijn contract loopt tot rond koninginnedag (ik dacht 29 april).
Nu wil ik dus de N80 aanschaffen, alleen wat is wijsheid, ik zit nu bij KPN Hi 50.
Ik kan dus verlengen, maar wat ik ook bedacht was om een vodafone nieuw abbo te nemen, ook rond 50 euro. Dit scheelt misschien wat in aanschafprijs van de N80

Alleen kom ik nu niet in de knoop met het opzeggen en wanneer de N80 uitkomt?
Want ik dacht dat als ik niks doe mijn abonnement bij KPN gewoon doorloopt, alleen kan ik het dan na koninginnedag gewoon ook meteen opzeggen?
Nee, dat kan niet, je hebt een opzegtermijn van 3 maanden, dus je ben nu iig te laat. Wanneer je je abo niet verlengd loopt je abo maandelijks door. Dus wanneer je deze vandaag opzegd (voor 1 april) dan wordt je abo stopgezet per eerstkomende vervaldatum zijnde juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
OK, nou dan hou ik het maar gewoon bij KPN en verleng ik te zijner tijd gewoon mijn abonnement met een jaar.. Zoveel zal het nou ook weer niet schelen de prijs van een n80 icm verlenging bij kpn of een nieuw abbo bij vodafone

edit -> 360 euro bij 1jarig verlenging kpn hi50 bij totaalgsm.nl
edit2 -> 260 euro bij 1 jarig vodafone 50

[ Voor 22% gewijzigd door johan12 op 30-03-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
Wie weet of TomTom voor de zomer al een versie uit heeft voor de N80?
Daar de N80 een andere versie van Symbian heeft als de N70\N90? Is die backwards compatible?

Te weten : Symbian OS 9.1 Series 60 Third Edition Developer Platform 3.0
De N70\N90 draaien volgens mij op Symbian OS 8.1 Series 60 Second Edition Developer Platform 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan12 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:51:
OK, nou dan hou ik het maar gewoon bij KPN en verleng ik te zijner tijd gewoon mijn abonnement met een jaar.. Zoveel zal het nou ook weer niet schelen de prijs van een n80 icm verlenging bij kpn of een nieuw abbo bij vodafone

edit -> 360 euro bij 1jarig verlenging kpn hi50 bij totaalgsm.nl
edit2 -> 260 euro bij 1 jarig vodafone 50
Ik heb hierover al een klacht ingediend bij KPN, ze deelden me mede wanneer je een abo wil verlengen om dan contact op te nemen met de klantenservice, die kunnen je een passend aanbod doen, hierbij vertelden ze ook dat de telecomwinkels meer gericht zijn op nieuwe klanten, deze krijgen dus meer korting bij hun, maar dit verschilt dus volgens hun met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verlengen van je abo levert je altijd minder korting op. Het moet daarmee eens afgelopen zijn.
Vorige keer dat ik mijn abo kon verlengen heb ik mijn abo niet verlengt, maar een nieuw abo afgesloten en de andere laten verlopen. De kortingen die je krijgt bij een nieuw abo wegen echt wel op. Bij Vodafone zeker.

Dit keer zal ik dit ook doen. Mede door de verandering in abo's. Vorige keer hadden ze nog geen bel / sms bundel in 1. De n80 zal zeker wel prijzig zijn, maar voor € 100,- verschil neem ik liever een nieuw nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:15:
Het verlengen van je abo levert je altijd minder korting op. Het moet daarmee eens afgelopen zijn.
Vorige keer dat ik mijn abo kon verlengen heb ik mijn abo niet verlengt, maar een nieuw abo afgesloten en de andere laten verlopen. De kortingen die je krijgt bij een nieuw abo wegen echt wel op. Bij Vodafone zeker.

Dit keer zal ik dit ook doen. Mede door de verandering in abo's. Vorige keer hadden ze nog geen bel / sms bundel in 1. De n80 zal zeker wel prijzig zijn, maar voor € 100,- verschil neem ik liever een nieuw nummer.
Nieuw nummer? Dat is toch nergens voor nodig? Je kunt toch porteren of om laten zetten naar prepaid en van daar uit een nieuwe abo aanvragen met nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:26:
[...]

Nieuw nummer? Dat is toch nergens voor nodig? Je kunt toch porteren of om laten zetten naar prepaid en van daar uit een nieuwe abo aanvragen met nummerbehoud.
Porteren? Wat is dat? Voor 3 maanden pre paid omschakelen om je nummer te behouden? Volgens mij moet je daarvoor ook weet extra betalen of niet? Misschien dat ik wel naar een ander netwerk overstap. T-Mobile of Orange.. als ze ten minste goede dekking en niet te duur zijn in het buitenland.

Ik kan vanaf 1e week juli mijn abo beeindigen of verlengen, dus heb nog even de tijd om te kijken wat het voordeligst is voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:15:

Als ik bij vodafone ga kies ik zoiezo voor behoud van mijn nummer, dat is gewoon mogelijk, ik heb ze van totaalgsm.nl een mailtje gestuurd over mijn netelige situatie, ik hoop dat ze vandaag nog terugmailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
De n80 is al gesignaleerd in een webshop:
http://kelkoo.2.rax.nl/-/nav/1160/product/2219645
Het zal wel pre-order zijn maar ik vraag me nu af of de n80 nu snel gaat komen, of zal deze webshop gewoon op de zaker vooruit lopen?

Nokia zelf zegt overigens nog niks over de n80.

Misschien is het wel een 1 april grap? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door EnsconcE op 01-04-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 09:31:
De n80 is al gesignaleerd in een webshop:
http://kelkoo.2.rax.nl/-/nav/1160/product/2219645
Het zal wel pre-order zijn maar ik vraag me nu af of de n80 nu snel gaat komen, of zal deze webshop gewoon op de zaker vooruit lopen?

Nokia zelf zegt overigens nog niks over de n80.

Misschien is het wel een 1 april grap? ;)
hij staat al maanden op tig webshops. Gewoon wachten tot juni/juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:26

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Wachten tot juni/juli hoeft niet hoor.....er is nu concrete informatie dat de N80 eind april beperkt leverbaar zal worden en vanaf eind mei goed leverbaar. Prijzen zijn bekend gemaakt en ligt ongeveer op hetzelfde niveau als de N90. Dus mocht je willen kijken hoeveel je moet bijbetalen met je verlenging cq nieuwe abonnement, dan kun je dit alvast doen met de N90.

M

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nu de N80 er daadwerkelijk aan zit te komen kunnen we kijken hoe dat zit met dat symbian gebeuren....
Als ik 't goed begrepen heb is dit de 1e gsm met symbian os 9.0 (??), dat zou betekenen dat er op dit moment nog geen software voor beschikbaar is (ik gok maar wat, ik weet 't niet zeker).
Wat voor software zouden jullie op je gsm willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik zou sowieso wachten met het kopen van een van deze nieuwe Symbian modellen, want ik ben bang dat ze nog aardig wat kinderziektes zullen bevatten. Het is iets wat je al veel op de forums hebt gehoord, hier staat ook nog wat » Engadget.com
Naast dit is het inderdaad niet slecht om nog een paar maandjes te wachten, totdat alle software gerecompiled is tot v3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
het moe toch wel mogelijk zijn als er een nieuwe versie van Symbian os 9.0 uit is (vanwege de bugs) om deze op je mobiel te zetten...

[ Voor 8% gewijzigd door maxjuh op 04-04-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 17:53
niet mogelijk. Je kan wel de firmware van de telefoon vervangen als er meerdere versies beschikbaar zijn. Nieuwere firmwares bieden vaak een oplossing voor bugs ( maar soms komen er dan weer nieuwe bugs bij ). Het OS upgraden zal niet aan aangezien de hardware en OS afgestemd zijn op elkaar bij Symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
dcell schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:00:
niet mogelijk. Je kan wel de firmware van de telefoon vervangen als er meerdere versies beschikbaar zijn. Nieuwere firmwares bieden vaak een oplossing voor bugs ( maar soms komen er dan weer nieuwe bugs bij ). Het OS upgraden zal niet aan aangezien de hardware en OS afgestemd zijn op elkaar bij Symbian.
Ik bedoel dan ook niet een echte nieuwe versie van Symbian (dus 10.0) maar stel je voor dat er symbian 9.0 was en er komt dan 9.0.1 omdat er bugs in de vorige versie zaten. Dat moet in mijn ogen toch wel mogelijk zijn omdat symbian 9.0.1 in dat geval voor de zelfde hardware is geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
voor zover ik weet is dat nog nooit gebeurd en zal het ook niet komen

Bovendien heeft elk model volgens mij ook een eigen specifieke versie van het OS. Neem bijv. de N70 en N90, beide draaien op Symbian OS v8.1a, S60 2nd Edition, Feature Pack 3. Zelfde OS dus maar omdat de specificaties van beide telefoons anders zijn ( bijv. schermresolutie, N90 heeft hogere resolutie ) moet het een en ander aangepast worden om het te laten draaien op een bepaald model.

Bugs oplossen gaat via nieuwe firmware niet via nieuwe versie van OS.

[ Voor 10% gewijzigd door dcell op 04-04-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
dcell schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:34:
voor zover ik weet is dat nog nooit gebeurd en zal het ook niet komen

Bovendien heeft elk model volgens mij ook een eigen specifieke versie van het OS. Neem bijv. de N70 en N90, beide draaien op Symbian OS v8.1a, S60 2nd Edition, Feature Pack 3. Zelfde OS dus maar omdat de specificaties van beide telefoons anders zijn ( bijv. schermresolutie, N90 heeft hogere resolutie ) moet het een en ander aangepast worden om het te laten draaien op een bepaald model.

Bugs oplossen gaat via nieuwe firmware niet via nieuwe versie van OS.
oki do :*) er is gellukig dus wel een mogelijkheid om bugs op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxjuh schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:00:
[...]

oki do :*) er is gellukig dus wel een mogelijkheid om bugs op te lossen
alleen zul je er voor naar een NSP moeten, kan niet zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:01:
[...]

alleen zul je er voor naar een NSP moeten, kan niet zelf
hangt er een beetje vanaf, er gaan geruchten dat de N80 FOTA gaat ondersteunen ( firmware over the air ). Dan hoef je dus niet naar een NSP :) ene bron zegt weer van wel, andere weer van niet. We zullen wel zien wat het wordt. Het zou wel erg handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

-laat maar-

[ Voor 90% gewijzigd door IkWilbert op 04-04-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
dcell schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:03:
[...]

hangt er een beetje vanaf, er gaan geruchten dat de N80 FOTA gaat ondersteunen ( firmware over the air ). Dan hoef je dus niet naar een NSP :) ene bron zegt weer van wel, andere weer van niet. We zullen wel zien wat het wordt. Het zou wel erg handig zijn.
Hmmm, dan kan ik meteen naar de winkel rennen want ik ben eigenlijk wel bang dat de eerste lichting nog wat aan kinderziektes lijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik vraag me af hoe ze FOTA gaan brengen.... ik heb het ook op mn W900i... maar dat kost me centjes natuurlijk.... zou wel cool zijn als ze dat over WIFI kunnen, maar als er iets mis gaat... mjaah. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
dcell schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:03:
[...]

Dat zou er mooi zijn als de N80 fota ondersteund! Maar ik betwijfel het, aangezien het naar mijn weten de eerte Nokia zou zijn met die functie...
Maar goed, we hopen er op :P
Erg irritant dat je er ten eerste naar zo'n service punt punt knallen (voor mij 50km heen en terug), en vervolgens (buiten je garantie) ook nog moet dokken voor de update. En dan kom je erachter dat een paar weken later er alweer een nieuwe update is... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
MaPzel schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:18:
[...]

Dat zou er mooi zijn als de N80 fota ondersteund! Maar ik betwijfel het, aangezien het naar mijn weten de eerte Nokia zou zijn met die functie...
Erg irritant dat je er ten eerste naar zo'n service punt punt knallen (voor mij 50km heen en terug), en vervolgens (buiten je garantie) ook nog moet dokken voor de update. En dan kom je erachter dat een paar weken later er alweer een nieuwe update is... |:(
N80 loopt op Symbian 9, Series60 3rd edition en deze ondersteund :

S60 3rd Edition, Feature Pack 1 introduces new features such as Firmware upgrade Over The Air (FOTA) and Push to talk over Cellular (PoC). FOTA enables software upgrades to be performed over the air, initiated by either the user or operator.

bron : official series60 page ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
Op de site van Belcompany kun je de N80 al reserveren. Ik vraag me af of dat je er dan al meteen aan vast zit ja of nee? Ik wil hem natuurlijk wel eerst even vasthouden voordat ik 'm echt koop.

Misschien een Belcompagnon aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik heb hem ook gereserveerd bij belcompany, maar er zitten verder geen verplichtingen aan....je wordt gebeld zodra er 1 binnen is...dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel handig zijn van Belcompany als ze er dan prijzen bijzetten o.i.d. .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:16:
Zou wel handig zijn van Belcompany als ze er dan prijzen bijzetten o.i.d. .....
moeten ze wel de prijs weten. denk dat Nokia dat nog eens niet weet. Release stond gepland vorig jaar. Nu die toestellen meestal eenhalf jaar later uitkomen is de prijs al lang weer aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
release stond gepland voor 1ste kwartaal 2006 dus niet vorig jaar. Bovendien heeft Nokia altijd al aangegeven dat de N80 rond de 500 euro gaat kosten exc. VAT. Reken dus maar op een euro of 600.

om een indicatie van de prijs voor het toestel icm abo te krijgen kan je het best de N90 als voorbeeld nemen. Die is qua prijsniveau vergelijkbaar met de N80.

[ Voor 30% gewijzigd door dcell op 05-04-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:01:
release stond gepland voor 1ste kwartaal 2006 dus niet vorig jaar. Bovendien heeft Nokia altijd al aangegeven dat de N80 rond de 500 euro gaat kosten exc. VAT. Reken dus maar op een euro of 600.

om een indicatie van de prijs voor het toestel icm abo te krijgen kan je het best de N90 als voorbeeld nemen. Die is qua prijsniveau vergelijkbaar met de N80.
de eerste bedoeling was bij de introductie op 27 april vorig jaar om voor kerst dat ding in de shop te hebben. Hoop alleen niet dat de eerste toestellen net zo veel problemen hebben als de net uitgekomen 6280: 60% van de toestellen is inmiddels terug met chip-problemen (niet op te lossen met sw-update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Als ik dat topic over de 6280 doorlees (en de 6280 is zeker niet het enige toestel dat dit heeft meegemaakt) kan ik nog steeds niet begrijpen dat er zoveel mensen een telefoon meteen kopen op dag 1 dat ie uitkomt. En toch gaat dat ook gebeuren met de N80. De N80 kan alleen nog weer een stuk meer, heeft een complexere OS dan de 6280, is uitgesteld vanwege bugs en problemen, ik hoop dat ik ongelijk krijg. Maar het is echt zeer schandalig dat de fabrikanten en ontwikkelaars zulke producten op de markt durven te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:48:
[...]

de eerste bedoeling was bij de introductie op 27 april vorig jaar om voor kerst dat ding in de shop te hebben. Hoop alleen niet dat de eerste toestellen net zo veel problemen hebben als de net uitgekomen 6280: 60% van de toestellen is inmiddels terug met chip-problemen (niet op te lossen met sw-update)
Ik neem aan dat je het over de introductie van de N80 hebt want dan moet je beter je huiswerk doen. De N80 is vorig jaar op 2 november op de Nokia Mobility Conference te Barcelona aangekondigd voor een geplande release in het eerste kwartaal van 2006. :)

Het enige N-Series model dat een significante uitstel heeft opgelopen is de N91 |:( Die was inderdaad op 27 april vorig jaar aangekondigd, samen met de N70 en N90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:13:
Als ik dat topic over de 6280 doorlees (en de 6280 is zeker niet het enige toestel dat dit heeft meegemaakt) kan ik nog steeds niet begrijpen dat er zoveel mensen een telefoon meteen kopen op dag 1 dat ie uitkomt. En toch gaat dat ook gebeuren met de N80. De N80 kan alleen nog weer een stuk meer, heeft een complexere OS dan de 6280, is uitgesteld vanwege bugs en problemen, ik hoop dat ik ongelijk krijg. Maar het is echt zeer schandalig dat de fabrikanten en ontwikkelaars zulke producten op de markt durven te brengen.
helemaal mijn idee. Puur geklungel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:23:
[...]

Ik neem aan dat je het over de introductie van de N80 hebt want dan moet je beter je huiswerk doen. De N80 is vorig jaar op 2 november op de Nokia Mobility Conference te Barcelona aangekondigd voor een geplande release in het eerste kwartaal van 2006. :)

Het enige N-Series model dat een significante uitstel heeft opgelopen is de N91 |:( Die was inderdaad op 27 april vorig jaar aangekondigd, samen met de N70 en N90.
ok, maar het blijft een geklungel bij Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens www.gsmtrack.nl wordt de N80 verwacht in week 20, da's half mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Er is echter beterschap op komst. Nokia hoopt nog deze week de eerste N91's de deur uit te krijgen, de andere telefoons staan voor de komende weken op het programma.
Bron

Wohoo! :7

P.S. Als de N91 vorig jaar was uitgekomen dan was het wel een hit geweest ja!

[ Voor 15% gewijzigd door XElD op 05-04-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
MaPzel schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:18:
[...]

Gellukig is een servece point voor mij 2 min fietsen maar hoeveel moet je ervoor dokken?
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:20:
[...]

moeten ze wel de prijs weten. denk dat Nokia dat nog eens niet weet. Release stond gepland vorig jaar. Nu die toestellen meestal eenhalf jaar later uitkomen is de prijs al lang weer aangepast
De prijzen zijn wel bekend hoor. Ik heb er al een gepreorderd met abonnement en weet al hoeveel ik moet bijbetalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:38:
Maar nu de N80 er daadwerkelijk aan zit te komen kunnen we kijken hoe dat zit met dat symbian gebeuren....
Als ik 't goed begrepen heb is dit de 1e gsm met symbian os 9.0 (??), dat zou betekenen dat er op dit moment nog geen software voor beschikbaar is (ik gok maar wat, ik weet 't niet zeker).
Wat voor software zouden jullie op je gsm willen hebben?
Het is niet de eerste. Ik heb nu de 3250 die draait Symbian 9.1 s60 v3. Wat ik wel weet, maar later pas heb ontdekt is dat ALLE software (dus s60 v2 en vroeger) niet compatible is met deze Symbian versie. Uiteindelijk zal wel alle software herschreven worden naar de nieuwe "standaard" aldus http://www.allaboutsymbia..._What_is_it_All_About.php
Probably the biggest change in the eye of the consumer is the break in binary compatibility. This means that programs written in C++ for previous versions of Symbian OS will not run on OS 9 without the original authors making a few changes to the source code and recompiling. So your Series 60 version 3 device (which will use Symbian OS 9) won’t run current Series 60 version 2 applications. The good news is that altering applications isn’t a huge amount of work – the bad news is that you’re going to have to be very careful which version of an application that you download. Expect every website to have a number of pictures of your phone, rather than a huge list of acronyms and numbers that you’ll need to match up – something the larger stores such as Handango and Motricity can cope with, but an area the part time developer will have to watch out for.
Ook waar je rekening mee moet houden, maar dit valt misschien met een workaround op te lossen is, is dat een full backup van een eerdere symbian telefoon, niet door een nieuwe versie van PC Suite wordt herkend (zoals ik hem erbij heb gekregen versie 6.7). Wellicht dat met een nieuwe driver (die bij de pcsuite.msi ingebakken zit) en een oudere versie van pcsuite dit nog enigzins te recoveren is. Ik ben geupgrade qua OS van een nokia 6680 (dus Symbian 8.1 s60 v2)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxjuh schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:17:

De prijzen zijn wel bekend hoor. Ik heb er al een gepreorderd met abonnement en weet al hoeveel ik moet bijbetalen...
Waar heb je em gepreorderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:06:
[...]

Waar heb je em gepreorderd?
Ik heb hem gepreorderd bij telefonie.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
Ik kan op hun site de N80 nergens vinden, of ligt dat aan mij... |:(

Of heb je hem via de mail oid besproken?

edit: Iemand die er al een beetje heeft nagedacht over de nieuwe startpost voor het 2e deel?? Die zit er ook al bijna weer aan te komen...

[ Voor 19% gewijzigd door MaPzel op 06-04-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
MaPzel schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:17:
[...]

Ik kan op hun site de N80 nergens vinden, of ligt dat aan mij... |:(

Of heb je hem via de mail oid besproken?
is gewoon op de website te vinden: N80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Heb net contact gehad met de afdeling verkoop van Vodafone. De N80 zit daar nu in de testfase en ze verwachten hem eind april uit te kunnen geven. Het ligt aan de verkoop of er nog met prijzen gestunt wordt. Neem aan dat als hij eind april/begin mei echt in de winkels ligt dat er weinig kinderziektes meer inzitten als Vodafone hem uitvoerig heeft getest.. maar je weet maar nooit natuurlijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
maxjuh schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:34:
[...]

is gewoon op de website te vinden: N80
ah bedankt. Ik had gekeken onder telefoon > nokia, en daar zag ik alleen de N70 en N90 staat. Ergens anders kon ik hem ook zo niet vinden... mja, thx

edit: ah, nu zie ik de truuk, onderaan de lijst staat nog weer zo'n kopje met 'verwacht/pre-order'. hehe 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door MaPzel op 06-04-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
lithje schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:48:
Heb net contact gehad met de afdeling verkoop van Vodafone. De N80 zit daar nu in de testfase en ze verwachten hem eind april uit te kunnen geven. Het ligt aan de verkoop of er nog met prijzen gestunt wordt. Neem aan dat als hij eind april/begin mei echt in de winkels ligt dat er weinig kinderziektes meer inzitten als Vodafone hem uitvoerig heeft getest.. maar je weet maar nooit natuurlijk! ;)
Apart en diegene die ze test voor Vodafone zei gisteren nog dat ie nog steeds geen final hardware of software (kweet ff niet wat precies) had.... maar eind april is wel errug rap! Juni voor de N80!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
nils7 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 01:00:
[...]

Apart en diegene die ze test voor Vodafone zei gisteren nog dat ie nog steeds geen final hardware of software (kweet ff niet wat precies) had.... maar eind april is wel errug rap! Juni voor de N80!
Ja het klonk mij ook al raar in de oren, maar dat was toch wat ik te horen kreeg. We houden het gewoon op de gulden middenweg.. mei!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
lithje schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:12:
[...]

Ja het klonk mij ook al raar in de oren, maar dat was toch wat ik te horen kreeg. We houden het gewoon op de gulden middenweg.. mei!! _/-\o_
Ja dat kun je doen, maar het is denk ik veiliger om ervan uit te gaan dat i juni komt, ter voorkoming van een enoooooooooooorme teleurstelling??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n abo loopt volgende week dinsdag af, ik had wel gehoopt dat de N80 er al zou zijn,
maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Ga er maar van uit dat het ZEKER 1 juni wordt (of nog later). Met de 6630 (ook Vodafone branded) was het wel zo'n gezeur wanneer hij nou precies uitkwam....

Just my 2 cents: ga uit van het ergste (langste in dit geval ;) ) en het valt altijd mee! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Humm krijg nu te horen dat ze er wel snel zullen zijn maar of dat globaal is of voor NL weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat ze vol softwarebugs zullen zitten (N91 en N80 heb ik het nu over).

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Eigenlijk weten we nog niet zo heel veel zeker,

Admin van Newmobile zegt dat ze rond week 17 komen, niet eerder. Meestal heeft hij het wel goed.
Prijzen worden nu ook overal op websites gezet en dat doen ze vaak slechts een paar week van te voren. We weten het zeker niet zeker, maar ik verwacht eind april dat ze gewoon leverbaar zullen zijn (n80 etc). Helaas dan nog wel in beperkte oplage. Degene met de meeste bugs. Het loont zeker wel om gewoon een maad te wachten, dan is de eerste software update zeker wel een feit. Ik haal de mijne dan ook rond eind mei.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Laatst online: 13:09
ik zie op site van nokia N92 binnenkort beschikbaar. http://www.nokia.nl/nl/Telefoons/Modellen/index.html als dat zo is hoop ik rond juni/juli, want anders wordt het de N91 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozy schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 00:20:
ik zie op site van nokia N92 binnenkort beschikbaar. http://www.nokia.nl/nl/Telefoons/Modellen/index.html als dat zo is hoop ik rond juni/juli, want anders wordt het de N91 :S
:*) Ja, dat staat er al 2 maanden, binnenkort beschikbaar, dus daar worden we ook niet wijzer van helaas. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
jozy schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 00:20:
N92 is gecanceld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt interessante threat nu: gaat al 4 weken alleen maar over wanneer die N80 nu komt, en zo zal zal het nog wel doorgaan tot juni of zo. En dan krijgen we 6 weken diskussie over waar dat ding nu voor 1 euro minder te koop is. En vervolgens beginnen we over wanneer de N81 nou gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 09:38:
wordt interessante threat nu: gaat al 4 weken alleen maar over wanneer die N80 nu komt, en zo zal zal het nog wel doorgaan tot juni of zo. En dan krijgen we 6 weken diskussie over waar dat ding nu voor 1 euro minder te koop is. En vervolgens beginnen we over wanneer de N81 nou gaat komen.
Dat heet marketing.

Hé, een nieuwe telefoon -> DIE wil ik. -> sh*t, nog niet te krijgen -> dan maar een minder model omdat mijn abo afloopt -> hèhè ik kan eindelijk mijn gewenste telefoon kopen -> hé, een nieuw model, DIE wil ik -> enz..

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Is het niet beter als we een apart topic voor de N80 gaan maken? Want het topic gaat nu zowat alleen maar over de N80...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
Zullen we dat bewaren voor als hij uit is? :P

[ Voor 71% gewijzigd door johan12 op 08-04-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Inderdaad, gelul over waneer de N80 nou precies uitkomt. Gaat mij er ook niet om dat ik m 2 weken eerder heb dan m'n buurman maar wat ie allemaal kan. Iemand nog dat soort nieuwtjes over de N80?

Enuh, aangezien dit over de N series gaat, al pics gesignaleerd van de N72?

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=b23a98

[ Voor 3% gewijzigd door XElD op 08-04-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
XElD schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:55:
Inderdaad, gelul over waneer de N80 nou precies uitkomt. Gaat mij er ook niet om dat ik m 2 weken eerder heb dan m'n buurman maar wat ie allemaal kan. Iemand nog dat soort nieuwtjes over de N80?

Enuh, aangezien dit over de N series gaat, al pics gesignaleerd van de N72?

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=b23a98
helemaal mee eens...! Geen geroddel hier, tis geen theekransje |:( :P

Zijn er nog niet meer mensen, die de N80 al in handen hebben gehad, testmodel of op Cebit iod. Vertel, vertel... O-)

Foto's ook leuk, maar die zijn al wel veelvuldig op t net. Iemand misschien al leuke gadgets/proggies voor de N80 gezien, dus voor de nieuwste symbian versie. 8) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Huh? Waar haal je die info vandaan? :'(

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Afbeeldingslocatie: http://www.symbianworld.nl/images/stories/Nieuws/Algemeen_nieuws/13_03_2006Cebit/100_2732%20(small).jpg
Ook de N80 crasht wel eens, dit is ook meteen de reden waarom de N80 er ook nog niet is.
Bron

En voor een lijstje met S60 apps zou ik eens hier rondneuzen: http://my-symbian.com

P.S. Ik hoop nu trouwens wel dat ie ASAP gaat komen want m'n huidige foon heeft het van het weekend begeven en met een ouderwets leentoestel hou ik het niet lang uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Kan het ook niet op-googelen idd. Mja, kan me voorstellen dat het toestal mss. al te best in de markt lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

XElD schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:41:
[afbeelding]

[...]

Bron

En voor een lijstje met S60 apps zou ik eens hier rondneuzen: http://my-symbian.com

P.S. Ik hoop nu trouwens wel dat ie ASAP gaat komen want m'n huidige foon heeft het van het weekend begeven en met een ouderwets leentoestel hou ik het niet lang uit :P
Goeie links (ben nog een newbie op Symbian gebied ;)) ... De volgende quote maakt me (naast die over de crashes) ook niet echt blij:
Daarnaast is het slidemechanisme niet van kwaliteit die we gewent zijn van merken zoals Samsung.
Slechte slide-mechanismen is de reden dat ik altijd huiverig ben voor sliders ... :|

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Een site waar ik mijn vorige telefoon ook vandaan heb en meteen een grote op het gebied van internet telefoon verkoop is www.2call.nl
Sinds zeer recentelijk staat de E-series van Nokia en de N80 etc erbij. We kunnen dus nu kijken wat we moeten bij betalen voor de telefoon bij een abbotje.

Even nog wat inhoudelijk:

De prijs van de N80 is precies zoals verwacht vind ik.

N80 = 554 euro
E60 = 385 euro
E61 = 385 euro
E70 = 445 euro

Ter vergelijking een N70 kost los: 431 euro.

Kortom de E-series vind ik echt scherp geprijst. De E-series zijn wat mij betreft toch wel boven de N70 gepostitioneerd, maar tegelijkertijd goedkoper (behalve E70)

N80 zit net onder de N90 qua prijs (niet qua functie vind ik :) )

Kortom we zijn weer wat verder in de wachtfase :)

Hopelijk vult dit forum zich zo meteen met gebruikerservaringen, wat altijd weer leuk is.

M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
/me checkt z'n saldo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik heb het geluk dat ik via mijn werk een KPN 2 jaar 50 abbo heb, dus ik betaal voor de N80 70 euri bij.
Kijk dat scheelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Kijk die prijzen vallen nog best wel mee met een abbo erbij :) gelukkig duurt mijn abbo nog tot september en kan dus binnenkort al weer een nieuwe nemen.

Maar ik denk dat ik mijn abbo opzeg en dan een nieuwe neem aangezien dan de telefoon 200 euro goedkoper is :)

nou wachten op de eerste gebruikersverhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:26:
Kijk die prijzen vallen nog best wel mee met een abbo erbij :) gelukkig duurt mijn abbo nog tot september en kan dus binnenkort al weer een nieuwe nemen.

Maar ik denk dat ik mijn abbo opzeg en dan een nieuwe neem aangezien dan de telefoon 200 euro goedkoper is :)

nou wachten op de eerste gebruikersverhalen :)
eerst wachten tot hij er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

XElD schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:46:
[...]

Kan het ook niet op-googelen idd. Mja, kan me voorstellen dat het toestal mss. al te best in de markt lag.
Op nokia.com staat niets in het nieuws en de website van de N-serie staat de N92 nog gewoon uitgebreid beschreven...

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Ze komen wel redelijk rap maar stabieler als op het fotootje zullen ze niet zijn... dus na 5 min. heb je hem al gecrasht.... overigens zijn ze wel gewoon weer opnieuw op te starten maar erg fijn is het niet.

Oke bij alleen bellen en sms'en heb je weinig kans dat hij eruit klapt maar qua gebruik wordt het een drama.... mijn advies is wachten totdat ze een firmware update hebben maar de meeste hier kunnen toch niet wachten (groot gelijk ook overigens), dan maar hopen dat je thuis je firmware kan updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware kun je alleen laten updaten in een nokia service point. Ik kom bijvoorbeeld uit Groningen en zou daarvoor helemaal naar Herenveen moeten :r

En ja, ook mijn N90 heeft redelijk vaak last van crashes. Het gebeurd nooit onder gewoon bellen of sms-en ofzo maar zeker wel elke week een crash...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:04:
Firmware kun je alleen laten updaten in een nokia service point. Ik kom bijvoorbeeld uit Groningen en zou daarvoor helemaal naar Herenveen moeten :r

En ja, ook mijn N90 heeft redelijk vaak last van crashes. Het gebeurd nooit onder gewoon bellen of sms-en ofzo maar zeker wel elke week een crash...
Lees ff terug in deze draad over de "Firmware over the air" van de N80 zou ik zeggen, je kunt dus meteen naar de winkel rennen (zeker aangezien hardware niet de reden is dat de N80 is uitgesteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
FOTA is ingebakken in Symbian 9 maar dat wil niet zeggen dat de consument er daadwerkelijk gebruik van kan maken. Ik las laatst op een Engelse forum dat deze optie sinds de Nokia 6630 al beschikbaar is gesteld door Nokia maar dat de eindgebruiker er dus geen gebruik van kan maken maar de servicepoints wel :) dus of we zelf kunnen updaten is nog maar de vraag. Bepaalde Sony Ericsson telefoons kunnen het al dus hopelijk geeft Nokia deze optie ook vrij aan de consument.

[ Voor 21% gewijzigd door dcell op 11-04-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

dcell schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:18:
Bepaalde Sony Ericsson telefoons kunnen het al dus hopelijk geeft Nokia deze optie ook vrij aan de consument.
Mijn oude Siemens S55 (jaar of 4 oud?) kon ik al zelf firmware updaten. Executable downloaden van de Siemens-site, telefoon via USB aan PC: Executen en hoppa!

Vind het dan ook niet meer van deze tijd dat ik bij een winkel langs moet om het te laten doen ...

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
S913 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:15:
[...]
Mijn oude Siemens S55 (jaar of 4 oud?) kon ik al zelf firmware updaten. Executable downloaden van de Siemens-site, telefoon via USB aan PC: Executen en hoppa!

Vind het dan ook niet meer van deze tijd dat ik bij een winkel langs moet om het te laten doen ...
Vertel dat Nokia maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:15:
[...]

misschien denkt Nokia dat nokia-gebruikers niet zo technisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Denk eerder dat firmware updaten een lucratieve business is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
Dat is het sowieso, mr je zou ook via t internet een kleine bijdrage kunnen vragen. Dat scheelt je in ieder geval (in veel gevallen), al een behoorlijk stuk rijden... Maar goed dit gaat denk ik een beetje offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokkom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 22:43
martincm schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:50:
[...]

[...]

Ook waar je rekening mee moet houden, maar dit valt misschien met een workaround op te lossen is, is dat een full backup van een eerdere symbian telefoon, niet door een nieuwe versie van PC Suite wordt herkend (zoals ik hem erbij heb gekregen versie 6.7). Wellicht dat met een nieuwe driver (die bij de pcsuite.msi ingebakken zit) en een oudere versie van pcsuite dit nog enigzins te recoveren is. Ik ben geupgrade qua OS van een nokia 6680 (dus Symbian 8.1 s60 v2)
Recovery
Dat probleem heb ik dus nu ook: hoe krijg ik de gegevens van mijn Nokia 9100 in die nieuwe telefoon?
Echt niet fijn gedaan van Nokia. Iemand al een oplossing?

Koptelefoon
En dan nog iets: hoe krijgen ze het voor mekaar om zo'n slechte koptelefoon aansluiting te maken. Mijn koptelefoon maakt de helft van de tijd geen goed contact en dan staat het geluid dus gewoon op de speaker. Dat wil je dus echt niet. Heeft iemand daar een oplossing voor? (behalve via bluetooth, dat had ik zelf al bedacht...: ik wil gewoon mijn net gekochte koptelefoon gebruiken.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:58
Waar halen jullie de abbo-prijzen icm een N80 vandaan? Zo kan ik inschatten wat hij moet kosten met een 2-jarig Hi 20 in Augustus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

El-Loco schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:56:
Waar halen jullie de abbo-prijzen icm een N80 vandaan? Zo kan ik inschatten wat hij moet kosten met een 2-jarig Hi 20 in Augustus :+
Als je de N90 als leidraad neemt kom je een heel eind. Prijzen zullen ongeveer gelijk liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Inderdaad kun je de N90 aanhouden qua prijzen, maar dan 30 euro goedkoper.
Sommige online shops daarentegen hebben ook al prijzen staan van de N80.
Zie paar posts terug van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
hier is iemand die te N80 in bezit heeft: http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=25634

Denk dat de telefoon dus niet nog meer vertraging zal oplopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxjuh schreef op woensdag 12 april 2006 @ 01:50:
hier is iemand die te N80 in bezit heeft: http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=25634

Denk dat de telefoon dus niet nog meer vertraging zal oplopen...
lees de threat goed en je ziet dat het fake is. Overigens: wacht met kopen, kijk maar eens op de 6280 threat hoe het met die Nokia vergaat. 50% uitval en terug naar fabriek, doffe ellende dus met Nokia. Ze vergeten daar de sw en toestellen zelf te testen maar laten dat aan gebruikers over.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 09:20 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.