![]() |
Index |
De topic start is nog under construction... AlgemeenHardwareSoftware |
Afbeeldingen |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Algmene features |
|
FAQ |
Als er veel van dezelfde vragen komen in dit topic zal ik vraag + antwoord hier plaatsen • Q: Hoe kan ik zien welke firmware in mijn telefoon zit? • A: Door *#0000# te 'bellen'. De firmware kun je laten updaten bij een Nokia service-point. Check hier de lijst met alle service-points. bel wel even van te voren of ze de toebehoren al hebben. De huidige firmware is Versie: 3.0545.5.1 |
Links |
... |
Uitgebreide specificaties |
|
De camera |
Waar het bij deze telefoon natuurlijk allemaal om gaat is de camera: |
Voorbeeld afbeeldingen |
Enkele foto's die ik heb gemaakt om je een idee van de foto-kwaliteit te geven: De martinitoren te Groningen: ![]() Hier zie je het effect van de flits, deze foto is gemaakt in een volledig donkere kamer: ![]() Een willekeurige foto van een willekeurig fietspad: ![]() Meer foto's volgen |
Voorbeeld filmpjes |
Zodra ik een leuk filmpje heb gemaat zal ik die zeker hier laten zien... |
Connectivity |
... |
Het geheugen |
De telefoon is voorzien van 32mb intern geheugen, welke je kunt gebruiken voor programma's, foto's, multimedia, mp3's etc. Verder is het geheugen uitbreidbaar met RS-MMC DV geheugen (al bekend van de 6680), welke je niet moet verwarren met 'gewoon' Reduced Size -MMC geheugen, dit werkt niet met de N90. DV staat namelijk voor 'Dual Voltage' wat betekent dat het geheugen op een lager voltage kan werken en dus minder energie verbruikt. Dit geheugen is nog beperkt leverbaar maar Nokia is van plan om het in al zijn toekomstige telefoons te gebruiken dus dit zou in de toekomst geen probleem meer moeten zijn. Het geheugen is compatibel met MMC / SD geheugen dus werkt in elke cardreader. Het geheugen is wel iets kleiner dan gewoon MMC geheugen dus het is handig om een adaptertje te gebruiken in een cardreader (Zo'n adapter zit bij de telefoon) RS-MMC DV geheugen is momenteel leverbaar tot 512mb maar 1024mb+ staat op de planning bij o.a. Samsung. ![]() |

De topic start is nog under construction...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 12:58 ]