Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
De resolutie van de N90 is veels te hoog voor TomTom, dwz TomTom is niet geoptimaliseerd voor zon hoge resolutie. Zie hier!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdinrs/System/nokian90/Dsc030701.jpg

Ik heb het nog niet getest in de auto, alleen ff in de tuin. Het geluid is hard genoeg, de speaker van de N90 is niet bepaald zwak ;) Ik denk wel dat het de moeite waard is om te kopen. Je kan het immers dan ook met opvolgende toestellen gebruiken, ervan uitgaande dat daar geen GPS ingebouwd zit.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aramdin schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:53:
De resolutie van de N90 is veels te hoog voor TomTom, dwz TomTom is niet geoptimaliseerd voor zon hoge resolutie. Zie hier!

[afbeelding]

Ik heb het nog niet getest in de auto, alleen ff in de tuin. Het geluid is hard genoeg, de speaker van de N90 is niet bepaald zwak ;) Ik denk wel dat het de moeite waard is om te kopen. Je kan het immers dan ook met opvolgende toestellen gebruiken, ervan uitgaande dat daar geen GPS ingebouwd zit.
Je kunt handmatig in en uit zoomen, of het zoomen automatisch laten doen tijdens het rijden
Ik vind het wel comfortabel werken :)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er iemand hier een paar flimpjes posten die hij/zij gemaakt heeft met de N90?!

Verwijderd

Hallo,

Hoe kan ik (buiten bluetooth om) films van mijn Nokia N90 sturen naar mijn Powerbook G4...?
Aangezien Nokia PC Suite voor Windows is....

• aramdin
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:42:
Hallo,

Hoe kan ik (buiten bluetooth om) films van mijn Nokia N90 sturen naar mijn Powerbook G4...?
Aangezien Nokia PC Suite voor Windows is....
Met een media card reader? Ik neem aan dat je films niet op je interne geheugen opslaat, maar op een extern kaartje.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem. de software ( PC suite) is geinstalleerd en het proggramma zegt ook als ik bluetooth of usb heb aangesloten dat er een verbinding is. echter telkens als ik bijvoorbeeld bij "bestanden overdracht" actie wil ondernemen geeft hij een foutmelding dat er geen verbinding is :S

heeft iemand dit probleem ook en kan hij of zij mij daarmee helpen?

hardstikke bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Heb je al geprobeerd om opnieuw te installeren? Andere USB poort? Welke versie van PC Suite?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:55:
Heb je al geprobeerd om opnieuw te installeren? Andere USB poort? Welke versie van PC Suite?
opnieuw instaleren helpt niet. maakt dat een verschil dan als ik een andere USB poort gebruik? en ik heb PC suite 6.5.12.

het vreemde is dus dat er wel verbinding is, maar dat er een foutmelding komt wanneer er een overdracht moet plaatsvinden :S. alle tips/info zijn welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokkom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 22:43
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:21:
kan er iemand hier een paar flimpjes posten die hij/zij gemaakt heeft met de N90?!
Kijk hier: http://youtube.com/watch?v=IPD6qlMXVBs
(filmpje dat ik van het weekend heb opgenomen in Stockholm van een promoverende vriend.)
Youtube zet het beeldformaat overigens om (tenminste dat denk ik), van mp4 naar een streaming format. Ik weet niet welk format... Maar de beeldkwaliteit is nagenoeg gelijk gebleven.
Pagina: 1 2 Laatste